Ik ben meestal die gek die vooraan de doorbraak probeert te forceren waarna 10 man op mij gaan schieten.Kwartjuh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:13:
[...]
Je kunt daar zelf verrassend veel invloed op uitoefenen: Denk tactisch. Ga niet zoals de rest bij chokepoints staan campen, maar zoek een manier om te flanken of op een andere manier de 'stand-off' te doorbreken.
Richt je niet op je k/d ratio maar op de targets. Ondersteun je team door op slimme posities Spawnpoints te plaatsen (vooral een spawnpoint in open ruimte is geniaal: Je kunt jezelf en je teammates over helpen omdat je namelijk als parachutist spawnt.
Het is heel vaak een kwestie van 'momentum': Als aanvallend team is het zaak om de verdediging geen kans te geven om chokepoints te creëren. Als je je daar mee bezig houd zal je team vaak zelf ook meer 'drukken' in plaats van campen.
Dan ga ik meestal wel ten onder maar ik schiet er ook genoeg af om niet te ragen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.