Ik heb gisteren het spel gekocht voor de PS3. Mijn eerste indruk is dat het spel in vergelijking met Bad Company 2 een lager tempo heeft; minder actie, meer lopen. Daarom komt het wel is voor dat ik iets van 1700 punten heb, met een K/D van bijv. 2/1 in Conquest. Soms loop ik wel is 5 min rond in een volle server zonder iemand tegen te komen (ligt natuurlijk wel aan de grote van de map). Het is ook wat moeilijker dan BC2. In BC2 behoorde ik regelmatig tot de top 3 terwijl ik in BF3 moeite heb om enigzins in de middenmoot te eindigen. Dat komt denk ik doordat de besturing net iets anders is in BF3
Grafisch is het een van de mooiere spellen, het ziet er gewoon heel strak uit en het spel loopt gewoon heel lekker met een vaste framerate. Dus geen Black Ops PS3 tafarelen aanwezig
. De anti aliasing is ook velen malen beter dan BC2. Wat ik wel mis is de destructie van BC2, daar kon je zo goed als elke muur opblazen. In BF3 is dat gewoon veel minder, jammer...
Verder viel het mij wel op dat de servers vaak crashen, het is mij gisteren al een aantal keer overkomen. Waarschijnlijk heeft dat te maken met het feit dat het spel nog nieuw is, dus dat zullen ze vast wel in de loop van de tijd oplossen.
Wat ik nog vergeten was toe te voegen, het geluid is waanzinnig!!!
Grafisch is het een van de mooiere spellen, het ziet er gewoon heel strak uit en het spel loopt gewoon heel lekker met een vaste framerate. Dus geen Black Ops PS3 tafarelen aanwezig
Verder viel het mij wel op dat de servers vaak crashen, het is mij gisteren al een aantal keer overkomen. Waarschijnlijk heeft dat te maken met het feit dat het spel nog nieuw is, dus dat zullen ze vast wel in de loop van de tijd oplossen.
Wat ik nog vergeten was toe te voegen, het geluid is waanzinnig!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Aid op 27-10-2011 10:01 ]