Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-09 18:47
SinergyX schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:50:
[...]

Steeds meer weten dat je nog een piep krijgt na een lock, dan pas komt de raket. Ik vlieg nu ook gewoon door met een lock, pas bij de laatste piep gooi ik flares, 99% succes :P

Jets haal ik nu veel makkelijker neer met die heli's met gatlingguns aan de zijkanten.
Heb ook al zoiets gelezen. Dat je als piloot kan horen wanneer de raket effectief vertrekt.
Hoe zit dat dan?
pieptoon = locking
continue toon = gelocked
??? = missile away?

Of hoor je gewoon niets als je nog wordt gelocked, en is de continue toon al flare time?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 11:47
Is er al een 4e GoT platoon voor PC aangemaakt? Wilde de 3e joinen maar is inmiddels vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Buzz_Fuzz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:55:
[...]

Heb ook al zoiets gelezen. Dat je als piloot kan horen wanneer de raket effectief vertrekt.
Hoe zit dat dan?
pieptoon = locking
continue toon = gelocked
??? = missile away?

Of hoor je gewoon niets als je nog wordt gelocked, en is de continue toon al flare time?
Eerst de herhalende pieptoon voor locking, dan de continue toon voor locked en dan een schellere, snellere herhalende pieptoon voor 'er komt en modderfokking missile op je af.'

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-09 21:13
unfor schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:07:
We zoeken bij Aggressive nog meer actieve spelers die willen adminnen, ik weet dat er van GoT een groot aantal spelers constant op ons server te vinden zijn :)
Maak even een postje op ons forum: http://www.aggressive-gameplay.net/admin-application
Ik ben in de avonden meestal op de AGGR en Noobgroup servers te vinden.

Zal alleen wel minder worden omdat jullie niet alle maps draaien, iets wat ik wel belangrijk vind de eerste maand dat een spel uit is zodat je zeker weet hoe de maps in elkaar steken voordat je ze weggooit, je betaalt er wel voor..

Gister in AGGR server een paar vehicle campers in mijn squad, dus ik wil best in de avonden order houden af en toe! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:41
[...]

Hoe zit dat dan?
pieptoon = locking
continue toon = gelocked
??? = missile away?

snelle hoge piepjes is missle op weg naar je aars

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Jovas schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:02:
[...]

Ik ben in de avonden meestal op de AGGR en Noobgroup servers te vinden.

Zal alleen wel minder worden omdat jullie niet alle maps draaien, iets wat ik wel belangrijk vind de eerste maand dat een spel uit is zodat je zeker weet hoe de maps in elkaar steken voordat je ze weggooit, je betaalt er wel voor..

Gister in AGGR server een paar vehicle campers in mijn squad, dus ik wil best in de avonden order houden af en toe! ;)
Tehran Highway gooien we waarschijnlijk weer terug in de maplijst, schijnt dat die niet meer lagged.
Voor de rest zijn Seine Crossing en Davamand Peak voorlopig uit de maplijst gehaald omdat ze totaal niet geschikt zijn voor 64p.
Het is 1 groot campfeest op beide maps, iets wat compeet tegen aggressive-gameplay indruist :P
Zitten nog te dubben om een tweede 32-48man server er bij te nemen met de kleinere maps.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 03-11-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 02:45
Even ter verduidelijking, dit is hoe Battlelog werkt under the hood:
  1. na login krijg je command line parameters toegestuurd die nodig zijn om bf3 mp/sp/coop te starten
  2. wanneer je een server joint wordt een slot reservation request gestuurd
  3. indien succesvol wordt een request gestuurd naar battlelog en die stuurt een soort van hash terug die je nodig hebt om die server te kunnen joinen
  4. dan start de browser plugin bf3.exe met de eerder verkregen command-line args en die hash
  5. and finaly: bf3.exe controleert of Origen draait, zoniet: exit en start Origin
Dus theoretisch zou het mogelijk moeten zijn om een eigen Origin.exe te maken die bf3.exe doet denken dat de "echte" Origin draait. Nergens worden er dus exe's of andere dingen aangepast en dus overtreed je de EULA niet.

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Is de DogTag pack voor de Consoles (Pre-Order) nog ergens te krijgen, gewoon puur voor de heb ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Hoe zit dat dan?
pieptoon = locking
continue toon = gelocked
??? = missile away?

tut-tut-tut-tut-tut = locking
tuuuuuuuuuuuuuuuut = locked
tuttutututututututut = missile onderweg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
We zijn weer bezig met een test van onze ULTRA HARDCORE setting op onze server!

Join ons via http://battlelog.battlefi...Ultra-Hardcore-Rush-24-7/ en probeer de settings uit!

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
SinergyX schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:13:
[...]

Hahaha, duidelijk! :) Lijkt wel het geluid van Qmusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:42:
[...]

200 kogels, IR scope er op en gaan. En inderdaad, eens per 10 tegenstanders reloaden. En vergeet de claymores niet. achter je claymores leggen als je een vlaggetje aan het pakken bent heeft meer dan eens mijn arme lijf gered.
hier ook, extende mag, red dot en grip + glaymores. vooral in de market map als je daar gaat liggen op een choke point schiet ik zo 10 man neer. samen met medic ben je redelijk onsterfelijk:)
zit nu op 3 zilvere sterren met m246. ook al bijna 2e resupply medal voor ammo packs binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Eigenlijk is het meer "piepiepiepiepiepiepiepiepie!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Hyperz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:07:
Even ter verduidelijking, dit is hoe Battlelog werkt under the hood:
  1. na login krijg je command line parameters toegestuurd die nodig zijn om bf3 mp/sp/coop te starten
  2. wanneer je een server joint wordt een slot reservation request gestuurd
  3. indien succesvol wordt een request gestuurd naar battlelog en die stuurt een soort van hash terug die je nodig hebt om die server te kunnen joinen
  4. dan start de browser plugin bf3.exe met de eerder verkregen command-line args en die hash
  5. and finaly: bf3.exe controleert of Origen draait, zoniet: exit en start Origin
Dus theoretisch zou het mogelijk moeten zijn om een eigen Origin.exe te maken die bf3.exe doet denken dat de "echte" Origin draait. Nergens worden er dus exe's of andere dingen aangepast en dus overtreed je de EULA niet.
Origin is al 3 dagen lang te omzeilen door een cracked .exe van razor1911. Dit is voor genuine gebruikers en gebruik het zelf ook. Hij start dan dik 10 sec. eerder op en ook de ingame laadtijden lijken sneller te gaan. Zoek anders maar op de bekendsre torrentsite en ge zult zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel nep trouwens dat er speciale weapon unlocks zijn alleen voor dice werknemers.
heb nu op de M246 alle unlocks binnen maar zijn er nog 3 die alleen voor dice peeps zijn.
wtf moet je moet je met 6x/7x of 12x zoom op MG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:21:
wel nep trouwens dat er speciale weapon unlocks zijn alleen voor dice werknemers.
heb nu op de M246 alle unlocks binnen maar zijn er nog 3 die alleen voor dice peeps zijn.
zit er waarschijnlijk nog in uit een interne test ofzo

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:21:
Als je het niet wilt, waarom zeur je dan over die unlocks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:20:

Origin is al 3 dagen lang te omzeilen door een cracked .exe van razor1911. Dit is voor genuine gebruikers en gebruik het zelf ook. Hij start dan dik 10 sec. eerder op en ook de ingame laadtijden lijken sneller te gaan. Zoek anders maar op de bekendsre torrentsite en ge zult zien
Alleen kan EA je daarvoor wel bannen omdat je hun .exe hebt aangepast. Met Battlelog is dit niet zo, dus kun je ook niet gebanned worden :D Battlelog >>> crack dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:37
[...]

En dat is het eigenlijk het lelijke eraan, dat je ook weet wanneer de raket onderweg is. Ik ben in een jet echt nog nooit door een stinger uit de lucht gehaald, gewoon flares eruit gooien, even uit de map vliegen tot dat de flares weer herladen zijn, en vervolgens weer een tank kapot schieten.

Rocket pods op de jet zijn wel echt fantastisch moet ik zeggen:

Flinke aanloop nemen, van veraf eerst 14 raketten erop ploffen, snel overschakelen naar de minigun en ze hebben niet eens de kans om uit de tank te springen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:25:
[...]
Alleen kan EA je daarvoor wel bannen omdat je hun .exe hebt aangepast. Met Battlelog is dit niet zo, dus kun je ook niet gebanned worden :D Battlelog >>> crack dus.
Ach dat is alleen maar gebluff.. Niks van aantrekken. Hetzelfde gold voor early-acces.. Ook al was dat niet illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

l166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:29:
[...]

Ach dat is alleen maar gebluff.. Niks van aantrekken. Hetzelfde gold voor early-acces.. Ook al was dat niet illegaal.
Als het toch gebeurt, ben je dan wel zo eerlijk om het hier nog even te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
MicScott schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:30:
[...]

Als het toch gebeurt, ben je dan wel zo eerlijk om het hier nog even te melden?
haha, zal nooit gebeuren;). Ik omzeilde steam ook al voor maanden en niks, noppes, nada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Dersan schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:25:
[...]

En dat is het eigenlijk het lelijke eraan, dat je ook weet wanneer de raket onderweg is. Ik ben in een jet echt nog nooit door een stinger uit de lucht gehaald, gewoon flares eruit gooien, even uit de map vliegen tot dat de flares weer herladen zijn, en vervolgens weer een tank kapot schieten.

Rocket pods op de jet zijn wel echt fantastisch moet ik zeggen:

Flinke aanloop nemen, van veraf eerst 14 raketten erop ploffen, snel overschakelen naar de minigun en ze hebben niet eens de kans om uit de tank te springen :D
Haha ! Jij doet dus hetzelfde?:P Ook bv. als iemand je achtervolgt gwn boven je base vliegen. Daar staat AA voor je klaar:) En dan achtervolg jij die andere ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
l166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:34:
[...]

Haha ! Jij doet dus hetzelfde?:P Ook bv. als iemand je achtervolgt gwn boven je base vliegen. Daar staat AA voor je klaar:) En dan achtervolg jij die andere ^^
Nee, niet eens. Ik heb air radar dus ik maak een paar moves, kijk wat hun doen en vlieg er weer achter. Vervolgens schiet ik ze naar de eeuwige velden.

Maar maak mij over het algemeen niet te druk over enemy jets. Alleen als ze mij uit de lucht proberen te knallen of mijn team pijn doen knal ik ze uit de lucht, maar dit is 9 van de 10 keer toch niet het geval op de ps3. Het kost teveel tijd om ze uit de lucht te schieten, ik maak mij liever druk om de tanks en jeeps. Dit levert meer punten op en is wat handiger voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Dersan schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:38:
[...]

Nee, niet eens. Ik heb air radar dus ik maak een paar moves, kijk wat hun doen en vlieg er weer achter. Vervolgens schiet ik ze naar de eeuwige velden.

Maar maak mij over het algemeen niet te druk over enemy jets. Alleen als ze mij uit de lucht proberen te knallen of mijn team pijn doen knal ik ze uit de lucht, maar dit is 9 van de 10 keer toch niet het geval op de ps3. Het kost teveel tijd om ze uit de lucht te schieten, ik maak mij liever druk om de tanks en jeeps. Dit levert meer punten op en is wat handiger voor je team.
Ik heb ook air radar.. met flares en rocket pods. Op PC moet ik ze in ieder geval neerhalen of het zal met mij gebeuren. en die AA blijft meestal ook rond de bas hangen vandaar dat je niet beschermd bent. En duurt het lang om ze neer te halen? Ik vind het nou juist snel en makkelijk gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Laatst online: 09-07 02:45
l166 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:29:
[...]

Een gekraakte exe gebruiken is wel iets heel anders. Zie het eens als een hack/cheat: de ene dag werkt het en wordt het niet gedetecteerd, de andere dag plots een ban uit het niets. Neem maar aan dat EA/DICE/Evenbalance dit aan het "onderzoeken" zijn. Ook zijn er meer risico's dan enkel een ban.

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

unfor schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:05:
[...]

Tehran Highway gooien we waarschijnlijk weer terug in de maplijst, schijnt dat die niet meer lagged.
Voor de rest zijn Seine Crossing en Davamand Peak voorlopig uit de maplijst gehaald omdat ze totaal niet geschikt zijn voor 64p.
Het is 1 groot campfeest op beide maps, iets wat compeet tegen aggressive-gameplay indruist :P
Zitten nog te dubben om een tweede 32-48man server er bij te nemen met de kleinere maps.
Seine Crossing valt toch best wel mee? Damavand Peak is inderdaad een drama maar met Seine Crossing heb je echt ruimte zat om ergens anders langs te lopen, er zijn genoeg zijwegen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan me er wel in vinden, hoewel ik Seine Crossing niet te druk vind en als een welkome afwisseling graag speel kan ik me wel voorstellen dat anderen er liever met 32-40 man rondlopen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Phyxion schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:04:
[...]

Seine Crossing valt toch best wel mee? Damavand Peak is inderdaad een drama maar met Seine Crossing heb je echt ruimte zat om ergens anders langs te lopen, er zijn genoeg zijwegen.
Het probleem is de brug over komen.
Elk donker hoekje zit vol met snipers of mortars. en als je je op de brug waagt ben je meteen dood.
Dus totaal geen gevechten om vlaggen, maar over-en-weer snipen en RPG/mortar spammen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 14:03
RocketKoen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:07:
[...]

Het probleem is de brug over komen.
Elk donker hoekje zit vol met snipers of mortars. en als je je op de brug waagt ben je meteen dood.
Dus totaal geen gevechten om vlaggen, maar over-en-weer snipen en RPG/mortar spammen
Met fatsoenlijke medics en bij voorkeur pantserondersteuning is het goed mogelijk over de bruggen te komen en vervolgens door te pushen. Maar de door mij gestelde voorwaarden zijn dan ook wel echt nodig. Met een stelletje koploze kippen geraak je er nooit doorheen.

Ik vind Seine Crossing met 64 man dan ook wel behoorlijk intens maar denk dat het met een man of 40 een stuk evenwichtiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 15:49
hottentot schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:25:
Even nu over de GotBF3 - servers: sinds vandaag zie ik rechts onderaan geen HUD meer: geen ammo of health-indicatie meer bvb.

Is dat zo ingesteld of zijn er alleen bepaalde mensen die er last van hebben, want daarstraks op de server kon er niemand uitsluitsel over geven. Sommige zeiden dat ze het ook hadden, maar bvb Daacu zei dat bij hem alles in orde was.
Ok, net nog even gespeeld en geen problemen meer. Raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:41

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Phyxion schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:04:
[...]

Met 64 spelers zijn er naar mijn mening toch net te weinig flank mogelijkheden en inderdaad het brug gedeelte is te open.

Eindelijk ook genoeg coop punten voor de G3A3. Had hem toch iets dodelijker verwacht, maar op single shot is het op langere afstanden toch een behoorlijk beest. Vanavond maar eens wat dingen voor unlocken. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hottentot schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:15:
[...]

Ok, net nog even gespeeld en geen problemen meer. Raar...
Als het goed is op alle servers gefixt. Als iemand er nu nog last van heeft hoor ik graag het nummer, dan ga ik er direct naar kijken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand tips voor de "the professional" trophy?
Moet je heel de comrades missie in leven blijven of mag je in het gebouw dood gaan?
Antwoord mag via pb want het topic gaat snel ;)
*edit*
Heb 'm!
Ben redlijk rustig stukje voor stukje de straat door gelopen.
Nu alleen nog de trophy in de F18 in "going hunting" en de campain op hard spelen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 03-11-2011 20:09 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
Seine Crossing met 64 man ligt eraan soms is het een campfest als 1 partij duidenlijk sterker is dan de andere partij. Ik heb slechts 1x zo een pot heb ik meegemaakt we zaten gewoon vast op onze Home base spawn. En het was echt onmogelijk door te breken met al die campers in de gebouwen + tank op straat.

Metro en Damavand Peak met 64 man is echt hopeloos!

Vraag me ook af of het aan het niveau ligt op de GoT servers ! Ik ga echt heel vaak dood, soms hopeloos vaak dat ik er gek van word >:). Terwijl als ik op andere servers speel met 32 of 64 man ik makkelijk in de top 5 terecht kom 8)7...

[ Voor 37% gewijzigd door JT888 op 03-11-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
JT888 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:38:
Seine Crossing met 64 man ligt eraan soms is het een campfest als 1 partij duidenlijk sterker is dan de andere partij. Ik heb slechts 1x zo een pot heb ik meegemaakt we zaten gewoon vast op onze Home base spawn. En het was echt onmogelijk door te breken met al die campers in de gebouwen + tank op straat.

Metro en Damavand Peak met 64 man is echt hopeloos!
Oh ja, metro was ik zelfs nog vergeten, maar die hebben we op dag 1 er al uit geklapt :D
Dat is pas een echte meatgrinder.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 03-11-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
MicScott schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:24:
[...]

http://www.coderah.com/?page_id=389

[...]

Moet je dus wel 'GreaseMonkey' of 'Scriptish' voor hebben, whatever that may be.
Thanks! Ik zocht naar een losstaande addon maar het was dus een script! Vandaar dat ik het ook niet terug kon vinden :)

Greasemonkey is een addon waarmee je scripts kan uitvoeren om websites aan te passen, onder andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hippiekill4
Hippiekill4
#CanuckGamerRadio- 2245hrs Eastern tonight we sit and talk with @zh1nt0 about all things #Battlefield, #Dice, #EA etc. bit.ly/ivGaxj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
hitregistratie moeten ze nog wel wat aan doen....loop zojuist een huis binnen, staat er eentje zijn wapen te herladen.... ik schiet met een m249 van 2 mtr afstand ca 50kogels in zijn lijf.....op het moment dat hij klaar is met herladen legt ie me om (ik nog steeds vol op hem aan het schieten) met een headshot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mr. Detonator schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:32:
hitregistratie moeten ze nog wel wat aan doen....loop zojuist een huis binnen, staat er eentje zijn wapen te herladen.... ik schiet met een m249 van 2 mtr afstand ca 50kogels in zijn lijf.....op het moment dat hij klaar is met herladen legt ie me om (ik nog steeds vol op hem aan het schieten) met een headshot 8)7
of jij moet leren mikken ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
dat moet ik idd, maar staat hier los van ))...maar van 2 mtr afstand valt er weinig te ''mikken''... bij zowat iedere kogel zie ik dan ook de hitregistratie dat ie raak is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mr. Detonator schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:34:
[...]

dat moet ik idd, maar staat hier los van ))...maar van 2 mtr afstand valt er weinig te ''mikken''... bij zowat iedere kogel zie ik dan ook de hitregistratie dat ie raak is
voortaan op zn hoofd mikken, dan is 1 kogel genoeg :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
RocketKoen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:36:
[...]
voortaan op zn hoofd mikken, dan is 1 kogel genoeg :P
50 kogels in de borst normaal ook van 2mtr afstand

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Detonator op 03-11-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Zoiets had ik ook een paar keer idd. Zit iemand met de rug naar je toe. Je begint te schieten. De reactie laat een seconde op zich wachten, hij draait zich om en schiet zonder echt te richten in mn hoofd. Terwijl ik de hele tijd hits kreeg te zien volgens mijn crosshair.

Zo nog een paar meer voorbeelden, mja..

[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 03-11-2011 19:42 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dat heet nou lag :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op servers met MAX 32 man en moet zeggen dit bevalt me prima, net genoeg voor een spannende pot.
Met 64 man tegelijk staat gelijk qaan stress en dat moet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik die objective distance geval weg:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2tipv.jpg

Dit is echt vet irritant als je in de buurt van een object blijft lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
waar komen de hitmarkers dan vandaan...dan registreert ie toch dat ie raak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F2000 is a beast :Y
Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/items_512x308/f2000.png?v=7

Also, made in Belgium *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:42:
Hoe krijg ik die objective distance geval weg:

[afbeelding]

Dit is echt vet irritant als je in de buurt van een object blijft lopen.
Speel eens op een hogere resolutie.
Op 1920x1080 heb ik er geen last van.
Asgaro schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:50:
[afbeelding]

Ik vraag mij af welke nou de beste is.
Zelf speel ik veel met de M416. Heerlijk ding en ik heb er alles op unlocked!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:55:
[...]

Ik speel op 800x600 (tijdelijk) en heb er ook geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:50:
[afbeelding]

NOOOOOOOOOOOO, a Belgium gun that doesn't suck. :P
Ja, ik ben een echte Hollander. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DanielWW2 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:57:
[...]

belgen zijn best goed met guns hoor :P
het fabriceren dan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Thanx.

Dan moet ik het er nog maar even mee doen en een nieuwe monitor aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Ik vraag mij af welke nou de beste is.
Zelf speel ik veel met de M416. Heerlijk ding en ik heb er alles op unlocked!
Een tip: http://denkirson.proboard...ction=display&thread=3155
Mensen zijn bezig met de stats van de wapens te achterhalen.
Over enkele dagen/weken zien we dus hopelijk terug een lijstje zoals bij BFBC2:
Afbeeldingslocatie: http://img44.imageshack.us/img44/5426/weaponst.png

Persoonlijk zijn de F2000, M416 en M4A1 bij de toppers.
[...]

Haha :D
Het is niet omdat het hier in de politiek allemaal klungelaars zijn, dat dit op elke gebied zo is :P Wel jammer van het besmeurde imago op wereldvlak, ik vermoed dat men tot in de uithoeken van de wereld wel gehoord heeft over de toestand hier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ik hoop dat ze met een patch komen die je cammo onthoud i.p.v dat je die steeds opnieuw moet instellen super irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 08:20

MetalPool

Boe!

Kan iemand mij uitleggen wat punkbuster nog voor enige zin heeft?
Al de servers puilen nu gewoon al uit van hackers man!
Hier wordt je toch echt niet goed van man.....

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Kan ook een glitch zijn, had een GoT member ook op de GoT rush server eergisteren, ik schoot 2 clips point blank in hem leeg en niet eens een enkele hit indicatie, halve team schoot hem en het deed hem niets, was de volgende map pas weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Man hij zat waarschijnlijk in GODMODE ! Heb het nog niet meegemaakt :)

Wel dat ik neergeknald werd nadat ik een nade naast iemand gooide en toen die ontplofte naast hem was hij niet dood.

[ Voor 74% gewijzigd door JT888 op 03-11-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die bug wel meegemaakt in de beta, daar was het heel af en toe ook zo ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:41

Gundogan

Rip and tear, until it is done

[...]

De SCAR is ook wel ok in BF3 :)

De G3 is verder een beest nu ik een beetje gewend ben aan z'n dps (ligt wat lager dan de andere assault wapens lijkt wel) en recoil. Vol auto kan nog wel op tegen de andere wapens op korte en medium range als je een beetje mikt, single shot voor het betere snipe werk en door z'n uitstekende ironsight heb je er geen speciale sights voor nodig.

Was het coop grinden van de eerste missie (foolproof) met randoms wel waard. Wel grappig om te zien hoe sommigen spelen dan. Al een paar keer de corner campers meegemaakt die in de meest random corner gaat zitten wachten op die paar npc's die langs rennen. Nou dan pak ik de puntjes wel hoor :D

Edit:
De G3 doet inderdaad behoorlijk wat damage dus en ook de SCAR heeft zulke hoge damage. Valt verder wel op dat heel wat wapens gewoon gelijk zijn qua damage. Dan zijn wapens zoals de F2000 en KH2002 behoorlijk beter dan de rest omdat ze (veel) sneller schieten :| Zullen dan wel grotere verschillen zitten in spread en recoil hoop ik. Naja, verklaard dus wel waarom de G3 en SCAR me wel bevallen: veel damage >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Gundogan op 03-11-2011 21:29 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:17

mrc4nl

Procrastinatie expert

Gundogan schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:14:
[...]

De SCAR is ook wel ok in BF3 :)
De G3 doet inderdaad behoorlijk wat damage dus en ook de SCAR heeft zulke hoge damage. Valt verder wel op dat heel wat wapens gewoon gelijk zijn qua damage. Dan zijn wapens zoals de F2000 en KH2002 behoorlijk beter dan de rest omdat ze (veel) sneller schieten :| Zullen dan wel grotere verschillen zitten in spread en recoil hoop ik. Naja, verklaard dus wel waarom de G3 en SCAR me wel bevallen: veel damage >:)
scar-h heeft alleen 20 kogels. vies irritant. damage zal prima zijn. maar je moet er niet mee willen snipen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
JT888 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:04:
Man hij zat waarschijnlijk in GODMODE ! Heb het nog niet meegemaakt :)

Wel dat ik neergeknald werd nadat ik een nade naast iemand gooide en toen die ontplofte naast hem was hij niet dood.
of een RPG op een jeep schieten > voltreffer...... vervolgens stapt de bestuurder uit, en schiet je vanaf 50mtr afstand neer met een enkel pistoolschot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Zat dus net op server met iemand die serieus aan het cheaten was, ging ook na 4 minuten maar weer weg. Maaide iedereen neer met 1 kogel, stond op 55-0. Kan dat al?
was user: Cleaner1 / [DGG]Cleaner1

Heb zijn profiel gemeld van cheaten, hopelijk doen genoeg mensen dat

[ Voor 24% gewijzigd door Paniohitus op 03-11-2011 22:28 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kon in de alpha al, in de beta al en nu dus ook in de final. Helaas helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
F2000 is na veel testen toch wel mijn favo, moet engineer nog unlocken dus miss is die g36c(?) ook fijn?

net lvl 32 en PDW geunlocked, wel geinig ding maar ik vind em niet echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PDW-R (PDW is de class) is best fijn met extended mag en 3,4x scope. Niet beter dan een assault rifle of een carbine maar voor een sniper bijvoorbeeld wel een fijn wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zien jullie ook zo vaak ongebalanceerde teams? De laatste potjes was het niet ongebruikelijk 3 of 4 man minder te hebben. Dat scheelt bij het cappen een heel stuk kan ik vertellen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Autobalance werkt traag en zeker niet bij start van een ronde, dat is erg jammer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Bor de Wollef schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:18:
Zien jullie ook zo vaak ongebalanceerde teams? De laatste potjes was het niet ongebruikelijk 3 of 4 man minder te hebben. Dat scheelt bij het cappen een heel stuk kan ik vertellen.
ja...de balancing klopt voor geen meter....we spelen vaak met 4-8 man samen, en het komt niet vaak voor dat we allemaal aan een kant (blijven) zitten....

en soms worden we na iedere ronde weer door elkaar gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:17:
PDW-R (PDW is de class) is best fijn met extended mag en 3,4x scope. Niet beter dan een assault rifle of een carbine maar voor een sniper bijvoorbeeld wel een fijn wapen.
Sterker nog, ik durf wel te stellen dat de PDW-R een van de beste all-round wapens is uit het spel (ben nog niet bij de P90 helaas), damage is goed, firerate is beter en ook op afstand dodelijk! Zeker in Rush levert de PDW-R een knots aan punten op met de extended mag en de IR sight. Zeker als je de PDW-R gebruikt voor zowel de assault, recon, support als engineer dan hark je een idiote hoeveelheid service starts, pdw ribbons en medals binnen.

Mijn SPM is zeker 150 punten omhoog gegaan sinds ik de PDW-R unlocked heb, aanradertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik durf dat wel te betwisten, hij is zeker fijn maar ik heb liever een assault rifle zodat de long range damage ook gewoon goed is, valt bij de PDW-R tegen. Bovendien, 60 kills maken is lastig als je telkens 20 kogels hebt, dan maak je niet snel dubbel of tripple kills.

http://www.gamekings.tv/videos/review-battlefield-3-2/
Ze benadrukken wel vaak dat de pc versie beter is. Wel fijn dat ze volwassener zijn geworden en snappen dat consoles voor arme mensen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Vanavond ook een cheater meegemaakt. Je kon geen stap zetten of hij knalde je neer. Nu kan het gebeuren maar iedere keer zodra je ook maar 1x jouw hoofd boven een steen uit stak dan was je meteen dood. Niet alleen ik, de rest van het team ook en in een mum van tijd stond meneer bovenaan in de lijst met een berg kills. Gereport en hopelijk is het gauw over.

Niet de eerste cheater die ik tegenkom. Is toch wel schrikken zo kort na de launch van het spel dat er zoveel wordt valsgespeeld. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:18:
Net een potje: 10-11 tijdens de start, op zich niks mis mee maar na wat balancing werd het 8-13 8)7 Ook leuk om mee te beginnen :X

btw: potjes duren niet lang, in BC2 kon een round makkelijk een half uur duren. BF3 = 5 minuten ofzo :'( En dan is die 5 minuten niet zo erg maar die wachttijden er tussen zijn ook een ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:36:
[...]

btw: potjes duren niet lang, in BC2 kon een round makkelijk een half uur duren. BF3 = 5 minuten ofzo :'( En dan is die 5 minuten niet zo erg maar die wachttijden er tussen zijn ook een ramp
Van mij zouden de rounds echt wat langer mogen duren, zeker als er 64 man in de server zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:31:
Ik durf dat wel te betwisten, hij is zeker fijn maar ik heb liever een assault rifle zodat de long range damage ook gewoon goed is, valt bij de PDW-R tegen. Bovendien, 60 kills maken is lastig als je telkens 20 kogels hebt, dan maak je niet snel dubbel of tripple kills.

Ze benadrukken wel vaak dat de pc versie beter is. Wel fijn dat ze volwassener zijn geworden en snappen dat consoles voor arme mensen zijn :)
Dan proberen we het nog een keer speciaal voor jou:

Sterker nog, ik durf wel te stellen dat de PDW-R een van de beste all-round wapens is uit het spel (ben nog niet bij de P90 helaas), damage is goed, firerate is beter en ook op afstand dodelijk! Zeker in Rush levert de PDW-R een knots aan punten op met de extended mag en de IR sight. Zeker als je de PDW-R gebruikt voor zowel de assault, recon, support als engineer dan hark je een idiote hoeveelheid service starts, pdw ribbons en medals binnen.

Mijn SPM is zeker 150 punten omhoog gegaan sinds ik de PDW-R unlocked heb, aanradertje!

Daarbij hoef je die kills niet in een ronde te maken he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:49
Die IR Sight mogen ze wel eruit halen verpest het hele spel imho (of verander het zo dat je hem overdag niet kan gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-09 22:15
Eikeltje schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:51:
Die IR Sight mogen ze wel eruit halen verpest het hele spel imho (of verander het zo dat je hem overdag niet kan gebruiken)
Hetzelfde met die lampen, zorg ervoor dat ze alleen binnen echt nut hebben....

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 21:58
Net weer een lekker potje geknald op de GoT BF#2 server. Lekker rushen 32 mensen. Ging goed. Heeft me stats iig aardig goed gedaan. Iedereen bedankt voor de leuke avond.
loewie1984/EliteWaRRioR22

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 09:46
Video over damage die de wapens doen op tanks:

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Ugh, toch veel ergernissen. Vooral de spelers irriteren me mateloos. Net een 16p bazaar rush gespeeld. Werkelijk IEDEREEN speelde met rpg's en zat die dan ook constant rond te sprayen. Vele campers op gangetjes, point ganking, maar wat me het ergst irriteert is toch metro op rush. Vreselijk agressief maakt die map me. Niets anders dan campers(zoals in beta), maar dan die fucking mortars. Had net een ronde waar ik een deathstreak van 5 had enkel en alleen door mortars. Die dingen mogen sterk generfed worden hoor. Vet spel op z'n eigen, zwaar teleurgesteld in de online gameplay. Ik weet dat het er in zit want ik heb al toffe ronden gespeeld maar érg veel *excuseer me voor m'n taal* faggots die blijkbaar niets liever doen dan je op een zo snel mogelijke manier dat liefst ook zo weinig mogelijk skill vereist te vermoorden. Noobtube in cod is er niets tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:59

Liberteh

All your base belong to me

Exbloder schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:11:
Ugh, toch veel ergernissen. Vooral de spelers irriteren me mateloos. Net een 16p bazaar rush gespeeld. Werkelijk IEDEREEN speelde met rpg's en zat die dan ook constant rond te sprayen. Vele campers op gangetjes, point ganking, maar wat me het ergst irriteert is toch metro op rush. Vreselijk agressief maakt die map me. Niets anders dan campers(zoals in beta), maar dan die fucking mortars. Had net een ronde waar ik een deathstreak van 5 had enkel en alleen door mortars. Die dingen mogen sterk generfed worden hoor. Vet spel op z'n eigen, zwaar teleurgesteld in de online gameplay. Ik weet dat het er in zit want ik heb al toffe ronden gespeeld maar érg veel *excuseer me voor m'n taal* faggots die blijkbaar niets liever doen dan je op een zo snel mogelijke manier dat liefst ook zo weinig mogelijk skill vereist te vermoorden. Noobtube in cod is er niets tegen.
Ik maak op uit je post: je doet het zelf ook
Ik maak op uit je post: je wilt niet zo snel neergeschoten worden, de andere is altijd sneller.

Tja..... Cry me a fuckin' river? Blijf dan wat meer in dekking ofzo, dat jij hen eerst ziet ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 15:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Tip: Speel het eens op een server die op Hardcore modus staat.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:03
1shot1kill schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:57:
[...]

Kan ook een glitch zijn, had een GoT member ook op de GoT rush server eergisteren, ik schoot 2 clips point blank in hem leeg en niet eens een enkele hit indicatie, halve team schoot hem en het deed hem niets, was de volgende map pas weer normaal.
Ik heb het ook zo vaak, mijn grootste fustratie in het spel! Hoop dat ze er snel wat aan doen..

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Zet eens een suppressor op je gun, dan kan een mortar je bij mijn weten niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zijn er meer mensen die na joinen met de ps3 een vastloper krijgen die alleen oplost met een reset van je ps3?

Verkeerde topic...

[ Voor 11% gewijzigd door Verstekbakker op 03-11-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-09 11:22
Vanavond een leuk aantal spelletjes gehad :) Blijft een vermakelijke game, echter cheaters ben ik nog niet tegen gekomen.

Vanavond voor het eerst eens echt met een vliegtuig kunnen oefenen, maar 10 man op de server dus dat ging makkelijk. Merk wel dat als je gaat oefenen met een vliegtuig je team eigenlijk bijna altijd verliest. Toch de flares kunnen vrij spelen. Wel heel erg jammer dat je zo ontzettend veel lood door een helicopter moet schieten voordat die kapot gaat, na 3 fly-by's was zo'n ding nog niet kapot en werdt ik zelf neergehaald door een heli terwijl ik in een jet zat :S

Mooi moment deze avond voor mij was dat ik in een half kapot gebouw zat en de randen onderaan een muur een beetje kapot waren waardoor je makkelijk doorheen kon schieten. Stond vlak bij de flag dat gebouw, en heb dus maar een C4 door zo'n gat gegooid die naar beneden viel, verdedigen maar :) Op een gegeven moment hoorde ik een auto aankomen scheuren die precies onder mij stopte (ik zit op de 1ste verdieping) kon net niet zien waar het ventje was dus toch maar gegokt en *klik gedaan. Twee explosies (auto was ook onploft) en ja hoor, een kill! Haha, wat een mazzel en wat een lol! Helaas werd kort daarna de muur uit het gebouw geschoten met mij erbij...

Damage aan de gebouwen zijn wel erg vet trouwens! Vindt het goed uitgewerkt, leuk ook dat aan het einde van het spel bijna niets meer overeind staat. Geen spijt dat ik dit spel gekocht heb, zit ook erg uit te kijken naar de BF2 maps die bij de Expansion erbij komen :)

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Liberteh schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:13:
[...]

Ik maak op uit je post: je doet het zelf ook
Ik maak op uit je post: je wilt niet zo snel neergeschoten worden, de andere is altijd sneller.

Tja..... Cry me a fuckin' river? Blijf dan wat meer in dekking ofzo, dat jij hen eerst ziet ;)
Ik ga hier niet de moraalridder uithangen, maar ik ga nooit iets doen zoals infantry rpg's afvuren, in een hoekje met je shotgun campen, etc... Ik weet niet of het door lag is of door de hier al vaak genoemde 'hacks'(waar ik niet snel in geloof), maar zelfs als ik eerste schiet heeft de tegenstander me nog altijd neer.
Ultraman schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:15:
[...]
Tip: Speel het eens op een server die op Hardcore modus staat.
Zal het eens proberen. Heb BC2 meer HC gespeeld dan niet, maar hier heb ik het gevoel dat normale modus al bijna hardcore is :s
Sagaris schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:19:
[...]

Zet eens een suppressor op je gun, dan kan een mortar je bij mijn weten niet zien.
Q spammers zijn er nog steeds :'( al is die silenced M1911 wel effectief. Silencers voor andere geweren heb ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ok, eindelijk de guided missiles (voor de tanks) onder controle @ de jet. Maargoed, het is dus echt een compleet waardeloze unlock, de rocket pods zijn 100X sterker. Daarvan is 1 salvo genoeg om een tank te disablen.

1 guided missile vol op de achterkant van een tank is goed voor een 68 punten destroy assist.....(engineer sloopte de tank daarna direct).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-verkeerd gepost-

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 13:02
Holy cow ... ik heb net die IR sight unlocked en wat een overpowered ding is dat zeg, je kan gewoon overdag de heuvels in turen en zo alle snipers spotten voor je team (of afknallen natuurlijk) ... toen ik UT speelde vroeger werden dit soort dingen gebruikt als hacks, en nu zit dit er gewoon zo in? Volgens mij loopt straks 100% van de mensen rond met een IR sight want anders ben je gewoon onwijs in het nadeel!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
nooit een IR sight gebruikt, en voel me niet in het nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:31:
Lekker volwassen reactie ook van jou dan..
Het is bekend dat de pc versie grafisch beter is, dus ze zijn eerlijk.
Om consolegamers arme mensen te noemen slaat helemaal nergens op natuurlijk, dat heb je zelf (ondanks je smiley) toch ook wel door hoop ik.
Ik vind bf3 op de ps3 prachtig, en zit liever op de bank te gamen in plaats van achter een bureautje.
De pc heeft z'n voordelen maar voor mij ook zeker genoeg nadelen.
Ga nu maar weer lekker battlefield spelen ;)
Console, pc whatever, als je maar plezier hebt in het spelen!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 13:36
Damn, wat is de F2000 een beest van een wapen zeg, speelt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Airdack schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:37:
Holy cow ... ik heb net die IR sight unlocked en wat een overpowered ding is dat zeg, je kan gewoon overdag de heuvels in turen en zo alle snipers spotten voor je team (of afknallen natuurlijk) ... toen ik UT speelde vroeger werden dit soort dingen gebruikt als hacks, en nu zit dit er gewoon zo in? Volgens mij loopt straks 100% van de mensen rond met een IR sight want anders ben je gewoon onwijs in het nadeel!
Het val behoorlijk mee tov een normale sight , vooral in close quarters is het nogal een rotte sight. Ik vind hem dan ook alleen in het donker echt handig, snipers spot je sowieso ook aan de scope glare wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 14:03
Exbloder schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:27:
Q spammers zijn er nog steeds :'( al is die silenced M1911 wel effectief. Silencers voor andere geweren heb ik nog niet.
Serieus? Q-spammers? Zijn mensen tegenwoordig zo kleinzerig dat ze alles wat de tegenstander in hun nadeel doet moeten bestraffen met gezeur en vervelende naampjes? Begrijpt men dan niet dat dat het doel van het spel is?

Spotten is een essentieel onderdeel van de game. Als je tegenstander veel en goed spot dan leveren ze fatsoenlijke tegenstand, neem dat als een vent. Zelfde geldt voor andere zaken; er moet worden gerevived maar als mensen zich daar op richten zijn het revive-hoertjes. Engineers zijn van enorm belang, maar als je een RPG op een stelling schiet ben je een rocketspammer. Snipers kunnen van afstand erg goed punten verdedigen, maar dat zijn campers. Support moet voor, jawel... ondersteuning zorgen maar owee als er vervolgens gebruik gemaakt wordt van de mortier.

Ik kan enorm genieten van deze game, maar soms lijkt het alsof alle gamers verzuurde hoopjes zieligheid zijn die zich in een competitie altijd slachtoffer voelen.

Zo, dat is mijn rant tegen rants. Gelukkig weet ik na vandaag wel dat het best gezellig en positief kan zijn, zeker op de GoT servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:17

mrc4nl

Procrastinatie expert

het is geven& nemen. als niemand doodgaat is ook geen punten voor jou.
doodgaan hoort erbij.
en over campers:bij rush is zet simpel. als de attackers niet uit hun base komen is de kans om te winnen voor hun weg.

dan zit iedereen voor hun base te campen en kunnen ze niets meer beginen.
rpg spam kan ook vervelend zijn, maar die vallen redelijk te bestrijden.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:19
Ach het is het standaard riedeltje: mensen gaan 3 keer dood in een potje door iets en ze roepen meteen dat iets moet worden generfed, hoe je het spel ook maakt: dat zal altijd blijven. Weet nog uit MW2 tijden dat ik een keer 'handgun noob' werd genoemd omdat ik ownde met mn 2ndary... Gewoon niet naar luisteren en lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de maps in BF3 slechter dan die in BFBC2, krijg ik zo de indruk...
Overal RPG spam! En ja, ik doe eraan mee, simpelweg omdat het zo eenvoudig is in die small corridors.

Operation Metro: slecht, clusterfuck
Damavand Peak: zeer slecht, clusterfuck
Grand Bazaar: meh, clusterfuck op sommige plaatsen
Tehran Highway: meh
Seine Crossing: lichtjes meh, clusterfuck op sommige plaatsen

Merendeel van bovenstaande maps al wat beu, omdat je zo weinig kan experimenteren, zo weinig kan flanken, etc.

Caspian Border: goed
Operation Firestorm: goed
Kharg Island: goed
Noshahr Canals: goed

Ik hoop dat ze bij B2K expansion pack de grootte vd maps behouden. Maar die kans schat ik op 40%. :(
Jeweetwel, consoles => thumbed down :(

[ Voor 19% gewijzigd door Asgaro op 04-11-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Ik word gek van die Stingers. Ik stijg op en ik heb alweer een lock, zonder Flares >___>. Heel irritant als ik support wil geven vanaf boven.

Gegroet!

Pagina: 1 ... 46 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien