Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guilaron
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik speel het spel nu een aantal maanden F2P, zit op een US server (Crickhollow), lvl 32 champ. Maar merkte ook wel dat die niet vaak bevolkt is op tijden dat ik online ben. Gisteren een hele dag in de lone-lands rond gehuppeld en maar af en toe iemand tegen gekomen.

Een vraag over de steam aanbieding: Als ik deze op m'n laptop koop, kan ik dan over een maand gewoon op m'n desktop inloggen de aanbieding te downloaden? En moet ik dan de steamversie van LotRO ook nog hebben?

Ga na m'n vakantie, als ik weer in m'n studentenkamer zit eens nadenken over een Europese server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guilaron schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:04:
Ik speel het spel nu een aantal maanden F2P, zit op een US server (Crickhollow), lvl 32 champ. Maar merkte ook wel dat die niet vaak bevolkt is op tijden dat ik online ben. Gisteren een hele dag in de lone-lands rond gehuppeld en maar af en toe iemand tegen gekomen.

Een vraag over de steam aanbieding: Als ik deze op m'n laptop koop, kan ik dan over een maand gewoon op m'n desktop inloggen de aanbieding te downloaden? En moet ik dan de steamversie van LotRO ook nog hebben?

Ga na m'n vakantie, als ik weer in m'n studentenkamer zit eens nadenken over een Europese server.
Zover ik kan nagaan is de steam pack voorsteam geinstaleerde versie, je koopt een CD-key (activatie code is beter woord) die je dan bij myaccount.turbine.com activeert op je account. Je download ook niks dus je activeert gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guilaron
Aha, bedankt! Toch maar eens aanschaffen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Krijgt iemand hier ook geen connectie met LOTRO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20
Guilaron schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:04:
Kun je best over nadenken, maar die bestaan niet meer ;)
Wouser schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:30:
Krijgt iemand hier ook geen connectie met LOTRO?
Ja, scheduled maintenance :) Is meestal op maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Siebsel schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:53:
[...]
Kun je best over nadenken, maar die bestaan niet meer ;)
Naja zo worden de servers nog steeds wel aangemerkt. Op de voormalige EU servers zitten vooral nog veel mensen uit.... Europa dus als je zelf ook uit Europa komt is het handiger qua speeltijden om op een EU server te gaan spelen.

Zijn er al patchnotes beschikbaar trouwens? Hoop stiekum dat de lagspikes eindelijk verholpen zullen worden.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09
LOTRO‬ Servers, myaccount.turbine.com ,and my.lotro.com will be offline Monday,July 16. 3:00AM - 1:00PM Eastern.
Maw vanaf vanmorgen 0900 tot 1900 vanavond, patchnotes zullen tijdens downtime beschikbaar worden op Twitter https://twitter.com/lotro (in de praktijk betekend dat de patchnotes aan het einde van de downtime eindelijk ergens te lezen zullen zijn :/ )

[edit]
Er is nog steeds een verschil tussen de voormalige US en EU servers. Transfers tussen US en EU is nog steeds niet mogelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door botoo op 16-07-2012 11:20 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
botoo schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:17:
LOTRO‬ Servers, myaccount.turbine.com ,and my.lotro.com will be offline Monday,July 16. 3:00AM - 1:00PM Eastern.
Maw vanaf vanmorgen 0900 tot 1900 vanavond, patchnotes zullen tijdens downtime beschikbaar worden op Twitter https://twitter.com/lotro (in de praktijk betekend dat de patchnotes aan het einde van de downtime eindelijk ergens te lezen zullen zijn :/ )

[edit]
Er is nog steeds een verschil tussen de voormalige US en EU servers. Transfers tussen US en EU is nog steeds niet mogelijk.
Damn... zo lang... van 9 tot 19 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-06 19:49
Even ter info: de digitale versie van the Mithril Edition is voor iets meer dan 8 euro te koop bij gamestop: http://www.impulsedriven.com/lotro

Voor diegenen die nog niks hebben aangeschaft is dit een uitstekend aanschaf: trollshaws, eregion, moria, lothlorien quest packs. daarnaast een horse voor alle chars die je ooit aanmaakt (niet de snelste, maar toch) en 2000 TP om daarna weer dingen in de store aan te schaffen (zoals riding skill / traits / etc.).

Heb zelf al alle questpacks en ook een paar account-wide horses, maar toch aangeschaft alleen voor die 2000 TP.

Overigens: ik zit zelf op Withywindle en merk zeker de laatste weken een grote toestroom van spelers. Waarschijnlijk in verband met steam beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou men ook meerdere mithril editions kunnen activeren voor de punten? Of blijft dat eenmalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:29:
Zou men ook meerdere mithril editions kunnen activeren voor de punten? Of blijft dat eenmalig?
ik zou zeggen, probeer het, maar het lijkt me sterk, dat zou inhouden dat je voor 8€ 2000 points kunt kopen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ben in Moria bezig met gear te verzamelen voor mijn burg lvl 56. Ik zag dat je via o.a. GS speciale tokens kunt verzamelen die je kunt barteren voor mooie stukken. In welke instances krijg je die nog? Overzicht van de sets: http://www.lotrolife.com/burglar_armour_sets_moria/
Ik vind het moeilijk kiezen. Zal voornamelijk solo pve draaien.
Wilde nu weer even checken in hoeveel runs ik de set compleet heb (hoeveel tokens per instance), maar Lotro zit in maintenance.

[ Voor 12% gewijzigd door Hurtebise op 16-07-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 12-09 10:15
ik ga denk weer dit spel oppakken. andere mmo spelen zijn toch minder. ik heb zelf een hunter en een Runekeeper gespeeld. Zit te denken aan een guardian. maar mijn vraag is. is dit een beetje goed solo te spelen? eventueel als tank voor later al heb ik geen ervaring met tanken (bij geen enkele mmo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:15:
Ben in Moria bezig met gear te verzamelen voor mijn burg lvl 56. Ik zag dat je via o.a. GS speciale tokens kunt verzamelen die je kunt barteren voor mooie stukken. In welke instances krijg je die nog?
Je hebt het over de oude (blauwe) Moria Class set (die overigens erg goede stats heeft). Deze kun je vergaren door alle 6 mans instances in Moria de doen. Volgensmij moest je 10+15+25+25 tokens hebben voor 4 pieces. De laatste 2 kun je alleen behalen door de watcher te doen (en dat zijn speciale tokens, waarop je moet rollen, 1 token == 1 piece). De instances zijn: GS, FG, DD, 16th, Skum en forges. Wat men nog steeds doet is GS HM farmen, dit gaat tegenwoordig zo snel, dat het rap tokens oplevert. Daarnaast zijn ze bount to ACCOUNT, dus je kunt je met meerdere chars verzamelen.

@jaydenjarno
Guard is zeker goed te bespelen, maar bedenk dat een single mob trager neer zal gaan als bij een hunter, daarnaast kun je er natuurlijk weer wel meerdere oppakken, waardoor survivability aanzienlijk groter wordt. Echt lachen als je met je guard een denn inloopt, grote hoeveelheid mobs pullt en ze vervolgens allemaal neerhaalt. In overpower stance doet je guard btw aardig dps, dus ja ik zou zeggen, proberen maar.

[ Voor 19% gewijzigd door Rfce op 16-07-2012 15:31 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
jaydenjarno schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:25:
ik ga denk weer dit spel oppakken. andere mmo spelen zijn toch minder. ik heb zelf een hunter en een Runekeeper gespeeld. Zit te denken aan een guardian. maar mijn vraag is. is dit een beetje goed solo te spelen? eventueel als tank voor later al heb ik geen ervaring met tanken (bij geen enkele mmo)
Ik heb alle classes gespeeld en mijn guardian is momenteel lvl 54. Hij is erg eenvoudig te levellen. Mobs gaan niet heel snel dood, maar jij al helemaal niet... Enorm veel survivability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Rfce schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:27:
[...]

Je hebt het over de oude (blauwe) Moria Class set (die overigens erg goede stats heeft). Deze kun je vergaren door alle 6 mans instances in Moria de doen. Volgensmij moest je 10+15+25+25 tokens hebben voor 4 pieces. De laatste 2 kun je alleen behalen door de watcher te doen (en dat zijn speciale tokens, waarop je moet rollen, 1 token == 1 piece). De instances zijn: GS, FG, DD, 16th, Skum en forges. Wat men nog steeds doet is GS HM farmen, dit gaat tegenwoordig zo snel, dat het rap tokens oplevert. Daarnaast zijn ze bount to ACCOUNT, dus je kunt je met meerdere chars verzamelen.
Thx voor de tip. Enig idee tot wanneer het DT (maintenance) is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:58:
[...]
Thx voor de tip. Enig idee tot wanneer het DT (maintenance) is?
np, volgens twitter 1:00PM, das volgensmij 19 uur hier. Gaat summerfestival niet live vandaag?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Ander vraagje... Ik ben momenteel lvl 33 en nu in Rivendel. Ik heb echter nog een hele hoop quests openstaan die je met een fellowship moet doen in the North Lands. Wat is een handige manier om een fellowship te vinden? Via die ingame fellowship finder vind je 0,0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Wouser schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:12:
Ander vraagje... Ik ben momenteel lvl 33 en nu in Rivendel. Ik heb echter nog een hele hoop quests openstaan die je met een fellowship moet doen in the North Lands. Wat is een handige manier om een fellowship te vinden? Via die ingame fellowship finder vind je 0,0.
Twee opties:
- een kin joinen die behulpzame mensen heeft of alts van jouw level. Tip: probeer ook eens een fellowship te maken voor solo quests als je mensen tegenkomt in de wereld, het gebied waar je actief bent. Knoop een gesprek aan, vraag welke quest ze doen en of ze een party willen vormen. Af en toe leidt dat tot contacten die blijven duren. Je leert elkaar zo beter kennen en ze hebben min of meer dezelfde lvl. Lotro is nog leuker met compagnie aan je zijde, zelfs voor solo pve content.
- join de globallff channel. Hiermee kan je mensen op je realm bereiken. Code in chat om deze channel te joinen is '/joinchannel globallff'. Als je vervolgens wil typen in chat, type je in je chatvenster '/1 jouw booschap' in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Ik zit momenteel wel bij een KIN maar iedereen is daar 60+ zo ongeveer :P, zijn vrienden die al langer spelen, soms vraag ik hen dan wel en dan komen ze ook. Alleen vind ik het niet zo leuk omdat die fellowship quests dan zo voorbij zijn omdat zij vrijwel meteen dan de vijanden afslachten.

Ook zie ik niet heel veel mensen tijdens het spelen. Komt voor dat ik tijdens 3 uur spelen niemand anders zie. Ik zit momenteel in de wereld "Eldar".

Ik zal eens kijken of ik iets kan met je tips. Spreek ook soms mensen aan maar die tref ik vaak alleen als ik of zij voorbij rijden te paard, en dan moet ik hem snel selecteren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Eldar is ook niet de meest drukke server. Ik zit op Snowbourn (gezellig druk), heb ook chars op Laurelin (ook druk). Op Snowbourn heb ik nog enkele low lvls. Dus kan je daar eventueel een char starten. Zorgen dat je lvl 7 bent, en we kunnen samen aan de slag. Laat maar iets weten.

[ Voor 5% gewijzigd door Hurtebise op 16-07-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Downtime extended to 02:00 PM Eastern (20:00 in NL).

[edit]
Wat betreft servers en Eldar in het bijzonder: Als je een char hebt die endgame-ready is en je bent (weer) op zoek naar een kinship, dan is Risen mss wat je zoekt. Risen is één van de oudste kinships op Eldar en is puur gericht op endgame raids. Risen is geen casual-social kin en we verwachten van onze raiding members dat ze minimaal 2 van de 3 raiding dagen beschikbaar zijn. We raiden op zondag en, afhankelijk van de situatie, maandag, dinsdag of woensdag nogmaals.

Dus is je char maxxed (virtues, skills), heb je goede gear en liefst (maar niet noodzakelijk) ervaring met de endgame raids en ben je op zoek naar een raiding kinship, stuur een Risen officer een tell of DM mij hier op GoT.
http://risen-eldar.com/

[ Voor 88% gewijzigd door botoo op 16-07-2012 19:08 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Volgens mij gaat er iets niet helemaal tof... Kan nog steeds niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnt een uitgebreide dev diary over de Moors aan te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Hurtebise schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:41:
Eldar is ook niet de meest drukke server. Ik zit op Snowbourn (gezellig druk), heb ook chars op Laurelin (ook druk). Op Snowbourn heb ik nog enkele low lvls. Dus kan je daar eventueel een char starten. Zorgen dat je lvl 7 bent, en we kunnen samen aan de slag. Laat maar iets weten.
Dit is pas mijn eerste karakter en wil liever toch hiermee doorspelen :P dan weer opnieuw beginnen hehehe
botoo schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:55:
Downtime extended to 02:00 PM Eastern (20:00 in NL).

[edit]
Wat betreft servers en Eldar in het bijzonder: Als je een char hebt die endgame-ready is en je bent (weer) op zoek naar een kinship, dan is Risen mss wat je zoekt. Risen is één van de oudste kinships op Eldar en is puur gericht op endgame raids. Risen is geen casual-social kin en we verwachten van onze raiding members dat ze minimaal 2 van de 3 raiding dagen beschikbaar zijn. We raiden op zondag en, afhankelijk van de situatie, maandag, dinsdag of woensdag nogmaals.

Dus is je char maxxed (virtues, skills), heb je goede gear en liefst (maar niet noodzakelijk) ervaring met de endgame raids en ben je op zoek naar een raiding kinship, stuur een Risen officer een tell of DM mij hier op GoT.
http://risen-eldar.com/
Hmmmm sorry maar ik ben best een newb, maar wat bedoel je met endgame raids?

Ook iets... maar ik heb superveel van die boekrollen die allemaal dus expert weaponary heten of iets in die trend, wat moet ik daarmee en hoe gebruik ik die? Als ik erop klik gebeurt er geen meuk. Ik heb denk ik in het begin van het spel niet helemaal goed opgelet :P toen was ik puur aan het levelen want toen deed ik wel nog fellowships met een vriend. Staat er ergens een tut hoe ik deze precies kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Endgame raid(s) zijn de on-level (momenteel lvl75) 12 (en voorheen 24) player raids die je op verschillende niveaus kan doen beginnend bij Tier1 (moeilijk genoeg, maar vaak nog pug-able) tot Tier2 en Tier2 Challenge Mode. Tier2 Challenge (T2C) is iets waar raiding kinships wereldwijd om strijden om de eerste te zijn die succesvol is, en T2C is voor 90% (?) van de kinships niet volledig te realiseren. Gedeeltelijke T2C wel, maar alles op T2C is extreem moeilijk en uitsluitend door de allerbeste hardcore raiding kinships te doen.

Wij van Risen zijn ook nog steeds bezig om de laatste 2 delen T2C onder de knie te krijgen.
------
Je boekrollen (scrolls) zijn bedoeld voor een bepaalde craft (bv weaponsmith of woodworker) en voor een bepaald skill level zoals Expert. Maw als je een expert weaponsmith scroll vind dan moet je zelf minimaal expert in weaponsmithing zijn om er iets mee te kunnen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
botoo schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:44:
Endgame raid(s) zijn de on-level (momenteel lvl75) 12 (en voorheen 24) player raids die je op verschillende niveaus kan doen beginnend bij Tier1 (moeilijk genoeg, maar vaak nog pug-able) tot Tier2 en Tier2 Challenge Mode. Tier2 Challenge (T2C) is iets waar raiding kinships wereldwijd om strijden om de eerste te zijn die succesvol is, en T2C is voor 90% (?) van de kinships niet volledig te realiseren. Gedeeltelijke T2C wel, maar alles op T2C is extreem moeilijk en uitsluitend door de allerbeste hardcore raiding kinships te doen.

Wij van Risen zijn ook nog steeds bezig om de laatste 2 delen T2C onder de knie te krijgen.
------
Je boekrollen (scrolls) zijn bedoeld voor een bepaalde craft (bv weaponsmith of woodworker) en voor een bepaald skill level zoals Expert. Maw als je een expert weaponsmith scroll vind dan moet je zelf minimaal expert in weaponsmithing zijn om er iets mee te kunnen.
oke, ik had vroeger allemaal van die basisscrolls maar daar kon ik toen ook nooit iets mee dus heb die altijd verkocht...

Ik denk dat ik eens een andere server ga proberen die drukker is.

-edit- zucht blijkbaar kan ik niet met mijn huidige karakter in die server verder ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Chip. op 17-07-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Dat kan wel maar dan moet je een verhuizing aanvragen wat geld kost. Vraag is of je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog tweakers die interesse hebben in het overnemen van een loaded lifetime sub account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:25:
Zijn er nog tweakers die interesse hebben in het overnemen van een loaded lifetime sub account?
Moet je sowieso houden voor de sentimentele waarde

En ja heb wel interesse :P

[ Voor 7% gewijzigd door n0elite op 18-07-2012 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een dikke 5 jaar is het voor mij wel klaar. Ik heb nu al enkele maanden niet meer aktief gespeeld en krijg daar met mijn nieuwe baan ook de ruimte niet meer voor. Wat betreft sentimentele waarde, daar is LOTRO voor mij nooit gekomen. Alternate Reality, MULE, Maniac Mansion, Zak McKracken, Monkey Island en Ultima Online hebben de sentimenten hoek van mijn hoofd in beslag genomen.

In iedergeval is dit een klein overzicht.
Server Name Class Level Race
Gilrain Ghastli Hunter 75 Dwarf Male
Gilrain Menzoberranzan Warden 75 Human Female 363gold
Gilrain Yargrim Runekeeper 67 Dwarf Male
Gilrain Silidriel Minstrel 65 Human Female
Gilrain Nymphy Guardian 62 Hobbit Female
Gilrain Ghostli Champion 34 Dwarf Male

Evernight Yarlaxle Burglar 75 Human Male 53 gold
Evernight Madsweet Lorekeeper 65 Human Female
Evernight Nimmrandir Captain 34 Human Male
Evernight Yargrim Minstrel 65 Dwarf Male

Alle professions behalve weaponsmith en woodworker zijn als T7 vertegenwoordigd.
Er zijn aan Yarlaxle en Menzoberranzan veel turbine points aan stat bundles besteed. Meesten zitten zelfs op max. Er is een weelde aan resources.

No rush. Off to work now. De toons hebben een nieuw Baasje! Succes er mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cras
  • Laatst online: 13-01-2020
Als je geen bezwaar hebt tegen Duits dan kan je ook eens kijken op Anduin, een van de drukste europese servers. Veel end-game content, hoop fanatieke spelers en in de juiste tijdzone.

Met een stel vrienden hebben we de Dutch Dunedain Association opgericht, als nederlands en engels sprekende kin. Kom eens kijken in onze Kin-valley :) Nog niet druk aan het recruiten, maar drop eens een pm aan Lucolas of Damper als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
dev diary mbt de veranderingen in Ettenmoors:
http://www.lotro.com/game...oper-diary-the-ettenmoors

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Lvl 57, burg. Was Mines zat, zit nu in Mirkwood te questen. Gaat tegen alle verwachtingen in behoorlijk vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Even een vraagje. Mijn vrouw en ik hebben beide een lifetime account (codemasters).. Altijd same gespeeld (ik misschien wat meer dan zij).. In Juli 2011 beide account transfer gedaan van EU naar US.. Maar uit eindelijk nooit begonnen op de US servers..

Afgelopen week toch weer het spel opgepakt.. Alleen heb ik iets meer dan 7000 turbine points en vrouwlief heeft er 14500. Ik vraag me toch wel af hoe dit kan? We hebben beide tot nu toe nooit iets gedaan met onze turbine points (ook niet toen het nog bij CM zat).. En ik vind het wel een extreem groot verschil :S.

Ook een ticket bij turbine aangemaakt, maar daar krijg ik totaal niets zeggende auto replies op.. Die helemaal niet over mijn probleem gaan.. Verder vroeg ik me af of iemand wist hoe duur het was om naar hun support te bellen?

[ Voor 16% gewijzigd door Uhmmie op 24-07-2012 17:19 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Om in aanmerking te komen voor de 500TP moet je geloof ik minimaal 1x per maand inloggen. Tijdens de periode tussen de F2P aankondiging en de verhuizing naar Boston kon je bovendien extra TP verdienen door elke maand in te loggen gedurede die hele periode. Het lijkt erop dat dat met 1 account wel gedaan is en met het andere niet. Bovendien zijn er ook dingen mis gegaan waardoor sommigen tickets aan hebben moeten maken om alsnog de bonus TP te krijgen na de transfer. Je kunt altijd ingame de log nakijken van wanneer je TP hebt gehad; weet niet hoever die teruggaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
TAA schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 18:04:
Om in aanmerking te komen voor de 500TP moet je geloof ik minimaal 1x per maand inloggen. Tijdens de periode tussen de F2P aankondiging en de verhuizing naar Boston kon je bovendien extra TP verdienen door elke maand in te loggen gedurede die hele periode. Het lijkt erop dat dat met 1 account wel gedaan is en met het andere niet. Bovendien zijn er ook dingen mis gegaan waardoor sommigen tickets aan hebben moeten maken om alsnog de bonus TP te krijgen na de transfer. Je kunt altijd ingame de log nakijken van wanneer je TP hebt gehad; weet niet hoever die teruggaat...
Net gewoon naar de US gebeld.. Volgens hun had ik maar 500 punten op mijn EU account, terwijl ik zeker weet dat dit niet klopt.. Ik heb zelfs nog een mailtje van codemasters dan ik begon met 4500 punten, en ik heb nooit geen punten uitgegeven.. Want ik speelde op dat moment niet.. Maarja codemasters doet niks meer met LOTRO en turbine zegt dat hun info slechts 500 punten aangeeft.. Dus ik ben gewoon ruim 7000 punten door mijn neus geboord :S..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
TAA schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 18:04:
Nee, dit klopt niet. Er was een kleine window, na de transfer, wanneer je moest inloggen om je maandelijkse 500 TP te krijgen (als je een lifetime account had). Dit was volgens mij alleen zo tot 2 maand na de transfer, sindsdien wordt het gewoon elke maand overgemaakt, of je nou hebt ingelogd of niet. Ik kon momenteel niet een forum thread vinden waar dit in wordt bevestigd, maar ik heb zelf zo'n 8 maanden niet meer gespeeld, zelfs niet ingelogd, maar heb toen ik weer begon te spelen een hele bak vol met TP.

Ik snap niet waarom er zo'n verschil is. Je kan je history van transactions bekijken in de lotro store, zo kun je die van jou en je vrouw vergelijken. Het kan zijn dat het toevallig bij jou er nooit bij is geschreven, maar dat kun je zien in je account history. Zo niet, even een mailtje sturen naar Turbine. Het komt niet vaak voor, maar het gebeurt wel eens :)

Edit: Je hebt al naar codemasters gebeld, dus je zal niets hebben aan de account history check.. Das balen :(

[ Voor 3% gewijzigd door NickD op 24-07-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
NickD schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:05:
[...]

Nee, dit klopt niet. Er was een kleine window, na de transfer, wanneer je moest inloggen om je maandelijkse 500 TP te krijgen (als je een lifetime account had). Dit was volgens mij alleen zo tot 2 maand na de transfer, sindsdien wordt het gewoon elke maand overgemaakt, of je nou hebt ingelogd of niet. Ik kon momenteel niet een forum thread vinden waar dit in wordt bevestigd, maar ik heb zelf zo'n 8 maanden niet meer gespeeld, zelfs niet ingelogd, maar heb toen ik weer begon te spelen een hele bak vol met TP.

Ik snap niet waarom er zo'n verschil is. Je kan je history van transactions bekijken in de lotro store, zo kun je die van jou en je vrouw vergelijken. Het kan zijn dat het toevallig bij jou er nooit bij is geschreven, maar dat kun je zien in je account history. Zo niet, even een mailtje sturen naar Turbine. Het komt niet vaak voor, maar het gebeurt wel eens :)
Uit bellen blijkt dat volgens de info die hun van codemasters hebben gekregen ik maar 500 punten gehad zou hebben op mijn EU account. Nu is er enorm veel misgegaan tijdens mijn transfer van EU > US en dit zal er ook wel een gevolg van zijn. Maar ze doen er niks meer aan.. Omdat alle EU data vernietigd is ofzow.. Dus ze kunnen het niet meer achterhalen hoeveel punten ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neen ik vrees dat dit een verloren zaak is. Als je niet kan aantonen uit de store history dat je dingen mist...
Wel jammer natuurlijk. 7000 punten is een volledig jaar aan tp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Servers down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Alle servers (ook forum) down vanaf vanmorgen 07:00 maar nog geen woord op #lotro op Twitter.
server status

[ Voor 10% gewijzigd door botoo op 26-07-2012 11:13 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
botoo schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:11:
Alle servers (ook forum) down vanaf vanmorgen 07:00 maar nog geen woord op #lotro op Twitter.
server status
Jip, had het daar ook gecheckt. Vreemd. Ook de main site ligt eruit. Volgens mij worden alle server op een boot gezet en mooi verscheept naar de EU zodat wij weer een ping van 20-40 hebben. Op Twitter een bericht plaatsen, is het minste wat ze kunnen doen. Gaan Blizz achterna bij hun fail communicatie tijdens D3 release en de server issues. Uitleg kwam pas 1 maand later.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Mijn ping is doorgaans rond de 100 en dat is nauwelijks meer dan ik had toen 'onze' servers nog in Europa stonden. Wmb is met een ping van ~100 prima te spelen, ik heb daar geen probleem mee, packetloss van 0,1 is wel direct merkbaar en heel vervelend.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Als ik zoek op twitter naar #lotro zie ik wat berichten over issues met een datacenter waar de servers gehost zijn. Denk dat daar de oorzaak ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:01:
Mijn ping is doorgaans rond de 100 en dat is nauwelijks meer dan ik had toen 'onze' servers nog in Europa stonden. Wmb is met een ping van ~100 prima te spelen, ik heb daar geen probleem mee, packetloss van 0,1 is wel direct merkbaar en heel vervelend.
Ben het met je eens, het zit 'm ook niet in de ping maar in de random lagspikes en vooral de skill lag die is geintroduceerd met U6.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
MADG0BLIN schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:12:
Als ik zoek op twitter naar #lotro zie ik wat berichten over issues met een datacenter waar de servers gehost zijn. Denk dat daar de oorzaak ligt.
Servers zijn weer up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en wat vinden we van het festival?
Opzich grappig opgezet, maar aardig wat bugs :(
- Speelde gisteren die egg quest, was alleen op het veld, er spawnded niet eens 5 eieren... kortom solo al niet te halen, wordt al helemaal moeilijk als je daar met 3/4 man rond rent.
- Vissen gaat ook al niet echt lekker, volgens de log vang ik de goede vis, maar toch failen de quests
- Die dronken hobbits worden nooit dronken (zal wel komen doordat elke maloot erop zit te klikken), gelukkig tellen de elves ook voor deze ;)
- Market quest met de 15min timer gestart, en tot 2x toe nu dat de quests niet available worden, GM zegt maak maar een bug aan en hoppa weer 24h wachten.

[ Voor 4% gewijzigd door Rfce op 30-07-2012 10:09 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een rust hier, heeft iedereen vakantie of is men druk bezig met de Beta / het festival?
Anyway, ik heb gisteren eindelijk toch maar de premium wallet gekocht, en moet zeggen dat dat aanzienlijk scheelt. Je kunt deze beter eerst kopen ipv vaultspaces, gezien deze direct voor al je chars beschikbaar is. Alle barteritems verdwijnen erin (let wel op dit is per char zichtbaar, je ziet alleen Bount to Account items (in het groen) bij alle chars. PS ik heb de aankoop gedaan met de coupon code LIKE250K , die geeft deze week 10% korting op een aankoop ( dus als je meer koopt, alles in 1x doen, en je hebt 10% korting).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk druk met andere dingen :)
Heb nog steeds de expansion niet gekocht. Vind ze nog steeds erg overpriced en de dagelijkse lagspikes beginnen nu wel erg de keel uit te hangen. Was het eerst niet van plan maar heb nu toch GW2 aangeschaft.
Denk dat ik de goedkoopste expansion maar koop straks en dan kijken waar ik het meest tijd in ga steken.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook nog niet gekocht. Maar heb ondertussen wel genoeg tp om het daarmee te kopen. Begin nu toch te twijfelen omdat er eindelijk geen 1$ = 1€ gehanteerd wordt. En alles is dus een beetje goedkoper dan ik verwacht had. Maar toch...

Enige wat me nog zou overhalen is dat het zo ontzettend onduidelijk is of je achteraf weer de instances apart moet kopen met tp, en hoeveel dat gaat kosten.

Ondertussen speel ik het enkel om te questen met kameraad. Van lvl 50 naar 66 gegaan met mijn champion de voorbije maand. In moria valt er trouwens enorm veel tp te verdienen, en nog niet eens de instances gedaan ervan. Nu zitten we nog in mirkwood. Daarna ened/dunland/isengard zeker.

Voor de rest bezig met een aantal andere spelletjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Laatst online: 30-06 19:49
ik kan het niet zo 1-2-3 vinden, maar instances zijn inbegrepen indien je RoR pre-ordert.
Ze zullen alleen nog niet beschikbaar zijn bij de launch van Rohan in september, zal meer richting eind dit jaar worden.

dus:
nu pre-orderen -> instances inbegrepen, pas eind dit jaar beschikbaar
wachten en met 4295 TP kopen -> instances niet inbegrepen, later te kopen voor ? TP, alle andere voordelen (zoals bij de legendary edition de 6th bag / crystal of remembrance per character) ook aan te schaffen met TP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ah toch. Ik kon het niet meteen ergens vinden. Zelfde als vorige keer dus. En ook nu weer instanceloos, wat wil zeggen dat sommigen na 2 dagen non stop rushen er doorheen zijn en weer gaan klagen over de content. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
Lointje schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:40:
ah toch. Ik kon het niet meteen ergens vinden. Zelfde als vorige keer dus. En ook nu weer instanceloos, wat wil zeggen dat sommigen na 2 dagen non stop rushen er doorheen zijn en weer gaan klagen over de content. :D
Volgens de developers zijn er inderdaad geen instances bij de launch (apart van diegene die scalable zijn). Maar er zal wel een ander soort end-game bij zitten. Namelijk dat je een stad opnieuw moet opbouwen. Veel details zijn er nog niet van bekend, maar het klinkt wel interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oei... RoR is uitgesteld lees ik net.... tot 15 October zelfs. Naja ruim de tijd om GW2 goed te testen :)

http://www.lotro.com/game...f-rohan-update?lang=en_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Lointje schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:40:
Aangezien de NDA toevallig vandaag ook gelift is... Rohan is groot. Echt groot. Met bergen quests. Tuurlijk zul je snel naar 85 gaan. Misschien sommigen wel in 2 dagen als ze lvl75 quests en tasks gestacked hebben en continue 100% XP tomes gebruiken. Maar alle content in 2 dagen, no way.

Overigens in mounted combat goed gedaan. Persoonlijk vind ik er op mijn Guard geen zak aan. Misschien wel gewenning. Feit is dat mijn maatje op z'n cappy veel meer lol leek te hebben met zijn 9k crits. En damage wise on-par met Champ/Hunter single target zijn guards echt niet... Dit keer overigens konden de EU ppl hun chars gebruiken in Beta round 3 dus eindelijk eens een fatsoenlijk vergelijk met live voor mij.

Het uitstel van de release komt denk ik voor niemand die de beta gedaan heeft als een verrassing. Er waren veel problemen met phasing van quests en allerlei andere zaken. Ook performance wise hakt mounted combat erin. Denk dat ze de 6 weken extra dev tijd hard nodig zullen hebben.

De Argonauth zijn écht impressive!

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/5059/screenshot00434.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door TAA op 22-08-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Enige info over de lag en ms? Als je zegt dat mounted enige impact heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het nieuwsbericht op de frontpage las ik iets over een Mac client. Heeft iemand meer informatie daarover? Als die uit zou komen zal ik zeker weten weer veel actiever worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:07:
Bij het nieuwsbericht op de frontpage las ik iets over een Mac client. Heeft iemand meer informatie daarover? Als die uit zou komen zal ik zeker weten weer veel actiever worden.
Op dit moment is de mac client in de beta:
http://forums.lotro.com/s...07-Lotro-mac-client/page4

Ik weet niet of het uitkomt met Rohan, en ik heb ook geen idee van de sysreqs. Het enige dat ik weet is dat het er komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Beta Mac-client werkt wel, maar er zijn nog wat kleine ontbrekende dingen. Performance op de Mac is vergelijkbaar met een windows-versie onder bootcamp, dus best wel goed.

Wanneer Turbine het live maakt is altijd afwachten, maar ik kan me voorstellen dat momenteel alle aandacht naar de (uitgestelde) release van RoR gaat.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
botoo schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:37:
maar ik kan me voorstellen dat momenteel alle aandacht naar de (uitgestelde) release van RoR gaat.
Dat mag ik hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Invite binnen voor de closed beta van RoR.
Heb ik toch nauwelijx tijd om te spelen en is GW2 net uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guilaron
Voor de vakantie als eens een opmerking gemaakt over de Steam starters pack, nu ben ik weer in de gelegenheid om te spelen, na een hoop gedoe met m'n steam account. Nu wordt ik alleen verplicht om ook de steam versie te downloaden van het spel. Is er een manier om dat te omzeilen en gewoon een met de al aanwezige install spelen?

• NickD
Je kan met de 'gewone' client inloggen:
http://www.lotro.com/support/download-lotro

Als je het via Steam koopt hoef je het niet via Steam te runnen. Je voert namelijk de code die je daar krijgt aan je Turbine account toe, en dan heb je eigenlijk Steam niet meer nodig :)

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:26:
Invite binnen voor de closed beta van RoR.
Heb ik toch nauwelijx tijd om te spelen en is GW2 net uit.
Serieus? Nauwelijks spellen met een x 7(8)7

• Hurtebise
Dat noemen ze efficiënt taalgebruik. :) Sms-taal bijna.
En wij schrijft KwarteL met een grote L? Woot woot moet met kleine o's.
Tssk. O-)

[ Voor 45% gewijzigd door Hurtebise op 30-08-2012 15:51 ]

• maartend
Hurtebise schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:49:
Komt zelfs nog uit de punk-tijd ; punx not dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Nou, de 500TP zijn binnen van de goodiebag, nu de rest nog :)

• Hurtebise
Turb, what's goin on? Ping die fluctueert van 102 ms naar 400ms. Data loss van 0%-26%. Lag, hickups.

Verwijderd

Hurtebise schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:49:
En wij schrijft KwarteL met een grote L? Woot woot moet met kleine o's.
Tssk. O-)
KwarteL met een grote L is de spelling van mijn nickname, staat verder nergens vermeldt in een woordenboek. Als jij tien jaar geleden nog niet in je eigen poep had zitten roeren dan had je geweten dat w00t wel degelijk met '00' geschreven dient te worden :)

• TAA

TAA

Liever IRC

Hurtebise schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:08:
Turb, what's goin on? Ping die fluctueert van 102 ms naar 400ms. Data loss van 0%-26%. Lag, hickups.
Sinds gister in de kin veel klachten over packetloss en hogere latency. Zelf geen loss, wel latency van 100ms -> 130ms.

Wellicht is Turbine in het DC bezig ter voorbereiding op RoR. Zou fijn zijn als we eindelijk eens ontdaan werden van de enorme skill/server lag...

• Hurtebise
Om onder de 100ms te geraken, gaan ze EU servers op dit continent moeten neerpoten, vrees ik.

Die losses en fluctuaties zouden idd aan de RoR voorbereiding kunnen liggen.
Je bedoelt dat ze ons vast voorbereiden op dat soort pings als RoR uit is? :)

• Hurtebise
JohnnyV76 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 07:53:
Je bedoelt dat ze ons vast voorbereiden op dat soort pings als RoR uit is? :)
Is maar hoe je het bekijkt. :) Met zulke gedachten zijn de pings nog te verdragen. Na de RoR release koppelen we de pings aan de voorbereiding van een volgende expansie of de naweeën van de release.
Kunnen alvast een zelfhulpgroep starten. Heb al idee voor de naam:
Lord of the (High) Pings >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:01
Goed nieuws dat er Mac-client komt. Eerder altijd op een Windows machine gespeeld met veel plezier, echter toch een iMac gekocht en daar geen Windows op geïnstalleerd.

Denk dat als er Mac Client uitkomt ik helemaal overnieuw ga starten. Maar doei zeggen tegen me lvl 39 burglar op Laurelin... Of zouden jullie daar gewoon weer mee doorspelen? Zit in twijfel...

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Als je nu nog RoR pre-ordert via de Lotro, krijg je dan ook 500 TP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goeie vraag... heb hem zelf ook nog niet aangeschaft dus als iemand het weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij krijg je die niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Nee, volgens mij was dat een goedmakertje ivm de delay. Als je 'm nu pre-ordered, weet je dat ie de 15e uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Ik heb RoR ook gekocht nadat de delay was aangekondigd en toch de 500tp gekregen. Aankoopdatum was 29 aug.

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik zou zeggen probeer de zoekfunctie eens op het Turbine forum...

http://www.lotro.com/game...er-riders-of-rohan-update
As a result of the delay, players who have pre-purchased The Lord of the Rings Online: Riders of Rohan will receive 500 Turbine Points and a goodie bag of consumables. Points will be awarded automatically and a code will be sent to players that have pre-purchased Riders of Rohan, The code will be redeemable from around September 5th to any account that has pre-purchased by that date.
Dus als je vóór 5 september de expansion gekocht hebt krijg je 500TP en een goodie bag... Die overigens pas 17 september beschikbaar komt. En nee, voor die vertraging komt geen compensatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Och door de recente ontwikkeling van de Euro t.o.v. de Dollar zijn de prijzen nu toch al gunstiger geworden. Duurste versie is nu 54 euro waar hij een poosje terug 60 was. Heb dan toch liever 6 euro dan de goody bag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
57 euro heb ik er voor betaald in juni :) Maar het is niet alsof de goodie bag al is uitgekeerd <_<

Ik ben toch wel benieuwd naar wat het gaat worden. De beta was wel leuk, maar Mounted Combat is wel een andere ervaring. Ik kan niet wachten het op live te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Gaan ze de mount combat ook implementeren in pvp? Want dat lijkt me stevige balance implicaties te gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die goodie bag komt vandaag denk ik, met de patch; mounted combat volgens mij niet in pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:14:
die goodie bag komt vandaag denk ik
Wat zit daar in dan? Toch niet zoiets van 25 blackberry pies, een sturdy key en 3x 25% monster kill points oid. Net terug van vakatie en maar weer eens inloggen straks :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Na het bos in Mourshawn meteen naar Galtrev gegaan. Nog maar lvl 63. Mobs van 67 daar. Gaat wel, maar moet na elk gevecht even bekomen. Toch maar eerst Trum Dreng afwerken. Anders ga ik te snel door de Dunland content zitten.

Volgende lijst maar eens afwerken:
http://lotro-wiki.com/index.php/Trum_Dreng

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rfce schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:15:
[...]

Wat zit daar in dan? Toch niet zoiets van 25 blackberry pies, een sturdy key en 3x 25% monster kill points oid. Net terug van vakatie en maar weer eens inloggen straks :)
scheelt niet veel :)
-------------------------------
The goodie bag will contain the following items –

- 100% XP Boost (1hr)
- Slayer Deed Accelerators x1 (60 min)
- +20% Renown (3 hours)
- +20% Mount Speed (1 hour)
- Tome of Defence
- Scroll of Finesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:52:
- 100% XP Boost (1hr)
- Slayer Deed Accelerators x1 (60 min)
- +20% Renown (3 hours)
- +20% Mount Speed (1 hour)
- Tome of Defence
- Scroll of Finesse
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ WOW dat is vette loot 8)7 Inmiddels heb ik zoveel van de renown tokens dat ik dagen met die buff kan lopen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die 100% xp boost is wel prettig als je wilt speed-lvl-en

Ben met mincy begonnen op 65 aan RoI, heb alle quests t/m starkmoor gedaan, daarna alleen maar epic quests gedaan, sta nu aan het begin van V3B6Ch1 en ben lvl 74, het lvl-en gaat echt heel snel

en aangezien ik op m'n main alles al gedaan had en tijd m'n voornaamste probleem is en mincy wat makkelijker is om fellowships te spelen ben ik maar gaan speed-lvlen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

JohnnyV76 schreef op maandag 17 september 2012 @ 08:11:
Och door de recente ontwikkeling van de Euro t.o.v. de Dollar zijn de prijzen nu toch al gunstiger geworden. Duurste versie is nu 54 euro waar hij een poosje terug 60 was. Heb dan toch liever 6 euro dan de goody bag. :)
Let op dat sinds een tijdje ook voor de EU prijs in $ er nog BTW bij komt, dat vermelden ze niet op de site en was aan het begin van de pre-purchase niet zo...

Bestelling 1 (10/06/2012):
Subtotal: $69.99
Shipping: $0.00
Tax: $0.00
Total: $69.99

Bestelling 2 (02/07/2012):
Subtotal: $69.99
Shipping: $0.00
Tax: $10.50
Total: $80.49

Omgerekend betaal je vandaag de dag dus of €61,36 (betalen in $ op je CC) of €64,99 (als je in € betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom echt ruimte tekort voor al die items. En deze game heeft al zoveel items waarvan je denkt even opbergen kan van pas komen of als outfit gebruiken.
@TAA... bij het bestellen gezegd dat mijn woonplaats in Texas USA is want dan hoefde ik maar $74 te betalen :)

lijkt prima te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En het harvestmath festival is alweer begonnen... jeez erg snel achter elkaar allemaal. Het is het ene na het andere festival :). Zo te zien alleen wat nieuwe cosmetics/housing items en een nieuw paard. Wel weer grappig om ffkes de haunted burrow in te kunnen.

ps we hebben dus vrij kort achter elkaar:
- Spring festival
- 5 year Anniversary festival
- Farmers fair festival
- Summer Festival
- Shipwrecked mariner (festival)
- Treasure Hunt (festival)
- Harvestmath festival
ben ik er nog 1 vergeten??

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg heb ik geen LOTRO meer op de computer staan (geen bootcamp) maar leuk om te lezen dat er zoveel festivals zijn geweest. Binnenkort waarschijnlijk ook wel weer yule. Die vond ikzelf altijd wel lekker sfeervol met leuke activiteiten. Vooral de rivaliteit tussen The Inn League en The Ale Association was/is geniaal. Waarbij ik als dwerg natuurlijk altijd voor de laatste was.

Krijg bijna heimwee als ik eraan denk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:45:Jammer genoeg heb ik geen LOTRO meer op de computer staan (geen bootcamp)
Over 3 weken is dat geen excuus meer als de native MAC client uitkomt met RoR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAA schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:19:
[...]

Over 3 weken is dat geen excuus meer als de native MAC client uitkomt met RoR ;)
Dat zou geweldig zijn aangezien ik een lifetime subscriptie heb. Morgen komt er al extra intern geheugen binnen dus ik zal er helemaal klaar voor zijn!

Is er nog wat veranderd in de Ettenmoors? Of een nieuw gebied waar ik creeps kan bevechten?

• NickD
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:43:
[...]

Dat zou geweldig zijn aangezien ik een lifetime subscriptie heb. Morgen komt er al extra intern geheugen binnen dus ik zal er helemaal klaar voor zijn!

Is er nog wat veranderd in de Ettenmoors? Of een nieuw gebied waar ik creeps kan bevechten?
Geen nieuw gebied, wel wat veranderingen:
http://forums.lotro.com/s...y-Feedback-The-Ettenmoors

• Siebsel
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:43:
[...]
Heb je je account vorig jaar wel gemigreerd naar Turbine?

Verwijderd

Siebsel schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:58:
[...]

Heb je je account vorig jaar wel gemigreerd naar Turbine?
Jazeker! Ik heb ook al wel een tijdje onder Turbine gespeeld. Ik heb de laatste uitbreiding ook nog gekocht met de punten die ik had gespaard (zal nu ook wel weer kunnen neem ik aan), maar van echt spelen is weinig gekomen. Ik ben het nieuwe gebied ingelopen en dat was het wel zo'n beetje.

Komt ook deels omdat het spel niet meer helemaal lekker soepel liep. Ik verwacht eigenlijk dat dat kwam door mijn systeem wat toch al wel een beetje oud is. Dat maakte van de Ettenmoors in ieder geval vaak een kansloze onderneming. Daar was het probleem het grootst.
Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste