Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb de PC-versie net binnen gekregen van 12game.com, maar volgens de website is hij nog steeds niet verzonden :)
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/55m32e.jpg
http://i44.tinypic.com/213gkd4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Ambient Occlusion, een schaduw-techniek op basis van 'indirect' licht.

Hou je hand maar over een tafel, onder je hand word het 'zachtjes' donker zonder dat er echt een schaduw ontstaat (tenminste, als er geen felle lampen boven hangen), dat 'simuleert' SSAO en HBAO. :)

[ Voor 8% gewijzigd door SirNobax op 26-10-2011 14:03 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

SirNobax schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:01:
[...]

Hou je hand maar over een tafel, en onder je hand word het donker, zonder dat er echt een schaduw ontstaat, dat 'simuleert' SSAO en HBAO. :)
Oke dankje ^^, dan weet ik dat ook weer :P

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hou je hand maar over een tafel, en onder je hand word het donker, zonder dat er echt een schaduw ontstaat, dat 'simuleert' SSAO en HBAO. :)
Dat zit niet op die manier in Battlefield 3 :+ Het is of vel verlicht of pikzwart, geen donkerte zonder harde schaduwen :P

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:03:
[...]

Dat zit niet op die manier in Battlefield 3 :+ Het is of vel verlicht of pikzwart, geen donkerte zonder harde schaduwen :P
Tsu draaien beide GoT servers al? Zag alleen de Rush staan in battle log :(
Hoop dat ik vanavond wel conquest kan spelen met mede tweakertjes!

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Arnevld schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:04:
[...]
En/of dat ik als betalend lid ruimte kan maken voor mezelf mocht het vol zitten ;-)

HBAO, nooit geweten. Even zoeken straks! Ben sowieso benieuwd naar nieuwe indeling van squad. Screenshots natuurlijk gezien maar de werking ervan nog niet echt eigenlijk.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:03:
[...]
Valt wel mee hoor, SSAO en HBAO is heel subtiel, ook in BF3. AO zit ook tussen alle 'randen', van muurtjes en trappen, tot de details op character models.

Ik heb inmiddels de SP campaign uitgespeeld, nog wachtend op mijn fysieke exemplaar, maar ik heb nergens die 'storende' ver-/belichting tegengekomen. Ziet er allemaal erg realistisch uit, en het kleurenpalet is veeeel uitgebreider dan bv. BF:BC2.

[edit] Oh, enkel de verlichting in die nacht-mappen was wel wat vervelend, maar die kan, gelukkig, grotendeels kapot geschoten worden. 8)

[ Voor 11% gewijzigd door SirNobax op 26-10-2011 14:14 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arnevld schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:04:
Ja, beide servers draaien nu.
Hier is Conquest: http://battlelog.battlefi...b/GoTBF3-nl-64p-CONQUEST/
Hier staan ze beiden inclusief link en gametracker: http://www.gotbf3.nl/gameservers
Mu.siQ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:06:
En/of dat ik als betalend lid ruimte kan maken voor mezelf mocht het vol zitten ;-)
Voorlopig niet. We zijn nog aan het stoeien met de admin consoles (BF3CC is nog niet uit) en reserved slots werken nog niet lekker. We werken zo snel mogelijk om de reserved slots werkend te krijgen, zijn helaas te afhankelijk van derden.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 26-10-2011 14:10 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:08:
[...]

Ja, beide servers draaien nu.
Hier is Conquest: http://battlelog.battlefi...b/GoTBF3-nl-64p-CONQUEST/
Hier staan ze beiden inclusief link en gametracker: http://www.gotbf3.nl/gameservers

[...]

Voorlopig niet. We zijn nog aan het stoeien met de admin consoles (BF3CC is nog niet uit) en reserved slots werken nog niet lekker. We werken zo snel mogelijk om de reserved slots werkend te krijgen, zijn helaas te afhankelijk van derden.
Ouch ik zie 180 ping hier :( (kan komen omdat ik op me werk ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat werkt niet helemaal lekker volgens mij, gisteren op de rush server lang zonder lag kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
[...]

Hou je hand maar over een tafel, onder je hand word het 'zachtjes' donker zonder dat er echt een schaduw ontstaat (tenminste, als er geen felle lampen boven hangen), dat 'simuleert' SSAO en HBAO. :)
Inderdaad en de HB in HBAO staat voor Horizon Based, de SS betekent Screen Space.

Zeer klein verschil kwa looks maar de performance impact van HBAO is wel een stuk hoger dan van SSAO.`

Hier meer over HBAO etc.: http://www.reddit.com/r/b...nshot_comparison_ssao_vs/

[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 26-10-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:10

Japser

Jeej!

Klein vraagje he:
spoiler:
ik zit in de "SP tutorial" op de trein, alles gaat goed totdat ik uit het raam moet springen. Dat lukt, maar daarna moet ik op de spacebar drukken als ik naast de wagon hang, maar dan reageert het spel helemaal niet :(

Hoe kom ik nou verder?

[ Voor 4% gewijzigd door Japser op 26-10-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Heel vaak op de spatie drukken. Lekker button bashen.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Japser schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:17:
Klein vraagje he:
spoiler:
ik zit in de "SP tutorial" op de trein, alles gaat goed totdat ik uit het raam moet springen. Dat lukt, maar daarna moet ik op de spacebar drukken als ik naast de wagon hang, maar dan reageert het spel helemaal niet :(
Hoe kom ik nou verder?
Spoiler tags graag!

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
je hebt gelijkt, maar dat is al binnen de eerste 5 minuten van de game.
Laag spoil gehalte :+

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:10

Japser

Jeej!

Sorry dat ik geen tags heb gebruikt...en ik ga t blijven proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:19

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hmm... Ik zit met een dik probleem, kan iemand me helpen ?
spoiler:
ik zit dus in die missie dat er een kerel op de vlucht is met je nuke, en je moet hem levend vangen. Die ene kerel (je vriend ?) heeft net een stuk metaal door zen borst gekregen, en die met zijn nuke is weggelopen natuurlijk. Nu zit ik met een probleem: ik loop naar boven (grote trap naar tramstation :?) en dan zegt het dat hij is ontsnapt : missie gefaald... Maar ik spawn telkens aan die trap, en kan geen kant op... Waar moet ik heen lopen ? :( :( :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
Ik heb net de sp uitgespeeld!
Vond hem zeker vermakelijk, hij is alleen wel meer script based maar welke fps shooter tegenwoordig niet.

Overigens heb ik ook mijn legale code ontvangen maar helaas nog wachten tot 01:00 voordat ik aan de slag kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Japser schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:27:
Sorry dat ik geen tags heb gebruikt...en ik ga t blijven proberen!
spoiler:
Zoals ik het zei klonk het wat cynisch, maar het is echt snel achter elkaar drukken bij het tweede stuk. Als je goed kijkt zie je de spatiebalk ook meerdere keren knipperen. De eerste keer dat je de spatie moet drukken hoeft maar 1 x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Vraagje, ik heb nu zowel in tweakers review als andere review klachten gelezen over RPG on infantry, en vooral in de metro map. Zijn RPGs dan verandert sinds beta? Met bijvoorbeeld grotere splash? Want in de beta had ik nagenoeg geen problemen daarmee, zeker niet vergeleken met BC2. Splash damage van RPGs was te klein om echt een serieus probleem te zijn tov een competent iemand met assault rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
Mavamaarten schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:29:
Hmm... Ik zit met een dik probleem, kan iemand me helpen ?
spoiler:
trap op lopen het perron op en done

[ Voor 6% gewijzigd door DopeMasta op 26-10-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:19

Mavamaarten

Omdat het kan!

haha, blijkt dat ik gewoon veels te ver spawnde van die trap, bug :?
spoiler:
Nadat ik begon te sprinten wanneer het beeld nog infaadde, raakte ik nét aan die kerel.

thanks !

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
furby-killer schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:30:
Vraagje, ik heb nu zowel in tweakers review als andere review klachten gelezen over RPG on infantry, en vooral in de metro map. Zijn RPGs dan verandert sinds beta? Met bijvoorbeeld grotere splash? Want in de beta had ik nagenoeg geen problemen daarmee, zeker niet vergeleken met BC2. Splash damage van RPGs was te klein om echt een serieus probleem te zijn tov een competent iemand met assault rifle.
Zijn niet veranderd, alleen maps zoals Metro hebben een paar flinke chokepoints en daar rockets en grenades op afvuren werkt echt te goed. Maandag een killstreak van 12 gehaald die enkel werd gestopt doordat wij de ronde wonnen. Ik vuurde op conquest Metro granaten af met de launcher op die trap bij B, elke granaat was een kill of een dubbelkill. In close quaters is een rocket gewoon een instantkill en heel sterk, zelfde geld voor granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
VPN talk is in dit topic niet toegestaan

[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 26-10-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 12:18
Lees anders even de topic waarschuwing.. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ryan_ op 26-10-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

VPN talk is niet toegestaan

[ Voor 75% gewijzigd door Sn0wblind op 26-10-2011 14:39 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ik kan het gemist hebben, maar even een vraag aan diegene die al MP gespeeld hebben:
Hebben jullie de commo-rose al kunnen gebruiken? (deze zou immers vanaf de day1 patch erin zitten)
En kan je ook Way-Points gebruiken in de final?

[ Voor 11% gewijzigd door Indy91 op 26-10-2011 14:51 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Hoe zit het met de tag in de GoT platoon? Mag je die gebruiken zodra je lid bent van de public platoon?

Ik zie dat [GoT] niet past, GoT wel. Moet je die handmatig aanpassen in Battlelog > Settings, of gaat dat automatisch als je een platoon joined?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:50:
Lijkt mij niet dat er plain tekst wachtwoorden mee verzonden worden? Gok dat er op z'n minst een SSL verbinding opgezet wordt als dat gebeurt en dat anders enkel hashes verstuurd worden.
Bovendien hoeft in principe enkel de locale en accountnaam verstuurt te worden, wachtwoord is in principe nergens voor nodig aangezien ik al in Origin ben ingelogd.
Zou me niks verbazen als er gewoon plain text verstuurd wordt.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet het handmatig aanpassen. De GoT tag is voor iedereen op GoT dus iedereen mag die gebruiken. [GoT] past niet omdat [ en ] automatisch toegevoegd worden, gewoon GoT intypen dus.
De GoT tag wordt in vrijwel alle spellen gebruikt waar GoT gamers mee spelen, dit was in BFBC2 zo en ook in TF2, die gaan wij als clan natuurlijk niet claimen als clan only :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

yinx84 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:52:
Hoe zit het met de tag in de GoT platoon? Mag je die gebruiken zodra je lid bent van de public platoon?

Ik zie dat [GoT] niet past, GoT wel. Moet je die handmatig aanpassen in Battlelog > Settings, of gaat dat automatisch als je een platoon joined?
Je hoeft de haakjes niet te adden, als je een clantag wil adden in je account typ je gewoon GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 09:16
Ik heb in de Beta gemerkt dat de clantag's niet weergegeven worden op de scorelijst tijdens het gamen.. Is dat veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Ja deze werken nu Twixell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
Fijn, kan je sneller clangenoten spotten in de lijst!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Wat ik graag eens zou willen weten, is het nu mogelijk om die toren in Caspian Border neer te halen? Waarschijnlijk niet zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:41
Gisteren met een straaljager ingevlogen, maar die bleef gewoon rechtop staan ;)

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Qlii256 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:10:
Wat ik graag eens zou willen weten, is het nu mogelijk om die toren in Caspian Border neer te halen? Waarschijnlijk niet zeker?
Heb ooit een twittervraag gezien aan één van de devs. Z'n antwoord was kort maar krachtig: ja.

Heb 'm zelf ook nog niet down zien gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
yinx84 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:10:
[...]

Heb ooit een twittervraag gezien aan één van de devs. Z'n antwoord was kort maar krachtig: ja.

Heb 'm zelf ook nog niet down zien gaan.
Die twitter had ik ook gezien. De toren was fully destructable. Maar je kan er niet eens een stuk vanaf schieten, althans in de beta niet. Daarom, iemand die weet hoe het in de final zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Bedoelen jullie die rood witte toren? (heb de beta niet gedaan?) Die is voor m'n snuffert ingestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
Qlii256 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:10:
Ik heb het niet zelf gedaan, maar het schijnt dat als de touwen door zijn dat de toren ook omflikkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:11:
Bedoelen jullie die rood witte toren? (heb de beta niet gedaan?) Die is voor m'n snuffert ingestort.
Die kan je dus laten instorten? Of was dit scripted? En ja die rood-witte toren met die kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Joost1991 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:10:
Gisteren met een straaljager ingevlogen, maar die bleef gewoon rechtop staan ;)
LOL! Dat was ook een van de eerste dingen die ik deed, maar helaas geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 16:07
YouTube: Battlefield 3 Destruction Of Antenna Tower Caspian Border

in dit stukje trailer van EA zie je dat ie wel stuk kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ja, ik wil nu wel eens een gameplay filmpje zien van iemand waar ze die tower neerhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Ik stond ernaast en opeens hoorde ik een zooi herrie. Besefte het niet zo heel erg wat er gebeurde maar het laatste stukje zag ik hem vallen. Zag er wel mooi uit. Weet niet hoe ze het zo ver gekregen hebben verder. Het ding is in 1 x in z'n geheel naar beneden gepleurd om het even zo te zeggen. Ben wel benieuwd of hij altijd dezelfde kant op valt. Anders kan je de weg ermee versperren. Nu lag hij vrij zinloos maar mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:51
RaCio schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:02:
[...]

Zoals al eerder opgemerkt, je kunt wel squads joinen. Onderin het scherm zit een klein join knopje (dat pas werkt als je niet in een squad zit).

[...]

Dit had ik ook opgemerkt, er zit echt absurd veel mouse acceleration in het spel om een of andere reden. Die raw mouse input werkt iig voor geen meter. Erg jammer. Heeft iemand er al een oplossing voor gevonden?
Zet de RAW mouse input uit, dat werkt nog beter haha. Op de een of andere manier voelt het beter aan als RAW uit staat, je kan ook je mouse sensitiviteit nauwkeuriger instellen, maar dat gaat wel ten koste van je draaisnelheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:16:
Ik stond ernaast en opeens hoorde ik een zooi herrie. Besefte het niet zo heel erg wat er gebeurde maar het laatste stukje zag ik hem vallen. Zag er wel mooi uit. Weet niet hoe ze het zo ver gekregen hebben verder. Het ding is in 1 x in z'n geheel naar beneden gepleurd om het even zo te zeggen. Ben wel benieuwd of hij altijd dezelfde kant op valt. Anders kan je de weg ermee versperren. Nu lag hij vrij zinloos maar mooi :)
maar hij kan dus wel stuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Correct :D

Edit: al denk ik niet dat je er stukken af kan schieten. Alleen in zijn geheel dus.

[ Voor 81% gewijzigd door Isniedood op 26-10-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:17:
Correct :D

Edit: al denk ik niet dat je er stukken af kan schieten. Alleen in zijn geheel dus.
Als ik em morgen binnen heb meteen proberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Jovas schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:17:
[...]
Zet de RAW mouse input uit, dat werkt nog beter haha. Op de een of andere manier voelt het beter aan als RAW uit staat, je kan ook je mouse sensitiviteit nauwkeuriger instellen, maar dat gaat wel ten koste van je draaisnelheid..
Waar staat dat RAW eigenlijk voor? Echt geen enkel idee wat het verschil is tussen deze 2 schuifjes.

Daarbij is de sensitivity van mijn voertuigen veel te hoog in vergelijking met mijn mannetje. Enig idee hoe ik dat aan kan passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:51
Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:43:
[...]

Weggegooid geld op basis van die twee punten? Ik deel je mening dat het een waardeloos squad systeem is. Net als het spawnen en de command rose. Origin vind ik ook maar waardeloos, wil gewoon alles lekker ingame kunnen doen. Neemt niet weg dat het uurtje online gamen echt een genot was. Ik heb de laatste jaren weinig shooters gedaan, was er op uitgekeken. Alleen TF2 kon me nog bekoren als groot Team fortress classic fan. Battlefield 2 heb ik weinig gespeeld, de eerste daarentegen wel weer. Mijn eerste indruk is dat BF2 beter in balans is dan BF3. Kan niet wachten tot vanavond :)
Je hebt gelijk, maar het kan wel veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Kan ook. In de single player gaat de toren down

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:25:
[...]

Ik zal de vraag anders stellen. Het is blijkbaar ingewikkeld voor onze mods.

Laat ik beginnen door te stellen dat het mij geen HOL kan schelen hoe je het moet doen (klooien met je verbinding). Het kan mij gestolen worden hoe dat allemaal werkt en hoe kan me al helemaal niets boeien dat anderen wel kunnen gamen en ik nog even moet wachten. Ik vraag dus helemaal niet om hoe het werkt en hoe ik het voor elkaar kan krijgen. Maar wel een beetje nieuwsgierig vraag ik mezelf dus af:

Voor iedereen die nu wel online aan het gamen is, waar spelen jullie dan op? Zijn dit servers uit Europa of is dit allemaal aan de andere kant van de wereld? Want dan krijg je toch te maken met pings van 250 plus?

Simpele vraag.. helemaal geen mod spiertjes nodig lijkt me.
Er zijn gewoon EU servers beschikbaar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:25:
Voor iedereen die nu wel online aan het gamen is, waar spelen jullie dan op? Zijn dit servers uit Europa of is dit allemaal aan de andere kant van de wereld? Want dan krijg je toch te maken met pings van 250 plus?

Simpele vraag.. helemaal geen mod spiertjes nodig lijkt me.
Europese servers zijn al lang up, zie ook de TS waarin de GoT servers staan :)
Beiden vol op dit moment :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 26-10-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Laatst online: 08:23
Heeft iemand enig idee wat zwaarder is voor je pc? SP of MP(met name cq64)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
De multiplayer is zwaarder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Mijn pc vond de singleplayer zwaarder. Heb het met een man of 40 gespeeld meen ik. Merkte in de singleplayer haperingen, in de multiplayer nog niet gezien. Heb wel nog weinig gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neos..
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-02-2019
Ik heb nogal een probleempje,

Een paar dagen geleden kreeg ik netjes een e-mail dat ik Bf3 kon pre-loaden.
Maar bij Orgin staat de game helemaal niet!
Heb Orgin nu 3x opnieuw gedownload en hij blijf op de site herhalen dat ik de nieuwe versie moet downloaden.

Dus ik heb nu betaald maar geen spel.

Ik heb alles afgezocht op de Orgin en EA site maar ik kom geen stap verder.. dus probeer ik het hier ;)

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA chat support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Die is al 24 uur niet meer bereikbaar.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neos..
Die is nu niet beschikbaar omdat er niemand te bereiken is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah dat zuigt. Tja als je EA niet kan bereiken wordt het lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Eduardboon schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:39:
Voor de mensen die ook graag 5.1 willen, ga naar Mijn documenten --> battlefield 3 --> settings. Daar open je PROF_SAVE_profile met wordpad en zoek je gsaudio_stereomode. die zet je op 0 ipv 1. :-)
Wow, bedankt.
Ik miste iets sinds de beta en snapte het al niet.
Nu was het weer echt eng als ik beschoten werd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Wel gecontroleerd of je geld inderdaad is afgeschreven?

Edit: wellicht dat je je geld terug kan vragen (staat vast in een FAQ) en met een ander account het alsnog kunt proberen. Weet niet hoe account gebonden je bent? Daarnaast weet ik ook niet of het rekeningnummer wordt vergeleken, dus dan is het wellicht handig andermans gegevens te gebruiken (zusje?). Als je wel geduld hebt; mailtje sturen of bellen. Dat laatste is het makkelijkste.

[ Voor 77% gewijzigd door Isniedood op 26-10-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Even inloggen bij Origin store en dan klantenservice aanklikken.
Daar staat hij in je bestelhistory, met een productcode die je kan verzilveren in Origin zelf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Jovas schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:17:
[...]
Bedankt voor de tips, maar helaas maken ze weinig verschil ;)
RAW mouse uitput uitzetten betekent alleen dat windows instellingen mee zullen spelen, door snellere windows sens kan het lijken of het probleem is opgelost, maar met neutrale windows instellingen is het probleem even erg. Je sens nauwkeuriger in te stellen hoeft juist niet met raw input omdat het spel de input direct van je muis pakt. De enige invloed die je kan krijgen is dat je muis pixels gaat skippen als je met lage dpi en hoge sens speelt, maar dat is hier niet aan de orde.

Het probleem (wat ook op andere bf3 fora wordt bevestigd) is dat de muis-speed is gelocked, als je dus jezelf te snel omdraait, draait de crosshair maar een klein stukje. Erg slordig, want goed speelbaar is het zo niet.
StealthyPeanut schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:21:
[...]

Waar staat dat RAW eigenlijk voor? Echt geen enkel idee wat het verschil is tussen deze 2 schuifjes.

Daarbij is de sensitivity van mijn voertuigen veel te hoog in vergelijking met mijn mannetje. Enig idee hoe ik dat aan kan passen?
Raw mouse input betekent normaal gesproken dat de input direct van je muis gehaald wordt ipv via windows. Hiermee vorkom je bijvoorbeeld dat windows eerst je sensitivity verlaagd en het spel hem vervolgens weer verhoogd, wat de muis minder accuraat maakt.

Dat je sens lager (tank) of hoger (MG) is in sommige voertuigen is een "feature" van battlefield. Bij sommige muizen kun je sens on the fly instellen en dus het gedeeltelijk tegengaan, maar dan moet je dus wel er op letten dat je de dpi niet laag zet i.v.m pixel skipping.

Dat 2e schuifje "sensitivity" is trouwens voor de controller. :X
Toch wel treurig/tekenend dat de controller sensitivity als standaard "sensitivity" wordt genoemd terwijl de muis input totaal broken is.

[ Voor 3% gewijzigd door RaCio op 26-10-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijne is al uitgeken op de Wii. Onder het bureau werkt ook niet, ze vind mij ook stom :'(

Foto's mogen btw via DM.

Ontopic: GameTracker houd ook spelerstats bij, wie wordt de meest addict speler op GoTBF3 servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart12345
  • Laatst online: 27-03-2024
Jammer dat veel servers vol zitten met gare hacks, net al een paar keer na elkaar gehad dat ons gehele team naar dezelfde plek geteleporteerd werd en vervolgens afgemaakt door C4. Erg vervelend...

http://gamingbolt.com/hac...lefield-3-servers-already

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Tevens, weet niet of dit gemeld is maar. Nvidea heeft nieuwe WHQL drivers. 11% voor onder BF3.
http://www.nvidia.co.uk/o...85.62-whql-driver-uk.html

[ Voor 3% gewijzigd door Xtr3me4me op 26-10-2011 16:36 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond zeker drie admins op GoT servers, gaan ons best doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

In de Beta kon je op caspian border aan de binnenkant van de antenne via een ladder omhoog klimmen. In de full version is die ladder weggehaald... Wat een rare verandering? :? Ik vond het juist wel cool om snipers van die toren af te schieten of om zelf de gok te wagen en er bovenop te liggen spotten/campen... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:34:
Vanavond zeker drie admins op GoT servers, gaan ons best doen!
Ik wil wel helpen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

GidoGrootenhuis schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:23:
[...]

Zelfde probleem hier!

i5 760, HD6870 (catalyst 11.9)
Installeer catalyst 11.10 preview 3 eens. Deze heeft flinke verbeteringen voor battlefield 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDeraGear schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:35:
In de Beta kon je op caspian border aan de binnenkant van de antenne via een ladder omhoog klimmen. In de full version is die ladder weggehaald... Wat een rare verandering? :?
Dus nu gaan al die snipers heli's en jets gebruiken om te proberen erop te komen? ;(
Leek me juist wel mooi om die antenne te slopen (als dat ook echt kan, nog geen beeldmateriaal gezien) terwijl er een legertje snipers op ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:38:
[...]
Dus nu gaan al die snipers heli's en jets gebruiken om te proberen erop te komen? ;(
Leek me juist wel mooi om die antenne te slopen (als dat ook echt kan, nog geen beeldmateriaal gezien) terwijl er een legertje snipers op ligt...
Alles kan toch kapot in BF3? Gewoon neerhalen dat ding 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
Tweak15KW schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:39:
[...]

Alles kan toch kapot in BF3? Gewoon neerhalen dat ding 8)
Niet echt alles maar wel heeeel veel..
Dat ding kan iig wel neergehaald worden!
Maar het is inderdaad raar dat de trap weg is, want nu gaan er 10 man op de airstrips staan om te "proberen" op de toren te komen met een vliegtuig of heli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Voor iedereen die net zoals mij in de beta prima kon spelen, maar nu last heeft van triangle schaduwen en jerky movement:

De nvidia driver is fked. Vooral bij DX10 kaarten is dit duidelijk merkbaar (Dus 8xxx en 9xxx en 200 serie)

http://www.dsogaming.com/...h-nvidias-285-62-drivers/

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Sja mij had de limited edition maar 36 euro gekost, via een pre order, dus ik weet niet wat jij betaald hebt. :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de LE gehaald vandaag. Alleen als ik de SP campaign begin blijft deze steeds opnieuw opstarten. Super vreemd. Dus je ziet steeds die brug en dan Electronic Arts om weer opnieuw de level te laden en dan gebeurt precies hetzelfde nog een keer.

Betreft 360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
De GOT Platoon is vol? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Vraagje over de PS3 versie:
Is het mogelijk om in het optie menu altijd alle spelers op MUTE te zetten? En hoe kun je mensen ingame of pre-game/lobby muten en unmuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ps3; ik heb een got platoon aangemaakt; user hollandhards (zag er namelijk nog geen)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Mu.siQ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:47:
Ik wil graag toch even wat frustratie hier posten. Ik weet dat het misschien niet is toegestaan maar ik erger me een beetje kapot in het kroeg/slowchat topic.

Wehkamp gooit die dingen dus morgen op de deurmat. Op de release datum! Dus ze doen helemaal niets fout! Iedereen maakt nu wel Wehkamp met de grond gelijk. En waarom? Omdat alle andere winkels van Nederland een breuk hebben gemaakt met de officiele release date! Dus omdat de rest van nl het te vroeg, niet volgens de regels, verkoopt is wehkamp de boosdoener omdat zij zich aan de regels houden!

Mensen schijnen dit niet te snappen. Ja het is frustrerend omdat je niet kunt beginnen vannacht (of meteen via het truukje, wat ik overigens ook wel erg ver vind gaan, maar enfin. Het kan, en misschien had ik het zelf ook wel gebruikt als ik de game al had) maar een dagje wachten kan toch nog wel??? Of zijn ze bang dat ze een onhaalbare achterstand oid oplopen? Ik snap 't niet :P

Ik baal ook wel, omdat ik nog niet in de GoT server kan spelen, en velen anderen zo te lezen wel. Dat is jammer, want ik wil graag samen gamen en de boel verkennen. Goed, ik speel dus morgen op de officiele release datum via de officiele manier, en andere mensen hebben hier het geduld niet voor en worden er ontzettend boos en gefrustreerd over.

Wou ik eventjes kwijt ;-) Verder, n-joy de gaming so far! ik moet helaas nog even een dagje geduld hebben maar dat gaat wel lukken. C u 2morrow in de GoT clan!
Dat is gewoon menselijk. Waarom hij wel en ik niet ?? Waarom wint hij wel de jackpot en ik niet, ik speel al veel langer mee! Waarom krijgt hij geen boete en ik wel ? Waarom kan hij wel spelen terwijl ik hem vorig jaar al besteld heb? Oneerlijk? enigzins. Kun je iemand de schuld geven? nee helaas.. het is zoals het is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Top Gun level is eeeeeeeeeeepic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
Met de campaign begonnen. Wat een graphics! Heerlijk!! (PS3 versie)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Klopt het dat je nog niet kan aanmelden op battlelog?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien iets om aan de TS toe te voegen:
De 360 platoon is ook aangemaakt van GoTLive.nl

Sinds Bad Company 2 ben ik samen met wat andere tweakers een 360 community begonnen, zodat we lekker over de 360 kunnen lullen zonder pc/ps3 reacties te hoeven doorspitten. Verder geeft een eigen forum (met shoutbox) ons wat meer ruimte. Ook zijn niet alleen tweakers welkom.

Dus speel je op de 360 en heb je zin om met wat leuke Hollanders te spelen, kom dan bij de platoon!
Mocht je de platoon toch niet kunnen vinden, zoek dan op mijn nick: Martinspire, dan kom je er ook wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2011 19:07 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:00:
ps3; ik heb een got platoon aangemaakt; user hollandhards (zag er namelijk nog geen)
Ok, dat scheelt. Dan hoeft men niet meer op mij te wachten.

Aanmelden voor deze platoon middels DM aan Hollandhards!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Wat is Seine crossing toch ook een meesterlijke map. Na een tijdje spelen ligt die halve stad in puin, wat vet. Had net op de GoT server een leuke pot, teamwork was zowaar aanwezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31
OMG wat ziet het er toch realistisch uit zeg _/-\o_ Net level gehad met straaljager, man wat was dat een vet level.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je dingen aan de TS toegevoegd wilt zien kan je het beste een DM sturen, dan kan ik het doen zodra ik tijd heb en vergeet ik het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een apply voor het got platoon gestuurd op de ps3, ign is omejerry.

Heb het spel vanmiddag gekocht als een soort impuls aankoop, was eerst namelijk van plan een andere shooter te halen maar man oh man wat ben ik blij met m'n battlefield 3. Zelfs met de kleinere maps op de ps3 vind ik het al fantastisch, het spel zit zo goed in elkaar dat als ik in een vuurgevecht zit ik ook nieteens de drang voel om de rambo uit te gaan hangen maar me liever even terugtrek in cover en als ze in de buurt zijn even een health pack neerleg voor mn teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij trouwens het voordeel uitleggen van een laser op bijvoorbeeld m'n sniper rifle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Kan er aub nu iemand eens een filmpje maken waar je de radio tower in Caspian Border ziet omvallen? En evantueel ook het breken van de kabels enzo? Ik wil wel eens zien hoe dat er uit ziet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Dicht voor onderhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
ik zal binnekort die toren eens voor je neerhalen!

edit, nu ik erover denk ik heb morgen pas weer tijd voor een potje...en tegen die tijd zal je het zelf al wel gedaan hebben :P

[ Voor 85% gewijzigd door Madbee op 26-10-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Madbee schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:07:
ik zal binnekort die toren eens voor je neerhalen!
Super bedankt! Want er is echt nergens op internet iets daarover te vinden (filmpjes etc.). Zou echt gaaf zijn, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van wat ik heb gezien is Battlefield 3 alles wat Bad Company 2 net niet was. Iets heeft me ervan weerhouden om Bad Company 2 te kopen, maar Battlefield 3 maakt veel fouten goed. Bad Company 2 was leuk, en ik speelde het ook graag bij vrienden, maar dat was het dan ook.

Ik denk alleen niet dat ik de SP en co-op veel ga spelen. De SP is teveel in de stijl van Call of Duty. De SP van CoD vind ik helemaal geweldig (van de Modern Warfare serie tenminste), maar daarom ga ik teveel vergelijken en merk ik hoeveel slechter ik de SP van BF3 vind. Misschien dat ik 'm ooit nog opstart om naar de graphics te staren :P. En voor co-op geldt eigenlijk hetzelfde. Is denk ik wel leuk, maar haalt niet echt het niveau van Spec Ops in Modern Warfare 2, en zeker niet van Spec Ops in MW3. Ik heb BF3 natuurlijk nog niet gespeeld, dus wie weet word ik verrast!

Als ik 'm voor het weekend binnen krijg (uit de UK besteld, dus dat is nog niet zeker), dan typ ik zondag wel even een review! Misschien niet echt interessant, maar ik vind het sowieso leuk om een review te typen, omdat ik dan kan zien wat ik leuk en niet leuk vind aan het spel, iets wat ik me normaal niet realiseer. En misschien zijn er wel mensen die geïnteresseerd zijn in de mening van een fervent Call of Duty speler die nog nooit een Battlefield game heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Dat is hem inderdaad. Maar daar zie je hem 1 seconde vallen. Ik wil namelijk wel eens zien hoe hij valt. En wat er gebeurt als er bv. nog 1 kabel vast hangt? Zal hij dan ook vallen?
Pagina: 1 ... 10 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien