[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.307 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Yup, al sinds ik het pakketje januari ontvangen had.

Ze zeggen zelfs dat het product (twv $128) niet meer gemaakt wordt, en dat ze het daarom niet in de doos hebben gedaan, maar dat ze het geld zullen refunden. Dit hebben ze nooit gedaan. Binnen 45 dagen kun je een claim indienen bij paypal, dus dat heb ik gedaan, en dan krijg je dit. Op het verzendbewijs dat ze overhandigden aan paypal staat wel mooi het totaalbedrag van $170, waar het $128 kostende product dus niet in zat.
Dus bedrijf (everbuying.com) heeft gewonnen.

Ze kunnen dus bij jan en alleman gewoon een product weglaten uit de doos en dan kun je gewoon naar je geld fluiten.

Alleen bij e-bay gelieerde sites geldt de kopersbescherming ook voor SAVO's:
Dat is:
Een object wijkt sterk af van de omschrijving als het in materieel opzicht afwijkt van wat de verkoper in de aanbieding heeft beschreven. Hier zijn enkele voorbeelden:

- U heeft een totaal ander object ontvangen. U heeft bijvoorbeeld een boek gekocht en een dvd of lege verpakking ontvangen.
- De staat van het object is anders dan in de aanbieding is beschreven. In de aanbieding stond bijvoorbeeld 'nieuw' en het object is gebruikt.
- In de beschrijving stond dat het object authentiek was, maar dat blijkt niet zo te zijn.
- Er ontbreken belangrijke onderdelen of functies en dit was in de aanbieding niet gemeld.
- U heeft 3 objecten van een verkoper gekocht, maar er slechts 2 ontvangen.
- Het object is tijdens de verzending beschadigd.

^Bovenstaande krijg je dus alleen bescherming op bij E-bay gerelateerde sites, NIET bij chinese webshops!

https://cms.paypal.com/nl...%20Protection%20Programme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je claim had dus om refund moeten gaan, niet om een missend product. Er zit een aardig verschil tussen iets niet opsturen/niet in de doos en iets niet meer leverbaar en je geld niet terugkrijgen.

Zij hebben wat betreft de verzending namelijk netjes verzonden wat besteld/geleverd moest worden, natuurlijk verlies je die zaak.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ook op de normale manier kan je op dit moment geen geld terugkrijgen van DealExtreme/VolumeRate. Ik heb mijn order gecancelled en onderstaande krijg ik terug. Een Paypal Dispute is dus ook niet mogelijk op dit moment.
Hello Yorin,

Thank you,we planed to issue refund but system bug ,pls see below from our paypal account:

There isn't enough money in your PayPal balance to issue a full refund. Please add funds to your PayPal balance to issue a full refund or add a bank account and issue a refund by debiting money directly from your bank account.

I will get our guy to check what's wrong and will handle it immediately once ok.

Thanks&Brgds,
[naam medewerker]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als ik die tekst zo leest is het geen bug, maar ze hebben gewoon geen geld :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

SinergyX schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:11:
Als ik die tekst zo leest is het geen bug, maar ze hebben gewoon geen geld :+
Dat klopt. Dus het is nu afwachten wanneer ik en de rest zijn geld terugkrijgt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Aantal berichten verwijderd.

Welk gedeelte van de topicwarning snappen jullie niet? Geen discussie/opmerkingen over namaakmeuk! Ga er dan ook niet op in, maar plaats een TR als iemand de regels overtreed.

Dank u!

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eForchina is dus wel betrouwbaar?

Zodra mijn PayPal Account weer is 'opgeladen' een bestelling plaatsen voor een ander achterkantje voor me iphone.

Zit trouwens ook nog te wachten op een geschil met DX. Reageren tot nu toe nergens op. Geschil loopt sinds 23-02... We zullen wel zien wat het brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:13
Iemand ervaring met Focalprice wat betreft items waarbij staat "In Stock - Usually will be shipped within 48 hours"?

Ik heb een Icoo D90W besteld, maar bij de Q&A sectie beweren ze vrolijk dat hij helemaal niet op voorraad is en dat ze ook niet weten wanneer hij komt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Bij alles wat ik besteld heb bij FP is ook daadwerkelijk binnen 24u verzonden.
Maar bij deze zou ik dat niet weten gezien de Q&A reactie van afgelopen week.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 23:05

P-ter

...

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:40:
eForchina is dus wel betrouwbaar?

Zodra mijn PayPal Account weer is 'opgeladen' een bestelling plaatsen voor een ander achterkantje voor me iphone.
Je kan ook je PayPal account koppelen aan je bankrekening. Hoef je hem niet op te laden, wordt het van je rekening afgeschreven. Eerste keer duurt dan wel wat langer ivm de contole bedragen die ze storten ter verificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begin januiari een tablet besteld bij merimobiles.com welke 6-2 verstuurd zou worden , uiteindelijk volgens hun de 13e verstuurd en een niet werkend trackingnummer gekregen (china post)

na veel mailen en live chat zonder antwoord maar een paypal geschil geopend en daarna via livechat gevraagd of ze de order willen cancellen en voila binnen 5min het bedrag retour!

maar of ik wel wilde betalen of terugsturen als de tablet aankwam .. geloof toch echt niet dat deze verstuurd is aangezien er veel leveringsproblemen met het bestelde waren.

vervolgens bij priceangels.com maar een gelijkwaardige besteld en na 4 dagen maar eens gevraagd of de tablet verstuurd was.

reactie ; helaas kunnen we de tablet niet leveren en krijgen deze hoogstwaarschijnlijk ook niet meer op voorraad, of ik een coupon wil .......

dus ik pisnijdig en heb meteen een paypal dispute geopend en de volgende dag een reactie ontvangen dat men mij niet kon terugbetalen omdat ik een dispute had geopend en nu hun rekening was bevroren / frozen

Dear customer,

I am afraid the payment was frozen due to dispute limitation ,shall we advise you to close dispute and we will do refund for you

ik heb aangegeven dat ik de dispute niet sluit en een claim indien als ze de order niet cancellen.

vraag : kan het kloppen wat ze zeggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Er wordt alleen een bedrag bevroren met een hoogte zoals bij je claim staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus men kan men mij wel terugbetalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een refund doen ze meestal op de originele betaling, die kan je nu dus niet 'refunden' omdat die frozen is door de paypal dispute. (let op dat een Zakelijk Paypal account iets anders werkt dan een particuliere versie - ik heb zelf zakelijke versie en daar zitten toch aardig wat verschillen in).

In die zin klopt het wel, natuurlijk kunnen ze ook een refund doen vanuit hun eigen 'geld' op paypal, maar meestal hebben ze bij zulke bedrijven behoorlijke restricties qua paypal (en de medewerkers).

Dit is natuurlijk ook niet slim:
vervolgens bij priceangels.com maar een gelijkwaardige besteld en na 4 dagen maar eens gevraagd of de tablet verstuurd was.
Waarom vraag je dit dan niet gewoon vooraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat de tablet gewoon op de website stond , was wel na 4 dagen wel verwijderd.

mag toch verwachten dat ze kunnen leveren wat op de site staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:13
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:19:
omdat de tablet gewoon op de website stond , was wel na 4 dagen wel verwijderd.

mag toch verwachten dat ze kunnen leveren wat op de site staat...
Ging dat over de Uppo PO8003?

Ik heb overigens ontdekt dat ze er bij Focalprice twee statussen op na houden op de website.

Als je op de pagina's met overzichten van producten kijkt zie je dat sommige een kleine groene banner hebben met "in stock". Deze producten hebben een status van "In Stock - Ships within 24 hours".

De producten zonder die banner hebben de status "In Stock - Usually ships within 48 hours". Dat laatste is dus gewoon niet waar en hiermee doen ze aan valse voorlichting waardoor "onervaren" kopers toch tot bestelling en betaling overgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Pter,

Heb ik al eens gedaan bij focalprice. Duurde me te lang. Betaling heeft bijna 1,5 weken in beslag genomen.

Daarom liever zo. Gaat stuk sneller:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gewoon via Paypal.com bankrekening koppelen aan je paypal account.
Is eenmalig een twee malig bedrag van luttele centjes ontvangen en terug storten, daarna is je paypal betaling altijd instant voldaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook, maar duurde gewoon echt 1,5 weken voordat de betaling was voltooid en verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Bijna 3 weken geleden bij DealExtreme wat dingetjes besteld en gisteren heeft pas het eerste (!!) gedeelte van de bestelling Hong Kong verlaten. Een partial shipment dus. Die andere onderdelen moeten dus nog komen.... Daar baal ik best wel van. Ik heb al een aantal keren eerder bij DealExtreme besteld (een jaar geleden ongeveer) en toen ging alles veel sneller. Ook reageert DealExtreme helemaal niet op mailtjes als ik naar de status van de onderdelen vraag.

En die DealExtreme chat is al helemaal bagger. Ik heb 45 minuten gewacht op iemand die mij zou helpen (en ja, ze waren op dat moment open) en toen maar de chat afgesloten.

Voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik bij DealExtreme iets bestel.

Ik heb trouwens ook een aantal computer dingetjes (bijvoorbeeld een HDD ultrabay voor in je laptop) via Ebay besteld. Deze handelaar zit in Hong Kong en na een week had ik mijn product al in huis. Het kan dus wel. Maar ja, DealExtreme is waarschijnlijk te populair geworden waardoor ze de vraag niet meer aankunnen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn 2 bestellingen (22 en 23 februari) zijn beide onderweg, enkel mijn bestelling van 27 februari staat nog op 'waiting for supplier', gok dat het een iets minder gangbaar product is (OBDC-2 connector).
Mr Magic schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:30:
De producten zonder die banner hebben de status "In Stock - Usually ships within 48 hours". Dat laatste is dus gewoon niet waar en hiermee doen ze aan valse voorlichting waardoor "onervaren" kopers toch tot bestelling en betaling overgaan.
Dat heet indekken, nederlandse webshops doen niet veel anders, zoals de bekende 'levering verwacht binnen 8 dagen' en rustig 3 weken later nog niets binnen hebben. Zeker icm met PW is dat helemaal nepperij (PW zegt 'binnen 24 uur', website zegt doodleuk 'niet op voorraad').

Ik bestel bijna nooit 'usually ships within' producten, er zullen genoeg producten zijn die wel binnen de opgegeven timeframe worden opgestuurd, maar je besteld dan puur op de gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik ben nog op zoek naar een DisplayPort-->HDMI kabeltje (geen mini-DisplayPort). Heeft iemand al ergens zo'n kabeltje besteld? Zo ja, wat is de kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Iemand wel eens gehoord van Maniacool? Betrouwbaar? http://www.maniacool.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
J0ey schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:10:
Iemand wel eens gehoord van Maniacool? Betrouwbaar? http://www.maniacool.com/
de web site is precies het zelfde al www.dealicool.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergeet het maar focalprice kan ook niet leveren .. wat een stelletje @#$% die chinese webshops

Thanks for your contacting. We apologize for the delay.

After checking in our system, we are unable to ship your order FPTEO52884SB because item CE0033B is temporarily out of stock at present. I am afraid we cannot make sure the exact restock date because of Chinese New Year Holiday and our suppliers are still very busy these days. May I have your patience to wait 3-5 days more? We will do our best to ship your parcel to you soon.

We are sorry for any trouble. If you are not willing to wait, is that ok to give you a refund? We are sorry for any inconvenience we brought to, hope you do not mind.

Your patience and supporting will be highly appreciated. If something else I can do for you, please feel free to let me know.

Have a nice day.

Sincerely yours’
Yajuan
Mr Magic schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 01:39:
Iemand ervaring met Focalprice wat betreft items waarbij staat "In Stock - Usually will be shipped within 48 hours"?

Ik heb een Icoo D90W besteld, maar bij de Q&A sectie beweren ze vrolijk dat hij helemaal niet op voorraad is en dat ze ook niet weten wanneer hij komt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:05:
vergeet het maar focalprice kan ook niet leveren .. wat een stelletje @#$% die chinese webshops
Dan maar in Nederland kopen he :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahaha kreeg net een email van dx dat men bestelling is verstuurd, was helemaal vergeten dat ik er nog een bestelling had. Het was besteld op 2 januari, en is een carbon sticker voor de achterkant van mijn iPad 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHURTle
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-10-2024
iemand ervaring met shopinner.com wil ik een Gemei G9 bestellen..

Maar omdat ik al vanaf halverwege januari een fatsoenlijke Tablet probeer te bestellen en elke keer zijn ze out of stock wil ik niet ook nog in een Hoax stappen ken zelf de site namelijk niet..

grtn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die nagelknipper van een tijdje terug in dit forum al bij sommige geleverd? Bij mij namelijk (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:45
bij meerdere wel ja, ik zelf heb hem niet besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:35:
Is die nagelknipper van een tijdje terug in dit forum al bij sommige geleverd? Bij mij namelijk (nog) niet.
Nee, hier ook nog niet. Status staat nog steeds op paid hier. Had ze vorige week hierover even een e-mailtje gestuurd. Kon 2 maanden duren voordat ik het binnen zou hebben.

Het mailtje:

The status of the order is not changed.
So pzl do not worry.
It will take two months to get you there.

Dus ja, wachten dan maar. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
bij mij ook nog niet wel een andere bestelling van hun http://www.everbuying.com/
dus leveren wel alleen 1week bij post NL gelegen vanwege de waarde ze hadden er 8 dollar op gezet inplaats van 17 dollar maar vandaag ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je een lijst vinden met de gewichten van kleding als je via zarmark besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-07 13:40
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:35:
Hier ook nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee... Dan weet ik dat het niet alleen bij mij is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
En bij mij ook nog niet... Denk ook niet meer dat hij gaat komen maar je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Uit de nieuwsbrief van DX:
DX has been dedicated to the whole order proccessing!
Your orders are being accelerated and your support are highly appreciated!
Dealextreme Team
Respons op het feit dat het zo langzaam gaat?

blogje

[ Voor 22% gewijzigd door Bartske op 03-03-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:w namaakproducten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lpdv74 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:02:
[...]

Niet overdrijven hè, hij vraagt alleen maar OF zo'n ding illegaal is. In de door jou genoemde waarschuwing staat alleen dat discussies verboden zijn over illegale praktijken. Dit ding is gewoon legaal, dus er is niets aan de hand.
Vraag was inderdaad alleen maar of hij wel door de douane heen zou komen, omdat er een plaatje van AE op staat. Als hij illegaal blijkt te zijn, hou ik mn mond erover, maar tot die tijd was mijn vraag alleen maar of ze hem niet in beslag nemen omdat er een plaatje van AE op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar ff na gevraagd over die nagelknipper.

Ze zijn daar wel snel met reageren zeg!

Dear ,
Thank you very much for your order .
$0.01 product is the activity products , the processing time will be slower than others ,and recently we have many many $0.01 orders ,we have to send it out one by one , so the shipping time will be delayed, please wait it and we will try our best to ship it out asap, hope you can understand that, thank you very much.
Best regards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:07:
Toch maar ff na gevraagd over die nagelknipper.

Ze zijn daar wel snel met reageren zeg!

Dear ,
Thank you very much for your order .
$0.01 product is the activity products , the processing time will be slower than others ,and recently we have many many $0.01 orders ,we have to send it out one by one , so the shipping time will be delayed, please wait it and we will try our best to ship it out asap, hope you can understand that, thank you very much.
Best regards
Wow wat een tijdverspilling om een nagelknippertje van 1 cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
silmaril8 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:45:
Ik ben nog op zoek naar een DisplayPort-->HDMI kabeltje (geen mini-DisplayPort). Heeft iemand al ergens zo'n kabeltje besteld? Zo ja, wat is de kwaliteit?
http://www.buyincoins.com...ble-m-m-product-4871.html
$9,49 (8,60 euro).
Afbeeldingslocatie: http://img1.buyincoins.com/gallery/6ft-displayport-to-hdmi-cable-01.jpg

Geen ervaring met de kwaliteit, gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil 2 jeans bestellen via zarmark.
iemand tips voor pm hoge kosten te vermijden? ( verzendkosten etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06-2024
Kan het kloppen dat je bij de Ainol tablets geen Nederlands kunt selecteren, heb diverse filmpjes gekeken en zie er geen Nederlands tussen staan. Ik wil er graag een bestellen voor mijn kleinkinderen die toch het liefst de tablet in de Nederlandse taal kunnen instellen.

Edit: sorry verkeerde topic

[ Voor 5% gewijzigd door shimi op 04-03-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

dx.com is ook 'handig' bezig met de leveringen. Zou het soms crisis zijn en wil iedereen zo goedkoop mogelijke spullen bestellen? :+

Ik heb 4 kleine dingetjes besteld (SKU 26063 (RVS 'zeepje' ding), 34669 (RVS chopsticks), 11866 (BT dongeltje) en 34712 (paar CR2032 batterijen)), en er zijn sinds de bestelling op 19 februari al 2 dingen verstuurd, 26063 op 22 februari, en 34712 op 25 februari. Net de dingen die ik leuk vond 'om mee te bestellen, maar eigenlijk niet echt nodig heb' :+
(wilde graag goede eetstokjes hebben voor een mooie prijs, en een Bluetooth dongle die niet te duur is)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tonks, de reden dat ik die vraag gesteld heb is om te kijken hoe lang een reactie daar duurt. Dat gaat dus snel, dus een reden om daar een keer een bestelling te plaatsen.

Het zou mij een zorg zijn als die nagelknipper wel of niet aankomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 21:52
Hoe zit het trouwens met die UK warehouse shipping, geld dan de regel vrij verkeer van goederen en mag je zoveel bestellen als je zelf wilt?

Je zou bijna zeggen van wel, over play.com spullen betaal je ook niets extra...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

peugeot206gt schreef op zondag 04 maart 2012 @ 22:55:
Hoe zit het trouwens met die UK warehouse shipping, geld dan de regel vrij verkeer van goederen en mag je zoveel bestellen als je zelf wilt?

Als je de prijzen vergelijkt met de "china warehouse" zal je zien dat ze iets meer kosten.
Ze vallen inderdaad al onder verkeer van vrije goederen, die dingen zijn al belasting over betaald.

Edit: Heb maar weer wat besteld bij FP, hoewel ik een bestaande order na een maand na verzending nog niet binnen heb, toch maar voor onze nieuwe auto (zonder BT! |:( ) een FM transmitter met BT functie erin besteld voor nog geen tientje. Ben benieuwd naar wat het is :).

Car Electronics 4 in 1 Bluetooth and MP3 Wireless FM Modulator (Black)

[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 05-03-2012 16:21 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
peugeot206gt schreef op zondag 04 maart 2012 @ 22:55:

Voor zendingen van DX vanuit het UK warehouse hoef je je inderdaad geen zorgen te maken.

Wat Play.com betreft heb je al telkens geluk gehad. Die verzenden namelijk vanuit Jersey, een kanaaleiland dat niet tot de EU behoort. Aan zendingen boven EUR22 kunnen dus wel degelijk kosten verbonden zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:47

-tom-562

Oliesjeik

silmaril8 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:30:
Bijna 3 weken geleden bij DealExtreme wat dingetjes besteld en gisteren heeft pas het eerste (!!) gedeelte van de bestelling Hong Kong verlaten. Een partial shipment dus. Die andere onderdelen moeten dus nog komen.... Daar baal ik best wel van. Ik heb al een aantal keren eerder bij DealExtreme besteld (een jaar geleden ongeveer) en toen ging alles veel sneller. Ook reageert DealExtreme helemaal niet op mailtjes als ik naar de status van de onderdelen vraag.

En die DealExtreme chat is al helemaal bagger. Ik heb 45 minuten gewacht op iemand die mij zou helpen (en ja, ze waren op dat moment open) en toen maar de chat afgesloten.

Voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik bij DealExtreme iets bestel.

Ik heb trouwens ook een aantal computer dingetjes (bijvoorbeeld een HDD ultrabay voor in je laptop) via Ebay besteld. Deze handelaar zit in Hong Kong en na een week had ik mijn product al in huis. Het kan dus wel. Maar ja, DealExtreme is waarschijnlijk te populair geworden waardoor ze de vraag niet meer aankunnen ofzo.
Tegenwoordig zoek ik als ik iets uit China wil hebben, het eerst op ebay op. Dit is vaak net zo duur, soms goedkoper, en soms iets duurder. De handelaren op ebay versturen in tegenstelling tot DX de boel wel vaak binnen 1 of 2 dagen (anders krijgen ze een negatieve ebay beoordeling).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor het eerst 2 bestellingen gedaan via eBay. Ben benieuwd. Ze hadden beide 99.2 en 99.9 procent goede beoordeling, dus komt wel goed hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:01:
[...]

Tegenwoordig zoek ik als ik iets uit China wil hebben, het eerst op ebay op. Dit is vaak net zo duur, soms goedkoper, en soms iets duurder. De handelaren op ebay versturen in tegenstelling tot DX de boel wel vaak binnen 1 of 2 dagen (anders krijgen ze een negatieve ebay beoordeling).
bij ebay moet je toch meestel best wel veel verzendkosten betalen? en kan ik dan ok nog problemen krijgen met de duane? of is dat probleem alleen bij aanbieders uit buiten europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet bij eBay links in de balk aanvinken free shipping. Dan vind je alles met free shipping. Die kans dat de douane het er uit haalt, is net zo groot als ieder ander pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

Buyincoins bestelling binnen (zo ongeveer een lifetime supply batterijen voor laserpointer en camera remote):

Besteld 01-02-2012
Verzonden 02-02-2012
Bezorgd 05-03-2012

Verscheper: Hongkongpost

Duur (vanaf bestellen): 4,5 week

1 dag later besteld als mijn andere bestelling bij Buyincoins, deze is toch aanzienlijk langer onderweg geweest (die van een dag daarvoor was 1-2 verzonden, 9-2 in mijn bezit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je moet echt net op het juiste moment bestellen volgens mij. De ene keer duurt het veel langer dan de andere keer..

Heb vannacht ook bericht gekregen van mijn bestelling op eBay. Ze zijn daar de deur al uit:-)

Ben benieuwd, heb nog geen ervaring met eBay shoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ebay shoppen kijk ik altijd eerst of er in UK/EU niet ergens voor de richtprijs die ik er voor wil geven beschikbaar is, anders ga ik naar onze HK vrienden die ook vaak sneller binnen is als een Chinese webshop.
Toevallig gisteren wel binnen paar uur melding gekregen van FP na bestelling dat order verzonden is. Heb dit keer met tracking code, wil nu wel eens zien waar het allemaal blijft :-). Kreeg daar toch mooi 7% korting.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:19
Quad schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:48:

Toevallig gisteren wel binnen paar uur melding gekregen van FP na bestelling dat order verzonden is. Heb dit keer met tracking code, wil nu wel eens zien waar het allemaal blijft :-). Kreeg daar toch mooi 7% korting.
Die tracking code zegt ook niet zo veel zo heb ik bij FP iets besteld en dat is de volgende dag verzonden met tracking code nu na 10 dagen is het pakje nog niet traceerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Probeer het eens te traceren via deze site:
http://www.packagetrackr.com/track/china-post
De officiele site werkt vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 2 truien besteld van taobao in maat l, maar ze zijn allebei te klein
hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:04:
hoe kan dat?
Je bent te dik.
/inkoppertje

On: De Chinese maten zijn een maat kleiner als wat wij kennen.

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 06-03-2012 11:16 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zij de maten in de advertentie chinese kledingmaten?
hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

:D

Maar wat serieuzer, veel aziatische kleding is 'kleiner' dan onze L, zegmaar een stap lager (L is M, M is S etc). Ik heb zelf diverse NL shirts L die goed zijn, maar enkele L shirts uit azie die meer een M zijn.

Of mischien is het model gewoon zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:11:
[...]

:D

Maar wat serieuzer, veel aziatische kleding is 'kleiner' dan onze L, zegmaar een stap lager (L is M, M is S etc). Ik heb zelf diverse NL shirts L die goed zijn, maar enkele L shirts uit azie die meer een M zijn.

Of mischien is het model gewoon zo?
is dit ook bij broeken zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:11:
[...]

zij de maten in de advertentie chinese kledingmaten?
hoe kan dat?
Omdat ze uit china komen denk ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:51
Die chinezen zijn (over het algemeen) niet zo groot he! :) of de douane heeft ze te warm gewassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:38

Wildfire

Joy to the world!

Bedacht me vandaag dat ik destijds bij EverBuying de dagactie had gekocht, een nagelknipper voor $0,01. Aangezien we nu alweer zo'n zeven weken verder zijn, heb ik dus eens gekeken: zo te zien is de order niet eens verstuurd.

Aldus dacht ik, ik neem contact op met hun klantenservice. Maar elke link die naar een supportmogelijkheid zou moeten leiden, levert enkel een blanco pagina op met één woord: "down".

%$$%

Lekker handig.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:15:
Je moet bij eBay links in de balk aanvinken free shipping. Dan vind je alles met free shipping. Die kans dat de douane het er uit haalt, is net zo groot als ieder ander pakketje.
Gewoon bovenin 'price+shipping lowest first' selecteren. Vaak geven ze het product een prijs van $0,01 en zijn de verzendkosten hoog; bijvoorbeeld $10,-. Dat is dan goedkoper wanneer je freeshipping hebt en de prijs zelf $11 dollar is.

Ook de juiste zoektermen gebruiken kan je erg helpen. Dingen anders proberen te verwoorden en zeker 'include description' aanklikken! Titel zegt niet altijd alles namelijk.

Vergeet ook niet op de verschillende ebay sites te kijken. Vaak zit ik op .com, maar .co.uk is dan weer net goedkoper, omdat de wisselkoers net wat gunstiger is. Dus altijd op beide zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

En Amerikaanse kleding valt in het algemeen wat groter uit.
http://www.sizeguide.net/...nal-conversion-chart.html staan in veel tabellen verschillende keren 'S', 'M', 'L' en 'XL' in de tabellen, maar met verschillende maten.

-edit-
Gaat dus over de kledingmatendiscussie van een paar posts geleden.

[ Voor 13% gewijzigd door Resistor op 06-03-2012 11:21 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sibrand schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:13:
Die chinezen zijn (over het algemeen) niet zo groot he! :) of de douane heeft ze te warm gewassen!
Heeft te maken met de vertaling van cijfereenheid naar S/M/L-eenheid, ik dacht dat china/japan 1 stap 'lager' dan de engelse variant lopen, waardoor het bij vertalen naar S/M/L vaak mis gaat.

edit, zie lijstje resistor dus :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ikk het goed beggrijp, is het verstandig om altijd een maat groter te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

SinergyX schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:30:
[...]

Heeft te maken met de vertaling van cijfereenheid naar S/M/L-eenheid, ik dacht dat china/japan 1 stap 'lager' dan de engelse variant lopen, waardoor het bij vertalen naar S/M/L vaak mis gaat.

edit, zie lijstje resistor dus :P
Geen vertaling, Taobao is 99% bedoeld voor de lokale Chinese markt, en gebruikt dus kledingmaten voor Chinezen. Die zijn inderdaad over het algemeen een stuk kleiner dus ook de kleding hier is kleiner. (Buiten de idioot veel verschillende kledingmaatschalen, EU / UK / US / US catalogus / JPN)

Taobao \ T-Mall is een mijns inziens superplatform, werkt beter dan Ebay, zeker in combinatie met Alipay / Aliwangwang. Als je iets wil weten over een product, open aliwangwang en binnen 2 minuten heb je antwoord. (soort van instant messenger bedoeld voor taobao) Alleen moet je inderdaad rekening houden met het feit dat het voor de lokale markt is bedoeld.

@m113 : vraag het de verkoper. heb al meerdere malen kleding besteld maar altijd eerst ff gevraagd naar de maten. geef ze je EU size en zij kijken of het gaat passen of niet.
(je kan contact met zo opnemen door op die blauwe smilie te klikken rechts naast de prijs)

[ Voor 11% gewijzigd door Kenzi op 06-03-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:43:
dus als ikk het goed beggrijp, is het verstandig om altijd een maat groter te bestellen?
Bespaar je veel geld met het kopen van kleding in China? Ik ben niet tegen het online kopen van kleding maar het lijkt mij nogal onpraktisch om kleding in China te kopen. Ik zal sowieso een maat groter bestellen omdat je dan wat meer zekerheid hebt, maar zelfs dan kan er altijd was mis gaan. Maar ik zou het persoonlijk gewoon in Nederland kopen want dan kan je het nog even passen en eventueel terugsturen of brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is wel goedkoper daar.
ik had laatst 2 angry birds sweater besteld voor in totaal $ 36,61
de truien waren iets van $ 16 samen en de verzendkosten waren $ 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:47

-tom-562

Oliesjeik

En in Nederland kan je er vanuit gaan dat het echt is, dat Chinese spul zal allemaal wel nep zijn

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:54:
En in Nederland kan je er vanuit gaan dat het echt is, dat Chinese spul zal allemaal wel nep zijn
alee kleren komen uit china, dus ook die van nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:28
Iemand ervaring met een goede ps3 wireless controller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

clonedonkey schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:39:
Iemand ervaring met een goede ps3 wireless controller ?
Origineel of alternatief? De originele zijn niet bijzonder veel goedkoper dan gemiddelde webshop in Nederland, voordeel wel dat er ook 'modded' versies te koop zijn met een turbo-knop ingebouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:55:
[...]

alee kleren komen uit china, dus ook die van nl
Dat valt ook wel weer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 09:54

mace

Sapere Aude

Ik heb 9 feb een order geplaatst van iets van 30 dollar bij DX, en deze staat nog steeds op "processing"

Twee weken geleden heb ik al een ticket geopend (op order tracking) maar daar werd niet op gereageerd dus die heb ik na 6 dagen gesloten en een nieuwe aangemaakt (je kan maar 1 ticket per ordernummer open hebben) maar nu hebben ze NOG STEEDS niet gereageerd. (Customer service Express, yeah right. :') )

Wie weet hoe ik het beste contact met ze op kan nemen? Want dit is belachelijk. Ik kom via hun website niks verder omdat ik alleen maar van die CSE tickets kan aanmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mace schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:19:
Ik heb 9 feb een order geplaatst van iets van 30 dollar bij DX, en deze staat nog steeds op "processing"

Twee weken geleden heb ik al een ticket geopend (op order tracking) maar daar werd niet op gereageerd dus die heb ik na 6 dagen gesloten en een nieuwe aangemaakt (je kan maar 1 ticket per ordernummer open hebben) maar nu hebben ze NOG STEEDS niet gereageerd. (Customer service Express, yeah right. :') )

Wie weet hoe ik het beste contact met ze op kan nemen? Want dit is belachelijk. Ik kom via hun website niks verder omdat ik alleen maar van die CSE tickets kan aanmaken...
Live chat, dan krijg je waarschijnlijk het snelst een reactie. Facebook schijnt volgens bepaalde mensen hier ook nog wel eens te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 22:55
Een week geleden een zaklamp, batterijen en oplader gekocht via DX.
Staat nu nog op Packaging.
Had toch al eigenlijk gehoopt dat ie onderweg zou zijn :9, maar helaas.
Gelukkig heb ik tot de zomervakantie, dus haast heeft de bestelling niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
mace schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:19:

Door jouw ticket te sluiten en een nieuw ticket aan te maken heb je jezelf weer achteraan in de wachtrij geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:21:
[...]

Live chat, dan krijg je waarschijnlijk het snelst een reactie. Facebook schijnt volgens bepaalde mensen hier ook nog wel eens te helpen.
Thanks. :)
bertalizer schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:33:
[...]

Door jouw ticket te sluiten en een nieuw ticket aan te maken heb je jezelf weer achteraan in de wachtrij geplaatst.
Ik was er al bang voor. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Op een of andere manier heb ik nooit problemen met late response van DX. hooguit 48 uur max, maar ik bestel dan ook altijd dingen waarvan ik denk, ze komen vanzelf wel een keer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Normaal heb ik ook nooit issues met DX, eigenlijk is alles wel goed gegaan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:21
mace,

je benaderd ze wel in het engels toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Paradox schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:44:
mace,

je benaderd ze wel in het engels toch? ;)
Hah, duh. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:28
SinergyX schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:46:
[...]

Origineel of alternatief? De originele zijn niet bijzonder veel goedkoper dan gemiddelde webshop in Nederland, voordeel wel dat er ook 'modded' versies te koop zijn met een turbo-knop ingebouwd :)
Een alternatief, dus een goedkopere versie die wel gewoon goed werkt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ze hebben bij Dealextreme volgens mij grote problemen op dit moment. Ze hebben nu zelfs een limit op hun Paypal account. Ben benieuwd wanneer ik mijn geld terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Yorin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:38:
Ze hebben bij Dealextreme volgens mij grote problemen op dit moment. Ze hebben nu zelfs een limit op hun Paypal account. Ben benieuwd wanneer ik mijn geld terugkrijg.
Zal me niets verbazen dat dat is gekomen door de enorme hoeveelheid claims die zijn ingediend bij Paypal, ze zijn te bekend geworden en iedereen die maar langer dan een week moet wachten op z'n producten gooit er meteen een claim tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:38:
Oeii.. dat betekend vaak einde oefening voor dit soort bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag het niet hopen.. Moet ook nog 6/7 dollar terug krijgen............ Zal allemaal wel meevallen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik vind dealextreme, vergeleken met Ebay, erg duur. De prijsverschillen zijn soms best aanzienlijk.
Heb al meerdere dingen vergeleken en dan wint Ebay steeds. Zelfde producten, andere verkoper.
(Mits juiste verkoper)
- binnen 48 uur verzonden
- binnen in max. 3 weken. Vaak veel eerder.
- verkopers reageren bijna altijd binnen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:07:
Mag het niet hopen.. Moet ook nog 6/7 dollar terug krijgen............ Zal allemaal wel meevallen denk ik.
Hier gaat het om net wat meer. Het gaat hier om 55 euro. Dus rond de 70 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
net mailtje van dx met link erin, http://blog.dealextreme.c...paign=20120227&r=90000324, fijn allemaal, maar ondertussen is het al bijna een maand geleden dat er een pakketje verstuurd is, en ik heb nog niks gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Diablow schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:40:
net mailtje van dx met link erin, http://blog.dealextreme.c...paign=20120227&r=90000324, fijn allemaal, maar ondertussen is het al bijna een maand geleden dat er een pakketje verstuurd is, en ik heb nog niks gezien...
Tsjah, als het al een maand geleden verstuurd is.. Kan DX ook niets aan doen verder.
Zal je bij het postbedrijf moeten zijn die de airmail afhandeld.
Ik wacht nu ook al op een verzending van 03-02 die nog niet binnen is, maar dat komt vanzelf wel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Quad schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:45:
[...]

Tsjah, als het al een maand geleden verstuurd is.. Kan DX ook niets aan doen verder.
Zal je bij het postbedrijf moeten zijn die de airmail afhandeld.
Echt niet. DX blijft verantwoordelijk tot jij het binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

maartend schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:51:
[...]

Echt niet. DX blijft verantwoordelijk tot jij het binnen hebt.
Tsjah, verantwoordelijk of invloed hebben is een heel verschil.
Ben het wel met je eens, maar zij kunnen niets meer doen als hij in de lucht of onderweg is,

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

Diablow schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:40:
Kan nog binnenkomen hoor, mijn pakket van 02-02 verzonden is ook pas maandag bezorgd (van BuyinCoins).
Ik heb soms het idee dat ze bij hongkongpost gewoon wachten tot er weer een container voor Nederland vol is ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Quad schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:58:
[...]

Tsjah, verantwoordelijk of invloed hebben is een heel verschil.
Ben het wel met je eens, maar zij kunnen niets meer doen als hij in de lucht of onderweg is,
Ja hoor, geld terugstorten als hij niet aankomt.
Wacht nooit te lang met aanmaken van een ticket.
Leidzaam afwachten is niet best, er komt nu te vaak iets niet aan van DX.
Pagina: 1 ... 17 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]