ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Dat is Setpoint van logitech. Kan je downloaden via logitech.com/downloadsVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:01:
[...]
Wat is deze software? Volgens mij heb ik dit niet gekregen bij mijn logitech muis..
Had hem gebookmarked:djerror schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:02:
[...]
Moet je even zoeken op change origin id in dit topic
http://www.origin.com/us/change-id
Thanks!unfor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:03:
[...]
Had hem gebookmarked:
http://www.origin.com/us/change-id
Verwijderd
Ik vind het wel wennen t.o.v. Bad Company 2 dat alles zo long range is. Ik ben grote fan van shotguns, maar in BF3 lijkt dat gewoon zelfmoord te zijn. Daarom maar de engineer wapens aan het unlocken. Ook erg veel geren tussen M-coms e.d.
Daarnaast nog 2 vraagjes:
- Ik speel met name Engineer omdat ik me dan kan verzetten tegen tanks. Hoe pakken jullie dit met Assault en Recon aan? Gewoon schuilen tot de tank weggaat? Duidt misschien ook wel op slechte teamplay op sommige servers als niemand die tanks uitschakelt, maar het is vrij vervelend als je geen AT wapens hebt.
- Het is, begrijp ik, nogal 'frowned upon' als je zonder vlieg-ervaring in een heli/jet stapt. Ik kan ze eigenlijk prima in de lucht houden en gisteren ook wel een slechte F-18 piloot neergeschoten in een dogfight. Toch heb ik weinig ervaring met vliegen in BF (wel met flight sims) en dat merk ik aan het feit dat ik ondanks flares toch wel vaak het onderspit delf tegen AA. Krijg ik hier gezeik mee voor het crashen van heli's/jets? Ik kan moeilijk dit soort zaken oefenen op een lege server natuurlijk. Ik heb het daarom ook alleen gedaan op maps zoals met die amfibie-landingsvoertuigen waar er aircraft in overvloed zijn. Hoe gaan andere nieuwe piloten hier mee om?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 12:08 ]
Gewoon oefenen en je niks aantrekken van zeurpieten die zich beter voelen omdat ze al eerder hebben geoefend..Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:06:
Gisteren er een avondje BF3 op zitten. Speelt lekker weg. Draait ook een stuk beter dan de beta. Er zitten hier en daar nog wel wat vervelende bugs in. (1 keer deed m'n muis het niet meer, 1 keer was ik stuck in metro level en 1 crash to desktop (moest hiervoor mijn GTX560 TI terugklokken naar 850mhz), ik had op een gegeven moment ook 1 key gebind op 2 acties?)
Ik vind het wel wennen t.o.v. Bad Company 2 dat alles zo long range is. Ik ben grote fan van shotguns, maar in BF3 lijkt dat gewoon zelfmoord te zijn. Daarom maar de engineer wapens aan het unlocken. Ook erg veel geren tussen M-coms e.d.
- Ik speel met name Engineer omdat ik me dan kan verzetten tegen tanks. Hoe pakken jullie dit met Assault en Recon aan? Gewoon schuilen tot de tank weggaat? Duidt misschien ook wel op slechte teamplay op sommige servers als niemand die tanks uitschakelt, maar het is vrij vervelend als je geen AT wapens hebt.
- Het is, begrijp ik, nogal 'frowned upon' als je zonder vlieg-ervaring in een heli/jet stapt. Ik kan ze eigenlijk prima in de lucht houden en gisteren ook wel een slechte F-18 piloot neergeschoten in een dogfight. Toch heb ik weinig ervaring met vliegen in BF (wel met flight sims) en dat merk ik aan het feit dat ik ondanks flares toch wel vaak het onderspit delf tegen AA. Krijg ik hier gezeik mee voor het crashen van heli's/jets? Ik kan moeilijk dit soort zaken oefenen op een lege server natuurlijk. Ik heb het daarom ook alleen gedaan op maps zoals met die amfibie-landingsvoertuigen waar er aircraft in overvloed zijn. Hoe gaan andere nieuwe piloten hier mee om?
Met support class kan je c4 unlocken wat erg leuk werkt tegen tanks.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:06:
Gisteren er een avondje BF3 op zitten. Speelt lekker weg. Draait ook een stuk beter dan de beta. Er zitten hier en daar nog wel wat vervelende bugs in. (1 keer deed m'n muis het niet meer, 1 keer was ik stuck in metro level en 1 crash to desktop (moest hiervoor mijn GTX560 TI terugklokken naar 850mhz), ik had op een gegeven moment ook 1 key gebind op 2 acties?)
Mbt vliegen heb ik ook gemerkt in de beta, maar gewoon instappen en niet op gezeik letten. De servers waar admins je kicken komen er toch wel, dus gewoon lekker op de GoT server spelen waar dit ongetwijfeld niet zal gebeuren. Je moet het toch een keer leren + unlocks halen toch?
Ik heb gister Battlefield 3 Limited Edition gepreload en vandaag geactiveerd via de regio/launchdatum check.
Omdat mijn primaire schrijf een SSD is heb ik Battlefield op me 2e HDD geïnstalleerd.
Als ik nu via origin BF3 launch dan wordt ik doorverwezen naar battlelog, als ik bij battlelog op campaign druk wordt ik doorverwezen naar de shoppage van origin waar ik voor €50 BF3 kan kopen.

Ik heb geen VPN hacks gebruikt of wat dan ook en mijn Origin account is gloed nieuw.
☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant
Verwijderd
c4 had ik al geunlockt inderdaad. Goede ervaringen mee in BC2microoo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:10:
[...]
Met support class kan je c4 unlocken wat erg leuk werkt tegen tanks.
Mbt vliegen heb ik ook gemerkt in de beta, maar gewoon instappen en niet op gezeik letten. De servers waar admins je kicken komen er toch wel, dus gewoon lekker op de GoT server spelen waar dit ongetwijfeld niet zal gebeuren. Je moet het toch een keer leren + unlocks halen toch?
Worst advise ever. Beter ga je eerst even oefenen op een lege server zodat je later ook wat toe kan voegen aan je team.MicScott schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:09:
[...]
Gewoon oefenen en je niks aantrekken van zeurpieten die zich beter voelen omdat ze al eerder hebben geoefend..
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Hij zegt toch al dat ie het vliegtuig gewoon in de lucht kan houden? Hij moet juist unlocks halen en dogfights oefenen e.d. om beter te worden. En dat kan dus niet in een lege server...Phyxion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:12:
[...]
Worst advise ever. Beter ga je eerst even oefenen op een lege server zodat je later ook wat toe kan voegen aan je team.
Niet op alle platformen kun je kiezen om op een lege server te komen. Daarnaast moet iedereen een keer beginnen, dus het is wat egoïstisch om te zeggen dat alleen ervaren mensen zo'n ding mogen pakken..Phyxion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:12:
[...]
Worst advise ever. Beter ga je eerst even oefenen op een lege server zodat je later ook wat toe kan voegen aan je team.
Trokken schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:11:
Jippie ik heb nu al problemen met battlelog + origin.
Ik heb gister Battlefield 3 Limited Edition gepreload en vandaag geactiveerd via de regio/launchdatum check.
Omdat mijn primaire schrijf een SSD is heb ik Battlefield op me 2e HDD geïnstalleerd.
Als ik nu via origin BF3 launch dan wordt ik doorverwezen naar battlelog, als ik bij battlelog op campaign druk wordt ik doorverwezen naar de shoppage van origin waar ik voor €50 BF3 kan kopen.Op battlelog stond de message: "new update" maar volgens origin is mijn BF3 limited edtion al up to date.
Ik heb geen VPN hacks gebruikt of wat dan ook en mijn Origin account is gloed nieuw.
☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant
Maps worden pas later released, volgende week dacht ik.turkeyhakan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:21:
Ik heb de game voor mijn PS3 gekocht. Ik heb de limited edition. Mijn vraag is, waarom kan ik deze maps niet kiezen? Ik heb de code ingevoerd en via de PS Store een 100 (1000?)KB bestand gedownload. Maar als ik in Battlefield op "Store" druk, zie ik mijn content/dlc er niet bij staan. Wat is het probleem?
Verwijderd
Komen die maps niet later uit?turkeyhakan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:21:
Ik heb de game voor mijn PS3 gekocht. Ik heb de limited edition. Mijn vraag is, waarom kan ik deze maps niet kiezen? Ik heb de code ingevoerd en via de PS Store een 100 (1000?)KB bestand gedownload. Maar als ik in Battlefield op "Store" druk, zie ik mijn content/dlc er niet bij staan. Wat is het probleem?
Alleen dit is een probleem omdat je niet op lege servers kan oefenen. Als je erin komt moet je wachten totdat het minimale aantal spelers is bereikt om de game te starten.Phyxion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:12:
[...]
De nieuwe/oude maps komen pas aan het einde van het jaar als downloadble contentturkeyhakan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:21:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Ik ga zeker eerst oefenen op een lege server; geen zin om m'n team in de weg te zitten. Daarom vind ik het eigenlijk wel jammer dat ik niet even een servertje voor mezelf op kan zetten, puur om het vliegen te oefenen.zAo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:14:
[...]
Niet op alle platformen kun je kiezen om op een lege server te komen. Daarnaast moet iedereen een keer beginnen, dus het is wat egoïstisch om te zeggen dat alleen ervaren mensen zo'n ding mogen pakken..
Probeer eens een unranked server te vinden, die mogen volgens mij wel starten zonder x aantal spelers.Jesh schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:23:
[...]
Alleen dit is een probleem omdat je niet op lege servers kan oefenen. Als je erin komt moet je wachten totdat het minimale aantal spelers is bereikt om de game te starten.
Verwijderd
Zie het als een game, niet als iets waar je leven vanaf hangt. Everyone started out as a noob, toch?Phyxion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:12:
[...]
Gewoon lekker oefenen, en op een dag knal je iedereen uit de lucht en kun je lekker meekomen.
Oh, en zolang er nog mensen zijn die heli's en vliegtuigen gebruiken om naar hoger gelegen plekken op de map te komen kun je er denk ik niks van zeggen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 12:25 ]
Duidelijk, dankjewel! Er staat op "....when it's released"Oxigeon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:23:
[...]
De nieuwe/oude maps komen pas aan het einde van het jaar als downloadble content. Staat ook op het hoesje geloof ik
PS3 spelers kregen 1 week eerder toegang tot DLC had ik begrepen. Heeft dat betrekking op bovenstaande? In de PS Store staat ook dat vrijdag om 00:00 er een DLC (de nieuwe/oude maps?) gratis weggegeven zal worden.
[ Voor 26% gewijzigd door turkeyhakan op 27-10-2011 12:26 ]
Negative Mouse Acceleration. Voelt aan alsof je met analoge stick op een controller speelt, maar dan op je muis zeg maar. Als ik langzaam met m'n muis van links naar rechts over m'n grote muismat ga, draait hij 2x 360 graden. Doe ik dit razendsnel kom ik nog niet op 1 compleet rondje van 360 graden. Dus hoe sneller je de muis beweegt, hoe LANGZAMER hij in het spel gaat.
Dit had ik in de beta niet, en in de final wel... Tevens ben ik niet de enige die dit heeft, maar er is nog geen oplossing voor zover ik weet. Spel opnieuw installeren werkt niet, mousedrivers aan/uit helpt niet, in windows staat acceleration uit en in het spel is er maar 1 sensitivity balk die werkt bij de opties en ''raw input'' doet he-le-maal niks, in tegenstelling tot de beta. Beste oplossing is sensitivity in-game hoog zetten en DPI op de muis zo laag mogelijk, maar dat is niet bepaald prettig voor het snipen van headshots (wegens pixel skipping) en het probleem is dan alsnog niet helemaal weg...
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Het is zeer frustrerend en komt erg raar en amateuristisch over dat dit in de beta geen issue was en nu wel... Het bederft m'n plezier echt serieus.
Assault zou je met under-tube proberen ze weg te jagen (denk niet dat het veel damage doet), maar dan ben je al stukje verder met assault voordat je dat kan doen. Meestal gooi ik gewoon een granaat of blijf tijdje uit beeld, uiteindelijk rijden ze wel verder.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:06:
Speel nu wel standaard engineer, hoofdzakelijk om als anti-tank te spelen en onze eigen tanks te repareren. Daarbij is de M4A1 een best net wapen, plus dat je je RPG ook als gewoon wapen kan inzetten
Qua teamplay zal het nog even duren voordat iedereen zijn ding gaat doen, trek je weinig aan van de idioten die je helemaal kapot schelden als je een helicopter/jet laat crashen, zolang je dat ding goed in de lucht kan houden, ben je al beter dan gemiddeld speler
Mouse acceleration, dit lijkt enorm op de 'mouse emulators' voor PS3 (zoals FragFX) die _precies_ dat effect geeft bij een PS3 shooter. Ondanks dat het irritant is, wel mooi om mensen te laten zien hoe precies een FragFX werkt op een PS3 en dus absoluut geen 'echte' muiscontrol is.Brutal1ty schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:28:
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Het is zeer frustrerend en komt erg raar en amateuristisch over dat dit in de beta geen issue was en nu wel... Het bederft m'n plezier echt serieus.
[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2011 12:33 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij zegt "Plaats een schijf in drive E:\" terwijl de battlefield disc er wel gewoon in zit, weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Ik heb al drivers proberen te updaten maar er waren geen nieuwere..
Je hebt zeker een hardcore potje gespeeld zonder dat je het wist?Fonta schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:32:
Bij wie is het ook wel eens gebeurd dat de crosshair opeens weg was? En hoe krijg je hem dan weer terug?
en anders open je de console met ~ en typ je ''list'' dan zie je daar een commando als Rendercrosshair bla bla bla hoogstwaarschijnlijk
Server? Dat regelt EA toch?unfor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:12:
[...]
Ik neem aan dat dat donaties zijn om de server op te houden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ik heb het spel nog niet.
Misschien een gekke vraag.. maar heb je wel een PC versie ontvangen?Rikkiz0r schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:34:
Ik heb zojuist mijn spel binnengekregen van Mediaoffer, alleen nu leest mijn dvd speler de battlefield dvd's niet terwijl hij wel de dvd's van andere spellen leest.
Hij zegt "Plaats een schijf in drive E:\" terwijl de battlefield disc er wel gewoon in zit, weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Ik heb al drivers proberen te updaten maar er waren geen nieuwere..
Nope.
Niet voor de PC versie tenminste.
EA hanteert een soort licencing programma. Een retailer krijgt van EA toestemming om ranked servers (public en private) te verhuren. In ruil daarvoor moeten ze ook een X aantal public servers hosten.
Ik heb dit dus meerdere keren over kunnen doen. Het zijn dit soort dingetjes wat ik zo slecht vindt aan game developers. Je geeft een hint wat een player moet doen maar eigenlijk doe je het niet goed. Doe het dan helemaal niet i.p.v. half. Van dit soort happenings in games wordt ik dus extreem aggressief van.Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:30:
[...]
spoiler:Zoals ik het zei klonk het wat cynisch, maar het is echt snel achter elkaar drukken bij het tweede stuk. Als je goed kijkt zie je de spatiebalk ook meerdere keren knipperen. De eerste keer dat je de spatie moet drukken hoeft maar 1 x.
enige probleem is dat dit gewoon op de pc is...SinergyX schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:30:
Mouse acceleration, dit lijkt enorm op de 'mouse emulators' voor PS3 (zoals FragFX) die _precies_ dat effect geeft bij een PS3 shooter. Ondanks dat het irritant is, wel mooi om mensen te laten zien hoe precies een FragFX werkt op een PS3 en dus absoluut geen 'echte' muiscontrol is.
PDW Ribbon (200 XP)
In a round, kill 7 enemies with Personal Defense Arms
In de beta had ik em zo te pakken elke ronde.. in de map metro.
Maar nu heb ik em (ben net rank 8 ) nog geen 1 keer
Dat weet ikBrutal1ty schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:43:
enige probleem is dat dit gewoon op de pc is...Heel erg vervelend dus, want nu speelt Black Ops zo veel beter dat ik bijna geneigd ben dat voor lopig te spelen tot dit gepatcht is ofzo.
Zag dat de forums er ook flink vol van staan, maar nergens nog een reactie van EA/Dice/Origin hierover.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
en speel je nu ook met PDW's ?ApC_IcE schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:43:
iemand een idee hoe je deze haalt:
PDW Ribbon (200 XP)
In a round, kill 7 enemies with Personal Defense Arms
In de beta had ik em zo te pakken elke ronde.. in de map metro.
Maar nu heb ik em (ben net rank 8 ) nog geen 1 keer
Jazeker en allebei de DVD's werken niet en ik kan ook geen beschadiging constateren.RoyK schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:39:
[...]
Misschien een gekke vraag.. maar heb je wel een PC versie ontvangen?
Ik denk dat ik 't maar gewoon moet downloaden
de download gaat best snel...ongeveer 2mbp/s dus die heb je best snel binnen (of je moet nu geen toegang tot je pc hebben)Rikkiz0r schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:48:
[...]
Jazeker en allebei de DVD's werken niet en ik kan ook geen beschadiging constateren.
Ik denk dat ik 't maar gewoon moet downloadenDat word dus vnv pas spelen.
Ik zou Origin downloaden en je key daar invoeren. Dan kun je de game downloaden. Was bij mij in 40 minuten klaar!Rikkiz0r schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:48:
[...]
Jazeker en allebei de DVD's werken niet en ik kan ook geen beschadiging constateren.
Ik denk dat ik 't maar gewoon moet downloadenDat word dus vnv pas spelen.
Ik heb inderdaad wel op hardcore servers gespeeld zonder dat ik het wist maar ik heb het over dat hij na een keer zoomen verdwenen is.Brutal1ty schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:34:
[...]
Je hebt zeker een hardcore potje gespeeld zonder dat je het wist?![]()
en anders open je de console met ~ en typ je ''list'' dan zie je daar een commando als Rendercrosshair bla bla bla hoogstwaarschijnlijk
De tip van de console kan ik wel eens even testen als het weer gebeurd
Ja.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:53:
Kan je het spel ook downloaden al heb je de DVD? Code oid?
(Intel Core Duo E8400, ATI Radeon 5770HD, 4GB RAM)
Hierdoor ben ik geneigd om Battlefield3 te halen voor de Playstation3. Even een vraagje daarover;
Zijn er misschien bepaalde zaken waar ik rekening mee moet houden? Is er verschil tussen de Pc versie?
Lijkt me jammer om te horen dat de Pc versie bijvoorbeeld X en Y krijgt, en de console versies alleen X.
Jawel er is een officiele reactie sinds netSinergyX schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:46:
[...]
Dat weet ikMaar was even mooi moment om precies het 'gevoel' te omschrijven hoe dus zo'n muis-ding werkt met PS3 shooters
Zag dat de forums er ook flink vol van staan, maar nergens nog een reactie van EA/Dice/Origin hierover.
''/complaint confirmed and forwarded to devs. Further bumping of this issue wil result in a ban.''
wie het postte ben ik even kwijt
Tevens op twitter:
''Physical Warfare package is not yet available, we will notifity when it is''
En er is ook een tip om de Negative Mouse Acceleration te verminderen, maar die ga ik eerst thuis testen voor ik het hier post, just in case ik mensen hun tijd vern**k
Klopt dat?
Kan ik het niet gewoon installeren vanaf de dvd schijfjes?
Tijdens het downloaden is mijn dvd speler met het schijfje wel constant bezig...
[ Voor 19% gewijzigd door HugoBoss1985 op 27-10-2011 12:59 ]
Heel groot verschil tussen PC en Console versie...Noq schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:55:
Ik ben niet in het bezit van een echte monster pc
(Intel Core Duo E8400, ATI Radeon 5770HD, 4GB RAM)
Hierdoor ben ik geneigd om Battlefield3 te halen voor de Playstation3. Even een vraagje daarover;
Zijn er misschien bepaalde zaken waar ik rekening mee moet houden? Is er verschil tussen de Pc versie?
Lijkt me jammer om te horen dat de Pc versie bijvoorbeeld X en Y krijgt, en de console versies alleen X.
Véél minder spelers maximaal per map bijvorobeeld alleen al... Kleinere maps ook op de console.
véél mindere graphics (duhh....) en runt maar op 24 fps capped. Het is eigenlijk een andere game als je het mij vraagt...
Ter verduidelijking: een map met maximaal 64 spelers op pc vs een kleinere versie van zelfde map met MAXIMAAL 24 spelers op console... Ik weet wel waarom ik de pc versie heb gehaald ;p
[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 27-10-2011 12:59 ]
12 vs 12 zorgt al voor genoeg chaosBrutal1ty schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:58:
[...]
Heel groot verschil tussen PC en Console versie...
Véél minder spelers maximaal per map bijvorobeeld alleen al... Kleinere maps ook op de console.
véél mindere graphics (duhh....) en runt maar op 24 fps capped. Het is eigenlijk een andere game als je het mij vraagt...
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Op een map als caspian border? Alleen als de map ook een heel stuk kleiner is. Anders is het zoeken naar tegenstanders
vet hoor!! Welke mappen zijn voor jullie geluksvogels die wel al kunnen gamen nu favoriet en waarom?. (tot dusver)
Verwijderd
Die Jets gaan trouwens een stuk beter. Het is alleen zo irritant als je nog geen flares hebt.
Eens!Brutal1ty schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:00:
[...]
Op een map als caspian border? Alleen als de map ook een heel stuk kleiner is. Anders is het zoeken naar tegenstanders
Mijn ICT kennis (die niet verder reikt dan die van mijn overgrootouders) weerhoudt mij van het spelen op een PC, snap de voordelen. Maar als leek (en Jantje Modaal) kun je de technologie gewoon niet bijsloffen.
Yo.
Ook, maar met mindere mate dan met BF3. Als je bij BC3 op de schotel richtte of achterop, deed je net wat meer damage.Mon0lith schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:01:
Aha! weer wat geleerd
Wist ik niet, wel realistischer (was niet in BC2 dacht ik)
Da's natuurlijk subjectief.
Voor Conquest64 heb je natuurlijk meer mensen nodig om een chaostische toestand te krijgen.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Wat betreft het vliegen? Ik hoop maar dat ze weer dezelfde controls invoeren zoals BF2, want dit lijkt nergens op (pc-versie)Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:02:
Zojuist een nieuw record met mijn heli, ik was toch wel 30 seconden in de lucht voordat ik meteen neerstort in de grond. Die heli vereist wat oefening.
Die Jets gaan trouwens een stuk beter. Het is alleen zo irritant als je nog geen flares hebt.
Zijn er mensen die ook problemen ondervinden met het instellen van hun Logitech Extreme 3D?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 13:07 ]
BC2 had dit ook. Het komt omdat BF3 en BC2 console spellen zijn die naar de pc geport zijn. Maar wacht eens even, DICE had gezegd dat PC het main platform zou zijn waaop het spel ontwikkeld werd, en dat Conquest eerste focus zou krijgen?!Brutal1ty schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:28:
Het spel loopt ''OK'' en speelbaar bij mij met settings wat lager, maar er is 1 ding waar ik super allergisch voor ben wat zowel in Single als Multiplayer voorkomt...
Negative Mouse Acceleration. Voelt aan alsof je met analoge stick op een controller speelt, maar dan op je muis zeg maar. Als ik langzaam met m'n muis van links naar rechts over m'n grote muismat ga, draait hij 2x 360 graden. Doe ik dit razendsnel kom ik nog niet op 1 compleet rondje van 360 graden. Dus hoe sneller je de muis beweegt, hoe LANGZAMER hij in het spel gaat.
Dit had ik in de beta niet, en in de final wel... Tevens ben ik niet de enige die dit heeft, maar er is nog geen oplossing voor zover ik weet. Spel opnieuw installeren werkt niet, mousedrivers aan/uit helpt niet, in windows staat acceleration uit en in het spel is er maar 1 sensitivity balk die werkt bij de opties en ''raw input'' doet he-le-maal niks, in tegenstelling tot de beta. Beste oplossing is sensitivity in-game hoog zetten en DPI op de muis zo laag mogelijk, maar dat is niet bepaald prettig voor het snipen van headshots (wegens pixel skipping) en het probleem is dan alsnog niet helemaal weg...
Dat is dus niet zo, DICE zegt dingen maar doet ondertussen heel wat anders, dat noemen ze in de marketing agressieve verkoop technieken.
En dat noem ik oplichtingJovas schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:07:
[...]
Dat is dus niet zo, DICE zegt dingen maar doet ondertussen heel wat anders, dat noemen ze in de marketing agressieve verkoop technieken.
Warhammer en PC games en lego
Breek je nek voorzichtig
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
dowloaden lijkt me echter toch de betere optie...
psn: jagermeistertim
Dit is een beetje kort door de bocht, in de alpha en beta versies waren deze problemen er namelijk niet op PC.Jovas schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:07:
[...]
BC2 had dit ook. Het komt omdat BF3 en BC2 console spellen zijn die naar de pc geport zijn. Maar wacht eens even, DICE had gezegd dat PC het main platform zou zijn waaop het spel ontwikkeld werd, en dat Conquest eerste focus zou krijgen?!
Wellicht dat iemand mij wil helpen , in alle eerlijkheid te bekennen dat ik geen zin heb om het zelf op te zoeken....(graag geen discussie
Ik noem dat de normale gang van zaken in de game-industrie.
Kom op zeg, hoeveel game ontwikkelaars zijn er nog die geven wat ze beloven?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Dit kan soms het gevolg zijn van je aansluitingen en instellingen van de drive modi. Als je SATA op AHCI hebt ingesteld en je brander kan alleen IDE modus aan, dan moet je hem even aan een specifieke SATA poort hangen (meestal 4/5 of 6/7) en deze instellen op IDE modus.TTHEEBO1 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:12:
Voor mensen die problemen hebben met het installeren van de DVD versie, ik heb dit ook gehad met BFBC2 (herkent de CD niet). Bleek toen dat de DVD niet herkend werd in windows 7, maar wel in vista/xp. Ik heb toen de DVD drive van een andere computer (met vista) gedeeld en het spel zo geinstalleerd.
dowloaden lijkt me echter toch de betere optie...
Breek je nek voorzichtig
Geloof je het zelf? Iedereen wil denk ik eerst bewijs hebben.Jovas schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:07:
[...]
BC2 had dit ook. Het komt omdat BF3 en BC2 console spellen zijn die naar de pc geport zijn. Maar wacht eens even, DICE had gezegd dat PC het main platform zou zijn waaop het spel ontwikkeld werd, en dat Conquest eerste focus zou krijgen?!
Wikipedia: Flare (countermeasure)Ricloo86 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:14:
Flares? wat slecht ....maar wat is dat?
Wellicht dat iemand mij wil helpen , in alle eerlijkheid te bekennen dat ik geen zin heb om het zelf op te zoeken....(graag geen discussie)
Warhammer en PC games en lego
Valve & BlizzardChojinZ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:15:
Ik noem dat de normale gang van zaken in de game-industrie.
Kom op zeg, hoeveel game ontwikkelaars zijn er nog die geven wat ze beloven?
Criterion vind ik verder wel goed bezig sinds Burnout Paradise : Volledige game als DEMO met een 1 uur speel limiet erop en als je hem tof vindt en in de winkel koopt hoef je alleen nog maar je serial in te voeren en gaaaan met die banaan
Maar ehh wat ik me afvroeg : Die 'Day 1 Patch" is al released of gaat dat pas vandaag/morgen/volgende week gebeuren ??
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Net binnen gekregen en installing as we speak. Na de install moest er gelijk een patch overheen van 472mb dus zal dat niet day 1 patch zijn?nero355 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:19:
[...]
Valve & Blizzard
Criterion vind ik verder wel goed bezig sinds Burnout Paradise : Volledige game als DEMO met een 1 uur speel limiet erop en als je hem tof vindt en in de winkel koopt hoef je alleen nog maar je serial in te voeren en gaaaan met die banaan
Maar ehh wat ik me afvroeg : Die 'Day 1 Patch" is al released of gaat dat pas vandaag/morgen/volgende week gebeuren ??
Kapje!!! Waar blijft Episode 3 dan.....
En ik ga BF3 vanavond op mijn Apple gooien, i will see you on the Battlefield!
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Is vrij irritant spelen.
Groen, rood, paars; ik heb ze allemaal al gehad op de PS3. Het lijken gewoon foutjes van de engine te zijn.Naccer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:25:
Iemand hier last van groene flikkeringen in zijn scherm??
Is vrij irritant spelen.
weet je zeker dat het niet gewoon artifacts van je vdkaart zijn? misschien dat deze het begint te begeven..Naccer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:25:
Is vrij irritant spelen.

Ik heb dit af en toe ook met 2x gtx560 ti. Bij mij verdwijnt dit wel na enige tijd. Ik verwacht dat ze dit zullen patchen of met nieuwe Nvidia drivers oplossen.Naccer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:25:
Is vrij irritant spelen.
Ik heb net 1 nieuwe videokaart gekocht, voor Bf3 dus dat lijkt me nietPannekook schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:26:
[...]
weet je zeker dat het niet gewoon artifacts van je vdkaart zijn? misschien dat deze het begint te begeven..
laten we het niet hopen voor jeNaccer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:31:
[...]
Ik heb net 1 nieuwe videokaart gekocht, voor Bf3 dus dat lijkt me niet
Ik ga deze stick inderdaad weer gebruiken...Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:28:
Zijn er misschien mensen op de PC die een extreme 3D pro gebruiken voor jets/choppers?
Kan het spel vanavond pas installeren....
Heb je problemen met de stick dan???????
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Op bepaalde mappen wel soms ja. Had ik ook in de beta. DICE heeft er veel flikkeringen uitgehaald, maar op Seine had ik er bijvoorbeeld nog 2 ofzo.Naccer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:25:
Is vrij irritant spelen.
BTW, is de Day One patch uit? Of zal die morgen uitkomen tegelijk met de UK-release? Ik hoop niet dat hij al in de release zit, ik hoop eigenlijk op nog wat kleine aanpassen d.m.v. de day-one patch
heb 't zelf ook gehad met toentertijd een hageltjenieuwe 8800gt die stock overclocked was...
teruggebracht en een evga wezen halen
It's done when it's done!DrumandBass schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:24:Waar blijft Episode 3 dan.....
Zou DICE ook eens moeten doen
Mij niet : Ik wacht dus op de eerste gepatchte ervaringenEn ik ga BF3 vanavond op mijn Apple gooien, i will see you on the Battlefield!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
DICE neemt ook zeker ruim de tijd hoor.nero355 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:38:
[...]
It's done when it's done!
Zou DICE ook eens moeten doen
[...]
Mij niet : Ik wacht dus op de eerste gepatchte ervaringen
vooral met het uitbrengen van patches...
Het zijn geen blokjes, maar het is een complete flikker. Zoals je had in de beta bij de rotsen. Dit is gewoon erkend door DICE en ze hebben dit eruit gehaald op een enkele keer na.Patientzero schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:37:
grote groene/paars/blauwe blokjes in je scherm komt mij toch enkel naar boven als een faal van je gpu
heb 't zelf ook gehad met toentertijd een hageltjenieuwe 8800gt die stock overclocked was...
teruggebracht en een evga wezen halen
oude videodriver verwijderen (drive cleaner) en opnieuw instaleren, werkte bij mij 100%StealthyPeanut schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:44:
[...]
Het zijn geen blokjes, maar het is een complete flikker. Zoals je had in de beta bij de rotsen. Dit is gewoon erkend door DICE en ze hebben dit eruit gehaald op een enkele keer na.
Niemand wat leuks te vertellen?RoyK schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:01:
Hoe meer beelden ik van Seine Crossing zie op youtube... hoe meer ik het gevoel krijg dat dit misschien nog wel mijn mapje kan gaan worden. Hij voelt een beetje aan als een map die ik gespeeld heb in mijn Day of Defeat periode.. lang lang geleden. En hij lijkt ook wel een beetje op het punt Karkhand waar waar je de brug over moet steken in BF2..
vet hoor!! Welke mappen zijn voor jullie geluksvogels die wel al kunnen gamen nu favoriet en waarom?. (tot dusver)
Ik wel in ieder geval. Als ik de joystick aansluit rijdt m'n auto achteruit en schiet m'n wapen zich vanzelf leeg, instellen met key bindings lukt niet.MeagaShira schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:34:
[...]
Ik ga deze stick inderdaad weer gebruiken...
Kan het spel vanavond pas installeren....
Heb je problemen met de stick dan???????
Grand Bazaar is ook een hele leuke map alleen de alleyway is wel een chokepoint maar ook wel weer leuk.
Ik vind dat alle mappen zich nog moeten bewijzen. Ze zijn in ieder geval erg divers als het gaat om uitgestrektheid/bebouwing, hoogte/vlakte! Alleen Metro hangt me echt de strot al uit; ik vind geen enkel gedeelte echt BF-waardig.djerror schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:54:
[...]
Grand Bazaar is ook een hele leuke map alleen de alleyway is wel een chokepoint maar ook wel weer leuk.
Is er een optie voor toggle sprint?
En heeft het zin om met gewone kogels op een tank te schieten, bv met LMG?
Op afleiding na volgens mij niet.gstoffers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:57:
Heb even twee vraagjes:
Is er een optie voor toggle sprint?
En heeft het zin om met gewone kogels op een tank te schieten, bv met LMG?
Thanks, zal ik vanavond meteen doenglorixjim schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:52:
[...]
oude videodriver verwijderen (drive cleaner) en opnieuw instaleren, werkte bij mij 100%
Moet ik dan ook het OpenGL gebeuren installeren trouwens?
Verder moeten alle mappen zich inderdaad bewijzen, maar ze zijn imho wel erg divers. Ze gaan niet allemaal door als BF2 mappen, maar tot nu toe geen enkele map gehad waar ik het niet naar mijn zin had. Metro Conquest 64man speel ik dan ook niet
Multiplayer op de xbox is tof. Veel lol gehad op firestorm achter die enorme olieopslagtonnen over de brug te lopen en in die toren te gaan zitten snipen. Duurde erg lang voordat het andere team door had waar het vandaan kwam. Met een tank andere tanks kapot raggen is ook erg tof. Heb het nog niet zo lang gespeeld eigenlijk. Metro was nog net zo een clusterfuck als in de beta, dus daar is niks aan veranderd.
@djerror grand is zeker een leuke map en jou de alleway is altijd episch. Kant niet wachten om hem nu opnieuw te spelen aangezien ik de mortar heb geunlocked
Dit topic is gesloten.
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien