Ik heb sinds gisteren ook de Asus RT-N66U in mijn bezit. Alles ingesteld en ik heb internet op mijn pc''s en allen zitten in het netwerk. Qua bereik van de 2,4G vind ik het ook niet echt schokkend. Ik heb net zoveel streepjes op mijn tablet als met de TP-Link 1043ND wat ontvangst betreft. Maar de verbinding lijkt wel stabieler met de Asus dan de TP-LInk. Dus dat is wel beter. De Tangent Quattro wifi radio is vandaag ook nog niet 1x uitgevallen en deze staat op zolder. Wifi signaal wat op de radio word doorgegeven is 60% (dacht ik gisteren gezien te hebben).
Dan heb ik alleen nog een vraag over ''Port Forwarding''.
Als ik bv een range wil instellen van bv 20100 tot 20110 moet ik een naam geven, de range, het ip adres waar het heen moet en als op het opgegeven ip adres de range hetzelfde is moet ik niks invullen bij ''local port''. Dit heb ik van de Asus site gehaald.
Link.
**If you want to forward a port range, for example 10200:10300, to a PC which is using the same port range, enter the service name, port range, and local IP address, but leave the local port blank''.
Maar wat vul ik in als op de ander pc de range loopt van bv 30100 tot 30110 ipv 20100 tot20110?
Iemand een idee?
En als je volgens de site van Asus het veld ''local port'' leeg moet laten als je een range invult, waarom vult de wizard zelf dan alleen poort 21 in als je kiest voor FTP. Bij range word ingevuld 20,21 en bij ''local port'' 21?
Of gaat bij FTP poort 20 ook over poort 21?