Voor de avast gebruikers onder ons kun je beste in zijn geheel uitschakelen, wat ik denk dat voor alle virus scanners geld.
Probeer altijd zo weinig programma's mee te laten draaien op de achter grond, schakel ze meestal uit in taakbeheer/ of uitvoeren msconfig, geeft wat minder conflicten en cpu wat meer peformance's, zo ervaar ik het dan.
Heb zelf altijd alleen maar BC2 gespeeld, nooit de anderen delen vam BF, moest wel wennen in het begin, en trouwens nu nog steeds.
Zelf vindt de wapens in BF3 meer recoil hebben als in BC2, maar is een kwestie van wennen.
Teamplay is nog ver te zoeken, iedereen rent nog als een kip zonder kop rondt ( zelf ook), wat overigens heel begrijpelijk is, iedereen is nog zoekende.
Al heb je het beste wapen wat er maar is zonder teamplay verlies je bijna elke pot.
Na een paar maandje's spelen voor iedereen wordt dit wel beter.
Ik hoop niet dat er dan te veel unbalance in het spel komt, waar ik een beetje bang voor ben, is wel dan mijn menig he.
Heb vandaag leuk met wat mijnen gespeeld, heb er flink antal tanks/anderen voertuigen mee uitgeschakkeld
Leg je ze een beetje op de vaste routes, gegarandeerd prijs, keer op keer.
Je kunt er volgens mij totaal 6 (ver)plaatsen over heel de map, leg ze zelf meestal in setje's van 3.
Als je dood bent blijven ze ook liggen.
De EOD is ook wel een grappig ding, onlangs nog in de map seine crossing.
Beide teams konden geen kant meer op, met die revier er tussen, vindt dit overenings wel een ware camp festijn map.
Ik dacht zal die EOD is in zetten, eens kijken hoe ver ik kom.
Heb me kapot gelachen, zet dat ding in, hobbel rustig die brug over na de anderen kant, zie een antal enemy's staan of liggen, rijd er rustig na toe, en daar sta ik dan echt face to face, was echt een grappig moment.
Je ziet ze kijken/denken wat moet ik nu met dat ding, dat komt dat alles nieuw is natuurlijk, over een tijdje als iedereen dat ding kent is het over met de pret.
Zag op een gegeven moment die camp tank staan, met dat ding overings kun je tanks repareren en kraken.
Laat ik hem eens gaan kraken, naar toe gehobbelt ben helaas niet zo ver gekomen, wordt helaas gespot.
Heb er zeker 1 minnuut met rond gereden, zou leuk zijn om wat C4 er op te plakken en gaan met dat ding, maar verders kun je er eigenlijk weinig mee, misschien om een hoekje kijken en wat enemy's mee spotten.
Met alles op rijdje, vind ik BF3 zeker geslaagd en zeker leuker als BC2, buiten om de gebruikelijke, freeze's,disconect.s,lags,bugs en weet ik allemaal meer.
Nu nog wat meer teamplay voor iedereen (zelf ook

) en het gaat helemaal goed komen met BF3.