[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.391 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimitzz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-04-2023
Voor de mensen die een account hebben op everbuying.com
Ik logde laatst in en zag dat ik 100 EB points bijgeschreven had gekregen op mijn account.

"29/01/2013 (13:44:21 PM) 100 For Registered Member"

Dat komt neer op 2 dollar. Wel leuk voor 2 kabeltjes ofzo of een adaptertje (zijn dan gratis....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Weet er iemand hoe lang het nog ongeveer kan duren voor ik mijn pakketje krijg met de volgende status: ' Departure from outward office of exchange '

Alvast bedankt :)
Ohja, hij is om 11.26 uur verzonden lokale tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
:( De betalingsmodule van FocalPrice ligt eruit. Geeft een server error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
zeg_ik_niet schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:55:
Weet er iemand hoe lang het nog ongeveer kan duren voor ik mijn pakketje krijg met de volgende status: ' Departure from outward office of exchange '

Alvast bedankt :)
Ohja, hij is om 11.26 uur verzonden lokale tijd.
Meestal 1,5 week is mijn ervaring, maar het kan erg variëren, vooral naar boven toe.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idylle
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-10-2022
Bij banggood werd m'n bestelling direct in backorder geplaatst. Dan heeft de keuze voor een snelle verzending ook geen zin. Spullen die je niet in huis hebt, kun je ook niet te koop aanbieden. Je moet het op z'n minst melden en de koper de keuze laten. Nee, je heilige geld wordt snel naar binnen gehengeld maar er wordt niets geleverd. Dat noem ik diefstal. Nu is hele website uit de lucht gehaald. Het kan met het chinese nieuwjaar te maken hebben, maar dat is gissen. Nee, banggood was voor mij bangslecht. Ik ga proberen mijn geld terug te krijgen en laat de chinese mafia links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Website draait op dit moment weer.

Hou in gedachten dat het Chinees nieuwjaar is. De website draait wel maar het hele bedrijf er achter niet.

Ik kan persoonlijk rapporterren dat ik in December 2x bij Banggood besteld heb en dat beide pakketjes netjes en op tijd zijn afgeleverd.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:36

Quad

Doof

Heb diverse mailtjes gehad van webshops dat ze sinds afgelopen zondag of maandag dicht zijn en de meeste zijn pas na 16 Feb. weer op het werk.

Nu en de komende 4 weken is het slecht om te bestellen als je het relatief vlotjes in huis wilt hebben :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Meestal 1,5 week is mijn ervaring, maar het kan erg variëren, vooral naar boven toe.
Ben benieuwd wat ik aantref in mijn pakketje. 8)7 :+
Heb voor 30 euro 2 telefoons MTK6577 tHl W7 Phablet 5.7'' gekocht en 1 tablet Sanei A10 10.1 inch voor 17.50 euro.
Kan nooit, maar daar is Paypal voor als ik het artiket niet ontvang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
zeg_ik_niet schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 23:08:
Heb voor 30 euro 2 telefoons MTK6577 tHl W7 Phablet 5.7'' gekocht en 1 tablet Sanei A10 10.1 inch voor 17.50 euro.
Kan nooit, maar daar is Paypal voor als ik het artiket niet ontvang. :)
*mompelt iets over het niet verdienen om je geld terug te krijgen als je opzettelijk idioot bezig bent*

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idylle
  • Laatst online: 18-10-2022
Niet alleen ik had slechte ervaringen bij Banggood:

"Watchout! Banggood is a clearance house for know D.O.A. and defective items.
Very similar experience to last 1 star rating shown in this list. I bought a product online from vendor "Five Star Store" paying via Paypal. Item arrived a month later DOA. Initiate resolution process through Paypal requesting a refund from vendor. Vendor, "Five Star Store", is very slow to respond and eventually refuses to issue a refund and instead requests images of an item already described to them as "Internally Damaged" be sent to "RESOLUTION@BANGGOOD.COM". The pointless images were sent anyhow as requested to include the transaction # in title. Despite my inbox suddenly getting bombarded with spam from Banggood.com, vendor continues to drag the chain in the resolution process by requesting to know the email address I had used to send the images with etc, until the matter is then escalated to a Paypal claim. Paypal immediately find in my favour, 'however'....In order to receive a refund, I must first return the item back to China at my cost 'and' provide a tracking number. Bottom line, return shipping cost me the same as the potential refund. I sent it back anyway because I would rather donate money to the mail service than let BANGGOOD profit from such low level trading activities. YOU HAVE BEEN WARNED. BANGGOOD = NO GOOD."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 22:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Waar staat deze review, ik kan hem niet vinden? Linkje?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Kerel, je hebt helemaal geen slechte ervaring met Banggood, je hebt geen geduld. Goed, ze hadden op de website moeten zetten dat de boel niet op voorraad was maar verder ligt het helemaal aan een gebrek van geduld van jouw kant.

Zoals ik het begrijp heb je nog niet eens de moeitje genomen om contact op te nemen met Banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 22:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bovenaan de site staat ook dat ze vrij zijn, dus ik verwacht dat alles wat onderweg is ook wat vertraging krijgt ivm nieuwjaar daar. Als je iets in China besteld moet je altijd wat meer geduld hebben, het schijnt een behoorlijk eindje verderop te liggen. Ik houd meestal rekening met 2 á 3 weken al het op voorraad is en dat is tot nu toe nog altijd goed gekomen. Ik denk dat je wat meer geduld moet hebben :)

Dear customers, our warehouses and staff will be taking a break from February 4th to February 18th 2013 to celebrate Chinese Lunar New Year. Orders placed during this period may be slightly delayed. We apologize for any inconvenience this may cause. Happy New Year!

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

janvanduschoten schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 00:25:
Waar staat deze review, ik kan hem niet vinden? Linkje?
http://www.trustpilot.de/review/www.banggood.com

Niks mis met BG imho, dit is gewoon een incidentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:48
idylle schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:37:
Bij banggood werd m'n bestelling direct in backorder geplaatst. Dan heeft de keuze voor een snelle verzending ook geen zin. Spullen die je niet in huis hebt, kun je ook niet te koop aanbieden. Je moet het op z'n minst melden en de koper de keuze laten. Nee, je heilige geld wordt snel naar binnen gehengeld maar er wordt niets geleverd. Dat noem ik diefstal. Nu is hele website uit de lucht gehaald. Het kan met het chinese nieuwjaar te maken hebben, maar dat is gissen. Nee, banggood was voor mij bangslecht. Ik ga proberen mijn geld terug te krijgen en laat de chinese mafia links liggen.
Neen, je hebt gewoon te veel eisen voor een goedkope chinese website. Mensen, leer dat nu toch eens. Je kan niet verwachten van chinese websites dat ze alles in stock houden, dat doen ze zelfs hier niet.
Gewoon wachten en geduld hebben, we moeten dat hier gewoon echt te veel herhalen.

Als je dat niet wilt, ga dan aanschuiven in de saturn voor een vijfvoud van de prijs!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Iemand enig idee of er een soort van cameraatje is wat je op een microscoop kan aansluiten? Ik doe namelijk een laboratorium opleiding en kan niet door een microscoop kijken.
Misschien is er iets in de vorm van een adaptertje dat je met je mobiel kan zien wat er onder ligt of misschien een cameraatje die je er op kan klikken en dan op een laptop kan aansluiten of iets dergelijks. Ik heb al van allerlei termen geprobeerd te zoeken maar ik kan niks vinden. Ik weet niet eens of het uberhaupt bestaat maar ik kan me niet voorstellen dat het er niet is.

offtopic:
Mocht er uit china niks zijn, wie kent er een binnenlandse optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Zou een digitale microscoop niet een simpelere oplossing zijn?

Zoiets als dit,
http://www.redcoon.nl/B386674-dnt-DigiMicro-Lab-50_Foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Hmm, zoiets zou kunnen maar ik ben bang dat een microscoop die aan de eisen voldoet niet voor mij te betalen is. Die microscoop gaat ook maar tot 500x en ik moet minimaal tot 1000x kunnen vergroten om bacteriën te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:35
Heilige Kaas schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:45:
Hmm, zoiets zou kunnen maar ik ben bang dat een microscoop die aan de eisen voldoet niet voor mij te betalen is. Die microscoop gaat ook maar tot 500x en ik moet minimaal tot 1000x kunnen vergroten om bacteriën te zien.
Hier vind je misschien wat leuke ideetjes: http://www.microbehunter....a-camera-to-a-microscope/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Thanx! die link zat ik ook al te bekijken en ik ga maar eens het een en het ander uitproberen. Ik heb thuis een aardige camera. Eens zien wat ik daar mee kan. Het belangrijke is wel dat ik het live moet kunnen bekijken. :P vandaag maar eens proberen hoe ver ik kom met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
tc982 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:30:
Als je dat niet wilt, ga dan aanschuiven in de saturn voor een vijfvoud van de prijs!
QFT _/-\o_
Ben trouwens blij dat 90% van de Nederlanders niks in China durft te bestellen. Een vriendin van m'n vrouw haar telefoon is stuk gevallen. Dus ik liet haar zien dat voor €120 er een hele mooie quadcore op een wholesale site staat, iets waar je hier 3 a 400 euro voor moet dokken. Maarnee, dat durft ze niet :D

Is mooi, want als teveel mensen dit gaan doen gaan er zeker maatregelen genomen worden.
Laat ze maar lekker 3x meer betalen bij de Mediamarkt :P

Trouwens iemand gelukt te betalen bij FocalPrice? Het werkt nog steeds niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:32
Ik zoek voor mijn vakantie naar Vlieland, waar geen electriciteitspaal op het jongerenkamp is nog een goede solar lader. Een maat van me had er een van DX besteld, maar daar zit geen microUSB plug op. Een gewone MicroUSB kabel biedt geen soelaas. Heeft er nog iemand een leuke tip voor een mooi prijsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
idylle schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 00:14:
Niet alleen ik had slechte ervaringen bij Banggood:
Gek hé

Weet je makkelijk het is om 'slechte' reviews te vinden ?
Die 10000'en ( tot miljoenen ) tevreden Ebay (marktplaats / ziggo / UPC) gebruikers hoor / zie je niet.
Maar die "handvol" klagers, die schreeuwen het hele interwebz vol, om maar gehoord te worden.

Hoor / Wederhoor, dat is eerlijker, je hebt pech, je hebt een megafeestperiode te pakken in China.
Zelfs moord en doodslag staat op een laag pitje, zowel plegen, als oplossen, nagenoeg iedereen is vrij.
Mastermind schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:49:
[...]

Ben trouwens blij dat 90% van de Nederlanders niks in China durft te bestellen. Een vriendin van m'n vrouw haar telefoon is stuk gevallen. Dus ik liet haar zien dat voor €120 er een hele mooie quadcore op een wholesale site staat, iets waar je hier 3 a 400 euro voor moet dokken. Maarnee, dat durft ze niet :D

Is mooi, want als teveel mensen dit gaan doen gaan er zeker maatregelen genomen worden.
Ach, troost je
Heb je enig idee hoeveel Nederlanders er nog steeds niet durven bestellen bij een NL webshop ( buiten Bol, Wehkamp of Zalando )

Ik moest vandeweek 'advies' geven over de S3 of S3 mini, en gaf een voordelig adres, waar mijn laatste 5jaar de telefoons vandaan komen.
Maar nee..nee ... dat doen we niet, oplichterij allemaal .... ik ga wel via Hi een S3 regelen ... gratis ...

Hmja .... succes ... tot ziens ..

[ Voor 44% gewijzigd door FreshMaker op 07-02-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
RobinS.Buisman schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:18:
Ik zoek voor mijn vakantie naar Vlieland, waar geen electriciteitspaal op het jongerenkamp is nog een goede solar lader. Een maat van me had er een van DX besteld, maar daar zit geen microUSB plug op. Een gewone MicroUSB kabel biedt geen soelaas. Heeft er nog iemand een leuke tip voor een mooi prijsje?
Beetje mee opletten met die dingen. Het is niet zo dat je zo een compacte solar lader in de zon legt dat je batterij binnen een paar uur vol is.
Nu spreek ik over die dingetjes die meestal net iets groter zijn dan een smartphone.
Ik heb er 2 thuis liggen die ik getest heb en die aan de zonnecellen ongeveer 100mA gaven bij volle (heel belangrijk) zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
RobinS.Buisman schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:18:
Zoals Luke-San al zegt, let goed op WAT je aanschaft.
Helaas is 85% van dat spul echt 'speelgoed' en fatsoenlijk een telefoon / device opladen zit er niet in.

Misschien is het een idee om accupacks te bestellen, zoals hier besproken

Hiermee zou je meer kunnen overbruggen qua actieradius dan zo'n minipaneel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
[...]

QFT _/-\o_

Trouwens iemand gelukt te betalen bij FocalPrice? Het werkt nog steeds niet bij mij.
helemaal mee eens ik heb ook een telefoon uit china aantal maanden in bezit ben er zeer tevreden over deze telefoon niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
FreshMaker schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:50:
[...]

Gek hé

Weet je makkelijk het is om 'slechte' reviews te vinden ?
Die 10000'en ( tot miljoenen ) tevreden Ebay (marktplaats / ziggo / UPC) gebruikers hoor / zie je niet.
Maar die "handvol" klagers, die schreeuwen het hele interwebz vol, om maar gehoord te worden.

Hoor / Wederhoor, dat is eerlijker, je hebt pech, je hebt een megafeestperiode te pakken in China.
Zelfs moord en doodslag staat op een laag pitje, zowel plegen, als oplossen, nagenoeg iedereen is vrij.

[...]

Ach, troost je
Heb je enig idee hoeveel Nederlanders er nog steeds niet durven bestellen bij een NL webshop ( buiten Bol, Wehkamp of Zalando )

Ik moest vandeweek 'advies' geven over de S3 of S3 mini, en gaf een voordelig adres, waar mijn laatste 5jaar de telefoons vandaan komen.
Maar nee..nee ... dat doen we niet, oplichterij allemaal .... ik ga wel via Hi een S3 regelen ... gratis ...

Hmja .... succes ... tot ziens ..

wel erg herkenbaar dit :) gebeurd vaak ook bij mij mja ze moeten het zelf weten ik betaal liever 10 x minder _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Paperbag24 op 07-02-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:27

-tom-562

Oliesjeik

tc982 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:30:
[...]

Neen, je hebt gewoon te veel eisen voor een goedkope chinese website. Mensen, leer dat nu toch eens. Je kan niet verwachten van chinese websites dat ze alles in stock houden, dat doen ze zelfs hier niet.
Gewoon wachten en geduld hebben, we moeten dat hier gewoon echt te veel herhalen.

Precies. ZOals ook al vaker gezegd, als je wilt gaan shoppen bij een Chinese webshop, moet je bestellen, en het daarna vergeten.
Is het binnen 3 weken binnen, prima, heb je geluk. Maar het kan net zo goed 2 maanden sturen. Als je het perse snel nodig hebt, moet je 't in Nederland bestellen (en dan betaal je dan ook voor). Voor de rest niet zeuren en geduld hebben

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
[...]

QFT _/-\o_
En welke quad core is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Quad-core is inderdaad iets duurder, maar bijvoorbeeld de smartphones met de MTK6577 zijn erg snel en heel betaalbaar.
http://www.xdcenter.com/f...577.aspx?filter=$50$150$2

Quad-core zit je op €164,-
http://www.banggood.com/W...p-63900.html?currency=EUR

Zoek een coupon erbij en je hebt hem vaak nog iets goedkoper.

[ Voor 35% gewijzigd door Mastermind op 07-02-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Mastermind schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:16:
Quad-core is inderdaad iets duurder, maar bijvoorbeeld de smartphones met de MTK6577 zijn erg snel en heel betaalbaar.
http://www.xdcenter.com/f...577.aspx?filter=$50$150$2

Quad-core zit je op €164,-
http://www.banggood.com/W...p-63900.html?currency=EUR

Zoek een coupon erbij en je hebt hem vaak nog iets goedkoper.
Jiayu G4 voor maar 164 euro?

Weet jij of iemand anders een goede TaoBao agent?
Zo goedkoop mogelijk als 't kan :P
Eentje waarbij ik gewoon een paar weblinks kan opsturen en hij de prijs berekend inclusief verzenden via china post.
Ik weet niet goed waar ik op moet letten(:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Via Banggood heb ik twee Air Parcel Register tracking code met de volgende status:

Departured at 2013-2-2 2:10:21 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2013-2-1 0:50:03, Flytexpress Sorting Center

Kan met deze via postnl ook codes krijgen om deze binnen NL te tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Emrulez schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:35:
Via Banggood heb ik twee Air Parcel Register tracking code met de volgende status:

Stuur ze een bericht via twitter om een NL tracking te krijgen.
Scheelt telefoonkosten.
Moet ik zelf ook nog doen.
Heb alleen geen twitter :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:38
Bender schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:21:
Duurt zeker 6 weken.
Heb iets van 4 bestellingen gedaan, daarvan zijn er twee gecancled omdat ze ineens niet meer leverbaar zijn (na bevestiging van versturen en dan 2 weken later).. Ik bestel er iig niet meer
(gaat om de controller die ik op 4 jan heb besteld), Ik heb het gisteren mogen ontvangen, heeft precies 5 weken geduurd, pff ben ik niet gewend Banggood, maar beter wat later dan helemaal niet :)

Meteen gisteren getest op de PC met Borderlands 2, Windows 7 herkend het in ieder geval als een originele Xbox 360 controller, moet toegeven dat het wel wat van mindere kwaliteit is maar niet echt storend, doet zijn werk goed onder Borderlands 2, daarnaast heeft deze ook de tril functie, force feedback heet dat toch.

In ieder geval, prima ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

zeg_ik_niet schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:50:
[...]

Stuur ze een bericht via twitter om een NL tracking te krijgen.
Scheelt telefoonkosten.
Moet ik zelf ook nog doen.
Heb alleen geen twitter :-(
Stuur code maar via PM, vraag ik het ff op.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:42

RobertowNL

For your gear!

Emrulez schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:35:

Flyexpress is een soort parcel international zover ik weet. Je kan weinig met die codes maar flyexpress is vaak wel zeer snel.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Weet iemand shops die nog tamagotchi's verkopen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welkenaamnuweer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-03-2023
SaphuA schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:44:
Weet iemand shops die nog tamagotchi's verkopen!?
Haha daar zocht ik laatst ook naar.
Op Ebay zijn enkele te vinden heb ze zelf niet besteld maar ga dat misschien in de toekomst doen.

jezusislief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
welkenaamnuweer schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:49:
[...]

Haha daar zocht ik laatst ook naar.
Op Ebay zijn enkele te vinden heb ze zelf niet besteld maar ga dat misschien in de toekomst doen.
Vroeger gewoon op de kermis gewonnen, nu zijn ze minstens €7.50 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
zeg_ik_niet schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:51:
[...]
Vroeger gewoon op de kermis gewonnen, nu zijn ze minstens €7.50 :?
Je hebt op de kermis ook troep die meer kost dan dat. Maar wat is je punt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Bender schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:57:
[...]

Je hebt op de kermis ook troep die meer kost dan dat. Maar wat is je punt dan?
Dacht wat leuks te kopen, of een aantal.
Zocht ze zelf ook, stuk of 10.
Voor 75 euro doe ik het dus niet. :|

Er zit nog wel een soort van groothandel hier in NL.
Je moet minimaal 150 euro excl. BTW uitgeven, maar het is er spotgoedkoop. :)
Zit dacht ik in Apeldoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
Op ebay vond ik er 2 voor $5 + $12 shipping. Als iemand die wilt delen doe ik het wel, anders vind ik het iets te...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

zeg_ik_niet schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:01:
Er zit nog wel een soort van groothandel hier in NL.
Je moet minimaal 150 euro excl. BTW uitgeven, maar het is er spotgoedkoop. :)
Zit dacht ik in Apeldoorn.
Bedoel je die bij de mc donald's? Daar (beide zaken, liggen zo'n beetje naast elkaar) is het minimum €50 ex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:26

13art

Moderator Mobile
DutchMan schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:06:
http://www.banggood.com/W...ight+charger-p-40275.html

Gebruik deze nu al een aantal maanden op mijn werk. voor die 15$ krijg je de zaklamp, lader en 2x 18650. Tot nu toe nog geen rookpluimen of steekvlammen gezien. ;-)
Interessant lampje. Altijd handig om een goedkoop fel lampje te hebben in de auto of in huis.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:54

Compizfox

Bait for wenchmarks

In heb nu ongeveer een weekje geleden een laser besteld bij Rayfoss, maar nog geen mail met betalingsgegevens oid gekregen...
Heb ze dus 2 dagen geleden gemaild, maar ook daar nog geen antwoord op :/

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Compizfox schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 21:34:
In heb nu ongeveer een weekje geleden een laser besteld bij Rayfoss, maar nog geen mail met betalingsgegevens oid gekregen...
Heb ze dus 2 dagen geleden gemaild, maar ook daar nog geen antwoord op :/
Het is ook Chinees Nieuwjaar dus en zijn ze een week afwezig.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Sinner schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:29:
[...]

Bedoel je die bij de mc donald's? Daar (beide zaken, liggen zo'n beetje naast elkaar) is het minimum €50 ex.
Ja klopt die was het inderdaad. :)
Afhaalgroothandel heet het.
Op de website staat vanaf 100 euro. :|
Ook wel begrijpelijk.

Heb je daar wel eens gekocht? ;)

Weet niet of de link geplaatst mag worden?
Anders post ik die wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:21
[...]

QFT _/-\o_

Hier werkt hij ook niet... :(

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:54

Compizfox

Bait for wenchmarks

Yorin schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 21:35:
[...]

Het is ook Chinees Nieuwjaar dus en zijn ze een week afwezig.
Oja, niet aan gedacht. Ik zag het vandaag ook al staan op een Chinese eBay-shop, en DX stuurde me ook al een mailtje dat m'n order delayed is :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Compizfox schreef op zondag 10 februari 2013 @ 21:22:
[...]

Oja, niet aan gedacht. Ik zag het vandaag ook al staan op een Chinese eBay-shop, en DX stuurde me ook al een mailtje dat m'n order delayed is :P
Werken ze bij de post wel daarzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Nee, alles ligt gewoon stil. Nu bestellen is gewoon minimaal een week vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 23:13

Wildfire

Joy to the world!

zeg_ik_niet schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:56:
[...]

Werken ze bij de post wel daarzo? :?
Met het Chinese Nieuwjaar ligt het gehele land een week of twee plat. En daarna dus een backlog van twee weken welke dus ook een hele tijd vergt om weg te werken.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
bij everbuying.com nu 12% korting op alles met de couponcode die op die site staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij PriceAngels.com
"Dear customers, due to Chinese Lunar New Year Holiday, any orders placed between 6th, Feb--16th, Feb will be shipped after 16th, Feb. We apologize for any inconvenience"

Wikipedia: Chinees nieuwjaar

Mijn orders bij DX.com worden wel netjes ingepakt en naar het postkantoor gebracht, al is het een stuk trager als normaal.

En geloof me "Zeg_Ik_Niet", ze werken daar hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:49
Ik heb zelf nog weinig ervaring met bestellen uit China, paar weken geleden een mini helicopter besteld op DX welke binnen 10 dagen bezorgd werd.
Nu heb ik 2 weken geleden een bestelling bij banggood gedaan.
Heeft iemand enig idee wat ik kan verwachten wat betreft de bezorgtijd?

Flytexpress status:
Ship Type:
DHLAMR

Description:
item A000*****80054 Depart from Flytexpress Sorting Center to (naam) NETHERLANDS at 2013-1-28 20:17:49

Bij DX kreeg ik uitgebreidere tracking, ik dacht dat het er wel "binnen" 2 weken zou zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door Mutatie op 12-02-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
En geloof me "Zeg_Ik_Niet", ze werken daar hard genoeg
Ik weet dat ze hard werken.
Het is eigenlijk moderne slavernij.
Maar ik zie het zo;
als wij er geen dingen kopen gaat hun economie naar de mallemoer.
Dat moeten we ook niet hebben hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Bij DX kreeg ik uitgebreidere tracking, ik dacht dat het er wel "binnen" 2 weken zou zijn?
Lees bovenaan de pagina (of de vorige) maar waarom het zo lang kan duren. 8)7
De reden waarom het langer staat daar wel.
Volgens mij neem je niet de moeite om wat terug te lezen? :?

2 weken is snel geleverd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Ehm..ik heb aantal pagina's terug gelezen maar dit was "shipped" een tijdje voor de chinese feestdagen. Ik heb geen idee of dat nu nog invloed heeft (datums gelezen? ps ipv dubbelpost kan je beter een edit doen) ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Mutatie op 11-02-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan indirect nog effect hebben, als het op vliegveld 'verzameld' wordt om in 1 bulk te versturen, kan je precies in de drukte terecht zijn gekomen. Ze hebben minder personeel én meer pakketten te verzenden.

Mijn orders van 28-1 en 01-02 staan ook beide nog op 'payment confirmed', ik heb geen haast :)

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 11-02-2013 17:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Mutatie schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:03:
Ehm..ik heb aantal pagina's terug gelezen maar dit was "shipped" een tijdje voor de chinese feestdagen. Ik heb geen idee of dat nu nog invloed heeft (datums gelezen? ps ipv dubbelpost kan je beter een edit doen) ;)
Ja oké sorry dan over die datums.
Had 't wel gelezen maar zat tegelijkertijd ergens anders op 't forum die precies haast hetzelfde vroeg.
Alleen datum was een weekje later.
Dacht dat het jouw post was.
Excuus.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
No problem :)
Ben gewoon benieuwd wat te verwachten valt, er is geen out of stock gebeuren oid en "shipped/depart to" doet me denken dat hij allang in holland moet liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Ik heb ook een status ''departure from outward office of exchange ''..
Weet nou niet of het pakketje gereed is voor vertrek richting NL.
Of dat ie reeds verzonden is en ergens in NL ligt.
Status is al sinds 06-02 zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
zeg_ik_niet schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:19:
Ik heb ook een status ''departure from outward office of exchange ''..
Weet nou niet of het pakketje gereed is voor vertrek richting NL.
Of dat ie reeds verzonden is en ergens in NL ligt.
Status is al sinds 06-02 zo.
Had ik ook, gewoon wachten. Hij werd ongeveer 2 weken later bezorgd zonder enige update.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
lutkeveld schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:28:
[...]

Had ik ook, gewoon wachten. Hij werd ongeveer 2 weken later bezorgd zonder enige update.
Mijne zal vast een envelop met 1ct ofzo bevatten. Of een lege doos met een paar bakstenen :+
Heb 2 tHl W7 telefoons gekocht voor 30 euro incl verzendkosten en een Sanei N10 10.1'' voor 17.50.
:)

[ Voor 5% gewijzigd door zeg_ik_niet op 11-02-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Laatst online: 17-09 13:02
Mutatie schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:54:
Ik heb zelf nog weinig ervaring met bestellen uit China, paar weken geleden een mini helicopter besteld op DX welke binnen 10 dagen bezorgd werd.
[...]

Flytexpress status:
Ship Type:
DHLAMR

Description:
item A000091301280054 Depart from Flytexpress Sorting Center to (naam) NETHERLANDS at 2013-1-28 20:17:49

Mijn 2 laatste Flytexpress leveringen waren er respectievelijk op 15 en 16 dagen na de 'Depart from Flytexpress Sorting Center'. Wel enige tijd voor de drukte met het Chinese nieuwjaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Mutatie schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:13:
No problem :)
Ben gewoon benieuwd wat te verwachten valt, er is geen out of stock gebeuren oid en "shipped/depart to" doet me denken dat hij allang in holland moet liggen :+
Hou een levertijd aan van tussen de 2 dagen en 4 maanden. Dan kan het nooit tegenvallen (serieus)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No spam

[ Voor 96% gewijzigd door zeef op 12-02-2013 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

@ hierboven (angiesao): topic report is gedaan, dit soort dingen horen hier niet thuis.
-- Update: modje heeft al ingegrepen :)

---

On-topic: iemand ervaring met pashouders zoals deze, deze of deze van DealExtreme?

Hoor altijd graag de mening van medetweakers waar mogelijk :)

In NL zijn dit soort pashouders ook wel te koop maar gerust een factor drie of vier duurder. Best absurde prijzen dus. Alhoewel met het Chinese nieuwjaar in gedachte is het wellicht beter het maar voor lief te nemen aangezien verzending nu nòg langer zal gaan duren :P

[ Voor 28% gewijzigd door Wildfire op 12-02-2013 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:42

RobertowNL

For your gear!

Geen ervaring mee maar hier zijn ze aardig goedkoper: http://www.buyincoins.com...ase-box-product-9096.html

Even zoeken op eBay en je kan dan vast nog een paar cent besparen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 16:02

painkill

Pain(k)(ill)

Ik heb die dingen 1 keer in mij handen gehad.. De goedkoopheid straalt er van af. Je trekt hem erg makkelijk kapot. Hij spat open als je hem laat vallen, is puur plastic, etc.. Ik gok toch dat de nederlandse variant iets beter in elkaar zit.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
die angie sao heeft ook een reactie achtergelaten op m'n profiel. zijn ze betrouwbaar? staat een adres en kvknr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

zeg_ik_niet schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 02:52:
die angie sao heeft ook een reactie achtergelaten op m'n profiel. zijn ze betrouwbaar? staat een adres en kvknr.
Spammers zijn nou niet meteen mensen die ik zou vertrouwen, neem het risico nou maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KVK nummer is ook van een heel ander bedrijf. Een NL Taobao agent is niet eens een heel slecht idee als je bijvoorbeeld met ideal ofzo kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivar360
  • Laatst online: 04-05 12:22
Mutatie schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:54:

Order status:
2013-01-27 11:05:36
Payment Confirmed

2013-01-27 11:06:56
Ready To Process

2013-01-27 20:31:12
Processing

2013-01-28 07:14:30
Shipped

Flytexpress status:
Ship Type:
DHLAMR

Description:
item A000091301280054 Depart from Flytexpress Sorting Center to (naam) NETHERLANDS at 2013-1-28 20:17:49

Ik heb precies hetzelfde, na een helicopter bij DX nu een bij Banggood besteld. Ze versturen het via DHL op een vreemde manier. Je kunt je order binnenkort hier tracken: https://www.globalmail.dh...eference=A000091301280054
De mijne heeft een Duits tracking nummer gekregen, is na een week in Singapore terechtgekomen en ligt daar nu al 5 dagen te wachten op vertrek naar Nederland (of Duitsland?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Bedankt voor de reacties, gaat om een redelijk groot pakket van rond de 70 euro, ik zal het wel zien, geduld is een schone zaak :)

Het maffe met de dealextreme bestelling was trouwens dat er een dikke vrachtwagen trailer combinatie voor kwam rijden voor een pakketje van 30x30 cm, vond dat wel humor.
Lijkt me niet de standaard manier, in veel wijken zou dat niet makkelijk gaan :?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/an7LD9w.jpg
:+

[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 12-02-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
painkill schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 02:06:
Ik heb die dingen 1 keer in mij handen gehad.. De goedkoopheid straalt er van af. Je trekt hem erg makkelijk kapot. Hij spat open als je hem laat vallen, is puur plastic, etc.. Ik gok toch dat de nederlandse variant iets beter in elkaar zit.
Grapje zeker? Die "NL" variant is precies dezelfde als de Chinese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzend.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-03 21:13
Ik bestelde op 12/12/2012 een pakketje bij DX.com. Tot op heden heb ik niets ontvangen...

Year Status Location Destination Country Date
2012 Collection 51603200 BL 20121213 1747
2012 Opening 51003100 BL 20121217 2010
2012 Departure from outward office of exchange 10010200 BL 20121222 1028
2012 Arrival at outward office of exchange 10010200 BL 20130105 0823
2012 NULL 10010200 BL 20130105 1806
2012 NULL 51003100 BL 20130115 0831
2012 NULL 51003100 BL 20130115 1543

Kan iemand tips geven? Bij dx.com zeggen ze dat het in Belgie is aangekomen maar De Post of DHL/TNT/DPD lijken van niets te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Laatst online: 17-09 13:02
@Vinzend. Wat zegt http://bpost.be/track ?
Misschien ligt het bij de douane. Mail/bel anders eens naar de inklaringsdienst van bpost: bpi.csclearance@bpost.be of 02/278 50 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik had een helicopter bij tmart.com besteld (30 euro)....of ik vandaag bij de postbode nog 25 euro wilde aftikken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Trent900 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:12:
Ik had een helicopter bij tmart.com besteld (30 euro)....of ik vandaag bij de postbode nog 25 euro wilde aftikken :'(
Dan antwoord je toch "neen". Het was blijkbaar maar een vraag :)
Tja, dat is het risico van te bestellen in het buitenland. Hoort erbij vrees ik.
Op welke basis is dat berekend? Is het een fee van de vervoersmaatschappij, of van de douane?
Altijd eerst weten waarom, dan pas akkoord gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
tc982 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:16:
[...]

Dan antwoord je toch "neen". Het was blijkbaar maar een vraag :)
Tja, dat is het risico van te bestellen in het buitenland. Hoort erbij vrees ik.
Op welke basis is dat berekend? Is het een fee van de vervoersmaatschappij, of van de douane?
Altijd eerst weten waarom, dan pas akkoord gaan.
Ik moet het thuis nog even bekijken, maar het schijnt om douanekosten te gaan. Ach ja, het is de eerste keer....risico van het spel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
[...]
Weinig risico aan hoor, de regels van de douane zijn helder, daar hou je gewoon rekening mee.
[...]
Vast van beide. ;)

@Quad Douane berekent geen kosten, de vervoerder wel....

[ Voor 95% gewijzigd door troftnom op 12-02-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Douane kosten en 21% btw.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:04

FreakNL

Well do ya punk?

-tom-562 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:04:
[...]

Hou een levertijd aan van tussen de 2 dagen en 4 maanden. Dan kan het nooit tegenvallen (serieus)
Hahaha, 2 dagen is ze bij mij nog nooit gelukt hoor. Ik heb (denk ik) inmiddels een stuk of 25 dingen besteld in China over de laatste 2 jaar. Precies een week was het kortst, 4 maanden het langst. :)

Recentelijk ook weer aardig wat besteld, en dat was er allemaal binnen 3 weken. Ik ga nu weer ff rustig aan doen, mijn paypal zit gelinked aan mijn CC, en dan merk je het niet zo. Maar de laatste afrekening was toch ff 80 euro.. Nog steeds een schijntje met wat het gekost had als ik dat allemaal in NL gekocht had overigens!

/Edit
Overigens geen noemenswaardige problemen gehad in die tijd;

Een keer een DX zending die nooit aankwam. Hebben ze opnieuw verzonden, toen kwam hij wel aan
Nagelschaar van 1ct van Everbuying is nooit aangekomen. Kreeg ik een voucher voor 1 cent korting op mijn volgende aankoop. Eigenlijk gewoon dikke humor _/-\o_
iPad lader van Everbuying bleek toch een US stekker te hebben ipv een EU stekker, ondanks dat ik dat nog nagevraagd had. Ze sturen een nieuwe op, dus de oude kan ik ook nog gebruiken als ik ergens een US->EU plug kan vinden :D

[ Voor 26% gewijzigd door FreakNL op 12-02-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15:14

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:04

FreakNL

Well do ya punk?

Hahaha, ik heb deze besteld:

http://www.buyincoins.com...-adapter-product-786.html

Volgens mij precies dezelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Volgens ,mij heb ik ook nog wel zo'n ding liggen..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

FreakNL schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:39:
[...]

Hahaha, 2 dagen is ze bij mij nog nooit gelukt hoor. Ik heb (denk ik) inmiddels een stuk of 25 dingen besteld in China over de laatste 2 jaar. Precies een week was het kortst, 4 maanden het langst. :)

Recentelijk ook weer aardig wat besteld, en dat was er allemaal binnen 3 weken. Ik ga nu weer ff rustig aan doen, mijn paypal zit gelinked aan mijn CC, en dan merk je het niet zo. Maar de laatste afrekening was toch ff 80 euro.. Nog steeds een schijntje met wat het gekost had als ik dat allemaal in NL gekocht had overigens!

/Edit
Overigens geen noemenswaardige problemen gehad in die tijd;

Een keer een DX zending die nooit aankwam. Hebben ze opnieuw verzonden, toen kwam hij wel aan
Nagelschaar van 1ct van Everbuying is nooit aangekomen. Kreeg ik een voucher voor 1 cent korting op mijn volgende aankoop. Eigenlijk gewoon dikke humor _/-\o_
iPad lader van Everbuying bleek toch een US stekker te hebben ipv een EU stekker, ondanks dat ik dat nog nagevraagd had. Ze sturen een nieuwe op, dus de oude kan ik ook nog gebruiken als ik ergens een US->EU plug kan vinden :D
Ok, 2 dagen is mss snel, mijn snelste was maandagavond besteld, vrijdag in huis. Verkoper van motoraccessoires op ebay. Was nog een groot pakket ook. Dat was denk ik 1 van mijn beste ebayervaringen, ofja, beste, ze zijn allemaal goed, maar deze was echt uitmuntend! Ik kreeg zelfs foto's toegestuurd van mijn pakket dat die klaar was voor verzenden :o (mijn adreslabel erop enzo), daar stond ik echt van te kijken.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
-tom-562 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:24:
[...]

Ok, 2 dagen is mss snel, mijn snelste was maandagavond besteld, vrijdag in huis. Verkoper van motoraccessoires op ebay. Was nog een groot pakket ook. Dat was denk ik 1 van mijn beste ebayervaringen, ofja, beste, ze zijn allemaal goed, maar deze was echt uitmuntend! Ik kreeg zelfs foto's toegestuurd van mijn pakket dat die klaar was voor verzenden :o (mijn adreslabel erop enzo), daar stond ik echt van te kijken.
Welke seller? Zoek nog een betrouwbare goedkope winkel voor moto accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
http://www.eforchina.com/...---Defuse-A-Bomb-Game.htm

Wat denken jullie? Zou je dit door de douane krijgen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vast wel, met een fikse boete aan je broek :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
:o
Als je pech hebt inklaringskosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Quad schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:17:
Vast wel, met een fikse boete aan je broek :+
Ja en daar komt nog bij dat hun dat ding gaan vernietigen (hun de lol, wij de lul). :'( :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Deze opgeduikeld

HDMI naar RCA kabel.
In de gok dat ik een ATV kan aansluiten op de "megabuis" TV op zolder.

( weinig hoop, maar voor de prijs kon ik het niet laten )

[ Voor 28% gewijzigd door FreshMaker op 13-02-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Koelpasta zou ik toch een wat betere kwaliteit nemen. Ik denk dat je dit soort rommel niet graag op je CPU wilt hebben.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:56

hstoker

Yatta!

Wildfire schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 01:25:
@ hierboven (angiesao): topic report is gedaan, dit soort dingen horen hier niet thuis.
-- Update: modje heeft al ingegrepen :)

---

On-topic: iemand ervaring met pashouders zoals deze, deze of deze van DealExtreme?

Hoor altijd graag de mening van medetweakers waar mogelijk :)

In NL zijn dit soort pashouders ook wel te koop maar gerust een factor drie of vier duurder. Best absurde prijzen dus. Alhoewel met het Chinese nieuwjaar in gedachte is het wellicht beter het maar voor lief te nemen aangezien verzending nu nòg langer zal gaan duren :P
Ik heb een paar maand geleden zo'n ding gekocht bij de action, voor maar 1,95. En ben er nog best tevreden mee ook! :)

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Quad schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 17:27:
[...]

Koelpasta zou ik toch een wat betere kwaliteit nemen. Ik denk dat je dit soort rommel niet graag op je CPU wilt hebben.
Boh.. is maar voor wat oude barrels. Daar ga ik geen Artic Silver voor gebruiken ;)

Pagina: 1 ... 39 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]