Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roots t1 voltooid, uiteindelijk zelf de manier gevonden met de kin. Eerste keer dat ik meeging, meteen wat andere dingen voorgesteld. Eens je het doorhebt is het niet zo moeilijk. Nu t2 + challenge proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij waren meteen T2 gaan proberen. Was wel iets pittiger dan Foundry destijds maar na wat wipen en proberen hadden we een HM taktiek gevonden. Jammer dat er in een van de pogingen een root gepoisoned was en er dus ook daarna geen 2e kist meer was :S

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Ruim voor de migratie van Codemasters naar Turbine ben ik gestopt met Lotro spelen.
Ik had een lifetime account.

Hoe krijg ik dit weer terug? De migratiepagina is inmiddels gesloten heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat me iets bij dat je wel minimaal 1x in de maand moest inloggen om je LTA te behouden maar ben er niet zeker van. Als ik jou was zou ik even een mail naar Turbine support sturen om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20
Heel simpel: niet. Accounts die niet gemigreerd zijn, zijn verwijderd. zie o.a. dit topic

[ Voor 19% gewijzigd door Siebsel op 04-04-2012 10:30 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:44

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

JohnnyV76 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:14:
Staat me iets bij dat je wel minimaal 1x in de maand moest inloggen om je LTA te behouden maar ben er niet zeker van. Als ik jou was zou ik even een mail naar Turbine support sturen om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Er is geen loginverplichting hoor.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, geen login verplichting. Het was wel zo, vanaf 3 maand voor F2P dat je 1 keer per maand moest inloggen, om de TP bonus te krijgen bij de start van f2p, maar dat was iets eenmalig.

Het zou wel sneu zijn moesten ze de accounts die niet gemigreerd zijn gewoon hebben verwijderd :-S Je zou toch denken dat ze Lifetimers evenzeer even konden overzetten. Nu ja, even contact opnemen met turbine support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Bedankt voor de reacties en de link, ik ga het maar eens proberen met een mail. Tis ruim € 200,- dus als ze me een schone lifetime aanbieden zonder mn oude karakters kan ik daar wel mee leven. We zullen zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Lointje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:02:
Je zou toch denken dat ze Lifetimers evenzeer even konden overzetten.
Nope, iets met privacy enzo (adres/cc gegevens etc.). Daarom moest je zelf expliciet toestemming geven voor de migratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, de wetgeving in Europa staat het niet toe heb ik begrepen;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Ben erg benieuwd hoe coulant Turbine zich op zal stellen. Heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in dat ze ook maar iets zullen bieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt er een beetje op dat deze game aan het doodbloeden is. weinig reacties op de fora. gameplay met lag. nieuwe games die eraan komen. heb ook weinig low levels gezien ingame. meeste die het nog spelen zijn volgens mij de die-hards die al lang de game spelen. wel jammer. denk nog steeds dat het 1 van de beste mmo's is die er op de markt is.

wie weet dat 1 van de aankomende mmo's me weer dit gevoel kan geven (TERA, Guilds wars 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Doodbloeden allerminst. Kom overal volk tegen. Misschien hangt het wat af met het tijdstip dat je online bent. Op welke server speel je?
Lag is idd. verergerd. En Turbine blijkt niet zo'n probleem te maken van de 100+ ms die wij Europeanen ondervinden. Ik vind het ook niet aangenaam spelen. Servers staan in US?

Ik zou ook een actieve kin joinen. Is er altijd wel iemand online.

[ Voor 10% gewijzigd door Hurtebise op 09-04-2012 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op eldar. Lijkt daar allemaal minder te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 08:14:
Ik speel op eldar. Lijkt daar allemaal minder te worden...
Heb ik heel vroeger gespeeld. Heb de sfeer daar altijd al het minste gevonden. Ben dan naar Laurelin verhuisd. Prima server (ook RP). Snowbourn en Evernight hebben ook meer sfeer dan Eldar en zijn imo goed bevolkt. Ook low lvl.

[ Voor 4% gewijzigd door Hurtebise op 09-04-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Het lijkt wat minder te worden, maar is dat werkelijk ook zo? Ik speel op Withywindle in een NL talig kinship. Als ik 's avonds inlog zijn er zo'n 6 tot 14 mensen online. Iedereen heeft wel een paar alts die opgeleveld worden dus de verscheidenheid is groot. Daarentegen zijn in de dorpen Bree, 21st Hall en Galtrev voldoende mensen online om een groep te vormen. Ik heb buiten mijn kinship een stuk of 20 friends van andere kinships waar ik aan kan kloppen. Wat mij betreft is er voldoende animo in het spel.

Ik herken wel de situatie van Guild Wars een jaar of 4 geleden. Toen liep ook het spel op zijn eind en kwam je nauwelijks nog medespelers tegen. Op een dag heb ik de eerste de beste speler mijn hele inventaris overgedaan en heb ik het spel van mijn pc gegooid. Die speler was erg blij :-). Daar lijkt het bij LOTRO in ieder geval niet op. Maar het zijn wel de die-hards die door gaan. Nieuwe aanwas is wel wenslijk.

Grootste verschil met Guild Wars is wel de behulpzaamheid van de LOTRO spelers. Hoe het komt weet ik niet. In Guild wars was "noob" het meest gebruikte woord in de chat. Dat kom ik bij LOTRO niet tegen.

[ Voor 9% gewijzigd door Yahrr op 09-04-2012 12:23 ]

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydr
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:10

ydr

Ik speel ook op withywindle en zit sinds een paar dagen bij een grote actieve kin. Moet zeggen dat het spel hierdoor wel een stuk leuker is geworden! Heb het spel sinds nu twee weken na een stop van een half jaar weer opgepakt nadat ik vorig jaar tot lvl 50 was gekomen. Bij de eerste inlog kreeg ik het bericht dat ik uit mn oude kin was gegooid en heb een week lang niemand gezien zo'n beetje..
Nu is het gelukkig wel weer wat drukker, alleen de lag is om te huilen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
zo de reactie van Turbine zoals je mag verwachten van een ongeinteresseerd helpdeskschaap.

1ste reactie, standaard, we kunnen niks met je oude account.
mijn reactie: duidelijk, akkoord, wat kan je dan wel, mn nieuwe account VIP geven?
2de reactie,standaard, we kunnen niks met je oude account + we antwoorden niet verder

Al met al, precies wat je mag verwachten van een bedrijf dat je serieus neemt.

Dit was mijn laatste bezoek hier in deze draad, ik ga lekker opzoek naar een andere game.
Veel plezier in midden aarde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe is de lag op na update 6.1?

Op Laurelin is er minimaal (lees: geen) verbetering. zodra je in Ettens raid v raid gaat, is het raak. Vooral de skill lag is een crime. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Op Eldar niks geen problemen. Kan spelen zoals ik altijd gedaan heb... (dus zonder lag 8) )

Heb hier trouwens nog niemand horen bashen over het verjaardagsfeestje en cadeau's. Zijn we zomaar ineens (redelijk) tevreden!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:34
Lagspikes zijn nog steeds aanwezig, zowel pve (ToO Eldar) als pvp (Brandywine).

Anniversary rewards zijn heel netjes en tot mijn grote verbazing is er zelfs aan creeps gedacht. Creep krijgen, afhankelijk van hoe lang je speelt, 1, 2 of 3 tokens die je in kan wisselen voor 1 of 2 skins (op elke alt).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
110-120ms op Snowbourn. Tsja, zullen ons maar moeten neerleggen met het feit dat we op US-located servers spelen en het allicht nooit zal verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:18:
110-120ms op Snowbourn. Tsja, zullen ons maar moeten neerleggen met het feit dat we op US-located servers spelen en het allicht nooit zal verbeteren.
En toch... net na de move naar de US had ik geen lag. Wat nu speelt is iets anders.... dit kan niet door de afstand komen. De lag is pas gekomen sinds een patch van Dunland (of Dunland zelf). Skill-lag in raids op T2 is echt moordend en niet leuk meer.

Wat betreft anniversary... idd wel aardige rewards, maar eigenlijk alleen maar voor de 4 of 5 jaar. Meuk wat je in jaar 1-3 krijgt is, speedbuff, firelauncher, keys voor lootbox, en potions... Kortom mwah! Voor 4 jaar krijg je een mooie outfit en voor 5 jaar een passend paard. Dus wat betreft dat laatste ben ik happy 8)

Festival quests zijn ook leuk, lekker fireworks all over the place. Wat wel MEGA irritent is, is de fireworks-dag quest in Bree-town. Je moet op 6 plekken fireworks afsteken. Probleem is dat die plekken geshared worden met alle spelers. Kortom, als er 50 man in bree rondrennen, is dat echt niet te doen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:18:
die 110 ms is het probleem niet, het zijn de lag spikes en de extra skill lag die zijn gekomen met update 6.

Ik had daarvoor nooit lag, zeker niet in raids en zelfs niet in de Ettens. Hopelijk kunnen ze de orzaak hiervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:54:
[...]
Ik had daarvoor nooit lag, zeker niet in raids en zelfs niet in de Ettens. Hopelijk kunnen ze de orzaak hiervan vinden.
PRECIES.

Heb nog niet geraid, alleen festival gedaan, maar in de patchnotes staat dat ze "het" gefixt hebben... als ik jullie goed begrijp is dat dus niet het geval.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Klopt. Sinds de migratie was het nooit richting 100ms. Lang niet. Nu haal je nooit aan minder dan dat. Is sinds de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Waar vinden jullie in vredesnaam die tijden? Is dat in LOTRO zelf te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
1. Launch "Lord of the Rings Online." Press "Esc" to access the "Options" menu.
2. Click "UI Settings" on the right side of the "Options" window.
3. Click the box next to "Show Connection Status in Alerts Panel" under the "Panels" section of the "UI Settings" tab.
4. Click "Accept" to save all changes and close the "Options" menu.
5. Hover your mouse over the "Connection Status" icon in the Alerts Panel, located on the right side of the LOTRO screen. The icon is a picture of a chain. When you hover on it, the icon displays your connection status, including your ping. Ping is displayed in milliseconds -- the lower the number, the better your ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, die schakel even aanzetten en dan over hoveren. Als die een rode achtergrond heeft en de schakel kapot is, heb je trouwens een groter probleem dan lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Wanneer gaan ze nu die instance finder deftig maken? Als je kijkt wel een geniaal systeem WoW nu heeft, en het gemak om je daar in queue te mikken. Dat mis ik echt nog in Lotro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Vraagje: beste overall guard gear (tank-wise; 1H axe + shield) op dit ogenblik? En hoe dit kan worden bekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik gebruik zelf een van de Isengard raid sets, kost je een berg Seals en je moet ToO een keer alle wings completen om op 5/6 uit te kunnen komen. Daarnaast de Draigoch vit cloak (ook hip atm voor minstrels en andere light classes overigens) en de 3 piece Limlight jewellery set (kindred reputatie nodig van beide factions in The Great River) met 2k morale heal clicky. Daarbij heb ik nog wat Theodred stuff (will/fate) en de neckpiece die je krijgt voor de Orthanc fragments (uit de RoI instances).

Op deze site kun je jezelf leuk vergelijken met andere chars: http://ttahvo.webatu.com/index.php

Check Grimdoin op Laurelin als je wilt vergelijken met mijn build (geared/traited voor ToO T2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xibalba
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07-2021
TAA schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:33:

Op deze site kun je jezelf leuk vergelijken met andere chars: http://ttahvo.webatu.com/index.php
Handige site. Zo te zien, heb ik nog wat te verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
[b][message=38082057,noline]Op deze site kun je jezelf leuk vergelijken met andere chars: http://ttahvo.webatu.com/index.php
Thx voor de info. Krijg foutmeldingen op die pagina. Vindt mijn char wel, maar veel verder dan dat kom ik niet.

update: ah, thuis krijg ik veel meer te zien dan op het werk.

[ Voor 11% gewijzigd door Hurtebise op 20-04-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke site! Wie zou de guardian met 7000 power en 1680 will zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voorbije weekend ook saruman neergehaald op T1 :) Ik was juist van plan om uit te loggen toen ik van iemand een tell kreeg of ik mee wou voor acid, shadow en saruman. Die twee wings zijn niet echt moeilijk dus meegegaan. Dan saruman ook van de 1e keer neer. Even paniek in fase 5 toen ik (één van de tanks) meteen stierf (in mijn groep enkel rk als healer en die was er niet snel genoeg op door kleine lag (same voor mijn pledge)), maar direct een rez en dan de sarumans wat verdeeld. Uiteindelijk toch vrij smooth gehaald. Ik happy natuurlijk!

Worn symbol voor 2nd age gewonnen, maar dat was zelfs bijkomstig voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gratz!! :)

Saruman is best leuk als je maar niet wiped in de 5e fase en alles opnieuw moet doen. Hopen op een belt met 6% passive aggro nu of ga je wat anders maken?

Ben zelf onlangs van kin veranderd. Te veel onenigheid met de officers van DD. Lang verhaal... korte versie: Zij wilden dat ik weg ging en ik wilde ook weg. Omdat ik raiden het leukste vind op zoek gegaan naar een plek in een van de top kins. Nu mijn plek gevonden in Riddles in the Dark en nog geen moment spijt gehad. Vaste plek gekregen in de raid groep en gister mijn eerste keer Shadow Boss op challenge mode neergehaald... echt een gevecht met zwetende vingertjes op het eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Gz, wij zaten eerst op Frost en Fire te klieren, nu overgestapt op lightning en die ging toch een stuk makkelijker, nu 2 keer neergehaald en 3 first age drops. Dus das wel mooi. Saruman Tier 1 hebben we al een tijdje op farm, maar blijft wel gewoon een erg leuk gevecht. Volgende week maar weer eens kijken voor fire en frost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grrrr gisteren op dezelfde alt voor de 3e keer het Lossoth paard... waarom zijn die niet bound to account :( En mn main zit nog steeds zonder.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

M'n vrouw had vandaag 3 (!!) keer de toast emote. Gelukkig zijn die dingen na de 1e keer niet bound :D

Zelf helaas minder geluk; met 7 chars tot nu toe 2x de emote en 2 horses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ook 'leuk', Saruman phase 2, op exact hetzelfde moment bevriest het scherm voor 5 spelers tegelijk, ventrilo bleef wel gewoon bruikbaar maar met 5 client-crashes konden we toch opnieuw beginnen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:17:
Ook 'leuk', Saruman phase 2, op exact hetzelfde moment bevriest het scherm voor 5 spelers tegelijk, ventrilo bleef wel gewoon bruikbaar maar met 5 client-crashes konden we toch opnieuw beginnen.
Het lijkt met update 6.1 nog wel erger geworden - 'stutter lag' als extra tegenstander tijdens Ligthning T2C. Ideaal als je strat op aggro swapping is gebaseerd....had aan het einde niet eens de tijd om te pledgen omdat de server me ineens inhaalde :X

Ik heb nu ook de 'mounted travel freeze' die ik eerst niet had...en laten we het over Ettens maar helemaal niet hebben, in RvR knipperen OP skills letterlijk seconden voordat ze activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 12:45
Hiawatta schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:53:
Gz, wij zaten eerst op Frost en Fire te klieren, nu overgestapt op lightning en die ging toch een stuk makkelijker, nu 2 keer neergehaald en 3 first age drops. Dus das wel mooi. Saruman Tier 1 hebben we al een tijdje op farm, maar blijft wel gewoon een erg leuk gevecht. Volgende week maar weer eens kijken voor fire en frost.
Als je moeite hebt met Fire and Frost raad ik je aan deze video te kijken, wordt alles goed uitgelegd (wel in t engels)
YouTube: How to: Tower of Orthanc Raid

[ Voor 36% gewijzigd door DutchEZmoder op 27-04-2012 10:08 ]

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ga hem maar niet bekijken op t werk maar neem aan dat het T2 is en niet de hm?
Hebben pas een learning run gedaan om wat uit te testen en heb er wat ideeen over om de hm te halen maar volgens mij is die echt heel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 12:45
JohnnyV76 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:52:
ga hem maar niet bekijken op t werk maar neem aan dat het T2 is en niet de hm?
Hebben pas een learning run gedaan om wat uit te testen en heb er wat ideeen over om de hm te halen maar volgens mij is die echt heel lastig.
Ja, het is T2 geen HM, HM proberen we niet eens meer in de kin, duurt veel te lang als die al te halen is. Vele kins proberen al maanden de HM zonder succes volgens mij. Verspilde moeite :P

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

F&F T2HM is momenteel onhaalbaar; aangegeven door Turbine zelf: http://forums.lotro.com/s...ble&p=6098212#post6098212

In U7 worden de grims generfed naar T1 grims en moeten ze wel binnen redelijke tijd neer te halen zijn om rage op 0 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Misschien vreemde move, maar het werkt voor mijn captain wel. De alomgeroemde 2h fit verlaten en vervangen door een 1h + shield. Waar ik mij voorheen behoorlijk squishy voelde, sta ik nu zonder al te veel morale verlies, aardig mijn mannetje. Parry buff, dmg buff op mob, gecombineerd met een power buff banner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Onlangs ook weer met LOTRO begonnen daar ik de andere MMO's toch wel zat ben. Straks combineren met Diablo 3.

Mijn oude server (Gilrain) bleek redelijk dood te zijn. En de Kinship waar ik in zat was ook niets meer van over. Dus ik denk van laat ik eens een frisse start maken.

Captain gemaakt op Brandywine en ben nu level 27. Gezellig drukke server en in een leuke Kinship terecht gekomen. Vol met Amerikanen en Europeanen. Lijkt voor de server ook te gelden, want er zijn altijd veel spelers aanwezig. Heel anders dan op Gilrain waar ik meestal de enige was in een gebied. Zelfs in Bree.

Af en toe wel last van lag. Had ik voorheen nooit last van. Zowel solo als in fellowships dat sommige casts blijven hangen en dan automagisch een 5 tal seconden later als nog af gaan. Maar dit schijnt, als ik de posts boven mij mag geloven, een bug te zijn.

It's good to be back :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Brandywine is wel een van de drukste servers. Dus als je even geluk hebt krijg je een prachtige queue op drukke momenten. ;) (Was de reden waarom ik daar wegverhuisde toen F2P eraan kwam. Maar anders is het wel een leuke server ja.)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Brandywine is idd goed bevolkt maar ik heb nog nooit tegen een inlog queue aan hoeven kijken. Lag is niet Brandy specifiek maar is op alle servers aanwezig sinds update 6.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Oh, ik heb het ook niet over lag. Lag is inderdaad overal.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Vandaag ook weer LOTRO opgepakt, wel opnieuw moeten installeren omdat ik een nieuwe PC heb. En sorry maar wat werkt die High RES downloader/installer toch slecht. Krijg allerlei 'file corrupted' meldingen bij het installeren, werkt niet fantastisch -_-

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Hehe, eindelijk Acid T2 gelukt. We hebben besloten om eerst de 'normale' manier te doen (normale, gevarieerde classes raid setup, ipv multiple-burgs & nuke/nuke/nuke) en na een buts pech/stommiteiten/verkeerde timing eindelijk neer. Toch nog pech omdat 'die andere' burg in een acid puddte terecht kwam en jammerlijk het leven liet waardoor we met die ene dooie de challenge mode verloren, maar dat proberen we volgende week te corrigeren :) .

Prima encounter waarbij iedereen goed moet weten wat/wanneer/waar.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
theburninglink schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:38:
Vandaag ook weer LOTRO opgepakt, wel opnieuw moeten installeren omdat ik een nieuwe PC heb. En sorry maar wat werkt die High RES downloader/installer toch slecht. Krijg allerlei 'file corrupted' meldingen bij het installeren, werkt niet fantastisch -_-
Heb je al gekeken bij Turbine/Lotro/Forum/Technical Support?
http://forums.lotro.com/s...sues-(Updated-11-03-2011)

EHBO-truukje, zonder specifiek in te gaan op je probleem of er een oplossing voor te weten:
run installer als administrator en zet tijdelijk je virusscan uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Hurtebise op 03-05-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook net begonnen met dit spel. Ik speel momenteel op Crickhollow, maar dat is toch wel een erg dode wereld vind ik. Zijn er mischien ook wat drukkere werelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:28:
Ik ben ook net begonnen met dit spel. Ik speel momenteel op Crickhollow, maar dat is toch wel een erg dode wereld vind ik. Zijn er mischien ook wat drukkere werelden?
Crickhollow is een US server. Dus de kans is groot dat iedereen daar ligt te pitten. Je kunt dus beter op een EUR server spelen. Een overzicht van de servers vind je op http://lotro-wiki.com/index.php/Servers.

Daarnaast is de vraag wat druk is? Ik speel op Withywindle en daar tref ik in 21st hall, Galtrev, Bree toch altijd redelijk wat medespelers.

Is er misschien een manier om de drukte "te meten"?

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben deze week van kin veranderd die nog altijd casual is, maar wel genoeg mensen heeft om wat te raiden. Gisteren dan ook meteen draigoch t2 voltooid. Ik had hem nog maar 1maal op t1 gedaan, dus meteen wat deeds voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uff Draigoch.... da's meer een verplicht nummer nu voor alts die de cloak nog niet hebben :)
Gevecht is echt zo saai, vooral als tank of healer boven. Nu hebben ze onlangs de seals en medaillion rewards verhoogd dus het is daar nog wel interessant voor. Kunnen nog steeds leuke jewels droppen dus probeer hem elke week nog wel op 1 of 2 chars te doen.

Naar welk kinship ben je gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The suffering. Zitten nog een paar oud-kinnies die me al 1.5 jaar proberen overtuigen. Nu met succes dus.

Oh en ik ben vorig weekend ook rank 8 geworden in de ettenmoors. Ik weet dat er veel tegen zijn, maar die renown via quests is toch handig op dagen dat het alleen maar pewpew is. Als guardian kan je solo goede dagen hebben, maar sommige dagen gaat het echt van geen meter vooruit. En dan even in grothum wat questjes voltooien om toch een paar honderd renown te verzamelen, het is toch plezant. (Hoewel daar nu non stop reavers, wargs, ...) komen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yahrr schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:16:
[...]

Crickhollow is een US server. Dus de kans is groot dat iedereen daar ligt te pitten. Je kunt dus beter op een EUR server spelen. Een overzicht van de servers vind je op http://lotro-wiki.com/index.php/Servers.

Daarnaast is de vraag wat druk is? Ik speel op Withywindle en daar tref ik in 21st hall, Galtrev, Bree toch altijd redelijk wat medespelers.

Is er misschien een manier om de drukte "te meten"?
Ik kom zo nu en dan een speler tegen. En dan zijn er hooguit 1 of 2 personen aanwezig op het Regional-channel. In Bree is het wel wat drukker. Nu is het net of speel ik een gewone RPG, beetje jammer.
Ik zal Withywindle eens proberen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas ga ik denk maar stoppen met lotro. ik speel op Eldar maar bijna niemand te zien als je aan het levellen bent. Diablo 3 maar beginnen en kijken voor een andere mmorpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Als je ver zit (hoog lvl) met dat char is het idd balen. Ik zou in dat geval gewoon char transfer doen. Tsja, en er iets voor betalen. Zonde om Lotro om die reden vaarwel te moeten zeggen. Genoeg volk op andere servers. Heb Eldar ook verlaten omdat ik de sfeer onder de spelers niet meer optimaal vond.
Mijn ervaring: op Laurelin en Snowbourn is het een pak voller en aangenamer.

Gisteren met mijn burg (lvl 36) de skirmish gedaan waarbij je de Prancing Pony moet defenden. Verhinderen dat ze deze herberg in de hens zetten. Aanvalsgolven gingen allemaal aardig, totdat ik aan mijn linkerzijde (rug naar de Pony) bij een huis wat verderop een elite voor een deur zag staan, mooi in het zicht op een verhoogje. Nergens gaf de skirmquest aan dat ik die moest omleggen. Jammer maar helaas, mijn aandacht was gewekt en na alweer een aanvalsgolf, pullde ik deze elite. Gevolg: bij een volgende aanvalsgolf krijg mijn npc-companion iets teveel klappen van de aanvallers, ik mepte op die vreemde elite, trachtte nog wat aggro van de npc te halen. Edoch, de npc legde het loodje. De skirm was failed. :(
Iemand enig idee wat de bedoeling is van die elite? Komt die pas aan het eind opzetten?

[ Voor 7% gewijzigd door Hurtebise op 10-05-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die elites spawnen random in skirmishes als encounters. Er is een deed per skirmish om alle encounters te doen. Ze geven tegenwoordig wat marks en medaillions als bonus maar je hoeft ze in principe niet te pullen.

Een drukke(re) server is haast wel een must als je een leuke mmorpg ervaring wil hebben. Gelukkig lang geleden de goede keuze gemaakt voor Snowbourn. Genoeg /LFF verzoeken in global. Je zou een server transfer kunnen overwegen als je LOTRO op zich nog wel leuk vind maar dat kost je weer wat geld. Als je het toch al niet meer zo leuk vond dan gewoon lekker Diablo 3 spelen :)
Heb D3 ook al sinds Januari in de pre-order (CE) als fan van D2 en het zal me zeker wat speeluurtjes in lotro gaan kosten maar het raiden in de raid-kin waar ik nu in zit is wel iets wat ik heel graag wil blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-06 19:49
mocht je heel veel TP over hebben: voor 2995 TP kun je een world transfer kopen.
Zelf zit ik op withywindle, van de week voor het eerst (voor mij...) Saruman geprobeerd, nog geen succes, maar mijn kinnies is het al wel enige keren gelukt.

Overigens is er sinds vandaag ook de mogelijkheid om een account wide horse te kopen, ook voor 2995 TP.
heb ik zelf niet nodig, aangezien ik al dat heb via de Rise of Isengard optie, maar wie weet interessant voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 14-09 09:14
Gisteren na een goed 1/2 jaar weer eens begonnen. Jee, wat een zooi nieuw spul. En 8k TP en 30k andere punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel inmiddels ook op Snowbourn. De population is daar precies goed vind ik.

Niet best wat is LOTRO gigantisch, vind de noob-gebieden al huge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowbourn is inderdaad goed. Ik was vorig weekend even een nieuwe alt begonnen. In dat startersgebied (de intro dus), zeker een man of 10 tegengekomen. Had niet verwacht er zoveel te zien voor die 5 eerste levels.

Update valt mee.
Nieuwe skirmish is wel tof, laatste baas wel wat slecht gepositioneerd.
Moria ook doorlopen voor de mirror deed. Toch heel veel kleine kampjes nu zodat je niet meer superveel moet rondhollen. Echt goed gedaan.
Fornost niet kunnen meedoen wegens last minute change of plans, maar t1 zou belachelijk simpel zijn, en t2 wel plezant. (maar loot beetje rampzalig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
micha88 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:40:
Overigens is er sinds vandaag ook de mogelijkheid om een account wide horse te kopen, ook voor 2995 TP.
heb ik zelf niet nodig, aangezien ik al dat heb via de Rise of Isengard optie, maar wie weet interessant voor anderen.
ivm vakantie ff 2 weekjes niet online geweest, wat doet deze optie ?? Worden dan je mount die je hebt op alle chars beschikbaar?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee, dan wordt die betreffende mount beschikbaar op al je huidige en toekomstige chars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Laatst online: 30-06 19:49
zie http://www.lotro.com/lotr...-lotrostorelimitedrelease voor het hele verhaal, maar inderdaad komt het erop neer dat de gekochte mount beschikbaar wordt voor alle chars van je account, nu en in de toekomst. De mount heeft 168% snelheid en 250 health.

en nu wachten op de pre-order van Rohan, met in ieder geval een 6th inventory bag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aah dus het is 1 mount die je nog kopen kunt :( crap... had gehoopt dat alle mounts die ik nu bezat (verspreid over de chars) beschikbaar worden voor elk char.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

F&F T2 is behoorlijk eenvoudiger geworden... na een paar pogingen neer vanavond. Helaas geen fatsoenlijke loot :( En op de clasp rollde ik weer epic... een 8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F&F was al niet zo heel erg moeilijk... t was de challenge die onmogelijk was. Begrijp ik het goed dat de grims nu veel zwakker zijn? (als in T1)

Clasp? Heb je ook saruman gedaan of bedoel je iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

F&F T2 bleven we op 300k steken bij de 2e boss... AoE van de bosses, damage en health (36k) van de grims zijn een stuk minder geworden. Voor een redelijk casual raiding group met elke run 4-6 mensen wisselend niet bepaald makelijk voor U7 imho.

En clasp was natuurlijk van Saruman idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Stevige problemen. 235ms+, package loss van 20%. Bij heropstart blijft hij behoorlijk lang hangen op 'Getting data centers' om dan in de launcher te blijven hangen op 'Examine Programs'. Was net solo gedeelte bezig in Annuminas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/unDuP.png
_O-

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha.... boss ge-1-shot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat een rust in dit topic zeg.
Gisteren de laatste 4 maps gehaalt, en nu hangt mn kinhouse dus echt helemaal vol met maps... heb zowat alle wall's bezet met een map.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Al aan vloerbekleding gedacht? ;)

Ach, er zijn veel gamers die topics volspammen, maar Lotro gamers spelen gewoon hun spel en genieten.

Nou, ik ben anders wel hard bezig met mijn burg (Dhalgard) op Snowbourn. Lvl 47 en intens met Eregion bezig. LI en zo snel mogelijk Moria. Wel nog (te) veel virtues op lvl 4 :(
Als ik kan kiezen voor pve en questing of deeds grinden, ga ik voor dat eerste.

Hebben een kleine NL-gestart kin gestart Mellyn en Valinor. Lvl's situeren zich rond 45-50, questen zeer vaak samen, ook skirms worden in coop gedaan. Hoewel lvl 45-50 gaat het om enkele mensen die ook raid-ready hi lvl chars hebben in een andere kin, maar nu vooral op deze mid lvl chars spelen.

[ Voor 34% gewijzigd door Hurtebise op 01-06-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha klopt Hurtebise :)... Bevalt de burglar? Op 47 kun je rustig al Moria in hoor, gewoon zorgen dat je je LI ready4use hebt. Ze hebben bij de laatste update Moria onder handen genomen, en daarnaast zijn de deeds al op 47 beschikbaar... Ik zag ook dat je na een aantal intro quests je gratis (bij een quest) de goat al krijgt... kortom dolven view en de rest van moria, kun je al lekker "te goat" afleggen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Bijkomend voordeel is dat het minimum level om in Moria gebruik te mogen maken van de stable-rides nu 45 is (voorheen 50). Major LI kan je halen op lvl45 en secundary LI op lvl46.

* botoo weer een char (3e) aan het levelen op Brandywine, deze keer EZ-mode pewpew :o. M'n eerste 2 hebben nu full pvp armour en je moet toch wat te doen hebben met je commendations nietwaar? :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Woow wat een aanpassingen. Zeer welkom. Vond ik heel lastig dat travel pas op 50 kon. Die goat is super nieuws.
Nu houdt niets me nog tegen om meteen die richting uit te gaan. Lvl 50 mobs gaan vrij vlot neer in Eregion, dat zal in Moria ook wel niet anders zijn. LI was toch in laatste q hub, als ik mij goed herinner, Echad Dunann, correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup, bij de gate!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zo zit in Moria (enterered op 48; alreeds lvl 50,5). Gaat als een speer nu. Zeer te spreken over de aanpassingen. Het is veel meer gestroomlijnd. Heb ook de indruk dat het travellen tussen de hubs vereenvoudigd is. De weg lijkt logischer dan voorheen. Kan er ook aan liggen dat ik voorheen al vaker in Moria ben geweest, en dat het net een keertje meer is en dus vertrouwder, maar denk het niet om eerlijk te zijn. LI's beginnen ook al te droppen, enkel jammer dat het lvl 51-52 is.

Nog vraagje. Collega speelde f2p, kocht wat gebieben en questpacks met TP. Zopas VIP geworden. Heeft hij daarmee toegang tot alle zones? Desnoods kan hij Isengard kopen, zit ook Mirkwood en Moria bij. Is niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:50:
Nog vraagje. Collega speelde f2p, kocht wat gebieben en questpacks met TP. Zopas VIP geworden. Heeft hij daarmee toegang tot alle zones? Desnoods kan hij Isengard kopen, zit ook Mirkwood en Moria bij. Is niet helemaal duidelijk.
VIP heeft toegang tot alles behalve als het een expansion betrof. Kortom: Moria (50-60), Mirkwood (60-65) en Isengard (65-75) moeten ook gekocht worden indien je door wilt lvllen en daarover wilt beschikken.

Zover ik weet bevat Isengard niet default Moria en Mirkwood.... maar er zijn vaker aanbiedingen en combo-pakketten als ik me niet vergis.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Update aan account management levert wel lekker lange login tijd op ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar zijn de prijzen voor de Rohan expansion bekend! 40 dollar voor de kale versie, 70 dollar voor de Legendary...Kan vanaf deze locatie niet linken, misschien kan iemand anders dat doen?

Een keer raden bij welk pakket je de 6de inventory bag krijgt! Nou vooruit, een hint: qua 'fluff' is dit jaar alleen de Legendary interessant.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
http://rohan.lotro.com/pre-order.html

Echt wel rip off bedragen :(

Heroic 49.99 euro, de meesten hebben die content toch al?

Eerst wil ik zien of zelfs deze uitbreiding de volle 39.99$ (omgerekend door enkele wizzkids met master hogere wiskunde zal dat wel 39.99 euro worden) waard is.
Als fan van het eerste uur zal ik ook zwichten. Maar ik hoop op stevige reacties vanuit de community.

[ Voor 52% gewijzigd door Hurtebise op 05-06-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hurtebise schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:53:
http://rohan.lotro.com/pre-order.html

Echt wel rip off bedragen :(

Heroic 49.99 euro, de meesten hebben die content toch al?

Eerst wil ik zien of zelfs deze uitbreiding de volle 39.99$ (omgerekend door enkele wizzkids met master hogere wiskunde zal dat wel 39.99 euro worden) waard is.
Als fan van het eerste uur zal ik ook zwichten. Maar ik hoop op stevige reacties vanuit de community.
Ik hoop genoeg TP te hebben. Schaf hem dan daar wel mee aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Voor dat bedrag? Dan moet je echt wel ontzettend veel points hebben. Je kan altijd wachten op een prijsreductie of wanneer het in de store met minder TP kan worden aangeschaft, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. Eventueel als ie echt live gaat. Maar dat zou ook niet eerlijk zijn ten opzichte van de pre-orders.

Als je weet dat 25$ ongeveer overeenkomt met 2000 TP.

[ Voor 72% gewijzigd door Hurtebise op 05-06-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hurtebise schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:38:
Voor dat bedrag? Dan moet je echt wel ontzettend veel points hebben. Je kan altijd wachten op een prijsreductie of wanneer het in de store met minder TP kan worden aangeschaft, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. Eventueel als ie echt live gaat. Maar dat zou ook niet eerlijk zijn ten opzichte van de pre-orders.

Als je weet dat 25$ ongeveer overeenkomt met 2000 TP.
Ik heb ontzettend veel TP. Ben VIP en geef ze nauwelijx uit.
Denk dat ik 7.5k TP heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als lifetime (edit: hier bedoelde ik vip) krijg je natuurlijk 500 tp per maand. Als je dus amper iets koopt, kom je aan 6000 tp op jaarbasis + tp van deeds en dan kan je eigenlijk expansions ook halen via tp. En als je nog eens een maand of 3 wacht heb je zelfs 20% korting, maar wie kan zo lang wachten :)

Ik heb isengard gekocht met TP. Het enige dat me enorm irriteerde was het feit dat je ook nog verborgen tp kosten had, bv de cap van skirmish soldiers van lvl 15 naar 25 moest je ook nog betalen, dit stond nergens vermeld. Omdat ik toen vrij weinig speelde, heb ik met draigoch gewacht tot die in prijs was gedaald en dan gekocht.

Nu vind ik het ook jammer dat alle good stuff in de veel te dure expansion optie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet rekenen op een 'community outrage' met betrekking tot de prijs - en als die al zou komen, dan worden de prijzen heus niet aangepast.

Ik denk dat ik dit jaar eens niet ga pre-orderen (wat mij betreft is alleen de basic edition interessant, de Heroic is overbodig en ga niet effectief 30 dollar extra betalen voor een inventory bag,een major LI en een extra skill voor je war-steed). De verdere cosmetics interesseren me niet zo.

Ben dus erg nieuwsgierig naar de prijs in TP - en wie weet blijf ik wel op mijn handen zitten tot eea in de aanbieding is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Btw, net nagevraagd aan iemand die transatlantisch dataverkeer beheert: de pings van 100-120ms die wij ingame ervaren zijn niet zo abnormaal. Hij zei dat de snelste data connectie die ze hadden tussen EU en NY 90ms was. Ongeveer 1ms per 100km moet je rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:04:
Btw, net nagevraagd aan iemand die transatlantisch dataverkeer beheert: de pings van 100-120ms die wij ingame ervaren zijn niet zo abnormaal. Hij zei dat de snelste data connectie die ze hadden tussen EU en NY 90ms was. Ongeveer 1ms per 100km moet je rekenen.
kan kloppen, maar we hadden dus iig veel betere pings toen we nog bij CM zaten.... Maar goed ik denk niet dat het zozeer aan de pings ligt.... er is gewoon iets op die servers / in de software die die skill-lags veroorzaakt.... Ik kan me nog echtwel herinneren dat net na de move naar de VS we hier geen last van hadden... het is pas gekomen na een patch op RoI.

Pre-order is de deur uit, direct code gekregen en gisteren ingevoerd... direct ook wat extra RoR fluff-items in de bags en de 6e bag beschikbaar... das wel nice. Er start direct ook een questreeks een deed rondom je toekomstige war-steed... ook wel grappig! Al met de war-steed in een session-play kunnen spelen, en tjah qua skills, mwoa, hij kan een schop vooruit en achteruit geven (van 4.5K op lvl75), en hij heeft een speedbuff. Ben benieuwd wat er nog bij gaat komen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de expansion (of quest-pack, is enigszins onduidelijk) kost 4.295 TP

Komt in de 1e update na de expansion een instance-cluster uit, die je niet hoeft te kopen als je de expansion koopt (maar geldt vast alleen als je hem voor geld koopt, niet als je voor TP koopt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
rik86 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:07:
de expansion (of quest-pack, is enigszins onduidelijk) kost 4.295 TP
Welke versie? Base, mid, leg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cras
  • Laatst online: 13-01-2020
er is inmiddels ook een steam-versie! Is tenminste de volledige f2p, maar ze verkopen een steam-exclusive pakketje erbij. Is momenteel in de aanbieding voor 14 euro.
- 3 Questpacks (Evendim, Misty Mountains en North Downs
- 1000 TP
- 25% xp-steentje (derudh-stone, zelfde als in de ROI pre-order)
- En om het af te maken: een account-wide 68% paardje!!

Alleen al voor dat laatste de moeite van de aanschaf waard, al zeg ik het zelf. Heb net Angmar en ND gekocht, maar MM wilde ik sowieso nog hebben. Ook het steentje heb ik al, dus die knikker ik er zo weer uit, maar het paardje, MM en de 1000 TP is een prachtige aanbieding.

Klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:38:
[...]

Welke versie? Base, mid, leg?
Dit is alleen de quest pack, dus zonder de 'fluff'. Tenslotte zijn het nieuwe gebied en de Epic Questline 'gratis'.

Vraag is of deze prijs inclusief het instance cluster en evt toekomtige updates is (heb nog geen bevestiging daarvan gezien). Ik verwacht dat het instance cluster apart moet worden betaald als je met TP afrekent.

Ik begrijp dat de instance cluster op zijn vroegst pas einde van het jaar komt - voor mij weer een reden om te wachten met bestellen, ik wil eerst wel eens precies weten wat je waarvoor krijgt. Alle tijd tot en met december. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Maar, wat is nu het nut van het feit dat LOTRO via Steam te spelen is? Is het een herinstall waard, of meer iets voor nieuwe spelers?
Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste