Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 11:09

TheTeek

TheTeek

Major performacne problemen met een systeem van m'n neef.

Een Core2Duo 6750 met 4GB ram, P35 bordje met crossfire 4850.
De P35 heeft een X16 en een X4 slot, een tweede kaartje moet wel iets performance meer leveren.
Maar het is gewoon onspeelbaar, het is met je muis roeren in dikke stroop, vreemd genoeg lijkt het niet heel erg veel uit te maken of de settings op auto (veel settings gaan dan op High) of low staan.
Het wordt allemaal wel iets beter.
CPU wordt voor de volle 100% belast door BF3.exe

CPU al overgeklokt naar 2.8Ghz (default 2.66) maar niets lijkt iets uit te halen.

Wat is nu de beste upgrade een videokaart of een CPU/MB/RAM?
Ik lees net iemand die met een 6950 een behoorlijke snelheids winst haalt.
Zal dat voorlopig het spel kunnen versnellen?
Graag jullie advies.

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:22
@Ryan thanks het is gelukt

(via Origin instellingen, code verzilveren, invullen en klaar)

Trouwens vind de support zeer netjes!

[ Voor 18% gewijzigd door Arno90 op 30-10-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

TheTeek schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:30:
Major performacne problemen met een systeem van m'n neef.

Een Core2Duo 6750 met 4GB ram, P35 bordje met crossfire 4850.
De P35 heeft een X16 en een X4 slot, een tweede kaartje moet wel iets performance meer leveren.
Maar het is gewoon onspeelbaar, het is met je muis roeren in dikke stroop, vreemd genoeg lijkt het niet heel erg veel uit te maken of de settings op auto (veel settings gaan dan op High) of low staan.
Het wordt allemaal wel iets beter.
CPU wordt voor de volle 100% belast door BF3.exe

CPU al overgeklokt naar 2.8Ghz (default 2.66) maar niets lijkt iets uit te halen.

Wat is nu de beste upgrade een videokaart of een CPU/MB/RAM?
Ik lees net iemand die met een 6950 een behoorlijke snelheids winst haalt.
Zal dat voorlopig het spel kunnen versnellen?
Graag jullie advies.
CPU. Upgraden naar een Core 2 Quad, echt, een gigantisch verschil. BF3 loves quadcores. Zelf ook naar een C2Q gegaan en ik verdubbelde m'n fps met 560 Ti.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

@FoggyFreak, ok thanks for je input.
Ik vond ook een guide bij nvidia over alle graphics instellingen.
Ben ik nu aan het lezen:
http://www.geforce.com/Op...-3-beta-performance-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:39:
[...]
Wacht maar tot je de M249 vrijspeelt......
Absoluut. M249 + grip + holo sight + exra ammo = win!

Mooi voorbeeld: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MqGJ7hkQQXM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:17:
Hoe werken die optics? Volgens Battlelog heb ik voor bijv. de M16A3 al een aantal optics unlocked maar wat ik ook probeer of welk wapen ik verder nog kies (waar ik ook unlocks heb), dat optics pijltje blijft niet te kiezen... :|
edit: nm, gevonden...

knifen is wel weer enorm bugged net zoals in BC2 :(
Dat heb ik ook. waar heb je het gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hebben er hier meer mensen last van "long range popups"?

Ik bedoel: "zonder scope zie je mensen in de verte rennen. dan zoom je in met scope, blijkt er opeens een hek voor te staan, dat eerst niet gerendered werd ofzo."

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb nog regelmatig het gevoel dat er een vertraging op 'mijn geweer' zit.. Ik heb een goede ping, maar ik kom regelmatig iemand tegen. Dan richt ik en begin ik te schieten voordat hij zijn richt. En toch vuurt mijn wapen nog geen schot tot dat ik dood ben. Heeft iemand anders hier ook last van?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Platoon 3: http://battlelog.battlefi...toon/2832655241026932510/

Omdat de anderen vol zitten alweer :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Weet iemand waar ik mijn wapens kan aanpassen? Ik kan het niet vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, weer eens een hoop cheaters bezig. PB heeft 180 mensen in de afgelopen 3 dagen gebanned.
http://www.pbbans.com/mbi-view-all-bf3-bans-41.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Heeft iemand al wel eens in een random server op de xbox met anderen gesproken via voicechat? Het lijkt wel alsof niemand headsets op heeft? Ben er pas 2 tegen gekomen en die stoorde alleen maar. Het is trouwens ook zwaar irritant om iemand te muten, dat kan bijna niet. Alleen in de lobby volgensmij.

Er lijkt mij niks vettere dan samen in een tank zitten met voicechat...als iemand deze meninf deelt voeg me dan maar toe. Mn nick is firefoz

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

heeft iemand enig idee of je in meerdere platoons kan zitten?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

Djmaddox schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:41:
Is dat niet hetzelfde als bij BC2, je kiest je wapen, nu heb je geen lijst, maar wel zodra je op dat wapen klikt kun je anderen kiezen, afgezien van je wapen keus kon je scopes en olpties plaatsen via de spec upgrades.

Ik dacht ook een soort van scope unlocked te hebben voor assault, maar kan hem nergens kiezen/ zien, dus misschien doe ik ook wel iets verkeerd.
Debiel overigens dat je ook wederom geen handleiding bij het spel (in de doos) krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

TheTeek schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:03:
[...]

Is dat niet hetzelfde als bij BC2, je kiest je wapen, nu heb je geen lijst, maar wel zodra je op dat wapen klikt kun je anderen kiezen, afgezien van je wapen keus kon je scopes en olpties plaatsen via de spec upgrades.

Ik dacht ook een soort van scope unlocked te hebben voor assault, maar kan hem nergens kiezen/ zien, dus misschien doe ik ook wel iets verkeerd.
Debiel overigens dat je ook wederom geen handleiding bij het spel (in de doos) krijgt.
als je op je wapen klikt, kan je alleen andere guns kiezen. Als je een andere load out wil (dus een andere scope ofzo) moet je naar load out, laatste tab als ik het goed heb, als je dood bent/ in het spawnmenu zit.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Djmaddox schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:41:
als je in het deploy scherm zit, dan zie je rechtsboven de kaart "customize" daar kan je je wapen en assocoirissen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Bedankt! Ik zal meteen even mijn wapens gaan aanpassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Applied. Ik ben Marbak74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat problemen met de EA gun club. Ik wilde de M1911 unlocked voor de multiplayer, en daarvoor moet je een account aanmaken op de EA gun club. Ik had al een EA account (van Skate 3 volgens mij), en daarmee kan ik dan ook inloggen. Als ik nu inlog, staat er het volgende:

"Below are the ID's linked to your account. Click an option to confirm your identity."

Daaronder staat dan mijn Xbox Live gamertag en nog een PC account wat ik blijkbaar ooit heb aangemaakt onder dat email adres. Ik heb hetzelfde email adres gebruikt voor mijn Xbox Live account als voor mijn EA account, dus dit klopt allemaal nog.

Het enige probleem is: ik kan niet klikken op een van de opties. Ik zie twee blokjes, eentje met een windows logo en een naam er naast, en een ander blokje met een xbox logo en mijn xbox live gamertag er naast. Er staat dus boven "Click an option to confirm you identity", maar er is niks om op te klikken. Ik heb het al geprobeerd op verschillende browsers: firefox en safari op mac, en google chrome op windows. Niks werkt.

Op internet kan ik er ook niks over vinden. Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook ff een apply gedaan. Ben erg slecht, magioed, beta niet meegemaakt enzo.,

Game bevalt wel, al wil ik nog even een nieuw videokaart ophalen. Zit te denken aan een 6870 (nu een 4870)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 14:20

Eagle Creek

Breathing security

Donderdag heb ik eindelijk m'n eerste potje kunnen spelen :). WOW!
Erg nice :).

Wat me wel opviel was dat sommigen zeggen dat scoren zo lastig is. Ik heb 12 rondjes gespeeld, waarvan ik 9x als 1, 2 of 3 eindigde. Ik heb ik die 12 rondjes een rank 5 of 6 behaald.

Ik vind mijzelf echt niet overdreven goed, maar vond de moeilijkheid reuze meevallen. Zeker in het begin is iedereen de maps nog aan 't verkennen, niet gewend aan de pakjes, de wapens, etc.

Wat ik persoonlijk vervelend vind is dat je de unlocks per voertuig moet halen en per wapen per partij. Ik heb niet echt het gevoel dat het opschiet op die manier. Verder vind ik ook de verschillen tussen de wapens onduidelijk. Zo'n simpel balkje met strength reload accurary (bijvoorbeeld) vind ik duidelijker.

Hier en daar nog wel wat bugs tegengekomen, maar STUKKEN beter dan de bèta gelukkig. Ik vind dat EA echt een slechte zet gemaakt heeft daarmee op dit tijdstip. Die had beter 2 maanden terug kunnen komen bijvoorbeeld, daar de uiteindelijke game echt veel soepeler werkt naar mijn mening.

Het geluid vind ik niet echt 'wow'. Het is erg goed, en brengt je echt in de game, maar verder kan ik er niet heel enthousiast over worden :).

Donderdag zag ik al level 35 mensen voorbij komen. Echt bizar :+ . De eerste level 50's zullen nu al wel rondlopen zeker ;)?

Nu hopen dat de lag nog wel afneemt. Dat merk je nog wel soms. Wellicht de drukte van de eerste dagen.

Goed ook te zien dat ik 8 cores actief heb! Daar zijn ze voor! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Eagle Creek op 30-10-2011 12:28 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 11:54
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:12:
Ik heb wat problemen met de EA gun club. Ik wilde de M1911 unlocked voor de multiplayer, en daarvoor moet je een account aanmaken op de EA gun club. Ik had al een EA account (van Skate 3 volgens mij), en daarmee kan ik dan ook inloggen. Als ik nu inlog, staat er het volgende:

"Below are the ID's linked to your account. Click an option to confirm your identity."

Daaronder staat dan mijn Xbox Live gamertag en nog een PC account wat ik blijkbaar ooit heb aangemaakt onder dat email adres. Ik heb hetzelfde email adres gebruikt voor mijn Xbox Live account als voor mijn EA account, dus dit klopt allemaal nog.

Het enige probleem is: ik kan niet klikken op een van de opties. Ik zie twee blokjes, eentje met een windows logo en een naam er naast, en een ander blokje met een xbox logo en mijn xbox live gamertag er naast. Er staat dus boven "Click an option to confirm you identity", maar er is niks om op te klikken. Ik heb het al geprobeerd op verschillende browsers: firefox en safari op mac, en google chrome op windows. Niks werkt.

Op internet kan ik er ook niks over vinden. Iemand ideeen?
Als ik het goed herinner staat er onder die blokjes met je gamertags een (donker)geel ding met "Confirm". Daar moet je gewoon op klikken, ik snapte het eerst ook even niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DylanE schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:55:
[...]

heeft iemand enig idee of je in meerdere platoons kan zitten?
Ja.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Weet iemand of dat je lege servers kunnen verkennen zoals BC2, of moeten er altijd minimaal x players zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Iemand enig idee waarom ik back to karkand niet kan spelen? Hij zegt no servers found?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Eagle Creek schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:32:
Iemand enig idee waarom ik back to karkand niet kan spelen? Hij zegt no servers found?
Heel eenvoudig, die is nog niet gereleased. Daar zullen we nog even op moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Net de Co-op volledig doorlopen. Best wel grappig om een keer te doen.

Alleen nu heb ik nog maar 1 van de 7 wapens vrijgespeeld.....
Dus zou ik precies dezelfde co-op nog 6 maal door moeten lopen eer ik genoeg punten heb voor alle wapens ?
Beetje raar vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pluisie schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:27:
[...]

Als ik het goed herinner staat er onder die blokjes met je gamertags een (donker)geel ding met "Confirm". Daar moet je gewoon op klikken, ik snapte het eerst ook even niet ;)
Dit is wat er staat:

Afbeeldingslocatie: http://img265.imageshack.us/img265/9107/schermafbeelding2011103.png

Ik kan dus niet op die hokjes met mijn gamertag klikken (ik heb m'n gamertag even zwart gemaakt). Ik kan wel op confirm drukken (donkerrode hokje), maar als ik daarna naar My Games ga, staat er dit:

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/9107/schermafbeelding2011103.png

Mijn gamertag is wel gelinked met mijn EA account toen ik Skate 3 speelde. Maar ik krijg het niet voor elkaar met de gun club.

Jezus, EA! Hebben we nou echt tien verschillende sites nodig, + origin + online pass + dit + dat. Een beetje belachelijk, dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Iemand hier issues met Co-OP ?

Ik kan met Persoon A prima co-oppen.
Ik en Persoon B willen co-oppen, maar dan verdwijnt de host z'n scherm..floep..na een seconde of 40.

Persoon B en persoon A kunnen prima co-oppen echter!

De helft van de mensen in mn clan kunnen niet connecten naar andere mensen. Maar wel weer (Randomly) onderling.

Soms komt er ook nog bij dat de persoon die kan connecten GEEN bots ziet.... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Skybullet schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:33:
Net de Co-op volledig doorlopen. Best wel grappig om een keer te doen.

Alleen nu heb ik nog maar 1 van de 7 wapens vrijgespeeld.....
Dus zou ik precies dezelfde co-op nog 6 maal door moeten lopen eer ik genoeg punten heb voor alle wapens ?
Beetje raar vind ik.
Yup, dat wordt grinden ;)

De coop missies zijn wel tof ja, alleen jammer dat in sommige missies je wel een beetje capabele teammate moet hebben anders wordt zeker de 2de en laatste missie best vervelend :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
  • Laatst online: 17-09 11:54
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:34:
[...]

Dit is wat er staat:

[afbeelding]

Ik kan dus niet op die hokjes met mijn gamertag klikken (ik heb m'n gamertag even zwart gemaakt). Ik kan wel op confirm drukken (donkerrode hokje), maar als ik daarna naar My Games ga, staat er dit:

[afbeelding]

Mijn gamertag is wel gelinked met mijn EA account toen ik Skate 3 speelde. Maar ik krijg het niet voor elkaar met de gun club.

Jezus, EA! Hebben we nou echt tien verschillende sites nodig, + origin + online pass + dit + dat. Een beetje belachelijk, dit.
Nou je het zegt.. Ik heb ook even gekeken en bij mij staat er alleen BC2 en Heroes bij, terwijl ik BF3 ook op dit account heb. Erg wazig, maar bij battlelog herkent hij bij mij Heroes weer niet..

Ik kreeg van de Gun Club geloof ik ook een pistool trouwens en deze had ik wel bij de MP van BF3 staan dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 15:53
Ik snap echt niet hoe mensen er bij komen dat vliegen in een helicopter of vliegtuig zo moeilijk is... Het is echt retesimpel, bijna net zo makkelijk als in BF2 :?

edit: gewoon pijltjestoetsen gebruiken om te sturen... Als je met je muis stuurt kan ik me voorstellen dat het erg moeilijk is.

[ Voor 28% gewijzigd door Avalaxy op 30-10-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pluisie schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:42:
[...]

Nou je het zegt.. Ik heb ook even gekeken en bij mij staat er alleen BC2 en Heroes bij, terwijl ik BF3 ook op dit account heb. Erg wazig, maar bij battlelog herkent hij bij mij Heroes weer niet..

Ik kreeg van de Gun Club geloof ik ook een pistool trouwens en deze had ik wel bij de MP van BF3 staan dacht ik.
Om dat pistool gaat het me ook. Misschien is het al gelukt, ik log zo wel even in op Xbox Live. Maar irritant is het wel. Wat een gekloot zeg. Hier heb ik echt een hekel aan. Waarom kan die site niet gewoon normaal werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Avalaxy schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:43:
Ik snap echt niet hoe mensen er bij komen dat vliegen in een helicopter of vliegtuig zo moeilijk is... Het is echt retesimpel, bijna net zo makkelijk als in BF2 :?

edit: gewoon pijltjestoetsen gebruiken om te sturen... Als je met je muis stuurt kan ik me voorstellen dat het erg moeilijk is.
vliegen is makkelijk :P
In leven blijven is moeilijk ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Avalaxy schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:43:

het vliegen an sich is geen probleem. Er kills mee maken is een ander verhaal. Ik vind het zelf heel lastig om goed raak te schieten met m'n boordkanon op m'n vliegtuig. Om over de minigun op de transporthelicopter maar te zwijgen, dat zijn helemaal proppenschieter. Ik kan iemand helemaal overhoop schieten en overal om hem heen inslagen zien, maar dood gaan, ho maar.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Bezulba schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:45:
[...]

het vliegen an sich is geen probleem. Er kills mee maken is een ander verhaal. Ik vind het zelf heel lastig om goed raak te schieten met m'n boordkanon op m'n vliegtuig. Om over de minigun op de transporthelicopter maar te zwijgen, dat zijn helemaal proppenschieter. Ik kan iemand helemaal overhoop schieten en overal om hem heen inslagen zien, maar dood gaan, ho maar.
Ah, ok. Dat herken ik wel. Maar omdat ik een tijdje terug telkens las over dat iedereen meteen bij de start al op z'n kop lag met z'n heli omdat het zo moeilijk zou zijn... Dat begreep ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:18

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bezulba schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:45:
[...]
Inderdaad. Vliegen zelf is super easy, maar dat prutgeweertje dat erop gemonteerd is, is echt niet goed genoeg om voertuigen goed te kunnen kapotmaken. Het leukste aan vliegen is kamikaze 8)7

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Avalaxy schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:46:
[...]

Ah, ok. Dat herken ik wel. Maar omdat ik een tijdje terug telkens las over dat iedereen meteen bij de start al op z'n kop lag met z'n heli omdat het zo moeilijk zou zijn... Dat begreep ik niet :P
in het begin ontplofte ik vaak bij de start al met m'n vliegtuig, blijkbaar is afterburner een no-go als je opstijgt ofzo... en die heli's, de controle met de muis is even vaag, maar inderdaad het is niet al te lastig als je er even mee speelt.

alleen die guns.. uch.. :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 18-09 02:25
Avalaxy schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:46:
[...]

jup dat ben ik :+

Jets parkeer ik tegen de eerste heuvell/ boom./ berg aan en met helis land ik ergens op de zijkant in een veld.
Met tanks en met die pantservoertuigen weet ik vast te komen zitten achter elke steen en bij elke bocht.

Dus deze jongen neemt altijd de benenwagen. Infanteriewerk all the way ! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:20

HugoBoss1985

Xenotech

In Battlefield 2 waren de miniguns ook echt underpowered, eerst was het OK maar toen hebben ze dat gepatched...
Als ze dat zouden verbeteren zou dat een goede balans zijn voor de transportheli's.

Met het vliegtuig wordt ik constant neergehaald, met heli's is het nog goed te doen.

Applied to 3rd platoon.
@ Tsurany: mijn nick is "Darmspoeling". :+

[ Voor 19% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-10-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Skybullet schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:50:
[...]
jup dat ben ik :+

Jets parkeer ik tegen de eerste heuvell/ boom./ berg aan en met helis land ik ergens op de zijkant in een veld.
Met tanks en met die pantservoertuigen weet ik vast te komen zitten achter elke steen en bij elke bocht.

Dus deze jongen neemt altijd de benenwagen. Infanteriewerk all the way ! d:)b
:+ :+ :+ dat had ik ook toen ik in BF2 probeerde een heli te besturen met de muis... Woepla een hoop teamgenoten mee dood omdat ze in de heli zaten of eronder kwamen te liggen... Probeer eens met je toetsenbord te werken, dat gaat véél vlotter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb ook even gevlogen.. Ik vind jets vliegen wel lastig, of iig er kills mee krijgen.. Met chopper vliegen vind ik wel wat leuker.. Alleen ik heb voor allebei nog geen unlocks :( Alleen de flares voor het heli.

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 30-10-2011 13:06 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:56
Besturing is even wennen maar zeker niet te moeilijk. Met de jets moet je eerst vooral proberen om helikopters neer te halen om punten te verdienen, zodat je ook andere jets aankan met je unlocks. Vliegen met toetsenbord en zodra je vijanden ziet gebruik je de muis om beter te richten.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Het gekke is dat ik met mijn (oude, oude) joystick in BF2 prima kon vliegen, maar het in BF3 alleen met toetsenbord goed gaat. Zouden ze dat zo zwaar aangepast hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rehoi, m'n Tweakers account maar uit het vet gehaald. Wel veel gelezen, maar geen tijd gehad om te reageren sinds vorig jaar.
Ik speel BF3 nu onder de nick Tar_Fu_Panda. Ik had BF3 besteld onder een ander emailadres dan ik BFBC2 en BF2 speelde, me niet realiserend dat het spel aan je emailadres is gekoppeld :-(
Weg Veteran status. Crap.

Maar niet getreurd, speel BF3 met veel plezier :-)

Gisteren nog geprobeerd om een helo te vliegen, met toetsenbord. Maar dat was niet zo'n succes.
Ik wil het nog wel eens proberen met joystick, moet maar wachten op een stil momentje/map.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
oke gister was ik blij met mijn rocket pods. Denk ik van jeej leuk. Eindelijk ground targets opblazen. Niet dus -.-.

Om een tank op te blazen moet je 14 rockets op schietem... 12 voor disable. Ik haal er meestal een stuk of 10 maar heb heel weinig ermee gekilled of gedisabled. Meestal gewoon assists. En dan heb ik het nog niet over infrantry. Die zijn er gewoon veels te zwak tegenover. hoeveel je er ook schiet, meestal alleen maar damage. Je mmoet lucky zijn als er een dood gaat. Ook de guided missile is zwaar underpowered. (al heb ik die nog niet geunlocked, wel bijna :P) In de beta deed je voertuigen ermee disablen. Nu alleen maar 30-40% damage (hangt af van de angle). bekijk de youtube filmpjes maar. Jets zijn zo gewoon zwaar nutteloos behalve tegen air vehicles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er eigenlijk ook een ps3 platoon van tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heb opeens een vreemd probleem, als ik in MP deploy klik of een klasse kies gaat het steeds van fullscreen naar window mode en als ik dan nog een klik op deploy ben ik terug in fullscreen.

Heel vreemd en had dit gisteren nog niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Waar ik met de pet niet bij kan is dat je met de joystick niet vooruit kan rijden met de tank. 8)7
Wel links, rechts en achteruit.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
http://bf3blog.com/2011/1...ownloadable-content-plan/

Interessant ! Als BF fanboii kan er niet genoeg uitkomen voor BF 3 !!

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:22:
is er eigenlijk ook een ps3 platoon van tweakers?
JA, ondertussen al 3 meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CIFF
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 09:58
Merkt er hier iemand daadwerkelijk wel eens wat van die heavy barrel attachment? Heb nou niet dat ik zeg van woah wat een verschil haha..

BF3: Quantun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
fly tutorial die zh1nto aanbeveelt. gemaakt door een fan.

http://battlelog.battlefi...w/2832654774112974765/41/

Helaas voor de pc fly newbies, dit is op de console gedaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 21:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik vind het spel tot nu toe erg leuk, maar van een gebruiksvriendelijke userinterface heeft dice nog nooit gehoord volgens mij. Ik vind het echt van de zotte hoe de menustructuur werkt en met name mbt het aanpassen van je classes.

Oja,

en nog steeds word ik schijtziek van al die teamies die geen flikker uitvoeren. Eigenlijk zouden ze een soort puntensysteem moeten invoeren dat de basis vormt voor de quickmatches. Mensen met een gelijk soort aantal support punten ofzo, dus armen van crates, vlaggen overnemen, etc. worden bij elkaar geteamed. En mensen die geen fuck uitvoeren worden ook bij elkaar gezet...

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-10-2011 13:37 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnauw schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:22:
[...]

JA, ondertussen al 3 meen ik.
is dat niet voor de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
uchiha tijntje schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:28:
Ik vind het spel tot nu toe erg leuk, maar van een gebruiksvriendelijke userinterface heeft dice nog nooit gehoord volgens mij. Ik vind het echt van de zotte hoe de menustructuur werkt en met name mbt het aanpassen van je classes.
Vind ik ook fucking irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:49
BF3 net geuninstalled. Het is totaal niet mijn soort game. Doordat ze het zo realistisch hebben gemaakt, is de gameplay voor mij er niet leuker op geworden. Ik heb niet het gevoel dat ik 'in control' ben. Het voelt niet soepel aan. Daarnaast vind ik de graphics vreselijk irritant. Voor mij is BC2 een veel betere game. Ja, het is minder realitisch maar daardoor is de gameplay sneller en soepeler.
Jammer dat ik bf3 niet kan doorverkopen, maarja.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANSAD
  • Laatst online: 16-08 12:56
Ligt het aan mij of hoor ik als ik iemand revive een sample alsof ik iemand afknal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
If only I could play out 2 matches in a row. :F

In ander nieuws. Ik heb bijna 40.000 punten met support en dan kan ik eindelijk bush wookiez en mortar campers een lesje leren. Voor de rest laat ik support dan lekker zitten. Ik heb liever een AR met health of een carbine met een mooie RPG. Nee ik ben niet z'n klootzak die op infanterie gaat schieten. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de wapens over het algemeen wel underpowered. Heb regelmatig meegemaakt dat er opeens iemand voor me stond en ik met m'n LM88 stond te knallen, maar de tegenstander dat gewoon overleefde.
Of 2 schoten met een SKS en de tegenstander rent gewoon weg.
Of 3 hits met een MBT op een andere, *op z'n zijkant* en pas bij de 4e disabled. Ik weet dat in BFBC2 de tanks verschillende diktes armour hadden op voor-, zijkanten en achterkant, maar ik zie het er in BF3 niet vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

DanielWW2 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:43:
If only I could play out 2 matches in a row. :F

In ander nieuws. Ik heb bijna 40.000 punten met support en dan kan ik eindelijk bush wookiez en mortar campers een lesje leren. Voor de rest laat ik support dan lekker zitten. Ik heb liever een AR met health of een carbine met een mooie RPG. Nee ik ben niet z'n klootzak die op infanterie gaat schieten. :P
Reuze effectief anders tegen infanterie hoor, vooral als ze weer eens met 10 man in een huisje zitten, bam, zo de hele voorkant eraf en weer wat kills.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die got server zit toch vol, need 6 om de server te starten. ff joinen :)

http://battlelog.battlefi...lls-Visit-ArtofSkills-eu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Bezulba schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:50:
[...]

Reuze effectief anders tegen infanterie hoor, vooral als ze weer eens met 10 man in een huisje zitten, bam, zo de hele voorkant eraf en weer wat kills.
Ik schiet alleen wel op muren hoor. Als er iemand achter loopt te campen dan kri9jgt die het ook. Alleen gewoon random een RPG afschieten is zo lame. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Eagle Creek schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:32:
Misschien wel omdat Karkand Maps nog helemaal niet uit zijn? Lezen mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
pingkiller schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:32:
BF3 net geuninstalled. Het is totaal niet mijn soort game. Doordat ze het zo realistisch hebben gemaakt, is de gameplay voor mij er niet leuker op geworden. Ik heb niet het gevoel dat ik 'in control' ben. Het voelt niet soepel aan. Daarnaast vind ik de graphics vreselijk irritant. Voor mij is BC2 een veel betere game. Ja, het is minder realitisch maar daardoor is de gameplay sneller en soepeler.
Jammer dat ik bf3 niet kan doorverkopen, maarja.
Realistisch? Zou ik niet echt zo noemen. Maar dit soort reacties begrijp ik echt totaal niet. Prima hoor dat je liever BC2 speelt, ieder zijn ding. Maar waarom zou je in hemelsnaam hem uninstallen? Je moet tegenwoordig wel verrekte veel porno ernaast downloaden wil schijfruimte een probleem zijn, dus waarom laat je hem er niet lekker op staan?

Vooral omdat je een andere keer misschien wel zin hebt in BF3, uiteindelijk zijn BC2 en BF3 nou niet zo verschillend. En als je sneller gameplay wilt, is operation metro niks voor je?
Ik vind de wapens over het algemeen wel underpowered. Heb regelmatig meegemaakt dat er opeens iemand voor me stond en ik met m'n LM88 stond te knallen, maar de tegenstander dat gewoon overleefde.
Of 2 schoten met een SKS en de tegenstander rent gewoon weg.
Of 3 hits met een MBT op een andere, *op z'n zijkant* en pas bij de 4e disabled. Ik weet dat in BFBC2 de tanks verschillende diktes armour hadden op voor-, zijkanten en achterkant, maar ik zie het er in BF3 niet vanaf.
Zij armor van tanks is ook nog sterk, rear wel een stuk minder, wel nagenoeg onmogelijk te raken tegen beetje competente speler. Maar de damage van guns is toch wel heel veel hoger dan in BC2, heb ook weinig problemen ermee dat ze te weinig zouden doen, maar je kan altijd hardcore spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door Sissors op 30-10-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

Realistisch? Zou ik niet echt zo noemen. Maar dit soort reacties begrijp ik echt totaal niet. Prima hoor dat je liever BC2 speelt, ieder zijn ding. Maar waarom zou je in hemelsnaam hem uninstallen? Je moet tegenwoordig wel verrekte veel porno ernaast downloaden wil schijfruimte een probleem zijn, dus waarom laat je hem er niet lekker op staan?

Vooral omdat je een andere keer misschien wel zin hebt in BF3, uiteindelijk zijn BC2 en BF3 nou niet zo verschillend. En als je sneller gameplay wilt, is operation metro niks voor je?
Hij vindt BF3 gewoon niet leuk. Waarom begint iedereen zich altijd zo druk te maken als iemand iets negatiefs zegt over BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:53
De sync functie van de GOT BF3 servers en de Teamspeak server werkt! Dat wil dus zeggen dat je automatisch in het goede kanaal zit met je team maten! probeer het zelf eens uit: GOT BF3 TEAMPEAK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Laatst online: 28-12-2023
Eindelijk een aantal potjes achter elkaar een positieve K/D rate en dat met actief reviven. Het valt mij op dat er wel minder revivers zijn dan in BC2 en dat terwijl overal med packs liggen maar niemand wil ook maar een klein beetje risico nemen voor een verloren ticket en een hoop extra punten. Ex-CoD gastjes?

Dat je geen death krijgt na het revived worden vind ik een echt positief iets. d:)b

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastercard
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 19:46
heb last van artifacts met mn gloednieuwe MSI GTX 560ti Twin Frozr II.. Lees op het internet meer over problemen met de GTX560 icm battlefield 3. Het stomme is dat ik met bijv. Furmark op hoge instellingen geen problemen zie en de GPU komt nauwelijks boven de 70 graden uit (had geen zin om heel lang te wachten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Sharpp schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:24:
Eindelijk een aantal potjes achter elkaar een positieve K/D rate en dat met actief reviven. Het valt mij op dat er wel minder revivers zijn dan in BC2 en dat terwijl overal med packs liggen maar niemand wil ook maar een klein beetje risico nemen voor een verloren ticket en een hoop extra punten. Ex-CoD gastjes?

Dat je geen death krijgt na het revived worden vind ik een echt positief iets. d:)b
waarom moeten waardeloze spelers meteen COD spelers zijn? Wat is dat voor snobisme wat ik hier constant tegenkom? Ik ben een cod en bf speler en ik revive wel, waarom zouden slechte spelers dan automagisch COD spelers zijn?
Ik ben genoeg domme acties tegen gekomen om te begrijpen dat slechte spelers overal zitten en heus niet overkomen van een ander spel om jouw potje te verzieken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
mastercard schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:25:
heb last van artifacts met mn gloednieuwe MSI GTX 560ti Twin Frozr II.. Lees op het internet meer over problemen met de GTX560 icm battlefield 3. Het stomme is dat ik met bijv. Furmark op hoge instellingen geen problemen zie en de GPU komt nauwelijks boven de 70 graden uit (had geen zin om heel lang te wachten :P)
Settings op Medium zetten, dan verdwijnen ze. Hier ook last van (maar dan met een 8800GT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Sharpp schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:24:

Ik kom meer revivers tegen dan support-spelers die ammo uitdelen. Zeker als engineer heel irritant als je zonder kogels zit... (Daarom speel ik ook meer support tegenwoordig :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Heeft iemand tips om het richten op de consoles weer een beetje te krijgen zoals in BC2? Ik wordt echt *gek* van die versnelling die erop zit: als ik iets teveel rechts mik, corrigeer zoals in elke andere game, dan zit ik een meter te ver links. Sensitivity lijkt niets uit te maken; het gaat gewoon exponentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:10
Ik speel meestal support, als ik een groepje van een paar man zie zal ik dan ook altijd een ammo crate droppen. Ik heb alleen nog niet helemaal door wanneer iemand ammo nodig heeft. Bij BC2 stond er heel duidelijk een icoontje boven de kop van een speler. Hier heb ik dat nog niet echt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
mastercard schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:25:
heb het ergens gelezen schijnt dat je aa uit zet het dan weg is, al had ik er geen last van met een gtx570
aa staat bij mij ook uit 1920x1200 op ultra heb ik rond de 50 fps maar met aa op 4x is het gelijk 20fps minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 21:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Hmz, wat ik echt een rare en jammerlijke toevoeging vind is het vehicles disable systeem. Ik schiet met men rpg vol op een jeep, Vehicle disabled... Ze stappen uit, ik schiet er 1 neer, maar door de andere word ik neergeschoten. Terwijl ik voor mijn gevoel een instant double kill had moeten hebben.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

Hij vindt BF3 gewoon niet leuk. Waarom begint iedereen zich altijd zo druk te maken als iemand iets negatiefs zegt over BF3?
Sorry maar vond je lezen teveel moeite of ben je gewoon aan het trollen? Ik zeg specifiek dat hij moet spelen wat hij leuk vindt, met enkel de vraag waarom je in hemelsnaam zou uninstallen met de hoeveelheid schijfruimte die je tegenwoordig hebt. Ik heb MW2 ook nog op mijn computer staan, in tijden niet meer gespeeld, maar doet weinig kwaad, en dan heb ik nog honderden GBs over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
uchiha tijntje schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:43:
Hmz, wat ik echt een rare en jammerlijke toevoeging vind is het vehicles disable systeem. Ik schiet met men rpg vol op een jeep, Vehicle disabled... Ze stappen uit, ik schiet er 1 neer, maar door de andere word ik neergeschoten. Terwijl ik voor mijn gevoel een instant double kill had moeten hebben.
Eens, dat een tank niet in 1x stuk is ok maar een eenvoudige jeep zou toch wel instant moeten ontploffen ja.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

FireFoz schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:46:
[...]

Eens, dat een tank niet in 1x stuk is ok maar een eenvoudige jeep zou toch wel instant moeten ontploffen ja.
Dat kan wel hoor; ook bij tanks. Als je de Explosion upgrade hebt en op de achterkant schiet; dan kun je een instant doublekill hebben. Ik gok alleen dat de tank dan al op 60% 'HP' moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
Ik snap sowieso niet wat ze met disabled bedoelen... i mean, je zou denken dat ze dan niets meer kunnen. Schiet ik met mn RPG een tank disabled knalt 'ie me alsnog dood met zn main gun 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik vond iets fantastisch dat ik wilde delen: er is een userscript dat een autojoin functie toevoegt aan battlelog. Als de got server weer eens vol zit, gewoon autojoin klikken en hij joint als er plaats is. Je hebt wel greasemonkey nodig voor firefox, chrome kan het zonder addons geloof ik.

link : http://www.coderah.com/?page_id=389

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/10/30209470649-orig.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Brainscrewer schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:48:
[...]

Ik snap sowieso niet wat ze met disabled bedoelen... i mean, je zou denken dat ze dan niets meer kunnen. Schiet ik met mn RPG een tank disabled knalt 'ie me alsnog dood met zn main gun 8)7
De tank kan dan niet meer rijden en hij staat in brand. Zonder upgrades fikt hij dan langzaam uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 18-09 19:23
Brainscrewer schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:48:
[...]

nou ja, is wel logisch dat guns blijven werken en de motor niet.
disable = kapotte tank. rijdt niet meer en is "dying" als het niet snel genoeg gerepareerd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Daarom gebruik ik mijnen, als ze dan uitstappen heb ik altijd mijn rpg nog om het voertuig + inzittenden af te maken >:).
Ik vind het wel fijn dat je eerst een voertuig disabled, meer punten :).

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 30-10-2011 14:52 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchy188
  • Laatst online: 16-10-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

jterpstra schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:50:
[...]

nou ja, is wel logisch dat guns blijven werken en de motor niet.
disable = kapotte tank. rijdt niet meer en is "dying" als het niet snel genoeg gerepareerd word
disabled tank rijd ook gewoon nog vrolijk, ok wel iets minder snel, maar toch...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
offtopic:
De link naar de website staat niet goed, staat 2x http:// in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Laatst online: 28-12-2023
Valt het jullie ook op dat commorose nauwelijks gebruikt wordt? Deze toevoeging hadden ze van mij er wel uit mogen laten. Een systeem zoals in BC2 is voldoende.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Sharpp schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:01:
Valt het jullie ook op dat commorose nauwelijks gebruikt wordt? Deze toevoeging hadden ze van mij er wel uit mogen laten. Een systeem zoals in BC2 is voldoende.
Enige irritante is dat je het niet kan rebinden :(.
En werken de T-ugs trouwens wel, want ik heb er nog geen Motion Assist mee gehad? De balletjes die je kon gooien in BFBC2 waren veel beter en handiger...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik wil de commorose wel vaak gebruiken, ik vind hem alleen echt shit werken omdat ik nauwelijks kan zien wat ik nu geselecteerd heb, en hij vaak de verkeerde kiest. Duidelijk quick 'n dirty er in gebouwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik haat de commo rose gewoon. Ik heb de gewoonte opgebouwd om altijd te spotten en nu open ik steeds de como rose terwijl ik aan het schieten ben en word beschoten. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sharpp schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:01:
De hele commando rose werkt hier niet eens? Ik zit maar op Thank you e.d. te stampen maar ik hoor niks en zie ook niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Aaargh... heb net weer een poging gedaan om wat met de heli's rond te vliegen, maar ze hebben het echt compleet verneukt. Het is niet te doen. Continu verschijnt "Lock" in je HUD ... zo nu en dan helpen de flares, maar omdat ze zo traag laden is het meestal bij de volgende lock over met je. Ook is het veel te makkelijk voor Jets om heli's neer te halen. Alle fun van het vliegen in die dingen is er wel vanaf. :(

Ook vind ik de crosshair onduidelijk. Af en toe moet ik gewoon zoeken naar dat ding.
Rockets zijn veel te zwak. Hoop dat ze hier nog iets aan gaan doen. Of hoop dat het mogelijk wordt om die suffe jets gewoon uit te zetten. Grote maps zonder die dingen zou een verademing zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door jagermeister op 30-10-2011 15:15 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als ze tegen de tijd van MW3 nog steeds niet normaal een server kunnen laten draaien, ga ik waarschijnlijk nog overstappen naar MW3. Wat een ongelofelijke flutservers hebben ze daar draaien, voicechat werkt sinds dag 1 voor geen meter en geen enkele map kan je spelen zonder rubberband/teleport/freeze. Dat nog steeds het flut systeem van squads en 'request medic/support'.

Het was een 9,5, maar begint nu heel hard te dalen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Phyxion schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:13:
[...]

De hele commando rose werkt hier niet eens? Ik zit maar op Thank you e.d. te stampen maar ik hoor niks en zie ook niks...
Hmm, het is wel slecht hoorbaar, maar ik hoor het wel. Kan dat het niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:13
Ik weet niet of het toevallig al gepost is, maar voor ingame fps typ ' om in de console te komen en dan render.drawfps 1 (zelfde als in bf2 geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Phyxion schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:13:
[...]

Er zit ook geen "Need pickup, of need ammo, of attack here" optie. Dus je hebt er niks aan. Je poppetje zegt het enkel, en het komt nergens in beeld te staan als in BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
Heeft iemand ook last van een soort van happering/lag achtig iets ? Als ik bijvoorbeeld voorruit ren, dan lijkt het alsof hij af en toe een factie van een seconde stilstaat. Heb dit op elke server, maar niet in single player.

Het ligt niet aan dat de settings te hoog staan want zelfs op low heb ik dit. Lijkt meer op network lag ofzo, maar heb gewoon een 30 mb verbinding, en speel op servers met een ping van rond de 50.

Mijn systeem :

I7 2600K
8 GB DDR 1600
SSD
MSI Twin Frozor II 570 GTX

Heb op andere fora gelezen dat hyperthreading uitzetten wellicht zou helpen, maar ook dat helpt niet. Iemand hetzelfde probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Avalaxy schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:13:
[...]

Hmm, het is wel slecht hoorbaar, maar ik hoor het wel. Kan dat het niet zijn?
Ik heb het geluid wel erg laag staan, zou kunnen :+

Pagina: 1 ... 26 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien