ergens gehoord? Of heb je er ook een bron van?Damocles.NL schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:23:
[...]
Laatst nog iemand een geld moeten betalen om onder een rechtszaak uit te komen. Was een bureau wat opkomt voor de rechten van een groot aantal merken en direct een brief stuurt waarin staat dat ze je voor de rechter slepen en je kan schikken door een x bedrag te betalen.
Of ze daadwerkelijk zo ver willen gaan voor 1 persoon met slechts paar artikelen weet ik niet. Maar dat wil je ook niet uitproberen.
In Augustus heb ik een Fake iPhone besteld bij dealextreme. Deze is dus ook in beslag genomen door de douane. Ik heb hierna nog bezwaar ingediend bij de douane aangezien de specificaties erg verschilde en er naar mijn weten er geen iPhone opstond. Maar vandaag een brief gekregen dat er toch daadwerkelijk wel een merkaanduiding iPhone op zat er alsnog in beslag wordt genomen.
Balen dit.. Ik had het ook nog gemeld bij dealextreme maar die zeiden niks anders dat ik moest vragen aan de douane of ze het terug wilde sturen.. er staat letterlijk in de brief dat ze hier voor niet bevoegd zijn. Inmiddels is het product ook al van de site afgehaald bij dealextreme.
Balen dit.. Ik had het ook nog gemeld bij dealextreme maar die zeiden niks anders dat ik moest vragen aan de douane of ze het terug wilde sturen.. er staat letterlijk in de brief dat ze hier voor niet bevoegd zijn. Inmiddels is het product ook al van de site afgehaald bij dealextreme.
Blijven klagen bij DX dat ze illegaal spul verkocht hebben! Inclusief scans van de brieven die je gekregen hebt.tjtristan schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:16:
In Augustus heb ik een Fake iPhone besteld bij dealextreme. Deze is dus ook in beslag genomen door de douane. Ik heb hierna nog bezwaar ingediend bij de douane aangezien de specificaties erg verschilde en er naar mijn weten er geen iPhone opstond. Maar vandaag een brief gekregen dat er toch daadwerkelijk wel een merkaanduiding iPhone op zat er alsnog in beslag wordt genomen.
Ik heb dit ook bij FocalPrice gedaan en ik heb een kortingsbon ter waarde van mijn aankoop gekregen
Ik heb mijn aansteker ontvangen van DX. duurde totaal 8 dagen!
Besteld op: 21-10-2011 ontvangen op: 28-10-2011.
Het gaat alleen maar sneller.
Besteld op: 21-10-2011 ontvangen op: 28-10-2011.
Het gaat alleen maar sneller.
Anoniem: 418149
vandaag zijn er 2 koptelefoonen van 7,25 euro opgestuurd,
jullie kunnen vast wel bedenken wat voor koptelefoonen:P
als ik het paketje heb kan je een pb sturen voor foto's
Weet iemand waar ik dit soort petten kan kopen en die paypal accepteren ?
http://www.caps88168.cn/newSortList.aspx?sort_id=51
http://www.caps88168.cn/newSortList.aspx?sort_id=51
Nou, voor 7,25 kan ik niet raden wat voor koptelefoons je hebt gekocht. Het zullen we Beats zijn, maar voor dat geld kan het nooit wat zijn.Anoniem: 418149 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:21:
vandaag zijn er 2 koptelefoonen van 7,25 euro opgestuurd,
Ik heb de mogelijkheid gehad om deze te beluisteren. Maar wat een belachelijk slechte geluidskwaliteit komt hieruit. Ik heb zelf een Sony MDR-ZX100 van 17 euro (uit Nederland) en die klinken toch echt een stuk beter met de hoge en lage tonen.B___MAN schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:26:
Ik heb zojuist deze besteld...
Ik ben benieuwd naar de kwaliteit en hoe lang het duurt tot dat ik ze binnen krijg... Als ze al door de douane heen komen.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
tja dat weet je nooit, maar ik verwacht ook niet het kwaliteit van de echte hoorDamocles.NL schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:33:
[...]
Nou, voor 7,25 kan ik niet raden wat voor koptelefoons je hebt gekocht. Het zullen we Beats zijn, maar voor dat geld kan het nooit wat zijn.
Op Youtube heb je toch wat filmpjes staan die de DX versie vergelijken met het origineel en de meeste geven aan dat er weinig verschil zit tussen de 2. En er staat een "b" op. ;-)Yorin schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:35:
[...]Ik heb de mogelijkheid gehad om deze te beluisteren. Maar wat een belachelijk slechte geluidskwaliteit komt hieruit. Ik heb zelf een Sony MDR-ZX100 van 17 euro (uit Nederland) en die klinken toch echt een stuk beter met de hoge en lage tonen.
Bv. deze.
[ Voor 6% gewijzigd door B___MAN op 30-10-2011 18:26 ]
Dat zegt wel iets over de kwaliteit van de echte. Die kan dan ook al niet al te best zijn.B___MAN schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:49:
[...]
Op Youtube heb je toch wat filmpjes staan die de DX versie vergelijken met het origineel en de meeste geven aan dat er weinig verschil zit tussen de 2. En er staat een "b" op. ;-)
Bv. deze.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik woon al een aantal jaar in China (ga echter binnenkort terug naar Nederland). Dit zijn veruit de populairste winkels:
1) http://www.taobao.com/ - Online winkelplatform waar kleine (en grote) bedrijven webwinkels inrichten en direct verkopen. Je kan vaak ook met de eigenaar chatten (klein blauw msn-achtig icoontje bovenin de shop pagina). Gebruik van Google Translate (bijvoorbeeld in Chrome) is wel aan te raden, aangezien alles in het Chinees is.
2) http://www.paipai.com/ - Ongeveer hetzelfde als Taobao, maar dan gemaakt door een ander Chinees bedrijf (Tencent). Is kleiner, maar heeft soms ook leuke promoties.
3) http://www.price.com.hk/ - Chinezen kopen bij voorkeur duurdere goederen (ipads, cameras, laptops etc) in Hong Kong vanwege de lagere prijzen. Deze website is een prijsvergelijker (pricewatch) voor de HK markt. De laagste prijzen die je op Taobao ziet, zijn vaak illegale import vanuit Hong Kong. De informatie is echter niet zo precies als bij pricewatch en regelmatig zie je shops ertussen staan die de artikelen niet verkopen. Sommige shops hebben bovendien geen internetwinkel.
4) http://www.fortress.com.hk/ - Een bekende (doch niet de goedkoopste) HK electronica zaak, staat goed bekend bij enkele Chinese collega's. Er is ook een Engelse versie van beschikbaar.
Tenslotte nog een ervaring met de Chinese post: die is super onbetrouwbaar. Regelmatig problemen gehad dat pakketjes uit Nederland naar China niet aankwamen en gewoon 'verdwenen'. Ik zou dus altijd tenminste voor tracking zorgen bij mijn Chinese post! Een Nederlander hier in Shenzhen verstuurt al z'n spullen via Hong Kong, omdat hij de Chinese post ook niet vertrouwt. Dat gezegd, bestellen Chinezen wel massaal gewoon via Taobao en binnen China lijkt de post/bezorging beter te werken.
Zoals de OP ook al aangaf: er wordt veel nep verkocht. Kijk goed naar de reputatie van de verkoper (op sites als taobao en paipai) en naar de reacties van andere klanten. Als je dit doet, dan zit het meestal wel goed.
1) http://www.taobao.com/ - Online winkelplatform waar kleine (en grote) bedrijven webwinkels inrichten en direct verkopen. Je kan vaak ook met de eigenaar chatten (klein blauw msn-achtig icoontje bovenin de shop pagina). Gebruik van Google Translate (bijvoorbeeld in Chrome) is wel aan te raden, aangezien alles in het Chinees is.
2) http://www.paipai.com/ - Ongeveer hetzelfde als Taobao, maar dan gemaakt door een ander Chinees bedrijf (Tencent). Is kleiner, maar heeft soms ook leuke promoties.
3) http://www.price.com.hk/ - Chinezen kopen bij voorkeur duurdere goederen (ipads, cameras, laptops etc) in Hong Kong vanwege de lagere prijzen. Deze website is een prijsvergelijker (pricewatch) voor de HK markt. De laagste prijzen die je op Taobao ziet, zijn vaak illegale import vanuit Hong Kong. De informatie is echter niet zo precies als bij pricewatch en regelmatig zie je shops ertussen staan die de artikelen niet verkopen. Sommige shops hebben bovendien geen internetwinkel.
4) http://www.fortress.com.hk/ - Een bekende (doch niet de goedkoopste) HK electronica zaak, staat goed bekend bij enkele Chinese collega's. Er is ook een Engelse versie van beschikbaar.
Tenslotte nog een ervaring met de Chinese post: die is super onbetrouwbaar. Regelmatig problemen gehad dat pakketjes uit Nederland naar China niet aankwamen en gewoon 'verdwenen'. Ik zou dus altijd tenminste voor tracking zorgen bij mijn Chinese post! Een Nederlander hier in Shenzhen verstuurt al z'n spullen via Hong Kong, omdat hij de Chinese post ook niet vertrouwt. Dat gezegd, bestellen Chinezen wel massaal gewoon via Taobao en binnen China lijkt de post/bezorging beter te werken.
Zoals de OP ook al aangaf: er wordt veel nep verkocht. Kijk goed naar de reputatie van de verkoper (op sites als taobao en paipai) en naar de reacties van andere klanten. Als je dit doet, dan zit het meestal wel goed.
[ Voor 20% gewijzigd door T.T. op 31-10-2011 07:04 ]
Naam: Mobile-i Car Camera
Shop: DealExtreme
SKU: 100329
Getest met:
Lenovo Thinkpad E420
Windows 7 Professional x64 Nederlands
8GB Kingston Micro-SD HC Card
Verpakking
De bovenkant van de verpakking:

De camera komt in een doosje dat stevig aanvoelt en niet zo snel kapot zal gaan tijdens de transport.
De onderkant van de verpakking:

De camera wordt geleverd met een aantal accessoires, er is geen software meegeleverd, maar de camera wordt vanzelf herkend. Verder bevinden zich in de doos:
- De camera
- Oplader voor in de auto
- Houder voor in de auto
- USB kabel
- Mini-HMDI naar HDMI kabel
- Jack naar Tulp kabel
De verpakking met accessoires:

Bij het uitpakken van de camera zien we de volgende inhoud, om een beeld te geven van het formaat heb ik de camera naast mijn iPhone 4 gehouden.
Formaat vergelijking:

Gebruik
Wanneer we de camera van dichtbij bekijken, zien we dat het apparaat een gebogen vorm heeft om het makkelijker te maken om te filmen, daarnaast bevinden zich aantal knoppen en uitgangen. Ik zal alles benoemen.
- On/Off knop Aan/Uit zetten
- Menu knop Menu oproepen
- OK knop Opnemen/Selecteren in menu
- Mode knop Wisselen tussen verschillende modes
- Up knop Navigatie door het menu
- Down knop Navigatie door het menu
- Mini-HDMI uitgang Voor weergave op TV
- TV-out Voor weergave op TV
- USB mini uitgang Voor het overzetten van de data
- DC5V uitgang Voor het opladen
- Micro-SD kaart ingang Dataopslag kaart
- Schroefdraad voor de houder Punt om de houder vast te maken
Vooraanzicht van de camera:

Linker zijaanzicht van de camera:

Rechter zijaanzicht van de camera:

Achter aanzicht van de camera:

Bij het aanzetten van de camera gaat de camera meteen in filmmode en begint te filmen. Wanneer de menu knop gebruikt wordt gebeurt komt het volgende menu in beeld. Er zijn een aantal instellingen zoals de opname resolutie en de datum stempel.
Menu Filmmodus:

Wanneer er twee keer achter elkaar op de menu knop gedrukt wordt komt het volgende menu in beeld, hier kunnen onder andere de output instellingen en de taal worden aangepast.
Menu Instellingen:

Testen
In het videomenu kan er gekozen worden voor verschillende resoluties voor de video’s, er is de mogelijkheid tussen 480p, 720p en 1080p, of de camera moet reageren bij beweging en of er een datum en tijd stempel onder de video moet komen.
Mijn 8GB Kingston Micro-SD HC Card gaf me een opnamecapaciteit van bijna 2 uur op de HD kwaliteiten en ongeveer 4 uur op 480p kwaliteit.
Ik heb gefilmd met de camera. De kwaliteit van de video’s verschillen redelijk van elkaar, het is alleen wel zo ook al film je op Full HD kwaliteit het is nooit echt 1080p, de kwaliteit van de video’s is goed, maar niet HD waardig. Het meest heb ik gebruik gemaakt van het filmen op 720p, maar dit is eerder een goede SD kwaliteit dan HD kwaliteit.
Waarschijnlijk wordt dit allemaal veroorzaakt door dat de camera gebruikt maakt van interpolatie om de resoluties op te schalen.
Wat wel opvalt is dat het geluid van de video’s erg zacht is, maar dit is waarschijnlijk gedaan om de ruis tegen te houden wanneer de camera gebruikt wordt bij hoge snelheden.
Een leuke extra is dat de camera ook gebruikt kan worden als webcam, ik heb deze functie kort getest in combinatie met Skype en dit werkte goed, helaas kon er geen geluid via de camera worden opgenomen.
Conclusie
Concluderend kan ik zeggen dat de camera een goede koop wanneer je op zoek bent naar een camera die in goede SD kwaliteit video´s kan opnemen. Wanneer je echt op zoek bent naar een camera die HD kwaliteit filmt zou ik toch nog even verder zoeken en zal je budget ook een stuk hoger liggen.
Shop: DealExtreme
SKU: 100329
Getest met:
Lenovo Thinkpad E420
Windows 7 Professional x64 Nederlands
8GB Kingston Micro-SD HC Card
Verpakking
De bovenkant van de verpakking:

De camera komt in een doosje dat stevig aanvoelt en niet zo snel kapot zal gaan tijdens de transport.
De onderkant van de verpakking:

De camera wordt geleverd met een aantal accessoires, er is geen software meegeleverd, maar de camera wordt vanzelf herkend. Verder bevinden zich in de doos:
- De camera
- Oplader voor in de auto
- Houder voor in de auto
- USB kabel
- Mini-HMDI naar HDMI kabel
- Jack naar Tulp kabel
De verpakking met accessoires:

Bij het uitpakken van de camera zien we de volgende inhoud, om een beeld te geven van het formaat heb ik de camera naast mijn iPhone 4 gehouden.
Formaat vergelijking:

Gebruik
Wanneer we de camera van dichtbij bekijken, zien we dat het apparaat een gebogen vorm heeft om het makkelijker te maken om te filmen, daarnaast bevinden zich aantal knoppen en uitgangen. Ik zal alles benoemen.
- On/Off knop Aan/Uit zetten
- Menu knop Menu oproepen
- OK knop Opnemen/Selecteren in menu
- Mode knop Wisselen tussen verschillende modes
- Up knop Navigatie door het menu
- Down knop Navigatie door het menu
- Mini-HDMI uitgang Voor weergave op TV
- TV-out Voor weergave op TV
- USB mini uitgang Voor het overzetten van de data
- DC5V uitgang Voor het opladen
- Micro-SD kaart ingang Dataopslag kaart
- Schroefdraad voor de houder Punt om de houder vast te maken
Vooraanzicht van de camera:

Linker zijaanzicht van de camera:

Rechter zijaanzicht van de camera:

Achter aanzicht van de camera:

Bij het aanzetten van de camera gaat de camera meteen in filmmode en begint te filmen. Wanneer de menu knop gebruikt wordt gebeurt komt het volgende menu in beeld. Er zijn een aantal instellingen zoals de opname resolutie en de datum stempel.
Menu Filmmodus:

Wanneer er twee keer achter elkaar op de menu knop gedrukt wordt komt het volgende menu in beeld, hier kunnen onder andere de output instellingen en de taal worden aangepast.
Menu Instellingen:

Testen
In het videomenu kan er gekozen worden voor verschillende resoluties voor de video’s, er is de mogelijkheid tussen 480p, 720p en 1080p, of de camera moet reageren bij beweging en of er een datum en tijd stempel onder de video moet komen.
Mijn 8GB Kingston Micro-SD HC Card gaf me een opnamecapaciteit van bijna 2 uur op de HD kwaliteiten en ongeveer 4 uur op 480p kwaliteit.
Ik heb gefilmd met de camera. De kwaliteit van de video’s verschillen redelijk van elkaar, het is alleen wel zo ook al film je op Full HD kwaliteit het is nooit echt 1080p, de kwaliteit van de video’s is goed, maar niet HD waardig. Het meest heb ik gebruik gemaakt van het filmen op 720p, maar dit is eerder een goede SD kwaliteit dan HD kwaliteit.
Waarschijnlijk wordt dit allemaal veroorzaakt door dat de camera gebruikt maakt van interpolatie om de resoluties op te schalen.
Wat wel opvalt is dat het geluid van de video’s erg zacht is, maar dit is waarschijnlijk gedaan om de ruis tegen te houden wanneer de camera gebruikt wordt bij hoge snelheden.
Een leuke extra is dat de camera ook gebruikt kan worden als webcam, ik heb deze functie kort getest in combinatie met Skype en dit werkte goed, helaas kon er geen geluid via de camera worden opgenomen.
Conclusie
Concluderend kan ik zeggen dat de camera een goede koop wanneer je op zoek bent naar een camera die in goede SD kwaliteit video´s kan opnemen. Wanneer je echt op zoek bent naar een camera die HD kwaliteit filmt zou ik toch nog even verder zoeken en zal je budget ook een stuk hoger liggen.
Zijn ze mooi op tijd mee, had de 26e al een bestelling gedaan. Op site staan beide artikelen die ik besteld heb zelfs nog in stock.Dear Customer,
Thanks for your purchase from Tmart.com.
Sorry to tell you that the item you ordered was just sold out.
It usually takes us 1-2 weeks to get it restock.
Once we get it,we will ship it to you.
If it is still out of stock 10 days later,we will refund to you.
If you need your items urgently, you may choose the other item in stock to replace it.
You may tell us the SKU NO. you choose in www.tmart.com.
Thanks for your understanding in advance.
Pls feel free to contact us if any question.
Have a nice day!
ViVi
Tmart.com service
Zijn al 3 minpunten voor Tmart.com
- Niet actuele in stock update
- late melding van niet op voorraad hebben van product
- Niet aangeven wélk product niet meer op voorraad is.
Jammer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Anoniem: 421766
Lol pakketje aan hoesjes voor mijn telefoon staat nog op packaging en split vanwege screenprotectors, dx sneller inpakken mag wel!!!
weet iemand een betrouwbaare shop op tabao voor dr dre studio's ? en een goede tussenpersoon .
En hoeveel het totaal kost dan (met verzendkosten)
Er zijn meedere shops die ik kan aanraden maar voor mij tot nu toe de goedkoopste (Prijs/Kwaliteit) is en blijft www.zarmark.com.jsper schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:33:
weet iemand een betrouwbaare shop op tabao voor dr dre studio's ? en een goede tussenpersoon .
Bij hun kan je vragen om Beats dan zoeken ze het op, of je stuurt ze een taobao link met beats die je zelf uitgezocht hebt
Voor beats geld hetzelfde als alle andere producten wil je beetje goede kwaliteit moet je iets meer uitgeven. Op taobao staan ze ook dat je totaal 15 usd kwijt bent.. maar of je dat wilt

[ Voor 3% gewijzigd door tokko1 op 01-11-2011 08:39 ]
Ik heb deze oordopjes, en de L van links staat opsekop, en er zijn geen andere oordopjes meegeleverd en ook geen doos, maar de kwaliteit is wel verbazend goed (minimaal zo goed als mn oordopjes van Sennheiser die ik 3 à 4 jaar geleden heb gekocht voor toen 50 euro. Heb al heel vaak besteld op DealExtreme, en pas nog een nep-BBTorch op Ahappydeal, maar nog geen problemen gehad met douane.Damocles.NL schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:33:
[...]
Nou, voor 7,25 kan ik niet raden wat voor koptelefoons je hebt gekocht. Het zullen we Beats zijn, maar voor dat geld kan het nooit wat zijn.
Ik heb deze:
http://www.deal-cool.com/...HiFi-Stereo-Earphones.htm
Komen, zoals te zien is op de foto's en filmpjes, in een mooie doos met verschillende oordopjes en een opbergdoosje.
Geluid is ook wel goed te noemen. Niet spectaculair ofso...
Maar hier mogen we het er helemaal niet over hebben eigenlijk
Komen, zoals te zien is op de foto's en filmpjes, in een mooie doos met verschillende oordopjes en een opbergdoosje.
hoelang heeft het geduurd vanaf de bestelling dat je ze had ?Loek92 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:40:
Ik heb deze:
en is de doos stevig ?
Een weekjsper schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:41:
[...]
hoelang heeft het geduurd vanaf de bestelling dat je ze had ?
en is de doos stevig ?
Of de doos stevig is... Ik zou er best op durven te gaan staan, dat overleeft 'ie wel denk ik
vet dat kan ook op de solo hd van everybuying daar was hij ook best wel zwaar (dedoos) .Loek92 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:28:
[...]
Een week![]()
Of de doos stevig is... Ik zou er best op durven te gaan staan, dat overleeft 'ie wel denk ik
maar heb ik hem ook besteld ;D
25 oktober wat besteld bij BiC.
Nu 6 dagen later heb ik het al binnen.
Zeker mijn snelste tot dus ver :-)!
Nu 6 dagen later heb ik het al binnen.
Zeker mijn snelste tot dus ver :-)!
⏩ PVOutput☀️
Maarja, je kan ook dezelfde van 15usd kopen bij iemand die je voor 45 naait. je weet t niet...tokko1 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:38:
[...]
Er zijn meedere shops die ik kan aanraden maar voor mij tot nu toe de goedkoopste (Prijs/Kwaliteit) is en blijft www.zarmark.com.
Bij hun kan je vragen om Beats dan zoeken ze het op, of je stuurt ze een taobao link met beats die je zelf uitgezocht hebt(±75 usd inc shipping)
Voor beats geld hetzelfde als alle andere producten wil je beetje goede kwaliteit moet je iets meer uitgeven. Op taobao staan ze ook dat je totaal 15 usd kwijt bent.. maar of je dat wilt
Heeft er iemand ervaring mee met een mobiel kopen in china?
en er zit meestal wel een tv optie op en werkt dat ook en de rest wat er op zit?
en er zit meestal wel een tv optie op en werkt dat ook en de rest wat er op zit?
Ik zou het niet doen.gs1 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:27:
Heeft er iemand ervaring mee met een mobiel kopen in china?
Vaak is het prut, nep en is het niet van wat je er van verwacht.
Gewoon de ZTE Blade kopen in de NL winkel, heb je en een leuk toestel, plus android :-)!
⏩ PVOutput☀️
Deze keer is de bestelling uit het UK warehouse van DX dan goed verlopen. Besteld op 27/10 (28e shipped) en vandaag 1/11 bezorgd. Da's dus drie werkdagen van bestellen tot in huis en dat is erg netjes. Alleen die tracking werkte dus niet via DX zelf, wel via packagetrackr.com.
De zending uit China staat sinds vandaag ook op 'shipped' en daar leidt de trackinglink me wel naar iets dat in principe wel werkt (China Post) alhoewel het nummer daar nog niet bekend is maar dat zal wel veranderen neem ik aan.
Blijkbaar is de tracking vanuit het UK warehouse nog niet helemaal in orde wat betreft de implementatie op de site. Bij packagetrackr en via hun bij Parcelforce werkte de tracking wel.
De zending uit China staat sinds vandaag ook op 'shipped' en daar leidt de trackinglink me wel naar iets dat in principe wel werkt (China Post) alhoewel het nummer daar nog niet bekend is maar dat zal wel veranderen neem ik aan.
Blijkbaar is de tracking vanuit het UK warehouse nog niet helemaal in orde wat betreft de implementatie op de site. Bij packagetrackr en via hun bij Parcelforce werkte de tracking wel.
Wel als je ze alletwee hebtj3ffr3-y schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:22:
[...]
Maarja, je kan ook dezelfde van 15usd kopen bij iemand die je voor 45 naait. je weet t niet...
-
[ Voor 99% gewijzigd door PixellBox op 19-06-2013 21:33 ]
Ik zou daarvoor ook even bij de lokale action en andere budget zaken kijken. 300 stuks zal een redelijk pakket worden en kan je er zeker van zijn dat je BTW moet gaan betalen.
http://www.buyincoins.com...le-white-product-623.htmlPixellBox schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:08:
Beste Medetweakers,
Ik heb op korte termijn ± 300 led kaarsjes/ thee lichtjes (inclusief batterij) nodig (warm/ geel licht).
Ik heb al even rond gekeken op verscheidene Chinese sites maar kom dan uit op hoge prijzen per stuk.
Vervolgens op DHgate, Alibaba en Aliexpres gekeken waar het allemaal een stuk goedkoper is bij aankoop van grote aantallen. Ook nog even gekeken op Taobao.com maar ik denk dat dat te veel tijd in beslag gaat nemen (tussenpersoon etc.)
Nu mijn vragen:
- Waar kan ik deze kaarsjes het goedkoopst krijgen (misschien dat jullie nog tips hebben)?
- Hoelang gaat het hele proces in beslag nemen (inpakken, verzenden, douane, etc.)?
- Moet ik nog rekening houden met extra kosten, zoja hoeveel (denk zelf alleen verzend & douane kosten)?
- Kan dit nog tegen gehouden worden/ vernietigd worden bij de douane (voor zover ik weet zijn led kaarsjes niet illegaal)?
- Nog andere info waar ik van op de hoogte moet zijn, voor ik de led kaarsjes aanschaf?
Bij voorbaat dank!
of
http://www.buyincoins.com...r-sensor-product-625.html
of
http://www.buyincoins.com...646d387.image.120x120.jpg
Noteer dan ook meteen even dat je met de code 10%ebay2011 over je order 10% korting krijgt. Daarnaast als je de coupon: NewCoupon gebruikt krijg je nog eens 5% extra. Die moet je dan bij het aanmelden bij de site gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door Damocles.NL op 01-11-2011 21:18 ]
Misschien omslachtig, maar verdeel het in pakjes van maximaal 25 dollar. En bestel ze bij Buyincoins.com.PixellBox schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:08:
Beste Medetweakers,
Ik heb op korte termijn ± 300 led kaarsjes/ thee lichtjes (inclusief batterij) nodig (warm/ geel licht).
Ik heb al even rond gekeken op verscheidene Chinese sites maar kom dan uit op hoge prijzen per stuk.
Vervolgens op DHgate, Alibaba en Aliexpres gekeken waar het allemaal een stuk goedkoper is bij aankoop van grote aantallen. Ook nog even gekeken op Taobao.com maar ik denk dat dat te veel tijd in beslag gaat nemen (tussenpersoon etc.)
Nu mijn vragen:
- Waar kan ik deze kaarsjes het goedkoopst krijgen (misschien dat jullie nog tips hebben)?
- Hoelang gaat het hele proces in beslag nemen (inpakken, verzenden, douane, etc.)?
- Moet ik nog rekening houden met extra kosten, zoja hoeveel (denk zelf alleen verzend & douane kosten)?
- Kan dit nog tegen gehouden worden/ vernietigd worden bij de douane (voor zover ik weet zijn led kaarsjes niet illegaal)?
- Nog andere info waar ik van op de hoogte moet zijn, voor ik de led kaarsjes aanschaf?
Bij voorbaat dank!
Betrouwbaar, en verzending binnen 24 uur.
Krijg je geen geklooi met douane, immers het pakketje is onder de gestelde 22 euro belastingvrijlimiet.
⏩ PVOutput☀️
Over het algemeen zijn 300 kaarsjes niet voor persoonlijk gebruik, maar bedrijfsmatig. Hierdoor is het mogelijk om de te betalen belasting gewoon in mindering te brengen bij de aangifte en is het dus geen enkel probleem om de hele bestelling in 1 keer te bestellen (tenminste, dat lijkt mij dan...)
Nou voor het eerst is mijn BIC bestelling van 30$ aangehouden door de Douane in China.
Ik heb het pakje binnen 3 dagen ontvangen na dat deze bij de douane in china lag,
met allemaal papieren er bij van de chinese customs.
En werd uit eindelijk verzonden via EMS naar nederland.
Ik hoefde helemaal niets te betalen dus vind het maar vreemd.
Ik heb het pakje binnen 3 dagen ontvangen na dat deze bij de douane in china lag,
raarslabetje schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:00:
Nou voor het eerst is mijn BIC bestelling van 30$ aangehouden door de Douane in China.
-
[ Voor 99% gewijzigd door PixellBox op 19-06-2013 21:33 ]
Ja hij was een heel stuk sneller,jsper schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:01:
[...]
raarmaar hij was dus eigenlijk sneller dan normaal ?
het kaartje zat op het pakket met EMS,
samen met een boel tape waar op stond: China Post.
En daar in een hoop formulieren ingevuld met mijn gegevens en weet ik wat.
-
[ Voor 100% gewijzigd door PixellBox op 19-06-2013 21:33 ]
http://www.aliexpress.com...tner=CJ&channel=affiliatePixellBox schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:07:
Bedankt voor jullie snelle respond!
@ Damcles1, Ik denk niet dat ze 300 stuks hebben liggen bij de Action en op is vaak ook op. Al zal ik morgen contact opnemen met het hoofdkantoor.
@ Damcles2, die had ik inderdaad al gezien (ben bekend met BIC), echter is dat toch vrij prijzig als ik op een wholesale site (DHGate, alibaba etc.) per lichtje ± 0,70 USD betaal.
@ Quad, Ik ben er van op de hoogte dat alles onder de 22 euro belasting vrij is, al doen ze er vaak niet zo moeilijk over (spreek uit ervaring). Tevens is extra BTW betalen niet een heel groot probleem (mits ik een groot zou inkopen op een wholesale site).
@ Eppo, In dit geval is belasting aftrek helaas niet mogelijk, dus dat feest gaat niet door
Iemand hier ervaring met wholesale sites?
Dit leek mij wel een goede deal (x5) KLIK
Hoop Z.S.M. van jullie te horen, wil graag snel bestellen (haastige spoed is nooit goed, I know)
Komt op 231$ = 168,3euro
Computers make very fast, very accurate mistakes.
+ >$4000 shipping kostentc982 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:21:
[...]
http://www.aliexpress.com...tner=CJ&channel=affiliate
Komt op 231$ = 168,3euro

Bij mij is het free shipping to Belgium. Het lijkt me dan ook wel logisch dat dit geen 4000$ zal zijn, even contact opnemen en het probleem is direct van de baan.
Let wel op dat die goedkope LED kaarsjes niet flikkeren, zoals de duurdere varianten. Als het er niet expliciet bijstaat dat ze flikkeren, dan doen ze het zeer waarschijnlijk niet. Dat doet toch afbreuk aan het hele concept. Ik heb zelf van die Philips LED kaarsjes die flikkeren en die zien er best realistisch uit.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Ik heb een bestelling gedaan bij focalprice, deze is 24 oktober verzonden, ik heb een tracking code gekregen maar deze werkt nu nog steeds niet ik krijg nog steeds de melding cannot find a suitable item.
Moet ik al actie ondernemen?
Anoniem: 99190
Op welke site track je het nummer? En het tracken van china post is vaak wel erg langzaam.murfie121 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:41:
Ik heb een bestelling gedaan bij focalprice, deze is 24 oktober verzonden, ik heb een tracking code gekregen maar deze werkt nu nog steeds niet ik krijg nog steeds de melding cannot find a suitable item.
ik heb vandaag een pakketje gekregen van eforchina.com,
kheb wat goedkope oortjes besteld om te kijken hoelang de verzending duurt.
het duurde bij mij 1 week.
kheb wat goedkope oortjes besteld om te kijken hoelang de verzending duurt.
het duurde bij mij 1 week.
Ik wacht nog steeds op me pakketje van DX besteld op 29 september. Het zal wel weer ergens zoekgeraakt zijn ofzo-.-.
Nog een artikeltje over laserpointers:
http://112hm.nl/2011/10/3...en-gouda-i-v-m-laserlamp/
Nog een artikeltje over laserpointers:
http://112hm.nl/2011/10/3...en-gouda-i-v-m-laserlamp/
Ik track hem hier: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0Anoniem: 99190 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:21:
[...]
Op welke site track je het nummer? En het tracken van china post is vaak wel erg langzaam.
Het is dat helicoptertje dat bij focalprice een paar weken geleden in de aanbieding was voor 19,50
deze is 24 Oktober verzonden ongeveer een week naar bestelling.
Ipv tracking status, vul je gegevens eens in bij Item Tracking.murfie121 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:41:
⏩ PVOutput☀️
Daar vind hij helaas ook niks, ik krijg dezelfde melding.Quad schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:27:
[...]
Ipv tracking status, vul je gegevens eens in bij Item Tracking.
Kreeg net een mailtje van DX dat mijn RMA order is verzonden. Blijkbaar had ik 2 dagen geleden al antwoord gehad op mijn RMA request, maar daar krijg je blijkbaar geen melding van via de mail.
Krijg nu een nieuw setje batterijen omdat degene die ik nu heb niet helemaal naar behoren werken. En ik mag dit setje gewoon houden, helemaal top
.
Krijg nu een nieuw setje batterijen omdat degene die ik nu heb niet helemaal naar behoren werken. En ik mag dit setje gewoon houden, helemaal top
-
[ Voor 100% gewijzigd door PixellBox op 19-06-2013 21:34 ]
Anoniem: 421766
Ik heb dus een HKP tracking, maar deze doet het niet duurt die verwerking, werkelijk langer dan voorheen?
Wat is er mis, en heb je gezegd tegen ze?Anoniem: 427009 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:08:
[...]
ik heb tevens al een witte beats studio van DX thuis maar die doet t niet meer naar behoren en heb een ticket openstaan.
deze binnen gekregen vandaag http://www.everbuying.com/product51320.html
mooie doos alleen er zijn wat afwerkings slordigheidjes nu nog wachten op die van deal cool of die beter zijn (de duurderen )
mooie doos alleen er zijn wat afwerkings slordigheidjes nu nog wachten op die van deal cool of die beter zijn (de duurderen )
Anoniem: 429173
Vandaag mijn eerste dealextreme paketje binnengekregen.
Alles werkt perfect en het duurde maar 9 dagen om de bezorgen!
Volgens mij is dit redelijk snel.
Alles werkt perfect en het duurde maar 9 dagen om de bezorgen!
Volgens mij is dit redelijk snel.
Anoniem: 397820
Gisteren me paketje gekregen van dealextreme,
Ik had een PRO DUO memory stick gekocht van 16 gb (15.1GB eigelijk)
Ach dat vin ik et minste, 20 euro voor 15 gb is nog steeds super goedkoop.
(Btw deze is namaak, Er staat SONY op, achja sinds de duane et niet opendeed geeft et niet)
http://www.dealextreme.co...uo-memory-card-16gb-15682
Ik kan je wel aanraden je deze niet koopt,
Ik raad je aan deze echter wel te kopen,
http://www.dealextreme.co...uo-memory-card-16gb-44845
De snelheid heeft een groter verschil dan ik dacht,
http://www.dealextreme.co...os.dx/sku.15682~id.136519
Btw dat is een screenshot dat ik heb gemaakt en toegstuurdt heb naar DX
En als je dan naar de andere PRO duo MS kijkt zie je dat iemand anders dit aangaf
http://www.dealextreme.co...0d8-beac-c14fa8bbff37.jpg
Best veel verschil als je et mij vraagt, (Die dat trager is zelfs wat duurder, maar 20 cent lol maarja)
Ik had een PRO DUO memory stick gekocht van 16 gb (15.1GB eigelijk)
Ach dat vin ik et minste, 20 euro voor 15 gb is nog steeds super goedkoop.
(Btw deze is namaak, Er staat SONY op, achja sinds de duane et niet opendeed geeft et niet)
http://www.dealextreme.co...uo-memory-card-16gb-15682
Ik kan je wel aanraden je deze niet koopt,
Ik raad je aan deze echter wel te kopen,
http://www.dealextreme.co...uo-memory-card-16gb-44845
De snelheid heeft een groter verschil dan ik dacht,
http://www.dealextreme.co...os.dx/sku.15682~id.136519
Btw dat is een screenshot dat ik heb gemaakt en toegstuurdt heb naar DX
En als je dan naar de andere PRO duo MS kijkt zie je dat iemand anders dit aangaf
http://www.dealextreme.co...0d8-beac-c14fa8bbff37.jpg
Best veel verschil als je et mij vraagt, (Die dat trager is zelfs wat duurder, maar 20 cent lol maarja)
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 397820 op 03-11-2011 22:39 ]
Die 2 headphone's die ik een weekje of 2 (beide aparte orders) terug heb besteld zijn beide 'onderschept'. Dit is de eerste keer dat er iets word 'onderschept' wat voor mij uit china komt. Meer mensen hier last van of heb ik opeens een keertje de pechprijs? Nou moet ik wel bekennen dat ik meestal wat 'vreemder' spul (wat meer waard is dan €22) uit china laat komen (OBD dingetjes voor auto's, kabels, gadgets en computer onderdelen).
Solo HD's bedoel je?Snoekebeest schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:14:
Die 2 headphone's die ik een weekje of 2 (beide aparte orders) terug heb besteld zijn beide 'onderschept'. Dit is de eerste keer dat er iets word 'onderschept' wat voor mij uit china komt. Meer mensen hier last van of heb ik opeens een keertje de pechprijs? Nou moet ik wel bekennen dat ik meestal wat 'vreemder' spul (wat meer waard is dan €22) uit china laat komen (OBD dingetjes voor auto's, kabels, gadgets en computer onderdelen).
Mijn beats zijn ook weer onderschept. Was RMA gevalletje dus kijken of ik weer inklaring's rechten moet betalen. Verder heb ik aantal beats op ander adres bestelt en die zijn niet achter gehouden haha.
Tour of solo?s1ck schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:40:
Mijn beats zijn ook weer onderschept. Was RMA gevalletje dus kijken of ik weer inklaring's rechten moet betalen. Verder heb ik aantal beats op ander adres bestelt en die zijn niet achter gehouden haha.
Ja, maar hoe zijn de dopjes zelf? Goede kwaliteit en mooi geluid"?jsper schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:04:
deze binnen gekregen vandaag http://www.everbuying.com/product51320.html
beter dan de goedkopen van dealextremeDamocles.NL schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:49:
[...]
Ja, maar hoe zijn de dopjes zelf? Goede kwaliteit en mooi geluid"?
Anoniem: 429212
NETHERLANDS
Wednesday, November 2, 2011
DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE
Tuesday, November 1, 2011
ARRIVAL AT TRANSIT OFFICE OF EXCHANGE
CHINA
POSTING
Hoe lang duurt het waarschijnlijk nog voordat ik m'n pakketje ontvang (gekocht met DX btw)
CHINA
POSTING
Hoe lang duurt het waarschijnlijk nog voordat ik m'n pakketje ontvang (gekocht met DX btw)
Weet niemand?Anoniem: 429212 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:58:
NETHERLANDS
CHINA
POSTING
Hou rekening met 15 tot 35 werkdagen.
⏩ PVOutput☀️
Waar had je ze besteld?s1ck schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:40:
Mijn beats zijn ook weer onderschept. Was RMA gevalletje dus kijken of ik weer inklaring's rechten moet betalen.
~KLIK~Anoniem: 429212 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:07:
Wat betekent "DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE" ?
(mooi man, dat internet)
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Anoniem: 429212
de kans dat ik moet bijbetalen en/of dat de douane het pakketje tegenhoud is toch minder als ik zo'n $ 0.1 gift erbij heb?
Kerel, dit hele topic staat bomvol daarover, het vorige topic al helemaal. Staat genoeg info.
Het is geluk of pech hebben.
Het is geluk of pech hebben.
⏩ PVOutput☀️
Dat maakt echt helemaal niks uit. Maar kwaad kan het niet. Ik doe het eigenlijk nooit en merk ook geen verschil in behandeling van pakketjes.Anoniem: 429212 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:49:
de kans dat ik moet bijbetalen en/of dat de douane het pakketje tegenhoud is toch minder als ik zo'n $ 0.1 gift erbij heb?
de verzendtijden zijn veranderd het duurt normaal nu tussen de 4 tot 7 dagen of heb ik het verkeerd?Quad schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:02:
[...]
Weet niemand?
Hou rekening met 15 tot 35 werkdagen.
Ik bedoel dat het verschilt per bestelling.Anoniem: 418149 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:21:
[...]
de verzendtijden zijn veranderd het duurt normaal nu tussen de 4 tot 7 dagen of heb ik het verkeerd?
Soms duurt het weken, soms een enkele, snap je het verschil?
Ik zeg dus dat het onbekend is wanneer een bestelling binnen komt.
⏩ PVOutput☀️
Is het niet slimmer om aangifte te doen bij inklaringen en dan alleen maar 9,50 te betalen? Ipv 22 euro. Die inklarings kosten kun je dan vermijden. Mijn beats waren ook ingenomen en moest aan de deur betalen. Maar er stond op de brief dat de inklaringskosten kunnen worden vermeden als je aangifte doet. Lijkt me handiger dan gokken ???
Is er iemand die ook zo'n ellende heeft bij offers van dealextreme?
Tot op heden 3 zaken besteld sinds augustus.
1 x 2,5 inch usb casing, een aantal mr16 ledlampen en een rc helicopter.
Van die 3 dingen zijn enkel de ledlampen aangekomen. De USB casing verstuurd in augustus is nooit aangekomen.
Als ik de ledlamp bestelling, voor aardig wat geld, bekijk ben ik volledig in het zak gezet.
De lampjes staan gespecifieerd als zijnde 5,5 Watt en rond de 400 Lumen. Deze moesten mijn 4 Watt 300 Lumen vervangen. Na het vervangen bleef de kamer donker. Meten is weten dacht ik en ik kwam uit op 3Watt en nog geen 100 Lumen. 1 lampje stond een beetje open aan de leds en zag ik als 'driver' een weerstand. Dit zegt voor mij al genoeg.
Echt low quality en in het zak gezet dus.
Aan DX gemeld en in totaal $8 terug gekregen van een hoge som maar nu zit ik hier met een hoop waardeloze mr16's.
De helicopter die op dezelfde dag in China vertrokken is als mijn ledlampen is nog steeds niet toegekomen. (de lampen nu 2,5 weken geleden).
De helicopter is echter een verjaardagsgeschenk voor mijn petekind maandag en zit ik nu in de ellende dat ik vandaag nog iets gepast mag gaan kopen.
Nu blijft de tracking status staan op 'heading for .......' sent on 3-10 en daar blijft het bij. Ook de ledlampen die wel toegekomen waren staan nog steeds in deze status op de site.
Ik lees andere slechte berichten op het forum van zaken die niet aankomen, of met enorme vertraging, en spullen die helemaal niet doen wat ze zouden moeten doen.
DX offers = afblijven
Tot op heden 3 zaken besteld sinds augustus.
1 x 2,5 inch usb casing, een aantal mr16 ledlampen en een rc helicopter.
Van die 3 dingen zijn enkel de ledlampen aangekomen. De USB casing verstuurd in augustus is nooit aangekomen.
Als ik de ledlamp bestelling, voor aardig wat geld, bekijk ben ik volledig in het zak gezet.
De lampjes staan gespecifieerd als zijnde 5,5 Watt en rond de 400 Lumen. Deze moesten mijn 4 Watt 300 Lumen vervangen. Na het vervangen bleef de kamer donker. Meten is weten dacht ik en ik kwam uit op 3Watt en nog geen 100 Lumen. 1 lampje stond een beetje open aan de leds en zag ik als 'driver' een weerstand. Dit zegt voor mij al genoeg.
Echt low quality en in het zak gezet dus.
Aan DX gemeld en in totaal $8 terug gekregen van een hoge som maar nu zit ik hier met een hoop waardeloze mr16's.
De helicopter die op dezelfde dag in China vertrokken is als mijn ledlampen is nog steeds niet toegekomen. (de lampen nu 2,5 weken geleden).
De helicopter is echter een verjaardagsgeschenk voor mijn petekind maandag en zit ik nu in de ellende dat ik vandaag nog iets gepast mag gaan kopen.
Nu blijft de tracking status staan op 'heading for .......' sent on 3-10 en daar blijft het bij. Ook de ledlampen die wel toegekomen waren staan nog steeds in deze status op de site.
Ik lees andere slechte berichten op het forum van zaken die niet aankomen, of met enorme vertraging, en spullen die helemaal niet doen wat ze zouden moeten doen.
DX offers = afblijven
Vanuit mijn oogpunt moet je voor de meestal lage prijs maar het risico willen nemen dat iets niet aankomt of heel lang duurt.
Zoals je zelf al aangeeft hoeft DX niet altijd betrouwbaar te zijn, je hebt die reacties ook gelezen dus je wist het risico voordat je ging bestellen.
Neemt natuurlijk niet weg dat het niet leuk is maar als je voor safe wilt gaan moet je maar bij een Nederlandse/fysieke winkel kopen.
Zoals je zelf al aangeeft hoeft DX niet altijd betrouwbaar te zijn, je hebt die reacties ook gelezen dus je wist het risico voordat je ging bestellen.
Neemt natuurlijk niet weg dat het niet leuk is maar als je voor safe wilt gaan moet je maar bij een Nederlandse/fysieke winkel kopen.
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
En daarbij, op een of andere manier valt men eerder over een enkele negatieve ervaring dan positieve.
Zoals Dutch Lion al aangeeft, de prijs is er ook naar. Je kan niet altijd verwachten dat het HQ stuff is.
Het is goed dat je je ervaringen plaatst, maar gelijk na 1 maal een bedrijf afslachten zijn ze het ook niet waard.
Heb inmiddels meerdere malen wat besteld, het is altijd aangekomen en prima support e.d.
Zoals Dutch Lion al aangeeft, de prijs is er ook naar. Je kan niet altijd verwachten dat het HQ stuff is.
Het is goed dat je je ervaringen plaatst, maar gelijk na 1 maal een bedrijf afslachten zijn ze het ook niet waard.
Heb inmiddels meerdere malen wat besteld, het is altijd aangekomen en prima support e.d.
⏩ PVOutput☀️
Laat ons zeggen dat ik al bestel sinds 2008 bij DX dus ik ken het reilen en zeilen ondertussen wel.
Als ik het aantal pagina's bekijk aan wat ik er al besteld heb zit ik over de 10, dus ervaring zat dacht ik.
Het blijkt mij echter dat de offers een complete no go zijn. De rest weet je dat het wel eens rommel kan zijn of eigenlijk schitterend spul. Gisteren nog een screenprotector ontvangen voor mijn ZTE die ik op 21/10 had besteld en die dingen zijn goed.
Eigenlijk alle screenprotectors die ik daar al heb besteld heb zijn van zeer goede kwaliteit.
Volgens mij zijn die offers restpartijen die leveranciers nergens kwijtgeraken en deze worden dan via DX opgestuurd. DX gebruikt dan low priority van China post. Hoe verklaar je anders dat er ondertussen 5 andere dingen die later zijn besteld, maar van DX zelf (niet offers), al zijn aangekomen terwijl de offers veel langer onderweg zijn en niet toekomen?
Ik ben heus niet de enige die issues heeft met DX offers.
Als ik het aantal pagina's bekijk aan wat ik er al besteld heb zit ik over de 10, dus ervaring zat dacht ik.
Het blijkt mij echter dat de offers een complete no go zijn. De rest weet je dat het wel eens rommel kan zijn of eigenlijk schitterend spul. Gisteren nog een screenprotector ontvangen voor mijn ZTE die ik op 21/10 had besteld en die dingen zijn goed.
Eigenlijk alle screenprotectors die ik daar al heb besteld heb zijn van zeer goede kwaliteit.
Volgens mij zijn die offers restpartijen die leveranciers nergens kwijtgeraken en deze worden dan via DX opgestuurd. DX gebruikt dan low priority van China post. Hoe verklaar je anders dat er ondertussen 5 andere dingen die later zijn besteld, maar van DX zelf (niet offers), al zijn aangekomen terwijl de offers veel langer onderweg zijn en niet toekomen?
Ik ben heus niet de enige die issues heeft met DX offers.
Ik heb 2x iets besteld bij offers. 1 keer duurde het heel lang, was klein prulding. 2e keer ging behoorlijk snel, 2 weken. Was een iets groter artikel. Het kan snel, het kan langzaam. Het is gewoon een zaak van geduld hebbe
Ik denk dat ze die dinge gewoon in het vliegtuig gooien als er nog ruimte is ofzo. Geen ruimte, volgende keer ofzo xD
Ben ik de enige die niet kan inloggen op DX? Ik krijg steeds de melding 'Oops! The page is temporarily unavailable.'
Sinds gisteren al
My bad, als je een verkeerde combinatie username/password invoert krijg je een pagina die niet bestaat, hence de 404. Wanneer je alleen een foutief ww invoert krijg je wel netjes een error. Beetje raar dat je dan een 404 krijg, maargoed

[ Voor 46% gewijzigd door Puch-Maxi op 04-11-2011 14:06 ]
My favorite programming language is solder.
Mijn helikopter die een aantal weken geleden in aanbieding stond op FC is vandaag aangeboden geweest. Jammer genoeg was mijn vrouw nog niet wakker en kan ik het pas maandag gaan halen op het postkantoor
Welke datum was die van jou verzonden?spleethoven schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:10:
Mijn helikopter die een aantal weken geleden in aanbieding stond op FC is vandaag aangeboden geweest. Jammer genoeg was mijn vrouw nog niet wakker en kan ik het pas maandag gaan halen op het postkantoor
Mijn Heli is nog niet aangeboden helaas, maar hopelijk komt hij dan wel snel!
(PS. van mij is op 24/10/11 geshipped)
die van mij is ook verzonden op de 24 alleen ik krijg nog steeds bij de tracking cannot find a suitable item misschien een verkeer nummer gekregen of de sticker is beschadigd, ik watch af wat er gebeurd.tokko1 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:48:
[...]
Welke datum was die van jou verzonden?
Mijn Heli is nog niet aangeboden helaas, maar hopelijk komt hij dan wel snel!
(PS. van mij is op 24/10/11 geshipped)

De arrival date was een weekje later dus
[ Voor 33% gewijzigd door spleethoven op 04-11-2011 15:10 ]
Die van mij is trackingsloos gestuurd.. hehemurfie121 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:09:
[...]
die van mij is ook verzonden op de 24 alleen ik krijg nog steeds bij de tracking cannot find a suitable item misschien een verkeer nummer gekregen of de sticker is beschadigd, ik watch af wat er gebeurd.
21/10 besteld
2/11 geleverd
Weer een zeer snelle levering van DX! Met deze keer in de verpakking:
- Zwarte Xbox 360 controller
- AC battery charger voor camera accu's
- 2 camera accu's voor mijn Sony Cybershot camera
- USB naar 240v plug
- GB naar EU stekker (voor charger)
- Blackberry kabeltje
Over alles weer zeer tevreden tot nu toe. Xbox controller is gelijk aan het origineel, zat ook in een Microsoft verpakking, over de echtheid valt uiteraard weer te twitsten, maar daar ga ik hier niet op in.
Charger voelt gewoon prima stevig aan, niks cheaps aan op te merken. Batterijen zijn de chinese variant van de originele die ik al heb. Nog niet echt gebruikt, het zal me benieuwen!
De rest was klein grut wat ook prima zijn werk doet, de charger hangt m.b.v. de GB naar EU plug aan het stopcontact nu. USB naar 240V plug werkt ook prima. BB kabeltje nog niet getest.
Oordeel: weer ronduit tevreden voor het geld (nog geen 30 euro totaal).
2/11 geleverd
Weer een zeer snelle levering van DX! Met deze keer in de verpakking:
- Zwarte Xbox 360 controller
- AC battery charger voor camera accu's
- 2 camera accu's voor mijn Sony Cybershot camera
- USB naar 240v plug
- GB naar EU stekker (voor charger)
- Blackberry kabeltje
Over alles weer zeer tevreden tot nu toe. Xbox controller is gelijk aan het origineel, zat ook in een Microsoft verpakking, over de echtheid valt uiteraard weer te twitsten, maar daar ga ik hier niet op in.
Charger voelt gewoon prima stevig aan, niks cheaps aan op te merken. Batterijen zijn de chinese variant van de originele die ik al heb. Nog niet echt gebruikt, het zal me benieuwen!
De rest was klein grut wat ook prima zijn werk doet, de charger hangt m.b.v. de GB naar EU plug aan het stopcontact nu. USB naar 240V plug werkt ook prima. BB kabeltje nog niet getest.
Oordeel: weer ronduit tevreden voor het geld (nog geen 30 euro totaal).
Zou je willen laten weten wanneer je hem binnen hebt dan kan ik het een beetje timen wanneer die van mij zou moeten komen.tokko1 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:49:
[...]
Die van mij is trackingsloos gestuurd.. hehe
3 euro op mijn rekening storten.Anoniem: 426821 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:54:
Heeft iemand nog leuke aanraders die niet al te duur ziijn ?
Ik wil wat gaan bestellen via zarmark van TaoBao Maar waar kan ik de international shipping fee vinden want deze staat niet bij het totaal als ik de bestelling maak?
Even mailtje naar hun sturen lijkt me?murfie121 schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:06:
Ik wil wat gaan bestellen via zarmark van TaoBao Maar waar kan ik de international shipping fee vinden want deze staat niet bij het totaal als ik de bestelling maak?
Anoniem: 429173
Wachten totdat de postbode hem komt bezorgen.Anoniem: 418149 schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:26:
ik kan als sinds vrijdag me pakketje niet meer traceren
wat moet ik nu doen?
And remember ; the postman always rings twiceAnoniem: 429173 schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:27:
[...]
Wachten totdat de postbode hem komt bezorgen.
In welk opzicht kan je je pakket niet meer tracen? Werkt de Chinese Track en Trace of de Nederlandse Track & Trace het niet meer?Anoniem: 418149 schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:26:
ik kan als sinds vrijdag me pakketje niet meer traceren
wat moet ik nu doen?
*knip spam/oproep*
[ Voor 25% gewijzigd door Rukapul op 07-11-2011 16:24 ]
Waar is dat voor..?
Leuke fotootje, maar wat is de reden hier achter?
⏩ PVOutput☀️
wedstrijdQuad schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:39:
Waar is dat voor..?
*knip*
Ga die spam dan niet ook nog eens quoten
Ga die spam dan niet ook nog eens quoten
[ Voor 94% gewijzigd door Orion84 op 09-11-2011 20:13 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]