Prosac2010 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:47:
[...]
Vreemd.. ik had in de beta totaal geen last van houterige gameplay, tenzij mijn internetverbinding zat te fucken. Grafisch is het juist een stuk kleurrijker dan BF2, maar niet zo "onrealistisch" kleurrijk als Modern Warfare (ik zal het direct maar zeggen: ik ben ook MW fan, dus dit is geen bash)
[...]
doel je nu op de SP of de MP? Want in MP is er wel degelijk een verschil.
[...]
Echt, doe nou niet zo drama-queen, je kan hier prima kritiek plaatsen hoor. Als je het maar normaal brengt.
[...]
Op basis van die paar dingetjes die je aanstipt? Ik vind het allemaal wat gemakkelijke kritiek eerlijk gezegd en niet geheel duidelijk wat je nou precies allemaal zo kut vind, behalve je interpretatie van gameplay (in welke zin dan?) en graphics (en dan ben je ook nog eens de eerste in een lange rij beoordelaars die ik zie klagen over graphics)
[...]
Dank, dat gaat zeker wel lukken. Gelukkig zitten er 2 weken tussen BF3 en MW3.

Mooie en nette reactie (mag ook wel eens gezegt worden

) Maar ik vind het verschil tussen MW en BF3 wel groot (ik heb tot nu toe alle cods gespeeld en ga MW3 uiteindelijk toch wel kopen

) Maar BF3 is gewoon heel anders, vooral door de grote maps en door het squad systeem, door de voertuigen en geen killstreak awards en dit maakt het beide verschillende games en daarom ook leuk om ze beide te kopen, omdat je toch niet hetzelfde aan het spelen bent. (zo dat was even op het stukje hetzelfde als MW)
Verder vind ik het er prachtig uitzien, sommige levels zijn wat kleurloos, maarja dat komt door de levels en als er dan iets met licht voorbij komt dan vergeet ik alles om mij heen en dan ga ik dood.
Maar de woestijn levels zijn weer heel kleurrijk.
Ik vind het niet houterig, maar dat is een mening, ik vind het heerlijk spelen, speel niet op ultra want dan gaat ie soms wat traag en krijg ik lag en dan speelt het wel eens kut. Ook de zijn de servers nu nog wat laggy, maarja vergeet niet, EU servers horen morgen pas vol te zitten en niet vandaag!

(en nu Maintenance dus hierna zal het wel beter gaan (hoop ik))
Veel Plezier met spelen!
PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones