Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43565

Manu_ schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:39:
[...]

Morrowind! Voor iedereen die dat nog niet gespeeld heeft, zeker doen. Het ziet er natuurlijk een beetje matig uit, maar ik vind het echt een stuk beter dan Oblivion.

[...]

Altmer of Breton. Ik vind 100% magic altijd wel leuk.
Ik zit ook te twijfelen tussen Altmer en Breton. Gaat een beetje afhangen van de meegekregen effecten e.d.

Het moet iig een mage uit de shadows worden met conjuration, destruction en absorption spells. Geen idee welk volk daar beter bij matcht.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 20-10-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-05 09:41

Twammo

PSN: rtwouda

Had ook al iets gelezen hierover. Maar dit is een promo van een of andere gameshow. Daarin komt dan een nieuw gameplay filmpje van skyrim en nog vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Twammo schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:24:
[...]
Daarin komt dan een nieuw gameplay filmpje van skyrim en nog vandaag?
Eik morgen dus (tijdzones), maar ik wil die 6 minuten nieuwe zooi wel zien ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Nog 22,5 uur ;) Staat op de frontpage van gametrailers...

@Twammo, GT.TV is de gamekings van Gametrailers zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Ik weet in ieder geval wel dat ik met een vrouwelijke elf ga spelen... met een pijl en boog uiteraad(H)
Als dat kan tenminste :o

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 20-10-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

kbloem schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:37:
Nog 22,5 uur ;) Staat op de frontpage van gametrailers...

@Twammo, GT.TV is de gamekings van Gametrailers zeg maar ;)
Oke bedankt voor de info. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:40:
Ik weet in ieder geval wel dat ik met een vrouwelijke elf ga spelen... met een pijl en boog uiteraad(H)
Als dat kan tenminste :o
Wat zou er niet van kunnen?
Vrouw - check
Elf - check
Pijl & boog - check

En wat is een (H)?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:44:
[...]
Vrouw - check
Elf - check
Pijl & boog - check

En wat is een (H)?
pijlen zijn krachtiger, maar zeldzamer. Je zal er dus rekening mee moeten houden dat je vaak geen pijlen tot je beschikking hebt. Daarentegen is een pijltje schieten wel vrij effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:44:
[...]
Vrouw - check
Elf - check
Pijl & boog - check

En wat is een (H)?
Ja joh sorry , was nog een beetje in msn modus :P het hoort 8) te zijn :P .

Mooi dat dat gewoon kan ...maar heb nu ondertussen al zoveel filmpjes van Skyrim gezien dat dit gewoon game of the year gaat worden.. kan geen enkele andere game bedenken. (heel maybe dark souls)
Kan ook nog maar 1 negatief punt bedenken van skyrim.
vind dat die paarden er vreemd en lomp uitzien in meerdere filmpjes :P

Maar ik heb oblivion nooit gespeeld , maar als ik aan Bethesda denk..dan denk ik altijd aan de hele hoeveelheden bugs en vastlopers die fallout 3 en Vegas hebben...
Kan ik hetzelfde verwachten in Skyrim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:52:
Maar ik heb oblivion nooit gespeeld , maar als ik aan Bethesda denk..dan denk ik altijd aan de hele hoeveelheden bugs en vastlopers die fallout 3 en Vegas hebben...
Kan ik hetzelfde verwachten in Skyrim?
Ze hebben geloof ik iets van 3x zoveel uren in Skyrim dan in Oblivion gestopt voor bugtesting. Verder hebben ze ook een bot gemaakt geloof ik die razendsnel op zoek ging naar anomalieën. Verder hebben ze een deel van de code gesandboxed zodat deze on the fly geupdate kan worden en dus bugfixes vanuit Bethesda HQ doorgepushed kunnen worden. Al met al beloven ze een stuk bugvrijere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gwildor schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:19:
[...]

Ze hebben geloof ik iets van 3x zoveel uren in Skyrim dan in Oblivion gestopt voor bugtesting. Verder hebben ze ook een bot gemaakt geloof ik die razendsnel op zoek ging naar anomalieën. Verder hebben ze een deel van de code gesandboxed zodat deze on the fly geupdate kan worden en dus bugfixes vanuit Bethesda HQ doorgepushed kunnen worden. Al met al beloven ze een stuk bugvrijere game.
Maar het blijft Bethesda ;) Dus misschien bugvrijer, maar ik verwacht nog steeds zat bugs :P

Ook verwacht ik dat ze veel bugs ongemoeid laten in patches, zoals bij Oblivion en Fallout.
Maar persoonlijk stoor ik me er niet echt aan :) Daarbij zullen er vast wel community patches komen.
Geen man overboord dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die kleine bugs zoals een keer een steen wat zweeft. of mischien een afbeelding wat niet klopt. dat boeit me ook helemaal niets.

Maar ik heb gewoon een hekel aan vastlopers... als men game dan paar keer op een dag vastloopt dan hoeft het van mij niet meer.. Fallout new vegas heb ik ook op een gegeven moment uitgezet en verkocht omdat die maar bleef vastlopen. (ps3)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423698

Ben ooit begonnen met Oblivion IV, maar nooit afgemaakt. Aangezien ik dit zo lees wil ik er toch wel weer eens aan ga beginnen! Snel even uit de kast trekken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:13
Dan kunnen de mensen die dat zelf willen ontdekken en de mensen die alles willen weten zelf kiezen wat ze willen.
Ja leuk en alles, maar wat wilt iemand nou eigenlijk weten als ie niets van te voren wilt weten over de game?

Wat denkt zo iemand hier in dit topic dan te lezen? Wat verwacht zo een persoon?

Schiet mij maar lek, maar ik begrijp dat echt niet. Iemand wilt geen filmpjes zien, geen screenshots, geen map, geen info, helemaal niks. Wat doe je dan hier?

En ja dat is een oprechte vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-06 16:40

superwashandje

grofheid alom

ik heb bijvoorbeeld nog geen filmpjes gekeken. wel screenshots en de map maakt mij ook niet veel uit. maar omdat/als het gespoilerd is kan ik daar wel voor kiezen. als ik een spoiler zie dan weet/zie ik wat het is en of ik het wil zien of niet. zo krijgt iedereen de keus.

als er nergens spoilers staan heb je die keus niet en word je overal mee geconfronteerd en kan je inderdaad beter niet in dit topic komen, wat wel jammer is als je toch wel wilt zien wat anderen van screenshots vinden en hoe anderen gaan spelen.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

Misschien wel 30x op een dag horen dat we niet kunnen meer kunnen wachten om het spel te spelen!

Kan het niet meer aan.... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
als er nergens spoilers staan heb je die keus niet en word je overal mee geconfronteerd en kan je inderdaad beter niet in dit topic komen, wat wel jammer is als je toch wel wilt zien wat anderen van screenshots vinden en hoe anderen gaan spelen.
Maar wat verwacht je dan van dit topic? Screens wil je niet zien, gameplay footage ook niet etc.
Waarom kom je dan hier? Want dan neem ik toch aan dat je ook gewoon niets wilt weten van alle nieuwe features en dergelijke die er in Skyrim zitten?

Ik bedoel daar valt niemand over, terwijl dat veel grotere spoilers zijn dan een willekeurige screenshot?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vosss schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:55:
[...]

Maar wat verwacht je dan van dit topic? Screens wil je niet zien, gameplay footage ook niet etc.
Waarom kom je dan hier? Want dan neem ik toch aan dat je ook gewoon niets wilt weten van alle nieuwe features en dergelijke die er in Skyrim zitten?

Ik bedoel daar valt niemand over, terwijl dat veel grotere spoilers zijn dan een willekeurige screenshot?!
Het hoeft toch niet zo zwart-wit te zijn? Er kunnen ook mensen zijn die willen keuvelen over wat voor character ze willen maken, hoeveel zin ze wel niet hebben in het spel, etc.
En ook hoeven features of bijvoorbeeld system requirements niet perse spoilers te zijn.
Ik kan me goed voorstellen dat mensen hier komen (ik incluis), maar niet teveel willen weten.

Met spoilerbare dingen kan je beter te conservatief dan te liberaal zijn, lijkt me.
Ook met het oog op de verder voortgang van dit topic de komende maanden lijkt het me handig om met z'n allen af te spreken om conservatief te zijn over dingen die een spoiler kunnen zijn (bijv verloop van de main quest, toffe items of wat dan ook), dan van anderen te eisen dat ze maar weg moeten blijven uit dit topic.

Het is een kleine moeite, maar wel zo sociaal.

Een andere mogelijkheid is om, zeker na release, 2 topics te openen, eentje met en eentje zonder spoilers. Ik geloof dat dat voor tv-series ook gedaan wordt :)

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 20-10-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mij boeit die maps niet en dergelijke.
ZOLANG er maar niets over de storyline en quests word verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396097

Anoniem: 338166 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:28:
Mij boeit die maps niet en dergelijke.
ZOLANG er maar niets over de storyline en quests word verteld.
What he said, het maakt mij niet zo veel uit of ik weet wat ik kan verwachten aan nieuwe features, of dat ik al weet hoe de map er ongeveer uitziet maar de eerste de beste persoon die iets van de storyline of een quest voor me verziekt hang ik natuurlijk wel persoonlijk op aan de hoogste boom die ik kan vinden >:) . Ook kan ik me wel inleven in personen die HELEMAAL niks willen weten en zich graag laten verrassen, kleine moeite dan die spoiler tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Laatst online: 01-06 22:15
Oei, het was niet mijn bedoeling om een hele heisa over het al dan niet spoileren van die map te ontketenen. Ik had zo'n reactie natuurlijk ook wel kunnen verwachten in een topic vol TES fans. ;) Even niet goed over nagedacht, zal voortaan spoilers plaatsen!

Anyway, Skyrim... Ik ben blij dat ik de komende anderhalve week genoeg te doen heb aan tentamens, dan gaat de tijd wat sneller! Moet zeggen dat ik pas laat 'in to' deze game ben gekomen. Toen hij eind vorig jaar aangekondigd werd, was mijn interesse al snel weg omdat Skyrim grauwer en donkerder zou worden dan Oblivion. Maar nu ik hier en daar een preview lees en wat screenshots en filmpjes bekijk, wordt ik toch wel steeds enthousiaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ook kan ik me wel inleven in personen die HELEMAAL niks willen weten en zich graag laten verrassen
Jamaar dat bedoel ik dus. Iemand die niets wilt weten over Skyrim hoeft toch helemaal dit topic niet te volgen?

Wat denkt ie dan hier te lezen als alles gespoilerd is? En dan vervolgens gaan klagen als er een map gepost wordt.

Ik snap dat niet.

Als ik een F1 race niet live heb gekeken en ik wil de herhaling zien, dan ga ik in de tussentijd toch ook niet op een F1 forum kijken en dan klagen als daar iemand post dat Lewis zn pitstop fout gaat?

Maargoed, whatever ofzo; hier is de kaart nogmaals:

Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/2858/skyrimmap.png

:)

[ Voor 8% gewijzigd door vosss op 20-10-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06 08:22

jeka

Support your local club.

vosss schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:27:
[...]

[afbeelding]

Kun je die kaart ook in spoiler tags zetten ik wil het nog niet zien. Ik wil de kaart pas zien als ik em uit het doosje haal.

:+

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

vosss schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:27:

[afbeelding]

Kunnen we dit nu niet als volwassenen benaderen? Bij wijze van lekker puh nog eens een kaart posten is wel erg infantiel. Fijn, de wereld draait om jou.

Lees voor het gemak de post van Anandus nog eens door, die weet tenminste wel een degelijke houding aan te nemen. In plaats van argumenten aan te dragen kan je helaas alleen maar joelen dat je niet snapt dat anderen niet noodzakelijk alles hoeven te weten.
anandus schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:07:
Het hoeft toch niet zo zwart-wit te zijn? Er kunnen ook mensen zijn die willen keuvelen over wat voor character ze willen maken, hoeveel zin ze wel niet hebben in het spel, etc.
En ook hoeven features of bijvoorbeeld system requirements niet perse spoilers te zijn.
Ik kan me goed voorstellen dat mensen hier komen (ik incluis), maar niet teveel willen weten.

Met spoilerbare dingen kan je beter te conservatief dan te liberaal zijn, lijkt me.
Ook met het oog op de verder voortgang van dit topic de komende maanden lijkt het me handig om met z'n allen af te spreken om conservatief te zijn over dingen die een spoiler kunnen zijn (bijv verloop van de main quest, toffe items of wat dan ook), dan van anderen te eisen dat ze maar weg moeten blijven uit dit topic.

Het is een kleine moeite, maar wel zo sociaal.

Een andere mogelijkheid is om, zeker na release, 2 topics te openen, eentje met en eentje zonder spoilers. Ik geloof dat dat voor tv-series ook gedaan wordt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 20-10-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vosss, dit is een DISCUSSIE forum over het spel. Mensen kunnen hier bijvoorbeeld komen omdat ze willen praten over welke klasse of welk ras ze willen spelen, of praten over skyrim in het algemeen.

maarja, zal de trolls verder maar niet feeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

Volgens mij is de oplossing voor dit "probleem" niet zo moeilijk. Kom je iets tegen bijv. een link of een screenshot of iets anders van skyrim, zet het in spoilers of een link. Weet je niet zeker of het in spoilers moet? Doe het toch maar voor de zekerheid. Als je vragen hebt kun je die gewoon stellen. Antwoord (waar nodig) in spoilers als het betrekking heeft op de gameplay etc. Verders _/-\o_ SKYRIM _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Nog niet misschien dat ik alles in een spoiler ga zetten.

De een wil geen filmpjes zien, de ander geen screens, weer een ander geen maps, weer een ander geen features of quest info.

En dan moet ik maar gokken of dat wel of niet in een spoiler moet. Dankje de koekoek. Ik spoiler niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Anoniem: 396097 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:58:
vosss, dit is een DISCUSSIE forum over het spel. Mensen kunnen hier bijvoorbeeld komen omdat ze willen praten over welke klasse of welk ras ze willen spelen, of praten over skyrim in het algemeen.

Hoe kun je discussieren over een game waar je niets van weet aangezien je alle spoilers over geslagen hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06 08:22

jeka

Support your local club.

Laten we het even gezellig houden hier, dit is nergens voor nodig.

[ Voor 62% gewijzigd door psychoclown op 21-10-2011 09:16 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Lekker kinderachtig, houdt het aub gezellig hier.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 21-10-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Standbeeld voor in een winkel wordt uitgepakt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ik vroeg me altijd al af hoe die crap verscheept werd :D

Ik denk trouwens dat ze het wel beter hadden kunnen doen dan zo'n bronskleur, maar goed, dat zal ook wel weer een stukje duurder zijn. Wel goed om te weten dat dat zwaard in principe los zit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-06 15:05
Vet standbeeld! Zal je die achteraf mogen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank!in schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:40:
Vet standbeeld! Zal je die achteraf mogen hebben :P
Vaak wel als je het vraagt (en een werknemer wil er niet mee vandoor gaan ;) ).
Als je zo'n standbeeld ziet bij je lokale gameboer moet je het gewoon even vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-06 13:11

Dreanor

Joene

Anoniem: 396097 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:58:

Maar misschien vind ik het weten van de rassen in de game al een spoiler? :P

... |:( ...

Ik kijk eens naar de start post en zie ik release datum! OMG dit is een spoiler voor mij, ik wil verrast worden dat het spel ineens uit is. Vervolgens zie ik een map of skyrim, niet zo detailed maar toch een map ...
Nu lees ik door de features, ik lees 5 grote steden (spoiler?) en dragon shouts (spoiler?).

En dan eindig ik bij filmpjes en screenshot welke niet in spoiler tag staan.

Met andere woorden, de starter post is al een grote spoiler. En ja, ik overdrijf (release date = spoiler :P), maar ik kom tot mijn punt.

Het niet willen lezen van spoilers maar wel dit topic lezen is gewoon dubbel zinnig. Want aan de ene kant zeggen sommige dat ze niks willen weten (of delen niet) maar aan de andere kant lezen ze toch een topic of iets waar ze niet (alles) van willen weten ...

Daarnaast is een spoiler persoonlijk, zoals ik zei, misschien wil ik niet weten welke rassen er in de game komen en dat ontdekken tijdens character creation. Maar voor een andere is juist het verhaal of een geheime locatie een spoiler.

En dan zijn er mensen die juist hulp zoeken voor die geheime locatie of deel van het verhaal.

Anyways, het hele spoiler (tag) gebeuren lijkt in elk topic zo af en toe ineens populair te zijn. Pagina's lang nooit een spoiler tag (of het gezeur er omheen) en ineens duiken er enkele moraal ridders op en gooien de spoiler (tag) discussie erin ... -.-

Ik denk dat de enige oplossing is dat iedereen misschien een tweede keer nadenkt voordat hij/zij iets post wat spoiler kan zijn en dat diegene die geen spoilers willen gewoon op eigen risico dit topic doorlezen en niet gaan "huilen" als ze een spoiler lezen.

Als laatste mag tweakers het spoiler tag wel veranderen want die is zo (mobiel/tablet) onvriendelijk als maar kan. Zo'n open klap spoiler ding is veel beter ...

En nu nog even ontopic posten:

Komt er nog een editie zoals morrowind en oblivion hadden, kartonnen dvd doosje met map, extra disc en een klein hebbedingetje (zoals de Oblivion munt)?

En dan bedoel ik de versie voor de normale release prijs, niet de collectors editie oid. :)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is alleen de normale en de collectors editie.
Als je pre-ordert krijg je er een betere kaart bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Dreanor schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:28:
[...]

Komt er nog een editie zoals morrowind en oblivion hadden, kartonnen dvd doosje met map, extra disc en een klein hebbedingetje (zoals de Oblivion munt)?

En dan bedoel ik de versie voor de normale release prijs, niet de collectors editie oid. :)
Er is een pre-order editie die geleverd wordt met een stoffen (niet katoen maar net iets anders) map van Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Er zijn niet twee maar drie versies:
  • Standaard versie / geen bijzondere extra's / € 32,90 - € 49,99
  • Special Edition (SE) / stoffen map / € 37,00 - € 49,99
  • Collectors Edition (CE) / stoffen map, standbeeldje, art book, making-of DVD / € 125,00 - € 149,00
Bron: Budgetgaming.nl

De winkels die bij een preorder een stoffen map beloven, zullen dus de SE leveren. Je kan ook expliciet de SE bestellen. Dan ben je een paar euro meer kwijt maar dan weet je wel zeker dat je de SE en dus de stoffen map krijgt in plaats van de standaard versie.

[ Voor 3% gewijzigd door TomAtTweakers op 20-10-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Begrijp ik het goed dat die SE met die betere map puur en alleen maar verkrijgbaar is als pre-order?

Of kan ik die, met een beetje geluk wellicht, ook gewoon ergens in de winkel scoren op de 11de? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Ik denk dat het offline nogal een zoektocht kan gaan worden maar ik ben er bijna zeker van dat online shops de SE na de release ook nog wel aan zullen bieden. Sommige winkels proberen nogal exclusief te doen door het idee te geven dat je die SE met stoffen map alleen kan krijgen in de voorverkoop, maar zoals je op Budgetgaming kan zien wordt diezelfde SE ook als gewoon product aangeboden in plaats van een tijdelijk iets. Dat zal op en na 11-11-11 niet anders zijn.

Ik heb het trouwens niet kunnen laten om ook maar een exemplaar te preorderen (pc versie). Maar of ik ook die geweldige map erbij krijg is nog maar de vraag, aangezien daar op de site van GameSync niets over wordt vermeld. ;)

Het maakt me ook niet uit. Ik heb nog geen € 33 betaald voor waarschijnlijk honderden uren plezier. Dit wordt eindelijk weer eens zo'n game waarvan je van tevoren weet dat je er uren mee bezig gaat zijn. Geweldig is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-06 23:09
Ik zie op internet dat er op het hoesje van de PC-versie 'Games for Windows' staat.
Houdt dit dan ook in dat er achievements te behalen zijn voor Live? Niet noodzakelijk, maar wel altijd een zoethoudertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bierkwadraat schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:49:
Ik zie op internet dat er op het hoesje van de PC-versie 'Games for Windows' staat.
Houdt dit dan ook in dat er achievements te behalen zijn voor Live? Niet noodzakelijk, maar wel altijd een zoethoudertje :)
Games voor Windows is iets anders dan GFWL :) (gelukkig, ik vind persoonlijk GFWL echt een drama).
Maar achievements zullen er zeker wel inzitten natuurlijk, alleen niet voor GFWL, maar voor Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Laatst online: 10-06 23:09
anandus schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:58:
[...]
Games voor Windows is iets anders dan GFWL :) (gelukkig, ik vind persoonlijk GFWL echt een drama).
Maar achievements zullen er zeker wel inzitten natuurlijk, alleen niet voor GFWL, maar voor Steam.
Ah zo!
Persoonlijk had ik Live niet erg gevonden, ging met Batman ook prima + dat ik achievements spaar op mijn live account ;) maar is niet anders, ik ga alsnog voor de pc versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

De game maakt verplicht gebruikt van Steamworks, onafhankelijk van het feit of je de game in de winkel koopt of op Steam. Dit houdt dus in dat je een Steam account moet hebben en dat de achievements worden geregeld via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:07

jmk

Ook worden via Steam fixes gepushed als er problemen zijn met radiant quests heb ik gelezen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Steamworks +oneindig
Het voordeel van een retail hoesje + boekje hebben, en het voordeel van sneller installeren op het moment dat je hem hebt. Bovendien werkt Steam gewoon heel handig!

[ Voor 3% gewijzigd door Cornelisjuh op 21-10-2011 09:17 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Jongens we zijn denk ik allemaal volwassen genoeg om voordat je iets post even aan je mede-tweakers te denken. Kijk voordat je post gewoon even je post na, bevat het geen spoilers dan is er niks aan het handje maar staat er wel iets tussen of vind je het twijfelachtig zet er spoilers omheen. Lijk me een systeem dat voor iedereen duidelijk moet zijn.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:01

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 363533 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:58:
De game maakt verplicht gebruikt van Steamworks, onafhankelijk van het feit of je de game in de winkel koopt of op Steam. Dit houdt dus in dat je een Steam account moet hebben en dat de achievements worden geregeld via Steam.
Dat is ideaal _O_.
Steam is bij nieuwe games veel te duur. Nu wacht ik gewoon ff een aanbieding van play.com ofzo af, en voer de serial gewoon in Steam in!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, preorder voor Collectors Edition staat! Het beeldje boeit me niet zo, die gaat denk ik de doos niet uit komen maar voor de rest is het een mooi pakket.

Beetje aan de dure kant, maar ach ik verwacht er een uur of 150 aan te besteden... 1 euro per uur is een stuk goedkoper dan een bioscoop bezoekje ;). Daarnaast vind ik wel dat ik nu mijn schuldgevoel heb afgekocht dat ik had overgehouden aan het illegaal downloaden/spelen van Oblivion. (Hoewel ik ook die later nog voor een paar euro uit de budgetbak heb gevist :p)

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bart ® schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:29:
[...]

Dat is ideaal _O_.
Steam is bij nieuwe games veel te duur. Nu wacht ik gewoon ff een aanbieding van play.com ofzo af, en voer de serial gewoon in Steam in!
offtopic:
Ja, dat is het mooie van Steamworks. Als je het retail koopt is het alsnog een Steam-game :)
Skyrim kopen voor €30 in de winkel ipv de €50 op Steam, maar wel alle voordelen van Steam. Heerlijk.
Plus alle bijkomende dingetjes, zoals Steamcloud, achievements, pushpatches, etc.

Maar de ironie van Steam is:
Regel nummer 1 bij Steam is dat je nooit nieuwprijs moet betalen bij Steam, omdat dat gewoon duur is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice.
Ik heb maar een klein stukje gezien, maar zag ik nou
spoiler:
Een draak tegen een draak vechten? (screenshot).
Vechten ze ook onderling? Of betekent het dat je zélf in een draak kan veranderen?
Of zag ik het verkeerd?

Hoe dan ook, interessant :) (Sorry als het al oud nieuws/footage is, had het zelf nog niet gezien)

/me gaat verder kijken

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 21-10-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:14
Kut... Op drie minuten wordt er door Todd Howard even keihard gespoilerd hoe het spel begint. Hielden ze constant geheim bij de hands-ons, altijd een stukje van het begin van het spel starten, en nou zegt ie het ineens. Wilde ik helemaal niet weten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:00:
[...]
Nice.
Ik heb maar een klein stukje gezien, maar zag ik nou
spoiler:
Een draak tegen een draak vechten? (screenshot).
Vechten ze ook onderling? Of betekent het dat je zélf in een draak kan veranderen?
Of zag ik het verkeerd?

Hoe dan ook, interessant :) (Sorry als het al oud nieuws/footage is, had het zelf nog niet gezien)

/me gaat verder kijken
spoiler:
Dieren van verschillende soorten kunnen wel onderling vechten. Of ook 'dezelfde soorten' onderling vechten is volgens mij niet bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
WAARSCHUWING!

Er wordt nog wat meer gespoilerd over het verhaal, best een belangrijk dingetje. Aangeraden gewoon niet te kijken als je niets wilt weten. Ik heb er in ieder geval spijt van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melkunie schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:21:
WAARSCHUWING!

Er wordt nog wat meer gespoilerd over het verhaal, best een belangrijk dingetje. Aangeraden gewoon niet te kijken als je niets wilt weten. Ik heb er in ieder geval spijt van :(
Thanks, ik sla 'm over :).

Ben erg benieuwd naar de main quest, maar wil niet al te veel weten voordat ik ga spelen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadhead
  • Laatst online: 10-06 20:53
Jammer dat ik de trailers al gezien heb, ik denk dat ik van mijn stokje was gegaan als ik zo ineens nietsvermoedend een draak tegen zou komen zonder te weten dat deze uberhaupt in het spel zaten.. maar helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Het skyrim embleem is een draak :| Beetje raar als er dan geen draken in zouden zitten.

Anyway, ik heb hem gepre-ordered (of hoe je dat ook schrijft) bij gamemania.
5 euro aanbetaling en een SMS'je als ik hem kan ophalen. :9~

Heb er zin in.
Er zijn ook nog wat dingen uitgelekt
spoiler:
<zielige kinder mode> Er zitten zwaarden in de game. Ook speel je een persoon </zielige kinder mode>

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-06 13:56
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=4

Worden paar nieuwe dragon shouts in verteld en getoond.
Ga ze hier niet opnoemen aangezien er mensen zijn die het vast zelf willen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:04

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Deadhead schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:27:
Jammer dat ik de trailers al gezien heb, ik denk dat ik van mijn stokje was gegaan als ik zo ineens nietsvermoedend een draak tegen zou komen zonder te weten dat deze uberhaupt in het spel zaten.. maar helaas :(
Volgens mij kom je daar al achter als je straks achter op het doosje kijkt... Of op elke willekeurige site die items heeft over Skyrim...

En het begin van het spel is natuurlijk het eerste wat je te zien krijgt :)

Ik ben best voor dingen in spoilertags zetten, maar ga a.u.b. niet overdrijven. De kaart zie je ook meteen als je het doosje open maakt.

Ik kan niet wachten tot de 11e. Misschien ook maar een weekje vrij nemen :D

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Cornelisjuh schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:45:
Het skyrim embleem is een draak :| Beetje raar als er dan geen draken in zouden zitten.

Anyway, ik heb hem gepre-ordered (of hoe je dat ook schrijft) bij gamemania.
5 euro aanbetaling en een SMS'je als ik hem kan ophalen. :9~

Heb er zin in.
Er zijn ook nog wat dingen uitgelekt
spoiler:
<zielige kinder mode> Er zitten zwaarden in de game. Ook speel je een persoon </zielige kinder mode>
In het Morrowind embleem zat ook een draak (vrijwel dezelfde), maar er zaten geen draken in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Zucht, ik weet gewoon niet meer wat ik met die spoilers aanmoet! Aan de ene kant wil ik graag meer lezen en zien over deze game, aan de andere kant ook weer niet te veel omdat ik zelf veel wil ontdekken in de game.

Ik sla die nieuwe trailer ook maar over. Misschien is het wel heel tof om te zien, eigenlijk weet ik het zeker dat het nog toffer is om het over drie weken zelf mee te maken.

Over trailers gesproken, zouden ze net als bij Oblivion weer een reeks countdown trailers uitbrengen die aftellen naar de dag van de release? Dat was wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
TomAtTweakers schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:05:
Zucht, ik weet gewoon niet meer wat ik met die spoilers aanmoet! Aan de ene kant wil ik graag meer lezen en zien over deze game, aan de andere kant ook weer niet te veel omdat ik zelf veel wil ontdekken in de game.

Ik sla die nieuwe trailer ook maar over. Misschien is het wel heel tof om te zien, eigenlijk weet ik het zeker dat het nog toffer is om het over drie weken zelf mee te maken.

Over trailers gesproken, zouden ze net als bij Oblivion weer een reeks countdown trailers uitbrengen die aftellen naar de dag van de release? Dat was wel tof.
Gewoon vertrouwen op de ontwikkelaar tenzij je helemaal niets wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:00

Rem

Totdat die zelf de intro spoilert in die trailer. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-06 15:20
Intro was allang bekend. Wat boeit die eerste 5 minuten nou van dat epische avontuur van 200+ uur!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Wat is de player met die kip aan het doen?
Altaar offer voor een Daedric God of gaat ie em gewoon koken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-06 13:56
SuperNull schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:17:
[...]

Wat is de player met die kip aan het doen?
Altaar offer voor een Daedric God of gaat ie em gewoon koken?
Kip wordt tot leven gewekt als ik het goed bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik pak even een kopje koffie erbij en ga dan dat filmpje van gametrailers bekijken.

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
spoiler:
OMG je kan een draak oproepen die je komt helpen!!

Hoe vet is dat :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 23:53
vosss schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:32:
spoiler:
OMG je kan een draak oproepen die je komt helpen!!

Hoe vet is dat :7
spoiler:
nog vetter zou zijn als je 'm ook kan berijden!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
twakker schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:59:
[...]

spoiler:
nog vetter zou zijn als je 'm ook kan berijden!

:D
spoiler:
jamaar dat kan volgens mij niet!

spoiler:
Mensen die niks willen weten van Skyrim denken dat in deze spoiler iets staat wat iets spoilert voor hun, maar dat is niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik ga vanaf nu niets meer kijken. Ik heb genoeg info om te weten dat het supervet wordt en dat er veel verbeteringen zijn gemaakt tov Oblivion en dat veel goede dingen hetzelfde zijn.

20 dagen nog
490 uur nog
29435 minuten nog
1766119 seconden nog

:P :P

Klik hier om te kijken hoe lang NU nog.

[ Voor 31% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 21-10-2011 14:24 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
http://skyrim2011.info/

Die countdown is mooier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
We are on Fredas, Frostfall 21th and there remains

20 days / 10 hours / 32 minutes / 44 seconds
(1765964.007 seconds)

Before the return of Alduin

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TomAtTweakers schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:05:
Dat was inderdaad echt super tof. Over hype opbouwen gesproken :D

Hoelang voor de release van Oblivion begon dat eigenlijk? Zijn ze er niet een beetje laat mee voor Skyrim?
Nouja, we kunnen alleen maar blijven hopen :)
vosss schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:02:
[...]
spoiler:
Mensen die niks willen weten van Skyrim denken dat in deze spoiler iets staat wat iets spoilert voor hun, maar dat is niet zo :P
offtopic:
Of anders gedraag je je gewoon niet als een achtjarige ;)

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 21-10-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
anandus schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:52:
[...]
Dat was inderdaad echt super tof. Over hype opbouwen gesproken :D

Hoelang voor de release van Oblivion begon dat eigenlijk? Zijn ze er niet een beetje laat mee voor Skyrim?
Nouja, we kunnen alleen maar blijven hopen :)
Volgens mij 7 dagen voor de release toch? Of vergis ik me dan heel erg?
Van mij mogen ze het in elk geval met Skyrim ook doen. Man man man, ik kan niet meer wachten en zit onderhand al te springen in mn stoel :D!
Of anders gedraag je je gewoon niet als een achtjarige ;)
Sorry, ik kon het niet laten om een grapje te maken. Het leven is al serieus genoeg, nietwaar?
Ik hou er al over op :)

Vet filmpje trouwens op GT hoor. Met een aantal spoilers, dus mensen als je het niet wilt weten, kijk het filmpje NIET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vosss schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:06:
[...]

Volgens mij 7 dagen voor de release toch? Of vergis ik me dan heel erg?
Van mij mogen ze het in elk geval met Skyrim ook doen. Man man man, ik kan niet meer wachten en zit onderhand al te springen in mn stoel :D!
Ik spring met je mee :D
Dit zijn (weer eens) de langste 20 dagen ever :P
Sorry, ik kon het niet laten om een grapje te maken. Het leven is al serieus genoeg, nietwaar?
Ik hou er al over op :)
offtopic:
Fair enough, zand erover :)
Vet filmpje trouwens op GT hoor. Met een aantal spoilers, dus mensen als je het niet wilt weten, kijk het filmpje NIET.
Over dat filmpje:
spoiler:
Dat die 2 draken vechten, dat was nog niet eerder voorbij geweest toch?

Ook vond ik dat dorpsplein, met die gekleurde vlaggetjes, heel erg leuk uitzien :)
Dat had ik volgens mij ook nog niet gezien.

Het is een beetje moeilijk om te zien, want dat filmpje bestaat volgens mij voor 95% uit bekende beelden, met een héél klein beetje nieuw materiaal (althans, voor mij)

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 21-10-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
spoiler:
En dat je een draak als companion kon krijgen was ook nog niet bekend.
Dat lijkt me wel ubervet om als je een gevecht alleen niet kan winnen om gewoon je draak even erbij te shouten en iedereen finaal de tering in te schuppen samen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vosss schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:10:
spoiler:
En dat je een draak als companion kon krijgen was ook nog niet bekend.
Het is inderdaad óf dat óf
spoiler:
Dat je kan morphen in een draak. Dat lijkt mij supertof eigenlijk. Fuck levitation-spells, gewoon lekker vliegen als draak over Skyrim :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Dat kon in Divinity II - DKS

Ook een vette game trouwens waar ik al meer dan 40 uur in heb zitten.
Die moet ik nog steeds uitspelen.

Overigens was het met Oblivion inderdaad 7 dagen voor release:

YouTube: Oblivion Teaser - One week countdown

YouTube: Oblivion countdown 6days

YouTube: Oblivion countdown 5days

YouTube: Oblivion countdown 4days

YouTube: Oblivion Countdown- Day 3

YouTube: Oblivion Countdown 2days

YouTube: Oblivion Countdown - 1 day

Dat was ook erg tof destijds :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dragon3016 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:19:
[...]

Kip wordt tot leven gewekt als ik het goed bekijk.
Daar heb ik inderdaad al iets over gelezen. Je zou als necromancy-skill een kip tot leven kunnen wekken. Wat het achterliggende idee daar achter is weet ik niet.
Ik vrees wel weer dat je, net als in Oblivion, necromancers tegen gaat komen die coolere dingen kunnen dan wat jij kunt in het spel, maar in ieder geval kunnen we kippen tot leven wekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-06 13:52
Is het nadelig als je geen eerdere The Elder Scrolls hebt gespeeld, qua verhaal?
Indien ja, iemand die een samenvatting van Oblivion kan geven, dus artikel of filmpje?

My story :P :
Ik had @release Fallout 3 gekocht. Ik was toen nog relatief jong en vond niets aan de game. Speelde het als een pure first person shooter (VATS had ik geen aandacht voor) en snapte niet waarom iemand al dat stappen tof kon vonden. Ook had ik een drang om echt alles te stelen waardoor ik continu achterna gezeten werd.
Bijgevolg 2 uur gespeeld en dan in de hoek geworpen.

Dan nu, 3 jaar later, de game nog eens geïnstalleerd en raar maar waar: ik snap nu pas wat zo speciaal is aan deze game. Ik neem de tijd en gebruik bijna altijd VATS systeem.
Die free roaming world zie ik nu ook als een zeer groot pluspunt, ik hou van reizen, ik heb mijn drang van "give me all the loot >:) " volledig verdrongen. Ben ook verslaafd aan wapens en andere stuff repairen via mn Pipboy. :9
Heb vorige maand in totaal ca. 25 uur de game gespeeld wat naar mijn normen veel is voor een game op zo'n korte tijd. Ben verbaasd dat ik de game nu zo een pareltje vind, en 3 jaar terug vond ik het een miskoop. :D (Leeftijd heeft er dus zeker mee te maken)
Ik ben Fallout 3 nog altijd niet beu, en daarom dat ik uitkijk naar Skyrim!

Het grappige is ook: voordat ik met Fallout 3 terug begonnen was, had ik al screens van Skyrim bekeken en het deed me echt niets. Nudat ik een game van Bethesda heb gespeeld, snap ik werkelijk de hype rond die handvol Skyrim screens van indertijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-06 23:18
Ze zijn wel iets aan het opzetten om een hype te creëren, maar wat het nou precies is. Deze afbeeldingen zijn geplaatst op de officiële facebookpagina.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CwWjoUTE9uvyVsCew3HghaaT/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VL9QZR0cbYmPnWBHf5pBUsE1/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mHovGtpgfs5Hqh51qJpfwL3M/full.jpg
(Klik voor groter)

[via]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asgaro schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:56:
Is het nadelig als je geen eerdere The Elder Scrolls hebt gespeeld, qua verhaal?
Indien ja, iemand die een samenvatting van Oblivion kan geven, dus artikel of filmpje?
Nee, dat zou niet uit moeten maken. Het verhaal speelt weer 150 jaar na Oblivion.

Het verhaal is de mainquest, maar is niet echt interessant. Interessanter is dat niemand je verplicht een bepaald verhaal verder te volgen. Het verhaal van Oblivion zal niet meer van toepassing zijn op het verhaal van Skyrim. Als je op een gegeven moment denkt "fuck it, ik ga de wereld verkennen, andere mensen helpen of me bij een guild aansluiten" is dat prima. Binnen zo'n guild mag je weer hetzelfde denken, je kunt het verhaal altijd weer komen oppakken. Het spel verplicht je tot niets.

De guilds zijn: Mage Guild, Fighters Guild, Thieves Guild en Dark Brotherhood (assasin guild). Je doet steeds opdrachten in ruil voor goodies en gold en je komt steeds verder. Niemand verbied je bij de Fighters Guild magie te gebruiken of bij de Mage Guild met het zwaard te vechten. Het zal wel wat meer toegespitst zijn qua verhaal op het een of ander.
Verder heb je goede goden die je healen/magie aanvullen als je bid en je hebt Deadra-goden waar je dingetjes voor kunt doen in ruil voor een hip item.
Daarnaast kun je nog een heleboel mensen helpen, ten goede of ten kwade, kun je huizen kopen, je spullen verkopen, dat soort dingen.
Er zijn overall drie speelstijlen: Magie, vechten, stealth. Je kunt potions maken, spells casten, mensen bestelen, met zwaarden of bijlen vechten, grotten verkennen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

CoolGamer schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:14:
Ze zijn wel iets aan het opzetten om een hype te creëren, maar wat het nou precies is. Deze afbeeldingen zijn geplaatst op de officiële facebookpagina.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
(Klik voor groter)

[via]
Ik denk dat het een commercial zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Hèhè, eindelijk in-game screenshots van de PC versie!

Hoop dat ze deze plaatjes nog op een hogere resolutie uitbrengen. Die laatste twee gaan perfect bij m'n twee schermen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Melkunie schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:21:
Hèhè, eindelijk in-game screenshots van de PC versie!

:D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:07

jmk

Heeft iemand al een recap gezien waarin dit fimpje wordt ontleed en voorzien wordt van (lang) commentaar? Ik hou mezelf warm aanbevolen! :9 Was ook erg leuk bij de vorige filmpje namelijk.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
jmk schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:53:
[...]

Heeft iemand al een recap gezien waarin dit fimpje wordt ontleed en voorzien wordt van (lang) commentaar? Ik hou mezelf warm aanbevolen! :9 Was ook erg leuk bij de vorige filmpje namelijk.
Ik was er ook enthousiast over. Gewoon effe de youtube channel van die gast in de gaten houden...

spoiler:
Het grootste nieuws van vandaag vind ik toch wel dat je een draak kunt oproepen. Hoe tof is dat D)

Verder... Vond de verschillende omgevingsshots er erg vet uit zien. Vooral dat dorpje en de andere stukjes natuur toen ze met die designer aan het praten waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kbloem schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:02:
spoiler:
Het grootste nieuws van vandaag vind ik toch wel dat je een draak kunt oproepen. Hoe tof is dat D)
spoiler:
Zou me ook geweldig lijken als je er op zou kunnen rijden, helemaal als het een soort end-game optie word. Natuurlijk heel erg mooi voor de mensen die geen fast-travel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Goed, ik heb het filmpje ook bekeken. Maar dan wel met geluid uit zodat Todd Howard zijn mond niet voorbij kon praten. ;)

Zonder te spoileren, het is de eerste trailer waar wat meer omgevingen in getoond worden dan in het vorige materiaal. Wel valt me op dat zo'n 80% van de in game beelden zich afspeelt op die dorre, kale toendravlakten. Het zou kunnen dat men nog niet te veel van de verdere wereld wil laten zien (andere omgevingen komen ook wel in opvallend korte shots voorbij) maar het zou ook kunnen dat de game dus echt voor het grootste gedeelte uit dat soort vlaktes bestaat. Dat laatste zou ik persoonlijk ontzettend jammer vinden maar ik ga maar uit van het eerste. :)

Dan nog iets voor de mensen die het filmpje gezien hebben: is het nog meer mensen opgevallen dat de draak in het shot vanaf 18:05
spoiler:
na het loslaten van die vent
met een heel onnatuurlijke beweging zijn vlucht voortzet? Dat viel me ook al een keer op in het shot
spoiler:
waar die twee draken tegen elkaar vechten.
Hopelijk is dat nog gefixed want verder zijn die draken zo ontzettend mooi gemodelleerd en geanimeerd, dat het zonde zou zijn als die schokkerige bewegingen vaker voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Ik vind sowieso dat de draken niet zo natuurlijk vliegen (voor zover draken natuurlijk zijn ofcourse). Ik denk dat het erg lastig is om bijvoorbeeld een vliegende draak die een bocht maakt er realistisch uit te laten zien, omdat er in het echt veel meer factoren meespelen bij het maken van een bocht in de lucht dan er in het spel berekend kunnen worden. Dus ik verwacht niet dat ze dat gaan/kunnen verbeteren.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Ik begrijp wel ze er geen complexe natuurkundige berekeningen op los kunnen laten (dan knalt mijn Intel i5 bij de eerste beste draak spontaan uit elkaar) maar met die onnatuurlijke beweging bedoel ik dat die draak echt blijft hangen om vervolgens weer verder te schieten. Het lijkt wel of hij even freezed. Dat soort zaken lijken me wel te fixen.

(Ja, ik weet dat ik nu zit te mierenneuken op een f**king animatie maar die draken vind ik zo tof gedaan, het zou zonde zijn als het net niet perfect is. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-06 13:11

Dreanor

Joene

Ik vind de animaties geweldig verbeterd, voor een Elders Scrolls spel dan. :D Niet het niveau van Rage, maar zeker erg nice en een van de grotere verbeteringen naar mijn mening.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

TomAtTweakers schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:10:
Ik begrijp wel ze er geen complexe natuurkundige berekeningen op los kunnen laten (dan knalt mijn Intel i5 bij de eerste beste draak spontaan uit elkaar) maar met die onnatuurlijke beweging bedoel ik dat die draak echt blijft hangen om vervolgens weer verder te schieten. Het lijkt wel of hij even freezed. Dat soort zaken lijken me wel te fixen.

(Ja, ik weet dat ik nu zit te mierenneuken op een f**king animatie maar die draken vind ik zo tof gedaan, het zou zonde zijn als het net niet perfect is. ;))
Hmm, ik begrijp wel wat je bedoelt. Het ziet er inderdaad uit als een hapering nadat de draak de giant laat vallen. Maar ik denk dat dat wel verbeterd zal worden en misschien komt het ook niet zo vaak voor dat een draak ingame at random allerlei andere creatures oppakt. Want dat is eigenlijk het enige moment dat ik kon ontdekken waarbij de draak echt soort van lagt.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 11-06 12:54
vergeet niet dat het stukje waarbij die giant valt al enkele maanden terug geshowed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-06 18:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Raxious schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:22:
vergeet niet dat het stukje waarbij die giant valt al enkele maanden terug geshowed is.
Goed punt, alhoewel ik me voor kan stellen dat ze flink gesleuteld hebben aan de stukjes uit de trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoolGamer schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:14:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
(Klik voor groter)

[via]
Oehhhhh, interessant :D

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.