Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zou t niet direct weten, wellicht gewoon omdat het kan en voor mensen die veel met steam werken, daar de drempel voor aankoop te verlagen :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grotere potentiele markt, helemaal omdat 't gratis is; Heb de client gisteren geinstalleerd (14 GB ongeveer) en had een uurtje nodig voor 't downloaden, dus 't is wel erg snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik verwacht toch dat het meer nieuwe, potentieel blijvende spelers aantrekt. Denk ook aan EQ2 waar het voor nieuw bloed zorgde. Och, het kan alleen maar helpen de werelden vol en de game financieel gezond te houden.
Hopelijk hebben ze een recente build klaar staan. Want dat schrikt mensen toch wel af. Steam is ook een vorm van support, vind ik.
Misschien ook wel handig als je Steam hebt en voor Lotro een reinstall moet doen. Dat je snel deze versie oppikt. DL-snelheid via Steam hoger dan van Turb afhalen?

Update: Lotro steam pack staat al op 1 in lijst 'best verkocht' onder genre 'mmo'.

[ Voor 7% gewijzigd door Hurtebise op 07-06-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 09:14
Als je VIP bent, zou je het steam pack dan ook kunnen activeren? Lijkt me wel oke, heb al meer via Steam, dit kan er nog wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Als ik het goed begrepen heb, zijn er mensen die kopen via steam en de key toevoegen aan hun turbine account.
http://forums.lotro.com/showthread.php?462635-LOTRO-on-Steam

Sommigen gebruiken gewone Lotro en Lotro onder Steam om dual client te gaan. Ook een idee natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Hurtebise op 07-06-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dit ook op steam voorbij komen, en moet zeggen dat het me behoorlijk intereseert.
Ben een redelijke Tolkien nerd maar een heel erge MMO n00b, kan iemand wat tips geven waar je als je start op moet letten of handige website oid?
-zit je aan een locatie server vast met je character?
-kun je later nog je character wijzigen? moet je helmaal opnieuw beginnen?
-veel gemaakte beginners fouten?
etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:38:
Ik zag dit ook op steam voorbij komen, en moet zeggen dat het me behoorlijk intereseert.
Ben een redelijke Tolkien nerd maar een heel erge MMO n00b, kan iemand wat tips geven waar je als je start op moet letten of handige website oid?
-zit je aan een locatie server vast met je character?
-kun je later nog je character wijzigen? moet je helmaal opnieuw beginnen?
-veel gemaakte beginners fouten?
etc. etc.
Gewoon starten. Niets in onherroepelijk. Desnoods begin je een ander karakter. Intussen is er een handige tutorial die alles goed uitlegt. Gewoon rustig doorlopen. Messages aandachtig lezen. Alles wijst zich na een tijdje vanzelf uit. Vuur vragen in chat af. Hier kan je ook terecht.

Kies een EU server. Dan zit je een beetje rond dezelfde uren met volk online.

Laat hier even weten waar (server: Snowbourn, Evernight, Laurelin stel ik voor) je speelt, hoe je char heet en welke class je speelt, in functie daarvan kan je al veel doen (professions kiezen bijvoorbeeld).

Ah ja, lees de topicstart, daar staat heel veel info samen. Ook een lijstje wie waar online is.

[ Voor 16% gewijzigd door Hurtebise op 07-06-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wel even zeggen dat je wel degelijk vastzit aan een server. Hiermee bedoel ik. Als je begint op snowbourn tot bv lvl 40, kan je met dat character niet plots op laurelin gaan verderspelen. (behalve als je er echt geld voor over hebt). Je kan wel nog op laurelin spelen, maar dan moet je daar een nieuw character maken.

Zelfde met je character. Je kan altijd een tweede, derde, vierde, ... character beginnen van een andere class. Deze begint uiteraard op level 1. Afhankelijk van je goesting speel je dan met de ene of de andere.

Qua beginnersfouten. Spendeer nog niet te veel TP aan onnodige dingen. Voor de rest ben je er wel redelijk snel mee weg. Lees ook de omschrijvingen van de classes. Sommige mensen spelen graag tank (kan veel damage aan, maar doet er zelf weinig). DPS (damage per second, de classes die veel damage doen, maar iets minder survivability, of de healer, die zichzelf en anderen kan healen, ... Eventueel speel je met een paar tot level 20 en kijkt dan met welke je voort wil. (ook al zeggen die lage levels nog niet alles).

[ Voor 4% gewijzigd door Lointje op 08-06-2012 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Nog een tip dan, als je voor het eerst speelt is het namelijk wat meer de moeite waard om een maandje VIP te kopen (á € 12,- oid). Zodoende krijg je wat extra bagspace, toegang tot de AH, een extra character slot en nog wat dingetjes die voor FTP-mensen niet toegankelijk zijn. Ook na dit maandje VIP behoud je deze spulletjes.

Ik ben trouwens ook weer stiekem een beetje begonnen, ben net 51 geworden en nu bezig naar Moria toe te werken. Wil nog wel erg graag het eerste boek afmaken en moet nog een speciale level 50 Champion quest afmaken waar ik Controlled Burn voor krijg. Geloof dat ik dit alleen solo niet ga redden, daar ik een of ander elite draakje moet afmaken (mocht iemand tijd en zin hebben, Amrell of Laurelin ;) ).

Ben trouwens erg benieuwd of er inderdaad een inflatie aan nieuwe spelers komt. Hoop het wel want hoewel Laurelin een van de drukkere servers is heb ik zo nu en dan toch wel het idee een singleplayer spel te spelen (vooral dus in de lagere gebieden). Zag gisteravond in Combe gelukkig al wat n00bs voorbij rennen :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb dit spel destijds bij launch gespeeld en was 1 v/d/ hoge captains op mn server (eigelijk op een gegeven moment de eerste boven de 40 geloof ik :-p of 30 tis al lang geleden). Maar ik had gewoon een subscriptie. Nu met dat pay 2 win gedoe heb ik ook gewoon een normale f2p account?

En het is er niet overzichtelijker opgeworden van dat pay 2 win model. honder miljoen versies die je kan kopen, maar goed alles om zoveel mogelijk knaken te verdienen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snappie88 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:38:
Ik ben trouwens ook weer stiekem een beetje begonnen, ben net 51 geworden en nu bezig naar Moria toe te werken. Wil nog wel erg graag het eerste boek afmaken en moet nog een speciale level 50 Champion quest afmaken waar ik Controlled Burn voor krijg. Geloof dat ik dit alleen solo niet ga redden, daar ik een of ander elite draakje moet afmaken (mocht iemand tijd en zin hebben, Amrell of Laurelin ;) ).
Als ik me niet vergis kun je voor het eerste gedeelte van de classques alles solo verkrijgen (incl het killen van die elites).

Enige waar je voor je class-spul (op dat lvl) hulp voor nodig hebt, is als je de items uit CarnDum en Urugarth nodig hebt. Inmiddels is dat eigenlijk ook al niet meer noodzakelijk, gezien je het spul tegenwoordig tegen skirmisher points (of hoe heten ze nu :P) kunt barteren.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20
Postius schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:55:
Ik heb dit spel destijds bij launch gespeeld en was 1 v/d/ hoge captains op mn server (eigelijk op een gegeven moment de eerste boven de 40 geloof ik :-p of 30 tis al lang geleden). Maar ik had gewoon een subscriptie. Nu met dat pay 2 win gedoe heb ik ook gewoon een normale f2p account?

En het is er niet overzichtelijker opgeworden van dat pay 2 win model. honder miljoen versies die je kan kopen, maar goed alles om zoveel mogelijk knaken te verdienen.
Je hebt je er niet echt in verdiept he? Had je toen lifetime of kocht je gametime? In dat laatste geval ben je nu Premium speler, anders VIP.

En wat vind je niet overzichtelijk? Wat je toentertijd allemaal gekocht hebt, heb je nog steeds (bijv. Moria). Wil je SoM of RoI spelen, moet je die uitbreidingen kopen.

Daarnaast, je "pay 2 win" woordspeling/grapje is ook niet echt van toepassing. Tuurlijk, met de LOTRO-store is het wel makkelijk geworden om snel aan bepaalde dingen te komen die je anders zelf moet maken of via de AH moet kopen, maar zonder ook maar een TP uit te geven (behalve mss aan de uitbreidingen) kun je gewoon doorspelen. Het is niet zo dat als je er maar grof geld tegen aan gooit, je zo tot level 75 doorwandelt in een paar uur/dagen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Siebsel schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:47:
[...]

Je hebt je er niet echt in verdiept he? Had je toen lifetime of kocht je gametime? In dat laatste geval ben je nu Premium speler, anders VIP.

En wat vind je niet overzichtelijk? Wat je toentertijd allemaal gekocht hebt, heb je nog steeds (bijv. Moria). Wil je SoM of RoI spelen, moet je die uitbreidingen kopen.

Daarnaast, je "pay 2 win" woordspeling/grapje is ook niet echt van toepassing. Tuurlijk, met de LOTRO-store is het wel makkelijk geworden om snel aan bepaalde dingen te komen die je anders zelf moet maken of via de AH moet kopen, maar zonder ook maar een TP uit te geven (behalve mss aan de uitbreidingen) kun je gewoon doorspelen. Het is niet zo dat als je er maar grof geld tegen aan gooit, je zo tot level 75 doorwandelt in een paar uur/dagen tijd.
Ik heb me er wel in verdiept anders weet ik toch ook niet dat er zoveel verschillende pakketen zijn? :X Het is inderdaad niet overzichtelijk al die verschillende pakketten bij verschillende uitgevers (steam heeft een ander pakket, en dan is er ook nog de mithril versie die ook exclusief is naast de losse uitbreidingen die je kan kopen, nee vindt ik niet overzichtelijk). Hiernaast bestaat mijn account gewoon niet meer dus ik denk dat ik te vroeg gestopt ben.

Maar als jij je een beetje had verdiept had je kunnen weten dat er verschillende pakketten worden aangeboden met verschillende inhoudt die erg vaag over komt (4 quest...ja euh) en sommige pakketten exclusief verkrijgbaar zijn bij een verschillende distributeur. Dat jij zo geniaal bent dat je dat logisch vindt, niet iedereen is gezegend met zo'n onmetelijk intellect, of je hebt zelf niet eens door dat er verschillende pakketten zijn die je kan kopen. Wat als niet lotro speler niet echt duidelijk is wat je nu precies koopt. Maar goed bedankt voor de moeite die je hebt genomen om niet echt antwoord te geven.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Maar je hoeft die pakketten helemaal niet te kopen :) Als je een "snelle" start wil, kun je een pakket kopen wat bij je past (het Steam-starter pakket is bijvoorbeeld goedkoper dan de Mithril editie). En als je niets koopt, geeft het spel zelf wel aan wanneer je eventueel extra questpacks (en welke) je nodig hebt.

Office komt ook in verschillende pakketten met verschillende prijzen, vind je dat dan ook onoverzichtelijk?

Ik zie nog steeds het probleem niet, is het echt zoveel moeite om die pakketten te vergelijken en, eventueel, een keuze te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:34
Als je er 'in' zit dan zijn de pakketten mss wel overzichtelijk, maar als je er enige jaren uit bent geweest dan is het idd wel wat lastig om te zien wat je nodig hebt om waar/hoe ver te komen en welke instances/skirmishes dan wel/niet beschikbaar zijn.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zijn er mensen die dit echt veel spelen en zijn de servers een beetje vol. als je het mij nu zou vragen kan ik me niet voorstellen dat er veel mensen dit spelen ;p (niet om de game af te kraken hoor maar ik hoor er zo weinig van/over)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowbourn zit er toch veel volk. Zelfs op de lagere levels kom je nog een heleboel mensen tegen, als ik met een alt speel.

Het is geen WoW, maar het zou me niet verbazen moest dit toch de 2e grootste MMO zijn, of toch op zijn minst degene die het meeste spelers behield na 5 jaar tijd. (tov AoC, Aion, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:40:
Zijn er mensen die dit echt veel spelen en zijn de servers een beetje vol. als je het mij nu zou vragen kan ik me niet voorstellen dat er veel mensen dit spelen ;p (niet om de game af te kraken hoor maar ik hoor er zo weinig van/over)
Oi ga es terug naar het D3 topic :P
Lotro is een spel wat al heel wat jaren meegaat en dan zie je volgens mij vaker dat de activiteit in een topic als deze afneemt. Ik speel t nog bijna dagelijks... t raiden hier houd me vooral van Diablo 3 af.

Er zijn best wat drukke servers en ik heb eerder het idee dat het iets drukker wordt dan dat het afneemt dus ja lotro wordt nog behoorlijk actief gespeeld.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postius schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:06:
Hiernaast bestaat mijn account gewoon niet meer dus ik denk dat ik te vroeg gestopt ben.
Vroegah zaten alle EU spelers bij Codemasters. Daar hebben wij dus ook allemaal ooit 5 jaar geleden onze accounts aangemaakt. Vorig jaar is dit opgehouden. Codemasters is gestopt met Lotro en alle EU members zijn gemigreerd naar Turbine in de VS, de maker van de game. Kortom als jij vorig jaar niet je account gemigreerd hebt ben je inderdaad je chars kwijt en moet je opnieuw starten (helaas).

Wat betreft de verschillende versies.... hier kan ik niet echt op antwoorden gezien ik VIP (vroeger hete dat lifetimer) ben en dus alleen expentions aanschaf. Maar als ik me niet vergis kun je gewoon beginnen met spelen, alle gebieden zijn Free2Play. De startensgebieden zijn qua quests gratis. Daarna zul je questpacks moeten gaan kopen. Je kunt dan dus per regio kiezen wat je leuk lijkt en die aanschaffen. Je bent dus niet verplicht om alles aan te schaffen. Daarnaast moet je volgensmij wel de expantion aanschaffen als je verder wilt gaan (Moria 50-60, Mirkwood 60-65, Isenguard 65-75).
Daarnaast doet TB eens in ze zoveel tijd aanbiedingen met combi-pakketten etc etc.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Een level 40 verliezen door de migratie Codemasters -> Turbine is niet het ergste wat er bestaat denk ik. Het is sowieso veel makkelijker om te levelen nu en speciale/dure gear heb je ook nauwelijks nodig, met slechts een goed (crafted) wapen en de rest queut rewards kom je er makkelijk.

Ik ben met een hunter bezig op Brandywine, in minder dan 6 dagen speeltijd op lvl60, en geld komt, tegenstelling tot vroegâh, gestaag binnenrollen zonder extra moeite te hoeven doen. 100 gold generen met simpel quests/skirms totdat je lvl75 bent is geen enkel probleem.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
botoo schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:23:
100 gold generen met simpel quests/skirms totdat je lvl75 bent is geen enkel probleem.
Wel als tot 2 maal toe je account wordt geript.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Speel hier al ruim 4 jaar zonder problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MADG0BLIN schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:12:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Speel hier al ruim 4 jaar zonder problemen..
Is men eigenlijk nooit achter gekomen of dat heb ik in ieder geval niet gehoord.
Alhoewel ; 1ste keer kan via een hack zijn geweest van een andere game, maar de 2de keer is volslagen onbekend. Maar was wel alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vandaag geinstaleerd en al een paar uur achter de rug.
Speelnaam: Ezvier Race: man Class: champion Server: snowbourn.
Ondertusssen naar level 10 gegaan. , maar wat een soorten en mogelijkheden en keuzes, erg onoverzichtelijk en ik heb er geen sjoege van, ik had een mooi zwaard gekregen van een quest kan ik dat ding niet equippen idem met een schild wat ik gekocht had bij zon wapenhandelaar, erg vaag.
Maar het werkt en het ziet er best mooi uit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan me best voorstellen als je het voor het eerst speelt dat het allemaal wat overweldigend kan zijn. Denk dat iedereen dit heeft gehad toen ie ooit begon :)

Als je t wel leuk vind dan gewoon volhouden en dingen uitproberen. Je kunt nu niet echt verkeerde keuzes maken waardoor je later in de knoop komt. Misschien handig om een kin te joinen waar mensen je kunnen helpen en dingen uit kunnen leggen.

Voor nu, een champion kan geen schild (meer) dragen. Voorheen kon dit wel. Je kunt nu een 2 handed sword gebruiken of gaan dual wielden. Om te levellen zou ik dual wield adviseren omdat een 2h zonder flurry (attack speed bonus) erg traag aan zal voelen. Was het zwaard wat je kreeg van de quest een 2-hander? Dat kun je pas op lvl10 gebruiken. Over het algemeen zit er aan quest items geen level requirement.

Veel plezier iig :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:03:
Kan me best voorstellen als je het voor het eerst speelt dat het allemaal wat overweldigend kan zijn. Denk dat iedereen dit heeft gehad toen ie ooit begon :)
Mwoa, gewoon rustig aan en alles lezen, zeker de tutorials die er nu inzitten, alles wordt nu echt letterlijk voorgekauwt, als je nu nog iets mist, lees je gewoon niet alles.

Anyway, opletten welke questreward je kiest, niet alles zal geschikt zijn voor je character. Meestal zit er bij de rewards wel altijd 1 item bij wat wel voor jou geschikt is.... bedenk, niet iedereen draagt heavy armour of kan bogen gebruiken, etc etc.

Van t weekend ff de slayer deeds afegemaakt in the Great River... zit ik tenminste weer op schema qua non instance content (alle deeds af maken). Daarna nog ff op die war-steed rondgerent, maar dat gaat nogwel ff duren voordat daar de deeds van af zijn... helaas zijn die rep-quests die je krijgt random.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
botoo schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:23:
Een level 40 verliezen door de migratie Codemasters -> Turbine is niet het ergste wat er bestaat denk ik. Het is sowieso veel makkelijker om te levelen nu en speciale/dure gear heb je ook nauwelijks nodig, met slechts een goed (crafted) wapen en de rest queut rewards kom je er makkelijk.

Ik ben met een hunter bezig op Brandywine, in minder dan 6 dagen speeltijd op lvl60, en geld komt, tegenstelling tot vroegâh, gestaag binnenrollen zonder extra moeite te hoeven doen. 100 gold generen met simpel quests/skirms totdat je lvl75 bent is geen enkel probleem.
Level 60 in minder dan 6 dagen... Yeah right. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
n0elite schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:56:
[...]

Level 60 in minder dan 6 dagen... Yeah right. :/
Speeltijd, niet kalenderdagen (type /played om je eigen speeltijd te zien) en dat is helemaal niet zo bijzonder, lvl75 zal mss net 10 dagen zijn afhankelijk hoeveel tijd is spendeer aan craft en deeds (het ligt in de verwachting dat ik mijn eigen LI's op 65 en 75 kan maken :) ).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
botoo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Speeltijd, niet kalenderdagen (type /played om je eigen speeltijd te zien) en dat is helemaal niet zo bijzonder, lvl75 zal mss net 10 dagen zijn afhankelijk hoeveel tijd is spendeer aan craft en deeds (het ligt in de verwachting dat ik mijn eigen LI's op 65 en 75 kan maken :) ).
Oh my bad, ik dacht al :)

Weet iemand wanneer de server weer online komt?

17:00 NL tijd dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het beste vecht systeem om te doen? Auto attack of manueel op die icoontjes klikken?
Ben nu bij een proloog quest met ene sara oakheart uit een blackwold schuilplaats te begeleiden (achter een waterval) maar erg irritant is dat vechtsysteem als je even te ver weg staat doet ie nix maar je krijgt wel de klappen, tegen 2 vijanden tegelijkertijd is ook niet echt ideaal, en die KI van die sara oakheart is ook verre van geweldig. Al verschilende keren doodgegaan. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Altijd manueel skills gebruiken. Auto attack werkt veel minder goed is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
auto attacks gebeuren tussen skills door in principe dus daar hoef je niet speciaal iets voor te doen. Als je later gaat testen eventueel met add-ons zul je zien dat auto-attacks een groot deel van je damage vertegenwoordigen. Ik zou iig je belangrijkste skills op 1,2,3 en 4 zetten (boven je wasd) zodat je wat minder hoeft te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Er is een optie dat je autorun to target kan activeren. Zeker voor melee handig. Heb je minder ellende met 'you have to face target'.

Handige aan Lotro is dat skills in een mini queue kunnen. Zodat je mooi kan afwisselen en ze kan laten opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:12:
Ben nu bij een proloog quest met ene sara oakheart uit een blackwold schuilplaats te begeleiden (achter een waterval) maar erg irritant is dat vechtsysteem als je even te ver weg staat doet ie nix maar je krijgt wel de klappen, tegen 2 vijanden tegelijkertijd is ook niet echt ideaal, en die KI van die sara oakheart is ook verre van geweldig. Al verschilende keren doodgegaan. Iemand tips?
Wat voor een classe speel je, deze is op questlvl echt wel goed te doen hoor... die Sara valt hier volgensmij niet aan, je moet haar beschermen, vandaar dat ze heel vurnable is. Als je al een aantal keer gefailed bent, weet je dus ongeveer waar de mobs spawnen, probeer op die plek te zijn zodat ze jou aanvallen en Sara ongedeert blijft.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn medeleven voor de sara oakheart quest :D

Auto attack moet je niet zien als automatisch voor jou vechten. Dit wil gewoon zeggen dat hij om de x tijd automatisch met zijn wapen slaat en de basis weapon damage doet (simpel voorgesteld). Meer damage doe je van zodra je zelf de skills gaat gebruiken. Als je een skill gebruikt, springt je autoattack ook mee op en gaat hij tussen de skills door "auto-attacken" waar mogelijk. Om ideaal te vechten, moet je dus continu skills gebruiken.

Ik meen me te herinneren dat je champion was, dus dan heb je skills die fervour opbouwen. Naarmate je meer fervour hebt, kan je betere skills gebruiken die weer fervour gaan consumeren. Zo moet je proberen een goede rotatie te vinden. Ook heb je skills die twee monsters tegelijk kunnen aanvallen als ze dicht genoeg staan. Allemaal eens goed lezen.

De knop Autoattack hoef je eigenlijk bijna niet te gebruiken, omdat het autoattacken vanzelf mee start als je begint aan te vallen. Ik gebruik die enkel om autoattack te stoppen (nodig bij sommige eindbazen), of om het gevecht te starten met mijn boog, maar je kan ook rechtsklikken, of je krijgt later een skill die wat meer range heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:47
Free to play op Steam, heb hem maar ff gedownload, zal na het voetbal is kijken of ik als ex-wow'er dit een beetje tof vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ben met de Moria revamp er met een andere char weer helemaal door aan het gaan. Probeer nu alle quests te doen, mooi per questhub. Dat systeem is echt wel een verbetering en geeft meer structuur. Word nu naar Fanged Pit gestuurd. Vond ik voor de revamp al een doodsaai gebied, revamp heeft er weinig aan veranderd.
http://lotro.allakhazam.com/db/geography.html?lotrarea=2313

Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enkel de linkerkant van Moria is momenteel gerevamped, het rechtergedeelte moet nog gedaan worden. Vandaar ;)

Ik ben ook met een char in moria gekomen. De revamp is echt goed. Veel minder rondlopen, alles mooi gegroepeerd. Misschien iets te eenvoudig met momenten, maar het speelt wel vlotter en sneller zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Heb ook de indruk dat ze de travel routes en wegen tussen de zones vereenvoudigd/veranderd hebben.
Op welk lvl kan je de Mines verlaten? Moet je nog steeds bepaalde books gedaan hebben om richting Loth te kunnen? Heb in dat post-Mines en pre-Lothgebied dagen lopen grinden voor rep destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen requirements meer dacht ik, en het beste is lvl 58 of hoger, omdat je dan alle deeds krijgt in Lorien. Vroeger beginnen die nog niet, en als je dan halverwege lvl 58 wordt, beginnen ze plots allemaal. (behalve als dit ook aangepast is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ah, goed om weten.

Nog item waar ik graag wat input rond krijg. Die lastige berserkers in Moria. Orcs die gaandeweg een rode aura krijgen en dan per klap die ze incasseren, hun morale bijvullen. Als je een class bent met een lekker DoT-dmg, ben je het haasje. Je kan dan wel je auto-attack afzetten, maar ik merk dat ik steevast aankijk tegen een mob-morale die blijft oplopen.

Is er voor burg geen mogelijkheid om (o.a.) die bleeds instant te stoppen. Heb niet de indruk dat mijn interrupt induction skill goed werkt tegen dat soort vijanden. Dat je ze verhindert die rode aura op te gooien.

[ Voor 14% gewijzigd door Hurtebise op 14-06-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:40
Heb net een paar weken voordat de revamp werd doorgevoerd een alt door Moria heen geleveled, dus helaas :) Was er een paar jaar niet binnen geweest, heb het ook niet gemist moet ik zeggen.

Ben na de revamp nog een keer weer in Moria geweest, maar los van de quest verbeteringen is me weinig opgevallen. Oke, hier en daar wat verbeterde routes zodat het reizen makkelijker wordt, maar dat het visueel erg verbeterd zou zijn (dacht dat ergens tussen de updates te hebben gelezen), zie ik niet. De omgeving zag er wat mij betreft nog behoorlijk hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik vond de omgeving anders behoorlijk lichter geworden.

And re de berserkers.. interrupt, interrupt, interrupt.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je interrupt faalt als burg, gebruik dan riddle. Is een onrechtstreekse interrupt omdat je hem dazed? Bleeds stoppen is niet mogelijk bij mijn weten.

En ik had ook de indruk dat alles toch een pak lichter is, met hier en daar een verschil van gang. (bv dat afschuwelijke gat net voor dolven view is er niet meer. Hoe vaak ik me daar een bult schrok en er bijna in reed/liep :D Wel geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xibalba
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07-2021
Ik vond Moria eigenlijk wel prima zoals het was. In het begin verdwaal je constant. Het is duister, geheimzinnig en frustrerend. Wanneer je eindelijk weer buiten staat, ben je ook echt opgelucht en voelt alles weer fris en licht aan.
Zo hoort het toch ook te zijn? Ik vind het juist leuk als het allemaal wat langer duurt. Misschien omdat ik pas met 1 karakter naar lvl 75 ben gegaan (met free to play begonnen en pas een paar weken op 75), maar van mij hoeft het niet makkelijker te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
http://t.co/TKf5MTyW maakt de pre-order van RoH wel weer een stukje intressanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hurtebise
Als burglar moeten die Orcs toch echt geen probleem voor je hoeven te zijn, je hebt 5 mogelijkheden om die gast te interrupten:
1) Addle
2) Riddle
3) Trick+starling twist
4) Exposed Throat
5) Stundust
Je moet gewoon even timen wanneer die skill komt, volgensmij rond 1/3 van hun health.

Ik ben het geheel met Xibalba eens, Lorto wordt veelste makkelijk gemaakt.
Ik vond Moria ook duister en mysterieus, dat maakt het juist leuk... lekker door de donkere gangen dwalen waar overal gevaar op de loer ligt... anyway kennelijk vindt de meerderheid dat niet en wilt men graag rap er doorheen rushen, jammer.
Ik heb mn main nog eens de mines in gestuurd (die was geheel klaar met Moria) en in de begingebieden de questjes opgepikt, gezien ik al alles af had was me niet geheel duidelijk wat er nu verbeterd was. Ja hier en daar hebben ze wat losse kampjes gemaakt, waar ze quests wat uit elkaar getrokken hebben.
Qua omgeving is het toch echtwel een stuk lichter geworden, daarnaast zijn hier en daar wat paden gesloten. Er zijn natuurlijk ook meer travelroutes bij gekomen (dat is dan wel weer makkelijk).

Gisteren wat met mn Captain de Lonelands verkend, ook hier vind ik het jammer dat de XP-curve dermate is aangepast dat ik niet alles kan doen... ik kwam (nadat ik Breeland afgesloten had) eigenlijk al boven lvl bij de forsaken inn aan (rond lvl25/26) na oppikken van alle quest richting weathertop gegaan en daar de quests incl het book gedaan. Toen ik klaar was en terug kwam, was ik veels te hoog om nog de quests in het zuiden van de Forsaken inn te doen, jammer.... dus maar door naar Ost Guruth. Ook hier merk ik weer dat waar ik vroeger met een 3mans de content en quests deed, ik nu solo overal makkelijk dooheen kom.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
SoA is al lang geleden aangepast dat ie helemaal solo te spelen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik je geen marbles Tib? :P

En bij 4 bedoelde je wss Exploit Opening want Exposed heeft natuurlijk maar 20% kans op cj (en dus interrupt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:37:
Gebruik je geen marbles Tib? :P
En bij 4 bedoelde je wss Exploit Opening want Exposed heeft natuurlijk maar 20% kans op cj (en dus interrupt)
Nee, die gaan allemaal op aan het draakje, men vindt nooit een burglar, en als je dan eens mee gaat ben je de enige... men vergeet dan dat men inmiddels te veel dps doet en mn mainskills op cd zijn, kortom marbles FTW :) maar helemaal correct kortom:
1) Addle
2) Riddle
3) Trick+starling twist
4) Exploit Opening
5) Stundust
6) Marbles
7) Exposed Throat (met kans 1/5)
En dan heb je nog confound en als je goed getrait bent een aantal skill out of stealth.
Kortom zoals je ziet mogelijkheden enorm :)

De nieuwe kin bevalt goed johan?? Ik heb ivm drukte in de avonden al heel tijdje niet meer geraid... Gisteren weer eens ingeschreven. Niet kunnen gaan ivm te weinig mensen :X, 8 man slechts die zich hadden opgegeven :'(

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou Hurtebise... als je nu nog een mob niet kan interrupten :P

Nieuwe kin bevalt uitstekend. Had een hoop ellende gescheeld als ik eerder was vertrokken :)
Instelling van de kin sluit beter aan bij mijn eigen instelling en loot is hier bijvoorbeeld GEEN vies woord maar wordt gezien als een verbetering voor de kin ook al is het op een alt. Geen jaloezie onderling, geen geheim officers forum of chat (mijn main is nu ook officer).. ja t is echt een ver-ademing.

Als raids op donderdag al niet meer doorgaan bij jullie.... dan hou ik m'n hart vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi om te horen :). Tjah ikzelf doe het rustig aan..... dus kijk nog even aan hoe het gaat. De tijd zal het leren!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Momenteel questen in Water-Works. Tempo stokt hier wat. Krijgt 1-3 quests per keer. Veel lopen, met dat water een lastig gebied.

[ Voor 62% gewijzigd door Hurtebise op 21-06-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:54
Hoi iedereen,

Zijn toevallig de servers down?
Ik heb hem na een lange tijd weer geinstalleerd maar ik krijg geen connectie.
Krijg een rode kruis met Retry met een afteller van 1 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope alles is up.... hele avond ook.
Heeft ie wel een update gedraaid of kom je niet eens zo ver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Heb je wel de global client (F2P) geinstalleerd en niet een oude Codemasters client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Probeer anders de Steam versie eens. Ben je zeker dat je de juiste hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
TAA schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:18:
Heb je wel de global client (F2P) geinstalleerd en niet een oude Codemasters client?
Ik had inderdaad de dvd gebruikt.

Probeer nu de download, kijken of dat werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
DVD was zowiezo niet zo'n goed idee (los van het feit dat dat de Codemasters versie is). Er zijn na de laatste DVD uitgave zo enorm veel updates geweest, dat je waarschijnlijk een paar uur bezig zou zijn geweest met updaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Siebsel schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:48:
DVD was zowiezo niet zo'n goed idee (los van het feit dat dat de Codemasters versie is). Er zijn na de laatste DVD uitgave zo enorm veel updates geweest, dat je waarschijnlijk een paar uur bezig zou zijn geweest met updaten ;)
Haha ja klopt vooral ik een tijdje offline ben geweest.

Heb t/m isengard maar isengard heb ik heel kort gedaan.

probeer er weer een beetje in te komen.

Zijn de servers nog een beetje actief? ( ikzelf zit in gilrain )
Anders moet ik een andere server gaan zoeken ( vooral voor de fellow quests )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 12:45
YouTube: Lotro filmpjes

Erg handig als je hulp met instances/raids nodig hebt. Of bijv. emotes wilt zien voordat je ze koopt in de store.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leuk, maar welk jaar... ik zie hier van week 1 - 109. Dit is dus een tijdsbestek van 2 jaar.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om dat paard te krijgen klopt inderdaad, heb toevallig gisterenavond dit ook geprobeerd, gewoon middels de link 5 fictieve emailadressen opgegeven en aangelogt. In eerste instantie dacht ik dat het niet werkte want had geen extra mount... maar na 1,5 uur spelen, kreeg ik ineens een mount in mn bags erbij, niet voor uit te hoeven loggen:
Your friends can visit http://my.lotro.com/referral/your_forum_username
Then they can add their details and submit them to Turbine to make a new account.
If they do it using this link, it will count towards getting this mount. (you need at least 5 new accounts)

Turbine does not check if the given e-mails are legitimate, and does not give verification e-mails your friends will have to click.

What this means is up to you :P

Enjoy your mount!

It's 168% speed and 200 morale, it will be given to all your characters on your account.

If you are logged in when the 5th account is made, you just have to exit the game and login again to get the mount in your bag.

Important note: If you do this yourself, you have to be LOGGED OUT from the forums. Or else it won't work.

I do not own Lord of the Rings Online. Lord of the Rings Online is a game from Turbine and Warner Bros.
Uitloggen op het forum is inderdaad nodig, anders zit je in een oneindige loop en krijg je page not found meldingen. Het paard zelf heet de default speed van 162% en dus niet 168%, wel heeft hij 200 morale.
PS ik zie dat de mount van de burglar in de store staat..... wordt dit dan de eerste mount die ik via de store ga kopen......

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Withywindle is momenteel bezig met een soort ledenboost :-). Waarschijnlijk gevolg van de steamactie en het feit dat Withywindle weer de aangewezen server is. Thorins Hall, Celondim, Archet en Michel Delving krioelen van de levels 8. Grappig om te zien. Hoe gaat het op de andere servers?

Edit:

[server full] hmm, dat is nou niet leuk

[ Voor 8% gewijzigd door Yahrr op 25-06-2012 21:37 ]

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yahrr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:27:
Withywindle is momenteel bezig met een soort ledenboost :-). Waarschijnlijk gevolg van de steamactie en het feit dat Withywindle weer de aangewezen server is. Thorins Hall, Celondim, Archet en Michel Delving krioelen van de levels 8. Grappig om te zien. Hoe gaat het op de andere servers?
lol dat zie je dus nu ook in deze link terug :) hoezo explosieve toename :P. En dat komt door steam?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Examens zijn voor velen gedaan en zijn thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg gisteren ook Withywindle toegewezen. Mijn eerste schreden in LOTRO, dus nog wat onwennig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:43:
ik kreeg gisteren ook Withywindle toegewezen. Mijn eerste schreden in LOTRO, dus nog wat onwennig ;)
Mocht je nog een leuke NL-talige kinship zoeken: Dutch Berzerkers. Zet Hertog of Koning bij je vriendenlijst en als die groen oplicht is die online. Ik dus. Stuur dan even een /tell. Dan is de onwennigheid er gauw vanaf :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Yahrr op 28-06-2012 19:46 ]

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yahrr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:45:
[...]

Mocht je nog een leuke NL-talige kinship zoeken: Dutch Berzerkers. Zet Hertog of Koning bij je vriendenlijst en als die groen oplicht is die online. Ik dus. Stuur dan even een /tell. Dan is de onwennigheid er gauw vanaf :-)
Thanks, ga ik doen :) dit weekend geen tijd gehad, veel te veel IRL activiteiten 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 19:55
Vanmorgen even geprobeerd om in te loggen on WW. Kreeg elke keer dezelfde melding: connection failure. server full. Dat is toch wel jammer door de enorme toestroom van nieuwe spelers.

Speel zelf op Gilrain al bijna twee jaar, ben toch wel blij dat er daar nog geen wachtrijen zijn. Vrees wel dat Gilrain nu de advised server gaat worden omdat 'onze server ' het minst bevolkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Vreemd dat alle nieuwe spelers ook naar WW worden gedirect, en er niet wat keuze is daartussen. Op Laurelin afgelopen zondag totaal geen problemen (behalve de gewoonlijke lag :P).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pfff neverending story... hopelijk wordt er echt iets mee gedaan met de Rohan Exp. maar ik houd mn hart vast.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Vooral de lakse en weinig bereidwillige houding van Turbine stoort menig EU-speler. Als ze nu eens zouden communiceren dat ze de zaak onderzoeken. Maar neen, ze beschouwen het niet als een probleem. Alleszins geen prioriteit. Nou, mooie service is dat. ;w

Een MMO die haar servers delokaliseert en de EU-spelers als service een standaardping van 110+ ms geeft. Mooi is dat. Bovendien heeft het volgens mij minder met de server lokatie te maken, dan wel die ene lag patch die het voor de EU helemaal verknald heeft. Probleem is dat je als klant geen keuze of alternatief hebt. Dat het nog net speelbaar is, maar niet echt fijn aanvoelt. Ze komen er al te makkelijk mee weg. Men boort met Steam een nieuwe horde spelers aan die al blij zijn dat ze gratis een gelikte en goed afgewerkte MMO kunnen spelen.

Wat mij stoort is af en toe de lag, de spikes maar anderzijds ook vooral de snelheid waarmee vendormenu's openen als je een npc aanspreekt. Moet dat nu echt? Alsof de npc nog eerst zijn zin moet afmaken, nog een streepje .wav moet afhaspelen alvorens de waar te tonen. Tooltip delay staat bij mij nochtans op de laagste stand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Laatst online: 13-09 12:45
Een kinny merkte dat de lag vaak rond 21:00 voorkomt, de tijd dat veel Amerikanen beginnen in te loggen. Misschien dat de server gewoon teveel spelers heeft op momenten ofzo...

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Hmm, best naar eigenlijk. Ik heb toentertijd een lifetime account gekocht, gebruikte daarvoor een ander mailadres dan mijn standaard. Ik heb een enorme tijd niet ingelogd, wou nu weer is beginnen maar dan blijkt natuurlijk dat Turbine er al niet meer achter zit en dat mijn lifetime account is opgeheven omdat ik het niet heb omgezet in de tijd dat ik daarvoor de kans had.

Ik snap ook wel dat ik dit dus niet via een ander mailadres had moeten doen, maar mijn hele lifetime account verwijderen is dan ook wel weer wat radicaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik nog nooit een volle server heb gehad of een wachtrij. Vriend van mij die F2P is, heeft ook nog nooit een wachtrij gehad. En snowbourn is nu ook niet meteen de meest lege server.

Jammer van je lifetime Ormagon. Er was ind maar een selecte periode waarin je kon migreren en als je dat toen niet deed, was je de lifetime kwijt. Er zijn er zo nog een paar...

En de lag komt niet vanwege servers in amerika. Na de migratie hebben we nog een paar maand heel vlot kunnen spelen, ondanks ping van 110ms. Het was pas na een bepaalde patch dat de random haperingen begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Log je in doe je ff snel de laatste 2 quests van de horse-quest deed (zo die is af). Port je naar MD, en zie je in de verte 4 gasten wazig op een rijtje staan... kom je dichterbij.... WTF 8)7 8)7 Training-dummies waar je niet op in kunt staan, maar die hun outfit staan te promoten. Klik, en kom je in de store.... kortom nu naast alle knoppen ook al ingame advertisement, bah.
In plaats van tijd stoppen in bugs oplossen en lag aanpassen, doet men kennelijk liever dit soort overbodige shit.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, terwijl de lag nog erger geworden lijkt :S
Niet slim bezig Turbine met GW2 op komst... mensen irriteren zich dagelijks aan de lag en we krijgen alleen meer meuk om geld uit te geven. Ik heb nog niet eens de expansion aangeschaft.... ga het wss wel doen maar voel op dit moment nog niet de behoefte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xibalba
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07-2021
Als premiumspeler (Moria gekocht) kan ik prima leven met zulke 'advertenties'. Als VIP (of lifetimer) zou ik me er ook wel aan ergeren, denk ik. Als ik zie hoe veel game ik krijg voor een minimale investering, mag ik niet klagen. Hopelijk gaat het niet te ver. Dit is toch wel zo'n beetje de grens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige week mithril edition aangeschaft met een mooi paard erbij, moet je wel zon riding skill aanschaffen in de store beetje gevoel van naja toe maar weer. En dan ben je premium player, en zit ik zo te kijken van wat is het verschil? Heb nog steeds 3 inventory bags etc.

Maar moet wel zeggen dat ik de game wel errug mooi vind, de gebieden zijn groots, even op paard van ered luin, naar bree gereden das wel mooi aan wat voor landschappen je voorbij komt. Ondertussen level 29 geworden dan vallen een hoop beestjes je ook niet vanzelf aan. Hoop nog eens zover te komen dat je door HEEL Middle-Earth kan reizen van hobbiton naar minas tirith of orordruin.

Vraag me ook af of de steam versie gebruik maakt van steam wallet functie, ik zie in die lotro store alleen maar spul voor punten te koop. Iemand die daar meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Rfce schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:17:
Log je in doe je ff snel de laatste 2 quests van de horse-quest deed (zo die is af). Port je naar MD, en zie je in de verte 4 gasten wazig op een rijtje staan... kom je dichterbij.... WTF 8)7 8)7 Training-dummies waar je niet op in kunt staan, maar die hun outfit staan te promoten. Klik, en kom je in de store.... kortom nu naast alle knoppen ook al ingame advertisement, bah.
In plaats van tijd stoppen in bugs oplossen en lag aanpassen, doet men kennelijk liever dit soort overbodige shit.
Zolang het geen lore breaking ingame ads zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Maar ze glitteren!

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:38:
Heb vorige week mithril edition aangeschaft met een mooi paard erbij, moet je wel zon riding skill aanschaffen in de store beetje gevoel van naja toe maar weer....
Die skill hoef je niet te kopen, op een bepaald lvl (volgensmij 35, kan inmiddels ook 25 zijn), kun je de horse quest in bree doen, daarna is de skill beschikbaar. Als je tot nu toe pas in Ered Luin en Bree bent geweest, heb je echt nog een HEEEEL groot landschap te verkennen. Hier zul je denk ik echt veel plezier aan beleven.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Alleen als je VIP bent kan je vanaf level 20 de horse quest doen.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
  • Laatst online: 13-09 19:58
Beste mensen, even een vraagje? Ik heb net dit spel gedownload op steam :), maar nu aan jullie de vraag. Welke server kan ik het beste nemen? Of maakt het eingenlijk niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou een beetje een drukke server opzoeken... is meestal een goede economie en worden in het begin maar ook op end-game makkelijk groepen gemaakt voor instances. Ik weet niet precies welke servers druk zijn op dit moment maar de server waar ik op zit (Snowbourn) is wel een van de drukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
  • Laatst online: 13-09 19:58
Dat is wel toeval, want dat is precies de gene die heb gekozen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
You have chosen wisely young one ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:07:
Yup, terwijl de lag nog erger geworden lijkt :S
Niet slim bezig Turbine met GW2 op komst... mensen irriteren zich dagelijks aan de lag en we krijgen alleen meer meuk om geld uit te geven. Ik heb nog niet eens de expansion aangeschaft.... ga het wss wel doen maar voel op dit moment nog niet de behoefte....
Ik weet wel zeker dat de lag nu nog erger geworden is, voor (bijna) iedereen en server breed - vooral in Ettens in in raids. In PvP moet je nu gokken waar de andere partij staat, server side kan dat totaal anders zijn als op je scherm :X

Ben nu op het punt dat ik de moors waarschijnlijk maar even ga laten voor wat het is, vanwege de lag is het niet speelbaar in de avonden (dat en iedereen + zijn grootmoeder gaat nu creepside in de laatste paar weken voor de xpac, het is nu bijna alleen nog maar gank & zerg).

Ik heb ook nog steeds niet gepreorderd, ik denk dat ik maar voor de TP optie ga. De instances schaf ik dan later wel aan.

Hoe ging dat trouwens met ROI? Hoeeel kostte de instance cluster in TP? En de ROI updates, waren die gratis voor mensen die ROI met TP hebben aangeschaft? Heb zelf lifetime en dit wordt waarschijnlijk mijn eerste xpac die ik met TP aanschaf, dus ik heb geen flauw idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoI quests: 3250
Draigoch lair: 1250
Instances: 1495
En dan heb ik nog 1 hidden cost gevonden, namelijk je skirmish soldier omhoog krijgen van cap 15 naar 25, was zo'n 395 of 495

En dan de preorder bonus (stone of huppeldepup) was 995tp, maar niet echt nuttig dus links laten liggen.

Ik heb wel draigoch en instances later gekocht toen ze in sale waren. Maar dat was omdat ik zelf niet zoveel speelde op die moment en dus geen nood aan had. Duurt toch altijd een maand of 3 vooraleer ze eerste keer goedkoper worden.
Al de verdere updates die na RoI kwamen, (behalve dus die instances van hierboven) zijn gewoon gratis voor vip/lifetime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Rfce schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:17:
Haha. Ik had 't gistern avond over deze game, hoe cool deze MMO niet was voordat free4play erin kwam. Ik dacht eens even wat bij te lezen hier, om te kijken of het soms wat minder op de voorgrond stond, of er misschien weer een maandelijkse betalen server was waar die hele shop niet bestaat. Helaas dus..

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Och t is maar net hoe je er zelf mee omgaat. Ik stoor me eigenlijk niet aan de store (leuke woordspeling) en koop eigenlijk alleen char upgrades (stat tomes, virtues als ik geen zin heb om deeds te doen) en niks aan fluff.
Heb er dus niet zo veel last van... anders dan de lag spikes.... grmbl!! Hoop dat ze de oorzaak binnenkort vinden en fixen... pas dan kan ik weer van lotro genieten als voorheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:36:
RoI quests: 3250
Draigoch lair: 1250
Instances: 1495
En dan heb ik nog 1 hidden cost gevonden, namelijk je skirmish soldier omhoog krijgen van cap 15 naar 25, was zo'n 395 of 495

En dan de preorder bonus (stone of huppeldepup) was 995tp, maar niet echt nuttig dus links laten liggen.

Ik heb wel draigoch en instances later gekocht toen ze in sale waren. Maar dat was omdat ik zelf niet zoveel speelde op die moment en dus geen nood aan had. Duurt toch altijd een maand of 3 vooraleer ze eerste keer goedkoper worden.
Al de verdere updates die na RoI kwamen, (behalve dus die instances van hierboven) zijn gewoon gratis voor vip/lifetime
Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
JohnnyV76 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:26:
Och t is maar net hoe je er zelf mee omgaat. Ik stoor me eigenlijk niet aan de store (leuke woordspeling) en koop eigenlijk alleen char upgrades (stat tomes, virtues als ik geen zin heb om deeds te doen) en niks aan fluff.
Heb er dus niet zo veel last van... anders dan de lag spikes.... grmbl!! Hoop dat ze de oorzaak binnenkort vinden en fixen... pas dan kan ik weer van lotro genieten als voorheen!
Idem hier. Enkel virtues en traits, voor de rest nada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet steam starter pack in sale gekocht is met 33% niet zon aanbieding als eerst maar toch stuk voordeliger, vult ook mooi aan op mithril edition met andere quest packs erbij.

edit: lotro opgestart en punten zijn bij geschreven maar paard is niet te zien en die 25% exp token is ook nergens te bekennen. AAAAARRGGGGGHHHHHHHHHHH. Waar zijn die items?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:19:
edit: lotro opgestart en punten zijn bij geschreven maar paard is niet te zien en die 25% exp token is ook nergens te bekennen. AAAAARRGGGGGHHHHHHHHHHH. Waar zijn die items?
Ik kan me vergissen, maar elke keer als ik een expantion kocht logde ik in op mn Turbine account om de digital code toe te voegen... heb je dat ook gedaan??

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Paard zal onder skills, tab mounts zitten?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al opgelost, zat in een "doos" icoontje in inventory bag (leek meer op een platte pannekoek) en daar zat de token en de noble steed (+168% speed, lekker snel ding dus).
Uitpakken en dan weer in mounts zetten, beetje omslachtig allemaal maar OK, zal wel typisch RPG methode zijn.
Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste