Nee hoor, BF3 zit echt vol met idioten die nog nooit van teamwork hebben gehoord.
Mensen die je voertuig jatten als je hem loopt te welden.
Gelijk de jet/chopper crashen. (oefen lekker op een server met minder mensen)
Voertuigen bij rush defensief gebruiken als je moet pushen.
Mcoms armen of disarmen gebeurd ook maar zelden, het team staat vaak gewoon 100 meter achter de mcom te "defenden". Soms staan ze er gewoon bij zonder te disarmen...
Iedereen kijkt ook altijd lekker dezelfde kant op wat flanken wel heel makkelijk maakt. Of lekker met 10 man in een steegje staan, eerste wat ik doe is me omdraaien en de vijand gaan flanken.
Ik snap dat mensen frags willen maar ik word er gek van als ik expres de andere kant opkijk dan me team genoot om zijn rug te beschermen en hij dan mijn kant op gaat kijken en we doodleuk in de rug afgeschoten worden.
Begrijp me niet verkeerd, BF3 is een top game (mensen zijn de fout

)maar het is zoveel beter als je met wat maten over teamspeak bezig bent. Echt goede randoms zie ik maar zelden, of mensen met een gezond verstand en die niet achter mij gaan staan zodat we mooi samen dood gaan met 1 headshot.
Lonewolf is ook prima te doen maar verwacht zeker geen fatsoenlijk teamspel. Jammer hoor dat tegenwoordig alles om kills draait. Was toch vroeger met half life mods zoals natural selection wel een stuk beter.
He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.