Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Kwartjuh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:13:
[...]

Je kunt daar zelf verrassend veel invloed op uitoefenen: Denk tactisch. Ga niet zoals de rest bij chokepoints staan campen, maar zoek een manier om te flanken of op een andere manier de 'stand-off' te doorbreken.
Richt je niet op je k/d ratio maar op de targets. Ondersteun je team door op slimme posities Spawnpoints te plaatsen (vooral een spawnpoint in open ruimte is geniaal: Je kunt jezelf en je teammates over helpen omdat je namelijk als parachutist spawnt.

Het is heel vaak een kwestie van 'momentum': Als aanvallend team is het zaak om de verdediging geen kans te geven om chokepoints te creëren. Als je je daar mee bezig houd zal je team vaak zelf ook meer 'drukken' in plaats van campen.
Ik ben meestal die gek die vooraan de doorbraak probeert te forceren waarna 10 man op mij gaan schieten. :+
Dan ga ik meestal wel ten onder maar ik schiet er ook genoeg af om niet te ragen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:05

mrc4nl

Procrastinatie expert

Mavamaarten schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:06:
:F Wie heeft het zelfde probleem ? Ik zit ALTIJD in het verliezende team. ALTIJD. :F
ik ook. of ik verlies of ik disconnect. t word rounduit irritant w/l ratio : 0,17

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred87 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:15:
[...]

Gaat bij mij altijd goed?
met zn 6en tegelijk soms, no prob.
Als ik in m'n eentje speel wel ja, maar ik ben nu al 10 min bezig om met een vriend in dezelfde server te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Shadrin schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:15:
[...]

Nee dat valt wel mee, ik heb een mix gespeeld van Conquest en Rush. Inderdaad zitten er wel een paar russiche Metro's bij, maar niet meer dan 3 of 4. De truc is dat je je eigen en één andere squad zo ver krijgt dat ze zich op de objectives concentreren. Als je met 8 man een beetje je best doet win je verrassend veel.
Speel de 64 player eens. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 00:48
Ik speel voornamelijk Conquest 64, tenzij ik op een rush server terecht kom die wisselt naar Conquest 32.
Check m'n historie maar als je me niet op m'n woord gelooft:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Shadrin_nl/

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ben ik de enige die niet kan spelen ? Wanneer ik een game join blijft mijn beeld zwart maar ik hoor wel het geluid van het spel. Heb de drivers van mijn 6950 compleet verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik bf3 verwijdert, opnieuw gedownload en weer geïnstalleerd maar tevergeefs. Wtf ? Iemand een idee ?

Specs :
i5 2500k
6950
8g ram

[ Voor 6% gewijzigd door Ruffzz op 28-10-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan niet in de GoTBF3.nl - 64p Conquest server?

Can't join, this server is changing map, please try again soon.
Nu al heel de tijd zo.

[ Voor 47% gewijzigd door Asgaro op 28-10-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Ruffzz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:21:
Ben ik de enige die niet kan spelen ? Wanneer ik een game join blijft mijn beeld zwart maar ik hoor wel het geluid van het spel. Heb de drivers van mijn 6950 compleet verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik bf3 verwijdert, opnieuw gedownload en weer geïnstalleerd maar tevergeefs. Wtf ? Iemand een idee ?

Specs :
i5 2500k
6950
8g ram
Welke drivers gebruik je? De WHQL drivers? Of de preview drivers?

Ik gebruik de preview v3:

http://support.amd.com/it...MDCat1110PreDriverV3.aspx

en die werken prima. Nog wel zo af en toe een crash omdat de driver stopt, maar dat komt niet heel vaak voor, hooguit één keer per avond tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Shadrin schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

en die werken prima. Nog wel zo af en toe een crash omdat de driver stopt, maar dat komt niet heel vaak voor, hooguit één keer per avond tot nu toe.
Had de laatste algemene drivers. Zal deze eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Betrap mezelf echt op point whoring. Komt door die stats en je SPM waar je steeds mee geconfronteerd wordt. Ik geef m'n Quake achtergrond de schuld :P Kan nooit lekker relaxed een basis verdedigen oid... moet altijd naar de actie toe om bij te blijven! Slechte eigenschap vind ik.

[ Voor 26% gewijzigd door yinx84 op 28-10-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:47
yinx84 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:30:
Betrap mezelf echt op point whoring. Komt door die stats en je SPM. Ik geef m'n Quake achtergrond de schuld :P Kan nooit lekker relaxed een basis verdedigen oid.
over het algemeen krijg je punten voor nuttige dingen.
alleen jammer dat je geen strafpunten krijgt als je een ticket verliest

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Heb vanavond voor het eerst gespeeld (altijd veel BC2 gespeeld) en moet zeggen dat het erg moeilijk is... heb het gevoel snel het overzicht kwijt te zijn en alsof ik niks raak (had ik in het begin met BC2 ook wel een beetje).

Daarnaast valt het mij enorm op dat er gemiddeld 4 spelers zijn die iedereen kunnen knallen en dat de rest van de teams gemiddeld weinig kills halen (zo rond de 4/5 oid..). Zal wel even duren voordat iedereen gewend is, de beginwapens vind ik ook lastig (ben niet zo'n ak-fan)

Het speelt wel heel vloeiend en voelt wel natuurlijk aan. Denk wel dat ik dit uiteindelijk een leuk spel zal gaan vinden...

[ Voor 11% gewijzigd door Paniohitus op 28-10-2011 23:36 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Misschien al is gepost maar het gaat zo verschikkelijk hard dat ik het toch nog maar is doe dan:

http://uk.ign.com/videos/...wposts&utm_source=twitter

Leanr how to play, niet alleen voor de noobs ;-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Vanavond voor elkaar gekregen om de singleplayer uit te spelen. :P

Frostbite 2 laat erg mooie beelden zien en het geluid is ook erg goed, maar soms had ik het gevoel dat ze meer hadden moeten laten zien bij de cutscenes.

Gameplay was ook goed, maar ik irriteerde me soms aan de afwisselende knoppen die je moest indrukken om dezelfde soort acties te doen. Soms heb je weinig tijd om te reageren, dan gaat het mis en soms lijkt het mis te gaan en dan gaat het toch goed. Ideaal voor je reactievermogen en oplettendheid, maar kan irriteren als je het vaak opnieuw moet doen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Shadrin schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

Nog steeds hetzelfde nadat ik deze drivers geprobeerd heb. Geluid maar geen beeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
:F Wie heeft het zelfde probleem ? Ik zit ALTIJD in het verliezende team. ALTIJD. :F
21 wins, 13 losses, neu heb dat probleem niet echt :P

Editje: trouwens ligt het aan mij of hebben die platte APCs belachelijk veel raketten nodig om kapot te gaan nadat ze al disabled zijn (wat vaak redelijk nutteloos is, ze schieten dan nog steeds).

Wel grappig was een potje conquest waarbij ik ging kloten met anti tank mines, dat ze niet weggaan als je dood gaat is lekker makkelijk. En tegenstander bleef maar over de main roads gaan waar ik continue weer anti tank mines neerlegde.

Mijn doel was niet om kills te whoren, maar om ze uit hun tank te krijgen omdat ik zelf stingers had, dus ik had gewoon enkele lijn anti tank mines, voldoende om tank te disablen, niet genoeg om hem kapot te krijgen. Daarna kon ik of teamgenoten ze wel afmaken als ze tank moesten verlaten. Alleen uiteraard jeeps hadden een minder lang leven als ze over een mijn reden, en als het ze toch lukte twee mijnen met hun tank te raken was het ook voorbij.

[ Voor 63% gewijzigd door Sissors op 28-10-2011 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Is het mogelijk dat je automatisch gelijk naar de game gaat als die nog aan het laden is, en niet pas als die klaar is met laden?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi mijn probleem is opgelost:

http://battlelog.battlefi...view/2832654624694860787/ for the problem launching solving

toch wat ik dacht de kleine letters tm zijn de boosdoeners :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Ruffzz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:46:
[...]
Nog steeds hetzelfde nadat ik deze drivers geprobeerd heb. Geluid maar geen beeld :/
Vreemd, geen idee waar het aan kan liggen, maar er schijnen nog wel een paar anderen te zijn met een soortgelijk probleem:

http://battlelog.battlefi...view/2832654489419352650/

Je zou de repair functie in Origin nog kunnen proberen, rechts klikken op het BF3 icoontje en dan repair install kiezen.

Mocht je de videokaart overgeklokt hebben probeer hem dan eens op stock settings, dat wil ook wel eens helpen met andere grafische problemen in BF3.

Tot slot kun je nog proberen om zowel origin als BF3.exe asl administrator te runnen. Het zou niet uit mogen maken, maar misschien helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Af en toe behoorlijke lag op de PS3 servers. Vooral lastig wanneer je in een jet vliegt (ben er al keer door gecrasht).
Ook de hitregs zijn af en toe behoorlijk off. Schiet een tegenstander in de rug...hij draait zich om en zoekt je...1 schot op mij is dan fataal. That sucks.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Op de ps3 draait de multiplayer verassend goed geen lag of niks, alleen elke keer maar 2 verschillende maps.

Bij het pronen zit je soms echt in de rots heb ik gemerkt ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 21:20
En hoe is het met de GoT server? Oh das i3d hé? Die ligt plat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ps3 is chat wel lastig als in haperen, voor de rest echt super :p

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Jovas schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:16:
En hoe is het met de GoT server? Oh das i3d hé? Die ligt plat..
Die ligt niet plat :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:49:
PS3; platoon aanvragen
ik heb verzoeken liggen van;
RbBdOs
commandervd
Jur-Mystery
dutchy188
Smooth816
Sync149

geen idee welke t.net user daarbij hoort, gelieve even kenbaar te maken zodat ik je kan toevoegen.
RbBdOs
dutchy188
Smooth816

zijn nog onbekend bij mij

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Pfft wat een verschil weer in wapens tussen level 2 (ik) en level 16/17, wordt er zelfs een beetje moedeloos van, spotten, schieten op afstand, bijna niets raken...pats headshot tegen en dat zo ongeveer weer iedere keer. Close combat, ambushen, 1 neerschieten (als ik het haal) meestal is het meteen weer liggen. Is er dan zo'n verschil met bc2?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:04:
[...]

RbBdOs
dutchy188
Smooth816

zijn nog onbekend bij mij
Owjah, vergeten te melden. Smooth816 ben ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
heb ik ook .
weet niet zeker hoeveel potjes heb gespeeld maar ik den van de 30 potjes win ik maar 1.
om te huilen is dat.
ik wacht wel op een patch die mij laat winnen :P .
owja in de beta won ik juist vaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:08:
Pfft wat een verschil weer in wapens tussen level 2 (ik) en level 16/17, wordt er zelfs een beetje moedeloos van, spotten, schieten op afstand, bijna niets raken...pats headshot tegen en dat zo ongeveer weer iedere keer. Close combat, ambushen, 1 neerschieten (als ik het haal) meestal is het meteen weer liggen. Is er dan zo'n verschil met bc2?
Ze hebben door hun aantal uren wat meer ervaring, ik ben ook nog zoekend wat betreft het aimen, het wordt steeds beter.
Het verschil tussen bc2 en bf3 vind ik enorm, ik heb 1000 uur gespeeld op bc2 en ik kan in bf3 niet zo spelen en aimen als in bc2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 18:37
Niet alleen meer ervaring ook betere scopes die helpen echt wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:48

RoyK

Hobby tekenaar

JT888 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:27:
Niet alleen meer ervaring ook betere scopes die helpen echt wel !
Yep, maar ook hun zijn begonnen met de standaard uitrusting. Daar groei je vanzelf naar toe. Zie mij, ik stond op een dik verlies na 2 uur gamen. Bijna alle potjes verloren. Ik was nog druk zijnde met mijn nostromo. Nu heb heb ik denk ik een goede setup gevonden voor mijn linkerhand en ben ik potjes gaan winnen. Nu sta ik op 1.13, behoorlijk terug gekomen. Het gaat steeds beter.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Klopt ik zeg ook niet dat het erg is bij BC2 had je hetzelfde. De BF3 iron sights zijn in dat opzicht veel beter ;)

Maar goed potjes winnen doe je niet alleen maar met je hele team en dat blijft toch wel mazzel hebben dat je in een goed samenwerkend team zit. Ik zit ook 9 van de 10x in het verliezende team :F.

[ Voor 48% gewijzigd door JT888 op 29-10-2011 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:56
Heb even wat filmpjes gemaakt uit de single player, paar simpele maar ook coole en realistische moment:

Claymore fun, had nl. eentje bij de ingang gezet waar de vijand naar binnen komt als ik met mijn makker Al Bashir moet verdedigen. Hilarisch, zie ze vliegen :)
[YouTube: http://youtu.be/KuP05CT9_gU]

Dan hier, zie de soldaat links onder in beeld, die gaat op zijn flikker door mijn shock wave als ik met de 120mm schiet
[YouTube: http://youtu.be/gCfNw15lhS4]

Dan deze zou haast zeggen 'superrealistische' video van een machine geweer wat overheated raakt. Ik zou zeggen luister en zie. Hebben ze toch goed gemaakt daar bij DICE
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=090r4IIn00o]

En dan nog de take-off en landing tijdens de aircraft carrier missie
[YouTube: http://youtu.be/0e3W2c4VyLU]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CLJXt2qm8pU]
Enjoy, kudo's en commentaar op youtube is leuk _/-\o_

Moet overigens zeggen dat capturen met fraps echt verdomd goed gaat. Had niet verwacht dat ie dat zomaar zou trekken.

Specs:
i5 2500K @ 4.00 Ghz
16 Gb DDR3
HD6950 2Gb DDR5
Crucial M4 128 Gb SSD

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ja leuk maar ik denk niet dat mensen die de single player nog willen uitspelen hier naar gaan kijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het nut van die Jets niet in PS3..nu zie ik dat dingen elke keer heen en weer vliegen...soms vliegen ze de anderen achterna soms blindend schieten..

Ik weet van me eigen dat ik wel goed kon vliegen met dat dingen in BF2, dus ik zit in zon ding lekker te vliegen..wel leuk hoor, draaien in de lucht enzo, mooie bewegingen maken geeft je een kick maar verder ??

Einde ronde 0 kills 0 deaths 8)7
En echt ik heb daar enkele potjes opgelet en iedereen die elke keer in zon ding vloog hadden 0 kills, enkele keren neergestort thats all gewoon nutteloos vliegen is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:04
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:33:
Ik snap het nut van die Jets niet in PS3..nu zie ik dat dingen elke keer heen en weer vliegen...soms vliegen ze de anderen achterna soms blindend schieten..

Ik weet van me eigen dat ik wel goed kon vliegen met dat dingen in BF2, dus ik zit in zon ding lekker te vliegen..wel leuk hoor, draaien in de lucht enzo, mooie bewegingen maken geeft je een kick maar verder ??

En echt ik heb daar enkele potjes opgelet en iedereen die elke keer in zon ding vloog hadden 0 kills, enkele keren neergestord thats all gewoon nutteloos vliegen is het.
Vind ze enkel handig als anti-AA, zo gebruiken ik zelf ook enkel. Vlieg zo hoog als mogelijk en wacht totdat ik vijandelijke luchtvoertuigen zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Tankbuster schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:35:
[...]

Vind ze enkel handig als anti-AA, zo gebruiken ik zelf ook enkel. Vlieg zo hoog als mogelijk en wacht totdat ik vijandelijke luchtvoertuigen zie.
Anti-AA? Als in: anti-AntiAircraft? :+ Top!

Was even vergeten dat deze servers overigens eigen server admins hebben. Stond op een gegeven moment 36/9 en werd vervolgens gebanned door een server admin. Beetje spijtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

Tankbuster schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:35:
[...]

de bommen zijn verwijdert. En met zo'n proppenschieter raak je helemaal niets. Anti ground missiles zijn ook enkel handig tegen tanks, maar het duurt verschrikkelijk lang voor je ze unlocked hebt.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:33:

En echt ik heb daar enkele potjes opgelet en iedereen die elke keer in zon ding vloog hadden 0 kills, enkele keren neergestort thats all gewoon nutteloos vliegen is het.
Ikzelf was in de beta al steeds aan het rondvliegen, maar had zeker niet het gevoel dat ik wat bijdroeg aan het team. Het is leuk om te doen en vooral daarom deed ik het eigenlijk. Om helis uit de lucht zijn ze handig(Hoewel er nu betere alternatieven zijn met de heli health buff), maar vooral de rocket pods en de guided missile zijn toch wel ideaal. "Helaas" doet de guided missile een stuk minder damage als in de beta, maar het is nog steeds sterk. Je bent snel, je kan overal komen en je kan makkelijk tanks hitten uit alle hoeken van de map (Twee goede hits en je hebt een vehicle disabled), zonder je daarbij echt druk te hoeven maken om mensen met stingers. Helemaal als je ook nog mensen hebt die targets painten werkt het prima... Dus ja, echt nut is er niet totdat je de rocket pods unlocked... Probleem is alleen dat ik een van de weinige piloten ben die ook met die dingen rondvlieg... Heatseekers zijn erg populair, maar je team heeft er helemaal niks aan! Wel hoop ik dat ze weer zorgen dat je in ieder geval kan locken op vehicles waar net iemand is uitgestapt. Ideale verweer tegen een jet met guided missiles? Eruit stappen en ze kunnen niet meer locken :/.... Om die reden stap ik denk ik toch maar weer over naar de rocket pods, die kan je gebruiken wanneer je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:08:
De eerste half uur had ik dat nu ook. Het is even frustreren, totdat je eindelijk en met trots je allereerste kill maakt. Wooeii..

De beste suggestie die ik kan geven is om zoveel mogelijk in urban gebieden te beginnen, lekker in hoekjes kruipen, niet als een gek over de weg heen rennen en zoveel mogelijk pronen indien nodig.

Ik ben nu met support bezig, C4 is unlocked :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:12
Na flink wat spelen en flink ownen heb ik de complete MBT unlocks vrijgespeeld. HEb ik gelijk een setje vette dogtags:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/25usj1c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Krijg je geen medailles meer voor winnen van een ronde? Voorheen (BF2 dan) kreeg je goud/zilver/brons? Gisteren netjes derde geworden (na een hele tijd eerste te hebben gestaan) maar kreeg alleen een riedel van die ribbons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 21:47
MVP award krijg je wel, alleen worden die uitgereikt aan de top 3 spelers over beide teams gecombineerd. Dus, je kunt eerste staan van jou team en toch geen MVP award krijgen omdat bij de tegenstander drie mensen zijn met een betere score.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:19
Preddie schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:35:
Daarnaast valt het mij enorm op dat er gemiddeld 4 spelers zijn die iedereen kunnen knallen en dat de rest van de teams gemiddeld weinig kills halen (zo rond de 4/5 oid..). Zal wel even duren voordat iedereen gewend is, de beginwapens vind ik ook lastig (ben niet zo'n ak-fan)
Dit idee heb ik ook veel in BF3, veel meer dan in BC2: er staan altijd 2 gasten per team bovenaan met veel meer punten dan de rest en een kd van 4 ofzo. Opvallend vaak dat ik dat tegen kom.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:56
JT888 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:30:
Ja leuk maar ik denk niet dat mensen die de single player nog willen uitspelen hier naar gaan kijken ...
Zeur niet, dit is ook echt spoiler footage 8)7

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:48
Tanks slopen is eigenlijk nog wel 1 van de leukste dingen, vooral als je het met een paar man doet. Helaas is op een server komen nogal een probleem op de XBOX. Je kan soms echt ruim een kwartier bezig zijn om met 2 of 3 man op een server te komen. (Vooral in de avond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
JT888 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:30:
Ik heb nu een aantal reviews en filmpjes van de SP gezien, en zo slecht komen ze zelden. Dus daar zou ik me niet al te druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Heb me nog aangemeld voor de GOT platoon :)
Nick degier79

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Hey jongens , ik heb een probleem , als ik samen met een vriend in een party zit , en dan bijv coop willen doen , dan druk ik op join game ( en dan samen met diegene in party) en hij ziet de uitnodiging.

Maar vervolgens gebeurd er niks , en ook op die manier kunnen we niet samen een server joinen ,
Hoe kan dit ? Moeten er soms poorten geopend worden ??

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ProCeela schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:03:
Hey jongens , ik heb een probleem , als ik samen met een vriend in een party zit , en dan bijv coop willen doen , dan druk ik op join game ( en dan samen met diegene in party) en hij ziet de uitnodiging.

Maar vervolgens gebeurd er niks , en ook op die manier kunnen we niet samen een server joinen ,
Hoe kan dit ? Moeten er soms poorten geopend worden ??
Dat is volgens mij een standaard battlelog euvel, ik kan ook nooit met heel de party in 1 keer joinen en er is er altijd 1 die het probleem heeft wat jij hier omschrijft

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 10:19
ProCeela, start battlelog de game wel tot op zekere hoogte op en krijg je dan een disconnect error? Dan is het inderdaad poorten die geopend moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
spekkie1994 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:14:
ProCeela, start battlelog de game wel tot op zekere hoogte op en krijg je dan een disconnect error? Dan is het inderdaad poorten die geopend moeten worden.
Nee , als ik de invite gestuurd is , dan accepteerd hij hem , maar verder zie ik niks gebeuren dat ik de game dan kan starten.

Die vriend van me ziet dan staan , waiting for host maar ik kan dus niks doen.

En andersom , als hij mij invite , zie ik gewoon helemaal niks verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Haha :P net rocket pods geunlocked. Echt heel vet:P ik gebruikte hem dus op de got server voor ut eerst en Tsurany was mijn eerste slachtoffer :P Nu hebben jets pas waarde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geniale game is dit zeg. Was eerst begonnen met de SP, maar nu ik de MP heb gespeeld weet ik niet wanneer ik de SP ga afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

ProCeela schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:17:
[...]

Nee , als ik de invite gestuurd is , dan accepteerd hij hem , maar verder zie ik niks gebeuren dat ik de game dan kan starten.

Heb je avast? Zo ja, dan is dat je probleem, maat van mij had het daarmee ook.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet aanmelden bij Origin. Lees er weinig over hier, maar meer mensen hier die daar last van hebben?

Kan de game niet eens installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 17:58
ProCeela schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:17:
[...]

Klikt me bekend in de oren :P
Bij ons (ik en maatje) was het zo dat zijn avast de battlelog plugin hinderde. Hierdoor kon hij mijn invites niet zien (co-op) en als hij mij invite kwam bij hem de gamemanager niet omhoog (co-op).
Na het verwijderen (of uitzetten) van Avast! deed alles het gewoon goed. Toen de disconnected error gehad, maar dat lag aan mij, ik had port 3659 niet open staan in me router.

Ik hoop dat het bij jou ook gaat werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

is er nog een client waarbij je ff snel een groepschat over de microfoon kan doen?
teamspeak is te uitgebreid hiervoor vind ik. stel als we willen gamen met 3 a 4 man. kwaliteit van teamtalk via bf3 vinden we maar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
SYQ schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:36:
is er nog een client waarbij je ff snel een groepschat over de microfoon kan doen?
teamspeak is te uitgebreid hiervoor vind ik. stel als we willen gamen met 3 a 4 man. kwaliteit van teamtalk via bf3 vinden we maar niks
Skype? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Wij gebruiken Skype ook.. ideaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Avast is inderdaad het probleem jongens !! thanks !!

even kijken of er een mogelijkheid is om BF3.exe als een uitzondering te maken

Edit :
Ik denk trouwens dat het aan battleblog ligt , hoe kan ik die ingodsnaam als uitzondering maken ?

[ Voor 28% gewijzigd door Rebel8319 op 29-10-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:04
Voor diegene die random crashes ondervinden: uninstall nvidia 3D vision.

Bij mij crashte BF3 steeds in de 2e missie na een minuut, soms 10 seconden. Na deinstalleren nVidia 3D Vision, geen probleem meer! (wel jammer als je #D wil gebruiken natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

thanks, wist niet dat skype conference optie had. gelijk installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister lang online gespeeld op de 360. Hierbij hebben we eerst geprobeerd om in servers te komen via de serverbrowser, maar daar was telkens te weinig plek. Ook quickgame werkte niet bij degene die de party hostte.

Vervolgens ben ik een nieuwe party gestart (ingame) en heb ik daarna op quickgame geramt waarna we in een vrijwel nieuwe game terecht kwamen. (Hij startte net en werd gevuld met meer spelers). Oftewel: mocht je problemen hebben bij de 360 om in een game te komen met een party: wissel dan van party-host, mogelijk krijg je dan wel snel een game met 4 man. Bijkomend voordeel: we kwamen allemaal in hetzelfde team terecht, waarbij maar 1 man buiten de party viel (maar wel hetzelfde team), maar omdat we daarna een nieuwe squad hadden aangemaakt hadden we dus eigenlijk binnen 1 minuut een nieuwe game met goede squadindeling!

Bij quickgame had ik zelfs nog een map gekozen ook, dus dat is zeker het proberen waard!

Normaal gesproken ben ik degene met een rukverbinding, waardoor ik soms niet samen met andere mensen kan spelen of whatever, maar bij Battlefield blijk ik nu de enige te zijn waar het wel werkt (en dat terwijl ik bij het begin van BC2 ook last had). Vind het wel raar, maar op het moment niet erg :D

360 gamers kunnen trouwens nog steeds in onze platoon komen en zijn uiteraard ook welkom op onze site GoTLive.nl

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 29-10-2011 11:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 20:52
Blegh heb echt een verschrikkelijke ochtend. Super slechte aim, schiet telkens achter mannetjes. En ik loop echt als een blind paard door de levels heen. 3 keer in een jet gestapt 3 keer tegen een stalen toren aangevlogen. Echt dramatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Martinspire schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:44:Oftewel: mocht je problemen hebben bij de 360 om in een game te komen met een party: wissel dan van party-host, mogelijk krijg je dan wel snel een game met 4 man.
Helaas werkt dat niet zo, je had gewoon pure mazzel. Gisteravond had ik de ene keer veel problemen om een server te vinden voor 2 man, van host gewisseld, nog steeds hetzelfde.

De volgende keer lukt het wel opeens. Er zijn gewoon te weinig servers voor zoveel mensen en het join server systeem is of slecht of het kan het aantal mensen niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
l166 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:23:
Haha :P net rocket pods geunlocked. Echt heel vet:P ik gebruikte hem dus op de got server voor ut eerst en Tsurany was mijn eerste slachtoffer :P Nu hebben jets pas waarde :D
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
l166 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:23:
Ik heb ze gister ook geunlocked, heel vet! Maar heb toch liever heatseakers :)
Nog 500 punten voor extinguisher!

Werkt coop trouwens voor jullie? Ik word steeds disconnected vlak voor game start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Weet iemand hoe je precies kan zien of je straks recht hebt op Back to Karkand? Er staat wel een vinkje in de server browser voor "Back To Karkand" servers, maar dat zou ook voor iedereen kunnen zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Dutch_Razor schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:16:
Weet iemand hoe je precies kan zien of je straks recht hebt op Back to Karkand? Er staat wel een vinkje in de server browser voor "Back To Karkand" servers, maar dat zou ook voor iedereen kunnen zijn natuurlijk.
Staat in Origin dat je de BF3 Limited Edition hebt? Dan krijg je B2K gratis als ie op jouw platform uitkomt.

Ook net weer in een potje: vrolijk rondrijden in je tank en de points cappen omdat de rest van je team maar een beetje grassprietjes staat te tellen bij het eerste punt. Probeert een support me steeds op te blazen met C4. Steeds netjes uitstappen, achter hem spawnen, paar kogels in z'n rug, weer instappen, C4 weg, continuing business :)

[ Voor 27% gewijzigd door Gundogan op 29-10-2011 12:23 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

stoofpeer schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:50:
Blegh heb echt een verschrikkelijke ochtend. Super slechte aim, schiet telkens achter mannetjes. En ik loop echt als een blind paard door de levels heen. 3 keer in een jet gestapt 3 keer tegen een stalen toren aangevlogen. Echt dramatisch...
haha die torens, 'opeens' zijn ze er altijd :P

Weet iemand trouwens of er een makkelijke manier is om hardcore aan te zetten zoals in BFBC2?

[ Voor 10% gewijzigd door BiLo op 29-10-2011 12:20 ]

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
DylanE schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:17:
[...]

haha die torens, 'opeens' zijn ze er altijd :P

Weet iemand trouwens of er een makkelijke manier is om hardcore aan te zetten zoals in BFBC2?
Je bedoelt bij zoeken naar server? Vinkje voor hardcore zetten kan je proberen.
Net potje conquest (granted daarvoor ging het niet zo goed), toen ik eerste keer dood was deed ik eens tab: 13 kills, niet slecht. Uiteindelijk 27/6 k/d geworden ofzo, 6600 punten. Nummer 2 3600 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Wat vinden jullie van de sfeer ingame? Ik vind de actie super goed gedaan, het geluid is echt subliem het lijkt wel alsof je echt in de oorlog bent.

Echter ik merk tijdens het spelen maar vrij weinig van het spel element. Het spel is ineens afgelopen en dan staat er YOU LOST bijvoorbeeld. Ik zie het soms totaal niet aankomen en het lijkt wel alsof het spel gewoon out of the blue wordt gestopt. Er is dan ook geen muziekje of final kill oid, echt best saai. Ik vergelijk het niet met cod, maar ik vind dat het spel en win element best wat beter naar voren mag komen.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
WOW! :o

Wat een game, letterlijk. Ik ben blij dat al mijn verwachtingen waar zijn gemaakt. Gisteravond even een aantal potjes gespeeld met collega's, gewoon gaaf :)

Helaas last gehad van "stuttering", maar opgelost door HyperThreading uit te zetten in bios. Gelijk even een lichte overclock gedaan naar 4,3Ghz.
Alhoewel de game fantastisch draait, ben ik benieuwd wat de nieuwe HD7xxx / Keplar kaarten gaan doen met deze game. Zolang microstuttering nog aanwezig is bij SLi/Crossfire, sla ik dat over.
Geluid is daarnaast gewoon fantastisch, daar hebben ze echt hun best op gedaan.

Jup, ik ga me wel vermaken met deze game :D

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
FireFoz schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:53:
Echter ik merk tijdens het spelen maar vrij weinig van het spel element. Het spel is ineens afgelopen en dan staat er YOU LOST bijvoorbeeld. Ik zie het soms totaal niet aankomen en het lijkt wel alsof het spel gewoon out of the blue wordt gestopt. Er is dan ook geen muziekje of final kill oid, echt best saai. Ik vergelijk het niet met cod, maar ik vind dat het spel en win element best wat beter naar voren mag komen.
Bij 5 tickets begint er n muziekje te spelen, da's wel een hint... ook moet je zelf wel eens letten op hoeveel tickets je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Hier moeten ze toch echt ff wat aan doen..
http://battlelog.battlefi.../show/398536/1/226988141/

Snap ook niet waarom ze die lui, die bovenaanstaan in de leaderboards met 22m speeltijd, er gewoon niet uitknikkeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Ik wil hem heel schaamteloos ook hier nog plaatsen in de hoop op opbouwende kritiek; mijn Battlefield 3 Review.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:07:
Ik wil hem heel schaamteloos ook hier nog plaatsen in de hoop op opbouwende kritiek; mijn Battlefield 3 Review.
Netjes! Lang geleden dat ik zon goed uitgewerkte troll heb gezien. In ieder geval ik hoop toch niet dat die serieus is bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik heb me aangemeld :)
Speel vaak pas wat later in de avond en mn k/d ratio wordt beter.
Speel graag wat potjes mee wanneer het uitkomt !
Martinspire schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:44:
Gister lang online gespeeld op de 360. Hierbij hebben we eerst geprobeerd om in servers te komen via de serverbrowser, maar daar was telkens te weinig plek. Ook quickgame werkte niet bij degene die de party hostte.

Vervolgens ben ik een nieuwe party gestart (ingame) en heb ik daarna op quickgame geramt waarna we in een vrijwel nieuwe game terecht kwamen. (Hij startte net en werd gevuld met meer spelers). Oftewel: mocht je problemen hebben bij de 360 om in een game te komen met een party: wissel dan van party-host, mogelijk krijg je dan wel snel een game met 4 man. Bijkomend voordeel: we kwamen allemaal in hetzelfde team terecht, waarbij maar 1 man buiten de party viel (maar wel hetzelfde team), maar omdat we daarna een nieuwe squad hadden aangemaakt hadden we dus eigenlijk binnen 1 minuut een nieuwe game met goede squadindeling!

Bij quickgame had ik zelfs nog een map gekozen ook, dus dat is zeker het proberen waard!

Normaal gesproken ben ik degene met een rukverbinding, waardoor ik soms niet samen met andere mensen kan spelen of whatever, maar bij Battlefield blijk ik nu de enige te zijn waar het wel werkt (en dat terwijl ik bij het begin van BC2 ook last had). Vind het wel raar, maar op het moment niet erg :D

360 gamers kunnen trouwens nog steeds in onze platoon komen en zijn uiteraard ook welkom op onze site GoTLive.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 18:28

j4y

FireFoz schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:53:
Wat vinden jullie van de sfeer ingame? Ik vind de actie super goed gedaan, het geluid is echt subliem het lijkt wel alsof je echt in de oorlog bent.

+1 ik mis ook de muziek en de spanning naar het einde toe, wordt gelijk zo afgekapt, beter fixen ze dat ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Waar is de ladder in de rood witte toren van Caspian border gebleven ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
furby-killer schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:13:
[...]

Netjes! Lang geleden dat ik zon goed uitgewerkte troll heb gezien. In ieder geval ik hoop toch niet dat die serieus is bedoelt?
Helaas heb ik de moeite genomen om mijn troll uit te werken ;)

Meningen verschillen; en een review is dan ook nooit, maar dan ook nooit, iets anders dan een persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
JT888 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:17:
Waar is de ladder in de rood witte toren van Caspian border gebleven ??
eruit geklauwt.
was teveel stinger/sniper heaven :P
geen enkel vliegtuig/heli kon daar veilig langs in de alpha & beta

[ Voor 12% gewijzigd door osmosis op 29-10-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

j4y schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:16:
[...]

+1 ik mis ook de muziek en de spanning naar het einde toe, wordt gelijk zo afgekapt, beter fixen ze dat ;P
Ze moeten het eindmuziekje wat harder zetten :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Gundogan schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:18:
[...]

Ze moeten het eindmuziekje wat harder zetten :)
heb uberhaupt nog nooit dat muziekje gehoord? :SSSS ff opletten vanavond :D

[ Voor 5% gewijzigd door j4y op 29-10-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
j4y schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:18:
[...]

heb uberhaupt nog nooit dat muziekje gehoord? :SSSS ff opletten vanavond :D
Dat meen je niet !! Of je bent doof ! of je zet je boxen niet hard genoeg aan ! Of je hoofdtelefoon ZUIGT !

>:) welke van de 3 is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

JT888 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:20:
[...]

Dat meen je niet !! Of je bent doof ! of je zet je boxen niet hard genoeg aan ! Of je hoofdtelefoon ZUIGT !

>:) welke van de 3 is het!
of te druk bezig met knallen dat je er niet op let XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Nee serieus dat doe ik toch ook ik hoor het wel ! Het is heel subtiel hoe het start en word harder !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
Pred87 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:13:
[...]
Werkt coop trouwens voor jullie? Ik word steeds disconnected vlak voor game start.
Even port 3659 open zetten, had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Haha net een geweldig potje gehad. Op het laatst zoveel ribbons dat ze maar zeiden (17) ribbons, teveel om te laten zien voor het loading screen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheAshcat schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:54:
[...]

Helaas werkt dat niet zo, je had gewoon pure mazzel. Gisteravond had ik de ene keer veel problemen om een server te vinden voor 2 man, van host gewisseld, nog steeds hetzelfde.

De volgende keer lukt het wel opeens. Er zijn gewoon te weinig servers voor zoveel mensen en het join server systeem is of slecht of het kan het aantal mensen niet aan.
Nee serieus, ik zit binnen een minuut in een game. Heb echt nergens last van met verbinden, dus het is zeker de moeite waard om even van party-host te switchen en te kijken of hij er sneller in komt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:55
Seine crossing, wat een map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:17:
[...]

Helaas heb ik de moeite genomen om mijn troll uit te werken ;)

Meningen verschillen; en een review is dan ook nooit, maar dan ook nooit, iets anders dan een persoonlijke mening.
Een goede review komt een heel stuk verder dan een persoonlijke mening, dus daar heb je misschien je probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 22:53
Inderdaad, geweldige map! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:21
Top game, maar ik heb erg stotterend geluid... beetje irritant.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
jaapstobbe schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:41:
Voor diegene die random crashes ondervinden: uninstall nvidia 3D vision.

Bij mij crashte BF3 steeds in de 2e missie na een minuut, soms 10 seconden. Na deinstalleren nVidia 3D Vision, geen probleem meer! (wel jammer als je #D wil gebruiken natuurlijk)
Helaas ik had het mis, ik kreeg nog steeds lock-ups. Terug naar oude nVidia driver versie 280.26 werkt iets beter lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
furby-killer schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:40:
[...]

Een goede review komt een heel stuk verder dan een persoonlijke mening, dus daar heb je misschien je probleem.
Als je doelt op het opsommen van onderdelen in de game ja; maar alles waar een game op wordt "beoordeelt" is subjectief. Dat reviewers dat proberen te verbloemen en hun mening verkopen als de enige objectieve waarheid is weer een heel ander verhaal. Maar we gaan offtopic.

On topic hoop ik dat EA wel iets gaat doen aan de servers voor de consolegamers; want daar is het toch wel bedroevend slecht mee gesteld. Veel downtime; weinig variatie in beschikbare games.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 29-10-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
tzeunis schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:45:
Top game, maar ik heb erg stotterend geluid... beetje irritant.
PC? Console?

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
jaapstobbe schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:49:
[...]

Helaas ik had het mis, ik kreeg nog steeds lock-ups. Terug naar oude nVidia driver versie 280.26 werkt iets beter lijkt het...
Ok oplossing is niet de drivers of nvidia vision, maar voltage van mijn Gigabyte GTX560ti opschroeven naar 1.075V.

http://www.overclock.net/...3-fixes-nvidia-users.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Morgen maar is met de game beginnen. Van wat ik hier kort heb gevolgd zijn Seine Crossing en Teheran Highway één van de mooiste/beste maps in BF3.
Pagina: 1 ... 23 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien