En daarom is de paypal van DX nu limited, omdat mensen zoals jij niet willen wachten op de nagelknipper van een cent. Als hij eenmaal verzonden is kunnen zij er weinig aan doen, hij is tenslotte verzonden. Echt triest hoe sommige consumenten met bedrijven omgaan.maartend schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:07:
[...]
Ja hoor, geld terugstorten als hij niet aankomt.
Wacht nooit te lang met aanmaken van een ticket.
Leidzaam afwachten is niet best, er komt nu te vaak iets niet aan van DX.
Ik koop nix dat ik niet nodig heb.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:11:
[...]
En daarom is de paypal van DX nu limited, omdat mensen zoals jij niet willen wachten op de nagelknipper van een cent. Als hij eenmaal verzonden is kunnen zij er weinig aan doen, hij is tenslotte verzonden. Echt triest hoe sommige consumenten met bedrijven omgaan.
En ik open pas een ticket, 44 dagen na bestelling, dikke maand na verzending.
Ben je daar later mee, heb je pech, zeker momenteel bij DX.
Ik zit ook nog te wachten op een order van begin februari.
Vandaag een mail van DX: What Happened to Your Orders? met filmpje erbij.
Ze hebben blijkbaar veel klachten en vragen gehad de laatste tijd
xbox 360, xbox one gt:coachman1978
Verwijderd
Blijkbaar zijn ze op paypal limited. Dat kan door te veel klachten/disputes komen maar dat kan ook als ze dingen willen betalen met paypal terwijl er niet genoeg geld op de bankrekening staat. Dat laatste is wat lastiger op te lossen.. lijkt me wel vrij sterk overigens omdat ze volgens mij vrij veel verdienen. Maar ik hoop het beste voor de mensen die daar besteld hebben.Coachman1978 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:29:
Ik zit ook nog te wachten op een order van begin februari.
Iemand Ervaringen bij gadgetgreats.com ???? Wil daar een Tablet gaan bestellen..
[ Voor 14% gewijzigd door tHURTle op 07-03-2012 13:04 ]
Kan je de vraag anders formuleren? (dwz netjes en niet zo schreeuwerig).tHURTle schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:53:
Iemand Ervaringen bij GADGETGREATS.com ???? Wil daar een Tablet gaan bestellen..
Edit: "Heeft iemand misschien ervaring bij gadgetgreats.com? Ik zou daar graag een tablet willen bestellen, maar weet niet of het een betrouwbare site is, vandaar.
Komt al heel wat anders over niet?
Nee, ik heb er geen ervaringen mee.
[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 07-03-2012 13:15 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Prijs die elk bedrijf betaald op het moment dat ze bij het grote volk terechtkomen. Is het geen privacy, is het wel spam, afkraken van software/bedrijf/game, hackpogingen, scam/phising, en dat wordt helemaal makkelijk als je daar maar 1 klein ding voor hoeft te doen en een tussenbedrijf de rest van het werk laat doen.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:11:
En daarom is de paypal van DX nu limited, omdat mensen zoals jij niet willen wachten op de nagelknipper van een cent. Als hij eenmaal verzonden is kunnen zij er weinig aan doen, hij is tenslotte verzonden. Echt triest hoe sommige consumenten met bedrijven omgaan.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Done...Quad schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:03:
[...]
Kan je de vraag anders formuleren? (dwz netjes en niet zo schreeuwerig).
Heb je dan ook nog eventuele ervaringen bij de genoemde shop..???
[ Voor 14% gewijzigd door tHURTle op 07-03-2012 13:06 ]
Ik heb gisteren gemaild dat ik graag 1 artikel uit mijn bestelling wilde verwijderen. Vanochtend had ik al een reactie dat dat wel prima was, en de refund binnen 7 dagen op mijn PayPal zou staan. Tegen 1 uur vanmidag stond het er al op. Klasse van Dealextreme!
Bij mij ook nog steeds niet. Inmiddels heb ik wel nagels van 5 centimeterVerwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:35:
Is die nagelknipper van een tijdje terug in dit forum al bij sommige geleverd? Bij mij namelijk (nog) niet.
Verwijderd
Heb iets op dhgate eergisteren gekocht nu is het 'verstuurd' en dit is men status 'zending informatie ontvangen' zonder een tijd erbij.. En dat staat er nu al 3 uur lang. Hij komt uit hong kong.
Verwijderd
kijk over een week nog eensVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:06:
Heb iets op dhgate eergisteren gekocht nu is het 'verstuurd' en dit is men status 'zending informatie ontvangen' zonder een tijd erbij.. En dat staat er nu al 3 uur lang. Hij komt uit hong kong.
De bestelling die ik begin dit jaar heb gedaan via DHgate heeft ook even geduurd (3 a 4 weken). Ze werken namelijk met afzonderlijke verkopers die het zelf gaan verzenden.
Je koopt dus niet iets bij dhgate, maar via dhgate bij een verkoper.
[ Voor 10% gewijzigd door P-ter op 07-03-2012 15:24 ]
Een week is echt niet lang voor iets wat uit China of Hong Kong moet komen. Meer dan 4 weken kan je pas lang noemen.
The devil is in the details.
Verwijderd
Ja ik weet dat het van mensen zelf is maar het is met DHL shipping.. Dat duurt toch maar 2-5 dagen?
Verwijderd
Ligt er een beetje aan, heb je extra betaald voor deze manier van verzenden? Sowieso is 3 uur nogal weinig natuurlijk. Als ik iets bij bol.com of coolblue ofzo bestel heb ik de 3S code ook pas s'avonds of de volgende ochtend.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:27:
Ja ik weet dat het van mensen zelf is maar het is met DHL shipping.. Dat duurt toch maar 2-5 dagen?
Verwijderd
Maak je niet al te veel zorgen, ze krijgen namelijk eerst de code en dan gaat DHL het pakktje scannen, wegen etc en dat kan wel even duren.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:39:
Ja ik heb de DHL tracking nummer namelijk en daarim staat zending informatie ontvangen.
Hoeveel heb je eigenlijk voor dat verzenden betaald (als ik vragen mag)? Ik zie op die site echt verzendkosten van 100-200 dollar.
Verwijderd
heb een pakketje van 65,- euro. incl DHL Verzending. wordt morgen nog 1 'verstuurd' heb net gebeld, hij heeft het pakketje aangemeld voor een verzending maar moet eerst nog bij hem thuis opgehaald worden en het is daar nu in de avond dus morgen pas, beetje geluk heb ik hem dan vrijdag want hongkong naar mijn woonplaats duurt 1 dag.
Verwijderd
Dat is wel vrij netjes! tenzij jij in Beijing woont ofzoVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:49:
heb een pakketje van 65,- euro. incl DHL Verzending. wordt morgen nog 1 'verstuurd' heb net gebeld, hij heeft het pakketje aangemeld voor een verzending maar moet eerst nog bij hem thuis opgehaald worden en het is daar nu in de avond dus morgen pas, beetje geluk heb ik hem dan vrijdag want hongkong naar mijn woonplaats duurt 1 dag.
Verwijderd
Nee gewoon in Nederland
groningen, heb eerder dingen besteld vanuit china. Die kwamen dan uit Shenzen dat duurde 1 dag intotaal om in hongkong te komen en dan de volgende dag bij me thuis
dus hoop ze vrijdag nog te hebben! want ze leveren helaas niet gewoon op zaterdag..
Verwijderd
wat is een wonder? ik heb altijd mijn pakketje wat op woensdag bijvoorbeeld verzonden wordt op eForChina op vrijdag middag binnen. en dat komt omdat die van shenzen naar hong-kong moet, maar deze van DHgate komt rechtstreeks van hong-kong en is dus de volgende dag bij mij, dhl werkt 24/7 door hea.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:11:
Denk dat dat slechts enkel gebeurt, zeg maar een soort van wonder....
Verwijderd
Ik weet hoe dat werkt bij DHL etc. Heb eerder heel veel gewerkt met zulke bedrijven. Maar desondanks vind ik het behoorlijk snel. Aangezien de pakketten ook langs de inklaring etc. moeten. Ik weet dat dat in eigen beheer is, maar dan nog.
Verwijderd
bij mij is de inklaring bij alle pakjes met DHL tot nu toe behoorlijk snel klaar hier een voorbeeldje:Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:38:
Ik weet hoe dat werkt bij DHL etc. Heb eerder heel veel gewerkt met zulke bedrijven. Maar desondanks vind ik het behoorlijk snel. Aangezien de pakketten ook langs de inklaring etc. moeten. Ik weet dat dat in eigen beheer is, maar dan nog.
19 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:46
18 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:37
17 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:05
16 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:04
15 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 04:55
Verwijderd
Wat bestel je eigenlijk zoal op DHgate? wat is interessant om daar te bestellen?Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:46:
[...]
bij mij is de inklaring bij alle pakjes met DHL tot nu toe behoorlijk snel klaar hier een voorbeeldje:
18 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:37
16 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:04
15 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 04:55
Heb ondertussen wel ontdekt waarom het allemaal zo lang duurt met de pakketjes van dealextreme.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 18:28 ]
haha!Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:23:
[...]
Heb ondertussen wel ontdekt waarom het allemaal zo lang duurt met de pakketjes van dealextreme.
dacht effe dat je de zoveelste was die een link naar een dealextreme blog stuurde
Verwijderd
hahahahhaha mooie foto!!saveljos schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:01:
[...]
haha!
dacht effe dat je de zoveelste was die een link naar een dealextreme blog stuurde
Verwijderd
Spullen voor mijn Macbook, iPad en iPhone en accessoires van Apple producten voor in de familie.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:23:
[...]
Wat bestel je eigenlijk zoal op DHgate? wat is interessant om daar te bestellen?
Verwijderd
Je kan daar ook dus gewoon losse producten krijgen? ik dacht dat het voornamelijk wholesale wasVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:07:
[...]
Spullen voor mijn Macbook, iPad en iPhone en accessoires van Apple producten voor in de familie.
Verwijderd
beetje goed zoeken of berichtje naar de verkoper sturen en het lukt je! echt een prima website.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:16:
[...]
Je kan daar ook dus gewoon losse producten krijgen? ik dacht dat het voornamelijk wholesale was
Mijn dochter zoekt een gala-jurk voor haar school.
Nu ken ik dinocrisis (is al niet goed genoeg).
Weet iemand toevallig nog wat leuke sites waar ze dat soort spul verkopen?
En ik ken alle sites al uit de TS.
Verwijderd
http://www.dhgate.com/who...esses.html#nhp1102-lc-1-5maartend schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:10:
Mijn dochter zoekt een gala-jurk voor haar school.
www.Gadgetgreats.com is blijkbaar een Dochter onderneming van Chinagrabber.com
Ik heb er namelijk net een Tablet besteld en krijg op de laatste pagina deze regel..
Dear ,
Thank you for your order. Your order number is .
Your total is . Thank you for your business.
For order questions contact us at chinagrabber@live.cn
Nu maar hopen op een goede afloop.. FingersCrossed..
Ik heb er namelijk net een Tablet besteld en krijg op de laatste pagina deze regel..
Dear ,
Thank you for your order. Your order number is .
Your total is . Thank you for your business.
For order questions contact us at chinagrabber@live.cn
Nu maar hopen op een goede afloop.. FingersCrossed..
Niemand ervaring hier met een PS3 controller (clone) uit china die goed werkt ? Heb er wel een aantal gevonden maar zou het mooi vinden als iemand hier ervaring ermee heeft
Gewoon een originele kopen via www.budgetgaming.nl, mijn ervaring met Chinezencontrollers (of zelfs 'huismerken' van gewone Nederlandse winkels) is dat af en toe knoppen niet werken etc... Zoiets is niet grappig als je op goal knalt maar dan toch weer net niet...clonedonkey schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 00:41:
Niemand ervaring hier met een PS3 controller (clone) uit china die goed werkt ? Heb er wel een aantal gevonden maar zou het mooi vinden als iemand hier ervaring ermee heeft
Of het moet voor je 4 jarig neefje zijn die af en toe komt spelen, dan is het prima spul om snotjes tussen te smeren.
[ Voor 4% gewijzigd door Verstekbakker op 08-03-2012 02:01 ]
En het is verzonden!Pino112 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:23:
Een week geleden een zaklamp, batterijen en oplader gekocht via DX.
Staat nu nog op Packaging.
Had toch al eigenlijk gehoopt dat ie onderweg zou zijn, maar helaas.
Gelukkig heb ik tot de zomervakantie, dus haast heeft de bestelling niet.
Verwijderd
dat klopt inderdaad!! zodra hij het product heeft verstuurd is die binnen 2-5 werkdagen bij je thuisVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:58:
Even een vraag over DHgate, ken deze site pas sinds vandaag (er gaat een wereld voor mij open) ik heb daar wat tablets gezien met gratis shipping via DHL. Betekend dat dat ik hem via DHL dan binnen 2-5 dagen binnen heb?
mijn pakketje ligt al klaar in hongkong om het vliegtuig van 19:00 tehalen ( Hong Kong tijd) hopelijk morgen thuis!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 09:07 ]
Ze zijn snel geworden met antwoorden bij DX. Ik krijg nu telkens binnen 5 minuten antwoord op mijn vraag. En ik krijg bij elke nieuwe vraag/klacht ook antwoord van 1 persoon ipv. 10000 verschillende personen.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
zal waarschijnlijk geluk zijn, het bedrijf is echt heel slecht geworden in de afgelopen maanden.Yorin schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:53:
Ze zijn snel geworden met antwoorden bij DX. Ik krijg nu telkens binnen 5 minuten antwoord op mijn vraag. En ik krijg bij elke nieuwe vraag/klacht ook antwoord van 1 persoon ipv. 10000 verschillende personen.
Mwa, ze hebben gewoon veel meer korte lontjes klanten gekregenVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:21:
zal waarschijnlijk geluk zijn, het bedrijf is echt heel slecht geworden in de afgelopen maanden.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
heb op dx een ps3 controller besteld op 16-1 en is pas vandaag verzonden...
dx waar zijn jullie mee bezig
dx waar zijn jullie mee bezig
Verwijderd
De orders van eBay zijn ook verstuurd, heb ik vannacht bericht van gehad... Zu fijn zijn als ze volgende week binnen zijn.. Of over 2 weken.. Nu moet alleen eforchina de bestelling opsturen.. Schiet niet op
Ook van DX moet nog wat komen.. Is nu ruim een maand onderweg.. Maar nog niks ontvangen.. Ag we zullen wel zien
Ook van DX moet nog wat komen.. Is nu ruim een maand onderweg.. Maar nog niks ontvangen.. Ag we zullen wel zien
voortaan maar beter bij FP bestellen mijn bestelling gisteren geplaatst en vandaag verzonden met tracking van Hongkongpost das nog eens snel geen dx meer voor mij
Heb rond zitten kijken op DHgate.com maar bij practisch alles waar ik wel 1pc kan bestellen is dhl verzending vanaf $10 (duur product) tot $40/$50 (goedkoop product).
Free Shipping vind ik alleen als je wholesale aanschaft.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Is ook zo, maar is ook weer logisch natuurlijk. De mensen die dit verkopen moeten hen winst halen uit de grote getallen. Je kunt bijvoorbeeld 100 iPhone bumpers voor 1,50 ea kopen. Pandawill/DX doet dit en verkoopt ze dan weer voor 3,50 ea.Quad schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:28:
Heb rond zitten kijken op DHgate.com maar bij practisch alles waar ik wel 1pc kan bestellen is dhl verzending vanaf $10 (duur product) tot $40/$50 (goedkoop product).
Denk dat voor de consument vooral de tablets interessant zijn en de kleding.
Heb reeds twee bestellingen geplaatst bij zarmark, die bevinden zich nu ergens tussen China en mijn huis. Dus het is nog even afwachten hoe dit gaat verlopen. Eerste keer dat ik een agent gebruik.
Deze pakketten zijn kleine lichte pakketten die ik wel vaker bestel uit China via websites. Maar ik ben van plan om via zarmark een object te bestellen dat een redelijke omvang heeft a 100x50cm 2kg. Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben ook wat betreft het "gepakt" bij de douane? Worden zulke pakketten van die omvang altijd gecontroleerd?
Deze pakketten zijn kleine lichte pakketten die ik wel vaker bestel uit China via websites. Maar ik ben van plan om via zarmark een object te bestellen dat een redelijke omvang heeft a 100x50cm 2kg. Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben ook wat betreft het "gepakt" bij de douane? Worden zulke pakketten van die omvang altijd gecontroleerd?
Al mijn grote pakketten zijn tot nu toe gecontroleerd door de Belgische douane. Heb je al nagevraagd of ze zo een groot pakket wel willen versturen voor je?GerritGekke schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:38:
Heb reeds twee bestellingen geplaatst bij zarmark, die bevinden zich nu ergens tussen China en mijn huis. Dus het is nog even afwachten hoe dit gaat verlopen. Eerste keer dat ik een agent gebruik.
Ik heb ze vandaag een mail gestuurd met een prijs aanvraag. Maar waarom zouden ze het niet willen versturen? En wat betaalde je over het pakket? De btw invoerrechten en evt bijkomende administratiekosten ofzo?
maar als je pakket 22 euro of minder waard is dan hoef je het niet te betalen.
en als je het laat versturen als cadeau ook niet.
Verwijderd
Dat cadeau trucje trappen ze natuurlijk niet meer in, cadeau staat er bijna altijd op.saveljos schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:50:
btw en administratie kosten ja.
Werkt toch behoorlijk goed hoor.
Maar dat kan ook aan mijn agent liggen die er brief bij doet in een goude envelop met daarop " thank you for helping us last time...en nog wat tekst...,"
Maar dat kan ook aan mijn agent liggen die er brief bij doet in een goude envelop met daarop " thank you for helping us last time...en nog wat tekst...,"
[ Voor 8% gewijzigd door saveljos op 08-03-2012 18:57 ]
Het gaat in dit geval niet om een goedkoop pakketje, het kost eerder 222 euro opv 22 euro .. maar is product is een decoratiestuk / kunst voor in huis. Het gaat geloof ik om een imitatie, worden hier die kosten ook over verrekent?
De 22 euro en gift regel was reeds bij mij bekent :-)
De 22 euro en gift regel was reeds bij mij bekent :-)
Imitatie? eentje die inbreuk maakt op merkenrecht?(zoals in topic waarschuwing) of een look-a-like achtig ding?
Ik zelf heb nog nooit iets gehoord als extra belasting bij imitatie.
maar om zeker te weten zou je het kunnen navragen op de site van de douane.
Ik zelf heb nog nooit iets gehoord als extra belasting bij imitatie.
maar om zeker te weten zou je het kunnen navragen op de site van de douane.
Simpel, imitatie mag je niet in voeren of over praten hier.
Er komt ook geen belasting over, sterker nog je betaald niets extra's.
Als ze bewijzen dat het imitatie is wordt het in bewaring genomen en vernietigd, je bent je geld daarmee kwijt
.
Er komt ook geen belasting over, sterker nog je betaald niets extra's.
Als ze bewijzen dat het imitatie is wordt het in bewaring genomen en vernietigd, je bent je geld daarmee kwijt
⏩ PVOutput☀️
Ik wordt onderhand een beetje gek van dealextreme. Had een paar soort van beats oordopjes besteld. Zonder merk er op, want wil niet helemaal illigaal werken. Ze lijken er alleen een beetje op.
2-jan: Besteld
4-jan: "Verzonden" + trace code ontvangen van Hongkong Post
14-jan: Volgens Hongkongpost vertrokken naar Nederland
Vandaag: Nog steeds niks ontvangen. Geen brief van postnl, geen mail of iets dergelijks.
Dit is toch niet normaal? Het is trouwens mijn eerste bestelling daar, en ik weet dat het een stuk langer duurt dan binnenlandse bestellingen, maar kom op.
Vandaag: Nog steeds niks ontvangen. Geen brief van postnl, geen mail of iets dergelijks.
Dit is toch niet normaal? Het is trouwens mijn eerste bestelling daar, en ik weet dat het een stuk langer duurt dan binnenlandse bestellingen, maar kom op.
[ Voor 4% gewijzigd door Farid_A op 08-03-2012 23:27 ]
Verwijderd
Heb je die tracking nummer al doorgegeven bij TNT of postNL? Die kunnen kijken voor je waar die is
Heb trouwens ook uitkomst van mijn geschil met paypal. Krijg me geld terug. Sterker, heb het al terug... Duurde ff..maar dat betekend wel dt ze mijn pakket gewoon niet verzonden hebben.... Terwijl zij zeggen van wel
Heb trouwens ook uitkomst van mijn geschil met paypal. Krijg me geld terug. Sterker, heb het al terug... Duurde ff..maar dat betekend wel dt ze mijn pakket gewoon niet verzonden hebben.... Terwijl zij zeggen van wel
Als ie door de scanner van HK post is geweest en vertrokken is naar NL heeft DX er weinig meer mee van doen. Eerder dat je nep beats bij inklaring liggen, of al vernietigd zijn (heb al paar keer gehad dat ze dat doen zonder melding)Farid_A schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:25:
Ik wordt onderhand een beetje gek van dealextreme. Had een paar soort van beats oordopjes besteld. Zonder merk er op, want wil niet helemaal illigaal werken. Ze lijken er alleen een beetje op.
Heeft weinig met DX te maken maar het lijkt er op dat TNT je pakje kwijt gemaakt heeft, je pakje had al lang afgeleverd moeten zijn.Farid_A schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:25:
Ik wordt onderhand een beetje gek van dealextreme.
Ga er achteraan je hebt je trackingnummer.
Verwijderd
Heb een probleemje? gisteren is er een pakketje van mij met DHL weer met de gebruikelijke tijd vertrokken uit Hong Kong, en tot nu toe alle pakketjes die ik met DHL heb laten komen kwamen dan tussen 0-2 uur in Duitsland, echter als ik nu mijn track en trace doe zegt die nog steeds "Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG" weet iemand misschien wat hier het probleem kan zijn?
Tegenwind?Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:51:
Heb een probleemje? gisteren is er een pakketje van mij met DHL weer met de gebruikelijke tijd vertrokken uit Hong Kong, en tot nu toe alle pakketjes die ik met DHL heb laten komen kwamen dan tussen 0-2 uur in Duitsland, echter als ik nu mijn track en trace doe zegt die nog steeds "Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG" weet iemand misschien wat hier het probleem kan zijn?
DHL sorteercentrum zit in Frankfurt toch? met die stakingen daar laatst hebben ze misschien wat vertraging opgelopen. Lijkt me erg vroeg om je nu al zorgen te maken.
Verwijderd
Nee hij komt langs Leipzig, en dan naar amsterdam. naja had het pakketje vandaag verwacht haha, hoop gewoon dat de status update achterloopt. kijk deze is van de vorige x:Kenzi schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:04:
[...]
Tegenwind?![]()
DHL sorteercentrum zit in Frankfurt toch? met die stakingen daar laatst hebben ze misschien wat vertraging opgelopen. Lijkt me erg vroeg om je nu al zorgen te maken.
14 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 03:27
13 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 01:18
12 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 00:12
net met DHL gebelt, nu zeggen ze dat het vliegtuig waar die mee ging te zwaar gepakt was dus mijn pakje is niet mee verstuurd.. best wel slecht want op de track & trace staat van wel -.-' slechte zaak DHL..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 09:37 ]
Sommige mensen hebben geen geluld. Die pakketjes gaan de halve wereld over en als het er niet binnen 3 dagen is moet er meteen iets gebeurd zijn

Verwijderd
Nouja in zijn geval betaald hij natuurlijk meer (veel meer) om het op deze manier te laten bezorgen. Dus dan is het (imo) wel terecht.Antje14 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:10:
Sommige mensen hebben geen geluld. Die pakketjes gaan de halve wereld over en als het er niet binnen 3 dagen is moet er meteen iets gebeurd zijn
Verwijderd
naja het heet ervaring, ik heb de ervaring dat die altijd binnen 1-2 dagen bij me thuis isAntje14 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:10:
Net meer informatie gekregen, er was ene gehele vertraging in Hong Kong DHL Centrum, en mijn product wordt vannacht met een rechtstreekse vlucht naar amsterdam gestuurd.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 12:54 ]
Gisteren via twitter bij PostNL een NL t&t aangevraagd van een HK post track nummer. Binnen 24u kreeg ik een 3S nummer van ze terug. En het is nog gratis ook, goed geregeld
Heb een productaanvraag bij Zarmark gedaan gisteren, dacht dat ze vannacht wel zouden reageren maar helaas. Iemand enig idee binnen wat voor termijn Zarmark over het algemeen reageert? En zijn er mensen die goede ervaringen hebben met andere TaoBao agents?
Heb een productaanvraag bij Zarmark gedaan gisteren, dacht dat ze vannacht wel zouden reageren maar helaas. Iemand enig idee binnen wat voor termijn Zarmark over het algemeen reageert? En zijn er mensen die goede ervaringen hebben met andere TaoBao agents?
Staat die van mij ook al sinds 3 maart, maar nog steeds niets ontvangen. Hoeveel dagen is het later nadat jij jou pakket die status kreeg?Mastermind schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:38:
Vrouw smst dat de bestelling uit china binnen is, terwijl op de t&t site van china post nog steeds staat "Departure from outward Exchange Shanghai".
[ Voor 31% gewijzigd door GerritGekke op 09-03-2012 18:39 ]
Maar als je al een code hebt van PostNL dan is je pakketje toch al in nederland?GerritGekke schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:32:
Gisteren via twitter bij PostNL een NL t&t aangevraagd van een HK post track nummer. Binnen 24u kreeg ik een 3S nummer van ze terug. En het is nog gratis ook, goed geregeld![]()
[...]
Staat die van mij ook al sinds 3 maart, maar nog steeds niets ontvangen. Hoeveel dagen is het later nadat jij jou pakket die status kreeg?
1 maart.GerritGekke schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:32:
Staat die van mij ook al sinds 3 maart, maar nog steeds niets ontvangen. Hoeveel dagen is het later nadat jij jou pakket die status kreeg?
Met een nederlandse Track&Trace heb ik meestal het pakketje binnen 24 uur in huis. Het kan natuurlijk altijd langer duren.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Zojuist DHL weer even gebelt, mijn pakketje is door de douane heen en ligt nu dus te wachten tot die maandag naar mij gebracht wordt.
Vreemd. 2 bestellingen gedaan en de 1 is al sinds 1 maart shippt en de andere nog steeds niet. Terwijl DX zegt dat ze als ze iets niet op voorraad hebben het los verzenden. Ook geen order tracking nummer gehad. Beetje vreemd allemaal. Wacht het rustig af.. zie hier nog meer mensen die al langer wachten.
Verwijderd
Vanochtend eindelijk een mailtje van DX.com over mijn zending die nooit is aangekomen.
Of ik hem al ontvangen had, had al geld terug van paypal. Maar goed....
Gelijk de vraag gesteld over een kapot item, en direct, vanochtend om 10:00 Nederlandse tijd, binnen nog geen half uur, antwoord!!!!!!!
Niet normaal zo snel..! En krijg nu waarschijnlijk een refund van het bedrag. Dis das wel netjes
Gelijk de vraag gesteld over een kapot item, en direct, vanochtend om 10:00 Nederlandse tijd, binnen nog geen half uur, antwoord!!!!!!!
Niet normaal zo snel..! En krijg nu waarschijnlijk een refund van het bedrag. Dis das wel netjes
Verwijderd
trouwens gisteren een oplader voor men iPhone binnen gekregen die ik 3 maand terug besteld had bij DX, en 3 maal raden hij werkt niet
voor mij nooit meer DX.
Verwijderd
Was dat een zending zonder track ping nummer? Dan kan het maar zo zijn dat ik dis een deze dagen nog een onverwachts pakket krijg....
Wow! wacht al 2 weken op reactie, had store credits gekregen maar nu reageert niemand meer op een request hiervoor. dus ticket geopend dat op paypal wil krijgen, en nogsteeds geen antwoord ;SVerwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:05:
Vanochtend eindelijk een mailtje van DX.com over mijn zending die nooit is aangekomen.
Wat voor ticket had jij geopend?
Verwijderd
Vanochtend zijn allebei mijn pakketje's in het DHL vestiging Amsterdam aangekomen! Ik verwacht de pakketje's vanmiddag. Ik laat het weten als ze er zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 08:10 ]
Wat te doen als je order niet onder My Acoount staat bij DX? Wachten of ticket aanmaken?
NS FC: SW 2742 0448 8213
*zucht*.. Zit nog steeds te wachten op een zonnebrilletje, maar ja:
Inmiddels 2 maand later.. Ik hoop dat ik 'm voor de zomer hebCan not put fulfill order
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Bij mij was ooit het excuus dat ze niet naar paypal konden terug storten als het langer dan 40 dagen geleden is.j3ffr3-y schreef op maandag 12 maart 2012 @ 07:22:
[...]
Wow! wacht al 2 weken op reactie, had store credits gekregen maar nu reageert niemand meer op een request hiervoor. dus ticket geopend dat op paypal wil krijgen, en nogsteeds geen antwoord ;S
Wat voor ticket had jij geopend?
Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen.
Voor mij ook nooit meer DX
Heb je al gekeken bij www.dx.com? Had ook laatst iets besteld, waarbij de bestelling niet te zien was op de oude site, maar wel op de nieuwe.Musta schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:10:
Wat te doen als je order niet onder My Acoount staat bij DX? Wachten of ticket aanmaken?
Je moet ook de titel-status bekijken, daar staan waarschijnlijk nog 'waiting for supplier'.Frizzz schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:23:
*zucht*.. Zit nog steeds te wachten op een zonnebrilletje, maar ja:
Inmiddels 2 maand later.. Ik hoop dat ik 'm voor de zomer heb
Zou ik voor de zekerheid er nog een ander model bij bestellen of om laten zetten
Verwijderd
Is er hier trouwens iemand die wel iets namaak heeft gekocht uit China en dat het met DHL ingenomen werd? wat voor melding krijg je dan op je Track & Trace? ben ik wel benieuwd naar.
Verwijderd
Kreeg net van packagetrackr (handig!!) twee emailtjes dat mijn pakketjes onderweg zijn (in transit) dus dat zal dan wel betekenen dat ze in het vliegtuig zitten.
Ik heb een trackingnummer van Hongkong post. Niet van TNT. Hoe moet ik weten dat zij mijn pakketje hebben dan?aart44 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:13:
[...]
Heeft weinig met DX te maken maar het lijkt er op dat TNT je pakje kwijt gemaakt heeft, je pakje had al lang afgeleverd moeten zijn.
Ga er achteraan je hebt je trackingnummer.
Die moet je doorgeven aan PostNL
.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Even @Postnlwebcare tweeten en vragen om een T&T versie van je Hongkong post nummer.Farid_A schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:46:
[...]
Ik heb een trackingnummer van Hongkong post. Niet van TNT. Hoe moet ik weten dat zij mijn pakketje hebben dan?
Daar staat het ook niet, heb maar een ticket aangemaakt.Exor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:58:
[...]
Heb je al gekeken bij www.dx.com? Had ook laatst iets besteld, waarbij de bestelling niet te zien was op de oude site, maar wel op de nieuwe.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Chinezen zijn eigenlijk ook dom
.
Heb bestelling van 2/2 niet binnen (verzonden 2/2), en gevraagd waar het blijft.
Standaard antwoord dat het 15 tot 25 werkdagen duurt snap ik ook wel, die zijn inmiddels sinds vrijdag voorbij, maar op de vraag waarom ik dan moet wachten tot de 27e maart reageren ze er niet op maar zeggen ze precies hetzelfde als daarvoor.
Ach, hij komt wel, maar vind het wel grappg
.
Heb bestelling van 2/2 niet binnen (verzonden 2/2), en gevraagd waar het blijft.
Standaard antwoord dat het 15 tot 25 werkdagen duurt snap ik ook wel, die zijn inmiddels sinds vrijdag voorbij, maar op de vraag waarom ik dan moet wachten tot de 27e maart reageren ze er niet op maar zeggen ze precies hetzelfde als daarvoor.
Ach, hij komt wel, maar vind het wel grappg
⏩ PVOutput☀️
Zo dom dat ze wel jouw geld hebben maar jij niet je pakketje ?Quad schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:04:
Chinezen zijn eigenlijk ook dom.
Ach, hij komt wel, maar vind het wel grappg.
Heb een tijdje mogen meekijken bij customer service daar van een soort gelijk bedrijf. Je moet eens weten hoeveel emails, disputes etc ze krijgen en hoe weinig personeel er werkt. En zeker 80% van de emails zijn zeikerds die na 1 week al een dispute openen dat ze het pakketje nog niet binnen hebben (terwijl ze gekozen hebben voor free shipping)

Bedrijf waar ik mee keek doet ook zaken op ebay, elke dag wel mensen die proberen gratis producten te krijgen door "give me XXX or i will leave negative feedback"
Dus krijgen ze van die draaiboeken over hoe te reageren, en van de baas krijgen ze daar erg weinig ruimte om van af te wijken. Dat komt helaas de klantvriendelijkheid niet ten goede. Grotendeels te danken aan die zeikerds en mensen die proberen er een slaatje uit te slaan. Het risico van zakendoen op internet.
Veel van die emails die ik lees, als die mensen in mijn oude winkel zo zouden binnenkomen had ik ze direct weer naar buiten geschopt.
Hehe, uiteraard weet ik dat ik moet wachten, heb er ook geen haast mee, maar was benieuwd naar responsetijd van FP itt DX.com, maar bij Focalrpice reageren ze gewoon erg snel, ook al betreft het standaard antwoorden.
Heb meerdere bestellingen daar intussen gedaan, en zie wel wanneer ze binnen komen, mij hoor je niet klagen
.
Heb meerdere bestellingen daar intussen gedaan, en zie wel wanneer ze binnen komen, mij hoor je niet klagen
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Zojuist weer wat besteld met DHL shopping op DHGate de verkoper heeft me verteld dat die hem morgen verstuurd, dus als er geen vertraging komt en hij echt morgen verstuurd wordt verwacht ik hem vrijdag. ik laat het weten!!
Verwijderd
Nee, niemand verplicht je namelijk dit topic te lezen. Ik vind het persoonlijk wel interessant om te zien hoe snel dat gaat bij DHL. Ik zou alleen graag willen zien wat er besteld is en de ervaring daar meeAntje14 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:40:
Moeten we echt weten hoevaak je iets besteld en wanneer het geleverd zal worden?
Verwijderd
nee en zolang je alleen maar negatieve reactie's kan plaatsen kan je beter gewoon niks doen met dit forumAntje14 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:40:
Moeten we echt weten hoevaak je iets besteld en wanneer het geleverd zal worden?
Verwijderd
Had je nou nog een tablet besteld op DHGate?Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:11:
[...]
Nee, niemand verplicht je namelijk dit topic te lezen. Ik vind het persoonlijk wel interessant om te zien hoe snel dat gaat bij DHL. Ik zou alleen graag willen zien wat er besteld is en de ervaring daar mee
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]