Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:43:
Ik lees wel wat klachten over het Command Rose systeem.. maar dat zijn problemen die met een patch verholpen kunnen worden. Ook moet je jezelf wel even een moment geven om aan de game te wennen. Als je op het EA forum gaat kijken zie ik alleen maar zeik draadjes waar figuren zelfs met alleen maar hoofdletters typen alsof ze aan het schreeuwen zijn. Dus daar hoef ik verder niet te kijken. voor een paar tientjes krijg je een geweldige game die niemand hoeft te kopen. Alles mag. En zoals iedere game heeft ook BF3 puntjes om te verbeteren. Dat zal de komende weken / maanden vast goed gaan komen. De game is 2 dagen uit..waar hebben we het over!
Toch typisch dat menig fanboy (ik weet niet hoe ik het anders kan beamen) beweerde dat het met de final wel goed zal komen.

Nu zoals ik al voorspeld had: een kwestie van wachten op een volgende patch. En daarna? Wachten tot alles goed komt in het Back to Karkand mappack?! Niet iedereen heeft daar trek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GidoGrootenhuis
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09-2022
Ik heb een Battlefield 3 key, iemand enig idee hoe ik battlfield aan de praat krijg in combinatie met origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
mvdklooster schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:59:
Gisteren een paar uur gespeeld. Zowel de single als multiplayer met de GoT clan :)

Ik vind zowel de single als multiplayer echt WoW. De graphics in de muliplayer zijn net
zo mooi als in de singleplayer en het draait als een zonnetje (2x6970)

Ik snap al de argumenten niet echt. Natuurlijk zijn er op en aanmerkingen op sommige
vlakken, maar die gaan echt nog wel aangepakt worden met patches.

Heb alweer zin in vanavond!
Denk dat ik hem maar afbestel... Hoopte echt op het Battlefield gevoel, maar als ik nu lees dat het meer op WoW lijkt... Nah... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
GidoGrootenhuis schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:11:
Ik heb een Battlefield 3 key, iemand enig idee hoe ik battlfield aan de praat krijg in combinatie met origin?
Origin client downloaden en key invoeren .. preloaden en wachten tot donderdag met spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:10:
[...]
Toch typisch dat menig fanboy (ik weet niet hoe ik het anders kan beamen) beweerde dat het met de final wel goed zal komen.

Nu zoals ik al voorspeld had: een kwestie van wachten op een volgende patch. En daarna? Wachten tot alles goed komt in het Back to Karkand mappack?! Niet iedereen heeft daar trek in.
Zet dit nu eens weg tegen de complete gameplay, ik ken de PC versie niet (of de 'foutjes' daarin), maar moet dat je hele spelervaring compleet bederven?

Ik heb serieus nooit de knop gevonden voor ammo/health in BC2, ik heb altijd zonder gespeeld, daarvoor hadden we ook gewoon teamchat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
p.habo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:13:
[...]

Denk dat ik hem maar afbestel... Hoopte echt op het Battlefield gevoel, maar als ik nu lees dat het meer op WoW lijkt... Nah... :+
En jij gaat uit van meningen van andere mensen je bent toch geen schaap ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

aah waar blijft mijn mailtje dat ik hem bij het DHL punt kan komen ophalen!!!!

Is er al iets bekend over de weakspots van Tanks?

[ Voor 11% gewijzigd door Tusk op 26-10-2011 12:15 ]

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
JT888 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:14:
[...]

Je moet niet overal te serieus op in gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Asgaro schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:03:
[...]

En waarom hij Frostbite 2.0 lelijk vindt, snap ik niet echt... Wie wel?
is natuurlijk smaak, maar op het landschap zelf na wat ik er strak uit vind zien, vind ik het qua props in bewoonde gebieden wel vrij kaal om eerlijk te zijn. Dat heeft volgens mij te maken met dat de frostbite engine daar sowieso niet sterk voor geoptimaliseerd is.

Vind de BF engines altijd mooie landschappen neerzetten maar enorm lelijke gebouwen en inhoud hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
JT888 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:14:
[...]

Volgens mij is hij sarcastisch. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:18

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

Wat onduidelijk...zijn er nu dus al mensen hier dus al die de retail/boxed versie al binnen hebben?
Ik heb hem besteld bij zo'n gameshop..zouden me msg'n als hij verkocht mocht gaan worden... :/

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Kw4kje schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:15:
[...]

Je moet niet overal te serieus op in gaan. ;)
Alweer een trollende Tweaker ... ic ! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:22
Weet iemand misschien iets van een nachtrelease in Groningen? Ik weet wel dat Bart Smit te Herestraat een voor MW3 doet, maar verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

litebyte schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:16:
Wat onduidelijk...zijn er nu dus al mensen hier dus al die de retail/boxed versie al binnen hebben?
Ik heb hem besteld bij zo'n gameshop..zouden me msg'n als hij verkocht mocht gaan worden... :/
Ik kan je melden dat de winkels hem inmiddels binnen hebben (heb hem naast me liggen ;-))
Echter mogen "we" hem nog niet in de schappen zetten c.q verkopen tot EA besluit hem eerder in de verkoop te gooien..

Wellicht, en dat is al vaker gebleken bij EA, dat hij vanmiddag (lees rond 16:00) wel in de verkoop mag, maar houd me er niet aan vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:24:
[...]

Ik kan je melden dat de winkels hem inmiddels binnen hebben (heb hem naast me liggen ;-))
Echter mogen "we" hem nog niet in de schappen zetten c.q verkopen tot EA besluit hem eerder in de verkoop te gooien..

Wellicht, en dat is al vaker gebleken bij EA, dat hij vanmiddag (lees rond 16:00) wel in de verkoop mag, maar houd me er niet aan vast ;)
Dus jij denkt wel dat het loont om vanmiddag paar winkels langs te gaan? En dan een zelfstandige gameshop of toch de grote winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik heb het gevoel dat de command rose en het squad menu er gewoon tijdelijk in zijn gestopt, het past totaal eigenlijk niet bij de stijl van de game en eigenlijk is er geen seconde over nagedacht dit moet gewoon gepatched worden! De minimap is best niet goed maar zeker niet slecht in de beta was het een waas nu is het meer een onduidelijke kaart maar je kan hem wel gewoon prima gebruiken. Met in en uit zoemen kan ik best zien waar mensen zijn. Veder vind ik het wel lame dat je een airradar moet unlocke om ook andere jets op je map te kunnen zien dat zou er eigenlijk gewoon standaard in moeten zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 10:23
Maar ik vind het spel echt super mooi gemaakt, gameplay is erg goed. maps zijn afwisselend. De rush variant van caspian border was ook 10x zo tof dan de conquest variant.

De graphics zijn nog alleen maar indrukwekkender geworden... de geluiden ook.

Ik heb alleen wat bugjes ontdekt dat de crosshair verdwijnt.. en switchen tussen pistol en primary weapon helpt niet.
Ook raar vind ik er 2 sensitivity mogelijkheden zijn.. 1 voor muis en 1 voor 'soldier'.
beetje onduidelijk, en had juist verwacht dat je per vehicle de sens zou kunnen veranderen.
create party en dan in hetzelfde squad komen werkt ook niet... maarja dat is ingame snel te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Wie gaat mijn platoon apply accepteren? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada. schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:27:
[...]

Dus jij denkt wel dat het loont om vanmiddag paar winkels langs te gaan? En dan een zelfstandige gameshop of toch de grote winkels?
Laat ik het zo zeggen ik hoop het, ben momenteel ook op mijn werk, en heb ook contact met andere firma's (oa. GameMania ;) )

Ik zal jullie laten weten of ik vandaag nog wat te horen krijg mbt de verkoop.

En een zelfstandige of grote zal niet veel uitmaken, hoogstens kwa voorraad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:31:
[...]

Laat ik het zo zeggen ik hoop het, ben momenteel ook op mijn werk, en heb ook contact met andere firma's (oa. GameMania ;) )

Ik zal jullie laten weten of ik vandaag nog wat te horen krijg mbt de verkoop.

En een zelfstandige of grote zal niet veel uitmaken, hoogstens kwa voorraad :P
Ah ok! Alvast bedankt voor het melden als er nog wat gebeurt, zal het topic in de gaten houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

waarom is de limited editie goedkoper op Wehkamp dan de 'orginele'? Wilde hem zojuist bestellen, maar was even bang dat ik een boek kreeg oid :)

Dit is de juiste toch?
http://www.wehkamp.nl/Zoe...m_pi=Home%20Page&cmid=WEH

[ Voor 40% gewijzigd door Paniohitus op 26-10-2011 12:36 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Preddie schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:35:
waarom is de limited editie goedkoper op Wehkamp dan de 'orginele'? Wilde hem zojuist bestellen, maar was even bang dat ik een boek kreeg oid :)
Vraag en aanbod waarschijnlijk, net als boxed cpu's vs zonder koeler. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah, meer dat alle pre-orders toch limited edition zijn, ze de goedkoopste willen zijn en niemand Battlefield 3 koopt als de limited edition er is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag he, in BF2 had je een commander, heb je die nu ook in BF3 ?
Dus iemand van een team die de gehele map kan zien en vijanden kan spotten en ook artillerie kan plaatsten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, geen commander.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:40:
Even een vraag he, in BF2 had je een commander, heb je die nu ook in BF3 ?
Dus iemand van een team die de gehele map kan zien en vijanden kan spotten en ook artillerie kan plaatsten ?
Helaas niet, nu kan iedereen q drukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
bloodlynx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:41:
[...]

Helaas niet, nu kan iedereen q drukken :(
Ja, maar het spotten werkt alleen voor recons als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Spotten kan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer ja ik vond dat toch wel iets speciaals..maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
GRATIS LIMITED EDITION DOGTAG VOOR BF3 (registratie vereist):

http://www.alienwarearena...-3-dog-tag-item-giveaway/

Get 'em while they're hawt!

EDIT: PC ONLY !!!

[ Voor 5% gewijzigd door Jesh op 26-10-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Sn0wblind schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:15:
[...]

is natuurlijk smaak, maar op het landschap zelf na wat ik er strak uit vind zien, vind ik het qua props in bewoonde gebieden wel vrij kaal om eerlijk te zijn. Dat heeft volgens mij te maken met dat de frostbite engine daar sowieso niet sterk voor geoptimaliseerd is.

Vind de BF engines altijd mooie landschappen neerzetten maar enorm lelijke gebouwen en inhoud hiervan.
Alsof die gebouwen lang zullen blijven staan. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
Jesh schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:43:

ENORM BEDANKT! Mijn key is bemachtigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Arnevld schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:47:
[...]

Dat is niet waar, Als je Q inhoud krijg je dat menu en kun je selecteren, als je naar een medic of support kijkt en q ramt roept je char MEDIC of AMMO oid
Het is zelfs zo. Als je geraakt bent en je hebt even dat blurry scherm, dan kan je door op Q te drukken meteen een medic roepen.

Ik denk dat dit ook geldt voor je ammo, maar dat heb ik nog niet getest :).

Moet je de hints maar even tijdelijk aanzetten, dan merk je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

'

Hebbes! Thanks!

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 15:44

Bedankt, heb ook een key te pakken :) Nu nog even wachten tot wehkamp mijn bf3 bezorgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de tag:
Please note this dog tag key will only work on the PC version of the game.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Ook alvast een key.. :9 moet m'n game PC nog samenstellen maargoed.

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 16:07
Preddie schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:35:

Dit is de juiste toch?
http://www.wehkamp.nl/Zoe...m_pi=Home%20Page&cmid=WEH
Dat is hem ja, staat volgens mij redelijk duidelijk bij dat het de game is en geen boek hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Laatst online: 11-02 21:20
rikrik schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:52:
[...]

Bedankt, heb ook een key te pakken :) Nu nog even wachten tot wehkamp mijn bf3 bezorgt :P
Precies dit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Always lookin' out for my fellow soldiers!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Ik let niet helemaal goed op, het is alleen voor de PC. :')

Veel plezier dus iemand er mee :+ : 8U2L-9F6S-B2FM-D7FB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Nog wel een puntje van kritiek..als je spawned op een squadmember wordt het beeld eventjes zwart is soms best storend als je gelijk dekking moet zoeken bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart12345
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-03-2024
Word steeds disconnected uit elke server, iemand anders die hier last van heeft? Kan iedere keer 30 seconden spelen en dan knalt ie eruit. Had hier geen last van met de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Laatst online: 14-09 08:58
Ik heb gevraagd om toegevoegd te worden tot het platoon van GoT, user theprobie. Wie moet ik daar voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Is de de update die de origin kopers al hebben ook al voor de dvd versie los te downloaden?
Dan hoef ik als ik de dvd binnen heb niet eerst nog die update te downloaden maar kan ik hem direct instaleren,
bij bc2 kon dit wel en dan downloade ik de updates op school (thuis hebben we echt langzaaaaaam internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yeehaw schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:02:
Ik heb gevraagd om toegevoegd te worden tot het platoon van GoT, user theprobie. Wie moet ik daar voor hebben?
Gaat vanzelf, om de zoveel tijd wordt het Gathering of Tweakers platoon door iemand bekeken om iedereen te accepteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
De laatste 2 avonden online geprobeerd en opzich goed te doen. Maar ik heb erg veel last van LAG. Ik hyper om de 5 seconde een stukje terug.

Ik HOOP dat dit vanavond op de GoT-server of morgen op andere servers toch echt over is. Anders zal het bij mij ergens aan liggen.

Meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Laatst online: 14-09 08:58
Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:05:
[...]

Gaat vanzelf, om de zoveel tijd wordt het Gathering of Tweakers platoon door iemand bekeken om iedereen te accepteren :)
Ik ga eerst een tijdje zo spelen, misschien dat ik daarna de clan ook wel wil joinen. Ik kom wel een keer op teamspeak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Wat is zo'n platoon precies? Een clan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een platoon is een groep in Battlelog, daar kunnen mensen zich aanmelden en dan kunnen ze andere spelers zien die ook in het platoon zitten. Het is zeg maar een soort spelerslijst van GoT spelers. Daar kan je zien welke spelers allemaal bij GoT zitten.

Wel leuk als iedereen ook de GoT tag gebruikt :) Dan kan je elkaar online makkelijk herkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
Dogtag ook mooi meegenomen en aangemeld voor de platoon, kan pas vrijdag eind van de dag spelen :( maar heb wel 2 weken vrij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Armada. schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:57:
Ik let niet helemaal goed op, het is alleen voor de PC. :')

Veel plezier dus iemand er mee :+ : 8U2L-9F6S-B2FM-D7FB
shit, al in gebruik nu moet ik zelf een acc aanmaken :P

iemand al opgevallen dat de bullet drop veel minder is in de final?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:09:
Een platoon is een groep in Battlelog, daar kunnen mensen zich aanmelden en dan kunnen ze andere spelers zien die ook in het platoon zitten. Het is zeg maar een soort spelerslijst van GoT spelers. Daar kan je zien welke spelers allemaal bij GoT zitten.

Wel leuk als iedereen ook de GoT tag gebruikt :) Dan kan je elkaar online makkelijk herkennen :)
Thanks, heb me ook ff aangemeld.

Moet zeggen dat die site (battlelog) echt netjes in elkaar zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Even wat nieuws uit regio groningen:
Gamemania - Lijkt totaal niet welwillend hem vandaag nog te verkopen.
FRS Oude Boteringestraat - Wacht telefoontje van hoofdkantoor af, komt die er dan verkopen ze.
Dynabyte - Nee.

Nu denk ik 'ok, laat maar'. :P Misschien dat ik rond uur of 16.00 even stad in ga en her en der rond ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flsh2pwn
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 23:26
Zijn er al mensen die de game kunnen spelen ?
Ik kom zelf niet door de tijdzone check heen helaas. Iemand die weet hoe dit te omzeilen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Zojuist binnen: Game Mania verkoopt hem vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 16:07

EDIT: PC ONLY !!!
thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

flsh2pwn schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:15:
Zijn er al mensen die de game kunnen spelen ?
Ik kom zelf niet door de tijdzone check heen helaas. Iemand die weet hoe dit te omzeilen is?
Daar mag niet over gesproken worden, maar als je even terugleest staat het topic er vol mee ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Tjado op 26-10-2011 13:16 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ik heb me net aangemeld en betaald voor een kwartaal GoTBF3.nl! Dus zie jullie hopelijk op de server...

Helaas zit ik in een eigen clan, dus ik voer die tag... maar heb wel zin om met iedereen eens te knallen. Nu wil het net dat ik een vakantie in het buitenland gepland heb en ik vertrek overmorgen, dus ff even een week geen BF3 voor mij. Maar goed.

In game nick is trouwens [VVJM] Jesh1978.

See you guys on the Battlefield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flsh2pwn
Tjado schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:16:
[...]

Daar mag niet over gesproken worden, maar als je even terugleest staat het topic er vol mee ;)
haha Dank ;) nog pagina nummer als tip ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Hoe graag wil je het nou? :P zoeken zal je! haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flsh2pwn
Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:19:
Hoe graag wil je het nou? :P zoeken zal je! haha :D
On my way Sir!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada. schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:14:
Even wat nieuws uit regio groningen:
Gamemania - Lijkt totaal niet welwillend hem vandaag nog te verkopen.
FRS Oude Boteringestraat - Wacht telefoontje van hoofdkantoor af, komt die er dan verkopen ze.
Dynabyte - Nee.

Nu denk ik 'ok, laat maar'. :P Misschien dat ik rond uur of 16.00 even stad in ga en her en der rond ga.
Hmmm, Gamemania is best prijzig, mogen ze best wat tegenoverzetten!

Ik hou jouw posts in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
"uw bestelling is verzonden"

om Rutte maar eens te quoten: "mooi"

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Je zou voor de grap eens kunnen zoeken op veepeeen of proksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik dacht dat dit NIET het slow-chat topic was toch?

Zo meteen weer een lock. Iedereen is enthousiast, dat begrijp ik. Ik zelf ook.

Maar let er aub op!

[ Voor 50% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-10-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik vind de jets in deze game eigenlijk maar een lame toevoeging. Het ziet er niet uit om die dingen kris kras door elkaar rondjes te zien vliegen op onmogelijke snelheden. Past gewoon niet in de setting.

Maar verder vermaak ik me prima. Gisterenavond ff een tijdje gespeeld. Had een leuke server gevonden die Rush en Conquest afwisselde.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim1951
  • Laatst online: 17-06 20:18
imacbest schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:04:
Is de de update die de origin kopers al hebben ook al voor de dvd versie los te downloaden?
Dan hoef ik als ik de dvd binnen heb niet eerst nog die update te downloaden maar kan ik hem direct instaleren,
bij bc2 kon dit wel en dan downloade ik de updates op school (thuis hebben we echt langzaaaaaam internet)
Dat wil ik ook wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flsh2pwn
Yintha schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:24:
[...]

Je zou voor de grap eens kunnen zoeken op veepeeen of proksie
Inmiddels al gelukt ;)
veepeen way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Updates zullen gewoon via Origin komen, niet los als executable. Net zoals alle Steam-games eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim1951
  • Laatst online: 17-06 20:18
JanW schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:29:
[...]

Updates zullen gewoon via Origin komen, niet los als executable. Net zoals alle Steam-games eigenlijk.
Ok, bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:05:
[...]
Ik neem wel aan dat alleen betalende leden hier worden geaccepteerd? Anders zou het wel mooi zijn, betaal ik en kan ik vervolgens niet in 't platoon 8)7

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Voor de mensen die geen ping zien in de server browser: Origin/BF3 uitvoeren als administrator zou het moeten verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Mu.siQ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:30:
[...]

Ik neem wel aan dat alleen betalende leden hier worden geaccepteerd? Anders zou het wel mooi zijn, betaal ik en kan ik vervolgens niet in 't platoon 8)7
Daar is een apart platoon voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, de clan heeft een aparte clan only platoon (zoek op GoTBF3.nl), dat gaat idd via een verificatie of betaald is. Daar gaat aanmelden ook een stukje langer duren omdat daar gegevens gecontroleerd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Fonta schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:31:
[...]
Daar is een apart platoon voor.
Dan zal ik vanavond even gaan zoeken als ik hem binnen heb.

Hoeveel is er nou nog getweaked na de beta? Voelen de wapens nog erg anders aan? Ik vond de bulletdrop in de beta wel vrij extreem, is die verminderd? Verder onwijs veel zin in de game, vooral met GoT platoon / clan, heerlijk ;-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
NOTICE Be advised: Scheduled maintenance for PC, Xbox 360 and PS3 game server back-ends starting soon. Downtime is scheduled for 13:30 - 15:00 CET

Was net zo lekker bezig... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart12345
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-03-2024
Unprecedented demand may affect online performance tonight in Battlefield 3. We're aware of the issue and doing everything possible on our end to make sure the servers working at 100%. We apologize for any dips in performance you may experience, but want to assure you they are only temporary.
In the meantime, hang tight, we're on it.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Zullen het wel klaar maken voor de europese launch. Dan is het toch wel jammer dat alles via EA gaat. Dedicated servers zouden hier minder moeite mee hebben. Hoe dan ook, wellicht dat er een algehele performance boost komt wat alleen maar toe te juichen valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

StealthyPeanut schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:05:
De laatste 2 avonden online geprobeerd en opzich goed te doen. Maar ik heb erg veel last van LAG. Ik hyper om de 5 seconde een stukje terug.

Ik HOOP dat dit vanavond op de GoT-server of morgen op andere servers toch echt over is. Anders zal het bij mij ergens aan liggen.

Meerdere mensen hier last van?
Hier had ik ook last van met de laatste nvidia drivers, teruggaan naar beta drivers heeft ervoor gezorgd dat het nu een stuk minder is maar ik heb er nog steeds last van. Nu heb ik ook zwarte schermen om de zoveel minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 23:10
Ik krijg natuurlijk iedereen over me heen nu, omdat ik de game helemaal nix vind. En ik riskeer waarschijnlijk een ban.

De engine vind ik maar "houterig" de fov is om te huilen. Graifisch vind ik het er niet uitzien weinig kleur en wazig, ook met de settings op high/ultra.

Gameplay is nix bijzonders zelfde als MW2/BO enz.

Er zijn vast meer mensen die er zo over denken maar dat hier niet durven te plaatsen. Het hele BF-3 gebeuren is 1 grote "hype" en als je er niet in mee gaat mag je dat waarschijnlijk hier niet plaatsen :(

Wat mij betreft zijn hier veel spelers die gewoon een plank voor de kop hebben en het spel niet objectief willen/kunnen beoordelen.

Voor de rest wens ik iedereen veel game plezier met BF-3 die het wel gaaf vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Gamemania doet zijn exemplaren nu al de deur uit. Het zure is dat het activatie systeem pas de game activeerd vanacht. Begin dat soort embargos toch wel goed zat te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

RoaDHouse schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:38:
Ik krijg natuurlijk iedereen over me heen nu, omdat ik de game helemaal nix vind. En ik riskeer waarschijnlijk een ban.

De engine vind ik maar "houterig" de fov is om te huilen. Graifisch vind ik het er niet uitzien weinig kleur en wazig, ook met de settings op high/ultra.
Je kan de fov aanpassen in de opties ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ik kwam hier overigens een quote tegen van een nvidia developer, misschien dat er dus problemen opgelost gaan worden:

Here is an update:

We just got word from Nvidia’s ManuelG. Apparently the corrupted shadows are due to the game’s current build while the stuttering will be fixed via an updated GPU driver. We should also note that the game is not working properly with 3D Vision right now – a patch is expected to add proper 3D support:

“The corrupted shadows were apparently fixed by Dice in build 862168 of BF3. I don’t have the game yet (arrives tomorrow) so I can not verify which build number Dice/EA shipped. If it is a newer version than 862168, I will have our developer relations team notify EA/Dice. As for the stuttering, I have already filed a bug on that.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Laatst online: 21:49
Tuurlijk krijg je een ban omdat je een spel niet leuk vindt. 8)7 8)7

Zo weer terug naar de realiteit... Ben erg benieuwd welke dingen allemaal zijn aangepast. Ik hoop dat je granaat niet meer kan blijven hangen in de bosjes, want dat sloeg echt helemaal nergens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 14:12
Hoe hebben anderen mensen trouwens gespeeld op US servers?
Ik heb gisteravond gespeeld, en had echt helemaal nergens last van, geen rubberbanding, geen gekke kills.

Misschien komt het omdat ik een glasvezel lijn heb van Lijbrandt, maar in de beta had ik op EU servers toch meer last van de gekke netcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:47
Ik heb ook online gespeeld, Europese servers. Heb nergens last van gehad, liep als een zonnetje. Heerlijk geknald :)

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 23:10
Jerry schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:39:
[...]

Je kan de fov aanpassen in de opties ;).
Ja die staat al op 90 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:38:
Gamemania doet zijn exemplaren nu al de deur uit. Het zure is dat het activatie systeem pas de game activeerd vanacht. Begin dat soort embargos toch wel goed zat te worden.
Je kan daar natuurlijk omheen werken maar aangezien jij een GoT mod bent mag ik jou dat niet sturen en mag ik het ook niet hier in het topic zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Mu.siQ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:33:
[...]

Dan zal ik vanavond even gaan zoeken als ik hem binnen heb.

Hoeveel is er nou nog getweaked na de beta? Voelen de wapens nog erg anders aan? Ik vond de bulletdrop in de beta wel vrij extreem, is die verminderd? Verder onwijs veel zin in de game, vooral met GoT platoon / clan, heerlijk ;-)
wat ik al eerder heb vermeld hier, volgens mij is de bullet drop idd en stuk minder maar da's misschien maar mijn gevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

lange text
Er niks mee mee als jij de game niks aan vind maar zoals jij het nu vertelt zijn wij (de mensen die het wel gaaf/leuk vinden) eigenlijk maar dom. Ik zelf kan me nergens vinden in jou argumenten en vind het spel er waanzinnig goed uitzien, uiteraard is het een shooter net zoals Call of Duty en shooters zijn nou eenmaal allemaal shooters :|

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Wel een interessant punt trouwens. De FOV. Hoe hebben jullie die staan? Ik had bij veel spellen hem altijd zo groot mogelijk staan, maar met de afstanden bij een spel als battlefield is een kleinere fov best wel interessant. Het werkt toch als een soort vergrootglas lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

in b4 eeuwige MW / COD discussie.

Het is niet te vergelijken bedankt voor je mening en suc6 met het vinden van een spel wat je wel zind.

Ik ga vanavond knallen met wat RL maten op de GoT server kijk er al erg naar uit!

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:10:
[...]

Nee, ik ben geen fanboy. Waarom niet? Omdat ik geen hardcore gamer ben. Ik speel voor de fun en alleen als mijn dag dit toelaat. Heb ik zin in BF3? Jazeker..ik kijk er zeer naar uit en daarom kijk ik graag optimistisch naar deze game en zijn toekomst. Natuurlijk lees ik ook de kritische reacties overal. En we moeten kritisch blijven. Alleen waar ligt de grens bij kritisch zijn en klagen om gewoon te klagen?

Tegelijk neem ook mee dat mensen soms aan een game moeten wennen omdat ze hun oude game gewend zijn. Verandering gaat altijd gepaard met wrijving en je kan ook niet iedereen tevreden krijgen. Ook ik heb al heel wat uurtjes BF2 gespeeld met veel plezier. Ook daar was niet alles perfect. Veel glitches bijvoorbeeld.

toch.. onder aan de streep krijgen we voor een paar tientjes een geweldige game waar ze hopelijk nog veel aan gaan sleutelen. ik denk dat BF3 van een heel ander nivo is dan BC2. Eigenlijk zit DICE in de hoek..ze moeten wel support geven nu zo een enorme community is ontstaan.

Ik speel ook al heel wat jaartjes TF2 en daar komen nog steeds regelmatig updates langs. Steeds weer kleine dingetjes.. ik hoop dat ze het ook zo met BF3 gaan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 26-10-2011 13:50 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:04

Vreemd.. ik had in de beta totaal geen last van houterige gameplay, tenzij mijn internetverbinding zat te fucken. Grafisch is het juist een stuk kleurrijker dan BF2, maar niet zo "onrealistisch" kleurrijk als Modern Warfare (ik zal het direct maar zeggen: ik ben ook MW fan, dus dit is geen bash)
doel je nu op de SP of de MP? Want in MP is er wel degelijk een verschil.
Er zijn vast meer mensen die er zo over denken maar dat hier niet durven te plaatsen. Het hele BF-3 gebeuren is 1 grote "hype" en als je er niet in mee gaat mag je dat waarschijnlijk hier niet plaatsen :(
Echt, doe nou niet zo drama-queen, je kan hier prima kritiek plaatsen hoor. Als je het maar normaal brengt.
Wat mij betreft zijn hier veel spelers die gewoon een plank voor de kop hebben en het spel niet objectief willen/kunnen beoordelen.
Op basis van die paar dingetjes die je aanstipt? Ik vind het allemaal wat gemakkelijke kritiek eerlijk gezegd en niet geheel duidelijk wat je nou precies allemaal zo kut vind, behalve je interpretatie van gameplay (in welke zin dan?) en graphics (en dan ben je ook nog eens de eerste in een lange rij beoordelaars die ik zie klagen over graphics)
Voor de rest wens ik iedereen veel game plezier met BF-3 die het wel gaaf vinden.
Dank, dat gaat zeker wel lukken. Gelukkig zitten er 2 weken tussen BF3 en MW3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Natuurlijk lijkt bf3 deels op cod en cod 4 leek weer op bf2 en medal of honor en die lijkt weer op zus, kom op zeg wat is er mis mee dat shooter goede elemten van elkaar gebruiken? Je gaat toch ook niet zeiken dat elke hollywood film dezelfde explosies gebruiken... Bf3 doet genoeg dingen anders dan cod en heeft voertuigen dus de gameplay ervaring is totaal anders. Ga maar eens een Operation Firestorm spelen of Caspian Border dan kan je toch niet zeggen dat de game op Call of Duty lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Mensen die zo drama doen over een game zijn nog jong, die scherpe randjes gaan er wel van af ;) . Net zoals mensen die boos zijn op winkels als de game 1 dag later komt :X haha.

Ik hoop van het weekend een paar potjes te doen, ziet er prachtig uit. En als hij dan nog niet binnen is, dan wacht ik nog even :) , niet zo dat er niets anders te doen is.

Iets met geduld en zaak ... of verstand en gezond - hoe je het ook wilt noemen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Prosac2010 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:47:
[...]

Vreemd.. ik had in de beta totaal geen last van houterige gameplay, tenzij mijn internetverbinding zat te fucken. Grafisch is het juist een stuk kleurrijker dan BF2, maar niet zo "onrealistisch" kleurrijk als Modern Warfare (ik zal het direct maar zeggen: ik ben ook MW fan, dus dit is geen bash)

[...]

doel je nu op de SP of de MP? Want in MP is er wel degelijk een verschil.

[...]

Echt, doe nou niet zo drama-queen, je kan hier prima kritiek plaatsen hoor. Als je het maar normaal brengt.

[...]

Op basis van die paar dingetjes die je aanstipt? Ik vind het allemaal wat gemakkelijke kritiek eerlijk gezegd en niet geheel duidelijk wat je nou precies allemaal zo kut vind, behalve je interpretatie van gameplay (in welke zin dan?) en graphics (en dan ben je ook nog eens de eerste in een lange rij beoordelaars die ik zie klagen over graphics)

[...]

Dank, dat gaat zeker wel lukken. Gelukkig zitten er 2 weken tussen BF3 en MW3. ;)
Mooie en nette reactie (mag ook wel eens gezegt worden :P) Maar ik vind het verschil tussen MW en BF3 wel groot (ik heb tot nu toe alle cods gespeeld en ga MW3 uiteindelijk toch wel kopen :P) Maar BF3 is gewoon heel anders, vooral door de grote maps en door het squad systeem, door de voertuigen en geen killstreak awards en dit maakt het beide verschillende games en daarom ook leuk om ze beide te kopen, omdat je toch niet hetzelfde aan het spelen bent. (zo dat was even op het stukje hetzelfde als MW)

Verder vind ik het er prachtig uitzien, sommige levels zijn wat kleurloos, maarja dat komt door de levels en als er dan iets met licht voorbij komt dan vergeet ik alles om mij heen en dan ga ik dood.

Maar de woestijn levels zijn weer heel kleurrijk.

Ik vind het niet houterig, maar dat is een mening, ik vind het heerlijk spelen, speel niet op ultra want dan gaat ie soms wat traag en krijg ik lag en dan speelt het wel eens kut. Ook de zijn de servers nu nog wat laggy, maarja vergeet niet, EU servers horen morgen pas vol te zitten en niet vandaag! :P (en nu Maintenance dus hierna zal het wel beter gaan (hoop ik))

Veel Plezier met spelen! :P

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Gameplay is niet hetzelfde als MW2 en BO? Hoe kom je daar nou bij. Het zijn totaal andere games met hun eigen gameplay.

En wazig? Je kunt motion blur en HBAO gewoon uitzetten hoor. ;)

Maar goed, ieder zijn ding.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

jagermeister schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:55:
[...]
Je kunt n HBAO gewoon uitzetten hoor. ;)

Maar goed, ieder zijn ding.
wat is HBAO eigelijk (lijk nu vast een noob, het staat gewoon aan weet alleen het verschil niet als het uit staat :P)

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

Pagina: 1 ... 9 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien