Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@redblader, hoor van iedereen en lees overal dat dit hetzelfde moet zijn bij de PS3 omdat Battlelog anders niet kan zien dat jij op je PS3 Battlefield 3 online hebt gedaan, en zo dus nooit kan weten of jij dat spel wel of niet hebt, aangezien inloggen het enigste is wat je op die site kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmmmmmmmm... Word steeds gekicked door administrator :S
Op het BF3 forum hebben velen hetzelfde probleem.
Hoop dat het zsm word opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:02:
@redblader, hoor van iedereen en lees overal dat dit hetzelfde moet zijn bij de PS3 omdat Battlelog anders niet kan zien dat jij op je PS3 Battlefield 3 online hebt gedaan, en zo dus nooit kan weten of jij dat spel wel of niet hebt, aangezien inloggen het enigste is wat je op die site kan doen.
Kan het niet gewoon zijn dat de EA account al ziet dat het gebruikt wordt voor de PS3/xbox versie van het spel? ;)

Lijkt mij dus dat je niet hetzelfde email adres nodig hebt, maar ik heb dit nog niet bij de retail kunnen testen alleen bij de beta maar neem aan dat je EA account niet meer veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:53

Oxigeon

En zo is dat!

Denk dat op dit moment de servers een overbelasting krijgen zoals elke goed verkopende nieuwe game. Deze problemen lossen meestal vanzelf op

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:37
Ik vind Battlefield 3 er niet uit zien op de PS3. De beta zag er ook hetzelfde uit. Komt dit door mijn scherm? Gran Turismo 5 bijvoorbeeld ziet er prachtig uit! Maar Battlefield ziet er een beetje blokkerig uit.

Ik heb de PS3 aangesloten via een HDMI kabel. Mijn scherm: Samsung SyncMaster 2053BW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
turkeyhakan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:05:
Ik vind Battlefield 3 er niet uit zien op de PS3. De beta zag er ook hetzelfde uit. Komt dit door mijn scherm? Gran Turismo 5 bijvoorbeeld ziet er prachtig uit! Maar Battlefield ziet er een beetje blokkerig uit.

Ik heb de PS3 aangesloten via een HDMI kabel. Mijn scherm: Samsung SyncMaster 2053BW.
Het high res texture pack al geinstaleed? :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:57:
Ja, je moet dus zoiezo inloggen met je EA account op je ps3, als je ooit een EA spel online hebt gespeeld doet hij dit automatisch.

Het email adress van je PSN account MOET hetzelfde zijn als van je EA account, anders pakt hij hem niet!
thx!, zal het proberen als ik thuis ben, en ALS de game in de bus ligt, zou gisterochtend al verstuurd zijn.

De ps3, Got platoon is te vinden via BF3 zelf of ook via dat battlelog?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Hoe kom je aan die Veteran "medailles"? Ik zie diverse mensen met allemaal van die dingen; heb zelf jaren met hetzelfde BF2 account gespeeld dus ben wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
gyedema schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:08:
Hoe kom je aan die Veteran "medailles"? Ik zie diverse mensen met allemaal van die dingen; heb zelf jaren met hetzelfde BF2 account gespeeld dus ben wel benieuwd!
Key van je andere games invoeren in origin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Moet je ff de keys aan je ea account linken, ff battlefield veteran google kom je vanzelf op de ea site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Op de EA site je BF spellen aanmelden voor veteran status. Hoe meer BF games des te meer veteran status je krijgt.
(tip: BF Heroes kan je ook aanmelden zonder hem ooit gespeeld te hebben)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
RocketKoen schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:59:
[...]

Juist niet. hogere settings geven je betere textures, waardoor dingen juist beter opvallen.
Het is niet zo dat je bv. alle struiken en hoog gras "uit" kan zetten door je graphics settings maar laag genoeg in te stellen.
Het kan toch zijn dat als je graphics op low zet dat het meer effen en statischer wordt en dat beweging dan eerder opvalt?!

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Laatst online: 08-08 21:29
Check This!

Humvee jump off the freefall Battlefield 3 damavand peak

YouTube: Humvee jump off the freefall Battlefield 3 damavand peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37
turkeyhakan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:05:

Heb je wel de high res pack geinstalleerd ?? Op de Xbox ziet het er namelijk echt geweldig uit.

Net 5 potjes multiplayer gedaan (geweldig dat ie ook elke keer gelijk een match vind, zonder te wachten of zoeken).

De mappen zijn echt geweldig groot, en toch zijn de voertuigen (gelukkig) niet in de overmacht. Ik ben iemand die gewoon lekker tussen de huizen/containers loopt om mensen overhoop te schieten en probeer zoveel mogelijk vlaggen in te nemen, wat aardig lukt :)

Vliegen lijkt voor mij echt onmogelijk (paar keer in straaljager gestart, maar stortte al na 1 sec neer, helikopter idem), maar die tanks daarentegen zijn echt heerlijk om mee te rijden en schieten. Helemaal als er dan ook nog iemand anders bij zit met die machine gun. Dan kun je heerlijk een vlag verdedigen.

Grappig moment op de map Seine (of hoe die ook heet, prachtig trouwens die destruction daar, alles kan kapot): Ging best lekker met mijn rifle, 6 man gedood. Dus ik denk van ''yeaah naaise''. Ren ik een hoek om, recht met mijn snuffert loop ik tegen de loop van een vijandelijke tank op :+ Echt, in die ene miliseconde denk je dan: ''aaaah damn :'( '' en *BAM* tankt schiet je overhoop _/-\o_ Dat zijn nu dingen die ik in MW mis, en daarvoor heb ik gekozen voor BF3.

Wat een geweldige multiplayer heeft dit spel toch _/-\o_

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:04
Op dit moment gebruik ik de nieuwste versie van Procon, maar volgens mij bugt dit alleen maar. Als ik een map toevoeg, gaat het programma paar seconden laden en dan staat er nog steeds niks bij current maplist.

Hebben meerdere dit probleem?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe download ik die High Res Pack op de PS3 dan, vond het er zo ook verdomd goed uit zien hoor!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Laatst online: 22-03-2021
Als je genoeg ruimte op je HDD hebt dan zet ie de HD textures er automatisch op hoorde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:17:
Hoe download ik die High Res Pack op de PS3 dan, vond het er zo ook verdomd goed uit zien hoor!?
Die installeert hij automatisch als je de het spel voor de eerste keer op start :) Vlak na de update (v1.01).
Ik snap ook niet echt wat mensen klagen, voor een systeempje van 250 euro ziet het er harstikke gelikt uit.
Ben inmiddels al even aan het spelen. Gaat lekker! Ik merk dat je voor suppression fire assist ook een kill krijgt? Ik heb nog nooit zo'n hoge KD gehad :O

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 12:37
Timmor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:18:
Als je genoeg ruimte op je HDD hebt dan zet ie de HD textures er automatisch op hoorde ik.
Op de Xbox vraagt ie als je de game voor de eerste keer opstart, of je de high res pack wil installeren vanaf disk 1 (disk 1 = Multiplayer+High Res Pack, disk 2 = singleplayer)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 11:41

Stewie!

Keen must die!

unfor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:18:
Wat is "terughyperen"?
Als je rubberbanden (lag) bedoelt, is dat gewoon een server-side issue.
Dat is niet per definitie waar.

Rubberbanding kan ook komen door:
1) te weinig resources op de game PC (CPU/ram/hdd)
2) een slechte verbinding (packet loss, denk aan wifi)
3) je netwerk kaart: zie Bad Company 2, daar werd het rubberbanding probleem opgelost door de netwerk stack te herschrijven om rekening te houden met bepaalde realtek NICs die een bepaalde buffer kleiner hebben waardoor rubberbanding ontstond
4) of door te weinig resources op de server, dat is ALTIJD te zien als bad frames of dropped frames waarbij een bad frame niet binnen 1/36ste van een seconde is afgehandeld en een dropped frame helemaal niet aan begonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Het High Res Pack? Is dat niet alleen voor de Xbox omdat het spel anders niet op 1 DVD past?

Ik heb nog 100+ GB qua ruimte over dus dat is het probleem niet. Indien dit High Res Pack er is, hoe kan ik hem installeren en waar kan ik hem vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die dit topic nu leest omdat ze overwegen om dit spel te kopen heb ik een advies: doe het niet!

Waarom niet vraag je jezelf? Hierom:

-Matchmaking werkt niet, stopt je altijd in een lege server.
-Battlelog is opeens in het Duits
-Als je toch in een server geraakt wordt je binnen 5 minuten 'Kicked by admin'.
-Campaign is echt lame. Kan je beter MW3 kopen, die zijn namelijk beter in het maken van Call of Duties.
-Je valt door de grond heen
-9 van de 10 keer presenteert battleLog je met een mooie error: "Something technically went wrong" zo gauw je ook maar inlogt.

En ik ben niet de enige die deze problemen heeft, het is je 40 euro! echt niet waard.
Ben nu bezig om te kijken of je een refund kan krijgen via live chat.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
hahaha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
NoepZor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:11:
[...]

Het kan toch zijn dat als je graphics op low zet dat het meer effen en statischer wordt en dat beweging dan eerder opvalt?!
player models worden evenredig effen en statisch :P
volgens DICE hebben ze de "low" settings zo gemaakt dat het je geen voor of nadeel oplever in multiplayer.
Ze hadden je nog meer dingen uit kunnen laten zetten, maar dan zou het niet meer eerlijk zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:22:
Voor iedereen die dit topic nu leest omdat ze overwegen om dit spel te kopen heb ik een advies: doe het niet!

-Campaign is echt lame. Kan je beter MW3 kopen, die zijn namelijk beter in het maken van Call of Duties.

En ik ben niet de enige die deze problemen heeft, het is je 40 euro! echt niet waard.
ok man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022

Lolwut?

Welk systeem? Er zijn namelijk hele volksstammen die vrolijk lopen te knallen... op een enkele CTD na en wat serverissues heb ik nog geen noemenswaardige problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen

-9 van de 10 keer presenteert battleLog je met een mooie error: "Something technically went wrong" zo gauw je ook maar inlogt.

Verkeerde topic:
[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 18

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je je DPI van je muis verhogen of verlagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

Lek voor jouw, ik ben er alleen wel blij mee en met mij nog een paar miljoen mensen.
Koop maar lekker MW3.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:26:
in je driver.
voor logitech in setpoint bvb

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:26:
in je muis software, als het uberhaupt kan met je muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:00
krijg de Pc versie niet geinstalleerd zegt hele tyd dat ik bijgewerkte versie van windows nodig heb.. Draai 64 bit win7. En alle updates geinstalleerd en opnieuw opgestart.

Iemand die hulp kan bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hint: open de serverbrowser
Jouw browser setting
Je moet punkbuster updaten. www.punkbuster.com Blijkbaar houdt jouw pc de automatische update tegen
Waar? En easy te fixen
9 van de 10 keer? Het zal een wonder zijn dat die honderdduizenden andere gamers wel online zijn
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024

Je moet ook server browser doen. Auto matchmaking werkt ook niet lekker. Verder ben je gewoon nep :)

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
jaaaaaaaaaaaaa, mijn vriendin belde, gelijk post laten checken en hij ligt op mij te w88 w00t.
op tijd weg en morgen lekker de middag vrij gepakt ^^. Game On

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Phyt_ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:30:
jaaaaaaaaaaaaa, mijn vriendin belde, gelijk post laten checken en hij ligt op mij te w88 w00t.
kunnen we morgen samenspelen in de GOT server, ben ook vrij in de middag xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Phyt_ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:30:
Ik snap het echt niet :D Mensen nemen gewoon VRIJ om het spel te kunnen spelen. Haha. Hij is goed, ik moet als PC gamer wel wennen aan de controller. Gaat allemaal wat langzamer. Mijn videokaart kon BFBC2 wel goed draaien maar BF3 wordt moeilijk denk ik. (op Ultra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik krijg hier van bol.com een redeemcode in origin, voor de warfarepack. BF3 is nog steeds niet geleverd, en dat zal wss pas morgen gebeuren. Zou ik met die code ook direct BF3 kunnen downloaden? (zit nu op werk en origin is hier geblokkeerd)

(ik word echt gek dat ik zo lang moet wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist ik ben nep :O

Nee ik ben geen black ops-fanboy maar had wel hoge verwachtingen van BF3. Ik zit die problemen heus niet te plekke te verzinnen. Het komt natuurlijk ook door mijn browsersettings dat battleLog opeens in het Duits is. Tuuuuurlijk!

Kicked by admin hebben daadwerkelijk wel heel erg veel mensen last van:
http://battlelog.battlefi...search/?q=Kicked+by+admin

Mijn systeem:
AMD Athlon II X4 630 @ 2.8ghz
4GB DDR2 RAM
XFX HD4870

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:51
Dat is waarschijnlijk de auto-admin, en die kickt vanwege ping en gereserveerde plaatsen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:00
k1978 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:28:
krijg de Pc versie niet geinstalleerd zegt hele tyd dat ik bijgewerkte versie van windows nodig heb.. Draai 64 bit win7. En alle updates geinstalleerd en opnieuw opgestart.

Iemand die hulp kan bieden
iemand ?? enig idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57

DICE maakt ook geen "Call of Duties". :P

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex0r schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:35:
[...]

DICE maakt ook geen "Call of Duties".
Lijkt er wel op, die hele campaign bestaat uit: Press [E] en cutscenes man.
Tankbuster schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:34:
Dat is waarschijnlijk de auto-admin, en die kickt vanwege ping en gereserveerde plaatsen volgens mij
Zal inderdaad wel, de vriend waarmee ik speelde werd ook telkens gekickt op 5 servers achter elkaar! Ping kan echt nooit hoog geweest zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024

1. Geen last van gehad.
2. Geen last van gehad.
3. Geen last van gehad.
4. Eigen voorkeur.
5. Geen last van gehad.
6. Geen last van gehad.

Zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Begint zo wel een beetje op de launch van Bad Company 2 te lijken. Dat was ook een en al drama. Maar goed met iedere patch werd het langzaam aan beter.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Sagaris schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:35:
[...]

1. Geen last van gehad.
2. Geen last van gehad.
3. Geen last van gehad.
4. Eigen voorkeur.
5. Geen last van gehad.
6. Geen last van gehad.

Zo.
die is kapot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:35:
[...]

Zal inderdaad wel, de vriend waarmee ik speelde werd ook telkens gekickt op 5 servers achter elkaar! Ping kan echt nooit hoog geweest zijn.
Ik heb dit maar 1x gehad en dat was waarschijnlijk omdat de server vol zat, dus het was waarschijnlijk om plaatst te maken voor andere mensen.

De andere problemen die je aanschreef ken ik eerlijk gezegd allemaal niet in de Final, in de beta zat het door de grond zakken nog wel, maar nu niet meer tegen gekomen.

En ok, de SP is niet geweldig maar daar heeft DICE ook nooit bekend om gestaan. Ze waren altijd slecht tot matig (behalve bij BFBC1, die SP was awesome :))

@Denniz

Je moest eens bij de release BF2 hebben willen spelen. Schijnt zo erg te zijn geweest dat het onspeelbaar was. Te weinig servers, te veel bugs die het onspeelbaar maakte ed. Schijnt een maand te hebben geduurd. Sommige zijn dan ook van mening dat de eerste maand BF2 gewoon een beta was :X

[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 27-10-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe vind ik de game geweldig. :)
Ik speel met de support kit, en wil die ook als eerst flink unlocken.
Vind de 88 LMG hele lekker spelen atm, goed wapen om alles van te unlocken of zijn er veel betere keuzes?
Ik zie veel support spelers met M27 IAR lopen heeft dat een reden? (beste met bepaalde unlocks?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Weet iemand het command voor zo'n fps meter? Had het ergens gelezen op tweakers, maar kan het niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

punkbuster geupdate maar kan nog steeds geen server joine iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
ctrl+alt+s denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:33:
Juist ik ben nep :O

Nee ik ben geen black ops-fanboy maar had wel hoge verwachtingen van BF3. Ik zit die problemen heus niet te plekke te verzinnen. Het komt natuurlijk ook door mijn browsersettings dat battleLog opeens in het Duits is. Tuuuuurlijk!

Mijn systeem:
AMD Athlon II X4 630 @ 2.8ghz
4GB DDR2 RAM
XFX HD4870
Ik zou zeggen, draai het eens om:

Als jij degene bent die problemen heeft, maar de rest niet? Hint: Wikipedia: Occam's razor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Michielodc schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:38:
Weet iemand het command voor zo'n fps meter? Had het ergens gelezen op tweakers, maar kan het niet meer terug vinden.
Eerst naar console met:
`
Dan:
Render.DrawFps 1

Tip:
Met het command list kun je alle commands zien.

[ Voor 56% gewijzigd door - J.W. - op 27-10-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:33:
Nogmaals: Punkbuster updaten

De servers draaien de laatste versie, niet elke client update even goed. Dus svp updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 11:51
Stewie! schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:20:
[...]

Dat is niet per definitie waar.

Rubberbanding kan ook komen door:
1) te weinig resources op de game PC (CPU/ram/hdd)
2) een slechte verbinding (packet loss, denk aan wifi)
3) je netwerk kaart: zie Bad Company 2, daar werd het rubberbanding probleem opgelost door de netwerk stack te herschrijven om rekening te houden met bepaalde realtek NICs die een bepaalde buffer kleiner hebben waardoor rubberbanding ontstond
4) of door te weinig resources op de server, dat is ALTIJD te zien als bad frames of dropped frames waarbij een bad frame niet binnen 1/36ste van een seconde is afgehandeld en een dropped frame helemaal niet aan begonnen is.
Rubberbanding kan ook voorkomen als je een i3d server gebruikt.. Hooo!! Sorry hoor, kon het niet laten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 16:55
BobbyDgtl schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:32:
Ik krijg hier van bol.com een redeemcode in origin, voor de warfarepack. BF3 is nog steeds niet geleverd, en dat zal wss pas morgen gebeuren. Zou ik met die code ook direct BF3 kunnen downloaden? (zit nu op werk en origin is hier geblokkeerd)

de tering dat is slecht... all4games wasz wel optijd 8) ( geen reclame.. just sayin )
had je 'm beter nog bij de intertoys kunnen kopen ( of mediamarkt.. wil geen reclame maken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:41:
[...]

Nogmaals: Punkbuster updaten

De servers draaien de laatste versie, niet elke client update even goed. Dus svp updaten.
Heb ik toch al gedaan, ik maak zon rage-post toch niet zomaar!

En jullie zeggen nu wel dat ik de enigste ben die last heeft van al deze problemen, kijk eens op battleLog forums!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 12:53

Oxigeon

En zo is dat!

Jovas schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:42:
[...]

Rubberbanding kan ook voorkomen als je een i3d server gebruikt.. Hooo!! Sorry hoor, kon het niet laten.. ;)
Rubberbanding heb ik ook last van en ik speel op de PS3. Zal dus niet alleen aan de servers van i3d liggen dunkt me

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Wat mij in ieder geval opvalt is dat de map Tehran Highway op elke server lijkt te laggen. Dat is opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Gister kon ik prima spelen zonder veel crashes maar vandaag word ik om de 5 minuten gedisconnect van de server...

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

rickyy schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:46:
Gister kon ik prima spelen zonder veel crashes maar vandaag word ik om de 5 minuten gedisconnect van de server...
Punkbuster updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:35:
[...]

Lijkt er wel op, die hele campaign bestaat uit: Press [E] en cutscenes man.
Van alle vids die ik heb gezien ben ik dat met je eens, het schijnt hip te zijn blijkbaar die stomme quicktime/semi-quicktime events.

Singleplayer heeft nooit tot de core gameplay van BF gehoord in tegenstelling tot COD.

[ Voor 14% gewijzigd door Flex0r op 27-10-2011 15:48 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou die m1911 is ook een teleurstelling! In BC2 klonk 'ie nog behoorlijk krachtig, nu lijkt 'ie meer op de MP443 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:43:
[...]

Heb ik toch al gedaan, ik maak zon rage-post toch niet zomaar!

En jullie zeggen nu wel dat ik de enigste ben die last heeft van al deze problemen, kijk eens op battleLog forums!
Ja dit is intern ook besproken en de logfiles laten zien dat het telkens PB kicks zijn ivm een oude clientside PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:47:
[...]

Ja dit is intern ook besproken en de logfiles laten zien dat het telkens PB kicks zijn ivm een oude clientside PB.
Weet jij waarom zhinto op Battlelog een methode geeft waarbij je files handmatig moet plaatsen of vervangen?
Waarom geeft hij niet gewoon de link naar PBSetup?
Of is PBSetup niet up to date?
edit: ik vraag het omdat ik de game zelf nog niet heb gespeeld. Wacht bewust tot morgenmiddag omdat ik nu nog wat schoolwerk heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 27-10-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Asgaro schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:49:
[...]

Weet jij waarom zhinto op Battlelog een methode geeft waarbij je files handmatig moet plaatsen of vervangen?
edit: ik vraag het omdat ik de game zelf nog niet heb gespeeld. Wacht bewust tot morgenmiddag omdat ik nu nog wat schoolwerk heb.
EA heeft eerder toegang tot PB updates dan dat ze uitgebracht worden - dus dat kan het zijn.

Tweede meer waarschijnlijke is dat de PB updater bepaalde services aan moet maken om geupdate te blijven (pb service A, B, Z, whatever al die services tegenwoordig zijn). Niet elke PC laat dat toe, en BF3 werd uitgebracht met een PB installatie die niet bij elke pc succesvol is verlopen. Ze fixen dit in de 2e client patch, maar in de tussentijd willen ze van de gamers af en zijn alle servers gedwongen geupgrade met de nieuwste PB, als client moet je dus mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:49:
[...]

Geen idee, op de PB site stond idd dat PBSetup de makkelijkste manier was. Maar ik heb het op de manier van zhinto gedaan inderdaad.

Nog 3 minuten in de rij voor ivechat, ik verwacht niet dat ze me een refund kunnen geven maar ik ga het gewoon proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 13:03

Vrijdag

De Zwarte

BobbyDgtl schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:32:

Nee, die code is alleen voor marketplace voor die extra dlc, niet voor het spel zelf :)

Ik heb zojuist mijn exemplaren (1 voor mijn vriendin en 1 voor mij) voor de Xbox Limited Edition gekregen van Bol en wat ik wel aardig vond was dat er in het doosje een aantal flyers zaten. Zo krijg ik nu dus ook de M1911 silenced handgun (via de EA Gunclub) en heb ik blijkbaar ook recht op toegang tot de beta van Mass Effect 3. En krijg je meteen al Mass Effect 3 geskinde dogtags :D
Er zat ook nog wat in van Medal of Honor maar daar was verder geen info over.

Net ook een mailtje van Bol met code voor de Physical Warfare pack maar dat is er maar een terwijl ik twee exemplaren heb. Als ik morgen nog geen twee heb bel ik ze wel even, heeft toch niet zo heel veel haast.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb eens gekeken op die link die zhinto gaf:
volgende files moet je download en op je pc zetten:
PB Client v2.279 for Win32 Filename: wc002279.htm => 2.279 (is client file)
PB ClientA v1386 for Win32 Filename: wa001386.htm => 1.386 (is server file

Als je nu naar mijn PBSetup screen kijkt komen de version numbers overeen, dusja wie schrik heeft van het werk dat zhinto geeft, moet PBSetup maar proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:54:

Nog 3 minuten in de rij voor ivechat, ik verwacht niet dat ze me een refund kunnen geven maar ik ga het gewoon proberen.
Die livechat is anders ook vrij waardeloos.. Ze zeggen wsl dat je Origin en BF3 opnieuw moet installeren en als dat niet werkt je nog eens 30 minuten in de rij mag gaan staan voor support. Heb zelf problemen met BC2 in Origin (ja ja, BF3 is hier nog niet binnen :P ) en ik heb niet het idee dat men bij de support in staat is er iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Asgaro schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:03:
Ik heb eens gekeken op die link die zhinto gaf:
volgende files moet je download en op je pc zetten:
PB Client v2.279 for Win32 Filename: wc002279.htm => 2.279 (is client file)
PB ClientA v1386 for Win32 Filename: wa001386.htm => 1.386 (is server file

Als je nu naar mijn PBSetup screen kijkt komen de version numbers overeen, dusja wie schrik heeft van het werk dat zhinto geeft, moet PBSetup maar proberen :)
Dit krijg ik ook in mijn PB schermpje. Net joinde ik een server en voor ik het wist was ik alweer disconnected...

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Gisteren de AN-94 unlocked. Ik weet niet of de recoil wat groter is dan op de beta, maar verder is het nog steeds een geweldig wapen. Wel vaak even switchen tussen burst en auto na spawnen. Reflex RDS is 235 kills, dus dat duurt nog even.

Iemand al de coop wapens geunlocked? Ik hoorde dat je die missies wel 4+ keer moet doen om alles te unlocken.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben , maar ik heb vaak dat ik de 1ste 3 a 4 potjes gewoon niet kan spelen omdat ik er dan of uitgegooid word , terug naar windows ( terwijl de game nog wel draait) en dan kom ik er niet meer in. En een ander probleem wat ik soms heb is dat de maps bijna geheel zwart is.

En dat laatste is wel een graphic driver issue heb ik het idee , want als ik met de AA speel word t weer goed.

Maar het is wel heel irritant , want ik moet eerst 4 servers joinen alvorens ik gewoon kan spelen.
Want daarnaa is er ook helemaal niks meer aan de hand en draait de game als een zonnetje.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:16

ronalddus

Buffalo77

Ik wil met een paar vriend een 'partyjoin' doen, maar ik krijg geen meldingen (pop-ups) om te acepteren om de game te joinen. Doe ik iets fout ofzo??

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Oei oei oei... ik zie toch wel heel veel slechte berichten m.b.t. dag 1-2 battlefield 3.

net ook een sms van een maatje gekregen die al speelt die zegt dat die van absolutely loving the game to i totaly hate this game is gegaan nadat die een paar uurtjes MP heeft gespeelt. hij zegt dat er meer bugs inzitten dan de beta had en contstant disconnected wordt.

ikzelf ga het vanavond ervaren en hoop op een betere indruk dan wat ik hoor en hier lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Flghter1982 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:24:
Oei oei oei... ik zie toch wel heel veel slechte berichten m.b.t. dag 1-2 battlefield 3.

net ook een sms van een maatje gekregen die al speelt die zegt dat die van absolutely loving the game to i totaly hate this game is gegaan nadat die een paar uurtjes MP heeft gespeelt. hij zegt dat er meer bugs inzitten dan de beta had en contstant disconnected wordt.

ikzelf ga het vanavond ervaren en hoop op een betere indruk dan wat ik hoor en hier lees :)
Misschien hem ook even naar PB verwijzen om daar de update te downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Ik heb heel veel slechte berichten over de BF3 campaign gehoord, maar heb hem nu een paar uur gespeelt en ik vind het echt super vet! Wel aardig wat bugs dat dingen door elkaar heen gaan enzo, maar niet storend.

Tevens heb ik nu 3 DLC's lol :P, Back to Karkand, Physical Warfare Pack en SPECACT :D.

[ Voor 3% gewijzigd door Louw Post op 27-10-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloonen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-03-2022
ronalddus schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:24:
Ik wil met een paar vriend een 'partyjoin' doen, maar ik krijg geen meldingen (pop-ups) om te acepteren om de game te joinen. Doe ik iets fout ofzo??
Heb ik met de beta ook gehad. Bij mij bleek het aan de browser te liggen. Nu chrome opnieuw geinstalleerd, en kreeg gelijk een plugin update van batllelog. Nu werkt alles toppie!

Kun je ff proberen ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Louw Post schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:26:
Ik heb heel veel slechte berichten over de BF3 campaign gehoord, maar heb hem nu een paar uur gespeelt en ik vind het echt super vet! Wel aardig wat bugs dat dingen door elkaar heen gaan enzo.

Tevens heb ik nu 3 DLC's lol :P, Back to Karkand, Physical Warfare Pack en SPECACT :D.
Af en toe mannetjes die door gesloten deuren lopen, of allies die je tegen een muur pletten omdat je in hun (scripted) pad stond.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Laatst online: 12-09 14:33
Zo, ik heb nu volgens Battlelog iets meer dan 1,5 uur MP gedaan en ik moet zeggen: Wat een fantastisch spel! Ik heb me kostelijk vermaakt en het spelen ging beter dan ik dacht. Net de M249 geunlocked, al ging het daarmee even niet zo goed aangezien je door die iron sights bijna niets ziet. Alles op zijn tijd :D

Zijn er tweakers die zin hebben om vanavond een potje te knallen met headset er bij (PS3)?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/lochii/

[ Voor 3% gewijzigd door its_Lochii op 27-10-2011 16:29 ]

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Kan iemand bevestigen dat zijn/haar origin pre-order incl. PWP werkt ?

Dus met het PWP items in game selecteerbaar en krijg je een aparte code voor de PWP of niet ?

[ Voor 6% gewijzigd door JT888 op 27-10-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

JT888 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:29:

Dus met het PWP ingame items en krijg je een aparte code voor de PWPof niet ?
Ik heb mijnes bij Wehkamp vandaan en bij installatie stond er dat de code voor BF3 limited edition was + PWP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Mon0lith schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:11:
[...]

Op de EA site je BF spellen aanmelden voor veteran status. Hoe meer BF games des te meer veteran status je krijgt.
(tip: BF Heroes kan je ook aanmelden zonder hem ooit gespeeld te hebben)
Enige wat ik krijg bij Veteran Status is het icoontje van Heroes, de rest (BF2, BF2142) is grijs... (en ja, BF2 staat nog steeds geïnstalleerd..)
Begrijp er de ballen van, van deze EA toestand..

nm; heb em al. Wat een wazig gedoe.. (nog eens inloggen met je gamespy id..)

[ Voor 7% gewijzigd door GurbY{nl} op 27-10-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
gyedema schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:31:
[...]

Enige wat ik krijg bij Veteran Status is het icoontje van Heroes, de rest (BF2, BF2142) is grijs... (en ja, BF2 staat nog steeds geïnstalleerd..)
Begrijp er de ballen van, van deze EA toestand..
Ga maar chatten met EA live support geven ze je meteen lvl 5 vetran ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:08
Opzich wel lekker. Ik heb Maandag mijn pre-order geannuleerd bij wehkamp om hem bij cdkeydiscount voor een paar euro minder te kopen om hem direct te kunnen spelen. Krijg ik nu van wehkamp gewoon mijn spectact key zodat ik deze ook krijg :) zonder te hoeven te betalen. Thx for en kudo`s voor wehkamp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:47:
Nou die m1911 is ook een teleurstelling! In BC2 klonk 'ie nog behoorlijk krachtig, nu lijkt 'ie meer op de MP443 :(
Je kunt er nog steeds goed mee killen anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Flghter1982 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:24:

Speel het al sinds maandag (proxy truukje) en heb me uitstekend vermaakt met de mp laatste dagen. Vind het allemaal wel meevallen met de bugs..maar goed nu is de full blown launch dus maar eens kijken hoe het vanavond gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Voor de Beta van BF3 had ik Vista met SP2 nodig.
In de specs van BF3 staat Vista met SP1 als prerequisite.

Nu wil ik weten of ik met SP1 gewoon vooruit kan? Aangezien ik met geen mogelijkheid SP2 op mijn Vista krijg zonder dat ik de hele machine opnieuw moet inrichten, waar ik eigenlijk geen zin in heb...

Kan iemand verifieren dat het werkt op SP1 van windows Vista (x64)?

Bij de Beta kreeg ik continu de melding dat ik het spel opnieuw moest installeren, ook na het wijzigen van de registry key en de mapnaam etc.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 11:51
JT888 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:29:

Dus met het PWP items in game selecteerbaar en krijg je een aparte code voor de PWP of niet ?
Ik heb een LE pre-order van Origin, en heb vanmorgen twee mails gehad, een voor BF3 LE, en een voor de PWP. De PWP krijg je een aparte code voor in je mail, en die kun je in Origin verzilveren.

Ik ga vanavond als ik ga gamen kijken of het werkt, nu eerst andere dingen, ik kan niet de hele dag gamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Brutal1ty schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:28:
Het spel loopt ''OK'' en speelbaar bij mij met settings wat lager, maar er is 1 ding waar ik super allergisch voor ben wat zowel in Single als Multiplayer voorkomt...

Negative Mouse Acceleration. Voelt aan alsof je met analoge stick op een controller speelt, maar dan op je muis zeg maar. Als ik langzaam met m'n muis van links naar rechts over m'n grote muismat ga, draait hij 2x 360 graden. Doe ik dit razendsnel kom ik nog niet op 1 compleet rondje van 360 graden. Dus hoe sneller je de muis beweegt, hoe LANGZAMER hij in het spel gaat.

Dit had ik in de beta niet, en in de final wel... Tevens ben ik niet de enige die dit heeft, maar er is nog geen oplossing voor zover ik weet. Spel opnieuw installeren werkt niet, mousedrivers aan/uit helpt niet, in windows staat acceleration uit en in het spel is er maar 1 sensitivity balk die werkt bij de opties en ''raw input'' doet he-le-maal niks, in tegenstelling tot de beta. Beste oplossing is sensitivity in-game hoog zetten en DPI op de muis zo laag mogelijk, maar dat is niet bepaald prettig voor het snipen van headshots (wegens pixel skipping) en het probleem is dan alsnog niet helemaal weg...

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Het is zeer frustrerend en komt erg raar en amateuristisch over dat dit in de beta geen issue was en nu wel... Het bederft m'n plezier echt serieus.
Er is nog geen oplossing bekend. De dpi verlagen is vooral symptoombestrijding, het enige wat je doet is dat je het moeilijker maakt om je crosshair snel te bewegen waardoor het probleem minder snel voorkomt. Maar zelfs op een dpi van 400 is de negatieve accelleratie nog duidelijk merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bassbounce schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:40:
Bleh :'( ,

Ik heb bij elke map last van het Battlefield 3 Map Change/Load Crash.
Ik kan onmogelijk multiplayer spelen.

Drivers zijn up 2 date.

Q6600
HD4870
4GB
Win7
Zijn ze echt wel up to date?

http://support.amd.com/us...MDCat1110PreDriverV3.aspx
Deze beta driver is meer op BF3 gemaakt.
Werkt uitstekend hier, een stuk beter op spelletjes in vergelijking met de vorige gecertificeerde driver ofschoon ik geen BF3 speel :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook een directx error gehad die krijg ik continu bij het joinen van een game zegt dat device or update not supported is heb net de laaste nvdia driver geinstalleerd en heb een GTX560 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:47:
Hebben jullie deze mail nog niet gehad ?
ik kreeg 2 mails van origin, dacht eerst al 2 keys gehad te hebben :P

Bestelnummer: xxx
Product-id: xxx
Productnaam: Physical Warfare-pakket
Releasedatum: 26 oktober 2011
Digitale rechten: xxxx-xxxx-xxxx-xxxx
Oh nee deze mail heb ik niet gehad dat verklaard een boel heb namelijk geen PWP ingame !!

Ja ook Origin Pre-order en dus recht op de PWP ...

[ Voor 4% gewijzigd door JT888 op 27-10-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Laatst online: 08-08 21:29
Hier een C4 demo (Rage)

Battlefield 3 TEAMKILLING! (with funny REACTIONS!)

YouTube: Battlefield 3 TEAMKILLING! (with funny REACTIONS!)

Vooral voor de jet campers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:46:
Iemand ook een directx error gehad die krijg ik continu bij het joinen van een game zegt dat device or update not supported is heb net de laaste nvdia driver geinstalleerd en heb een GTX560 TI
Nvidea drivers != DirectX

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Voor de liefhebbers: Aggressive heeft een 64 man server draaien, voeg toe aan uw favorieten! :)
Sinds release bomvol!
http://battlelog.battlefi...VE-Gameplay-Max-ping-100/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar krijg dus met de laatste en die beta drivers allebei een error geen idee waar het aanligt iemand sugesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
unfor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:49:
Voor de liefhebbers: Aggressive heeft een 64 man server draaien, voeg toe aan uw favorieten! :)
Sinds release bomvol!
http://battlelog.battlefi...VE-Gameplay-Max-ping-100/
Hier kom ik vanavond ook nog snel ff een kijkje nemen!

;)
Pagina: 1 ... 15 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien