Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
An a day keeps the doctor away.
Nee, die kreeg ik netjes via de mail. En daar had ik natuurlijk al naar gekeken ;-)prutser387 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:53:
Dat je ook de moeite gaat doen om een screenshot te uploaden van het bewijs dat je het gekocht hebt... We geloven je wel op je woord hoor...
PS: jammer dat de requestId in de URL niet je activeringscode is
Uiteraard... Maar dat mag ook wel na 5 jaar, ik sta op klappen..
Maar ik zal mijn screen wel verwijderen, anders gaan er weer teveel mensen janken, en dat wil ik niet op mijn geweten hebben..

Ja, ik heb wel 14 euro extra over om gelijk te kunnen spelen na de release..

[ Voor 42% gewijzigd door Audione0 op 25-10-2011 20:18 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

"De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl"
Gun de mods ook wat rust en verpest het niet voor de anderen.
Signature
On-topic aub en verziek t niet voor de anderen.
Mmaar verder ziet bf3 er heel geweldig uit.
Af en toe denk je hoe kan dit gerender worden door zn oude hardware.
En tot zo ver is de singelplayer eens geloofwaardig in tegenstelling tot mw2 bijv
Verwijderd
Ja, ik heb een beetje rondgekeken op het internet en hoor hier meer negatieve verhalen over! Ik heb zelf een Xbox 360, dus ik ben stiekem wel een beetje blij dat 64 player Conquest niet zo leuk is (weer een ding minder om jaloers op te zijnEduardboon schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:18:
Ik vind wel dat de maps voor 64 spelers gewoon te klein zijn.. op enkele na dan.
Ik heb aardig wat uurtjes Bad Company 2 gespeeld bij vrienden, en ik heb daar nooit problemen gehad met 24 players, ook niet op Heavy Metal. Het ging allemaal wel wat langzamer dan Modern Warfare 2, maar ik denk niet dat dat door 24 players kwam. Battlefield is sowieso langzamer, en dat is ook een reden dat ik het speel. Maar ja, ik kan natuurlijk nergens mee vergelijken. Misschien is 64 player wel NOG leuker.
Het zag er inderdaad druk uit in videos. Dat zou ik denk ik vet vinden de eerste paar keer (dat epische gevoel, overal kogels en explosies), maar ik houd er van lekker rustig te spelen. Ik hoef geeneens kills te maken. Met een sniper spotten vind ik al leuk.
Ik zag trouwens dat je nu op de back/select knop kan drukken om ammo of med packs te vragen. Vet! Er stonds soms ook "offer ammo", iets wat ik niet helemaal begrijp. Als iemand ammo nodig heeft, dan vraagt hij er toch wel om? En zelfs als hij er niet om vraagt, dan kan je toch gewoon ammo geven? Waarom zou je hem eerst moeten laten weten dat je het gaat geven? De enige reden die ik kan bedenken is dat in de BETA sommige mensen zonder ammo steeds van me wegrenden terwijl ik ze ammo probeerde te geven... Maar dat lijkt me nu geen probleem, want als ik naast iemand sta, en diegene heeft geen ammo meer, dan staat er vanzelf op zijn beeldscherm "press back to request ammo". Als dat er staat, dan ga je niet meer wegrennen neem ik aan...
Tot nu toe laagste score, check die comments daar
Zelfs de Core Gameplay Designer van BF3 geeft subtiele verwijzing naar de review:
Hij heeft wel gelijk.
Eurogamer zou nu MW3 6.5 of 7/10 moeten geven, maar niet meer. Benieuwd wat het wordt.
Thursday, October 27th, 12:01am British Summer Time (GMT +1)
Antarctica, Austria, Australia, Belgium, Christmas Island, Cook Islands, Denmark, Finland, France, French Guyana, French Southern Territories, Germany, Heard and McDonald Islands, Kiribati, Libyan Arab Jamahiriya, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Marshall Islands, Mauru, Mayotte, Micronesia, Monaco, Montenegro, Netherlands, Netherlands Antilles, New Caledonia, New Zealand, Niue, Norfolk Island, Norway, Oman, Palau, Papua New Guinea, Pitcairn Island, Poland, Polynesia (French), Reunion (French), Romania, Samoa, Serbia, Solomon Islands, Spain, Sweden, Syrian Arab Republic, Tuvalu, United Arab Emirates, Vanuatu, Wallis and Futura Islands.
@Asgaro: Als MW3 beter scoort, dan weet je al genoeg over die mensen van Eurogamer. Nu zou MW3 maximaal een 6.5 mogen krijgen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Even gezocht en vond net 1 filmpjeKw4kje schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:42:
Klopt, vooral Operation Metro 64 man is lachwekkend.
haha, wel zeer hectisch
Hier heeft Dice niet echt bij nagedacht, jammer...
Ja, Belgie de 27ste, net als Nederland dus
zo ook de GoT server
Verwijderd
Klopt. Want het is onmogelijk dat een reviewer niet hetzelfde denkt als jij. Of niet beinvloed raakt door hype. Of zijn review heeft geschreven nav de SP. Heb je de review uberhaupt gelezen? Het is onderbouwd en logisch nav de ervaring en de belangrijke punten van aandacht van de reviewer. Vooral omdat het cijfer voornamelijk lager uitvalt (dan de fanboytjes willen) vanwege een minder goede SP ervaring. Hij geeft overigens in zijn review aan dat de MP fantastisch is.Asgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:01:
Wow, Eurogamer geeft BF3 slechts 8/10 http://www.eurogamer.net/...ttlefield-3-review-review
Tot nu toe laagste score, check die comments daar![]()
Zelfs de Core Gameplay Designer van BF3 geeft subtiele verwijzing naar de review:
[afbeelding]
Hij heeft wel gelijk.
Eurogamer zou nu MW3 6.5 of 7/10 moeten geven, maar niet meer. Benieuwd wat het wordt.
Leuk ook dat je stelt dat MW3 dan maar een 7 moet scoren. Heb je dat spel al gespeeld? Hoe kom je erbij dat omdat de reviewer zegt dat de SP van BF3 minder is omdat er teveel afgekeken is van CoD dat CoD dan lager moet scoren?
Misschien moet je reviews die minder dan een 9,5 geven ff vermijden de komende dagen. Het leven van een BF3 fanboy gaat niet over rozen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 21:29 ]
Check die MEGA suppressor @2.21 of lijkt dat maar zo?Asgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:15:
[...]
Even gezocht en vond net 1 filmpje
[video]
haha, wel zeer hectisch
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Haha, komt denk ik doordat die gast op een lage resolutie speelt. Daardoor is die chatbox ook zo extreem groot.Spekker schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:29:
[...]
Check die MEGA suppressor @2.21 of lijkt dat maar zo?
Verwijderd
Oef, stel je voor dat ze nu MW3 een hoger cijfer geven! Stel je voor dat niet iedereen Battlefield 3 zo geweldig vindt! Dat zou toch belachelijk zijn!Asgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:01:
Wow, Eurogamer geeft BF3 slechts 8/10 http://www.eurogamer.net/...ttlefield-3-review-review
Tot nu toe laagste score, check die comments daar![]()
[afbeelding]
Hij heeft wel gelijk.
Heb je MW3 gespeeld? Nee. Maakt het je wat uit wat een paar review sites zeggen? Ik hoop van niet. En zelfs dan, een 8 is nog steeds gewoon hoog.
De multiplayer is super leuk (behalve dat het niet echt iets nieuws doet), maar de singleplayer en co-op, die zijn gewoon niet zo goed, behalve als je heel veel geeft om graphics en audio, want die twee dingen zijn inderdaad geweldig in BF3.
Ik zou niet verbaasd zijn als MW3 hetzelfde zou krijgen of hoger. Als de singleplayer zo episch is als die van MW en MW2, dan krijgt dat gedeelte in ieder geval een goed cijfer. En iedereen is ook enthousiast over Spec Ops, dus dat is weer een sterk deel van MW3. Natuurlijk weet ik dit nog allemaal niet zeker, maar ik ga me helemaal niet druk maken als een willekeurige review site MW3 een 6 geeft. Of zelfs een 1.
Vreemd overigens, in m'n pre-load mail van Origin staat het volgende;RobinNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:10:
Battlefield 3 verschijnt op 27 oktober in België als je zh1nt0 mag geloven op Battlelog.
Thursday, October 27th, 12:01am British Summer Time (GMT +1)
Antarctica, Austria, Australia, Belgium, Christmas Island, Cook Islands, Denmark, Finland, France, French Guyana, French Southern Territories, Germany, Heard and McDonald Islands, Kiribati, Libyan Arab Jamahiriya, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Marshall Islands, Mauru, Mayotte, Micronesia, Monaco, Montenegro, Netherlands, Netherlands Antilles, New Caledonia, New Zealand, Niue, Norfolk Island...
Productnaam: Battlefield 3™ Limited Edition
Releasedatum: 26 oktober 2011
Najah we zullen zien morgen..
I browse with Vivaldi
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:28:
[...]
Klopt. Want het is onmogelijk dat een reviewer niet hetzelfde denkt als jij. Of niet beinvloed raakt door hype. Of zijn review heeft geschreven nav de SP. Heb je de review uberhaupt gelezen? Het is onderbouwd en logisch nav de ervaring en de belangrijke punten van aandacht van de reviewer. Vooral omdat het cijfer voornamelijk lager uitvalt (dan de fanboytjes willen) vanwege een minder goede SP ervaring. Hij geeft overigens in zijn review aan dat de MP fantastisch is.
Leuk ook dat je stelt dat MW3 dan maar een 7 moet scoren. Heb je dat spel al gespeeld? Hoe kom je erbij dat omdat de reviewer zegt dat de SP van BF3 minder is omdat er teveel afgekeken is van CoD dat CoD dan lager moet scoren?
Misschien moet je reviews die minder dan een 9,5 geven ff vermijden de komende dagen. Het leven van een BF3 fanboy gaat niet over rozen.
Nuja, hij heeft de score voor de SP dan toch zeer grondig in rekening gebracht.
Hij hield niet rekening met het feit dat Battlefield vooral een multiplayer game is.
CoD daarentegen, CoD heeft altijd al een SP component gehad.
Ook al gaf hij MP een 9/10 en de SP een 7/10 (bijgevolg de bekomen 8/10), dan zou je toch nog verwachten dat je een puntje extra krijgt voor een nieuwe engine.
Graphics zijn uiteraard niet alles, maar hier spreken we wel van baanbrekend werk.
Indien ik reviewer was, zou de MW3 review score sowieso al - 2 punten krijgen omwille van de extreem verouderde engine.
Graphics zijn niet alles, maar er zijn grenzen.
Daarnaast ook - 1 punt voor het ontbreken van dedicated servers op console. We zijn 2011, mensen.
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 25-10-2011 21:41 ]
http://battlelog.battlefi...7b87a/GoTBF3-nl-32p-RUSH/
[ Voor 63% gewijzigd door Eduardboon op 25-10-2011 21:42 ]
komt omdat ie de hele tijd restart of crashed
Even rondgekeken en dit is wel meest grote cheater: ruim 20,000 kills and still counting.
(Naast Bublebee AA)
Hopelijk worden de cheaters aangepakt, want zo is geen spelen meer. Schieten met ogen dicht is waardeloos.
Verwijderd
Dat is hoe een reviewer een game beoordeelt. Je kan roepen dat BF3 een MP spel is maar als zijn doelgroep graag SPs speelt dan krijgt een spel met een sublieme MP maar een slechte SP een lage score. (Even gechargeerd om het punt te maken.)Asgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:39:
[...]
Nuja, hij heeft de score voor de SP dan toch zeer grondig in rekening gebracht.
Hij hield niet rekening met het feit dat Battlefield vooral een multiplayer game is.
CoD daarentegen, CoD heeft altijd al een SP component gehad.
Ook al gaf hij MP een 9/10 en de SP een 7/10 (bijgevolg de bekomen 8/10), dan zou je toch nog verwachten dat je een puntje extra krijgt voor een nieuwe engine.
Graphics zijn uiteraard niet alles, maar hier spreken we wel van baanbrekend werk.
Indien ik reviewer was, zou de MW3 review score sowieso al - 3 punten krijgen omwille van de extreem verouderde engine.
Graphics zijn niet alles, maar er zijn grenzen.
Als zijn fanbase een enigine totaal niet boeiend vindt maar gewoon lol wil hebben dan scoort een game met een spiksplinternieuwe engine maar muffe gameplay een 2 terwijl een oude koei met veel teuten een 9 krijgt. (-1 voor vacht).
Ik snap zowel goede als minder goede scores voor een game als BF3 die gewoon niet alles levert wat een game kan leveren. (Top SP, top CO-OP, top MP bijvoorbeeld.) Als je dan te kort schiet op 1 van de punten kan je goede prestatie in een andere categorie niet helemaal compenseren.
Maar ja, reviews. Gaat er om of je zelf een spel leuk vindt. Ik heb een flauw vermoeden dat ik BF3 best wel te pruimen ga vinden. Terwijl ik een tank opblaas zal ik niet snel aan Eurogamer denken.
[trollmode](Ze geven MW3 een 9 let maar op. Is ook gewoon een beter spel.:P [/trollmode]
Vind het namelijk nogal op voor tanks imho.
Van het internet verbannen.MrDummy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:45:
[video]
Even rondgekeken en dit is wel meest grote cheater: ruim 20,000 kills and still counting.
(Naast Bublebee AA)
Hopelijk worden de cheaters aangepakt, want zo is geen spelen meer. Schieten met ogen dicht is waardeloos.
Ik hoop wel dat dit soort types hun Origin account geblokkeerd word. Verdiende loon voor cheaten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Asgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:15:
[...]
Even gezocht en vond net 1 filmpje
[video]
haha, wel zeer hectisch
cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2
Toen ik de singleplayer opgestart had, werdt ik alles behalve blij van de singleplayer het wil gewoon niet soepel werken, iedere seconde zitten er wel een paar schokken in, maakt niet uit wat je doet. Ik heb nu alles op low gezet ( lager dan dit kan het niet meer ) en dat wil ook niet werken terwijl ik wel altijd boven de 25 fps heb. Zelfs toen ik het spel afsloot werdt niet alleen maar mijn spel afgesloten maar ook nog eens mijn pc met een blauw tintje op het scherm ( rara wat dat zou kunnen zijn... ).
Ik ben het eigenlijk niet eens met de revieuws die hierboven staan, ikzelf zou de van de singleplayer een 5/10 geven, die reviews vertrouw ik zowiezo niett met hun "te hoge" scores voor het spel. Vraag me eigenlijk wel af of ze echt wel onafhankelijk zijn...
Ik hoop dat de Multiplayer van Battlefield 3 wel vloeiend werkt, de singleplayer in ieder geval niet.
[ Voor 24% gewijzigd door Eagleman7 op 25-10-2011 22:00 ]
yup, hij staat al flink op battlelog, en er is gezegd dat een ban ook voor bfbc2 en MOH is, dus ik hoop het inderdaad. ik heb vrijdag vrij, hopen dat ik nog kans maak in de jets dan...DanielWW2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:49:
[...]
Van het internet verbannen.![]()
Ik hoop wel dat dit soort types hun Origin account geblokkeerd word. Verdiende loon voor cheaten.
heb hopelijk morgen mn nieuwe muis en toetsenbord (roccat isku& roccat kone+) al vast ff instellen
[trollmode]Ik koop nog liever die oude koei met veel teuten, dan MW3Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:46:
[...]
Dat is hoe een reviewer een game beoordeelt. Je kan roepen dat BF3 een MP spel is maar als zijn doelgroep graag SPs speelt dan krijgt een spel met een sublieme MP maar een slechte SP een lage score. (Even gechargeerd om het punt te maken.)
Als zijn fanbase een enigine totaal niet boeiend vindt maar gewoon lol wil hebben dan scoort een game met een spiksplinternieuwe engine maar muffe gameplay een 2 terwijl een oude koei met veel teuten een 9 krijgt. (-1 voor vacht).
Ik snap zowel goede als minder goede scores voor een game als BF3 die gewoon niet alles levert wat een game kan leveren. (Top SP, top CO-OP, top MP bijvoorbeeld.) Als je dan te kort schiet op 1 van de punten kan je goede prestatie in een andere categorie niet helemaal compenseren.
Maar ja, reviews. Gaat er om of je zelf een spel leuk vindt. Ik heb een flauw vermoeden dat ik BF3 best wel te pruimen ga vinden. Terwijl ik een tank opblaas zal ik niet snel aan Eurogamer denken.
[trollmode](Ze geven MW3 een 9 let maar op. Is ook gewoon een beter spel.:P [/trollmode]
Anyway, het is wel waar: ik moet niet te zwaar aan die reviews tillen.
...
Zolang het maar bij die ene 8/10 review blijft
Beste klant,rlkz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:38:
[...]
Vreemd overigens, in m'n pre-load mail van Origin staat het volgende;
Productnaam: Battlefield 3™ Limited Edition
Releasedatum: 26 oktober 2011
Najah we zullen zien morgen..
We hebben je onlangs een mail gestuurd met informatie over het vervroegd downloaden van Battlefield 3. In die mail verwijst de release-datum van de game naar US Central Daylight Time
Om misverstanden te voorkomen vind je hier de tijd waarop je de game kunt gaan spelen: 27 Oktober 2011
Met vriendelijke groet,
Het team van Origin
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Flares krijg je kennelijk al na 300 punten. Oftwel een heli slopen en je hebt de punten al.flessuh schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:52:
[...]
yup, hij staat al flink op battlelog, en er is gezegd dat een ban ook voor bfbc2 en MOH is, dus ik hoop het inderdaad. ik heb vrijdag vrij, hopen dat ik nog kans maak in de jets dan...
heb hopelijk morgen mn nieuwe muis en toetsenbord (roccat isku& roccat kone+) al vast ff instellen
50 for disable
100 voor de kill
50 per dode.
Oke, twee heli's.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik had telkens: Your connection to the server has been lost.Justin2000 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:58:
meer mensen problemen met joinen? staat bij mij steeds joining, maar gebeurt niks...
Gisteren had ik daar geen last van. Gefixt door zowel BF3 als mijn browser (firefox) en Origin standaard als administrator te runnen. uPnP in je router uitschakelen kan misschien ook een oplossing bieden.
Wat ik nog wel heb is dat er geen ping waarden in de serverbrowser worden getoond.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Wel jammer dat ik nog steeds last heb van crashes, zo na een uurtje spelen, wel beter dan die 25 minuten in de beta
Voor de rest geen problemen gehad met servers joinen of iets dergelijks
En dat komt weer omdat we nog aan het configureren zijn, waardoor af en toe een restart nodig is. Jullie zijn nog wat te vroegRocketKoen schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:42:
[...]
komt omdat ie de hele tijd restart of crashed
Heb alle battlefield altijd met plezier gespeeld. Laatste 2 maandjes nog BFBC2 gespeeld en dat beviel erg goed.
Toch valt het me een beetje tegen. Ik ben een groot fan van Rush, maar er zitten mijn inziens teveel voertuigen in. Casperian border rush bijvoorbeeld is gewoon tank rushen. Map zijn verder leuk en het speelt erg lekker allemaal.
Teamplay is ook maar fabeltje, altijd al geweest. Tactische shooter my ass. Iedereen doet maar wat en niemand defused iets. In Cod kan ook tactische gespeeld worden met een groepje, daar hoef je BF niet voor te kopen.
Ben pas lvl 7 dus nog niet heel veel gespeeld, hoop dat ik de vibe nog te pakken krijg.
PS. het is allemaal mijn mening!
By popular demand we've got free Battlefield 3 ringtones -this time in MP3 format so they'll work with a wider selection of phones.
You ask - we deliver! Thanks again for getting us past 2,000,000 fans.
BF3 Ringtone - http://eacom.s3.amazonaws.com:80/BF3_RingTone_Winning_01.mp3
BF3 Alarm Tone - http://eacom.s3.amazonaws..._Is_Battlefield_Alarm.mp3
wtf? kunnen ze een game niet wat beter cheaterproof maken?
Anyway, hackers origin account, product key, ip, mac adres en overige hardware id's bannen.
Zorgen dat als iemand hacked deze geen enkele game meer kan spelen.
Ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan dit soort trieste figuren.
BF BC2 is er ook compleet door verziekt, nog niet te beginnen over MW2...
De alpha was al representatief voor hackers - dus ze hebben 3-4 maanden gehad om hun crap te maken.HKS-Skyline schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:48:
jezus, de game is nog niet eens officieel uit en nu al hackers?
wtf? kunnen ze een game niet wat beter cheaterproof maken?
Anyway, hackers origin account, product key, ip, mac adres en overige hardware id's bannen.
Zorgen dat als iemand hacked deze geen enkele game meer kan spelen.
Ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan dit soort trieste figuren.
BF BC2 is er ook compleet door verziekt, nog niet te beginnen over MW2...
Punkbuster heeft 1 dag en dat is al te lang. Dus doet Punkbuster er een weekje of twee over
[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 25-10-2011 22:51 ]
je kan en mag niet verwachten dat je op een public met mensen die je niet ken teamplay op je bordje krijgt. Was het maar zo.. ik erger me er kapot aan. Teamplay doe je met een paar kameraden. Je maakt een squad en je kicked ass.. want als je goed samenspeel eet je al die lonewolfen als ontbijtjanwer schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:27:
Ben nu lvl 7 in de multiplayer. Ja, ik heb het VPN truckje gebruikt, in andere topics wordt vaak ook al over een game gesproken voordat hij uit is...
Heb alle battlefield altijd met plezier gespeeld. Laatste 2 maandjes nog BFBC2 gespeeld en dat beviel erg goed.
Toch valt het me een beetje tegen. Ik ben een groot fan van Rush, maar er zitten mijn inziens teveel voertuigen in. Casperian border rush bijvoorbeeld is gewoon tank rushen. Map zijn verder leuk en het speelt erg lekker allemaal.
Teamplay is ook maar fabeltje, altijd al geweest. Tactische shooter my ass. Iedereen doet maar wat en niemand defused iets. In Cod kan ook tactische gespeeld worden met een groepje, daar hoef je BF niet voor te kopen.
Ben pas lvl 7 dus nog niet heel veel gespeeld, hoop dat ik de vibe nog te pakken krijg.
PS. het is allemaal mijn mening!
- Tanks bewegen uit zichzelf als je stil staat
- Geen spawnprotectie, staat hele tijd een helicopter te spawnkillen van het andere team
- Nu al veel hackers gespot
- Battlelog geeft errors dat mijn spel niet up-to-date is?
- etc.
Erg jammer
Zit 5.1 er niet eens standaard in?Eduardboon schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:39:
Voor de mensen die ook graag 5.1 willen, ga naar Mijn documenten --> battlefield 3 --> settings. Daar open je PROF_SAVE_profile met wordpad en zoek je gsaudio_stereomode. die zet je op 0 ipv 1. :-)
Koop je dan een 5.1 headset voor.

De textures stonden bijvoorbeeld op Ultra maar als ik naar bijv. een plaatje keek in de trein voor een brandblusser dan zag ik ENORME pixels, het leek wel een 50x50px plaatje dat gewoon enorm was opgerekt. Daarnaast ben ik absoluut geen fan van puzzels in de vorm van trial and error hoe vaak / hoe lang je nu je spatiebalk moet indrukken om een trein op te klimmen...
Als ik het spel ga kopen doe ik dat natuurlijk voor de multiplay, maar ik las alweer iets over een leveling systeem, dingen unlocken etc. Betekent dit dat, als ik niet veel tijd stop in het levelen / unlocken en ik log bijv. over 2 maanden in dat ik vrijwel geen kans maak / het gewoon veel lastiger voor mij zal zijn om een beetje leuk te spelen?
Ik kom zelf weg uit het Wolfenstein Enemy Territory gebied weg, levelen etc. zit daar ook in maar daar begin je altijd op 0, elke keer als je een spel in komt. Dat houd het nog redelijk eerlijk, terwijl langer spelende / betere spelers toch wat extra kregen.
Het spel lijkt me heel leuk maar ik ben afgestapt van "ziet er leuk uit = kopen". Ik wil het best kopen, maar dan wil ik ook een tijd niet kunnen spelen en dan gewoon weer doorgaan.
Zit er wel in, maar staat uit. Past wel bij de rest van de glitches in het spel.. dx10 only kaarten worden nog niet heel lekker ondersteund met de nvidia drivers.. hopelijk binnenkort beterDanielWW2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:04:
[...]
Zit 5.1 er niet eens standaard in?
Koop je dan een 5.1 headset voor.
Klinkt geweldig.Eduardboon schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:11:
[...]
Zit er wel in, maar staat uit. Past wel bij de rest van de glitches in het spel.. dx10 only kaarten worden nog niet heel lekker ondersteund met de nvidia drivers.. hopelijk binnenkort beter

Gelukkig heb ik een ATI 5850 maar ik haat buggy releases omdat ik meestal de debielste problemen tegenkom met hardware en software.

De ati drivers waren flink pro geloof ik, dus daar heb je mooi mazzel mee. Ik kan het prima spelen als die balkenellende in caspian voorbij is. Op tehran highway word de weg soms roze, en dat is het dan.DanielWW2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:13:
[...]
Klinkt geweldig.![]()
Gelukkig heb ik een ATI 5850 maar ik haat buggy releases omdat ik meestal de debielste problemen tegenkom met hardware en software.
Irritanter is nog de crash van het spel als je een server joint, blijft hij op de achtergrond staan, moet je zelf nog ff het proces killen. ugh
Op het moment laggen alle servers alsof het de laatste Caspian border test is..
AMD heeft dus kennelijk betere drivers voor een spel waar NVIDIA voornamelijk op heeft ingezet.Eduardboon schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:17:
[...]
De ati drivers waren flink pro geloof ik, dus daar heb je mooi mazzel mee. Ik kan het prima spelen als die balkenellende in caspian voorbij is. Op tehran highway word de weg soms roze, en dat is het dan.
Irritanter is nog de crash van het spel als je een server joint, blijft hij op de achtergrond staan, moet je zelf nog ff het proces killen. ugh
Dat moet pijnlijk zijn.
Frank J. schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:23:
Ik heb wat ringtones naar aanleiding van de BF post op facebook gemaakt http://www.facebook.com/battlefield:
http://storenow.net/my/?f=3346
BF3 End.mp3 (eind riedeltje BF3)
BF3 Message (begin van MCom armen)
BF3 Message_short (MCom kort)
BF3 Ringtone_with_end (Ringtone in het kort met End erbij)
Veel plezier
[EDIT} Android gebruikers plaats de mp3's in de SD kaart => MEDIA => AUDIO => NOTIFICATIONS
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Helemaal aan het eind staat er heel even een kleine code in beeld.
Raad eens wat je daar mee kunt doen !
Zal wel een bedankje zijn dat je de moeite hebt genomen om de SP te spelen terwijl de meeste gamers alleen maar MP spelen.
Goed bezig DICE
[ Voor 85% gewijzigd door Kain_niaK op 26-10-2011 00:05 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Aan het einde staat er het standaard zinnetje met Copyright EA & Dice bla bla blaKain_niaK schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 00:02:
Wow! De credits na de SP zijn echt zo vet.
Helemaal aan het eind staat er heel even een kleine code in beeld.
Raad eens wat je daar mee kunt doen !
![]()
![]()
![]()
Zal wel een bedankje zijn dat je de moeite hebt genomen om de SP te spelen terwijl de meeste gamers alleen maar MP spelen.
Goed bezig DICE
Begreep juist dat AMD meteen met de beta vol aan de bak is gegaan om goeie drivers neer te zetten, zover ik weten hadden ze de eerste of tweede dag van de beta al betere drivers beschikbaar. Denk eerder dat ze gewoon wel goeie drivers neer moesten zetten, dus vol aan de bak zijn gegaan (daar er enorm veel 5xx en 6xx ati-gebruikers zijn).DanielWW2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:22:
AMD heeft dus kennelijk betere drivers voor een spel waar NVIDIA voornamelijk op heeft ingezet.
Dat moet pijnlijk zijn.
Die BF3_end is geweeeeeeeeldigFrank J. schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:26:
Schaamteloze crosspost maar voor diegene die het leuk vinden om wat ringtones op hun telefoon te hebben:
[...]
Nu nog op mn Android krijgen
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2011 00:22 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar het opvallende is toch wel dat NVIDIA die altijd word gezien als de meester het nu eigenlijk verpest.SinergyX schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 00:19:
[...]
Begreep juist dat AMD meteen met de beta vol aan de bak is gegaan om goeie drivers neer te zetten, zover ik weten hadden ze de eerste of tweede dag van de beta al betere drivers beschikbaar. Denk eerder dat ze gewoon wel goeie drivers neer moesten zetten, dus vol aan de bak zijn gegaan (daar er enorm veel 5xx en 6xx ati-gebruikers zijn).
Alsof dat geluid nog zo super zal klinken op je AndroidSinergyX schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 00:19:
[...]
Die BF3_end is geweeeeeeeeldigdat geluid is zo super
Nu nog op mn Android krijgen
Tenzij je hem over je koptelefoon zet, en hem loopt
zelfs op een afstand van 150/200 meter lijkt hij redelijk precies aan te komen, na de beta zit ik er nu dus elke keer een stuk boven
Ik vind het vervelend om negatief te moeten zijn, maar in mijn ervaring op mijn systeem, is zo'n beetje alles veel slechter dan in de BETA.
Het is gewoon echt niet leuk meer hoe sleht dit spel is op dit moment op ALLE VLAKKEN..
Ik ga er verder ook maar niet op in.. BC2 was al een frustratiespel, maar dit slaat werkelijk alles..
Ik hoop dat ze snel goed gaan patchen, anders is het echt weggegooid geld...
welk spel speel jij?Jovas schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 01:05:
Goed, ik heb net twee uur BF3 gespeeld en..
Ik vind het vervelend om negatief te moeten zijn, maar in mijn ervaring op mijn systeem, is zo'n beetje alles veel slechter dan in de BETA.
Het is gewoon echt niet leuk meer hoe sleht dit spel is op dit moment op ALLE VLAKKEN..
Ik ga er verder ook maar niet op in.. BC2 was al een frustratiespel, maar dit slaat werkelijk alles..
Ik hoop dat ze snel goed gaan patchen, anders is het echt weggegooid geld...
leg eens uit dan wat er mis is.. en wat heeft dit te maken met jou systeem?
Inderdaad...zo worden wij er eventueel ook nog iets wijzer van.Madbee schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 01:07:
[...]
leg eens uit dan wat er mis is.. en wat heeft dit te maken met jou systeem?
Patchen gaan ze zeker, het is al bekend dat er een day1 patch komt welke tal van bugs/glitches oplost. Dat jou speelervaring nu zo slecht is komt mede daardoor, als je netjes wacht tot release krijg je hopelijk een beter beeld van de game.
Dus......hoe draait het spel bij jou? Ik ben zeer benieuwd omdat ik vrijwel dezelfde hardware in mijn PC heb zitten
Zeer slecht, op alle vlakken. Zie mijn system specs.. Het is werkelijk waar op alle vlakken een groot drama, kan er niks beters van maken. Ik kan wel zeggen dit is goed, en dat is slecht, maar vergeleken met de BETA is ALLES er op achteruit gegaan en niet zo'n beetje ook..Wlie schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 01:14:
[...]
Inderdaad...zo worden wij er eventueel ook nog iets wijzer van.
Patchen gaan ze zeker, het is al bekend dat er een day1 patch komt welke tal van bugs/glitches oplost. Dat jou speelervaring nu zo slecht is komt mede daardoor, als je netjes wacht tot release krijg je hopelijk een beter beeld van de game.
Dus......hoe draait het spel bij jou? Ik ben zeer benieuwd omdat ik vrijwel dezelfde hardware in mijn PC heb zittenbvd!
De day 1 patch is al uit gebracht op day 1Wlie schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 01:14:
[...]
Inderdaad...zo worden wij er eventueel ook nog iets wijzer van.
Dus......hoe draait het spel bij jou? Ik ben zeer benieuwd omdat ik vrijwel dezelfde hardware in mijn PC heb zittenbvd!
Wanneer de volgende patch klaar is weet "niemand" nog
We hebben ook aardig wat problemen met de server instellen en werkend krijgen. Server is al een paar keer grof geherstart om lag te verhelpen en wat andere problemen te verhelpen. De servers zullen af en toe nog een keer offline moeten maar we verwachten dat na morgen het overgrote deel zal werken.RocketKoen schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:25:
Heel veel servers werken helaas nog niet fatsoenlijk. auto-kick na 5 minuten.
zo ook de GoT server
Server informatie staat ook in de topicstart
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mensen worden er als nog niets wijzer door.Jovas schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 01:28:
[...]
Zeer slecht, op alle vlakken. Zie mijn system specs.. Het is werkelijk waar op alle vlakken een groot drama, kan er niks beters van maken. Ik kan wel zeggen dit is goed, en dat is slecht, maar vergeleken met de BETA is ALLES er op achteruit gegaan en niet zo'n beetje ook..
Er werd bedoeld dat je voorbeelden moest geven volgens mij.
Dus geef enkele voorbeelden waarom het zo slecht is.
Ik had gehoopt dat ik je gelijk kon geven, BF3 is alleen op ALLE VLAKKEN, zoals ik net al beschreef, ONGELOOFLIJK SLECHT.Jungelman schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 01:34:
[...]
Mensen worden er als nog niets wijzer door.
Er werd bedoeld dat je voorbeelden moest geven volgens mij.
Dus geef enkele voorbeelden waarom het zo slecht is.
Ik vond de got server tot nu toe de beste server waar ik op gespeeld heb geen vreemde lag, wel vond ik het jammer dat ik of de mensen waarmee ik speelde om de zo veel tijd opeens een dc hadden en dan lang redelijk lang moesten wachten om terug te komen aangezien de server al weer vol zat. Queue systeem zou handig zijnTsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 01:32:
[...]
We hebben ook aardig wat problemen met de server instellen en werkend krijgen. Server is al een paar keer grof geherstart om lag te verhelpen en wat andere problemen te verhelpen. De servers zullen af en toe nog een keer offline moeten maar we verwachten dat na morgen het overgrote deel zal werken.
Server informatie staat ook in de topicstart

*slik* Dan mag ik hopen dat we niet hetzelfde traject ingaan als met bc2.....ken genoeg mensen met dit spel gestopt zijn omdat het de eerste maanden vaak crashte. Zou jammer zijn als er met BF3 hetzelfde gebeurt.Stewie! schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 01:32:
[...]
De day 1 patch is al uit gebracht op day 1(maandag)
Wanneer de volgende patch klaar is weet "niemand" nog
Ga je dit ook nog onderbouwen of blijft het bij de zee van capslock en lege woorden?Jovas schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 01:48:
[...]
Ik had gehoopt dat ik je gelijk kon geven, BF3 is alleen op ALLE VLAKKEN, zoals ik net al beschreef, ONGELOOFLIJK SLECHT.
meneerr 'capslock' Jovas, u lult uit u nek.Jovas schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 01:48:
[...]
Ik had gehoopt dat ik je gelijk kon geven, BF3 is alleen op ALLE VLAKKEN, zoals ik net al beschreef, ONGELOOFLIJK SLECHT.
meer kan ik er niet van maken, wat is nou precies slechter als de beta? vind je het vervelend dat de bugs eruit zijn? dat het er nog beter uitziet? wat is er slechter!?
naja om terug te komen op m'n opmerking over BF3
Is het iemand anders ook opgevallen dat de bullet drop een stuk minder lijkt?
zelfs op een afstand van 150/200 meter lijkt hij redelijk precies aan te komen, na de beta zit ik er nu dus elke keer een stuk boven even wennen!
[ Voor 23% gewijzigd door Madbee op 26-10-2011 02:21 ]
Weet iemand hoe je bloom kunt disablen?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
in bc2 kon je dit uitzetten in de config file in c-user-docs-bf..... je kan kijken of je voor bf3 ook zo een file zietsain onez schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 02:21:
nice, die blinkende straat is me niet 40% van me fps waart.. de rest is identiek...
Weet iemand hoe je bloom kunt disablen?
Heeft er voor gezorgd dat ik een hele avond zonder crashes en goede performance kon spelen
Verbeter puntjes so far:
Hij onthoudt je zoom voor de minimap niet als je dood gaat ('n' kan je tussen 3 standen zoomen), firemode ook niet.
Mousebinds >.>
Beetje weaponbalance met imo in het bijzonder de cms870, beetje underpowered op range zodra je verder dan 2-3 meter weg bent en zelfs op close range lang niet zo goed als voorgaande BF games :-/
(Wat mij betreft mogen LMGs ook wel een kleine buff krijgen)
Audio bug, dat je een hele tijd zo goed als niks meer hoort
En ping in de scorelist
Voor de rest speelt het echt heel lekker
mijn framerate, wat doe je!unfor schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 02:33:
Bloom kan (nog) niet uit.
fix voor mensen waar de game niet van opstart
1) Goto the folder where Origin installed BF3 (C:\Program Files (x86)\Battlefield 3\ Battlefield 3™) (thats where mine was installed)
2) Rename the Battlefield 3™ folder to Battlefield 3 - (removing ™)
3)Start regedit , browse to the following key :
HKEY LOCAL MACHINE\SOFTWARE\WoW6432Node\EA Games
Change the GDFBinary & InstallDir paths to C:\Program Files (x86)\Battlefield 3\ Battlefield 3 - again removing ™
and it will launch fine
Note: when you rename the folder and edit the registry You have to make sure Origin is not running.
Raar dit allemaal, je zou denken dat ze geleerd hadden van de beta.RocketKoen schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 05:10:
Hier nog eentje van battlelog
[...]
Maar blijkbaar niet, tenzij ze de map naam niet kunnen bepalen, maar dat lijkt me sterk...
render.drawfps 1 geeft een fps teller.
Ben ook wel blij om te zien dat LMG's niet generfd zijn. Wat een beesten zijn het nog steeds!
karkand...NickEnzo94 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 07:48:
Ik weet niet of deze vraag al beantwoord is en heb helaas nu even geen tijd om 28 paginas en 3 andere topics door te lezen, maar ik vraag me af of je ook na de pre-order fase Battlefield 3 kan krijgen mét de Return to Kark(a?)Land uitbreiding. Ik heb het nu dan over de ps3. Ik hoor het wel, alvast bedankt.
en die zit bij de Limited Edition. Als je die nog ergens kan vinden na de release krijg je nog steeds de DLC erbij.

Oké das wel een blunder na de beta.RocketKoen schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 05:10:
Hier nog eentje van battlelog
[...]
Troll? (or just really stupid)Ik had gehoopt dat ik je gelijk kon geven, BF3 is alleen op ALLE VLAKKEN, zoals ik net al beschreef, ONGELOOFLIJK SLECHT.
Regarding die minimaps, hoe is het een con dat bij BC2 squad leaders niet apart icoontje hebben? Vervuilt het alleen maar en is toch niet relevant bij BC2.
orgy of glowwormsStealthyPeanut schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:05:
Hier ben ik het wel helemaal mee eens moet ik zeggen:
[afbeelding]
Telkens als ik een vliegtuig of helikopter zie staan is iemand anders me al voor...
Het is me 1 x gelukt om een helikopter te besturen maar dit ging mis. Daarom zoek ik een plaats om dit te trainen... Iemand een idee?
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Ik heb al een aardig stuk van de SP gedaan, en tot nu toe bevalt het me zeer goed. Weinig bugs tegen gekomen en de graphics zijn om te smullen. De multiplayer is nog beter
Ik moet nog mijn 2de HD6950 binnen krijgen en een nieuwe game muis, en dan kan ik helemaal gaan.
PS. Ik kon nergens gevonden krijgen hoe je de naam van je soldier veranderd. Kan iemand mij helpen?
Ja ik heb die oefing ook heel hard nodig.frye schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:14:
Is er misschien ook ergens een oefen-ruimte om te leren vliegen met een vliegtuig of helikopter?
Telkens als ik een vliegtuig of helikopter zie staan is iemand anders me al voor...
Het is me 1 x gelukt om een helikopter te besturen maar dit ging mis. Daarom zoek ik een plaats om dit te trainen... Iemand een idee?
Helaas start een ronde niet als er niet een x aantal spelers zijn, dus even oefenen op een lege server zit er blijkbaar niet in.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Dit topic is gesloten.
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien