Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 18:22

Stewie!

Keen must die!

dice heeft vanavond een launch party:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/308842_306311659378992_100000004805828_1308566_636982876_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 23:40
En jij bent zeker aanwezig als afgevaardigde van I3D.net?

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:46:

[afbeelding]
Invite?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog niet zo goed wat ik van de recon kit moet vinden. Heb daar nog geen (betere) sniperrifles unlocked. Wat zijn jullie favoriete maps om te snipen? Wil mij op geen enkele map écht goed lukken, vind de basic sniperrifles een beetje waterpistool-achtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:10:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van de recon kit moet vinden. Heb daar nog geen (betere) sniperrifles unlocked. Wat zijn jullie favoriete maps om te snipen? Wil mij op geen enkele map écht goed lukken, vind de basic sniperrifles een beetje waterpistool-achtig..
Dan kun je natuurlijk iedereen een plezier doen en een andere class oppakken.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-09 19:40
Hebben jullie ook op de PS3 als je vanuit een spel terug gaat naar het hoofdmenu en je wilt naar my soldier gaan, de stats eerst niet opgehaald kunnen worden en probeer je het opnieuw werkt het wel..?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Gewoon goed beruik maken van de hoge firespeed. Als je eenmaal de sv 98 hebt kun je wat mid-range snipen tot je de bipod hebt. En met de bipod kun je op je gemak 300+ marksmanship kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Erulezz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:21:
Hebben jullie ook op de PS3 als je vanuit een spel terug gaat naar het hoofdmenu en je wilt naar my soldier gaan, de stats eerst niet opgehaald kunnen worden en probeer je het opnieuw werkt het wel..?
Op de XBOX moet ik het ook altijd 2 keer proberen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bach sneue shit, net een duitse clan servers waar alleen maar werd gefarmed door hele clan. reviven en mcom arm/disarm. heleboel rapot geknald en toen werd ik banned.
sukkelz

http://battlelog.battlefi...All-Map-by-ngz-server-de/

ik zeg orgin whipe en ban.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 21:14
Kobus Post schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:25:
[...]

Kan hier met een kpn experia box gewoon een coop game starten via public matchmaking
Bij mij lag het aan Avast antivirus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:31:
bach sneue shit, net een duitse clan servers waar alleen maar werd gefarmed door hele clan. reviven en mcom arm/disarm. heleboel rapot geknald en toen werd ik banned.
sukkelz

http://battlelog.battlefi...All-Map-by-ngz-server-de/

ik zeg orgin whipe en ban.
Ga ik zo die server ook ff opzoeken en de boel kapot knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 23:40
Eikeltje schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:33:
[...]

Bij mij lag het aan Avast antivirus
Ik heb geen anti virus. :+

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 12:09
Wat vinden jullie de beste assault rifle? Zit namelijk te twijfelen om alle unlocks te halen voor de M16A3 en de Ak-47M, of door te gaan met de AEK/F2000. Die IR-scope is namelijk echt heerlijk, verleiding is groot die te blijven gebruiken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 19:29
Sinds een paar dagen als ik op BF3 klik in Origin dan opent de Singleplayer van het game altijd.

Ik moet altijd naar de Battlelog website gaan om te kunnen spelen op de MP is dat bij andere ook zo het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:39
Astratuner schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:21:
Sinds een paar dagen als ik op BF3 klik in Origin dan opent de Singleplayer van het game altijd.

Ik moet altijd naar de Battlelog website gaan om te kunnen spelen op de MP is dat bij andere ook zo het geval?
Bij mij niet in ieder geval ik krijg gewoon de startpagina van battlelog te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Laatst online: 15-09 20:25
Davamond Peak! Zonder twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

got ps3 platoon
welke tweakers gaan er schuil achter de volgende psn:
• msturkenboom
• Jeroenimoes
• MonjoXL

gelieve mij een DM ter versturen ter verificatie

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 02-11-2011 21:37 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 22:16
Astratuner schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:21:

Toevallig origin niet in offline mode staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 19:29
Kw4kje schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:37:
[...]

Toevallig origin niet in offline mode staan?
Buh, even kijken waar dat staat, zou geen idee hebben mocht er iets veranderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Laatst online: 15-09 20:25
Nog even oefenen en in ga me aanmelden voor de GoT-clan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik nodig mezelf ook waarschijnlijk in de GoT clan uit binnenkort.
Maar eerst even wachten of de servers nu wel werken. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:46:

[afbeelding]
Wow, ziet er gezellig uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:07:
[...]

Wow, ziet er gezellig uit :o
Ze zijn allemaal in een achterkamertje aan het spelen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:07:
Ik nodig mezelf ook waarschijnlijk in de GoT clan uit binnenkort.
Maar eerst even wachten of de servers nu wel werken. ;)
Het ziet er positief uit tot nu toe :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:08:
[...]

Ze zijn allemaal in een achterkamertje aan het spelen. :+
Haha, alle vrouwen en vriendinnen blijven aan de tafels zitten.
En alle mannen zitten achteraan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:09:
[...]

Haha, alle vrouwen en vriendinnen blijven aan de tafels zitten.
En alle mannen zitten achteraan :+
Welke vrouwen/vriendinnen? Die devs hebben echt geen sociaal leven hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Er is een fix voor de lange laadtijden van maps mocht je hier last van hebben:

Battlefield 3 Slow Map Load Fix ATI and Nvidia
GilgaMesh
If you are having really long load times on Battlefield 3 then follow these guides on how to fix.

Nvidia Cards.

Open up Nvidia Control Panel
Click on Manage 3D Settings
Click on Program Settings
Select Battlefield 3 in the drop down box (If it's not there click add and find bf3.exe located C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3)
Find Threaded optimization
Turn On
Click Apply

You should now have fast load times when changing maps :)

AMD/ATI Cards

Download ATT http://downloads.guru3d.c....com/download.php?det=733
Install
Right click on the icon in the bottom right corner of your screen
Click on Tweaks
Click on Advanced Tweaks
In the drop down box select Multi Threaded Support
Change to 2 or 4 (Depending on how many cores you have on your CPU)
Make sure the radio box above is ticked
Click apply

bron

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Vanavond voor de verandering eens een 32-player server gespeeld ipv 64, en het lijkt me goed te bevallen - hogere scores, minder last van lag of rubberbanding of wat dan ook, etc. Spel lijkt ook wat langzamer en geordener te verlopen zo (bij 64 spelers is een map veel te vroeg voorbij voor mijn smaak :p).

(random postdump)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 21:17

beany

Meeheheheheh

DenniZ schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:16:
Er is een fix voor de lange laadtijden van maps mocht je hier last van hebben:
Had ik al gevonden... helpt niet :(

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Stomme vraag denk ik maar.

Hoe ik hemelsnaam activeer ik BF3 in origin. ik heb zo'n code gekocht online en deze ontvangen in mijn mail. volgens hun moet ik dit op origin.com doen. daar kan ik echter niks vinden. ik origin zelf vind ik "productcode verzilveren" maar kan krijg ik een blank schermpje...

Help?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
ikbengoofy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:45:

Hoe ik hemelsnaam activeer ik BF3 in origin. ik heb zo'n code gekocht online en deze ontvangen in mijn mail. volgens hun moet ik dit op origin.com doen. daar kan ik echter niks vinden. ik origin zelf vind ik "productcode verzilveren" maar kan krijg ik een blank schermpje...

Help?
Je moet Origin downloaden, en dan in origin op het tandwielletje klikken, daar staat de optie om de code te verzilveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
ikbengoofy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:45:

Help?
Staat BF3 al in je game lijst na een reboot van Origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
@ heren hierboven.

Origin heb ik gedownload en ingelogd. zoals aangegeven zie ik productcode verzilveren staan. echter krijg ik dan een leeg schermpje.. (lijkt mij een bug ofzo)

en ik zie geen BF3 staan. wel de beta en bc2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
ikbengoofy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:49:
@ heren hierboven.

Origin heb ik gedownload en ingelogd. zoals aangegeven zie ik productcode verzilveren staan. echter krijg ik dan een leeg schermpje.. (lijkt mij een bug ofzo)

en ik zie geen BF3 staan. wel de beta en bc2
Al origin afgesloten (helemaal) en hierna opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Dat had ik nog niet gedaan, net gedaan en nu doet hij het! was simpel maar was er zelf niet opgekomen. Dank u!

edit: hij download :+

[ Voor 10% gewijzigd door ikbengoofy op 02-11-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 17:36
YopY schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:17:
Vanavond voor de verandering eens een 32-player server gespeeld ipv 64, en het lijkt me goed te bevallen - hogere scores, minder last van lag of rubberbanding of wat dan ook, etc. Spel lijkt ook wat langzamer en geordener te verlopen zo (bij 64 spelers is een map veel te vroeg voorbij voor mijn smaak :p).

(random postdump)
Vannacht heeft dice nieuwe server software geïnstalleerd, ook op de 64 man server is rubberbanding nu minimaal, tot helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
ikbengoofy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:52:
Dat had ik nog niet gedaan, net gedaan en nu doet hij het! was simpel maar was er zelf niet opgekomen. Dank u!
Graag gedaan, origin is nog in beta dus het werkt nog niet goed. Dit wist ik toevallig nog van toen ik BF3 kocht op origin.
Geniet ervan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een bullshit weer vanavond op de PS3. Komt er iemand op me aflopen (SinergyX bijvoorbeeld), ik sproei hem helemaal vol lood en ik ga neer na 1 kogel...WTF. Dit soort dingen gebeurde me te vaak.
Na een noodgreep (torrents aanzetten) ging het opeens weer een stuk beter.

Vreemd dat dit na de beta nog steeds niet is opgelost.

En een team waarvan 10 (van de 12) engi's tegenover je die alleen maar RPG's spammen, bevordert het speelplezier ook niet echt.

Het zou fijn zijn als er een restrictie op bepaalde wapens zou komen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 21:39

The_Worst

Unox

Als het een ranked server is, dan zal dit niet gebeuren. Wijzigingen op de server die het spel dusdanig beïnvloeden zijn niet toegestaan en de server zal hierop zijn ranked status verliezen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach in Bad Company 2 had je genoeg ranked servers met een sniper limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
nieuwe headshot record :D 587 meter! man wat een lekkere knal was dat.

Veder echt verliefd op de F2000, geniaal wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:35
Vandaag weer recon proberen te levelen, ditmaal met een UMP en in rush mode. Telkens tactisch en op onvoorspelbare plekken een mobile spawnpoint neergezet door achter de linies te sneaken, en ik heb er nooit punten voor gekregen. Ook waren ze regelmatig verdwenen, althans, ik kon er niet op spawnen, dit terwijl ze bij nadere inspectie gewoon nog op de juiste plaats stonden... Ontzettend nutteloos item dus.

Ook de motion detector doet nauwelijks goed werk, telkens op handige plaatsen verstopt. Maar dat ding werkt nog niet half zo effectief als die motion mines uit BFBC2. En ik krijg er hooguit zeer af en toe een +10 spot bonusje van.

Ofwel van mij mag Recon flink gebuffed worden, niet zozeer het sniper gebeuren maar vooral de mogelijkheid om te levelen. Gewoon deze 2 standaard gadgets fixen en ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Jackal131 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:59:
Wat een bullshit weer vanavond op de PS3. Komt er iemand op me aflopen (SinergyX bijvoorbeeld), ik sproei hem helemaal vol lood en ik ga neer na 1 kogel...WTF. Dit soort dingen gebeurde me te vaak.
Na een noodgreep (torrents aanzetten) ging het opeens weer een stuk beter.

Vreemd dat dit na de beta nog steeds niet is opgelost.

En een team waarvan 10 (van de 12) engi's tegenover je die alleen maar RPG's spammen, bevordert het speelplezier ook niet echt.

Het zou fijn zijn als er een restrictie op bepaalde wapens zou komen.
Mensen die expres aan het laggen zijn om skill gebrek te compenseren die gaan klagen over RPGs :F

Probleem ofzo dat als je gaat laggen mensen met normale wapens je niet meer kunnen raken, maar dat je niet aan de splash van RPGs ontkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:06
Ik kan nog steeds vliegen met de chopper:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/297470_123238244451408_100002956991941_123273_646963664_n.jpg

Gunner: muffin
Pilot: flash (ik)

Wees gewaarschuwd >:)

En nee, we speelden niet tegen noobs. Continu gelockt door stingers O-)

[ Voor 25% gewijzigd door White_Collar op 02-11-2011 23:37 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
PascalvE schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:27:
Vandaag weer recon proberen te levelen, ditmaal met een UMP en in rush mode. Telkens tactisch en op onvoorspelbare plekken een mobile spawnpoint neergezet door achter de linies te sneaken, en ik heb er nooit punten voor gekregen. Ook waren ze regelmatig verdwenen, althans, ik kon er niet op spawnen, dit terwijl ze bij nadere inspectie gewoon nog op de juiste plaats stonden... Ontzettend nutteloos item dus.

Ook de motion detector doet nauwelijks goed werk, telkens op handige plaatsen verstopt. Maar dat ding werkt nog niet half zo effectief als die motion mines uit BFBC2. En ik krijg er hooguit zeer af en toe een +10 spot bonusje van.

Ofwel van mij mag Recon flink gebuffed worden, niet zozeer het sniper gebeuren maar vooral de mogelijkheid om te levelen. Gewoon deze 2 standaard gadgets fixen en ik ben tevreden.
Volgens mij heeft een mobile spawn point zelfde beperkingen als spawnen op squad mates, oftewel niet te belachelijk ver buiten het gebied waar je hoort te spelen neerzetten (vooral relevant bij defender rush). Verder heb ik in principe weinig problemen ermee gehad, als hij niet vernietigd is kon ik er normaal wel op spawnen, jammer dat mensen de behoefte vaak hebben om hem te vernietigen.

Punten voor squad mates die erop spawnen mogen van mij wel naar 30 ofzo ipv de huidige 10, dat schiet echt niet op.

En de motion detector mag van mij wel meer range krijgen inderdaad, motion mines in BC2 waren heel stuk effectiever, kon je niet vernietigen, en kon je gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
furby-killer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:32:
[...]

Mensen die expres aan het laggen zijn om skill gebrek te compenseren die gaan klagen over RPGs :F

Probleem ofzo dat als je gaat laggen mensen met normale wapens je niet meer kunnen raken, maar dat je niet aan de splash van RPGs ontkomt?
Ga eens op de PS3 spelen, dan weet je waar ik het over heb. Heeft niets met skill compenseren te maken.

Als Dice er voor zou zorgen dat mensen met ongeveer gelijke ping samen in een server komen, dan zou dit niet nodig zijn. Nu ben ik in het nadeel omdat anderen laggen. Ik zorg er nu voor dat de kansen weer gelijk zijn. Onzin natuurlijk dat ik in het nadeel ben, omdat ik toevallig wel een snelle verbinding heb.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Laatst online: 26-09 07:57
Madbee schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:26:
nieuwe headshot record :D 587 meter! man wat een lekkere knal was dat.

Veder echt verliefd op de F2000, geniaal wapen.
Na 3x een markering shot, is het me gelukt. die mannetjes blijven nooit lang stil liggen
Longest Headshot 658 m

Na de laatste server updates lijkt het wel dat waneer een level is afgelopen het direct geupload wordt.
Dat is ieder geval een pluspunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

furby-killer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:32:
[...]

Ik lag niet expres :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:35
furby-killer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:35:
[...]

Volgens mij heeft een mobile spawn point zelfde beperkingen als spawnen op squad mates, oftewel niet te belachelijk ver buiten het gebied waar je hoort te spelen neerzetten (vooral relevant bij defender rush). Verder heb ik in principe weinig problemen ermee gehad, als hij niet vernietigd is kon ik er normaal wel op spawnen, jammer dat mensen de behoefte vaak hebben om hem te vernietigen.

Punten voor squad mates die erop spawnen mogen van mij wel naar 30 ofzo ipv de huidige 10, dat schiet echt niet op.

En de motion detector mag van mij wel meer range krijgen inderdaad, motion mines in BC2 waren heel stuk effectiever, kon je niet vernietigen, en kon je gooien.
Ik las net inderdaad dat alleen squadmates er op kunnen joinen (in de Beta was dat geloof ik iedereen, heb namelijk geregeld meerdere mobile spawnpoints kunnen kiezen bij het deployen en die waren geloof ik niet alleen van squadmembers), nou die van mij waren er niet zo happig op. En nee het ding stond niet op een belachelijke plaats, maar gewoon goed verstopt op een slimme plek om te flanken, bovendien was het Rush Attack.

Inderdaad mag de squadspawn bonus flink omhoog, met een goed mobile spawnpoint help je je team immers enorm. Zelfde voor die motion crap (want dat is het nu, lijkt nu alleen geschikt te zijn om je eigen hachje te beschermen bij het sniperen, en zelfs daar is hij waarschijnlijk niet effectief genoeg voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:19:
ik kan hier wel een heel verslag doen wat mijn ervaring van de game is maar het gene wat ik kwijt wil is dat het er geweldig uit ziet met alles op ultra eyefinity op 3 schermen dus helemaal top ik ben ondertussen lvl 44 maar de game bevalt mij nog als voor heen het tactische spel en het goeie team overleg wat er is in mijn clan. nog weinig bugs tegen gekomen na de update een paar uur na de release de jets vindt ik persoonlijk wel wat minder en die rambo's types die totaal tegen de speel wijze van bf3 in gaan die spelen als in cod rennen rennen rennen en schieten maar voor de rest een dikke 10 van mij deze game
Ik ben erg nieuwsgierig naar de minimale systeemeisen om bf3 op ultra te spelen in eyefinity mode. Zou dat lukken met 2 x 6950 icm een i5 2500? Wat heb jij en hoeveel frames per seconde bereik je in ultra mode? Moet je voor eyefinity het aantal frames per seconde delen door het aantal beeldschermen. Dus nu heb ik 60-70 fps en met drie schermen 20-23?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:42

tha_crazy

Mafketel

nou, zo te zien is er wel activiteit geweest op mijn server, jammer genoeg nu niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik vond battlefield verrasend goed speelbaar op de ps3 deze avond, schijnbaar worden morgen de servers gepatched, maar heden dag was duidelijk verbetering merkbaar *O*

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Ik ben nu al een tijdje met de support class bezig, maar wat heb je nu nodig om de mortar te unlocken?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Nu online
Zojuist de singleplayer uitgespeeld, maar ik heb nog wat vragen.

spoiler:
Op 't eind, is dat Dima of Blackburn? Wie klopt er bij hem aan? Wou hij zichzelf neerschieten of degene die aanklopte? Het kan ook zijn dat ze dit natuurlijk vrij hebben gelaten voor een eventueel vervolg. Ik snap het gewoon niet zo goed. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Laatst online: 10-08 02:55
Snowwie schreef op donderdag 03 november 2011 @ 01:20:
Ik ben nu al een tijdje met de support class bezig, maar wat heb je nu nodig om de mortar te unlocken?
Een score van 40k als support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Oke jongens. Dit is het. Ik ben echt teleurgesteld in dit KUT spel. Het is zo makkelijk om te cheaten dat ik bijna zou willen dat iedereen weet hoe dit kan. Een vriend van mij heeft vanavond zitten cheaten tegen mij en heeft daarna laten zien dat het ook echt zo was. Ik heb geen zin meer om dit spel te spelen. Het maakt het hele punten gebeuren useless. Elke keer als ik een gun unlock denk ik nu, yay. Me killstreak die ik gehaald heb is met gemak in gehaald, door me cheatende maatje... Jeeej... Maakt toch die hele battlelog ook useless?

Echt waar ik ben echt teleurgesteld en ik wil het spel niet meer spelen tot er wat aan gebeurd. Ik heb @battlefield er onder gespammed en ze hebben me gezegd dat ze het heel serieus nemen (ondanks dat ik gezegd heb dat ze niet met die std reply shit aan moeten komen) maar man.. Waar doen we het nog voor dan? Als hij het kan doen miljoenen andere gamers het. BAH!

Zo dat moest er even uit.

Twitter reacties van hun naar mij:
@pagelaboratory We take our users in game experience very seriously. Cheaters ruin it for everyone. Rest assured, we're taking care of it.

@pagelaboratory Thanks for that! I've sent this up to our engineers. They may already know about it, but it can't hurt to send it anyways!

[ Voor 30% gewijzigd door zeef op 03-11-2011 12:23 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb battlefield 3 op de Xbox360, en heb alleen nog maar online gespeeld.
Maar ik ben niet zo goed merk ik al, ben pas level2, maar word van alle kanten dood geschoten,
En vaak zie ik niet eens waar vandaan, zelf maak ik af en toe ook wel eens een kill,
Maar lig meestal met me neus in de modder zeg maar :P

Blijven oefenen denk ik, en wat betere wapens unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NedStar
  • Laatst online: 01:17
evilpin0 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:53:
[...]

Amen. Speel je op de pc? Wat is je nick dan voeg ik je. Ik heb namelijk precies dezelfde irritaties die je beschrijft en heb ook hl: NS gespeeld :) Speel zelfs deel2 (tot bf3 uitkwam dan)
Mijn naam op battlelog is NedStar. The more the merrier.
DAMAGE schreef op donderdag 03 november 2011 @ 01:52:
Oke jongens. Dit is het. Ik ben echt teleurgesteld in dit KUT spel. Het is zo makkelijk om te cheaten dat ik bijna zou willen dat iedereen weet hoe dit kan. Een vriend van mij heeft vanavond zitten cheaten tegen mij en heeft daarna laten zien dat het ook echt zo was. Ik heb geen zin meer om dit spel te spelen. Het maakt het hele punten gebeuren useless. Elke keer als ik een gun unlock denk ik nu, yay. Me killstreak die ik gehaald heb is met gemak in gehaald, door me cheatende maatje... Jeeej... Maakt toch die hele battlelog ook useless?
Stat padders maakt mij maar weinig uit, ik ben nu zelf lvl 45 na 1 weekje flink lopen te spelen (45 uur).
Je speelt het spel toch voor je eigen of ben ik nu gek? Verder stellen veel van de unlocks ook niet zo gek veel voor, het enigste wat wel belangrijk is dat je één bepaald wapen omhoog krikt voor fatsoenlijke scopes.

De meeste wapens die je unlocked behalve de begin wapens zijn leuk maar niet bijzonder. Flares en andere gadgets unlock je ook gewoon vrij snel dus daar hoef je echt niet voor te lamen. Daar komt nog bij dat veel high end unlocks echt gewoon shit zijn of skill nodig hebben.

Overigens als je vrienden tegen je gaan lopen cheaten kan je beter maar even nieuwe vrienden gaan zoeken.

Verder kan je tegen cheaten niet zo gek veel doen, natuurlijk moet DICE dit probleem wel oplossen maar stat padden in de traditionele zin van kill/revive zal nooit weg gaan. Naar mijn mening level je al vrij snel dus ik snap dat hele pad gebeuren niet. De doorsnee gamer die wat moeilijker kills maakt is echt wel lvl 45 na een uurtje of 100.

Kortom gewoon die vrienden uit je battlelog flikkeren en lekker gaan spelen. Skill > fake stats.
PascalvE schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:27:

Recon viel me ook zwaar tegen. alle gadgets zuigen dik en de spawnbeacon blaast zichzelf na een paar keer gebruiken op. Dit zal wel anti camp zijn of iets in die zin maar het maakt het compleet nutteloos als je squad er op spawned en dood gaat. Gevolg je kan zelf niet spawnen en kan weer opnieuw beginnen.

Die motion detector had ik ook problemen mee, krijgt er vrijwel geen motion assists voor. Opzich wel een leuke gadget om op een hoek te plaatsen om te kijken wat er zit maar verwacht geen punten. BC2 motion granaten mogen van mij zo terug.

De MAV vond ik ook maar stront. Als er nu nog c4 op kon dan was hij nog leuk geweest :D Blijkbaar kon dit in de beta wel.

[ Voor 26% gewijzigd door NedStar op 03-11-2011 02:22 ]

He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 25-09 16:17
DAMAGE schreef op donderdag 03 november 2011 @ 01:52:

Echt waar ik ben echt teleurgesteld en ik wil het spel niet meer spelen tot er wat aan gebeurd. Ik heb @battlefield er onder gespammed en ze hebben me gezegd dat ze het heel serieus nemen (ondanks dat ik gezegd heb dat ze niet met die std reply shit aan moeten komen) maar man.. Waar doen we het nog voor dan? Als hij het kan doen miljoenen andere gamers het. BAH!

knip

Zo dat moest er even uit.

Twitter reacties van hun naar mij:

[...]
check dm

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 03-11-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je snapt toch wel waarom ik me er kapot aan erger? Dat die gozer het kan boeit me niet eens. Het gaat mij er meer om dat er weet ik hoeveel andere mensen dit ook kunnen doen en je dus nooit zeker bent van een eerlijk potje gamen. Vind het echt teleurstellend jammer.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
DAMAGE schreef op donderdag 03 november 2011 @ 02:21:
Je snapt toch wel waarom ik me er kapot aan erger? Dat die gozer het kan boeit me niet eens. Het gaat mij er meer om dat er weet ik hoeveel andere mensen dit ook kunnen doen en je dus nooit zeker bent van een eerlijk potje gamen. Vind het echt teleurstellend jammer.
dude rustig man ga naar dat irc gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
cheaters zijn inderdaad kut, maar zullen er altijd zijn. ik zit nu op lvl 31 geloof ik en 2 cheaters tegen gekomen. elk potje hadden zei 65 kills +- en 3/4 deaths (wilde granaten enz)

Hackers hebben heel CS voor mij ook verpest en ik hoop dat EA punkbuster stevig up to date houd.

wel even een vraag, die tweakers servers. hoeveel admins zijn er daarop? zou wel fijn zijn als het er een hoop waren zodat cheaters gelijk gebanned kunnen worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Madbee op 03-11-2011 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Cheaters zijn dom beetje betalen om tewinnen Xunking noskillers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het probleem is dat Punkbuster deze cheats niet kan detecten... Erg vervelend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Je kan wel gaan janken over cheaters, maar die heb je nu eenmaal in elk online spel.
Punkbuster kan dit onmogelijk voor zijn, zij voegen detectie van bestaande cheats toe.
Het klinkt als gemiddelde noob misschien heel makkelijk, maar het is simpelweg onmogelijk om het te stoppen.

Actieve admins op je servers is altijd de beste remedie.
Wij hebben elk moment van de dag wel een of meerdere admins op de server, we hebben tot nu toe 1 aimbotter gehad en die heeft het misschien 1 minuut volgehouden tot hij gebanned was.
Van de 6644 unieke bezoekers in 1 week tijd is 1 aimbotter niet zo'n ramp.

[ Voor 27% gewijzigd door unfor op 03-11-2011 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NedStar
  • Laatst online: 01:17
Mwah onderschat Dice niet, er zijn vast genoeg die de exploit hebben gebruikt en rare stats hebben gekregen. Dit moet in principe prima te filteren zijn voor DICE. Ik weet niet hoe de exploit werkt maar als iemand zomaar even 50 kills haalt in 1 minuut dan is dat prima na te gaan.

Bij team fortress 2 was er ook zo'n probleem met unlocks, valve heeft dit toen gepatched en de betreffende mensen gereset.

Natuurlijk zijn aimbots en wallhacks een heel ander en naar mijn mening veel erger verhaal.

[ Voor 10% gewijzigd door NedStar op 03-11-2011 02:41 ]

He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 02:45
Beste GoT'ers, ik ben momenteel aan een stand-alone server browser voor BF3 aan het werken:

Afbeeldingslocatie: http://screensnapr.com/e/em8HHK.png

Er missen natuurlijk nog een hoop dingen op die screenshot, de app is nog in de begin fase. De voornaamste reden waarom ik heb besloten deze app te maken is omdat dit IMO een paar potentiële voordelen heeft tegenover de server browser in Battlelog:
  • het werkt sneller en gemakkelijker, straight to the point, zonder facebookachtige rommel
  • meer dan 30 servers (of 120 totaal) bekijken (op de screenshot zie je een lijst van 1000 servers)
  • je hoeft geen web browser meer open te hebben staan (die al snel 200+ MB zuipt)
  • d.m.v. shortcuts op de desktop kun je met één klik een server joinen
  • eigen URL protocol zodat je via web links een server kunt joinen in één klik (b.v. [url]battlelaunch://joinserver/127.0.0.1:12345[/url])
  • lokaal servers filteren
  • etc...
Verder zijn er nog een paar dingen waar mee geëxperimenteerd kan worden. Bijvoorbeeld BattleLauch ingame beschikbaar maken d.m.v een overlay (ingame server browser, yay! :9~ ). Ook is het misschien mogelijk om het spyware Origin proces te emuleren zodat je Origin niet hoeft te draaien om te kunnen spelen en geen gemodde bf3.exe nodig hebt.

Wat is jullie mening? Is dit een must-have of ben ik mijn tijd aan het verspelen?

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
ik zeg doorwerken jij! :P

langer antwoord:

dit lijkt me een erg relaxte aanvulling, zolang het maar geen illegale mod word zou ik dit zeker gebruiken :)

[ Voor 72% gewijzigd door Madbee op 03-11-2011 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsja punkbuster kan dit niet detecten maar hoe moeilijk is het eigenlijk?

Kun je niet in de BF3.exe iets bouwen dat het onmogelijk maakt om gegevens te verkrijgen uit het geheugen? Dus geen connecties met overige executables die DICE niet kent. MD5 sum aan alles hangen waar BF3.exe mee moet communiceren, communiceerd het met iets dat het spel niet kent, af kappen die zooi... Er moet toch wel iets zijn om het dicht te bouwen... Het moet nog altijd communiceren met het spel zelf, dus als het dat niet meer kan is het over.

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 03-11-2011 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Dmv shortcute een server joinen en het URL protocol maken het voor mij een must-have. Doorwerken. Dan heb ik trouwens nog een vriendelijk verzoek voor je, en dat is een editor voor de ingame settings. Dat bestandje staat gewoon netjes in je documenten dus moet je zeker kunnen bewerken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
DAMAGE schreef op donderdag 03 november 2011 @ 02:57:

Kun je niet in de BF3.exe iets bouwen dat het onmogelijk maakt om gegevens te verkrijgen uit het geheugen? Dus geen connecties met overige executables die DICE niet kent. MD5 sum aan alles hangen waar BF3.exe mee moet communiceren, communiceerd het met iets dat het spel niet kent, af kappen die zooi... Er moet toch wel iets zijn om het dicht te bouwen... Het moet nog altijd communiceren met het spel zelf, dus als het dat niet meer kan is het over.
Nee.
Alle data kan onderschept worden door een hacker, hoe ze het precies doen weet ik niet, maar het schijnt vrij simpel de directx data te onderscheppen, het gaat iig buiten de battlefield files om.
De locatie van alle tegenstanders word gewoon naar jouw client toe gestuurd, dit is nodig.
Zo'n hack kan die verborgen data tevoorschijn halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Nu online
YouTube: How to Boost in Battlefield 3 | EASY 15 Step Tutorial | Booster Busters Ep. 36#!

Lol. Voordat mensen boos worden dat ik 't cheaten zou bevorderen, kijk eerst even. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 02:45
Adante schreef op donderdag 03 november 2011 @ 02:58:
Dan heb ik trouwens nog een vriendelijk verzoek voor je, en dat is een editor voor de ingame settings. Dat bestandje staat gewoon netjes in je documenten dus moet je zeker kunnen bewerken.....
http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f=30&t=7455 ;). Jammer genoeg ben ik totaal niet thuis in de wereld van file format reverse engineering :(. Misschien reageert er nog iemand daar maar ik betwijfel het.

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
lol noob heb ik niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Hyperz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 02:51:
Beste GoT'ers, ik ben momenteel aan een stand-alone server browser voor BF3 aan het werken:

[afbeelding]

Er missen natuurlijk nog een hoop dingen op die screenshot, de app is nog in de begin fase. De voornaamste reden waarom ik heb besloten deze app te maken is omdat dit IMO een paar potentiële voordelen heeft tegenover de server browser in Battlelog:
  • het werkt sneller en gemakkelijker, straight to the point, zonder facebookachtige rommel
  • meer dan 30 servers (of 120 totaal) bekijken (op de screenshot zie je een lijst van 1000 servers)
  • je hoeft geen web browser meer open te hebben staan (die al snel 200+ MB zuipt)
  • eigen URL protocol zodat je via web links een server kunt joinen in één klik (b.v. [url]battlelaunch://joinserver/127.0.0.1:12345[/url])
  • etc...
Verder zijn er nog een paar dingen waar mee geëxperimenteerd kan worden. Bijvoorbeeld BattleLauch ingame beschikbaar maken d.m.v een overlay (ingame server browser, yay! :9~ ). Ook is het misschien mogelijk om het spyware Origin proces te emuleren zodat je Origin niet hoeft te draaien om te kunnen spelen en geen gemodde bf3.exe nodig hebt.

Wat is jullie mening? Is dit een must-have of ben ik mijn tijd aan het verspelen?
Goed bezig jij!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
die verdient 'n medaille :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 26-09 17:30
kijk eerst de video voor je gaat flamen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 07:28
CyberCrew schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:47:
[...]

Na 3x een markering shot, is het me gelukt. die mannetjes blijven nooit lang stil liggen
Longest Headshot 658 m

Na de laatste server updates lijkt het wel dat waneer een level is afgelopen het direct geupload wordt.
Dat is ieder geval een pluspunt
Ah nice, ik heb je dus niet in mn friendlist, anders had je netjes 2e gestaan onder mij. (mijne is 666m :) :)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisteravond voor het eerst Battlefield online gespeeld na dit weekend 2/3 uurtjes met de SP bezig geweest te zijn. Mijn eerste indrukken zijn erg goed. Ik speel weinig FPS op de PS3, jaren achter de PC gespeeld met muis en TB, voornamelijk MW2 en CSS. De controller begint nu wel beetje te wennen en ik vind het spel leuker dan MW2 omdat er voor mij gevoel -zeker door de voertuigen- meer tactiek bij komt kijken. Daarnaast is het geluid werkelijk briljant van dit spel.

Ik ben nu niveau 2, geen cheaters tegengekomen, wel lag helaas maar mn PS3 praat ook nog via WIFI. Wat zijn jullie ervaringen met WIFI? Ik vermoed dat een bedraad LAN netwerk het wel zal verbeteren. Overigens vond ik het niet echt storend.

Ik heb vooral het idee dat je als semi-n00b (moeite met sommige punten in SP van BF3 op normal) in BF3 lekkerder meekomt dan in bijvoorbeeld MW2 en zeker CSS waar ik als casual gamer al snel echt niets meer te vertellen had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
Een fatsoenlijke serverbrowser had natuurlijk al in het spel moeten zitten maar ik ben van mening dat je hier menig mens wel blij mee kan maken. Nu nog een manier om Origin te omzeilen en ga ik wellicht ook nog aan Battlefield 3. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 26-09 17:30
Wat betreft de server browser.
Ik zou vooral meer filter opties willen.
max ping, max slots, land.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik heb in principe niet heel veel problemen met battlelog, het werkt iig een stuk beter dan de gemiddelde DICE serverbrowser. Ik ben het wel eens met bovenstaande, in principe goed idee, maar voeg dan meer filter mogelijkheden toe. Ik heb bijvoorbeeld altijd een hoop password protected servers (vraag me niet hoe die in hemelsnaam ranked mogen zijn, maar blijkbaar zijn ze het), en die kan je er niet uitfilteren jammer genoeg (niet dat ik heb gevonden dan).

Daarnaast wil je natuurlijk ruimte in een server, maar van hetgene wat valt in de 1-5 slots vrij is het voornamelijk dat er 1 vrij is, en die is dan weer snel vol. Als je een 32 man server hebt is 20 man erin natuurlijk prima, joinen die hap. Maar daarvoor heb je 5+ vrij nodig, en dan heb je ook een zooi servers met 1-2 man erin. (Ja weet dat je dan 5+ kan doen en sorteren op aantal spelers). Is wel leuk als je dan gewoon minimum aantal spelers, minimum vrije ruimte, etc kan opgeven.
Oke jongens. Dit is het. Ik ben echt teleurgesteld in dit KUT spel.
Sorry, maar misschien is jouw probleem meer onrealistische verwachtingen dan dat het een 'KUT' spel is. Er is geen één spel waarin geen cheats mogelijk zijn. Enige waar je op kan hopen is dat het zo min mogelijk is. En als ik kijk naar BC2 wist DICE het aantal cheaters best goed te beperken. Ook bij BF3 heb ik tot nu toe weinig last ervan gehad (lees; geen enkele over duidelijke cheater, een wallhack is uiteraard zelf wat minder makkelijk op te merken).
Een vriend van mij heeft vanavond zitten cheaten tegen mij en heeft daarna laten zien dat het ook echt zo was. Ik heb geen zin meer om dit spel te spelen.
Ik denk hier dat het probleem meer te maken heeft met jouw keuze van vrienden. Serieus waarom wil je iets met zo iemand te doen hebben?
. Ik heb @battlefield er onder gespammed en ze hebben me gezegd dat ze het heel serieus nemen
Wat had je anders verwacht dat ze zouden zeggen? Of laat ik het zo zeggen, wat hadden ze volgens jouw moeten zeggen.
Als hij het kan doen miljoenen andere gamers het. BAH!
Waarom zouden miljoenen andere het doen? De meeste mensen hebben wat meer zelfrespect dan jouw vriend.
Er is nog nooit een cheat vrij spel gemaakt, doe een gok zou ik zeggen...
Kun je niet in de BF3.exe iets bouwen dat het onmogelijk maakt om gegevens te verkrijgen uit het geheugen?
Nee.

Bedenk dit is: Ik koop een computer en koppel daar de HDMI uitgang uit van mijn game computer. (Moet wat hardware tussen, maar is nou niet echt onmogelijk). Daar draait een aimbot op die visueel werkt, en via USB emuleert hij een muis die weer mikt. Tada, onmogelijk te detecteren cheat omdat hij op een hele andere computer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
weet iemand of het mogelijk is om BF3 toe te wijzen aan output via headset op frontpanel?
Heb namelijk via de backpanel mijn speakers aangesloten waarop ik het overige geluid wil laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
furby-killer schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:28:
Bedenk dit is: Ik koop een computer en koppel daar de HDMI uitgang uit van mijn game computer. (Moet wat hardware tussen, maar is nou niet echt onmogelijk). Daar draait een aimbot op die visueel werkt, en via USB emuleert hij een muis die weer mikt. Tada, onmogelijk te detecteren cheat omdat hij op een hele andere computer werkt.
Beetje jammer dit. Brengen mensen nou niet op ideeen :F .

Te triest voor woorden om te aan cheaten. In en in triest. Speel het spel gewoon zoals het bedoeld is. Plus dat iedereen ziet dat je aan het cheaten bent. Een SPM van 1500 is nou niet echt realistisch :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
shoombak schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:45:
weet iemand of het mogelijk is om BF3 toe te wijzen aan output via headset op frontpanel?
Heb namelijk via de backpanel mijn speakers aangesloten waarop ik het overige geluid wil laten spelen.
Volgens mij staat dat los van BF3 en regel je dat gewoon in de software van je geluidskaart of via windows...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:45:
Als dat gewoon doorlus jacks zijn vanaf je moederboard dan zal je daar hetzelfde geluid op hebben.

Ik zelf heb een USB headset, die word door W7 als aparte geluids-output gezien, daarmee kan ik vrolijkn per onderdeel in W7 aangeven wat ik waarop wil laten draaien wat betreft geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ey gasten hoe krijg je contact met dice want ik heb een cheat platoon gevonden en die ea chat is ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38

[afbeelding]

• etc...

_/-\o_

Must have! Doe zo voort man! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
goosche schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:03:
Ey gasten hoe krijg je contact met dice want ik heb een cheat platoon gevonden en die ea chat is ruk.
Ik zou ze een brief schrijven....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
ChojinZ schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:04:
[...]

Ik zou ze een brief schrijven....
ja lol ff serieus hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
Men neme een stukje papier, een ganzen veer en zwarte inkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
er komt nog een ingame report systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
ik heb het nu nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
De banlijsten voor BF (punkbuster) zijn voor mij nog een beetje nieuw
Als ik nu kijk op de PBBans lijst staat daar een speler in, waneer ik zijn/haar naam copieer/plak dan kom ik op de profiel pagina uit, en daar staat dat die gedetecteerde cheatende persoon nog aan het gamen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Heb al wat anders direct contact is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
CyberCrew schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:18:
De banlijsten voor BF (punkbuster) zijn voor mij nog een beetje nieuw
Als ik nu kijk op de PBBans lijst staat daar een speler in, waneer ik zijn/haar naam copieer/plak dan kom ik op de profiel pagina uit, en daar staat dat die gedetecteerde cheatende persoon nog aan het gamen is?
Dan speelt ie waarschijnlijk op een PB-loze server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo heb je het nu nodig? Die ene cheat platoon vinden ze niet zo boeiend hoor met al die cheaters die er nu zijn. Gewoon op het feedback forum reporten en klaar.

[afbeelding]

Een must-have vind ik het nog niet, Battlelog voldoet voor mij prima en ik vind het juist fijn mijn voortgang even te kunnen kijken. Wel zou je toegevoegde waarde er in kunnen programmeren zoals bijvoorbeeld een systeem waarbij je favoriete servers hebt en automatisch een een van deze servers joined waar een lege plek is op dat moment.

[ Voor 68% gewijzigd door Tsurany op 03-11-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
EnigmaNL schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:23:
[...]

Dan speelt ie waarschijnlijk op een PB-loze server?
Ah, dit is ook na te zien. weer wat geleerd :)

Seine Crossing • PB: Off • Normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 10:40
Nja, cheaters onder elkaar in die servers waarschijnlijk. Mooi zo!

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Pagina: 1 ... 43 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien