[Multi] Dark Souls

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 14:46
boven is makkelijker

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 15:46

Japser

Jeej!

Mooi! Hoe dan ook, wordt een zwaar avondje!!

ps: Rann, ik zal voorlopig verslag blijven doen! Vanavond denk ik doe ik mijn sessie recorden voor de fun =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-07 21:30
Ja ho ho... die credit gaat ook naar Knight Solaire (voor de volle 20 sec) en een Sunbro die wist wat 'ie deed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Laatste 30 secs van Havel gevecht, was net op tijd om dit nog te recorden... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Japser schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:11:
Laatste 30 secs van Havel gevecht, was net op tijd om dit nog te recorden... *O*

[video]
*O*

M'n hele lichaam wordt oncomfortabel door die groene vlek die maar niet opgepakt wordt :P Vooral toen hij 75% van je health weghaalde dacht ik "PAK NOU!!". Zal wel zijn omdat er niets te retrieven valt, maar toch!

Heb trouwens nu echt veel meer invasions. Voor Anor Londo heb ik hooguit twee keer een invasion gehad. In Anor Londo en Darkroot word ik nu om de 10-15 min geinvade. Dat vind ik wel een beetje te gortig, vooral als je lekker aan het clearen bent. Gelukkig levert het ook wel leuke situaties op... zo was er een arme ziel die een invasion deed terwijl ik de boel aan het clearen was met een Sunbro en Solaire achter me aan had hobbelen :9 Het is altijd maar afwachten, heb ook wel meegemaakt dat ik tegenover een obvious hackende vliegende Superman sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Oh dat waren inderdaad exact 0 souls daar in de groene vlek, had al aardig wat fail attempts achter de rug zal ik maar zeggen. Totdat ik zo briljant was om mn Elite Knight Armour +3 maar te switchen voor een stock Hard Leather Armour. Bewegingsvrijheid is essentieel blijkt maar weer en dat heb ik nu ook met mn +3 Elite armour dankzij de ring.

Oook nog een stukje New Londo gecleared tot aan die tovenaar op t dak, toen wist ik niet meer waar ik heen moest en heb ik maar mn eerste stapjes in Blighttown gezet.

Loop nu al een tijdje rond als human maar nog geen invasies gehad, ben benieuwd hoe dat zal gaan verlopen. Klinkt wel spannend =]

Trouwens nog een vraag wat betreft de wapens: ik ben stiekem al SL 42 en gebruik nog steeds de Drake Sword. Ik heb ook in mijn rugzakje de Gargoyle Tail Axe en de The Dragon King Greataxe. Die laatste kan ik nog niet gebruiken maar is het bijvoorbeeld handig om de Gargoyle Axe te upgraden naar een Divine, Magic of whatever type wapen?

[ Voor 20% gewijzigd door Japser op 28-05-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Het ligt er aan wat je build is. Ik weet niet uit m'n hoofd welke enchant wat doet, maar ik geloof dat magic bijvoorbeeld nadelig is als je een strength build hebt, ivm verlaagde scaling. Als je voor str gaat kun je beter voor standaard +15 gaan. Als je een Faith build hebt is divine gunstig, etc etc.

Probeer overigens alle wapentypes voordat je er kostbare titanite en souls in investeerd. Dat een wapen van een boss komt maakt het niet per definitie beter. Ga voor het wapen waar de moveset je het meest van ligt... compleet geupgrade is het verschil in damage toch verneukeratief, zelfs als je de starterwapens met latere wapens vergelijkt. Er is geen 'best weapon'.

Ben zelf erg fan van de Claymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Blighttown...sjeses. Wat een area =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 12:03
Japser schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:59:
Blighttown...sjeses. Wat een area =]
_/-\o_ _/-\o_ Geweldig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

WTF...die vuurmier chick in 1x verslagen !! Wooohooo!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

En ondertussen wandelen we vrolijk door Sen's Fortress. Leuke area, tricky want soms weinig bewegingsruimte om te vechten. Maakt het lastig, maar wel de Lighnting Spear gevonden. Doet prima dienst als vervanger van Drake Sword. Ook maar meteen geupgraded naar +2.

Ohja, net 20k souls kwijtgeraakt omdat ik naar beneden donderde om een rollende kei te ontwijken =]

Nu een 1 vs 1 tegen de Iron Golem, pittig! Die is iig niet in 1 try neer. Daar ga ik nog wel ff zoet mee zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Japser op 31-05-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Je kan er iemand bij summonen... Maakt het een stuk makkelijker... Maar gaat goed... But the best is yet to come ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nee niet meer nodig. Meneer Iron Golem is ook al weer neergehaald! Is het nu een goede tijd om dat geesten gebied eens te doen, New Londo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Japser schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:04:
Nee niet meer nodig. Meneer Iron Golem is ook al weer neergehaald! Is het nu een goede tijd om dat geesten gebied eens te doen, New Londo?
Nee, die Lordvessel is nu het belangerijkste. Vergeet die schilderij ook niet de ´bekijken´ in het kathedraal in Anor Londo. Echt mooi is die :*) Daarna pas kun je die andere gebieden echt goed uitkammen.

[ Voor 6% gewijzigd door Omnyakom1 op 31-05-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Gaan we maar weer die kant op, ik had al omgedraaid toen ik die 2 hele grote knights zag staan aan het begin. Had toch al ruzie met Sif en de camera...die is onhandig in dat gevecht.

En bedankt voor tip, ga eens goed kijken in de kathedraal!

[ Voor 14% gewijzigd door Japser op 31-05-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zojuist klaar met mijn playthrough. Gwyn in één keer :) Ben geëindigd met +10 Divine Claymore, een balance build tussen Strength en Faith (vandaar dat ik voor Divine heb gekozen), Great Lightning Spear als enige spell. Volledig geupgrade Paladin set. Ben nu wel even klaar met DS. Misschien over een maandje of twee aan de NG+ beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Niet verkeerd yinx! Hoeveel uur heeft je playthrough nu omvat?

Trouwens, Anor Londo is best pittig...vooral die rare rozige gargoyle look a likes zijn pijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riaddon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-02 12:40
Recentelijk voor het eerst begonnen aan Dark Souls. Ik heb me er goed vermaakt.

Taurus demon ging makkelijk neer. Bell gargoyles waren even een paniek moment toen er een loot bericht in mijn scherm vast bleef hangen en ik hun health niet meer kon zien, maar gingen ook in een keer neer. Capra demon zat me wel heel snel op mijn lip en heeft ook een poging of 6 gekost, maar ging uiteindelijk ook neer.

Hierna heb ik een grote "schoningsactie" gehouden.
Beide black knights waar ik langs was gekomen afgemaakt, bridge wyvern afgemaakt en ook havel afgemaakt.

In deze schoningsactie begon mijn frustratie echter.

Door een bug verdween de bridge wyvern opeens, en kwam pas later terug, terwijl ik er helemaal niet op bedacht was, 12k souls en 6 humanity permanent kwijt omdat je opeens een wyvern op je nek hebt terwijl je met heel iets anders bezig bent.

In dezelfde avond ook een bug met havel, ik haal hem neer en..... niks. Geen ring, geen souls. Nu kan ik die souls wel opnieuw farmen, vervelend maar kom ik wel over heen.

Maar aangezien ik een str/end tank build aan het maken was vind ik het echt super vervelend dat ik die ring nu mis.

Ik ben aan het zoeken naar iets van een save editor. Ik weet dat ik hiermee kans heb dat ik er niet meer vanaf kan blijven en er meer gebruik van ga maken, maar zonder die ring heb ik eigenlijk ook weinig zin om nog door te spelen, na zo gekloot te zijn door 2 bugs achter elkaar.

edit: Online al een editor gevonden, deze corrupt helaas de saves van de legale versie... (gelukkig had ik een backup gemaakt). Nog even verder kijken of ik een andere kan vinden. Alternatieven zijn bizar genoeg een gepirate versie installeren en daarmee verder spelen, of het spel maar gewoon laten liggen.

edit 2:
nog steeds geen oplossing. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Ie een methode om alsnog aan Havel's ring te komen? (Verloren Souls/humanity haal ik nog wel in).

[ Voor 14% gewijzigd door riaddon op 02-06-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Japser schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:49:
Niet verkeerd yinx! Hoeveel uur heeft je playthrough nu omvat?

Trouwens, Anor Londo is best pittig...vooral die rare rozige gargoyle look a likes zijn pijnlijk.
26 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, gratis op de 360 nu. Dus vanavond maar opnieuw beginnen op de 360.

Wordt een female caster, enige line die ik nog niet echt diepgaand heb gespeeld. Die en 2H. Heb er nu alweer zin in. Op de een of andere manier, als ik DS2 speel, ga ik toch constant terugdenken "Waarom was 1 gewoon zoveel beter" en ik kan er echt geen antwoord op geven.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
1 was nieuw, verfrissend, en veel meer 'WTF'

Tenminste, ik ben nu (halverwege?) een eind op weg in DS2, en dat is mijn voorlopige oordeel..

Hoewel in deel 2 alles wel een stukje beter is uitgewerkt, vond ik de feel/sfeer net iets sterker in 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nou ik moet zeggen, ben denk ik nu al met al 8 uur in Anor Londo aan t rondhupsen en het is onvergevelijk moeilijk daar...parry op die Silver Knights gaat bijzonder moeizaam (wel een 1 shot kill als t lukt..let wel: als). Nog niet eens gesproken over de enorme bigass dudes daar bij die fog gate beneden, nog niet langs gekomen.

Nee het is bijzonder moeilijke area. Begint bijna irritant te worden...en vooral als je toch niet verkeerde weapons als een Lightning Spear hebt en ik heb net de Gargoyle Halberd upgraded naar Lightning versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Japser schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:39:
Nou ik moet zeggen, ben denk ik nu al met al 8 uur in Anor Londo aan t rondhupsen en het is onvergevelijk moeilijk daar...parry op die Silver Knights gaat bijzonder moeizaam (wel een 1 shot kill als t lukt..let wel: als). Nog niet eens gesproken over de enorme bigass dudes daar bij die fog gate beneden, nog niet langs gekomen.

Nee het is bijzonder moeilijke area. Begint bijna irritant te worden...en vooral als je toch niet verkeerde weapons als een Lightning Spear hebt en ik heb net de Gargoyle Halberd upgraded naar Lightning versie.
Welkom in Anor Londo, wacht maar tot je bij de fog gate bent... })
Wat ik mij zo herinner is lightning niet het allersterkste in dat gebied, gewoon puur physical of fire meende wel lekker te werken daar.. Maar is alweer een tijdje geleden uiteraard.

Eventueel handig om je wapen verder te upgraden indien mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Upgraden van de Gargoyle Halberd zal em niet worden nu ivm geen materialen meer. Misschien dat ik achter de Scythe aan kan gaan in Sen's Fortress, en die upgraden naar Fire. Zag wat video's waar iemand behoorlijk damage deed op de Silver Knights met dat ding.

Bedankt zo ver Rann, meer tips zijn welkom! :)

hier nog een screentje met mn huidige build voor de lol: ik moet wel aangeven dat ik de Lighting Gargoyle Halberd niet tot +5 heb maar nog de eerste (dus +0 geloof ik).

Afbeeldingslocatie: http://i1068.photobucket.com/albums/u457/Japs1977/Capture_zps99af43de.png

[ Voor 45% gewijzigd door Japser op 04-06-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Anor Londo is wat tricky ja. Lightning is iets waar die beesten goed tegenkunnen.

Wat ik meestal daar gebruikte was de Quelaag sword upgraded. Die beviel wel goed. Anders is het aan te raden om een non elemental weapon te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Die Quelaag Sword ga ik eens checken of ik die kan bouwen vanavond. De soul heb ik, maar ik geloof dat ik al mn curved swords wel zo ongeveer heb verkocht aan Frampt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Inderdaad, vooral omdat je gewoon een strength/tank build hebt, zou ik gewoon voor een groot wapen gaan (Zweihander/Claymore/een grote bijl) en die gewoon niet upgraden naar een element)

Wapens verliezen scaling op een statistic als je ze enchant met een element.

Een spear heeft bijvoorbeeld standaard op +10 160dmg, maar heeft een D en een C scaling in strenth / dexterity. Dit wapen krijgt dus een damage bonus voor elk punt extra die je in STR/Dex hebt.

Een lightning spear (+0) heeft 144 physical damage, en 144 lightning damage, maar geen enkele scaling stat.

Nu is een spear(+10) voor jou niet verstandig om te gebruiken aangezien je geen dexterity hebt.. Wat dat betreft kun je beter gaan voor een wapen met hoge strength scaling en zal voor nu de lightning spear meer damage doen dan een +10 speer..

Quelaag's sword is erg nice vanwege de physical / fire damage 60 phys en 170 fire, maar heeft een E/B scaling op str/dex.

Ik zou echt eens kijken of je een wapen kan vinden met hoge strength scaling, en die eens upgraden. Misschien een large club / Zweihander of iets dergelijks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nice, heb me net Quelaag's Fury geforged. Silver Knights mep ik nu aardig hard de pan in. Even een scimitar gekocht en had nog wat shards en large shards et voila. Nu maar eens kijken of we er zonder verlies van flasks doorheen kunnen komen tot aan de fog gate.

Edit: Nou, ik stond voor de fog gate maar dan zonder flasks...=] Had niet veel zin om naar binnen te gaan toen met 23k souls op zak. Morgenavond maar es poging wagen om te gluren daar!

[ Voor 25% gewijzigd door Japser op 04-06-2014 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-07 09:58

snmght

imho dan he

Japser schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:31:
Nice, heb me net Quelaag's Fury geforged. Silver Knights mep ik nu aardig hard de pan in. Even een scimitar gekocht en had nog wat shards en large shards et voila. Nu maar eens kijken of we er zonder verlies van flasks doorheen kunnen komen tot aan de fog gate.

Edit: Nou, ik stond voor de fog gate maar dan zonder flasks...=] Had niet veel zin om naar binnen te gaan toen met 23k souls op zak. Morgenavond maar es poging wagen om te gluren daar!
Je kunt (misschien bij voorkeur na levelen met die 23k ;) ) vanaf de bonfire langs alles en iedereen sprinten en dan de fog gate in gaan zonder geraakt te worden. Als je om de spiraaltrap heen loopt naar die ruimte met die kistjes, trap en 2 silver knights en daar omhoog gaat, dan de trap richting de grote kathedraal op. Vanaf daar direct het trappetje omlaag nemen en dan moet je als ik het me goed herinner even de aandacht van die grote knight het dichtst bij de fog gate trekken en dan links om hem heen lopen, blijven rennen i.v.m. de archer ook. Met wat oefening gaat het op een gegeven moment flawless, het enige tricky stukje dat je onder de knie moet krijgen is dan dus onder aan die trap om die grote gast heen zonder een pijl in je rug te krijgen.

Ik vond dat zelf wel fijn tegen de tijd dat ik 2 maanden vast zat op die boss fight. Voor die boss fight was mobility sowieso way to go voor mij dus die equip load was makkelijk te realiseren. Het is echt tricky (zeker als je langer bezig bent en het geduld er voor kwijt bent) om met al je Estus die gate in te gaan. Vooral die grote knights zijn kaa el oo tee ee.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

snamgaah schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:24:
[...]

Ik vond dat zelf wel fijn tegen de tijd dat ik 2 maanden vast zat op die boss fight.
Joepie....2 maanden....jij weet de burger echt moed in te spreken -O- ;( :F ;)

Opzich wel bizar dat ik daar niet eens aan gedacht heb trouwens, om alles en iedereen voorbij te sprinten. Nog een dingetje trouwens, ik kan me voorstellen dat 10 flasks niet eens voldoende zijn voor die fight waar ik trouwens nog niks over gelezen heb behalve het feit dat iedereen het over humanity heeft. Gebruikt men dat dan ten eerste puur als additionele heal optie?

[ Voor 38% gewijzigd door Japser op 05-06-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Japser schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:22:
[...]

Joepie....2 maanden....jij weet de burger echt moed in te spreken -O- ;( :F ;)

Opzich wel bizar dat ik daar niet eens aan gedacht heb trouwens, om alles en iedereen voorbij te sprinten. Nog een dingetje trouwens, ik kan me voorstellen dat 10 flasks niet eens voldoende zijn voor die fight waar ik trouwens nog niks over gelezen heb behalve het feit dat iedereen het over humanity heeft. Gebruikt men dat dan ten eerste puur als additionele heal optie?
Haha ik moet even een kleine toelichting geven denk ik, met eerdere characters ging die fight sneller / soepeler maar de laatste keer dat ik daar zat was ik ook net vader geworden en was ik ook wat scherpte kwijt door mijn slaapgebrek. Plus dat ik toen maximaal een paar uurtjes per week speelde. Speel je een paar uur per dag dan kun je dat wel drastisch terugdringen.

Estus lijkt me voldoende om te healen in die fight. Juist healen gaat vrij aardig omdat je de omgeving kan gebruiken om tijd te kweken, dat merk je vanzelf wel als je daar binnen gaat. Humanity schijnt iets sneller te zijn en healt je meteen volledig maar afhankelijk van je hoeveelheid hp en niveau van je flasks valt dat voordeel te verwaarlozen en voor de snelheid hoef je het ook niet te doen imo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 12:55
Ik heb anor londo gedaan met een man-serpent sowrd +14, black iron armor en great shield of artorias+3, havel ring/ ring of favor en protection

Wat ik normaal altijd doe is een run naar de bonfire, dan een run naar de great hall met de big knights, eerst de archer killen en dan beide knights. Dan de deuren openen en terug naar de 1e bonfire.

Ik vind het een stuk makkelijker om vandaar uit de 2 knights te killen, de eerste met 2* 2h hits dood (van behind), trap op sprinten en de archer killen. Daarna op je gemak de 2e kight bij de fog gate. Je kunt zo ook rap souls farmen (12k voor de eerste 8 knights, 6K voor de twee grote, 1500 voor de archer. homeward bone, rinse n repeat)

Als laatste onze grote sunlight vriend summonen en off you go met full estus en evt wat humanity op je hotbar.

voor de bossfight, ik kill wel eerst ornstein aangezien die een stuk makkelijker is, ik wacht tot mijn summon smaug bezig houdt en dan is het hakken op ornstein ;)
Als ornstein dood is, gebruik pyromancy op smaug tot je summon dood is en ga dan pas melee op hem

easy fight really. vind hem makkelijker dan met een ranged char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Yokidrink schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:57:
voor de bossfight, ik kill wel eerst ornstein aangezien die een stuk makkelijker is, ik wacht tot mijn summon smaug bezig houdt en dan is het hakken op ornstein ;)
Als ornstein dood is, gebruik pyromancy op smaug tot je summon dood is en ga dan pas melee op hem
Voor de armor* wilde ik steeds eerst Smough doden, dat maakte fase 2 een stuk minder leuk.

*Spoiler i.v.m. de armor, misschien handig om te weten voor je de fight in gaat:
spoiler:
Er zijn 2 bosses in deze fight, Ornstein & Smough. Zodra je er een dood maakt zal de ander zijn energie opzuigen en wordt deze Super Ornstein of Super Smough, overigens met full health dus richt je op 1 van de 2 in de eerste fase. Van de boss die je het laatst doodmaakt (in Super versie) kun je later in de game de armor krijgen. Wil je ze beiden dan kan dat pas in NG+. De ene is medium, de ander heavy (incl. heavy looks):
http://darksouls.wikidot.com/ornstein-s-set
http://darksouls.wikidot.com/smough-s-set

Persoonlijk vind ik Super Ornstein een stuk minder gezellig dan Super Smough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 12:55
snamgaah schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:00:
[...]

Voor de armor* wilde ik steeds eerst Smough doden, dat maakte fase 2 een stuk minder leuk.

spoiler:
Persoonlijk vind ik Super Ornstein een stuk minder gezellig dan Super Smough.
so true that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, weer begonnen. Op 1 trophy na platinum op de PS3, nu alle achievements op de 360 halen.

Caster begonnen:

Starter armor
Drake Sword
Starter Catalyst

Soul Arrow

zonder deaths naar de gargoyles gekomen, en daar prompt op doodgegaan. 2x firebreath, rollde uit de een, de ander vol in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nou ik heb vandaag kennis gemaakt met Mr Smough & Mr Ornstein. Die dunne had ik bij-na dood! Alleen toen was ik dood, had mss nog 3 hits op em nodig. Het is een verdomd lastig gevecht, en weet nog niet helemaal hoe ik de targetting moet fixen. En ik kwam een x zonder flasks te zitten, ook niet handig want die attacks zijn soms tricky. Vooral die zwevende tijger spear aanval van die dunne...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Japser schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 00:11:
Nou ik heb vandaag kennis gemaakt met Mr Smough & Mr Ornstein. Die dunne had ik bij-na dood! Alleen toen was ik dood, had mss nog 3 hits op em nodig. Het is een verdomd lastig gevecht, en weet nog niet helemaal hoe ik de targetting moet fixen. En ik kwam een x zonder flasks te zitten, ook niet handig want die attacks zijn soms tricky. Vooral die zwevende tijger spear aanval van die dunne...
Persoonlijk target ik daar liever niet omdat je dan een uit het oog kunt verliezen, je wilt ze eigenlijk altijd in je blikveld houden allebei.

Red je het om met een goede hoeveelheid estus tot aan de gate te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik kom redelijk door nu naar de fog gate ja, rennen voor mn leven soms maargoed dan begin ik toch met 10 flasks =] Ik had Ornstein net wel neer! Alleen Smough was net ff iets te zwaar toen ie op mn sprong in phase 2 en had ook nog maar 1x Estus over toen ik begon aan de 2de phase.

Maar het blijft wel gaaf: je zit compleet in focus te rennen en te doen...en die adrenaline kick die je krijgt als je weer stukje verder komt en dingen kritiek beginnen te worden. Echt elke fout is zoals jullie ook wel weten dodelijk, maar dat levert wel n heerlijk stuk spanning op. Zit soms letterlijk met trillende en bezwete handjes na zo'n gevecht als net waar je ook voor t eerst 1 van de 2 dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nee. Gewoon nee.

Afbeeldingslocatie: http://i1068.photobucket.com/albums/u457/Japs1977/Grmbl_zps8ad1da0b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 15:37
Is iedereen nou weer massaal DS1 gaan spelen na DS2 of... :o Kan niet zeggen dat ik DS1 niet mis na DS2 (toffe game hoor... maar toch niet wat ik ervan gehoopt had op een paar voor mij belangrijke gebiedne) _/-\o_

[ Voor 58% gewijzigd door Brutal1ty op 07-06-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Off: introductietrailer van nieuwe game van From Software, Bloodborne
nieuws: Nieuwe game Dark Souls-studio heet Bloodborne
My god dat is zo zuur. Ik ken het, ik ken het.. Maar dan ook nog eens bij deze boss. I feel sorry for you man! Hoe staat het er nu voor, waar loop je tegenaan of ben je er al langs inmiddels?

[ Voor 49% gewijzigd door snmght op 10-06-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is echt balen, en heel heel herkenbaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Helaas PS4 exclusive so far ;-(

Maar zo... zo.. zo.. herkenbaar..

Of ben je intensief met een boss bezig.. Nog 1 hit, je drukt...je drukt nog eens, en er gebeurd niets... Batterij leeg, nooooooooo! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Rann schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:15:
Helaas PS4 exclusive so far ;-(
Ik heb gelukkig nog geen next-gen in huis gehaald. De keuze wordt nu wel makkelijker gemaakt. In het artikel op de frontpage van Bloodborne tipte iemand ook nog YouTube: Deep Down Trailer 1080p PS4 Playstation 4 game gameplay graphics not CG - ook een PS4 exclusive die net zo sfeervol en gevaarlijk uitziet, afgaande op de beelden. De keuze is voor mij gemaakt, nu nog een mooie deal afwachten. Voorlopig red ik 't nog wel met mijn 360 en TZT dus een PS4. :)
Rann schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:15:
Of ben je intensief met een boss bezig.. Nog 1 hit, je drukt...je drukt nog eens, en er gebeurd niets... Batterij leeg, nooooooooo! :(
Ja, of 'Please reconnect controller' als het kapje net iets te los zit. Dan vervloek ik de ontwikkelaars in stilte dat zij geen pauze functie hebben ingebouwd (en auto-pauze bij dit soort momenten). ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Jazeker dat was echt ff zuur, en na zo een fail speel je ook niks meer klaar op zo'n avond. De dagen erna ook niet echt doorheen gekomen, ik wil het perse solo doen zonder summon. Maar t positieve is dat je zover bent gekomen, daar hou ik me maar aan vast =]

Kan pas van t weekend weer verder spelen, maar ik heb wel een tactiek voor ogen om nog beter de pilaren te gebruiken. Mijn probleem is gewoon dat ik moet leren dat 2 klappen met je zwaard de max is, dan meteen herpositioneren en wachten en t geduld bewaren!

Wat betreft Bloodborne, ziet er wel gaaf spannend uit. Maar eerst DS1 en daarna nog DS2 uitspelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Japser schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:00:
Mijn probleem is gewoon dat ik moet leren dat 2 klappen met je zwaard de max is, dan meteen herpositioneren en wachten en t geduld bewaren!
Geduld is de sleutel! Mijn eerste DS playthrough ever deed ik met een vriend samen. Hij was de eerste die O&S neer kreeg met Super Ornstein op het einde. Die fight duurde bijna een uur, de spanning was echt te ziek voor worden, dan krijg je wel zweethandjes en voel je opnieuw keihard dat je niet even op pauze kan drukken. Memorabel stukje gaming was het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Bah het lukt me gewoon niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Heb je ook al geprobeerd te variëren in wie je het laatst treft? Met welke class speel je eigenlijk en wat is je tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

*O* JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! *O*

Ze zijn dood!!! Woooehoooee!!!

Heb het zonder armor gedaan, uiteindelijk eerst Ornstein en als laatste Smough gefinished. Heel rustig aan gedaan met Smough en doordat ik naakt was kon ik perfect de buttslam dodgen.

[ Voor 115% gewijzigd door Japser op 15-06-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Gefeliciteerd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Japser schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:41:
*O* JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! *O*

Ze zijn dood!!! Woooehoooee!!!

[video]

Heb het zonder armor gedaan, uiteindelijk eerst Ornstein en als laatste Smough gefinished. Heel rustig aan gedaan met Smough en doordat ik naakt was kon ik perfect de buttslam dodgen.
That moment. Voor mij was het gevoel na die fight echt euforisch, perfecte voorbeeld van waarom zo een moeilijke spel zo vet is. Good job!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

En meteen maar de Stray Demon omgelegd. Leek erop dat ik het niet ging redden wederom maar uiteindelijk tikje voor tikje afgemaakt. Ben nu in de Painted World of Ariamis, op de brug. Morgen maar weer verder ontdekken daar en zien wat me daar voor horror te wachten staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jynxter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Ik heb deze game na enkele dagen toch maar terug gebracht. Vond het wel vet, maar als je twee kleine kids hebt en soms om de haverklap je controller moet neerleggen, is dit niet echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Vastbinden die 2 kleine dark soultjes =] Maar idd, tijdens dit spel is afleiding funest. Ben zelf vandaag wel paar keer doodgegaan omdat ik een muur of brug afviel omdat ik ff snel op tv voetbal keek =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Zo, gisteren ook Sif the Great Wolf omgelegd en Painted World of Ariamis doorlopen. Niet de boss nog gekilled daar, ik vond dr wel cute...en volgens mij is zij niet echt een evil persoon die dood moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Gaat lekker! Nu begint het echte werk ;-)

Wat gebruik je op dit moment als wapens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Op dit moment gebruik ik Quelaag's Fury Sword +4 en mn Lighting Gargoyle Halberd +2 het meest frequent.

Verder nog een +8 Hollow Soldier Shield welke ik later vandaag ga upgraden naar Great Shield of Artorias. Kom er redelijk mee doorheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Je weet dat je met greatshield niet kan parry-en? ;-)

Zelf nogal fan van de Eagleshield, wel een greatshield, maar ZO LICHT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ow nee, dat wist ik niet. Goeie tip, had ik bijna mn parry shield vernaggeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Zo, inmiddels the Catacombs gecleared met dat lachertje van een boss. Die was in 4 meppen dood -O-

Nu net New Londo gechecked en de Key to the Seal gekregen. Ben wel bang voor de Four Kings, volgens mij word dat gevecht echt hel.

Edit 1: Four Kings zijn annihilated! :)
Edit 2: Gravelord Nito is annihilated! :)
Edit 3: Seath the Scaless is annihilated! :)

Het is nu eigenlijk een beetje te makkelijk geworden, vond niet echt ingewikkeld die drie gevechten. Ik ben denk ik nogal overpowered met mn lvl 86 waar ik nu op zit ;(

[ Voor 40% gewijzigd door Japser op 24-06-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Japser schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:51:
Zo, inmiddels the Catacombs gecleared met dat lachertje van een boss. Die was in 4 meppen dood -O-

Nu net New Londo gechecked en de Key to the Seal gekregen. Ben wel bang voor de Four Kings, volgens mij word dat gevecht echt hel.

Het is nu eigenlijk een beetje te makkelijk geworden, vond niet echt ingewikkeld die drie gevechten. Ik ben denk ik nogal overpowered met mn lvl 86 waar ik nu op zit ;(
Oh je had je post geedit, daardoor had ik hem niet gezien.. ;)
Ze kunnen alle drie pittig zijn, maar ligt vooral aan je build, met een goeie strength/pyro build is alles te doen :P

Hoe vond je de Tomb ? Al die duisternis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 15:29

fub

Rann schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:49:
Hoe vond je de Tomb ? Al die duisternis...
Ik ben dus ergens midden in de Tomb opgehouden. Als een spel de moeilijkheidsgraad omhoog moet houden doordat je niet kan zien waar je loopt, dan heb ik er weinig lol meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

fub schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:19:
[...]

Ik ben dus ergens midden in de Tomb opgehouden. Als een spel de moeilijkheidsgraad omhoog moet houden doordat je niet kan zien waar je loopt, dan heb ik er weinig lol meer aan.
Nodig een Jehova uit, die zal je het licht brengen! ;)
Japser schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:51:

Nice!! Tsja O&S is (wat mij betreft) de moeilijkste fight in DaS1 en DaS2 bij elkaar. Als je die gehad hebt valt de rest opeens mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
fub schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:19:
[...]

Je hebt een lichtbron nodig... en die kan je ergens anders vinden...hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Tomb was pittig maar doable, goed weten te switchen tussen mn heksenlamp en shield en dan die ugly skeleton hounds afslachten. Verdomd lastig maar ik wist me goed te redden in de kleine ruimtes. Echt prettig was t niet maar na 30x weet je onderhand wel wat te doen en wat niet :)

Gisteren ook nog Ceaseless Discharge omgelegd, ook niet al te ingewikkeld. Nu bij de Demon Firesage, die is wel ff lastig onder de knie te krijgen, maar die ga ik nu ff neerleggen!

Edit : En done, die is dood =]

Edit 2 OK...Woah! Sanctuary Guardian. Moeilijk. Die is me een potje pro actief en bewegelijk...

[ Voor 12% gewijzigd door Japser op 25-06-2014 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Oh je bent met de DLC gestart... Nice... Mja dat is weer even wat anders.. ;-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ja ik had zoiets van: die Centipede Demon in de Demon Ruins hakt me in zo erg de pan in, ik ga even de-touren :) Nou...daar sta je dan tegenover die Sanctuary Guardian.

Gisteren daarom ook maar een Murakamo geupgraded naar +15 en nog maar es erin gevlogen. Kreeg em tot 60% health en toen werd ik weer compleet afgeslacht. Je moet zoveel rollen en zoveel blocken dat ik zelfs met Cloranthy Ring en mask of the Child niet genoeg stamina overhield.

Hij's dood *O* Die area die erachter ligt is bijzonder moeilijk trouwens!

[ Voor 7% gewijzigd door Japser op 27-06-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Meheh, die Bed of Chaos....dat is echt laag: ben wel tig x doodgegaan tijdens jump naar middenpad, blijkt er gewoon een opstapje te zijn vanaf waar je kan droppen. En dan in 1 mep....well played Fromsoft.

Oh en dan nog Knight Artorias...again well played Fromsoft. Wat een tof gevecht, ben alleen zooo kansloos :)

[ Voor 21% gewijzigd door Japser op 01-07-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-07 12:22
Great...

Heb ik het spel gekocht en geïnstalleerd.
Werkt Games For Windows Live niet meer sinds gisteren! Nu is het dus onspeelbaar aangezien je GFWL nodig hebt om te saven :(

Is er ergens een fix waardoor je kan saven zonder die GFWL meuk?

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:36
Noctonix schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 21:33:
Great...

Heb ik het spel gekocht en geïnstalleerd.
Werkt Games For Windows Live niet meer sinds gisteren! Nu is het dus onspeelbaar aangezien je GFWL nodig hebt om te saven :(

Is er ergens een fix waardoor je kan saven zonder die GFWL meuk?
lees hier even
http://steamcommunity.com...3502183547/?insideModal=1

staan wel wat dingen in

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Japser schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:47:
Meheh, die Bed of Chaos....dat is echt laag: ben wel tig x doodgegaan tijdens jump naar middenpad, blijkt er gewoon een opstapje te zijn vanaf waar je kan droppen. En dan in 1 mep....well played Fromsoft.

Oh en dan nog Knight Artorias...again well played Fromsoft. Wat een tof gevecht, ben alleen zooo kansloos :)
Wacht maar tot de eindboss van de DLC.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Jajaja...ik vrees toch echt dat ik daar niet ga komen...ik kan Artorias gewoon niet aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 08:18

ye-roon

knaak

Japser schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:03:
Jajaja...ik vrees toch echt dat ik daar niet ga komen...ik kan Artorias gewoon niet aan :(
Ik vond Artorias eigenlijk best een lachtertje na de Sanctuary Guardian. Bij de SG heb ik geleerd heel bewegelijk te zijn, goed te dodgen etc en dat kan je goed doorzetten bij Artorias. A heeft wel wat meer verschillende jumps, maar zodra het dodge patroon door hebt is die best makkelijk. Ik zag zelf ook erg op tegen dat gevecht omdat ik er slechte verhalen over hoorde, uiteindelijk verslagen op de 3de try zonder geraakt te worden. Gewoon afstand houden en z'n aanvallen leren, weten wanneer je wel kan slaan/schieten/magic en wanneer niet.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Ben eindelijk ook maar weer is begonnen met Dark Souls. Vroeger nooit echt verder gekomen dan die ijzeren boar (:+) en dat moet beter kunnen. Goed voor m'n doorzettingsvermogen zeg maar.
Momenteel na een uurtje of 3/4 bij de Bell Gargoyle. Heb hem nu twee keer geprobeerd, zal wel goedkomen met die Drake Sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Bell Gargoyles. Heb hem ze nu twee keer geprobeerd
Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Oh crap, er komen er meer. Heb je bericht 3x gelezen voordat ik de implicaties doorhad :p

[ Voor 54% gewijzigd door Smitovic op 03-07-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Artorias...waarom Artorias...waarom? ;( ;( :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Japser op 03-07-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

OMG!!! Artorias is dood, in melee combat nog wel!! Dat was ff een ware uitdaging, maar hij is neer! :) Poise FTW in dit gevecht, plus pro actief aanvallen en healing goed timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Japser schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:29:
OMG!!! Artorias is dood, in melee combat nog wel!! Dat was ff een ware uitdaging, maar hij is neer! :) Poise FTW in dit gevecht, plus pro actief aanvallen en healing goed timen.
On you go. Ik heb hem met een 2H greatsword bevochten. Dat 'unmatched with a greatsword' kan de prullenbak in. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
En Jasper... De rest ? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Na mn vakantie, zit nu lekker in Italie aan n biertje! Manus zal vast niet weglopen =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Kolere wat is die Manus een bad motherfucker....al weer drie dagen mee bezig maar 0,0 progress. Hij heeft zo een stomme buttslam attack waar mn hele camera van overstuur raakt en ik dood.

En dan zie je dit:
:(

Edit: Poeeeh, net wel tot tegen de 40% health dat ie nog over had. Toen hard gepakt door de Dark Magic, was nogal slordig met t switchen tussen de Estus en Silver Pendant. Hart zat in mn keel, dacht stiekem dat ik em wel had!

[ Voor 46% gewijzigd door Japser op 28-07-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Volgens mij heb ik hem zonder pendant gedaan... low weight, high damage zover ik me kan herinneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik ben al in mn blootje aan t vechten idd, kom al redelijk vaak tot de Dark Magic fase en daar loop ik meestal toch nog vast omdat ik het 1) niet weet te dodgen of 2) ik net te laat ben met silver pendant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

En Manus is dood! Wooeehoeee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ok....Volgens mij....heb ik Dark Souls uitgespeeld...Kalameet is dood...

Wait for it.

Yay!

*O* *O* *O* *O*

Nevermind me...dr is nog een zekere Gwyn, Lord of Cinder.... -O-

[ Voor 35% gewijzigd door Japser op 31-07-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Kalameet al dood? Solo? Netjes!

Ik wou al zeggen, je hebt de DLC uitgespeeld, nu de gewone game nog ;-) Welke bosses heb je inmiddels neer?

Ook maar weer eens beginnen met DS1.. ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Zie mijn doodslijst hieronder:

Crossbreed Priscilla vond ik te mooi om te killen, Dark Sun Gwyndolin heb ik niet echt aan gedacht tijdens mijn run.

1. Asylum Demon
2. Bell Gargoyle
3. Capra Demon
4. Ceaseless Discharge
5. Centipede Demon
6. Chaos Witch Quelaag

7. Crossbreed Priscilla
8. Dark Sun Gwyndolin
9. Demon Firesage
10. Four Kings
11. Gaping Dragon
12. Great Grey Wolf Sif

13. Gwyn Lord of Cinder
14. Iron Golem
15. Moonlight Butterfly
16. Nito
17. Ornstein and Smough
18. Pinwheel
19. Seath the Scaleless
20. Stray Demon
21. Taurus Demon
22. The Bed of Chaos
23. Artorias
24. Kalameet
25. Manus

[ Voor 19% gewijzigd door Japser op 01-08-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:07
Ik heb ook sinds een maantje DS1 Maar kom niet eens veder dan de eerste 15min, geen flauw idee wat ik moet doen. toch dat groote beest verslaan of ergens anders heen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-07 09:28
Inhumanous schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:58:
Ik heb ook sinds een maantje DS1 Maar kom niet eens veder dan de eerste 15min, geen flauw idee wat ik moet doen. toch dat groote beest verslaan of ergens anders heen ?
Deur door linksachterin, een stukje later kom je hem wel weer tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Daar ben ik al geweest, dan loop je een rondje en kom je weer op plein uit bij een grote Poort/Deur maar die kan ik niet meer in/openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-07 11:40
Het eerste stukje is zo lineair dat ik het raar vind dat je daar vast komt te zitten :P Dat je niet weet hoe je voorbij de boss moet komen komt wel vaak voor. Lees de oranje berichten op de grond ;)

Waarschijnlijk heb je de sleutel nog niet gekregen van een npc. Heb je al wel een steen de trap af zien rollen? Deze maakt een gat in de muur waar je doorheen kan.

[ Voor 29% gewijzigd door Nfear op 01-08-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
NoFearz schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:57:
Het eerste stukje is zo lineair dat ik het raar vind dat je daar vast komt te zitten :P Dat je niet weet hoe je voorbij de boss moet komen komt wel vaak voor. Lees de oranje berichten op de grond ;)

Waarschijnlijk heb je de sleutel nog niet gekregen van een npc. Heb je al wel een steen de trap af zien rollen? Deze maakt een gat in de muur waar je doorheen kan.
aahh dat is het dus, ik ging daar omhoog of erlangs :P dankjewel vanmiddag maar is kijken dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Mijn God, het is nu echt zover! Heb em uitgespeeld *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Hulde! ;)

Zelf weer druk begonnen aan Dark Souls sinds hij nu met Steam draait in plaats van met GFWL. Het is weer een drukbezocht spel ;)

Helaas zit er door steam een regiolock op, maar die wordt binnenkort als het goed is verwijderd.

Dus mensen, sluit je aan! ;)

Samen met een vriend hebben we het volgende gedaan: Je kiest voor elkaar een wapen, en daar moet je het mee doen. Voor mij was het de Painting guardian sword.. Nu heb ik een Dex/faith build, met een +13 pgs en wat leuke miracles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
PG Sword is echt <3

Ik ga binnenkort maar run 46 doen oid. Iets te verslaafd geweest aan het spel, dus korte tijd geen zin gehad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Rann schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:34:
Hulde! ;)

Zelf weer druk begonnen aan Dark Souls sinds hij nu met Steam draait in plaats van met GFWL. Het is weer een drukbezocht spel ;)

Helaas zit er door steam een regiolock op, maar die wordt binnenkort als het goed is verwijderd.

Dus mensen, sluit je aan! ;)

Samen met een vriend hebben we het volgende gedaan: Je kiest voor elkaar een wapen, en daar moet je het mee doen. Voor mij was het de Painting guardian sword.. Nu heb ik een Dex/faith build, met een +13 pgs en wat leuke miracles ;)
Leuk idee :)

Iemand die voor mij een wapen wil kiezen voor een playthrough? Eventueel ook de element? Ik ben momenteel het spel weer aan het downloaden en ben benieuwd of er nu veel signs te vinden zijn. GFWL was soms een gedoe om goed te verbinden met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Dan kies ik voor jou Lucerne ;)
Gemakkelijk te krijgen met een snelle catacombs run. Net over de eerste brug heen. Post vooral je ervaringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Dat lijkt mij een wapen voor een quality build. D-scale voor STR en DEX. Ik ga het proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Lucerne na ongeveer vier pogingen weten te bemachtigen en inmiddels +5 gemaakt.

Bosses:
Asylum Demon
Taurus Demon
Bell Gargoyles

Volgende op het lijstje: Moonlight Butterfly

Voordat ik begon las ik vooral berichten over een slechte moveset. Dat vind ik totaal niet en ik heb slechter gezien.
Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste