Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:16

tha_crazy

Mafketel

Gisteren weer lekker zitten knallen.
Jammer genoeg was mijn server volledig leeg, paar uur eerder was die wel weer helemaal vol gelopen _O_

Dus maar even public, eerst seine crossing, heerlijk weer.
Attacking team was bezig omd e laatste base aan te vallen en zat bij het vorige A punt tussen de huizen in.
Iedereen natuurlijk rocketspam ect. en mij viel het op dat er niemand van rechts kwam.
Dus ik rechtsom gelopen, 5 kills tegelijk _O_
Even later operation firestorm, eindelijk mijn IR Flares, maar niet zonder eerst weer te crashen (het spel) :(
Naja, reloaden en weer verder.
Niet veel later, volgende ronde, kom ik eindelijk in de A10, precies op het moment dat ik weer wil opstijgen, weer een crash :(

Hoe de fuck komt dat toch godverdomme :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:09
Vreselijk irritant ja... Gisteren was ik echt slecht... Heb ik EINDELIJK een hele hoge score met een hoop kills op Seine Crossing, crashen die &#$@)!@$ ATI drivers weer en krijg ik een BSOD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Cheaters heeft bijna elke shooter, echter dat ze dus gewoon PB:off servers ranked hebben.. kansloos, compleet totaal zonder twijfel kansloos. Ja, je pikt ze sneller eruit, maar voor 'onderlinge competitie is het gewoon ruk.
himlims_ schreef op donderdag 03 november 2011 @ 00:28:
ik vond battlefield verrasend goed speelbaar op de ps3 deze avond, schijnbaar worden morgen de servers gepatched, maar heden dag was duidelijk verbetering merkbaar *O*
Voicechat is nog steeds niet 100%, maar speelt inderdaad al een stuk beter.
Jackal131 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:59:
Wat een bullshit weer vanavond op de PS3. Komt er iemand op me aflopen (SinergyX bijvoorbeeld), ik sproei hem helemaal vol lood en ik ga neer na 1 kogel...WTF. Dit soort dingen gebeurde me te vaak.
Na een noodgreep (torrents aanzetten) ging het opeens weer een stuk beter.

Vreemd dat dit na de beta nog steeds niet is opgelost.
Zo'n beetje elke shooter op de PS3 die ik heb gespeeld, had dit probleem. De lagkills. Ren je achter een muur, ben je erachter, wordt je nog door diverse kogels geraakt, wat hetzelfde principe is. In closecombat schiet ik veelal eerder dan dat ik iemand in visier heb, 80% kans dat ik alsnog een hit/kill krijg omdat voor de server jij al op een andere locatie bent dan dat ik je zie.

Maar we hebben berg leuke potjes gehad, bergje GoT vs bergje GoT, plus als bonus wat 'verwensingen' via de berichten :+ (i am a mofo spotter, yeah!)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 03-11-2011 09:47 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:41:
Vreselijk irritant ja... Gisteren was ik echt slecht... Heb ik EINDELIJK een hele hoge score met een hoop kills op Seine Crossing, crashen die &#$@)!@$ ATI drivers weer en krijg ik een BSOD...
Hmm vaag heb nog geen enkele BSOD gekregen met ati, ik draai nu één HD 5870 met de beta drivers.

Verder heb ik wel een aantal keer een .exe crash gehad, maar dat is meestal alleen bij de eerste match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OriginalFlyingdutchman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 09:00
CyberCrew schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:18:
De banlijsten voor BF (punkbuster) zijn voor mij nog een beetje nieuw
Als ik nu kijk op de PBBans lijst staat daar een speler in, waneer ik zijn/haar naam copieer/plak dan kom ik op de profiel pagina uit, en daar staat dat die gedetecteerde cheatende persoon nog aan het gamen is?
Dat kan, op een niet door PB beveiligde server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Bsod krijg ik niet, dat valt wel weer mee.
Krijg bijna elke 2 matches wel dat bf3.exe gestopt is met werken
en af en toe groene scherm popins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:02
Maja, zouden non PB servers niet unranked moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:49:
[...]

Beetje jammer dit. Brengen mensen nou niet op ideeen :F .
Had het overwogen het daarom niet te doen, maar uiteindelijk is mijn conclusie toch dat het zon hopeloos inefficiente manier is dat het nou niet bepaald een gevaar vormt dat mensen het gaan doen, iig niet verder dan een proof of concept hobby projectje, sowieso zal ik niet de eerste zijn die het bedacht heeft.

Maar daarnaast is het nou ook weer niet zo makkelijk als ik het daar voorstel he, je moet bijvoorbeeld verrekt goede beeldherkenning hebben wil je snel genoeg vijanden detecteren, terwijl traditionele aimbots volgens mij toch echt in combinatie met een wallhack achtig iets werken om de vijanden te detecteren.
Tbh als het zorgt dat de cheaters buiten de PB servers blijven en niet moeilijk gaan doen met cheats maken die op PB servers werken gaan ze hun gang maar. Leuk voor ze dat ze snel ranken, niet echt mijn doel in een spel.

[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 03-11-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
vinom schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:52:
Het zou wel moeten
PunkBuster
BF3 will use PunkBuster as its anti-cheat system. Game servers that run in ranked mode are required to have PunkBuster active.
There have been problems with the PunkBuster screenshot mechanism under DirectX 10/11 in the past. However, we have collaborated with EvenBalance to make screenshots function reliably with DX10/DX11 in BF3.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eigenlijk de hele avond Caspian Border gespeeld, zat een gast in me squad die geduldig wachtte op de attack chopper, ik als gunner er in....

Ik wist niet wat ik meemaakte... Die gast was zo enorm goed met die chopper, hier en daar wel een foutje maar hij zat constant niet meer dan 10 meter van de grond met topsnelheid. Nadeel als gunner is dan alleen wel dat je geen tijd hebt om te reageren. Tanks kan je wel redelijk raken, maar mannetjes? No way!

Nu zag ik dat je als gunner en als flyer in een attack chopper verschillende upgrades kan instellen. Houd dit in dat ik potentieel ook guided missiles als gunner kan nemen onafhankelijk van wat de flyer heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
furby-killer schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:28:

Bedenk dit is: Ik koop een computer en koppel daar de HDMI uitgang uit van mijn game computer. (Moet wat hardware tussen, maar is nou niet echt onmogelijk). Daar draait een aimbot op die visueel werkt, en via USB emuleert hij een muis die weer mikt. Tada, onmogelijk te detecteren cheat omdat hij op een hele andere computer werkt.
Moet wel een behoorlijk vlotte machine dan.
A ) je zal het verkeer moeten decrypten (HDCP)
B ) Het analyseren van beelden is niet echt iets wat op dit moment geweldig werkt en zeker niet wat al op hoge snelheid gedaan kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Haha leuk he op de PC spelen, op de console geen last van cheaters :)

Wel snap ik er soms geen moer van dat sommige lui de prestige al helemaal door zijn....kan zeggen dat ik het spelletje aardig door heb 24 uur gespeeld en zit op lvl 26 ofzo....

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 13:39
Hyperz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 02:51:
Beste GoT'ers, ik ben momenteel aan een stand-alone server browser voor BF3 aan het werken:

[afbeelding]

Er missen natuurlijk nog een hoop dingen op die screenshot, de app is nog in de begin fase. De voornaamste reden waarom ik heb besloten deze app te maken is omdat dit IMO een paar potentiële voordelen heeft tegenover de server browser in Battlelog:
  • het werkt sneller en gemakkelijker, straight to the point, zonder facebookachtige rommel
  • meer dan 30 servers (of 120 totaal) bekijken (op de screenshot zie je een lijst van 1000 servers)
  • je hoeft geen web browser meer open te hebben staan (die al snel 200+ MB zuipt)
  • d.m.v. shortcuts op de desktop kun je met één klik een server joinen
  • eigen URL protocol zodat je via web links een server kunt joinen in één klik (b.v. [url]battlelaunch://joinserver/127.0.0.1:12345[/url])
  • lokaal servers filteren
  • etc...
Verder zijn er nog een paar dingen waar mee geëxperimenteerd kan worden. Bijvoorbeeld BattleLauch ingame beschikbaar maken d.m.v een overlay (ingame server browser, yay! :9~ ). Ook is het misschien mogelijk om het spyware Origin proces te emuleren zodat je Origin niet hoeft te draaien om te kunnen spelen en geen gemodde bf3.exe nodig hebt.

Wat is jullie mening? Is dit een must-have of ben ik mijn tijd aan het verspelen?
Misschien leuk om het open source te maken? Denk dat er meerdere tweakers, waaronder ikzelf, het ook wel leuk vinden om eraan mee te helpen. Waarin heb je het gemaakt? Ik lijk WPF te zien, maar ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-09 17:30
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:00:
Gisteren eigenlijk de hele avond Caspian Border gespeeld, zat een gast in me squad die geduldig wachtte op de attack chopper, ik als gunner er in....

Ik wist niet wat ik meemaakte... Die gast was zo enorm goed met die chopper, hier en daar wel een foutje maar hij zat constant niet meer dan 10 meter van de grond met topsnelheid. Nadeel als gunner is dan alleen wel dat je geen tijd hebt om te reageren. Tanks kan je wel redelijk raken, maar mannetjes? No way!

Nu zag ik dat je als gunner en als flyer in een attack chopper verschillende upgrades kan instellen. Houd dit in dat ik potentieel ook guided missiles als gunner kan nemen onafhankelijk van wat de flyer heeft?
Je kan TV missles unlocken die je dan kan gebruiken als gunner.
Overigens is dat 10m boven de grond vliegen eigenlijk helemaal niet handig met een heli. Als je stealth en flares hebt unlocked kun je prima wat hoogte houden. Zolang je maar niet achter het front gaat vliegen (zodat je je terug kan trekken voor de 2e lock). Dan haalt je gunner tenminste wat kills.
Plus in air-air combat is hoogte enorm belangrijk voor een heli. En je kan altijd naar de grond duiken als het moet, krijg je meteen een flinke snelheid mee om te ontsnappen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
In afwachting van onze server een nieuwe server gevonden;

Karg Island
Caspian
Canals
Operation Firestorm

48 man

Voorlopig de beste mappen imho. De andere mappen ook zijn niet verkeerd, maar zijn teveel een campfest en fragfest waar totaal geen tactiek bij komt kijken.

Om eerlijk te zijn vind ik alle BF3 mappen te klein en te dicht op elkaar om groot genoeg te zijn voor 64 man. Hopelijk brengen de Karkand mappen hier verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik vind het wel jammer dat er maar 3 maps (PS3) zijn waar je attack heli's hebt (caspian border, operation firestorm, kharg island).
Ik zag een youtube filmpje waarin een attack heli op noshahr canals vloog, is dit enkel op pc misschien omdat daar de maps groter zijn? Of was dat rush (ik heb enkel nog maar conquest gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ricloo86 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:01:
Haha leuk he op de PC spelen, op de console geen last van cheaters :)

Wel snap ik er soms geen moer van dat sommige lui de prestige al helemaal door zijn....kan zeggen dat ik het spelletje aardig door heb 24 uur gespeeld en zit op lvl 26 ofzo....
Wat schattig, zo onschuldig zijn ze nog. *Pinkt traantje weg*

Maar serieus, ook op consoles heb je de 'normale' cheats, en zelfs op GOT genoeg mensen al gehad die trots lopen te vertellen hoe ze aan het lag cheaten zijn om hun gebrek aan skill te compenseren.
Moet wel een behoorlijk vlotte machine dan.
A ) je zal het verkeer moeten decrypten (HDCP)
B ) Het analyseren van beelden is niet echt iets wat op dit moment geweldig werkt en zeker niet wat al op hoge snelheid gedaan kan worden
Idd, daarom zei ik dus in een latere post ook dat de enige reden dat ik zoiets vertel, waarmee je mogelijk mensen op ideeën brengt, is dat het totaal onpraktisch is om te doen, en dus niet echt een gevaar vormt. Echter het is wel een voorbeeld dat onmogelijk te stoppen is met iets ala PB. (Wat mogelijk zou kunnen zijn is encryptie op muis devices toepassen, waardoor je niet zomaar een muis kan emuleren. Maar de computer moet het kunnen decrypten weer, dus is te hacken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
furby-killer schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:28:
[...]

Maar serieus, ook op consoles heb je de 'normale' cheats, en zelfs op GOT genoeg mensen al gehad die trots lopen te vertellen hoe ze aan het lag cheaten zijn om hun gebrek aan skill te compenseren.

[...]

Idd, daarom zei ik dus in een latere post ook dat de enige reden dat ik zoiets vertel, waarmee je mogelijk mensen op ideeën brengt, is dat het totaal onpraktisch is om te doen, en dus niet echt een gevaar vormt. Echter het is wel een voorbeeld dat onmogelijk te stoppen is met iets ala PB. (Wat mogelijk zou kunnen zijn is encryptie op muis devices toepassen, waardoor je niet zomaar een muis kan emuleren. Maar de computer moet het kunnen decrypten weer, dus is te hacken).
Alles wat door de mens gemaakt is, kan door de mens gekraakt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
welke mappen willen jullie zien op een 30 man server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
VRAAG BETA VERSIE
Wat moet ik met de Beta versie doen, die ik nog geïnstalleerd heb? Kan ik deze gewoon verwijderen?
Niet dat opeens wordt gezegd dat je unlocks van je beta versie kan overbrengen naar de volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
[quote]furby-killer schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:28:
[...]

[...]

Sentimentele jongen! :*)

Ach ik heb er echt geen last van....echter maak ik me ook niet echt druk om

maar hoe ranken sommige nou zo hard dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:58
die beta werkt al 2 weken niet.. en je stat worden niet meegenomen. Dus DELETE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noud schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:37:
VRAAG BETA VERSIE
Wat moet ik met de Beta versie doen, die ik nog geïnstalleerd heb? Kan ik deze gewoon verwijderen?
Niet dat opeens wordt gezegd dat je unlocks van je beta versie kan overbrengen naar de volledige versie.
Beta versie kan je gewoon verwijderen, er word niks overgenomen omdat je met hetzelfde account speelt waarvan alle upgrades gepurged waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 15:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik heb de beta hier gewoon geuninstalled.
Origin ziet het trouwens gewoon als een andere game, dus het naast elkaar houden zou geen probleem moeten zijn. Het zit elkaar iig niet in de weg.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Even over de stinger (en de RU counterpart). Is er een manier om die raketten te versnellen? Ik heb gisteren tot 5 keer toe 3 van die stingers op een jet afgeschoten, eerste gaat meestal mis door flares, en die andere 2 blijven meestal achter de jet aangaan tot de fuel van de raket op is of zo. Echt zo apart en zo compleet useless.

verder bijna bij de g36c op de engineer, misschien eindelijk een goed wapen, na de m4a1.

En weet iemand hoe dat disablen van enemy equipment werkt met de MAV? Ik heb het 1 keer gedaan op wat ik dacht dat een mortar was, maar later op een andere mortar geprobeerd maar dat lukte niet.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
ye-roon schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:45:
Even over de stinger (en de RU counterpart). Is er een manier om die raketten te versnellen? Ik heb gisteren tot 5 keer toe 3 van die stingers op een jet afgeschoten, eerste gaat meestal mis door flares, en die andere 2 blijven meestal achter de jet aangaan tot de fuel van de raket op is of zo. Echt zo apart en zo compleet useless.

verder bijna bij de g36c op de engineer, misschien eindelijk een goed wapen, na de m4a1.

En weet iemand hoe dat disablen van enemy equipment werkt met de MAV? Ik heb het 1 keer gedaan op wat ik dacht dat een mortar was, maar later op een andere mortar geprobeerd maar dat lukte niet.
wat ik dan jammer vind is dat die raket niet naar beneden flikkert en alsnog een enemy killed vanwege de klap op zijn kop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:29

Dit heb ik dus ook..... superirritant soms...
Ik heb nu eindelijk die A91 vrijgespeeld op mijn engineer en man o man wat een fijn wapen is dat. Nu
nog snel wat addons op dit wapen vrijspelen en we kunnen weer gaan trollen. Vooral die tactical light is\
super handig, lekker mensen verblinden.

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een jet met afterburner is sneller dan de Stinger, zelfs sneller dan de Javelin. Of dit in het echt ook zo is weet ik niet, maar het heeft steeds minder nut om op jets te jagen, gewoon richting op heli's.

A-91 van engineer blijft toch de betere imho, enkel op range is het niet echt super, maar close/medium blijft het mijn favoriet :P Gister ook de G36c vrijgespeeld, maar die moet ik nog testen.

Zover ik weet kan de MAV verder niets, geen disable en geen arming/disarming. Het is puur een spotter (jammer dat hij geen IR optie heeft, plus dat hij nog regelmatig bugged met weergave van friendly/hostile :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:07
noud schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:37:
VRAAG BETA VERSIE
Als je je eraan stoort dat het spel zichtbaar is (en blijft) in Origin, kun je het laten verwijderen door de EA support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

SinergyX schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:51:
[...]

Een jet met afterburner is sneller dan de Stinger, zelfs sneller dan de Javelin. Of dit in het echt ook zo is weet ik niet, maar het heeft steeds minder nut om op jets te jagen, gewoon richting op heli's.

A-91 van engineer blijft toch de betere imho, enkel op range is het niet echt super, maar close/medium blijft het mijn favoriet :P Gister ook de G36c vrijgespeeld, maar die moet ik nog testen.

Zover ik weet kan de MAV verder niets, geen disable en geen arming/disarming. Het is puur een spotter (jammer dat hij geen IR optie heeft, plus dat hij nog regelmatig bugged met weergave van friendly/hostile :P).
Het heeft standaard IR weergave :)

Edit: @beneden: thanks :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:51:
[...]

Je kan met de MAV kapot schieten:

Andere MAV's
EOD bots
Mortars (mits bemand)
SOFLAMS
Mines
Geplante C4

Allemaal getest en werkt prima. Houd er wel rekening mee dat je na elk schot even handmatig reload en dat je donders dicht bij je target moet vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik dacht dat een MAV niks had om mee te schieten, en dat je alleen mortar mensen dood kan maken door er roadkill mee te maken.

Stingers vs jets, doe het niet, verspilling van munitie, jets zijn simpelweg te snel. Alleen als je een jet piloot hebt die heel laag vliegt, en bij voorkeur scherpe bochten maakt, kan je hem met stingers raken. Tegen zon frogfoot kan je het dus nog wel proberen, de normale fighter jets zijn helemaal kansloos om te raken.

A91 is inderdaad heerlijk wapen, enige nadeel is dat hij zo lelijk is met bijvoorbeeld een scope erop, had ziet er gewoon niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:23
Die is wel leuk ja. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Op PS3 haal ik nochtans veel jets neer met stingers. De truck is om te locken, wachten tot ze hun flares gooien, snel opnieuw locken en schieten. Het kan zijn dat de gemiddelde PC piloot meer skills heeft, maar op ps3 lukt dat toch aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
mngm schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:12:
[...]

Op PS3 haal ik nochtans veel jets neer met stingers. De truck is om te locken, wachten tot ze hun flares gooien, snel opnieuw locken en schieten. Het kan zijn dat de gemiddelde PC piloot meer skills heeft, maar op ps3 lukt dat toch aardig :)
Bij mij vliegen ze altijd binnen notime out of range (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

ik ga vanavond mijn gamepad maar weer eens van stal halen.
Kijken of ik jets/heli's kan koppelen aan de gamepad en hoe dat speelt vs toetsenbord.

Iemand dit ook toevallig al geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jups al geprobeerd, werkt zeker niet slecht met heli's :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

tha_crazy schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:14:
ik ga vanavond mijn gamepad maar weer eens van stal halen.
Kijken of ik jets/heli's kan koppelen aan de gamepad en hoe dat speelt vs toetsenbord.

Iemand dit ook toevallig al geprobeert?
ja, xbox controler aangesloten op mn pc.

werkte voor geen meter.

ik snap niet hoe xbox(en ps3) spelers deze controls acceptabel vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:49
roboreaper schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:17:
[...]

werkte voor geen meter.

Kwestie van gewenning. + een xbox controller op een pc aansluiten is niet hetzelfde als op een xbox spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:16:
Goed om te horen.
roboreaper schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:17:
[...]

werkte voor geen meter.

Ik ga geen Xbox controller gebruiken of PS3.
Heb thuis nog een Logitech dual shock oid liggen
Gebruikte ik altijd bij racegames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
een vraagje: als ik via de android browser naar battlelog ga moet ik elke keer opnieuw het wachtwoord invoeren.
zelfs als ik met de firefox browser ga woord de paswoord niet onthouden.
dus hoe moet ik zoiets oplossen?
en hebben andere daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
Haha, dat komt mij bekend voor. Ik heb echter wel het probleem gevonden waarom je een BSOD krijgt.
Ik zat een beetje te klooien met mijn video instellingen en ben er achter gekomen dat motion blur de oorzaak is.

Ik vond het al vreemd want ik kon altijd normaal spelen en opeens kreeg ik om het uur een BSOD, zelfs een keer toen ik BF3 niet eens opgestart had. Nu ik motionblur uit heb gezet geen BSOD meer gezien, klinkt misschien vreemd maar bij mij was dit de oplossing.

p.s. de BSOD die ik kreeg had iets te maken met memory management 0x0000000d1 geloof ik.
tha_crazy schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:29:
Niet veel later, volgende ronde, kom ik eindelijk in de A10, precies op het moment dat ik weer wil opstijgen, weer een crash :(

Hoe de fuck komt dat toch godverdomme :(
Zie bovenstaande, probeer eens om iig motion blur uit te zetten en met wat settings te klooien. Indien je een ATI card hebt that is.

[ Voor 19% gewijzigd door biggydeen2 op 03-11-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:02
Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:16:
Welke gamepad gebruik jij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan_ schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:28:
[...]

Welke gamepad gebruik jij? :)
Afbeeldingslocatie: http://www.pcfriends.be/assets/images/logitech_dual_action_gamepad.gif
Ik zou eerst nog een joystick kopen maar vliegen in dit spel is toch dermate waardeloos dat ik daar geen moeite voor ga doen. Heli's zijn amper nuttig te gebruiken tenzij je tegen enorme noobs speelt en vliegtuigen zijn saai en hebben ook zelden effect.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:31:
[...]

[afbeelding]
Ik zou eerst nog een joystick kopen maar vliegen in dit spel is toch dermate waardeloos dat ik daar geen moeite voor ga doen. Heli's zijn amper nuttig te gebruiken tenzij je tegen enorme noobs speelt en vliegtuigen zijn saai en hebben ook zelden effect.
Das mooi, die heb ik ook _O_
Iets oudere, maar wel dezelfde :P

[ Voor 3% gewijzigd door tha_crazy op 03-11-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
SinergyX schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:47:
Zo'n beetje elke shooter op de PS3 die ik heb gespeeld, had dit probleem. De lagkills. Ren je achter een muur, ben je erachter, wordt je nog door diverse kogels geraakt, wat hetzelfde principe is. In closecombat schiet ik veelal eerder dan dat ik iemand in visier heb, 80% kans dat ik alsnog een hit/kill krijg omdat voor de server jij al op een andere locatie bent dan dat ik je zie.

Maar we hebben berg leuke potjes gehad, bergje GoT vs bergje GoT, plus als bonus wat 'verwensingen' via de berichten :+ (i am a mofo spotter, yeah!)
Dit heeft niet alleen de PS3, ik heb het ook met elke potje die ik speel ongeacht de server.
Mijn ping ect is verder prima, miss toch wat aanpassingen in mn router doen o.i.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
raro007 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:27:
een vraagje: als ik via de android browser naar battlelog ga moet ik elke keer opnieuw het wachtwoord invoeren.
Als het goed is onthoudt android van geen enkele website wachtwoorden. of je moet daar een app voor downloaden

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
biggydeen2 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:32:
[...]

Dit heeft niet alleen de PS3, ik heb het ook met elke potje die ik speel ongeacht de server.
Mijn ping ect is verder prima, miss toch wat aanpassingen in mn router doen o.i.d. ?
Vanmorgen is het serverpark van X360 en PS3 geupgrade, dit zou het een en ander moeten verhelpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

ThijsWTF schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:19:
[...]

Kwestie van gewenning. + een xbox controller op een pc aansluiten is niet hetzelfde als op een xbox spelen ;)
gewenning? ik speel genoeg shooters op de xbox. en aangezien de control sheme van de 360 al aanwezig is in de pc versie kan ik dat makkelijk zeggen.
tha_crazy schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:21:
[...]

Goed om te horen.

[...]

Ik ga geen Xbox controller gebruiken of PS3.
Heb thuis nog een Logitech dual shock oid liggen
Gebruikte ik altijd bij racegames
kehb zelf ook die dualshock gehad.. en zoveel verschil zit er niet echt in kwa gevoel

[ Voor 33% gewijzigd door roboreaper op 03-11-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
roboreaper schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:34:
[...]

gewenning? ik speel genoeg shooters op de xbox. en aangezien de control sheme van de 360 al aanwezig is in de pc versie kan ik dat makkelijk zeggen.

[...]

kehb zelf ook die dualshock gehad.. en zoveel verschil zit er niet echt in kwa gevoel
Vergeet dat by default de controls op een console versie daarop zijn afgestemt. Die van de PC versie zal dat echt niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
RocketKoen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:33:
[...]

Als het goed is onthoudt android van geen enkele website wachtwoorden. of je moet daar een app voor downloaden
hij onthoud wel websites
nou die van tweakers.net onthoud hij in ieder geval.
kan iemand anders effe na controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 19:07
raro007 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:27:
raro007 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:37:
[...]

hij onthoud wel websites
nou die van tweakers.net onthoud hij in ieder geval.
kan iemand anders effe na controleren?
Op mijn HTC Sensation wordt het wachtwoord wel onthouden (krijg zelf de vraag of ik dit wil als ik inlog). Kan best zijn dat dit een HTC-only optie is hoor :)

[ Voor 18% gewijzigd door agoNITE op 03-11-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
mngm schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:12:
[...]

Flares zijn onnodig, zet afterburner aan, en je jet is sneller dan stinger, dus wordt de stinger redelijk doelloos. Nog geen eens zeker of die afterburner nodig is.

En de truck om te locken en wachten tot ze flares gooien heb ik hier vaker gezien, maar ik heb het regelmatig geprobeerd, maar ben nog nooit een heli piloot tegengekomen die dan daadwerkelijk flares gooit. Dus ik schiet tegenwoordig gewoon meteen, stinger reload time is toch niet veel langer dan tijd die je nodig hebt voor je weer kan locken na flares volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

furby-killer schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:45:
En de truck om te locken en wachten tot ze flares gooien heb ik hier vaker gezien, maar ik heb het regelmatig geprobeerd, maar ben nog nooit een heli piloot tegengekomen die dan daadwerkelijk flares gooit. Dus ik schiet tegenwoordig gewoon meteen, stinger reload time is toch niet veel langer dan tijd die je nodig hebt voor je weer kan locken na flares volgens mij.
Steeds meer weten dat je nog een piep krijgt na een lock, dan pas komt de raket. Ik vlieg nu ook gewoon door met een lock, pas bij de laatste piep gooi ik flares, 99% succes :P

Jets haal ik nu veel makkelijker neer met die heli's met gatlingguns aan de zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

michielvz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 00:24:
Ik ben erg nieuwsgierig naar de minimale systeemeisen om bf3 op ultra te spelen in eyefinity mode. Zou dat lukken met 2 x 6950 icm een i5 2500? Wat heb jij en hoeveel frames per seconde bereik je in ultra mode? Moet je voor eyefinity het aantal frames per seconde delen door het aantal beeldschermen. Dus nu heb ik 60-70 fps en met drie schermen 20-23?
Zie hier : nero355 in "[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic" :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 10:53
hebben jullie ook last van battlelog qua stats? Ik maak regelmatig kills met de m18 claymore, maar onder de stats geeft hij aan dat ik er 0 heb gemaakt.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 12:14
Floks schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:58:
hebben jullie ook last van battlelog qua stats? Ik maak regelmatig kills met de m18 claymore, maar onder de stats geeft hij aan dat ik er 0 heb gemaakt.
Dat werkt inderdaad nog niet helemaal. Maar gelukkig is de rest op ps3 redelijk gefixst.
Kon gisteren normaal potje gamen, zoals dat hoort en dat was ervoor echt niet mogelijk.
Dus ea doet er wel voldoende aan, nog paar kleine fixjes en spel draait gewoon fatsoenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer gaat nu eindelijk eens de eerste patch komen.. ze mogen eens opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geld voor voor mortar kills, ook al gemeld in bug thread op forum van ea al denk ik niet dat ze daar die 5000 posts gaan doorlezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:04:
Wanneer gaat nu eindelijk eens de eerste patch komen.. ze mogen eens opschieten.
Wat moet er gepatcht worden dan? Volgens mij liggen de meeste problemen bij ea en dice servers zelf.
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:06:
[...]

geld voor voor mortar kills, ook al gemeld in bug thread op forum van ea al denk ik niet dat ze daar die 5000 posts gaan doorlezen..
Lijkt me ook dat ze eerst het gros van de ingame problemen oplossen dan pas dat batelfield log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
gisteren met rush de verdedigers kant 1 hele pot met recon de mav gevlogen :)
waar ze ook gingen verstoppen werden ze gespot.
vooral is de mav handig als ze gaan campen iedereen weet dan waar ze zijn :)
dus campers grootste ergernis is de mav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
raro007 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:15:
gisteren met rush de verdedigers kant 1 hele pot met recon de mav gevlogen :)
waar ze ook gingen verstoppen werden ze gespot.
vooral is de mav handig als ze gaan campen iedereen weet dan waar ze zijn :)
dus campers grootste ergernis is de mav.
vooral leuk met een mortar in je team :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:08:
[...]

Wat moet er gepatcht worden dan? Volgens mij liggen de meeste problemen bij ea en dice servers zelf.

[...]

Lijkt me ook dat ze eerst het gros van de ingame problemen oplossen dan pas dat batelfield log.
Nou wat dacht je van die super irritante game-crashes bij joinen van server.. dit is een probleem wat eenvoudig te patchen is. Ook al die tweaks van onderclocken van je GPU etc etc om je game speelbaar te maken. Dit zijn allemaal problemen die gepatched kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:22:
[...]

Nou wat dacht je van die super irritante game-crashes bij joinen van server.. dit is een probleem wat eenvoudig te patchen is. Ook al die tweaks van onderclocken van je GPU etc etc om je game speelbaar te maken. Dit zijn allemaal problemen die gepatched kunnen worden.
je mag niet klagen, dit is een beta
oh.... wacht :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeteloes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-02-2024
Tsurany schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:31:
[...]

[afbeelding]
Voor BF3 rock ik niet een gamepad. Dead island en ook binnenkort Skyrim ga ik lekker op de bank spelen, maar wel via de pc. Een pc wireless receiver doet wonderen, waardoor je lekker draadloos met je 360 pad kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar als je deze trailer van ongeveer 4 minuten kijkt dan krijg je graties dogtags. actofvalor.com/bf3

het topique gaat me iets te snel om terug te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:22:
[...]

Die had ik op de ps3 ook, echter was gister avond ineens alles opgelost.
Waar ik sins donderdag tot gisteren max 3 uur gespeeld had door die problemen.
Heb ik gisteren 3 uur kunnen spelen zonder crash alleen 2x iets lagg gehad.
En nee er is geen patch geweest voor ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Hoe FUCKING episch is DIT???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D goed nieuws :

http://help.ea.com/article/get-ready-for-battlefield-3

Battlefield 3 Server Status:

PS3 and Xbox 360 Players:
Updates to the PS3 and X360 servers will occur over a four hour time span this Thursday morning. Expect that you may be dropped from your game at some point during this period:

Start time - 11/3/2011 | 8:00 GMT | 9:00 CET | 3:00am CST | 1:00am PST
End time - 11/3/2011 | 12:00 GMT | 13:00 CET | 7:00am CST | 5:00am PST

Sony PS3 Players Only:
Please be aware that there will be consumer affecting network maintenance this Thursday afternoon:

Start time - 11/3/2011 | 16:00 GMT | 17:00 CET | 11:00am CST | 9:00am PST
End time - 11/3/2011 | 21:00 GMT | 22:00 CET | 4:00pm CST | 2:00pm PST

Downtime: 16:00 - 18:00 (GMT)

During the downtime period, some users may not be able to sign-in to the Network and will instead be presented with the site maintenance notification page. Other users may be forcibly signed out from their Network session and will be required to sign-in again.

We are currently waiting for confirmation as to how many users will be affected by this downtime period and will provide further information as soon as it is available. In the meantime, please prepare for service disruption between 4pm and 6pm (GMT) on Thursday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
gisteren nog gedaan. minus het basejumpen :P
piloot uit de littlebird geschoten. littlebird land zichzelf netjes
ik jat de littlebird :D

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Heldendaad op eindbaas niveau zeg maar.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:33:
ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar als je deze trailer van ongeveer 4 minuten kijkt dan krijg je graties dogtags. actofvalor.com/bf3

Voor alle platformen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 14:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

werkt je krijgt 5 geinige dogtags

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Het spel vermaakt me nog steeds erg goed op een paar minpunten na uiteindelijk....

Maar, wat me echt heel erg tegenvalt is de Javelin. Dinsdag unlocked en gisterenavond uitgebreid getest. Wat een kansloos apparaat is dat.

Ik lock, schiet recht vooruit maar de raket gaat gewoon recht vooruit. Niet omhoog tenzij je de raket echt omhoog schiet. Toen een vriend van me de tanks etc. had gepaint, werkte het wel (hij lockt en vliegt omhoog), maar hij raakt nooit zijn target. Ik heb het getest op een tank, een vliegtuig, helicopter, jeep maar ik kreeg niet eens een hitmarker.

Dat het geen 1shot1kill is snap ik sowieso al niet. Vaak zelfs 3 shots nodig. De bemanning hoort dat ze gelocked zijn en ze hebben tijd genoeg om eruit te gaan. Geef iedereen dan 2 raketten ofzo en een hele lange reload tijd. Dit zorgt ervoor dat hij minder overpowered is.

De Javelin hoort zich te bewegen zoals onderstaand:

Na zo lang te spelen om de Javeling te unlocken, werkt hij echt voor geen meter. Ik kreeg ffs niet eens een AA-vehicle gelocked 8)7. Geef mij maar lekker de RPG :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Thnx voor die link, ziet er nog eens verdomd goed uit ook (als je van het genre houdt uiteraard). Zeker eentje om in de gaten te houden.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

StealthyPeanut schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:52:
Het spel vermaakt me nog steeds erg goed op een paar minpunten na uiteindelijk....

Maar, wat me echt heel erg tegenvalt is de Javelin. Dinsdag unlocked en gisterenavond uitgebreid getest. Wat een kansloos apparaat is dat.

Ik lock, schiet recht vooruit maar de raket gaat gewoon recht vooruit. Niet omhoog tenzij je de raket echt omhoog schiet. Toen een vriend van me de tanks etc. had gepaint, werkte het wel (hij lockt en vliegt omhoog), maar hij raakt nooit zijn target. Ik heb het getest op een tank, een vliegtuig, helicopter, jeep maar ik kreeg niet eens een hitmarker.

Dat het geen 1shot1kill is snap ik sowieso al niet. De bemanning hoort dat ze gelocked zijn en ze hebben tijd genoeg om eruit te gaan. Geef iedereen dan 2 raketten ofzo en een hele lange reload tijd. Dit zorgt ervoor dat hij minder overpowered is.

De Javelin hoort zich te bewegen zoals onderstaand:
[video]

Na zo lang te spelen om de Javeling te unlocken, werkt hij echt voor geen meter. Ik kreeg ffs niet eens een AA-vehicle gelocked 8)7. Geef mij maar lekker de RPG :/
Ik keek erg naar die Javelin uit omdat ik ook dacht dat hij sterk zou zijn, maar na 10x proberen gebruik ook ik hem niet meer. Ik kon wel locken -al was het alleen op grondvoertuigen- maar hij deed erg weinig damage. Ik kreeg overigens vaak wel een hitmarker.

Maar wat moet je met een rocketlauncher die niet op gebouwen/mensen kan schieten, traag is, niet meer damage doet en waar je zelfs met EXPL maar 3 raketten van hebt? 8)7

Het enige voordeel dat ik heb kunnen ontdekken is voor het raken van tanks op zeer grote afstand; van 'bulletdrop' heb je dan geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
zAo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:57:
[...]

Ik keek erg naar die Javelin uit omdat ik ook dacht dat hij sterk zou zijn, maar na 10x proberen gebruik ook ik hem niet meer. Ik kon wel locken -al was het alleen op grondvoertuigen- maar hij deed erg weinig damage. Ik kreeg overigens vaak wel een hitmarker.

Maar wat moet je met een rocketlauncher die niet op gebouwen/mensen kan schieten, traag is, niet meer damage doet en waar je zelfs met EXPL maar 3 raketten van hebt? 8)7

Het enige voordeel dat ik heb kunnen ontdekken is voor het raken van tanks op zeer grote afstand; van 'bulletdrop' heb je dan geen last.
Op sommige tanks kreeg ik een hitmarker, maar als je dan al 3 raketten nodig hebt inderdaad is het gewoon een belediging naar de echte Javelin imho. Deze raakt de tank juist op zijn dak, waar hij kwetsbaar is.

Als de sniper een heli of jet paint, kan je ze ook daar op locken. Opzich leuk, maar de Javeling is bij meer dan 10 pogingen elke keer te langzaam. Of hij haalt de heli in en blijft eromheen draaien als een dolle. Jammer ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
zAo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:57:
[...]

Hij zit ook als unlock op de tank. in plaats van de machinegun.
Af en toe wel handig.
op grote afstand (firestorm ofzo). de reload is wel lang.
In tank-tank battles. Je gebruikt de lock-on tijd om dichterbij te komen. nadat je een lock hebt schiet je, switch meteen naar main gun en schiet nog een keer. double-tap. Als je dit doet van achter een andere tank, dan is het een instant kill.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Als ik me nu aanmeldt (xbox) bij dat battlelog, start hij dan vanaf nu met me scores bij te houden of staat alles er gewoon in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ricloo86 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:03:
Als ik me nu aanmeldt (xbox) bij dat battlelog, start hij dan vanaf nu met me scores bij te houden of staat alles er gewoon in?
hij houdt al de hele tijd je stats bij

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Battlefield Battlefield
Sorry for the inconvenience, all Xbox 360 and PlayStation 3 servers have now been updated! Thanks for your patience!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
RocketKoen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:03:
[...]

hij houdt al de hele tijd je stats bij
Ok moet me alleen aanmelden om het inzichtelijk te krijgen.....kan alleen via de xbox bekijken of ook via computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Ricloo86 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:06:
[...]

Ok moet me alleen aanmelden om het inzichtelijk te krijgen.....kan alleen via de xbox bekijken of ook via computer?
Overal ter wereld met inet connectie kun je inloggen op http://battlelog.battlefield.com
dudeson schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:33:

Dank hiervoor. Waren geen vervelende 4 minuten :o

[ Voor 33% gewijzigd door Practics op 03-11-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
edit: staat hier al boven...

Ben benieuwd of er wat minder lag is te bespeuren online bij ps3.

[ Voor 69% gewijzigd door Wii4all op 03-11-2011 13:10 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:09:
edit: staat hier al boven...

Ben benieuwd of er wat minder lag is te bespeuren online bij ps3.
spuit elluf :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Volgens mij klapte GoT 1 er net uit. (64 player conquest) :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Net even ingelogd op battlelog en werkt super op de HTC Sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Ricloo86 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:20:
Net even ingelogd op battlelog en werkt super op de HTC Sense
Graag gedaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Thnx, kan er verder niet zoveel mee als PC gamer , maar wel grappig om ff te bekijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
EINDELIJK heb ik het :D nu installing, heb geen enkel probleem ondervonden oid tot nu toe. Enkel de install gaat trager dan verwacht maarr ik heb geduld ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exbloder schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:26:
EINDELIJK heb ik het :D nu installing, heb geen enkel probleem ondervonden oid tot nu toe. Enkel de install gaat trager dan verwacht maarr ik heb geduld ^^
Videodriver update gedaan voor het installeren? is wel zo handig. vergeet ook niet na de installatie punkbuster helemaal te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Exbloder schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:26:
Hij gaat ook eerst 11GB van je DVD's trekken, en daarna nog een patch van 400MB ofzo downloaden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Claymore en Mortar heb ik ookal menige kill gemaakt, staat ook niet in mijn battlelog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Nou ja als iemand een SOFLAM heeft valt hij dus wel aan van boven, en die kan in principe automatisch targets zoeken. Maar dat moet je echt afgesproken hebben, anders is het redelijk kleine kans dat iemand hem heeft. Enige keer dat iemand hem had schoot daardoor mijn javalin inderdaad omhoog, tegen de snelweg boven me in teheran highway...

Maar ja je kan er veel te weinig meenemen, en ze doen even brakke damage als RPGs. Enige nut is inderdaad op grotere afstand tanks kunnen aanvallen, maar dan zal je vol op hun front armor aan het schieten zijn (anders kan je ook wel dichterbij komen met RPG, als hij toch niet naar je kijkt), en zelfs als je niet front armor raakt maar zij armor kan hij op die afstanden toch er probleemloos vandoor gaan achter een gebouw ofzo, of gewoon smoke deployen en dan ervandoor.

Soms heb ik hem nog wel, inderdaad voor grotere afstanden. Vooral op één van de rush maps waarbij attacker begint vanaf vliegdekschip met IFVs. Dan zijn ze flink gedeelte van de tijd buiten RPG bereik, en het is minder erg dat je front armor raakt omdat ze in het water toch niet kunnen repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Weet niet of deze al gepost is, maar nog meer gratis dogtags!

Kijk het filmpje en log daarna in met je EA account:

http://actofvalor.com/bf3/

;)

EDIT: Ninja'd

[ Voor 5% gewijzigd door Jesh op 03-11-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesh schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:33:

;)

Obvious Troll is Obvious... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat mijn xbox niet bij mijn ea account gekoppeld en mn ps3 die ik al jaren niet meer heb nog wel....
Weet iemand dat misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:58
Jesh schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:33:

;)

Iemand nog meer van deze acties?? heb nu die van Alienware en van Act of Valor... Maar zijn nog meer DogTags??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tweaker1987 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:35:
[...]

Iemand nog meer van deze acties?? heb nu die van Alienware en van Act of Valor... Maar zijn nog meer DogTags??
nvm, alienware is alleen maar voor de PC.

[ Voor 8% gewijzigd door Fatal Mind op 03-11-2011 13:39 ]

Pagina: 1 ... 44 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien