Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:29
Sj44k13 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:45:
Klopt het dat je per kant per klasse scopes moet unlocken? Beetje irritant...

Had net leuke bug: ik spring een raam in en ga dood. Had vandaag ook dat ik naar achter reed tegen een muurtje (heel zachtjes) met een AA gun en dood ging.

Voor de rest prima spel, maar heb er nog wat moeite mee :P
erger :P
per wapen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:38:
Let's get this show on the road!
Never mind, sorry maar dit werkt gewoon niet. De rubberbanding is een stuk erger dan voorheen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 16:15

Eagle Creek

Breathing security

Net in een een server, gast aan de andere kant constant headshots. Achter een boom, even je koppie omhoog, baf, headshot. Hij stond met ongeveer 12 kills nogal vooral op de rest van z'n team..

Ik wil niemand valselijk beschuldige van oneervolle praktijken maar het is toch bizar hoe snel dat gaat tegenwoordig. Ik snap echt de lol er niet van..
Had net leuke bug: ik spring een raam in en ga dood
Door glas springen kan zomaar arterial bleeding veroorzaken :p.

[ Voor 26% gewijzigd door Eagle Creek op 01-11-2011 23:49 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 07:12

Stewie!

Keen must die!

Welke van de 4 speelde je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nummertje 1 met DiceBetaBug en Ramon van i3D was er net.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 16:15

Eagle Creek

Breathing security

Ik zag niet op een GoT-server, mocht de vraag naar mij gericht zijn.
Even m'n frustratie eruit.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:19
Asgaro schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:15:
[...]

Mensen hebben wat issues met BF3, en smijten de game onmiddellijk in de categorie "consoles zijn het leadplatform".
Wat niet waar is. De game komt op sommige vlakken gerusht over maar dan onmiddellijk Dice beginnen te verwijten dat ze ons PC gamers in de steek laten, is echt te onnozel voor woorden.
Als je BF3 een console game vind, moet je maar bij Valve's games blijven.
Ik kan tal van kenmerken opsommen dat toont dat PC meer aandacht kreeg dan consoles.

Ja, er zijn nog issues, maar bij een game van dit kaliber is dit toch normaal. Een game is nooit bugvrij at release.
En Dice heeft altijd al buggy games gehad at release.
BF3 at release speelt momenteel véél beter dan BF2 at release, en BFBC2 at release.

En game loopt hier veel beter dan de beta, qua FPS.
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor, het was maar een vraag :)

En dat is dus ook het punt waar ik heel erg tegen aan loop , je zegt het zelf al. "Dice heeft altijd buggy games at launch", correctemundo.. dit heb ik zelf ook ervaren met Medal of Honor, een game die hèèl veel potentieel had, maar na launch heeft Dice de game in de stront laten zakken met als gevolg dat het nu nog stikt van de bugs. zo ga je niet met je produkt om , en zeker niet met de mensen die het kopen. ik hoop echt van harte dat ze dit bij BF3 niet doen , daar komt dus mijn vraag vandaan of er in BF3 enige progressie is geboekt sinds beta.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:54

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb zelf vandaag mn infrarood sight vrijgespeeld. voor mn scar-H

echt handig. vooral in de woestijn+ donkere plaatsen(ene level met die tunnel)
je spot veel sneller mensen die proberen zich verstoppen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Tsurany schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:46:
[...]

Never mind, sorry maar dit werkt gewoon niet. De rubberbanding is een stuk erger dan voorheen.
Amen.

Was op de full Theren(of hoe hij mag heten) server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:05
Gropah schreef op woensdag 02 november 2011 @ 00:00:
[...]

Amen.

Was op de full Theren(of hoe hij mag heten) server.
echt een bagger map trouwens, op de pics zag het er tof uit, maar hij is niet zo koel, en draait echt voor geen meter, shift delete :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms is het prima, soms is het gewoon sterk aanwezig. Het lijkt met vlagen en volstrekt willekeurig, heeft volgens mij niks te maken met waar je loopt, waar je staat of wat je doet. Enkel heb ik er nooit last van als ik stil sta lijkt, enkel bij lopen.

Edit: Lijkt alsof het erger is naarmate je zelf sneller beweegt. Stil staan zorgt voor geen lag en snelle voertuigen voor veel meer lag.

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 02-11-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 07:12

Stewie!

Keen must die!

R7

Changes
- Fix for rubber banding
- TDM/SQDM spawn point fix
- 2 crash fixes in end of round
- Fix for connection problem when joining password protected servers
- Removed ‘vars.allUnlocksUnlocked’ once ranked server settings are enforced, this may come back in some form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
TDM/SQDM spawn point fix
Ik ben benieuwd. Het huidige spawnsysteem/-algorthime in *DM is gewoon te belabberd voor woorden. Regelmatig word ik in een groep van 4 vijanden gespawnd. Of word ik opeens geknifed door iemand die achter me spawnde. :F
Removed ‘vars.allUnlocksUnlocked’ once ranked server settings are enforced, this may come back in some form.
Euhm, wat word hiermee bedoeld?

[ Voor 24% gewijzigd door SirNobax op 02-11-2011 01:37 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Hey, EA/DICE zeiden al dat er VEEEEEEL meer unlocks gingen zijn dan in BC2. Hebben ze het Polyphony Digital-style (GT5) gedaan: recycling... "dezelfde" unlocks, voor elk ander wapen opnieuw, niet per klasse.

trouwens, was net even aan het rondkijken op battlelog... zie ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2up7k06.png

Ik ga hiervan uit dat queueing werkt? Kan het atm niet testen, heb bf3 niet op deze pc staan :)

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het werkte op een aantal R7 test servers en nu R7 is uitgerold denk ik dat het op alle R7 servers zal werken. De GoTBF3.nl servers draaien in ieder geval op R7. Morgen hopelijk 3x64p en 3x32p online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
als de problemen aan de server-kant uit de weg zijn, mag DICE zich bezighouden met de user interface.
Zo kan ik er niet bij waarom je chatwindow sluit terwijl je aan het typen bent en je gaat dood...JE BENT DOOD, alsof je iets anders kunt doen dan typen. Echt het uitgelezen moment om de chatbox te sluiten...Of, afgezien van het feit dat die chatbox ongelooflijk hard in de weg staat, dat je amper de tijd hebt iets te lezen zonder de mogelijkheid de chatbox "uit te klappen", zoals in BC2. Next up: kit customizen... Is gewoon veel te onoverzichtelijk, en dan moet je nog echt expliciet op die tab klikken en het dan maar uitzoeken hoe het juist allemaal werkt. En waarom kan ik tijdens de game, terwijl ik "leef" niet naar het kit customization menu gaan?
En het squad menu...die "join" knop staat echt op de meest ongelukkige plaats ooit. vervang "quit squad" met "join" en laat "find a squad" staan, en het is imho perfect.

Enige voordeel aan de "end-game" is dat niet iedereen de chatbox volspamt met "gg", ook al was het de kuttigste pot die ik ooit gespeeld had... zeg dan "bg", ipv "gg" gewoon omdat het zogezegd hoort

[ Voor 15% gewijzigd door Tokkes op 02-11-2011 02:37 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tsurany schreef op woensdag 02 november 2011 @ 02:22:
Het werkte op een aantal R7 test servers en nu R7 is uitgerold denk ik dat het op alle R7 servers zal werken. De GoTBF3.nl servers draaien in ieder geval op R7. Morgen hopelijk 3x64p en 3x32p online :)
Zolang vip-slots nog niet werken zou ik que-ing lekker uit laten, doen wij iig wel.
Moet anders straks nog langer wachten om m'n eigen server op te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Tokkes schreef op woensdag 02 november 2011 @ 02:33:
als de problemen aan de server-kant uit de weg zijn, mag DICE zich bezighouden met de user interface.
Zo kan ik er niet bij waarom je chatwindow sluit terwijl je aan het typen bent en je gaat dood...JE BENT DOOD, alsof je iets anders kunt doen dan typen. Echt het uitgelezen moment om de chatbox te sluiten...Of, afgezien van het feit dat die chatbox ongelooflijk hard in de weg staat, dat je amper de tijd hebt iets te lezen zonder de mogelijkheid de chatbox "uit te klappen", zoals in BC2. Next up: kit customizen... Is gewoon veel te onoverzichtelijk, en dan moet je nog echt expliciet op die tab klikken en het dan maar uitzoeken hoe het juist allemaal werkt. En waarom kan ik tijdens de game, terwijl ik "leef" niet naar het kit customization menu gaan?
En het squad menu...die "join" knop staat echt op de meest ongelukkige plaats ooit. vervang "quit squad" met "join" en laat "find a squad" staan, en het is imho perfect.

Enige voordeel aan de "end-game" is dat niet iedereen de chatbox volspamt met "gg", ook al was het de kuttigste pot die ik ooit gespeeld had... zeg dan "bg", ipv "gg" gewoon omdat het zogezegd hoort
Je ziet met dat soort dingen duidelijk dat ze eigenlijk nog graag een paar maandjes extra tijd hadden gehad. Het squad systeem is nog steeds erg omslachtig (Even niet denken aan bugs zoals het niet kunnen joinen van een squad met maar 3 members), eerst je squad leaven, dan op de squad klikken en vervolgens weer op een join knopje dat niet eens in de buurt staat. Geen goede lijst van wie in welke squads zit, etc etc. Dan vond ik de menus van BC2 zelfs een stuk sterker. Commo-rose werkt ook niet fijn, lijkt meer op een random mod gemaakt (toen dat nog kon) door één of ander script kiddie. Alles werkt gewoon niet lekker, terwijl de PC daar juist geschikt voor is. Attachments of outfits kiezen is enorm onhanding, waarom niet gewoon een simpele lijst in plaats van overal die verdomde pijltjes bij te pleuren. Die chat is ook bagger, hij verdwijnt zomaar (Maar goed, een jaar na de release van BC2 konden we dit ook veranderen. Ik heb hoop!), je kan hem niet openen, staat op een waardeloze kut plek en overzichtelijk is het zeker niet.

Van UI design hebben ze helaas weinig kaas gegeten... Alle menus en andere onderdelen van de UI moeten gewoon goed zitten bij de release. Ik ben eigenlijk al lang blij dat we Battelog hebben, dan is een ongebrijpelijke server browser in ieder geval geen probleem. Helaas worden dit soort dingen keer op keer onderschat. Een game als Arma2 komt er mee weg, een game als Battlefield 3 bij mij dus duidelijk niet.
bvk schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:33:
Rename 1 van deze servers naar GoTBF3.nl - DICE R7-BETA SERVER en hij zit waarschijnlijk constant vol.... ;)
De grap van de dag.

@Stewie, Ik had dezelfde problemen als Tsurany had. Random rubberbanding op enorm veel momenten. Of het erger of niet was kan ik je helaas niet vertellen. Eigenlijk geen Theran Highway gespeeld hiervoor, omdat het gewoon niet te doen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Adante schreef op woensdag 02 november 2011 @ 03:23:
[...]
... Commo-rose werkt ook niet fijn, lijkt meer op een random mod gemaakt (toen dat nog kon) door één of ander script kiddie. Alles werkt gewoon niet lekker, terwijl de PC daar juist geschikt voor is.

...
die commo-rose kan perfect gebruikt worden om te vragen achter Ammo/medkit..... ALS het maar goed was uitgewerkt. NOT the case, dan liever het systeem van BC2 (corsair over medic/assault en Q duwen). Ik hoor nl. nooit iemand roepen voor ammo...ligt dat dan aan mij, aan anderen die de commo-rose niet gebruiken (gebruik hem zelf zeer zelden, en dan alleen voor "go go go" of "thanks", in de hoop dat de andere het begrepen heeft), of aan het spel dat het gebruik van de commo-rose niet of nauwelijks aanmoedigt of aan de implementatie van de rose?

Als je niet goed kan communiceren met je team (laat staan squad), kunnen ze je ook niet helpen (ammo/medkit/motionsensors/repairs). Eén van de redenen waarom er ook zo weinig teamplay is denk ik.

edit @ hieronder: Gelogen hebben ze inderdaad niet... :) Ik klaag niet hoor, meer unlocks = meer om nom nom nom. Maar het is wel wat cheap

edit2: Ik kwam juist deze plugin tegen voor TS/ArmA. Zou het immersion-gevoel in BF3 net dat beetje versterken imho, maar daarvoor zijn de mogelijkheden van BF3 wat te beperkt. (plugin werkt samen met ACE2, een mod voor ArmA2)
The ACRE mod links ArmA2 and Teamspeak3 to create a more immersive environment in which we play in, including positional audio, real radio communications and complete compatibility with the ACE2 ArmA2 project.

We intend to create the most realistic and immersive radio system within the current gaming world; based off of real life experience and knowledge, as well as the use of physical terrain obscuration, radio loss, distortion, and all other considers a real radio operator must make on a daily basis.

[ Voor 52% gewijzigd door Tokkes op 02-11-2011 04:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:35

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Tokkes schreef op woensdag 02 november 2011 @ 02:06:
[...]

Hey, EA/DICE zeiden al dat er VEEEEEEL meer unlocks gingen zijn dan in BC2. Hebben ze het Polyphony Digital-style (GT5) gedaan: recycling... "dezelfde" unlocks, voor elk ander wapen opnieuw, niet per klasse.
Tsja, er zijn toch meer unlocks? Sowieso is er veel meer te customizen dan er bij BC2 was heb ik het idee. Misschien ligt dat aan mij hoor, ik vind het in ieder geval geweldig leuk om wat vaker *iets* te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Queue werkt als ik het goed zie.
Join net een server en in het battlelog schermpje staat nu "You are first in queue!" [leave queue]
1 minuutje laten joining server

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er op die got server veel no skillers zitten. Mensen die expres torrents hebben draaien, IRNV scope gebruiken, rpg spammen, mortar spammen etc.

Teamstacken, maar dan wel zo sportief zijn om te klagen dat de tegenstander waarschijnlijk geen mcom gaat vernietigen ipv de teams even te mixen _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03:44
Gisteren voor het eerst bf3 aan geslingerd. Meteen de configuratie in gedoken om mijn controls goed te zetten maar het lijkt wel of het spel er niet goed mee om kan gaan. Reload onder mouse scroll down lukt niet. Reload onder duim button lukt ook niet. Is hier een rede voor?

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:11:
Jammer dat er op die got server veel no skillers zitten. Mensen die expres torrents hebben draaien, IRNV scope gebruiken, rpg spammen, mortar spammen etc.

Teamstacken, maar dan wel zo sportief zijn om te klagen dat de tegenstander waarschijnlijk geen mcom gaat vernietigen ipv de teams even te mixen _/-\o_
Dus de engineer, unlocks en geen glasvezel hebben = no skill?
Op metro conquest na zie ik geen problemen. Overigens net gewoon een potje conquest gewonnen vanuit de kant die altijd verliest. In het begin de 2e set roltrappen gerushed. Terwijl hun hele team druk bezig was met B cappen en RPG/nade spammen op mijn team, liep ik door naar Café en capte die onder hun neus vandaan :P
5 man kwamen terug naar cafe om mij te vinden/killen. Het heeft ze een hele tijd gekost, en ik heb er nog 6 kills weten te maken voor ik dood was.
Maar ondertussen was het wel 11 vs 15 @ B, dus waren ze die ook kwijt :)
rest van de map was een spawnrape fest @ café

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:11:
Nu heb ik veel gehoord, maar wat is er in hemelsnaam mis met een IRNV scope?

@RocketKoen, das natuurlijk ook onzin, want een engineer hoeft geen RPGs op infanterie te schieten (Ik doe het enkel als iemand achter een muurtje staat ofzo, anders kan je veel beter met je primary wapen lopen), en er zijn al heel lang mensen die gamen zonder glasvezel, wat altijd al gewoon prima gaat. Een 1mbit/258kbit lijntje kan je prima op gamen, games trekken nauwlijks bandbreedte. Ik kan ook probleemloos van usenet vol downloaden en gamen zonder enig verschil te merken. Zodra iemand echter torrents aanzet die niet heel zwaar gecapped zijn schieten ping tijden omhoog.

[ Voor 45% gewijzigd door Sissors op 02-11-2011 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tokkes schreef op woensdag 02 november 2011 @ 02:06:
[...]

trouwens, was net even aan het rondkijken op battlelog... zie ik dit:
[afbeelding]

Ik ga hiervan uit dat queueing werkt? Kan het atm niet testen, heb bf3 niet op deze pc staan :)
queuing werkt op de ps3 50/50 - soms wordt je in wachtrij geplaatst, andere keer krijg je melding; server vol. waarom heb soms wel, soms neit werkt :F :?
cheiron schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:43:
Blegh.. zo een avond dat je helemaal niets raakt:
- Close combat maps; steeds te laat
- Even in de jet: spawnrapende enemy jets: niet eens op kunnen stijgen
- Even als recon: iedereen missen en kapotgeschoten door een tank

Ik ben er ook wel achter dat ik dit spel in MP eigenlijk geen donder aan vind als ik niet met bekenden speel.
dat is altijd zo geweest; teamplay!!! je wilt eigenlijk alleen met bekende spelen die daad werkelijk actief zijn; ammo leveren, fanatiek spotten (v importante), repairen van tankjes etc.

ps; hoe draaide de game gister op de PS3? ik heb voor 't eerst praktisch lag-vrij gespeeld *O* enkele potjes/servers waren om te :'( maar groot en deels geen klachten gehad - improvement

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
furby-killer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:20:
[...]

Nu heb ik veel gehoord, maar wat is er in hemelsnaam mis met een IRNV scope?
De IR scope voor guns is wat flares zijn voor vliegtuigen :P
Maakt je het leven zo veel makkelijker ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Plus dat een IR scope maar 1x is dus de meest precieze scope is het nu ook weer niet. Wel een verrekt handige scope..

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:23:
[...]

De IR scope voor guns is wat flares zijn voor vliegtuigen :P
Maakt je het leven zo veel makkelijker ;)
Maar je klaagt toch ook niet dat mensen die flares gebruiken nolifers zijn?

Ik heb gisteren weer even soms IRNV gebruikt, handig dingetje om snipers te vinden die ergens in de zijkant liggen, het is dan inderdaad gewoon handig om ze te vinden. En ook in de tunnel van damavand peak om mensen te zoeken die in een donker hoekje zitten. Maar buiten dat gebruik ik toch echt een stuk liever RDS of ACOG scope als dat niet nodig is.

Edit: inderdaad wat martijn zegt. Als dat ding nu een 4x scope was was hij extreem handig (behalve close combat), maar omdat hij maar 1x is is hij wel goed om snipers enzo te vinden, maar een stuk minder goed om ze daadwerkelijk dood te schieten.

[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 02-11-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Gisteren eindelijk heatseakers unlocked voor m'n jet. Mooi om te zien dat manouvres uit dedicated flightsims gewoon werken :D

Over unlocks gesproken, ik zag net in battlelog dat ik eigenlijk niets meer heb om naar uit te kijken qua unlocks. Ben niet iemand die alle scopes wil unlocken voor wapens die ik toch nooit ga gebruiken. Beetje teleurstellend. Ik ben nu eigenlijk jets aan het lvl'en uit verveling :X

Misschien toch maar eens GoT TS op duiken om voor wat teamwork te gaan... ben tot nu toe alleen maar aan het lone-wolven geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
furby-killer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:27:
[...]

Maar je klaagt toch ook niet dat mensen die flares gebruiken nolifers zijn?

Ik heb gisteren weer even soms IRNV gebruikt, handig dingetje om snipers te vinden die ergens in de zijkant liggen, het is dan inderdaad gewoon handig om ze te vinden. En ook in de tunnel van damavand peak om mensen te zoeken die in een donker hoekje zitten. Maar buiten dat gebruik ik toch echt een stuk liever RDS of ACOG scope als dat niet nodig is.
Ik klaag er ook niet over :)
Ik heb dat ding zelf op mn M240B zitten. Nu kan ik in donkere hoekjes op gele vlekken schieten in plaats van op rode taco's :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:00

d_star

Maharadja of the Year :-/

yrew schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:12:
Gisteren voor het eerst bf3 aan geslingerd. Meteen de configuratie in gedoken om mijn controls goed te zetten maar het lijkt wel of het spel er niet goed mee om kan gaan. Reload onder mouse scroll down lukt niet. Reload onder duim button lukt ook niet. Is hier een rede voor?
Hier heb ik ook last van, en wel met een Logitech G500. Niet de meest onbekende muis, lijkt me. Ik zou zo graag het selecteren van mn mes, en selecteren van mn pistool en het gooien van een granaat willen binden aan muisknoppen, maar om de een of andere reden herkent BF3 niet die knoppen..

Uit wanhoop van de week maar Logitech Setpoint geinstalleerd, maar na een behoorlijk brakke poging tot installatie, gevolgd door een herstart en bij het gebruiken van de muis direct een BSOD heb ik dat er maar afgeflikkerd.. Wat is dat een brakke software zeg.

Nog meer mensen met hetzelfde probleem als yrew en ik? En nog belangrijker: weet iemand een oplossing?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Eagle Creek schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:47:
Net in een een server, gast aan de andere kant constant headshots. Achter een boom, even je koppie omhoog, baf, headshot. Hij stond met ongeveer 12 kills nogal vooral op de rest van z'n team..

Ik wil niemand valselijk beschuldige van oneervolle praktijken maar het is toch bizar hoe snel dat gaat tegenwoordig. Ik snap echt de lol er niet van..
Snipen is geniaal.

Het doel is zo snel mogelijk die tickets van je tegenstander op krijgen. Hoe je het doet zal mij een zorg wezen.

Dat jij de lol er niet van inziet kan iemand anders dat er wel van inzien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:12

Oxigeon

En zo is dat!

himlims_ schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:22:
[...]
ps; hoe draaide de game gister op de PS3? ik heb voor 't eerst praktisch lag-vrij gespeeld *O* enkele potjes/servers waren om te :'( maar groot en deels geen klachten gehad - improvement
Gisteravond laat heb ik nog wat gegamed. Vond eigenlijk dat ik nog aardig wat keren een lag had.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
d_star schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:30:
[...]

Hier heb ik ook last van, en wel met een Logitech G500. Niet de meest onbekende muis, lijkt me. Ik zou zo graag het selecteren van mn mes, en selecteren van mn pistool en het gooien van een granaat willen binden aan muisknoppen, maar om de een of andere reden herkent BF3 niet die knoppen..

Uit wanhoop van de week maar Logitech Setpoint geinstalleerd, maar na een behoorlijk brakke poging tot installatie, gevolgd door een herstart en bij het gebruiken van de muis direct een BSOD heb ik dat er maar afgeflikkerd.. Wat is dat een brakke software zeg.

Nog meer mensen met hetzelfde probleem als yrew en ik? En nog belangrijker: weet iemand een oplossing?
Ik heb hier de logitech mx revolution en ik heb setpoint wel geïnstalleerd. Zijn er mensenmet muizen van een andere fabrikant die hier geen last van hebben

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah zeg...

Gisteren op een NL server bezig geweest, Damavand Peak gespeeld, ik pak de heli en knal die andere af. Speel als recon.

Uiteindelijk word me heli kapot gemaakt en ik land rustig in het kamp van de tegenstand.

Krijg ik op me lazer van de admin dat ik druk bezig was met het cappen van de flags aan de andere kant terwijl de gevechten in de tunnel waren. We wonnen dik daar niet van, maar ik zie het probleem echt niet zo hiermee... Ik pleurde elke keer me beacon in hun kamp en ging lekker zitten snipen daar (niet op de spawn maar richting de tunnel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
yrew schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:38:
[...]

Ik heb hier de logitech mx revolution en ik heb setpoint wel geïnstalleerd. Zijn er mensenmet muizen van een andere fabrikant die hier geen last van hebben
ik heb er een van dezelfde fabrikant, en geen problemen...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:28
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:39:
Nah zeg...

Gisteren op een NL server bezig geweest, Damavand Peak gespeeld, ik pak de heli en knal die andere af. Speel als recon.

Uiteindelijk word me heli kapot gemaakt en ik land rustig in het kamp van de tegenstand.

Krijg ik op me lazer van de admin dat ik druk bezig was met het cappen van de flags aan de andere kant terwijl de gevechten in de tunnel waren. We wonnen dik daar niet van, maar ik zie het probleem echt niet zo hiermee... Ik pleurde elke keer me beacon in hun kamp en ging lekker zitten snipen daar (niet op de spawn maar richting de tunnel).
Men neme een bakje met tactiek... Wat is hier nou t probleem van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
RocketKoen schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:39:
[...]

ik heb er een van dezelfde fabrikant, en geen problemen...
Hoopvol. Heb je wel of geen set point? En welk type muis? Ik vind het echt heel vervelend om een andere key configuratie aan te leren.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:16
server met domme admin en net zo domme "regels", links laten liggen en gewoon lekker een andere server zoeken

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Wat ik ook grappig vind is dat ik best veel servers met de regels: no spawn rape en no rpg's on infantry.
En als iemand dit dan 3x doet herhalen ze 3x de waarschuwing maar doen ze er nog niks mee XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:28
Kun je trouwens zo bij elke server in de que komen staan? Ik krijg namelijk alleen maar "Server is full" meldingen.

Wil wel eens in een druk bezette server komen, 60+ maar zie alleen maar volle servers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
yrew schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:44:
[...]

Hoopvol. Heb je wel of geen set point? En welk type muis? Ik vind het echt heel vervelend om een andere key configuratie aan te leren.
MX620 zonder setpoint

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 18:19
Stewie! schreef op woensdag 02 november 2011 @ 01:28:
R7

Changes
- Fix for rubber banding
- TDM/SQDM spawn point fix
- 2 crash fixes in end of round
- Fix for connection problem when joining password protected servers
- Removed ‘vars.allUnlocksUnlocked’ once ranked server settings are enforced, this may come back in some form.
Mooi mooi, die rubberbanding was echt een bitch vooral op caspian border / andere grote conquest mappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

yinx84 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:28:
Gisteren eindelijk heatseakers unlocked voor m'n jet. Mooi om te zien dat manouvres uit dedicated flightsims gewoon werken :D

Over unlocks gesproken, ik zag net in battlelog dat ik eigenlijk niets meer heb om naar uit te kijken qua unlocks. Ben niet iemand die alle scopes wil unlocken voor wapens die ik toch nooit ga gebruiken. Beetje teleurstellend. Ik ben nu eigenlijk jets aan het lvl'en uit verveling :X

Misschien toch maar eens GoT TS op duiken om voor wat teamwork te gaan... ben tot nu toe alleen maar aan het lone-wolven geweest.
Precies te reden dat ik blij ben dat iedereen over een tijdje klaar is met unlocken en gewoon es die game gaat spelen zoals ie bedoeld is :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook dat je niets kunt doen in windows terwijl Origin opstart? En zijn er meer mensen die het idee hebben dat mappen laden langer duurt dan vorige week? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 00:36

immetjes

HIER is BERN-E

Het lukt me maar niet om m'n Cyborg X Joystick aan het werk te krijgen met BF3. Ik heb alle keybindings weggehaald (pfff, dat was nog wel wat werk). M'n Jostick gekalibreerd en BF3 weer opgestart. Maar niets hoor, ik kan draaien en de trigger drukken wat ik wel, niets... :( Ik was er al een beetje bang voor na de bèta waar ie het ook niet deed.

In BFBC2 deed ie het ook niet, maar in BF2 wel en een ander vliegspel werkt ie feilloos.

Heeft iemand dit wel aan het werk? Ik vind het vrij ongelooflijk dat hardware in BF2 gewoon werkt en in BF3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-09 21:24

steveman

Comfortabel ten onder

Tokkes schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:12:
[...]

Probeer eens de "free-look" button zelf (staat RMB by default) ook te mappen en in te drukken? :)
Aha! Ik dacht teveel vanuit flightsims, en te weinig vanuit... uh?

Wel jammer dat je nu dus niet kan rond kijken èn sturen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
immetjes schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:25:
Het lukt me maar niet om m'n Cyborg X Joystick aan het werk te krijgen met BF3. Ik heb alle keybindings weggehaald (pfff, dat was nog wel wat werk). M'n Jostick gekalibreerd en BF3 weer opgestart. Maar niets hoor, ik kan draaien en de trigger drukken wat ik wel, niets... :( Ik was er al een beetje bang voor na de bèta waar ie het ook niet deed.

In BFBC2 deed ie het ook niet, maar in BF2 wel en een ander vliegspel werkt ie feilloos.

Heeft iemand dit wel aan het werk? Ik vind het vrij ongelooflijk dat hardware in BF2 gewoon werkt en in BF3 niet.
Je moet niet alleen de keybinds weghalen. Je moet ze ook rebinden aan je joystick knoppen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Inmiddels lvl 17 en de UMP is nog steeds goed, alleen op lange afstanden, mja, een propjes schieter doet het dan beter :p

Maar even over vehicles. Landvoertuigen is niet echt lastig, das bijna hetzelfde als lopen. Echter die helicopters en jets. WTF hoe bestuur je die dingen? Zo'n heli heeft alleen een up en een down, en geen forward... Anyways, weet iemand youtube linkjes of geschreven tutorials voor het vliegen met heli's en jets in deze game? Ik heb het dan wel over de PC versie. Tutorials voor de xbox/ps3 zijn er genoeg.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
ye-roon schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:28:
Inmiddels lvl 17 en de UMP is nog steeds goed, alleen op lange afstanden, mja, een propjes schieter doet het dan beter :p

Maar even over vehicles. Landvoertuigen is niet echt lastig, das bijna hetzelfde als lopen. Echter die helicopters en jets. WTF hoe bestuur je die dingen? Zo'n heli heeft alleen een up en een down, en geen forward... Anyways, weet iemand youtube linkjes of geschreven tutorials voor het vliegen met heli's en jets in deze game? Ik heb het dan wel over de PC versie. Tutorials voor de xbox/ps3 zijn er genoeg.
ga vliegen met WASD en de pijltjes toetsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

furby-killer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:27:
Edit: inderdaad wat martijn zegt. Als dat ding nu een 4x scope was was hij extreem handig (behalve close combat), maar omdat hij maar 1x is is hij wel goed om snipers enzo te vinden, maar een stuk minder goed om ze daadwerkelijk dood te schieten.
Ik speel nu standaad met de M249 en IR scope, zelfs op flinke afstanden krijg ik mensen neer, leuk plekje zoeken en bipod erbij, gaan en maaien maar.

Maar de grote vervanger voor de kansloze SOFLAM... de MAV :D

Als je spelers hebt die de radar goed gebruiken, heeft dat ding 100x meer nut dan SOFLAM. Seine crossing is helemaal ideaal, zolang je tegenstander je MAV niet ziet, kan je continue elk gaatje en hoekje doorgeven, zeker op B en C is dat een flink voordeel.

Zat laatste potje in een squad met engelse spelers en voicechat, hun 3 netjes elke bocht doorgepraat, ging er bijna geen enkel dood :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
heeft iemand ook het probleem dat die de SPOT key niet kan remappen? hij is bij default Q maar als ik hem b.v. op de right shift wil mappen dan zegt die wel Rshift maar spotten doet ie niet. als ik hem ingedrukt hou krijg je wel het commando scherm. spotten moet nog steeds met Q.

iemand hier een oplossing voor? al mijn andere keybinds werken gewoon wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
TheJukeBox schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:29:
[...]

ga vliegen met WASD en de pijltjes toetsen :D
Duurde bij mij ook even voordat ik doorhad hoe de heli werkt. Het lukt me nu aardig, maar kan nooit echt snelheid maken... als ik dat probeer ga ik altijd automatisch richting een boom :P Je moet eerste hoogte maken om vervolgens een nose-dip te doen om snelheid te krijgen... het is inderdaad niet zo simpel als een knop voor naar voren/achteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:34:
[...]

Duurde bij mij ook even voordat ik doorhad hoe de heli werkt. Het lukt me nu aardig, maar kan nooit echt snelheid maken... als ik dat probeer ga ik altijd automatisch richting een boom :P Je moet eerste hoogte maken om vervolgens een nose-dip te doen om snelheid te krijgen... het is inderdaad niet zo simpel als een knop voor naar voren/achteren.
Ja zo vlieg ik er ook mee, moet wel zeggen dat die scout choppers wel een speed boost mogen krijgen hoor, die zijn al helemaal niet vooruit te branden...

Op Kharg Island zijn die scout choppers trouwens wel DE manier om jets uit de lucht te knallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 21:22
Flghter1982 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:33:
heeft iemand ook het probleem dat die de SPOT key niet kan remappen? hij is bij default Q maar als ik hem b.v. op de right shift wil mappen dan zegt die wel Rshift maar spotten doet ie niet. als ik hem ingedrukt hou krijg je wel het commando scherm. spotten moet nog steeds met Q.

iemand hier een oplossing voor? al mijn andere keybinds werken gewoon wel.
Dat heb ik dus ook, ik spot daardoor bijna niet. Ik wil hem graag als een van de mousebuttons hebben, maar het remappen van Q lukt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 25-09 13:57
Liteiten schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:30:
[...]
Snipen is geniaal.

Het doel is zo snel mogelijk die tickets van je tegenstander op krijgen. Hoe je het doet zal mij een zorg wezen.

Bij CQ is het wel een stuk effectiever en sneller om de vlaggen over te nemen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 23:40
NOTICE We will perform maintenance on our servers (all platforms) on the 2nd of November at 9:00 - 11:00 GMT. During this time, you won´t be able to play online.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:21

Bezulba

Formerly known as Eendje

Liteiten schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:30:
[...]
Snipen is geniaal.

het ging hem meer om de constante headshots van extreem lange afstanden. Zelfs als hele goede sniper is long distant shots een beetje een crap shoot vanwege de bulletdrop en de sway van je scope. Als je dan toch constant headshots maakt is dat een beetje verdacht.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Freezerator schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:38:
[...]

Dat heb ik dus ook, ik spot daardoor bijna niet. Ik wil hem graag als een van de mousebuttons hebben, maar het remappen van Q lukt dus niet.
Spot zit ook helemaal niet in mijn configure buttons menu.
Lastig als je met de joystick wilt vliegen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
Bezulba schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:40:
[...]

het ging hem meer om de constante headshots van extreem lange afstanden. Zelfs als hele goede sniper is long distant shots een beetje een crap shoot vanwege de bulletdrop en de sway van je scope. Als je dan toch constant headshots maakt is dat een beetje verdacht.
moet je eens op je linker thumbstick drukken (ps3 dan). Dan hou je even je adem in en heb je geen last van scope wobble. Mijn record is trouwens 272 en een beetje :D

[ Voor 4% gewijzigd door cybermans op 02-11-2011 09:42 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dan nog steeds is het bijzonder verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-09 11:22
Vindt ik wel interessant om te weten; vliegen jullie met muis en keyboard of alleen met keyboard? Persoonlijk merk ik dat het vliegen met een muis best wel lastig gaat maar daarentegen kan je wel gekke moves maken om tijdens een dogfight je vijand op het verkeerde been te zetten, met keyboard kan je daarentegen weer veel beter sturen en mikken.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soepstengel schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:43:
Vindt ik wel interessant om te weten; vliegen jullie met muis en keyboard of alleen met keyboard? Persoonlijk merk ik dat het vliegen met een muis best wel lastig gaat maar daarentegen kan je wel gekke moves maken om tijdens een dogfight je vijand op het verkeerde been te zetten, met keyboard kan je daarentegen weer veel beter sturen en mikken.
Mwah gekke moves met keyboard werkt ook best wel hoor.

Wat me alleen mateloos irriteert soms is dat jets de neiging hebben om soms helemaal niet meer te reageren, donder je ineens naar beneden, kan niet sturen of wat dan ook, en maar heel soms kan ik net niet de grond raken.

Zie het wel vaker gebeuren bij anderen ook, hangen die jets echt gewoon zo zonder beweging stil in de lucht en ineens vallen ze naar beneden. Ze zijn dan niet geraakt, ze stallen niet en er zit nog zeker iemand in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:49:
[...]

Wat me alleen mateloos irriteert soms is dat jets de neiging hebben om soms helemaal niet meer te reageren, donder je ineens naar beneden, kan niet sturen of wat dan ook, en maar heel soms kan ik net niet de grond raken.

Zie het wel vaker gebeuren bij anderen ook, hangen die jets echt gewoon zo zonder beweging stil in de lucht en ineens vallen ze naar beneden. Ze zijn dan niet geraakt, ze stallen niet en er zit nog zeker iemand in...
Is volgens mij wanneer je te hoog gaat. Stall. Heb er wel vaak last van dat m'n toestel schokt.. geen rubber banding, je hoort ook echt een knal... terwijl ik niet geraakt word. Erg vervelend als je net met uiterste zorg je doelwit in je crosshair hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:49:
[...]

dat betekend dat je "engine stalled" dus valt uit... komt omdat je bijv te steil of te hoog gaat vliegen.
gewoon afterburner aan en op je speed letten. ( rechthoekige box, links )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Soepstengel schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:43:
Tot nu toe altijd gevlogen met muis en toetsenbord maar ik kan me ineens herinneren dat ik het in BF2 wel eens deed met alleen het toetsenbord en met de A-10 echt veel kills had. Zodra de servers het weer doen ga ik het meteen weer proberen met alleen toetsenbord. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Dat stil hangen had ik laatst ook.
We zaten met zijn 3en achter elkaar aan, schijnbaar gingen we te hoog toen hingen we daar stil met 3 vliegtuigen naast elkaar. Een beetje lame maja je krijg hem makkelijk onder controle daarna, gewoon even je afterburner aanzetten (pc linker shift) als je weer wat lager komt.

Ik speel altijd met toetsenbord alleen. Dat speelt veel makkelijker. Met de muis crash ik meteen, met toetsenbord heb ik best een goede contole zowel met heli als met jets.

[ Voor 22% gewijzigd door madmaus op 02-11-2011 09:56 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ik zie trouwens in alle jet tutorials dat ze altijd aanraden een bocht te maken wanneer je terug naar het slachtveld wil... ik vind het persoonlijk veeeeel sneller om laag te gaan vliegen, je toestel recht de lucht in te laten vliegen terwijl je vol op de rem trapt. Je maakt dan een halve loop... wanneer je op je kop hangt en weer zicht hebt op het speelveld draai je je toestel gewoon weer recht en zit je op een goede hoogte. Is wat lastig uit te leggen, maar zo kom je altijd precies weer uit hoe je er uit vloog. Veel Ace Combat gespeeld vroeger waar je dit soort dingen onder de knie moet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

joskuiper

PapaCooper

Kobus Post schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:39:
NOTICE We will perform maintenance on our servers (all platforms) on the 2nd of November at 9:00 - 11:00 GMT. During this time, you won´t be able to play online.
Is dat nou tussen 8 en 10 hier of tussen 10 en 12?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

joskuiper schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:58:
[...]

tussen 10 en 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
[...]

dat is wel erg lui doen:
http://www.timeanddate.com/worldclock/

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
[...]

10-12

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roboreaper schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:51:
[...]

dat betekend dat je "engine stalled" dus valt uit... komt omdat je bijv te steil of te hoog gaat vliegen.
gewoon afterburner aan en op je speed letten. ( rechthoekige box, links )
Ik zou verwachten bij engine stall dat je na 1 of 2 seconden wel naar beneden valt, ik (en vele anderen) blijven dik 10 seconden daar boven hangen, slaat echt nergens op...

En dat plafond is ook wel errug laag hoor.

Daarbij zou je bij engine stall niet ineens een soort handrem-effect moeten hebben op je vliegtuig, dat ding gaat van volle snelheid naar 0,0 in een seconde...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Singleplayer spelen dan :P
Ik ben gisteren aan BF3 begonnen, eerst singleplayer natuurlijk.
Het ziet er allemaal ontzettend vet uit, maar hij is wel moeilijk!
Ik speel op normal maar ga nog regelmatig dood omdat ik te snel naar voren wil.
3 kogels in je lichaam en je valt neer.

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 02-11-2011 10:02 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dvdkiwi schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:01:
[...]

Singleplayer spelen dan :P
Ik ben gisteren aan BF3 begonnen, eerst singleplayer natuurlijk.
Het ziet er allemaal ontzettend vet uit, maar hij is wel moeilijk!
Ik speel op normal maar ga nog regelmatig dood omdat ik te snel naar voren wil.
3 kogels in je lichaam en je valt neer.
zelfs in de SP moet je als een team spelen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 22:49

tha_crazy

Mafketel

gisteren gewoon bijna de hele avond de server vol gehad, was wel leuk
Gingen eerst even 2v2, maar binnen no-time liep die vol

Voor de verandering ook maar eens Metro aangeknalt (ook al is mijn server seine only) maar erg fijn vind ik die niet moet ik zeggen

Maar al met al, wel weer een leuke avond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tha_crazy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:02:
gisteren gewoon bijna de hele avond de server vol gehad, was wel leuk
Gingen eerst even 2v2, maar binnen no-time liep die vol

Voor de verandering ook maar eens Metro aangeknalt (ook al is mijn server seine only) maar erg fijn vind ik die niet moet ik zeggen

Maar al met al, wel weer een leuke avond :D
Seine conquest is wel een van de betere maps ja. lekker infantry gevechten en verstoppen in huisjes (als ze nog overeind staan)
Voor conquest large is het helaas iets te klein.... de map wordt niet groter, ze planten alleen een 5e vlag in het midden

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Bezulba schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:40:
[...]

Op de SV98 heb ik een headshot count van 75% van mijn kills. Dus het is niet lastig om constant headshots te maken. Helemaal niet als je beetje door hebt hoe die bullet drop werkt. En besides, die bullet drop is erg weinig op de sv 98 :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 01:39
cybermans schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:41:
[...]

moet je eens op je linker thumbstick drukken (ps3 dan). Dan hou je even je adem in en heb je geen last van scope wobble. Mijn record is trouwens 272 en een beetje :D
Ik hebT 1 keer gehad een mannetje door ze harses vanaf 509 Meter :P voelt toch wel leuk aan als je dan zo'n ribbon krijgt :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
SirNobax schreef op woensdag 02 november 2011 @ 01:35:
[...]
Ik ben benieuwd. Het huidige spawnsysteem/-algorthime in *DM is gewoon te belabberd voor woorden. Regelmatig word ik in een groep van 4 vijanden gespawnd. Of word ik opeens geknifed door iemand die achter me spawnde. :F
Het spawnen bij CQ is overigens hetzelfde. Erg irritant, maar levert ook wel leuke taferelen op als je zelf in een ruimte met meerdere enemies spawnt. Vooral bij Seine (vlag A, B en D) en Grand Bazar (vlag B ) valt me dat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:00:
[...]

Ik zou verwachten bij engine stall dat je na 1 of 2 seconden wel naar beneden valt, ik (en vele anderen) blijven dik 10 seconden daar boven hangen, slaat echt nergens op...

En dat plafond is ook wel errug laag hoor.

Daarbij zou je bij engine stall niet ineens een soort handrem-effect moeten hebben op je vliegtuig, dat ding gaat van volle snelheid naar 0,0 in een seconde...
Klopt, het stallen in BF3 slaat echt helemaal nergens op. Ook vreemd dat je geen stall warning krijgt ofzo, het voelt eerder aan als een enorme lagspike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 09:26
Ik heb me ook ff aangemeld aan het derde PC platoon met als nick chi sin x.

Ik vind het een fantastisch spel. Maar ik heb wel wat moeite moeten doen om alles stabiel te laten draaien. Eerst de bios van mijn videokaart moeten updaten (was notabene een gloednieuwe kaart). Ik wist nog niet eens dat zo'n ding een bios had ;). Dit omdat het spel na een paar minuten crashte. Dan had ik nog problemen met disconnects. Maar via dit topic gevonden dat dit opgelost geraakt door upnp uit te schakelen in de modem. Dit was inderdaad de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik heb gisteren op de GoT server flink geoefend met jets en ik merk dat ik er steeds beter mee word, alhoewel sommige mensen het steeds voor elkaar krijgen om me opeens zonder warning met de machine gun van hun jet binnen enkele seconden uit de lucht te knallen.

Air-to-air missiles wordt ik eigenlijk bijna nooit meer door geraakt... Met stealth + goed maouvreren heb je de flares al bijna niet meer nodig. Wat ik wel jammer vind is dat je er zo weinig punten mee scoort... Al zit je bijna het hele potje in de lucht, als je uiteindelijk 1500 punten hebt ofzo is het al veel... Nu nog oefenen op dogfights met de machine gun.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:10:
[...]

Klopt, het stallen in BF3 slaat echt helemaal nergens op. Ook vreemd dat je geen stall warning krijgt ofzo, het voelt eerder aan als een enorme lagspike.
Inderdaad, en daarbij ook bij het normaal vliegen gaat soms je vliegtuig enorm heen en weer schokkend en wel...

Geen idee wat het is, maar ik word niet geramd of beschoten en vlieg gewoon midden op de map en niet te hoog... zal wel een schoonheidsfoutje zijn ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

EnigmaNL schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:10:
[...]

stall warning is die enorme knal dat de motr uit valt.

en hoezo slaat het nergens op? als je je hoogte meter in de gaten houd kan je zien dat je redelijk snel daalt.
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:13:
[...]

Inderdaad, en daarbij ook bij het normaal vliegen gaat soms je vliegtuig enorm heen en weer schokkend en wel...

Geen idee wat het is, maar ik word niet geramd of beschoten en vlieg gewoon midden op de map en niet te hoog... zal wel een schoonheidsfoutje zijn ofzo...
kan komen dat je onder de 50% hp zit.. dan wordt dat ding onbestuurbaar

[ Voor 34% gewijzigd door roboreaper op 02-11-2011 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
ye-roon schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:06:
[...]

Op de SV98 heb ik een headshot count van 75% van mijn kills. Dus het is niet lastig om constant headshots te maken. Helemaal niet als je beetje door hebt hoe die bullet drop werkt. En besides, die bullet drop is erg weinig op de sv 98 :)
Wacht maar tot je de m40A5 en m83 krijgt, die hebben nog veel minder drop als de sv98 ;)
SinergyX schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:30:
[...]

Maar de grote vervanger voor de kansloze SOFLAM... de MAV :D

Als je spelers hebt die de radar goed gebruiken, heeft dat ding 100x meer nut dan SOFLAM. Seine crossing is helemaal ideaal, zolang je tegenstander je MAV niet ziet, kan je continue elk gaatje en hoekje doorgeven, zeker op B en C is dat een flink voordeel.
Je hoeft niet eens in dat ding te vliegen om hem te laten spotten. Gewoon in een van de huizen op seine crossing parkeren en met je sniper (sks + acog en suppressor) of pdw er zelf heen rennen voor free kills. :P

[ Voor 42% gewijzigd door RaCio op 02-11-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 20:56

RoyK

Hobby tekenaar

Ik vind de nightvision echt geweldig. Ook op de mappen waar je gewoon daglicht heb. Mijn setup nu is een M249 met bipot, extra magazijn (nu totaal 200kogels), nightvision en c4 of mortar. Nu wil ik gaan proberen binnen 1 of 2 weken de machinegeweer op de tank vrij te spelen. (althans..die zit er toch ook bij?)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
RoyK schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:17:
Ik vind de nightvision echt geweldig. Ook op de mappen waar je gewoon daglicht heb. Mijn setup nu is een M249 met bipot, extra magazijn (nu totaal 200kogels), nightvision en c4 of mortar. Nu wil ik gaan proberen binnen 1 of 2 weken de machinegeweer op de tank vrij te spelen. (althans..die zit er toch ook bij?)
Dat is de 2e unlock ofzo

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard machine geweer heb je al volgens mij, en die zware versie is een beetje nutteloos vind ik, alleen handig tegen laag vliegende choppers merk ik.

Ik heb op me tank na alles zo een beetje geprobeert te hebben de oude LMG weer terug gezet, heb een hekel aan infanterie dat om me tank heen staat te dartelen...

VOlgende unlock op tank: thermal vision, dat gaat wel wat helpen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
roboreaper schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:13:
[...]

stall warning is die enorme knal dat de motr uit valt.

en hoezo slaat het nergens op? als je je hoogte meter in de gaten houd kan je zien dat je redelijk snel daalt.
Ten eerste stalled een straaljager niet op 600-700 meter, ten tweede wordt je vliegtuig helemaal onbestuurbaar en blijf je 10 seconden of meer stil hangen in de lucht. Dat gebeurd niet bij het stallen van een vliegtuig...

"Stalls in fixed-wing flight are often experienced as a sudden reduction in lift as the pilot increases angle of attack and exceeds the critical angle of attack (which may be due to slowing down below stall speed in level flight). A stall does not mean that the engine(s) have stopped working, or that the aircraft has stopped moving — the effect is the same even in an unpowered glider aircraft."

Erg jammer dus dat je in BF3 gewoon stil gaat hangen als een piñata zodat iedereen je neer kan knallen.

Ook vind ik het enorm jammer dat je niet hoog kunt vliegen in Battlefield 3. Je zou verwachten dat je in een modern spel zoals BF3 gewoon heel hoog kan vliegen zoals een straaljager kan maar nee, ze hebben het plafond veel te laag gemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 02-11-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Mee eens, die IRNV ondanks 1x scope is echt geniaal ook overdag (ik voorzie hierin wel een nerf denk ik). Ik gebruik ook de M249, bipod voor verdediging, foregrip voor bruut naar voren rennen en campers neermaaien. Tac-light wil ook wel eens werken als je een corridor moet verdedigen. Hiermee kan de tegenstander je silhouet niet zien en mikken op je, ze moeten net even iets langer mikken op het midden van de lamp om je te raken. Dit geeft je net een paar seconden extra om te reageren wat cruciaal is als de tegenstander op je af komt stormen. Vergeet echter niet de lamp uit te zetten, anders worden je teammates niet vrolijk er van. ik bind hem meestal op mijn duimknop op de muis (en de andere duimtoets een melee-move maken).

Zelfde ook voor je Mortar load-out, die Mortar voorzie ik ook een nerf voor. Ik vind ze eerlijk gezegd ook behoorlijk OP. Betere optie had geweest dat je ammo voor dat ding nodig hebt, of dat er een soort van cooldown op moet komen. Gelukkig (en ook jammer eigenlijk) wordt je bij iedere shell die je lanceert ook gelijk gemarkeerd op de map. Vijandige Mortar gebruikers kan je zo wel makkelijk spotten.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:23:
[...]

Standaard machine geweer heb je al volgens mij, en die zware versie is een beetje nutteloos vind ik, alleen handig tegen laag vliegende choppers merk ik.

Ik heb op me tank na alles zo een beetje geprobeert te hebben de oude LMG weer terug gezet, heb een hekel aan infanterie dat om me tank heen staat te dartelen...

VOlgende unlock op tank: thermal vision, dat gaat wel wat helpen denk ik.
Thermal helpt wel ja.
Maar de LMG (en HMG) voor de driver zijn unlocks.
Proximity scan is overigens heerlijk :) al die stomme infantry die proberen vanachter een muurtje je tank te vernietigen...

[ Voor 9% gewijzigd door RocketKoen op 02-11-2011 10:27 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

RocketKoen schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:24:
[...]

Thermal helpt wel ja.
Maar de LMG (en HMG) voor de driver zijn unlocks.
Proximity scan is overigens heerlijk :) al die stomme infantry die proberen vanachter een muurtje je tank te vernietigen...
Als driver vind ik die Thermal helemaal niets; je ziet er niet echt wat meer door, zeker niet als je op midden/lange afstand gebruik maakt van je tank. Geef me dan maar gewoon Zoom optics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

zAo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:33:
[...]

Als driver vind ik die Thermal helemaal niets; je ziet er niet echt wat meer door, zeker niet als je op midden/lange afstand gebruik maakt van je tank. Geef me dan maar gewoon Zoom optics.
Je ziet wel mijnen liggen door Thermal vision, maar je zicht op lange afstand is wel weer belemmerd ja. Goede combinatie van driver en gunner maakt dat probleem minder erg.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Ireyon schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:35:
[...]
Je ziet wel mijnen liggen door Thermal vision, maar je zicht op lange afstand is wel weer belemmerd ja. Goede combinatie van driver en gunner maakt dat probleem minder erg.
Inderdaad, driver met Zoom en LMG, gunner met Thermal en zijn gun.

Even de squadmembers aansporen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ireyon schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:35:
[...]

ja voor de mijnen inderdaad :P
Zoom optics heb ik mee gespeeld, maar ik raak toch niks zo ver weg :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

RocketKoen schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:36:
[...]

ja voor de mijnen inderdaad :P
Zoom optics heb ik mee gespeeld, maar ik raak toch niks zo ver weg :P
Hou dat maar zo :P

Maar het een van de manieren om zelf veel minder damage op te lopen. Met 2 tanks 1-op-1 kost het je vrijwel altijd je tank omdat hij onder de 50% komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 20:56

RoyK

Hobby tekenaar

Ik bedoel de machine geweer voor in de tank voor de bestuurder die nu het kanon bediend. in BF2 heb je een 2e wapen voor infanterie.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
RoyK schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:38:
Ik bedoel de machine geweer voor in de tank voor de bestuurder die nu het kanon bediend. in BF2 heb je een 2e wapen voor infanterie.
Ja, de LMG of HMG unlock is dat. Snel te halen.
Pagina: 1 ... 40 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien