Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
madmaus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:01:
[...]

Probeer een flying practice server te vinden.
Hier kan je makkelijker vliegen zonder door 10 man gelockt te worden.
Zo kan je je flares vrijspelen.
sorry maar die flares heb je heel snel al?

gewoon instappen zodra het potje begint, helikopter neerhalen en bam flares.

ik heb alles al unlocked op jets, maar na heat seakers vind ik weinig boeiends komen. die air to ground doen te weinig damage om echt effectief te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 11:38
Wat ik niet snap is waarom zijn er bij de DAO-12 unlocks zoals de riflescope en psk-07.. Wat heb je aan een scope op een shotgun, is dit een foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:25:
[...]

Gelukkig, kan ik vanavond een keer rustig knallen zonder 4 x dood te worden geschoten door jou >:)
Dennizs?

jij bent pas iiritant haha, altijd degene die me van achter neer knalt.

Gister avond had ik echt een balle team, verloren alles maar jou afknallen maakte het draagelijk ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Madbee op 02-11-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-09 11:50

Audione0

Strijdt der titanen

MicScott schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:09:
[...]

Ik gebruik mijn flares altijd pas bij het derde toontje. Eerst hoor je dat iemand op je probeert te locken, dan dat iemand op je lockt en daarna dat een missile daadwerkelijk in de lucht is. Op dat moment gebruik ik mijn flares pas. Sinds ik dat doe ben ik nooit meer door missiles (stinger of air-to-air) uit de lucht geschoten.
Ik wacht meestal met het afvuren van de stinger nadat de piloot zn flares gebruikt heeft..
Bij een Jet is dat alleen wat moeilijker omdat deze snel uit de range van de stinger is, maar een heli locken is dan een eitje :)

(een tip voor heli pilots) Als ik aan het vliegen ben gebruik ik de stealth unlock, dan kan de stinger niet locken, althans locken wel, maar de missle vliegt er langs heen..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Sinus_rhythm schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:04:
Wat ik niet snap is waarom zijn er bij de DAO-12 unlocks zoals de riflescope en psk-07.. Wat heb je aan een scope op een shotgun, is dit een foutje?
Of laser-sight/tactical light en flash/sound surpressor op een sniper rifle. Ieder wapen heeft een hele zooi wapen specifieke unlocks bovenop je class en level unlocks.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Ireyon schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:07:
[...]

Of laser-sight/tactical light en flash/sound surpressor op een sniper rifle. Ieder wapen heeft een hele zooi wapen specifieke unlocks bovenop je class en level unlocks.
dat kan nog best, sommige mensen rammen red dot sight op een mod 11 en doen close combat met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madbee schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:03:
[...]

ik heb alles al unlocked op jets, maar na heat seakers vind ik weinig boeiends komen. die air to ground doen te weinig damage om echt effectief te zijn.
Is er geen unlock om bommen te droppen? net zoals in BF2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
je hebt wel air to ground missles, dat zijn soort bommen :P dan kijk je door een camera die onder je vliegtuig hangt, lock je tanks en kan je er een raket op schieten, alleen die raketten doen 50% tank damage volgens mij? dus 2x overvliegen de tank vinden locken en schieten voor een kill... en dat lukt vaak niet (stingers andere vliegtuigen enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-09 08:52
Ik vind de unlocks voor jet ook een beetje tegenvallen. Laserguided missles voor ground zijn heel irritant om te gebruiken (je moet stil en recht vliegen, oftewel je bent een sitting duck voor andere planes), en de standaard air to ground missles doen idd niet zoveel damage. Wel heb ik die altijd equiped omdat de air to air missles vs betere piloten toch nutteloos zijn. Met de main gun van jet haal je andere jets/helis ook wel neer, en met air to air ben je compleet nutteloos wat betreft aanvallen op gronddoelen. De air to ground missles disablen wel altijd het voertuig (als je een beetje kan richten). ICM met main gun krijg je soms ook de kill maar ik moet het vooral doen met assists.

Wel erg handig is de air radar! Maakt dogfights een stuk gemakkelijker. Ik verlies eigenlijk alleen nog wanneer het 2 of meer vs 1 is.

[ Voor 5% gewijzigd door Pred87 op 02-11-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Air radar is idd handig, en de laatste unlock die jammer is ook wel nice, stoort 't locking systeem van andere op jou. maar flares doen eigelijk hetzelfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Ik had liever gezien dat er jets voor 2 personen waren waar 1 iemand de gronddoelen kon aanvallen. Eventueel in de vorm van een unlock zoals je bij tank ook hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Madbee schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:25:
Air radar is idd handig, en de laatste unlock die jammer is ook wel nice, stoort 't locking systeem van andere op jou. maar flares doen eigelijk hetzelfde :P
niet helemaal, flares zorgen dat air to air of ground to air missles hun lock verliezen. jammer zorgt dat ze gewoon niet kunnen locken
Pred87 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:28:
Ik had liever gezien dat er jets voor 2 personen waren waar 1 iemand de gronddoelen kon aanvallen. Eventueel in de vorm van een unlock zoals je bij tank ook hebt.
of iig bommen zoals in bf2... daar had je serieuse skils voor nodig. nu is het gewoon lock en vergeten...

[ Voor 32% gewijzigd door roboreaper op 02-11-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred87 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:28:
ja de bf2 bomber, had eigenlijk verwacht dat ze hetzelfde zouden doen bij deze, maar misschien een warthog erbij in een lvl ipv alleen maar bij rush, ziou het enigzins opleuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
roboreaper schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:28:
[...]

niet helemaal, flares zorgen dat air to air of ground to air missles hun lock verliezen. jammer zorgt dat ze gewoon niet kunnen locken
Effect is wel hetzelfde.
Beide zijn maar korte tijd effectief en zorgen ervoor dat je niet geraakt wordt.
Flares zijn imo handiger want dan schieten ze wel de raketten af die vervolgens mis gaan. Mensen met een stinger hebben geen unlimited ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Madbee schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:09:
dat kan nog best, sommige mensen rammen red dot sight op een mod 11 en doen close combat met die dingen.
Dat zou toch ook kunnen met die SKS?
MK11 gebruik ik inderdaad gewoon shortrange, werkt eigelijk nog best goed.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:02

mrc4nl

Procrastinatie expert

SinergyX schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:32:
[...]

Dat zou toch ook kunnen met die SKS?
MK11 gebruik ik inderdaad gewoon shortrange, werkt eigelijk nog best goed.
geweldig toch? sniper met tactical light.
ideaal voor mid range &cqb

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Sinus_rhythm schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:04:
Alles buiten de reflex-sights is inderdaad onzin bij die DAO-12. Dat ding is, IMHO, echt waardeloos.
Close combat (~3 meter) heb je minstens 2 schoten nodig, met Flechettes vaak zelfs 3 of meer. In de tijd tussen twee schoten heeft elk ander wapen al zijn halve magazijn leeggeschoten. :/

Op 5 meter schiet je al helemaal geen drol meer raak, en kietel je nog maar enkele procentjes weg bij je doelwit.

Waar-de-loos.

[edit]
Die SKS gebruik ik ook medium/short range. Acog en e.v.t. surpressor erop, werkt als een trein!
Met die SKS kan je ook prima vanuit je heup schieten, in tegenstelling tot die andere semi-automaten en de bolt-actions.

[ Voor 14% gewijzigd door SirNobax op 02-11-2011 13:43 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-09 11:50

Audione0

Strijdt der titanen

Madbee schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:23:
je hebt wel air to ground missles, dat zijn soort bommen :P dan kijk je door een camera die onder je vliegtuig hangt, lock je tanks en kan je er een raket op schieten, alleen die raketten doen 50% tank damage volgens mij? dus 2x overvliegen de tank vinden locken en schieten voor een kill... en dat lukt vaak niet (stingers andere vliegtuigen enz.)
En met zn tweeen in een jet? Of zijn er geen jets waar je met zn 2en in kan? Dat lijk me wel weer erg cooowl!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 11:38
SirNobax schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:38:
[...]

Alles buiten de reflex-sights is inderdaad onzin bij die DAO-12. Dat ding is, IMHO, echt waardeloos.
Close combat (~3 meter) heb je minstens 2 schoten nodig, met Flechettes vaak zelfs 3 of meer. In de tijd tussen twee schoten heeft elk ander wapen al zijn halve magazijn leeggeschoten. :/

Op 5 meter schiet je al helemaal geen drol meer raak, en kietel je nog maar enkele procentjes weg bij je doelwit.

Waar-de-loos.
Ik heb het idee dat ze de kracht van het wapen hebben terug geschoeft een paar dagen na release.. Met de FRAG rounds kon je over een redelijke afstand met 2 schoten een kil hebben. Heb nu het idee dat je er een 4-5 rounds over doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:31
je kan nu ook zonder origin spelen.

http://www.reddit.com/r/g...bypass_for_battlefield_3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Ireyon schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:07:
[...]

Op een sks zijn die unlocks anders best handig hoor :p

Zeker de sks is accuraat en snel genoeg om vanaf de heup kills mee te maken. Sks met night-vision/acog en suppressor is echt enorm goed, zeker als je een scan gadget bij je hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door RaCio op 02-11-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

zou ik niet doen als ik jouw was.

zou zo maar je game gebanned kunne worden omdat je illigale dingen doet met origin bf3 combi EA kennende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NedStar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:17
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:00:
[...]

Wel grappig dat het altijd jouw team is dat niets kan en tegen een stel doorgewinterde profi's speelt. Misschien ligt het niet alleen aan je team...
Nee hoor, BF3 zit echt vol met idioten die nog nooit van teamwork hebben gehoord.

Mensen die je voertuig jatten als je hem loopt te welden.
Gelijk de jet/chopper crashen. (oefen lekker op een server met minder mensen)
Voertuigen bij rush defensief gebruiken als je moet pushen.
Mcoms armen of disarmen gebeurd ook maar zelden, het team staat vaak gewoon 100 meter achter de mcom te "defenden". Soms staan ze er gewoon bij zonder te disarmen...

Iedereen kijkt ook altijd lekker dezelfde kant op wat flanken wel heel makkelijk maakt. Of lekker met 10 man in een steegje staan, eerste wat ik doe is me omdraaien en de vijand gaan flanken.
Ik snap dat mensen frags willen maar ik word er gek van als ik expres de andere kant opkijk dan me team genoot om zijn rug te beschermen en hij dan mijn kant op gaat kijken en we doodleuk in de rug afgeschoten worden. :9~

Begrijp me niet verkeerd, BF3 is een top game (mensen zijn de fout :D )maar het is zoveel beter als je met wat maten over teamspeak bezig bent. Echt goede randoms zie ik maar zelden, of mensen met een gezond verstand en die niet achter mij gaan staan zodat we mooi samen dood gaan met 1 headshot.

Lonewolf is ook prima te doen maar verwacht zeker geen fatsoenlijk teamspel. Jammer hoor dat tegenwoordig alles om kills draait. Was toch vroeger met half life mods zoals natural selection wel een stuk beter.

He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
roboreaper schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:52:
[...]
zou ik niet doen als ik jouw was.
zou zo maar je game gebanned kunne worden omdat je illigale dingen doet met origin bf3 combi EA kennende
Juist, EA gaat betalende klanten wegjagen. :O

Ik heb die crack gewoon draaien, werkt prima. Geen Origin voor mij.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
dat risico dat ik gebanned kan worden neem ik dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
SirNobax schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:55:
[...]

Juist, EA gaat betalende klanten wegjagen. :O
en hoe gaat EA verschil maken tussen betalende klanten en niet betalende klanten die het spel met cracks spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

Electronic Arts established 1982.
Razor1911 established 1985.

Times getting shafted without lubrication by Razor1911: 0
Times getting shafted without lubrication by EA: ∞
Deze comment vond ik té prachtig :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
RaCio schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:57:
[...]

en hoe gaat EA verschil maken tussen betalende klanten en niet betalende klanten die het spel met cracks spelen?
De niet betalende klanten kunnen niet online met die crack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
RaCio schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:57:
[...]
Easy. De betalende klanten komen online. 8)7

De crack is enkel voor legale BF3's. Daarom heeft het geen nut voor EA om die zooi te blokkeren/bannen. Doen ze enkel maar 'kopers' mee pesten.

[ Voor 14% gewijzigd door SirNobax op 02-11-2011 13:59 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik zou het er niet op wagen. In de EULA staat dat je de software niet mag aanpassen, op die grond kunnen ze je account blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

EnigmaNL schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:59:
Ik zou het er niet op wagen. In de EULA staat dat je de software niet mag aanpassen, op die grond kunnen ze je account blokkeren.
Punkbuster kickte in het begin al spelers die NIET knoeiden, en volgens mij detect hij echt wel dat de md5 hash van de game executable veranderd is... Instant ban vrees ik :|

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Ruben0s schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:57:
[...]

De niet betalende klanten kunnen niet online met die crack.
Wat niet betekend dat EA geen maatregelen voor dit soort dingen heeft :)

Zeker voor alle andere spellen (zonder battelog drm) die ze verkopen moeten ze een manier hebben om cracks te voorkomen. Imo is dat battlelog trouwens vele malen vervelender, origin is vooral nutteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 22:42

tha_crazy

Mafketel

EnigmaNL schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:59:
Blijf het vreemd vinden dat iets wat van jou is dat je dat niet mag aanpassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
tha_crazy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:03:
[...]

Blijf het vreemd vinden dat iets wat van jou is dat je dat niet mag aanpassen :P
het is ook niet van jou, je leent het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
[...]

Dat mag je best vreemd vinden, het is echter de normaalste zaak van de wereld. Bij vrijwel elke online game is dit zo.

Ik zou het risicio niet nemen. Een ban betekent dat je al je Origin games niet meer kunt spelen, inclusief Battlefield 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

de game is ook niet van jou. Je koopt gebruiksrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
[...]

je mag het wel aanpassen hoor, maar je mag er enkel niet mee op bepaalde servers. Uiterraard mag je wel op de servers van the defaced

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Snap niet dat mensen dit nog steeds raar vinden : ALLE Battlefield games hebben een brak spawn systeem !!

DICE heeft nog nooit gehoord van :

- Players spawnen waar GEEN vijanden rondlopen.
- Players de eerste 3 a 5 seconden na het spawnen beschermen tegen damage zodat ze kunnen wegrennen.
- Players na het spawnen beschermen totdat ze zelf het eerste schot lossen.
- Eventueel een combinatie van de laatste 2 punten :)

Die gasten leren gewoon niet van hun fouten... zoo jammer :|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 15:44
nero355 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:39:
[...]

Snap niet dat mensen dit nog steeds raar vinden : ALLE Battlefield games hebben een brak spawn systeem !!

- Players de eerste 3 a 5 seconden na het spawnen beschermen tegen damage zodat ze kunnen wegrennen.

1. Dat is inderdaad jammer, maar soms is het ook wel leuk om achter een vijand te spawnen.
2. No way, mensen gaan dan als gekken rondrennen. Denk aan snel naar de tank rennen en c4 plaatsen.
3. Gewoon nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

dat slechte spawn systeem had ik laatst wel profijt van tijdens conquest.
was A aan het cappen, terwijl die nog va de opponent was spawnt er 2 man, knal en hun dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
is al eens langs gekomen, vrijwel geen kans dat dice dit gaat overnemen... was de conclusie volgens mij

[ Voor 16% gewijzigd door cybermans op 02-11-2011 14:49 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

cybermans schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:49:
[...]

is al eens langs gekomen, vrijwel geen kans dat dice dit gaat overnemen... was de conclusie volgens mij
niet met squads en custom balken wel nice btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Je mag nog altijd zelf kiezen waar je spawnt, als je geen risico wil lopen spawn in de basis. Als je op een vlag spawnt waar om gevochten wordt weet je toch dat je midden in een gevecht zal spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 00:07
Wauw, dat zou nice wezen! I have a dream ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
NedStar schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:53:
[...]

Nee hoor, BF3 zit echt vol met idioten die nog nooit van teamwork hebben gehoord.

Mensen die je voertuig jatten als je hem loopt te welden.
Gelijk de jet/chopper crashen. (oefen lekker op een server met minder mensen)
Voertuigen bij rush defensief gebruiken als je moet pushen.
Mcoms armen of disarmen gebeurd ook maar zelden, het team staat vaak gewoon 100 meter achter de mcom te "defenden". Soms staan ze er gewoon bij zonder te disarmen...

Iedereen kijkt ook altijd lekker dezelfde kant op wat flanken wel heel makkelijk maakt. Of lekker met 10 man in een steegje staan, eerste wat ik doe is me omdraaien en de vijand gaan flanken.
Ik snap dat mensen frags willen maar ik word er gek van als ik expres de andere kant opkijk dan me team genoot om zijn rug te beschermen en hij dan mijn kant op gaat kijken en we doodleuk in de rug afgeschoten worden. :9~

Begrijp me niet verkeerd, BF3 is een top game (mensen zijn de fout :D )maar het is zoveel beter als je met wat maten over teamspeak bezig bent. Echt goede randoms zie ik maar zelden, of mensen met een gezond verstand en die niet achter mij gaan staan zodat we mooi samen dood gaan met 1 headshot.

Lonewolf is ook prima te doen maar verwacht zeker geen fatsoenlijk teamspel. Jammer hoor dat tegenwoordig alles om kills draait. Was toch vroeger met half life mods zoals natural selection wel een stuk beter.
Amen. Speel je op de pc? Wat is je nick dan voeg ik je. Ik heb namelijk precies dezelfde irritaties die je beschrijft en heb ook hl: NS gespeeld :) Speel zelfs deel2 (tot bf3 uitkwam dan)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
nero355 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:39:
[...]

Je bepaald toch zelf waar je spawned, ik baal er soms ook wel van dat je meteen op de spwan wordt afgeknalt, maar als het andersom was geweest had je het alleen maar leuk gevonden. Vindt dat je ook kunt zeuren, ga dan gewoon op de deployment van je team spawnen dan weet je bijna zeker dat je niet meteen wordt afgeknalt ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Andyk125 op 02-11-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-09 19:29

TheTeek

TheTeek

Ik zag net als anderen hier ook dat er een gekraakte exe is om Battlefield 3 te kunnen spelen zonder Origin, maar wat als Battlefield 3 een update krijgt?
weg gemodificeerde EXE of wellicht erger een ban!!

Dit is mijn inziens een betere oplossing, de origin.exe in een sandbox draaien, zie hier een tutorial:
http://www.totalbantercom.../viewtopic.php?f=46&t=632

ik heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar als dit werkt kan EA je onmogelijk bannen.
Als iemand dit werkend krijgt laat het hier dan weten, zou tof zijn..;)

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Laatst online: 13-09 19:05
Echt serieus wat is steam anders dan origin?!..En waarom zoveel moeite doen om dat te gaan omzeilen dmv sandbox *lol*

Wat betreft spawnen dit zuigt idd maar vooral dat het scherm eventjes zwart blijft als dat maar gefixed wordt..

[ Voor 32% gewijzigd door djerror op 02-11-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Inderdaad, enige probleem dat ik heb met Origin is dat daardoor opstarten langer duurt en ik hem na afloop weer handmatig moet afsluiten, verandert de sandbox helemaal niks aan. Helpt alleen als je paranoide bent dat EA je CC gegevens steelt om vervolgens online aankopen mee te gaan doen voor nieuwe inrichting van hun kantoor.

En joepie hoor de EULA, moet je eens kijken wat er in de PB EULA staat.

[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 02-11-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Laatst online: 24-09 19:29

TheTeek

TheTeek

djerror schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:12:
Echt serieus wat is steam anders dan origin?!..En waarom zoveel moeite doen om dat te gaan omzeilen dmv sandbox *lol*
Je hebt vast alle heise al gelezen omtrend Origin en EA's EULA.
Als je dan nog niet overtuigt bent van het nut van een sandbox geef je niets om je privacy en heb je ook geen probleem.
Voor alle anderen, doe er je voordeel mee...

Steam heeft oveirgens een totaal andere UELA, daar kun je vast ook genoeg over vinden.

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Steam is een stuk beter, dit omdat ik het overzichtelijker vind. Je hoeft vrienden ook niet per spel te importeren. Zelf vind ik Origin niet zo erg, alleen minder fijn. Maar dingen om Origin te omzeilen vind ik zelf niet slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:53
@hierboven, het is gewoon ridicuul dat vanuit battlelog origin.exe gestart wordt dat op zijn beurt bf3.exe weer een trap geeft. HELEMAAL NIET NODIG DUS. opzouten met die handel.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
loewie1984 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:15:
@hierboven, het is gewoon ridicuul dat vanuit battlelog origin.exe gestart wordt dat op zijn beart bf3.exe weer een trap geeft. HELEMAAL NIET NODIG DUS. opzouten met die handel.
QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Fascinerend ja, die Quantum Field Theory. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:51

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Te moeilijk, te veel afwijkend van de console versie en te afhankelijk van een hoge resolutie, dus nee, dat komt er niet :p

Sowieso mogen ze de UI wel beter laten schalen met lagere resoluties in plaats van dat bijvoorbeeld het chat window nu het halve scherm inneemt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:23:
[...]

Fascinerend ja, die Quantum Field Theory. ;)
Je moest eens weten hoe lang het bij mij duurde voordat ik wist dat het "Quoted For Truth" betekende... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_O-

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 02-11-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
waarom staat op de got server 64 man de deathcam uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madbee schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:52:
waarom staat op de got server 64 man de deathcam uit?
Ah godzijdank, hekel aan dat ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:15:
@hierboven, het is gewoon ridicuul dat vanuit battlelog origin.exe gestart wordt dat op zijn beurt bf3.exe weer een trap geeft. HELEMAAL NIET NODIG DUS. opzouten met die handel.
Of je maakt je niet zo druk en gaat gewoon lekker battlefield 3 spelen! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Madbee schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:05:
[...]

Dennizs?

jij bent pas iiritant haha, altijd degene die me van achter neer knalt.

Gister avond had ik echt een balle team, verloren alles maar jou afknallen maakte het draagelijk ;)
Same, denniz killen was het enige leuke gisteravond. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Zo, server maar weer aangepast dat deze vanaf 2 man start.
Is er niet al ergens een bot plugin oid, want 8man gaat echt nergens over,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:58
tha_crazy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:28:
Zo, server maar weer aangepast dat deze vanaf 2 man start.
Is er niet al ergens een bot plugin oid, want 8man gaat echt nergens over,,,
Welke server is dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Laatst online: 20-09 23:40
metro met support is echt lachen, jammer van die noobtubers, ik krijg er lekker resupply ribbons van.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Kobus Post schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:37:
metro met support is echt lachen, jammer van die noobtubers, ik krijg er lekker resupply ribbons van.
Ideaal voor newbs om snel wat te levelen ja. Maar leuk is anders.. Conquest bedoel ik dan, Rush speel ik eigenlijk nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Waarom staat FF uit op de GOT servers? Dat zou het rocket en nade spammen wellicht wat tegen gaan.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 10:14
Ik heb een vreemd "probleem" tijdens de loading van BF3. Ik heb meerdere HDD's en als ze niet in gebruik zijn gaan ze in slaapstand. Tijdens de loading van BF3 gaan al die HDD's opeens upspinnen. Komt dat omdat Origin je hele systeem scant?

Is het misschien beter voor de levensduur van de HDD's als de HDD gewoon constant aan blijven, zodat ze niet de hele tijd hoeven up- en down te spinnen?

[ Voor 24% gewijzigd door arjankol op 02-11-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 25-09 15:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Voor games uberhaupt heb ik een sandbox.
Leuk dat Origin vanalles verzameld. Ik heb een aparte Windows installatie puur voor gaming. Die heeft zijn eigen harddisk en de andere twee harddisken kan die Windows toch niet lezen.
Dus Origin mag lekker verzamelen, enige wat hij zal vinden zijn andere games en wat random spul.

Volgens mij doe ik het al jaren zo, hoef me ook geen zorgen te maken om trojanned cracks als ik een keer een game download. Dan is het wipe en clonezilla restore jij die image even ja?

Het opspinnen van de HDDs ken ik ook. Dat doen ze hier ook wel eens.
Daarnaast kost het opstarten van Origin ook veel tijd vind ik, hij lijkt heel veel I/O te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Ultraman op 02-11-2011 16:53 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:12

M2M

medicijnman

arjankol schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:51:
Ik heb een vreemd "probleem" tijdens de loading van BF3. Ik heb meerdere HDD's en als ze niet in gebruik zijn gaan ze in slaapstand. Tijdens de loading van BF3 gaan al die HDD's opeens upspinnen. Komt dat omdat Origin je hele systeem scant?
waarschijnlijk wel ja. Zodra er ook maar 1 bitje van je schijf gelezen moet worden, spint het ding heel hard op.

Maar waarom stop je ze uberhaupt in slaapstand? Een pc waarmee je BF3 kan spelen is in idle mode niet zuinig. Gedownspinde harddrives maken bij het idle opgenomen vermogen als nauwelijks verschil. Laat staan onder load condities.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Fugged was het geloof ik waarmee ik net gespeeld heb, thnx voor de teamplay, m'n pc hing helaas maar jij was echt een medic baas :D

echt met teamplay zoals fugged en ik deden word je zo hard beloond, stonden elke keer bovenaan!

[ Voor 29% gewijzigd door Madbee op 02-11-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Laatst online: 25-09 10:14
M2M schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:53:
[...]

waarschijnlijk wel ja. Zodra er ook maar 1 bitje van je schijf gelezen moet worden, spint het ding heel hard op.

Maar waarom stop je ze uberhaupt in slaapstand? Een pc waarmee je BF3 kan spelen is in idle mode niet zuinig. Gedownspinde harddrives maken bij het idle opgenomen vermogen als nauwelijks verschil. Laat staan onder load condities.
Bedankt voor je reactie. Het gaat mij niet om het energieverbruik. Ik dacht dat de HDD's dan langer meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

jagermeister schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:49:
Waarom staat FF uit op de GOT servers? Dat zou het rocket en nade spammen wellicht wat tegen gaan.
Ik heb het aanstaan inderdaad op mijn server
Qua rocket en nade spam valt het op zich wel mee
behalve bij rush op de targets natuurlijk, daar willen de nades je nog wel eens om de oren vliegen als je even stiekem plant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik schijn de GoT servers niet te kunnen vinden. In ieder geval de links aan het begin van dit topic willen niet werken... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:49:
Hebben wij op onze public clanserver ook nog. Het waardeloze is, dat als je dit aanzet, je server preset op Custom staat.
Dus iedereen die normal aanvinkt vind je niet.

Ik dacht dat Dice standaard FF aan zou zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik zie nu wel dat de link naar de 32p rush server wel werkt voor mij, maar de GoT 64p server wil niet.
Okee, hij werd randomly weer vindbaar, laat maar zitten.

[ Voor 22% gewijzigd door Amanoo op 02-11-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:01:
[...]

Hebben wij op onze public clanserver ook nog. Het waardeloze is, dat als je dit aanzet, je server preset op Custom staat.
Dus iedereen die normal aanvinkt vind je niet.

Ik dacht dat Dice standaard FF aan zou zetten ?
Ah.. dat is wel waardeloos dan idd.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Totaal offtopic, maar... :+
GTA V trailer! http://www.rockstargames.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
BF3 is mooier op low. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjonSaus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:57
Bij welke host draaien de GoT servers en op welke specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
Bij I3D.net

Specs moet je aan Stewie vragen

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:57

frG

Zijn er trouwens nog steeds geen nieuwe NVIDIA drivers uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CKastelein schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:11:
Bij welke host draaien de GoT servers en op welke specs?
Twee servers bij i3D.net en twee servers bij Clanhost. Die servers bij Clanhost zijn zojuist opgeleverd en worden morgen overgezet naar nieuwe hardware die ze morgen binnen krijgen. Conquest is nu voorlopig nog 32 slots maar op de nieuwe hardware zal dat 64 slots worden :)

i3D.net geeft het volgende op hun site aan:
The best hardware: Intel Xeon E3-1230 + 16 GB DDR3
A full CPU core reserved per game server
Oftewel je hebt een Xeon E3 1230 core per gameserver, dat is een 3.2Ghz Sandy Bridge core. De processoren hebben vier cores en ik gok vier processoren per server dus 1GB geheugen per server.

Clanhost krijgt nieuwe hardware binnen en ik zal wel effe navragen wat de specs daarvan zijn morgen :)

Maar genoeg gelul, twee nieuwe servers erbij!

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/46.249.40.46:25200/b_560_95_1.png
Speel mee op deze server!

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/46.249.40.47:25200/b_560_95_1.png
Speel mee op deze server!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-09 12:11
I say nice! :}
Vanaaf maar eens inschieten, server is nog wat koud.

[ Voor 33% gewijzigd door mouzetc op 02-11-2011 18:38 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:22

Stewie!

Keen must die!

Tsurany schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:35:
[...]

i3D.net geeft het volgende op hun site aan:
The best hardware: Intel Xeon E3-1230 + 16 GB DDR3
A full CPU core reserved per game server
Oftewel je hebt een Xeon E3 1230 core per gameserver, dat is een 3.2Ghz Sandy Bridge core. De processoren hebben vier cores en ik gok vier processoren per server dus 1GB geheugen per server.
E3-1230 is single socket quad core. Dus 4 cores op de hele server. Een volle 64 speler BF3 server doet 70% van 1 core. Wij plaatsen 3x 64 en 1x 32 per E3-1230, dus elke instance een eigen core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:53:
[...]

E3-1230 is single socket quad core. Dus 4 cores op de hele server. Een volle 64 speler BF3 server doet 70% van 1 core. Wij plaatsen 3x 64 en 1x 32 per E3-1230, dus elke instance een eigen core.
Ah oke, maar dan wel erg veel geheugen per server? Als ik geheugen gebruik zie is 4GB het tienvoudige van wat nodig is. Zijn het bladeservers dat er maar een enkel socket in zit?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:29
Als je in je Battlelog profile kijkt zie je daar bij je 4 classes Service Stars staan en dan een % erin.

Wat wil dat juist zeggen? Als je sterren unlocked door 1 kills met een bepaald wapen te halen gaat je % omhoog tot je van die class alle wapens min. 1 ster hebt gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Iemand toevallig ook problemen met het hosten/joinen van coop games met vrienden?

Heb het vermoeden dat het (weer) eens aan mijn router ligt van KPN, zelfde verhaal als het niet kunnen joinen van games in Company of Heroes (NAT problemen bla bla)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 00:08
Astratuner schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:56:
Als je in je Battlelog profile kijkt zie je daar bij je 4 classes Service Stars staan en dan een % erin.

Wat wil dat juist zeggen? Als je sterren unlocked door 1 kills met een bepaald wapen te halen gaat je % omhoog tot je van die class alle wapens min. 1 ster hebt gehaald?
heeft met de unlocks per klasse te maken dacht ik, als alles unlocked is krijg je 1 service star, en de 2e duurt dan even lang maar dan zonder unlocks etc.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:30
Astratuner schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:56:

dat gaat op je class score. dezelfde die je voor unlocks van die class gebruikt.
Als je alle unlocks hebt, krijg je je service star.
Daarna krijg je er nog een, elke keer dat je dat aantal punten haalt (bvb 170.000 voor support, 220.000 voor assault)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
[edit]
Disregard this. Las de post hierboven verkeerd. :X

[ Voor 104% gewijzigd door SirNobax op 02-11-2011 19:17 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
peakaboo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:57:
Iemand toevallig ook problemen met het hosten/joinen van coop games met vrienden?

Heb het vermoeden dat het (weer) eens aan mijn router ligt van KPN, zelfde verhaal als het niet kunnen joinen van games in Company of Heroes (NAT problemen bla bla)...
Kan hier met een kpn experia box gewoon een coop game starten via public matchmaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Kobus Post schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:25:
[...]

Kan hier met een kpn experia box gewoon een coop game starten via public matchmaking
Ja dat kan ik ook, maar zelf hosten of mijn maat joinen die host lukt niet... Public wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:22

Stewie!

Keen must die!

Tsurany schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:54:
[...]

Ah oke, maar dan wel erg veel geheugen per server? Als ik geheugen gebruik zie is 4GB het tienvoudige van wat nodig is. Zijn het bladeservers dat er maar een enkel socket in zit?
Wij hebben in totaal 3000 Dell servers wereldwijd gekocht in augustus en die passen we niet aan op met minder RAM omdat BF3 nu iets minder gebruikt. Sommige games gebruiken 2 gb per instances bijvoorbeeld ;)

En zo ziet dat dan uit:
Afbeeldingslocatie: http://stewie.biz/wp-content/uploads/2011/09/foto-1024x764.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
Dat ziet er leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:31:
[...]

Wij hebben in totaal 3000 Dell servers wereldwijd gekocht in augustus en die passen we niet aan op met minder RAM omdat BF3 nu iets minder gebruikt. Sommige games gebruiken 2 gb per instances bijvoorbeeld ;)

En zo ziet dat dan uit:
[afbeelding]
Ah oke, mankracht is vast duurder dan het geld dat je bespaart met geheugen. En je bent natuurlijk minder flexibel dan.

Maar ziet er leuk uit :)

Pagina: 1 ... 42 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien