Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-09 13:33
Alienware had een tijd geleden ook een actie waar je een gratis dogtag bij kon krijgen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:58
Alienware???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:14

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Tweaker1987 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:35:
[...]

Iemand nog meer van deze acties?? heb nu die van Alienware en van Act of Valor... Maar zijn nog meer DogTags??
Lezen is ook een kunst merk ik... ik heb die van Alienware al....

En nu ook die van Act of Valor...

Ik doel op ANDERE acties!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
Tweaker1987 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:39:
[...]

dr poeper, maar dat is alleen voor als je in de US woont

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 13:46

Shin_Alu

Ranger/Ninja

DrPepper heeft ook acties voor Dogtags, maar de codes kan je alleen in Amerika op de flesjes, blikjes, whatever vinden helaas.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Tweaker1987 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:39:
[...]

Met "Alienware?" wilde we graag meer info over de Alienware-actie. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
DrPepper valt dus af...

Andere in Nl/EU???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:40:
Met "Alienware?" wilde we graag meer info over de Alienware-actie. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken ;)
En jij had de search ook wel zelf kunnen bedenken, dat deed je echter ook niet.
Battlefield 3 - Deel 4

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:11
Heuj
You have successfully redeemed the dog tags for Battlefield 3 on the PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Dei van Act of Valor zijn leuk.. voor die Duck :P

[ Voor 5% gewijzigd door Tweaker1987 op 03-11-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
weet iemand de oorzaak dat Claymore/mortar kills niet in de batllelog vermeldt staan?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:42:
[...]

En jij had de search ook wel zelf kunnen bedenken, dat deed je echter ook niet.
Battlefield 3 - Deel 4
Maar ik loop niet te blèren dat anderen niet lezen terwijl ik zelf ook niet nadenk bij het lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 08:47
Gisteravond weer een rondje gedaan met onze clan.
Ik wordt toch zo gestoord van die vervelende campers, rpg spammers en spawnkillers.
Dit is geen focking Call of Duty..

Voor de rest vind ik het spel echt wel het geld waard. De SP en Co-Op vond ik erg leuk.
Alleen moeten mensen eens begrijpen dat spawnkillen,campen etc niet leuk is voor andere spelers.

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Laatst online: 22:11
Zijn die AlienWare dogtags custom?
Of ook gewoon pre-set, en kun je dus overal dubbele tegenkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
NeutraleTeun schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:45:
Zijn die AlienWare dogtags custom?
Of ook gewoon pre-set, en kun je dus overal dubbele tegenkomen?
Pre set.. net als de andere..

Is dus niet net als CoD BO, waar je je eigen emblem kan maken... helaas!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Guillermow93 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:44:
Ik wordt toch zo gestoord van die vervelende campers, rpg spammers en spawnkillers.

Voor de rest vind ik het spel echt wel het geld waard. De SP en Co-Op vond ik erg leuk.
Alleen moeten mensen eens begrijpen dat spawnkillen,campen etc niet leuk is voor andere spelers.
Ugh, ik ben dat gezeur over campen zo zat. Gisterenavond ook, ons team heeft alle vlaggen en dan gaan ze zitten zeuren dat we gaan campen. Wat moeten we dan doen? Als een debiel hun spawn in rennen?

Misschien moet je niet overal zonder te kijken om de hoek sprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Hij kan natuurlijk ook gewoon zijn tv op game mode en normale mode zetten :). De tv's zijn voornamelijk de boosdoener.
furby-killer schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:32:
[...]

Nou ja als iemand een SOFLAM heeft valt hij dus wel aan van boven, en die kan in principe automatisch targets zoeken. Maar dat moet je echt afgesproken hebben, anders is het redelijk kleine kans dat iemand hem heeft. Enige keer dat iemand hem had schoot daardoor mijn javalin inderdaad omhoog, tegen de snelweg boven me in teheran highway...

Maar ja je kan er veel te weinig meenemen, en ze doen even brakke damage als RPGs. Enige nut is inderdaad op grotere afstand tanks kunnen aanvallen, maar dan zal je vol op hun front armor aan het schieten zijn (anders kan je ook wel dichterbij komen met RPG, als hij toch niet naar je kijkt), en zelfs als je niet front armor raakt maar zij armor kan hij op die afstanden toch er probleemloos vandoor gaan achter een gebouw ofzo, of gewoon smoke deployen en dan ervandoor.

Soms heb ik hem nog wel, inderdaad voor grotere afstanden. Vooral op één van de rush maps waarbij attacker begint vanaf vliegdekschip met IFVs. Dan zijn ze flink gedeelte van de tijd buiten RPG bereik, en het is minder erg dat je front armor raakt omdat ze in het water toch niet kunnen repareren.
Zelfs met SOFLAM is het drama. Jets en chopper raakt hij niet. Hij blijft eromheen draaien.

Jeeps en tanks raakt hij soms maar bij meer dan de helft kreeg ik geen hitmarker. Ook al was het in het open. De hitreg klopt gewoon niet.

[ Voor 59% gewijzigd door StealthyPeanut op 03-11-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is spawnkillen? Immers een spawn zoals een vlag is natuurlijk altijd een gevaarlijk gebied. Enkel de startbasis in Rush van de attackers en beide startbasissen in conquest moeten in principe en veilig gebied zijn, daar buiten is het geen spawnkillen meer.
Campen is vaak een valide tacktiek om een bepaald punt te verdedigen of om de vijanden te verrassen. In veel situaties is het campen gewoon nuttig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft snipers, dat IS gewoon de camperclass. Man, bnij Caspian Border staat er zowat een trailerpark in het midden bij Antenna voor de deur...

So what? het is de class, kan je er niet tegen? moet je toch wat anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:51:
[...]

Wat is spawnkillen? Immers een spawn zoals een vlag is natuurlijk altijd een gevaarlijk gebied. Enkel de startbasis in Rush van de attackers en beide startbasissen in conquest moeten in principe en veilig gebied zijn, daar buiten is het geen spawnkillen meer.
Campen is vaak een valide tacktiek om een bepaald punt te verdedigen of om de vijanden te verrassen. In veel situaties is het campen gewoon nuttig.
Bij conquest alle vlaggen hebben en dan gaan liggen wachten tot men spawned op 1 plek en die plek blijven plat walsen. Je wordt al kapotgeschoten voordat je kan zien waar het vandaan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:51:
[...]

Wat betreft snipers, dat IS gewoon de camperclass. Man, bnij Caspian Border staat er zowat een trailerpark in het midden bij Antenna voor de deur...

So what? het is de class, kan je er niet tegen? moet je toch wat anders gaan doen.
Ach als je eenmaal een thermal hebt op welk wapen dan ook, dan is het zeer gemakkelijk die campers te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:14

Vrijdag

De Zwarte

Andyk125 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:53:
[...]

Ach als je eenmaal een thermal hebt op welk wapen dan ook, dan is het zeer gemakkelijk die campers te vinden ;)
Of je gooit er als support een zooitje mortars op, werkt ook prima 8-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybermans schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:52:
Bij conquest alle vlaggen hebben en dan gaan liggen wachten tot men spawned op 1 plek en die plek blijven plat walsen. Je wordt al kapotgeschoten voordat je kan zien waar het vandaan komt
Tja, dat is vervelend maar dan moet je maar niet verliezen denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
bij mij crasht het spel tegenwoordig elke keer als ik hem voor het eerst opstart.. daarna doet hij het wel maar de eerste keer standaart "battlefield 3 werkt niet meer zoeken naar oplossing"

weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Waar ik een hekel aan heb zijn de spelers die, zelfs als ze verliezen, nog met hun snipertje op dezelfde plek blijven liggen en ervoor zorgen dat het team verliest. Conquest draait toch om het capturen van vlaggen, of niet soms?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De "the professional" trophy is lastig...
Zodra ik het gebouw uit kom blijf ik door rennen tot de animatie start aan het eind van de straat.
Ik stop niet voor dekking of om te schieten.
Lijkt me dat ik 'm wel ruim binnen de tijd haal, maar hij popt niet op.
Zou je misschien de hele "comrades" missie niet dood mogen gaan?
Ik vind het irritant om telkens weer die lange missie opnieuw te moeten doen...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Laatst online: 31-08 14:24
Joost1991 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:56:
Waar ik een hekel aan heb zijn de spelers die, zelfs als ze verliezen, nog met hun snipertje op dezelfde plek blijven liggen en ervoor zorgen dat het team verliest. Conquest draait toch om het capturen van vlaggen, of niet soms?
totdat je na 5 potjes alles zelf moet doen en elke vlag probeert te cappen/deffen zonder dat je team wat doet en denkt.. fuck it ik ga snipen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:55:

Zodra er gespawnkilled wordt in de base vind ik het te ver gaan hoor. Op vlaggen en in het veld hoort het er nu eenmaal bij, maar je zou gewoon veilig moeten zijn in je base. Al ben je als team natuurlijk waardeloos bezig als je zo erg verlamt wordt, maar dan nog blijft het gewoon kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:59:
[...]
Zodra er gespawnkilled wordt in de base vind ik het te ver gaan hoor. Op vlaggen en in het veld hoort het er nu eenmaal bij, maar je zou gewoon veilig moeten zijn in je base. Al ben je als team natuurlijk waardeloos bezig als je zo erg verlamt wordt, maar dan nog blijft het gewoon kinderachtig.
Gewoon de sessie uit peren. Hopeloze zaak. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 16:42
Madbee schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:55:
bij mij crasht het spel tegenwoordig elke keer als ik hem voor het eerst opstart.. daarna doet hij het wel maar de eerste keer standaart "battlefield 3 werkt niet meer zoeken naar oplossing"

weird.
Heb ik ook, erg irritant. Soms één, soms twee keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:55:
[...]

Sterker nog, die rukkers moeten gewoon niet in hun eigen spawn blijven zitten. 'Spawnkilling' is alleen mogelijk als het aanvallende (of verdedigende team) dat toelaat door OF met teveel mensen in de eigen spawn te blijven of ver achter de MCOMS te verdedigen....

Geen medelijden mee hebben, alles en iedereen die voor de loop komt moet neer, ongeacht hoe of waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Madbee schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:59:
[...]

totdat je na 5 potjes alles zelf moet doen en elke vlag probeert te cappen/deffen zonder dat je team wat doet en denkt.. fuck it ik ga snipen :P
Dan denk ik: f it, moar points and kills for me ^_^

Maar ja, passief spelende teams is wel een beetje saai om mee en tegen te spelen en die roepen spawnkilling/camping ook op hunzelf af. Zelf blijf ik maar voor de teamplay en winst gaan wat nog wel eens wat deaths kan opleveren als de rest niks wilt doen. Maar gaan snipen omdat je toch niet kan winnen? No way! Never give up! Never surrender! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Gundogan op 03-11-2011 14:08 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Madbee schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:59:
[...]

Daar hebben ze gelukkig squads voor uitgevonden, zodat je met wat vrienden toch wat goeds kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Joost1991 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:56:
Uiteindelijk draait het om het drainen van de tickets van de enemy. ;) Het maken van kills hoort daar nou eenmaal ook bij. Bijvoorbeeld Caspian Border, tussen Antenna en de grens heb je die heuvels met gesteente. Je hebt vanuit daar een prima zicht op Hilltop, een recon kan vanuit die heuvels vrij eenvoudig Hilltop verdedigen door het snipen van mensen die het punt over willen nemen, zeker als die gebouwen weggeblazen zijn (iets wat onvermijdelijk is ;) ).

Ik zal niet zeggen dat mensen die een speelstijl hanteren waarbij het maken van kills voorop staat even belangrijk zijn voor het team als mensen die alleen vlaggen capturen, maar compleet nutteloos zijn ze zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:00:
[...]

Sterker nog, die rukkers moeten gewoon niet in hun eigen spawn blijven zitten. 'Spawnkilling' is alleen mogelijk als het aanvallende (of verdedigende team) dat toelaat door OF met teveel mensen in de eigen spawn te blijven of ver achter de MCOMS te verdedigen....

Geen medelijden mee hebben, alles en iedereen die voor de loop komt moet neer, ongeacht hoe of waar!
ik hoop voor jou dat je eens in metro conquest vast komt te zitten in de russische basis. Wil je graag dan nog een keer horen. Je spawned steeds binnen dat gebouw en voordat je buiten bent heb je al een loodvergiftiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Sagaris schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:09:
[...]

Uiteindelijk draait het om het drainen van de tickets van de enemy. ;) Het maken van kills hoort daar nou eenmaal ook bij. Bijvoorbeeld Caspian Border, tussen Antenna en de grens heb je die heuvels met gesteente. Je hebt vanuit daar een prima zicht op Hilltop, een recon kan vanuit die heuvels vrij eenvoudig Hilltop verdedigen door het snipen van mensen die het punt over willen nemen, zeker als die gebouwen weggeblazen zijn (iets wat onvermijdelijk is ;) ).

Ik zal niet zeggen dat mensen die een speelstijl hanteren waarbij het maken van kills voorop staat even belangrijk zijn voor het team als mensen die alleen vlaggen capturen, maar compleet nutteloos zijn ze zeker niet.
Echter, als je team sniped en je hebt minder dan de helft van de punten, draint je eigen team tickets. Heb je er waarschijnlijk nog steeds niets aan.

Ik heb het overigens over mensen die inderdaad puur voor de kills op een berg gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybermans schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:11:
[...]

ik hoop voor jou dat je eens in metro conquest vast komt te zitten in de russische basis. Wil je graag dan nog een keer horen. Je spawned steeds binnen dat gebouw en voordat je buiten bent heb je al een loodvergiftiging.
Ehm, daar ben je toch zelf bij? Het is niet zo dat je als team vanaf de eerste seconde vast komt te zitten in je eigen spawn toch? Als je gedurende het potje teruggeslagen wordt tot in je eigen basis, wat verwacht je dan? Dat je zonder problemen daaruit kan lopen om weer een vlag te pakken? Dan heb je het potje toch gewoon verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-09 17:30
cybermans schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:11:
[...]

Als je het in metro niet enorm wint als rus, dan verdient je team het om gespawnraped te worden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
RocketKoen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:12:
[...]

Als je het in metro niet enorm wint als rus, dan verdient je team het om gespawnraped te worden.
Je hebt op een gegeven moment ook geen kans om meer terug te komen. ik kwam in een server binnen waar men al bezig was de laatste van de russen te cappen. Kon er dus vrij weinig aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik snap niet waarom veel mensen op metro zeggen dat 1 kant een heel stuk sterker is. Ik heb zelden op de metro map verloren en spawn ongeveer 50-50 tussen A en C.

Wellicht is het op de pc zo dat als je met 64 man speelt dat de map gewoon te klein is om er tussendoor te glippen, maar op de xbox vind ik die map helemaal niet zo ongebalanceerd. Het is misschien wel wat lastiger om B te capturen als je in de metro spawnt vanwege het feit dat alle drie de toegangen tot B via trappen of roltrappen verlopen, maar met een goed team en wat verschillende classes kom je hier wel door heen. Support voor het sproeien van kogels, medic om mensen te reviven en wellicht een sniper om op een strategische plaats een spawnbeacon te zetten. Het is echt een kwestie van B capturen en klaar is kees, zodra je B hebt maakt het niet zoveel uit of je A of C hebt (mits je maar 1 van die 2 hebt), aangezien je beide kanten, mits je een degelijk team hebt kunt vastzetten. In mijn ogen moet je juist niet de fout maken om alledrie de controlpoints proberen te capturen, wellicht is dat weer op de pc met meer spelers juist wel zo, maar ik ervaar als je alledrie de controlpoints hebt dat er toch te vaak wat mensen tussendoor glippen waardoor je 1 of 2 van je vlaggen heel snel kwijt kan raken en dan ben je juist weer enorm in het nadeel.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-11-2011 14:33 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
RocketKoen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:12:
[...]
Metro CQ als Rus is toch dat je komt vanuit het gebouw/plein? Die is naar mijn idee lastiger te defenden dan de andere kant op. Als rus moet je 3 doorgangen vasthouden bij B (2 roltrappen, 1 trappengang links). Als niet Rus moet je bij de poortjes bij B alleen een linker en rechtergang vasthouden.

De manier om CQ Metro nooit te verliezen is overigens om na het capturen van B te proberen er doorheen te komen en aan de enemie spawn een spawn beacon te droppen. Als je vastloopt bij B dan dwingt het capturen van de vlag bij enemie base ze altijd terug. Aan de Rus zijde heb je zat ruimte om een beacon links of rechts te plaatsen aan het einde van de straten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:13
Gister avond gespeeld op de GoT server, en na die server patch is de lag weg gelukkig! Zelf Tehran Highway speelde heerlijk soepel, wat een vette map zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Unomomentodado schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:30:
[...]

Metro CQ als Rus is toch dat je komt vanuit het gebouw/plein? Die is naar mijn idee lastiger te defenden dan de andere kant op. Als rus moet je 3 doorgangen vasthouden bij B (2 roltrappen, 1 trappengang links). Als niet Rus moet je bij de poortjes bij B alleen een linker en rechtergang vasthouden.

De manier om CQ Metro nooit te verliezen is overigens om na het capturen van B te proberen er doorheen te komen en aan de enemie spawn een spawn beacon te droppen. Als je vastloopt bij B dan dwingt het capturen van de vlag bij enemie base ze altijd terug. Aan de Rus zijde heb je zat ruimte om een beacon links of rechts te plaatsen aan het einde van de straten.
B is sneller te bereiken voor de russen. Dus tenzij ze achterlijk zijn verdedigen de russen de 3 trappen.
Naar beneden schieten verdedigd een stuk makkelijker.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:29:
Ik snap niet waarom veel mensen op metro zeggen dat 1 kant een heel stuk sterker is. Ik heb zelden op de metro map verloren en spawn ongeveer 50-50 tussen A en C.

Wellicht is het op de pc zo dat als je met 64 man speelt dat de map gewoon te klein is om er tussendoor te glippen, maar op de xbox vind ik die map helemaal niet zo ongebalanceerd. Het is misschien wel wat lastiger om B te capturen als je in de metro spawnt vanwege het feit dat alle drie de toegangen tot B via trappen of roltrappen verlopen, maar met een goed team en wat verschillende classes kom je hier wel door heen. Support voor het sproeien van kogels, medic om mensen te reviven en wellicht een sniper om op een strategische plaats een spawnbeacon te zetten. Het is echt een kwestie van B capturen en klaar is kees, zodra je B hebt maakt het niet zoveel uit of je A of C hebt (mits je maar 1 van die 2 hebt), aangezien je beide kanten, mits je een degelijk team hebt kunt vastzetten. In mijn ogen moet je juist niet de fout maken om alledrie de controlpoints proberen te capturen, wellicht is dat weer op de pc met meer spelers juist wel zo, maar ik ervaar als je alledrie de controlpoints hebt dat er toch te vaak wat mensen tussendoor glippen waardoor je 1 of 2 van je vlaggen heel snel kwijt kan raken en dan ben je juist weer enorm in het nadeel.
Dan heb je het dus over de console versie. Als je met slechts 24 man kan spelen is het inderdaad een beetje verstoppertje spelen en glip je er gemakkelijk door. Met 64 man is dat toch echt een andere situatie. Vervelende is ook dat punt B boven is en er door de Russen geen hoogteverschil hoeft worden afgelegd, zij kunnen gewoon B verdedigen door raketten en granaten de (rol)trappen af te gooien, dat is kinderlijk eenvoudig. Daarnaast hebben zij alle ruimte om LMG's neer te zetten, iets wat de Amerikanen niet kunnen omdat ze daarvoor eerst de trap op moeten stormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
RocketKoen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:34:
[...]
B is sneller te bereiken voor de russen. Dus tenzij ze achterlijk zijn verdedigen de russen de 3 trappen.
Naar beneden schieten verdedigd een stuk makkelijker.
Ok, dat heb ik nog niet zo ervaren. Vanuit de gangen sla ik de eerste vlag altijd over en ben ik tot nu toe altijd het eerst bij de B vlag aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Laatst online: 10-08 02:55
Unomomentodado schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:36:
[...]

Ok, dat heb ik nog niet zo ervaren. Vanuit de gangen sla ik de eerste vlag altijd over en ben ik tot nu toe altijd het eerst bij de B vlag aangekomen.
Op de pc Rush wel minimaal 50% van elke team naar B. Maar de russen zijn er altijd sneller.
Dat is ook logisch omdat B dichterbij de spawn van de Russen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:35:
[...]

Dan heb je het dus over de console versie. Als je met slechts 24 man kan spelen is het inderdaad een beetje verstoppertje spelen en glip je er gemakkelijk door. Met 64 man is dat toch echt een andere situatie. Vervelende is ook dat punt B boven is en er door de Russen geen hoogteverschil hoeft worden afgelegd, zij kunnen gewoon B verdedigen door raketten en granaten de (rol)trappen af te gooien, dat is kinderlijk eenvoudig. Daarnaast hebben zij alle ruimte om LMG's neer te zetten, iets wat de Amerikanen niet kunnen omdat ze daarvoor eerst de trap op moeten stormen.
Inderdaad, Mètro is gewoon niet te doen op de PC met 64 players voor US. Ik geloof dat ik misschien één keer gezien heb met 64 players dat US point B heeft ingenomen maar de helft zit bij de roltrappen stil terwijl de rest aan de rechterkant gekilled wordt :P

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:35:
[...]

Nee ok, dat snap ik dan inderdaad. Speel zoals je kon lezen inderdaad op de xbox. Ik vind het wel prima zo dat er minder spelers zijn eigenlijk. Wellicht op maps als Caspian mis je dan wel iets, maar een aantal van 24 man zorgt ervoor dat je zelf een stuk bepalender kunt zijn in de potjes :) In Halo en Call of Duty had je ook altijd van die big team battles. Daar deed ik nooit aan mee, dan was het in plaats van georganiseerde chaos ongeorganiseerde chaos en ik prefereer het eerste :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:52:
Het spel vermaakt me nog steeds erg goed op een paar minpunten na uiteindelijk....

Maar, wat me echt heel erg tegenvalt is de Javelin. Dinsdag unlocked en gisterenavond uitgebreid getest. Wat een kansloos apparaat is dat.

Ik lock, schiet recht vooruit maar de raket gaat gewoon recht vooruit. Niet omhoog tenzij je de raket echt omhoog schiet. Toen een vriend van me de tanks etc. had gepaint, werkte het wel (hij lockt en vliegt omhoog), maar hij raakt nooit zijn target. Ik heb het getest op een tank, een vliegtuig, helicopter, jeep maar ik kreeg niet eens een hitmarker.

Dat het geen 1shot1kill is snap ik sowieso al niet. Vaak zelfs 3 shots nodig. De bemanning hoort dat ze gelocked zijn en ze hebben tijd genoeg om eruit te gaan. Geef iedereen dan 2 raketten ofzo en een hele lange reload tijd. Dit zorgt ervoor dat hij minder overpowered is.

De Javelin hoort zich te bewegen zoals onderstaand:
[video]

Na zo lang te spelen om de Javeling te unlocken, werkt hij echt voor geen meter. Ik kreeg ffs niet eens een AA-vehicle gelocked 8)7. Geef mij maar lekker de RPG :/
Bedoeling is blijkbaar om te locken, daarna onmiddellijk naar boven te richten, en dan te schieten.
Je krijgt een topdown rocket die veel harder aankomt.
Heb de javelin sinds gisteren maar moeten deze techniek nog proberen. Had op youtube filmpje van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als iemand voor je spawnt kan je toch niet anders dan schieten?

"Oh kijk, die spawnt hier net voor mijn ogen. Ik zal maar niet schieten en zeer snel weglopen!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Asgaro schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:48:
[...]

Als iemand voor je spawnt kan je toch niet anders dan schieten?

"Oh kijk, die spawnt hier net voor mijn ogen. Ik zal maar niet schieten en zeer snel weglopen!"
spawncampen kan toch niet. De uncappable spawns zijn altijd in een "out of combat" zone voor de andere partij.
Je kan alleen voor iemand anders neus spawnen als je spawnt op een vlag die net gecapped wordt. Maar dat kan je vantevoren ook zien, dus dan is het eigen schuld dikke bult.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 27-09 08:26

ronalddus

Buffalo77

Heeft er iemand al geprobeerd te tweaken met het PROF_SAVE_profile bestand in de Battlefield 3 map in Mijn Documenten?
Ben wel benieuwd of iemand veel performance weet te winnen met zo min mogelijk grafisch verlies

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ronalddus schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:53:
Heeft er iemand al geprobeerd te tweaken met het PROF_SAVE_profile bestand in de Battlefield 3 map in Mijn Documenten?
Ben wel benieuwd of iemand veel performance weet te winnen met zo min mogelijk grafisch verlies
Eigenlijk staat er niks in wat niet via het menu te bereiken valt.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NedStar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-09 01:17
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:59:
[...]
Nou nou, zo erg is het nu toch ook weer niet? Je spawned immers bij veel maps in een out of combat zone voor de vijand. Verder kan je ook nog op een squad spawnen en hebben scouts een spawn beacon.
Ik vind baserape echt geen probleem in bf3, oudere bf games was dit heel wat hatelijker omdat de vijand overal kon komen.
Als je nu nog base raped wordt ligt het echt aan je team en niet aan de game of lamen van de tegen partij.
Immer wilt de tegenpartij toch ook wat te doen hebben? Als het een conquest map is ga ik toch zeker wel de enemy spawn choken als we alles hebben.

Bij rush als aanvallende partij kan het dan weer wel best vervelend zijn maar ligt toch ook echt aan het team.
Kortom gewoon lekker een spawn beacon buiten je base gooien als je er last van denkt te krijgen. Of zorgen dat je er tussen door glipt.

Vervolgens de vijandelijke vlaggen terug pakken of de mcoms armen als het hele vijandelijke team zit te base rapen lukt beide met gemak.

He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 27-09 08:26

ronalddus

Buffalo77

Phyxion schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:55:
[...]

Eigenlijk staat er niks in wat niet via het menu te bereiken valt.
Ik doel namelijk op deze post.
Alles op high 80-120 fps met een gtx275 is toch best netjes.

Dus dit kan je ook in het menu allemaal regelen?
goosche schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:31:
[...]

Niks want ik kan daar niks. Maar dat komt wel goed als ik tijd hem ga ik eens kloten aan die ini`s. Heb gister in deze een aantal aanpassing gedaan PROF_SAVE_profile. Heb nu alles op high met mijn Gtx275 tussen de 80 a 120 fps.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Unomomentodado schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:36:
[...]

En als rus rush ik meteen door naar de trappen. :*)

Voor de tegenstander draait dit steevast uit op een drama want een goed team bevoorraad elkaar met ammo terwijl de rest vanaf de trappen de onderverdieping met de RPG's blijft bestoken.

Leuk voor de tegenpartij? Neuj alleen als er een aantal intelligente rakkers bij de tegenpartij zitten dan kan het tij vrij snel worden gekeerd. Als de tegenpartij namelijk een tweetal RPG's naar boven vuurt dan worden er zomaar 5 á 6 russen omgelegd en die tijd kan worden gebruikt om naar boven te rennen en verder op te rukken.

Ja, als rus heb je het relatief eenvoudig bij de trappen maar ook daar dan de situatie in een oogwenk veranderen. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 02:45
RocketKoen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:17:
Wat betreft de server browser.
Ik zou vooral meer filter opties willen.
max ping, max slots, land.
Theoretish gezien heeft het dezelfde limieten als de web browser aangezien het gebruik maakt van Battlelog's interne API. Maar eens je een server lijst hebt kun je daar natuurlijk lokaal gaan op filteren met eigen filters. De initiële versie waarschijnlijk enkel dezelfde filter mogelijkheden hebben als Battlelog. Eens het programma af is kunnen we wel kijken wat er nog allemaal aan toegevoegd kan worden (zoals custom filters) :).
DEiE schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:12:
[...]

Misschien leuk om het open source te maken? Denk dat er meerdere tweakers, waaronder ikzelf, het ook wel leuk vinden om eraan mee te helpen. Waarin heb je het gemaakt? Ik lijk WPF te zien, maar ben wel benieuwd :)
Het is mogelijk dat ik het open source maak. Maar dat zal wss maar het geval zijn eens het programma in een beetje volwassen staat is (dus niet de initiële publieke versies). En ja, het is gemaakt met WPF. Was aan het twijfelen tussen C++/Qt en C#/WPF. Dan maar WPF genomen omdat het me tijd bespaard :).

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Hyperz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:00:
[...]

Theoretish gezien heeft het dezelfde limieten als de web browser aangezien het gebruik maakt van Battlelog's interne API. Maar eens je een server lijst hebt kun je daar natuurlijk lokaal gaan op filteren met eigen filters. De initiële versie waarschijnlijk enkel dezelfde filter mogelijkheden hebben als Battlelog. Eens het programma af is kunnen we wel kijken wat er nog allemaal aan toegevoegd kan worden (zoals custom filters) :).
Ja, dat snap ik :P maar die dingen kun je als het goed is uit de battlelog informatie halen.
max slots wordt weergegeven.
ping ook.
land zou je kunnen achterhalen op basis van pings (misschien iets meer werk)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Land achterhalen op basis van ping is niet mogelijk. Hoe wil jij onderscheid maken tussen Frankrijk en Duitsland? In beiden landen zullen er locaties zijn die qua ping even ver bij ons vandaan liggen. Ik zou eerder naar de IP adressen kijken om dat te beoordelen maar dat hoeft ook niet altijd even goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:05:
Land achterhalen op basis van ping is niet mogelijk. Hoe wil jij onderscheid maken tussen Frankrijk en Duitsland? In beiden landen zullen er locaties zijn die qua ping even ver bij ons vandaan liggen. Ik zou eerder naar de IP adressen kijken om dat te beoordelen maar dat hoeft ook niet altijd even goed te werken.
IP adressen worden per blok verkocht aan ISP's
ISP's zijn meestal beperkt tot 1 land.
http://www.developerfusio...om-the-ip-address-how-to/

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NedStar schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:56:
[...]

Nou nou, zo erg is het nu toch ook weer niet? Je spawned immers bij veel maps in een out of combat zone voor de vijand. Verder kan je ook nog op een squad spawnen en hebben scouts een spawn beacon.
Ik vind baserape echt geen probleem in bf3, oudere bf games was dit heel wat hatelijker omdat de vijand overal kon komen.
Als je nu nog base raped wordt ligt het echt aan je team en niet aan de game of lamen van de tegen partij.
Immer wilt de tegenpartij toch ook wat te doen hebben? Als het een conquest map is ga ik toch zeker wel de enemy spawn choken als we alles hebben.

Bij rush als aanvallende partij kan het dan weer wel best vervelend zijn maar ligt toch ook echt aan het team.
Kortom gewoon lekker een spawn beacon buiten je base gooien als je er last van denkt te krijgen. Of zorgen dat je er tussen door glipt.

Vervolgens de vijandelijke vlaggen terug pakken of de mcoms armen als het hele vijandelijke team zit te base rapen lukt beide met gemak.
hear hear!

Daarbij, een team heeft nog zoveel meer opties buiten de spawn beacon! De MAV is een heel goed middel om je team veilig naar de overkant te loodsen, met de mortar(s) kan je ook een prima corridor verzorgen. Los van het feit dat een spearhead kan vormen met een man of 6 en op één specifieke route proberen door te breken om zo hetzij het vijandige team te dwingen hun verdediging te verplaatsen en/of gewoon door te breken en de mcoms te armen.

Ik heb tienmiljoenmiljard keer meer jeuk van teamgenoten (of de aanvallende partij) die niet durven op te rukken dan gespawncamped worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

campen kan ik niet :P dan wordt ik heel erg onrustig van.langer dan 5 sec kan ik niet op dezelfde plek blijven xD. sniper is dan ook het minst geleveld bij me ;)
Laat mij maar lekker een spervuur geven zodat teamgenoten hopelijk veilig een weg over kunnen rennen etc :P
gister ook in grand bazaar,chokepunt die tunnel, ik met een healer via de zijkant,gun neerzetten op de schroot en raggen maar,30sec later hadden we 2 vlaggen erbij (in tunnel en onder die brug)

Heerlijk dat soort momenten :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:58
idd campen, kan ik ook niet goed. Mortar opslaan en dan de hele map onderspammen dat weer wel. Valt me nog best tegen om mortar's te schieten. Heb nu denk ik een kill of 10 gemaakt. Tis altijd een gok, hoelang een mortier erover doet eer ie weer uit de lucht komt vallen.

En ik heb de indruk dat het er ook echt vol bovenop moet zijn. Want ietsje ernaast is niet goed genoeg om iemand te killen. Die indruk heb ik dan weer niet als ik bestookt wordt met mortieren, maar dat zijn er dan ook weer meteen meer dan 1 die aan het schieten is. De keren dat ik 'mortar-de' was ik de enige in de map. Onderspammen houdt ik niet zo van. Nee idd zoals hierboven laat mij maar lekker surpressing fire geven. Heb al 2 service stars met mij M249 en nog 1 visier en dan is alles unlocked. Assault/Medic, Support en Engineer vind ik toch het leukst om te doen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 02:45
RocketKoen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:03:
[...]

land zou je kunnen achterhalen op basis van pings (misschien iets meer werk)
Het is mogelijk, maar ik weet niet hoe haalbaar het is. Ik wil namelijk niet dat het programma onnodig bloated wordt. 1 keer een land opzoeken is niets, maar voor 1000den servers... Nuja we zien wel ;).

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Hyperz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:25:
[...]

Het is mogelijk, maar ik weet niet hoe haalbaar het is. Ik wil namelijk niet dat het programma onnodig bloated wordt. 1 keer een land opzoeken is niets, maar voor 1000den servers... Nuja we zien wel ;).
Ach, je pingt alle servers toch. Je kan eventueel een lokaal bestandje gebruiken om alle IP's waar je al een lookup van hebt gedaan in op te slaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of een alternatief, enkel de GoTBF3.nl servers er in zetten? Altijd goede ping, altijd in Nederland en altijd gezellig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Hyperz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:25:
[...]

Cachen van dat soort gegevens is natuurlijk een optie. Want met de api en data van:
https://www.maxmind.com/app/geoip_country

moet dat toch wel redelijk vlot zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:34:
Of een alternatief, enkel de GoTBF3.nl servers er in zetten? Altijd goede ping, altijd in Nederland en altijd gezellig ;)
En voor mij, altijd vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
of leeg.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Weet iemand trouwens hoe het zit met de queue? Er zijn maar enkele servers waar ik in een queue wordt geplaatst als de server vol is. Lijkt me dat dit eigenlijk bij alle servers moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja 1 van de 2, beiden niet zo productief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de Service stars eigenlijk? Krijg je na 10 service stars een gouden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Ricloo86 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:20:
Net even ingelogd op battlelog en werkt super op de HTC Sense
Anders de onofficiele app voor Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ja handig, m'n EA gegevens in een of andere vage app gooien. No thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, ik heb al wel Service Stars voor klasses voorbij zien komen van 10.000 punten maar nog geen 10 gehaald voor één gun, ben ik ook wel benieuwd naar!

edit: verkeerde quote

[ Voor 47% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 03-11-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joost1991 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:35:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de queue? Er zijn maar enkele servers waar ik in een queue wordt geplaatst als de server vol is. Lijkt me dat dit eigenlijk bij alle servers moet gebeuren.
Die is nog instabiel en de GSP's raden aan deze uit te zetten. R8 zal dit hopelijk fixen, evenals goedwerkende VIP slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
We zoeken bij Aggressive nog meer actieve spelers die willen adminnen, ik weet dat er van GoT een groot aantal spelers constant op ons server te vinden zijn :)
Maak even een postje op ons forum: http://www.aggressive-gameplay.net/admin-application

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ unfor: Doe effe gametracker info tussen [ code ] tags sturen via DM, zet ik jullie servers ook in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:28
unfor schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:07:
We zoeken bij Aggressive nog meer actieve spelers die willen adminnen, ik weet dat er van GoT een groot aantal spelers constant op ons server te vinden zijn :)
Maak even een postje op ons forum: http://www.aggressive-gameplay.net/admin-application
Zal vanavond eens een kijkje nemen op de servert, wie weet kan ik je een handje helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:12:
@ unfor: Doe effe gametracker info tussen [ code ] tags sturen via DM, zet ik jullie servers ook in de TS.
code:
1
http://www.gametracker.com/server_info/85.236.100.28:19767/

Dat bedoel je? :) excuus, zie dat je om DM vroeg.
Ik zie trouwens dat we van de 8000 servers op rank 196 staan momenteel, en rising ;)

[ Voor 50% gewijzigd door unfor op 03-11-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Moet je even die chrome of firefox plugin downloaden voor auto-join. Werkt perfect: je drukt op auto join, gaat even iets te drinken halen en als je terug bent zit je meestal in de server!

Werd eerder in de post al gemeld maar op google is die wel te vinden op "coderah +battlelog +mods" o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
MicScott schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:15:
[...]

Moet je even die chrome of firefox plugin downloaden voor auto-join. Werkt perfect: je drukt op auto join, gaat even iets te drinken halen en als je terug bent zit je meestal in de server!

Werd eerder in de post al gemeld maar op google is die wel te vinden op "coderah +battlelog +mods" o.i.d.
MicScott, heb je daar misschien een linkje van? Of de naam van die plugin? Ik heb gegoogled maar kan die voor Firefox niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

EnigmaNL schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:16:
[...]

MicScott, heb je daar misschien een linkje van? Of de naam van die plugin? Ik heb gegoogled maar kan die voor Firefox niet vinden!
http://www.coderah.com/?page_id=389
Download:

Chrome: http://coderah.com/bf3/battlelog_mods.crx

FireFox/Opera: http://coderah.com/bf3/battlelog_mods.user.js (requires GreaseMonkey or Scriptish)
Moet je dus wel 'GreaseMonkey' of 'Scriptish' voor hebben, whatever that may be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 15:49
Hij bedoelt deze denk ik: http://userscripts.org/scripts/show/116535

Even nu over de GotBF3 - servers: sinds vandaag zie ik rechts onderaan geen HUD meer: geen ammo of health-indicatie meer bvb.

Is dat zo ingesteld of zijn er alleen bepaalde mensen die er last van hebben, want daarstraks op de server kon er niemand uitsluitsel over geven. Sommige zeiden dat ze het ook hadden, maar bvb Daacu zei dat bij hem alles in orde was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hottentot schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:25:

Even nu over de GotBF3 - servers: sinds vandaag zie ik rechts onderaan geen HUD meer: geen ammo of health-indicatie meer bvb.

Is dat zo ingesteld of zijn er alleen bepaalde mensen die er last van hebben, want daarstraks op de server kon er niemand uitsluitsel over geven. Sommige zeiden dat ze het ook hadden, maar bvb Daacu zei dat bij hem alles in orde was.
ik had het ook op de 64p server

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_O-

Mij gaan ze nooit liggen hebben, speel nooit crappy "hardcore" *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 14:03
Geen ammo/heath wijst meestal op een HC server (die speel ik meestal).

Heb zojuist voor het eerst op een van de GoT servers gespeeld ipv random. Dat is wel een verademing zeg! Niet dat het altijd perfect gaat maar voertuigen die op je wachten, mensen die je healen/reviven of covering fire geven en daadwerkelijk een beetje proberen samen te spelen is een hele stap beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Asgaro schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:30:
_O-
[video]

Mij gaan ze nooit liggen hebben, speel nooit crappy "hardcore" *O*
Whaha geniaal!

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvin schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:31:
Geen ammo/heath wijst meestal op een HC server (die speel ik meestal).

Heb zojuist voor het eerst op een van de GoT servers gespeeld ipv random. Dat is wel een verademing zeg! Niet dat het altijd perfect gaat maar voertuigen die op je wachten, mensen die je healen/reviven of covering fire geven en daadwerkelijk een beetje proberen samen te spelen is een hele stap beter :)
Niet perse, bij ons springt de HUD instelling vaak opeens op False, heel vaag en erg vervelend, maar dus geen hardcore, gewoon geen hud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hyperz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 02:51:
Beste GoT'ers, ik ben momenteel aan een stand-alone server browser voor BF3 aan het werken:

[afbeelding]

Er missen natuurlijk nog een hoop dingen op die screenshot, de app is nog in de begin fase. De voornaamste reden waarom ik heb besloten deze app te maken is omdat dit IMO een paar potentiële voordelen heeft tegenover de server browser in Battlelog:
  • het werkt sneller en gemakkelijker, straight to the point, zonder facebookachtige rommel
  • meer dan 30 servers (of 120 totaal) bekijken (op de screenshot zie je een lijst van 1000 servers)
  • je hoeft geen web browser meer open te hebben staan (die al snel 200+ MB zuipt)
  • d.m.v. shortcuts op de desktop kun je met één klik een server joinen
  • eigen URL protocol zodat je via web links een server kunt joinen in één klik (b.v. [url]battlelaunch://joinserver/127.0.0.1:12345[/url])
  • lokaal servers filteren
  • etc...
Verder zijn er nog een paar dingen waar mee geëxperimenteerd kan worden. Bijvoorbeeld BattleLauch ingame beschikbaar maken d.m.v een overlay (ingame server browser, yay! :9~ ). Ook is het misschien mogelijk om het spyware Origin proces te emuleren zodat je Origin niet hoeft te draaien om te kunnen spelen en geen gemodde bf3.exe nodig hebt.

Wat is jullie mening? Is dit een must-have of ben ik mijn tijd aan het verspelen?
Tof! Ik kijk er naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Die machineguns zijn ook wel echt heeeeeel sterk in dit spel hoor.

Van de beginwapens toch wel de dodelijkste, het lijkt evenveel schade per hit als met de beginsnipers...

Die M249 is helemaal een beest. Met reddot erop als je bukt even accuraat / snel als de Assault spullen, maar dan zonder het reloaden en wat minder spread.

Ik zal kijken of ik vanavond nog een beetje wakker kan blijven en eens met GoT mee komen spelen. Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar zal even een bookmarkje toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hottentot schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:25:

Het zou niet zo mogen zijn, die instellingen zijn niet bewust toegepast. Een server reset zou voor de zekerheid kunnen maar is vaak wat onwenselijk. De configs zijn zo beperkt mogelijk en de HUD optie wordt uberhaupt niet van default gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Hyperz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 02:51:
Beste GoT'ers, ik ben momenteel aan een stand-alone server browser voor BF3 aan het werken:

[...] Snip, dit staat hier vlak boven ook al!

Verder zijn er nog een paar dingen waar mee geëxperimenteerd kan worden. Bijvoorbeeld BattleLauch ingame beschikbaar maken d.m.v een overlay (ingame server browser, yay! :9~ ). Ook is het misschien mogelijk om het spyware Origin proces te emuleren zodat je Origin niet hoeft te draaien om te kunnen spelen en geen gemodde bf3.exe nodig hebt.

Wat is jullie mening? Is dit een must-have of ben ik mijn tijd aan het verspelen?
Must have wat mij betreft. Ik vind de browser versie prima hoor, maar de browserplugin maar helemaal niets een ook Origin vind ik walgelijk. Deze applicatie zonder Origin links te kunnen laten liggen lijkt me al lang niet meer zo aantrekkelijk.

Wat ik mij af vraag: Mag dit? EA wil het niet hebben neem ik aan. Maar als je een steamgame mod met een custom *.exe, kan je een ban verwachten.
Dat is ook de reden waarom ik niet zomaar een aangepast *.exe voor BF3 wil neerzetten; als ze hier achter komen kan ik straks naar m'n €50 fluiten.

Enig idee hoe dit gaat uitpakken?

[ Voor 26% gewijzigd door djunicron op 03-11-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 21:12

M2M

medicijnman

djunicron schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:37:
Die machineguns zijn ook wel echt heeeeeel sterk in dit spel hoor.

Van de beginwapens toch wel de dodelijkste, het lijkt evenveel schade per hit als met de beginsnipers...

Die M249 is helemaal een beest. Met reddot erop als je bukt even accuraat / snel als de Assault spullen, maar dan zonder het reloaden en wat minder spread.

Ik zal kijken of ik vanavond nog een beetje wakker kan blijven en eens met GoT mee komen spelen. Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar zal even een bookmarkje toevoegen.
200 kogels, IR scope er op en gaan. En inderdaad, eens per 10 tegenstanders reloaden. En vergeet de claymores niet. achter je claymores leggen als je een vlaggetje aan het pakken bent heeft meer dan eens mijn arme lijf gered.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je een executable moeten aanpassen? Het is gewoon een serverbrowser die Battlelog omzeilt en Origin aanspreekt. Je kan niet om Origin heenwerken dus je moet Origin aanspreken zoals Battlelog dat ook doet.
Wellicht vind EA dat niet wenselijk maar de eindgebruikers zullen ze niet straffen, die modificeren immers niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:23
Volgens mij is dit inmiddels meer een slowchat geworden.
Pagina: 1 ... 45 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien