Gek hé
Weet je makkelijk het is om 'slechte' reviews te vinden ?
Die 10000'en ( tot miljoenen ) tevreden Ebay (marktplaats / ziggo / UPC) gebruikers hoor / zie je niet.
Maar die "handvol" klagers, die schreeuwen het hele interwebz vol, om maar gehoord te worden.
Hoor / Wederhoor, dat is eerlijker, je hebt pech, je hebt een megafeestperiode te pakken in China.
Zelfs moord en doodslag staat op een laag pitje, zowel plegen, als oplossen, nagenoeg iedereen is vrij.
Mastermind schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:49:
[...]
Ben trouwens blij dat 90% van de Nederlanders niks in China durft te bestellen. Een vriendin van m'n vrouw haar telefoon is stuk gevallen. Dus ik liet haar zien dat voor €120 er een hele mooie quadcore op een wholesale site staat, iets waar je hier 3 a 400 euro voor moet dokken. Maarnee, dat durft ze niet
Is mooi, want als teveel mensen dit gaan doen gaan er zeker maatregelen genomen worden.
Laat ze maar lekker 3x meer betalen bij de Mediamarkt

Ach, troost je
Heb je enig idee hoeveel Nederlanders er nog steeds niet durven bestellen bij een NL webshop ( buiten Bol, Wehkamp of Zalando )
Ik moest vandeweek 'advies' geven over de S3 of S3 mini, en gaf een voordelig adres, waar mijn laatste 5jaar de telefoons vandaan komen.
Maar nee..nee ... dat doen we niet, oplichterij allemaal .... ik ga wel via Hi een S3 regelen ... gratis ...
Hmja .... succes ... tot ziens ..
[
Voor 44% gewijzigd door
FreshMaker op 07-02-2013 13:53
]