Jackal had er tijdens de beta een gemaakt, maar die kon je dus niet meer vinden (vermoeden was al dat die verwijderd zou worden)? Ik DM Jackal wel ff dat ie er dan niet een opnieuw gaat maken.himlims_ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:00:
ps3; ik heb een got platoon aangemaakt; user hollandhards (zag er namelijk nog geen)
PC versie mischien, maar PS3 versie draait al gewoonSn0wblind schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:25:
[modbreak]Slowchat is niet toegestaan, daar is het kroeg topic voor, het is voor anderen ook niet interessant waar jij je BF3 exemplaar hebt gekocht en of je deze al binnen hebt. De game word officieel pas de 27ste vanaf 01:00 geactiveerd.[/]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Misschien een raar antwoord hoor, maar hoe kan je dat weten als je het nog niet hebt op gestart? Je kunt wel reviews lezen, maar het is altijd anders als je het zelf ervaart.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:19:
Ik denk alleen niet dat ik de SP en co-op veel ga spelen. De SP is teveel in de stijl van Call of Duty. De SP van CoD vind ik helemaal geweldig (van de Modern Warfare serie tenminste), maar daarom ga ik teveel vergelijken en merk ik hoeveel slechter ik de SP van BF3 vind. [...]. En voor co-op geldt eigenlijk hetzelfde. Is denk ik wel leuk, maar haalt niet echt het niveau van Spec Ops in Modern Warfare 2, en zeker niet van Spec Ops in MW3. Ik heb BF3 natuurlijk nog niet gespeeld, dus wie weet word ik verrast!
Ik heb de SP van beide MW gedaan en van BF3 en ik moet toegeven dat ik die van MW beter vond, maar die van MW2 weer iets minder. Co-op ga ik nog niet over oordelen aangezien ik nog maar de helft heb gedaan, maar spec-ops was tof doordat je zoveel afwisseling had, wat ik volgens mij niet ga zien bij BF3.
Verwijderd
Lees mijn laatste zin nog eens.Gropah schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:28:
[...]
Misschien een raar antwoord hoor, maar hoe kan je dat weten als je het nog niet hebt op gestart? Je kunt wel reviews lezen, maar het is altijd anders als je het zelf ervaart.
Ik heb de SP van beide MW gedaan en van BF3 en ik moet toegeven dat ik die van MW beter vond, maar die van MW2 weer iets minder. Co-op ga ik nog niet over oordelen aangezien ik nog maar de helft heb gedaan, maar spec-ops was tof doordat je zoveel afwisseling had, wat ik volgens mij niet ga zien bij BF3.
Weet iemand een goede site voor info over de game. Ik ben nieuw in dit soort games en er zit niet echt een manual bij. Om een voorbeeld te noemen, je kan die medkits neergooien maar hoe je hem vervolgens gebruikt is mij nog niet duidelijk.
gewoon naast gaan staan/liggengnauw schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:42:
Weet iemand een goede site voor info over de game. Ik ben nieuw in dit soort games en er zit niet echt een manual bij. Om een voorbeeld te noemen, je kan die medkits neergooien maar hoe je hem vervolgens gebruikt is mij nog niet duidelijk.
kan die toren wel neer? in alle potjes caspian heb ik dat ding 0 keer om zien vallen, ook al vloog er bijvoorbeeld en vliegtuig tegen op..Madbee schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:07:
ik zal binnekort die toren eens voor je neerhalen!
edit, nu ik erover denk ik heb morgen pas weer tijd voor een potje...en tegen die tijd zal je het zelf al wel gedaan hebben
Kijk deze:gnauw schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:42:
Of deze van BC2:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zcZ3wXF3r14]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
ik had battlefield thuis liggen maar kon er even niets mee wegens visite..nu ze weg zijn gelijk vol spanning dvd playstation ingepropt ..bezig nu met een update van 229 mb..en dan knallen maar jawoolll ben helemaal aan het shaken
neuh grapje, heb er wel erg zin in.
In Bad Company 2 kon je heerlijk met een M136 AT4 choppers uit de lucht halen, zit dit ook Battlefield 3, ik heb hier verders niks gelezen/of gezien.
Ook in de beta versie niet, heb zelf niet beta gespeeld i.v.m met de negatieve reacties, wacht wel tot de relais 27 october.
Nu er "prone" er in zit, en na iedereen paar maanden gespeeld heeft, zal het niet één groot kamp festijn worden, wat denken jullie er van ?
Ook in de beta versie niet, heb zelf niet beta gespeeld i.v.m met de negatieve reacties, wacht wel tot de relais 27 october.
Nu er "prone" er in zit, en na iedereen paar maanden gespeeld heeft, zal het niet één groot kamp festijn worden, wat denken jullie er van ?
De AT4 is terug maar volgens mij is die ongeleid. Nu zijn er AA launchers zoals de stinger om die verveldende heli's neer te halen.wth schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:05:
In Bad Company 2 kon je heerlijk met een M136 AT4 choppers uit de lucht halen, zit dit ook Battlefield 3, ik heb hier verders niks gelezen/of gezien.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Net in de GoT server aan een parachute gehangen met een istrela in mijn handen. prachtig om te zien hoe irritant de vliegeniers dat vinden als de lock niet weggaat.
gelieve een DM aan mij te richten met jouw psn-naam; zodat ik kan verifieren dat je daadwerkelijk op got zithimlims_ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:00:
ps3; ik heb een got platoon aangemaakt; user hollandhards (zag er namelijk nog geen)
Heb net een paar levels gespeeld, en ik speel al shooters vanaf de dag dat ze bestaan, DOOM1, Duke Nukem, Wolfenstein 3D, noem ze maar op, maar OMFG!!!! Wat een meesterlijke game is dit!!! Echt ongehoord gaaf wat mij betreft!
Ik speel hem met mijn GTX560Ti TOP op 1920x1200 op high/ medium, en zelfs dan ziet het er echt geweldig uit. De sfeer is echt heel goed, het geluid is echt fantastisch, en ik speel hem op hard, en dan vind ik hem ook nog wel pittig.
Ik had direkt zoiets van; ik moet er nog een GTX560Ti bijhebben!!! Maar ik hou me lekker in en koop wel een HD7000 of GTX6x00 kaart zodra ze er zijn. Zo heel lang zal dat ook wel niet meer duren.
Op Ultra ziet het er wel mooier uit, maar niet zoveel mooier dat het me die bak centen waard is.
Echt een super, super, super game! 1 van de beste, zo niet dé beste shooter die ik ooit gespeeld heb!
Ii had niet verwacht dat ik dit nog zou meemaken. Dat bepaalde games die ik echt helemaal kapot gespeeld heb overtroffen zouden worden. Maar hij is er dus.
Nu de multiplayer nog, maar dat zal ook wel vetjes worden. Wel erg kut dat ik RSI heb en niet lang achter elkaar kan.
Ik speel hem met mijn GTX560Ti TOP op 1920x1200 op high/ medium, en zelfs dan ziet het er echt geweldig uit. De sfeer is echt heel goed, het geluid is echt fantastisch, en ik speel hem op hard, en dan vind ik hem ook nog wel pittig.
Echt een super, super, super game! 1 van de beste, zo niet dé beste shooter die ik ooit gespeeld heb!
Ii had niet verwacht dat ik dit nog zou meemaken. Dat bepaalde games die ik echt helemaal kapot gespeeld heb overtroffen zouden worden. Maar hij is er dus.
Nu de multiplayer nog, maar dat zal ook wel vetjes worden. Wel erg kut dat ik RSI heb en niet lang achter elkaar kan.
[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 26-10-2011 22:58 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Wat ik toch wel heel erg vind is die belichting in de game , wat is dat overdone in de singleplayer zeg .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Dat vind ik juist wel erg mooi.MaFFia schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:55:
Wat ik toch wel heel erg vind is die belichting in de game , wat is dat overdone in de singleplayer zeg .
En licht in dat soort landen is nu eenmaal fucking fel.
[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 26-10-2011 22:57 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Dat komt omdat de engine een lichtbron met lage kleur temperatuur gebruikt (meer blauw en klinisch) in tegenstelling tot andere games die pre baked lichtbronnen gebruiken zoals COD.MaFFia schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:55:
Waarom ze geen gewone lichtbronnen konden nemen versta ik ook niet want straatlampen zijn zo wit niet.
Je kunt het omzeilen door te prutsen in het configuratiescherm (kleurschuifers) van de GPU en een profiel voor BF 3 aan te maken en een beetje meer brightness.
Verwijderd
http://forums.electronica...tenna-caspian-border.html
Zo te lezen is die antenna in Caspian border dus niet te vernietigen.. Had er hier nog geen antwoord op gelezen, dus we moeten deze mensen maar geloven. Beetje jammer, je kunt er nu helemaal niks meer mee (behalve dan heli's en jets jatten om er alsnog op te komen
)
Zo te lezen is die antenna in Caspian border dus niet te vernietigen.. Had er hier nog geen antwoord op gelezen, dus we moeten deze mensen maar geloven. Beetje jammer, je kunt er nu helemaal niks meer mee (behalve dan heli's en jets jatten om er alsnog op te komen

Verwijderd
kunnen jullie wel de settings aanpassen in BF3? Echt elke setting die ik wijzig, van graphics naar mouse sensitivity, zodra ik op save changes druk krijg ik een zwart scherm met daarin de melding: no optimal refresh rate. Recommended 1920x1080 60hz. Enige dat me dan nog rest is alt F4 en de game restarten. Als het dan even tegen zit heeft de game pas echt de verkeerde refreshrate te pakken, want dan trilt m'n scherm als het ware een mini beetje. Heb dit opgelost door m'n profile settings in mijn documenten te verwijderen, zodat BF3 weer start met de aanbevolen instellingen. Echter is het dus niet mogelijk om ook maar IETS te wijzigen in de settings.
Mensen hier hetzelfde probleem? En weet iemand hier een fix voor of iets dergelijks?
Mensen hier hetzelfde probleem? En weet iemand hier een fix voor of iets dergelijks?
Ik begin er wel een beetje in te komen. Net een paar potjes rush gespeeld op de tweakers server en was leuk.
Laatste potje tehran als attackers gewonnen, was goede pot.
Vind de mortars wel een beetje gaar.
ingame nick: jdubbelu
Laatste potje tehran als attackers gewonnen, was goede pot.
Vind de mortars wel een beetje gaar.
ingame nick: jdubbelu
[ Voor 16% gewijzigd door janwer op 26-10-2011 23:11 ]
Je kunt natuurlijk nog altijd middels je parachute terecht komen op de antenne zoals hierVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:07:
Zo te lezen is die antenna in Caspian border dus niet te vernietigen.. Had er hier nog geen antwoord op gelezen, dus we moeten deze mensen maar geloven. Beetje jammer, je kunt er nu helemaal niks meer mee (behalve dan heli's en jets jatten om er alsnog op te komen)
Die heli en jets zijn nog niet te harden... In de jet rammel ik alle kanten op (normaal of lag?) en in de heli trek ik hem te vaak in een stall 
Zou fijn zijn als ze eens joystick support zouden maken voordat ze een game releasen, weet dat het met BC2 en mijn Logitech joystick ook een ramp was.
Zou fijn zijn als ze eens joystick support zouden maken voordat ze een game releasen, weet dat het met BC2 en mijn Logitech joystick ook een ramp was.
Ik had al een gevoel dat te mooi was om waar te zijn, wat anders met zo een marketingbudget van 100 miljoen dollar.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:07:
Zo te lezen is die antenna in Caspian border dus niet te vernietigen.. Had er hier nog geen antwoord op gelezen, dus we moeten deze mensen maar geloven. Beetje jammer, je kunt er nu helemaal niks meer mee (behalve dan heli's en jets jatten om er alsnog op te komen)

De destruction 3.0 is geschrapt omdat het teveel resources vraagt van de consoles. Om een muur niet scripted op te blazen heb de DX 11 tessalation feature nodig (opdelen in kleine polygonen).
Het kan op PC DX 10 en DX 11 maar consoles hebben alleen een scripted versie. En ook de problemen met hitdetectie, stel je eens een mortar en rpg regen voor.
De E3 trailer toonde men dat je met je rifle door een balkon kon schieten, gebeurt in SP maar is ook scripted.
Dus een muur inblazen om je weg in te korten zit er niet in, alleen coverposities en simpele gebouwen of gevels.
In een forum las ik "chuck by chuck destruction is removed from the game and no shortcuts" in dat opzicht is BF BC 2 > BF 3.
x) Doet met denken aan campen op de windmolens in Heavy Metal (BC2). Wel jammer van de (vele!) grafische glitches die je van daaruit ziet, waarschijnlijk weet hij niet zo goed hoe hij de zooi moet optimaliseren op basis van de afstand.xeple schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:12:
[...]
Je kunt natuurlijk nog altijd middels je parachute terecht komen op de antenne zoals hier
Whaa, net ff lekker gespeeld op got server, maar wat een INTENSE spelervaring, vooral in die stad, en veel RPG....

heb met bf3 veel meer gevoel echt in het battlefield te zitten, alles vliegt je letterlijk om de oren.
wat ik wel wennen vind is de totaal nieuwe mappencollectie. Je moet helemaal opnieuw orienteren, waar komt nmy vandaan, waar ben ik, etc. Vind de map daarom ook nog wat tegenvallen en nog niet duidelijk, maar dat kan wennen.
wel btje jammer dat je de view uit een vehicle niet kunt veranderen, nu alleen door 'cockpitvizier' of external, niet alleen crosshair...
voor de rest UBER top spel
heb met bf3 veel meer gevoel echt in het battlefield te zitten, alles vliegt je letterlijk om de oren.
wat ik wel wennen vind is de totaal nieuwe mappencollectie. Je moet helemaal opnieuw orienteren, waar komt nmy vandaan, waar ben ik, etc. Vind de map daarom ook nog wat tegenvallen en nog niet duidelijk, maar dat kan wennen.
wel btje jammer dat je de view uit een vehicle niet kunt veranderen, nu alleen door 'cockpitvizier' of external, niet alleen crosshair...
voor de rest UBER top spel
Dus die paar mensen die daarjuist gepost hebben dat ze de toren al hebben zien omvallen zijn dikke leugenaars?Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:07:
Kan goed zijn dat ze het in de pc versie nog wel aanzetten dmv een patch ofzo, daarnaast heb ik vaak genoeg puin van een gebouw zien neerkomen op mensen en dat doet best vaak dmg. Maar zoals het in de trailers te zien was nog nooitCompi_56 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:18:
[...]
Ik had al een gevoel dat te mooi was om waar te zijn, wat anders met zo een marketingbudget van 100 miljoen dollar.![]()
De destruction 3.0 is geschrapt omdat het teveel resources vraagt van de consoles. Om een muur niet scripted op te blazen heb de DX 11 tessalation feature nodig (opdelen in kleine polygonen).
Het kan op PC DX 10 en DX 11 maar consoles hebben alleen een scripted versie. En ook de problemen met hitdetectie, stel je eens een mortar en rpg regen voor.
De E3 trailer toonde men dat je met je rifle door een balkon kon schieten, gebeurt in SP maar is ook scripted.
Dus een muur inblazen om je weg in te korten zit er niet in, alleen coverposities en simpele gebouwen of gevels.
In een forum las ik "chuck by chuck destruction is removed from the game and no shortcuts" in dat opzicht is BF BC 2 > BF 3.
Bah. Heb ik eindelijk battlefield via origin binnen gehaald, blijkt dat er iets corrupted was door een wegvallende verbinding.
Het ding bleef maar downloaden ookal was hij allang op 100% (11,4 GB nodig, zat al bijna op 12GB).
Even gegoogled, blijkt dus dat er iets corrupted is, kan ik weer opnieuw beginnen.
Met 1,8 MB/s duurt dat wel even.
Het ding bleef maar downloaden ookal was hij allang op 100% (11,4 GB nodig, zat al bijna op 12GB).
Even gegoogled, blijkt dus dat er iets corrupted is, kan ik weer opnieuw beginnen.
Met 1,8 MB/s duurt dat wel even.
Bel de bergbrandweer. Die hele berg staat hártstikke in de fik.
PS3: GoT-Platoon invites!!
stuur mij een DM met jouw PSN ter bevestiging, pas daarna autoriseer ik de aanvragen!!
sorry verkeerde topic
[ Voor 84% gewijzigd door TecTo op 27-10-2011 00:27 ]
Na een dag spelen toch wat gemengde gevoelens.
Het ziet er prachtig uit, en draait ook goed op de HD5xxx generatie kaarten van AMD, dat is mooi meegenomen.
Destruction vind ik vooralsnog minder indrukwekkend dan in BC2. Ik lees hier als argument dat dit zou zijn om te voorkomen dat binnen de kortste keren een hele stad plat ligt, maar dat maak je in BC2 alleen maar mee in van die 500 of 1000 tickets conquest servers. Ik heb nog niet alles goed gezien en getest, maar de eerste indruk was dat het me toch tegen valt.
Ik krijg mijn joystick, een Logitech Extreme 3D Pro op dit moment nog niet goed aan de praat. Mijn wapen schiet zich leeg als hij aangesloten is, of een auto rijdt achteruit. Ik hoop dat dit nog aangepakt wordt, zal het besturen van een jet of heli wat eenvoudiger maken.
Flares herladen echt bizar snel, waardoor het nogal lastig wordt om met je Stinger een heli uit de lucht te knallen. Vind ik toch wel spijtig.
De commo roos mag wat mij betreft gewoon gelijk zijn aan die van BF2, wat ze nu hebben is het dan weer net niet.
Verder loopt Battlelog af en toe vast en zijn er soms wat glitches, maar goed, dat zijn geen heftige zaken, die worden gegarandeerd aangepakt.
Kortom, toen ik net afsloot vroeg ik mezelf serieus af wat dit spel nou toevoegt aan BC2, want daar doe ik het mee vergelijken. Ik weet dat BF2 de voorganger is, maar er zit duidelijk een hoop techniek (en volgens mij soms ook wat gebouwtjes) van BC2 in, wat me ook logisch lijkt.
Mogelijk dat mijn gevoel de komende dagen wat bijtrekt, maar ik geef het spel sowieso niet de 9.5 die tweakers er voor over heeft
Het ziet er prachtig uit, en draait ook goed op de HD5xxx generatie kaarten van AMD, dat is mooi meegenomen.
Destruction vind ik vooralsnog minder indrukwekkend dan in BC2. Ik lees hier als argument dat dit zou zijn om te voorkomen dat binnen de kortste keren een hele stad plat ligt, maar dat maak je in BC2 alleen maar mee in van die 500 of 1000 tickets conquest servers. Ik heb nog niet alles goed gezien en getest, maar de eerste indruk was dat het me toch tegen valt.
Ik krijg mijn joystick, een Logitech Extreme 3D Pro op dit moment nog niet goed aan de praat. Mijn wapen schiet zich leeg als hij aangesloten is, of een auto rijdt achteruit. Ik hoop dat dit nog aangepakt wordt, zal het besturen van een jet of heli wat eenvoudiger maken.
Flares herladen echt bizar snel, waardoor het nogal lastig wordt om met je Stinger een heli uit de lucht te knallen. Vind ik toch wel spijtig.
De commo roos mag wat mij betreft gewoon gelijk zijn aan die van BF2, wat ze nu hebben is het dan weer net niet.
Verder loopt Battlelog af en toe vast en zijn er soms wat glitches, maar goed, dat zijn geen heftige zaken, die worden gegarandeerd aangepakt.
Kortom, toen ik net afsloot vroeg ik mezelf serieus af wat dit spel nou toevoegt aan BC2, want daar doe ik het mee vergelijken. Ik weet dat BF2 de voorganger is, maar er zit duidelijk een hoop techniek (en volgens mij soms ook wat gebouwtjes) van BC2 in, wat me ook logisch lijkt.
Mogelijk dat mijn gevoel de komende dagen wat bijtrekt, maar ik geef het spel sowieso niet de 9.5 die tweakers er voor over heeft
[ Voor 3% gewijzigd door partyondude op 27-10-2011 00:43 ]
speelt iedereen nu al op de pc? hij kwam toch pas op de 27e uit? heb ik nog een aparte mail van gehad van origin.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Partyondude woont waarschijnlijk in Japan. Of anders heeft ie dingen gedaan waar we niet over mogen spreken
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Men activeerd hem via een omweg. Nog een kwartiertje wachten, dan mag jij ook.Eagle Creek schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:41:
speelt iedereen nu al op de pc? hij kwam toch pas op de 27e uit? heb ik nog een aparte mail van gehad van origin.
aaaah ken nie w8te :P:P spoel die ijd vooruit ^^
als iedereen die straks gaat spelen nou die toren probeert om te knallen weten we snel genoeg of het kan
Met plezier.Madbee schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:53:
als iedereen die straks gaat spelen nou die toren probeert om te knallen weten we snel genoeg of het kan
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zit vast
spoiler:
Bij Operation Guillotine moet je door een deur heen in een gebouw met een lange gang, waar een soldaat staat te wachten. Aan het einde zie je een marker met Move. Als ik daar heen ga gebeurd er niks? Heb al 2x load last checkpoint gedaan. Wat doe ik fout?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Tehran Highway is een ongelooflijk vette map! Waarom draait die nooit op de GoT server??
Heerlijke flank routes!
Heerlijke flank routes!
Die map icm PunkBuster zorgt voor wat problemen, daarom staat hij uit. Server crashte telkens als die map kwam.Jovas schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 01:03:
Tehran Highway is een ongelooflijk vette map! Waarom draait die nooit op de GoT server??
Heerlijke flank routes!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Lotgenoot hier. Over het automatisch schieten: zet de throttle eens achteruit ipv op vooruit.partyondude schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:35:
Als de Stinger eenmaal een lock heeft, dan is het een 1 shot, 1 kill wapen.Flares herladen echt bizar snel, waardoor het nogal lastig wordt om met je Stinger een heli uit de lucht te knallen. Vind ik toch wel spijtig.
Dan vergelijk je het eigenlijk met de verkeerde. Bad Company is een totaal andere stroming binnen de BF franchise. Je moet het vergelijken met Battlefield 2, maar daar schijnt niet iedereen aan te willen, want die "denken" dat BC2 de voorganger is, wat dus helemaal niet waar is.Kortom, toen ik net afsloot vroeg ik mezelf serieus af wat dit spel nou toevoegt aan BC2, want daar doe ik het mee vergelijken. Ik weet dat BF2 de voorganger is, maar er zit duidelijk een hoop techniek (en volgens mij soms ook wat gebouwtjes) van BC2 in, wat me ook logisch lijkt.
Ik heb de maprotation niet aangepast (want dat werkt nog niet) en al kon het, dan liet ik het standaard, we willen eerst weten welke maps we uiteindelijk in de rotation willen hebben. Alle maps komen dus gewoon voorbij, waarschijnlijk heb je dan op een van de servers gezeten toen die map er niet was.Jovas schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 01:03:
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 27-10-2011 01:12 ]
Net enkele missies gespeeld en het bevalt me wel, alleen jammer dat de Extreme 3D Pro van logitech er voor zorgt dat je linker muisknop plots niet meer werkt.
Ook:
BF3 voelt best realistisch aan, maar het is iets typisch DICE: veel beloven, weinig boem boem.
Desondanks een leuke game.
spoiler:
Daarom maar gestopt voor de missie met de jets, want wil die echt met een jostick spelen.
Ook:
spoiler:
Ik speel de SP op hard en moest vaststellen dat je soms beter niet naar de "game" luistert en gewoon je eigen ding doet. Zo moet je in één van de eerste missies naar een voetgangersbrug lopen en van daar schieten. Maar als je daar boven staat heb je 0,0 cover, met het gevolg dat je steeds sterft. Na poging 10 ofzo had ik ontdekt dat je het ook van de begaande grond kan doen waar je voldoende cover hebt. Veel logischer en "professioneler".
En geschiedenis herhaald zich. In BF2 werd er ook beloofd dat je "veel" stuk kon doen, uiteindelijk bleef dat beperkt tot hier en daar een houten muurtje. Nu hebben ze beloofd dat "alles" stuk kon. En weer... hier en daar een muurtje.Compi_56 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:18:
[...]
BF3 voelt best realistisch aan, maar het is iets typisch DICE: veel beloven, weinig boem boem.
Desondanks een leuke game.
[ Voor 31% gewijzigd door IStealYourGun op 27-10-2011 01:25 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
lol, hoe raap je dat wapen op dat de deur blokkeert heeeelemaal in't begin van het spel?
Zit dara al vast lol.. gewoon use button doet niks.. erop schieten ook niet.

Server patch R5 is net uitgebracht - en wordt nu geinstalleerd. Het verhelpt enkele kick issues (PB kicks en backend kicks als een speler de server joined).
Hopen dat de servers ook wat stabieler draaien. Heb vandaag gigantisch veel server crashes meegemaakt, word je wat minder vrolijk van. Private server die niet af te schermen is, ook niet erg fijn. En af en toe gigantische lag problemen, ook niet geweldig.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
crash again?Tsurany schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 02:51:
Hopen dat de servers ook wat stabieler draaien. Heb vandaag gigantisch veel server crashes meegemaakt, word je wat minder vrolijk van. Private server die niet af te schermen is, ook niet erg fijn. En af en toe gigantische lag problemen, ook niet geweldig.
De laatste twee uur niet maar daarvoor een paar gehad nog. Laatste twee uur liep het redelijk soepel. Ging gisteravond echter ook zo, later op de avond liep het beter dan de uren er voor. Volgende dag was het weer een stuk slechter.martijn24 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 02:54:
crash again?
Zal ook blij zijn als we VIP slots kunnen instellen
Alle crashdumps worden naar de devs gestuurd en die fixen ze. R5 heeft een dozijn crash fixes, geef het een weekjeTsurany schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 02:51:
Ook PB is nog niet optimaal: veel update fouten client side waardoor de server je kickt.
Maar hoe komt het dat we op de GoT servers ook helemaal niks anders in kunnen stellen dan? Beetje irritant dat we helemaal niks aan kunnen passen momenteel, en van die lag wordt je ook niet vrolijk. Ik moet zeggen dat ik noodgedwongen maar op een andere server ben gaan spelen vanavond, omdat het voor geen ene meter werkte bij me....
Don't get me started, in BC2 heeft PB er een hele tijd voor gezorgd dat je fps echt in de crapper lag en nu met bf3 is het voor mij nog erger.Stewie! schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 03:41:
[...]
Ook PB is nog niet optimaal: veel update fouten client side waardoor de server je kickt.
Dankzij PB crasht mn spel elke 5 mins en de enige fix online: koop een externe geluidskaart

Ten minste, hij crashte elke 5 minuten toen ik nog überhaupt games kón joinen (zonder geinstakicked to worden)
Verwijderd
Ik kan niet anders zeggen dat het echt een hele vette game is.
Multiplayer bedoel ik dan.
Er zijn nog wel wat bugjes hier en daar maar het draait rete-soepel en ziet er fantastich uit.
Gameplay is dik in orde.
Hoera voor DICE!!
Er zijn nog wel wat bugjes hier en daar maar het draait rete-soepel en ziet er fantastich uit.
Gameplay is dik in orde.
Hoera voor DICE!!
Is er al een GoT clan voor de 360?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
bugjes?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 05:42:
Ik kan niet anders zeggen dat het echt een hele vette game is.
Gameplay is dik in orde.
Hoera voor DICE!!
kan niet eens de campaign starten want hij blijft hangen op het loading scherm.. duidelijk een goed begin
blup
Goeie tip van het hardwareocp forum:
Als je last hebt van houterigheid/stuttering terwijl je fps wel boven de 60 zit: zet hyperthreading uit in de bios!
Heb een I7 930 @ 3.9Ghz met een HD6970 en ik speel nu alles op ultra (behalve schaduw) en AA uit met een framerate op ongeveer 70-80. Belangrijker: het draait nu zo veel soepeler. VSYNC uit trouwens.
Als je last hebt van houterigheid/stuttering terwijl je fps wel boven de 60 zit: zet hyperthreading uit in de bios!
Heb een I7 930 @ 3.9Ghz met een HD6970 en ik speel nu alles op ultra (behalve schaduw) en AA uit met een framerate op ongeveer 70-80. Belangrijker: het draait nu zo veel soepeler. VSYNC uit trouwens.
driver geupdate?Bezulba schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:19:
[...]
bugjes?
kan niet eens de campaign starten want hij blijft hangen op het loading scherm.. duidelijk een goed begin
deed mijne ook tot ik laatste nvidia driver installeerde
[ Voor 0% gewijzigd door mrprancer op 27-10-2011 07:33 . Reden: het is vroeg man ]
a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting
Reload ingedrukt houden.witchdoc schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 02:17:
lol, hoe raap je dat wapen op dat de deur blokkeert heeeelemaal in't begin van het spel?
Geniale game. Gisteren eventjes gespeeld. Heb level 1 in de singleplayer gespeeld en hoe geniaal is dat gemaakt.
Iemand vroeg hierboven hoe je het wapen oppakt voor de deur. Dit doe je door vierkantje (PS3) ingedrukt te houden. Op de pc zal dit dezelfde knop als de reload knop zijn.
Verder ook nog 47 minuten online gespeeld maar gestopt omdat ik niet verder kon (ben ram verkouden). Grappig dat je nog steeds ziet dat sommige mensen gewoon nog bij de helispawn of jet spawn blijven staan.
Heb zelf 2x een heli weten te bemachtigen en 1x een jet. Moet zeggen dat ik een jet fijner vind vliegen dan een heli maar het is allebei niet mijn ding. Ze doen allebei niet echt wat ik wil. Al kan ik met de jet wel heen waar ik wil echter gaat het zo hard dat ik het allemaal niet meer bijhou. Een tank is toch mijn favoriete wapen.
heb je trouwens op de PS3 ook een optie om een clan te maken/te vinden? Want ik ben op zoek naar een nederlands talige clan
. Is er al een clan door GoT gemaakt?
Iemand vroeg hierboven hoe je het wapen oppakt voor de deur. Dit doe je door vierkantje (PS3) ingedrukt te houden. Op de pc zal dit dezelfde knop als de reload knop zijn.
Verder ook nog 47 minuten online gespeeld maar gestopt omdat ik niet verder kon (ben ram verkouden). Grappig dat je nog steeds ziet dat sommige mensen gewoon nog bij de helispawn of jet spawn blijven staan.
Heb zelf 2x een heli weten te bemachtigen en 1x een jet. Moet zeggen dat ik een jet fijner vind vliegen dan een heli maar het is allebei niet mijn ding. Ze doen allebei niet echt wat ik wil. Al kan ik met de jet wel heen waar ik wil echter gaat het zo hard dat ik het allemaal niet meer bijhou. Een tank is toch mijn favoriete wapen.
heb je trouwens op de PS3 ook een optie om een clan te maken/te vinden? Want ik ben op zoek naar een nederlands talige clan
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Gister weer 2 uurtjes kunnen spelen op onze got server, ondanks de lag toch goed vermaakt.
p.s. die Seine crossing map is echt vetjes.
Bestaat ook de mogelijkheid om meerdere lui tegelijk een friendrequest te sturen? veel werk om je platoon toe te voegen
Bestaat ook de mogelijkheid om meerdere lui tegelijk een friendrequest te sturen? veel werk om je platoon toe te voegen
[ Voor 31% gewijzigd door Justin2000 op 27-10-2011 08:05 ]
Het uitzetten van hyperthreading is niet zonder gevaar. Als je een single core CPU hebt met hyperthreading moet je die niet uitzetten omdat Windows "ingesteld" staat voor multi-cpu en over de zeik kan gaan als je ineens een "core" uitzet.Zerosum schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:29:
Goeie tip van het hardwareocp forum:
Als het goed is, adjust Windows met booten automatisch die setting. In ieder geval in Win7. Blijven nog steeds 4 cores over ipv 8. Ik merk een wereld van verschil bizar genoeg. Het is echt meer fluid.
Is inderdaad een zeer mooie map. Gisteren starte ik aan de kant bij de Seine (of althans zou niet weten welke andere rivier). Na een 10 minuten spelen werden we volledig vast gezet door de tegenstander. Zij aan de andere kant van de brug en wij aan de onze. Ik dacht ik probeer eens het water over te zwemmen en jawel hoor. Het kon. Heb wat vijanden vanachter betrokken om daarna zelf het loodje te leggen.Justin2000 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:03:
Gister weer 2 uurtjes kunnen spelen op onze got server, ondanks de lag toch goed vermaakt.
Mijn K/D ratio is iets van 0.26. Maar daar zitten dan ook mijn helivluchten en jetvluchten bij welke ik alle niet heb overleefd. Ook een paar keer een granaat gooien ernstig mislukt omdat ik tegen het blad van een plant (bloembak)heb gegooit waar ik in verscholen zat.
Oefening baart kunst laten we maar zeggen. Al met al een heerlijke game.
Wat spelen jullie eigenlijk voor online mode? spelen jullie Rush of Conquest. Ik speel voornamelijk conquest omdat het het meest op de oude battlefield lijkt.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik dacht laat ik vandaag eens de GoT platoon joinen.. maar helaas hij zit vol. Wat is dat toch met die cap van 100 man?
Doe je toch iets fout...Tsurany schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 01:04:
[...]
Die map icm PunkBuster zorgt voor wat problemen, daarom staat hij uit. Server crashte telkens als die map kwam.
de 1e stabiele server die ik heb gevonden was 24/7 teheran highway. en PB stond aan.
was wel rush.
Overigens crasht de got server nog steeds regelmatig. gisteren al 2 keer terwijl ik er in zat.
Battlefield draait zoiso niet op een single core CPU.maniak schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:09:
[...]
Het uitzetten van hyperthreading is niet zonder gevaar. Als je een single core CPU hebt met hyperthreading moet je die niet uitzetten omdat Windows "ingesteld" staat voor multi-cpu en over de zeik kan gaan als je ineens een "core" uitzet.
Wij hebben ook regelmatig server-crashes, of dat gewoon de hele server ineens word leeg gegooid terwijl hij gewoon up blijft...Tsurany schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 02:51:
Gewoon triest, ene moment 64/64 en volgende moment leeg... Dat jaagt mensen weg
Ja was best behoorlijke lag ook af en toe gisteren.
Ik stond oog in oog met tsurany , en ik zag dat hij eerder was , maar alsnog schoot ik hem zeker 2sec later neer. Terwijl hij me zeker eerder zag. Af en toe rare momentjes ook , maar buiten dat om ben ik echt HEEL erg te spreken over de game.
Ik stond oog in oog met tsurany , en ik zag dat hij eerder was , maar alsnog schoot ik hem zeker 2sec later neer. Terwijl hij me zeker eerder zag. Af en toe rare momentjes ook , maar buiten dat om ben ik echt HEEL erg te spreken over de game.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Zo na een aantal weken Medal of Honor gespeelt te hebben is dit weer even flink wennen ! De moeilijkheidsgraad ligt weer een stuk hoger.
Gisteren kon ik hem al ophalen, battelfield3.
Als eerste de hd content geinstalleerd op mijn Xbox360 om vervolgens de multiplayer aan te slingeren.
wat een gaaf spel.
Wel pittig. Ik ben een gemiddelde speler en moet dus even flink oefenen om wat tactiek op te bouwen.
Gelijk zie je al mensen rondlopen met lvl 15 - 20...O_o
Opvallend is het verschil is classes. Gezien de meeste mappen vrij groot zijn in Rush verwacht ik echt een overvloed aan snipers.. De mappen lenen zich daar prima voor.
Zelf speel ik gaag de engineer klasse. Alleen met zijn beperkte gunrange is het flink aanpoten om überhoubt een score te halen.
De bazooka maakt weer veel goed
Het ziet er allemaal erg faai uit. Wellicht geen top pc kwaliteit. Maar wat niet weet wat niet deert... Ik vind het prima zo.
het speelt allemaal erg lekker de verslavingsfactor is zodanig dat ik mezelf heb kunnen behoeden toch een paar uurtjes te slapen vanacht....
Iedereen veel speelplezier gewenst !
Gisteren kon ik hem al ophalen, battelfield3.
Als eerste de hd content geinstalleerd op mijn Xbox360 om vervolgens de multiplayer aan te slingeren.
wat een gaaf spel.
Wel pittig. Ik ben een gemiddelde speler en moet dus even flink oefenen om wat tactiek op te bouwen.
Gelijk zie je al mensen rondlopen met lvl 15 - 20...O_o
Opvallend is het verschil is classes. Gezien de meeste mappen vrij groot zijn in Rush verwacht ik echt een overvloed aan snipers.. De mappen lenen zich daar prima voor.
Zelf speel ik gaag de engineer klasse. Alleen met zijn beperkte gunrange is het flink aanpoten om überhoubt een score te halen.
De bazooka maakt weer veel goed
Het ziet er allemaal erg faai uit. Wellicht geen top pc kwaliteit. Maar wat niet weet wat niet deert... Ik vind het prima zo.
het speelt allemaal erg lekker de verslavingsfactor is zodanig dat ik mezelf heb kunnen behoeden toch een paar uurtjes te slapen vanacht....
Iedereen veel speelplezier gewenst !
Heb een 360 platoon aangemaakt; zoek even op Gathering en je vind hem.
@ Tsurany:
Kan iemand van GotBF3 eens even kijken naar de mensen die wel betaald hebben maar die nog niet aan de clan zijn toegevoegd op Battlelog?
Ik heb een reactie op het forum achtergelaten gistermiddag maar tot op heden nog niets gezien...
Kan iemand van GotBF3 eens even kijken naar de mensen die wel betaald hebben maar die nog niet aan de clan zijn toegevoegd op Battlelog?
Ik heb een reactie op het forum achtergelaten gistermiddag maar tot op heden nog niets gezien...
Betaald hebben? Vraag je geld om een clan te joinen?Jesh schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:55:
@ Tsurany:

gister avond ook al paar uurtjes singleplayer gespeeld. 1 woord...AWESOME!! ultra settings kan ik net niet aan door de vdkaart maar op high ziet alles er nog prachtig uit
5minuten online gespeeld maar toen werdt ik gekicked en daarna heb ik geen server kunnen joinen
vanavond na het werk toch maar ff paar uurtjes multiplayer gaan proberen!!
Ik neem aan dat dat donaties zijn om de server op te houden.Phusebox schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:07:
[...]
Betaald hebben? Vraag je geld om een clan te joinen?![]()
Ik had mijn CPU op 3,3 ghz geklokt en mijn gpu overklokt.
Ik had constant last van terughyperen na 5 seconde. Ik klok mijn CPU terug en dit is over. Ik klok hem weer over en ik krijg het probleem weer. Echt maf, hij wordt totaal niet te warm.
Mijn GPU draait trouwens 2 uur Furmark op 900/1310, zonder problemen. Maar 10 minuten BF3 en hij loopt vast. Ik klok hem terug en niks aan hand. Hij loopt de hele avond soepel.
Verder echt een topgame! Afgezien van de kleine foutjes en bugs is het zo genieten als je met 4 man in een squad zit, op teamspeak met 8 man. Echt awesome!
Wat is trouwens beter voor BF3:
Een AMD Phenom II X4 980 BE kopen die geklokt is op 3,7 Ghz.
Een AMD Phenom II X6 1100T BE kopen die geklokt is op 3,3 Ghz
M.a.w. -> waar zou BF3 meer profijt van hebben? Framerate-wise.
Ik had constant last van terughyperen na 5 seconde. Ik klok mijn CPU terug en dit is over. Ik klok hem weer over en ik krijg het probleem weer. Echt maf, hij wordt totaal niet te warm.
Mijn GPU draait trouwens 2 uur Furmark op 900/1310, zonder problemen. Maar 10 minuten BF3 en hij loopt vast. Ik klok hem terug en niks aan hand. Hij loopt de hele avond soepel.
Verder echt een topgame! Afgezien van de kleine foutjes en bugs is het zo genieten als je met 4 man in een squad zit, op teamspeak met 8 man. Echt awesome!
Wat is trouwens beter voor BF3:
offtopic:
Quote werkt niet in Quick reply natuurlijk ... doh
Quote werkt niet in Quick reply natuurlijk ... doh
[ Voor 85% gewijzigd door gertjanvdheuvel op 27-10-2011 09:19 ]
Verwijderd
Battlefield heeft na mijn idee altijd moeilijkheden gehad met overclocks denk dat het daar van komt
Wat is "terughyperen"?
Als je rubberbanden (lag) bedoelt, is dat gewoon een server-side issue.
Afaik ondersteund BF3 meer dan 4 cores, dus lekker 6-core cpu nemen en overclocken.
Afaik ondersteund BF3 meer dan 4 cores, dus lekker 6-core cpu nemen en overclocken.
[ Voor 31% gewijzigd door unfor op 27-10-2011 09:18 ]
BF3 ondersteunt een quad core, dus ik zou zeggen als je hem er puur voor koopt, neem de X4.[b][message=37014778,noline]
Wat is beter voor BF3:
Ik weet het niet precies. Ik had het op alle servers, terwijl mijn maten het niet hadden. Ik liep vooruit en hij stopte even en schoof me soms terug. Het leek enorm veel op lag, maar toen ik mijn cpu weer terugklokte was het over. Heel raar.unfor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:18:
Wat is "terughyperen"?
Inderdaad, hier hetzelfde. Zat gisteravond al vol.. Wat is de planning? meerdere platoons maken of EA stalken dat ze de cap omhoog gooien?Gyrolion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:33:
Ik dacht laat ik vandaag eens de GoT platoon joinen.. maar helaas hij zit vol. Wat is dat toch met die cap van 100 man?
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Puurt uit vernieuwdheid:
Ik heb dus een i7 960 i.c.m 460GTX (2GB) en 6 GB geheugen.
Zal wel niet op max draaien?
Wesside
High, MSAA off.HaWkY61 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:19:
Puurt uit vernieuwdheid:
Even 1 vraag: klopt dat BF3 voor PC zelf is "afgeremd" zodat het kan spelen met PS3/Xbox spelers die beperkte kracht hebben? Ik las over dat vernietigen van gebouwen niet dynamisch gaat maar scripted verloopt zodat consoles nog kunnen draaien.
Dat zou wel beetje minder zijn en zien we een "makkelijkere" wereld alleen vanwege de consoles. Oftewel de schade is dan hetzelfde bij elke poging.
Dat zou wel beetje minder zijn en zien we een "makkelijkere" wereld alleen vanwege de consoles. Oftewel de schade is dan hetzelfde bij elke poging.
Consoles spelen niet samen met PC spelers.MrDummy schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:21:
Even 1 vraag: klopt dat BF3 voor PC zelf is "afgeremd" zodat het kan spelen met PS3/Xbox spelers die beperkte kracht hebben? Ik las over dat vernietigen van gebouwen niet dynamisch gaat maar scripted verloopt zodat consoles nog kunnen draaien.
Unscripted zou te zwaar zijn, ook voor PC.
PC en console gamers spelen niet op dezelfde servers, dus lijkt me niet.MrDummy schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:21:
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Wow, de sniper missie van de SP is echt enorm buggy. Tot nu toe was de SP prima te pruimen, maar ik ga nu gewoon steeds dood door slecht gamedesign.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Hebben meer mensen last van slechte Squad making? Gisteren een squad met 2 man (!) gemaakt en nog werden we in tegenovergestelde teams gezet... Hij level 1, ik level 3.
Dit lijkt eigenlijk wel op rubberbanding, als ik de term goed begrijp. Ik heb er ook last van dat als ik bijvoorbeeld alleen naar voren sprint dat hij inhoud, terugspringt of soms zelfs stopt. Ik heb van alles geprobeerd, hyperthreading uit, grafische kaart onderklokken, andere (oude) drivers etc maar ik denk dat het in mijn situatie toch lag is.StealthyPeanut schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:19:
[...]
Ik weet het niet precies. Ik had het op alle servers, terwijl mijn maten het niet hadden. Ik liep vooruit en hij stopte even en schoof me soms terug. Het leek enorm veel op lag, maar toen ik mijn cpu weer terugklokte was het over. Heel raar.
Eergisteren had ik er ineens geen last van met een oudere beta driver maar gisteren toch weer wel, dus ik kan er ook mijn vinger niet echt exact opleggen wat nou het probleem is.
Ik lees goede verhalen over de map Seine Crossing. De beelden van gameplay op youtube op deze map spreken mij in ieder geval erg aan. Het enige wat je nog mis is de geur van zwavel en brandjes. Ik zag deze ochtend in de mail 2 berichtjes van Origin en vermoedelijk mijn codes zijn. Morgen ben ik speciaal vrij en schuif rond een uur of 10 lekker aan en ga de rest van de dag gamen!
Correct.unfor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:12:
[...]
Ik neem aan dat dat donaties zijn om de server op te houden.
Haal de koelers uit de PC, dan krijg je vanzelf die geur in je kamerRoyK schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:28:
Ik lees goede verhalen over de map Seine Crossing. De beelden van gameplay op youtube op deze map spreken mij in ieder geval erg aan. Het enige wat je nog mis is de geur van zwavel en brandjes. Ik zag deze ochtend in de mail 2 berichtjes van Origin en vermoedelijk mijn codes zijn. Morgen ben ik speciaal vrij en schuif rond een uur of 10 lekker aan en ga de rest van de dag gamen!
Alleen draait BF daarna niet meer zo goed.
Het probleem is dat je de oorzaak bij jezelf zoektMM- schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:27:
[...]
Dit lijkt eigenlijk wel op rubberbanding, als ik de term goed begrijp. Ik heb er ook last van dat als ik bijvoorbeeld alleen naar voren sprint dat hij inhoud, terugspringt of soms zelfs stopt. Ik heb van alles geprobeerd, hyperthreading uit, grafische kaart onderklokken, andere (oude) drivers etc maar ik denk dat het in mijn situatie toch lag is.
Eergisteren had ik er ineens geen last van met een oudere beta driver maar gisteren toch weer wel, dus ik kan er ook mijn vinger niet echt exact opleggen wat nou het probleem is.
Rubberbanding wordt veroorzaakt door server (hardware) lag.
[ Voor 38% gewijzigd door RocketKoen op 27-10-2011 09:36 ]
Nu 'werkt' het wel, maar het lagged enorm. J.. hoo. bi.. di.. ze..ar..mngm schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:24:
Hoe zit het met de ingame voice chat? In de beta werkte dat amper (ps3)...
Squad in menu werkt goed, tijdens laden werkt, als je bij elkaar in squad blijft, werkt het ook nog goed.
3 grootste problemen met de PS3 op dit moment;
-Random squad join, het blijft compleet onlogisch hoe je van 4 man in squad een map in gaat, maar compleet willekeurig bij elkaar in squad wordt gezet. Met wat joinen/leaven lukt het uiteindelijk wel, maar verre van optimaal. Je mag ook geen lege squad joinen (0/4) om zo daar een squad te maken.
-Voicechat lag. Dit is echt irritant, in het menu zit er soms al flinke haperingen, maar ingame is dit bijna nonstop.
-disconnect/crash. Al heb ik nog geen crash gehad, we hebben dacht ik 4-5 potjes nodig gehad om uberhaubt iedereen in de game te krijgen. Verder heb ik last van verdwijnende plaatjes in het hoofdmenu (wapens, medals, upgrades etc).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Je mag inderdaad geen 1/4 squad maken. Als je "leave squad" gebruikt kom je in de lijst met "no squad". Als er 2 of meer spelers zijn kun je een 0/4 squad joinen, en dan gaat de rest van de spelers zonder squad automatisch met je mee.SinergyX schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:35:
[...]
Nu 'werkt' het wel, maar het lagged enorm. J.. hoo. bi.. di.. ze..ar..
Squad in menu werkt goed, tijdens laden werkt, als je bij elkaar in squad blijft, werkt het ook nog goed.
3 grootste problemen met de PS3 op dit moment;
-Random squad join, het blijft compleet onlogisch hoe je van 4 man in squad een map in gaat, maar compleet willekeurig bij elkaar in squad wordt gezet. Met wat joinen/leaven lukt het uiteindelijk wel, maar verre van optimaal. Je mag ook geen lege squad joinen (0/4) om zo daar een squad te maken.
-Voicechat lag. Dit is echt irritant, in het menu zit er soms al flinke haperingen, maar ingame is dit bijna nonstop.
-disconnect/crash. Al heb ik nog geen crash gehad, we hebben dacht ik 4-5 potjes nodig gehad om uberhaubt iedereen in de game te krijgen. Verder heb ik last van verdwijnende plaatjes in het hoofdmenu (wapens, medals, upgrades etc).
Ik heb nog geen Commo Rose kunnen ontdekken bij de PS3, of zie ik nou iets gigantisch over het hoofd?
Dat is volgens mij alleen een item op de PCVinno schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:44:
Ik heb nog geen Commo Rose kunnen ontdekken bij de PS3, of zie ik nou iets gigantisch over het hoofd?
Gister wel wat last gehad van rubberbanding en scheldende COD figuren van 12 hmmm
Warhammer en PC games en lego
Gisteren ook met C4 aan de gang geweest om te proberen de toren in CB neer te halen. Dat was helaas tevergeefs zoals (op 2 pagina's terug?) al te lezen is.
Voicechat met de door mij aangemaakte party werkte perfect. Totaal geen last van lag gehad.
Dat hadden ik en een maat van me wel op verschillende servers. Op die momenten zijn we mooi naar een andere server gegaan. En een hoop speel plezier gehad
Voicechat met de door mij aangemaakte party werkte perfect. Totaal geen last van lag gehad.
Dat hadden ik en een maat van me wel op verschillende servers. Op die momenten zijn we mooi naar een andere server gegaan. En een hoop speel plezier gehad
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien