Ik zocht er nog een die Conq. Seine doet.. heb je en link voor metha_crazy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:02:
gisteren gewoon bijna de hele avond de server vol gehad, was wel leuk
Gingen eerst even 2v2, maar binnen no-time liep die vol
Voor de verandering ook maar eens Metro aangeknalt (ook al is mijn server seine only) maar erg fijn vind ik die niet moet ik zeggen
Maar al met al, wel weer een leuke avond
Klopt, merkte ik ook dat large niet al te prettig speelde.RocketKoen schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:05:
[...]
Seine conquest is wel een van de betere maps ja. lekker infantry gevechten en verstoppen in huisjes (als ze nog overeind staan)
Voor conquest large is het helaas iets te klein.... de map wordt niet groter, ze planten alleen een 5e vlag in het midden
Maar ook de Abram die erin zit is niet prettig aangezien je daar aanzienlijk wat schade mee kan doen wegens de kleine straten
De link is http://battlelog.battlefi...Seine-only-Rush-Conquest/Zephyer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:50:
[...]
Ik zocht er nog een die Conq. Seine doet.. heb je en link voor me
Heb nu coquest large eruit gemikt en er conquest small van gemaakt.
hij roteert tussen Rush & conquest.

Ik heb een vraagje;
In tegenstelling tot andere shooters heb ik veel moeite met richten, ik heb vaak het gevoel dat ik raak schiet maar dat er niks gebeurd zeg maar.
Nu heb ik van de week een nieuwe muis gekocht, een Razer Imperator maar ook dit geeft me niet het gewenste effect.
Heeft er iemand nog tips qua DPI instellingen etc. of andere zaken?
Groet,
DX
In tegenstelling tot andere shooters heb ik veel moeite met richten, ik heb vaak het gevoel dat ik raak schiet maar dat er niks gebeurd zeg maar.
Nu heb ik van de week een nieuwe muis gekocht, een Razer Imperator maar ook dit geeft me niet het gewenste effect.
Groet,
DX
Huh? Ik zie deze wapens allebei niet in de unlock progression?RaCio schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:15:
[...]
Wacht maar tot je de m40A5 en m83 krijgt, die hebben nog veel minder drop als de sv98
Krijg een 404 melding in Battlelog... link niet goed?tha_crazy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:56:
[...]
De link is http://battlelog.battlefi...Seine-only-Rush-Conquest/
Heb nu coquest large eruit gemikt en er conquest small van gemaakt.
hij roteert tussen Rush & conquest.
[afbeelding]
Heb je RAW mouse input al uit gezet? Zou kunnen dat dat helpt!dx5314 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:57:
Ik heb een vraagje;
Groet,
DX
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Ik heb gisteren de rocket pods geunlocked voor de jet.
Ik zie mensen die dingen echt heel weinig gebruiken, maar ze zijn echt heel erg handig.
Tank spotten.
Hoog aankomen
Linker muis ingedrukt houden.
Wegwezen.
Ik zie mensen die dingen echt heel weinig gebruiken, maar ze zijn echt heel erg handig.
Tank spotten.
Hoog aankomen
Linker muis ingedrukt houden.
Wegwezen.
servers down voor onderhoudZephyer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:05:
[...]
Krijg een 404 melding in Battlelog... link niet goed?
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Hmm,Zephyer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:05:
[...]
Krijg een 404 melding in Battlelog... link niet goed?
De link komt direct vanuit de battlelog
Raar dat deze het niet doet.
Maar de naam is Crazy HC Seine only (Rush/Conquest)
Daarop moet je hem dan ook wel kunnen vinden
Het queue systeem is teruggebracht in deze update
Hielp bij mijn Roccat Kone. Kon ook in 1 keer een stuk beter overweg met de heli's.Jaapoes schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:09:
[...]
Heb je RAW mouse input al uit gezet? Zou kunnen dat dat helpt!
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Maar dan heeft de airwar geen enkele toevoeging meer op de ground war. Wil je enkel vliegen zonder daar om te bekommeren zou je meer naar ace combat moeten gaan denk ikEnigmaNL schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:24:
[...]
Ten eerste stalled een straaljager niet op 600-700 meter, ten tweede wordt je vliegtuig helemaal onbestuurbaar en blijf je 10 seconden of meer stil hangen in de lucht. Dat gebeurd niet bij het stallen van een vliegtuig...
"Stalls in fixed-wing flight are often experienced as a sudden reduction in lift as the pilot increases angle of attack and exceeds the critical angle of attack (which may be due to slowing down below stall speed in level flight). A stall does not mean that the engine(s) have stopped working, or that the aircraft has stopped moving — the effect is the same even in an unpowered glider aircraft."
Erg jammer dus dat je in BF3 gewoon stil gaat hangen als een piñata zodat iedereen je neer kan knallen.
Ook vind ik het enorm jammer dat je niet hoog kunt vliegen in Battlefield 3. Je zou verwachten dat je in een modern spel zoals BF3 gewoon heel hoog kan vliegen zoals een straaljager kan maar nee, ze hebben het plafond veel te laag gemaakt.
voor de battlelog update al. is de nieuwe server versieBart12345 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:11:
Het queue systeem is teruggebracht in deze update
Imho werkt een muis bij de besturign van heli's & jets niet lekker.Flex0r schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:12:
[...]
Hielp bij mijn Roccat Kone. Kon ook in 1 keer een stuk beter overweg met de heli's.
WASD + Pijltoetsen werkt veel fijner moet ik zeggen.
Klopt. Maar het is dan ook een game. irl een medkitje dumpen en er vervolgens bij gaan staan om te kunnen healen werkt ook niet en toch zit het in BF3.EnigmaNL schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:24:
[...]
Ten eerste stalled een straaljager niet op 600-700 meter, ten tweede wordt je vliegtuig helemaal onbestuurbaar en blijf je 10 seconden of meer stil hangen in de lucht. Dat gebeurd niet bij het stallen van een vliegtuig...
Sommige zaken moeten gewoon arcade/onrealitsch zijn om het spelplezier te verhogen. Doe je dat niet, dan kan je weleens een hele saaie game krijgen...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Hoe kan ik de muis instellingen veranderen met het vliegen van bv helicopters,zoals het nu gaat is het zo contra ipv vliegen met bf2
Verwijderd
ik kan hier wel een heel verslag doen wat mijn ervaring van de game is maar het gene wat ik kwijt wil is dat het er geweldig uit ziet met alles op ultra eyefinity op 3 schermen dus helemaal top ik ben ondertussen lvl 44 maar de game bevalt mij nog als voor heen het tactische spel en het goeie team overleg wat er is in mijn clan. nog weinig bugs tegen gekomen na de update een paar uur na de release de jets vindt ik persoonlijk wel wat minder en die rambo's types die totaal tegen de speel wijze van bf3 in gaan die spelen als in cod rennen rennen rennen en schieten maar voor de rest een dikke 10 van mij deze game
Verwijderd
ik adviseer je te vliegen met de pijltjes toetsen op je toetsenbord en te schieten met je spacebarCoennos schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:17:
Hoe kan ik de muis instellingen veranderen met het vliegen van bv helicopters,zoals het nu gaat is het zo contra ipv vliegen met bf2
De M40A5 staat er wel degelijk tussen, met die andere bedoelde ik natuurlijk de M98B, het zijn de laatste 2 wapens die je unlocked (de coop en basic wapens niet meegerekend). Allebei hoge damage, snelle kogels en enorm weinig bullet drop.MicScott schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:02:
[...]
Huh? Ik zie deze wapens allebei niet in de unlock progression?
Verwijderd
Grappig, je gebruikt toch nog 1 punt in je verhaal!Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:19:
ik kan hier wel een heel verslag doen wat mijn ervaring van de game is maar het gene wat ik kwijt wil is dat het er geweldig uit ziet met alles op ultra eyefinity op 3 schermen dus helemaal top ik ben ondertussen lvl 44 maar de game bevalt mij nog als voor heen het tactische spel en het goeie team overleg wat er is in mijn clan. nog weinig bugs tegen gekomen na de update een paar uur na de release de jets vindt ik persoonlijk wel wat minder en die rambo's types die totaal tegen de speel wijze van bf3 in gaan die spelen als in cod rennen rennen rennen en schieten maar voor de rest een dikke 10 van mij deze game
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 11:24 ]
Mis nog steeds de optie om de gevoeligheid van de muis in te stellen per soort voertuig.tha_crazy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:15:
[...]
Imho werkt een muis bij de besturign van heli's & jets niet lekker.
WASD + Pijltoetsen werkt veel fijner moet ik zeggen.
Maar dat is een goeie, kijken of het met de pijltjes toetsen beter lukt
dan nog is het maken van headshots op 200+ meter met een 7x scope lastig.cybermans schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:41:
[...]
moet je eens op je linker thumbstick drukken (ps3 dan). Dan hou je even je adem in en heb je geen last van scope wobble. Mijn record is trouwens 272 en een beetje
blup
@ server admins; Ik ga langzaam Procon testen met de nieuwe R7 release. Eens kijken of de boel stabiel blijft.
De server heeft nu wel een uptime van bijna 10 uur sinds de laatste release/update/reboot.
De server heeft nu wel een uptime van bijna 10 uur sinds de laatste release/update/reboot.
Natuurlijk niet, hoog vliegen betekend niet dat je je aan de strijd ontrekt. Als je hoger kunt vliegen kun je gewoon veel beter manoeuvreren en AA ontduiken. Ook kunnen dogfights tussen jets beter uitgevochten worden.cybermans schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:13:Maar dan heeft de airwar geen enkele toevoeging meer op de ground war. Wil je enkel vliegen zonder daar om te bekommeren zou je meer naar ace combat moeten gaan denk ik
Als je dan grond doelen wilt aanvallen zul je toch lager moeten vliegen.
Stallen op deze manier verhoogt het spelplezier voor niemand volgens mij. Integendeel juist, het voegt enorm veel (onnodige) irritatie toe.ChojinZ schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:16:
[...]
Klopt. Maar het is dan ook een game. irl een medkitje dumpen en er vervolgens bij gaan staan om te kunnen healen werkt ook niet en toch zit het in BF3.
Sommige zaken moeten gewoon arcade/onrealitsch zijn om het spelplezier te verhogen. Doe je dat niet, dan kan je weleens een hele saaie game krijgen...
Lang leve een G9xFlex0r schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:24:
[...]
Mis nog steeds de optie om de gevoeligheid van de muis in te stellen per soort voertuig.![]()
Maar dat is een goeie, kijken of het met de pijltjes toetsen beter lukt
Zodra ik in een tank zit gaat de DPI een tandje omhoog en draait het ineens allemaal een stuk soepeler.
Ik ga van de week ook nog even uitzoeken of ik voor jets/heli's ook mijn controller kan gebruiken ipv muis/toetsenbord.
Verwijderd
Voor 300+ gebruik ik uitsluitend een 12X scope, in maps als seine en bazaar neem ik gewoon de Infra Red scope, 1X zoom maar wel enorm makkelijk om mensen te spotten.Bezulba schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:25:
[...]
dan nog is het maken van headshots op 200+ meter met een 7x scope lastig.
Daarbij is de afstand daar altijd zo laag dat als je net 2 mm boven iemands hoofd mikt je altijd een headshot hebt.
Je bedoeld alleen de tool Procon Frostbite?SileX schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:25:
@ server admins; Ik ga langzaam Procon testen met de nieuwe R7 release. Eens kijken of de boel stabiel blijft.
Ik gebruik hem ook, werkt prima.
Maar klopt het dat je voor volledigheid ook nog wat extra's op je server moet kopen?
Yes, die tool ja.tha_crazy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:28:
[...]
Je bedoeld alleen de tool Procon Frostbite?
Ik gebruik hem ook, werkt prima.
Maar klopt het dat je voor volledigheid ook nog wat extra's op je server moet kopen?
Volgens mij niet - ik draai het thuis via een laptop.
Denk niet dat het heel veel toevoegd om een plafond van 15km ofzo voor die jets te hebben. Ze kunnen nu hoog genoeg om compleet immuum te zijn voor AA vanaf de ground.EnigmaNL schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:27:
[...]
Natuurlijk niet, hoog vliegen betekend niet dat je je aan de strijd ontrekt. Als je hoger kunt vliegen kun je gewoon veel beter manoeuvreren en AA ontduiken. Ook kunnen dogfights tussen jets beter uitgevochten worden.
Als je dan grond doelen wilt aanvallen zul je toch lager moeten vliegen.
[...]
Stallen op deze manier verhoogt het spelplezier voor niemand volgens mij. Integendeel juist, het voegt enorm veel (onnodige) irritatie toe.
Oh oke, gelukkig maarSileX schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:30:
[...]
Yes, die tool ja.
Volgens mij niet - ik draai het thuis via een laptop.
Maar ik moet zeggen, hij werkt goed.
Game modes kan je er prima mee instellen.
Map switchen gaat prima
Kicks & bans uitvoeren gaat lekker
en het switchen van mensen in teams als de ATB weer eens faalt kan niet makkelijker (Drag 'n Drop)
Dat plafond is niet bij alle maps even hoog. Operation Firestorm heeft een heel laag plafond, je kunt daar amper normaal vliegen.furby-killer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:32:
[...]
Denk niet dat het heel veel toevoegd om een plafond van 15km ofzo voor die jets te hebben. Ze kunnen nu hoog genoeg om compleet immuum te zijn voor AA vanaf de ground.
En 15km is ook gelijk wat overdreven. 1500-2000 meter zou voldoende zijn.
Yep, idd.tha_crazy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:33:
[...]
Oh oke, gelukkig maar
Maar ik moet zeggen, hij werkt goed.
Game modes kan je er prima mee instellen.
Map switchen gaat prima
Kicks & bans uitvoeren gaat lekker
en het switchen van mensen in teams als de ATB weer eens faalt kan niet makkelijker (Drag 'n Drop)
Ik draai ook de layer server - dus andere mensen kunnen connecten en je kan verschillende users aanmaken.
Straks als de plugins werken, gewoon via de chat dingen doen; bijv; !kick <playername>
Layer server heb ik nietSileX schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:36:
[...]
Yep, idd.
Ik draai ook de layer server - dus andere mensen kunnen connecten en je kan verschillende users aanmaken.
Straks als de plugins werken, gewoon via de chat dingen doen; bijv; !kick <playername>
Maar heb zojuist bij mij verschillende plugins geintalleerd, waaronder spambot
en die lijkt te werken zie ik in de console
[11:35:41] OK
[11:35:51] admin.say Admins are: Crazy987 all
[11:35:51] player.onChat Server Admins are: Crazy987
ik denk dat je dan echt te weinig invloed gaat hebben op het grond gebeuren. Nu kan het gebeuren dat je ook nog gelocked kan worden door een stinger tijdens een dogfight en je gewoon ook daar rekening moet houden.EnigmaNL schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:35:
[...]
Dat plafond is niet bij alle maps even hoog. Operation Firestorm heeft een heel laag plafond, je kunt daar amper normaal vliegen.
En 15km is ook gelijk wat overdreven. 1500-2000 meter zou voldoende zijn.
Vanaf de grond haal ik echt niets uit de lucht....iemand nog tips? (vliegen doe ik "nog" niet aan)...cybermans schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:37:
[...]
ik denk dat je dan echt te weinig invloed gaat hebben op het grond gebeuren. Nu kan het gebeuren dat je ook nog gelocked kan worden door een stinger tijdens een dogfight en je gewoon ook daar rekening moet houden.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ik denk dat er iets niet goed werkt op Battlelog, kan hem ook niet vinden op naam ...tha_crazy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:10:
[...]
Hmm,
De link komt direct vanuit de battlelog
Raar dat deze het niet doet.
Maar de naam is Crazy HC Seine only (Rush/Conquest)
Daarop moet je hem dan ook wel kunnen vinden
Pak je die plugins gewoon uit die startpagina ?tha_crazy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:37:
[...]
Layer server heb ik niet
Maar heb zojuist bij mij verschillende plugins geintalleerd, waaronder spambot
en die lijkt te werken zie ik in de console
[11:35:41] OK
[11:35:51] admin.say Admins are: Crazy987 all
[11:35:51] player.onChat Server Admins are: Crazy987
Ik wil gewoon die simpele admin plugin hebben draaien..
Vinden jullie ook niet dat er wel heel veel servers online zijn, buiten gebruikers. Als we met 4 man in een server zitten, lijkt bijna niemand er bij te komen.
Ander punt, komt er in de TS weer een lijst met gebruikers namen?
Of alleen verwijzingen naar de verschillenden tweakers groepen.
Floksor
als server admin kan je gewoon je server laten starten met 2 man erin.. Dan kan je iig een beetje spelen.Floks schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:44:
Vinden jullie ook niet dat er wel heel veel servers online zijn, buiten gebruikers. Als we met 4 man in een server zitten, lijkt bijna niemand er bij te komen.
Maar true, je hebt echt iets van 4-6 man nodig vorodat random mensen joinen.
Oh je bedoelt eigenlijk dus dat de invloed van het grond gebeuren op het lucht gebeuren minder wordt? Daar ben ik persoonlijk alleen maar voorstander van.cybermans schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:37:
[...]
ik denk dat je dan echt te weinig invloed gaat hebben op het grond gebeuren. Nu kan het gebeuren dat je ook nog gelocked kan worden door een stinger tijdens een dogfight en je gewoon ook daar rekening moet houden.
Ik vind het echt bloed irritant dat het soms lijkt of ALLE engineers alleen maar stingers bij zich hebben, je kunt dan bijna niet meer vliegen. Ik focus me zelf liever op het afschieten van andere jets maar dat wordt soms gruwelijk vernaggelt.
Ligt niet aan jou, kan hem zelf ook niet vinden in de battlelog.Zephyer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:40:
[...]
Ik denk dat er iets niet goed werkt op Battlelog, kan hem ook niet vinden op naam ...
Misschien onderhoud bij gameservers.com
Server is wel online in ieder geval.
Als je in de server manager zit van Procon zit daar een tab Plugins.SileX schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:40:
[...]
Pak je die plugins gewoon uit die startpagina ?
Ik wil gewoon die simpele admin plugin hebben draaien..
Via daar kan je het regelen, na de update van Procon zaten de volgende plugins er default in
Basic In-Game Info
In-Game Admin
Spambot
Moet je ze alleen even activeren en instellen
Jets zijn zo goed als immuum voor stingers, ze kunnen makkelijk buiten bereik van stingers vliegen, als ze al binnen bereik komen zijn ze er zo weer buiten, en als je al een stinger weet af te schieten dan is die trager dan een jet die in een rechte lijn vliegt. Daarvoor hoeft het plafond echt niet hoger gemaakt te worden.
Waarom zou het plafond dan sowieso maar 1500m moeten worden? Ook niet realistisch.
Ik zie geen enkel probleem met huidige plafond, ver buiten effectief bereik van infanterie AA wapens.
Maar ik focus me liever op het afschieten van andere infanterie, en dat wordt gruwlijk vernaggeld door helis en tanks, thats the game, je bent niet alleen. Moet je een flightsim spelen als je enkel jet combat wilt.
Waarom zou het plafond dan sowieso maar 1500m moeten worden? Ook niet realistisch.
Ik zie geen enkel probleem met huidige plafond, ver buiten effectief bereik van infanterie AA wapens.
Alleen op helis schieten, op jets schieten is verspilling van munitie (ik neem aan dat je stingers bedoelt).Vanaf de grond haal ik echt niets uit de lucht....iemand nog tips? (vliegen doe ik "nog" niet aan)...
Toch vreemd dat ik als engineer vaak zat continue aan het switchen ben tussen AT en AA wapens, omdat er geen enkele engineer het anders doet.Ik vind het echt bloed irritant dat het soms lijkt of ALLE engineers alleen maar stingers bij zich hebben, je kunt dan bijna niet meer vliegen. Ik focus me zelf liever op het afschieten van andere jets maar dat wordt soms gruwelijk vernaggelt.
Maar ik focus me liever op het afschieten van andere infanterie, en dat wordt gruwlijk vernaggeld door helis en tanks, thats the game, je bent niet alleen. Moet je een flightsim spelen als je enkel jet combat wilt.
[ Voor 29% gewijzigd door Sissors op 02-11-2011 11:52 ]
Ja klopt, krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar, misschien gebrek aan skills op dat gebiedfurby-killer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:50:
Alleen op helis schieten, op jets schieten is verspilling van munitie (ik neem aan dat je stingers bedoelt).
Engineer met de AA launcher, in combinatie met een 2de engineer kan je zelfs jets/heli's met flares neerhalen.Ricloo86 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:38:
Vanaf de grond haal ik echt niets uit de lucht....iemand nog tips? (vliegen doe ik "nog" niet aan)...
Verder laat ik jets voor wat ze zijn, heli's bieden nog enig gevaar voor grondgevechten (waar het spel zich afspeelt), maar gros van de jet-vliegers voegen echt niets toe aan de game. Laat ze daar maar lekker in de lucht alles uitvechten, hou ik me wel bezig met zut wat belangrijker is
Gros van de jets wordt ook niet door AA neergemaaid, maar door eigen vliegfouten of een heatseaker tegenstander
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 02-11-2011 11:53 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gebruik jij macro's in Battlefield 3 met je Roccat Kone?Flex0r schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:12:
[...]
Hielp bij mijn Roccat Kone. Kon ook in 1 keer een stuk beter overweg met de heli's.
Bedankt man ik ga het proberen!
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:19:
[...]
ik adviseer je te vliegen met de pijltjes toetsen op je toetsenbord en te schieten met je spacebar
Is dus geen gebrek aan skills, is nagenoeg onmogelijk. Alleen als een jet laag vliegt, scherpe bochten maakt, en geen flares heeft kan je hem neerhalen. (Of zolang rondhangt dat je twee keer stinger op hem kan schieten).Ricloo86 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:51:
[...]
Ja klopt, krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar, misschien gebrek aan skills op dat gebied
[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 02-11-2011 11:53 ]
Ja dus het beste samen met een squad member die dingen naar beneden halen.SinergyX schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:52:
[...]
Engineer met de AA launcher, in combinatie met een 2de engineer kan je zelfs jets/heli's met flares neerhalen.
Verder laat ik jets voor wat ze zijn, heli's bieden nog enig gevaar voor grondgevechten (waar het spel zich afspeelt), maar gros van de jet-vliegers voegen echt niets toe aan de game. Laat ze daar maar lekker in de lucht alles uitvechten, hou ik me wel bezig met zut wat belangrijker is
die jet vliegers laat ik ook lekker met elkaar stoeien haha
Een beetje speler met skill in een jet knalt zo de tanks weg van de tegenstander, te handig. Heli's uit de lucht halen met stingers vind ik eigenlijk nog iets te lastig, het doet gewoon te weinig damage. Van de flares heb ik niet zo gek veel last, als je iemand lang genoeg locked dan knalt hij zn flares er al uit voordat je zelf je stinger schiet.SinergyX schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:52:
[...]
Engineer met de AA launcher, in combinatie met een 2de engineer kan je zelfs jets/heli's met flares neerhalen.
Derde PC platoon zit vol. Tijd voor een 4e? Dan kan ik me ook aanmelden
Waar kan je beetje goedkoop een bf3 server huren? wil er een gaan huren (32 slots).. maar ben maar een arme student:)
probeer google eensTweaker1987 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:55:
Waar kan je beetje goedkoop een bf3 server huren? wil er een gaan huren (32 slots).. maar ben maar een arme student:)
ja.. keuze genoeg... wie is goed, ranked en niet te duur?
ze zijn allemaal ranked.Tweaker1987 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:57:
prijs kun je zelf googlen.
en op het moment zijn ze allemaal slecht. maar volgens stewie is dat de schuld van dice
Dat weet ik, maar er zijn gewoon veel lege servers. Als of er een overschot is.SileX schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:46:
[...]
als server admin kan je gewoon je server laten starten met 2 man erin.. Dan kan je iig een beetje spelen.
Maar true, je hebt echt iets van 4-6 man nodig vorodat random mensen joinen.
Floksor
Aan dat lijstje onder jou verhaaltje te zien, valt dat wel meeTweaker1987 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:55:....ben maar een arme student:)
Maare ik zou in ieder geval niet voor i3D gaan, en voor de rest zou ik één server met meerdere vrienden huren, dat scheelt aanzienlijk in de kosten
Of gewoon GoT joinen en €9,- p.k. betalen,
Ik huur zelf bij gameservers.comTweaker1987 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:57:
Zit er over te denken als de server populair is te upgraden van 24 naar 32 slots, zou dan geloof ik 110$ per 3 maanden zijn
Ahahahah.. tsja werk ervoor:).. Heb ook auto.. ahhahahaha... nee flauw.Laurens U schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:00:
[...]
Aan dat lijstje onder jou verhaaltje te zien, valt dat wel mee
Maare ik zou in ieder geval niet voor i3D gaan, en voor de rest zou ik één server met meerdere vrienden huren, dat scheelt aanzienlijk in de kosten
9 euro p.k.?
9 euro per kwartaal, that isTweaker1987 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:01:
[...]
Ahahahah.. tsja werk ervoor:).. Heb ook auto.. ahhahahaha... nee flauw.
9 euro p.k.?
Per kwartaalTweaker1987 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:01:
[...]
Ahahahah.. tsja werk ervoor:).. Heb ook auto.. ahhahahaha... nee flauw.
9 euro p.k.?
hoezo niet i3D?Laurens U schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:00:
[...]
Aan dat lijstje onder jou verhaaltje te zien, valt dat wel mee
got server zit bij i3d, en hij crasht constant
heel raar dan, want ik draai zelf ook een server bij i3D. en sinds launch is die alleen ofline geweest bij onderhoud en zit over het algemeen redelijk vol. over de hele dag heen.RocketKoen schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:05:
[...]
is die ene map eruit gehaald die server problemen geeft? heb ik iig wel gedaan
[ Voor 10% gewijzigd door roboreaper op 02-11-2011 12:09 ]
Ik gebruik mijn flares altijd pas bij het derde toontje. Eerst hoor je dat iemand op je probeert te locken, dan dat iemand op je lockt en daarna dat een missile daadwerkelijk in de lucht is. Op dat moment gebruik ik mijn flares pas. Sinds ik dat doe ben ik nooit meer door missiles (stinger of air-to-air) uit de lucht geschoten.trix0r schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:54:
[...]
Een beetje speler met skill in een jet knalt zo de tanks weg van de tegenstander, te handig. Heli's uit de lucht halen met stingers vind ik eigenlijk nog iets te lastig, het doet gewoon te weinig damage. Van de flares heb ik niet zo gek veel last, als je iemand lang genoeg locked dan knalt hij zn flares er al uit voordat je zelf je stinger schiet.
Crashes van de GoT server ligt hoogstwaarschijnlijk niet bij i3D maar aan de serversoftware.
We hebben al contact gehad met een ander bedrijf en zij geven toe dat het bij hun ook zo is.
Maar na R6 en misschien nu ook R7 is een groot deel van de problemen toch al behoorlijk minder.
We hebben al contact gehad met een ander bedrijf en zij geven toe dat het bij hun ook zo is.
Maar na R6 en misschien nu ook R7 is een groot deel van de problemen toch al behoorlijk minder.
Gisteren was het al een stuk beter dan zondag. Weet niet wat er veranderd is maar ik heb gisteren 8 uur gespeeld en slechts een servercrash meegemaakt.RocketKoen schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:05:
[...]
ja, andere servers hebben er ook last vanMicScott schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:11:
[...]
Gisteren was het al een stuk beter dan zondag. Weet niet wat er veranderd is maar ik heb gisteren 8 uur gespeeld en slechts een servercrash meegemaakt.
Nope.Blaim schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:52:
[...]
Gebruik jij macro's in Battlefield 3 met je Roccat Kone?
Ik gebruik maar 1 profiel op de muis. Ben tot nu toe te lui geweest om meerdere profielen aan te maken.

waar zijn de got servers?
stonden in m'n favorieten maar zijn nu weg?
Onderhoud geweest.Madbee schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:14:
Offline denk ikMadbee schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:14:
zie nu ook dat mijn server ook uit mijn favourite is.
Hebben nog meer mensen hier last van het niet kunnen verbinden met de EA server? Ik probeer al drie kwartier verbinding te maken, toen ik eindelijk kon joinen crashte het spel in game. Lekker vervelend dus. Speel overigens op de PS3.
Server onderhoud.alfonius schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:16:
Hebben nog meer mensen hier last van het niet kunnen verbinden met de EA server? Ik probeer al drie kwartier verbinding te maken, toen ik eindelijk kon joinen crashte het spel in game. Lekker vervelend dus. Speel overigens op de PS3.
Hier een deel kwijt, hoop dat het iets te maken heeft met de backend problemen bij EA en DICE.
Verwijderd
Gelukkig, kan ik vanavond een keer rustig knallen zonder 4 x dood te worden geschoten door jou
Conquest op Metro >.<
Enigste waar dat level goed voor is is de medical ribbons
Enigste waar dat level goed voor is is de medical ribbons
Grand Bazaar ook;).. lekker claustrofibisch qua gangentje
Grand Bazaar is geniaal voor LAV's en IRNV scopes
Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.
die heb ik helaas nog niet... Vanavond ff geluid en TS installen enda BF.. rest van progs komt wel, maar wil en moet ff kanllen.. heb teveel agressie:)
Het staat vast al ergens in het forum maar ik kan het niet vinden (ja ik ben een Noob) maar ik heb geen HD in mn XBOX-S en heb dus moeite met installeren. Kan ik de High- Definition-spul ook op een externe disk installeren (en werkend krijgen)?
Zover ik weet kan dat enkel op de HDD van MSDW2005 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:42:
Het staat vast al ergens in het forum maar ik kan het niet vinden (ja ik ben een Noob) maar ik heb geen HD in mn XBOX-S en heb dus moeite met installeren. Kan ik de High- Definition-spul ook op een externe disk installeren (en werkend krijgen)?
had het nog niet gezien
maar
Vanaf de battlelog:
NOTICE Be advised: We are seeing connectivity issues to the PC, PS3 and Xbox 360 back-end systems. DICE and EA are working on resolving the problem.
maar
Vanaf de battlelog:
NOTICE Be advised: We are seeing connectivity issues to the PC, PS3 and Xbox 360 back-end systems. DICE and EA are working on resolving the problem.
Spawns zijn geweldig in dit spel... 
EDIT: Hmm... als ik connect krijg ik dit "No contact with EA backend. Please try again later."... Gelukkig kondigen ze het in elk geval aan.
EDIT: Hmm... als ik connect krijg ik dit "No contact with EA backend. Please try again later."... Gelukkig kondigen ze het in elk geval aan.
[ Voor 42% gewijzigd door Mavamaarten op 02-11-2011 12:52 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Het is dan ook TDM. Dan vraag je er om!Mavamaarten schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:49:
Spawns zijn geweldig in dit spel...
[video]
hmmm, heb ook een gevalletje: No contact with EA backend. Please try again later.
Wat als ik nu gewoon TDM wil spelen? Bij TDM ben je in elk geval minder afhankelijk van je team dat toch geen zak uitsteekt. Objective based gamemodes vind ik het leukste, maar je zit véél te vaak in een team dat gewoon niks doet.StealthyPeanut schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:53:
[...]
Het is dan ook TDM. Dan vraag je er om!
Had ik net ook, maar hij is nu weer up!2boris schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:55:
hmmm, heb ook een gevalletje: No contact with EA backend. Please try again later.
Argh, ik ben gefrusteerd aan het worden door de jets. Het is echt lastig om ook maar iets van punten te halen zonder flares.
Volgens de Twitter feed van Battlefield 3: "Be advised: We are seeing connectivity issues to the PC,PS3 and Xbox 360 back-end systems. DICE/EA are working on resolving the problem."
Jep, hij doet t weer

Verwijderd
Wel grappig dat het altijd jouw team is dat niets kan en tegen een stel doorgewinterde profi's speelt. Misschien ligt het niet alleen aan je team...Mavamaarten schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:56:
[...]
Wat als ik nu gewoon TDM wil spelen? Bij TDM ben je in elk geval minder afhankelijk van je team dat toch geen zak uitsteekt. Objective based gamemodes vind ik het leukste, maar je zit véél te vaak in een team dat gewoon niks doet.
TDM in BF3 is te brak voor woorden. Alsof Dice een paar stagaires nog een projectje moesten geven.
Probeer een flying practice server te vinden.zezke schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:56:
Argh, ik ben gefrusteerd aan het worden door de jets. Het is echt lastig om ook maar iets van punten te halen zonder flares.
Hier kan je makkelijker vliegen zonder door 10 man gelockt te worden.
Zo kan je je flares vrijspelen.
[ Voor 4% gewijzigd door madmaus op 02-11-2011 13:01 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Heb het laast wel met plezier gespeeld welke problemen ondervind je? lijkt mij puur spawen wat niet echt goed werktTDM in BF3 is te brak voor woorden. Alsof Dice een paar stagaires nog een projectje moesten geven.
Yep.
Problemen voorbij
Mijn sevrer is ook weer te vinden
http://battlelog.battlefi...Seine-only-Rush-Conquest/
Problemen voorbij
Mijn sevrer is ook weer te vinden
http://battlelog.battlefi...Seine-only-Rush-Conquest/
Ik speel op xbox helaas en voor zover ik weet zijn die er niet op dit platform.madmaus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:01:
[...]
Probeer een flying practice server te vinden.
Hier kan je makkelijker vliegen zonder door 10 man gelockt te worden.
Zo kan je je flares vrijspelen.
Haha met het verkeerde been uit bed gestapt zeker?Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:00:
[...]
Wel grappig dat het altijd jouw team is dat niets kan en tegen een stel doorgewinterde profi's speelt. Misschien ligt het niet alleen aan je team...
TDM in BF3 is te brak voor woorden. Alsof Dice een paar stagaires nog een projectje moesten geven.
Nee, tuurlijk verlies ik niet altijd. Maar het gebeurt toch best vaak dat je in een team terecht komt dat niets doet, en dat maakt het minder leuk. Op TDM zijn de spawns super brak, maar daar ben je ten minste iets minder verplicht om als team te werken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien