Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:28

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Er is altijd nog John's Fork van de merlin firmware die updates backport:
https://www.snbforums.com...lts-releases-v33e7.18914/

Daarnaast heb je ook nog hggomes, die schijt heeft aan wifi signaal FCC regels, dus heb je iets meer bereik op je router, plus hij update ook bepaalde software componenten in de firmware. Zijn firmware website moet je dan wel weer aan hem persoonlijk vragen op zijn IRC kanaal. Maargoed, zijn firmware werkt goed voor mij, op m'n N66u.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Blisterin_Bull schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:28:
Er is altijd nog John's Fork van de merlin firmware die updates backport:
https://www.snbforums.com...lts-releases-v33e7.18914/

Daarnaast heb je ook nog hggomes, die schijt heeft aan wifi signaal FCC regels, dus heb je iets meer bereik op je router, plus hij update ook bepaalde software componenten in de firmware. Zijn firmware website moet je dan wel weer aan hem persoonlijk vragen op zijn IRC kanaal. Maargoed, zijn firmware werkt goed voor mij, op m'n N66u.
Bedankt voor de tip: ik zal er eens naar kijken. Het heeft een LTS-insteek zie ik en dat klinkt goed. De kans is evengoed wel groot dat ik terug ga naar de stock firmware voor de meeste zekerheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ik heb altijd de originele firmware gedraaid en ik zie voorlopig nog geen reden om de router te vervangen, werkt zonder-meer prima en stabiel, dit weekend 5 jaar :D

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johansie
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12-11-2020
Op mijn router staat de laatste firmware,nu wil ik een firmware van Merlin fork erop zetten.
Het lukt mij met geen mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen,kan het wel downloaden maar zodra ik hem erop wil gaan zetten dan geeft tie aan dat het geen legale firmware is(legaal vd site gedownload).
Al geprobeerd een hard reset te doen maar het lukt nog steeds niet.
Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

18 juni 2020 weer een nieuwe firmware van Asus, da's toch netjes in mijn ogen:
- Fixed CVE-2018-20334
- Fixed CVE-2018-20336
- Fixed null pointer issue.
- Fixed DDoS vulnerability.

nu de eerste 10 / 2.5 Gbps devices intrede doen in mijn netwerk misschien toch maar eens aan vervanging denken. Ben zonder meer tevreden met de router. Heb 2 maanden terug wel eens de RTS (request to send) threshold omlaag gezet naar 500, had twee keer dat bij aanvang van een Google Meet/Hangout call mijn netwerk even down ging (verschillende browsers, verschillende devices), dat lijkt nu opgelost.

Ook als er 3 streams en een download lopen zie ik de CPU nog niet naar 100% spiken, zit dan rond de 60%, verbaasd mij wel dat dit product 8 jaar na release nog gewoon inzetbaar is en updates krijgt :)

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 03:09

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Ik heb deze router na 7 jaar nog steeds in gebruik. Ik gebruik weliswaar DD-WRT wat ook keurig wordt bijgehouden voor deze router.

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AI0003
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-04-2023
Misschien tegen beter weten in, maar is geen manier deze router aimesh compatible te maken?

Imac, PS3, HP Pavillion

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste