Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
in het echt is oorlog ook niet leukTankbuster schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:11:
[...]
Het is niet realistisch. Het ziet er wellicht realistisch uit, maar de gameplay is niet realistisch.
Edit; en met realistisch bedoel ik de grafische kant.
[ Voor 26% gewijzigd door Format-C op 28-10-2011 18:16 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Het is inderdaad een hele gave game. Maar het kan nog beter! Zijn voorganger BC2 Vietnam is ook een topper. Jammer dat ze eigenlijk zo veel van elkaar verschillen. Ook is het jammer dat je tegenwoordig een super systeem nodig hebt om één game te kunnen spelen. Echt wel om teFormat-C schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:13:
Nou, op de PC ziet het er echt om te kwijlen uit zo mooi... Pffffff.... Er is geen enkele game die hier in de buurt komt, en imho zet dit echt een nieuwe standaard. Dit is nou waarvoor ik een hoop geld uitgeef aan PC hardware!
Edit; en met realistisch bedoel ik de grafische kant.
D'r zitten toch vier classic mappen in (Wake 2014, Back in Karkand, Sharqi en Gulf) of niet dan? Daarom zou ik de Limited willen kopen. Wapens boeien me niet zo.Ercan Bulbul schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:10:
Jongens! Die extra pakketten stellen meestal niets voor. Een wapen extra of een pak extra waar je toch meestal geen gebruik van maakt. Daarnaast zijn die dingen over een bepaalde tijd voor een paar euro aan te schaffen!
Mijn joystick werkt prima. Ik moest wel even het ding rebinden, maar dat kon gewoon in het optiescherm (en werkte in 1 keerpartyondude schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:27:
[...]
Het vliegen heeft ook weinig met BF2 te maken aangezien er voor zover ik weet (nog) geen joysticks ondersteund worden
Dat zou ik ook inderdaad doen. Het is verwarrend. De normale versie is duurder dan de limited edition (beperkte versie). Toch krijg je belangrijke mappen gratis bij de limited edition! Ik heb EA benaderd en hun om gevraagd welke ik moet aanschaffen. Die persoon zij duidelijk, vriendelijk verzoek ik u de limited edition aan te schaffen!movo. schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:18:
[...]
D'r zitten toch vier classic mappen in (Wake 2014, Back in Karkand, Sharqi en Gulf) of niet dan? Daarom zou ik de Limited willen kopen. Wapens boeien me niet zo.
Unlocken waarmee? Is dat een toets die je moet indrukken?
Punten mee verdienen (kills, assits etc,)Moopa1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:21:
[...]
PSN ID: Beest41
Ok thanks dan schaf ik de Limited aan.Ercan Bulbul schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:20:
[...]
Dat zou ik ook inderdaad doen. Het is verwarrend. De normale versie is duurder dan de limited edition (beperkte versie). Toch krijg je belangrijke mappen gratis bij de limited edition! Ik heb EA benaderd en hun om gevraagd welke ik moet aanschaffen. Die persoon zij duidelijk, vriendelijk verzoek ik u de limited edition aan te schaffen!
Ik probeer in het veteran program van BF2 bad company 2 mijn serials in te voeren van al mijn vorige BF delen..
Alleen BF2 incl. alle addons werken omdat ik hierbij gebruik kon maken van mijn gamespy account.
Als ik echter de serialcodes probeer in te voeren van bijv. BF Vietnam krijg ik de melding technical difficulties
Ties Thee
Een tijdje mee vliegen kills maken en weet ik niet wat.. dan unlock je hem vanzelf.. Zelfde dat je een scoop moet unlocken van een wapen door een x aantal punten te maken..Moopa1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:21:
[...]
Waar moet je die precies invoeren dan?Tiesemans schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:23:
Ben nu al enkele uren zoet met een situatie ..
Ik probeer in het veteran program van BF2 bad company 2 mijn serials in te voeren van al mijn vorige BF delen..
Alleen BF2 incl. alle addons werken omdat ik hierbij gebruik kon maken van mijn gamespy account.
Als ik echter de serialcodes probeer in te voeren van bijv. BF Vietnam krijg ik de melding technical difficulties
bijna nergens, alleen in de coop zit een vlieg missie. helicopterMoopa1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:25:
Waar kun je trouwens oefenen met helikopters en vliegtuigen zonder dat je neergeschoten wordt? Ik wil graag de besturing etc eerst testen voordat ik multyplayer ga proberen.Ook o.a de knoppen van de joystick toewijzen om te voelen of het lekker speelt.
in SP ook, maar dan ben je de gunnerglorixjim schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:27:
[...]
bijna nergens, alleen in de coop zit een vlieg missie. helicopter
Ok, bedankt voor de info! Beetje vreemd voor vliegtuigen. In Battlefield 2 was het gas n go!Frank1973 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:23:
[...]
Een tijdje mee vliegen kills maken en weet ik niet wat.. dan unlock je hem vanzelf.. Zelfde dat je een scoop moet unlocken van een wapen door een x aantal punten te maken..
Tof hé een game zonder LAN Support!Moopa1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:25:
Waar kun je trouwens oefenen met helikopters en vliegtuigen zonder dat je neergeschoten wordt? Ik wil graag de besturing etc eerst testen voordat ik multyplayer ga proberen.Ook o.a de knoppen van de joystick toewijzen om te voelen of het lekker speelt.
Niet dat het vliegen nou zo moeilijk is als je BF2 hebt gespeeld, maar voor nieuwe spelers wel degelijk nodig wat mij betreft.
Maar ehh begrijp ik het volgende goed :
- Key en joystick bind issues zijn nog steeds niet gefixed ?!
- Je kan niet apart de sensitivity + binds per vehicle instellen zoals in de Bèta ??
En is die eerste patch nou al uit of niet
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Als je BF2 BC2 bezit kun je die betreffende serials invoeren op de website voor de game in je stats profiel ..
Ties Thee
Dat klopt. Daarmee kun je de laatste wapen unlocken! Is wel wel even uitzoeken hoe je dat moet invoeren! Ea heeft dat echt niet gebruiksvriendelijk gemaakt.Tiesemans schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:31:
[...]
Als je BF2 BC2 bezit kun je die betreffende serials invoeren op de website voor de game in je stats profiel ..
Nope dat klopt ..Ercan Bulbul schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:36:
[...]
Dat klopt. Daarmee kun je de laatste wapen unlocken! Is wel wel even uitzoeken hoe je dat moet invoeren! Ea heeft dat echt niet gebruiksvriendelijk gemaakt.
Inmiddels zijn mijn BF2 addons en ook BF2 toegevoegd aan mijn account maar de serialkeys voor de oude titels zoals Vietnam verrekt ie te slikken ..
Ties Thee
Thanks, heb het gevonden, voor BF2 werkt het inderdaad, echter niet voor BF2142Tiesemans schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:31:
[...]
Als ik handmatig inlog op de 2142 website werkt het wel, maar krijg hem helaas niet bij mijn veteran status.
http://www.battlefield3on...n-program-how-enter/1252/
Ties Thee
Er zijn 2 team... US en Russia.Versteegrob schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:42:
Heb wat raars. Als k naar my solider ga en dan naar assault dan staat daar de m16a3. Heb het mooi ingesteld maar als k dan squad tm speel krijg k een ak bij assault, WTF? Dat wil k helemaal niet.
Elk team heeft zn eigen wapens
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat komt omdat de AK bij de Russen hoort en de m16a3 bij de AmerikanenVersteegrob schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:42:
Heb wat raars. Als k naar my solider ga en dan naar assault dan staat daar de m16a3. Heb het mooi ingesteld maar als k dan squad tm speel krijg k een ak bij assault, WTF? Dat wil k helemaal niet.
Wat een bugs trouwens, crasht voortdurend hoop dat ze snel met en patch komen!
Dat vind ik eigenlijk wel jammer. Het zou veel toffer geweest zijn als alle wapens faction based waren. De weaponpool is er groot genoeg voor en er zitten voldoende van elke factie in naar mijn meningrogerdb100 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:50:
[...]
Dat komt omdat de AK bij de Russen hoort en de m16a3 bij de Amerikanenuiteindelijk schijn je ze voor allebei de teams te unlocken. Iemand al geluckt op die m911 via de ea gunclub te unlocken?
En anders gewoon alles vrij laten. Nu vind ik het een beetje raar om alleen de beginwapens voor de factions te locken en ze later alsnog vrij te geven als unlock.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
ik vond de campaign echt ruk. Nog erger dan Homefront. En volledig in *insert random recente COD game hier* stijl. Een half uur durend quick-time event als passagier in een vliegtuig is NIET leuk om te doen. Je kruishaar op een zwart wit vliegtuigje houden ook niet.Rivanov schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:45:
Zo, Campaign uitgespeeld. Kort maar vermakelijk!
Maargoed, dit spel koop je ook niet voor de single player...
[ Voor 18% gewijzigd door M2M op 28-10-2011 19:07 ]
Telkens als ik iemand revive roep ik iets van:"Die motherfucker!", een van de weinige bugs die echt amusant is ipv ontzettend hinderlijk. (Yeah I'm looking at you PB)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Daarom ben je met zijn tweeënPhusebox schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:10:
Ligt het aan mij of zijn die co-op missies echt rete moeilijk? Die eerste sta je in open lucht; nergens goede cover en als er al cover is houdt die het meestal niet lang vol.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Beetje jammer.
[ Voor 4% gewijzigd door Minaaj op 28-10-2011 19:15 ]
Ehm ja; je bent met zijn tweeën, dan heb je eerder minder kans dan meer; omdat als 1 van de twee plat gaat jij er naar toe moet sprinten; en hij waarschijnlijk in zo'n klote positie ligt dat reviven je eigen dood betekent.
Ik kom in ieder geval niet eens voorbij de 1e missie.
En metro wel, wat een kansloze map met 64player en conquestMinaaj schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:14:
Hoezo staan niet alle maps aan op de GoT server? Tehran en ook Bazaar zitten niet in de cycle.
Beetje jammer.
Er zijn een aantal mappen uit de cycle gehaald die problemen veroorzaakten. Als die problemen opgelost zijn kunnen we de mapcycle opnieuw indelen naar gelang de wens/populariteit.maxoss schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:21:
[...]
En metro wel, wat een kansloze map met 64player en conquest
Hoe vinden jullie de tweakers server via de serverbrowser?Minaaj schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:14:
Hoezo staan niet alle maps aan op de GoT server? Tehran en ook Bazaar zitten niet in de cycle.
Beetje jammer.
Verwijderd
Maar wat blijft deze game me verbazen zeg, wat een grfx...kwijl..kwijl...
De client heeft wel meer stability fix nodig.
Loopt prima op E8400 + HD6970 video
Gisteren met een medetweaker op Hard in niet al te lange tijd uitgespeeld. Vooral de laatste missie is vet!Phusebox schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:15:
[...]
Ehm ja; je bent met zijn tweeën, dan heb je eerder minder kans dan meer; omdat als 1 van de twee plat gaat jij er naar toe moet sprinten; en hij waarschijnlijk in zo'n klote positie ligt dat reviven je eigen dood betekent.
Ik kom in ieder geval niet eens voorbij de 1e missie.
Het is vooral goed gecoverd opgesteld staan. Eerste misse namen we beiden de trap en net iets voor de brug. Daarna 1 brug 1 bij de jeep. Succes!
Signature
Hmm ik dacht dat je verplicht op die brug moest gaan staan; moet nog even buiten het scripted campaign verhaal proberen te denken waar je door betonnen tuinkabouters op de goede plek wordt geduwt.mouzetc schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:32:
[...]
Gisteren met een medetweaker op Hard in niet al te lange tijd uitgespeeld. Vooral de laatste missie is vet!
Het is vooral goed gecoverd opgesteld staan. Eerste misse namen we beiden de trap en net iets voor de brug. Daarna 1 brug 1 bij de jeep. Succes!
Maar na een uurtje op 1 missie had ik het wel gezien.
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 28-10-2011 19:36 ]
Die eerste is nog wel te halen, bij de 2de is het een ander verhaal.Phusebox schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:10:
Ligt het aan mij of zijn die co-op missies echt rete moeilijk? Die eerste sta je in open lucht; nergens goede cover en als er al cover is houdt die het meestal niet lang vol.

Ik dacht dat Back to Karkand gewoon 1 maand later kwam alleen voor mensen die het dan los willen kopen

Android developer & dürüm-liefhebber
Eens, die map faalt gruwelijk in de conquest modus, net als die in die tunnelbuismaxoss schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:21:
[...]
En metro wel, wat een kansloze map met 64player en conquest

Yep je krijg de normale and m1911 tact als je daarop aanmeld met je origin/battlelog login, naar bf3 restart zou je em moeten hebben.rogerdb100 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:50:
[...]
Dat komt omdat de AK bij de Russen hoort en de m16a3 bij de Amerikanenuiteindelijk schijn je ze voor allebei de teams te unlocken. Iemand al geluckt op die m911 via de ea gunclub te unlocken?
Chopper pakken en de punten achter de tunnel cappen helpt aardig.partyondude schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:53:
[...]
Eens, die map faalt gruwelijk in de conquest modus, net als die in die tunnelbuis
Raku
Verwijderd
Je heb altijd ongelimiteerd ammo voor die mortar.Mavamaarten schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:53:
Het eerste dat ze mogen veranderen / nerfen aan dit spel is MORTARS. Net op metro werkelijk verpletterd door die ondingen. Ze zetten lekker een ammo kistje naast zich en knallen de hele spawn dood... Frustrerend
Met 1 mortierschot ben je over het algemeen niet direct dood (tenzij die spot-on is), dus gewoon niet stil blijven staan.
Daarnaast, het is rete-saai, je krijg weinig punten, je ben afhankelijk van de 'spots' van je medespelers en zie je werkelijk geen drol op die 3-kleuren map. Op het moment dat de vijand een mortar gebruikt, komt hij ook gewoon op je map te staan, kan je hem makkelijk opjagen.
Zie ook echt niemand die mortars gebruiken.
Ze zijn wel fijn voor campende tanks/snipers
[ Voor 7% gewijzigd door SirNobax op 28-10-2011 20:11 ]
Pentaxiaan
Verder mee spelen en unlockenVersteegrob schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:09:
Speel nu met de m16a3, hoe kreeg k de reddot? De acop vind k zo kut
PSN ID: Beest41
Makkelijk opjagen... Echt niet. Ze stonden met zen 3en en dat tuintje is niet bepaald groot. En natuurlijk stonden ze achter een hoekje waar jij niet mag komen (leaving battlefield area)... En ook, ze mikken gewoon op je spawn. Is MCOM armed knallen ze allen daarop, en je hebt geen kans.SirNobax schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:10:
[...]
Je heb altijd ongelimiteerd ammo voor die mortar.![]()
Daarnaast, het is rete-saai, je krijg weinig punten, je ben afhankelijk van de 'spots' van je medespelers en zie je werkelijk geen drol op die 3-kleuren map. Op het moment dat de vijand een mortar gebruikt, komt hij ook gewoon op je map te staan, kan je hem makkelijk opjagen.
Ze zijn wel fijn voor campende tanks/snipers.
Tja, als ze met z'n drieen gecoordineerd die spawn lopen te bombarderen houdt het ver op, anders kon gewoon zelf die Mortar (unlocken en) equippen en hem/ze een koekje van eigen deeg geven.Mavamaarten schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:11:
[...]
Makkelijk opjagen... Echt niet. Ze stonden met zen 3en en dat tuintje is niet bepaald groot.
Pentaxiaan
Verwijderd
Idd, ik ging gisteren ook ff sniperen maar krijg ze gewoon niet dood. Is er een snipergun waarmee dit wel kan of is die class gewoon nutteloos?MelodyDeluxe schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:39:
zo alles geinstalled, game is up and running.. ik moet zeggen dat ik t beetje nep vind in multiplayer dat je 8 x met een sniper vol in hun face schiet er nog niet iemand dood is.. doet een beetje vaag aan
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Moet je je Windows dicht doenDirkZzZ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:09:
Zijn er meer mensen waar de computer na 20 minuten "bevriest"?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik heb vandaag de mortar unlocked, heb echt heel weinig kills ermee kunnen halen, dat ding wijkt namelijk steeds een beetje af.Mavamaarten schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:53:
Het eerste dat ze mogen veranderen / nerfen aan dit spel is MORTARS. Net op metro werkelijk verpletterd door die ondingen. Ze zetten lekker een ammo kistje naast zich en knallen de hele spawn dood... Frustrerend
En een ammo kistje hoeft niet, dat heeft infinite ammo.
What's in the case?
Sniperen ?FireFoz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:43:
[...]
Idd, ik ging gisteren ook ff sniperen maar krijg ze gewoon niet dood. Is er een snipergun waarmee dit wel kan of is die class gewoon nutteloos?

Anyway, zouden die semi-automatische geweren van de Recon klasse iedereen in 1 schot neer hebben, word dat al gauw unbalanced, niet?
Met zo'n (bolt-action) SV-98 heb je sowieso iemand neer met een enkel gericht headshot, met de M40 en die .50 zal dat niet anders zijn. Die Dragunov en de MK11 heeft vaak 2 of 3 schoten on-body nodig, en meer zelfs met die SKS.
Ik heb nog niet op hardcore-modus gespeeld, maar daar heb je (iirc) een hoop minder 'health', daar zal een enkele headshot met een SVD/MK11 ook wel voldoen.
Pentaxiaan
jaDirkZzZ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:09:
Zijn er meer mensen waar de computer na 20 minuten "bevriest"?
Heb het ondertussen opgelost, heb jij toevallig removewat oid geinstalleerd?
Heb er nog weinig last van gehad, maar omdat mortars rete saai zijn om te gebruiken en om tegen je gebruikt te krijgen heb je een goede reden om ze eruit te trappen. Zolang je er kills mee krijgt, en je ze risicoloos kan gebruiken (wat vaak kan als je ze maar op een goede plek zet, bijvoorkeur waar je tegenstander onmogelijk kan komen) zul je mensen houden die de complete map lang enkel en alleen mortars afvuren, want je bent een statswhore of je bent het niet. (En ik overdrijf niet, er zijn hele volksstammen die gewoon niks anders zullen doen dan mortars afvuren als je ze die mogelijkheid geeft).SirNobax schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:10:
[...]
Je heb altijd ongelimiteerd ammo voor die mortar.![]()
Met 1 mortierschot ben je over het algemeen niet direct dood (tenzij die spot-on is), dus gewoon niet stil blijven staan.
Metro conquest is zon coole map, granted 64 is teveel, 32 of 40 is beter. Hij is belachelijk unbalanced, totaal niet over nagedacht dat vooral het team dat in tunnels begint genaaid is als ze teruggedreven worden, maar gewoon het lompe COD like rondknallen is heerlijk imo.En metro wel, wat een kansloze map met 64player en conquest
Grappig moment was in de missie waarin
Verwijderd

Zowel met singleplayer.
Ik draai windows 7 64 bit.
Zou het komen omdat er 2kleine lettertjes tm achter battlefield 3 staan in de mapnaam?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 22:11 ]
De handleiding biedt geen duidelijkheid. Tips? Moet je gewoon zo snel mogelijk drukken? Of is er een bepaalde timing van essentieel belang? Voor de duidelijkheid: ik speel op de PC.
Maar er zijn meer problemen met SP hoor.
Ik had problemen met die missie dat je A10's instructies moest geven om de wegrennende poppetjes neer te maaien.
Ze bleven allemaal staan en heb wel 30x die a10's er over heen laten knallen maar gebeurde niets.
Na de missie compleet opnieuw te spelen gingen ze wel rennen...
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Moet je toevallig niet herhaaldelijk drukken? Zelf in ieder geval geen problemen mee gehad, buiten die paar keer dat het er opeens om gaat dat je op die knop moet blijven rammen en ik die toets maar 1 keer indruk.MRammeloo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:10:
Moet je gewoon zo snel mogelijk drukken?

[ Voor 27% gewijzigd door SirNobax op 28-10-2011 22:18 ]
Pentaxiaan
Verwijderd
B2K is echte DLC die dus nog niet af is. Zodra die af is krijg je m gratis op de PS3 en een week later op de andere platformen.Louw Post schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:49:
Nog even over dat Back to Karkand, om meer duidelijkheid te krijgen, ik heb gewoon de limited edition en zou deze maps toch gewoon moeten kunnen spelen?
Ik dacht dat Back to Karkand gewoon 1 maand later kwam alleen voor mensen die het dan los willen kopen.
Maar goed, net een paar heerlijke lange potjes Seine Crossing... vette map. En nu ga ik een biertje doen... heb vierkante ogen.
[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 28-10-2011 22:25 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Voor de 'normale' conquest met 32 spelers meer dan genoeg range! Eens proberen met een 6x rifle scope voor de trollolol anti-snipe acties
Sowieso vind ik de 'kleine' variant van CQ wel het leukste. In BC2 beviel me dat ook prima nadat zo'n beetje iedereen ging campen in rush alsof hun leven er van af hing. BF3 rush vind ik daarbij nu al vrij weinig meer aan. Of te veel chokepoints of veel te open en te groot en met prone is het nog meer camp heavy.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Begin september besteld bij Bol.com voor 50 euro (limited edition) en gister keurig geleverd gekregen.
Installatie was al een heel gedoe opzich, maar na de nodige uren ploeteren en stomen, uiteindelijk de boel aan de praat gekregen.
Toen hoopvol aan SP begonnen omdat ik het spel daarvoor gekocht heb.
Direct in Level 1 al vastgelopen als ik aan de trein kom te hangen en naar boven moet klimmen.
Hoe kort of lang je ook op Spatie drukt (zelfs als je die functie(s) anders hebt ingespeld) je valt steeds van die trein af en dan is het einde oefening.
Gistermiddag uren zitten proberen, vanavond nog een hele reeks pogingen, maar zonder resultaat.
Uit frustratie maar even gekeken of MP dan voor enige afleiding kon zorgen.
Joinen was geen probleem, maar vlak na het starten van de ronde begint het beeld te stotteren en het geluid ook.
Vervolgens stopt dat weer en kan je even normaal spelen, maar na zo'n 15 seconden begint het stotteren weer.
Een illusie armer heb ik het spel zojuist op de plank gemikt.
Zal nog wel eens kijken als er straks een patch of patches zijn uitgebracht.
M'n nieuwe PC kan het zonder problemen aan. Het enige waar ik last van heb / heb gehad zijn kleine pauzes (dips in de framerate die regelmatig voorkomen zonder dat er iets geks op het beeldscherm komt) en lag tijdens de MP. Ik ben er vrij zeker van dat dat óf komt doordat ik op wifi zit (en huisgenoten heb die dat ook zijn), óf doordat de server die 64 spelers niet goed aan kan. Zal vast wel ergens aan liggen, en waarschijnlijk wen ik er wel aan.
Singleplayer is onderhoudend tot nu toe, maar verder niet speciaal tot nu toe. In ieder geval niet zo'n rollercoaster als de CoD games zijn.
Multiplayer... ben ik nog niet uit. Het is anders, laten we het daar voorlopig op houden
Tenslotte: Het spel lijkt grafisch minder imposant dan in de preview filmpjes. Geef mij de pre-alpha software dan maar
[ Voor 6% gewijzigd door YopY op 28-10-2011 22:41 ]
Diagnose Specialist Ford
De 2e is er alKzyto schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:42:
klopt het dat de GoT platoon vol is? Komt er nog een nieuwe 2e platoon ?
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391324947710/
Inderdaad dat is zwaar overdreven en eigenlijk enige manier om het te halen is gewoon een paar keer dood gaan totdat je combinatie weet. Eerst zo snel mogelijk op E drukken, dan zo snel mogelijk op linkermuisknop, daarna spatie. Niet netjes doen, gewoon blijven rammen.MRammeloo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:10:
Ik word langzaam krankzinnig door de 'hand to hand combat' in de SP campaign. Met name in de 'Comrades' missie, kom ik niet levend langs de slechterik op het station, helemaal aan het einde van het level. Ik druk keurig op E en linkermuisknop, deel keurig een paar klappen uit, maar daarna maakt het boefje een comeback, dat steevast eindigt dat ik de onderkant van een passerende trein mag bekijken![]()
De handleiding biedt geen duidelijkheid. Tips? Moet je gewoon zo snel mogelijk drukken? Of is er een bepaalde timing van essentieel belang? Voor de duidelijkheid: ik speel op de PC.
Ik had daar niet uren aan besteed. Had al eerder erop gegoogled, antwoord: (Sorry ga het niet in spoiler tags doen omdat het gewoon stom is), op spatie blijven drukken. Je moet meerdere keren het doen, makkelijkste is gewoon blijven rammen op spatie.Direct in Level 1 al vastgelopen als ik aan de trein kom te hangen en naar boven moet klimmen.
Hoe kort of lang je ook op Spatie drukt (zelfs als je die functie(s) anders hebt ingespeld) je valt steeds van die trein af en dan is het einde oefening.
Gistermiddag uren zitten proberen, vanavond nog een hele reeks pogingen, maar zonder resultaat.
Sterker nog, dat is ook al weer bijna vol! Misschien tijd voor een petitie naar Dice om de maximum grootte van Platoons te vertienvoudigen?
Ligt het trouwens aan mij of is Metro niet te winnen voor de Amerikanen in Conquest 64? Ik heb nog niet zo heel veel potjes gespeeld op die map, maar ze zijn allemaal gewonnen door de Russen. De opgang naar punt B "Ticket Hall" is volgens mij bijna onmogelijk om over te nemen. Drie machine gunners en een paar medics die zich richten op de roltrappen en die ene trap aan de zijkant en er is geen doorkomen aan.
[ Voor 71% gewijzigd door Shadrin op 28-10-2011 22:55 ]
"The greatest harm can result from the best intentions"
je moet spatie heel vaak indrukkenYisc schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:37:
Ik ben ernstig teleurgesteld in hoe BF3 nu is.
Begin september besteld bij Bol.com voor 50 euro (limited edition) en gister keurig geleverd gekregen.
Installatie was al een heel gedoe opzich, maar na de nodige uren ploeteren en stomen, uiteindelijk de boel aan de praat gekregen.
Toen hoopvol aan SP begonnen omdat ik het spel daarvoor gekocht heb.
Direct in Level 1 al vastgelopen als ik aan de trein kom te hangen en naar boven moet klimmen.
Uit frustratie maar even gekeken of MP dan voor enige afleiding kon zorgen.
Joinen was geen probleem, maar vlak na het starten van de ronde begint het beeld te stotteren en het geluid ook.
Vervolgens stopt dat weer en kan je even normaal spelen, maar na zo'n 15 seconden begint het stotteren weer.
Een illusie armer heb ik het spel zojuist op de plank gemikt.
Zal nog wel eens kijken als er straks een patch of patches zijn uitgebracht.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ga je snel vooruit rennen, druk je snel op ESC om even game menu te bekijken (dus map status checken) dan klapt het even vast, gaat in windowed mode, je hoort geluid knarpen, en client crasht dan.
Vervelende bug.
Ik hoor bij commandervdhimlims_ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:49:
PS3; platoon aanvragen
ik heb verzoeken liggen van;
RbBdOs
commandervd
Jur-Mystery
dutchy188
Smooth816
Sync149
geen idee welke t.net user daarbij hoort, gelieve even kenbaar te maken zodat ik je kan toevoegen.
Kan ik die naam ook ergens aanpassen?

Vond hem wel leuk maar inderdaad geen uitschieter.
Verhaal was nog te doen, maar de meeste actiemomenten werden al gespoiled door de trailers...
Dice moest hun SP meer geheim houden, dan zou het Wow-gevoel groter zijn.
Al bij al wel vermakelijk!
Nu starten met de MP

Dat ken ik.Mavamaarten schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:06:
Wie heeft het zelfde probleem ? Ik zit ALTIJD in het verliezende team. ALTIJD.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mavamaarten schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:06:
Totaal geen last van 36/13 hier
Conquest op metro zeker, aan de Russische zijde.
Dat is gewoon prijsschieten hoewel ik al twee keer heb gewonnen met de Amerikanen. Ik win wel eens.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Probeer die rode ruitjes te laten veranderen in blauwe ruitjes/vierkantjesMavamaarten schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:06:
Nee even serieus, op dit moment zijn er nog teveel mensen die andere dingen aan het doen zijn dan proberen te winnen. Als je als speler op dit moment fanatiek vlaggen gaat pakken in conquest mode dan heb je een hele grote kans om te winnen.
Samen met een vriend van mij ben ik voornamelijk met de attack helikopter bezig waardoor wij niet van grote toevoeging zijn qua vlaggen pakken (al schakelen wij veel air/ground voertuigen uit). Zodra wij er even op focussen om vlaggen te pakken winnen wij meestal de ronde...vandaag zelfs nog eentje weten te winnen met een 60-220 achterstand. Wij hebben de chopper laten staan en zijn naar de vlaggen gaan rushen.
btw nu 23000 punten in de attack chopper, nog 2000 en dan heb ik de thermal scope
Je kunt daar zelf verrassend veel invloed op uitoefenen: Denk tactisch. Ga niet zoals de rest bij chokepoints staan campen, maar zoek een manier om te flanken of op een andere manier de 'stand-off' te doorbreken.
Richt je niet op je k/d ratio maar op de targets. Ondersteun je team door op slimme posities Spawnpoints te plaatsen (vooral een spawnpoint in open ruimte is geniaal: Je kunt jezelf en je teammates over helpen omdat je namelijk als parachutist spawnt.
Het is heel vaak een kwestie van 'momentum': Als aanvallend team is het zaak om de verdediging geen kans te geven om chokepoints te creëren. Als je je daar mee bezig houd zal je team vaak zelf ook meer 'drukken' in plaats van campen.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Nee dat valt wel mee, ik heb een mix gespeeld van Conquest en Rush. Inderdaad zitten er wel een paar russiche Metro's bij, maar niet meer dan 3 of 4. De truc is dat je je eigen en één andere squad zo ver krijgt dat ze zich op de objectives concentreren. Als je met 8 man een beetje je best doet win je verrassend veel.DanielWW2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:12:
[...]
Conquest op metro zeker, aan de Russische zijde.![]()
Dat is gewoon prijsschieten hoewel ik al twee keer heb gewonnen met de Amerikanen. Ik win wel eens.
Gaat bij mij altijd goed?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:14:
Bij deze bestempel ik Battlelog tot de meest waardeloze £$^$%£%^£$%^ klote site die ik ooit ben tegengekomen, wat een gekloot om met vrienden in een game te komen!
met zn 6en tegelijk soms, no prob.
[ Voor 5% gewijzigd door Pred87 op 28-10-2011 23:15 ]
Ik speel meestal TDM, ik haat de vééls te grote conquest mappen. Als ik conquest speel neem ik gewoon een stevig voertuig en ga voor alle vlaggen. Dat scoort meer punten dan killsSnackMasterFlex schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:12:
[...]
Probeer die rode ruitjes te laten veranderen in blauwe ruitjes/vierkantjesdat helpt.
Nee even serieus, op dit moment zijn er nog teveel mensen die andere dingen aan het doen zijn dan proberen te winnen. Als je als speler op dit moment fanatiek vlaggen gaat pakken in conquest mode dan heb je een hele grote kans om te winnen.
Samen met een vriend van mij ben ik voornamelijk met de attack helikopter bezig waardoor wij niet van grote toevoeging zijn qua vlaggen pakken (al schakelen wij veel air/ground voertuigen uit). Zodra wij er even op focussen om vlaggen te pakken winnen wij meestal de ronde...vandaag zelfs nog eentje weten te winnen met een 60-220 achterstand. Wij hebben de chopper laten staan en zijn naar de vlaggen gaan rushen.
btw nu 23000 punten in de attack chopper, nog 2000 en dan heb ik de thermal scope
Maar echt vreselijk. Dan zit je in een team dat gewoon in 1 zelfde gebouw blijft, je maakt werkelijk geen kans tegen de anderen. Je wordt constant gespawnraped omdat je simpelweg nergens anders KAN spawnen. Ik vind het echt niet meer leuk op de moment, constant hetzelfde
Dit topic is gesloten.
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien