Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:22:
[...]

Daar heb ik inderdaad al iets over gelezen. Je zou als necromancy-skill een kip tot leven kunnen wekken. Wat het achterliggende idee daar achter is weet ik niet.
Ik vrees wel weer dat je, net als in Oblivion, necromancers tegen gaat komen die coolere dingen kunnen dan wat jij kunt in het spel, maar in ieder geval kunnen we kippen tot leven wekken :+
Het resurrection truukje mocht je ook zelf doen in Oblivion met de Staff of Worms.
Nu ik zo terug kijk was die staf eik het coolste item uit het hele spel. Het zal me niets verbazen als dat ding weer terug komt in Skyrim, naast Umbra en de Daedric artifacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12
Ik vond de skeleton key het coolst uit Oblivion. Godsklere wat had ik een schurfthekel aan dat lockpicken :D !

Hopelijk zit die key er in Skyrim ook weer in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
YouTube: GameTrailers Skyrim Coverage#!
Hier is de GT.TV aflevering met alle niet-Skyrim content weg geknipt. Dit kijkt een stukkie prettiger.
vosss schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 01:38:
Ik vond de skeleton key het coolst uit Oblivion. Godsklere wat had ik een schurfthekel aan dat lockpicken :D !

Hopelijk zit die key er in Skyrim ook weer in :9
Ik vond het wel meevallen. Je kon zowel in Oblivion als in Morrowind een Open Lock 100 spell regelen. Eventueel dan wat extra restore magica potions meenemen en je had het hele lockpick gebeuren eik nooit nodig.

Ik vraag me af hoe dit in Skyrim gaat werken. Je kan niet meer zelf spells maken dus dan zal je wel geen Open Lock 100 meer kunnen krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door SuperNull op 22-10-2011 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik was nooit zo van de magic, want dat is voor homo's. Ik was altijd meer van met grote zwaarden alles naar de tering meppen met grof geweld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
:D !

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah gewoon dual wield met 2 longswords enchanted met vuur dubbel de fun van zo'n zware 2 hander.

en ja ik weet normaal dual wield je niet longswords ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:47:
nah gewoon dual wield met 2 longswords enchanted met vuur dubbel de fun van zo'n zware 2 hander.

en ja ik weet normaal dual wield je niet longswords ^_^
Er zijn ook single hand longswords, zoals bijvoorbeeld de Silver Longsword (Imperial) en Akaviri Katana (Blades) (beide mijn meestgebruikte "normale" zwaarden in Oblivion), dus die dualwielden zou zeker wel moeten kunnen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gewoon een dikke bijl in je knuisten en wat magie zodra het nodig is O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Sowieso, dat vind ik er ook altijd nog geweldig uit zien: rusty iron war axe, rusty iron helmet en rusty iron shield; lekker savage :). Heb nooit begrepen waarom al dat roest geen ontstekingen veroorzaakt bij vijanden.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

jdh009

FP ProMod
[b][message=36980180,noline]Heb nooit begrepen waarom al dat roest geen ontstekingen veroorzaakt bij vijanden.
Misschien leven ze daar nog te kort voor?

Ben benieuwd of je van die draakjes nog een mooi armor kunt maken :P

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bansheeben schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:44:
Sowieso, dat vind ik er ook altijd nog geweldig uit zien: rusty iron war axe, rusty iron helmet en rusty iron shield; lekker savage :). Heb nooit begrepen waarom al dat roest geen ontstekingen veroorzaakt bij vijanden.
misschien omdat over het algemeen je vijand al dood is voordat er tijd is geweest om een ontsteking te ontstaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Dat lijkt me niet met een Iron war axe. Daar kun je eeuwen mee op op iemand/iets inhakken voordat het ook maar enigszins schade doet... Daarnaast, als je per ongeluk een verkeerde mudcrab aanraakte in Oblvion had je ook meteen al swamp fever. Blood poisoning lijkt me dan toch wel een reële bijwerking van een wapen dat roestig is. Zou niet realistisch zijn in reallife, maar goed, dan hak je hopelijk überhaupt niet in op iemand met wat voor wapen dan ook :P

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Waar blijven de PC specs? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
(jarig!)
Komen waarschijnlijk maandag pas.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Grrr, ik dacht dat het al maandag was. Klote 5 ploegenrooster; helemaal de dagen kwijt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Laatst online: 25-08 21:24
Maar alleen als alles goed gaat want God Todd Howart wil de specs zelf persoonlijk uittesten. Dit waarschijnlijk omdat de minimal requirements van Oblivion achteraf te laag bleken te zijn. Er stond zelfs een gpu tussen (Nvidia 5200 geloof ik) die het spel gewoon niet kon draaien. Je kreeg met die kaart een CTD. Dat soort situaties willen ze nu blijkbaar voorkomen.

Ik vraag me trouwens af hoe mijn laptop dit spel gaat trekken. Ik heb een i5 M 520 @ 2.4Ghz, een ATI Mobility Radeon HD 5650 en 4 GB RAM. Zeker niet slecht dus, nog redelijk recent maar ook weer niet het snelste van het snelste. Ik speel op 1600x900 dus alles op very high of max zetten gaat waarschijnlijk niet helemaal geweldig werken maar zonder AA moet het meeste toch wel op high kunnen.

Bedenk wel, het is geen shooter waar 60 fps noodzakelijk is en bovendien ziet de game er ook weer niet zo bijzonder zwaar uit. Lelijk wil ik het niet noemen maar er bestaan games die mooier zijn en waarschijnlijk meer van je systeem vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Alhoewel we tot nu toe natuurlijk alleen nog Xbox 360 materiaal hebben gezien. Ik kan me niet voorstellen dat het er verschrikkelijk veel beter uit gaat zien op de pc, maar de bomen mogen bijvoorbeeld toch best wat gedetailleerder op de pc wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bansheeben schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:29:
Alhoewel we tot nu toe natuurlijk alleen nog Xbox 360 materiaal hebben gezien. Ik kan me niet voorstellen dat het er verschrikkelijk veel beter uit gaat zien op de pc, maar de bomen mogen bijvoorbeeld toch best wat gedetailleerder op de pc wat mij betreft.
Het zal er misschien wel beter uitzien op pc (sowieso wel logisch, hogere resoluties, betere AA, etc., misschien betere textures), maar ik zou niet teveel erop hopen dat het er 'verschrikkelijk veel beter' uit gaat zien, dan kan je mogelijk van een koude kermis thuiskomen.
Denk ik dan. Ikzelf ga in principe gewoon uit van de X360-screens als ijkpunt. Kan ik ook niet teveel teleurgesteld worden :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Nee precies, lijkt mij ook. Ik vind namelijk dat de Xbox beelden al goed genoeg zijn. Skyrim wordt toch wel epic. Ik hoop dat ik 'm maxed out kan draaien op m'n HD 6870 (ik verwacht van wel, maar het is altijd weer even afwachten hoe goed de port is :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Ook voor de mensen die de game bij de release echt te lelijk vinden is er nog hoop: behalve al die mods die extra content toevoegen zijn er ook nog mods die het uiterlijk van de game oppoetsen. Herinner je die lelijke waas nog die de grond had in Oblivion? Hier is het goed te zien. Dat was er ook in de kortste keren uit gemod. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Als de engine van Skyrim vergelijkbaar is met die van Oblivion heb ik er vertrouwen in dat de grafische instellingen tot in details instelbaar zijn.
Ik maak me meer zorgen om de textures. Skyrim is een multiplatform game, en de sterk verouderde consoles hebben natuurlijk erg weinig werkgeheugen beschikbaar voor hi-res textures. Ik hoop dat de pc versie dan ook hi-res textures meekrijgt, of tenminste een optie om deze te downloaden.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

jdh009 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:15:
[...]
Ben benieuwd of je van die draakjes nog een mooi armor kunt maken :P
spoiler:
Of het mooi is weet ik niet, maar uit de perks blijkt dat er dragon armor is en dat je dit zelf kan maken.

Ik hou het zelf toch op magie. Maar wel met een long sword bij me voor de zekerheid. Met name pijl en boog zal ik wel weer links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nyarlathotep schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:28:
Als de engine van Skyrim vergelijkbaar is met die van Oblivion heb ik er vertrouwen in dat de grafische instellingen tot in details instelbaar zijn.
Ik maak me meer zorgen om de textures. Skyrim is een multiplatform game, en de sterk verouderde consoles hebben natuurlijk erg weinig werkgeheugen beschikbaar voor hi-res textures. Ik hoop dat de pc versie dan ook hi-res textures meekrijgt, of tenminste een optie om deze te downloaden.
Ik geloof dat Howard of Hines zei dat er inderdaad betere textures voor de PC-versie zouden zijn.
Maarja, in hoeverre ze echt beter zijn of in hoeverre het marketing mumbojumbo is, dat weten we nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnoud72
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:41
Ik kan niet wachten tot het 11-11-2011 is.... Als hier net zoveel uurtjes speelplezier in gaan zitten als in Oblivion zal mijn vrouw niet heel erg blij zijn met deze nieuwe release :P

Voor de laagste prijzen kun je overigens het beste even kijken op Budgetgaming.nl. Daar staan meer en goedkopere shops dan hier in de pricewatch. Zo heb ik mijn PC versie voor maar 29,95 bij BPGames.nl gereserveerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
11-11-2011...zou de dag zijn dat ik mijn pc zou kwijtraken aan m'n vriendin :P

Ze is al vanaf eerste deel verslaafd...en ze is tevens een mod creator voor oblivion en elderscrolls...

Heb maar een laptop met goed wat power voor d'r besteld..lijkt me de beste oplossing haha.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnoud72 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:15:
Voor de laagste prijzen kun je overigens het beste even kijken op Budgetgaming.nl. Daar staan meer en goedkopere shops dan hier in de pricewatch. Zo heb ik mijn PC versie voor maar 29,95 bij BPGames.nl gereserveerd _/-\o_
Weet jij of dat de versie is met de stoffen map? Ik prefereer die, maar ga er niet dik voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
amdboy1983 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:19:
Ze is al vanaf eerste deel verslaafd...en ze is tevens een mod creator voor oblivion en elderscrolls...
Damn dat is een keeper O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnoud72
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:41
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:21:
[...]

Weet jij of dat de versie is met de stoffen map? Ik prefereer die, maar ga er niet dik voor betalen.
Dat gaat om de gewone versie zonder stoffen map. Die met stoffen map heet volgens mij de Special Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Arnoud72 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:15:
Damn, BPGames stond er een paar dagen terug nog niet bij. Toen was GameSync met € 32,90 het goedkoopste. Met de verzendkosten meegerekend heb ik nu € 0,95 te veel betaald. :'(

Maar even serieus, was wel tof is aan BPGames is dat ze de UK versie leveren. Ik zie het wel weer voor me dat het doosje van de NL versie bomvol staat met tenenkrommend slecht Nederlands. Dat zie je tegenwoordig steeds vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

jvo schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:31:
[...]

spoiler:
Of het mooi is weet ik niet, maar uit de perks blijkt dat er dragon armor is en dat je dit zelf kan maken.

Ik hou het zelf toch op magie. Maar wel met een long sword bij me voor de zekerheid. Met name pijl en boog zal ik wel weer links laten liggen.
Ik denk dat ik voor de verandering wel pijl en boog ga gebruiken. Ze doen nu tenminste een beetje damage. In oblivion was dat dikke ruk.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeka schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:21:
[...]

Ik denk dat ik voor de verandering wel pijl en boog ga gebruiken. Ze doen nu tenminste een beetje damage. In oblivion was dat dikke ruk.
Op zich niet als je skilllevel boven de 75 kwam, maar om daar te komen moest je wel bijna alleen maar met pijl en boog gaan spelen. Heel lang doet het dan een beetje onder aan destruction. Het ziet er naar uit dat pijl en boog in deze versie wel wat meer toegevoegde waarde heeft.
Nadat ik het als Altmer of Breton als ubermage heb uitgespeeld wil ik het ook nog wel een keer als een soort Legolas spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:17

jmk

Hier zegt Pete Hines dat er al PC Footage voor de demo werd gebruikt:
thumbtackjake Zolgar Vordenvar
@DCDeacon Mandatory Steamworks for the PC version is bad enough, but no footage still (for PC or PS3) is just salt in the wound.
Pete Hines
@thumbtackjake You have already seen PC footage in places. Like, from the very beginning. 360 version is the easiest one to capture from
bron

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jmk schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:31:
Hier zegt Pete Hines dat er al PC Footage voor de demo werd gebruikt:
Ja, er was al bekend dat er PC footage en x360 footage door elkaar werd gebruikt, daarom verwacht ik er persoonlijk bij release nog niet teveel van.

... Maar een paar texture packs, ini-tweaks, weater mods, screen mods, etc verder zal het er ongetwijfeld pracht ig uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk zou ik ook wel waarderen als ik niet een nieuwe dure pc zou moeten kopen zonder dat het alternatief is om naar iets te kijken wat er uit ziet alsof het met duploblokken in elkaar is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
Misschien ben ik maf ofzo, maar voor mij is het voor de inleving 100x belangrijker hoe NPC's zich gedragen en bewegen dan hoe ze eruit zien.

Als de AI van- en interactie met de NPC's zo goed is als de pre-release info doet vermoeden dan mag het spel wat mij betreft net zo lelijk renderen als Morrowind op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Probleem is dan alleen wel dat de gezichtsuitdrukkingen niet bijzonder goed te zien zullen zijn als de graphics uit het jaar 0 stammen... Ergens heb ik Tod Howard overigens toch echt horen zeggen dat er heel wat eye candy zou zijn voor de pc gamers met een 'monsterpc'. Geen bron helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee quotes:
64-bit specific exe? Not at this time. As far as UI, it visually looks the same across the platforms, but the controls are entirely different. There’s also a lot of “power user” stuff we do with the keyboard from how favorites work, to quick saves, and more that is similar to what we’ve done before in that area. We’re packing a lot of info on the screen and the whole interface is much less ‘look at giant fonts!’ than, say, Oblivion. The PC version also gets higher res textures, larger render modes, and a bunch of other effects you can scale up if your machine is a beast. Last but most important, is the Creation Kit we’ll be releasing for the PC. Modding the game and making it your own is very important to us and our fans, so we’re going to keep doing whatever we can in that area.
The PC version looks better. It has higher textures, it can run much higher resolutions, a lot of other graphical features. We tend to show it on 360 so that there’s a good baseline for people to look at. So that when they then see the PC version it goes up. We’d rather do that than spiel through the 360 later then it takes a step down. We’re really excited with how it looks on the 360 and the PS3. So we do all the art the same for all the platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:17

jmk

Ik vond de demo er heel mooi uitzien, vooral het begin. Ook als je de speler door een grot heen ziet lopen, over een mini-stroompje water, prachtige grond, mooi licht. Vooral heer sfeervol en overtuigend.

Het enige jammere vind ik de resolutie en dat je echt grote pixels in het beeld hebt. Dat het niet niet netjes glad is zeg maar. En ik zie veel tearing in zowel de demo als dat nieuwe filmpje van een paar dagen geleden. Als ze die 2 puntjes oplossen, ben ik helemaal tevreden.

Nou moet ik wel zeggen dat ik HL2 Vanilla mooi genoeg vond, kocht alleen een nieuwe PC omdat nieuwe spellen niet draaiden op mijn oude P4 + FX 5200 NVIDIA + 1 GB RAM. Ben nu erg verwend met Oblivion + mods :)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:58

M2M

medicijnman

jmk schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:04:
Ik vond de demo er heel mooi uitzien, vooral het begin. Ook als je de speler door een grot heen ziet lopen, over een mini-stroompje water, prachtige grond, mooi licht. Vooral heer sfeervol en overtuigend.

Het enige jammere vind ik de resolutie en dat je echt grote pixels in het beeld hebt. Dat het niet niet netjes glad is zeg maar. En ik zie veel tearing in zowel de demo als dat nieuwe filmpje van een paar dagen geleden. Als ze die 2 puntjes oplossen, ben ik helemaal tevreden.

Nou moet ik wel zeggen dat ik HL2 Vanilla mooi genoeg vond, kocht alleen een nieuwe PC omdat nieuwe spellen niet draaiden op mijn oude P4 + FX 5200 NVIDIA + 1 GB RAM. Ben nu erg verwend met Oblivion + mods :)
ik hoop alleen niet dat ze enkel heel hard hun best gedaan hebben op de visuals van het kleine stukje trailer dat we te zien kregen, maar dat ze ook gewerkt hebben aan de overige vierkante kilometers skyrim.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M2M schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:08:
[...]

ik hoop alleen niet dat ze enkel heel hard hun best gedaan hebben op de visuals van het kleine stukje trailer dat we te zien kregen
Nouja, zo mooi is dat stukje trailer ook weer niet. Een licht geüpgrade Gamebryo-engine (welke inderdaad in eht hele spel zit), maar weinig écht vernieuwends, toch?

Dat je een vuurbal gooit en je de grot om de vuurbal heen ziet oplichten zat ook gewoon in Oblivion, bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Ik vindt het meer belangrijk dat de engine goed geoptimaliseerd is dan dat het er heel gelikt uit ziet.
Zo draai ik Oblivion op medium(1366x768), terwijl een spel als Fallout : New Vegas op high(1600x900) kan spelen met stukke beter framerates.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cornelisjuh schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:42:
Ik vindt het meer belangrijk dat de engine goed geoptimaliseerd is dan dat het er heel gelikt uit ziet.
Zo draai ik Oblivion op medium(1366x768), terwijl een spel als Fallout : New Vegas op high(1600x900) kan spelen met stukke beter framerates.
Nouja, dat is een beetje ironisch, natuurlijk. Bij Oblivion-> FO3-> FNV hebben ze de Gamebryo Engine steeds verder kunnen optimaliseren.
Nu is het een half-nieuwe engine, dus zijn ze weer een beetje terug bij af.
Ze hebben ongetwijfeld de Gamebryo Engine-optimalisaties meegenomen, maar grote kans dat FO4 een stuk beter geoptimaliseerd is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Pete Hines
@thumbtackjake You have already seen PC footage in places. Like, from the very beginning. 360 version is the easiest one to capture from
Wat een onzin. Je prik tussen je PC/Xwing360/PS3 een HD-PVR via een HDMI splitter en een kabeltje, en je ben klaar. Daar zit echt geen verschil in.

Geloof er ook niets van dat er al pc footage is laten zien, ja, misschien een mini-plaatje wat ze beschikbaar hebben gesteld tijdens de vroege ontwikkeling, om in videospel-magazines te doen o.i.d.. Alle recente plaatjes zien er vreselijk jaggy uit, hebben wazige textures en zijn op 720p gerenderd.

[ Voor 3% gewijzigd door SirNobax op 23-10-2011 15:10 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
anandus schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:51:
[...]

Nouja, dat is een beetje ironisch, natuurlijk. Bij Oblivion-> FO3-> FNV hebben ze de Gamebryo Engine steeds verder kunnen optimaliseren.
Nu is het een half-nieuwe engine, dus zijn ze weer een beetje terug bij af.
Ze hebben ongetwijfeld de Gamebryo Engine-optimalisaties meegenomen, maar grote kans dat FO4 een stuk beter geoptimaliseerd is :-)
Dat bedoel ik ook :) Dat optimalisatie nog het meeste uitmaakt qua framerates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
SirNobax schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:08:
Geloof er ook niets van dat er al pc footage is laten zien, ja, misschien een mini-plaatje wat ze beschikbaar hebben gesteld tijdens de vroege ontwikkeling, om in videospel-magazines te doen o.i.d.. Alle recente plaatjes zien er vreselijk jaggy uit, hebben wazige textures en zijn op 720p gerenderd.
Ik vind de screenshots er ook niet mooi uitzien. Ja, de setting is mooi maar de kwaliteit is bij sommige plaatjes echt slecht. Dit screenshot is een goed voorbeeld: het is een enorm sfeervol plaatje maar kijk bijvoorbeeld eens naar de planten linksonder of rechts. Ook de bomen zien er ontzettend kartelvormig uit. Als dit op de Xbox 360 of de PS3 zo is komen ze er wel mee weg maar als we dit uiteindelijk ook op de pc zo te zien krijgen, dan is dat toch wel erg slecht voor een game anno 2011.

Aan de ander kant vind ik bewegende beelden van deze game weer wel mooi. En uiteindelijk is dat ook de manier waarop je de game speelt: met bewegend beeld. Toch hoop ik wel dat de pc-versie inderdaad betere textures krijgt dan we tot nu toe in sommige screenshots hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
TomAtTweakers schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:40:
Ik vind de screenshots er ook niet mooi uitzien. Ja, de setting is mooi maar de kwaliteit is bij sommige plaatjes echt slecht. Dit screenshot is een goed voorbeeld: het is een enorm sfeervol plaatje maar kijk bijvoorbeeld eens naar de planten linksonder of rechts. Ook de bomen zien er ontzettend kartelvormig uit. Als dit op de Xbox 360 of de PS3 zo is komen ze er wel mee weg maar als we dit uiteindelijk ook op de pc zo te zien krijgen, dan is dat toch wel erg slecht voor een game anno 2011.

Aan de ander kant vind ik bewegende beelden van deze game weer wel mooi. En uiteindelijk is dat ook de manier waarop je de game speelt: met bewegend beeld. Toch hoop ik wel dat de pc-versie inderdaad betere textures krijgt dan we tot nu toe in sommige screenshots hebben gezien.
Nou nou nou... erg slecht is wel overdreven. Als Skyrim er zo uitziet ben ik al tevreden, want zoals je zegt: het ziet er sfeervol uit. Dat het geen übergraphics heeft vind ik niet erg, het wordt niet slechter dan Oblivion en zelfs daar ben ik vandaag de dag nog mee te vreden in zo'n 'freeroaming' game. Tuurlijk hoop je op kwijlend mooie plaatjes, maar ik heb daar niet zoveel twijfels over. En het is dan ook geen punt waar ik erg hard aan trek bij deze game. Iedereen hoor je maar klagen over de graphics van consoles/Xbox360, hell, als Skyrim eruit ziet zoals Morrowind speel ik het nog. Uiteindelijk gaat het bij deze game om andere dingen, graphics zijn leuk maar het is niet erg als Skyrim niet baanbrekend is wat dat betrefd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Freaky Maus schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:13:
[...] het wordt niet slechter dan Oblivion en zelfs daar ben ik vandaag de dag nog mee te vreden in zo'n 'freeroaming' game. [...]
Tja, dat jij een spel van Vijf-en-een-Half jaar oud er prima uit vind zien is prima, maar dat zou ik schandalig vinden. Meningen verschillen uiteraard.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Het punt is denk ik bij de meeste mensen dat vorige Elder Scrolls games grafisch geweldig waren (voor hun tijd).

Morrowind kwam als PC only en kon daardoor grafische stappen maken en er geweldig uitzien. Ja, later kwam Morrowind ook op xbox.

Oblivion kwam bij de release van de "Next Gen" console(s) en kon daardoor ook een grote grafische stap maken.

Skyrim komt op dezelfde consoles waar Oblivion ook voor uit kwam, dus je kan gewoon geen grafische evolutie verwachten van games. De consoles zijn er te crap voor en voor de graphics e.d. is het hoog tijd dat er nieuwe consoles uit komt.

Verder vind ik het spel er prima uitzien en weerhoud het er echt niet van om een ongelovelijke vette game te worden waar velen zich weer helemaal in gaan verliezen. Om het schandalig of iets dergelijks te noemen vind ik erg ver gaan (en slaat natuurlijk nergens op). Dat men teleurgesteld is kan ik enigszins inkomen maar verder niet ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenw64
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-06 15:34
jmk schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:04:
En ik zie veel tearing in zowel de demo als dat nieuwe filmpje van een paar dagen geleden.
Welk filmpje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

SirNobax schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:08:
[...]

Wat een onzin. Je prik tussen je PC/Xwing360/PS3 een HD-PVR via een HDMI splitter en een kabeltje, en je ben klaar. Daar zit echt geen verschil in.
Niet waar. Volgens mij versturen zowel de 360 als de PS3 het mbv HCPI (of weet ik veel hoe die beveiligings techniek heet die werkt op HDMI). Opnemen met een HDMI splitter werkt dus niet, je zal via component, op 720p, moeten werken. Waarbij je het direct in de HD PVR doet en die doorlust naar je TV.

Maar dan alsnog klopt het niet dat de consoles makkelijker opnemen. Ooit gehoord van FRAPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Fraps beinvloed je framerate, je PC moet een extra taak op zich nemen waardoor het snel schokkeriger kan worden. Bij het opnemen van het signaal in de televisie kan je zonder enig verlies van rekenkracht van je console opnemen met een extern apparaat / de televisie zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

True, maar als je je code goed optimaliseert en/of de 360 code op een goeie PC draait (als dat mogelijk is), dan is dat genoeg resources. Daarnaast heb je ook varianten op FRAPS waarbij de output wordt gekopieerd in een file, en dat kost dus alleen extra writes van je HDD en geen resources, wat simpel op te lossen is met een 2e hdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
http://www.bookdepository...vid-Hodgson/9780307891402

Afbeeldingslocatie: http://cache1.bookdepository.co.uk/assets/images/book/large/9780/3078/9780307891402.jpg

Die heb ik zojuist besteld; de hardcover. _O_

Nooit eerder zo een Prima Games Guide besteld, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd.
Iemand eerder wel eens zo een boek besteld? Is het wat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Wel waar. :/
Volgens mij versturen zowel de 360 als de PS3 het mbv HCPI HDCP (of weet ik veel hoe die beveiligings techniek heet die werkt op HDMI). Opnemen met een HDMI splitter werkt dus niet.
Er zijn gewoon splitters die HDCP ondersteunen.
Kosten een paar tientjes meer, maar who cares; inpluggen, HD-PVR aan en klaar.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:38

Infinchible

Woef!

vosss schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:55:
http://www.bookdepository...vid-Hodgson/9780307891402

[afbeelding]

Die heb ik zojuist besteld; de hardcover. _O_

Nooit eerder zo een Prima Games Guide besteld, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd.
Iemand eerder wel eens zo een boek besteld? Is het wat? :)
Oeh, dat ziet er wel vet netjes uit! Even denken of ik er misschien ook een ga halen. Zelf heb ik al game-guides van Oblivion, Shivering Isles, Lotro en GTA IV. Voor de single-player games zijn ze echt heel uitgebreid. Zo'n beetje alles kan je er wel in vinden. Alle quests worden besproken, alle trainers/mastertrainers, alle skills, stunts, jumps, duiven etc. Kom je ergens niet uit, kijk je daarin.
Ik heb de boeken zelf wel pas gekocht nadat ik de spellen al uit had gespeeld, het is natuurlijk wel het leukst om eerst alles zelf te ontdekken. Maar nu met replays hou ik hem er vaak bij voor dingetjes die ik gemist heb, of even snel wat dingen opzoeken waar ze ook alweer waren.
Bij online games (lotro in mijn geval) worden de quests niet uitgelegd. Alleen hoe je bepaalde klasses en skills het beste kunt spelen, goede armorkeuzes en maps en dergelijke van gebieden. Ook handig, maar niet zo uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Persoonlijk hou ik er niet zo van als ik uren loop te zoeken naar 1 ding. Dan is mijn interesse al snel weg.
Bij Elder Scrolls games maakt dat natuurlijk geen klap uit, want daar ben ik meestal tijdens de mainquest toch om de haverklap afgeleid en dat ik ineens uuuuuuuren later denk ow ja, dat ging ik doen :P

Maargoed, ik heb hem vooral gekocht omdat Skyrim en niet zozeer om tijdens het gamen ernaast te leggen en alles af te raffelen. Gewoon als mooi naslagwerk zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
Ik heb het idee dat je met deze game ook minder een guide of wiki nodig zal hebben dan met de vorige.

-Je kan het leveluppen niet meer 'fout doen'.
-Als belangrijke NPCs dood gaan worden ze na een tijd vervangen door anderen die de zelfde quest aanbieden of de zelfde shop runnen. Dat of ze zijn essential (kunnen niet dood)' of protected (alleen JIJ kan ze doden).
-Je hebt spells om je te oriënteren (Clairvoyance).
-De kleine (non storyline) quests zijn semi-random en onuitputtelijk(?).

Dit is in feite een uitnodiging om alles zelf uit te gaan zoeken. Blind beginnen en experimenteren zal wat minder frustrerend zijn vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Het zal met de flink verbeterde radiant quests (als we de verhalen mogen geloven) en inderdaad andere mogelijke quest givers in ieder geval flink lastiger worden voor de jongens van de UESP om alles te indexeren inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
Nouja dat zal ook niet echt hoeven.
In Oblivion liep je de beste shield uit de hele game mis als je een bepaalde sidequest niet juist afmaakte bij voorbeeld

Dat zal je met de radiant quests niet gebeuren denk ik zo. Random quest dus random reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperNull schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:00:
Ik heb het idee dat je met deze game ook minder een guide of wiki nodig zal hebben dan met de vorige.

[...]

Dit is in feite een uitnodiging om alles zelf uit te gaan zoeken. Blind beginnen en experimenteren zal wat minder frustrerend zijn vermoed ik.
Ik heb eigenlijk nooit echt een guide nodig gehad. Misschien dat je niet het beste character bouwt, maar ik doe het liever zelf dan de handleiding te volgen van een ander, zeg maar. Echt frustrerend heb ik het nooit gevonden, dingen opzoeken lijkt me juist nogal saai.

Het enige spel waarbij ik regelmatig zaken opzoek is Minecraft, maar dat is omdat het vinden van craftingrecepten mij persoonlijk niet zo boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar de vraag hoe goed Radiant werkt. Als een questgever er niet meer is, is er dan voor elke quest een vervanger? Zijn er meerdere vervangers? Semi-random quests zijn in de meeste games quests die na een bepaald moment automatisch starten. Zoals de quest "Sins of the Father" in Oblivion die twee dagen startte na de vorige quest in de lijn. Ik verwacht in ieder geval niet te veel van de radiant quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:18:
Het is maar de vraag hoe goed Radiant werkt. Als een questgever er niet meer is, is er dan voor elke quest een vervanger? Zijn er meerdere vervangers? Semi-random quests zijn in de meeste games quests die na een bepaald moment automatisch starten. Zoals de quest "Sins of the Father" in Oblivion die twee dagen startte na de vorige quest in de lijn. Ik verwacht in ieder geval niet te veel van de radiant quests.
[b]
-Als belangrijke NPCs dood gaan worden ze na een tijd vervangen door anderen die de zelfde quest aanbieden of de zelfde shop runnen. Dat of ze zijn essential (kunnen niet dood)' of protected (alleen JIJ kan ze doden).
Je antwoord wel al gegeven een paar posts hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:35

jpiwf

licenced pepernootaddict

en de verklaring voor de stills van een paar dagen terug: Live Action Trailer

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

Geweldig mooie trailer. Er kan wel een film gemaakt worden van Skyrim. Of zou dat weer bij lange na het niveau niet gaan halen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Vet gemaakt! Doet me een beetje aan Game of Thrones denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

superbassie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:16:
Vet gemaakt! Doet me een beetje aan Game of Thrones denken. :)
Same here. Beetje die grauwe en duistere omgeving van The Wall

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk die trailer :) Komt daar mee van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die trailer is wel supervet zeg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:22
Dus zo ziet de pc versie van Skyrim eruit!, niks te klagen toch? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zouden toch de systeem eisen bekend worden gemaakt? ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twammo schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:31:
[...]

[...]

Je antwoord wel al gegeven een paar posts hierboven
Die mooie radiant verhalen waren er ook toen Oblivion uitkwam en daar is niks van terecht gekomen. Dus je weet niet of elke questgever een vervanger heeft. En wat er gebeurd als zijn vervanger doodgaat. Ik verwacht in ieder geval niet veel van Radiant. De game zelf wordt geweldig maar de dynamische quests...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:00:
Die mooie radiant verhalen waren er ook toen Oblivion uitkwam en daar is niks van terecht gekomen. Dus je weet niet of elke questgever een vervanger heeft. En wat er gebeurd als zijn vervanger doodgaat. Ik verwacht in ieder geval niet veel van Radiant. De game zelf wordt geweldig maar de dynamische quests...
Je bent dan wel voor het gemak even vergeten dat ze daarvan toen het grootste deel voor release weer uit het spel gesloopt hebben om performanceproblemen te voorkomen. Ze moesten kiezen of delen en ze kozen voor betere graphics en dan maar geen Radiant (dat sowieso wat problemen had).
jpiwf schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:08:
en de verklaring voor de stills van een paar dagen terug: Live Action Trailer
Als dit zelfde gevoel van jij bent de held in Skyrim zit, zit het wel snor. Kreeg er kippevel van :p

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als niemand het zegt dan zeg ik het maar: mooie graphics in die live action trailer, bijna fotorealistisch alleen nog wat tearing en lage resolutie textures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:30:
Je bent dan wel voor het gemak even vergeten dat ze daarvan toen het grootste deel voor release weer uit het spel gesloopt hebben om performanceproblemen te voorkomen. Ze moesten kiezen of delen en ze kozen voor betere graphics en dan maar geen Radiant (dat sowieso wat problemen had).
Ik dacht eigenlijk altijd dat men Radiant eruit had gelaten omdat het simpelweg niet goed genoeg werkte. Het lijkt me wel apart dat een cpu intensieve taak (Radiant) moet wijken voor een gpu intensieve taak (graphics). Maar misschien was het ook wel een kwestie van schijfje vol.

Hoe dan ook, ik heb om eerlijk te zijn zelf ook niet ontzettend hoge verwachtingen van dat Radiant gebeuren. Ik geloof wel dat een quest een andere opdrachtgever kan krijgen en dat het voor iedere speler verschillend is welke quest je wanneer krijgt, maar daar blijft het volgens mij wel bij. Compleet random gegenereerde quests zie ik niet zo snel verschijnen. Maar als dat wel het geval is, is dat een leuke verrassing, mits goed uitgewerkt. :)

Verder zag ik dat de verzendinfo bij GameSync van '1 dag voor de release' naar '0 tot 3 dagen na de release' is veranderd. Stiekem hoop ik erop dat dat alleen voor klanten geldt die nu nog niet hebben gepreorderd en ik hem alsnog 10 november binnen krijg. Kan ik hem 's avonds vast installeren en middernacht beginnen (volgens mij krijgt de pc versie een time lock mee). 8) Als het maar niet later dan 11 november wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zouden er opnieuw live action scenes in een TES game komen? Die in Daggerfall was wel erg vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Het begin van die trailer is toch geen in-game footage? :O
Anders zou het gewoon te mooi worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiliaanR schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:30:
Het begin van die trailer is toch geen in-game footage? :O
Anders zou het gewoon te mooi worden :D
:F

Afbeeldingslocatie: http://rob.nu/wp-content/uploads/2011/02/facepalm2.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
TomAtTweakers schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:21:
Hoe dan ook, ik heb om eerlijk te zijn zelf ook niet ontzettend hoge verwachtingen van dat Radiant gebeuren.
Als het klopt dat ze de feature destijds bij Oblivion hebben gecut betekend dat wel dat ze al concrete plannen ervoor hadden het begin van de development van Skyrim. Dat geeft mij hoop dat het goed is uitgewerkt.

Maarja, time will tell....
TomAtTweakers schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:21:
Kan ik hem 's avonds vast installeren en middernacht beginnen (volgens mij krijgt de pc versie een time lock mee).
Hopen dat die timelock dan op CET is gebaseerd en niet op een Amerikaanse tijdzone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
(volgens mij krijgt de pc versie een time lock mee).
Heb je daar een bron van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
(jarig!)
Time lock

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Ja, maar geen enorm betrouwbare. Namelijk een Tweaker ergens in dit topic. Wie en waar precies weet ik niet meer. Feit is wel dat op de pc de game via Steam gespeeld moet worden. Ik weet dat Steam een optie heeft om een game vast te installeren (preloaden) en op het moment van de release vrij te geven. Misschien werkt het ook zo bij Skyrim.

Edit: als ik bovenstaande tweet zo lees, werkt het inderdaad zo.

[ Voor 9% gewijzigd door TomAtTweakers op 24-10-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Is dat niet alleen voor een steam versie?

Je gaat me toch zeker niet vertellen dat als ik de disc op de 10de in mn pc heb zitten dat ik er niks mee kan? :o

Man ik zou helemaal gek worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Daar zou ik wel rekening mee houden. Je moet de game gebruiken in combinatie met Steam en of je hem nu op Steam of ergens anders hebt gekocht, Steam is uiteindelijk het programma dat Skyrim op 11-11-11, 00:00 uur vrij zal geven. Je kan er dus niet onder uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik houd er zelfs rekening mee (ook al heb ik bovenstaande tweet gezien, misschien is het fout) dat het pas op Steam-time unlockt wordt, dus 19 uur.
Ik hoop vurig op 0 uur, natuurlijk maar houd voor de zekerheid een slag om de arm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Misschien is dit een beetje off-topic maar stel dat Steam mijn account om een of andere onverklaarbare reden blokkeert, kan ik dan ook geen Skyrim meer spelen of kan ik nog wel een nieuw account aanmaken en het daar op spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
vosss schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:41:
Is dat niet alleen voor een steam versie?
Er is maar 1 PC versie en dat is de Steam versie. Details hier:
http://forums.bethsoft.co...1242199-skyrim-and-steam/
Je kan je retail gekochte game dus ook spelen zonder ooit je DVD drive te gebruiken zolang een paar GB downloaden geen probleem is.

Onze vrienden van Razor1911 of SKIDROW zullen natuurlijk wel een 'alternatieve installer' klussen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:25:
Misschien is dit een beetje off-topic maar stel dat Steam mijn account om een of andere onverklaarbare reden blokkeert, kan ik dan ook geen Skyrim meer spelen of kan ik nog wel een nieuw account aanmaken en het daar op spelen?
Dat laatste kan, maar dan moet je het wel opnieuw kopen. Het spel is gekoppeld aan je account.
Maar als je geen rare dingen doet wordt je account niet geblokkeerd, natuurlijk. En als er een fout gemaakt is kan je het niet al te moeilijk weer deblokkeren (al kan dat wat dagen duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

anandus schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:34:
[...]

Dat laatste kan, maar dan moet je het wel opnieuw kopen. Het spel is gekoppeld aan je account.
Maar als je geen rare dingen doet wordt je account niet geblokkeerd, natuurlijk. En als er een fout gemaakt is kan je het niet al te moeilijk weer deblokkeren (al kan dat wat dagen duren).
Ik heb (nou ja, ik heb het besteld.. ;) ) de DVD-versie. Is dat hetzelfde verhaal? Ik heb nog nooit een legale versie gehad van TES, dus ik weet eigenlijk niet eens of zij ook met serials werken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:36:
[...]

Ik heb (nou ja, ik heb het besteld.. ;) ) de DVD-versie. Is dat hetzelfde verhaal? Ik heb nog nooit een legale versie gehad van TES, dus ik weet eigenlijk niet eens of zij ook met serials werken.. :P
Er is maar 1 versie, de Steamworks-versie. :)
Ze werken wel met serials, inderdaad. Serial overtypen in Steam en klaar ben je.

En ga jij eens heel snel de GOTY-versie scoren van Morrowind en Oblivion, jij boefje! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

anandus schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:41:
[...]
Er is maar 1 versie, de Steamworks-versie. :)
Ze werken wel met serials, inderdaad. Serial overtypen in Steam en klaar ben je.

En ga jij eens heel snel de GOTY-versie scoren van Morrowind en Oblivion, jij boefje! ;)
Haha ik vond het altijd zo apart dat ze altijd installers hadden zonder serials! Maar goed, niet dat ik denk dat mijn account ooit geblokkeerd zou worden omdat ik de laatste 2 jaar al mijn spellen legaal koop en nog nooit heb gecheat.

Ik denk dat ik nog wel eens de Morrowind GOTY zal kopen (heb er toch 500 uur inzitten, leuk respect-toon-idee), Oblivion was leuk, maar kwam niet eens in de buurt van Morrowind, dus daar ga ik geen extra geld aan uitgeven, haha!

[ Voor 0% gewijzigd door Ircghost op 24-10-2011 21:47 . Reden: Het woordje 'uur' toegevoegd xD ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we weten nu waar de plaatjes van Facebook voor waren...een live action trailer/commercial!

YouTube: Skyrim Live Action Trailer

Één van de betere Live Action commercials in mijn ogen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
(jarig!)
Hij was al eerder gemeld in dit topic. Echt een geweldige trailer hebben ze daar gemaakt. Erg indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoolGamer schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:43:
Hij was al eerder gemeld in dit topic. Echt een geweldige trailer hebben ze daar gemaakt. Erg indrukwekkend.
Oops! Had nog niet de link gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Onze vrienden van Razor1911 of SKIDROW zullen natuurlijk wel een 'alternatieve installer' klussen.....
Ja en als je een Elder Scrolls game piraat dan ben je gewoon een lul imo. No offence intended, maar het is wel zo.

Bethesda is een van de weinige developers die het gewoon verdienen en tuurlijk download iedereen wel eens wat, maar Elders Scrolls koop je gewoon blind _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Over dat Steam gebeuren, ik heb ooit wel eens een account gehad daar, maar ik gebruik het nooit. Ik weet niet eens meer wat mn nick is of met welk mailadres ik geregged heb destijds.

Kan ik gewoon een nieuw account aanmaken? Of is dat gekoppeld aan mn adres of aan mn creditcardnummer of iets en ga ik een foutmelding krijgen als ik een nieuw account wil aanmaken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:02:
Bethesda is een van de weinige developers die het gewoon verdienen en tuurlijk download iedereen wel eens wat, maar Elders Scrolls koop je gewoon blind _O_
Want als een game niet episch is verdient men het niet er van te kunnen leven? Prachtig hoe men altijd heerlijk selectief kan zijn bij dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:08:
[...]

Want als een game niet episch is verdient men het niet er van te kunnen leven? Prachtig hoe men altijd heerlijk selectief kan zijn bij dat soort zaken.
Nee, als een game niet episch is dan download ik hem, kijk ik wat het is en als ik het niks vind gooi ik hem weg.

Games die ik gedownload heb en wel tof vind die koop ik gewoon. Ik heb hier een bovengemiddeld gevulde kast vol staan met originele games :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Tuurlijk verdienen de mensen die (in mijn ogen) flutgames maken het om er prima van te kunnen leven.

Van mij krijgen ze echter geen geld. Mensen die auto's maken die ik niet mooi vind en nooit van mn leven zal kopen verdienen het ook gewoon om van het maken ervan te kunnen leven. En dat doen ze waarschijnlijk ook. Behalve als ze auto;s maken die nagenoeg niemand mooi genoeg vind om te kopen.

Niet dat ik dan die auto;s jat ofzo en ze dan in de sloot parkeer. Neen, ik ga een proefrit maken en als de auto mij niet kan bekoren dan breng ik hem terug en bedank ik vriendelijk voor de rit.

Hetzelfde met downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperNull
vosss schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:02:
[...]
Ja en als je een Elder Scrolls game piraat dan ben je gewoon een lul imo. No offence intended, maar het is wel zo.
Non taken. Ik heb Syrim ook gewoon ge-preordered daar hadden we het een paar pagina's geleden nog over.
Dit neemt niet weg dat ik nogal eens een warez-versie gebruik van dingen die ik gekocht heb omdat het gewoon makkelijker is. Als Steam down gaat ofzo ga ik niet zeuren maar pak ik de crack.

Anyway back on topic:
In Oblivion was de reverse-pickpocket truuk eik een exploit. Ik zie dat volgens uesp.net het nu een echte uitgedachte feature is die nuttig is om mensen om te leggen zonder consequenties voor jezelf.
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Pickpocket
The Pickpocket skill allows you to steal items off of a person. As perks are gained in this skill, you gain abilities that make pickpocketing attempts more likely or guaranteed to succeed, silently kill people with poisons, increase your maximum encumbrance, and the ability to steal equipped items.
Ik zie potentiaal voor een ultieme ghost-assassin build; Sneak, Pickpocket, Lockpicking, Alchemy, Illusion en Enchanting.
Alleen de draken worden wat lastig dan.....
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.