Ik vind het gehalte zeecontainers wel erg hoog op de maps. Ik speel overigens alleen Rush. Damavand Peaks vind ik wel cool. Niet alleen vanwege de basejump. Teheran vond ik dan weer niet zo boeiend, beetje hetzelfde als Kharg en Noshair maar dan in het donker. Seine is prachtig maar ik vind het wel een vrij krappe map, niet veel opties om aan te vallen, vrij lineair. Ook nog maar weinig toffe battles meegemaakt. Zo gauw je met een paar level 10+'ers bent kun je vrij rap de MCOM's een voor een opblazen
Waarom is iedereen hier zoveel aan 't praten ?
Beter gaan jullie gewoon allemaal bf3 spelen ipv iedere seconde iets te posten
zit je op je werk ? pak dan vrij want dit lijkt meer op een chat
haha
haha
problemen mee? huh HUHH ?Patientzero schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:00:
haha
1 rondje kunnen spelen (waarbij ik mijn teamgenoten niet kon horen) en daarna alleen maar "could not connect to server" oid. Heb het even opgegeven.
Ohh.. wat kan ik onze discussie over pre-order nog goed herinneren..Unomomentodado schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:43:
Heb mijn order bij Amazon maar geannuleerd nadat ik zag dat de verwachte levertijd na het weekend ligt (PS3 versie).Morgen maar eens op pad voor de limited edition als die nog te krijgen is.
[ Voor 56% gewijzigd door cheiron op 27-10-2011 14:03 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
SARCASM ALERT!RocketKoen schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:43:
[...]
DICE neemt ook zeker ruim de tijd hoor.
vooral met het uitbrengen van patches...
je kunt ook niet zomaar vrij pakken ehPatientzero schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:00:
haha
hahaPatientzero schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:00:
haha
Ben eens benieuwd , kon de verleiding niet weerstaan na de review hier gelezen te hebben dus gister mijn lieve vriendin even gevraagd of ze hem wou uithalen in de lokale gameshop. Daar kreeg ze nog net een game mee want die aan de kassa heeft eerst een kwartier zitten lullen dat het eigenlijk alleen voor pre orders was en dit en dat. Gelukkig kan mijn vriendin lief lachen 
Heb die filmpjes bekeken van "how not to be noob at Battlefield" hoop dat het wat helpt want dit word mijn aller eerste battlefield game ooit *Bloos*
Heb die filmpjes bekeken van "how not to be noob at Battlefield" hoop dat het wat helpt want dit word mijn aller eerste battlefield game ooit *Bloos*
Jah zeg hey!! ik zit hier op mijn werk een hele saaie klus te verwerken. Mijn gedachten zijn bij BF3 omdat ik er zo een zin in heb. Dus ik moet het een beetje van jullie verhalen hebbenPatientzero schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:00:
haha
Morgen om 10.00 ga ik ervoor zitten en ga ik niet meer van mijn stoel af tot 17.00 uur. Het is morgen papa's uitje van het jaar
Pannekook schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:02:
[...]
je kunt ook niet zomaar vrij pakken ehje hebt toch je verplichtingen...pak mezelf wel het laatste uurtje vrijaf vanwegen overuren dus dan kan ik nog paar uurtjes fraggen
uhu ik wel ja... zit namelijk ook af te tellen... maar vond 't wel lache te zien hoeveel man hier in soortgelijke situatie zittenRoyK schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:04:
[...]
Jah zeg hey!! ik zit hier op mijn werk een hele saaie klus te verwerken. Mijn gedachten zijn bij BF3 omdat ik er zo een zin in heb. Dus ik moet het een beetje van jullie verhalen hebben(en youtube)
Morgen om 10.00 ga ik ervoor zitten en ga ik niet meer van mijn stoel af tot 17.00 uur. Het is morgen papa's uitje van het jaar
[ Voor 28% gewijzigd door Patientzero op 27-10-2011 14:06 ]
Welkom pietje de game zal je niet tegevanllen!
Aftellen mm zit me op te vreten hier grr
Warhammer en PC games en lego
hehe, erg herkenbaar!
Die Powerpointpresentatie wil maar niet vlotten....wat gek he?
Heb de hele tijd die befaamde zin van Eric Cartman in mijn kop als hij voor die winkel loopt te drentelen
Btw, die "How Not To Be A Noob" video was wel handig voor een doorgewinterde COD speler (die zich constant ergert aan medespelers die de objectives negeren en alleen voor kills/killstreaks gaan)
Die Powerpointpresentatie wil maar niet vlotten....wat gek he?
Heb de hele tijd die befaamde zin van Eric Cartman in mijn kop als hij voor die winkel loopt te drentelen
Btw, die "How Not To Be A Noob" video was wel handig voor een doorgewinterde COD speler (die zich constant ergert aan medespelers die de objectives negeren en alleen voor kills/killstreaks gaan)
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik heb verdorie om 15.15 nog een bespreking terwijl ik normaal om 15.30 weg ga...verdorie en morgen waarschijnlijk nog langere werkdag maar daarna ben ik 2 weken vrij om te fraggen
Heey.. ik heb nu een code gekregen omdat ik het heb gekocht voor 40 euro op een nederlandse site.. alleen wat de fuck moet ik nu?? is er een site waar je het spel moet downloaden ofso
.
ik dacht dat ik een cd zou krijgen.. is gekocht via gamecardwinkel
Ik koop normaal alleen via steam...
[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 27-10-2011 14:11 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik gebruik zelf een xbox controller, werkt prima en is ook handiger voor andere spellenXevoo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:47:
Gebruiken jullie eigenlijk een Joystick om te vliegen?
Ben aan het twijfelen om er 1 aan te schaffen maar weet niet of het dat waard is?
Je voert die code in in je Origin client, net zoals je bij steam kan.Lias schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:10:
Heey.. ik heb nu een code gekregen omdat ik het heb gekocht voor 40 euro op een nederlandse site.. alleen wat de fuck moet ik nu?? is er een site waar je het spel moet downloaden ofso.
En dan zal hij het spel gaan downloaden
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
als je een digitale aankoop gedaan hebt zul je BF3 via origin moeten downloaden (ook via dit moet je spelen) en daar kun je je verkregen code invoerenLias schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:10:
Heey.. ik heb nu een code gekregen omdat ik het heb gekocht voor 40 euro op een nederlandse site.. alleen wat de fuck moet ik nu?? is er een site waar je het spel moet downloaden ofso.
*edit: iemand was me voor....
[ Voor 3% gewijzigd door Pannekook op 27-10-2011 14:11 ]
orgin downloaden en dan van daaraf bf3 downloadenLias schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:10:
*edit 1
Pannekook was me te snel af
*edit 2
Spekker was nog sneller
[ Voor 9% gewijzigd door TheJukeBox op 27-10-2011 14:14 ]
Toevallig, ik moet morgen ook nog 1 dag werken en dan 2 weken vrijReQuiem83 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:07:
Ik heb verdorie om 15.15 nog een bespreking terwijl ik normaal om 15.30 weg ga...verdorie en morgen waarschijnlijk nog langere werkdag maar daarna ben ik 2 weken vrij om te fraggen
Net mijn huiswerk gemaakt terwijl tussendoor BF3 geleverd werd en deze is nu aan het installeren. 47,7%
Ik blijf het overigens wel jammer vinden dat er tegenwoordig geen boekje meer bij zit. Laatst al met Fifa en nu weer met BF. Maarja, als het spel maar goed is mogen ze van mij besparen op het boekje.
heb m binnen voor de pc, zag wel dat op de cd paar krasjes zaten, vanavond maar proberen.
maar mijn vraag is..kan je hem ook met het originele regnr van de cd downloaden via Electronic Arts
maar mijn vraag is..kan je hem ook met het originele regnr van de cd downloaden via Electronic Arts
ik ook, om 12 uur hier de postbode hier geweest..........Arnevld schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:05:
Welkom pietje de game zal je niet tegevanllen!

Dit is pas kwelling...
Verwijderd
Dit o.a dus....maar het voelt gewoon heel raar aan t.o.v. BF2 voornamelijk!partyondude schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:53:
[...]
Ik wel in ieder geval. Als ik de joystick aansluit rijdt m'n auto achteruit en schiet m'n wapen zich vanzelf leeg, instellen met key bindings lukt niet.
Beetje jammer Dice
Kan ik ergens een klacht indienen?
Jazeker, gewoon even de key in origin toevoegen.luifel schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:12:
heb m binnen voor de pc, zag wel dat op de cd paar krasjes zaten, vanavond maar proberen.
ik heb de bindings gewoon weg gemikt. (esc inhouden)partyondude schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:53:
[...]
Ik wel in ieder geval. Als ik de joystick aansluit rijdt m'n auto achteruit en schiet m'n wapen zich vanzelf leeg, instellen met key bindings lukt niet.
De mouse speed is gecapped. Als je de muis snel beweegt slaat hij een heleboel input over en beweegt je crosshair dus maar een klein stukje. De beste sens vinden gaat dus niet lukken tot het gefixed is, je kunt tot die tijd beter wat in voertuigen spelen.djerror schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:53:
Mouse sense is inderdaad ook erg raar..die was in de beta veel beter. Heb nog steeds niet erg een fijne sense gevonden
op je werk BF3 binnenkrijgen!:)Patientzero schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:13:
[...]
ik ook, om 12 uur hier de postbode hier geweest..........
[afbeelding]
Dit is pas kwelling...
( waar is dat volgens mij komt het me bekent voor )
Voor welk bedrijf werk je ? of waar ?TheJukeBox schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:16:
[...]
op je werk BF3 binnenkrijgen!:)
( waar is dat volgens mij komt het me bekent voor )
bedankt voor je snelle responsdnbrainwash schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:13:
[...]
Jazeker, gewoon even de key in origin toevoegen.
Phoee man man man, ik wil niet stoken hoor. Maar deze game is echt vet! Ik zeg dit dan ook niet tegen de mensen die aan het werk zijn, maar gewoon even in het algemeen
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
waar het is evt het bedrijf, mag altijd héPatientzero schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:17:
[...]
Voor welk bedrijf werk je ? of waar ?
OKee hoe moet ik op origin het spel downloaden?
ik kan op kassa klikken maar ik zie nog geen link waar ik een code kan invullen?
ik kan op kassa klikken maar ik zie nog geen link waar ik een code kan invullen?
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 27-10-2011 14:19 ]
Wapens met een hoog kaliber (AA, of de machineguns van de tank, apc, jet en chopper) doen gewoon damage. Daarnaast geven ze flink wat storing (suppression) voor de inzittenden van de tank.gstoffers schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:57:
Heb even twee vraagjes:
Is er een optie voor toggle sprint?
En heeft het zin om met gewone kogels op een tank te schieten, bv met LMG?
Met een LMG of Jeep gun kun je ook wel suppression effect geven. Maar aangezien de tank 1000x zo hard terug schiet is het meestal slimmer om niet zijn aandacht te trekken.
stoker!Pablo11392 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:18:
Phoee man man man, ik wil niet stoken hoor. Maar deze game is echt vet! Ik zeg dit dan ook niet tegen de mensen die aan het werk zijn, maar gewoon even in het algemeen
morgen middag vrij gevraagd, dan ff lekker knallen!
Rechtermuisknop > Download?Lias schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:18:

Als je de key hebt ingevoerd staat die er vanzelf bij.Lias schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:18:
En als je klikt staat er [Download]
Had ik ook, mijn DVD was stuk
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
+ 1 voor dat elektrisch telraam, heb ik ook!
Patientzero schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:13:
[...]
ik ook, om 12 uur hier de postbode hier geweest..........
[afbeelding]
Dit is pas kwelling...
dit heb ik ook geprobeerd alleen werkte dit voor mij nietJudaz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:15:
[...]
ik heb de bindings gewoon weg gemikt. (esc inhouden)
dat meen je niet, zo kan je toch geen game launchen met dit soort bugs, ik speel vrij vlot dankzij 10 jaar ervaring in quake, zo te horen gaat bf3 best irritant worden tot de volgende patchRaCio schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:15:
[...]
De mouse speed is gecapped. Als je de muis snel beweegt slaat hij een heleboel input over en beweegt je crosshair dus maar een klein stukje. De beste sens vinden gaat dus niet lukken tot het gefixed is, je kunt tot die tijd beter wat in voertuigen spelen.

oude meuk ftw !p.habo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:20:
+ 1 voor dat elektrisch telraam, heb ik ook!
[...]
Ik kan kiezen voor creditcard en ideal enso
maar ik heb een code en die webshop waar ikd e code van heb gekocht heeft geen informatie gestuurd alleen de code en geen link..
Ik heb origin geinsstalleerd maar ik zie geen hokje waar ik een code kan invoeren...
Ik vind origin vet wazig.. steam snapik wel. lrijg het niet voo relkaar om battlefield geinstaleerd t ekrijgen LOL
.
Ik zit nu al een kwartier te zoeken in origin waar ik de code moet invoeren.. wie kan me helpen
.
Ik heb origin geinsstalleerd maar ik zie geen hokje waar ik een code kan invoeren...
Ik vind origin vet wazig.. steam snapik wel. lrijg het niet voo relkaar om battlefield geinstaleerd t ekrijgen LOL
Ik zit nu al een kwartier te zoeken in origin waar ik de code moet invoeren.. wie kan me helpen
[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 27-10-2011 14:22 ]
Verwijderd
ja daar was ik ook al mee bezig gegaan.Judaz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:15:
[...]
ik heb de bindings gewoon weg gemikt. (esc inhouden)
En gas gewoon met die schuifknop?
Redeem code, of product verzilveren doehoenLias schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:21:
Ik kan kiezen voor creditcard en ideal ensomaar ik heb een code en die webshop waar ikd e code van heb gekocht heeft geen informatie gestuurd alleen de code en geen link..
ik heb de joystick alleen 'gebind' op heli en vliegtuig.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:21:
[...]
ja daar was ik ook al mee bezig gegaan.
En gas gewoon met die schuifknop?
Als je Origin open hebt dan zie je rechtsbovenin ergens zo'n "wieltje" voor opties.Lias schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:21:
Ik kan kiezen voor creditcard en ideal ensomaar ik heb een code en die webshop waar ikd e code van heb gekocht heeft geen informatie gestuurd alleen de code en geen link..
Als je die openklikt zou je een optie moeten zien Redeem Code of zoiets.
ff kijken.. ah zie het nu.. damn als die eikels van die webshop nou eens een origin handleiding mee geven in 5 regels text.. dan kan een leek als ik er teminste meteen aan de slag.. dat wieltje zag ik niet eens aan voor iets lol
thnx
thnx
[ Voor 101% gewijzigd door A87 op 27-10-2011 14:26 ]
als ik mijn muis rechts boven op mijn scherm zet, zie ik ook een wieltje !!!Jesh schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:23:
[...]
Als je Origin open hebt dan zie je rechtsbovenin ergens zo'n "wieltje" voor opties.
Als je die openklikt zou je een optie moeten zien Redeem Code of zoiets.
moet ik daar dan op klikken ?

Dit heeft weer geen bal te maken met een serieuze discussie.
Begeef u voor deze slowchat aub naar Battlefield 3 Kroeg/slowchat topic
Begeef u voor deze slowchat aub naar Battlefield 3 Kroeg/slowchat topic
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Hebben jullie de PWP gekregen bij je Origin Preorder ?
Ik zie de PWP items namelijk helemaal niet ingame terwijl ik wel via Origin heb gepreorderd ...
Oh zie dit net staan 5 pages terug in het forum
Ik zie de PWP items namelijk helemaal niet ingame terwijl ik wel via Origin heb gepreorderd ...
Oh zie dit net staan 5 pages terug in het forum
Brutal1ty schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:56:
[...]
Jawel er is een officiele reactie sinds net
''/complaint confirmed and forwarded to devs. Further bumping of this issue wil result in a ban.''
wie het postte ben ik even kwijt
Tevens op twitter:
''Physical Warfare package is not yet available, we will notifity when it is''
En er is ook een tip om de Negative Mouse Acceleration te verminderen, maar die ga ik eerst thuis testen voor ik het hier post, just in case ik mensen hun tijd vern**k
[ Voor 68% gewijzigd door JT888 op 27-10-2011 14:30 ]
omg ik wil ook spelen.
zit echt te w88 om naar huis te gaan.
als goed is ligt de ps3 editie in de bus
.
half 5 gierende banden!.
zit echt te w88 om naar huis te gaan.
half 5 gierende banden!.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Dat is wel vaag ja....partyondude schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:53:
[...]
Ik zal het vanavond wel is checken of ik er ook last van heb.
Je hoort het morgen van me!
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
http://blogs.battlefield....d-questions-answered.aspxJT888 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:28:
Hebben jullie de PWP gekregen bij je Origin Preorder ?
Oud maar klopt nog wel volgens mij: geen Physical Warfare Pack at launch, maar later dus wel gratis voor limited edition owners en de rest moet betalen. Whoops dat gaat over Back to Karkand

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 27-10-2011 14:32 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Als je een gamersmuis hebt krijg je altijd een CDtje met deze software. Je kunt het ook downloaden van de site.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:01:
[...]
Wat is deze software? Volgens mij heb ik dit niet gekregen bij mijn logitech muis..
Verwijderd
Wat moet ik me nou voorstellen bij die Battlelog?
Is dat het zelfde wat COD met de Elite service wil gaan doen?
Zit nu nog op stage, straks lekker knallen
Tja dat had die stakker op het support chat me ook wel even mogen vertellen ... echt slecht hoe EA support medewerkers niet worden ingelicht over dit soort zaken ...Gundogan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:30:
[...]
http://blogs.battlefield....d-questions-answered.aspx
Oud maar klopt nog wel volgens mij: geen Physical Warfare Pack at launch, maar later dus wel gratis voor limited edition owners en de rest moet betalen.
Hij kon me ook niet helpen met dit probleem overigens

Thx we wachten rustig af tot het wel beschikbaar is werd net gruwlijk geslacht zat in een team newbies allemaal low rank beginners tegen een ander team met higher rank players. We verloren steeds dik en in het laatste potje kwam ik gewoon niet eens aan 1 kill echt erg gewoon. Moet echt ff inkomen vooral doordat de maps onbekend zijn is het lastig oriënteren waar je bent en waar je heen moet

[ Voor 25% gewijzigd door JT888 op 27-10-2011 14:35 ]
Mijn spel start niet op ik krijg telkens een 5002 foutcode,A required security module can not be activated.
This program can not be executed (5002).
This program can not be executed (5002).
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Net BF3 geinstalleerd en alle drivers geinstalleerd (dus 11.10 preview en de laatste Profiles). Maar ik heb op m'n 2d scherm AMD systemmonitor openstaan en die geeft doodleuk aan dat ik maar 1 van m'n 2 HD5870's gebruik in de eerste missie... iemand anders hier ook nog last van of misschien een fix ofzo?
No problem. Het kan zijn dat je ook nog je spellenlijst moet refreshen... dat doe je op dezelfde manier en dan klik je op refresh/ververs.Lias schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:25:
ff kijken.. ah zie het nu.. damn als die eikels van die webshop nou eens een origin handleiding mee geven in 5 regels text.. dan kan een leek als ik er teminste meteen aan de slag.. dat wieltje zag ik niet eens aan voor iets lol
thnx
Ik voerde toen ik EADM (oude Origin) net had een code in maar toen had ik opeens geen game... ik schrok me dood. Dus ff refreshen als je niks ziet.
Alleen Battlelog is gratisVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:30:
Wat moet ik me nou voorstellen bij die Battlelog?
Negativie acceleratie is dat je pointer/crosshair langzamer beweegt als je de muis sneller beweegt. Positieve acceleratie is de "enhance mouse precision" optie in windows, als je de muis sneller beweegt beweegt de pointer/crosshair dus ook verder. In het algemeen zijn beiden niet gewenst, je kan veel accurater zijn als 10cm met je muis bewegen altijd je crosshair dezelfde afstand verplaatst.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:04:
[...]
Ah. Is negatieve acceleratie hetzelfde als over gevoeligheid, dan? Klinkt als het tegenovergestelde..
Raw mouse input kun je dus het beste aan zetten (en daarna hopen dat dice de sensitivity bug eruit sloopt).
Had mijn bericht dus even aangepast. PWP zou je dus al moeten hebben volgens mij met de pre order (code in de mail?). De rest krijgt het wat later. BTK komt sowieso laterJT888 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:32:
[...]
Tja dat had die stakker op het support chat me ook wel even mogen vertellen ... echt slecht hoe EA support medewerkers niet worden ingelicht over dit soort zaken ...
Hij kon me ook niet helpen met dit probleem overigens nu weet ik waarom ...
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Ja dat had ik ook meegekregen, probeer al vanaf gisteravond erop te komen. Gister zij die dat mijn account het niet mocht(vanwege release date denk ik dan zo) en nu dat ik BF3 moet kopen, omdat ik vandaag nog niet gespeeld heb. Ben er echt benieuwd naar. Vooral als ze een app voor android maken!
iemand al battlelog gebruikt?
Ja hoor, tijdens de Beta al. Erg handig om te zien wat waar je de volgende unlocks bijvoorbeeld voor krijgt.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:36:
Jammer dat er geen apps zijn voor mobiele OS'en, maar dat zal vast nog wel komen.
PC versie?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:36:
Ja dat had ik ook meegekregen, probeer al vanaf gisteravond erop te komen. Gister zij die dat mijn account het niet mocht(vanwege release date denk ik dan zo) en nu dat ik BF3 moet kopen, omdat ik vandaag nog niet gespeeld heb. Ben er echt benieuwd naar. Vooral als ze een app voor android maken!
Je moet je CDkey invoeren in origin, voor je naar battlelog gaat.
Vandaag eindelijk geleverd
het installeren gaat wel best traaag..... hebben jullie daar ook last van?
Hoi.
Battlelog werkt perfect alleen de PWP niet lol heb ook geen aparte code daarvoor ontvangen het EA support al gemailed want via de chat kwamen ze er niet uit afwachten dus !
Ik gebruik hem ook. Ik speel op de PS3 en je kan werkelijk alle info zien. Tevens kun je direct checken welke unlocks er bijna aan zitten te komen.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:36:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Geweldig joh die update @ PB
Gister kon ik zonder problemen online gamen.
ja ik had af en toe een crash maar dat was voornamelijk bij wisselen map.
nu kan ik niet eens 5 min ingame blijven voordat ik een ctd / kicked by bericht krijg.
laat de punkbuster update nog maar even links liggen mensen....
nu kan ik niet eens 5 min ingame blijven voordat ik een ctd / kicked by bericht krijg.
Jah hierzoVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:36:
Werkt perfect! Net als bij de Beta.
Moest eerst een potje multiplayer spelen voordat ik kon inloggen op battlelog
PSN: Von_Smallhausn
Die map seine crossing is gaaf. Als sniper de Seine overzwemmen en dan een radio beacon neerzetten, en de tegenstander maar kijken waar ik vandaan kwam.
Verwijderd
Ah ja, duidelijk.RaCio schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:35:
[...]
Negativie acceleratie is dat je pointer/crosshair langzamer beweegt als je de muis sneller beweegt. Positieve acceleratie is de "enhance mouse precision" optie in windows, als je de muis sneller beweegt beweegt de pointer/crosshair dus ook verder. In het algemeen zijn beiden niet gewenst, je kan veel accurater zijn als 10cm met je muis bewegen altijd je crosshair dezelfde afstand verplaatst.
Raw mouse input kun je dus het beste aan zetten (en daarna hopen dat dice de sensitivity bug eruit sloopt).
Setpoint gedownload, maar helaas hielp dit niks. Nog steeds stotteringen zodra ik mijn muis beweeg.
Verwijderd
PS3, daar moet je dan hetzelfde email account hebben voor je PSN en je EA. Dat heb ik maar omdat gister battelog voor de ps3(denk ik) nog niet beschikbaar was weet Battlelog dus ook niet dat ik hem heb, straks dus even online en dan moet hij het doen.RocketKoen schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:38:
[...]
PC versie?
Je moet je CDkey invoeren in origin, voor je naar battlelog gaat.
Dus strakjes, laptop naast de tv en gaan met de banaan
Verwijderd
Hebben jullie deze mail nog niet gehad ?
ik kreeg 2 mails van origin, dacht eerst al 2 keys gehad te hebben
Bestelnummer: xxx
Product-id: xxx
Productnaam: Physical Warfare-pakket
Releasedatum: 26 oktober 2011
Digitale rechten: xxxx-xxxx-xxxx-xxxx
ik kreeg 2 mails van origin, dacht eerst al 2 keys gehad te hebben
Bestelnummer: xxx
Product-id: xxx
Productnaam: Physical Warfare-pakket
Releasedatum: 26 oktober 2011
Digitale rechten: xxxx-xxxx-xxxx-xxxx
Veel problemen worden veroorzaakt omdat punkbuster niet goed update, http://www.evenbalance.com/ even punkbuster setup downloaden en uitvoeren. Moet ook de random kick tegen gaan.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:44:
iemand anders problemen met een server joinen??
Ik snap dat ff niet dat Battlelog, is een website voor stats? ( net als Killzone 2 denk ik? ).
Maar ik heb ps3 versie maar bij inloggen zie ik alleen dat origin staan van pc.
Hoe kom ik er op met ps3 dan ? zie nergens knop register, alleen forgot passw.
thx alvast.
thx alvast.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/?reason=notallowed hier naartoe en gwn met je ea account inloggen wat waarschijnlijk gwn je psn naam is + je password.Phyt_ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:49:
Ik snap dat ff niet dat Battlelog, is een website voor stats? ( net als Killzone 2 denk ik? ).
thx alvast.
Hmm, dan moet ik eerst een EA account dus aanmaken ok bedankt
weet niet of ik er dan nog zin in heb
, heeft t meer waarde? :
edit--
met ps3 account kom ik er niet op. iig.
weet niet of ik er dan nog zin in heb
edit--
met ps3 account kom ik er niet op. iig.
[ Voor 16% gewijzigd door Phyt_ op 27-10-2011 14:52 ]
Was het niet zo dat je zelfs bij de console versies sowieso een EA account nodig hebt?Phyt_ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:51:
Hmm, dan moet ik eerst een EA account dus aanmaken ok bedankt
weet niet of ik er dan nog zin in heb, heeft t meer waarde? :
Dus dan zou je al een account moeten hebben.
Verwijderd
Uhhhh, je hebt een EA account nodig om op de EA servers te komen, oftwel je moet een account aanmaken om online te kunnen met EA spellen.(dit was bij fifa12 wel het geval)
Ok, bedankt heb alleen de Beta gespeeld
, en zit nog op het werk dus vandaar.
Kijk wel als ik thuis kom, waarschjinlijk kan ik hem dan via ps3 makkelijker activeren.
thx iig.
Kijk wel als ik thuis kom, waarschjinlijk kan ik hem dan via ps3 makkelijker activeren.
thx iig.
Raar, ik heb alleen hoeven aangeven dat ik hem niet gekregen had en ze hebben hem zo in de chat aan me gegeven (wel een geboortedatumcheck moeten geven).JT888 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:38:
Battlelog werkt perfect alleen de PWP niet lol heb ook geen aparte code daarvoor ontvangen het EA support al gemailed want via de chat kwamen ze er niet uit afwachten dus !
Verwijderd
Ja, je moet dus zoiezo inloggen met je EA account op je ps3, als je ooit een EA spel online hebt gespeeld doet hij dit automatisch.
Het email adress van je PSN account MOET hetzelfde zijn als van je EA account, anders pakt hij hem niet!
Het email adress van je PSN account MOET hetzelfde zijn als van je EA account, anders pakt hij hem niet!
Waarom een geboortedatumcheck?Sagaris schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:57:
[...]
Raar, ik heb alleen hoeven aangeven dat ik hem niet gekregen had en ze hebben hem zo in de chat aan me gegeven (wel een geboortedatumcheck moeten geven).
Net de game binnen krijg ik hem niet geinstalleerd.. Gaat over pc versie en draai win7 64bit. Zegt hele tyd dat ik een bijgewerkte versie van windows nodig hebt om hem te installeren.. heb alle updates geinstalleerd van windows.
Iemand enig idee.
bvd
Iemand enig idee.
bvd
Bij de xbox is dit niet het geval aangezien ik gewoon een nieuw email adres heb kunnen gebruiken voor mijn EA account (ben mijn wachtwoord van mijn xbox live email account al een tijdje kwijt aan een chinese spammerVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:57:
Ja, je moet dus zoiezo inloggen met je EA account op je ps3, als je ooit een EA spel online hebt gespeeld doet hij dit automatisch.
Ik heb zojuist op 'Apply to join' gedrukt bij de PS3 GoT platoon. Wie is hier de leider van? Want volgensmij moet zo'n aanmelding geapproved worden. Mijn naam is its_Lochii
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
restart je PC eens, als je net windows update hebt gedaan.k1978 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:58:
Net de game binnen krijg ik hem niet geinstalleerd.. Gaat over pc versie en draai win7 64bit. Zegt hele tyd dat ik een bijgewerkte versie van windows nodig hebt om hem te installeren.. heb alle updates geinstalleerd van windows.
Iemand enig idee.
bvd
Waarschijnlijk zegt hij dit omdat je DirectX of dotnet mist.
Als je online kijkt in de browser kun je zien wie onze founder is en wie de leader is. Iemand (volgens mij de founder) moet je accepteren. In ons geval is dat Hollandhards. Ik heb vanmorgen een apply gedaan en hij heeft me ongeveer een uurtje later toestemming gegeven. Zitten op dit moment op 11 ledenits_Lochii schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:59:
Ik heb zojuist op 'Apply to join' gedrukt bij de PS3 GoT platoon. Wie is hier de leider van? Want volgensmij moet zo'n aanmelding geapproved worden. Mijn naam is its_Lochii
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Shiiiiiiiiiiiiit.jterpstra schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:40:
Geweldig joh die update @ PB
Niet dat het erger kan bij mij. Ik haal nog steeds max 15 minuten. Zo even kijken of het nog erger is geworden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien