Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 10:20
Ah had me post al geedit ;).
USA accountje moet het wel mee werken via ps3 :>

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik had gisteren toch wel de mooiste onbedoelde actie van een tegenstander. Ik in attack chopper, hover boven een vlag. Een seconde nadat ik de vlag had gecaptured vliegt een vijandige transport heli in mijn chopper. Grote boem. In beeld:

Flag captured
Vehicle disabled
Vehicle destroyed
Enemy killed
Enemy killed
Double kill
Enemy killed
Allseeyineye teamkill [playername]
Allseeyineye commited suicide
Unlocked flares
Unlocked heatseeking missiles

En daar heb ik zelf dus helemaal niets voor hoeven doen :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Gisteren niet veel kunnen spelen, maar toch genoeg om de G36C te unlocken op de engineer. En wow wat een fijn apparaat. Nu met lasor en RDS. Straks met stock, lasor en holo zodra alles unlocked is denk :) En ook nog eens lvl 20 :).

Trouwens een vraagje. In de beta vlogen die combat effeciency medals me om de oren maar ik heb er nu nog geen 1. Wat is er precies voor nodig om die dingen te halen?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 12:01

Isniedood

nee, echt niet!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:48:
[...]

Directe link http://actofvalor.com/bf3/

Heb gisteren twee keer gedaan. 1x voor Xbox en 1x PC. Werkte feilloos. Wel moet je de hele trailer bekijken. Daarna krijg je een linkje.
Heb jij hem soms ook met een proxy geinstalleerd? Dan wordt hij misschien nog als noord amerikaans herkend. Bij mij heeft het in ieder geval ook gewerkt.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mngm schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:44:
Ik net niet, ik zou graag servers zien met enkel grote (vehicle/heli) maps, jammer dat dat er niet is op de ps3.
Hopelijk zitten er in de Karkand pack genoeg grote maps!
Caspian Border bijvoorbeeld zie je al dat het 99% van de tijd een tank/jeep battle is, met wat support vanuit de lucht. Je hebt maar 2 of 3 plekken op de map waar je echt nuttig je AA/SOFLAM kan inzetten (zelfs bomen resetten de lock :X ), map ziet er grandioos uit maar wordt zoooo saai.

Enige waar ik die grote maps nog wel leuk voor vind is voor Rush, maar dat speel ik al tijdje niet meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-09 19:03
Isniedood schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:51:
[...]

Heb jij hem soms ook met een proxy geinstalleerd? Dan wordt hij misschien nog als noord amerikaans herkend. Bij mij heeft het in ieder geval ook gewerkt.
Werkte bij mij ook zonder probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 00:08
het schijnt dat battlelog down is?
edit: doet het alweer ( update)

[ Voor 32% gewijzigd door michel2412 op 04-11-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_J
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 21:06

K_J

Heb gister de AN-94 unlocked, fijn wapentje nu alleen nog een foregrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Terug online!

EDIT: Leuke toevoeging! Remember login is er nu!

[ Voor 66% gewijzigd door Qlii256 op 04-11-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
micheltollenaar schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:52:
het schijnt dat battlelog down is?
edit: doet het alweer ( update)
en weer up:
http://www.ea.com/servers/battlefield3

edit://

eh:<
Battlelog login is currently disabled, please try again in a while

[ Voor 15% gewijzigd door Phyt_ op 04-11-2011 10:55 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-09 19:35
Battlelog is hier ook down.
Heb wel die gratis dog tags voor PC kunnen krijgen na het kijken van die trailer, hier de link:
http://actofvalor.com/bf3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:59

tha_crazy

Mafketel

Battlelog login is currently disabled, please try again in a while

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Het wordt nog even wachten tot 11:00 vrees is :p (5 min!)

NOTICE: Be advised: Game Server Back-end maintenance starts at 10AM CET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:54
Qlii256 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:43:
Ik wil echt dat ze de GoT-server (conquest) op 1000 tickets zetten. Nog meer mensen? Laat het even horen en hopelijk passen ze dat aan! Dan kunnen we eindelijk eens Battlefield spelen i.p.v. om de 10 min weer naar zo'n dom scoreboard te zitten kijken. Spelen willen we!

(Ik weet dat er al een paar servers zijn waar er meer tickets zijn, maar 1000 tickets kan ik echt nergens vinden en het is natuurlijk leuker als je eigen community + clan een eigen server heeft met de wensen van de spelers, toch?)
Mee eens! :), of maak 2 servers. Een met korte rondjes, en een met lange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
wil me stats checken (ps3 :)).
En ff strategie bepalen welke game mode ik dadelijk moet spelen om dingen vrij te spelen. Als ik om half 1 naar huis vlam :D.
zo speel ik Team-Deathmatch voor kills en unlocks op wapens.
Conquest voor snel te levellen, en beetje klote met wapens ivm lange play-time.
Rush ook wel leuk, paar ribbons om medal te halen :D.
en vanochtend vroeg ff Squad -Deathmatch gespeeld ook erg leuk.

edit--

zit weer in battlelog

[ Voor 4% gewijzigd door Phyt_ op 04-11-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Login werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnio G
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 16:12
Battlelog is weer online.

PSN: DeNachtBaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:43:
Ik wil echt dat ze de GoT-server (conquest) op 1000 tickets zetten. Nog meer mensen? Laat het even horen en hopelijk passen ze dat aan! Dan kunnen we eindelijk eens Battlefield spelen i.p.v. om de 10 min weer naar zo'n dom scoreboard te zitten kijken. Spelen willen we!

(Ik weet dat er al een paar servers zijn waar er meer tickets zijn, maar 1000 tickets kan ik echt nergens vinden en het is natuurlijk leuker als je eigen community + clan een eigen server heeft met de wensen van de spelers, toch?)
Clanleden kunnen een voorstel op het forum indienen, indien er meer draagvlak is binnen de GoTBF3 clan is het natuurlijk zeker een optie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Voor de geïntereseerden: http://battlelog.battlefi...view/2832654774472844230/

EDIT: Super goede updates als je het mij vraagt!

[ Voor 20% gewijzigd door Qlii256 op 04-11-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, voor PS3 heb je er bijna niets aan :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Daarnaast is er nu een nieuwe versie van de Game Manager beschikbaar: Battlelog Web Plugins 1.102.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
SinergyX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:00:
Tja, voor PS3 heb je er bijna niets aan :)
Die remember me option is wel handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Gewoon al mijn filters kwijt in de browser :@

Server is wel goed geupdate

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.110.222:25200/b_560_95_1.png

[ Voor 70% gewijzigd door tha_crazy op 04-11-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:28

mrc4nl

Procrastinatie expert

tha_crazy schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:01:
Gewoon al mijn filters kwijt in de browser :@

Server is wel goed geupdate

[afbeelding]
zet je ze weer aan. zo moeilijk is dat toch niet?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

mrc4nl schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:03:
[...]

zet je ze weer aan. zo moeilijk is dat toch niet?
Nee maar als battlelog nu ook al moeilijk gaat doen net als BF3 zelf dan weet ik niet of ik het nog erg lang zal blijven spelen.

hoop dat ze snel met de fixes komen voor de crashes van BF3

Zie nu trouwens dat ze het wel hebben uitgebreid.
Je hebt nu ook game sizes en meer opties voor free slots.
Evenals password protected and game/map rotation.

[ Voor 18% gewijzigd door tha_crazy op 04-11-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-09 11:35
Er zijn veel changes gemaakt, ook oa crashes moeten worden opgelost door 2 updates die gedaan zijn.

http://battlelog.battlefi...view/2832654774472844230/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
tha_crazy schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:06:
[...]

Nee maar als battlelog nu ook al moeilijk gaat doen net als BF3 zelf dan weet ik niet of ik het nog erg lang zal blijven spelen.

Ze hebben er van alles toegevoegd dus is het wel logisch dat alles weg is. En moeilijk doen? Een beetje flexibiliteit is wel aangeraden soms. Het duurde voor mij maar 5sec en alles was terug aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Paterpor schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:08:
[...]

Ze hebben er van alles toegevoegd dus is het wel logisch dat alles weg is. En moeilijk doen? Een beetje flexibiliteit is wel aangeraden soms. Het duurde voor mij maar 5sec en alles was terug aangevinkt.
Ik zag ook later pas de aanpassingen dus dan vind ik het wel gerechtvaardigt.
Maar ik zit momenteel via remote deskop naar huis dus alles gaat 5x zo traag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 16:59
Merk wel ineens dat sinds de update er servers uit mijn favorieten verdwenen zijn :(

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

loewie1984 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:11:
Merk wel ineens dat sinds de update er servers uit mijn favorieten verdwenen zijn :(
Hier geen last van, al zijn er wel een paar servers weg uit de lijst. Het kan zijn dat er servers geüpdatet worden en daardoor tijdelijk offline zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

loewie1984 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:11:
Er zijn ook nog servers niet te vinden
Dacht dat ze nog wat aan de backend gingen doen
Als een server offline is/niet te bereiken is komt die ook niet in je favorieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 09:56
Nog geen fix dat battlefield 95% van de tijd de 1e keer niet opstart bij sommige?

Verder kwam ik erachter dat de ak74u glitched is. Deze staat niet in de quickselect lijst van wapens, waardoor elke keer als je een nieuw potje ingaat je standaard weer begint met het 1e wapen in de lijst.

Ook vind ik de guided missile op de jet/scout heli maar waardeloos.
Had toch beter verwacht voor zon late unlock.
De tv missile op de attack heli is dan wel vet, het enige wat ik minder vindt is dat hij zo traag beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MSoft06 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:08:
Er zijn veel changes gemaakt, ook oa crashes moeten worden opgelost door 2 updates die gedaan zijn.

http://battlelog.battlefi...view/2832654774472844230/
Vraag me af of daar voicechat van PS3 ook tussen zit, dat blijft gewoon een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Ik denk dat de voicechat los van Battlelog staat eerder aan de Ps3 patch/servers kant zal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

tha_crazy schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:06:
[...]

Zie nu trouwens dat ze het wel hebben uitgebreid.
Je hebt nu ook game sizes en meer opties voor free slots.
Evenals password protected and game/map rotation.
Nou! Die drie seconden die je nodig hebt om je filters even opnieuw in te stellen!

Goede update overigens, ziet er een stuk beter en werkzaam uit :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

DonnyR schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:13:
Nog geen fix dat battlefield 95% van de tijd de 1e keer niet opstart bij sommige?

Verder kwam ik erachter dat de ak74u glitched is. Deze staat niet in de quickselect lijst van wapens, waardoor elke keer als je een nieuw potje ingaat je standaard weer begint met het 1e wapen in de lijst.

Ook vind ik de guided missile op de jet/scout heli maar waardeloos.
Had toch beter verwacht voor zon late unlock.
De tv missile op de attack heli is dan wel vet, het enige wat ik minder vindt is dat hij zo traag beweegt.
Ik heb sinds 2 dagen dat het opstarten van BF3 vast loopt. Het blokje rechtsonder freezed... en dan weet ik al dat ik kan alt tabben om opnieuw de game binnen te gaan. De 2e keer gaat het vaak wel goed.

Gisteren lag ik in de bosjes even een beetje te rommelen met mijn toetsen.. komt er een apache aan.. heel laag.. hij vliegt over me heen..blijft even kort hangen en maakt een 180 draai en vliegt weg. Niets bijzonders natuurlijk.. maar het geluid was sensationeel. Het is zo realistisch in elkaar gezet.. ik voelde nog niet niet de lucht op mijn schouders en rug terecht komen van de wieken.. maar ik zat echt even te lichtjes te trippen in mijn stoel. Klein detail.. zo ontzettend gaaf!!

my 2 cents

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
DonnyR schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:13:
Is geen glitch. De AKS74U krijg je als je in het Russische team zit, maar moet je vrijspelen als je deze als USA wilt gebruiken. Je hebt er een 145.000 engineer score voor nodig. Werkt ook zo voor andere wapens die je als level 0 krijgt. Deze unlock je veel later alsnog zodat je ze in beide teams (Rus, USA) kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Laatst online: 28-04 09:56
RoyK schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:23:
[...]

Ik heb sinds 2 dagen dat het opstarten van BF3 vast loopt. Het blokje rechtsonder freezed... en dan weet ik al dat ik kan alt tabben om opnieuw de game binnen te gaan. De 2e keer gaat het vaak wel goed.

Gisteren lag ik in de bosjes even een beetje te rommelen met mijn toetsen.. komt er een apache aan.. heel laag.. hij vliegt over me heen..blijft even kort hangen en maakt een 180 draai en vliegt weg. Niets bijzonders natuurlijk.. maar het geluid was sensationeel. Het is zo realistisch in elkaar gezet.. ik voelde nog niet niet de lucht op mijn schouders en rug terecht komen van de wieken.. maar ik zat echt even te lichtjes te trippen in mijn stoel. Klein detail.. zo ontzettend gaaf!!

my 2 cents
Ja op kleine details hebben ze het echt goed gedaan.
Ik verbaasde me ook al dat je bijvoorbeeld echt iemand ze gezichtsuitdrukking ziet veranderen als hij bijv schiet.
Ook het neervallen ziet er goed uit.
En ook dingen zoals geraakt worden door een wiek van een heli is heel vet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:18

Compizfox

Bait for wenchmarks

Thx voor het melden van die link van Act of Valor voor gratis dogtags!

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:49:
Ik had gisteren toch wel de mooiste onbedoelde actie van een tegenstander. Ik in attack chopper, hover boven een vlag. Een seconde nadat ik de vlag had gecaptured vliegt een vijandige transport heli in mijn chopper. Grote boem. In beeld:

Flag captured
Vehicle disabled
Vehicle destroyed
Enemy killed
Enemy killed
Double kill
Enemy killed
Allseeyineye teamkill [playername]
Allseeyineye commited suicide
Unlocked flares
Unlocked heatseeking missiles

En daar heb ik zelf dus helemaal niets voor hoeven doen :P
Nice! Mijn mooiste actie was op de GoT Private server. Twee mensen in een attack chopper die op Caspian Hilltop probeerde te cappen door laag boven de grond te hoveren. Ik als Support had het idee om er C4 onder te plakken en de chopper in rook op te zien gaan. Sneaky rondsluipen om uit zicht van de gunner te blijven en onder de chopper te komen, chopper gaat net dat stukje lager bij de grond, C4 op de onderkant geplakt (1 is voldoende) en wegrennen. *Click*, *Boem*, hoop geschreeuw op de TS. _/-\o_ Fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:44:
[...]

Nice! Mijn mooiste actie was op de GoT Private server. Twee mensen in een attack chopper die op Caspian Hilltop probeerde te cappen door laag boven de grond te hoveren. Ik als Support had het idee om er C4 onder te plakken en de chopper in rook op te zien gaan. Sneaky rondsluipen om uit zicht van de gunner te blijven en onder de chopper te komen, chopper gaat net dat stukje lager bij de grond, C4 op de onderkant geplakt (1 is voldoende) en wegrennen. *Click*, *Boem*, hoop geschreeuw op de TS. _/-\o_ Fantastisch!
Hoe je het ook ziet, C4 is gewoon wel de meeste kick gevende manier om een vehicle op te blazen, ook vooral omdat je best sneaky moet zijn en omdat diegene in het voertuig het ook absoluut niet verwacht.

Erg leuk!

(vrijdag middag... mijn grammatica is denk ik al naar huis gegaan...)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Kan je iemand anders zijn dogtag krijgen?
Dus als je iemand knife die exclusive dogtags heeft?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Ik heb een probleem met Battlefield 3 op de Xbox 360, als ik mijn linker analoge stick naar links beweeg dan blijft mijn personage naar links bewegen heel langzaam. Zwaar irritant bij snipen. Vroeg me af of iemand anders dit probleem ook heeft? Heb dit niet bij andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 07:00

NTH

van achteren knifen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Mon0lith schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:18:
Alle dogtags dienen door je zelf unlocked, vrijgespeeld of redeemed te worden. Genomen dogtags van andere spelers blijven gelocked maar verschijnen wel in je overzicht van dogtags, als ik me niet vergis.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Obvious schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:20:
Ik heb een probleem met Battlefield 3 op de Xbox 360, als ik mijn linker analoge stick naar links beweeg dan blijft mijn personage naar links bewegen heel langzaam. Zwaar irritant bij snipen. Vroeg me af of iemand anders dit probleem ook heeft? Heb dit niet bij andere spellen.
Uh, dat is toch de bedoeling? als je naar links wil bewegen moet je toch je linker stick naar links bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Mon0lith schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:18:
Nee, je krijgt niet de dogtags van degene die je knifed. Als in, die kun je niet gebruiken. In Battlelog staat wel welke dogtags je al 'verzameld' hebt door het knifen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:22:
[...]

Uh, dat is toch de bedoeling? als je naar links wil bewegen moet je toch je linker stick naar links bewegen?
Nou ik bedoelde dat als de stick naar links is geweest en als je hem los laat stopt je character als het goed is met lopen, die van mij loopt/kruipt nog langzaam verder naar links:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Captain Obvious schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:25:
[...]

Nou ik bedoelde dat als de stick naar links is geweest en als je hem los laat stopt je character als het goed is met lopen, die van mij loopt/kruipt nog langzaam verder naar links:s
Heb ik ook! Controller versleten. De mijne gaat langzaam naar voren. Komt omdat ik vaak de stick gebruik met rennen ( + indrukken)...

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
SuperflipNL schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:41:
[...]

Heb ik ook! Controller versleten. De mijne gaat langzaam naar voren. Komt omdat ik vaak de stick gebruik met rennen ( + indrukken)...
ook alleen met battlefield 3? en het vreemde is mijn controller is pas 3 maanden oud:s

[ Voor 8% gewijzigd door Captain Obvious op 04-11-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Laatst online: 22-05-2024
SuperflipNL schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:41:
[...]

Hier hetzelfde, nog een keer een tikkie geven tegen de stick verhelpt het euvel vaak wel. Is trouwens wel het enige spel waar ik er last van heb, dus of de controller nou echt versleten is of dat de sensitivity wellicht wat te hoog staat in BF3...

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Captain Obvious schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:43:
[...]

ook alleen met battlefield 3? en het vreemde is mijn controller is pas 3 maanden oud:s
waarschijnlijk is bf3 gewoon en stuk gevoeliger dan andere spellen ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Jongens, welke level/rank zijn jullie?

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
marijnhak schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:44:
[...]

Hier hetzelfde, nog een keer een tikkie geven tegen de stick verhelpt het euvel vaak wel. Is trouwens wel het enige spel waar ik er last van heb, dus of de controller nou echt versleten is of dat de sensitivity wellicht wat te hoog staat in BF3...
Denk dat dit het inderdaad is, straks als ik thuis ben maar eens wat met de sensitivity opties proberen aan te passen. Misschien dat hier nog een update voor komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Captain Obvious schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:43:
[...]
Nee, had ik ook met MW2 en BFBC2. Ik kan het ook aan mijn stick zien dat hij in rust stand een stuk naar voren kan. Echter heb ik nog een tweede controller. Daar heb ik de problemen dus niet, ook niet in BF3.

Als jij ook het probleem hebt in andere spellen vermoed ik hetzelfde. Je kan een andere controller proberen. Ik ga er niet vanuit dat het spel je maar naar links laat kijken, langzaam...

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
nathanchunkie schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:45:
Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/pc/H4pfi0Bs/EliteWaRRioR22.png

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/360/H4pfi0Bs/nathanchunkie.png

Ik faal heftig maar dat kan komen doordat ik totaal geen BF3 player ben. 1e keer. :')

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
SuperflipNL schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:46:
[...]

Nee, had ik ook met MW2 en BFBC2. Ik kan het ook aan mijn stick zien dat hij in rust stand een stuk naar voren kan. Echter heb ik nog een tweede controller. Daar heb ik de problemen dus niet, ook niet in BF3.

Als jij ook het probleem hebt in andere spellen vermoed ik hetzelfde. Je kan een andere controller proberen. Ik ga er niet vanuit dat het spel je maar naar links laat kijken, langzaam...
heb het juist helemaal niet bij andere spellen, dat is het hem juist. Kijken wat hij straks doet na wat instellingen veranderd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathanchunkie schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:45:
Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/pc/H4pfi0Bs/Dostya.png

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Mooie K/D ratio beide btw..

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Toch stiekem een beetje jammer dat je je avatar niet een beetje kan aanpassen (kapsel, wel/geen/soort helm).
Was voor mij toch de slagroom op de kers van de taart geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 11:01
Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/pc/H4pfi0Bs/SintLuciferNL.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/pc/H4pfi0Bs/Dimensi0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongen laten we die stats plaatjes in de kroeg gooien en niet hier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Edit: link naar stats weg :)

[ Voor 88% gewijzigd door Michielodc op 04-11-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmor schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:51:
Toch stiekem een beetje jammer dat je je avatar niet een beetje kan aanpassen (kapsel, wel/geen/soort helm).
Dit vond ik ook een gemiste kans. Had ik ook eigenlijk wel verwacht toen ik ''My Soldier'' in het menu zag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:35
Op het moment speel ik nog bijna alleen engineer en support, vind sniper niks aan en assault ben ik gewoon slecht in. :p

-Ik ben het er zelf ook mee eens dat die plaatjes beter in de kroeg kunnen:)-

[ Voor 31% gewijzigd door Pluisie op 04-11-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:53:
jongen laten we die stats plaatjes in de kroeg gooien en niet hier! :)
Die plaatjes moesten onderin m'n sig kunnen :P Was het al veel minder erg geweest. Maar ben het ermee eens dat het naar de kroeg toe moet. Miss. een apart topic, waarin in de eerste post alle plaatjes van alle bf3 spelende got'ters worden gepost? Krijgen we een mooie wall!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Wat ik me afvroeg, met welke camo spelen jullie nu het meest? In desert en bos maps is het vrij simpel maar wat bijv. in Seine Crossing of Grand Bazaar?

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik meestal een donkere cammo zoals navy. Soms is het ook wel leuk als je rus bent een hele lichte cammo te nemen dan lijk je meer op een amerikaan. Soms hebben ze het net te laat door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/pc/8qvoeQVH/Roboreaper.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/pc/H4pfi0Bs/Darkwand3rer.png

Verander bijna nooit de Camo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens als jullie die plaatjes blijven plaatsen komt er weer een slotje, doet het in de kroeg dan desnoods.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/ps3/nsantolaya/unomomentodado.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Timmor schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:51:
http://www.enjin.com/blog/m/32021/article/404026

Plaatje kan hier wel aangepast worden.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 11:01
Vind het trouwens jammer dat die de camo niet "bewaard" en dat je het bij elk potje opnieuw moet instellen. Hierdoor zie je vaak de standaard camo bij iedereen. Merk zelf ook dat ik het vaak vergeet terwijl het nicer is als iedereen wat unieker eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

itsleon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:02:
Vind het trouwens jammer dat die de camo niet "bewaard" en dat je het bij elk potje opnieuw moet instellen. Hierdoor zie je vaak de standaard camo bij iedereen. Merk zelf ook dat ik het vaak vergeet terwijl het nicer is als iedereen wat unieker eruit ziet.
Camo's worden volgens mij per classe, per level en per zijde opgeslagen, uiteindelijk als je een US Support class bent op Metro voor de 2e keer heb je wel de vooraf ingestelde camo.

Tenminste, zo lijkt het.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-09 11:22
itsleon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:02:
Vindt ik niet eigenlijk! Ik vindt dat het hele camo ding er wel uit mag. Je speelt als natie in de game, als een leger, ik heb nog nog nooit gezien dat mensen in het leger allemaal verschillende camo's dragen tijdens een gevecht. Het is ook moeilijk om zo de vijand te onderscheiden, wat op zich natuurlijk wel leuk is, maar niet realistisch.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja realisme? als je missiles op zijn van je helicopter moet je landen om ze te reloaden. Dat heb je in battlefield ook niet dus als je echt realisme kan je beter ARMA spelen.

Battlefield draait gewoon om kei harde actie op grote schaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:42

beany

Meeheheheheh

Soepstengel schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:06:
[...]

Vindt ik niet eigenlijk! Ik vindt dat het hele camo ding er wel uit mag. Je speelt als natie in de game, als een leger, ik heb nog nog nooit gezien dat mensen in het leger allemaal verschillende camo's dragen tijdens een gevecht. Het is ook moeilijk om zo de vijand te onderscheiden, wat op zich natuurlijk wel leuk is, maar niet realistisch.
Volgens heeft de marine andere uniformen dan de luchtmacht. Commando's hebben andere uniformen, tankbemanning heeft andere uniformen etc etc etc. Camo's zijn ook allemaal verschillend. Zo gek is het dus niet :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:03

Vrijdag

De Zwarte

Wat ik raar vind, is dat je met de IR scope zonder problemen naar de zon kan kijken maar als er een smoke wordt gegooid kan je dan onmogelijk wat zien. Beetje tegenstrijdig lijkt me.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/pc/8qvoeQVH/B13L5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vrijdag schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:22:
Wat ik raar vind, is dat je met de IR scope zonder problemen naar de zon kan kijken maar als er een smoke wordt gegooid kan je dan onmogelijk wat zien. Beetje tegenstrijdig lijkt me.
Zelfde dat een heatseaking door een smoke-ding van een tank heel die tank niet meer ziet, maar met IR scope zie je hem nog wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

komt omdat het 'IR' Smoke is

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de negatieve muisacceleratie al gefixed? Heb de niet heel erg legale versie even getest om te kijken of het nog wel speelbaar was, maar dat is het dus niet. Ga de game niet in huis halen voordat ze het gefixed hebben, kan gewoon niet geloven dat zo'n enorme bug in de final version zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Laten we hier geen spamfest bouwen van stats, als je zonodig je stats wilt laten zien doe dit in het kroegtopic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:37:
Is de negatieve muisacceleratie al gefixed? Heb de niet heel erg legale versie even getest om te kijken of het nog wel speelbaar was, maar dat is het dus niet. Ga de game niet in huis halen voordat ze het gefixed hebben, kan gewoon niet geloven dat zo'n enorme bug in de final version zit.
Bug komt mij niet bekend voor.
Wanneer zou je dat probleem moeten hebben dan?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaus schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:39:
[...]

Bug komt mij niet bekend voor.
Wanneer zou je dat probleem moeten hebben dan?
Wat? Je meent dit toch niet serieus of wel? Hoe sneller je je muis beweegt hoe minder afstand je op het scherm covered. Aangezien mijn muis sens bij dit soort games op zo'n ~35cm voor een 360 graden draai zit is het voor mij compleet onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:40:
[...]

Wat? Je meent dit toch niet serieus of wel? Hoe sneller je je muis beweegt hoe minder afstand je op het scherm covered. Aangezien mijn muis sens bij dit soort games op zo'n ~35cm voor een 360 graden draai zit is het voor mij compleet onspeelbaar.
Nooit last van gehad, niet in de beta en ook niet sinds de release. Misschien het nadeel van een minder legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:40:
[...]

zelf geen problemen mee. kan komen door je niet zo hele legale versie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
Ik ken dit probleem ook niet...
Daaamn eerste keer jets vliegen gisteren...wat een drama xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:42:
[...]

Nooit last van gehad, niet in de beta en ook niet sinds de release. Misschien het nadeel van een minder legale versie?
Nee, want de bug zit ook gewoon in de retail. Lees maar een beetje rond. Als je gewent ben met super hoge sens (<10cm voor 360 graden ofzo) te spelen en nooit raw input of mouse fixes gebruikt merk je het waarschijnlijk niet zo. Je aim is dan toch al te inconsistent om er iets van te merken.

Zullen we het zo doen heren: ik koop vanavond de retail en als het probleem zich daar ook voordoet betalen jullie mijn game?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:44:
[...]

Nee, want de bug zit ook gewoon in de retail. Lees maar een beetje rond. Als je gewent ben met super hoge sens (<10cm voor 360 graden ofzo) te spelen en nooit raw input of mouse fixes gebruikt merk je het waarschijnlijk niet zo. Je aim is dan toch al te inconsistent om er iets van te merken.
Ik speel met een redelijk hoge versnelling in mijn muis, maar dan nog nooit wat van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:29
shalaka schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:43:
Ik ken dit probleem ook niet...
Daaamn eerste keer jets vliegen gisteren...wat een drama xD
Hehe ik kan er ook geen ruk van, vliegen in bf. Iedere keer als ik weer eens een heli ga proberen spawnt meteen de hele squad bij mij in het toestel, heb ik zoiets van "jongens doe dat nou niet..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:45:
[...]

Hehe ik kan er ook geen ruk van, vliegen in bf. Iedere keer als ik weer eens een heli ga proberen spawnt meteen de hele squad bij mij in het toestel, heb ik zoiets van "jongens doe dat nou niet..."
Ik moest zo lachen gisteren, zelfde gebeurde er bij mij. Maar dan andersom. Squadmate was een beetje aan het oefenen, wij spawnen allemaal in die heli, hij in paniek en drukt perongeluk op E.....

Wij allemaal dood en hij vrolijk aan zijn parachute....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:45:
[...]

Ik speel met een redelijk hoge versnelling in mijn muis, maar dan nog nooit wat van gemerkt.
Je speelt met een wattes? Sensitivity? Mouse acceleration in de drivers? Vergeet niet dat er een heel erg groot verschil is tussen wat sensitivity doet en wat acceleration doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
[...]

Haha dat gevoel heb ik ook! Zou graag eens een lege server joinen om dan wat te leren vliegen maar dat gaat niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
[...]

hehe ja ik heb nog geen kill gemaakt, hele middag geprobeert
oefenen i guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:44:
[...]
Nee, want de bug zit ook gewoon in de retail.
Het rare is juist dat die negatieve muisgevoeligheid niet in de Beta zat. 8)7
Tja, sommige mensen zien het verschil tussen wel of geen anti-aliasing ook niet, maar het is er wel degelijk.

Hoe sneller je je muisbeweeg, hoe langzamer de camera ronddraai. Zeker met de tank en andere turrets is dat storend, je sla af en toe een paar pixels over als je langzaam muist, en als je snel wil draaien, gaat het opeens wel accuraat. 8)7
U word bedankt, console-dev's.

Pentaxiaan

Pagina: 1 ... 48 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien