Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:51
Uniciteit schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:31:
Morgen maar is met de game beginnen. Van wat ik hier kort heb gevolgd zijn Seine Crossing en Teheran Highway één van de mooiste/beste maps in BF3.
Vlak de Rush van Damavand Peak niet uit.

Persoonlijk vind ik Operation Firestorm ook wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Seine crossing?

Met een slecht team echt een ruk map. Net een potje waarbij ik de eerste MCOM armde, verdedigde en mn team vervolgens 3 uur lang bezig was met de andere MCOM in het begin, natuurlijk had de vijand daar al lang en breed RPG noobs neergezet en stonden op elke ingang 3 man, maar jezus, waarom rende niemand van mn team int begin naar Mcom B?!

Dan kom je gewoonweg niet verder.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Prosac2010 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:32:
[...]

Vlak de Rush van Damavand Peak niet uit.

Persoonlijk vind ik Operation Firestorm ook wel tof.
Ik ken alleen Operation Metro en Caspian Border (momenteel niet in de EU dus niet echt de launch kunnen volgen) Las hier veel over die twee mappen dus vandaar. Ik zal ook uitkijken naar Damavand Peak! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Seine crossings moet je niet met teveel doen omdat het dan echt een camp fest wordt, en teheran highway vind ik nou ook niet echt geweldige map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:51
Jeroenneman schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:33:
Seine crossing?

Met een slecht team echt een ruk map. Net een potje waarbij ik de eerste MCOM armde, verdedigde en mn team vervolgens 3 uur lang bezig was met de andere MCOM in het begin, natuurlijk had de vijand daar al lang en breed RPG noobs neergezet en stonden op elke ingang 3 man, maar jezus, waarom rende niemand van mn team int begin naar Mcom B?!

Dan kom je gewoonweg niet verder.
Elke map is ruk als je een slecht team hebt. :)
Als je een goed team had gehad, dan had je nu ook niet gesproken over RPG noobs. (ik zie die bewoordingen altijd weer langskomen als iemand gefrustreerd is door te vaak dood gaan door dat zekere wapen. noobtubers, noobM416, noobnadespammer.. heb het allemaal al weer gezien. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Caspian Conquest of de map met een beetje woestijn, waar je uit de landing vehicles komt conquest zijn het leukst. Rush is eig op alle urban maps een ramp, doordat er gewoon te makkelijk een stalemate ontstaat, wat bij de open maps niet zon probleem is (gelukkig had BC2 nauwelijks urban maps)

Iemand ook opgevallen dat er echt weinig destructie in zit? Had zeker meer verwacht tov BC2, maar dit lijkt eerder minder)

Also: Antenna is geen post meer op Caspian?!?!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

furby-killer schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:36:
Seine crossings moet je niet met teveel doen omdat het dan echt een camp fest wordt, en teheran highway vind ik nou ook niet echt geweldige map.
Welke vind jij dan geweldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen er nog een paar mensen helpen server aan te schoppen? http://battlelog.battlefi...ree-Visit-ArtofSkills-eu/

taalgebruik mag wel iets minder lomp :)

[ Voor 17% gewijzigd door Sn0wblind op 29-10-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Prosac2010 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:38:
[...]

Als je een goed team had gehad, dan had je nu ook niet gesproken over RPG noobs. (ik zie die bewoordingen altijd weer langskomen als iemand gefrustreerd is door te vaak dood gaan door dat zekere wapen. noobtubers, noobM416, noobnadespammer.. heb het allemaal al weer gezien. :+ )
Nee, RPG spammers zijn echt heel irritant. Ik heb er totaal geen probleem mee als iemand me met een RPG wil uitschakelen, maar kom op! Je moet door 1 doorgang, als daar 5 man met een RPG op gericht staan, tja, dan ben je dus echt fked. En dat noem ik RPG noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even op de GoT rush server gespeeld. Vind dat de meeste Tweakers wel iets meer samen mogen werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
ProCeela schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:17:
[...]

Nee , als ik de invite gestuurd is , dan accepteerd hij hem , maar verder zie ik niks gebeuren dat ik de game dan kan starten.

Die vriend van me ziet dan staan , waiting for host maar ik kan dus niks doen.

En andersom , als hij mij invite , zie ik gewoon helemaal niks verschijnen.
Misschien had je al een oplossing gevonden, maar iemand op EA forum had Web Schild van Avast uitgeschakeld. Misschien helpt dat, want ik heb dat probleem ook namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat er met de 64 speler server van gotbf3.nl gebeurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Ga vandaag voor dit spel een headset kopen, welke raden jullie aan voor de PS3? Heb liever geen koptelefoon omdat ik dan mijn dolby niet meer zo goed hoor en dat is natuurlijk zonde.

Hoe meer ik het spel speel hoe vetter het wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Laatst online: 02-03 15:54
Versteegrob schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:07:
Ga vandaag voor dit spel een headset kopen, welke raden jullie aan voor de PS3? Heb liever geen koptelefoon omdat ik dan mijn dolby niet meer zo goed hoor en dat is natuurlijk zonde.

Als je alleen een mic wil, dan gaan de anderen met wie je spreekt zichzelf horen, via jou boxen denk ik?
Met een beetje een goede headset ben je geen eens surround meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Zojuist mijn service star voor de attack chopper gekregen :D....nu de tv missile uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 20:10
Word helemaal gek van die shitty hitregistration, ik schiet op een enemy, ik weet niet hoeveel kogels, hij schiet terug met 2 hits en ik ben dood. Meer mensen hier last van?
Of zit er een soort juggernaut perk in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Herkent iemand dit lightning probleem als je MSAA (anti aliasing deferred) inschakeld? Gebruikte hardware is een gtx560ti met de laatste drivers. Dit voorbeeld is in de map Damavand Peak, maar ik heb het in andere mappen ook, bijvoorbeeld indoors.

Ik snapte al niet waarom ik niemand zag en ik wel werd gezien :-)

geen MSAA
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/sdd1fl.jpg
2x MSAA
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2ldxehh.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door pafdaddy op 29-10-2011 15:35 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Zo. Ik heb hem ook eindelijk binnen gekregen. Na flink wat gedoe heb ik hem eindelijk aan de praat gekregen, door onder andere 11.10 drivers voor ati te installeren.

Hij draait niet erg goed op mijn PC, maar dat is ook te verwachten op een e6600, 2gb ram, hd4850. Ik speel nu met alles op low op 1680x1050 met een fps van ongeveer 30 schat ik.. Het is speelbaar, maar fijn is anders.

Tot nu toe vind ik het best leuk. De geluiden zijn erg goed. Ik ben nog erg zoekende, maar een k/d ratio van 1:1 haal ik wel ongeveer.

Ik weet nog niet hoe ik moet reviven. Moet ik daar eerst de defibrilatoren voor unlocken of zie ik iets over het hoofd?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Versteegrob schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:07:

Een beetje headset geeft beter geluid dan een surroundsound set. ;)
aicaramba schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:39:
Zo. Ik heb hem ook eindelijk binnen gekregen. Na flink wat gedoe heb ik hem eindelijk aan de praat gekregen, door onder andere 11.10 drivers voor ati te installeren.

Hij draait niet erg goed op mijn PC, maar dat is ook te verwachten op een e6600, 2gb ram, hd4850. Ik speel nu met alles op low op 1680x1050 met een fps van ongeveer 30 schat ik.. Het is speelbaar, maar fijn is anders.

Tot nu toe vind ik het best leuk. De geluiden zijn erg goed. Ik ben nog erg zoekende, maar een k/d ratio van 1:1 haal ik wel ongeveer.

Ik weet nog niet hoe ik moet reviven. Moet ik daar eerst de defibrilatoren voor unlocken of zie ik iets over het hoofd?
Eerst de defibrillator unlocken ja. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

DanielWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:40:
Eerst de defibrillator unlocken ja. :P
Ben ik de enige die het jammer vind dat je er geen kills meer mee mag maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

furby-killer schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:36:
Ik speel Seine crossings graag, maar dan wel in een 32 player server. 64 vind ik gewoon te veel. Voor de meeste maps overigens. Veel te chaotisch.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:07
TheAshcat schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:47:
[...]

ik vind het zelfs dom, ik bedoel kom op zeg, waarom zoiets grappigs uit de game halen, het is niet eens zo onrealistisch om met je pedals iemand neer te shocken, als je de knop maar op max zet toch :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 31-08 22:24
Hebben jullie ook zo'n last van über lange laadtijden in Battlelog EN ingame?
Het laden van een map duurt bij mij echt zo'n 2 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kevz schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:56:
ik vind het zelfs dom, ik bedoel kom op zeg, waarom zoiets grappigs uit de game halen, het is niet eens zo onrealistisch om met je pedals iemand neer te shocken, als je de knop maar op max zet toch :P
Realistisch gezien kan dat ding niet eens werken, kleding/armor maakt hij bijna onmogelijk dat jij hem een correct schokje kan toedienen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kevz schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:56:
[...]
best onrealistisch; die pedals geven geen shock af wanneer er een hardslag gedectecteerd wordt - maar goed, neemt niet weg dat 't jammer is dat ze die funny zaken uit de game hebben gehaald. dat maakte voor mij juist battlefield; jetskies laten vliegen, popetjes met c4 opblazen etc.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 20:07
Ok Ok, het is niet realistisch, dan nog :P

Hopelijk patchen ze het er weer in, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren helaas.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Van mij mag vehicle regen er gewoon helemaal uit. Dat is gewoon BS.
Verder is kniven zo cool geworden dat ik die shock paddles niet mis. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

DanielWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:20:
Knifen gaat wel traag, dus niet altijd even bruikbaar. En vehicle regen is idd erg irritant. Denk je een tank te hebben uitgeschakeld, rijdt ie een min later vrolijk door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Jeroenneman schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:30:
[...]

Knifen gaat wel traag, dus niet altijd even bruikbaar. En vehicle regen is idd erg irritant. Denk je een tank te hebben uitgeschakeld, rijdt ie een min later vrolijk door.
Ik val tanks alleen nog maar van point blank aan zodat ze niet weg kunnen komen zonder een mooie RPG in de engine. :Y)
Probeer dan maar eens weg te komen. Het blijft alleen wel irritant tegen jets, schiet je daar een salvo AA in en dan kan die gewoon wegkomen zonder problemen. En kniven moet je gewoon timen. Lekker iemand van achter te grazen nemen omdat hij ligt te campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
pafdaddy schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:33:
Herkent iemand dit lightning probleem als je MSAA (anti aliasing deferred) inschakeld? Gebruikte hardware is een gtx560ti met de laatste drivers. Dit voorbeeld is in de map Damavand Peak, maar ik heb het in andere mappen ook, bijvoorbeeld indoors.

Ik snapte al niet waarom ik niemand zag en ik wel werd gezien :-)

geen MSAA
[afbeelding]
2x MSAA
[afbeelding]
huh ik d8 al:P Op tehran highway gebeurde dit ook bij mij (ook een gtx 560 ti). Ik d8 eerst dat het kwam omdat ze gwn alle lichten kapot hadden geschoten XD

Echt precies hetzelfde bij mij. ook met die balk onder waar de belichting wel gewoon werkt zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
nukidin247 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:57:
Had ik ook. Heb BF3 nu op mijn SSD geinstalleerd staan, laten is nu binnen een minuut gebeurd. Het is gewoon een intensief spel met grote hoeveelheid data die geladen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Singleplayer uitgespeeld. (alles op low met een gts360m)

conclusie: Echt geen bal aan. Slap verhaal, geen spannende missies en vooral de karakters zijn zo plat en cliché als het maar kan. Bovendien is het ook absoluut niet uitdagend, af en toe wat 'tegenstanders' neermaaien die als een kip zonder kop rond rennen, en dan op naar het volgende tussenfilmpje. Waar ik me het meest nog aan ergerde waren die domme 'press space" of "linker muisknop" acties, die je dan op het juiste moment moet indrukken anders ga je "dood". Gelukkig moet het spel het hebben van de multiplayer, en die zal vast wel goed zijn maar die singleplayer is in ieder geval niks.

Waarom schrappen ze die hele singleplayer niet gewoon? dat scheelt toch tijd en geld, die ze dan beter in de MP kunnen steken. Battlefield games hebben sowieso nooit singleplayer gehad.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hier ook, terwijl de beta in 20 seconden geladen was...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:47
DanielWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:20:
Het is een server side optie. Dus het kan gewoon uit.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:42:
Net even op de GoT rush server gespeeld. Vind dat de meeste Tweakers wel iets meer samen mogen werken...
Gisteren ging het toch wel erg lekker op Conquest 64 Seine Crossing. Mijn team maakte gehakt van de tegenstanders. Ik zag overal squads die bij elkaar bleven en volgens mij maar 1 sniper op het hele team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 16:19
Ik had mijn Physical warfare pack niet ontvangen, althans de code dan, contact met EA opgenomen via mail, en kreeg vrij vlot een code + kortingscoupon toegestuurd ; erg netjes en snel afgehandeld door EA Nederland !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
bij welk level kun je overigens kleding vrijspelen? Cammouflage...ik ben level 6 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SuX DeLuXe schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:02:
bij welk level kun je overigens kleding vrijspelen? Cammouflage...ik ben level 6 nu.
op veel te veel levels :P
nu lvl 16 en ik heb er al 5 of 6

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
RocketKoen schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:03:
[...]

op veel te veel levels :P
nu lvl 16 en ik heb er al 5 of 6
cool ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Nou ik hou het voor gezien vandaag. Eerste keer draaide hij best aardig met weinig crashes. Maar nu crasht hij om de 5 minuten. De ene keer zwart scherm. Andere keer een freeze met brommend geluid waar ik alleen met een harde reset uitkom. Herkennen jullie deze problemen en hebben jullie toevallig een oplossing gevonden?

Ik heb een i7 920 6gb ram en een 560ti. Ik gebruik nu de laatste beta driver die uitkwam met de open beta, want met de nieuwe beta krijg ik de schaduw artifacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Jochem Boom schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:03:
Nou ik hou het voor gezien vandaag. Eerste keer draaide hij best aardig met weinig crashes. Maar nu crasht hij om de 5 minuten. De ene keer zwart scherm. Andere keer een freeze met brommend geluid waar ik alleen met een harde reset uitkom. Herkennen jullie deze problemen en hebben jullie toevallig een oplossing gevonden?

Ik heb een i7 920 6gb ram en een 560ti. Ik gebruik nu de laatste beta driver die uitkwam met de open beta, want met de nieuwe beta krijg ik de schaduw artifacts.
Schijnt dat meer mensen last hebben met de 560ti. Een vriend van me heeft zijn 560ti iets teruggeclockt en toen werktte het een stuk beter.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Prosac2010 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:38:
[...]

Al zijn er wel een aantal chokepoints die goed te misbruiken zijn met launchers, met name metro kan rond het B punt helemaal vast gezet worden op die manier zodat zelfs met een goed team het lastig word te kunnen winnen. Helaas heeft die map ook geen meerdere wegen zodat je eromheen kan, je moet langs punt b om aan de andere kant te komen. Vind die map in vergelijking met de anderen de naam BF ook niet waardig. Seine is dan ook wel een urban map maar heeft wel meerdere paden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:32
terug gaan naar de 280.26 drivers hielp mij enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wow, de squad join knop hadden ze erg goed verstopt, heb hem eindelijk gevonden helemaal onderaan mijn scherm.

Vermaak me echt met het spel, alleen jet was frusterend toen ik nog geen flares had, maar die tijd is over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

MEN-O schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:58:
Ik had mijn Physical warfare pack niet ontvangen, althans de code dan, contact met EA opgenomen via mail, en kreeg vrij vlot een code + kortingscoupon toegestuurd ; erg netjes en snel afgehandeld door EA Nederland !
Hoe kan je zien, dat je de Warpack geactiveerd heb. Ik heb de code ingevoerd, maar ik zie geen verandering aan browser of spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Falcon2107 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:23:
[...]
Hoe kan je zien, dat je de Warpack geactiveerd heb. Ik heb de code ingevoerd, maar ik zie geen verandering aan browser of spel?
Je unlock de Type 88 machinegeweer voor de support klasse en voor alle klasses de DAO-12 shotgun (met trommelmagazijn) en optionele flechette munitie. De Type 88 is (tijdelijk) exclusief met het Physical Warfare Pack, dus daar kan je het aan zien.

[edit] Die DAO-12 is, imho, best beroerd, heb hem met buckshot en flechette getest, en zelfs met tegenstanders op 3 meter van je vandaan heb je meerdere schoten nodig (en veel dichterbij een vijand kom ik over het algemeen niet). Tussen twee schoten zit echter genoeg tijd om je tegenstander zijn magazijn leeg te laten schieten.
Die flechette munitie steld ook weinig voor, die zouden 'verbeterde penetratievermogen' hebben, maar 90% van de schuilobjecten zijn alsnog bulletproof, dus dat heeft dan ook weinig zin.

Misschien dat zulke wapens beter uit de verf komen op hardcore modus, waar wapens meer schade doen.

[ Voor 46% gewijzigd door SirNobax op 29-10-2011 17:46 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:32

Draven

It wasn't me

In het geval van een ATI kaart;
http://support.amd.com/us...MDCat1110PreDriverV3.aspx

Heb je die drivers al geprobeerd? Scheelde bij mij behoorlijk in performance..

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh, 64 player matches zijn zo epic!
Ben echt blij dat mijn PC met een relatief oude cpu (Q6600 3.0ghz) de game nog vloeiend aankan :D en zelfs met alles op High!

Ik had schrik dat de flags te dicht bij elkaar zouden staan bij de meeste maps, maar gelukkig valt dit wel mee.
Straks is naar de gotbf3nl 64p conquest server, als hij er tenminste niet terug uitvliegt :X

Ook heb ik geen issues betreffende performance, connecten, of wat dan ook. Blijkbaar heb ik geluk...
Heb nu 3 uur en een half in de MP gestoken, en ben verbaasd dat de game zo vloeiend loopt, met al die pracht en praal en destruction.

De game loopt bij mij veel vloeiender dan BFBC2 en ziet er meer dan dubbel zo mooi uit. Dice, you did it :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Laatst online: 28-08-2024
Misschien leuk voor de geïnteresseerde onder ons :)
Zoals ik (ff snel) omcirkeld heb, zie je dat sommige dingen al geplanned zijn en sommige in overweging worden gebracht.

Edit: ow ben er 1tje vergeten te omcirkelen in het midden zie ik. Ook wel een belangrijke...

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/8832/bf3upcoming.jpg

Om zelf te kijken: http://getsatisfaction.co...ecently_active&style=idea
Zo heeft "problems" ook het een en ander bevestigd staan.

[ Voor 17% gewijzigd door Pablo11392 op 29-10-2011 17:48 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchy188
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-10-2023
Dutchy188 voor de ps3 platoon ben ik dus, gezien ik mn oude account gegevens niet meer kon achterhalen van tweakers, maar even een nieuwe aangemaakt :p

[ Voor 36% gewijzigd door dutchy188 op 29-10-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Kijk...Zo ziet er er teminste nog een beetje uit. (niet door mij gemaakt).
Allemaal liken!! http://getsatisfaction.com/battlefield3/topics/new_in_game_ui

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bzYni.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door Pablo11392 op 29-10-2011 17:58 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:06

kronolith

[EDIT]

Pablo11392 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:56:

[afbeelding]
Zoiets zou inderdaad perfect zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pablo11392 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:43:
Zoals ik (ff snel) omcirkeld heb, zie je dat sommige dingen al geplanned zijn en sommige in overweging worden gebracht.

Edit: ow ben er 1tje vergeten te omcirkelen in het midden zie ik. Ook wel een belangrijke...

[afbeelding]

Thx, ik wist niet dat Dice daar actief was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Asgaro schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:05:
[...]

Thx, ik wist niet dat Dice daar actief was :)
Als je op battlelog zit, moet je helemaal links van je beeldscherm kijken. Daar zit verticaal een geel "tabje". Daarop klikken en vervolgens kan je je gang gaan. Ik denk dat dit een beetje verstopt zit, zodat niet elke idioot het spel daar kan afkraken, omdat er zo veel "fouten zijn" etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Pablo11392 op 29-10-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Net nog even in een vrij lege server gegaan om te leren vliegen. Nja.. Nog geen schot geraakt met de jets / heli's.. Wel daarna nog een leuke partij gehad op caspian border.
Hoewel ik een van de meest rushy cod spelers was heb ik tot nu toe niet heel veel moeite om over te schakelen, omdat teamwork makkelijk word gemaakt met squads enzo. Ook het wat voorzichtiger spelen wordt uitgenodigd door het spel..

Hoe besturen jullie jets / heli's? Met muis/tobo of met tobo/tobo? Om het zo maar even te noemen.

[ Voor 11% gewijzigd door aicaramba op 29-10-2011 18:15 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Is er nu nog altijd niets (video?) van die radio tower in Caspian Border? Die wil ik nu dus echt wel eens zien neerkomen hoor. Er spelen zoveel mensen en 0 filmpjes waarin hij neer komt. En ja, hij kan neer! Het is als een van bijde teams onder een bepaalde tickets komt in conquest.

Wel mooi in de Singleplayer! Zeker die kabels en dat geluid! (YouTube: Battlefield 3 Caspian border tower falling!)

[ Voor 23% gewijzigd door Qlii256 op 29-10-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Pablo11392 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:56:

[afbeelding]
Zo zo, dat ziet er functioneel uit zeg, hopelijk zien de DICE developers dat ook zo in. Hetgene wat we nu op de PC hebben is duidelijk "Console-minded" ontworpen; zo min mogelijk functionaliteit op zo'n groot mogelijke ruimte, zodat zij die gedoemd zijn om met d-pads of thumbsticks te manoeuvreren er ook uit kunnen komen.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

TheAshcat schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:47:
[...]

Kan wel! Lukte mij gisteren namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

over dat minimap probleem heeft hier iemand geklaagt. Breng het onder de aandacht dan gaan ze het fixen: http://getsatisfaction.co...pics/fix_the_mini_megamap

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gvd, GoTBF3.nl - 64p Conquest ligt er weer uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Asgaro schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:40:
Gvd, GoTBF3.nl - 64p Conquest ligt er weer uit :(
Doet het prima hier hoor :?
Misschien heel ff een glitch ofzo?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Hoe is de mp ervaring van de console spelers?
Reviews lopen uiteen, en. Op tweakers vertrouw ik meer...
Is het een beetje te doen met 24 players op die grote maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Laatst online: 10-09 19:36
BroederM schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:52:
Iemand anders hier al tegen aan gelopen?

"renderer->m_swapChain->ResizeBuffers(renderer->m_settings->getTripleBufferingEnable() ? 3 : 2, renerer ->m_screenInfo.width, renderer->m_screenInfo.heigh, DXGI_FORMAT_R8G8B8A8_UNORM, DXGI_SWAP_CHAIN_FLAG_ALLOW_MODE_SWITCH)"

Is een foutmelding van DirectX, bij opstarten van daadwerkelijk een rondje MP (Co-op en Single player dus niet)

Adviezen op i-net zijn XP/Vista compatibiliteit kiezen (werkt niet)
Drivers update (heb nieuwste drivers, 2de install moet ik nog proberen)

Advies van BF/EA is : Clean Windows install(!!! lekker makkelijk antwoord)

Vreemde is dat Beta en 10 rondjes gisteren geen enkel probleem
Update
BF3 verwijderd en nieuwe install via download van Orgin (dus niet vanaf de CD) BF werkte gelijk weer.
5 rondjes gespeeld, afgesloten (PC blijft aan) uurtje later... probleem is weer terug!

Nu nieuwste driver van Catalyst (amd_catalyst_11.10_preview3_win7_vista) hopelijk lost dit het probleem op.
word vervolgd.

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Pablo11392 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:43:

[afbeelding]

Dat van swearing filter voor de mensen die niet op internet horen vond ik nogal overbodig, dus ik dacht klik er eens op. Van de tags die eraan zijn gekoppeld:
sore buttholes
waste of dev time
Ben niet de enige die er zo over denkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Net weer een geweldige game op Caspian Border. Starten als engineer, allebei de eerste MCOM's armen + destroyen. Daarna het laatste punt op de volgende basis nog net pakken met 2 tickets over. Overstappen op Recon en nog wat headshots meepakken die ieder 400 punten waard zijn :P.
Eindigen op 6167 punten met beste engineer, beste recon, meeste awards en meeste kills :).
http://battlelog.battlefi.../show/777721/1/234755773/

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
Jerry schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:07:
[...]

Schijnt dat meer mensen last hebben met de 560ti. Een vriend van me heeft zijn 560ti iets teruggeclockt en toen werktte het een stuk beter.
Al een uur probleemloos gespeeld. Dus ik denk dat dit het probleem was. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
Mensen, doe maar ff origin afsluiten en weer opnieuw starten, er is een update speciaal voor BF3 ! (van de origin shizzle dan, niet de game zelf :P )

[ Voor 20% gewijzigd door MEN-O op 29-10-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
MEN-O schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:09:
Mensen, doe maar ff origin afsluiten en weer opnieuw starten, er is een update speciaal voor BF3 ! (van de origin shizzle dan, niet de game zelf :P )
ham 'n eggs hier. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
Niet ? Ik kreeg het eigenlijk na een reboot (doe ik eigenlijk nooit, maar door een driver-update moest het wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Als je een Server Disconnect krijgt, behoud je dan je stats van die match ?

EDIT: Nee dus, jammer, had net 2 dogtags te pakken =[

[ Voor 27% gewijzigd door Decennia op 29-10-2011 19:38 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ultraman schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:54:
[...]

Doet het prima hier hoor :?
Misschien heel ff een glitch ofzo?
Als ik hem probeer te bekijken in battle log zegt ie dat de pagina niet bestaat..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Laatst online: 18-09 11:02
Weet iemand van jullie misschien wat ik heb gedaan.

Was campain aan het spelen.
Klikte ergens op mijn toetsenbord op, en nu kijk ik alleen nog maar naar de grond.
Kan niet meer naar boven of wat dan ook kijken..

Niet in een vehicle trouwens, gewoon te voet

Kom er ff niet meer achter wat ik nou gedaan heb

please help :)

[ Voor 7% gewijzigd door ramsho op 29-10-2011 19:40 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ` naast de 1 ingedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Laatst online: 18-09 11:02
nee dacht ik ook als eerst. maar de console kan ik gewoon nog aan en uit zetten

Nvm, simpel herstarten van battlefield loste het op.

Ben wel benieuwd welk knopje de view vast zet op de grond :S

[ Voor 43% gewijzigd door ramsho op 29-10-2011 19:54 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
MEN-O schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:34:
[...]

Niet ? Ik kreeg het eigenlijk na een reboot (doe ik eigenlijk nooit, maar door een driver-update moest het wel).
Welke versie heb je nu dan? ik heb hier Version 8.3.1.9 - 108188.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie hoe het zit met de coop bug in the eleventh hour coop missie? Want het schijnt namelijk dat er een bug is waardoor je wel 100000 punten kan halen in die coop missie. En als je kijkt naar de leaderboards is het ook echt vet raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
Ik heb een Pre-release Origin, Version 8.3.2.44 - 114450

Meest recent - VEREIST VOOR BATTLEFIELD 3
Versie 8.3.1
Mogelijkheid toegevoegd voor het wijzigen van je wachtwoord vanuit het instellingenmenu.
Introductie van bèta cloudopslag – synchroniseer je opgeslagen spellen met de cloud, zodat je vanaf elke computer verder kunt spelen.
Functie toegevoegd voor in-game aankopen van DLC.
Functionaliteit toegevoegd voor het importeren van vrienden uit bepaalde games van EA.
Zoekfunctionaliteit verbeterd, zodat vrienden je op je echte naam kunnen vinden als je deze aan je profiel toevoegt.
Functionaliteit toegevoegd voor toegang tot klantenservice vanuit Origin In Game.
Functie toegevoegd voor controle en reparatie van games door op games te rechtsklikken.
Introductie van gratis games – speel alles, van pc-demo's tot casual games, op de pagina voor gratis games in de Origin Store.

Heb nog niet gespeeld, ik ben nog aan't werk, ik heb het via RDP gedaan.

[ Voor 91% gewijzigd door MEN-O op 29-10-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan de missie guillotine maar niet halen, dr zit een bug in waardoor het scherm wit word :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:07:
ik kan de missie guillotine maar niet halen, dr zit een bug in waardoor het scherm wit word :s
heb ik ook een paar keer last van gehad, maar dan in MP.
GPU wat minder ver geOC'd en nu is het weg

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:09:
[...]

heb ik ook een paar keer last van gehad, maar dan in MP.
GPU wat minder ver geOC'd en nu is het weg
vergeten te melden, het is de ps3 versie, telkens als ik in een bepaalde richting kijk, bijv het noorden word het scherm wit en zie ik die spetters op mn scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:11:
[...]

vergeten te melden, het is de ps3 versie, telkens als ik in een bepaalde richting kijk, bijv het noorden word het scherm wit en zie ik die spetters op mn scherm
kijk je niet gewoon in de laaghangende zon?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Voor de mensen die problemen hebben met het downloaden van Battlefield 3 is er nu een nieuwe Origin release.

Hier staat hoe te downloaden:

Follow these steps in order to download the new version:

1. In Origin, click the Options menu (cog wheel), Settings, General tab.
2. Scroll down to the "Origin Pre-Release Participation" option and
3. Check the box labeled "Update to the pre-release version if available" and click Done (Screenshot below).
4. Click the Origin Options menu again and select Exit. You must completely exit Origin to get the update.
5. Launch Origin and you should see the option to install Version 8.3.2.
(If you do not see the option to install Version 8.3.2, please reboot your machine)
6. Once installed, Run Origin and click Options > About to verify you have Version 8.3.2.44 - 114450.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:11:
[...]

kijk je niet gewoon in de laaghangende zon?
grappig, het is nacht xd het is verholpen sinds ik het gebouw binnen ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:02:
Hoe is de mp ervaring van de console spelers?
Reviews lopen uiteen, en. Op tweakers vertrouw ik meer...
Is het een beetje te doen met 24 players op die grote maps?
Speel zelf op de xbox, maar moet zeggen dat ik geen problemen heb met de grootte van de matches, enige problemen die ik en verschillende maten ondervinden is dat er absoluut geen Conquest Hardcore servers draaien, er draaien er maar een paar over de gehele wereld, en dat is duidelijk erg bedroevend... aangezien ik dat nu juist erg leuk vind om te spelen. Andere gamemodussen boeien me dan ook weinig.

Ook het feit dat Battlelog niet wil werken is wat jammer... zit nog steeds te wachten op contact van ea... maar ze blijven wederom in gebreke..

[ Voor 10% gewijzigd door Fatal Mind op 29-10-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die samen CO-Op wilt doen? met microfoon?
Wil graag die wapens vrijspelen en als je CO op doet zonder mic is het niet leuk.
Add: kubilaypunar op origin of battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wth
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-08 10:46

wth

Voor de avast gebruikers onder ons kun je beste in zijn geheel uitschakelen, wat ik denk dat voor alle virus scanners geld.
Probeer altijd zo weinig programma's mee te laten draaien op de achter grond, schakel ze meestal uit in taakbeheer/ of uitvoeren msconfig, geeft wat minder conflicten en cpu wat meer peformance's, zo ervaar ik het dan.

Heb zelf altijd alleen maar BC2 gespeeld, nooit de anderen delen vam BF, moest wel wennen in het begin, en trouwens nu nog steeds.
Zelf vindt de wapens in BF3 meer recoil hebben als in BC2, maar is een kwestie van wennen.

Teamplay is nog ver te zoeken, iedereen rent nog als een kip zonder kop rondt ( zelf ook), wat overigens heel begrijpelijk is, iedereen is nog zoekende.
Al heb je het beste wapen wat er maar is zonder teamplay verlies je bijna elke pot.
Na een paar maandje's spelen voor iedereen wordt dit wel beter.
Ik hoop niet dat er dan te veel unbalance in het spel komt, waar ik een beetje bang voor ben, is wel dan mijn menig he.

Heb vandaag leuk met wat mijnen gespeeld, heb er flink antal tanks/anderen voertuigen mee uitgeschakkeld
Leg je ze een beetje op de vaste routes, gegarandeerd prijs, keer op keer.
Je kunt er volgens mij totaal 6 (ver)plaatsen over heel de map, leg ze zelf meestal in setje's van 3.
Als je dood bent blijven ze ook liggen.

De EOD is ook wel een grappig ding, onlangs nog in de map seine crossing.
Beide teams konden geen kant meer op, met die revier er tussen, vindt dit overenings wel een ware camp festijn map.

Ik dacht zal die EOD is in zetten, eens kijken hoe ver ik kom.
Heb me kapot gelachen, zet dat ding in, hobbel rustig die brug over na de anderen kant, zie een antal enemy's staan of liggen, rijd er rustig na toe, en daar sta ik dan echt face to face, was echt een grappig moment.
Je ziet ze kijken/denken wat moet ik nu met dat ding, dat komt dat alles nieuw is natuurlijk, over een tijdje als iedereen dat ding kent is het over met de pret.
Zag op een gegeven moment die camp tank staan, met dat ding overings kun je tanks repareren en kraken.
Laat ik hem eens gaan kraken, naar toe gehobbelt ben helaas niet zo ver gekomen, wordt helaas gespot.
Heb er zeker 1 minnuut met rond gereden, zou leuk zijn om wat C4 er op te plakken en gaan met dat ding, maar verders kun je er eigenlijk weinig mee, misschien om een hoekje kijken en wat enemy's mee spotten.

Met alles op rijdje, vind ik BF3 zeker geslaagd en zeker leuker als BC2, buiten om de gebruikelijke, freeze's,disconect.s,lags,bugs en weet ik allemaal meer.
Nu nog wat meer teamplay voor iedereen (zelf ook :p) en het gaat helemaal goed komen met BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:20
Voor de AMD gebruikers onder ons,

Welke driver versie gebruiken jullie?
Ik gebruik nu uit mijn hoofd preview 3, die enkel geschikt is voor BF3, maar mijn AMD monitor crashed al tijdens het starten van Windows.
Ik kan met deze driver ook geen instellingen aanpassen, want dan freezed mijn BF.

Graag een link vermelden indien mogelijk,

bvd johnny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:00
de preview 3 versie, draait goed op m'm MBP 25 fps, met alles op high. Nog geen crashes gehad ofzo.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

ik zelf draai preview 2 op een 5870 alles op high.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Probeer eerst gewoon de stable, dus Catalyst 11.9.
Ik gebruik die samen met de CAP4 profiles, werkt prim met HD4850 CrossFire.
Hoe het echter met 5xxx en 6xxx series zit kan ik niet zeggen, mogelijk lopen die beter met 11.10.
Maar probeer eerst de stable en daarnaast is de 11.10 WHQL als het goed is nog 2 of 3 nachtjes slapen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YAY! Tegen alle verwachtingen in kreeg ik BF3 vandaag binnen. Amazon.co.uk had gezegd maandag 31 oktober, maar gelukkig kreeg ik 'm eerder! Na 2 en een half uur spelen zijn hier mijn eerste bevindingen van de MP. Niet echt een review, gewoon leuke dingen die ik tegen kwam! Ik voeg later nog wel wat dingen toe.

Ik ben een Call of Duty fan. Ik heb CoD 2, CoD 4, MW2 en Black Ops gespeeld, en ik ben zeker van plan MW3 te kopen. Hoewel ik CoD 2 en BO leuk vond, ben ik vooral fan van de Modern Warfare serie. Ik heb nog nooit een Battlefield game gespeeld, behalve Bad Company 2 een aantal uurtjes bij vrienden. Ik speel BF3 op de Xbox 360.

Jets!
Er in vliegen gaat me redelijk af, aangezien de controls vrijwel hetzelfde zijn als in Just Cause 2. Maar kills mee maken, ho maar! Ik heb nog niks unlocked (logisch, aangezien ik geen kills heb gemaakt). Ik vlieg een beetje rondjes om de map, terwijl ik andere jets en hittezoekende raketten ontwijk, en als ik dan eindelijk mijn jet recht heb gekregen, precies richting de C vlag, dan is er geen tank/man te bekennen om neer te schieten! Misschien zijn jets niet bedoeld voor air to ground, dacht ik. Dan maar air to air. Swoeeesj! Daar vloog een stipje langs. Een vijandelijke jet. Ik zet de achtervolging in. Yes! Eindelijk! Ik heb 'm in mijn vizier! Huh, waar is-ie gebleven? Oh, hij is achte... BOEM. Dood.

Helicopters!
Behalve dat ik er geen kills mee kan maken, kan ik deze krengen ook niet besturen! Als ik in een helicopter stap gaat het ongeveer zo:

Oke, opstijgen. Dat was RT. Russsstig. Nu R3 naar voren duwen. Steady.... Ho, niet naar links leunen! Nee, neee, neeee, neeeee... fieuw! Ik vlieg weer recht. He, een tank! Mijn vizier staat iets te veel naar rechts, ietsje naar links dus. Dat was toch R3? Oeps, zo laat ik m'n helicopter kantelen! Oke, het was L3 dus. Okeeee, nice! Precies in mijn vizier. Wat was de schietknop ook al weer? Ohja, LB. Shit, nu mik ik te hoog. Met m'n neus iets naar beneden dan. En schieten! Yeah, hitmarkers! Take that, tank! Bam bam bam bam. Oh fuck, ik daal te snel! Neus omhoog, neus omhoog! Niet te veeeee... BOEM, dood.

Dit is geen kritiek! Integendeel, ik vind het alleen maar leuk! Geweldig toch, dat je echt moet leren vliegen? Helicopters vind ik dan nog moeilijker dan jets. Wat in het echt ook zo is, realistisch dus! :P Als ik dan eindelijk een tank ofzo in mijn vizier heb met m'n helicopter, vergeet ik totaal te denken aan het vliegen zelf, en stort ik dus neer. Met jets ben ik wat beter, alleen kan ik nooit iemand vinden. Op de grond zie ik niks, en de jets in de lucht zie ik alleen maar voor 1 seconde in mijn ooghoek, dan zijn ze al weer verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die samen CO-Op wilt doen? met microfoon?
Wil graag die wapens vrijspelen en als je CO op doet zonder mic is het niet leuk.
Add: kubilaypunar op origin of battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:20
DenniZ schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:57:
ik zelf draai preview 2 op een 5870 alles op high.
Welke videokaart heb jij?
Ik zelf draai met een HD5970

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die al de AEK-971 geprobeerd hebben?

Rate of fire is daar 750.
Maar bij de M416 ook, en toch lijk ik bij de AEK-971 per kill meer kogels te moeten gebruiken. Ook kan ik maar 2 personen killen met 1 magazine, terwijl dit bij de M416 toch meer is.

Betekent dit dat de AEK-971 bullets minder damage doen die van M416?
Vind het wat onlogisch want dat wapen unlock je redelijk wat later dan de M416.

Ook heeft de AEK-971 meer recoil dan de M416...
Denk dat ik dat wapen niet meer ga gebruiken. Zonde, want het is echt een mooi design...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:09:

Maar bij de M416 ook, en toch lijk ik bij de AEK-971 per kill meer kogels te moeten gebruiken. Ook kan ik maar 2 personen killen met 1 magazine, terwijl dit bij de M416 toch meer is.

Denk dat ik dat wapen niet meer ga gebruiken. Zonde, want het is echt een mooi design...
Zet je AEK eens op burst, maakt heel veel verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Johnnyzz schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:43:
Voor de AMD gebruikers onder ons,

Welke driver versie gebruiken jullie?
<knip>
bvd johnny
Ik draai gewoon de 11.9 versie op een HD 6950 1GB
Alles op AUTO en die zet weer alles op HIGH
Nog geen problemen mee gehad, draait lekker soepeltjes

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Asgaro schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:09:

De AEK lijkt ook sneller te vuren dan de M416, die op zijn beurt weer sneller schiet dan de begin wapens (wat ook logisch is vanuit de stats gezien, eerste echter niet dus aangezien de AEK en M416 beide een rpm van 750 hebben).

Heb zelf met beide nog niet gespeeld in de retail, maar wel veel in de beta en daar vond ik de M416 wel wat beter ja voor full auto. Maar de AEK ziet er natuurlijk stoerder uit ^_^

Verder wacht ik wel tot de F2000 met het spelen van de echte assault wapens, rest heb ik allemaal wel al voldoende gespeeld in de beta :p

Maar AEK op burst zetten of rustig schieten helpt wel ja :)

Verder draai ik 11.10 preview 3 met mijn HD6850. Werkt prima na het wissen van de oude drivers en dan de preview drivers installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 29-10-2011 21:27 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:59:
YAY! Tegen alle verwachtingen in kreeg ik BF3 vandaag binnen. Amazon.co.uk had gezegd maandag 31 oktober, maar gelukkig kreeg ik 'm eerder! Na 2 en een half uur spelen zijn hier mijn eerste bevindingen van de MP. Niet echt een review, gewoon leuke dingen die ik tegen kwam! Ik voeg later nog wel wat dingen toe.
Ik heb ook bij amazon.co.uk besteld en heb ook 31 oktober. Maar, op zaterdag en zondag is er toch geen post? Althans in België niet. Kan niet wachten tot maandag! Hoop alleen dat hij hier dan ook wel is.

[ Voor 65% gewijzigd door Qlii256 op 29-10-2011 21:27 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien