Dan pak ik ook weer de 11.9 erbij, die preview 3 is mij veels te instabiel..Enthroned schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:18:
[...]
Ik draai gewoon de 11.9 versie op een HD 6950 1GB
Alles op AUTO en die zet weer alles op HIGH
Nog geen problemen mee gehad, draait lekker soepeltjes
Verwijderd
In Nederland wel. TNT doet volgens mij geen bezorging op zaterdag. Ik was ook erg verrast!Qlii256 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:27:
[...]
Ik heb ook bij amazon.co.uk besteld en heb ook 31 oktober. Maar, op zaterdag en zondag is er toch geen post? Althans in België niet. Kan niet wachten tot maandag! Hoop alleen dat hij hier dan ook wel is.
De multiplayer is echt geweldig. Het is nog allemaal een beetje chaotisch voor mij. Ik speel CoD nu zo lang dat ik alle "tricks" wel weet. Maar ik blijf steeds nieuwe dingen ontdekken in BF3. En ook leuk dat je dingen echt moet leren. Leren vliegen in een helikopter. Leren vliegen in een jet. Dat vind ik nou echt vet.
Ik ben wel super goed met tanks of APC's (da's toch het goede woord?). Geef me een tank, en mijn team wint. Met mij bovenaan. Natuurlijk wel als engineer. Ik blijk sowieso best wel goed te zijn in BF3. Ik eindig vrijwel altijd bovenaan, geeneens met veel kills. Ik krijg denk ik de meeste punten met (en tegen) voertuigen. Ik merk ook wel dat BF3 heel erg draait om voertuigen. Of je zit in de tank. Of je zit naast de tank en repareert 'm. Of je schiet op een tank. Of je schiet op iemand die een tank probeert te repareren. Of je zit in een jet. Of je schiet op andere jets. Enzovoort. Ik vind dit erg vet, maar als je niks met voertuigen hebt is er niet veel te beleven. Ik heb wel een potje TDM gespeeld, maar dat is eigenlijk best wel saai. Modern Warfare 3 doet dat een stuk beter.
Heeft iemand anders ook het probleem dat je vaak/nooit pings van servers ziet in de browser? Bij mij is dat 99% van de tijd zo, dan staat er onder ping alleen een "-". Andere keren heb ik misschien 3 servers met 50-80, 2 met 200+ en voor de rest alleen maar -
Heb nu een paar favorites van servers waarvan ik het idee heb dat de ping wel laag is, maar zeker weet ik dit niet..
Oh, en ik heb een 100mbit verbinding van UPC, in andere games heb ik geen problemen met ping. Misschien iets met de virus scanner of zo? Zal Avast eens uitzetten, dit scheen wel meer problemen te veroorzaken..?
Heb nu een paar favorites van servers waarvan ik het idee heb dat de ping wel laag is, maar zeker weet ik dit niet..
Oh, en ik heb een 100mbit verbinding van UPC, in andere games heb ik geen problemen met ping. Misschien iets met de virus scanner of zo? Zal Avast eens uitzetten, dit scheen wel meer problemen te veroorzaken..?
[ Voor 21% gewijzigd door P4p3Rc1iP op 29-10-2011 21:39 ]
NOTICE We are going to perform some maintenance on our Xbox 360 servers in Europe. Some players may be kicked from their current games. The outage will last for a maximum of 2 hours. The maintenance should hopefully resolve some of the "Failed to connect" issues that some players are seeing. We´re very sorry for the inconvenience.
Aha.. vandaar.TheAshcat schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:41:
NOTICE We are going to perform some maintenance on our Xbox 360 servers in Europe. Some players may be kicked from their current games. The outage will last for a maximum of 2 hours. The maintenance should hopefully resolve some of the "Failed to connect" issues that some players are seeing. We´re very sorry for the inconvenience.
Zijn er meer mensen die het icoontje, bij conquest zodra je bij een vlag staat, enorm irritant vinden? Als er iemand op een verhoging staat kan ie praktisch schuilen achter dat ''conquering'' icoon. Heb liever dat zoiets rechtsonderin word geplaatst.
Duidelijk dat dit een erg irriterend icoon is... maarja, wat doe je eraan...6pack15 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:43:
[...]
Aha.. vandaar.
Zijn er meer mensen die het icoontje, bij conquest zodra je bij een vlag staat, enorm irritant vinden? Als er iemand op een verhoging staat kan ie praktisch schuilen achter dat ''conquering'' icoon. Heb liever dat zoiets rechtsonderin word geplaatst.
Wij niks.. hopelijk EA wel wat. Ik ga nu liever rush spelen. terwijl conquest toch de ''echte'' battlefield modus isFatal Mind schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:45:
[...]
Duidelijk dat dit een erg irriterend icoon is... maarja, wat doe je eraan...
Lekker, is dadelijk de AEK ook verpest.Asgaro schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:09:
Mensen die al de AEK-971 geprobeerd hebben?
Rate of fire is daar 750.
Maar bij de M416 ook, en toch lijk ik bij de AEK-971 per kill meer kogels te moeten gebruiken. Ook kan ik maar 2 personen killen met 1 magazine, terwijl dit bij de M416 toch meer is.
Betekent dit dat de AEK-971 bullets minder damage doen die van M416?
Vind het wat onlogisch want dat wapen unlock je redelijk wat later dan de M416.
Ook heeft de AEK-971 meer recoil dan de M416...
Denk dat ik dat wapen niet meer ga gebruiken. Zonde, want het is echt een mooi design...
Dan blijf ik ook maar bij de M416 want de M16A3 en de AK74M doen het gewoon niet voor me in de volle game. In de beta vond ik beiden nog geweldig.
Verder geef ik het voor vandaag op. Na een belachelijke hoeveelheid crashes ben ik er wel klaar mee voor vandaag. Een mooie afsluiter was die net op de GoT conquest server waar ik na alweer een crash 5 minuten bezig was met ctrl+alt+delete om de game uit te krijgen.

Ik zou graag een patch willen van DICE zeg. Het spel is geweldig maar het zou leuker zijn als ik eens meer dan 1.5 match zou kunnen spelen zonder gekicked te worden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vind de AEK-971 anders wel erg fijn schieten. Maar een AN-94 of F2000 toch weer iets beter.Asgaro schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:09:
Mensen die al de AEK-971 geprobeerd hebben?
Rate of fire is daar 750.
Maar bij de M416 ook, en toch lijk ik bij de AEK-971 per kill meer kogels te moeten gebruiken. Ook kan ik maar 2 personen killen met 1 magazine, terwijl dit bij de M416 toch meer is.
Betekent dit dat de AEK-971 bullets minder damage doen die van M416?
Vind het wat onlogisch want dat wapen unlock je redelijk wat later dan de M416.
Ook heeft de AEK-971 meer recoil dan de M416...
Denk dat ik dat wapen niet meer ga gebruiken. Zonde, want het is echt een mooi design...
Heb hem vandaag ook maar even opgepikt voor de XBOX en ik ben blij verrast.
Er zitten toch nog een paar leuke verrassingen in. Ik speel bijvoorbeeld erg graag egineer omdat ik graag voertuigen sloop. Tot mijn grote verbazing is het nu mogelijk om je repair tool in te leveren voor mijnen! Je kunt dus en een launcher en mijnen bij je hebben. Ik vind dit echt ideaal en het maakt voor mij dat de engineer echt een nog sterkere klasse wordt.
Daarnaast merk ik dat tanks niet meer zo sterk lijken als in bijvoorbeeld Bad Company 2. Daar moest je echt je best doen om een tank te slopen. Nu is het 2 rpg's aan de achterkant en je hebt ze disabled. Dat laaste vind ik trouwens een prima toevoeging. Zodra je de tank gedisabled hebt stapt men meestal toch meteen uit. De meeste mensen zijn toch een beetje hun oriëntatie kwijt dan en je kunt ze dan vrij eenvoudig af schieten.
Ik ben ook erg benieuwd naar de unlocks. Ik schiet nu voornamelijk met de M4 en de AK74-U (geloof ik) waarvan ik die laatste iets fijner vind. Ik heb de SCAR bijna en dan kan ik ook echt aan een wapen wennen omdat deze niet meer wisselt per fractie.
Het was trouwens voor een voormalig PC gamer wel leuk om een heuse server browser te zien op de XBOX! Nu nog muis support en we komen nog eens ergens
Er zitten toch nog een paar leuke verrassingen in. Ik speel bijvoorbeeld erg graag egineer omdat ik graag voertuigen sloop. Tot mijn grote verbazing is het nu mogelijk om je repair tool in te leveren voor mijnen! Je kunt dus en een launcher en mijnen bij je hebben. Ik vind dit echt ideaal en het maakt voor mij dat de engineer echt een nog sterkere klasse wordt.
Daarnaast merk ik dat tanks niet meer zo sterk lijken als in bijvoorbeeld Bad Company 2. Daar moest je echt je best doen om een tank te slopen. Nu is het 2 rpg's aan de achterkant en je hebt ze disabled. Dat laaste vind ik trouwens een prima toevoeging. Zodra je de tank gedisabled hebt stapt men meestal toch meteen uit. De meeste mensen zijn toch een beetje hun oriëntatie kwijt dan en je kunt ze dan vrij eenvoudig af schieten.
Ik ben ook erg benieuwd naar de unlocks. Ik schiet nu voornamelijk met de M4 en de AK74-U (geloof ik) waarvan ik die laatste iets fijner vind. Ik heb de SCAR bijna en dan kan ik ook echt aan een wapen wennen omdat deze niet meer wisselt per fractie.
Het was trouwens voor een voormalig PC gamer wel leuk om een heuse server browser te zien op de XBOX! Nu nog muis support en we komen nog eens ergens
De AEK is gewoon nog erg fijn, dus rustig aanDanielWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:48:
[...]
Lekker, is dadelijk de AEK ook verpest.
Dan blijf ik ook maar bij de M416 want de M16A3 en de AK74M doen het gewoon niet voor me in de volle game. In de beta vond ik beiden nog geweldig.
Heavy barrel + die grip vooraan + rds = een geweldig wapen.
Ik heb nu de F2000 en die vind ik persoonlijk nog fijner (wel vergelijken met dezelfde upgrades uiteraard).
Dat ding is zelfs als je redelijk hard sproeit nog goed te controleren.
De AN94 die je daarna krijgt snap ik niet helemaal.
Hij staat altijd standaard op 2 kogel mode, dus je moet naar burst wisselen ipv andersom zoals bij elk wapen (ben al tig keer dood gegaan omdat ik dus vergeten was om te wisselen).
Toen ik eindelijk de heavy barrel en grip had leek ie nog steeds nogal matig.
Hij zou heel goed moeten zijn qua range, maar de firerate is een stuk lager dan de AEK en F2000 dus van dichtbij is ie sowieso slechter dan die twee.
Op afstand vond ik hem persoonlijk ook niet echt bijzonder, maar misschien moet ik er nog wat meer mee spelen
Toch weer net mateloos geirriteerd aan het feit dat vehicles nu altijd eerst disablen. Zo krijg je natuurlijk nooit kills met je stinger...
En whats up met die Anti Air wagentes? Ik had op zn minst air missiles verwacht, moet je dat ook WEER unlocken... Komop DICE! AA heeft gewoon raketten nodig! Die jets vliegen veel te snel voor een paar lullige proppenschieters...
En whats up met die Anti Air wagentes? Ik had op zn minst air missiles verwacht, moet je dat ook WEER unlocken... Komop DICE! AA heeft gewoon raketten nodig! Die jets vliegen veel te snel voor een paar lullige proppenschieters...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
G3A3 unlocked met CO-OP, wat een BEEST van een wapen is dat 
Hij is nog net zo inaccuraat met hip-fire als in BC2, maar sighted is het een fantastisch wapen.
High damage, low rof.. op single shot is het net een sniper rifle. Misschien niet geschikt voor de sproeiers onder ons.
Adviseer iedereen om zsm alle CO-OP wapens te unlocken
Hij is nog net zo inaccuraat met hip-fire als in BC2, maar sighted is het een fantastisch wapen.
High damage, low rof.. op single shot is het net een sniper rifle. Misschien niet geschikt voor de sproeiers onder ons.
Je krijgt de G3A3 met CO-OP?unfor schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:58:
G3A3 unlocked met CO-OP, wat een BEEST van een wapen is dat
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, ook de SG553 is met co-op te unlocken en een aanrader voor engineer.
Dus wapens unlocken in de co-op neem je mee naar de mp?
Ja, kon je dat niet uit mijn posts opmaken?RoyK schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:01:
ja, zo kan je bv de m39 sniper er mee unlocken.RoyK schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:01:
weet iemand of dice werkt aan die plugin voor de g19/g15 toetsenborden net zoals in bfbc2?
Op sommige servers zie ik geen crosshair en paar kleine vensters zijn weg.
Is dat normaal door server instelling of heb ik eigen "storing" op mijn client?
En wat is screenshot knop? PrintScreen zeker?
ben je wrrs zelf. printscreen werkt, of je moest een game recorden aan hebben.MrDummy schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:04:
Is een bug, ik heb dat ook eens gehad.MrDummy schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:04:
De bug laat geen ammo zien en geen squad lijst. Alleen roadmap, alsof het super-realistisch is, maar toch beetje te veel van goede.
Ik zie ook vaak bij uitreiken rewards dat PLUS teken van healing niet te zien is. Ook grafische foutje.
[ Voor 15% gewijzigd door MrDummy op 29-10-2011 22:11 ]
Mwa lukt wel redelijk hoor, zolang ze maar beetje in de buurt komen. En het zijn niet bepaald proppenschieters. Maar maai wat infanterie neer (blijft ie toch nuttiger voor), en je hebt anti air missiles redelijk snel unlocked.Jeroenneman schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:57:
Valt ook reuze mee. Als jij in een tank steeds zit denk je dat alles om die tanks draait, maar er zijn vaak zat mensen die gewoon de tanks compleet negeren en op plekken waar die niet kunnen komen vechten.Ik ben wel super goed met tanks of APC's (da's toch het goede woord?). Geef me een tank, en mijn team wint. Met mij bovenaan. Natuurlijk wel als engineer. Ik blijk sowieso best wel goed te zijn in BF3. Ik eindig vrijwel altijd bovenaan, geeneens met veel kills. Ik krijg denk ik de meeste punten met (en tegen) voertuigen. Ik merk ook wel dat BF3 heel erg draait om voertuigen. Of je zit in de tank. Of je zit naast de tank en repareert 'm. Of je schiet op een tank. Of je schiet op iemand die een tank probeert te repareren. Of je zit in een jet. Of je schiet op andere jets. Enzovoort. Ik vind dit erg vet, maar als je niks met voertuigen hebt is er niet veel te beleven.
En daarnaast is mijn ervaring dat je wat gedult moet hebben, aan het begin zijn tanks fokking gevaarlijk, en anti tank wapens doen er toch weinig tegen. Leuk dat 2x aan achterkant een tank disabled, maar verandert er weinig aan dat hij je daarna afknalt. IFVs zijn helemaal erg, die lange platte. Die kunnen na gedisabled te zijn nog 4-5 raketten op zijkant overleven ofzo. Dat is wel bijzonder irritant, en ondertussen blijven ze gewoon infanterie afschieten.
Maar goed, als je wat gedult hebt en ik ben in de server dan laat ik elke keert dat ik een weg oversteek een rijtje anti tank mines achter. Dat vermindert die irritante tanks heel goed, disabled ze en dus moeten ze eruit. (Verschil met mijn disabled tov RPG is dat als je hem met RPG disabled hij dus een doelwit heeft om op te schieten, met mijn staat hij ergens in middle of nowhere).
Die wil ik hebben. Welke missie was dat?unfor schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:00:
[...]
Ja, ook de SG553 is met co-op te unlocken en een aanrader voor engineer.
Tank gevaarlijk ? Ik heb er al menig uitgeschakeld met een rpg hoor !
Ik zit eraan te denken om een enquête te maken met wat vragen over BF3. Ook als statistiek om gemiddelde te berekenen welke map goed is en welke slecht, enz... Gewoon even kijken wat jullie van vinden over BF3
Tanks zijn ook met raketten erg simpel te killen. 2 rakketen op de achterkant is inta kill en bij 2 a 3 op de zij/voorkant gaat hij auto dood, dus moet de persoon erin uitstappen en repairen of de tank achterlaten.
Ben zelf erg goed met de tank en heb dan ook al zon 460 kills en 133k xp mee, waarmee ik hem dus al fully unlocked heb.
Erg dodelijk mijn tank met Thermal Optics, Canister Shells en Reactive Armor.
Ben zelf erg goed met de tank en heb dan ook al zon 460 kills en 133k xp mee, waarmee ik hem dus al fully unlocked heb.
Misschien is het handiger om hier even mee te wachten aangezien nog niet iedereen de game heeft of überhaupt alle maps al meerdere keren thoroughly heeft gespeeldMrDummy schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:15:
Ik zit eraan te denken om een enquête te maken met wat vragen over BF3. Ook als statistiek om gemiddelde te berekenen welke map goed is en welke slecht, enz... Gewoon even kijken wat jullie van vinden over BF3
Daar moet je heel wat CO-OP voor doen, het word namelijk met punten unlocked en het is de laatste.DanielWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:13:
[...]
Die wil ik hebben. Welke missie was dat?
440000 heb je er voor nodig iirc, meeste co-op games is 10-15k score normaal.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 29-10-2011 22:22 ]
Ik weet nu waarom ik paar vensters mist voor ammo enzo
Het is "hardcore" mode, zodat realisme nog groter wordt en moet je meer hersenen gebruiken. Je moet maar zelf uitkomen hoeveel health je nog hebt en kogels.
Het is "hardcore" mode, zodat realisme nog groter wordt en moet je meer hersenen gebruiken. Je moet maar zelf uitkomen hoeveel health je nog hebt en kogels.
Je kan dus ook gewoon een level 10.000 keer spelen en elke keer punten krijgen.unfor schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:21:
[...]
Daar moet je heel wat CO-OP voor doen, het word namelijk met punten unlocked en het is de laatste.
440000 heb je er voor nodig iirc, meeste co-op games is 10-15k score normaal.
Ik weet namelijk al iemand die ik kan strikken maar hij is nog een beetje een noob dus bepaalde missies gaan hem niet worden.
IE bug die te maken heeft met user rechten, werken ze nu nog aan (update komt!).P4p3Rc1iP schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:36:
Heeft iemand anders ook het probleem dat je vaak/nooit pings van servers ziet in de browser? Bij mij is dat 99% van de tijd zo, dan staat er onder ping alleen een "-". Andere keren heb ik misschien 3 servers met 50-80, 2 met 200+ en voor de rest alleen maar -
Geen schijn van kans dat 2 raketten instakill zijn, ook niet op de achterkant. Zelfs met die mounted missile launchers heb ik mijn twijfels, maar die doen minstens dubbele schade van RPGs. Twee raketten vol op de achterkant is genoeg om hem disabled te krijgen, meer niet. En het is leuk dat hij disabled is, maar dat verandert er weinig aan dat hij een heel groot kanon heeft dat je zo kapot schiet als je ook maar één foutje maakt als infanterie.Hogader schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:19:
Tanks zijn ook met raketten erg simpel te killen. 2 rakketen op de achterkant is inta kill en bij 2 a 3 op de zij/voorkant gaat hij auto dood, dus moet de persoon erin uitstappen en repairen of de tank achterlaten.
Ben er wel achter dat antitank mines op bovenkant van een tank leggen ook gewoon werkt
Maar nu als situatie een beetje meezit doe ik nog geen eens de moeite om tank te disablen, wacht wel totdat hij in een minefield rijdt, dan mag hij bedenken hoe hij raketten wil dodgen.
Edit: en tank kan snel zat draaien na eerste treffer om minstens ervoor te zorgen dat volgende op zijn zijkant is, of zelfs voorkant.
[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 29-10-2011 22:47 ]
Na 133k aan xp voor de tank weet ik wel hoeveel rockets ik waar kan incasserenfurby-killer schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:42:
[...]
Geen schijn van kans dat 2 raketten instakill zijn, ook niet op de achterkant. Zelfs met die mounted missile launchers heb ik mijn twijfels, maar die doen minstens dubbele schade van RPGs. Twee raketten vol op de achterkant is genoeg om hem disabled te krijgen, meer niet. En het is leuk dat hij disabled is, maar dat verandert er weinig aan dat hij een heel groot kanon heeft dat je zo kapot schiet als je ook maar één foutje maakt als infanterie.
Na een hele zooi tanks met RPGs te hebben uitgeschakeld weet ik wel hoeveel raketten ik daarvoor nodig heb. Beter dan dat jij het weet van in je tank, aangezien je helemaal niet kan weten waardoor precies je op de achterkant geraakt wordt.
Inderdaad, dat kost hersencapaciteit!MrDummy schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:36:
Ik weet nu waarom ik paar vensters mist voor ammo enzo
Hebben jullie nog nooit van Hardcore Servers gehoord cker???MrDummy schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:04:
in hc mode heb je geen crosshair/ammo/heatlh op je scherm...
nieuw met shooters???
Ik heb met enige regelmaat tijdens het spelen dat ik ineens zeer traag links en rechts kan bewegen (met de muis). Alsof er een soort lag is, maar dan een hele zware lag. Heb de FPS bekeken en die was dik in orde, en het gebeurd ook spontaan en ik moet echt BF3 opnieuw opstarten om het dan te verhelpen. Een ronde uitspelen en beginnen aan de volgende veranderd niets aan het probleem.
Iemand anders hier ook bekend mee? En dan bedoel ik niet de realistische traagheid in prone, maar gewoon als je rechtop staat. Heb al op Google gezocht, maar kan geen bug hier over vinden. Ik had dit overigens ook op de beta.
Iemand anders hier ook bekend mee? En dan bedoel ik niet de realistische traagheid in prone, maar gewoon als je rechtop staat. Heb al op Google gezocht, maar kan geen bug hier over vinden. Ik had dit overigens ook op de beta.
Mss effe RAW mouseinstelling uitschakelen.... en sensitivity verhogen? RAW werkt niet altijd goed omdat dat buitenom Windows gaat denk ikJK schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:15:
Ik heb met enige regelmaat tijdens het spelen dat ik ineens zeer traag links en rechts kan bewegen (met de muis).
Verwijderd
zou je denk je aan de live chat van ea kunnen zeggen van dat je je physical warfare pack nooit hebt gekregen? en dat ze je er alsnog een geven?
Verwijderd
Ik vind het een geweldige game maar wie heeft bedacht dat het chatvenster op die plek bijna midden in beeld thuishoort?? Linksboven zoals in BC2 was prima, dan heb je er tenminste geen last van. Ik zat op een server waar elke keer clanmededelingen werden gespammed, scheitziek wordt je er van omdat anderen ook telkens in de chat lopen te ouwehoeren.
Ik zat ergens achter verscholen waardoor de linkerhelft van het beel vol was met mijn dekking, vervolgens wordt rechts gevuld met het chatscherm.
De M249 is trouwens een erg fijn wapen, zeker nu ik een vizier er op heb.
Ik zat ergens achter verscholen waardoor de linkerhelft van het beel vol was met mijn dekking, vervolgens wordt rechts gevuld met het chatscherm.
De M249 is trouwens een erg fijn wapen, zeker nu ik een vizier er op heb.
Er is wel degelijk een bug dat je je volledige hud kan verliezen, ook geen enkele knop kun je dan in 't hoofdmenu nog met je muis klikken.RadiumNL schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:15:
[...]
Hebben jullie nog nooit van Hardcore Servers gehoord cker???
nieuw met shooters???kom op zeg
Vandaag de singleplayer uitgespeeld. Toch een paar leuke momenten gezien. Niet memorabel, maar ook niet minder dan die van de MW games naar mijn idee.
Multiplayer baal ik ervan dat het geluid van voicechat op de PS3 zo slecht is. Ik hoor bijna alleen maar halve woorden, waardoor ik geen idee heb wat er gaande is in mijn squad.
Verder wel door dat je nu zo veel mogelijk punten met jets moet maken, want zodra er meer gasten komen die daar echt goed mee zijn krijg je zonder perks geen jet meer van de grond.
Multiplayer baal ik ervan dat het geluid van voicechat op de PS3 zo slecht is. Ik hoor bijna alleen maar halve woorden, waardoor ik geen idee heb wat er gaande is in mijn squad.
Verder wel door dat je nu zo veel mogelijk punten met jets moet maken, want zodra er meer gasten komen die daar echt goed mee zijn krijg je zonder perks geen jet meer van de grond.
Flickr PSN ID= cheironnl
is idd raar. werd veel geopperd in de beta, DICE zou het effect minder maken.Aid schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:59:
Wel apart dat je in de wereld van bf3 in daglicht wordt verblind door een zaklampje....
en het meest stomme vind ik dan wel lasers, als ik met een laser in je oog schijn zorgt je reflex ervoor dat je je ene oog dicht doet.en andere oog word niet verblind door de laser. ook zo'n misser vind ik.
ora et labora
Ik zal het eens proberen. Sensitivity heb ik al aardig hoog staan.MrDummy schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:19:
[...]
Mss effe RAW mouseinstelling uitschakelen.... en sensitivity verhogen? RAW werkt niet altijd goed omdat dat buitenom Windows gaat denk ik
En toch is het irl wel degelijk zo.Aid schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:59:
Wel apart dat je in de wereld van bf3 in daglicht wordt verblind door een zaklampje....
Dit zijn geen gewone zaklampjes maar tactical lights, check youtube maar eens.
[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 30-10-2011 00:11 ]
Ok.. als je er zo naar gaat kijken, waarom is dan het effect in BF3 gedurende daglicht exact hetzelfde als in het donker. In het donker zou je wat langer verblind moeten zijn door zo een tactical light, maar in BF3 zodra je wegkijkt kan je weer goed zien... Het blijft een spel natuurlijk en ik vind het persoonlijk gewoon irritant. Tactical lights hoeven van mij niet.unfor schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 00:11:
[...]
En toch is het irl wel degelijk zo.
Ja en die lasers zijn ook belachelijk, je ziet de speler langs je voorbij rennen en op een of andere manier schijnt die laser toch in je oog....
Inderdaad. Zelfs met mijn zaklamp met CREE led heb je een grote blinde vlek als ik je overdags in je ogen schijn. Die tactical lights zullen nog wel wat meer licht kunnen geven.unfor schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 00:11:
[...]
En toch is het irl wel degelijk zo.
Dan is DICE daarin goed geslaagdAid schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 00:16:
[...] tactical light [..] ik vind het persoonlijk gewoon irritant.
Tijdens het rennen word het wapen naar links gehouden, dus dat klopt.Ja en die lasers zijn ook belachelijk, je ziet de speler langs je voorbij rennen en op een of andere manier schijnt die laser toch in je oog....
Met een RPG7/SMAW, als je haaks (!) op de achterkant schiet, disable je hem met je eerste schot, en met je tweede schot vernietig je hem wel degelijk.Geen schijn van kans dat 2 raketten instakill zijn, ook niet op de achterkant.
[ Voor 21% gewijzigd door SirNobax op 30-10-2011 00:54 ]
Pentaxiaan
Er werd in de beta al enorm geklaagd over hoe sterk de lichts zijn. In de retail versie zijn ze minder sterk.JK schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 00:40:
[...]
Inderdaad. Zelfs met mijn zaklamp met CREE led heb je een grote blinde vlek als ik je overdags in je ogen schijn. Die tactical lights zullen nog wel wat meer licht kunnen geven.
Kun je nagaan wat het met het spel zou doen als die dingen realistisch waren.
Krijg je ook meteen flashbangs waardoor je een minuut niks ziet en 10 min een pieptoon hoort
ik heb gewerkt met het spul in het echt, en kan je vertellen die lampen zijn verdomd scherp ! Doet gewoon zeer aan je ogen, lasers heb ik nooit in gekeken, ( omdat e reen waarschuwing bijzit van " nooit in ogen schijnen vanwege kans op beschadiging aan het oog ).
Dus verblinden bij het richten op iemand vind ik goed, alleen idd als er iemand langs je loopt vind ik het beetje overdreven om dan constant die flits in mijn ogen te hebben...
En mensen die zeggen van " waarom word ik ook verblind door teamgenoten, vet irritant " . dat is idd irritant, maar zou beetje raar zijn als ze opeens magisch minder fel worden als je op een goodguy richt.
Dus verblinden bij het richten op iemand vind ik goed, alleen idd als er iemand langs je loopt vind ik het beetje overdreven om dan constant die flits in mijn ogen te hebben...
En mensen die zeggen van " waarom word ik ook verblind door teamgenoten, vet irritant " . dat is idd irritant, maar zou beetje raar zijn als ze opeens magisch minder fel worden als je op een goodguy richt.
"Kom op zeg" komt bij mij wel vaker op als ik sommige reacties zie af en toe ... alsof 90% nog nooit een Battlefield game heeft aangeraaktRadiumNL schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:15:
Hebben jullie nog nooit van Hardcore Servers gehoord cker???
nieuw met shooters???kom op zeg

Ik heb nog nooit BF:BC2 aangeraakt en zelfs ik weet dat er zoiets is als Hardcore Mode
Tijdens de Bèta had ik trouwens een soort semi-Hardcore mode als ik met EyeFinity speelde : Je zag alleen bij wie je in een squad zat en verder niks !!
Schrok me dan ook helemaal lam toen ik weer op 1 scherm zat te spelen vanwege het aantal FPS (rond de 30 ... ouch!) => Ineens allemaal HUD onderdelen die schermruimte opvreten
En dat brengt me weer bij de volgende vraag : Zijn dingen zoals de Health en Ammo packs nog steeds zo idioot groot in beeld als je ermee rondloopt ?? Zit nu wat BF2:SF te doen en dat valt echt meteen op
- Kleine crosshair.
- Klein wapen.
- Kleine "items/accessoires" .
Hoe staat het verder met :
- Sensitivity per vehicle ?
- Joystick bindings ?
- Splash damage en damage overall ? Net als de Bèta of minder ? Ik hoop op MEER !!
- Origin ID = Ingame nickname of kan je hem al veranderen en dan het liefst a la Steam ?
- Ik hoor constant "server alweer gecrasht!" om me heen : Gaan ze daar nog wat aan doen en dan een beetje snel het liefst ?
- Punten kwijt bij kick/disconnect : Wordt dit nog aangepast ?
Iets met ongestelde admins en zo ...
- Irritant in de weg zittende meldingen dat je alweer iets hebt gehaald omdat je iets hebt gedaan wat je sowieso hoort te doen : Kan je die uitschakelen ?
- Anything else ??!
* nero355 heeft een BF3:LE exemplaar op tafel liggen in seal rechtstreeks uit de winkel en weigert hem te installeren totdat DICE alle essentiële dingen heeft gefixt
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
van je lijstje werkt alleen de joystick op het moment.
de standaard binds kloppen alleen niet, maar als je ze zelf bind werkt het goed
de standaard binds kloppen alleen niet, maar als je ze zelf bind werkt het goed
Enige manier om hierachter te komen is tog het spel installeren en zelf spelen en ervaren hoe bf3 voor jou is..
Ik heb zelf nog 0 crashes gehad, alles werkt perfect en vloeiend, en ben elke keer gelijk in de sever gekomen die ik wilde joinen, nooit eruit gekickt.
Voor mij is het dus alleen maar positief geweest tot nu toe. singleplayer was de beste die ik sinds tijden heb gespeeld, en mulitplayer is helemaal het einde !
Alleen zoals je hier leest heeft iedereen een andere en eigen kijk op hoe het spel voor hem/haar speeld.
Verwijderd
Wat ik nou niet snap, is dat je na een tijdje je beginwapens van elke class opnieuw unlocked
De M4 voor Engineer, de m27 voor Support enz. enz.
je kan ze dan ook gebruiken bij de andere factionVerwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 01:28:
Wat ik nou niet snap, is dat je na een tijdje je beginwapens van elke class opnieuw unlockedDe M4 voor Engineer, de m27 voor Support enz. enz.
Wat een ontzettend gejank over die laser en tactical lights. Ongelooflijk. Ik heb er echt vrijwel geen last van. Per potje heb ik misschien een halve seconde zo'n licht in mijn bek. Langer niet. Er wordt hier net gedaan of iedereen met die lights loopt.... Ga eens huilen om dingen die er echt toe doen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik weet niet of al gepost is, maar er is een redelijk simpele manier om de Heat Seaking missiles en andere unlocks vrij te spelen voor de jets.
1. Zorg dat je squadleader bent.
2. Geef een attack of defend order.
3. Zorg dat je in de lucht blijft.
Alle punten van de attack/defend orders tellen mee voor de jets, zolang je vliegt
Volgens mij een foutje van de mannen van Dice
Alle punten van de attack/defend orders tellen mee voor de jets, zolang je vliegt
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb em gehaald op een conquest large map, in een server met maar 16 slotsJackal131 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 02:39:
Ik weet niet of al gepost is, maar er is een redelijk simpele manier om de Heat Seaking missiles en andere unlocks vrij te spelen voor de jets.
Alle punten van de attack/defend orders tellen mee voor de jets, zolang je vliegt![]()
heli landen op een vlag.
Je kan er niet meer mee rondlopen. Als je op het knopje drukt worden ze meteen neergegooid, maar ja, ze vullen nog steeds de helft van je beeld opnero355 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 01:15:
[...]
En dat brengt me weer bij de volgende vraag : Zijn dingen zoals de Health en Ammo packs nog steeds zo idioot groot in beeld als je ermee rondloopt ?? Zit nu wat BF2:SF te doen en dat valt echt meteen op
- Kleine crosshair.
- Klein wapen.
- Kleine "items/accessoires" .
Hoe staat het verder met :
- Sensitivity per vehicle ?
- Joystick bindings ?
- Splash damage en damage overall ? Net als de Bèta of minder ? Ik hoop op MEER !!
- Origin ID = Ingame nickname of kan je hem al veranderen en dan het liefst a la Steam ?
- Ik hoor constant "server alweer gecrasht!" om me heen : Gaan ze daar nog wat aan doen en dan een beetje snel het liefst ?
- Punten kwijt bij kick/disconnect : Wordt dit nog aangepast ?
Iets met ongestelde admins en zo ...
- Irritant in de weg zittende meldingen dat je alweer iets hebt gehaald omdat je iets hebt gedaan wat je sowieso hoort te doen : Kan je die uitschakelen ?
- Anything else ??!
Senitivity per vehicle is er nog niet.
Joystick binden kan wel, maar veel mensen hebben problemen.... Laten we het op een 'Nee' houden.
Splash Damage is redelijk hoog, met tanks volgens mij een redelijk stukje hoger. Met de chopper gun nog steeds behoorlijk laag.
Origin ID = Ingame nickname maar deze kan je gewoon veranderen. Steam weet ik niks over.
Met de R6 server software zijn ze bezig, nog erg veel crashes.
Weet ik zo niet, volgens mij worden je punten gesaved als je dood gaat, maar anderen zeggen dat dit weer niet zo is.
Nope, kan je niet uitschakelen. Het zijn er meer dan ooit tevoren
Op de vele minpunten na blijft het een erg vette game.
Beetje lastig met jetsRocketKoen schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 02:42:
[...]
Ik heb em gehaald op een conquest large map, in een server met maar 16 slots
heli landen op een vlag.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Of je kan gewoon leren dogfighten? Als je het op die manier moet leren, kan je beter maar meteen stoppen. Die heat seeking missiles zijn eigenlijk gigantisch lame en als je die nodig hebt om te blijven vliegen zou ik maar niet in een jet stappen. Er zijn helaas VEEL te veel mensen die heatseekers gebruiken, helaas nooit een keer iemand met rocket pods. Hoewel de reactie nu altijd wel mooi is als tanks nu in één keer disabled worden omdat ik met mijn rocket pods aan kom zetten.Jackal131 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 02:39:
Alle punten van de attack/defend orders tellen mee voor de jets, zolang je vliegt![]()
Ik ga een dogfight niet uit de weg. Het is meer een tip voor de minder goede piloten.Adante schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 02:45:
[...]
Of je kan gewoon leren dogfighten? Als je het op die manier moet leren, kan je beter maar meteen stoppen. Die heat seeking missiles zijn eigenlijk gigantisch lame en als je die nodig hebt om te blijven vliegen zou ik maar niet in een jet stappen. Er zijn helaas VEEL te veel mensen die heatseekers gebruiken, helaas nooit een keer iemand met rocket pods. Hoewel de reactie nu altijd wel mooi is als tanks nu in één keer disabled worden omdat ik met mijn rocket pods aan kom zetten.
Flares zijn m.i. onmisbaar. Wat ik aangaf is een middel om die te halen. hoe je de rest wilt halen is ieder voor zich. Als jij liever de pods gebruikt of het boordkanon, dan is dat jou keus.
Bf3 met wat maten gespeeld vanavond. Om de 10 minuten kwamen we wel een nieuwe bug of glitch tegen
Echt schandalig dat dit verkocht wordt als eind product maar wel een super dikke game
En nu maar hopen dat deze game beter gepatched gaat worden dan bfbc2
Echt schandalig dat dit verkocht wordt als eind product maar wel een super dikke game
Vanavond een beetje lopen kutten met rocket pods en moet zeggen dat het wel onwijs vet is om op die manier voertuigen te disablenAdante schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 02:45:
[...]
Of je kan gewoon leren dogfighten? Als je het op die manier moet leren, kan je beter maar meteen stoppen. Die heat seeking missiles zijn eigenlijk gigantisch lame en als je die nodig hebt om te blijven vliegen zou ik maar niet in een jet stappen. Er zijn helaas VEEL te veel mensen die heatseekers gebruiken, helaas nooit een keer iemand met rocket pods. Hoewel de reactie nu altijd wel mooi is als tanks nu in één keer disabled worden omdat ik met mijn rocket pods aan kom zetten.
Weet iemand trouwens wat het nut is van extinquisher in jet? Je moet het in plaats van flares doen en flares zijn echt onmisbaar. Voorkomen lijkt me ook beter dan bestrijden.. vrij nutteloze unlock als je het mij vraagt.
Eindelijk loopt BF 3 stabiel, na veel gekloot
Dit is mijn eerste battlefield game, en vind het tot nu toe geweldig.
wat waren je problemen?bierkwadraat schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 02:06:
Eindelijk loopt BF 3 stabiel, na veel geklootDit is mijn eerste battlefield game, en vind het tot nu toe geweldig.
en wat heb je er aan gedaan?
Misschien wel handig als mensen hetzelfde probleem hebben
@ApC_IcE
hier moest in hyperthreading uitzetten om het stotteren tegen te gaan, core i7 op socket 1366
verder heb ik nog de nvidea drivers die tijdens de beta uitkwamen, het loopt allemaal wel lekker nu
hier moest in hyperthreading uitzetten om het stotteren tegen te gaan, core i7 op socket 1366
verder heb ik nog de nvidea drivers die tijdens de beta uitkwamen, het loopt allemaal wel lekker nu
Hebben jullie Post Aliasing aan staan?? Ik vind het spel zo lelijk worden als het aanstaat. Begrijp niet dat je bij een Ultra settings die post aanvliegt. De bomen worden 1 groen vak.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
het word er idd wel heel erg softy/waziger van ja.Masterkale1 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 03:22:
Hebben jullie Post Aliasing aan staan?? Ik vind het spel zo lelijk worden als het aanstaat. Begrijp niet dat je bij een Ultra settings die post aanvliegt. De bomen worden 1 groen vak.
Ik heb hem ook op Low staan.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
wat ik niet echt begrijp is dat er (nog?) geen servers zijn die starten als je er alleen in zit. Op deze manier wordt het testen van joystick/key/mouse bindings in combinatie met jet/heli wel lastig. Vond ik toch wel het fijne bij BF2; gewoon een lege server zoeken en instellen/testen/aanpassen/oefenen. De game begon toch pas met 6 players of zo, maar je kon wel gewoon bewegen en van de vehicles gebruik maken.
Bindings van de joystick deugen voor geen meter; als ik overal afblijf gaat het goed, maar als ik met een jet ga vliegen en dan de joystick throttle gebruik, ga ik daarna automatisch schieten als ik uit de jet ben... dus bindings aanpassen is wel prio 1 (nou.. 1, ok, er zijn wel belangrijker zaken te fixen zoals de enorme lag links en rechts.. sommige servers helemaal niets, andere dikke ellende...)
Bindings van de joystick deugen voor geen meter; als ik overal afblijf gaat het goed, maar als ik met een jet ga vliegen en dan de joystick throttle gebruik, ga ik daarna automatisch schieten als ik uit de jet ben... dus bindings aanpassen is wel prio 1 (nou.. 1, ok, er zijn wel belangrijker zaken te fixen zoals de enorme lag links en rechts.. sommige servers helemaal niets, andere dikke ellende...)
op de ps3 al vastlopers gehad (fat versie 60 bg)
Verder ziet het er mooi uit maar echt verrassend mooi ook weer niet , zal op de pc met een goede kaart vast stukken beter zijn , ik weet het :-)
Besturing zal ik ook wel aan moeten wennen , het draait niet echt lekker op de een of andere manier en heb al enkele keren vast gezeten achter een krat of ander obstakel .
Singleplayer is verder afwisselend en best leuk , online paar keer geprobeerd maar ik ga eerst de singleplayer maar eens iuitspelen , online maak ik er nog weinig van:-(
na 5 minuten weer een vastloper , zo ben ik er snel klaar mee , verder alleen ooit wel eens gehad met fallout 3
Verder ziet het er mooi uit maar echt verrassend mooi ook weer niet , zal op de pc met een goede kaart vast stukken beter zijn , ik weet het :-)
Besturing zal ik ook wel aan moeten wennen , het draait niet echt lekker op de een of andere manier en heb al enkele keren vast gezeten achter een krat of ander obstakel .
Singleplayer is verder afwisselend en best leuk , online paar keer geprobeerd maar ik ga eerst de singleplayer maar eens iuitspelen , online maak ik er nog weinig van:-(
[ Voor 10% gewijzigd door kingfriko op 30-10-2011 08:22 ]
kingfriko
Een nieuwe BF is voor mij vaak een mooi excuus om mijn PC te vernieuwen. Ik ben begonnen met mijn videokaart en merk dat mijn processor, mobo en geheugen het met deze HD6970 nog best aardig doen dus dat scheelt weer! Ik heb wel twee SSD's aangeschaft om in RAID te zeten zodat het spel sneller laad.. Maar zo te zien is dat een overbodige luxe omdat bij een mapchange een pauze is ingebouwd. Met mijn HD4870 was het spel nog wel te spelen maar was bij het omkijken de framerate te laag om te zien waar de vijand was.
Ik heb het spel blind aangeschaft omdat ik fan ben van BF2. Voorlopig nog geen spijt. Dat was wel anders bij BF 2156.. Dat was echt een slecht spel.
Wat me opvalt is dat er in het spel al spelers zijn met lvl 20 en hoger.. Dat zijn echte fans. Het is wel weer leuk dat je in het begin lekker snel unlocks krijgt. In BF2 moest ik 50 uur spelen met een gemiddelde van 100 punten per ronde om nog een nieuwe rang te bereiken. Ook nieuwe maps waar je je weg nog moet vinden is weer een leuke ervaring. Vooral Saine Crossing vind ik een mooie map.
Na de eerste twee uur spelen ben ik er van overtuigd dat deze game me weer een heleboel spelplezier gaat brengen.
Ik heb het spel blind aangeschaft omdat ik fan ben van BF2. Voorlopig nog geen spijt. Dat was wel anders bij BF 2156.. Dat was echt een slecht spel.
Wat me opvalt is dat er in het spel al spelers zijn met lvl 20 en hoger.. Dat zijn echte fans. Het is wel weer leuk dat je in het begin lekker snel unlocks krijgt. In BF2 moest ik 50 uur spelen met een gemiddelde van 100 punten per ronde om nog een nieuwe rang te bereiken. Ook nieuwe maps waar je je weg nog moet vinden is weer een leuke ervaring. Vooral Saine Crossing vind ik een mooie map.
Na de eerste twee uur spelen ben ik er van overtuigd dat deze game me weer een heleboel spelplezier gaat brengen.
Sign of my Time
Verwijderd
Ik heb sinds Battlefield 1942 alleen COD gespeeld. Nu weer Battlefield 3. Mooie van de MP is dat je niet om iedere hoek een tegenstander ziet. Echt een andere ervaring. Ik mis wel een mogelijkheid om met teammates te communiceren via chat, zodat je ze kunt waarschuwen voor een tegenstander of een taktiek kunt bepalen. Dit kan natuurlijk wel als je vrienden hebt waar je steeds mee speelt, maar ik zou het handig vinden als het een standaard functie in de game is.
De SP vind ik een stuk minder. Het ziet er prachtig uit, maar ik heb geen moment gehad dat ik er echt inzit. Vaak ga je ook verder in een level als je zelf niks doet. Je personage gaat vaak dood als je de missie uitgespeelt hebt. Die acties met het indrukken van [E], [Spatie] en linker muisknop slaan nergens op. Voor mij was dit een slechte kopie van MW2 BlackOps, terwijl ik deze ook veruit de slechtste van de COD serie vind. Voor mijn gevoel is dit ook geen verhaal wat bij Battlefield past.
Ik weet nu wel dat COD en Battlefield echt 2 verschillende games zijn en allebei op zich hele sterke punten hebben en veel spelplezier geven.
De SP vind ik een stuk minder. Het ziet er prachtig uit, maar ik heb geen moment gehad dat ik er echt inzit. Vaak ga je ook verder in een level als je zelf niks doet. Je personage gaat vaak dood als je de missie uitgespeelt hebt. Die acties met het indrukken van [E], [Spatie] en linker muisknop slaan nergens op. Voor mij was dit een slechte kopie van MW2 BlackOps, terwijl ik deze ook veruit de slechtste van de COD serie vind. Voor mijn gevoel is dit ook geen verhaal wat bij Battlefield past.
Ik weet nu wel dat COD en Battlefield echt 2 verschillende games zijn en allebei op zich hele sterke punten hebben en veel spelplezier geven.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 09:09 ]
Doen we dat wel, SSD in RAID? Je weet dat SSD minder snel stuk gaat en zichzelf al erg snel data lezen is? RAID doe je alleen bij HDD om lezen te vergroten of om uitval te voorkomen als HDD stuk gaat.Wilfred schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 08:45:
SSD's aangeschaft om in RAID te zeten zodat het spel sneller laad..
Bij SSD liggen de zaken anders en dus is RAID imho niet meer nodig.
Afin, BF3 is aardig realistisch en speelt goed. Blijft nog wel steeds kijken om je heen en niet lang hangen op 1 plek.... Blijven moven is belangrijk (ook ivm kill camera en positie op map!)....
Ik vind de MP ook leuker dan de SP. Ik heb nog niet zoveel kunnen spelen en zal ook niet snel levelen wat niet uitmaakt want het is zo ook wel leuk. Ik hoop alleen dat de andere spelers eens sociaal gaan doen en na het starten van een map anderen ook in de voertuigen laten meerijden. Het gebeurt nu wel heel vaak dat de map start en de spelers meteen wegrijden en de rest het nakijken heeft.
Gister ben ik uiteindelijk een groot stuk te voet gegaan omdat het gewoon niet mogelijk was om bij iemand in te stappen of zelf een voertuig te bemachtigen. Dan duurt een potje ook erg lang uit saaiheid. Ook had ik gister een moment van "ik wil ook weleens vliegen". Na een wandel en vaartocht eindelijk bij de vliegtuigcarrier aangekomen loop ik naar het dek en zie twee vliegtuigen staan. In nummer 1 stapt iemand in dus ik loop naar nummer twee en zie nog net hoe er iemand naast het vliegtuig spawnt en instapt.
Goed, dan even wachten op de volgende. Vliegtuig verschijnt en nog voordat ik kan instappen spawnt er iemand naast het vliegtuig en zit er ook meteen in. Het lijkt wel alsof je de kans niet krijgt? Nouja, het zal vanzelf wel goedkomen.
Het is een heerlijk spel moet ik zeggen. Eindelijk weer een spel waarin je als recon kan spelen en dat het schieten op grote afstanden een grote uitdaging is doordat de kogels naar beneden vallen.
Gisteren bij stom toeval een headshot over een hele grote afstand gemaakt terwijl de speler in kwestie aan het lopen was (hier gingen wel 12 kogels overheen en de kogel die hem raakte was dus in het hoofd).
Gister ben ik uiteindelijk een groot stuk te voet gegaan omdat het gewoon niet mogelijk was om bij iemand in te stappen of zelf een voertuig te bemachtigen. Dan duurt een potje ook erg lang uit saaiheid. Ook had ik gister een moment van "ik wil ook weleens vliegen". Na een wandel en vaartocht eindelijk bij de vliegtuigcarrier aangekomen loop ik naar het dek en zie twee vliegtuigen staan. In nummer 1 stapt iemand in dus ik loop naar nummer twee en zie nog net hoe er iemand naast het vliegtuig spawnt en instapt.
Goed, dan even wachten op de volgende. Vliegtuig verschijnt en nog voordat ik kan instappen spawnt er iemand naast het vliegtuig en zit er ook meteen in. Het lijkt wel alsof je de kans niet krijgt? Nouja, het zal vanzelf wel goedkomen.
Het is een heerlijk spel moet ik zeggen. Eindelijk weer een spel waarin je als recon kan spelen en dat het schieten op grote afstanden een grote uitdaging is doordat de kogels naar beneden vallen.
Verwijderd
Zo moeilijk is dat niet hoor, met een jet op een vlag landen
Iemand als support al ervaring met de mortier? Doet dat ding echt zoveel damage of is dat voor de release gefixed? Ik heb gisteren een video gezien en die gast haalde de ene kill na de andere, kan me eigenlijk niet voorstellen dat het nu nog zo is omdat ik er pas twee gezien heb.
YouTube: BF3 - The Mighty Mortar
Verder is het me opgevallen dat ik op elke server enorm veel lag heb in de Teheran map en dat vrijwel iedereen dat een ontzettende k*tmap vindt (ik ook). De rest van de maps is OK voor mij al heb ik Metro niet meer gezien sinds de Beta, Caspian Border komt erg vaak voorbij maar dat is niet erg! En ik kijk al uit naar Wake Island.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 09:25 . Reden: Link toegevoegd. ]
heb het ook in firefox, dus het is geen IE bug. Ik krijg alleen af en toe pings te zien, maar vaak gewoon niet.Stewie! schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:39:
[...]
IE bug die te maken heeft met user rechten, werken ze nu nog aan (update komt!).
Over de flashlights en lasers, minder irritant dan in de beta, maar de zon.. goddamn, ik heb een zonnebril op, dan mag ik toch wel in de buurt van de zon kijken zonder gelijk verblind te worden

ik heb alleen maar negatieve ervaringen met mortieren. Ze zitten vaak in hun eigen spawn, achter een gebouw of in een hoekje waar ze niet te raken zijn. Ze schieten mortier na mortier de map op en als je rush doet is het gewoon constant A of B bombarderen en kills krijgen. Je kan er niets tegen doen, behalve hopen dat hij wat onnauwkeurig is op het moment dat je aan het planten ben...Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:18:
[...]
Zo moeilijk is dat niet hoor, met een jet op een vlag landen
Iemand als support al ervaring met de mortier? Doet dat ding echt zoveel damage of is dat voor de release gefixed? Ik heb gisteren een video gezien en die gast haalde de ene kill na de andere, kan me eigenlijk niet voorstellen dat het nu nog zo is omdat ik er pas twee gezien heb.
Verder is het me opgevallen dat ik op elke server enorm veel lag heb in de Teheran map en dat vrijwel iedereen dat een ontzettende k*tmap vindt (ik ook). De rest van de maps is OK voor mij al heb ik Metro niet meer gezien sinds de Beta, Caspian Border komt erg vaak voorbij maar dat is niet erg! En ik kijk al uit naar Wake Island.
Zoals je merkt ben ik geen mortier fan.
en over de vliegtuigen, je kan een vliegtuig al sspawnpoint kiezen. Dus die persoon is altijd sneller dan jij als je naar het vliegtuig moet rennen en nog op E moet drukken. Als je echt wil gaan vliegen en niet je team wil helpen moet je gewoon in het spawnscherm blijven hangen tot er een vliegtuig beschikbaar is. Of de rest van je team er blij mee dat het halve team aan het wachten is in het spawnscherm is een ander verhaal.
[ Voor 31% gewijzigd door Bezulba op 30-10-2011 09:27 ]
blup
Net eerste potje gespeeld... ging wel goed. 11 kills, 4 deaths. Tot nu toe nog geen 'wow' feeling gehad.
Edit goed bezig trouwens bij EA, mijn account bestaat niet meer.
Edit goed bezig trouwens bij EA, mijn account bestaat niet meer.
[ Voor 26% gewijzigd door Uniciteit op 30-10-2011 09:28 ]
Verwijderd
De mortier zal wel aangepast worden door middel van een CD na 5 schoten of iets dergelijks als deze teveel damage doet. Zoals op de link die ik net in mijn bericht toegevoegd heb te zien is, is het wel erg makkelijk. Er zullen straks wel servers komen waar een limiet gesteld wordt aan die dingen. En toch zie ik ze vrijwel niet ondanks dat ze makelijk te unlocken zijn.Bezulba schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:21:
[...]
ik heb alleen maar negatieve ervaringen met mortieren. Ze zitten vaak in hun eigen spawn, achter een gebouw of in een hoekje waar ze niet te raken zijn. Ze schieten mortier na mortier de map op en als je rush doet is het gewoon constant A of B bombarderen en kills krijgen. Je kan er niets tegen doen, behalve hopen dat hij wat onnauwkeurig is op het moment dat je aan het planten ben...
Zoals je merkt ben ik geen mortier fan.
telkens als ik support speel krijg ik spontaan uitslag van de vreselijke beginnersgun die er bij zit. Ik kan er niet fatsoenlijk mee knallen... je hebt het hele magazijn nodig om iemand neer te schieten en dan mag je 5 minuten wachten tot hij gereload is.. blech. Denk dat dat voor veel mensen de reden is dat ze support niet/weinig spelen.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:27:
[...]
De mortier zal wel aangepast worden door middel van een CD na 5 schoten of iets dergelijks als deze teveel damage doet. Zoals op de link die ik net in mijn bericht toegevoegd heb te zien is, is het wel erg makkelijk. Er zullen straks wel servers komen waar een limiet gesteld wordt aan die dingen. En toch zie ik ze vrijwel niet ondanks dat ze makelijk te unlocken zijn.
blup
Spring uit heli die hoog vliegt, switch naar javalin, die kan blijkbaar op mortar locken (of hij lockte op een jeep bij de mortarZe zitten vaak in hun eigen spawn, achter een gebouw of in een hoekje waar ze niet te raken zijn.
Maar ja mortars zouden gewoon compleet verwijdert moeten worden. Ze zijn niet leuk als slachtoffer (volkomen willekeurig dat je soms dood neervalt, kan je net zo goed een random timer gebruiken als je dat in een spel wil), en als je het leuk vindt om hele map lang mortar te spelen kan je net zo goed yeti-games spelen, zit nog meer interactie in.
Verwijderd
Wacht maar tot je de M249 vrijspeelt......Bezulba schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:29:
[...]
telkens als ik support speel krijg ik spontaan uitslag van de vreselijke beginnersgun die er bij zit. Ik kan er niet fatsoenlijk mee knallen... je hebt het hele magazijn nodig om iemand neer te schieten en dan mag je 5 minuten wachten tot hij gereload is.. blech. Denk dat dat voor veel mensen de reden is dat ze support niet/weinig spelen.
pfff, en nog steeds zijn er geen Conquest Hardcore servers te vinden voor de xbox... wat een aanfluiting is EA toch...
Die jets zijn echt onmogelijk.
Ik heb al heel wat pogingen gedaan, maar ik wordt of binnen 10 seconden uit de lucht geknald, of ik haal maar geen punten.
Hoe kan je nu het beste punten krijgen zodat ik in elk geval die flare kan unlocken.
Ik heb al heel wat pogingen gedaan, maar ik wordt of binnen 10 seconden uit de lucht geknald, of ik haal maar geen punten.
Hoe kan je nu het beste punten krijgen zodat ik in elk geval die flare kan unlocken.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
1 pagina terug heb ik eentip gegeven. Blader even terug zou ik zeggen.madmaus schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:58:
Die jets zijn echt onmogelijk.
Ik gebruik alleen maar de LM88 (van de pwp) en heb nu de foregrip vrijgespeeld met de Kobra RDS. Dan is dat echt een fijn wapenVerwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:39:
[...]
Wacht maar tot je de M249 vrijspeelt......
Ik vind support juist wel handig om te spelen omdat je zo snel levelt. Gewoon overal ammopakjes neersmijten ende punten stromen binnen. Zelfde met de medpacks. En de ribbons zijn ook weer 200 punten waard.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Net een ander filmpje gezien met een mortier maar als ik dat zie kan ik niet spreken van overpowered. Die gast heeft regelmatig schoten zonder kills en de meeste kills die hij haalt krijgt ie maar gedeelde punten omdat een ander die tegenstander ook al te grazen had. En hij wordt zelf ook voor zijn noten geschoten.
Verwijderd
Kun je de classes ook aanpassen als je niet in een spel zit? Ik dacht dat het in battlelog wel moet kunnen, maar kan dit niet vinden.
Daarnaast heb ik volgens mij een vizier unlocked, waarvan ik het wapen niet heb. Kan dit?
Daarnaast heb ik volgens mij een vizier unlocked, waarvan ik het wapen niet heb. Kan dit?
Eh, wut ? misschien eerst eens lezen voordat je onzin post : http://en.wikipedia.org/wiki/RAIDMrDummy schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:15:
[...]
Doen we dat wel, SSD in RAID? Je weet dat SSD minder snel stuk gaat en zichzelf al erg snel data lezen is? RAID doe je alleen bij HDD om lezen te vergroten of om uitval te voorkomen als HDD stuk gaat.
Bij SSD liggen de zaken anders en dus is RAID imho niet meer nodig.
Ik heb gisteren die tv-missile unlocked op de chopper, maar nu viel me op dat als je die afvuurt op een jet/chopper, deze gewoon afketst
Beetje jammer. Of het moet aan mij liggen, maar nu al een paar keer, recht op een enemy jet/heli gevuurd maar geen ontploffing.
Ligt dus niet aan mij: http://forums.electronica...85-tv-missile-failed.html
Ligt dus niet aan mij: http://forums.electronica...85-tv-missile-failed.html
[ Voor 16% gewijzigd door HammerNL op 30-10-2011 10:51 ]
Verwijderd
Volgens mij unlock je alleen het vizier van het wapen waar je op dat moment mee schiet.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:07:
Kun je de classes ook aanpassen als je niet in een spel zit? Ik dacht dat het in battlelog wel moet kunnen, maar kan dit niet vinden.
Als je dood bent kun je naar het loadout scherm en daar kan je dan je wapen aanpassen met sights/attachments etc.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:07:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
+1. Ik heb er inmiddels alle unlocks voor vrij gespeeld. Bipod uitklappen en knallen maar. Feels like Rambo.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:39:
[...]
Wacht maar tot je de M249 vrijspeelt......
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Hoe werken die optics? Volgens Battlelog heb ik voor bijv. de M16A3 al een aantal optics unlocked maar wat ik ook probeer of welk wapen ik verder nog kies (waar ik ook unlocks heb), dat optics pijltje blijft niet te kiezen... 
edit: nm, gevonden...
knifen is wel weer enorm bugged net zoals in BC2
edit: nm, gevonden...
knifen is wel weer enorm bugged net zoals in BC2
[ Voor 14% gewijzigd door Cartman! op 30-10-2011 10:24 ]
Ik ben FAN van Squad Rush. Wat een te gekke mode is dat zeg. Het is Rush in het klein, infantry only, squad tegen squad dus 4 tegen 4.
Kleine gedeelten van de maps en steeds 2x 1 MCOM. Goed bij elkaar blijven, goed alles dichtzetten en goed alles in de gaten houden. Ik vind het fijne aan deze modus dat het een stuk overzichtelijker en rustiger is. Heerlijk als afwisseling van de drukke Rush en Conquest modus.
Erg spannend om met nog 4 tickets over eindelijk die MCOM te pakken en door te gaan naar het 2e en laatste krat. Veel actie, voor de tactische fanaten een aanrader!
Meer die dit spelen?
Kleine gedeelten van de maps en steeds 2x 1 MCOM. Goed bij elkaar blijven, goed alles dichtzetten en goed alles in de gaten houden. Ik vind het fijne aan deze modus dat het een stuk overzichtelijker en rustiger is. Heerlijk als afwisseling van de drukke Rush en Conquest modus.
Erg spannend om met nog 4 tickets over eindelijk die MCOM te pakken en door te gaan naar het 2e en laatste krat. Veel actie, voor de tactische fanaten een aanrader!
Meer die dit spelen?
-- Altijd blijven prutsen --
Ik heb Battlefield 3 de 27ste gekocht en heb er al flink wat tijd ingestopt.
Het is een hele goede game overall, soms valt mijn mond nog open!
Geluid is werkelijk het beste ooit in een game.
Alle verbeteringen en upgrades enzo zijn heel cool.
Ik krijg weer het Battlefield 2 gevoel terug, met de adrenaline stoten van Bad Company 2.
Ik moet toch wel lachen om het feit dat mijn socket 775 systeem dit spel moeiteloos speelt.
Over het algemeen draai ik het spel op medium, maar op high is het ook vloeiend.
Alleen is de framerate dan wat minder.
Ik heb nooit schokken of iets dergelijks.
Een paar dingen die ik wat minder vind:
Bij het spotten gaat mijn wapen soms af...
De spawn beacon wil niet altijd direct neerzetten.
Veel spawnkillers in de kleinere maps, die ik eigenlijk niet bij battlefield 3 vind passen. (Soms is een potje metro wel leuk tussendoor.)
Heb nu een tijd zitten levelen voor de SOFLAM, die ook tegenvalt omdat je alleen maar designate voor je team mates.
Voor clans en teamwork is dat wel geniaal.
Het ergste vind ik nog de flikkerende objecten als je over langere afstand aan het kijken bent.
Dan lijkt het spel ineens heel lelijk.
Ik weet niet precies hoe ik het moet verwoorden, maar bij Operation Firestorm bijvoorbeeld...
... als ik daar op de grote berg zit te snipen en ik zoom in dan zie ik onder andere de garagedeuren flikkeren.
Het is een hele goede game overall, soms valt mijn mond nog open!
Geluid is werkelijk het beste ooit in een game.
Alle verbeteringen en upgrades enzo zijn heel cool.
Ik krijg weer het Battlefield 2 gevoel terug, met de adrenaline stoten van Bad Company 2.
Ik moet toch wel lachen om het feit dat mijn socket 775 systeem dit spel moeiteloos speelt.
Over het algemeen draai ik het spel op medium, maar op high is het ook vloeiend.
Alleen is de framerate dan wat minder.
Ik heb nooit schokken of iets dergelijks.
Een paar dingen die ik wat minder vind:
Bij het spotten gaat mijn wapen soms af...
De spawn beacon wil niet altijd direct neerzetten.
Veel spawnkillers in de kleinere maps, die ik eigenlijk niet bij battlefield 3 vind passen. (Soms is een potje metro wel leuk tussendoor.)
Heb nu een tijd zitten levelen voor de SOFLAM, die ook tegenvalt omdat je alleen maar designate voor je team mates.
Voor clans en teamwork is dat wel geniaal.
Het ergste vind ik nog de flikkerende objecten als je over langere afstand aan het kijken bent.
Dan lijkt het spel ineens heel lelijk.
Ik weet niet precies hoe ik het moet verwoorden, maar bij Operation Firestorm bijvoorbeeld...
... als ik daar op de grote berg zit te snipen en ik zoom in dan zie ik onder andere de garagedeuren flikkeren.
Waar je ook je BF3 code heb ingevuld.Arno90 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:26:
hey, ik heb nu de Physical warfare pack en SpecAct codes gekregen, waar moet ik deze nu invullen ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien