Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 09:13

Aid

Ik heb gisteren het spel gekocht voor de PS3. Mijn eerste indruk is dat het spel in vergelijking met Bad Company 2 een lager tempo heeft; minder actie, meer lopen. Daarom komt het wel is voor dat ik iets van 1700 punten heb, met een K/D van bijv. 2/1 in Conquest. Soms loop ik wel is 5 min rond in een volle server zonder iemand tegen te komen (ligt natuurlijk wel aan de grote van de map). Het is ook wat moeilijker dan BC2. In BC2 behoorde ik regelmatig tot de top 3 terwijl ik in BF3 moeite heb om enigzins in de middenmoot te eindigen. Dat komt denk ik doordat de besturing net iets anders is in BF3

Grafisch is het een van de mooiere spellen, het ziet er gewoon heel strak uit en het spel loopt gewoon heel lekker met een vaste framerate. Dus geen Black Ops PS3 tafarelen aanwezig :). De anti aliasing is ook velen malen beter dan BC2. Wat ik wel mis is de destructie van BC2, daar kon je zo goed als elke muur opblazen. In BF3 is dat gewoon veel minder, jammer...

Verder viel het mij wel op dat de servers vaak crashen, het is mij gisteren al een aantal keer overkomen. Waarschijnlijk heeft dat te maken met het feit dat het spel nog nieuw is, dus dat zullen ze vast wel in de loop van de tijd oplossen.

Wat ik nog vergeten was toe te voegen, het geluid is waanzinnig!!! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Aid op 27-10-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 16:55
hoe is de engine in tegenoverstelling tot de beta ?
is deze stabieler ? lichter ? zwaarder ?

Vanavond spelletje spelen na 't werk.. maar vroeg 't me nu alvast ff af..
zit te twijfelen om n gtx580 oid te halen.. heb nu n gtx460 ssc
( sli niet mogelijk niet :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat origin een kut programma ....
ik krijg bf3 niet eens draaiend zo ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zijn hier mensen die een russische key hadden en de english patch gebruikt hebben om hem Engels te maken waarbij Battlefield 3 nu wel in Engels werkt?

Gister werkte BF3 niet nadat ik net een Windows herinstallatie had gedaan. Ik heb toen weer een herinstallatie gedaan (blijf bezig zo), nu heb ik net BF3 geïnstalleerd, en eerst een keer gestart zonder de languagepatch te gebruiken. Het spel startte op in het Russisch en ik kon spelen, nu heb ik net weer de language files + patch gedaan en nu start het spel wel op maar mijn game blijft zwart en ik hoor alleen geluid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Patientzero schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:03:
hoe is de engine in tegenoverstelling tot de beta ?
is deze stabieler ? lichter ? zwaarder ?

Vanavond spelletje spelen na 't werk.. maar vroeg 't me nu alvast ff af..
zit te twijfelen om n gtx580 oid te halen.. heb nu n gtx460 ssc
( sli niet mogelijk niet :( )
Game draait stukken beter dan de beta, de meeste bugs van de beta zijn er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:40

Eagle Creek

Breathing security

Qlii256 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:33:
[...]

Dus die paar mensen die daarjuist gepost hebben dat ze de toren al hebben zien omvallen zijn dikke leugenaars?
Maar is dat zo?
Als je even terugdenkt aan BC2 Heavy Metal. De wieken van de windmolens zijn ook destructable. Je hebt alleen een enorm gigantische hoeveelheid vuurkracht nodig om ze eraf te krijgen. Ongeveer 10 minuten met een Apache met gunner en pilot en C4 erop los beuken en ze komen los (of: verdwijnen ;)).

Als er net zoiets met die toren aan de hand is, kan ik me voorstellen dat sommigen hem neer hebben zien gaan en anderen niet.
BioHazard schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:43:
[...]

Men activeerd hem via een omweg. Nog een kwartiertje wachten, dan mag jij ook.
Was het maar waar. Ik moet de hele dag werken, tot 9 uur vanavond, en morgen weer vroeg op :(.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Arnevld schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:50:
Gister wel wat last gehad van rubberbanding en scheldende COD figuren van 12 hmmm
Wat is rubberbanding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Wat gebeurt er als je een elastiekje uittrekt en loslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je vooruit rent, dat je elke keer even 'stopt' of zelfs 'terug teleporteer' naar een eerdere locatie.
YouTube: Battlefield 3 Rubberbanding.
Goed voorbeeld, hij loopt dus gewoon rechtdoor, maar je ziet hem dus random stilstaan/terugschieten.
Vinno schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:44:
Ik heb nog geen Commo Rose kunnen ontdekken bij de PS3, of zie ik nou iets gigantisch over het hoofd?
Target een assault/support en druk op select, als je mazzel hebt werkt dit (mijn geval, werkte dus niet :P).3

En mijn hoogste score met 1 'chain', 540 punten :D (tank disable, tank kill, 3 kills, suppressive bonus, kill assist :P).

[ Voor 61% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2011 10:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Kan ik ook nog t GoT platoon joine of is deze vol?

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
De niet-officiële Catalyst Application Profile 11.9 CAP4 is vanaf heden te downloaden.

Deze drivers zouden een verbetering in crossfire scaling moeten geven voor diegene met een crossfire setup.

TweakTown

Note: This Catalyst Application Profile is not provided directly by AMD
. Rage3D have posted their AMD Catalyst Application Profile - 11.9 CAP4. The new profiles added are great for the latest games, with improves such as:

Battlefield 3 - Provides great CrossFire scaling and resolves stuttering issues when running in CrossFire mode
...
The CAP's are compatible with Catalyst 10.2 and newer releases. It's great to see community work here, BF3 and CF issues being fixed so quick - you would think AMD would be on it quicker than a house on fire...
Initial reports of these are that they are great and give a huge improvement to AMD CrossFire users
Ze staan (nog) niet op de AMD site, echter wel hier te verkrijgen: AMD 11.9 CAP4

Ik zal later nog even laten weten of deze drivers voor mij een performance increase hebben gegeven.

[ Voor 9% gewijzigd door Indy91 op 27-10-2011 10:13 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Eagle Creek schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:05:
[...]

Als er net zoiets met die toren aan de hand is, kan ik me voorstellen dat sommigen hem neer hebben zien gaan en anderen niet.
Omvallen van de Antenne @ Caspian Border is gelinkt aan het aantal tickets. Als het aantal tickets een vastgesteld getal heeft bereikt gaat de toren om.

Ik kan de tweet ff niet vinden, maar is door DICE bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Moet denk ik een GoT2 platoon komen zo te horen haha , is een GOTBF3.nl clan platoon en een public GoT platoon.
Zit toch verschil in en lees je er even op in op onze website als je intresse hebt in clanbased oorlogvoeren.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Dus de toren gaat sowieso om? Zonder daar iets voor te hoeven doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Fonta schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:15:
Dus de toren gaat sowieso om? Zonder daar iets voor te hoeven doen?
Inderdaad, inmiddels heb ik de bewuste tweet gevonden:

http://twitter.com/#!/Thylander/status/128938660321165312

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Een paar bugs die ik merkte tijdens het spelen op de Xbox360 ( dus de full versie niet de beta )

- wordt soms uit de squad geplaatst en kan dan niet meer joinen/deployen maar de naam blijft staan.. bug ?
- 'rubberbranding' heb ik soms ook last van.. lijkt op lag , maar toch anders
- Wanneer je op een rots zit en schiet met bijv een sniperrifel dan glij je naar voren.. Als je glijd na het schieten zou het achteruit moeten zijn ipv vooruit.. meerdere malen voorgekomen.
- Na het spelen van een match krijg ik soms een vervorming in het beeld.. gewoon een grafische fout.. bij het volgende potje is het weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ongekende vette game. Wat een graphics! Er is wel één ding waar ik mee zit:

Mijn muis is te gevoelig. Het lijkt alsof mijn muis elke micro beweging van mijn hand registreert waardoor het scherm niet echt ''soepel'' loopt als ik met de muis kijk. Een soort stotteren zeg maar. Als ik van mijn muis afblijf en beweeg is er niks aan het handje, dus dat het aan mijn muis ligt is wel duidelijk. Veranderen van raw settings of de sensitivity bar aanpassen heeft nergens invloed op.

Ik vroeg me af of er een soort third party software is die je muis minder gevoelig maakt. Ik weet nog dat Crysis een ''smooth'' mouse functie had. Dat werkte perfect! Zoiets zoek ik dus. Of zal een lagere DPI muis het probleem ook oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:34:
Wat een ongekende vette game. Wat een graphics! Er is wel één ding waar ik mee zit:

Mijn muis is te gevoelig. Het lijkt alsof mijn muis elke micro beweging van mijn hand registreert waardoor het scherm niet echt ''soepel'' loopt als ik met de muis kijk. Een soort stotteren zeg maar. Als ik van mijn muis afblijf en beweeg is er niks aan het handje, dus dat het aan mijn muis ligt is wel duidelijk. Veranderen van raw settings of de sensitivity bar aanpassen heeft nergens invloed op.

Ik vroeg me af of er een soort third party software is die je muis minder gevoelig maakt. Ik weet nog dat Crysis een ''smooth'' mouse functie had. Dat werkte perfect! Zoiets zoek ik dus. Of zal een lagere DPI muis het probleem ook oplossen?
De game heeft op het moment erg veel problemen met (negatieve) mouse acceleratie, dit zat niet in de beta. Er wordt online op forums gemeld dat met een lagere dpi het minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Welke muis heb je? Dat is wel vrij essentieel ;-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh

Ik heb een beetje zitten spelen met mijn muissoftware (Setpoint in mijn geval) i.c.m. met de instellingen in-game. Na 2 dagen pielen heb ik nu een redelijk acceptabele setting gevonden, maar duurt nog even voordat ik het helemaal goed heb denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Mu.siQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:35:
[...]

Inderdaad, de laser sensors op nieuwe razer muizen zijn namelijk standaard al vrij "jittery"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
super vette game. kan alleen maar 5 min spelen dan knalt die eruit naar windows. komt hier nog een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Dit is volgens mij het grootste topic op de officiële forums.

Sommige mensen hebben daar ook met hun configs gespeeld en er zijn een drietal settings voor mouse input die je nog kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:40

Eagle Creek

Breathing security

jakz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:37:
super vette game. kan alleen maar 5 min spelen dan knalt die eruit naar windows. komt hier nog een fix voor?
Lijkt me niet echt dat iemand hier een antwoord op kan geven met de huidige probleemstelling ;).

Ik verwacht geen "The after 5 minutes you will be reset to Windows desktop"-fix ;).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aid schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:56:
Ik heb gisteren het spel gekocht voor de PS3. Mijn eerste indruk is dat het spel in vergelijking met Bad Company 2 een lager tempo heeft; minder actie, meer lopen. Daarom komt het wel is voor dat ik iets van 1700 punten heb, met een K/D van bijv. 2/1 in Conquest. Soms loop ik wel is 5 min rond in een volle server zonder iemand tegen te komen (ligt natuurlijk wel aan de grote van de map). Het is ook wat moeilijker dan BC2. In BC2 behoorde ik regelmatig tot de top 3 terwijl ik in BF3 moeite heb om enigzins in de middenmoot te eindigen. Dat komt denk ik doordat de besturing net iets anders is in BF3

Grafisch is het een van de mooiere spellen, het ziet er gewoon heel strak uit en het spel loopt gewoon heel lekker met een vaste framerate. Dus geen Black Ops PS3 tafarelen aanwezig :). De anti aliasing is ook velen malen beter dan BC2. Wat ik wel mis is de destructie van BC2, daar kon je zo goed als elke muur opblazen. In BF3 is dat gewoon veel minder, jammer...

Verder viel het mij wel op dat de servers vaak crashen, het is mij gisteren al een aantal keer overkomen. Waarschijnlijk heeft dat te maken met het feit dat het spel nog nieuw is, dus dat zullen ze vast wel in de loop van de tijd oplossen.

Wat ik nog vergeten was toe te voegen, het geluid is waanzinnig!!! :)
De destructie is gewoon een stuk realistischer vind ik, speel even Seine Crossing en zie hoe die map in een half uur tijd van een mooie stad naar een ware puinhoop verandert, fenomenaal gewoon ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

jakz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:37:
Er zijn heel veel mensen met dit probleem in het technical help gedeelte van de battlelog forums. Daar kan je een stuk of 10 dingen vinden die je kan proberen, hoop dat één ervan voor je werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:43

Hupske

AFCA

Wanneer is back to karkand nou te spelen dan? Leuk zo limited edition, maar als het nog niet open is heb je er weinig aan. Heb zelf al gauw hier de zoekfuntie gebruikt, maar kon niet het antwoord vinden.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
hupske schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:44:
Wanneer is back to karkand nou te spelen dan? Leuk zo limited edition, maar als het nog niet open is heb je er weinig aan. Heb zelf al gauw hier de zoekfuntie gebruikt, maar kon niet het antwoord vinden.
Over ongeveer een maandje geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
MM- schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:43:
[...]

Er zijn heel veel mensen met dit probleem in het technical help gedeelte van de battlelog forums. Daar kan je een stuk of 10 dingen vinden die je kan proberen, hoop dat één ervan voor je werkt.
thx man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:35

Oxigeon

En zo is dat!

Jesh schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:45:
[...]

Over ongeveer een maandje geloof ik...
ja als ik het goed las ergens tegen het einde van dit jaar.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
SinergyX schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:06:

En mijn hoogste score met 1 'chain', 540 punten :D (tank disable, tank kill, 3 kills, suppressive bonus, kill assist :P).
Zo'n score kun je redelijk makkelijk halen. Gewoon als engi 3 mijnen op de weg leggen bij de vlag.
Na je dood blijven mijnen gewoon liggen (zelfs als je na je respawn nieuwe plaatst). Ik krijg regelmatig ineens 3-600 punten omdat er een APC, Tank of Jeep op mijn 10 minuten oude mijnen reden :D
Record tot nu toe in 1 combo is 1300 en een beetje.
Armde een MCOM, en ging prone liggen naar een oplegger. Kon mooi onder de oplegger door kijken. De tegenstander had dat blijkbaar niet verwacht. Kwamen 3 op me afrennen, met een 4e die ondertussen spawnde op zn squad. Allemaal dood. Snel reloaden, kwamen er nog 3 rond hetzelfde hoekje rennen :D

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik ga vanaf nu strenger zijn in m'n server selectie. 128 man is leuk, maar er zijn maar een aantal maps die hier geschikt voor zijn. Als je op de verkeerde map speelt is het één grote bende waar skill bijna niet meer aan te pas komt. Leuk om resupply en healing punten te krijgen, maar verder echt frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
128 man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Precision.Inc.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-07 10:54
Is het normaal dat ik 11,1 GB moet dowloaden?
Heb gewoon 2 dvd's maar bij installatatie kan ik alleen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

RocketKoen schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:51:
[...]
Zo'n score kun je redelijk makkelijk halen. Gewoon als engi 3 mijnen op de weg leggen bij de vlag.
Na je dood blijven mijnen gewoon liggen (zelfs als je na je respawn nieuwe plaatst). Ik krijg regelmatig ineens 3-600 punten omdat er een APC, Tank of Jeep op mijn 10 minuten oude mijnen reden :D
Record tot nu toe in 1 combo is 1300 en een beetje.
Armde een MCOM, en ging prone liggen naar een oplegger. Kon mooi onder de oplegger door kijken. De tegenstander had dat blijkbaar niet verwacht. Kwamen 3 op me afrennen, met een 4e die ondertussen spawnde op zn squad. Allemaal dood. Snel reloaden, kwamen er nog 3 rond hetzelfde hoekje rennen :D
Is het serieus dat ze blijven liggen na je dood? Dat vind ik dan wel een beetje aso. Dan moet ik zorgen dat ik die mijnen snel krijg. In BC2 gingen ze dacht ik weg als je ze neer had gelegd en je ging dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik vind wel dat die tanks veel kunnen hebben voordat ze kapot zijn.
6 RPG's en dan zijn ze pas disabled :/ niet eens echt kapot

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Eagle Creek schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:38:
[...]

Lijkt me niet echt dat iemand hier een antwoord op kan geven met de huidige probleemstelling ;).

Ik verwacht geen "The after 5 minutes you will be reset to Windows desktop"-fix ;).
Dat is een server-side probleem. Heel snel te zien of een server goed is of niet:
Kom je binnen halverwege een ronde en 50% van de teams staat op 0 punten, dan is de server niet goed geconfigureerd en ga je na een paar min een kick krijgen.
Oxigeon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:53:
[...]

Is het serieus dat ze blijven liggen na je dood? Dat vind ik dan wel een beetje aso. Dan moet ik zorgen dat ik die mijnen snel krijg. In BC2 gingen ze dacht ik weg als je ze neer had gelegd en je ging dood.
Ja, ik weet niet of het een bug is of niet.
Als je nog leeft, dan gaat bij het leggen van je 4e mijn je 1e mijn weg.
Ben je ondertussen gere-spawned, dan kun je weer 3 nieuwe mijnen leggen zonder dat het iets met de oude doet.

[ Voor 33% gewijzigd door RocketKoen op 27-10-2011 10:56 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Mon0lith schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:54:
Je moet ook van achteren op ze schieten.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:11
Hoe zit het met de graphic settings qua zichtbaarheid van enemies? Heeft het nut om alle grafische pracht en praal uit te zetten zodat je enemies beter ziet, of heeft dit bij BF3 niet zoveel nut?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Mon0lith schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:54:
Is sterk afhankelijk van waar je schiet! op de achterkant was ik met 2 RPG's klaar

Disabled gebeurd met 1 RPG op de tracks of motorcompartiment.

Heb ook al een APC in 1 schot uitgeschakeld, volgens mij kwam de RPG precies tussen turret en cabine in.

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
NoepZor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:56:
Hoe zit het met de graphic settings qua zichtbaarheid van enemies? Heeft het nut om alle grafische pracht en praal uit te zetten zodat je enemies beter ziet, of heeft dit bij BF3 niet zoveel nut?
Juist niet. hogere settings geven je betere textures, waardoor dingen juist beter opvallen.
Het is niet zo dat je bv. alle struiken en hoog gras "uit" kan zetten door je graphics settings maar laag genoeg in te stellen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
RocketKoen schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:59:
[...]

Juist niet. hogere settings geven je betere textures, waardoor dingen juist beter opvallen.
Het is niet zo dat je bv. alle struiken en hoog gras "uit" kan zetten door je graphics settings maar laag genoeg in te stellen.
A' la Q3A style :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rense2002 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:57:
[...]

Is sterk afhankelijk van waar je schiet! op de achterkant was ik met 2 RPG's klaar

Heb ook al een APC in 1 schot uitgeschakeld, volgens mij kwam de RPG precies tussen turret en cabine in.
Dit zijn tips waar we wat aan hebben. Gisteren werden we bestookt vanuit een tank van de "stadkant". Ik als enige kwam met het idee wat bazooka's op het af te schieten waarna hij een kogel of 6 het loodje legde. Ik moest dus de achterkant hebben (LOLZ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

[...]

Aha! weer wat geleerd :)
Wist ik niet, wel realistischer (was niet in BC2 dacht ik)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Ik had een hummer ge1shot met een Rpg vol op de motorkap (op zn grill overleefd deze het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM- schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:35:
[...]

De game heeft op het moment erg veel problemen met (negatieve) mouse acceleratie, dit zat niet in de beta. Er wordt online op forums gemeld dat met een lagere dpi het minder is.
Ah. Is negatieve acceleratie hetzelfde als over gevoeligheid, dan? Klinkt als het tegenovergestelde..
Mu.siQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:35:
[...]

Oh ja... Inderdaad :) een Logitech B110 optical USB muis.
Jesh schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:35:
[...]

Ik heb een beetje zitten spelen met mijn muissoftware (Setpoint in mijn geval) i.c.m. met de instellingen in-game. Na 2 dagen pielen heb ik nu een redelijk acceptabele setting gevonden, maar duurt nog even voordat ik het helemaal goed heb denk ik.
Hmm, volgens mij heb ik helemaal geen aparte muis software. Ik heb gewoon..... een muis, en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb laatst de BF3 Beta gespeeld en ik moet zeggen dat hij op mijn 9800GTX+ slecht loopt in window modus. Nu wik ik graag een nieuwe videokaart aanschaffen ervoor, maar wil er eigenlijk niet meer dan 100 euro aan uitgeven omdat ik toch niet veel meer game.

Iemand een tip welke videokaart BF3 goed laat lopen, maar niet zo prijzig is? Alleen BF3 en MW3 is hierbij van toepassing en de kaart moet dan dus ook ongeveer een jaartje meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Laatst online: 05-11-2020
Mon0lith schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:01:
[...]

Hier nog wat plaatjes met de exacte waardes die een tank overhoud als je hem raakt.

Het gaat hierbij om schoten die loodrecht op de tank kwamen, hoe schuiner je schiet hoe minder damage, opzich logisch en gaaf gedaan dus :)

[ Voor 16% gewijzigd door R3NSE op 27-10-2011 11:07 ]

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

hupske schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:44:
December.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Lees de TR en de TS er is een hardware topic voor BF3.

Dank u voor het begrip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Yzord schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:04:
Ik heb laatst de BF3 Beta gespeeld en ik moet zeggen dat hij op mijn 9800GTX+ slecht loopt in window modus. Nu wik ik graag een nieuwe videokaart aanschaffen ervoor, maar wil er eigenlijk niet meer dan 100 euro aan uitgeven omdat ik toch niet veel meer game.

Iemand een tip welke videokaart BF3 goed laat lopen, maar niet zo prijzig is? Alleen BF3 en MW3 is hierbij van toepassing en de kaart moet dan dus ook ongeveer een jaartje meegaan.
Een GTX 460 gaat BF3 wel trekken, niet op zn hoogst maar vast wel op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Mon0lith schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:01:
[...]
Jawel hoor :)

Nog een tip: als hij disabled is; wacht dan 15 seconden voordat je weer schiet. Het vuur haalt namelijk -langzaam- nog een paar procent eraf. Nog een RPG erop en boem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Zo nu 3 uur mp erop zitten en 2 uur SP.

Moet zeggen dat het grootste gedeelte van de maps er zeer strak uit zien en hebben echt het ouderwetse BF gevoel. Speelt lekker weg.

Maar Bijvoorbeeld zo'n map als metro vind ik om te huilen, ziet er ook vrij kaal uit in vergelijking met de andere maps.

Via de browser werken vind ik wel wat irritant, gewoon langzaam en geeft afentoe nog errors ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Sn0wblind op 27-10-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:39
Zojuist mijn eerste pot BF gespeeld, ze mogen wel wat aan hun spawn points doen. Het is niet best als je in 4 minuten speeltijd 3 keer recht voor een tegenstander spawned

Verder heb ik ook het probleem dat die na ongeveer 5 minuten op zwart gaat en er niks gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

Ah, dat was een bug in BF2, dan deed de shell dubbele schade, wellicht hier ook het geval.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe gaat eigelijk de RPG later werken? Wordt dit gewoon een 'target lock guided' of moet je nog steeds met zo'n tracer-gun werken?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rense2002 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:06:
[...]

Hier nog wat plaatjes met de exacte waardes die een tank overhoud als je hem raakt.

Het gaat hierbij om schoten die loodrecht op de tank kwamen, hoe schuiner je schiet hoe minder damage, opzich logisch en gaaf gedaan dus :)
heb ze eens eventjes bekeken en het is idd het beste op de tank vol op zijn achterkant te raken. Wel moet je zorgen dat je er zelf ook helemaal recht achter staat zodat de kogel niet "afketst"op de armor van de tank maar direkt inslaat. Nogmaals dank voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
OMG worden jullie niet gek van het WACHTEN steeds tussen de mappen door?
1:25 alleen al als het dezelfde map is |:(
Op z'n minst laat ons dan de layout kunnen aanpassen

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:26
Dat wachten tussen de potjes duurt inderdaad wel lang. (PS3)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rivanov schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:13:
Dat wachten tussen de potjes duurt inderdaad wel lang. (PS3)
ja dat klopt. Maar wat ik echt irritant vind is dat ik niet kan zien wanneer ik terug mag spawnen. Ik moet vaker 3x op kruisje duwen voordat ik weer spawn. Loopte r ergens een timer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Voor de ati mensen echt de tip om de cap4 te installeren, bij mij onwijze performance boost gegeven.

http://battlelog.battlefi...view/2832654489415122739/

Loopt nu zoals het hoor, smooth like a....

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:26
Heb inderdaad wel 's gehad dat ik helemaal niet meer kon spawnen. Welke class ik ook selecteerde. Daarna ineens wel. Maar is het misschien zo dat je een class niet meer kunt selecteren als een andere teamgenoot die class al is? Want ik wilde support kiezen, maar dat kon niet. Toen ik assault selecteerde, spawnde ik wel.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister avond even een paar potjes gedaan in de GoT server 64 man, wat een super spel! Soms alleen een beetje een chaos in dat level met die grote tunnel en die kleine gangen aan de zijkant, metro is nog erger maar wel super vet! Cod is vet... maar dit is gewoon te ziek.
Vanavond maar weer ff knallen dan vanaf 8 uur zit ik in GoT64! Ohja mijn nickname is woot1987. weet nog niet hoe ik dat kan veranderen, vanavond ff opzoeken :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
AllSeeyinEye schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:08:
[...]

Ah, dat was een bug in BF2, dan deed de shell dubbele schade, wellicht hier ook het geval.
Nee het hoort zo (in BF3 iig). Tanks/pantserwagens zijn niet overal even dik bepantserd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Oxigeon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

ja dat klopt. Maar wat ik echt irritant vind is dat ik niet kan zien wanneer ik terug mag spawnen. Ik moet vaker 3x op kruisje duwen voordat ik weer spawn. Loopte r ergens een timer ofzo?
Ja rechtsbovenin, als je X drukt terwijl de timer loopt gebeurt er niks.
Zodra er "Deploy" staat en je drukt X spawn je direct!

Zat gister ook de hele tijd te rammen, totdat ik dat zag staan :P

[ Voor 0% gewijzigd door Vinno op 27-10-2011 11:19 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vinno schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:18:
[...]

Ja rechtsbovenin, als je X drukt terwijl de timer loopt gebeurt er niks.
Zodra er "Deploy" staat en je drukt X spawn je direct!

Zat gister ook de hele tijd te rammen, totdat ik dat zag staan :P
Weer wat slimmer geworden ;). Heb me 2 minuten geleden trouwens aangemeld voor de Gathering of Tweakers Platoon via het battlelog. Bestaat er trouwens een mogelijkheid om dan online 1 van de platoonmembers te joinen zodat je ook een potje tegen/met elkaar te beuken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:15:
Voor de ati mensen echt de tip om de cap4 te installeren, bij mij onwijze performance boost gegeven.

http://battlelog.battlefi...view/2832654489415122739/

Loopt nu zoals het hoor, smooth like a....
Alleen relevant voor crossfire gebruikers, toch? Ik heb een enkele 6970.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Oxigeon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:26:
[...]

Weer wat slimmer geworden ;). Heb me 2 minuten geleden trouwens aangemeld voor de Gathering of Tweakers Platoon via het battlelog. Bestaat er trouwens een mogelijkheid om dan online 1 van de platoonmembers te joinen zodat je ook een potje tegen/met elkaar te beuken?
In het spel, als je multiplayer selecteert, kan je naar Squad gaan en dan kan je mensen uitnodigen (zeg het nu ff uit mijn hoofd, dus pin me der niet op vast :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Laatst online: 21:58

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Gisteren wel even de fan snelheid van mijn HD5870 aan moeten passen, standaard instellingen gingen over de 80 graden (Blue screen). Nu draait ie super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Tussen de unlock van de Engineer zie je de M4 staan waarvoor je 40000 Engineer score moet hebben. Maar als USA Engineer begin je al met de M4A1, weet iemand wat er anders aan deze is?

Er staat verderop ook de M4A1 met Russische vlag, wat denk ik betekend dat je die dan ook bij de Russen kan gebruiken. Wat maakt de M4 dan anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vinno schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:30:
[...]

In het spel, als je multiplayer selecteert, kan je naar Squad gaan en dan kan je mensen uitnodigen (zeg het nu ff uit mijn hoofd, dus pin me der niet op vast :))
Maar ik neem aan dat je die mensen dan in je PSN vriendenlijst moet hebben staan lijkt me :$? of kun je ze ook in de BF3 friendlist hebben staan? Weet niet of er verschil inzit ofzo. Tis maar een vraagje :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

EnigmaNL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:32:
Tussen de unlock van de Engineer zie je de M4 staan waarvoor je 40000 Engineer score moet hebben. Maar als USA Engineer begin je al met de M4A1, weet iemand wat er anders aan deze is?

Er staat verderop ook de M4A1 met Russische vlag, wat denk ik betekend dat je die dan ook bij de Russen kan gebruiken. Wat maakt de M4 dan anders?
Als ik het zo bekijk, zou dat wel het geval moeten zijn, zo heb je ook de AKS-74u, die je als Rus meteen hebt, maar dus later ook bij de amerikanen krijgt?
Oxigeon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:33:
Maar ik neem aan dat je die mensen dan in je PSN vriendenlijst moet hebben staan lijkt me :$? of kun je ze ook in de BF3 friendlist hebben staan? Weet niet of er verschil inzit ofzo. Tis maar een vraagje :$
Je BF3 friendlist is puur voor die battle-feed en dergelijke, je kan ook op de pagina live zien of iemand een game in gaat. Maar ingame werkt alles enkel via PSN friends.

Kijk anders hier
http://battlelog.battlefi...toon/2832655240991341619/
Daar staan ook de PSN namen bij onze GoT clan, die zou je dan kunnen toevoegen op PSN.

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Oxigeon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:33:
[...]

Je moet ze wel echt toevoegen aan je PSN ja, een platoon joinen is niet genoeg om het maar zo te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:35:
[...]

Als ik het zo bekijk, zou dat wel het geval moeten zijn, zo heb je ook de AKS-74u, die je als Rus meteen hebt, maar dus later ook bij de amerikanen krijgt?
Ja maar dan nog is die M4 anders dan de M4A1 in een ander opzicht. Die M4 is een universele unlock, dus voor USA en RUS.

Die M4A1 met Russische vlag is volgens mij alleen voor de Russen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Gisteren getracht met vrienden lekker te spelen.
Dit werd wel een teleurstelling, samen in een game is niet gelukt.

We speelde met 4 man en kregen de melding (uit me hoofd) " failed to join server".

Uiteindelijk allemaal apart zitten spelen, toch jammer want het spel is juist zo leuk met vrienden.

Heb wat bladzijden terug gelezen maar heb nog niet echt een bevredigend antwoord/uitleg gezien voor dit probleem.

Iemand een idee wat we hier aan kunnen doen?

Verder is het een geweldig spel...!!!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

EnigmaNL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:37:
[...]

Ja maar dan nog is die M4 anders dan de M4A1 in een ander opzicht. Die M4 is een universele unlock, dus voor USA en RUS.

Als we wiki mogen geloven heeft de M4A1 een vol automatische stand en de M4 een 3 round burst.
Wikipedia: M4 (vuurwapen)

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 11-07 16:23
Gebruiken jullie eigenlijk een Joystick om te vliegen?

Ben aan het twijfelen om er 1 aan te schaffen maar weet niet of het dat waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Xevoo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:47:

Ben aan het twijfelen om er 1 aan te schaffen maar weet niet of het dat waard is?
kun je met WASD en pijltjes vliegen ( net zoals BF2 ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

EnigmaNL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:37:

Volgens mij is het systeem vrij simpel:
starter wapens (M4A1 en AKS-74u) zijn dus 'faction locked', alles wat je daarna vrijspeelt is universeel (zoals de SHAW, die je aan beide kanten kan gebruiken). De M4 wordt dus ook een universele unlock (zie wiki voor de precieze verschillen, M4 heeft een 3burst optie).
Dan als laatste unlocks kan je dus de 'faction locked' vrijspelen voor de andere kant, de M4A1 voor Rus en AKS-74u dus voor US. Die S553 is een Co-op unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:18
TheJukeBox schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:48:
[...]

kun je met WASD en pijltjes vliegen ( net zoals BF2 ) ?
Ja :)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh

Ja, een Logitech Force 3D Pro...

Echter net als de muiscontrols lijkt ook dit nog niet helemaal optimaal te werken. Hopelijk wordt hiermee nog wat gedaan, net als de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
heel lekker :)
dan word het weer lekker rondvliegen, easy as pie ;)
krijg BF3 vandaag binnen, vanaaf maar is ff kijken ( evt op de got server :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Joystiq is niet echt nodig. Het heeft oefening nodig, maar de combinatie van WASD en pijltjes geeft veel vrijheid in het vliegen.

Ik heb vroeger veel Hawx gespeeld en daar lijkt de besturing op. Dus misschien een tip voor wie het vliegen wil leren.

[ Voor 32% gewijzigd door Relief2009 op 27-10-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-08 18:41

Persoonlijk zie ik er totaal geen meerwaarde aan.
Een mooie game muis met DPI knoppen is voor mij zeer voldoende.
Toetsenbord maakt niet eens uit.

Verder stuur je zo bijna alles met je muis, en dat is erg simpel te leren en word niet makkelijker met een joystick vind ik. Ik heb het geprobeerd in BF2, waar ik eruug veel uur in heb zitten met jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:49:
[...]

Volgens mij is het systeem vrij simpel:
starter wapens (M4A1 en AKS-74u) zijn dus 'faction locked', alles wat je daarna vrijspeelt is universeel (zoals de SHAW, die je aan beide kanten kan gebruiken). De M4 wordt dus ook een universele unlock (zie wiki voor de precieze verschillen, M4 heeft een 3burst optie).
Dan als laatste unlocks kan je dus de 'faction locked' vrijspelen voor de andere kant, de M4A1 voor Rus en AKS-74u dus voor US. Die S553 is een Co-op unlock.
Weet ik, maar daar ging het ook niet over. Ik wilde het verschil weten tussen de M4 en de M4A1. Het lijkt me inderdaad waarschijnlijk dat de M4 dus burst fire heeft en de M4A1 alleen semi-auto of full-auto zoals martijn--g zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Op zeker de X6 halen. BF3 gebruikt gretig extra cores en op mijn 1090T gebruikt ie ze flink. op 3.2 c.a. 80%, en op 3.6 GHz OC'd iets minder.
StealthyPeanut schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:14:
Ik had mijn CPU op 3,3 ghz geklokt en mijn gpu overklokt.

Ik had constant last van terughyperen na 5 seconde. Ik klok mijn CPU terug en dit is over. Ik klok hem weer over en ik krijg het probleem weer. Echt maf, hij wordt totaal niet te warm.

Mijn GPU draait trouwens 2 uur Furmark op 900/1310, zonder problemen. Maar 10 minuten BF3 en hij loopt vast. Ik klok hem terug en niks aan hand. Hij loopt de hele avond soepel.

Verder echt een topgame! Afgezien van de kleine foutjes en bugs is het zo genieten als je met 4 man in een squad zit, op teamspeak met 8 man. Echt awesome!

Wat is trouwens beter voor BF3:
Een AMD Phenom II X4 980 BE kopen die geklokt is op 3,7 Ghz.
Een AMD Phenom II X6 1100T BE kopen die geklokt is op 3,3 Ghz

M.a.w. -> waar zou BF3 meer profijt van hebben? Framerate-wise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Mouse sense is inderdaad ook erg raar..die was in de beta veel beter. Heb nog steeds niet erg een fijne sense gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ricloo86 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:39:
Gisteren getracht met vrienden lekker te spelen.
Dit werd wel een teleurstelling, samen in een game is niet gelukt.

We speelde met 4 man en kregen de melding (uit me hoofd) " failed to join server".

Uiteindelijk allemaal apart zitten spelen, toch jammer want het spel is juist zo leuk met vrienden.

Heb wat bladzijden terug gelezen maar heb nog niet echt een bevredigend antwoord/uitleg gezien voor dit probleem.

Iemand een idee wat we hier aan kunnen doen?

Verder is het een geweldig spel...!!!
Hmm, weinig respons :)
Zit tussen de PC gamers volgens mij haha
Zelf Xbox ter info.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Ricloo86 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:54:
[...]

Hmm, weinig respons :)
Zit tussen de PC gamers volgens mij haha
Zelf Xbox ter info.
Hier gisteren zelfde problemen op Xbox. Nauwelijks met vrienden kunnen spelen en server problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
djerror schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:53:
Mouse sense is inderdaad ook erg raar..die was in de beta veel beter. Heb nog steeds niet erg een fijne sense gevonden
Wat ik vooral irritant is, is dat je het niet per soort kunt aanpassen.

De muis beweegt prima als ik gewoon als infantry speel, wanneer ik in een voertuig ga is de muis ineens tergend traag.

Ik heb dat nu "opgelost" door in de Logitech software een apart profiel aan te maken met twee DPI standen voor BF3. Ene is laag (400 DPI) voor infantry en eentje is hoog (2400 DPI) voor voertuigen. Ik moet dus handmatig switchen. Verre van ideaal maar het werkt wel.

Ik heb overigens een Logitech G500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Ik vlieg helicopters met WASD en pijltjes en daarmee is het erg goed te doen (zou durven stellen dat ik de meeste mensen eruit vlieg) ;)

Jets lukt me in totaal niet echt, heb toetsenbord geprobeerd, toetsenbord/muis, gamepad.. ik zal wel iets fout doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlixX
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-07 22:54
TheAshcat schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:55:
[...]

Hier gisteren zelfde problemen op Xbox. Nauwelijks met vrienden kunnen spelen en server problemen.
Ik denk dat de servers erg belast worden waardoor het connecten moeillijk gaat. Wie weet regelen ze daar wat voor het wekend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje jammer trouwens dat je op de PS3 jeeps niet kan besturen met een aangesloten racestuur, had leuk geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
EnigmaNL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:55:
[...]

De muis beweegt prima als ik gewoon als infantry speel, wanneer ik in een voertuig ga is de muis ineens tergend traag.

Ik heb dat nu "opgelost" door in de Logitech software een apart profiel aan te maken met twee DPI standen voor BF3. Ene is laag (400 DPI) voor infantry en eentje is hoog (2400 DPI) voor voertuigen. Ik moet dus handmatig switchen. Verre van ideaal maar het werkt wel.

Ik heb het precies omgekeerd speel normaal met 1600 dpi en moet in de tanks etc naar 400 dpi omdat ik anders duizelig wordt van het draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Laatst online: 23:18
SinergyX schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:58:
Beetje jammer trouwens dat je op de PS3 jeeps niet kan besturen met een aangesloten racestuur, had leuk geweest :P
Het is geen DiRT 3 :+

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 22:52
Was er nu een manier om je naam te veranderen in origin danwel Battlelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:55:
[...]

Wat is deze software? Volgens mij heb ik dit niet gekregen bij mijn logitech muis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:23
Lizardz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:59:
voor zover ik me kan herinneren werkt dit gewoon via je profile settings op je account en dit dan via EA site en niet via origin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Lizardz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:59:
Moet je even zoeken op change origin id in dit topic
Pagina: 1 ... 12 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien