Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl
Dat is pech, maar volgens de invoercalculator.nl klopt het wel ongeveer.Sjoerdfoto schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:45:
Via miniinthebox wat besteld voor 32 euro, mag ik bij de deur nog eens 17,51 aan meneer de postbode overhandigen. En bedankt...
Ik had laatst een paar dpst switches binnen 6 dagen binnenbreitsma schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:27:
Banggood + Chinapost gaat weer eens lekker snel. Op 13 mei een WL 929 quad besteld en 22 mei binnen.
druk en typefouten voorbehouden
Verkopen lijkt mij onmogelijk. Taobao is eigenlijk alleen bedoeld voor Chinezen. Kopen kan wel. Dit moet je dan doen via een tussenpersoon (Mistertao.com, Zarmark.com e.d.)saveljos schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:57:
Heeft er iemand ervaringen met het verkopen op Taobao? Zijn er services beschikbaar die je een Taobao account verkopen? (zelf kan je dat niet doen omdat je geen chinese telefoon nummer hebt)
want hier kosten die toch rap wat geld...
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
Vaak bu'j te bang!
Ik ben zelf ook op zoek gegaan en heb er 1tje besteld. Alleen op de foto's van de review lijkt die van mij toch anders. De cone op de foto's van de review lijkt meer op de C8 dan de T6 versie. Ben benieuwd wat jullie binnenkrijgen.
Dit is de versie die ik heb:

Het hele setje zoals op de foto op de kop weten te tikken voor 10 euro.
Glow-in-the-dark cap is erg handig
Batterijen die er bij mij bijzaten zouden 4300mAh moeten zijn
Hier het verschil tussen de C8 en XML-T6

[ Voor 5% gewijzigd door Kenzi op 23-05-2013 09:13 ]
http://item.taobao.com/item.htm?id=16842872390Japieh schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:25:
@ Kenzi waar heb je deze set besteld voor 10 euro?
Alleen heb ik wel wat kunnen besparen op verzendkosten
Maar op Aliexpress is dit model ook te vinden voor ongeveer dezelfde prijs.
Verwijderd
Bleek niet te passen, even aangegeven bij de verkoper, had binnen 12 uur het hele verkoop bedrag terug en mocht de batterij houden. Zonder discussie.
Het zijn over het algemeen hele fatsoenlijke mensen om mee te werken, let alleen op voor fakes.
En koop onder Paypal Buyers Protection. Een gratis verzekering waardoor je je geld terug kunt krijgen.
is dat niet altijd bij paypal automatisch?Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:34:
En koop onder Paypal Buyers Protection. Een gratis verzekering waardoor je je geld terug kunt krijgen.
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
Ook als je op andere sites iets betaald hebt met Paypal kun je gebruik maken van kopersbescherming. Echter is deze via Ebay uitgebreider.saveljos schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:44:
[...]
Paypal biedt alleen bescherming op Ebay, op andere sites doen ze niets.
https://www.paypal.com/nl...s/general/PBPInfo-outside
Verwijderd
Kun jij chinees lezen? Ik wil ook zo'n ding bestellen..Kenzi schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:09:
[...]
Ook als je op andere sites iets betaald hebt met Paypal kun je gebruik maken van kopersbescherming. Echter is deze via Ebay uitgebreider.
https://www.paypal.com/nl...s/general/PBPInfo-outside
Mijn pakketje is net wat langer dan die van jou onderweg, volgens mij pakken ze gewoon eens in de zoveel tijd een groep orders, doen net alsof ze die shippen met loze info, en steken zo de megawinst in hun zakken.Pluimpje9 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:50:
Mijn deal extreme pakketje is al onderweg sinds 27-03-2012. Paypal een claim ingediend, helaas afgwezen.
Bij deal extreme ook een claim ingediend en ook afgewezen helaas.
Is het normaal dat die al sinds 4-05-2013, in het vliegtuig zit?
normaal duurt het 7 dagen van vertrek vliegtuig naar aankomst douanekantoor in Nederland..
Hoe moet ik dit nu verder aanpakken?
Nog iets trouwens; is het bij jullie ook dat pakketjes vanuit Beijing international veel sneller aankomen dan andere vliegvelden?
Gelukkig heb ik via Paypal wel mijn geld terug kunnen krijgen, maar voor mij nooit meer DX.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zat me ook af te vragen hoe je dat precies doet.Kenzi schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:05:
[...]
http://item.taobao.com/item.htm?id=16842872390
Alleen heb ik wel wat kunnen besparen op verzendkosten![]()
Maar op Aliexpress is dit model ook te vinden voor ongeveer dezelfde prijs.
Bij mij was het DX mijn eerste ervaring met chinees shoppen. Na 3 maand de order opnieuw laten plaatsen omdat ik nog steeds niks ontvangen had, en toen netjes binnen 2 week mijn order binnen gekregen.Phusebox schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:27:
[...]
Mijn pakketje is net wat langer dan die van jou onderweg, volgens mij pakken ze gewoon eens in de zoveel tijd een groep orders, doen net alsof ze die shippen met loze info, en steken zo de megawinst in hun zakken.
Gelukkig heb ik via Paypal wel mijn geld terug kunnen krijgen, maar voor mij nooit meer DX.
Als je bij Taobao wilt kopen moet je dat bij een tussenpersoon doen zoals mistertao.com, zarmark.com. Deze tussenpersonen vragen 1 of 2 $extra en dan bestellen ze het voor je, en sturen het naar je op.maartend schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:22:
[...]
Zat me ook af te vragen hoe je dat precies doet.
Oh ja, en dan moet je gewoon dat artikel opgeven. Toch? Staat me weer wat bij. Afijn, ook gewoon gevonden bij aliexpress voor een euro of 12.thechib12 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:19:
[...]
Als je bij Taobao wilt kopen moet je dat bij een tussenpersoon doen zoals mistertao.com, zarmark.com. Deze tussenpersonen vragen 1 of 2 $extra en dan bestellen ze het voor je, en sturen het naar je op.
je kan die taobao link opgeven bij een agent, die koopt het voor je en stuurt het op.maartend schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:54:
[...]
Oh ja, en dan moet je gewoon dat artikel opgeven. Toch? Staat me weer wat bij. Afijn, ook gewoon gevonden bij aliexpress voor een euro of 12.
Zelf koop ik direct bij taobao aangezien ik hier in China zit
Vandaar. JIj zit daar.Kenzi schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:10:
[...]
je kan die taobao link opgeven bij een agent, die koopt het voor je en stuurt het op.
Zelf koop ik direct bij taobao aangezien ik hier in China zit
Thnx
Ik heb de opties het te laten verzen via EMS of DHL (dacht dat EMS helemaal niet naar Nederland kon). Kosten 110 vs 190 USD.
Volgens mijn contactpersoon heb je via DHL minder kans om door de douane eruit gepikt te worden.
Is dit waar?
Heb je die rode tekst hieronder al gelezen?wielrenner schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:09:
Ik wil graag een fiets frame is China bestellen.
Ik heb de opties het te laten verzen via EMS of DHL (dacht dat EMS helemaal niet naar Nederland kon). Kosten 110 vs 190 USD.
Volgens mijn contactpersoon heb je via DHL minder kans om door de douane eruit gepikt te worden.
Is dit waar?
Ik zou er iig niet van uit gaan en voorbereiden op extra kosten.
Edit: Het was behulpzaam bedoeld, ik snap dat het zo niet overkomt.
Het is ook niet aan mij dus zal me er niet meer mee bemoeien, excuses.
[ Voor 13% gewijzigd door Soldaatje op 24-05-2013 11:08 ]
Ik heb het toch helemaal niet over manieren om de belasting te ontduiken?Soldaatje schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:16:
[...]
Heb je die rode tekst hieronder al gelezen?
Ik zou er iig niet van uit gaan en voorbereiden op extra kosten.
Tuurlijk wel, je wilt weten op welke manier je die kan vermijden, aangezien dit niet mag en je dit zou moeten aangeven, is dit dus ontwijking. MAAR een kniesoor die daar op let.wielrenner schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:18:
[...]
Ik heb het toch helemaal niet over manieren om de belasting te ontduiken?
Ik vrees eerlijk gezegd dat je met een frame van een fiets er altijd aan zult hangen! De waarde is per definitie hoger dan 22€ en de grootte van het pakket zal zeker opvallen.
Ik zou eerder proberen te laten verzenden met een doos waar niets van reclame op staat en zo weinig mogelijk "winkel" info.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Een no-name frame uit China. Geen merk, geen namaak.Pachango Boy schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:32:
Over welk fietsframe gaat het?
tc982 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:38:
[...]
Tuurlijk wel, je wilt weten op welke manier je die kan vermijden, aangezien dit niet mag en je dit zou moeten aangeven, is dit dus ontwijking. MAAR een kniesoor die daar op let.
Het was behulpzaam bedoeld, ik snap dat het zo niet overkomt.
Het is ook niet aan mij dus zal me er niet meer mee bemoeien, excuses.
Zijn die prijzen inclusief het frame of alleen de verzendkosten? Wat voor een frame is het precies?
Deze http://www.velobuild.com/...13-carbon-aero-road-framePikoe schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:30:
DHL heeft mij nog nooit vergeten belasting aan te slaan, maar ze doen nooit onderzoek naar de echte waarde van het pakket, als er bijvoorbeeld een foutieve prijs op het factuur staat. Maar aangezien een fietsframe behoorlijk groot is zullen de verzendkosten al boven de btw-vrije waarde zijn en zal je gewoon moeten gaan betalen.
Zijn die prijzen inclusief het frame of alleen de verzendkosten? Wat voor een frame is het precies?
Die prijzen waren alleen de verzendkosten.
Nu nog spoedcursus solderen volgen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kijk je wel uit met de batterijen? 4300mAh kan nooit klopen en daarnaast zijn goede protected cellen nooit zo goedkoop.

Goede en betrouwbare cellen van Sanyo (of Panasonic) zijn bijvoorbeeld hier te vinden:
https://www.fasttech.com/products/1143804
http://www.ebay.com/itm/390291465137
Als je het dan echt goed wil doen neem je er ook nog even een goede lader bij:
https://www.fasttech.com/products/1319800
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Een stukje terug staat een review van de C8 voor die prijs een prima ding. Meeste T6 CREE led lampen hebben wel een bak lichtEmrulez schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:17:
Iemand die een goeie oplaadbare zaklamp kan aanbevelen?
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
en hoe recent zijn die foto's?RobertowNL schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:55:
@Kenzi
Kijk je wel uit met de batterijen? 4300mAh kan nooit klopen en daarnaast zijn goede protected cellen nooit zo goedkoop.
[afbeelding]
[afbeelding]
want met mijn 14500 batterijen van banggood nog geen problemen gehad :-)
Niet heel recent, gewoon een voorbeeld. Zijn nog wel ergere voorbeelden te vinden.tim007 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:14:
[...]
en hoe recent zijn die foto's?
want met mijn 14500 batterijen van banggood nog geen problemen gehad :-)
Een heel aantal Trust/UltraFire batterijen zijn gewoon niet protected of gebruiken geen goede cellen.
Ben meer opzoek naar een zaklamp met eigen lader die je dus direct op de oplader zet ipv de batterijenRobertowNL schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:35:
[...]
Een stukje terug staat een review van de C8 voor die prijs een prima ding. Meeste T6 CREE led lampen hebben wel een bak lichtMaar zoals gezegd, investeer dan wel 1 malig in een paar goede batterijen en een lader.
Ik zou trouwens deze batterijen nooit aan de lader hangen zonder zelf thuis te zijn.RobertowNL schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:08:
[...]
Niet heel recent, gewoon een voorbeeld. Zijn nog wel ergere voorbeelden te vinden.
Een heel aantal Trust/UltraFire batterijen zijn gewoon niet protected of gebruiken geen goede cellen.
Tweede order dezelfde dag besteld(3 minuten later) en 21 mei verzonden. Weet niet zeker waarom dit langer duurde, maar goed. Eens kijken of ik deze order ook zo snel binnen krijg.
Dit bevalt me weer goed en zal zeker niet mijn laatste order uit China zijn.
13 mei heb ik een 12000Mah powerbank voor maar $20 besteld via aliexpress, deze lag tot mijn verbazing na 10 dagen al aan mijn deur.
Hij was zeer minimaal ingepakt en was verzonden in een speciale envelope, ondanks zijn verpakking is de kans dat iets aan mankeert zeer klein.
De 12000 Mah was natuurlijk een beetje overdreven, of ik krijg het er allesinds niet uit
- 1x ipod touch, 1030 Mah
- 1x San francisco, 1250 Mah
- 1x Jiayu G3, 2750 Mah
- +_________________________
- 5030 Mah
Verder zijn er connectoren genoeg mee bijgeleverd voor ieder zijn wil.
Conclusie
Het is niet wat ik dacht dat het ging zijn maar het is ook niet of ik er echt op rekende, het is gewoon een middeltje voor mij op reis of festivals uit de nood te kunnen helpen.
Desbetreffend product: http://www.aliexpress.com...al-Battery/620978209.html
Ik heb een 5000mah powerbank van 9 euro en die laad mijn jiayu g3 voor 80%Pachango Boy schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 14:21:
Zeer korte review van 12000 Mah Powerbank
13 mei heb ik een 12000Mah powerbank voor maar $20 besteld via aliexpress, deze lag tot mijn verbazing na 10 dagen al aan mijn deur.
Hij was zeer minimaal ingepakt en was verzonden in een speciale envelope, ondanks zijn verpakking is de kans dat iets aan mankeert zeer klein.
De 12000 Mah was natuurlijk een beetje overdreven, of ik krijg het er allesinds niet uitWanneer de powerbank volgeladen was kon ik er:,mee opladen.
Alle apparaten waren zogoed als volledig plat en ik heb ze wanneer ze net genoeg waren opgeladen aangezet. Door de leek die ik ben weet ik niet hoeveel er zo dan verloren gaat.
- 1x ipod touch, 1030 Mah
- 1x San francisco, 1250 Mah
- 1x Jiayu G3, 2750 Mah
- +_________________________
- 5030 Mah
Verder zijn er connectoren genoeg mee bijgeleverd voor ieder zijn wil.
Conclusie
Het is niet wat ik dacht dat het ging zijn maar het is ook niet of ik er echt op rekende, het is gewoon een middeltje voor mij op reis of festivals uit de nood te kunnen helpen.
Desbetreffend product: http://www.aliexpress.com...al-Battery/620978209.html

Het is vaak zo dat ze de MAH van de originele batterijen pakken die erin zitten maar die batterijen zijn op 3.7V ipv 5V. En daarbij worden het ook nog is mooie Chinese Mah's gemaakt.lutkeveld schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 14:55:
[...]
Ik heb een 5000mah powerbank van 9 euro en die laad mijn jiayu g3 voor 80%
Maar ik heb een tijdje terug een 10000mah accu besteld de Cager B030 voor 18,90 en hij laad mijn iPhone 5 (1440mah) circa 6-7 keer volledig op. Ik ben dus zeer te spreken over deze batterij. Tevens besteld bij banggood en was zeer snel binnen circa 10 dagen.
Donderdag kwam het ding aan en heb ik het even getest. Begon met opladen dus dat was al goed. Toen ik hem gisteren echt wou gebruiken .... niks meer.
Hij was gemakkelijk te openen, en rarara, een 18650 cell erin van het merk, no kidding, kinger power met een label 1200mAh. Nu die 1200mAh is ook met een korel zout te nemen vrees ik.
Al even een email naar banggood gestuurd en zal weer een refund of rma worden.
Waar ik wel zeer goede ervaringen mee heb is de coolook pb-2000. Hier kan je zelf tot 4 x 18650 insteken. Dus zoals eerder gezegd .. Panasonic, Sanyo cell erin en je hebt een prima powerbank met echte specs. Het ding ziet er nog goed uit en vanbinnen zeer goed gemaakt.
(ik heb hem opengeschroefd en er zit een serieuze lion accu in... :-)
[ Voor 14% gewijzigd door Sparcky op 26-05-2013 23:26 ]
Verwijderd
Op BuyChina.com heb ik een bestelling geplaatst. In hun help sectie staat "When you select Credit Card as the payment method, you will be taken to the Paypal site where you can pay your order."
Ik kan nergens een Paypal checkout vinden (of credit card checkout). Ze zijn nu zelf niet bereikbaar, heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het een beetje een vage bedoeling.
Ik heb zelf geen creditcard tot mijn beschikking.
De keuzes :
Visa, MasterCard , Webmoney ,e-Wallet
Een creditcard heb ik liever niet. Ik heb wel gehoord van dergelijke prepaid credit cards. Daar zou ik graag ook iemand met ervaring over willen horen.
Bedankt
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 12:28 ]
Ik zou even kijken op aliexpress, daar hebben ze ook een hoop jewelry boxes voor goede prijs. Wel even op verkopers-reviews letten natuurlijk
http://www.banggood.com/1...e-Blacklight-p-75047.html
terwijl 8 een kleine 20 dollar kost
http://www.banggood.com/8...e-Blacklight-p-75045.html
Lijkt me idd iets te goedkoop.tim007 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:06:
10 lcd's voor een kleine 2 euro lijkt me mooi(wel een foutje van banggood denk ik, maar toch maar even besteld voor die prijs)
Trouwens nog maar eens een goede ervaring met Banggood. Zaterdag mail voor die kapotte powerbank, deze ochtend een mail dat er een nieuwe gaat opgestuurd worden.
Verwijderd
Klopt, heb het toch nog even van ze te horen gekregen hoe het precies in elkaar steekt.Pikoe schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:26:
Als je niet betaald zit je volgens mij niet echt ergens aan vast. Al helemaal als ze hebben gezegd dat ze nog gaan kijken naar de verzendkosten.
Ik zou even kijken op aliexpress, daar hebben ze ook een hoop jewelry boxes voor goede prijs. Wel even op verkopers-reviews letten natuurlijk
Ik zie wat dat betreft genoeg dingen die ik zou kunnen kopen van suppliers, het enige nadeel is dat ik geen credit-card heb. Voor een prepaid card betaal je eenmalig €10,- en kun je er met iDeal geld op zetten, het nadeel daarvan is dat ze het bij de ene site wel doen, en bij de ander natuurlijk weer niet.
Wat kan ik er eventueel mee?tim007 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:06:
10 lcd's voor een kleine 2 euro lijkt me mooi(wel een foutje van banggood denk ik, maar toch maar even besteld voor die prijs)
Voor zelfbouw projecten is dat wel handig, wat dingen op een lcd zetten om uit te lezen. Bv temperatuur, spanning,...
edit: V911 van banggood was op 15 mei verzonden, vandaag mooi afgeleverd :-), 12 dagen, vind ik zeker aanvaardbaar !!
[ Voor 19% gewijzigd door tim007 op 27-05-2013 20:04 ]
2 bij DX.com
2 bij buyincoins.com
3 via Ebay bij verschillende verkopers.
Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren.
Laatste keren was het allemaal binnen 2 weken binnen.
voor mijn dochter ( don't ask me why..) http://dx.com/p/7428
Zaklamp Uniquefire s10 http://dx.com/p/30984 alleen binnen gekregen met een defectje, mail gisteravond gestuurd naar dx en zojuist al de melding dat ik een nieuwe uit mag zoeken.
Alleen mijn Wifi antenne is nog niet binnen, maar die is ook later verzonden zag ik. http://dx.com/p/94226
Bij DX 5 weken geleden nog wat besteld, 18m ledlampjes voor de kerstboom ofzo.mathy_ schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:12:
Zo heb net 7 bestellingen geplaatst.
2 bij DX.com
2 bij buyincoins.com
3 via Ebay bij verschillende verkopers.
Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren.
Laatste keren was het allemaal binnen 2 weken binnen.
multi-color.
nooit geleverd.
5x naar DX gemaild dat de track&trace niet werkt.
Elke keer lullen ze dat hij er elk moment kan zijn (besteld via EU direct).
Na de 5e keer maar een geschil geopend en 5 werkdagen later een claim van gemaakt.
Zegt DX in een privebericht dat ik de claim moet sluiten en ik dan mijn geld terugkrijg.
Bij de claim schrijven ze naar mij en paypal dat ik een track en trace code heb (hele andere die ik eerst had gekregen (scheelt dat deze ook niet te tracken was). daarnaast beetje vreemd dat ze 2 verschillende berichten sturen
3 dagen later mijn geld teruggekregen via paypal.
Wat is DX een klotebedrijf geworden zeg

Bestelde er veel, nu betaal ik liever elders wat meer dan die stomme DX.
Lekker voor ze dat de claim in mijn voordeel viel..
Heb gisteren btw een Cube U30GT2 besteld.
Heeft iemand anders die ook?
Ik heb hetzelfde. Ik heb op 9 april diverse items besteld en het is nog steeds niet binnengekomen. Na 22 dagen gevraagd waar het blijft, vroegen ze mij om nog 18 dagen te wachten aangezien dergelijke vertragingen voor kunnen komen. Inmiddels zijn die 18 dagen bijna voorbij. Ik begin te vrezen dat die items nooit meer aankomen, dus zal nu ook maar een geschil aanmaken.zeg_ik_niet schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 07:57:
[...]
Bij DX 5 weken geleden nog wat besteld, 18m ledlampjes voor de kerstboom ofzo.
multi-color.
nooit geleverd.
(,..)
Eerder nooit problemen gehad...
[ Voor 14% gewijzigd door Yohino op 28-05-2013 20:13 ]
Ik begon haast te denken dat het aan mij lag.Yohino schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:13:
[...]
Ik heb hetzelfde. Ik heb op 9 april diverse items besteld en het is nog steeds niet binnengekomen. Na 22 dagen gevraagd waar het blijft, vroegen ze mij om nog 18 dagen te wachten aangezien dergelijke vertragingen voor kunnen komen. Inmiddels zijn die 18 dagen bijna voorbij. Ik begin te vrezen dat die items nooit meer aankomen, dus zal nu ook maar een geschil aanmaken.
Vreemd.
Sommige mensen hier krijgen dingen binnen 2 weken binnen of soms zelf een week.
Da's mij dus nooit gelukt.
Standaard 4-5 weken wachten.
Heb je trouwens ook bij EU direct besteld?
Zo ja, ik zou dan ook een claim indienen ja.
18 dagen is wel erg lang..
Volgens mij had de boot vanuit China DX HQ naar DX EU in de file gestaan ofzo hoorde ik.
Andere bestellingen bij DX deden er bij mij zo'n drie-vier weken over.zeg_ik_niet schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:20:
[...]
(...)
Heb je trouwens ook bij EU direct besteld?
Zo ja, ik zou dan ook een claim indienen ja.
18 dagen is wel erg lang..
Volgens mij had de boot vanuit China DX HQ naar DX EU in de file gestaan ofzo hoorde ik.
Voor zover ik weet heb ik niet bij EU direct besteld. Ik had o.a. een paar lampen en een mini-verrekijker. Wellicht is de lading wel onderschept door de douane. Wel balen, aangezien ik het voor mijn vakantie had besteld (begin juli). Ik vrees dat een nieuwe bestelling er voor juli waarschijnlijk nog niet is...
Verwijderd
wacht al 3maanden op een zending en bij mails wordt je van kastje naar de muur gestuurd
geld terug no way, iets anders verzenden >bijbetalen
voor ieder die het toch doet SUCCES met dat stelletje bandieten

Ik dacht na al mijn slechte ervaringen nog eens iets te bestellen bij DX. Gelukkig iets van 5€ genomen en net gechecked, zogezegd op 18 april verstuurd. Niks aangekomen.Yohino schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:28:
[...]
Andere bestellingen bij DX deden er bij mij zo'n drie-vier weken over.
Voor zover ik weet heb ik niet bij EU direct besteld. Ik had o.a. een paar lampen en een mini-verrekijker. Wellicht is de lading wel onderschept door de douane. Wel balen, aangezien ik het voor mijn vakantie had besteld (begin juli). Ik vrees dat een nieuwe bestelling er voor juli waarschijnlijk nog niet is...
Al mijn spullen van Banggood zijn er bijna gegarandeerd binnen 3 weken en in de laatste 3 keren ongeveer 2 weken.
Als je normaal bij EU direct besteld zou het vanuit de UK moeten komen en dat doet er normaal maar 3 werkdagen over.
(beetje jammer dat ik dan toch alweer 3-4 weken op iets anders wacht...)
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ik heb 2 losse bestellingen toen gemaakt, beide bestellingen in 2.5 a 3 weken ontvangen, 1 paste in de brievenbus en ander werd bezorgd als pakketpost. Gelukkig geen problemen gehad dus, daarvoor wel weer, 6 weken had een bestelling er over gedaan.
Ik zou het maar doen, want ik wacht al meer dan 10 weken op mijn spul.Yohino schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:13:
[...]
Ik heb hetzelfde. Ik heb op 9 april diverse items besteld en het is nog steeds niet binnengekomen. Na 22 dagen gevraagd waar het blijft, vroegen ze mij om nog 18 dagen te wachten aangezien dergelijke vertragingen voor kunnen komen. Inmiddels zijn die 18 dagen bijna voorbij. Ik begin te vrezen dat die items nooit meer aankomen, dus zal nu ook maar een geschil aanmaken.
Iemand anders nog een betrouwbaar adres voor IP cams?
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 29-05-2013 09:54 ]
is het niet zo dat een pakket alleen op het postkantoor kan liggen als er een tracking nummer is?Phusebox schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:54:
Heeft één van jullie ooit meegemaakt dat er een pakketje op het postkantoor lag (Nederland) zonder dat je daar bericht van had? Want dat beweerden ze bij DX namelijk, dat ik op het postkantoor moest gaan vragen of er een pakketje voor me lag.
dan kan je dat namelijk wel zien, anders zou met dat verwonderen dat de postbode niets achter gelaten heeft in de brievenbus
Vind sowieso de discussie OVER levertijden irrelevant.zeg_ik_niet schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:54:
Nu klaagt iedereen opeens over leverproblemen, whaha.
Je besteld uit het andere deel van de wereld, tegen lage prijzen.
het is niet een 24u levering waar je over praat
11 dagen geleden besteld, gister geleverd (was 'm alweer vergeten).
http://dx.com/p/wireless-...ceiver-for-pc-2-aaa-44187
Nee dat snap ik zelf ook wel.FreshMaker schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:44:
[...]
Vind sowieso de discussie OVER levertijden irrelevant.
Je besteld uit het andere deel van de wereld, tegen lage prijzen.
het is niet een 24u levering waar je over praat
Punt is dat het wel een keer moet aankomen.
Of iets wat ik 5 jaar geleden besteld heb moet nog onderweg zijn
Dus je hebt 2 weken geleden iets besteld wat er binnen 3 weken wasEN-IS schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:40:
Om even terug te komen op DX.COM; wanneer was dat nou, twee weken terug hadden ze een 50% korting op heel veel (wat oudere) spul.
Ik heb 2 losse bestellingen toen gemaakt, beide bestellingen in 2.5 a 3 weken ontvangen, 1 paste in de brievenbus en ander werd bezorgd als pakketpost. Gelukkig geen problemen gehad dus, daarvoor wel weer, 6 weken had een bestelling er over gedaan.
Die 50% kortingsdag was 14 mei. Heb toen ook wat dingetjes besteld, in totaal 4 pakketjes. 1 is binnen, 2 zijn verzonden en 1 staat nog op payment confirmed
Ik heb een zonnebril ontvangen ... helemaal stuk getrapt.EN-IS schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:40:
Om even terug te komen op DX.COM; wanneer was dat nou, twee weken terug hadden ze een 50% korting op heel veel (wat oudere) spul.
Glas gebroken, volledig krom.
... zou ik een nieuwe kunnen vragen of geld terug??
(stickers zitten er nog op, hij is niet gebruikt)
wat zei de shop waar je hem gekocht hebt? zou het daar als eerste vragen.maurits82 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:14:
[...]
Ik heb een zonnebril ontvangen ... helemaal stuk getrapt.
Glas gebroken, volledig krom.
... zou ik een nieuwe kunnen vragen of geld terug??
(stickers zitten er nog op, hij is niet gebruikt)
Nu vroeg ik mij af of je de benodigde batterijen ook in Nederland redelijk goedkoop kan bestellen. Volgens mij moet ik 18650 type batterijen in de zaklamp (klopt dit?), als ik het juist heb ? Ik las namelijk dat de reviewer de batterij Ultrafire 3000 mah uit China niet kon aanraden. Verder vroeg ik me af of het vermogen nog uitmaakt of is 18650 altijd 3000 mah?
Edit: De zwarte versie van de C8
[ Voor 3% gewijzigd door Nostordici op 29-05-2013 17:30 ]
Tjah kwestie van de description doorlezen voor je iets kooptShady15 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:44:
Mijn ultrafire C8 XM-L T6 zaklamp is nu ook binnengekomen, echter had ik er geen batterijen bij besteld, ik was namelijk in de veronderstelling dat er een normaal type batterij in moest. Beetje jammer, maar ik moet wel zeggen dat de zaklamp degelijk aanvoelt.
Nu vroeg ik mij af of je de benodigde batterijen ook in Nederland redelijk goedkoop kan bestellen. Volgens mij moet ik 18650 type batterijen in de zaklamp (klopt dit?), als ik het juist heb ? Ik las namelijk dat de reviewer de batterij Ultrafire 3000 mah uit China niet kon aanraden. Verder vroeg ik me af of het vermogen nog uitmaakt of is 18650 altijd 3000 mah?
De 18650 is een normaal type batterij, zeker in gebruik met zaklampen. En zeer grote kans dat je laptop ook 18650 cellen heeft.
Standaard is de 18650 2600mAh 3,7v maar er zijn verschillende te krijgen, zelf heb ik 4500mAh bij mijn XM-L T6 gekregen. En je hebt ze ook in verschillende kwaliteiten. En praktisch alle batterijen worden in China gemaakt
Als je alleen de batterij nodig hebt zou ik hem lekker in nederland halen, scheelt verzendkosten.
Heb je trouwens de bruine of zwarte versie van de C8?
[ Voor 6% gewijzigd door Kenzi op 29-05-2013 17:06 ]
Oh, DXKenzi schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:30:
[...]
wat zei de shop waar je hem gekocht hebt? zou het daar als eerste vragen.
Dat zeggen ze standaard. Dus gewoon zeggen dat het daar niet ligt.Phusebox schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:54:
Heeft één van jullie ooit meegemaakt dat er een pakketje op het postkantoor lag (Nederland) zonder dat je daar bericht van had? Want dat beweerden ze bij DX namelijk, dat ik op het postkantoor moest gaan vragen of er een pakketje voor me lag.
Jup, die zaklampen gebruiken allemaal bijna 18650's,Shady15 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:44:
Mijn ultrafire C8 XM-L T6 zaklamp is nu ook binnengekomen, echter had ik er geen batterijen bij besteld, ik was namelijk in de veronderstelling dat er een normaal type batterij in moest. Beetje jammer, maar ik moet wel zeggen dat de zaklamp degelijk aanvoelt.
Edit: De zwarte versie van de C8![]()
Zou wel een paar goede cellen (protected) bestellen als ik jou was. Risico is klein maar wel aanwezig dat er met die cellen wat mis gaat (en dan gaat het goed mis). Met goede protected cellen minimaliseer je die kans zo ver mogelijk
Ik moest even lachen :D! Die 4500mAh batterijen dan heb ik gemist dat Sanyo en Panasonic die ondertussen al wel makenKenzi schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:03:
[...]
Tjah kwestie van de description doorlezen voor je iets koopt![]()
De 18650 is een normaal type batterij, zeker in gebruik met zaklampen. En zeer grote kans dat je laptop ook 18650 cellen heeft.
Standaard is de 18650 2600mAh 3,7v maar er zijn verschillende te krijgen, zelf heb ik 4500mAh bij mijn XM-L T6 gekregen. En je hebt ze ook in verschillende kwaliteiten. En praktisch alle batterijen worden in China gemaaktOok de eerdere genoemde Panasonic of Sanyo's. Als je de originele Ultrafire batterijen koopt zijn ze prima.
Als je alleen de batterij nodig hebt zou ik hem lekker in nederland halen, scheelt verzendkosten.
Heb je trouwens de bruine of zwarte versie van de C8?
De Ultra/Trustfire batterijen zitten wel heel veel fakes/unprotected en ''namaak'' tussen, ik blijf er maar vanaf
Goede cellen kosten geld, die Sanyo's hier onder staan op flashlight fora goed aangeschreven en zijn wel aardig goedkoop.
Hier nog(maals) een paar aanraders mbt 18650 cellen:
2800mAh unbranded Sanyo's. 2 voor $11.01
2600mAh Officele Xtar's (Sanyo rebrand) - $15.78
En goede laders:
Nitecore I2 - 2 slots
Nitecore I4 - 4 slots
[ Voor 4% gewijzigd door RobertowNL op 29-05-2013 20:50 ]
Klopt, ik was in de war met de weken, binnen 2 weken dusJoppe schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:19:
Dus je hebt 2 weken geleden iets besteld wat er binnen 3 weken was![]()
Die 50% kortingsdag was 14 mei. Heb toen ook wat dingetjes besteld, in totaal 4 pakketjes. 1 is binnen, 2 zijn verzonden en 1 staat nog op payment confirmed
Idem hier, stom geweest, niet goed gelezenShady15 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:44:
Edit: De zwarte versie van de C8![]()

Welke batterijen heb jij destijds bij besteld? Link?Kenzi schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:03:
Standaard is de 18650 2600mAh 3,7v maar er zijn verschillende te krijgen, zelf heb ik 4500mAh bij mijn XM-L T6 gekregen. En je hebt ze ook in verschillende kwaliteiten. En praktisch alle batterijen worden in China gemaaktOok de eerdere genoemde Panasonic of Sanyo's. Als je de originele Ultrafire batterijen koopt zijn ze prima.
[ Voor 13% gewijzigd door EN-IS op 29-05-2013 21:35 ]
Wat is het verschil tussen de normale versie en de Version 2 versie? Ik zie alleen dat de stroom kabel anders is, maar andere verschillen kan ik zo 123 niet vinden.RobertowNL schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:47:
En goede laders:
Nitecore I2 - 2 slots
Nitecore I4 - 4 slots
Nitecore I4 Version 2:
http://www.fasttech.com/products/1421/10001638/1119502
//EDIT, shit, was iets te snel, had mijn eigen post ook kunnen wijzigen, sorry!
//EDIT 2, dank voor de tips RobertowNL, heb Panasonic batterijen (3400) besteld met de nitecore l4 lader.
[ Voor 14% gewijzigd door EN-IS op 29-05-2013 22:03 ]
Versie 1 wordt niet meer gemaakt. Waren een paar serieuse fouten in. Geleiders die niet ver genoeg konden. Toestel werkte meestal niet op 110VEN-IS schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:11:
[...]
Wat is het verschil tussen de normale versie en de Version 2 versie? Ik zie alleen dat de stroom kabel anders is, maar andere verschillen kan ik zo 123 niet vinden.
Nitecore I4 Version 2:
http://www.fasttech.com/products/1421/10001638/1119502
//EDIT, shit, was iets te snel, had mijn eigen post ook kunnen wijzigen, sorry!
//EDIT 2, dank voor de tips RobertowNL, heb Panasonic batterijen (3400) besteld met de nitecore l4 lader.
Je zal zowiso versie 2 krijgen. De mijne is ook onderweg.
Ik heb toch het zekere voor het onzekere genomen en versie 2 maar meteen bestelt (US AC, er is namelijk geen EU AC), plus een EU AC kabel voor $2 erbij bestelt.Luke-san schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:08:
Versie 1 wordt niet meer gemaakt. Waren een paar serieuse fouten in. Geleiders die niet ver genoeg konden. Toestel werkte meestal niet op 110V
Je zal zowiso versie 2 krijgen. De mijne is ook onderweg.
Beter dan dit kan ik het niet uitleggen ;-)EN-IS schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:51:
[...]
Ik heb toch het zekere voor het onzekere genomen en versie 2 maar meteen bestelt (US AC, er is namelijk geen EU AC), plus een EU AC kabel voor $2 erbij bestelt.
http://lygte-info.dk/revi...20V1%20and%20V2%20UK.html
Lekker snel, goedkoop en prima kwaliteit! Moet zeggen dat ik er tevreden over ben, met name de snelheid waarmee Banggood shipped

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
http://www.samenkopen.net/action_products/632993
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
waar lees jij dat ik zei dat Sanyo / Panasonic 4500 mAh maakt? ik zei alleen dat die merken hier in China gemaakt worden.RobertowNL schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:47:
[...]
Jup, die zaklampen gebruiken allemaal bijna 18650's,
Zou wel een paar goede cellen (protected) bestellen als ik jou was. Risico is klein maar wel aanwezig dat er met die cellen wat mis gaat (en dan gaat het goed mis). Met goede protected cellen minimaliseer je die kans zo ver mogelijk
[...]
Ik moest even lachen :D! Die 4500mAh batterijen dan heb ik gemist dat Sanyo en Panasonic die ondertussen al wel maken![]()
De Ultra/Trustfire batterijen zitten wel heel veel fakes/unprotected en ''namaak'' tussen, ik blijf er maar vanaf
Goede cellen kosten geld, die Sanyo's hier onder staan op flashlight fora goed aangeschreven en zijn wel aardig goedkoop.
Hier nog(maals) een paar aanraders mbt 18650 cellen:
2800mAh unbranded Sanyo's. 2 voor $11.01
2600mAh Officele Xtar's (Sanyo rebrand) - $15.78
En goede laders:
Nitecore I2 - 2 slots
Nitecore I4 - 4 slots
Btw over je "protected" Sanyo's, Officieel hoort een protected 18650 19670 te heten omdat het protection circuit een paar mm extra ruimte kost.
Gezien de specs op de Fasttech pagina zullen het wel 19670's zijn maar is de benaming verkeerd.
DEPTH 18.3 mm
HEIGHT 69.6 mm
Verder ben ik het wel met je eens dat er te veel namaak batterijen zijn. Ook van de "merk" batterijen.
nice, wat heb je besteld?colorsone schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:54:
Voor het eerst besteld bij DX, op 14-05-2013 besteld op 21-05-2013 verzonden en vandaag de 29-05-2013 ontvangen.
gebruik anders een keer chinaprices.us om de prijzen te vergelijken met andere chinese shops.
Die staat er al jarenlang op.Leo1010 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:08:
FYI mensen, er loopt momenteel een actie op SamenKopen.net m.b.t batterijen en laders!
http://www.samenkopen.net/action_products/632993
Ik heb de True Green 5mW laser besteld, een nagelverzorgingssetje en een 1300c aansteker (die helaas niet werkt)zeg_ik_niet schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:17:
[...]
nice, wat heb je besteld?
gebruik anders een keer chinaprices.us om de prijzen te vergelijken met andere chinese shops.
Ik had ooit zo'n rode 200mw laser besteld.colorsone schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:00:
[...]
Ik heb de True Green 5mW laser besteld, een nagelverzorgingssetje en een 1300c aansteker (die helaas niet werkt)
Per ongeluk gesloopt.
Vraag bij RMA op de site van DX om een nieuwe aansteker.
Sturen ze vaak wel gewoon gratis een nieuwe.
(ik denk dat je dezelfde als mijn broertje had).
Wat was bij hem het probleem dan? Ik heb mijne al uit elkaar gehaald haha en in de prullenbak geflikkerd. Ik zag dat je foto's etc moet maken.zeg_ik_niet schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:28:
[...]
Ik had ooit zo'n rode 200mw laser besteld.
Per ongeluk gesloopt.
Vraag bij RMA op de site van DX om een nieuwe aansteker.
Sturen ze vaak wel gewoon gratis een nieuwe.![]()
(ik denk dat je dezelfde als mijn broertje had).
Voor zo'n klein iets hoef je vaak geen foto's te maken.colorsone schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:02:
[...]
Wat was bij hem het probleem dan? Ik heb mijne al uit elkaar gehaald haha en in de prullenbak geflikkerd. Ik zag dat je foto's etc moet maken.
Bij hem sprong na een paar maanden er een schroefje ofzo uit waardoor hij de ontsteker ofzo niet meer kon indrukken.
Iemand die toevallig al zoiets is tegengekomen?
Als er geen blanco dobbelstenen te vinden zijn, dan zijn normale ook wel goed. Ik zou er zo een 30 - 50 nodig hebben voor een zo laag mogelijke prijs natuurlijk :-)
Na 22 dagen: nee je moet nog 18 dagen wachten
Na 22+18 dagen: nee je moet nog 14 dagen wachten, we gaan nu kijken waar het pakketje gebleven is
Daarbij hebben ze het over werkdagen (excl. feestdagen), waardoor dit al twee maand aan de gang is.
En dat terwijl ik m'n items had besteld voor m'n vakantie die over een maand aanbreekt...
[ Voor 14% gewijzigd door Yohino op 31-05-2013 10:37 ]
DX bestel ik ook liever niet iets bij. Of ze zijn snel of het duurt maanden in mijn ervaring.Yohino schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:35:
Die klantenservice van DX houdt je enkel aan het lijntje.
Na 22 dagen: nee je moet nog 18 dagen wachten
Na 22+18 dagen: nee je moet nog 14 dagen wachten, we gaan nu kijken waar het pakketje gebleven is
Daarbij hebben ze het over werkdagen (excl. feestdagen), waardoor dit al twee maand aan de gang is.
En dat terwijl ik m'n items had besteld voor m'n vakantie die over een maand aanbreekt...
Hebben ze 'm bij jou verzonden.tim007 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:06:
Gelijk toen ik je bericht las heb ik 3x10 stuks besteld.
Nu hebben ze gemaild of ik wat anders wil omdat er sprake was van een systeemfout.
@yohino,
Laat het nooit langer dan 45 dagen duren i.v.m. je claim die je nog kan indienen.
Anders is het vaak, dag geld

[ Voor 9% gewijzigd door zeg_ik_niet op 31-05-2013 13:23 ]
http://www.ebay.nl/itm/A0...m2a2753fd05#ht_5410wt_955spleethoven schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:24:
Ik ben op zoek naar blanco dobbelstenen van normale grootte (16mm). Ik kan echter geen vinden op de sites waar ik normaal op zoek.
Iemand die toevallig al zoiets is tegengekomen?
Als er geen blanco dobbelstenen te vinden zijn, dan zijn normale ook wel goed. Ik zou er zo een 30 - 50 nodig hebben voor een zo laag mogelijke prijs natuurlijk :-)
Zoiets?
Bij mij staat er inderdaad shipped bij, hopelijk komen ze toezeg_ik_niet schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:22:
[...]
Hebben ze 'm bij jou verzonden.
Gelijk toen ik je bericht las heb ik 3x10 stuks besteld.![]()
Nu hebben ze gemaild of ik wat anders wil omdat er sprake was van een systeemfout.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]