Ik heb de PC-versie net binnen gekregen van 12game.com, maar volgens de website is hij nog steeds niet verzonden

http://i44.tinypic.com/213gkd4.jpg

http://i44.tinypic.com/213gkd4.jpg
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ambient Occlusion, een schaduw-techniek op basis van 'indirect' licht.
[ Voor 8% gewijzigd door SirNobax op 26-10-2011 14:03 ]
Pentaxiaan
Oke dankje ^^, dan weet ik dat ook weerSirNobax schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:01:
[...]
Hou je hand maar over een tafel, en onder je hand word het donker, zonder dat er echt een schaduw ontstaat, dat 'simuleert' SSAO en HBAO.
PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones
Dat zit niet op die manier in Battlefield 3SirNobax schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:01:
[...]
Hou je hand maar over een tafel, en onder je hand word het donker, zonder dat er echt een schaduw ontstaat, dat 'simuleert' SSAO en HBAO.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Tsu draaien beide GoT servers al? Zag alleen de Rush staan in battle logTsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:03:
[...]
Dat zit niet op die manier in Battlefield 3Het is of vel verlicht of pikzwart, geen donkerte zonder harde schaduwen
Warhammer en PC games en lego
En/of dat ik als betalend lid ruimte kan maken voor mezelf mocht het vol zitten ;-)Arnevld schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:04:
[...]
Tsu draaien beide GoT servers al? Zag alleen de Rush staan in battle log
Hoop dat ik vanavond wel conquest kan spelen met mede tweakertjes!
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Valt wel mee hoor, SSAO en HBAO is heel subtiel, ook in BF3. AO zit ook tussen alle 'randen', van muurtjes en trappen, tot de details op character models.Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:03:
[...]
Dat zit niet op die manier in Battlefield 3Het is of vel verlicht of pikzwart, geen donkerte zonder harde schaduwen
[ Voor 11% gewijzigd door SirNobax op 26-10-2011 14:14 ]
Pentaxiaan
Ja, beide servers draaien nu.Arnevld schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:04:
Tsu draaien beide GoT servers al? Zag alleen de Rush staan in battle log
Hoop dat ik vanavond wel conquest kan spelen met mede tweakertjes!
Voorlopig niet. We zijn nog aan het stoeien met de admin consoles (BF3CC is nog niet uit) en reserved slots werken nog niet lekker. We werken zo snel mogelijk om de reserved slots werkend te krijgen, zijn helaas te afhankelijk van derden.Mu.siQ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:06:
En/of dat ik als betalend lid ruimte kan maken voor mezelf mocht het vol zitten ;-)
[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 26-10-2011 14:10 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ouch ik zie 180 ping hierTsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:08:
[...]
Ja, beide servers draaien nu.
Hier is Conquest: http://battlelog.battlefi...b/GoTBF3-nl-64p-CONQUEST/
Hier staan ze beiden inclusief link en gametracker: http://www.gotbf3.nl/gameservers
[...]
Voorlopig niet. We zijn nog aan het stoeien met de admin consoles (BF3CC is nog niet uit) en reserved slots werken nog niet lekker. We werken zo snel mogelijk om de reserved slots werkend te krijgen, zijn helaas te afhankelijk van derden.
Inderdaad en de HB in HBAO staat voor Horizon Based, de SS betekent Screen Space.SirNobax schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:01:
[...]
Hou je hand maar over een tafel, onder je hand word het 'zachtjes' donker zonder dat er echt een schaduw ontstaat (tenminste, als er geen felle lampen boven hangen), dat 'simuleert' SSAO en HBAO.
[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 26-10-2011 14:20 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Japser op 26-10-2011 14:28 ]
Spoiler tags graag!Japser schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:17:
Klein vraagje he:spoiler:Hoe kom ik nou verder?ik zit in de "SP tutorial" op de trein, alles gaat goed totdat ik uit het raam moet springen. Dat lukt, maar daarna moet ik op de spacebar drukken als ik naast de wagon hang, maar dan reageert het spel helemaal niet
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
je hebt gelijkt, maar dat is al binnen de eerste 5 minuten van de game.
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Android developer & dürüm-liefhebber
Japser schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:27:
Sorry dat ik geen tags heb gebruikt...en ik ga t blijven proberen!
Mavamaarten schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:29:
Hmm... Ik zit met een dik probleem, kan iemand me helpen ?
[ Voor 6% gewijzigd door DopeMasta op 26-10-2011 14:31 ]
haha, blijkt dat ik gewoon veels te ver spawnde van die trap, bug
Android developer & dürüm-liefhebber
Zijn niet veranderd, alleen maps zoals Metro hebben een paar flinke chokepoints en daar rockets en grenades op afvuren werkt echt te goed. Maandag een killstreak van 12 gehaald die enkel werd gestopt doordat wij de ronde wonnen. Ik vuurde op conquest Metro granaten af met de launcher op die trap bij B, elke granaat was een kill of een dubbelkill. In close quaters is een rocket gewoon een instantkill en heel sterk, zelfde geld voor granaten.furby-killer schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:30:
Vraagje, ik heb nu zowel in tweakers review als andere review klachten gelezen over RPG on infantry, en vooral in de metro map. Zijn RPGs dan verandert sinds beta? Met bijvoorbeeld grotere splash? Want in de beta had ik nagenoeg geen problemen daarmee, zeker niet vergeleken met BC2. Splash damage van RPGs was te klein om echt een serieus probleem te zijn tov een competent iemand met assault rifle.
[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 26-10-2011 14:41 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Ryan_ op 26-10-2011 14:36 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Sn0wblind op 26-10-2011 14:39 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Indy91 op 26-10-2011 14:51 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Zou me niks verbazen als er gewoon plain text verstuurd wordt.Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:50:
Lijkt mij niet dat er plain tekst wachtwoorden mee verzonden worden? Gok dat er op z'n minst een SSL verbinding opgezet wordt als dat gebeurt en dat anders enkel hashes verstuurd worden.
Bovendien hoeft in principe enkel de locale en accountnaam verstuurt te worden, wachtwoord is in principe nergens voor nodig aangezien ik al in Origin ben ingelogd.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Je hoeft de haakjes niet te adden, als je een clantag wil adden in je account typ je gewoon GoTyinx84 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:52:
Hoe zit het met de tag in de GoT platoon? Mag je die gebruiken zodra je lid bent van de public platoon?
Ik zie dat [GoT] niet past, GoT wel. Moet je die handmatig aanpassen in Battlelog > Settings, of gaat dat automatisch als je een platoon joined?
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Heb ooit een twittervraag gezien aan één van de devs. Z'n antwoord was kort maar krachtig: ja.Qlii256 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:10:
Wat ik graag eens zou willen weten, is het nu mogelijk om die toren in Caspian Border neer te halen? Waarschijnlijk niet zeker?
Die twitter had ik ook gezien. De toren was fully destructable. Maar je kan er niet eens een stuk vanaf schieten, althans in de beta niet. Daarom, iemand die weet hoe het in de final zit?yinx84 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:10:
[...]
Heb ooit een twittervraag gezien aan één van de devs. Z'n antwoord was kort maar krachtig: ja.
Heb 'm zelf ook nog niet down zien gaan.
Ik heb het niet zelf gedaan, maar het schijnt dat als de touwen door zijn dat de toren ook omflikkerd.Qlii256 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:10:
Wat ik graag eens zou willen weten, is het nu mogelijk om die toren in Caspian Border neer te halen? Waarschijnlijk niet zeker?
Die kan je dus laten instorten? Of was dit scripted? En ja die rood-witte toren met die kabels.Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:11:
Bedoelen jullie die rood witte toren? (heb de beta niet gedaan?) Die is voor m'n snuffert ingestort.
LOL! Dat was ook een van de eerste dingen die ik deed, maar helaas geen resultaat.Joost1991 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:10:
Gisteren met een straaljager ingevlogen, maar die bleef gewoon rechtop staan
Zet de RAW mouse input uit, dat werkt nog beter haha. Op de een of andere manier voelt het beter aan als RAW uit staat, je kan ook je mouse sensitiviteit nauwkeuriger instellen, maar dat gaat wel ten koste van je draaisnelheid..RaCio schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:02:
[...]
Zoals al eerder opgemerkt, je kunt wel squads joinen. Onderin het scherm zit een klein join knopje (dat pas werkt als je niet in een squad zit).
[...]
Dit had ik ook opgemerkt, er zit echt absurd veel mouse acceleration in het spel om een of andere reden. Die raw mouse input werkt iig voor geen meter. Erg jammer. Heeft iemand er al een oplossing voor gevonden?
maar hij kan dus wel stukIsniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:16:
Ik stond ernaast en opeens hoorde ik een zooi herrie. Besefte het niet zo heel erg wat er gebeurde maar het laatste stukje zag ik hem vallen. Zag er wel mooi uit. Weet niet hoe ze het zo ver gekregen hebben verder. Het ding is in 1 x in z'n geheel naar beneden gepleurd om het even zo te zeggen. Ben wel benieuwd of hij altijd dezelfde kant op valt. Anders kan je de weg ermee versperren. Nu lag hij vrij zinloos maar mooi
[ Voor 81% gewijzigd door Isniedood op 26-10-2011 15:18 ]
Als ik em morgen binnen heb meteen proberenIsniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:17:
Correct
Edit: al denk ik niet dat je er stukken af kan schieten. Alleen in zijn geheel dus.
Waar staat dat RAW eigenlijk voor? Echt geen enkel idee wat het verschil is tussen deze 2 schuifjes.Jovas schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:17:
[...]
Zet de RAW mouse input uit, dat werkt nog beter haha. Op de een of andere manier voelt het beter aan als RAW uit staat, je kan ook je mouse sensitiviteit nauwkeuriger instellen, maar dat gaat wel ten koste van je draaisnelheid..
Je hebt gelijk, maar het kan wel veel beter!Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:43:
[...]
Weggegooid geld op basis van die twee punten? Ik deel je mening dat het een waardeloos squad systeem is. Net als het spawnen en de command rose. Origin vind ik ook maar waardeloos, wil gewoon alles lekker ingame kunnen doen. Neemt niet weg dat het uurtje online gamen echt een genot was. Ik heb de laatste jaren weinig shooters gedaan, was er op uitgekeken. Alleen TF2 kon me nog bekoren als groot Team fortress classic fan. Battlefield 2 heb ik weinig gespeeld, de eerste daarentegen wel weer. Mijn eerste indruk is dat BF2 beter in balans is dan BF3. Kan niet wachten tot vanavond
Kan ook. In de single player gaat de toren downTerrz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:15:
YouTube: Battlefield 3 Destruction Of Antenna Tower Caspian Border
in dit stukje trailer van EA zie je dat ie wel stuk kan
Verwijderd
Er zijn gewoon EU servers beschikbaar...RoyK schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:25:
[...]
Ik zal de vraag anders stellen. Het is blijkbaar ingewikkeld voor onze mods.
Laat ik beginnen door te stellen dat het mij geen HOL kan schelen hoe je het moet doen (klooien met je verbinding). Het kan mij gestolen worden hoe dat allemaal werkt en hoe kan me al helemaal niets boeien dat anderen wel kunnen gamen en ik nog even moet wachten. Ik vraag dus helemaal niet om hoe het werkt en hoe ik het voor elkaar kan krijgen. Maar wel een beetje nieuwsgierig vraag ik mezelf dus af:
Voor iedereen die nu wel online aan het gamen is, waar spelen jullie dan op? Zijn dit servers uit Europa of is dit allemaal aan de andere kant van de wereld? Want dan krijg je toch te maken met pings van 250 plus?
Simpele vraag.. helemaal geen mod spiertjes nodig lijkt me.
Europese servers zijn al lang up, zie ook de TS waarin de GoT servers staanRoyK schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:25:
Voor iedereen die nu wel online aan het gamen is, waar spelen jullie dan op? Zijn dit servers uit Europa of is dit allemaal aan de andere kant van de wereld? Want dan krijg je toch te maken met pings van 250 plus?
Simpele vraag.. helemaal geen mod spiertjes nodig lijkt me.
[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 26-10-2011 15:28 ]
Die is al 24 uur niet meer bereikbaar.Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:08:
EA chat support.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Die is nu niet beschikbaar omdat er niemand te bereiken isTsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:08:
EA chat support.
Wow, bedankt.Eduardboon schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:39:
Voor de mensen die ook graag 5.1 willen, ga naar Mijn documenten --> battlefield 3 --> settings. Daar open je PROF_SAVE_profile met wordpad en zoek je gsaudio_stereomode. die zet je op 0 ipv 1. :-)
[ Voor 77% gewijzigd door Isniedood op 26-10-2011 16:18 ]
Bedankt voor de tips, maar helaas maken ze weinig verschilJovas schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:17:
[...]
Zet de RAW mouse input uit, dat werkt nog beter haha. Op de een of andere manier voelt het beter aan als RAW uit staat, je kan ook je mouse sensitiviteit nauwkeuriger instellen, maar dat gaat wel ten koste van je draaisnelheid..
Raw mouse input betekent normaal gesproken dat de input direct van je muis gehaald wordt ipv via windows. Hiermee vorkom je bijvoorbeeld dat windows eerst je sensitivity verlaagd en het spel hem vervolgens weer verhoogd, wat de muis minder accuraat maakt.StealthyPeanut schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:21:
[...]
Waar staat dat RAW eigenlijk voor? Echt geen enkel idee wat het verschil is tussen deze 2 schuifjes.
Daarbij is de sensitivity van mijn voertuigen veel te hoog in vergelijking met mijn mannetje. Enig idee hoe ik dat aan kan passen?
[ Voor 3% gewijzigd door RaCio op 26-10-2011 16:30 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Xtr3me4me op 26-10-2011 16:36 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik wil wel helpen ^^Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:34:
Vanavond zeker drie admins op GoT servers, gaan ons best doen!
Installeer catalyst 11.10 preview 3 eens. Deze heeft flinke verbeteringen voor battlefield 3.GidoGrootenhuis schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:23:
[...]
Zelfde probleem hier!
i5 760, HD6870 (catalyst 11.9)
Verwijderd
Dus nu gaan al die snipers heli's en jets gebruiken om te proberen erop te komen?JDeraGear schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:35:
In de Beta kon je op caspian border aan de binnenkant van de antenne via een ladder omhoog klimmen. In de full version is die ladder weggehaald... Wat een rare verandering?
Alles kan toch kapot in BF3? Gewoon neerhalen dat dingVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:38:
[...]
Dus nu gaan al die snipers heli's en jets gebruiken om te proberen erop te komen?![]()
Leek me juist wel mooi om die antenne te slopen (als dat ook echt kan, nog geen beeldmateriaal gezien) terwijl er een legertje snipers op ligt...
Niet echt alles maar wel heeeel veel..Tweak15KW schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:39:
[...]
Alles kan toch kapot in BF3? Gewoon neerhalen dat ding
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
Dat is gewoon menselijk. Waarom hij wel en ik niet ?? Waarom wint hij wel de jackpot en ik niet, ik speel al veel langer mee! Waarom krijgt hij geen boete en ik wel ? Waarom kan hij wel spelen terwijl ik hem vorig jaar al besteld heb? Oneerlijk? enigzins. Kun je iemand de schuld geven? nee helaas.. het is zoals het isMu.siQ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:47:
Ik wil graag toch even wat frustratie hier posten. Ik weet dat het misschien niet is toegestaan maar ik erger me een beetje kapot in het kroeg/slowchat topic.
Wehkamp gooit die dingen dus morgen op de deurmat. Op de release datum! Dus ze doen helemaal niets fout! Iedereen maakt nu wel Wehkamp met de grond gelijk. En waarom? Omdat alle andere winkels van Nederland een breuk hebben gemaakt met de officiele release date! Dus omdat de rest van nl het te vroeg, niet volgens de regels, verkoopt is wehkamp de boosdoener omdat zij zich aan de regels houden!
Mensen schijnen dit niet te snappen. Ja het is frustrerend omdat je niet kunt beginnen vannacht (of meteen via het truukje, wat ik overigens ook wel erg ver vind gaan, maar enfin. Het kan, en misschien had ik het zelf ook wel gebruikt als ik de game al had) maar een dagje wachten kan toch nog wel??? Of zijn ze bang dat ze een onhaalbare achterstand oid oplopen? Ik snap 't niet
Ik baal ook wel, omdat ik nog niet in de GoT server kan spelen, en velen anderen zo te lezen wel. Dat is jammer, want ik wil graag samen gamen en de boel verkennen. Goed, ik speel dus morgen op de officiele release datum via de officiele manier, en andere mensen hebben hier het geduld niet voor en worden er ontzettend boos en gefrustreerd over.
Wou ik eventjes kwijt ;-) Verder, n-joy de gaming so far! ik moet helaas nog even een dagje geduld hebben maar dat gaat wel lukken. C u 2morrow in de GoT clan!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PSN: Von_Smallhausn
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2011 19:07 ]
Ok, dat scheelt. Dan hoeft men niet meer op mij te wachten.himlims_ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:00:
ps3; ik heb een got platoon aangemaakt; user hollandhards (zag er namelijk nog geen)
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door Madbee op 26-10-2011 21:08 ]
Super bedankt! Want er is echt nergens op internet iets daarover te vinden (filmpjes etc.). Zou echt gaaf zijn, bedankt!Madbee schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:07:
ik zal binnekort die toren eens voor je neerhalen!
Verwijderd
Dat is hem inderdaad. Maar daar zie je hem 1 seconde vallen. Ik wil namelijk wel eens zien hoe hij valt. En wat er gebeurt als er bv. nog 1 kabel vast hangt? Zal hij dan ook vallen?Neos.. schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:18:
Bedoel je dit filmpje:
YouTube: Battlefield 3 - Destruction Gameplay#!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq