ik zou t niet direct weten, wellicht gewoon omdat het kan en voor mensen die veel met steam werken, daar de drempel voor aankoop te verlagen
euh...ja
euh...ja
[ Voor 7% gewijzigd door Hurtebise op 07-06-2012 20:45 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Hurtebise op 07-06-2012 20:57 ]
Verwijderd
Gewoon starten. Niets in onherroepelijk. Desnoods begin je een ander karakter. Intussen is er een handige tutorial die alles goed uitlegt. Gewoon rustig doorlopen. Messages aandachtig lezen. Alles wijst zich na een tijdje vanzelf uit. Vuur vragen in chat af. Hier kan je ook terecht.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:38:
Ik zag dit ook op steam voorbij komen, en moet zeggen dat het me behoorlijk intereseert.
Ben een redelijke Tolkien nerd maar een heel erge MMO n00b, kan iemand wat tips geven waar je als je start op moet letten of handige website oid?
-zit je aan een locatie server vast met je character?
-kun je later nog je character wijzigen? moet je helmaal opnieuw beginnen?
-veel gemaakte beginners fouten?
etc. etc.
[ Voor 16% gewijzigd door Hurtebise op 07-06-2012 21:55 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Lointje op 08-06-2012 09:15 ]
Surfin' paradise!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Als ik me niet vergis kun je voor het eerste gedeelte van de classques alles solo verkrijgen (incl het killen van die elites).Snappie88 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:38:
Ik ben trouwens ook weer stiekem een beetje begonnen, ben net 51 geworden en nu bezig naar Moria toe te werken. Wil nog wel erg graag het eerste boek afmaken en moet nog een speciale level 50 Champion quest afmaken waar ik Controlled Burn voor krijg. Geloof dat ik dit alleen solo niet ga redden, daar ik een of ander elite draakje moet afmaken (mocht iemand tijd en zin hebben, Amrell of Laurelin).
euh...ja
Je hebt je er niet echt in verdiept he? Had je toen lifetime of kocht je gametime? In dat laatste geval ben je nu Premium speler, anders VIP.Postius schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:55:
Ik heb dit spel destijds bij launch gespeeld en was 1 v/d/ hoge captains op mn server (eigelijk op een gegeven moment de eerste boven de 40 geloof ik :-p of 30 tis al lang geleden). Maar ik had gewoon een subscriptie. Nu met dat pay 2 win gedoe heb ik ook gewoon een normale f2p account?
En het is er niet overzichtelijker opgeworden van dat pay 2 win model. honder miljoen versies die je kan kopen, maar goed alles om zoveel mogelijk knaken te verdienen.
Ik heb me er wel in verdiept anders weet ik toch ook niet dat er zoveel verschillende pakketen zijn?Siebsel schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:47:
[...]
Je hebt je er niet echt in verdiept he? Had je toen lifetime of kocht je gametime? In dat laatste geval ben je nu Premium speler, anders VIP.
En wat vind je niet overzichtelijk? Wat je toentertijd allemaal gekocht hebt, heb je nog steeds (bijv. Moria). Wil je SoM of RoI spelen, moet je die uitbreidingen kopen.
Daarnaast, je "pay 2 win" woordspeling/grapje is ook niet echt van toepassing. Tuurlijk, met de LOTRO-store is het wel makkelijk geworden om snel aan bepaalde dingen te komen die je anders zelf moet maken of via de AH moet kopen, maar zonder ook maar een TP uit te geven (behalve mss aan de uitbreidingen) kun je gewoon doorspelen. Het is niet zo dat als je er maar grof geld tegen aan gooit, je zo tot level 75 doorwandelt in een paar uur/dagen tijd.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Oi ga es terug naar het D3 topicRicmaniac schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:40:
Zijn er mensen die dit echt veel spelen en zijn de servers een beetje vol. als je het mij nu zou vragen kan ik me niet voorstellen dat er veel mensen dit spelen ;p (niet om de game af te kraken hoor maar ik hoor er zo weinig van/over)
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Vroegah zaten alle EU spelers bij Codemasters. Daar hebben wij dus ook allemaal ooit 5 jaar geleden onze accounts aangemaakt. Vorig jaar is dit opgehouden. Codemasters is gestopt met Lotro en alle EU members zijn gemigreerd naar Turbine in de VS, de maker van de game. Kortom als jij vorig jaar niet je account gemigreerd hebt ben je inderdaad je chars kwijt en moet je opnieuw starten (helaas).Postius schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:06:
Hiernaast bestaat mijn account gewoon niet meer dus ik denk dat ik te vroeg gestopt ben.
euh...ja
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Wel als tot 2 maal toe je account wordt geript.botoo schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:23:
100 gold generen met simpel quests/skirms totdat je lvl75 bent is geen enkel probleem.
Is men eigenlijk nooit achter gekomen of dat heb ik in ieder geval niet gehoord.MADG0BLIN schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:12:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Speel hier al ruim 4 jaar zonder problemen..
Verwijderd
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Mwoa, gewoon rustig aan en alles lezen, zeker de tutorials die er nu inzitten, alles wordt nu echt letterlijk voorgekauwt, als je nu nog iets mist, lees je gewoon niet alles.JohnnyV76 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:03:
Kan me best voorstellen als je het voor het eerst speelt dat het allemaal wat overweldigend kan zijn. Denk dat iedereen dit heeft gehad toen ie ooit begon
euh...ja
Level 60 in minder dan 6 dagen... Yeah right.botoo schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:23:
Een level 40 verliezen door de migratie Codemasters -> Turbine is niet het ergste wat er bestaat denk ik. Het is sowieso veel makkelijker om te levelen nu en speciale/dure gear heb je ook nauwelijks nodig, met slechts een goed (crafted) wapen en de rest queut rewards kom je er makkelijk.
Ik ben met een hunter bezig op Brandywine, in minder dan 6 dagen speeltijd op lvl60, en geld komt, tegenstelling tot vroegâh, gestaag binnenrollen zonder extra moeite te hoeven doen. 100 gold generen met simpel quests/skirms totdat je lvl75 bent is geen enkel probleem.
Speeltijd, niet kalenderdagen (type /played om je eigen speeltijd te zien) en dat is helemaal niet zo bijzonder, lvl75 zal mss net 10 dagen zijn afhankelijk hoeveel tijd is spendeer aan craft en deeds (het ligt in de verwachting dat ik mijn eigen LI's op 65 en 75 kan makenn0elite schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:56:
[...]
Level 60 in minder dan 6 dagen... Yeah right.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Oh my bad, ik dacht albotoo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:06:
[...]
Speeltijd, niet kalenderdagen (type /played om je eigen speeltijd te zien) en dat is helemaal niet zo bijzonder, lvl75 zal mss net 10 dagen zijn afhankelijk hoeveel tijd is spendeer aan craft en deeds (het ligt in de verwachting dat ik mijn eigen LI's op 65 en 75 kan maken).
Verwijderd
Wat voor een classe speel je, deze is op questlvl echt wel goed te doen hoor... die Sara valt hier volgensmij niet aan, je moet haar beschermen, vandaar dat ze heel vurnable is. Als je al een aantal keer gefailed bent, weet je dus ongeveer waar de mobs spawnen, probeer op die plek te zijn zodat ze jou aanvallen en Sara ongedeert blijft.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:12:
Ben nu bij een proloog quest met ene sara oakheart uit een blackwold schuilplaats te begeleiden (achter een waterval) maar erg irritant is dat vechtsysteem als je even te ver weg staat doet ie nix maar je krijgt wel de klappen, tegen 2 vijanden tegelijkertijd is ook niet echt ideaal, en die KI van die sara oakheart is ook verre van geweldig. Al verschilende keren doodgegaan. Iemand tips?
euh...ja
[ Voor 14% gewijzigd door Hurtebise op 14-06-2012 11:42 ]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
euh...ja
Nee, die gaan allemaal op aan het draakje, men vindt nooit een burglar, en als je dan eens mee gaat ben je de enige... men vergeet dan dat men inmiddels te veel dps doet en mn mainskills op cd zijn, kortom marbles FTWJohnnyV76 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:37:
Gebruik je geen marbles Tib?
En bij 4 bedoelde je wss Exploit Opening want Exposed heeft natuurlijk maar 20% kans op cj (en dus interrupt)
euh...ja
euh...ja
[ Voor 62% gewijzigd door Hurtebise op 21-06-2012 10:27 ]
Ik had inderdaad de dvd gebruikt.TAA schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:18:
Heb je wel de global client (F2P) geinstalleerd en niet een oude Codemasters client?
Haha ja klopt vooral ik een tijdje offline ben geweest.Siebsel schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:48:
DVD was zowiezo niet zo'n goed idee (los van het feit dat dat de Codemasters versie is). Er zijn na de laatste DVD uitgave zo enorm veel updates geweest, dat je waarschijnlijk een paar uur bezig zou zijn geweest met updaten
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
leuk, maar welk jaar... ik zie hier van week 1 - 109. Dit is dus een tijdsbestek van 2 jaar.
euh...ja
Om dat paard te krijgen klopt inderdaad, heb toevallig gisterenavond dit ook geprobeerd, gewoon middels de link 5 fictieve emailadressen opgegeven en aangelogt. In eerste instantie dacht ik dat het niet werkte want had geen extra mount... maar na 1,5 uur spelen, kreeg ik ineens een mount in mn bags erbij, niet voor uit te hoeven loggen:
Uitloggen op het forum is inderdaad nodig, anders zit je in een oneindige loop en krijg je page not found meldingen. Het paard zelf heet de default speed van 162% en dus niet 168%, wel heeft hij 200 morale.Your friends can visit http://my.lotro.com/referral/your_forum_username
Then they can add their details and submit them to Turbine to make a new account.
If they do it using this link, it will count towards getting this mount. (you need at least 5 new accounts)
Turbine does not check if the given e-mails are legitimate, and does not give verification e-mails your friends will have to click.
What this means is up to you
Enjoy your mount!
It's 168% speed and 200 morale, it will be given to all your characters on your account.
If you are logged in when the 5th account is made, you just have to exit the game and login again to get the mount in your bag.
Important note: If you do this yourself, you have to be LOGGED OUT from the forums. Or else it won't work.
I do not own Lord of the Rings Online. Lord of the Rings Online is a game from Turbine and Warner Bros.
euh...ja
[ Voor 8% gewijzigd door Yahrr op 25-06-2012 21:37 ]
Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa
lol dat zie je dus nu ook in deze link terugYahrr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:27:
Withywindle is momenteel bezig met een soort ledenboost :-). Waarschijnlijk gevolg van de steamactie en het feit dat Withywindle weer de aangewezen server is. Thorins Hall, Celondim, Archet en Michel Delving krioelen van de levels 8. Grappig om te zien. Hoe gaat het op de andere servers?
euh...ja
Verwijderd
Mocht je nog een leuke NL-talige kinship zoeken: Dutch Berzerkers. Zet Hertog of Koning bij je vriendenlijst en als die groen oplicht is die online. Ik dus. Stuur dan even een /tell. Dan is de onwennigheid er gauw vanaf :-)Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:43:
ik kreeg gisteren ook Withywindle toegewezen. Mijn eerste schreden in LOTRO, dus nog wat onwennig
[ Voor 4% gewijzigd door Yahrr op 28-06-2012 19:46 ]
Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa
Verwijderd
Thanks, ga ik doenYahrr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:45:
[...]
Mocht je nog een leuke NL-talige kinship zoeken: Dutch Berzerkers. Zet Hertog of Koning bij je vriendenlijst en als die groen oplicht is die online. Ik dus. Stuur dan even een /tell. Dan is de onwennigheid er gauw vanaf :-)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 09:42 ]
Surfin' paradise!
pfff neverending story... hopelijk wordt er echt iets mee gedaan met de Rohan Exp. maar ik houd mn hart vast.
euh...ja
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
euh...ja
Verwijderd
Zolang het geen lore breaking ingame ads zijn...Rfce schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:17:
Log je in doe je ff snel de laatste 2 quests van de horse-quest deed (zo die is af). Port je naar MD, en zie je in de verte 4 gasten wazig op een rijtje staan... kom je dichterbij.... WTF![]()
Training-dummies waar je niet op in kunt staan, maar die hun outfit staan te promoten. Klik, en kom je in de store.... kortom nu naast alle knoppen ook al ingame advertisement, bah.
In plaats van tijd stoppen in bugs oplossen en lag aanpassen, doet men kennelijk liever dit soort overbodige shit.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Die skill hoef je niet te kopen, op een bepaald lvl (volgensmij 35, kan inmiddels ook 25 zijn), kun je de horse quest in bree doen, daarna is de skill beschikbaar. Als je tot nu toe pas in Ered Luin en Bree bent geweest, heb je echt nog een HEEEEL groot landschap te verkennen. Hier zul je denk ik echt veel plezier aan beleven.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:38:
Heb vorige week mithril edition aangeschaft met een mooi paard erbij, moet je wel zon riding skill aanschaffen in de store beetje gevoel van naja toe maar weer....
euh...ja
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Verwijderd
Ik weet wel zeker dat de lag nu nog erger geworden is, voor (bijna) iedereen en server breed - vooral in Ettens in in raids. In PvP moet je nu gokken waar de andere partij staat, server side kan dat totaal anders zijn als op je schermJohnnyV76 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:07:
Yup, terwijl de lag nog erger geworden lijkt
Niet slim bezig Turbine met GW2 op komst... mensen irriteren zich dagelijks aan de lag en we krijgen alleen meer meuk om geld uit te geven. Ik heb nog niet eens de expansion aangeschaft.... ga het wss wel doen maar voel op dit moment nog niet de behoefte....
Haha. Ik had 't gistern avond over deze game, hoe cool deze MMO niet was voordat free4play erin kwam. Ik dacht eens even wat bij te lezen hier, om te kijken of het soms wat minder op de voorgrond stond, of er misschien weer een maandelijkse betalen server was waar die hele shop niet bestaat. Helaas dus..Rfce schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:17:
Log je in doe je ff snel de laatste 2 quests van de horse-quest deed (zo die is af). Port je naar MD, en zie je in de verte 4 gasten wazig op een rijtje staan... kom je dichterbij.... WTF![]()
Training-dummies waar je niet op in kunt staan, maar die hun outfit staan te promoten. Klik, en kom je in de store.... kortom nu naast alle knoppen ook al ingame advertisement, bah.
In plaats van tijd stoppen in bugs oplossen en lag aanpassen, doet men kennelijk liever dit soort overbodige shit.
Blub
Verwijderd
Dank je wel!Lointje schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:36:
RoI quests: 3250
Draigoch lair: 1250
Instances: 1495
En dan heb ik nog 1 hidden cost gevonden, namelijk je skirmish soldier omhoog krijgen van cap 15 naar 25, was zo'n 395 of 495
En dan de preorder bonus (stone of huppeldepup) was 995tp, maar niet echt nuttig dus links laten liggen.
Ik heb wel draigoch en instances later gekocht toen ze in sale waren. Maar dat was omdat ik zelf niet zoveel speelde op die moment en dus geen nood aan had. Duurt toch altijd een maand of 3 vooraleer ze eerste keer goedkoper worden.
Al de verdere updates die na RoI kwamen, (behalve dus die instances van hierboven) zijn gewoon gratis voor vip/lifetime
Idem hier. Enkel virtues en traits, voor de rest nada.JohnnyV76 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:26:
Och t is maar net hoe je er zelf mee omgaat. Ik stoor me eigenlijk niet aan de store (leuke woordspeling) en koop eigenlijk alleen char upgrades (stat tomes, virtues als ik geen zin heb om deeds te doen) en niks aan fluff.
Heb er dus niet zo veel last van... anders dan de lag spikes.... grmbl!! Hoop dat ze de oorzaak binnenkort vinden en fixen... pas dan kan ik weer van lotro genieten als voorheen!
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 23:21 ]
Ik kan me vergissen, maar elke keer als ik een expantion kocht logde ik in op mn Turbine account om de digital code toe te voegen... heb je dat ook gedaan??Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:19:
edit: lotro opgestart en punten zijn bij geschreven maar paard is niet te zien en die 25% exp token is ook nergens te bekennen. AAAAARRGGGGGHHHHHHHHHHH. Waar zijn die items?
euh...ja
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq