Ik heb applied, maar er zit nog een fout in de site, daar moet even een dubbelpunt in, of link naar http://www.gotbf3.nlSagaris schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:48:
[...]
Okido. It has been done! De Gathering of Tweakers platoon is gemaakt.
*edit: Key binden werkt inderdaad bij mij ook niet.
Heb ook al apply gedaan. Ben wel benieuwd hoe ik me naam kan veranderen bij battlelogSagaris schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:48:
[...]
Okido. It has been done! De Gathering of Tweakers platoon is gemaakt.
*edit: Key binden werkt inderdaad bij mij ook niet.
Great, communiceren is ook een kunst.thommich schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:50:
Er zijn ondertussen wel al twee GoT platoons? Eentje opgericht door WiplashNL en eentje door Sagarise...
*edit: Heb de mijne geëdit, die vind je dus niet meer als je zoekt naar Tweakers.
[ Voor 13% gewijzigd door Sagaris op 24-10-2011 18:55 ]
Join de mijne maar, want ik heb een mooi logoSagaris schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:53:
[...]
Great, communiceren is ook een kunst.
*edit: Heb de mijne geëdit, die vind je dus niet meer als je zoekt naar Tweakers.
Kan iedereen die een platoon heeft nu zorgen dat er een enkel platoon komt? Leuk dat iedereen het wilt regelen maar dit is natuurlijk geen handige situatie.
Regel dat er een enkel platoon komt, verwijder de rest en post een linkje hier zodat ik hem in de TS kan zetten.
Regel dat er een enkel platoon komt, verwijder de rest en post een linkje hier zodat ik hem in de TS kan zetten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dicht voor onderhoud. Don't hold your breath
[ Voor 53% gewijzigd door PWM op 24-10-2011 19:32 ]
[ Voor 0% gewijzigd door psychoclown op 25-10-2011 11:27 ]
Voor de geinteresseerden:
NVIDIA / EA Posts Battlefield 3 Graphics Tech Talk
http://www.anandtech.com/...ield-3-graphics-tech-talk
5 youtube filmpjes waarin wordt ingegaan op de tech achter de engine.
NVIDIA / EA Posts Battlefield 3 Graphics Tech Talk
http://www.anandtech.com/...ield-3-graphics-tech-talk
5 youtube filmpjes waarin wordt ingegaan op de tech achter de engine.
[ Voor 20% gewijzigd door Help!!!! op 25-10-2011 11:03 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
De 'Gathering of Tweakers' Platoon is nu het grootst, en jij bent er al leader van, dus zullen we die gewoon aanhouden?Tsurany schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:20:
Kan iedereen die een platoon heeft nu zorgen dat er een enkel platoon komt? Leuk dat iedereen het wilt regelen maar dit is natuurlijk geen handige situatie.
Overigens vond ik jou idee van alleen betalende leden toelaten wel erg goed, zeker aangezien er maar max 100 mensen een platoon kunnen joinen
Hier probeer ik over te communiceren, echter werkt mijn 'Feedback & Support' niet.
Is er eigenlijk al ergens een lijst buiten battlelog om met welke wapens je wanneer unlocked? Ik wil eigenlijk even uitstippelen in welke volgorde ik wat doe..
Scientia potentia est
Probleem is alleen de verificatie, hoe weten we welke soldier bij welke GoT user hoort? Bij sommigen is het duidelijk, die hebben de nickname (nagenoeg) gelijk, maar niet iedereen heeft dat.Laurens U schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:41:
Overigens vond ik jou idee van alleen betalende leden toelaten wel erg goed, zeker aangezien er maar max 100 mensen een platoon kunnen joinen
SP uitgespeeld 
toch nog zo'n 6-7 uur gameplay. Wel @ hard dan. Vaak dood gaan zorgde voor een groot deel van de gametime
toch nog zo'n 6-7 uur gameplay. Wel @ hard dan. Vaak dood gaan zorgde voor een groot deel van de gametime
Vette game!
SP zit wel goed in elkaar....... MP gaan we snel zien.....
Goed te doen op mijn PC - Maar toch een beetje overclocken..... voor de betere prestraties....alles op ULTRA....
SP zit wel goed in elkaar....... MP gaan we snel zien.....
Goed te doen op mijn PC - Maar toch een beetje overclocken..... voor de betere prestraties....alles op ULTRA....
[ Voor 88% gewijzigd door Falcon2107 op 25-10-2011 12:09 ]
Dan geven we de mensen die wél hun namen 1:1 hebben voorrangCptChaos schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:45:
[...]
Probleem is alleen de verificatie, hoe weten we welke soldier bij welke GoT user hoort? Bij sommigen is het duidelijk, die hebben de nickname (nagenoeg) gelijk, maar niet iedereen heeft dat.
Andere users moeten maar een DM sturen o.i.d.
Zodra de platoon enigszins vol begint te raken kunnen Tsurany of ik de lijst rechttrekken.
[ Voor 9% gewijzigd door Laurens U op 25-10-2011 12:38 ]
Net ook Request gedaan bij tweakers platoon. Ik neem aan dat alleen betalende leden hier toegang tot krijgen ?
Verwijderd
Singleplayer gisteren ook ook uitgespeeld. Vond het toch wel 1 van de meest scripted sp van de afgelopen jaren. Tevens ben ik nu dat trucje met de belichting en daar dan enemy's achter neerzetten ook al wel zat. Al met al vond ik het niet de moeite waard. Meevliegen in de jet viel tegen alhoewel de scenery wel goed te doen was. Je voelt je alleen echt een passagier.
Thunderrun was aardig. Moest enorm wennen aan het feit dat die tanks bijna geen bulletdrop hadden.
Speelde het geheel op een combi van ultra en high en ik kon niet warm worden van de plaatjes. Net een stuk mp gedaan en dan ziet het er wel beter uit moet ik zeggen. Speel met GTX570 en die bleef onder de 60gr met een fan op nog geen 50 procent.
Thunderrun was aardig. Moest enorm wennen aan het feit dat die tanks bijna geen bulletdrop hadden.
Speelde het geheel op een combi van ultra en high en ik kon niet warm worden van de plaatjes. Net een stuk mp gedaan en dan ziet het er wel beter uit moet ik zeggen. Speel met GTX570 en die bleef onder de 60gr met een fan op nog geen 50 procent.
Over de platoons:
Er zijn twee platoons. Er is een Gathering of Tweakers platoon die voor iedereen open staat, deze wordt vanuit dit forum opgezet en iedereen die wilt mag lid worden. Daarnaast is er een besloten platoon voor de GoTBF3.nl clan, deze is enkel voor betalende clanleden en zal niet open staan voor anderen.
Deze opzet is verreweg het handigst omdat iedereen van de Gathering of Tweakers platoon lid kan worden en zo gewoon gezellig kan samenspelen terwijl de clan zijn eigen stuk heeft en de rest van de Gathering of Tweakers leden daar niet mee lastig valt.
Aanmelden voor de clan kan via http://www.gotbf3.nl/aanmelden, betalingen worden puur gebruikt om de GoT servers draaiende te houden. Dit zijn de servers waar iedereen op mag spelen, kom je dus vaak op GoT servers is lid worden wel zo aardig, kunnen wij weer meer servers online zetten! Bovendien heb je ook stemrecht binnen de clan over alles wat de clan aangaat, zoals de server instellingen en de mappen die gespeeld worden.
Er zijn twee platoons. Er is een Gathering of Tweakers platoon die voor iedereen open staat, deze wordt vanuit dit forum opgezet en iedereen die wilt mag lid worden. Daarnaast is er een besloten platoon voor de GoTBF3.nl clan, deze is enkel voor betalende clanleden en zal niet open staan voor anderen.
Deze opzet is verreweg het handigst omdat iedereen van de Gathering of Tweakers platoon lid kan worden en zo gewoon gezellig kan samenspelen terwijl de clan zijn eigen stuk heeft en de rest van de Gathering of Tweakers leden daar niet mee lastig valt.
Aanmelden voor de clan kan via http://www.gotbf3.nl/aanmelden, betalingen worden puur gebruikt om de GoT servers draaiende te houden. Dit zijn de servers waar iedereen op mag spelen, kom je dus vaak op GoT servers is lid worden wel zo aardig, kunnen wij weer meer servers online zetten! Bovendien heb je ook stemrecht binnen de clan over alles wat de clan aangaat, zoals de server instellingen en de mappen die gespeeld worden.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Misschien ook wel makkelijk om er bij te vermelden welke opties van betalen mogelijk zijn want die zie ik op de clan site niet !!.Tsurany schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:43:
Over de platoons:
Verwijderd
Kan dat geleuter over die platoons en betalen en weet ik veel wat niet op die site gevoerd worden?
Ik ga me maar ook eens aanmelden denk ik? Of moet ik eerst een goedkeuring aan de admin vragen?
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Het forum daar is enkel voor betalende leden toegangkelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:47:
Kan dat geleuter over die platoons en betalen en weet ik veel wat niet op die site gevoerd worden?
Het is ook een echte GoT clan, iedereen die hier lid is mag zich gewoon aanmelden. Het enige wat wij vragen is een bijdrage voor de servers. Meld je dus gerust aan, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Of kom langs op Teamspeak, die is voor iedereen van GoT beschikbaar
Goed punt, dat zal ik inderdaad vermelden. Paypal en bankoverschrijving zijn beiden mogelijk.wow7 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:46:
Misschien ook wel makkelijk om er bij te vermelden welke opties van betalen mogelijk zijn want die zie ik op de clan site niet !!.
[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 25-10-2011 12:54 ]
Begrijp zijn punt wel, dit gaat over algemene praat over Battlefield 3, zie nu al 2 pagina's vol wat gaat over de BF3 clan, wellicht een [GOT] BF3 clantopic starten hier?Tsurany schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:53:
[...]
Het forum daar is enkel voor betalende leden toegangkelijk.
Het is ook een echte GoT clan, iedereen die hier lid is mag zich gewoon aanmelden. Het enige wat wij vragen is een bijdrage voor de servers. Meld je dus gerust aan, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Of kom langs op Teamspeak, die is voor iedereen van GoT beschikbaar
Heb contact opgenomen met Pim. aangezien hij verantwoordelijk is voor Spielerij en ik graag toestemming heb voor ik zo'n topic aan maak.Johnnyzz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:00:
[...]
Begrijp zijn punt wel, dit gaat over algemene praat over Battlefield 3, zie nu al 2 pagina's vol wat gaat over de BF3 clan, wellicht een [GOT] BF3 clantopic starten hier?
In tussentijd kunnen alle vragen aan mij gesteld worden via DM
Is er al bekend wanneer de Karkand expansion mappen beschikbaar komen?
Nee, helaas nog niet.
Unlocks en benodigde punten toegevoegd aan de OP. Wil ook de unlocks per gun doen maar dat is wel heel veel werk. Als mensen willen helpen?
Unlocks en benodigde punten toegevoegd aan de OP. Wil ook de unlocks per gun doen maar dat is wel heel veel werk. Als mensen willen helpen?

[ Voor 77% gewijzigd door Tsurany op 25-10-2011 13:53 ]
Die is geniaal
haha, toch wel sociaal dat die gast terug komt om die deur voor je in te trappen
Buffalo77 | Pokemon Unite
Dus na lvl 45 geen unlocks meer.Tsurany schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:45:
Krijg je het gezeur straks weer dat het spel na lvl 45 niet leuk meer is, aangezien er niets te unlocken valt.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Nee dat niet, als ik de beta mag geloven. Met level 42 had ik bijna alle global unlocks maar van veel kits nog lang niet alle wapens geunlocked, dat kost veel meer tijd.Jackal131 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:43:
[...]
Dus na lvl 45 geen unlocks meer.
Krijg je het gezeur straks weer dat het spel na lvl 45 niet leuk meer is, aangezien er niets te unlocken valt.
Ja, zo tegen Sinterklaas, dan zijn de zeurpieten er weer.Jackal131 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:43:
[...]
LOL
Gaat het unlocken/levellen nu trouwens langzamer dan tijdens de beta?
Gaat het unlocken/levellen nu trouwens langzamer dan tijdens de beta?
De kills nodig voor accessoires voor je wapens zijn gelijk gebleven. De punten nodig voor wapens zijn hier en daar wat aangepast maar zitten rond hetzelfde niveau. Punten voor levels kan ik niks over zeggen, tot nu toe niet verder dan level 7 komen. Vermoed wel dat er meer verschil tussen zit en je sneller meer punten nodig hebt. In de beta was het vaak zo dat je achter elkaar maar 20.000 punten extra nodig had voor het hogere level, dat zal nu sneller stijgen.
jesus SP bevat nog steeds HEEL veel bug !!!!. beetje jammer
Ja ik zat in zo'n Osprey in SP en het regende binnen in dat ding
Ik snap best dat jullie over de singeplayer willen praten maar gebruik dan de spoiler tag.
Deze dus
De spoiler-tag
Syntax:
Attributen:
title: tekst - aangeven waar de spoiler betrekking op heeft
Gebruik: tekst verbergen voor de casuele lezer teneinde een clue, oplossing, plot e.d. niet op voorhand te verklappen. Door de tekst te selecteren wordt deze pas zichtbaar
Overzicht van UBB-codes #tag_spoiler
Deze dus
De spoiler-tag
Syntax:
spoiler: title
spoiler tekst
Attributen:
title: tekst - aangeven waar de spoiler betrekking op heeft
Gebruik: tekst verbergen voor de casuele lezer teneinde een clue, oplossing, plot e.d. niet op voorhand te verklappen. Door de tekst te selecteren wordt deze pas zichtbaar
Overzicht van UBB-codes #tag_spoiler
[ Voor 72% gewijzigd door phosporus op 25-10-2011 15:02 ]
@Tsurany: level je ook nog steeds sneller met de PDW wapens? In de beta had je bij PDW wapens minder kills nodig voor een ribbon t.o.v. assault wapens en LMG's.
Nee, het is met de PDW wapens ook verhoogt naar 7. Nu heb je voor elk wapen 7 kills nodig. Dit zorgt voor een factor 3-4 langere leveltijd vermoed ik. Enkel handguns en knifes hebben maar 4 kills nodig per ronde om de ribbon op te leveren.Unomomentodado schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:02:
@Tsurany: level je ook nog steeds sneller met de PDW wapens? In de beta had je bij PDW wapens minder kills nodig voor een ribbon t.o.v. assault wapens en LMG's.
Verwijderd
tsja, de day 1 patch is er nog niet aangezien het nog geen day 1 was, dat heb je nu eenmaal als je games speelt voor ze uit zijn.icegodd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:56:
Volgens mij zat die day 1 patch al bij de preload inbegrepen, aangezien dingen zoals commorose pas bij de day 1 patch toegevoegd zou worden.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:09:
[...]
tsja, de day 1 patch is er nog niet aangezien het nog geen day 1 was, dat heb je nu eenmaal als je games speelt voor ze uit zijn.
Game is trouwens al officieel uit.
[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 25-10-2011 15:13 ]
In de VS en Korea is de game al uit ja, hier helaas nog niet, ben hem nu wel aan het pre-loaden op Origin..unfor schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:12:
[...]
Volgens mij zat die day 1 patch al bij de preload inbegrepen, aangezien dingen zoals commorose pas bij de day 1 patch toegevoegd zou worden.
Game is trouwens al officieel uit.
Nog erger dan call of duty dus. Woekerunlock, en bovendien is iedereen maxed binnen twee weken...Tsurany schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:55:
De kills nodig voor accessoires voor je wapens zijn gelijk gebleven. De punten nodig voor wapens zijn hier en daar wat aangepast maar zitten rond hetzelfde niveau. Punten voor levels kan ik niks over zeggen, tot nu toe niet verder dan level 7 komen. Vermoed wel dat er meer verschil tussen zit en je sneller meer punten nodig hebt. In de beta was het vaak zo dat je achter elkaar maar 20.000 punten extra nodig had voor het hogere level, dat zal nu sneller stijgen.
Nou lijkt me niet, niet iedereen heeft tijd om 60 uur per week te spelenM2M schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:40:
[...]
Nog erger dan call of duty dus. Woekerunlock, en bovendien is iedereen maxed binnen twee weken...
Ik heb 1x gehad dat een maatje wat tripte maar verder nog vrij weinig bugs gezien eigenlijk.icegodd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:56:
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
maar ik zou het ook niet erg vinden om over een jaar pas mijn laatste unlock te mogen kiezenDJH schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:42:
[...]
Nou lijkt me niet, niet iedereen heeft tijd om 60 uur per week te spelen
Ik was level 42 in de beta met meer dan 30 uur spelen, dat zal nu langzamer gaan vermoed ik.M2M schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:40:
[...]
Nog erger dan call of duty dus. Woekerunlock, en bovendien is iedereen maxed binnen twee weken...
wat is 30 uur op de 2000 die ik in BF2 gestoken had. Ik zie eigenlijk liever 1 unlock per level, die je bovendien zelf mag kiezen. Of een nieuw wapen, of een nieuwe scope of nieuwe bipods of laserpointer. Dan heb je in het begin alsnog genoeg unlocks om uit te kiezen, en krijg je er voldoende binnen. En bij level 100 heb je nog steeds unlocks die je kunt unlocken.Tsurany schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:51:
[...]
Ik was level 42 in de beta met meer dan 30 uur spelen, dat zal nu langzamer gaan vermoed ik.
Leuk, allemaal speeltjes waar je enkel aan kan komen naar 2000 spelen. Ik unlock alles liever in een maand of twee zodat ik daarna lekker allerlei combinaties kan proberen.M2M schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:54:
[...]
wat is 30 uur op de 2000 die ik in BF2 gestoken had. Ik zie eigenlijk liever 1 unlock per level, die je bovendien zelf mag kiezen. Of een nieuw wapen, of een nieuwe scope of nieuwe bipods of laserpointer. Dan heb je in het begin alsnog genoeg unlocks om uit te kiezen, en krijg je er voldoende binnen. En bij level 100 heb je nog steeds unlocks die je kunt unlocken.
nou ja, "combinaties"... volgens mij mag je enkel een 4x scope op een rifle drukken nadat je 'm voor die rifle unlocked hebt.Tsurany schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:57:
[...]
Leuk, allemaal speeltjes waar je enkel aan kan komen naar 2000 spelen. Ik unlock alles liever in een maand of twee zodat ik daarna lekker allerlei combinaties kan proberen.
Ik ben blij dat het me geen 2000 uur hoeft te kosten zeg! Gister 6 uurtjes MP gespeeld, en had voor m'n gevoel nog weinig vrijgespeeld, maar wel genoeg.
Dat is mijn punt, als je per level een scope of gun kan unlocken is het lastig om te kijken of je liever een 6x scope met foregrip en heavy barrel kiest of liever een RDS met silencer en laser sight. Juist combinaties testen vind ik leuk.M2M schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:58:
[...]
nou ja, "combinaties"... volgens mij mag je enkel een 4x scope op een rifle drukken nadat je 'm voor die rifle unlocked hebt.
Als ik het goed heb geteld dan zijn er 43 rifles die tussen de 270 en 350 kills nodig hebben om alles te unlocken. In totaal moet je dus met die wapens, bij een gemiddelde van 300, 12900 kills maken om alles te unlocken. Ik schat zo dat de gemiddelde speler wel een uur of 600 heeft gespeeld voordat hij alles heeft unlocked, met daarin meegenomen dat je niet constant enkel op unlocks speelt en ook in voertuigen rond tuft. Dat houdt je voorlopig wel zoet, neem ik aan.
Ik heb echt een groot probleem met de multiplayer! Ik krijg altijd, net als de game is opgestart, de volgende melding: "Your connection to the server has timed out." Als ik dan een webpagina, vlak erna, probeer te laden, dan laadt die ook niet. Precies alsof mijn internet er dus telkens even uitvliegt. Ik heb echt geen idee waar het aan ligt. Iemand anders die hetzelfde probleem heeft, of misschien zelfs een oplossing?
Je hebt het spel gedownload en de servers zijn nog niet up? Zoniet lijkt het me een firewall/netwerk issue.Jo... schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:11:
Ik heb echt een groot probleem met de multiplayer! Ik krijg altijd, net als de game is opgestart, de volgende melding: "Your connection to the server has timed out." Als ik dan een webpagina, vlak erna, probeer te laden, dan laadt die ook niet. Precies alsof mijn internet er dus telkens even uitvliegt. Ik heb echt geen idee waar het aan ligt. Iemand anders die hetzelfde probleem heeft, of misschien zelfs een oplossing?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Bron: http://battlelog.battlefi...view/2832654773849669037/ONLINE PORTS FOR BATTLEFIELD 3
By: zh1nt0 Posted: 11 hours ago 185 comments
If you are playing on PC, please enable the following online ports on your connection:
TCP: 80, 443, 9988, 20000-20100, 22990, 17502, 42127
UDP: 3659, 14000-14016, 22990-23006, 25200-25300
If you are playing on PS3, please enable the following online ports on your connection:
TCP: 80, 443, 9988, 10000-10100, 17502, 42127
UDP: 3659, 14000-14016
If you are playing on Xbox 360, please enable the following online ports on your connection:
TCP: 53, 88, 3074
UDP: 53, 88, 3074
For specific instructions on how to open your ports, please visit http://www.portforward.com/ [portforward.com] or contact your router manufacturer.
Mijn bestelling via Wehkamp is ook verzonden
Gaan we nou allemaal melden dat onze pre order verstuurd is

Mijne ook, nadeel is dat ik er de komende week niet ben
Ach ja, dan kan ik eerst afwachten of het spel wel zo geweldig is als de reviews me willen laten denken.
Er is een redelijk aantal posts geweest omtrent de verwachte levering van wehkamp, dus het leek mij wel informatief om dit te melden.partyondude schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:44:
En anders had je bij die andere posts ook moeten klagen.
Eerst werd de kroeg/slow chat topic daarvoor misbruikt, maar daar is het niet bijzonder meer. Dus gaat men het BF3 topic er maar mee vervuilen.partyondude schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:44:
12900 kills en daar 600 uur over doen? Ik denk toch dat dat wat minder moeite gaat kosten. Ik beschouw me zelf als een minder dan gemiddelde speler, maar ik verwacht toch minder tijd voor nodig te hebben. Uitgaande van BC2 zou dat in minder dan 400 uur moeten kunnen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ow, dus omdat het me nu opvalt en ik er iets van zeg, ben ik te laat?JJFS schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:54:
[...]
Er is een redelijk aantal posts geweest omtrent de verwachte levering van wehkamp, dus het leek mij wel informatief om dit te melden.
En anders had je bij die andere posts ook moeten klagen.

Dat soort info kan mooi het kroeg topic in. Heeft inhoudelijk niets met de game te maken en daar praten we hier tenslotte over.
Hoe staat het momenteel met het aanbod Europese servers? 
Edit: Nevermind, kan vanaf kantoor natuurlijk zelf ff op Battlelog kijken
Valt me op dat er veel Conquest gespeeld wordt. Nog aardig wat lege Rush servers.
Edit: Nevermind, kan vanaf kantoor natuurlijk zelf ff op Battlelog kijken
Valt me op dat er veel Conquest gespeeld wordt. Nog aardig wat lege Rush servers.
[ Voor 63% gewijzigd door jagermeister op 25-10-2011 17:30 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Zou dus neerkomen op gemiddeld 1 kill per 3 minuten. Het verschilt natuurlijk per wapen nogal of je dit gaat halen, maar het lijkt me dat met de machine geweren en snipers het wel makkelijk te doen is.Jackal131 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:56:
[...]
Eerst werd de kroeg/slow chat topic daarvoor misbruikt, maar daar is het niet bijzonder meer. Dus gaat men het BF3 topic er maar mee vervuilen.
12900 kills en daar 600 uur over doen? Ik denk toch dat dat wat minder moeite gaat kosten. Ik beschouw me zelf als een minder dan gemiddelde speler, maar ik verwacht toch minder tijd voor nodig te hebben. Uitgaande van BC2 zou dat in minder dan 400 uur moeten kunnen.
Als ik kijk naar m'n BC2 stats moet het in 400 uur idd te doen zijn (waarbij ik wel praktisch altijd actief in de aanval ga om tegenstanders op te zoeken).
Verwijderd
Heb bf3 le zojuist gekocht via origin.
Hoe lang duurt het meestal voor je bericht krijgt of dat je deze kan downloaden?
Hoe lang duurt het meestal voor je bericht krijgt of dat je deze kan downloaden?
ow jawel hoor, je gaat ot lvl 150 geloof ik. in beta was ik 46, en had bij langerna niet alles unlockedJackal131 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:43:
[...]
Heb m,n key nu ook net binnen via G2play de L.E versie dus twee dagen te vroeg.
Eerst maar even door die singleplayer heen jakkeren
Eerst maar even door die singleplayer heen jakkeren

Ik zei toch dat ik een minder dan gemiddelde speler ben?PetersNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:26:
[...]
Zou dus neerkomen op gemiddeld 1 kill per 3 minuten. Het verschilt natuurlijk per wapen nogal of je dit gaat halen, maar het lijkt me dat met de machine geweren en snipers het wel makkelijk te doen is.
Ik heb nu een aantal uurtjes zitten spelen en ik zit op ongeveer 140 kills in 160 minuten. Dan ben ik nog medic ook. Bij andere is ongeveer dezelfde verhouding. Laten we zeggen dat het voor alle wapens niet makkelijk is om veel kills mee te halen. Dus laten we het houden op 0.75 kill per minuut.PetersNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:26:
[...]
Zou dus neerkomen op gemiddeld 1 kill per 3 minuten. Het verschilt natuurlijk per wapen nogal of je dit gaat halen, maar het lijkt me dat met de machine geweren en snipers het wel makkelijk te doen is.
Als ik kijk naar m'n BC2 stats moet het in 400 uur idd te doen zijn (waarbij ik wel praktisch altijd actief in de aanval ga om tegenstanders op te zoeken).
Dan moet je dus voor 13.000 kills ongeveer 17.300 minuten spelen (13.000 / 0.75). Dit komt neer op ongeveer 290 uur. Dit zou op z'n meest efficiënte manier zijn. Hierbij ga je er vanuit dat zodra je een wapen helemaal unlockt hebt, er geen kill meer mee maak. Tenslotte is het gemiddelde aantal kills per wapen ook iets hoger (270 en 350 = 310 gemiddeld).
Dus ik denk dat je met 400-500 uur er wel kan zijn... Maar in werkelijkheid denk ik dat je er veel meer tijd voor nodig hebt.
Verwijderd
Anyone?
Volgens mij krijg best wel instant een mailtje met je key. Mits je betaling volbracht is.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Zou even wachten wat bovenstaande tweaker als antwoord krijgt! Ow wacht...Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:46:
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:02:
Anyone?
dat is een bug in Origin, je moet meestal 1 uurtje wachten voordat je de game ziet en anders contact opnemen met de EA helpdesk live chat.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:02:
Anyone?
ik kon de game al een heletijd terug downloaden, maar dat is vast een pre-load ?
ben de game nu aan het downloaden.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Maar Zavvi doet er nogal lang over schijnt het
Ja maakt mij ook niet uit. Anders had ik wel bij wehkamp besteld ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:07:
[...]
Maar Zavvi doet er nogal lang over schijnt hetVoor mij niet erg, ik kan toch pas de 10e ofzo spelen..
Spel draait hier nog steeds lekker
alles op high, shadows medium. Als ik er veel tijd in ga stoppen haalik volgende maand misschien een 6850 HD
Verwijderd
wat voor kaart heb je?Eduardboon schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:14:
Spel draait hier nog steeds lekkeralles op high, shadows medium. Als ik er veel tijd in ga stoppen haalik volgende maand misschien een 6850 HD
Ik vind um echt geweldig. Net 3 missies gedaan en ik vind het werkelijk geweldig. Ik heb het gevoel dat alles vlotter loopt dan bij de beta (grafisch dan, want MP heb ik nog niet gespeeld), alles loopt super soepel op een GTX 260 Core 216 met overclock... Echt nice
Android developer & dürüm-liefhebber
Hij is echt geweldig de single player, blijf nu ff hangen op een stuk waar je een jet moet ontwijken en richting de tanks moet lopen, nu al 2x doorgeschoten
Vraagje: er stond eerst dat als men via Origin aankoopt men gewoon op de 25e kan spelen.
Als je nu via origin wilt bestellen kan het pas op de 27e zeggen ze? Dus is nog steeds een pre-order... Zit nu op origin met pay-pal account bij de hand, maar als ik alsnog moet wachten dan, waarom zou ik? ;p
Als je nu via origin wilt bestellen kan het pas op de 27e zeggen ze? Dus is nog steeds een pre-order... Zit nu op origin met pay-pal account bij de hand, maar als ik alsnog moet wachten dan, waarom zou ik? ;p
[mrb]Dit is geen pats topic, en het BF3 unlocken via vpn is hier niet toegestaan[/]
[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 25-10-2011 18:46 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijder dat truukje alvorens je hier gebanned wordt, je mag hier niet meer over pratendarkphoenix schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:29:
Wow mensen wat een prachtig mooi spel zeg! heb nooit de voorganders gespeeld maar ik heb net een nieuw gamesysteempje gekocht voor na het zien van de beelden van bf3 en crysis2.
alles loopt zeer soepel op 1920x1080 ultra settings v synq aan. en alles maar zo hoog als het kan!
Ziet er overdonderend uit!
Sli 570GTX oc
2600k
8 gig
vertex3 ssd
gewoon het truckje toegepast van
en knallen maar!!
Dit is al helemaal niet nodig
[ Voor 81% gewijzigd door Sn0wblind op 25-10-2011 18:46 ]
zo, applied voor het tweakers platoon...
ben nu wel benieuwd welke nickname er bij staat. heb gisteren mn nickname veranderd, en bij een aantal dingen op battlelog staat mijn oude nickname nog, en als je er op klikt kom je wel op de correcte.. erg vaag dit
overigens wel via EA zelf, via de juiste manier veranderd
ben nu wel benieuwd welke nickname er bij staat. heb gisteren mn nickname veranderd, en bij een aantal dingen op battlelog staat mijn oude nickname nog, en als je er op klikt kom je wel op de correcte.. erg vaag dit
overigens wel via EA zelf, via de juiste manier veranderd
Ik heb gekocht!!!
Ben so focking zenuwachtg!! hahaha!
Zo ff downloaden dan maar...
*knip*
Ben so focking zenuwachtg!! hahaha!
*knip*
[ Voor 60% gewijzigd door Audione0 op 25-10-2011 20:09 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Ik ben trots op jeAudione0 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:48:
Ik heb gekocht!!!
Ben so focking zenuwachtg!! hahaha!![]()
[afbeelding]
Dat je ook de moeite gaat doen om een screenshot te uploaden van het bewijs dat je het gekocht hebt... We geloven je wel op je woord hoor...
PS: jammer dat de requestId in de URL niet je activeringscode is
[ Voor 20% gewijzigd door prutser387 op 25-10-2011 18:54 ]
Hij is enthousiast, killjoyprutser387 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:53:
Dat je ook de moeite gaat doen om een screenshot te uploaden van het bewijs dat je het gekocht hebt... We geloven je wel op je woord hoor...
Toch ben ik benieuwd wanneer we Karkand kunnen spelen. en of die maps nog wel groot zijn
. tot nu toe is caspian mijn favo-map, en de enige die glitcht
Mijn moeder ook
Ik hoop hem ook snel te ontvangen. Zodra hij bij me binnen komt ga ik helemaal los. Hele nacht lekker door spelen.
Verwijderd
Mensen ik herhaal hem even want het topic wordt weer vervuild met pre-order troep:
edit:
En ik zet hem maar even in de modbreak
En ik zet hem maar even in de modbreak
[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 26-10-2011 09:38 ]
Misschien ben ik de enige die zich irriteert : Horen die vlekken in het gezicht veld ? Zeer duidelijk bij b.v. operation Guillotine. Alsof je een helm ophebt met zwarte vlekken in de randen. Als ik zelf in de modder lig heb ik dat beslist niet...
50 euroAudione0 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:48:
Ik heb gekocht!!!
Ben so focking zenuwachtg!! hahaha!![]()
[afbeelding]

Wat is de naam van het tweakers-platoon 
I'd like to apply!
I'd like to apply!
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien