Ga flares unlocken dan.Decennia schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:07:
Ik word gek van die Stingers. Ik stijg op en ik heb alweer een lock, zonder Flares >___>. Heel irritant als ik support wil geven vanaf boven.
Ach, jullie hebben ook gewoon gelijk. Het stoort me ook niet altijd, maar eens in de zoveel tijd moet het er gewoon even uit 
Ik vind mijn tegenstanders bijna allemaal bullet-spammers. Van mij mogen kogels er helemaal uit gehaald worden
Ik vind mijn tegenstanders bijna allemaal bullet-spammers. Van mij mogen kogels er helemaal uit gehaald worden
Speel je op de pc? Dan kan je oefenen en flares unlocken op flight school serversDecennia schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:07:
Ik word gek van die Stingers. Ik stijg op en ik heb alweer een lock, zonder Flares >___>. Heel irritant als ik support wil geven vanaf boven.
[ Voor 40% gewijzigd door Silvin op 04-11-2011 00:10 ]
zijn er al knife only servers? Vind ik op zn tijd ook wel leuk
Verwijderd
Precies, kan me mateloos ergeren aan zulke faggotsExbloder schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:11:
Ugh, toch veel ergernissen. Vooral de spelers irriteren me mateloos. Net een 16p bazaar rush gespeeld. Werkelijk IEDEREEN speelde met rpg's en zat die dan ook constant rond te sprayen. Vele campers op gangetjes, point ganking, maar wat me het ergst irriteert is toch metro op rush. Vreselijk agressief maakt die map me. Niets anders dan campers(zoals in beta), maar dan die fucking mortars. Had net een ronde waar ik een deathstreak van 5 had enkel en alleen door mortars. Die dingen mogen sterk generfed worden hoor. Vet spel op z'n eigen, zwaar teleurgesteld in de online gameplay. Ik weet dat het er in zit want ik heb al toffe ronden gespeeld maar érg veel *excuseer me voor m'n taal* faggots die blijkbaar niets liever doen dan je op een zo snel mogelijke manier dat liefst ook zo weinig mogelijk skill vereist te vermoorden. Noobtube in cod is er niets tegen.
Heletijd met die bitchmortar, nerf dat ding gewoon en ik zou graag weer een M95 in het spel willen zien
dit is wel verschrikkelijk moeilijk. Ook al is het maar 400 punten. Met enkel kogels in je vliegtuig is het bijzonder lastig iemand neer te krijgen. Zeker als de rest wel allemaal unlocks heeft. En twee persoons vliegtuigen zijn er ook niet, dus je kunt ook niet meeliften met iemand anders.
Overigens kun je wel mijnen neer strooien, dood gaan en lekker rondjes vliegen. Dan is het een kwestie van wachten tot mensen op je mijnen lopen.
Nog een manier is het vliegtuig van de tegenstander te jatten. Je springt uit je eigen vliegtuig en dan heb je 10 seconden om in het vliegtuig van de tegenstander te springen. Doe ik regelmatig eigenlijk. Zeker op mappen met maar 1 vliegtuig per kant heb je een stuk minder zorgen.
Of had je het niet over de jets?
edit: @ hierboven. Zekerweten moet de mortar generfed worden. En een fatsoenlijke counter voor gevonden worden. Op mapjes zonder air vehicles kunnen ze gewoon in uncap achter een rotjes blijven hangen. Beetje kansloos. Stelletje mietjes.
Zeker nu iedereen zo'n ding unlocked heeft. Helemaal mooi wordt het als het team aan het verliezen is. Dan zie je wel 6 van die dingen op een rij staan. Gatverdamme
[ Voor 18% gewijzigd door M2M op 04-11-2011 00:12 ]
Je moet niemand persé killen. Damage aan vehicles geeft je al 50 of 100 pointsM2M schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:10:
[...]
dit is wel verschrikkelijk moeilijk. Ook al is het maar 400 punten. Met enkel kogels in je vliegtuig is het bijzonder lastig iemand neer te krijgen. Zeker als de rest wel allemaal unlocks heeft. En twee persoons vliegtuigen zijn er ook niet, dus je kunt ook niet meeliften met iemand anders.
Overigens kun je wel mijnen neer strooien, dood gaan en lekker rondjes vliegen. Dan is het een kwestie van wachten tot mensen op je mijnen lopen.
Nog een manier is het vliegtuig van de tegenstander te jatten. Je springt uit je eigen vliegtuig en dan heb je 10 seconden om in het vliegtuig van de tegenstander te springen. Doe ik regelmatig eigenlijk. Zeker op mappen met maar 1 vliegtuig per kant heb je een stuk minder zorgen.
Verwijderd
Flares unlocken probeer ik al vanaf het begin.M2M schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:10:
[...]
Net wanneer ik gister de moed begon op te geven begonnen twee gasten gewoon in een rechte lijn te vliegen lol
dus ik kan ze dan nog wel eruitknallen met de machinegun en kreeg dit 2x had ik ook heetseekers en nu dominate ik
heb hier logitech extreme 3d pro joystick maar ik krijg het niet voor mekaar om naar rechts en links in te stellenJesh schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:50:
[...]
Ja, een Logitech Force 3D Pro...
Echter net als de muiscontrols lijkt ook dit nog niet helemaal optimaal te werken. Hopelijk wordt hiermee nog wat gedaan, net als de muis.
ook niet met esc
Verwijderd
Ik geef je gelijk.M2M schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:10:
[...]
edit: @ hierboven. Zekerweten moet de mortar generfed worden. En een fatsoenlijke counter voor gevonden worden. Op mapjes zonder air vehicles kunnen ze gewoon in uncap achter een rotjes blijven hangen. Beetje kansloos. Stelletje mietjes.
Zeker nu iedereen zo'n ding unlocked heeft. Helemaal mooi wordt het als het team aan het verliezen is. Dan zie je wel 6 van die dingen op een rij staan. Gatverdamme
Het enige waar ik nog niet mee gespeeld heb zijn de jets.
Ik vind ze te log om te besturen op de maps om eerlijk te zijn.
Ik hou het wel bij choppers
Zo leuk als die teams weer eens waardeloos verdeeld zijn. Hoop dat ze eens met een shuffle plugin uitkomen waardoor je eens eerlijk kan indelen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
OMW Sir.
On-Topic: Ik speel op de Xbox360, ik kan dus niet even oefenen in een lege server oid. Maar het is vreselijk moeilijk als je na 1 hit al niet meer kan sturen en er geen mogelijkheid is om het te blocken. Zonder missiles ben je ook nergens
Dus als iemand een beetje pro is in het vliegen met een chopper/Jet op de Xbox, Add me: xGeneSiiSx !
[ Voor 53% gewijzigd door Decennia op 04-11-2011 00:21 ]
Gegroet!
Al is bij nagedacht hoe je dat moet doen als je neergeschoten wordt tijdens het opstijgen?Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:08:
Ga flares unlocken dan.
Verwijderd
Zeer zeker.CptChaos schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:22:
[...]
Al is bij nagedacht hoe je dat moet doen als je neergeschoten wordt na het opstijgen?
Speel op een server met max 10 spelers.
Zo heb ik het gedaan.
Jets zijn ook compleet verkeerd gebalanceerd. Maar dat heeft ook met mapdesign te maken. In BF2 kon je op de verschillende kaarten waar jets aanwezig waren, prima van vlag naar vlag vliegen. Niet dat dat de manier was, maar het was mogelijk. Nu vlieg je binnen twee seconden over alle vlaggetjes heen.
Erg leuk voor COD stijl close quarters infantry combat. Maar ik wil geen COD ik wil Battlefield. Dus prop die vlaggetjes een paar honderd meter van elkaar vandaan. Zo ver dat het zich niet loont om van vlag naar vlag te lopen. Voeg gunloze buggys toe (2 per vlag, standaard bijvoorbeeld) om vaart in het spel te houden en pleur de kaart vol met cover. Niet enkel bij de vlag, maar ook tussen de vlag.
Zo heb ik bijvoorbeeld de overzichtskaart van gulf of oman gezien. Alle vlaggetjes zitten 3 meter van elkaar vandaan. Je bent kansloos in zon jet. Je kunt twee dingen doen: of kansloos rondvliegen en hopen dat je wat raakt. Of actief achter andere jets aan gaan.
Ook moeten ze die guided air2ground missile er uit gooien. Quicktime event, auto lock en totaal geen skill required. In BF2 had je skill nodig om een vliegtuig te besturen, en nog een berg meer om daar ook nog kills mee te maken. In BF3 heb je geen skill meer nodig om een vliegtuig te besturen, en zolang je alle unlocks binnen hebt kun je met de air2ground missile alle vehicles afschieten. Daarbuiten ben je kansloos. 14 unguided raketten raak schieten op een tank doet helemaal niets. Misschien disable vehicle, maar dan stapt het kereltje uit en fixed die zijn tank en heb je nog steeds geen tank uitgeschakeld.
Bommen terug en sterkere schouder anti air. Zo maken dat je veilig hoog kunt vliegen maar nergens schade tegen kunt doen, of laag vliegen en bommen gooien / strafing runs doen met het risico om afgeschoten te worden.
Heb ik nog meer issues? Ja natuurlijk:
unlocks op vehicles moeten afgeschaft worden. Inf tegen inf maak je prima kans om te winnen. Ook al heeft de tegenstander een unlockje of twee extra. Tank vs tank is echt kansloos zonder unlocks. Zeker als je in een APC zit, die uitgerust is met een AT raket. Dan ben in je tank of APC behoorlijk kansloos. Zeker als je ook nog wat skill bezit.
stationairy AA guns... kunnen niet stuk. Waarom niet?. Soms staan ze op plekken waar ze de hele map over kunnen schieten. Invincible zou niet mogen.
Dan nog het issue met rush map met de docks. Waarbij je als aanvaller op het vliegdekschip spawned en een transport heli en een klein kuthelitje hebt. Als defender rijd je de AA naar beneden. Die plant je aan de waterkant en je kunt alles en iedereen afschieten. Rubberbootjes, APC's, helikopters. 30-0 stond ik aan het eind van het potje. met 6 keer zoveel punten als de nummer 2 in ons team.
Rukmapdesign dus.
En dan nog vliegen in hardcore mode. Ik weet dat niet veel mensen hardcore spelen, maar bear with me. Geen 3d spot. En zie dan nog maar eens een tank te onderscheiden van de ondergrond. Nagenoeg onmogelijk. Als mijn pc het trekt zal ik eens wat filmpjes schieten. Kortom, er mag nog wel wat gesleuteld worden aan BF3 gameplay. Volgens mij hebben ze enkel COD mensen als quality control zitten. bweh!
Overigens hebben de mensen die van close quarters infantry combat houden hun eigen gameplaymode. neem squad rush of team deathmatch of squad deathmatch. als ik me niet vergis hebben de laatste twee modes de mapgrootte van een gemiddelde COD map. Lekker hectisch, lekker knallen. Veel plezier daar, maar DICE, blijf dan van conquest of rush af...
/rant
edit: vrouwen die BF3 spelen:
Erg leuk voor COD stijl close quarters infantry combat. Maar ik wil geen COD ik wil Battlefield. Dus prop die vlaggetjes een paar honderd meter van elkaar vandaan. Zo ver dat het zich niet loont om van vlag naar vlag te lopen. Voeg gunloze buggys toe (2 per vlag, standaard bijvoorbeeld) om vaart in het spel te houden en pleur de kaart vol met cover. Niet enkel bij de vlag, maar ook tussen de vlag.
Zo heb ik bijvoorbeeld de overzichtskaart van gulf of oman gezien. Alle vlaggetjes zitten 3 meter van elkaar vandaan. Je bent kansloos in zon jet. Je kunt twee dingen doen: of kansloos rondvliegen en hopen dat je wat raakt. Of actief achter andere jets aan gaan.
Ook moeten ze die guided air2ground missile er uit gooien. Quicktime event, auto lock en totaal geen skill required. In BF2 had je skill nodig om een vliegtuig te besturen, en nog een berg meer om daar ook nog kills mee te maken. In BF3 heb je geen skill meer nodig om een vliegtuig te besturen, en zolang je alle unlocks binnen hebt kun je met de air2ground missile alle vehicles afschieten. Daarbuiten ben je kansloos. 14 unguided raketten raak schieten op een tank doet helemaal niets. Misschien disable vehicle, maar dan stapt het kereltje uit en fixed die zijn tank en heb je nog steeds geen tank uitgeschakeld.
Bommen terug en sterkere schouder anti air. Zo maken dat je veilig hoog kunt vliegen maar nergens schade tegen kunt doen, of laag vliegen en bommen gooien / strafing runs doen met het risico om afgeschoten te worden.
Heb ik nog meer issues? Ja natuurlijk:
unlocks op vehicles moeten afgeschaft worden. Inf tegen inf maak je prima kans om te winnen. Ook al heeft de tegenstander een unlockje of twee extra. Tank vs tank is echt kansloos zonder unlocks. Zeker als je in een APC zit, die uitgerust is met een AT raket. Dan ben in je tank of APC behoorlijk kansloos. Zeker als je ook nog wat skill bezit.
stationairy AA guns... kunnen niet stuk. Waarom niet?. Soms staan ze op plekken waar ze de hele map over kunnen schieten. Invincible zou niet mogen.
Dan nog het issue met rush map met de docks. Waarbij je als aanvaller op het vliegdekschip spawned en een transport heli en een klein kuthelitje hebt. Als defender rijd je de AA naar beneden. Die plant je aan de waterkant en je kunt alles en iedereen afschieten. Rubberbootjes, APC's, helikopters. 30-0 stond ik aan het eind van het potje. met 6 keer zoveel punten als de nummer 2 in ons team.
Rukmapdesign dus.
En dan nog vliegen in hardcore mode. Ik weet dat niet veel mensen hardcore spelen, maar bear with me. Geen 3d spot. En zie dan nog maar eens een tank te onderscheiden van de ondergrond. Nagenoeg onmogelijk. Als mijn pc het trekt zal ik eens wat filmpjes schieten. Kortom, er mag nog wel wat gesleuteld worden aan BF3 gameplay. Volgens mij hebben ze enkel COD mensen als quality control zitten. bweh!
Overigens hebben de mensen die van close quarters infantry combat houden hun eigen gameplaymode. neem squad rush of team deathmatch of squad deathmatch. als ik me niet vergis hebben de laatste twee modes de mapgrootte van een gemiddelde COD map. Lekker hectisch, lekker knallen. Veel plezier daar, maar DICE, blijf dan van conquest of rush af...
/rant
edit: vrouwen die BF3 spelen:

Alsjeblieft ja, elke keer word ik in het noob team gedumpt en overhoop geschoten.Tsurany schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:18:
Zo leuk als die teams weer eens waardeloos verdeeld zijn. Hoop dat ze eens met een shuffle plugin uitkomen waardoor je eens eerlijk kan indelen.

Die GoT servers zijn geen plezier op deze manier.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Van team wisselen hoorDanielWW2 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:41:
[...]
Alsjeblieft ja, elke keer word ik in het noob team gedumpt en overhoop geschoten.![]()
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Lost het probleem niet op. Enkel wie er last van heeft.
Voor wie een server draait en Teamspeak heeft maar Procon niet wilt: http://www.tssync.net/
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja het is wel een raar zicht hoor
Meeste mensen die in de noob team zitten boeien er niet omTsurany schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:49:
[...]
Lost het probleem niet op. Enkel wie er last van heeft.
Rondje slecht spelen? Misschien word je dan daarna bij de pwners in het team gezet ;pDanielWW2 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:41:
[...]
Alsjeblieft ja, elke keer word ik in het noob team gedumpt en overhoop geschoten.![]()
Of is het net zoals in BC2 waar de teams ronde na ronde hetzelfde kunnen blijven? (niet eens op gelet nog eigenlijk

[ Voor 14% gewijzigd door Gundogan op 04-11-2011 00:52 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
It's damn sexy!yzx schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:51:
Ja het is wel een raar zicht hoor
Alleen afgeslacht worden vind ik dan weer geen zak aan eigenlijk. Het moet wel een strijd zijn waarbij beide teams moeite moeten doen.Meeste mensen die in de noob team zitten boeien er niet omals ik nu win of verlies, als ik maar genoeg pret heb beleeft, CoD is K/D ratio en BF is W/L ratio dan maar?
Waarom altijd zo'n lage tickets in conquest? Maak die tickets op de GoT-server maar eens iets van 1000 ofzo. Want na 15 min. of eerder is de ronde al voorbij waar het in de beta soms op meer dan 1 uur stond! Dat is veel meer fun als je echt langer kan spelen hoor!
Das wel waarTsurany schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:53:
[...]
It's damn sexy!
[...]
Alleen afgeslacht worden vind ik dan weer geen zak aan eigenlijk. Het moet wel een strijd zijn waarbij beide teams moeite moeten doen.
Ik vind plezier/fun ratio belangrijker dan welke andere ratio
Maar een strijd is er alleen als beide kanten er moeite insteken, wat 9/10 keer niet het geval is en 1team gewoon puur verdedigend gaat spelen
@hieronder : en perry zoeken he
[ Voor 3% gewijzigd door yzx op 04-11-2011 01:02 ]
yzx schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:54:
[...]
Das wel waar
Ik vind plezier/fun ratio belangrijker dan welke andere ratio
hit detectie van bc2 is echt slecht. bf3 is vele malen beter. paar kogels en je bent dood.
en niet een hele clip.
ora et labora
Gaat voor geen meter als het andere team vol zit en jouw team steeds leegstroomt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Had net een geweldig potje in een jet op Caspian Border. Geweldige map, omdat je ver kan vliegen en dus makkelijk out of range van een Stinger kan blijven. Meteen heatseekers unlocked, Jets zijn stukken makkelijker
Gegroet!
Ik wil inderdaad ook meer tickets op de got servers, lange potjes horen bij battlefield, zodat je ook kans hebt jezelf terug te vechten.
Vandaag wel weer met plezier hoop gotters afgeknalt
Vandaag wel weer met plezier hoop gotters afgeknalt
Dat is nu ook altijd zo op de 64 spelers maps, whatever server. Die rondetijden zijn zo verschrikkelijk kort. Ben je net even lekker 'ingewerkt' is het potje alweer voorbij. Dan heb je net goed en wel 10 minuten of zo gespeeld.Qlii256 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:54:
Waarom altijd zo'n lage tickets in conquest? Maak die tickets op de GoT-server maar eens iets van 1000 ofzo. Want na 15 min. of eerder is de ronde al voorbij waar het in de beta soms op meer dan 1 uur stond! Dat is veel meer fun als je echt langer kan spelen hoor!
Verwijderd
Gaat lekker zo, al een half uur dat ik elke round opnieuw equipment vrij moet spelen. In Battlelog staat het goed, Maar ingame staan ze er niet tussen.
[ Voor 22% gewijzigd door zeef op 04-11-2011 02:30 ]
Evenveel als een RPG dus. Ik snap wel dat DICE de jets niet overpowered wilde maken, maar dat hebben ze al gedaan door de mappen klein te maken. Hierdoor kan je onmogelijk in een run meerdere dingen doen.Dersan schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:34:
Ok, eindelijk de guided missiles (voor de tanks) onder controle @ de jet. Maargoed, het is dus echt een compleet waardeloze unlock, de rocket pods zijn 100X sterker. Daarvan is 1 salvo genoeg om een tank te disablen.
1 guided missile vol op de achterkant van een tank is goed voor een 68 punten destroy assist.....(engineer sloopte de tank daarna direct).
Daarbij heeft elke tank gewoon smoke, dus wat is het probleem? Geef die guided missiles gewoon 1-shot-1-kill. Dan heb je tenminste nog wat aan je jet. Of beter gewoon bommen die skill vereisen om tanks neer te halen

Scenario. Je merkt dat er een enemy mortar is.M2M schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:10:
[...]
1. Spawn als Support
2. Zoek een goede plek uit
3. Klap je mortar uit
4. Zoek de enemy mortar
5. Klik op de enemy mortar
6. Loop weg en live happily ever after
7. Rinse and repeat
In mijn ervaring kapt die gast met mortaren als hij zelf gemortard wordt, dan weet hij dat je team er op let.
Helemaal in rush, je hebt geen eens tijd om fatsoenlijk aan te vallen..Snowwie schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:38:
[...]
Dat is nu ook altijd zo op de 64 spelers maps, whatever server. Die rondetijden zijn zo verschrikkelijk kort. Ben je net even lekker 'ingewerkt' is het potje alweer voorbij. Dan heb je net goed en wel 10 minuten of zo gespeeld.
BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L
Als je vaak gekilled wordt door mortars door je zelf iets fout... een mortar ziet je alleen als je gespot bent(ook licht je even op als je schiet geloof ik) en raakt je voornamelijk alleen als je STILSTAAT. het is bijna onmogelijk om iemand die rent kapot te knallen met een mortar of je moet gaan gokken waar hij heenloopt.Exbloder schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:11:
Ugh, toch veel ergernissen. Vooral de spelers irriteren me mateloos. Net een 16p bazaar rush gespeeld. Werkelijk IEDEREEN speelde met rpg's en zat die dan ook constant rond te sprayen. Vele campers op gangetjes, point ganking, maar wat me het ergst irriteert is toch metro op rush. Vreselijk agressief maakt die map me. Niets anders dan campers(zoals in beta), maar dan die fucking mortars. Had net een ronde waar ik een deathstreak van 5 had enkel en alleen door mortars. Die dingen mogen sterk generfed worden hoor. Vet spel op z'n eigen, zwaar teleurgesteld in de online gameplay. Ik weet dat het er in zit want ik heb al toffe ronden gespeeld maar érg veel *excuseer me voor m'n taal* faggots die blijkbaar niets liever doen dan je op een zo snel mogelijke manier dat liefst ook zo weinig mogelijk skill vereist te vermoorden. Noobtube in cod is er niets tegen.
Mortar is geniaal tegen campers en mensen die de hele tijd achter een muurtje gaan zitten. Zolang je beweegt is er voor een mortar speler niet veel te halen, tenminste dat is mijn conclusie.
De enige map waar ik enigsinds met een smile de battle verlaat na het gebruiken van mortar is seine crossing
In den beginne had ik ook het idee dat de mortar best overpowerd is maar slechts op bepaalde mappen is het echt effectief.
Wat betreft RPG's heb je wel een punt, dat begint een beetje een spamfest te worden vooral in metro en davamant peak conquest. Vraag me alleen af wat je daartegen kunt doen aangezien een RPG DE tool is van een engineer.
[ Voor 10% gewijzigd door biggydeen2 op 04-11-2011 08:24 ]
Minder RPG's geven aan de engineer. Misschien iets meer damage geven op tanks dan.biggydeen2 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:15:
[...]
Als je vaak gekilled wordt door mortars door je zelf iets fout... een mortar ziet je alleen als je gespot bent(ook licht je even op als je schiet geloof ik) en raakt je voornamelijk alleen als je STILSTAAT. het is bijna onmogelijk om iemand die rent kapot te knallen met een mortar of je moet gaan gokken waar hij heenloopt.
Mortar is geniaal tegen campers en mensen die de hele tijd achter een muurtje gaan zitten. Zolang je beweegt is er voor een mortar speler niet veel te halen, tenminste dat is mijn conclusie.
De enige map waar ik enigsinds met een smile de battle verlaat na het gebruiken van mortar is seine crossing
In den beginne had ik ook het idee dat de mortar best overpowerd is maar slechts op bepaalde mappen is het echt effectief.
Wat betreft RPG's heb je wel een punt, dat begint een beetje een spamfest te worden vooral in metro en davamant peak conquest. Vraag me alleen af wat je daartegen kunt doen aangezien een RPG DE tool is van een engineer.
Als ik die extra explosive ammo optie heb kan ik 9 van die RPG's dragen. Dan is het vragen om ellende in tunnels enzo.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Als je rush speelt op metro en dan het enerlaatste stukje bij B dat gangpadje.madmaus schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:49:
[...]
Minder RPG's geven aan de engineer. Misschien iets meer damage geven op tanks dan.
Als ik die extra explosive ammo optie heb kan ik 9 van die RPG's dragen. Dan is het vragen om ellende in tunnels enzo.
daar kom je gewoon niet door met al die RPG nubs
Is hardcore hetzelfde als bij CoD? Je ziet aantal kogels etc niet en je gaat dood door 1 of 2 kogels.
Correct. Geen health/ammo, geen spotting, hogere impact van kogels/explosies en teamkilling is mogelijk.Michielodc schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:56:
Is hardcore hetzelfde als bij CoD? Je ziet aantal kogels etc niet en je gaat dood door 1 of 2 kogels.
Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.
Verwijderd
Na deze game:
http://battlelog.battlefi...show/2389263/1/333920798/
Kan ik eindelijk zeggen dat ik de A-10 goed onder controle heb. Gespotte tanks neergunnen (met cannon) gaat vrijwel vlekkeloos, helis zijn ook een eitje. Nu net de rocket pod en air radar geunlockt en dan kan ik eindelijk ook eens vijandelijke jets makkelijk terug vinden. (op 't oog heb ik daar veel problemen mee)
Maar nu is de hamvraag, als ik en de andere piloot allebei zo'n strakke bochten maken dat je continu achter elkaar aan zit, (tot 5 minuten achter elkaar) hoe lossen jullie dit op? Tips? Af en toe lost er iemand een schot, maar die repareren zichzelf dan weer. Anti Air missiles ga ik niet eens meer als perk gebruiken, want zijn eigenlijk overbodig met de cannon.
Kan ik eindelijk zeggen dat ik de A-10 goed onder controle heb. Gespotte tanks neergunnen (met cannon) gaat vrijwel vlekkeloos, helis zijn ook een eitje. Nu net de rocket pod en air radar geunlockt en dan kan ik eindelijk ook eens vijandelijke jets makkelijk terug vinden. (op 't oog heb ik daar veel problemen mee)
Maar nu is de hamvraag, als ik en de andere piloot allebei zo'n strakke bochten maken dat je continu achter elkaar aan zit, (tot 5 minuten achter elkaar) hoe lossen jullie dit op? Tips? Af en toe lost er iemand een schot, maar die repareren zichzelf dan weer. Anti Air missiles ga ik niet eens meer als perk gebruiken, want zijn eigenlijk overbodig met de cannon.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 09:10 ]
Met 10 man op een server is het goed oefenen inderdaad. Maar om dan te zeggen dat je een jet onder controle hebt? Dit heb je pas als je op een volle 32 of 48 of zelfs 64 man server goed in de lucht blijft zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:07:
Na deze game:
Maar nu is de hamvraag, als ik en de andere piloot allebei zo'n strakke bochten maken dat je continu achter elkaar aan zit, (tot 5 minuten achter elkaar) hoe lossen jullie dit op? Tips? Af en toe lost er iemand een schot, maar die repareren zichzelf dan weer.
Heeft de A10 trouwens wel bommen?
Verwijderd
Ok laat ik het anders zeggen, ik heb er vertrouwen in dat ik de A-10 kan laten doen wat ik wil. Nu ben ik inderdaad op grote maps nog afhankelijk van hoe anderen vliegen. En er zijn er een hele hoop die de grond met mij gelijk maken. Dogfights moet dus nog wat meer op geoefend worden.StealthyPeanut schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:10:
[...]
Met 10 man op een server is het goed oefenen inderdaad. Maar om dan te zeggen dat je een jet onder controle hebt? Dit heb je pas als je op een volle 32 of 48 of zelfs 64 man server goed in de lucht blijft zitten.
Als je in een eindeloze manoeuvreer gevecht zit daar kom je inderdaad lastig uit. Wat je kan proberen is om je tegenstander te lokken naar je AA verdediging mits je team zo slim is om de Tunguska/AA-LAV of Stinger te bemannen.
Met afterburners aan 90 graden recht omhoog vliegen, kort erna op de rem trappen, je vliegtuig stallen en dan proberen te recoveren. Zo schudt je af en toe ook wel eens iemand af.
Met afterburners aan 90 graden recht omhoog vliegen, kort erna op de rem trappen, je vliegtuig stallen en dan proberen te recoveren. Zo schudt je af en toe ook wel eens iemand af.
geen 1 jet heeft bommen, alleen rocketpods... wat ik nog steeds een rare keus van DICE vindStealthyPeanut schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:10:
[...]
Met 10 man op een server is het goed oefenen inderdaad. Maar om dan te zeggen dat je een jet onder controle hebt? Dit heb je pas als je op een volle 32 of 48 of zelfs 64 man server goed in de lucht blijft zitten.
Je kunt ook karakter hebben en zeggen ik schiet er alleen mee op voertuigen en enemies achter cover en niet gewoon een span festmadmaus schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:49:
[...]
Minder RPG's geven aan de engineer. Misschien iets meer damage geven op tanks dan.
Ik loop als engineer veeeeeeeeeeeeeeeeeel en heb zelfde RPG, altijd stinger of javelin

Ik heb nu Battlefield 3 voor de playstation, heeft er iemand tips hoe ik het beste de gevoeligheid voor het richten in kan stellen? Heb de gevoeligheid op zo'n 40% van het balkje staan.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Verwijderd
Wat al meerdere keren gewerkt heeft, lokken naar de grote zendmast in Caspian Border of de lantaarnpalen op Operation Firestorm. Maar ja, da's geen 'kill'.Ireyon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:15:
Als je in een eindeloze manoeuvreer gevecht zit daar kom je inderdaad lastig uit. Wat je kan proberen is om je tegenstander te lokken naar je AA verdediging mits je team zo slim is om de Tunguska/AA-LAV of Stinger te bemannen.
Ik heb het idee dat ik er vaak alleen voor sta v.w.b. het uitschakelen van jets/heli's en dan kies ik maar voor het luchtruim want die Igla/SMAW is kansloos tegen een goede piloot.
Dat is dan dus alsnog iedereen.yzx schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:16:
[...]
Je kunt ook karakter hebben en zeggen ik schiet er alleen mee op voertuigen en enemies achter cover en niet gewoon een span fest
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 09:22 ]
Even over die tickets trouwens.
Hoe verhoog je die?
Want die default waardes zijn inderdaad wel erg laag
Hoe verhoog je die?
Want die default waardes zijn inderdaad wel erg laag
Dit.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:21:
[...]
Ik heb het idee dat ik er vaak alleen voor sta v.w.b. het uitschakelen van jets/heli's en dan kies ik maar voor het luchtruim want die Igla/SMAW is kansloos tegen een goede piloot.
[...]
Mede ook dat de AA wapens geen ruk verschil maken bekommert niemand zich om wat er in de lucht gebeurt. Staat ook al eerder in dit topic dat heli's en jets met rust gelaten worden omdat ze toch weinig uitrichten op de grond.
Ik team meestal met een maat op Skype en dan met 2 Stingers/Igla's locken, eentje wordt met flares ongedaan gemaakt, de ander treft het toestal voor 50% dmg..

Die AA gun heeft ook echt 0,0 effect, gister een minuut of 10 in zo'n mobiele AA gezetten (vlakbij spawn), 1 jet van ons team bleef de andere jets continue 'taunten' om mijn kant op te komen, ik heb er 0 neergehaald. De damage is zooo minimaal en de kans dat je ze raakt met afterburner (turret draait langzamer dan vliegtuig vliegt).Ireyon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:26:
Dit.
Mede ook dat de AA wapens geen ruk verschil maken bekommert niemand zich om wat er in de lucht gebeurt. Staat ook al eerder in dit topic dat heli's en jets met rust gelaten worden omdat ze toch weinig uitrichten op de grond.
Ik team meestal met een maat op Skype en dan met 2 Stingers/Igla's locken, eentje wordt met flares ongedaan gemaakt, de ander treft het toestal voor 50% dmg..
Igla/stinger heeft ook 0,0 effect, zeker OSFLAM is compleet nutteloos.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Hmm, ik zat gisteren ook in zo'n mobiele AA voor het eerst en heb er toch een F-18 mee neer geschoten. Je moet je schoten wat meer 'leaden' dan bij andere wapens lijkt het, maar als de jet dan dichtbij genoeg is is het volgens mij redellijk snel afgelopen.SinergyX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:30:
[...]
Die AA gun heeft ook echt 0,0 effect, gister een minuut of 10 in zo'n mobiele AA gezetten (vlakbij spawn), 1 jet van ons team bleef de andere jets continue 'taunten' om mijn kant op te komen, ik heb er 0 neergehaald. De damage is zooo minimaal en de kans dat je ze raakt met afterburner (turret draait langzamer dan vliegtuig vliegt).
Locken en wachten tot hij flares gebruikt. Daarna weer snel locken en dan pas afvuren, menig jet goed geraakt. Jet heeft de tijd niet om opnieuw flares te gebruiken..Ireyon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:26:
[...]
Dit.
BFV: SuperflipNL [PS4]
Vreemd, ik heb al heel wat jets en heli's neergeschoten in de mobile AA, dat werkt geweldig. Je moet alleen goed leren richten, voor het doel uit richten en niet te snel je raketten gebruiken.SinergyX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:30:
[...]
Die AA gun heeft ook echt 0,0 effect, gister een minuut of 10 in zo'n mobiele AA gezetten (vlakbij spawn), 1 jet van ons team bleef de andere jets continue 'taunten' om mijn kant op te komen, ik heb er 0 neergehaald. De damage is zooo minimaal en de kans dat je ze raakt met afterburner (turret draait langzamer dan vliegtuig vliegt).
Mobile AA wordt interessanter wanneer je de AA-missiles unlocked. Je kan de piloot zenuwachtig maken met je lock on, daarna je Stingers vuren (ja, je kan er 2 tegelijk afschieten) zodat de piloot z'n flares dropt en gelijk switchen naar guns. Als de jet in lock-on range bevindt, zit deze ook in je gun range. Jammer dat het geen FLAK is, dat scheelt weer in het richten.SinergyX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:30:
[...]
Daarnaast wordt het helemaal leuk als je belt-loader hebt unlocked
[ Voor 2% gewijzigd door Ireyon op 04-11-2011 09:36 . Reden: toevoeging ]
Beetje laat over de mortar spam, de perfecte mortar counter is: nog een mortar. Ik speel voornamenlijk support, meestal met C4, maar zodra ik een mortar spammer tegen kom pak ik zelf mijn eigen mortar en "counter strike" hem. Als mortar bezitter zie je vijandelijke mortars namenlijk op je minimap, en als zij jou kunnen raken kan jij hun ook raken.
Had eergisteren een potje grand bazar waar de tegenstander maarliefst drie gasten op de mortar had zitten (goed georganiseerd team trouwens, alles gecoordineerd), maar nadat ik hun mortar team 3x een eigen granaat in de mik had gedouwd hield het wel voor de rest van het potje op
Afhankelijk van hun reactie tijd kan het aan te raden zijn een mortar uit te schakelen, je eigen op te pakken en net iets verderop te gaan zitten trouwens, jouw eerste granaat maakt jouw mortar ook voor hen zichtbaar op de minimap
Had eergisteren een potje grand bazar waar de tegenstander maarliefst drie gasten op de mortar had zitten (goed georganiseerd team trouwens, alles gecoordineerd), maar nadat ik hun mortar team 3x een eigen granaat in de mik had gedouwd hield het wel voor de rest van het potje op
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Dat werkte vorige week nog maar nu nog maar zelden. Ze breken gewoon de 2e lock met terrein of vliegen buiten bereik. Na 5 minuten zit jij zonder stingers en vliegt die jet nog vrolijk door.SuperflipNL schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:31:
[...]
Locken en wachten tot hij flares gebruikt. Daarna weer snel locken en dan pas afvuren, menig jet goed geraakt. Jet heeft de tijd niet om opnieuw flares te gebruiken..
Het makkelijkste kills halen met Mobile AA blijft toch de gun. Zorg gewoon dat je blijft rijden en naar je doel heen rijd voor zover dat mogelijk is.Ireyon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:34:
[...]
Mobile AA wordt interessanter wanneer je de AA-missiles unlocked. Je kan de piloot zenuwachtig maken met je lock on, daarna je Stingers vuren (ja, je kan er 2 tegelijk afschieten) zodat de piloot z'n flares dropt en gelijk switchen naar guns. Als de jet in lock-on range bevindt, zit deze ook in je gun range. Jammer dat het geen FLAK is, dat scheelt weer in het richten.
Daarnaast wordt het helemaal leuk als je belt-loader hebt unlocked
Ik had gisteren met een buddy het gevoel dat de co-op ineens een stuk moeilijker is..
Paar dagen geleden met een andere maat wat co-op unlocked op easy, was ook tamelijk easy, maar nu kregen we en andere en veel meer waves, de tweede missie was absurd, raakten continu ons alpha team kwijt waardoor we verloren..
Hebben andere dit ook gemerkt?
De gewone multiplayer is op het moment wat zwaar, we hebben gisteren geprobeerd wat te gamen met 4-5 man, maar zelfs als party wordt je op verschillende teams en verschillende squads gezet, erg jammer vind ik, vooral dat squad gebeuren.
Ook helpt het niet dat wij niet super veel tijd hebben en nu voornamelijk doodgaan aan gasten die level 20 ruim voorbij zijn, met wapens waar we nog uren voor moeten spelen, zeker met dit soort tegenstanders
Misschien toch maar een private servertje huren om rustig de maps te testen en wat essentials te farmen, jammer dat je in sommige vehicles/classes begint zonder.
De stability mag nog wel wat omhoog, gemiddeld 3-4 crashes de man, bij mij valt het gelukkig mee.
Al met al speelt het lekker weg en draait het gelukkig verassend ok zelfs op mijn oude systeempje
Paar dagen geleden met een andere maat wat co-op unlocked op easy, was ook tamelijk easy, maar nu kregen we en andere en veel meer waves, de tweede missie was absurd, raakten continu ons alpha team kwijt waardoor we verloren..
Hebben andere dit ook gemerkt?
De gewone multiplayer is op het moment wat zwaar, we hebben gisteren geprobeerd wat te gamen met 4-5 man, maar zelfs als party wordt je op verschillende teams en verschillende squads gezet, erg jammer vind ik, vooral dat squad gebeuren.
Ook helpt het niet dat wij niet super veel tijd hebben en nu voornamelijk doodgaan aan gasten die level 20 ruim voorbij zijn, met wapens waar we nog uren voor moeten spelen, zeker met dit soort tegenstanders
De stability mag nog wel wat omhoog, gemiddeld 3-4 crashes de man, bij mij valt het gelukkig mee.
Al met al speelt het lekker weg en draait het gelukkig verassend ok zelfs op mijn oude systeempje
Wat ik de meeste zie doen, ze crashen gewoon hun heli/jet (jumpen er vroegtijdig uit), dan krijg je dus geen punten (als je het punt van 'disabled' nog niet heb gehaald).Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:31:
Hmm, ik zat gisteren ook in zo'n mobiele AA voor het eerst en heb er toch een F-18 mee neer geschoten. Je moet je schoten wat meer 'leaden' dan bij andere wapens lijkt het, maar als de jet dan dichtbij genoeg is is het volgens mij redellijk snel afgelopen.
Die mobile AA bedoel ik dus niet, het is een stationaire versie in 1 van die kust-mappen (naam kwijt).EnigmaNL schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:51:
Het makkelijkste kills halen met Mobile AA blijft toch de gun. Zorg gewoon dat je blijft rijden en naar je doel heen rijd voor zover dat mogelijk is.
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2011 10:00 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik begin zelf altijd laag (nu: 20%) en hoog dat op naarmate ik speel en ik mijn nauwkeurigheid weet te behouden.ValHallen schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:18:
Ik heb nu Battlefield 3 voor de playstation, heeft er iemand tips hoe ik het beste de gevoeligheid voor het richten in kan stellen? Heb de gevoeligheid op zo'n 40% van het balkje staan.
eerste potje dat ik erin zat haalde ik er op de ps3 2 neer.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:31:
[...]
Hmm, ik zat gisteren ook in zo'n mobiele AA voor het eerst en heb er toch een F-18 mee neer geschoten. Je moet je schoten wat meer 'leaden' dan bij andere wapens lijkt het, maar als de jet dan dichtbij genoeg is is het volgens mij redellijk snel afgelopen.
Je kan ook inzoomen dmv l1 op de console.
Burp
Zelf eigenlijk bijna geen last van. Ik heb een stuk of 40 jets/heli's neergehaald nu en misschien 2 springers gehad.SinergyX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:57:
[...]
Wat ik de meeste zie doen, ze crashen gewoon hun heli/jet (jumpen er vroegtijdig uit), dan krijg je dus geen punten (als je het punt van 'disabled' nog niet heb gehaald).
Oh ok, je zei wel mobiele AASinergyX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:57:
[...]
Die mobile AA bedoel ik dus niet, het is een stationaire versie in 1 van die kust-mappen (naam kwijt).
Verwijderd
Die stationaire is er op elke map voor beiden teams als er vliegtuigen in zitten (Damavant Peak uitgezonderd).SinergyX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:57:
[...]
Wat ik de meeste zie doen, ze crashen gewoon hun heli/jet (jumpen er vroegtijdig uit), dan krijg je dus geen punten (als je het punt van 'disabled' nog niet heb gehaald).
[...]
Die mobile AA bedoel ik dus niet, het is een stationaire versie in 1 van die kust-mappen (naam kwijt).
Nadeel is alleen wel dat veel vliegers (zowel heli's als jets) gewoon niet dicht genoeg in de buurt willen komen van de basis van de tegenpartij. Daar rijd meestal ook wel de mobile AA rond.
Herken het gevoel wel; ik heb ook nog niets geraakt met de AA guns. Het lijkt alsof de vliegtuigen 1) te ver weg zijn of 2) ik achter de vliegtuigen mik.
Ik kan mij in ieder geval geen hitmarker met dat ding herinneren.
Ik kan mij in ieder geval geen hitmarker met dat ding herinneren.
Flickr PSN ID= cheironnl
De AA en mobile AA zijn extreem goed tegen choppers. Zodra je geraakt word door die dingen word je chopper gelijk moeilijk bestuurbaar. (Trekt naar 1 kant toe. ) Tegen Jets is het wat moeilijker maar ook die gaan snel neer.
En een soflam + javalin vs chopper = piloot zijn grootste nachtmerrie. Hij kan ze niet ontwijken tenzij hij zijn chopper tussen een object zet waardoor de javalin ergens tegen aan vliegt aangezien flares niet werken.
Voor jets zijn ze minder gevaarlijk ivm snelheid van de jet die hoger is dan de snelheid van de javalin.
En een soflam + javalin vs chopper = piloot zijn grootste nachtmerrie. Hij kan ze niet ontwijken tenzij hij zijn chopper tussen een object zet waardoor de javalin ergens tegen aan vliegt aangezien flares niet werken.
Voor jets zijn ze minder gevaarlijk ivm snelheid van de jet die hoger is dan de snelheid van de javalin.
Dan doe je toch wat fout, je haalt ze echt makkelijk neer. Overigens moet ik het vliegtuig nog tegenkomen die sneller dan de turrent kan draaien met sensitivity op maxSinergyX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:30:
[...]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik het voor elkaar gekregen om een teamkill te maken in een conquest 64 server. Gewoon gebouw kapotknallen waar een teammate inzit zodat het instort. Zat een tegenstander namelijk ook in.
Paar dagen geleden deed ik dit ook. Had toen 6 kills met 1 shot omdat ze allemaal aan het hiden waren voor mij in mijn tank.
Paar dagen geleden deed ik dit ook. Had toen 6 kills met 1 shot omdat ze allemaal aan het hiden waren voor mij in mijn tank.
Pas waren helis en jets onze basis aan het bombarderen op operation firestorm. Toen ben ik in de AA gaan zitten en had in korte tijd 5 vehicles disabled + kill en toen lieten ze onze
Basis met rust. Werkte erg goed vond ik. Als ze dichtbij zijn had ik binnen no time de kill met de machinegun.
Basis met rust. Werkte erg goed vond ik. Als ze dichtbij zijn had ik binnen no time de kill met de machinegun.
Gister zat ik in 64 man Conquest waar de server admin plotseling besloot het potje te beeindigen en er TDM op Caspian Border van te maken, beetje vaag. was wel grappig
Verwijderd
Misschien is het ook wel meer bedoeld als anti base rape 'tool'.aicaramba schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:15:
Pas waren helis en jets onze basis aan het bombarderen op operation firestorm. Toen ben ik in de AA gaan zitten en had in korte tijd 5 vehicles disabled + kill en toen lieten ze onze
Ik vind ook dat de potjes wel 2 of 3 keer langer mogen duren. Dan heb je ook nog wat kans om het tij te keren als het aan het begin snel gaat. Maar dan moeten damavand peak er wel uitQlii256 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:54:
Gisteravond heb ik trouwens wat met de SMAW geprobeerd te spelen. Op sommige maps is die echt te gek voor woorden. Mijn eerste poging was op Tehran highway, lekker hoog hangen en alles spotten. We wonnen dat potje dik (volgens mij mede doordat bijna alle vijanden constant gespot werden, en ik eindigde met 0 kills, 0 deaths en ~1600 punten aan spotbonus en motion detection bonus. 10x Surveillance efficiency ribbon.
Gister had ik 2x een teamkill. Althans ik werd gekilled... Lekker met je jet door de lucht, komt en team maat tegen je aanvliegenMichielodc schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:12:
Ik het voor elkaar gekregen om een teamkill te maken in een conquest 64 server. Gewoon gebouw kapotknallen waar een teammate inzit zodat het instort. Zat een tegenstander namelijk ook in.

BFV: SuperflipNL [PS4]
Zo had ik gisteren 2x een triple kill te wachtenMichielodc schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:12:
Bij seine crossing richting het laatste rush punt waren wij aan het verdedigen en 3 man va de aanvallers zat bij de trap
ik tot 2 keer toe een rpg op het gebouw en een triple kill

Verwijderd
Wij hebben gisteravond in een squad van drie man 7 potjes rush op rij gewonnen. 1 van ons vloog het hele potje met dat spot choppertje nadat hij een beacon dicht op de M-Coms had gelegd. De andere twee flankden ver om de basis heen en sluipten naar de M-Com. We kregen te horen waar de tegenstanders waren en wanneer we moesten lopen. Heb nog nooit zo gemakkelijk ge-armde M-Coms gedefend. Dat ding is een enorme aanrader. Ook voor defence is het top. Je hoort al snel welke flank dicht moet en wanneer je weer terug moet. De enige pot die we die avond verloren was toen iemand anders (ik) zijn recon wou levelen voor die chopper en die eigenlijke piloot ging mediccen.MicScott schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:18:
[...]
Gisteravond heb ik trouwens wat met de SMAW geprobeerd te spelen. Op sommige maps is die echt te gek voor woorden. Mijn eerste poging was op Tehran highway, lekker hoog hangen en alles spotten. We wonnen dat potje dik (volgens mij mede doordat bijna alle vijanden constant gespot werden, en ik eindigde met 0 kills, 0 deaths en ~1600 punten aan spotbonus en motion detection bonus. 10x Surveillance efficiency ribbon.
Het geheim van het succes van het choppertje is om niet te gaan schieten op tegenstanders maar gewoon hoog te blijven (al gunden we hem wel zijn lol met recons hoor. Zie je zo een mannetje op een toren plotseling allerlei capriolen uithalen omdat er een mini apache naast hem landt.:P). We hebben meerdere potten volledig met zo een ding in de lucht gespeeld. Echt lekker als iemand zijn score opoffert voor de overwinning.
@Martin dammit mijn record staat op 3 sinds gister. Jeep vol met C4 laten neer storten op een explosieve tank schiet ook niet op. (Geen lag, gewoon gebrek aan rijvaardigheid
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 10:29 ]
Misschien anders, maar ook een teamkill:tha_crazy schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:20:
[...]
Zo had ik gisteren 2x een triple kill te wachten
Bij seine crossing richting het laatste rush punt waren wij aan het verdedigen en 3 man va de aanvallers zat bij de trap
ik tot 2 keer toe een rpg op het gebouw en een triple kill
Ik startte gister als piloot bij een rush-map. Aangezien ik doorgaans fatsoenlijk kan vliegen zat mn chopper binnen notime vol (4 man erbij). Helaas had ik een dikke lagstoot bij opstijgen, waardoor de chopper in 1x stuk ging en ik 4 teamkills aan mn broek had. Als ik er daardoor nog 1 bij had gekregen was ik gewoon gekicked van een standaard server

Die AA zijn juist geweldig
ik heb er gisteren op caspian border echt iedereen meer gedolt. tanks heli's jets infantrie.
denk dat ik wel 24 voertuigen in 1 potje gedisabled heb. en 12infantrie te pakken had
denk dat ik wel 24 voertuigen in 1 potje gedisabled heb. en 12infantrie te pakken had
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Super tip, gebruik eigenlijk zelf vooral de claymores, maar ga dat ding dan ook maar eens uit de stof kast pakkenDutchman! schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:37:
Beetje laat over de mortar spam, de perfecte mortar counter is: nog een mortar. Ik speel voornamenlijk support, meestal met C4, maar zodra ik een mortar spammer tegen kom pak ik zelf mijn eigen mortar en "counter strike" hem. Als mortar bezitter zie je vijandelijke mortars namenlijk op je minimap, en als zij jou kunnen raken kan jij hun ook raken.
Had eergisteren een potje grand bazar waar de tegenstander maarliefst drie gasten op de mortar had zitten (goed georganiseerd team trouwens, alles gecoordineerd), maar nadat ik hun mortar team 3x een eigen granaat in de mik had gedouwd hield het wel voor de rest van het potje opAfhankelijk van hun reactie tijd kan het aan te raden zijn een mortar uit te schakelen, je eigen op te pakken en net iets verderop te gaan zitten trouwens, jouw eerste granaat maakt jouw mortar ook voor hen zichtbaar op de minimap
Floksor
[ps3] Ik heb nog niet 1 keer normaal kunnen communiceren met vrienden via de Headset. Bij 1 hoort mij wel maar met een dikke lag, op dat moment hoor ik mijzelf praten met een vertraging van een seconde. Ik hoor hem wel maar ook met lag.pa4jv schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:17:
[...]
Wel wat van gemerkt inderdaad, ene moment knalt iemand je speakers uit en het andere moment hoor je hem niet..
Kan ook aan die bluetooth-dingen liggen trouwens, de GoT-squad is niet zo gelukkig met ''echte'' headsets(lees: erop gaan staan en zitten.)
O en trouwens, waarom kun je niet gewoon met 16 man in een ''party'' en dan onderverdeeld worden in 4 squads? Werkt nu niet echt lekker.
Een andere vriend die hoort mij niet, ik hem wel. Als hij zijn headset eruit haalt hoort hij mij wel. Probeer je maar eens voor te stellen hoe dat gamed aan de frontlinie
Ik hoop dat ze snel met een fix komen!
ps: bij andere spellen functioneert het gewoon normaal.
tegen de tijd dat EA/Dice met die mobile app of site komt hebben we alles al unlocked

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Server trouwens even aangepast.
Is vanaf nu Seine & Bazaar only.
Op elke map is 2x rush en 1x conquest voor het volgende wordt geladen
Conquest is small.
Is vanaf nu Seine & Bazaar only.
Op elke map is 2x rush en 1x conquest voor het volgende wordt geladen
Conquest is small.
[ps3] Ik heb al 1 of 2x met een vriend samen gespeeld in dezelfde squad, en de voice was niet perfect, maar het ging wel. Heb wel al veel gehad dat ik wildvreemden totaal niet kan verstaan, en dat lag niet aan hun engels. Dit is gewoon een belangrijke feature die ze zeker moeten fixen!
Verwijderd
Ligt de server/battlelog weer plat?
Vind het zo maar niks dat je geen controle hebt over je eigen gekochte spel. Je kunt niet eens een SP missie spelen om de tijd door te komen.
Vind het zo maar niks dat je geen controle hebt over je eigen gekochte spel. Je kunt niet eens een SP missie spelen om de tijd door te komen.
Yep ligt weer plat helaasVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:39:
Wilde even kijken of de wijzigingen van de server waren doorgevoerd.
En dat is al vervelend om via remote te doen
Inderdaad, ze zijn aan het updaten zeggen ze. Ik dacht, laat ik dan SP maar eens proberen, helaas kan die dus ook niet worden gestart. Erg irritant dat ik het product wat ik koop alleen kan spelen als zij het willen.
Van Twitter:Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:39:
We will be doing updates that will affect PC players from 2 AM PDT to 3 AM PDT. During this time Battlelog & multiplayer will be unavailable
Op de PS3 kunnen voertuigen niet sneller draaien als je sensitivy hoger zet, het houd zich allemaal aan een maximale draaisnelheid.Phyxion schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:08:
Dan doe je toch wat fout, je haalt ze echt makkelijk neer. Overigens moet ik het vliegtuig nog tegenkomen die sneller dan de turrent kan draaien met sensitivity op max
Ik vind nu wel de closecombat maps veel leuker worden, Seine crossing, bazaar en Metro. Veel meer gevechten op kleine ruimtes, choas en rennen.
Ik wil echt dat ze de GoT-server (conquest) op 1000 tickets zetten. Nog meer mensen? Laat het even horen en hopelijk passen ze dat aan! Dan kunnen we eindelijk eens Battlefield spelen i.p.v. om de 10 min weer naar zo'n dom scoreboard te zitten kijken. Spelen willen we!
(Ik weet dat er al een paar servers zijn waar er meer tickets zijn, maar 1000 tickets kan ik echt nergens vinden en het is natuurlijk leuker als je eigen community + clan een eigen server heeft met de wensen van de spelers, toch?)
(Ik weet dat er al een paar servers zijn waar er meer tickets zijn, maar 1000 tickets kan ik echt nergens vinden en het is natuurlijk leuker als je eigen community + clan een eigen server heeft met de wensen van de spelers, toch?)
Ik net niet, ik zou graag servers zien met enkel grote (vehicle/heli) maps, jammer dat dat er niet is op de ps3.SinergyX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:41:
[...]
Ik vind nu wel de closecombat maps veel leuker worden, Seine crossing, bazaar en Metro. Veel meer gevechten op kleine ruimtes, choas en rennen.
Hopelijk zitten er in de Karkand pack genoeg grote maps!
Je kunt BF3 zonder battelog opstarten hoor, ga naar origin, dan naar dat optie menu (tandwieltje) en vervolgens op offline gaan aanklikken. Op die manier gaat hij niet naar battelog, maar start hij gewoon de SPCrazyOne schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:41:
Inderdaad, ze zijn aan het updaten zeggen ze. Ik dacht, laat ik dan SP maar eens proberen, helaas kan die dus ook niet worden gestart. Erg irritant dat ik het product wat ik koop alleen kan spelen als zij het willen.
Is er ook bekend hoe je dat moet doen?Qlii256 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:43:
Ik wil echt dat ze de GoT-server (conquest) op 1000 tickets zetten. Nog meer mensen? Laat het even horen en hopelijk passen ze dat aan! Dan kunnen we eindelijk eens Battlefield spelen i.p.v. om de 10 min weer naar zo'n dom scoreboard te zitten kijken. Spelen willen we!
Ik wil graag onder rush 125 tickets maken in plaats van 75.
Op zich wel een punt, soms zijn de potjes aardig snel over, en zit je weer naar het laad/punten scherm te kijken. 1000 weet ik niet, maar 500 of meer zou wel gewenst kunnen zijn.
Verwijderd
Dan zijn ze al een uur te laat.Qlii256 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:41:
[...]
Van Twitter:
We will be doing updates that will affect PC players from 2 AM PDT to 3 AM PDT. During this time Battlelog & multiplayer will be unavailable
Dit al eens bekeken? (http://www.ea.com/servers/battlefield3)
Zeer leuk om te zien dat de servers nu stressed zijn terwijl ze een update uitvoeren...
Zeer leuk om te zien dat de servers nu stressed zijn terwijl ze een update uitvoeren...
Verwijderd
Voor als je een paar coole dogtags wilt hebben.
http://games.fok.nl/nieuw...s-voor-battlefield-3.html
Een M95 is ook een mortierVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:09:
[...]
Precies, kan me mateloos ergeren aan zulke faggots
Heletijd met die bitchmortar, nerf dat ding gewoon en ik zou graag weer een M95 in het spel willen zien
Ps3 werkt hij niet bij jouw wel?Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:45:
Voor als je een paar coole dogtags wilt hebben.
Staat ook for North-America users only :<<
Nog niet geprobeerd om met mijn USA account in te loggen op ps3 en dan de codes te redeeme.
Maar lees op fok(laatste comment van je link 10:05) dat dit wel moet werken
[ Voor 21% gewijzigd door Phyt_ op 04-11-2011 10:48 ]
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Mobile AA is inderdaad een eitje. Doe er regelmatig rondjes van 12-0 of meer mee. Als je raketten heb is het locken, 1tje schieten dan dropt hij zijn flares en dan knal je de tweede er tegenaan. Of raketten schieten wanneer hij heel dichtbij is dan hebben ze ook geen tijd om flares te droppen. Wanneer je iets van schade gedaan hebt met raketten dan moet je het afmaken met je guns. Werkt als een zonnetje. En blijf altijd buiten de gevechts linie. Het machinegeweer werkt ook goed tegen landvoertuigen.Proxx schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:29:
Die AA zijn juist geweldigik heb er gisteren op caspian border echt iedereen meer gedolt. tanks heli's jets infantrie.
Ik ben recon met dat helicoptertje, maar ik krijg er geen kills mee. Wel een berg punten door te spotten, dat terzijde. Maar hoe maak je een kill met dat ding dan? Het projectiel wat je afvuurt maakt alleen equipment onschadelijk, dus een radiobeacon o.i.d.zelfs mijnen heeft ie moeite mee om onschadelijk te maken.
Verwijderd
Yep, heb er een paar leuke bij. (PC)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 10:48 ]
Verwijderd
Directe link http://actofvalor.com/bf3/Phyt_ schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:46:
[...]
Ps3 werkt hij niet bij jouw wel?
Staat ook for North-America users only :<<
Heb gisteren twee keer gedaan. 1x voor Xbox en 1x PC. Werkte feilloos. Wel moet je de hele trailer bekijken. Daarna krijg je een linkje.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 10:48 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien