Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:23
robbertvw schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:19:
Gisteravond/nacht zat ik in een (bijna) lege server. Dus ik kon oefenen zoveel ik wilde.

Ik heb al een aardig stuk van de SP gedaan, en tot nu toe bevalt het me zeer goed. Weinig bugs tegen gekomen en de graphics zijn om te smullen. De multiplayer is nog beter :9~

Ik moet nog mijn 2de HD6950 binnen krijgen en een nieuwe game muis, en dan kan ik helemaal gaan.

PS. Ik kon nergens gevonden krijgen hoe je de naam van je soldier veranderd. Kan iemand mij helpen?
Waarom een 2e erbij? Ik draai met 1 6950 op 900/1310 gemiddeld 50 fps. Resolutie is 1680/1050 en alles op max, behalve de MSAA, die heb ik op 2x gezet ipv 4x.

De minimap is gewoon drama. Beter dan in de beta, dat zeker, maar nog steeds drama.

Ook vind ik het jammer dat je per sé alle icoontjes van de map MOET zien. In BF2 kon je dit met ALT aan en uit zetten. Als ik een map ken, hoef ik niet alle punten nog te zien + de meters ernaartoe + cirkel of hij gecapped wordt + alle medespelers + alle spots + sterretjes voor squadleaders + scores van 5 rijen dik midden in beeld + ribbon omdat ik een scheet laat EN de chat van 20 x 10 cm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
robbertvw schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:19:
PS. Ik kon nergens gevonden krijgen hoe je de naam van je soldier veranderd. Kan iemand mij helpen?
http://www.origin.com/us/change-id#

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

BF3 nu al goed samengevat in één video.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jovas schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 01:05:
Goed, ik heb net twee uur BF3 gespeeld en..

Ik vind het vervelend om negatief te moeten zijn, maar in mijn ervaring op mijn systeem, is zo'n beetje alles veel slechter dan in de BETA.

Het is gewoon echt niet leuk meer hoe sleht dit spel is op dit moment op ALLE VLAKKEN..

Ik ga er verder ook maar niet op in.. BC2 was al een frustratiespel, maar dit slaat werkelijk alles..

Ik hoop dat ze snel goed gaan patchen, anders is het echt weggegooid geld...
BC2 een frustratiespel? Ja als je het niet kan is het natuurlijk logisch. Maar dat ligt meer aan jou dan aan het spel, met BF3 is het dus waarschijnlijk hetzelfde verhaal.

Daarnaast komt je verhaal ook nog redelijk kinderlijk over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:47
Ondanks al deze lastigheden vind ik de game echt heel lekker weg spelen! SP is leuk en goed uitgewerkt, zeker al paar keer een wow moment gehad.

MP speelt lekker weg met vrienden, dus ik denk dat ik ook deze Battlefield weer veel zal gaan spelen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pafdaddy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:39:
Ja ik heb die oefing ook heel hard nodig. :P
Helaas start een ronde niet als er niet een x aantal spelers zijn, dus even oefenen op een lege server zit er blijkbaar niet in.
Dan heb je inderdaad een private server nodig, ranked servers mogen in principe niet starten als er maar 1 iemand in zit. Kan echter alsnog gebeuren dat hij wel kan starten, sommige servers zijn buggy ingesteld.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Kain_niaK schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:46:
BF3 nu al goed samengevat in één video.

[video]
Leuk filmpje maar zo zijn alle Battlefield games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
EnigmaNL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:52:
[...]

Leuk filmpje maar zo zijn alle Battlefield games :)
Hij bedoelt meer het spawnen denk ik..dat is wel anders dan met andere bf games. nu spawn je met zn allen in een groep en dat ziet er belachelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
StealthyPeanut schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:43:
[...]

Waarom een 2e erbij? Ik draai met 1 6950 op 900/1310 gemiddeld 50 fps. Resolutie is 1680/1050 en alles op max, behalve de MSAA, die heb ik op 2x gezet ipv 4x.

De minimap is gewoon drama. Beter dan in de beta, dat zeker, maar nog steeds drama.

Ook vind ik het jammer dat je per sé alle icoontjes van de map MOET zien. In BF2 kon je dit met ALT aan en uit zetten. Als ik een map ken, hoef ik niet alle punten nog te zien + de meters ernaartoe + cirkel of hij gecapped wordt + alle medespelers + alle spots + sterretjes voor squadleaders + scores van 5 rijen dik midden in beeld + ribbon omdat ik een scheet laat EN de chat van 20 x 10 cm..
Helemaal eens wat betreft de icoontjes ik zie soms zoveel icoontjes op mn scherm dat ik vaak de enemy geeneens kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Nou ik heb dikke problemen online op MP, co-op nog niet geprobeerd. Om de zoveel seconde lijk ik terug in de tijd te gaan, weet niet zeker of dit het rubberbanding probleem is of een van de vele freezes/glitches die gemeld worden op de battlelog forums.

Dit heb ik uitgeprobeerd op een server of 30, allemaal met ping onder de 50 in de serverbrowser, dus echte lag zou ik wel uit willen sluiten. In singleplayer en in de beta had ik overigens nergens last van.

Dit is met een 560GT TI, op de laatste drivers. Terugschakelen naar de beta drivers heeft het bijna verholpen maar nu krijg ik naast het 'laggen' af en toe een geheel zwart beeld voor enkele seconden.

Als er volgende week nog geen patch is ga ik maar eens proberen heel m'n systeem te herinstalleren :-)

Op de forums worden veel trucjes gezet zoals BF3 affinity instellen, hyperthreading en andere settings uit zetten in je bios, onderclocken etc maar dat heeft voor mij nog geen resultaat gehad. Misschien is mijn probleem anders maar veel dingen uit beschrijvingen komen wel overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
djerror schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:13:
[...]

Helemaal eens wat betreft de icoontjes ik zie soms zoveel icoontjes op mn scherm dat ik vaak de enemy geeneens kan zien
Wat ik ook mis is dat je wanneer je wacht op respawn, je niet meer op de map kan klikken waar je wil spawnen... bijv. op squadmates of vlaggen onder jouw controle. Ik dacht dat dit in BC2 wel mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
yinx84 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:15:
[...]

Wat ik ook mis is dat je wanneer je wacht op respawn, je niet meer op de map kan klikken waar je wil spawnen... bijv. op squadmates of vlaggen onder jouw controle. Ik dacht dat dit in BC2 wel mogelijk was.
Dit kan nog steeds hoor maar je moet er even aan wennen iig niet zomaar op deploy drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
djerror schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:17:
[...]

Dit kan nog steeds hoor maar je moet er even aan wennen iig niet zomaar op deploy drukken
Je kan inderdaad in het lijstje met spawnpoints links van de map kiezen waar je spawned, maar je kan niet meer op de map zelf klikken. Vooral nu de namen van de vlaggen me nog niets zeggen is dat erg onhandig. Of heb ik niet hard genoeg geklikt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Eduardboon schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:39:
Voor de mensen die ook graag 5.1 willen, ga naar Mijn documenten --> battlefield 3 --> settings. Daar open je PROF_SAVE_profile met wordpad en zoek je gsaudio_stereomode. die zet je op 0 ipv 1. :-)
Thanks voor de tip!
Ik vond het al vreemd dat er niks uit mijn achterste speakers kwam!

Wie kan mij trouwens vertellen wat je nou eigenlijk precies met dat dogtag token pack kan?

[ Voor 10% gewijzigd door Fonta op 26-10-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik na twee avonden spelen het spel zelf erg goed gelukt vind, boven verwachting! Echter alles om het spel heen is matig tot bagger. De menu's zijn veel te veel gericht op grafisch alles mooi kunnen doen zonder daarbij te letten op duidelijkheid en usability'. Het is dat typische blauw/oranje gedoe dat je overal terug ziet, het ziet er niet mooi uit en heeft geen enkel nut.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:23:
Ik moet zeggen dat ik na twee avonden spelen het spel zelf erg goed gelukt vind, boven verwachting! Echter alles om het spel heen is matig tot bagger. De menu's zijn veel te veel gericht op grafisch alles mooi kunnen doen zonder daarbij te letten op duidelijkheid en usability'. Het is dat typische blauw/oranje gedoe dat je overal terug ziet, het ziet er niet mooi uit en heeft geen enkel nut.
Dit :)

Ik kan wel redelijk vliegen geloof ik!
[YouTube: http://youtu.be/WTdl2O52obU]

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
yinx84 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:20:
[...]

Je kan inderdaad in het lijstje met spawnpoints links van de map kiezen waar je spawned, maar je kan niet meer op de map zelf klikken. Vooral nu de namen van de vlaggen me nog niets zeggen is dat erg onhandig. Of heb ik niet hard genoeg geklikt? :P
oh nee dat klopt inderdaad je kan niet op map klikken om te spawnen. Ik vind het verder echt wel geslaagd op wat usability issues na idd. Maar ik word echt in het gevecht gezogen..qua graphics/geluid _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Fonta schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:20:
[...]

Thanks voor de tip!
Ik vond het al vreemd dat er niks uit mijn achterste speakers kwam!

Wie kan mij trouwens vertellen wat je nou eigenlijk precies met dat dogtag token pack kan?
Je kunt toch ook simpelweg in de AUDIO settings de stereo emulation uit zetten? Ten minste, dat werkte voor mij :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djerror schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:25:
[...]

oh nee dat klopt inderdaad je kan niet op map klikken om te spawnen. Ik vind het verder echt wel geslaagd op wat usability issues na idd. Maar ik word echt in het gevecht gezogen..qua graphics/geluid _/-\o_
Dat heb ik dus ook, na een kwartiertje in een server te zitten betrap ik mezelf er op dit spel wel heel serieus te spelen, alsof ik echt iets belangrijk aan het doen ben. Knap staaltje werk van die mannen bij Dice >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om al die gekleurde iconen uit te zetten, of te kunnen togglen? Soms belemmerd dat enorm het zicht. Ik bedoel waar de flags zijn, waar mensen dood gaan, etc.etc..

Ik kan niks vinden in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
FoggyFreek schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:26:
[...]

Je kunt toch ook simpelweg in de AUDIO settings de stereo emulation uit zetten? Ten minste, dat werkte voor mij :)
Uhhhhhhh... Volgens mij dan me ogen dicht gehad gisteren avond.
Ik ga vanavond wel ff kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Arnevld schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:24:
[...]

Dit :)

Ik kan wel redelijk vliegen geloof ik!
[video]
Ik heb 1 x gevlogen met een helikopter maar dat ging voor geen meter. Voor mijn gevoel was naar voor en achter ook inversed, maar op zich hoort dat bij een helikopter. Is er een mogelijkheid te vliegen met controller?

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Joystick support zit in de game ja :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Miss iemand die de commandrose van bf3 kan posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Ik zit op mijn werk, maar het is een flinke achteruitgang op BF2. Geen medic of need ammo erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:45:
Ik zit op mijn werk, maar het is een flinke achteruitgang op BF2. Geen medic of need ammo erin.
Dat is niet waar, Als je Q inhoud krijg je dat menu en kun je selecteren, als je naar een medic of support kijkt en q ramt roept je char MEDIC of AMMO oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Maar hoe zit dat nou met die dogtags?
Soms als ik gekilled wordt door iemand dan zie ik een of andere custom dogtag?
Ik heb ook bij me LE het dogtag pack maar ik heb geen idee waar ik hier iets mee kan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Arnevld schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:47:
[...]

Dat is niet waar, Als je Q inhoud krijg je dat menu en kun je selecteren, als je naar een medic of support kijkt en q ramt roept je char MEDIC of AMMO oid
Das tcoh een waardeloos en traag systeem? Al geef ik toe dat ik dat nog niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Fonta schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:48:
Maar hoe zit dat nou met die dogtags?
Soms als ik gekilled wordt door iemand dan zie ik een of andere custom dogtag?
Ik heb ook bij me LE het dogtag pack maar ik heb geen idee waar ik hier iets mee kan doen..
Kan je op battelog veranderen bij edit profile :)
Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:49:
[...]

Das tcoh een waardeloos en traag systeem? Al geef ik toe dat ik dat nog niet wist.
Werkte in BC2 ook zo en vind het een stuk makkelijker dan in het hitte van de strijd mijn q ingedrukt te moeten houden :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Even een vraagje, wat ik nog nergens heb gezien in filmpjes:
Is het ook mogelijk om te landen met een jet en deze te repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Zou niet weten waarom niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Laatst online: 05-09 12:07

Dit zou gewoon commercieel uitgebuit kunnen worden. Hoezo hiermee kun je een arcade hal compleet back into business halen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53
Arnevld schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:47:
[...]

Daarnaast kun je als je heel veel health in een korte tijd verliest ook op Q drukken voor health. Want rechtsonder in beeld verschijnt er dan iets van (Q - MEDIC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

RoyK schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:02:
[...]

je kan en mag niet verwachten dat je op een public met mensen die je niet ken teamplay op je bordje krijgt. Was het maar zo.. ik erger me er kapot aan. Teamplay doe je met een paar kameraden. Je maakt een squad en je kicked ass.. want als je goed samenspeel eet je al die lonewolfen als ontbijt ;)
precies! ik verwacht en vanmiddag ook in de bus. Kreeg gister een mail van wehkamp dat ie verstuurd is.

En ja, ik ben zo iemand die graag een cdtje en een boekje van een spel heeft. Iets tastbaars waar je voor betaald. Bij de wehkamp nog 15 euro minder als bij Origin ook 8)

Ben erg benieuwd naar de maps. Hopelijk wat meer voertuigen maps als in BC2. Dat leek meer op CoD dan op BF. Ben BF speler van het eerste uur en in dit spel horen de vliegtuigen en tanks je gewoon om de oren te vliegen!

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:45:
Op de PS3 heb ik dit echt nooit werkend gekregen, willekeurig alle knoppen ingedrukt, niets geeft een menu voor ammo-request :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik zie jullie allemaal al praten over de game? Zijn er al winkels die hem voor release verkopen? Dan ga ik vanmiddag namelijk even bij de plaatselijke Bart Smit kijken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Vinno schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:59:
Even een vraagje, wat ik nog nergens heb gezien in filmpjes:
Is het ook mogelijk om te landen met een jet en deze te repareren?
Ik heb het al een keer gedaan zelfs, al was het op een HC server dus ik wist niet helemaal zeker of het gelukt was :P

Als je dus gewoon langzaam over een airfield vliegt, dan merk je wel dat je dan ineens heel wat afgeremd wordt. Volgens mij klopt dat systeem nog niet helemaal, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jochem Boom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:17:
Ik zie jullie allemaal al praten over de game? Zijn er al winkels die hem voor release verkopen? Dan ga ik vanmiddag namelijk even bij de plaatselijke Bart Smit kijken ;-)
Online key verkopers wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Zo juist mailtje ontvangen dat mijn BF LE is verzonden \\0//
Kan niet w88 :d

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

TrekDude101 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:17:
[...]

Ik heb het al een keer gedaan zelfs, al was het op een HC server dus ik wist niet helemaal zeker of het gelukt was :P

Als je dus gewoon langzaam over een airfield vliegt, dan merk je wel dat je dan ineens heel wat afgeremd wordt. Volgens mij klopt dat systeem nog niet helemaal, maar het werkt wel.
Ah ok thnx! :)

Ik zie namelijk in alle filmpjes de jet ontploffen of iemand eruitspringen voordat dit gebeurt...
Wel cool inderdaad als je ook ff kan landen om te repareren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Iemand al een idee of het al bij mm den haag te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
jaco32 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:23:
Iemand al een idee of het al bij mm den haag te koop is?
Centrum kan je vergeten. Boogaard weet ik niet... (ff bellen?)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 13:24
Beste mensen,

Ik zal BF3 eventueel gaan spelen op een Mid 2010 MBP met de volgende specs:

- 2.66 GHz Intel Core i7 (dualcore 4 threads uit mijn hoofd)
- 4 GB 1067 MHz DDR3
- NVIDIA GeForce GT 330M 512 MB

De vraag is dan ook of jullie denken dat het loont om de PC versie te spelen met het oog op betere graphics?

Ik vraag me namelijk af of het op mijn laptop wel soepel gaat lopen met beter graphics. Ook vraag ik met af of jullie enig idee hebben welke settings ik op bijv. 1680x1050 kan verwachten.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Hier even mijn ervaring tot dusver met de Singleplayer (afhankelijk van de levering kan ik nog geen MP spelen).

Gisteravond begonnen en zo'n 4 uurtjes gespeelt op mijn pc (zie specs in mn handtekennig).
Automatsch werd de max resolutie gepakt - 1920x1080 - en de video instellingen stonden op HIGH.
Ik heb dit handmatig op Ultra gezet om het eens te proberen, maar zodra de ruimte waarin je loopt
wat groter wordt trekt m'n pc dat niet meer helemaal vloeiend.
High wel, en ik moet zeggen dat ziet er echt gelikt uit hoor! Ik heb niet het idee dat ik echt een duidelijk
verschil merk met de instelling Ultra.

Ben meteen begonnen met de level op HARD en dat is echt een uitdaging. Ik ben redelijk bekend met
de SP van diverse FPS' en moet zeggen dat dit echt op sommige punten pittig is.
Maar oh oh wat speelt het heerlijk. Je kunt wel goed merken dat het behoorlijk 'scripted' is, want op meerdere
punten merkte ik duidelijk welke lijn ik over moest voordat er weer back-up kwam of er wat anders in gang
werd gezet.

De wapens (ben er redelijk wat tegengekomen al) zijn divers en voelen goed aan. Al snel heb je diverse wapens in de handen gehad. Het echte wennen aan de wapens komt uiteraard pas in de MP maar zover vond ik het heerlijk.

Geluid krijgt een dikke 10. Speelde eerst met de koptelefoon (niet de minste overigens) maar ben later overgeschakelt naar mijn 2.1 geluidsset. Fantastische spel ervaring!

Kan vanavond weer een paar uurtjes spelen, en aldus iets wat ik op internet las is de SP zo'n 8 uurtjes, dus kan zijn dat ik er dan al door ben. Heb echter een aantal stukken redelijk vaak opniew moeten spelen
je in Hard mode nog wel eens doodgaat, realistisch snel overigens.

Als ik er morgen uiterlijk doorben kan ik mooi meteen door met de MP, waar ik net als (bijna) iedereen het spel natuurlijk voor heb aangeschaft.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

MrDummy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:45:
[video]
Even rondgekeken en dit is wel meest grote cheater: ruim 20,000 kills and still counting.
(Naast Bublebee AA)

Hopelijk worden de cheaters aangepakt, want zo is geen spelen meer. Schieten met ogen dicht is waardeloos.
Fillmpje is van 4 oktober, dus nog van de Beta...

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Jochem Boom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:17:
De meesten hebben het spel niet uit een (online) winkel maar op een andere manier verkregen :$

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Laatst online: 05-09 12:07
Ik hoop dat overigens iemand mij kan helpen.

In singple player bij eerst missie moet je op een bepaald moment op spatie drukken om "omhoog te springen" als je aan de zijkant van de trein hangt.

De eerste keer dat ik op spatie moet drukken om van de achterste wagon naar een verder te springen lukt gewoon, maar als ik omhoog moet springen lukt dit telkens niet. Ik val dan terug en na 3 keer proberen val ik dood.

Ik speel op Hard. Iemand een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Je moet de spatiebalk een paar keer snel indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

joskuiper schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:38:
[...]

De meesten hebben het spel niet uit een (online) winkel maar op een andere manier verkregen :$
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de digitale versie vroeger zou worden geactiveerd omdat veel mensen dit toch al deden via de een VPN connectie.

Edit: zelf moet ik helaas nog een dagje wachten aangezien ik hem al besteld had in een offline winkel.

[ Voor 12% gewijzigd door IStealYourGun op 26-10-2011 10:46 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joskuiper schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:38:
[...]

Dat lijkt me niet, de meesten hebben gewoon legaal een online key gekocht en die bij Origin geactiveerd. Deze keys komen uit landen waar ze niet zo moeilijk doen met iets eerder verkopen dan de release date, wel zijn het allemaal originele keys die gewoon 100% legaal zijn. Evenals de Origin kopers die hem natuurlijk de 21e al gepreload hebben.
Er zijn een paar die hem wel illegaal hebben maar die zijn echt verreweg in de minderheid (foei!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

IStealYourGun schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:45:
[...]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de digitale versie vroeger zou worden geactiveerd omdat veel mensen dit toch al deden via de een VPN connectie.

Edit: zelf moet ik helaas nog een dagje wachten aangezien ik hem al besteld had in een offline winkel.
Dat waren de pre-order origin bestellingen, die zijn al vrijgegeven voor activatie.
(dus ook de pre-orders bij menig online-key-shop)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2011 10:48 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Fijn is dat. Ik zit al een aantal dagen te wachten tot deel 3 weer open gaat, blijkt er een deel 4 te zijn.
Kan een mod deel 3 misschien even aanpassen met een link naar deel 4?

Ik ga even een achterstand inhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Laatst online: 21-09-2024
Weet iemand wel waar die ergens al te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Gisteren in alle chaos als support een tank onder de C4 geplakt... per ongeluk één op de grond laten vallen waar toevallig net een andere tank overheen reed op het moment van detonation :D

Het is vaak heel makkelijk om dicht bij tanks te komen als deze een basis inrijden. Heb al zoveel vehicle kills gehad met C4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:47:
[...]

Dat lijkt me niet, de meesten hebben gewoon legaal een online key gekocht en die bij Origin geactiveerd. Deze keys komen uit landen waar ze niet zo moeilijk doen met iets eerder verkopen dan de release date, wel zijn het allemaal originele keys die gewoon 100% legaal zijn. Evenals de Origin kopers die hem natuurlijk de 21e al gepreload hebben.
Er zijn een paar die hem wel illegaal hebben maar die zijn echt verreweg in de minderheid (foei!).
Ik zit nog geduldig tegen de 'release date check' van mijn origin preload aan te kijken (gisterenavond tenminste). Is dit te omzeilen dan? Of had ik dan mijn BF3 exemplaar elders moeten bestellen? In mijn origin mail staat nog steeds 27 oktober.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:29
Ik heb net geweldig gelachen om TotalBiscuit's indrukken van de SP:

Klinkt alsof de SP prima entertainment is met een borrel erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker1985
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-04 22:30
Iemand nog een idee of hij naar steam komt?
nieuws: Battlefield 3 komt mogelijk toch naar Steam
de laatste tijd heb ik er niets meer van vernomen en ik zou het fijn vinden als hij tussen mijn steam lijstje zou komen te staan.
Overigens krijg ik hem morgen binnen, dus spelen zal ik, steam of geen steam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Safaci schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:03:
[...]

Daarnaast kun je als je heel veel health in een korte tijd verliest ook op Q drukken voor health. Want rechtsonder in beeld verschijnt er dan iets van (Q - MEDIC).
Is dat zo? Ik dacht dat ik dan medic riep, maar je kan best gelijk hebben? is dat dan alleen voor Assault of voor alle classes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:02:
[...]

Is dat zo? Ik dacht dat ik dan medic riep, maar je kan best gelijk hebben? is dat dan alleen voor Assault of voor alle classes?
Makes no sense... waarom zou je zomaar health krijgen? Je roept gewoon een medic in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:54:
Gisteren in alle chaos als support een tank onder de C4 geplakt... per ongeluk één op de grond laten vallen waar toevallig net een andere tank overheen reed op het moment van detonation :D

Het is vaak heel makkelijk om dicht bij tanks te komen als deze een basis inrijden. Heb al zoveel vehicle kills gehad met C4!
Hoeveel heb je er nodig om een tank te vernietigen? Deed dit ook vaak in BC2, had er toen 3 nodig geloof ik. Wel echt idioot dat je meer xp krijgt voor een disable dan een destroy (of is dat inmiddels niet meer zo?), maar tanks kun je toch maar beter destroyen lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik erger me echt kapot aan het Disabled Vehicle.
Als ik met een tank of RPG op een Jeep schiet, wil ik dat ie dood is, zoals vroeger, niet disabled zodat ie vrolijk kan uitstappen en weg rennen :S

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:17:
[...]
Hoeveel heb je er nodig om een tank te vernietigen? Deed dit ook vaak in BC2, had er toen 3 nodig geloof ik. Wel echt idioot dat je meer xp krijgt voor een disable dan een destroy (of is dat inmiddels niet meer zo?), maar tanks kun je toch maar beter destroyen lijkt me..
Ik weet niet of het er aan ligt waar je ze plakt, maar ik dacht twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:18:
Ik erger me echt kapot aan het Disabled Vehicle.
Als ik met een tank of RPG op een Jeep schiet, wil ik dat ie dood is, zoals vroeger, niet disabled zodat ie vrolijk kan uitstappen en weg rennen :S
Ik heb dit ook al enkele malen gehad :(
Ik snap het ook niet helemaal maar meestal is een goed gemikt schot op het motorblok effectiever ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Dit is hoe ik gister avond al heb kunnen spelen: Indonesisch ip adres in een proxy ingevoerd, BF3 geäctiveerd, proxy verwijderd, wachtwoord veranderd.. Niks illegaals aan, gewoon goedkope slecht beveiligde software. EA kan niks doen, ze hebben geen rechten om je te bannen of je te verbieden dit soort dingen te posten.

De grote downers van dit spel:

- Squad systeem, je kan netjes door alle squads bladeren, maar je kan het geselecteerde squad niet joinen, je wordt automatisch bij een willekeurig squad geplaatst, en dat squad blijft de hele match dezelfde ook als je het verlaat en je weer op join squad klikt word je bij hetzelfde squad geplaatst. Je kan dus niet vrienden of clan genoten joinen, die keuze heb je niet EDIT Dit kan wel, maar je kan niet in je eentje een squad beginnen, alleen als er al mensen in zitten. Verder is het nogal onoverzichtelijk.
- Negatieve muisbeweging. Hoe langzamer je de muis beweegt hoe sneller de reactie en visa versa. Dit is duidelijk het gedrag van software wat bij een spel past wat een console port is. Je crosshair beweegt wiegelig net zoals in BC2, alleen onnauwkeuriger. De forums staan er vol mee, mensen zijn hier echt massaal belazerd door DICE. EDIT Het voelt hier beter aan als je RAW mouse input uit zet en je sensitiviteit gevoeliger..

Ik krijg de indruk dat DICE wanhopig en boos is, en dat ze daarom dit soort keuzes maken om de klagende community te irriteren. Ook als je naar die Command Rose kijkt, dat KAN GEWOON NIET SERIEUS GEMAAKT ZIJN... EDIT omdat de belangrijkste functies er niet in zitten die er in BF2 wel in zaten.

Grote teleurstelling, weggegooid geld. EDIT Spel kan veel beter, en voelt nogal afgeraffeld en als een console port aan..

[ Voor 13% gewijzigd door Jovas op 26-10-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Jovas schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:35:
Dit is hoe ik gister avond al heb kunnen spelen: Indonesisch ip adres in een proxy ingevoerd, BF3 geäctiveerd, proxy verwijderd, wachtwoord veranderd.. Niks illegaals aan, gewoon goedkope slecht beveiligde software. EA kan niks doen, ze hebben geen rechten om je te bannen of je te verbieden dit soort dingen te posten.

- Squad systeem, je kan netjes door alle squads bladeren, maar je kan het geselecteerde squad niet joinen, je wordt automatisch bij een willekeurig squad geplaatst, en dat squad blijft de hele match dezelfde ook als je het verlaat en je weer op join squad klikt word je bij hetzelfde squad geplaatst. Je kan dus niet vrienden of clan genoten joinen, die keuze heb je niet
- Negatieve muisbeweging. Hoe langzamer je de muis beweegst hoe sneller de reactie en visa versa. Dit is duidelijk het gedrag van software wat bij een spel past wat naar een console geport is. Je crosshair beweegt wiegelig net zoals in BC2, alleen onnauwkeuriger. De forums staan er vol mee, mensen zijn hier echt massaal belazerd door DICE.

Ik krijg de indruk dat DICE wanhopig en boos is, en dat ze daarom dit soort keuzes maken om de klagende community te irriteren. Ook als je naar die Command Rose kijkt, dat KAN GEWOON NIET SERIEUS GEMAAKT ZIJN...

Grote teleurstelling, weggegooid geld.
kun je een screen posten van de command rose?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
imacbest schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:36:
[...]

kun je een screen posten van de command rose?
BF3 forums staan er vol mee, ik moet weg nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van dat squad systeem klopt niet. Ik kan ieder willekeurig squad joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingknarf
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-06-2021
Inderdaad, squads werken wel goed. De leave squad / find squad werken net als in de beta. Maar de (kleine) join button werkt prima.

[ Voor 14% gewijzigd door kingknarf op 26-10-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kingknarf schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:39:
Inderdaad, squads werken wel goed. De leave squad / find squad werken net als in de beta. Maar de (kleine) join button werkt prima.
Squads werken, goed zou ik het niet noemen. Een zeer onduidelijk menu systeem dat gewoon verbleekt bij Battlefield 2 of zelfs Bad Company 2, het is gewoon triest dat zulke zaken zwaar achteruit gaan per release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Ik lees wel wat klachten over het Command Rose systeem.. maar dat zijn problemen die met een patch verholpen kunnen worden. Ook moet je jezelf wel even een moment geven om aan de game te wennen. Als je op het EA forum gaat kijken zie ik alleen maar zeik draadjes waar figuren zelfs met alleen maar hoofdletters typen alsof ze aan het schreeuwen zijn. Dus daar hoef ik verder niet te kijken. voor een paar tientjes krijg je een geweldige game die niemand hoeft te kopen. Alles mag. En zoals iedere game heeft ook BF3 puntjes om te verbeteren. Dat zal de komende weken / maanden vast goed gaan komen. De game is 2 dagen uit..waar hebben we het over!

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

- Squad systeem, je kan netjes door alle squads bladeren, maar je kan het geselecteerde squad niet joinen, je wordt automatisch bij een willekeurig squad geplaatst, en dat squad blijft de hele match dezelfde ook als je het verlaat en je weer op join squad klikt word je bij hetzelfde squad geplaatst. Je kan dus niet vrienden of clan genoten joinen, die keuze heb je niet
- Negatieve muisbeweging. Hoe langzamer je de muis beweegt hoe sneller de reactie en visa versa. Dit is duidelijk het gedrag van software wat bij een spel past wat een console port is. Je crosshair beweegt wiegelig net zoals in BC2, alleen onnauwkeuriger. De forums staan er vol mee, mensen zijn hier echt massaal belazerd door DICE.

Ik krijg de indruk dat DICE wanhopig en boos is, en dat ze daarom dit soort keuzes maken om de klagende community te irriteren. Ook als je naar die Command Rose kijkt, dat KAN GEWOON NIET SERIEUS GEMAAKT ZIJN...

Weggegooid geld op basis van die twee punten? Ik deel je mening dat het een waardeloos squad systeem is. Net als het spawnen en de command rose. Origin vind ik ook maar waardeloos, wil gewoon alles lekker ingame kunnen doen. Neemt niet weg dat het uurtje online gamen echt een genot was. Ik heb de laatste jaren weinig shooters gedaan, was er op uitgekeken. Alleen TF2 kon me nog bekoren als groot Team fortress classic fan. Battlefield 2 heb ik weinig gespeeld, de eerste daarentegen wel weer. Mijn eerste indruk is dat BF2 beter in balans is dan BF3. Kan niet wachten tot vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:43:
Ik lees wel wat klachten over het Command Rose systeem.. maar dat zijn problemen die met een patch verholpen kunnen worden. Ook moet je jezelf wel even een moment geven om aan de game te wennen. Als je op het EA forum gaat kijken zie ik alleen maar zeik draadjes waar figuren zelfs met alleen maar hoofdletters typen alsof ze aan het schreeuwen zijn. Dus daar hoef ik verder niet te kijken. voor een paar tientjes krijg je een geweldige game die niemand hoeft te kopen. Alles mag. En zoals iedere game heeft ook BF3 puntjes om te verbeteren. Dat zal de komende weken / maanden vast goed gaan komen. De game is 2 dagen uit..waar hebben we het over!
Het is alleen met DICE altijd de vraag of, en zo ja wanneer, de fix komt. Je kan er niet van op aan dat alle punten aangepast worden en alles waar terechte kritiek op is ook daadwerkelijk zal veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik heb tot nu toe alleen de singleplayer gespeeld (op hard) en het is best leuk maar ik moet zeggen dat het eigenlijk voelt alsof je Call of Duty aan het spelen bent. Dat zeg ik niet om te trollen.

De missies die ik gespeeld heb waren leuk om te doen (sommige wat minder omdat het on-rails is) maar ik ben toch wel tegen flink wat bugs gelopen.

Soms worden scripted events niet goed uitgevoerd, bijvoorbeeld in een trappenhuis waarbij mij AI ally de trap op zou moeten lopen en een vijand spot en mij opdraagt deze te knifen... Wat er gebeurde is dat hij zijn "traploop" animatie deed maar vervolgens niet de trap op liep maar en doorheen ging. Vervolgens stond hij nog op de begane grond en zag daar de vijand die op de 1e etage stond. Ik ging gewoon door en probeerde die vijand te knifen maar het scripted event was zo bugged dat het knifen ook niet goed geen (geen mes in mijn handen, zijn wapen hing achter zijn kont de steek animatie ging ook mis) en vervolgens ging ik dood. Dit herhaalde zich tot drie keer toe, pas na het herstarten van BF3 ging het weer goed.

Een soortgelijk probleem heb ik ook gehad met een straaljager gedeelte maar daar kon ik nog wel verder.

Ook lijkt het heel erg alsof er een enorme bullseye op je lichaam geplakt is. Zodra je je hoofd ergens boven uit steekt schieten ze gelijk allemaal op jouw in plaats van je AI allies die vlak naast je staan buiten dekking...

[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 26-10-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.destructoid.co...4537.phtml?s=314#comments
WHAHAA, COD FANBOY REVIEW INCOMING
It doesn't help that the vehicles just aren't all that enjoyable to use, either. Tanks are sluggish and alienate one from the atmosphere of the match, while airborne transport is a nightmare to use thanks to some rather dodgy controls. When inside any of the war machines, I feel significantly disconnected from the fight and I feel the focus on them undermines the genuine excitement that infantry combat provides.
Ow ow, een tank die sluggish is. Keer terug naar je fast paced andere game dan.
Blijkbaar willen mensen dat tanks even snel rijden als een buggy.
edit: in de comments daar zegt iemand die IRL in het leger zit, dat BF3 zeer accuraat toont hoe het voelt om in tank te zitten. "Alienated" is het juiste woord, maar toch vindt de reviewer dit slecht.
The console and PC versions are quite different and I'm going to honestly tell you that the console variant is a pauper's choice. With less impressive visuals, horrendous texture pop-in (even after installation) and smaller battles, the Battlefield 3 console experience is a shadow of what is offered on computers and not something I'd recommend. I found the whole game distinctly less fun on the Xbox 360, feeling sterile and looking almost ugly. One would hope that the Frostbite engine could at least make a game that's visually impressive compared to other console titles, but this is not the case. With games like Crysis 2 able to create graphically stunning games on the Xbox 360 and PS3, Battlefield 3 should be capable of better and it truly is not.
Ofwel ben ik blind, maar de graphics op console kunnen toch mee met Crysis 2? Ik heb al redelijk wat youtube vids van console versies gezien, en ziet er goed uit?
"looking almost ulgy" Wat is CoD dan, "pacman style"? Ben benieuwd naar die review.
Massive trolling dus.
Helping players along the way is an obligatory selection of vehicles, and as with previous Battlefield games, their influence over the game is felt in both good and bad ways. Good for those in them, bad for anybody left outside. In some of the bigger battles, the only way to guarantee much of a fighting chance is to get into a tank and so many games become races to see who can get to them first. Anybody not in one faces a rather boring experience since their main job will be to spawn, run for a very long time across a huge open space, then bump into a tank and die. The ability to join and spawn next to squads mitigates the wait time, and you might be lucky enough to spawn inside a tank, but it's still frustrating to constantly deal with huge vehicles on such a regular basis.
Ah kijk, het zijn geen small corridor maps zoals in alle recente CoD's. Bijgevolg is hij er niet blij mee.
Hij snapt ook niet goed hoe squadspawning werkt.
Move along, nothing to see here.

Sigh sommige reviewers...
edit: hij heeft zelfs geen 2 uur met console versie gespeeld
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Y4y1B.jpg
Wat een prutser. http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/JimSterling/

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 26-10-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

EnigmaNL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:48:
Ik heb tot nu toe alleen de singleplayer gespeeld (op hard) en het is best leuk maar ik moet zeggen dat het eigenlijk voelt alsof je Call of Duty aan het spelen bent. Dat zeg ik niet om te trollen.

De missies die ik gespeeld heb waren leuk om te doen (sommige wat minder omdat het on-rails is) maar ik ben toch wel tegen flink wat bugs gelopen.

Soms worden scripted events niet goed uitgevoerd, bijvoorbeeld in een trappenhuis waarbij mij AI ally de trap op zou moeten lopen en een vijand spot en mij opdraagt deze te knifen... Wat er gebeurde is dat hij zijn "traploop" animatie deed maar vervolgens niet de trap op liep maar en doorheen ging. Vervolgens stond hij nog op de begane grond en zag daar de vijand die op de 1e etage stond. Ik ging gewoon door en probeerde die vijand te knifen maar het scripted event was zo bugged dat het knifen ook niet goed geen (geen mes in mijn handen, zijn wapen hing achter zijn kont de steek animatie ging ook mis) en vervolgens ging ik dood. Dit herhaalde zich tot drie keer toe, pas na het herstarten van BF3 ging het weer goed.

Een soortgelijk probleem heb ik ook gehad met een straaljager gedeelte maar daar kon ik nog wel verder.

Ook lijkt het heel erg alsof er een enorme bullseye op je lichaam geplakt is. Zodra je je hoofd ergens boven uit steekt schieten ze gelijk allemaal op jouw in plaats van je AI allies die vlak naast je staan buiten dekking...
De singleplayer heb ik tot en met de straaljager missie gedaan en ik vond er echt helemaal niks aan. Het draait echt om de multiplayer. Denk wel dat die een klein beetje meer richting COD gegaan is, maar het blijft het battlefield gevoel. Ben zelf wel blij dat de infantry weer wat waardevoller is geworden tov BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben wel een punt, op sommige maps zijn echt schandalig weinig voertuigen. Er mogen op z'n minst een paar quads bij op die grote open mappen. Op Firestorm regelmatig meegemaakt dat je een flink end moest lopen omdat alle voertuigen al weg waren. Lopen van vlag naar vlag moet altijd een keuze zijn, nooit een verplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 16:59

- Negatieve muisbeweging. Hoe langzamer je de muis beweegt hoe sneller de reactie en visa versa. Dit is duidelijk het gedrag van software wat bij een spel past wat een console port is. Je crosshair beweegt wiegelig net zoals in BC2, alleen onnauwkeuriger. De forums staan er vol mee, mensen zijn hier echt massaal belazerd door DICE.

Post je nou bewust onwaarheden/negatief ofzo? Gisteren ook al. Je eerste punt klopt sowieso niet en je tweede is ook iets wat blijkbaar alleen bij jou voorkomt. Command Rose kan een mening zijn maar ik vind m prima.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 22:25
Gisteren een paar uur gespeeld. Zowel de single als multiplayer met de GoT clan :)

Ik vind zowel de single als multiplayer echt WoW. De graphics in de muliplayer zijn net
zo mooi als in de singleplayer en het draait als een zonnetje (2x6970)

Ik snap al de argumenten niet echt. Natuurlijk zijn er op en aanmerkingen op sommige
vlakken, maar die gaan echt nog wel aangepakt worden met patches.

Heb alweer zin in vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Dit heb je in de meeste gevallen ook niet nodig, je joined je vrienden automatisch. Als jij een server joint waarop je Battlelog vrienden spelen, dan zul je automatisch hun squad joinen, als er plaats is in 1. het team, 2. de squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:54:
Ze hebben wel een punt, op sommige maps zijn echt schandalig weinig voertuigen. Er mogen op z'n minst een paar quads bij op die grote open mappen. Op Firestorm regelmatig meegemaakt dat je een flink end moest lopen omdat alle voertuigen al weg waren. Lopen van vlag naar vlag moet altijd een keuze zijn, nooit een verplichting.
Als je voor elke speler een voertuig hebt is er nooit genoeg tijd om een punt te capturen. Wanneer je dan alle tegenstand uitgeschakeld hebt is het maar een kwestie van seconden en ze zijn er weer. Op die manier krijg je potjes die nooit verder gaan tenzij er team onbalans is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Laatst online: 02-09 15:35

Druk op leave squad. Je zit nu in geen 1 squad meer.
Klik daarna op de squad die je wilt. Je krijg dan onderin een klein knopje met join. En klaar

Moet toegeven is niet echt duidelijk maar het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Het helpt ook niet dat men in buggy's en APV's gewoon wegkart terwijl men staat te wachten op vervoer, grote frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zullen we niet elke iets minder positieve review meteen afdoen als COD fanboy geneuzel :? Mensen hebben verschillende meningen.

Overigens, deze "COD FANBOY" gaf CoD een 6: http://www.destructoid.co...ty-black-ops-186908.phtml

Er zijn zat mensen die BF3, gek genoeg wellicht, geen fijn spel vinden. Dat betekent niet dat ze CoD posters boven hun bed hebben.
Sigh sommige reviewers...
edit: hij heeft zelfs geen 2 uur met console versie gespeeld
[afbeelding]
Wat een prutser. http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/JimSterling/
De stats van de reviewers zijn op 0 gezet na nadat het review embargo er af was.

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 26-10-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Zoals al eerder opgemerkt, je kunt wel squads joinen. Onderin het scherm zit een klein join knopje (dat pas werkt als je niet in een squad zit).
Dit had ik ook opgemerkt, er zit echt absurd veel mouse acceleration in het spel om een of andere reden. Die raw mouse input werkt iig voor geen meter. Erg jammer. Heeft iemand er al een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Sagaris schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:00:
Het helpt ook niet dat men in buggy's en APV's gewoon wegkart terwijl men staat te wachten op vervoer, grote frustratie.
In BC2 kon je mensen hailen met Q als je ze weg zag rijden. Volgens mij kan dat hier niet meer. Je kreeg ook echt een icoontje op je map enzo. Zou fijn zijn als dit weer beschikbaar zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Sagaris schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:59:
[...]

Dit heb je in de meeste gevallen ook niet nodig, je joined je vrienden automatisch. Als jij een server joint waarop je Battlelog vrienden spelen, dan zul je automatisch hun squad joinen, als er plaats is in 1. het team, 2. de squad.
Ik heb geen vrienden met Battlefield 3 :P Echt heel jammer, maar iedereen is over naar de consoles. Ik vermoed zomaar dat ik niet de enige ben zonder uitgebreid Battlefield vriendengroep. Dan is het best prettig als het allemaal wat gebruiksvriendelijker is al moet ik zeggen me er niet zo aan te storen. Zijn wat kinderziektes waar je waarschijnlijk wel gewend aan raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:02:
[...]

Zullen we niet elke iets minder positieve review meteen afdoen als COD fanboy geneuzel :? Mensen hebben verschillende meningen.

Overigens, ze gaven de laatste CoD een 6: http://www.destructoid.co...ty-black-ops-186908.phtml

Er zijn zat mensen die BF3, gek genoeg wellicht, geen fijn spel vinden. Dat betekent niet dat ze CoD posters boven hun bed hebben.
Xbox360 versie speelde hij een dik uur.
PC versie 2 uur.
Dit is geen journalisme te noemen toch?

edit: de review geldt voor en PC, en console.
Toch haalt hij continu Battlelog aan, terwijl hij het nooit heeft over de dedicated servers op console. Met de handig werkende server browser.

En waarom hij Frostbite 2.0 lelijk vindt, snap ik niet echt... Wie wel?

[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 26-10-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 15:39
Ook inderdaad een grote frustratie van mij bij de beta. Zie je een tank, ren je er heen, is er iemand eerder en rijdt in zijn eentje weg... Pfff, wacht dan even ofzo?

Ik wacht altijd tot de tank/wagen vol zit zodat we met z'n allen kunnen overwinnen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:02:
Ik heb geen vrienden met Battlefield 3 :P Echt heel jammer, maar iedereen is over naar de consoles. Ik vermoed zomaar dat ik niet de enige ben zonder uitgebreid Battlefield vriendengroep. Dan is het best prettig als het allemaal wat gebruiksvriendelijker is al moet ik zeggen me er niet zo aan te storen. Zijn wat kinderziektes waar je waarschijnlijk wel gewend aan raakt.
Je hebt een heel uitgebreide vriendengroep hoor! Je moet ze alleen nog even komen ontmoeten op Teamspeak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:47:
[...]

Het is alleen met DICE altijd de vraag of, en zo ja wanneer, de fix komt. Je kan er niet van op aan dat alle punten aangepast worden en alles waar terechte kritiek op is ook daadwerkelijk zal veranderen.
Ik kan er zelf weinig over zeggen. Ik lees er wel geklaag over DICE en een slechte feedback naar zijn community. En dat komt zo te zien hoe ze BC2 behandeld hebben. Over het algemeen vind ik je wel erg zuur over BF3. Het lijkt wel of ze niets goed kunnen doen in je reacties. :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Rockvee2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:05:
Dit kwam de postbode zojuist brengen

[afbeelding]

Hij is nu aan het installeren en ik heb nog geen foutmeldingen gezien
Wehkamp.nl? Hier de reguliere post wel binnen, zonder Bf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wehkamp inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:05:
[...]

Je hebt een heel uitgebreide vriendengroep hoor! Je moet ze alleen nog even komen ontmoeten op Teamspeak :P
Vanavond ben ik erbij :) Kwam er een half uur geleden achter dat er GoT BF 3 teamspeak is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:05:
Ik kan er zelf weinig over zeggen. Ik lees er wel geklaag over DICE en een slechte feedback naar zijn community. En dat komt zo te zien hoe ze BC2 behandeld hebben. Over het algemeen vind ik je wel erg zuur over BF3. Het lijkt wel of ze niets goed kunnen doen in je reacties. :)
Fanatiek BF2 en BFBC2 gespeeld en als je dan merkt dat constant dezelfde bugs naar boven komen en dezelfde zaken constant fout gaan wordt je af en toe wel zuur ja. Games kunnen ze goed maken maar menu's? Dat wordt alleen maar slechter. Bugfixes? Too little too late.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Asgaro schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:03:
[...]

Xbox360 versie speelde hij een dik uur.
PC versie 2 uur.
Dit is geen journalisme te noemen toch?
Zie mijn EDIT ;) PWM in "Battlefield 3 - Deel 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Hidde schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:06:
[...]

Wehkamp.nl? Hier de reguliere post wel binnen, zonder Bf3
wehkamp bezorgt met dhl
en die lever vandaag tussen 12 en 18, dus nog ff wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:07:
[...]

Fanatiek BF2 en BFBC2 gespeeld en als je dan merkt dat constant dezelfde bugs naar boven komen en dezelfde zaken constant fout gaan wordt je af en toe wel zuur ja. Games kunnen ze goed maken maar menu's? Dat wordt alleen maar slechter. Bugfixes? Too little too late.
Zelfde geld voor de minimap, die word met elk deel slechter! :D

Ik hoop (tegen beter weten in) dat ze ooit nog een full color minimap erin doen zoals BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, in dat geval kan je inderdaad niets uit opmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

Leuk is dat soms ja. Maar, ik zal niet het niet ontkennen, ik doe dat af en toe ook, als ik met vrienden aan het spelen ben.
Als ik alleen een server join doe ik dat nooit, tenzij er niemand staat :P
Het komt namelijk wel eens voor dat ik en een maat wat rondvliegen/rijden/iets en vlak na elkaar dood gaan, ik spawn, vlieg/rijd weg, en squadmember spawned in het voertuig.

En imho speel ik fijner met mijn eigen squad members (Op Teamspeak) dan met een wildvreemde in een ander squad.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Pagina: 1 ... 8 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien