Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
bones schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:23:
Heeft iemand ook last van een soort van happering/lag achtig iets ? Als ik bijvoorbeeld voorruit ren, dan lijkt het alsof hij af en toe een factie van een seconde stilstaat. Heb dit op elke server, maar niet in single player.

Het ligt niet aan dat de settings te hoog staan want zelfs op low heb ik dit. Lijkt meer op network lag ofzo, maar heb gewoon een 30 mb verbinding, en speel op servers met een ping van rond de 50.

Mijn systeem :

I7 2600K
8 GB DDR 1600
SSD
MSI Twin Frozor II 570 GTX

Heb op andere fora gelezen dat hyperthreading uitzetten wellicht zou helpen, maar ook dat helpt niet. Iemand hetzelfde probleem ?
Ik heb precies hetzelfde alleen dan met andere hardware, dus daar zou net niet aan moeten liggen :)

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje ...
Ik heb een i7 met 6GB geheugen, dus dat lijkt me voldoende voor dit spel.
Er zit een GeForce GT440 in mijn pc, wat blijkbaar echt wel niet voldoende is (op low haal ik amper 30-34 fps, en als ik in een tank zit haal ik maar 25fps ...), nu is mijn vraag of het voldoende is als ik overschakel op een MSI GTX 560 Ti Twin Frozr II, ik kan namelijk niet de 570 kopen omdat er staat dat je 600w voeding nodig hebt, ik heb enkel 500w, en ben niet van plan om deze ook te gaan vervangen.

Dus is de MSI GTX 560 Ti Twin Frozr II een goede keuze ?, of heeft iemand een beter voorstel ? (zowel Nvidia of ATI ...), hou er rekening mee dat ik maar over 500w beschik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:35:
Even een vraagje ...
Er zit een GeForce GT440 in mijn pc, wat blijkbaar echt wel niet voldoende is (op low haal ik amper 30-34 fps, en als ik in een tank zit haal ik maar 25fps ...), nu is mijn vraag of het voldoende is als ik overschakel op een MSI GTX 560 Ti Twin Frozr II, ik kan namelijk niet de 570 kopen omdat er staat dat je 600w voeding nodig hebt, ik heb enkel 500w, en ben niet van plan om deze ook te gaan vervangen.

Dus is de MSI GTX 560 Ti Twin Frozr II een goede keuze ?, of heeft iemand een beter voorstel ? (zowel Nvidia of ATI ...), hou er rekening mee dat ik maar over 500w beschik ...
verkeerde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is aangepast ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Is er eigenlijk een manier om te oefenen op vliegen? In de singleplayer vlieg je zelf niet en in de multiplayer geraak ik nooit in een jet / heli, en als ik er dan ingeraak stort ik zo goed als meteen neer omdat ik er niet kan met vliegen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
LosGieros schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:32:
[...]

Ik heb precies hetzelfde alleen dan met andere hardware, dus daar zou net niet aan moeten liggen :)
Blijkbaar zijn we niet de enige dan, vond net dit topic :

http://battlelog.battlefi...ew/2832654624695027296/1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 18:28
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:35:
Even een vraagje ...

Met een GTX560Ti kun je alles sws op high spelen. En mbt je voeding, je moet niet kijken naar het aantal wattages, maar naar de ampères op de 12v lijn(en).
Asskicker schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:41:
Is er eigenlijk een manier om te oefenen op vliegen? In de singleplayer vlieg je zelf niet en in de multiplayer geraak ik nooit in een jet / heli, en als ik er dan ingeraak stort ik zo goed als meteen neer omdat ik er niet kan met vliegen. :+
Dit is een trainingsserver ;)
http://battlelog.battlefi...up-com-Training-Server-2/

Ranked had van mij wel uit mogen staan hier ;)

[ Voor 22% gewijzigd door WoRReLbier op 30-10-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asskicker schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:41:
"en als ik er dan ingeraak stort ik zo goed als meteen neer omdat ik er niet kan met vliegen. :+" - Dat probleem heb je toch ook als er een plek was waar je rustig kon oefenen? Tenzij je bedoelt dat je heel snel wordt uitgeschakeld door de vijand. Ik zou zeggen gewoon lekker hoog gaan, dan kan je in alle rust barrel rolls en loopings maken zonder dat je constant uit de lucht wordt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:54:
[...]

"en als ik er dan ingeraak stort ik zo goed als meteen neer omdat ik er niet kan met vliegen. :+" - Dat probleem heb je toch ook als er een plek was waar je rustig kon oefenen? Tenzij je bedoelt dat je heel snel wordt uitgeschakeld door de vijand. Ik zou zeggen gewoon lekker hoog gaan, dan kan je in alle rust barrel rolls en loopings maken zonder dat je constant uit de lucht wordt gehaald.
Dat probleem heb ik inderdaad ook als ik een rustige plek kan oefenen, maar dat is nu al minder dan heel in het begin, maar de kans dat ik kan oefenen is al zo klein en dan wordt ik inderdaad vrij snel neergeschoten...

Hoe hoog kan je zo gaan trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asskicker schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:57:
[...]

Dat probleem heb ik inderdaad ook als ik een rustige plek kan oefenen, maar dat is nu al minder dan heel in het begin, maar de kans dat ik kan oefenen is al zo klein en dan wordt ik inderdaad vrij snel neergeschoten...

Hoe hoog kan je zo gaan trouwens?
Geen idee hoe hoog je kan gaan, goeie vraag! In ieder geval kan je ook een groot deel buiten de map vliegen. Zolang ik niet focus op het neerschieten van tanks of andere jets, word ik niet vaak neergeschoten. Gewoon zo ver mogelijk van iedereen weg vliegen.

Ik vind het vliegen in jets geeneens zo moeilijk. Maar ik krijg er maar geen punten mee! Ik zou heel graag heat seeking missiles unlocked zodat ik tenminste nog wat puntjes kan halen. Nu raak ik echt geen hond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan welke map je zit, in de meeste wel redelijk hoog, maar noshahr canals is de flight ceiling een stuk lager, en zit je er gauw tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je anders niet een lege server uitzoeken? Daar wordt je niet neergeschoten en hoef je ook niet te wachten op een nieuwe jet/heli als je neerstort. Het schieten kun je dan wel alleen op stationaire doelen oefenen, maar dat is natuurlijk ook nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:13:
Als ze tegen de tijd van MW3 nog steeds niet normaal een server kunnen laten draaien, ga ik waarschijnlijk nog overstappen naar MW3. Wat een ongelofelijke flutservers hebben ze daar draaien, voicechat werkt sinds dag 1 voor geen meter en geen enkele map kan je spelen zonder rubberband/teleport/freeze. Dat nog steeds het flut systeem van squads en 'request medic/support'.

Het was een 9,5, maar begint nu heel hard te dalen.
die patch moet idd hard komen, ik heb de ps3 nu voor de zoveelste keer uit frustratie uitgezet, deze game is totaal onspeelbaar op de console (in mijn optiek) de beta was super, maar dit is een ramp

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:01:
Kun je anders niet een lege server uitzoeken? Daar wordt je niet neergeschoten en hoef je ook niet te wachten op een nieuwe jet/heli als je neerstort. Het schieten kun je dan wel alleen op stationaire doelen oefenen, maar dat is natuurlijk ook nuttig.
Ik denk dat ik dat maar eens ga beginnen doen, totals ik wat er wat beter kan met vliegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:45
commorose werkt kut en kan gvd me keys niet binden kut dice stel amateurs maar voor de rest wel een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:01:
In een lege server kan je toch niks? Moet je wachten tot er genoeg spelers zijn voordat je een centimeter kan bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:04
goosche schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:03:
commorose werkt kut en kan gvd me keys niet binden kut dice stel amateurs maar voor de rest wel een leuke game.
kort maar krachtig :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Hielko schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:05:
[...]

In een lege server kan je toch niks? Moet je wachten tot er genoeg spelers zijn voordat je een centimeter kan bewegen.
Nou, daar heb ik dan ook weinig aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:05:

Nu je het zegt, dat heb ik hier eerder gelezen ja... Heb zelf nog niet gespeeld, dus geen idee. In een unranked server zou het wel moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
LosGieros schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:32:
[...]

zit je met de pc aangesloten op draadloos netwerk mischien?
als dat zo is begin maar met draden te trekken, draadloos lagd bijna altijd ook al is het netwerk nog zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56
Wat is trouwens de beste manier om een joystick aan de praat te krijgen? Eerst begon het spel te flippen bij gewoon lopen en dergelijke omdat dan blijkbaar de joystick input al gebruikt wordt, heb nu voor alles behalve de jet de joystick bindinds weggehaald, en de rest is nu bestuurbaar, maar de jet zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

De GoT server crasht echt om de haverklap.. Jammer, want het is er erg leuk om te spelen..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bah ik vind het spel best goed maar ik erger me soms groen en geel aan het spel. Zonet zag ik een kopje boven een rots uit komen. Ik schiet 3x in het kopje, gewoon door 1x per keer te klikken op de muis, ze raken alle 3, maar die vent is gewoon niet dood. Hoe kan dat in godsnaam vraag ik me wel eens af. Kop ie die kogels dan terug ofzo?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
DAMAGE schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:16:
Bah ik vind het spel best goed maar ik erger me soms groen en geel aan het spel. Zonet zag ik een kopje boven een rots uit komen. Ik schiet 3x in het kopje, gewoon door 1x per keer te klikken op de muis, ze raken alle 3, maar die vent is gewoon niet dood. Hoe kan dat in godsnaam vraag ik me wel eens af. Kop ie die kogels dan terug ofzo?
Ik ken het, volgens mij is dat vanwege NON hardcore serversettings... Zelfde als in BC2, daar had je ook softcore (10 kogels om iemand neer te krijgen) en hardcore (1 shot 1 kill als je hem goed plaatst, anders 2 of 3 kogels).

[ Voor 13% gewijzigd door peakaboo op 30-10-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
Dit gaat helemaal nergens over, de 64 man server is aan de lopende band aan het crashen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:14:
Wat is trouwens de beste manier om een joystick aan de praat te krijgen? Eerst begon het spel te flippen bij gewoon lopen en dergelijke omdat dan blijkbaar de joystick input al gebruikt wordt, heb nu voor alles behalve de jet de joystick bindinds weggehaald, en de rest is nu bestuurbaar, maar de jet zelf...
Dat probleem had ik ook, ik heb dus hetzelfde gedaan. Alle bindings weggehaald behalve bij de jet en de chopper. Ik kwam er ook achter dat de bindings bij mij van de jet en chopper standaard inverted waren, waardoor ik tijdens opstijgen bijna tegen de grond klapte.
Ik speel zelf met een combinatie van keyboard en joystick als ik vlieg. Keyboard voor wsad, flares en afterburner, en de joystick voor up/down, left/right roll en schieten.
Ik zoek nog een goede manier om rond te kijken, bijvoorbeeld door het top hat dinkie te gebruiken, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 05:19
Is het mogelijk de serial key/code over te dragen naar een ander EA/Origin account, i.v.m. verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3E3A37 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:23:
Is het mogelijk de serial key/code over te dragen naar een ander EA/Origin account, i.v.m. verkoop?
Nee, eenmaal geactiveerd blijft geactiveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:16:
De GoT server crasht echt om de haverklap.. Jammer, want het is er erg leuk om te spelen..
Wij zijn volledig op de hoogte van deze problemen, i3D.net verwijst echter naar de serversoftware zelf die de crashes veroorzaakt. Dit kan ook goed omdat de rush server zelf geen last heeft van crashes. Wij kunnen hier momenteel niks aan doen en ook i3D.net geeft aan niks te kunnen ondernemen, zij zijn afhankelijk van DICE.
Ook zijn we aan het kijken naar extra servers, die komen er sowieso aan de vraag is of we dat nog bij i3D.net doen of bij een andere partij.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:14:
Het beste is om alleen de knoppen van je joystick in te stellen voor heli/jet.

De rest (toetstenbord + muis) heb ik allemaal weggehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:36
Prachtige graphics en zeker een battlefield opvolger.
Alleen rammelt het spel nog aan alle kanten,er rust een console vloek op zeg maar.
Controls zijn niet echt vloeibaar als de oude battlefield series en dat is toch wel een flinke stap terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zo... Assault lvl'en gaat me een partij snel op kleine maps met 128 man :D

Zojuist een half uur lang mensen op Metro conquest lopen reviven. Gewoon onderaan de roltrappen staan, en ze komen vanzelf naar je toe gegleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:26:
[...]

Wij zijn volledig op de hoogte van deze problemen, i3D.net verwijst echter naar de serversoftware zelf die de crashes veroorzaakt. Dit kan ook goed omdat de rush server zelf geen last heeft van crashes. Wij kunnen hier momenteel niks aan doen en ook i3D.net geeft aan niks te kunnen ondernemen, zij zijn afhankelijk van DICE.
Ook zijn we aan het kijken naar extra servers, die komen er sowieso aan de vraag is of we dat nog bij i3D.net doen of bij een andere partij.
Andere server graag, dan wil ik ook graag een keer joinen! i3d is echt een lag festijn :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:59:
Zo... Assault lvl'en gaat me een partij snel op kleine maps met 128 man :D

Zojuist een half uur lang mensen op Metro conquest lopen reviven. Gewoon onderaan de roltrappen staan, en ze komen vanzelf naar je toe gegleden!
128 man? Conquest op PC is 32 vs 32, niet 64 vs 64 hoor! :P

Het is al druk genoeg in Conquest op de PC. 24 Players op de consoles vind ik soms net iets te weinig, maar als ik moet kiezen tussen 24 of 64 spelers, kies ik 24. 32 was misschien leuk geweest, maar echt erg is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:02:
[...]

128 man? Conquest op PC is 32 vs 32, niet 64 vs 64 hoor! :P

Het is al druk genoeg in Conquest op de PC. 24 Players op de consoles vind ik soms net iets te weinig, maar als ik moet kiezen tussen 24 of 64 spelers, kies ik 24. 32 was misschien leuk geweest, maar echt erg is het niet.
Conquest Large is 64 vs 64 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Helaas was ik weer iets te snel en heb ik de standaard duurdere verzie gekocht -_-. Kan ik straks dus nog eens 10 euro extra betalen voor mappack.

Enige wat ik niet snap is dat met Ultra settings de game super draaid, echter zodra ik multiplayer doe 32 man, krijg ik soms ineens moeite heeft met spelen. Happering etc. Lastige is alleen dat je niet weet of het door ping komt of door beperkte hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:07:
[...]

Conquest Large is 64 vs 64 ;)
We hebben het hier toch over Conquest 64?

Als je het hebt over 24 spelers op console, dan betekent dat 12 vs 12. Als je het hebt over 64 spelers op PC, dan betekent dat 32 vs 32. Ik ben wel benieuwd naar bewijs dan, want ik weet vrij zeker dat het 32 vs 32 is en niet 64 vs 64.

En geen hacked servers he. Dat telt niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:10:
[...]

We hebben het hier toch over Conquest 64?

Als je het hebt over 24 spelers op console, dan betekent dat 12 vs 12. Als je het hebt over 64 spelers op PC, dan betekent dat 32 vs 32. Ik ben wel benieuwd naar bewijs dan, want ik weet vrij zeker dat het 32 vs 32 is en niet 64 vs 64.

En geen hacked servers he. Dat telt niet.
De officiele servers is inderdaad 32 vs 32. PC heeft Conquest 64 en normale conquest. Consoles missen dus alleen Conquest 64 (32 vs 32).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

Dat zou ik ook zeggen als i3D zijnde, maar op andere serbers lijkt het veel minder voor te komen. :/

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nevermind, je had gelijk!

[ Voor 94% gewijzigd door yinx84 op 30-10-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: oke!

Ben wel benieuwd of ze ooit nog extra spelers gaan toevoegen. Meer dan 64 man lijkt me wel erg veel op de PC, maar 32 man op de console zou niet gek zijn.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:15:
[...]

Dat zou ik ook zeggen als i3D zijnde, maar op andere serbers lijkt het veel minder voor te komen. :/
Tja ik hoor graag concrete voorbeelden, zonder harde cijfers kunnen wij niks.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:14

Eagle Creek

Breathing security

Sagaris schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:33:
[...]

Heel eenvoudig, die is nog niet gereleased. Daar zullen we nog even op moeten wachten.
Dat was toch tegelijk met de full voor pre-orders?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/5459236.page

"We are actually running about ~12 game servers on each physical server, meaning that each physical server can handle about ~300 players. We could easily switch so we had less game servers running 32 or more players but then every client would need to receive much more data over the network which might break the rules microsoft and sony have put up. The reason why they've put up these rules is to ensure the quality of the game for all players, maybe we could someday implement matchmaking (or server browsing) that would let the player join servers with more players if his/her internet connection bandwidth allows it."

Ik heb nog hoop! Het heeft geen haast, maar het zou leuk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
zo vandaag eens een server aangemaakt voor 32 man.
wat is een goede maplijst die wat mensen trekt?

[KCT]Dutch Special Forces
85.236.109.72:20867

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Weet iemand waar ik informatie kan vinden over de puntentelling bij COOP? Had die info eigenlijk wel in een manual oid verwacht. Maar ik krijg alleen 1 plaatje met een epilepsiewaarschuwing als ik in origin op manual klik. (waar gek genoeg dan weer onder staat "manual included with game")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 20:44
Bajo schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:29:
zo vandaag eens een server aangemaakt voor 32 man.
wat is een goede maplijst die wat mensen trekt?

[KCT]Dutch Special Forces
85.236.109.72:20867
kies een thema voor je server.
ten eerste: rush of conquest.
De meeste servers draaien alle maps, maar je kan ook 24/7 dezelfde map draaien. Of maps die op elkaar lijken. (infantry heavy of vehicle heavy)

Wat je wilt voorkomen (maar dat is mijn smaak) is dat je conquest large gaat draaien met maar 32 spelers.
technofreak1 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:30:
Weet iemand waar ik informatie kan vinden over de puntentelling bij COOP? Had die info eigenlijk wel in een manual oid verwacht. Maar ik krijg alleen 1 plaatje met een epilepsiewaarschuwing als ik in origin op manual klik. (waar gek genoeg dan weer onder staat "manual included with game")
in het scorescherm na een match.
je krijgt punten voor dezelfde dingen als in multiplayer. Het verschil is dat je voor je eindscore, je de punten van je maat erbij krijgt.

[ Voor 33% gewijzigd door RocketKoen op 30-10-2011 17:35 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23

Bever!

3

tipje voor mensen met een gtx560ti die veel crasht.. heb mn gigabyte kaart net geflasht met nieuwe bios en helemaal geen crashende drivers meer etc. (voltage is wat verhoogd door de flash)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Bever! schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:42:
tipje voor mensen met een gtx560ti die veel crasht.. heb mn gigabyte kaart net geflasht met nieuwe bios en helemaal geen crashende drivers meer etc. (voltage is wat verhoogd door de flash)
welke bios? Ik had eerst ook last van crashes maar heb hem nu op 1050vcore 1000mhz core en 2200 shader en draait als een zonnetje :) Iig sneller als een gtx 570.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[...]

Ik heb m draaien bij Multiplay (64 player) - eerste dagen veel crashes - sinds gisteravond en zeker vandaag geen enkele crash.
Tip; gebruik nog geen procon of bfcc3, blijkbaar maken die de server onstabiel.
Verder gewoon met PB aan en ik heb GGC stream draaiend.

DM voor details :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

l166 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:45:
[...]

welke bios? Ik had eerst ook last van crashes maar heb hem nu op 1050vcore 1000mhz core en 2200 shader en draait als een zonnetje :) Iig sneller als een gtx 570.
kijk even op site van gigabyte.. heel makkelijk .exe bestandje. je hoeft niks te weten van flashen om het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik kan op internet er niet echt wat over vinden. Ik las overlaatst op dat men bezig was met de commo rose. Er waren wat screenshots van een dev die dat toonde. Maar nu zie ik wel op heel veel filmpjes dat ze de commo rose gewoon al kunnen gebruiken? En ook staat er veel op hun scherm van "[Q] Offer health/ammo".

Iemand die kan verduidelijken hoe dit kan? Is er al een 2de patch uit dan?

EDIT: Zonet wat gevonden! Het blijkt dus dat deze in de day-one patch zat. Toch bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door Qlii256 op 30-10-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

SileX schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:47:
[...]

Ik heb m draaien bij Multiplay (64 player) - eerste dagen veel crashes - sinds gisteravond en zeker vandaag geen enkele crash.
Tip; gebruik nog geen procon of bfcc3, blijkbaar maken die de server onstabiel.
Verder gewoon met PB aan en ik heb GGC stream draaiend.

DM voor details :)
En had jij vóór die crashes dan ook procon of BF3CC draaien? Of weet je wat Multiplay gedaan heeft om het stabiel te krijgen?

Edit:
Vraag ook even via DM gesteld ;)

[ Voor 3% gewijzigd door bvk op 30-10-2011 17:53 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Bever! schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:49:
[...]

kijk even op site van gigabyte.. heel makkelijk .exe bestandje. je hoeft niks te weten van flashen om het te doen.
Zou dat ook werken met een gtx 560 ti twin frozr 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
bvk schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:52:
[...]

En had jij vóór die crashes dan ook procon of BF3CC draaien? Of weet je wat Multiplay gedaan heeft om het stabiel te krijgen?

Edit:
Weet niet of dit in het topic thuis hoort, maar antwoord via DM.

Mocht het wel thuishoren hier, dan hoor ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanaf 11.00 ongeveer gespeeld en ben maar 1 keer van een server geknikkerd om onduidelijke reden, dat was na de eerste game. daarna heb ik tot net aan toe op dezelfde server gezeten en vrijwel geen lag gehad. De enige lag was, uiteraard, in de Teheran map. Snap niet waarom die map elke keer lag heeft.

Ik ben ondertussen ook een keer of 528 door een RPG of SMAW neer geknald en dan zijn er mensen die altijd liepen te zeiken omdat ik in BC2 de tube gebruikte. Die heb ik in BF3 nog niet gezien maar de RPG's zijn volop aanwezig.

Ik heb zelf de mortier vrijgespeeld en uitgeprobeerd. Dat ding is absoluut niet overpowered want in de meeste maps is het leuk maar meer niet. Je moet vrij zitten om te schieten dus in bv Caspian ben je zelf ook een schietschijf.
Daarnaast is het bereik redelijk ruk en is de enige map waar ik die mortier handig vind Seine Crossing al ben ik daar ook 8 keer gekilled tegen 11 kills van mij. Je bent namelijk redelijk weerloos omdat je niet meteen kan switchen naar je geweer. Daarnaast ziet de mortierman van de tegenpartij jouw ook en ben je regelmatig het haasje als je zijn verplaatsingen niet in de gaten houdt. En omdat de tegenpartij voortdurend in beweging is schiet je meer mis dan raak.

Gelukkig morgen ook nog vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:09
Heeft iemand ook last van dat je elke server 2x moet opstarten? eerste keer crasht ie bij het laden, 2e keer doet ie het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
@joostjah daar heb ik ook last van en vervolgens crashed ie na 10 minuten spelen weer. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Eindelijk, mijn Quest is voltooid. Ik het de mortar unlocked. In de eerste game werd ik al een fag, douchebag en een asshole genoemd. _/-\o_ (metro is z'n leuke map)

En als reactie op het bombardement op de bush wookiez gingen twee tegenstanders van mij ook met mortieren op mij schieten. Helaas was ik ze meestal te slim af. Zij hebben mij twee keer te pakken genomen en ik hun beide ook 2 keer. :D

Edit: hierboven, precies hetzelfde bij mij. :/

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-10-2011 18:27 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hebben hier ook mensen nogal moeite met de EOD bot?

Door die kleine rupsbanden ben ik vaker rondjes aant draaien dan bochten maken.

Is wel grappig om een enemy tank met dat ding te mollen en dat de tank zich dan afvraagt waar die in godsnaam door geraakt wordt :P

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Heeft iemand ook er last van dat steeds de instellingen van een geweer worden gereset? Als ik bijv. op de SCAR-H een red dot sight, foregrip of wat dan ook zet zijn deze bij een volgende game weer weg. Of doe ik dan gewoon iets fout? Ik zie nergens een 'opslaan' knop.

Ik vind het trouwens écht niet meer kunnen met al deze bugs. BF3 is een leuk spel, maar meer dan 10+ merkbare bugs kan toch gewoon niet.

[ Voor 21% gewijzigd door SpaceK33z op 30-10-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
SpaceK33z schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:29:
Heeft iemand ook er last van dat steeds de instellingen van een geweer worden gereset? Als ik bijv. op de SCAR-H een red dot sight, foregrip of wat dan ook zet zijn deze bij een volgende game weer weg. Of doe ik dan gewoon iets fout? Ik zie nergens een 'opslaan' knop.

Ik vind het trouwens écht niet meer kunnen met al deze bugs. BF3 is een leuk spel, maar meer dan 10+ merkbare bugs kan toch gewoon niet.
Bij mij wordt nooit de keuze voor een handgun onthouden. Maar anderen hebben daar dan weer geen last van. Dus volgens mij is het best random. Daarnaast reset bij iedereen de keuze van camo, dat is wel een bekende bug.

En wat zijn al die spelbedervende bugs dan? Ik ben nog maar één bug tegengekomen die ik echt irritant vind, en dat is die bijna random Bad Luck dood. Voor de rest zijn het allemaal kleine bugs (zie hierboven) die ik echt niet erg vind. De gameplay, balance, graphics, mogelijkheden, etc., zijn imo zo goed dat al die kleine dingen in het niet vallen.

[ Voor 29% gewijzigd door Sagaris op 30-10-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 15:42
Even een paar stuivertjes uitgegeven voor iig de komende 30 dagen :P

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/85.236.109.76:20867/b_560_95_1.png

Owjah, hangt ook nog een 32 slots Mumble aan vast: 85.236.97.19:5262
PW van GoT channel: tweakers

[ Voor 17% gewijzigd door Capa op 30-10-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SileX schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:04:
Mocht het wel thuishoren hier, dan hoor ik het wel :)
Ik vind dat het zeker hier thuis hoort, het is een belangrijk onderdeel van Battlefield 3 en iets wat gewoon in het Battlefield 3 topic hoort. Zeker omdat het anders toch over hetzelfde gaat als altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

Sagaris schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:31:
[...]
En wat zijn al die spelbedervende bugs dan? Ik ben nog maar één bug tegengekomen die ik echt irritant vind, en dat is die bijna random Bad Luck dood. Voor de rest zijn het allemaal kleine bugs (zie hierboven) die ik echt niet erg vind. De gameplay, balance, graphics, mogelijkheden, etc., zijn imo zo goed dat al die kleine dingen in het niet vallen.
Dat wil je niet weten :P. Hier een lijstje van de bugs die ik zo uit m'n hoofd weet:
  1. Op volledig random momenten het spel afsluiten
  2. Het niet onthouden van keuzes in je klasse
  3. Soms updaten de gegevens van een server niet in Battlelog, waardoor het lijkt alsof 'ie niet vol is maar hij toch vol blijkt te zijn
  4. Beeld knippert ineenkeer groen (gebeurt zelden gelukkig)
  5. Beeld wordt voor 70% zwart en is onspeelbaar (je kunt vijanden nauwelijks zien)
  6. Als het beeld eerst in een venster stond en je wilt het weer fullscreen hebben wordt soms het beeld gewoon uitgerekt
  7. Een paar hele rare strepen volgen soms het vizier van mijn geweer, waardoor schieten wel heel moeilijk word
  8. Soms moet ik een server 2x joinen om te beginnen
  9. Sommige elementen uit het spel worden plots zwart (bijv. een heel huis)
  10. Niet echt een bug, maar heel veel lags op sommige servers terwijl mijn PC en internet verbinding goed zijn. Internet is 30mbps hier. De lag is er zelfs op servers met een ping van 20 ;(
Ik speel BF3 met een GTX 560 Ti, 8GB ram en een AMD Phenom II X6 1090T.

Edit: Ik geef je wel gelijk, het spel blijft toch nog echt goed.

[ Voor 14% gewijzigd door SpaceK33z op 30-10-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

SpaceK33z schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:47:
[...]

Dat wil je niet weten :P. Hier een lijstje van de bugs die ik zo uit m'n hoofd weet:
  3. Soms updaten de gegevens van een server niet in Battlelog, waardoor het lijkt alsof 'ie niet vol is maar hij toch vol blijkt te zijn
  5. Beeld wordt voor 70% zwart en is onspeelbaar (je kunt vijanden nauwelijks zien)
  6. Als het beeld eerst in een venster stond en je wilt het weer fullscreen hebben wordt soms het beeld gewoon uitgerekt
  7. Een paar hele rare strepen volgen soms het vizier van mijn geweer, waardoor schieten wel heel moeilijk word
  10. Niet echt een bug, maar heel veel lags op random momenten terwijl mijn PC en internet verbinding goed zijn. Internet is 30mbps hier. De lag is er zelfs op servers met een ping van 20 ;(
Lijkt meer op driver issues dan bugs in het spel ;).
Het enige waar ik af en toe last van heb is: Het niet onthouden van keuzes in je klasse

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

Jerry schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:51:
[...]

Lijkt meer op driver issues dan bugs in het spel ;).
Het enige waar ik af en toe last van heb is: Het niet onthouden van keuzes in je klasse
Ik heb wel de nieuwste drivers van Nvidia gedownload. Ik ga toch eens proberen dan om de oude er weer op te zetten. Heeft iemand dit al een keer gedaan en heeft het geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 15:42
[...]

10. Niet echt een bug, maar heel veel lags op sommige servers terwijl mijn PC en internet verbinding goed zijn. Internet is 30mbps hier. De lag is er zelfs op servers met een ping van 20 ;(

Klinkt mij allemaal niet bekend in de oren, ligt eerder aan jouw systeem vrees ik. Zou je nvidia drivers eens goed verwijderen en opnieuw installeren. De aller nieuwste hadden wel wat problemen met BF3, weet niet of dat al opgelost is.
Met andere games (wel DX11) vergelijkbare problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
[...]

5 kun je simpel fixen door 2x op ESC te drukken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik herken niet een van bovenstaande punten. Ik gebruik een ATI kaart btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mierenneukmodus aan > de splashes als je in het water schiet lijken wel van een windbuks :+

Of zijn ze op ultra wel meer dan 30 cm hoog? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
[...]

Ik heb ook een gtx 560 ti...

1 geen last van
2 geen last van
3 geen last van
4 geen last van
5 last van gehad, ik heb de voltage wat opgeschroefd en is verdwenen :)
6 geen last van
7 geen last van
8 wel last van
9 zie 5
10 dat is server latency, ook wel rubberbanding genoemd. Komt niet door je pc/internet maar door de servers.

Conclusie: lijkt idd op een driver issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 18-09 19:23
grootste ergenissen van mij :
1. Rubberbanding & lag
2. Freeze terwijl je net contact maakt met vijand, logisch gevolg niet kunnen schieten en gedood worden
3. Crash bij launch van game of bij wisseling van map of gewoon ineens spontaan een CTD zonder enige melding
4. Groene flitsen af en toe
5. Je hebt een top ronde gemaakt, game crashed -> stats niet opgeslagen
6. Stats die nooit verschijnen in battlelog zelfde geld voor battle reports
7. Squad management. do i need 2 say more ?
8. De minimap. Zelfde verhaal " Do i need to say more ? "
9. Geen claxon op de buggy / transporter ? common !
10. Jets.... ze zijn vrijwel geen gevaar meer voor grondtroepen.(ik vond het juist leuk bijv in bf2 dat ik een jet
hoorde en meteen naar de grond ging en hopen dat ik niet geraakt zou worden )

* ook altijd mooi is hoe creatief battlelog / bf3 is met foutmeldingen :P
" Connection lost to the server "
druk nog eens op joinen
" Are you sure your running the lastest version ? "
druk nog eens op joinen
"Server could not be found "
druk nog eens op joinen
" Take it easy soldier ! "
druk nog eens op joinen
" Server is changing map "
druk nog eens op joinen
" Playing ! " gaat naar bf.exe -> Bf3.exe is onverwachts beeindigd
druk nog eens op joinen
" Loading...."

Njah jullie snappen wat ik bedoel :P

[ Voor 24% gewijzigd door osmosis op 30-10-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubberbanding en lag is serverside, wordt hopelijk in R6 opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Tsurany schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:15:
Rubberbanding en lag is serverside, wordt hopelijk in R6 opgelost.
Mss een n00bvraag maar wat is nou het verschil tussen rubberbanding en lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Row1 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:17:
[...]

Mss een n00bvraag maar wat is nou het verschil tussen rubberbanding en lag?
Rubberbanding is een vorm van lag waarbij je constant in stootjes achteruit gaat alsof je tegen een soort elastiek in rent. Dat is net de type lag die je het meeste meemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

[...]

Dat met zwart enzovoort had ik ook. Ik las ergens dat jij je kaart core clock terug moest clocken naar 840 MHz. Zodoende en geen last meer van. Ik kan nog alles op Ultra spelen :)

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
bvk schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:52:
[...]

Edit:
Ook een server gehuurd, maar ik kan er bijna niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Jeroenneman schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:29:
Hebben hier ook mensen nogal moeite met de EOD bot?

Door die kleine rupsbanden ben ik vaker rondjes aant draaien dan bochten maken.

Is wel grappig om een enemy tank met dat ding te mollen en dat de tank zich dan afvraagt waar die in godsnaam door geraakt wordt :P
Zoveel dat ik maar zelf ben gaan rondrennen. Dat werkt trouwens ook een stuk sneller, hup uit je tank, ding fixen, terug dr in. Eer je die EOD bot hebt gedood heeft een vijand allang je tank gejat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Reintjens
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2021
Ik heb Battlefield 3 geinstalleerd maar elke keer als ik wil spelen loop hij vast na 10, 15 minuten. Ik heb mijn drives ook geupdate. Als ik op Ctrl + Alt + Del klik dan staat er de volgende melding: ''Battlefield 3 werkt niet meer.''
Systeem specificaties:
Intel core i5 760 2.80 GHz
4 GB
MSI Geforce GTX 460

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik vind het ook vervelend dat er altijd een halve of hele seconde tussen e drukken en instappen zit. Vaak druk ik al een tweede keer en stap ik alweer uit :( dat soort dingen moet gewoon goed werken vind ik. Dat terwijl ik een goede ping heb. Zo duurt het ook vaak een halve seconde voordat de kogels aankomen als ik ga schieten. Of dar ik stop met schieten en dat de speler een halve seconde later dood gaat. Terwijl ik altijd op let dat de ping niet hoger dan 30 is.

Verder vind ik het wel een leuk spel alleen is mijn pc niet goed genoeg.

[ Voor 44% gewijzigd door aicaramba op 30-10-2011 19:32 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
Operation Firestorm, ergens in de brandende woestijn, tis waarschijnlijk snikheet gezien het tijdstip van de dag, nergens een schaduw te vinden. Je rent over de vlakte richting een steen. Vanachter de steen springt een tegenstander en op klaarlichte dag....verblind hij je met zijn zaklamp! You die...

Compleet belachelijk, onrealistisch en nog afschuwelijker dan n00btubers :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

[...]

je moet vgakaart bios updaten!! had ook heel veel gedoe maar nu alles goed na de flash.
heb zelf een gigabyte 560ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

Capa schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:54:
[...]

Klinkt mij allemaal niet bekend in de oren, ligt eerder aan jouw systeem vrees ik. Zou je nvidia drivers eens goed verwijderen en opnieuw installeren. De aller nieuwste hadden wel wat problemen met BF3, weet niet of dat al opgelost is.
Met andere games (wel DX11) vergelijkbare problemen?
Nou, dat is het vreemde. Met andere games heb ik nog nooit problemen gehad. Crysis 2, Just Cause 2, Driver: San Francisco en alles draait perfect zonder ook maar één lag of willekeurige zwart vlak erin. Het kan daarom echt bijna niet aan de drivers liggen; alle recente games heb ik al op 'ultra' gespeeld.

Daar komt ook nog eens bij dat het lang niet altijd is, ik heb ook veel potjes zonder bugs kunnen spelen.
RocketKoen schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:03:
[...]

5 kun je simpel fixen door 2x op ESC te drukken.
Thanks!
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:04:
[...]

Ik herken niet een van bovenstaande punten. Ik gebruik een ATI kaart btw.
Lucky bastard }:O
Bever! schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:32:
[...]

je moet vgakaart bios updaten!! had ook heel veel gedoe maar nu alles goed na de flash.
heb zelf een gigabyte 560ti
Wat bedoel je dan precies? De BIOS van de grafische kaart updaten (kan dat?)?

[ Voor 11% gewijzigd door SpaceK33z op 30-10-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Kaap schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:31:
spoiler:
Operation Firestorm, ergens in de brandende woestijn, tis waarschijnlijk snikheet gezien het tijdstip van de dag, nergens een schaduw te vinden. Je rent over de vlakte richting een steen. Vanachter de steen springt een tegenstander en op klaarlichte dag....verblind hij je met zijn zaklamp! You die...

Compleet belachelijk, onrealistisch en nog afschuwelijker dan n00btubers :r
True, is hee mooi dat licht, maar wel een enorme overkill, bij MP heb ik wel het gevoel dat het meevalt.. :/
Oh en bedankt dat je spoiler gebruikt.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Voor een multiplayermap spoilers gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
IStealYourGun schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:38:
[...]

True, is hee mooi dat licht, maar wel een enorme overkill, bij MP heb ik wel het gevoel dat het meevalt.. :/
Oh en bedankt dat je spoiler gebruikt.
Ik omschrijf een situatie dit me sinds dit weekend al enkele keren is overkomen....in multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

technofreak1 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:30:
Misschien staat het in deze wiki?: http://uk.ign.com/wikis/battlefield-3

In de PS3 versie zit ook geen papieren manual, op de disk staat wel een manual maar deze is uiterst beperkt.

Ik moet zeggen dat het voor mij als beginner met geen BF ervaring niet makkelijk is om alle details van het spel te leren. Waarschijnlijk gewoon veel spelen en vragen aan medespelers.
Ik heb er al spijt van dat ik deze niet gewoon bijbesteld heb bij mijn game: http://www.amazon.co.uk/B...TF8&qid=1320000269&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Kaap schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:45:
[...]

Ik omschrijf een situatie dit me sinds dit weekend al enkele keren is overkomen....in multiplayer.
Sorry, dacht dat je het over de SP vindt. ;)
Zelf erger ik me niet aan die flashlights in MP omdat dit nu eenmaal onderdeel is van de gameplay.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Het grootste verbeterpunt IMO:

Minimap/MAP.

Zo irritant dat je niet als squadleader echt iets extras kunt ofzo. Wat heb ik er dan aan om squadleader te zijn?
Ik wil gewoon de full map kunnen zien en dan op flags klikken die extra belangrijk zijn om te capturen/

Also: Waarom kun je niet gewoon op een teammate klikken om op m te spawnen. Nu moet ik eerst op allemaal klikken, kijken waar welk groen driehoekje zit en dan spawnen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

[...]

• Beeld knippert ineenkeer groen (gebeurt zelden gelukkig)

Heb hier ook last van met een ATI 6950 ;(

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Laatst online: 16-09 20:20
Nu stap ik net in dit topic, en vraag mij dus af, ben ik de enige met een 560ti waarbij de game gewoon onspeelbaar is? zoveel artifacts dat gewoon niets meer zie ;s. Verder nog geen amBX ondersteuning en Logitech g15 lcd, maar dat komt hopelijk vanzelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
j3ffr3-y schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:02:
Nu stap ik net in dit topic, en vraag mij dus af, ben ik de enige met een 560ti waarbij de game gewoon onspeelbaar is? zoveel artifacts dat gewoon niets meer zie ;s. Verder nog geen amBX ondersteuning en Logitech g15 lcd, maar dat komt hopelijk vanzelf...
op welke instellingen speel je en heb je een 1gb of 2gb kaart? Wat voor artifacts zie je verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
j3ffr3-y schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:02:
ligt misschien eerder aan je kaart dan aan het spel denk ik.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met een 560-ti kunnen beter de beta versie van de drivers gebruiken, de whql versie geeft problemen met de 560-ti maar niet met de 570 en 580.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 08:04
Ik heb ook last van een enorm irritante bug, als dat het is. Probeer samen met iemand in een server te komen en bij mij duurt het laden gewoon steeds enorm lang. Hij is geconnect binnen een minuut, en bij mij staat het loading screen nog steeds open na 5+ minuten. Volgens skype zijn we al 25 minuten aan het praten en ik ben nog niet één server ingekomen. Klinkt het iemand anders ook bekend in de oren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:44

Audione0

Strijdt der titanen

Hoe verzilver ik eigenlijk mijn limited goody's? Of iig back to karkand? Want als ik mijn key (die lange) dan zegt origin dat deze al verzilverd is??

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de M39 EMR al hebben

Is het de moeite waard om alle co-op missies te doen voor de M39 en ook van asault na recon te switchen?
In BF BC2 was mijn favo de M14 die ik alle classes kon gebruiken, jammer genoeg kan ik de M39 alleen voor recon class gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:14
Audione0 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:18:
Hoe verzilver ik eigenlijk mijn limited goody's? Of iig back to karkand? Want als ik mijn key (die lange) dan zegt origin dat deze al verzilverd is??
Winter 2011 komt ie. Lezen blijft lastig.
Pagina: 1 ... 27 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien