Adante schreef op woensdag 02 november 2011 @ 03:23:
[...]
... Commo-rose werkt ook niet fijn, lijkt meer op een random mod gemaakt (toen dat nog kon) door één of ander script kiddie. Alles werkt gewoon niet lekker, terwijl de PC daar juist geschikt voor is.
...
die commo-rose kan perfect gebruikt worden om te vragen achter Ammo/medkit..... ALS het maar goed was uitgewerkt. NOT the case, dan liever het systeem van BC2 (corsair over medic/assault en Q duwen). Ik hoor nl. nooit iemand roepen voor ammo...ligt dat dan aan mij, aan anderen die de commo-rose niet gebruiken (gebruik hem zelf zeer zelden, en dan alleen voor "go go go" of "thanks", in de hoop dat de andere het begrepen heeft), of aan het spel dat het gebruik van de commo-rose niet of nauwelijks aanmoedigt of aan de implementatie van de rose?
Als je niet goed kan communiceren met je team (laat staan squad), kunnen ze je ook niet helpen (ammo/medkit/motionsensors/repairs).
Eén van de redenen waarom er ook zo weinig teamplay is denk ik.
edit @ hieronder: Gelogen hebben ze inderdaad niet...

Ik klaag niet hoor, meer unlocks = meer om nom nom nom. Maar het is wel wat
cheap
edit2: Ik kwam juist deze
plugin tegen voor TS/ArmA. Zou het immersion-gevoel in BF3 net dat beetje versterken imho, maar daarvoor zijn de mogelijkheden van BF3 wat te beperkt. (plugin werkt samen met ACE2, een mod voor ArmA2)
The ACRE mod links ArmA2 and Teamspeak3 to create a more immersive environment in which we play in, including positional audio, real radio communications and complete compatibility with the ACE2 ArmA2 project.
We intend to create the most realistic and immersive radio system within the current gaming world; based off of real life experience and knowledge, as well as the use of physical terrain obscuration, radio loss, distortion, and all other considers a real radio operator must make on a daily basis.
[
Voor 52% gewijzigd door
Tokkes op 02-11-2011 04:26
]