Ik zit nu in North Ithilien, moest nog een kleine 3 jaar inhalen (ik had nog lvl 75 wapens, had wel nog wat in rohan gedaan ook). Ik moet zeggen dat Gondor best goed was, enkel het Minas Tirith gedeelte pre-battle vond ik nogal stom van quests. Heel dat gedoe met die kinderen, dat bier en die muzikanten enzo, het gaf niet echt het gevoel dat er een mega leger op komst was. Je zou toch meer prepare battle quests verwachten.
Wel nog een vraagje, ik denk dat ik de faramir/pippin/denethor quest line gemist heb? Ik kan me niet voorstellen dat ze het er uit hebben gelaten, zeker omdat ze er in latere quests over bezig zijn. Ik heb de interludes gevonden in house of healing, maar het echte stuk tss waar faramir binnengebracht wordt en hij in HoH belandt? Iemand een idee?

Nu nog North ithilien afwerken, daarna nog the wastes en dan wachten op Mordor die te kopen is met TP. Ik heb er nog 13.000 liggen dus ik ga hem zo kopen waarschijnlijk. Ondertussen misschien nog wat rohan en gondor verder spelen, quests, dailies, instances, ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Red Griffin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:45
Vandaag komt de lang verwachtte Update 23: Where Dragons Dwell uit.

Update 23 Release Notes

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Do_WxC8WwAAsj3M.jpg:small

Nieuwe gebieden zijn de Iron Hills en Grey Mountains, historische dwergen gebieden ten oosten, resp. noorden van Erebor.

Naar verwachting staan de servers aan het eind van de middag/begin van de avond gereed met de nieuwe content.

U23 soundtrack

[ Voor 8% gewijzigd door Red Griffin op 09-10-2018 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:36
Zolang SSG het lag probleem niet oplost (zeer waarschijnlijk nooit) ga ik hooguit even kijken. Sowieso was mijn interesse in pve wel verdwenen en aangezien pvp een zwaar ondergeschoven, vrijwel genegeerd kindje in lotro is, is mijn lotro speeltijd nagenoeg 0,0.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:46:
Zolang SSG het lag probleem niet oplost (zeer waarschijnlijk nooit) ga ik hooguit even kijken. Sowieso was mijn interesse in pve wel verdwenen en aangezien pvp een zwaar ondergeschoven, vrijwel genegeerd kindje in lotro is, is mijn lotro speeltijd nagenoeg 0,0.
Ik vind pve nog prima. Maar loop tegen dezelfde problemen aan als jij. Vandaar dat ik als lifetime member dit spel helaas al jaren links heb laten liggen. De eerste uitgave en Moria vond ik echt geweldig. Rohan was ook wel leuk, daarna nooit meer echt ingekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
Ik heb niets met pvp. Heb persoonlijk geen problemen met lag tijdens het raiden ofzo.
Ik vind het na ruim 7 jaar spelen nog steeds geweldig leuk. Natuurlijk ook wel eens een tijdje even er uit geweest, maar nooit langer dan een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had ook weinig lag toen ik het spel een jaar geleden oppakte, zeker in vgl met de rohan-periode. Ik zat natuurlijk wel in de dunbevolkte gebieden. En ik heb ook geen pvp meer gedaan sindsdien. Het bljift een leuke sfeer, verhaal, ... dus als lifetimer kom ik ook af en toe terug. Maar inderdaad niet meer met 8 alts gelijk vroeger ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
8?
Ik heb ze ooit eens geteld en kwam voorbij 80 :X (3 accounts en meerdere servers, zowel EU als NA) niet allemaal level-cap, dat dan weer niet :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
De nieuwe Legendary server is beschikbaar (Anor). Een stevige queu. 1000+
Ik zie dat ze een tweede Legendary server (Ithil) geopend hebben.

Mmm, ook char transfer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-08 20:08

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Hurtebise schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 21:42:
De nieuwe Legendary server is beschikbaar (Anor). Een stevige queu. 1000+
Ik zie dat ze een tweede Legendary server (Ithil) geopend hebben.

Mmm, ook char transfer beschikbaar.
Terwijl ik even in een inlogqueu zit maar even hier reageren. Ik vind het echt geweldig al die oude gebieden zo vol met spelers. Iedereen vanaf scratch beginnen en straks ook weer tijd hebben om de lvl 50 quests te doen. Na MoM werden deze door iedereen geskipped maar hier ligt echt nog veel verborgen content.

Anyway, back to Chetwood :)

• Hurtebise
Char transfer tussen de twee legendary servers (Anor en Ithil) is geactiveerd. Tot eind 2018 kunnen karakters kosteloos worden overgezet. Een transfer duurt ongeveer 24 uur.

https://twitter.com/lotro...84101?ref_src=twsrc%5Etfw

[ Voor 3% gewijzigd door Hurtebise op 15-11-2018 09:13 ]

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:44

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Als ik het goed begrijp kan je dus een nieuw character maken en beginnen vanaf level 1 in het startgebied dat bij je ras hoort. Wat is dan het verschil met een nieuw character op een normale server ? Dan begin je toch in hetzelfde gebied en werk je door naar je top-levels ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
De 'legendary' servers zijn op dit moment gelimiteerd tot lvl50 (Shadows of Angmar). De snelheid waarmee je leveled is verlaagd tot 60%, xp bonus uit de store is uitgeschakeld en bovenal, je kan geen stinkend rijk character uit een andere wereld overbrengen. In het kort, je moet dus echt vanaf niks beginnen. Niets nieuws voor als je voor het eerst begint met lotro maar voor de 'veterans' is het wel een flinke stap terug in hun gebruikelijke mogelijkheden.

Voorbeeldje: waar ik eerst altijd een veelvoud van 1000 Gold en mastercrafters in alle crafts had, heb ik nu 200 silver en ik kan niks, dus ik moet echt helemaal vanaf 0 beginnen en dat is best leuk :).

Gigantisch nadeel wmb is dat er nog steeds dikke lag en packetloss is :| .

* botoo doet toch weer een poging maar betwijfeld of oude wijn in nieuwe zakken wel een blijvertje zal betekenen.

Best knap dat het lotro team spelers zo gek krijgen dat ze weer een abbo nemen om alles opnieuw te doen, want legendary server is VIP only (behalve als je een lifetime hebt :9 ).

[edit]
'Garathane' dat deed een lampje branden, hoi Marcel :D

[ Voor 3% gewijzigd door botoo op 15-11-2018 23:59 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:44

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Hoi,Bo, long time no see ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 12:16

TAA

Liever IRC

Vind het best jammer dat een behoorlijk deel van de actieve spelers uit onze kin nu zoveel tijd op Anor doorbrengen. Heb een tijdje wat minder kunnen spelen en nu dus een inhaalslag achter de rug de afgelopen 3 weken. Eindelijk gear een beetje op orde voor t2 en nu moet ik de nieuwe instances dus gaan puggen... no thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-08 20:08

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Toch zijn de legendary servers best een succes te noemen. Iedereen die ik spreek is toch wel enthousiast erover en het heeft ook een leuke vibe met zoveel spelers in de oude regio's rondhobbelen. Geniet er zelf ook wel van, en ja ben zo gek om hiervoor VIP te nemen. Slim van SSG en zelf ben ik ook wel blij dat ik nog een keer van deze mooie game kan genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom zeker weer even terug naar midden aarde. Wel spijtig om te lezen dat ze de lag nog niet opgelost hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 13:24
zolang ze e lag en de pakketloss niet oplossen kom ik niet meer terug. Wat een ergernis is dat zeg. De lore van dit spel is geweldig. Ik was ooit zelfs de eerste level 51 van nederland (volgens een site die er toen was dus geen idee of het klopt :-)) maar na de transfer van de servers was het snel over. zo jammer. Zonder Lag zou ik zo weer beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

tuinïnen schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:00:
Toch zijn de legendary servers best een succes te noemen. Iedereen die ik spreek is toch wel enthousiast erover en het heeft ook een leuke vibe met zoveel spelers in de oude regio's rondhobbelen. Geniet er zelf ook wel van, en ja ben zo gek om hiervoor VIP te nemen. Slim van SSG en zelf ben ik ook wel blij dat ik nog een keer van deze mooie game kan genieten.
Logisch dat iedereen die jij spreekt op de Legendary server het een succes vindt hè? Anders liepen ze daar niet (meer) rond 8)7

Nogmaals; ik ben blij als dit extra $$$ oplevert die weer in de verdere ontwikkeling gestoken kan worden. Maar het op deze manier splitsen van de toch al kleine(re) communities baal ik wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Na een drukke werkweek heb ik enkele avonden niet kunnen spelen en de gebieden waar ik nu in zit, zijn op de legendary server alweer een stuk minder druk. Het ziet er niet naar uit dat ik dat nog kan/wil dichtrijden. Voor GB zal ik wel weer te laat op lvl zijn. Kin organiseert nu runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Ligt het aan mij; of lijkt Skarháld in stijl nogal op de Sith/Imperial bouwstijl uit SWTOR?

Skarhald

Sith Citadel uit SWTOR

[ Voor 70% gewijzigd door Niekleair op 17-11-2018 18:31 ]

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de update niet voor elkaar. Heb het hele spel er al afgegooid en via Steam opnieuw gedownload.

An update error occurred:

HTTP 403 - Forbidden

Geen flauw idee wat het probleem is. Jammer.

Misschien iemand met hetzelfde probleem in het verleden hier?
Dit is het log;
2018.11.18 11:21:15[W] Data Center URL: QUrl( "http://moria.gls.lotro.com/GLS.DataCenterServer/Service.asmx" )

2018.11.18 11:21:28[W] PatchFlow::OnCheckDatFilesResult - failure! err: "HTTP 403 - Forbidden"
2018.11.18 11:21:28[C]
2018.11.18 11:21:28[C] PatchFlow::AdmitFailure
2018.11.18 11:21:28[C] PatchFlow::AdmitFailure [ "HTTP 403 - Forbidden" ]
2018.11.18 11:22:28[W] PatchFlow::OnDataCenterUpdated - InitPatchClient failure - strError: ""
2018.11.18 11:22:28[C]
2018.11.18 11:22:28[C] PatchFlow::AdmitFailure
2018.11.18 11:22:28[C] PatchFlow::AdmitFailure [ "" ]
2018.11.18 11:23:41[W] PatchFlow::OnCheckDatFilesResult - failure! err: "HTTP 403 - Forbidden"
2018.11.18 11:23:41[C]
2018.11.18 11:23:41[C] PatchFlow::AdmitFailure
2018.11.18 11:23:41[C] PatchFlow::AdmitFailure [ "HTTP 403 - Forbidden" ]
2018.11.18 11:24:41[W] PatchFlow::OnDataCenterUpdated - InitPatchClient failure - strError: ""
2018.11.18 11:24:41[C]
2018.11.18 11:24:41[C] PatchFlow::AdmitFailure
2018.11.18 11:24:41[C] PatchFlow::AdmitFailure [ "" ]
2018.11.18 11:25:28[W] Failed to delete registry key: LOTRO Launcher
2018.11.18 11:25:54[W] PatchFlow::OnCheckDatFilesResult - failure! err: "HTTP 403 - Forbidden"
2018.11.18 11:25:54[C]
2018.11.18 11:25:54[C] PatchFlow::AdmitFailure
2018.11.18 11:25:54[C] PatchFlow::AdmitFailure [ "HTTP 403 - Forbidden" ]

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2018 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Niet iets nieuws Thorgrem, op o.a. https://www.lotro.com/for...649094-Http-403-forbidden staan al heel wat potentiele oplossingen. Ik kan me herinneren (heb die error ook al eens gehad na een update) dat het een rechtenkwestie is waar windows een adres blokkeert. Verschillende lotro executables toestemming geven was bij mij de oplossing.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ben ik er toch weer ingetrapt en heb een kijkje genomen op zo'n nieuwe 'legendary server'. Lag is nog steeds hetzelfde, pvp is officieel nog niet in beeld 'maybe when the level cap narrows' m.a.w. voorlopig zeker niet en misschien wel helemaal niet.
Nadhin (slotted) armour is nu ook beschikbaar (na giga-grind) en volledig overpowered. Een Rift 'raid' doe je op je sloffen binnen twee uurtjes met 6 of minder (i.p.v. 12) man en daar heb je niet eens Nadhin of andere goede gear voor nodig.

Maar toch best leuk, een feest van herkenning.

Ook een feest van herkenning is de kwaliteit van technische staff daar als het over updates en verbeteringen aangaat (doorgaans 1 stap voorwaarts en 2 stappen terug). Maar SSG doet er een schepje bovenop.
6 maart zouden er verbeteringen aan de datacenter plaatsvinden wat maar liefst 22 uur zou duren, lees hieronder het relaas in de officiele tweets (van onder naar boven natuurlijk).

TL;DR: online gaan is inmiddels 6 keer uitgesteld en het heeft er alle schijn van dat het meer dan 3 dagen zal duren . . .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EWxo26VNv3rGl2b7eV6bTaaK/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FOMpdgq7rggknth3elGfuGc9/full.png

bron: https://twitter.com/lotro

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

botoo schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:49:

Ook een feest van herkenning is de kwaliteit van technische staff daar als het over updates en verbeteringen aangaat (doorgaans 1 stap voorwaarts en 2 stappen terug). Maar SSG doet er een schepje bovenop.
6 maart zouden er verbeteringen aan de datacenter plaatsvinden wat maar liefst 22 uur zou duren, lees hieronder het relaas in de officiele tweets (van onder naar boven natuurlijk).

TL;DR: online gaan is inmiddels 6 keer uitgesteld en het heeft er alle schijn van dat het meer dan 3 dagen zal duren . . .
Dat laatste is toch niets nieuws? Volgens mij was het bij het uitbrengen van Moria veel ellende en daarna ook ergens ooit een keer bij de migratie. Ik kijk nergens meer van op. :)

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
laatste update bevatte de 64 bits bèta cliënt. Helaas loopt die nog niet best. Vaak dat het spel crasht. toen op de 32 bit cliënt weer begonnen. Maar de Lag lijkt groter dan normaal. Ik was destijds gestopt omdat er zoveel lag was dat het spelplezier weg ging. Je merkt gewoon een groot verschil tussen het indrukken van een toets tot het daadwerkelijk uitvoeren van je actie.
Zo jammer want dit is het spel dat ik het meest gespeeld heb totdat de server slechter werden. Zelfs met de lag gaf het me weer een warm gevoel, maar ook weer de frustratie.

Ben benieuwd of de 64 bit cliënt er verbetering in gaat brengen in de toekomst. Op dit moment helaas alweer verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang er nog lag is speel ik het niet meer. Vooral met die bij de Rohan geïntroduceerde mounts is het gewoon niet te doen. Ontzettend zonde van zo'n mooi spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Gek dat de ervaringen met de 64bit client zo uiteenlopen... er zijn spelers die continue problemen hebben, crashen tijdens raids etc. maar zelf heb ik totaal nergens last van. Vorige week 2 avonden Anvil gedaan zonder een crash oid. Fast travels in/uit MT gaan nu ook zonder crashes; dat was met de 32bit client op mijn systeem praktisch onmogelijk en resulteerde altijd in een CTD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Voor mij ook continue crashes met 64bit, naar het schijnt heeft het te maken met het geluid, vziw heeft SSG zelf geadviseert om alle niet gebruikte audio uit te zetten maar ik kan dat niet zo snel terugvinden.

Als 64bit niet crashed is het inderdaad wat vloeiender en rapper maar de lag is ongewijzigd.

Ondanks de lag heb ik toch weer een warg (nu op Arkenstone) in een purple badge gehezen :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kJYkdG3I4z3QgkZKl9ukzNQf/full.png

[ Voor 7% gewijzigd door botoo op 05-09-2019 15:18 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 18:25

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik ben weer terug op de 32 bits client. Voor solo/landscape geen problemen met de 64 bits client. En dat is wat ik ook voornamelijk doe. Maar met mijn nieuwe Beorning onlangs GB gedaan op Ithil. En de eerste tier alleen al 4 crashes. Was ook een LM in de party die continu liep te crashen.

Later GB nog een keer gedaan met de 32 bits client en het liep weer als vanouds. Geen enkele crash. Alleen loopt Bree nu weer te haperen, wat met de 64 bits versie weer perfect liep.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiloutheBrave
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-08 19:25
Zitten hier nog mensen in de zelfde Kinship? (Bij voorkeur NL) En ook toevallig op Anor?
Ik ben op zoek naar een groepje om het questen wat aantrekkelijker en gezelliger te maken.

Ik zag dat "Het Legioen van Eriador" ten onder is... Jammer, goeie herinneringen eraan. Wie weet reboot ik het wel met andere vrijwillgers.

Ik hoor het wel. O+

• botoo
Anor en Ithil gaan naar lvl75, wederom geen woord over pvp.

We krijgen op de Legendary servers dus even een influx van spelers voor een paar weken en daarna kakt het weer in.

[edit]
64 bit lijkt een stuk beter te werken, grappig om te zien dat fps spiked tot 700 en instort naar minder dan 200 als je bv in 21th Hall staat, ga je dan ook nog eens bewegen dan zakt het flink verder maar alles bij elkaar beslist een verbetering tov de oude 32bit client.

[ Voor 44% gewijzigd door botoo op 05-09-2019 15:29 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
Het loopt storm hier :P
Anor zit alweer een paar weken op lvl-cap 85.

Aardige geste is wat er vandaag op de login stond:

An Important Announcement From Standing Stone Games, LLC.

'I wish it need not have happened in my time,' said Frodo.
'So do I,' said Gandalf, 'and so do all who live to see such times. But that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.'

Here at Standing Stone Games our goal is to bring joy to everyone through our games and we feel that is more important than ever. We are making all our adventures and stories open to everyone through April 30. In addition we will be running extra events for the games.

For Dungeons and Dragons Online:

All dungeons and raids, including those in expansion packs, are open to everyone through April 30.
The Buddy Bonus 5% XP will be active from March 20 through March 29. This will be in addition to the weekend events.
Mimic event will be active starting March 26 through April 6.
The anniversary event will be active starting March 26 through April 30.

For Lord of the Rings Online:

All quests, instances, and skirmishes, including those in expansion packs, are open to everyone through April 30.
The Curator will be returning starting March 26 through April 30.
There will be a 10% virtue XP boost starting on March 26 through April 6.
The Baggins' Birthday event will be available March 26 through April 6.

During this time we hope that everyone stays safe. Thank you.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel ik lifetime ben, misschien toch nog eens binnenspringen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:31
Lointje schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:23:
Hoewel ik lifetime ben, misschien toch nog eens binnenspringen :-)
Moet ik ook maar eens doen. Ook LT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niekleair
Het is lekker druk in Middle Earth; de actie is succesvol denk ik zo.

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Goed nieuws. Aanpassingen voor VIP en vooral zeer interessante actie voor niet-VIPS! Tot eind augustus toegang tot alle content.

https://www.lotro.com/en/friendsforever
We have seen our communities come together in recent months as we unlocked quest, raid, and adventure area content to all players, and we are excited to make some announcements today that you'll want to read.

We would like to thank you for supporting us! To begin with, you can continue to enjoy playing all quests, raids, and adventure areas for free through August 31st, 2020. We would also like to provide a way for you to move forward with your gaming when our event eventually comes to an end, so in the coming days we will be providing a Coupon Code that will let you acquire all currently-available quest packs permanently on your account(s)! However, you will need to act quickly, as this Coupon Code is available to redeem through August 31st, 2020.

Additionally, in the near future, we will be conducting a limited time sale on select Expansion quests in the LOTRO Store where you will be able to pick up the following items for only 99 points:

Expansion Quests: Mines of Moria
Expansion Quests: Siege of Mirkwood
Expansion Quests: Rise of Isengard
Expansion Quests: Riders of Rohan
Expansion Quests: Helm's Deep
Instance Cluster: Rise of Isengard
Instance Cluster: Riders of Rohan

We are also announcing an update to our VIP program! Soon, VIPs will get access to a vendor that will grant them the following benefits once per day: 48-hours of town services items, a buff that negates item wear, and a buff that provides rapid crafting.

VIPs do not need to do anything to get this update, as your VIP account(s) will automatically receive this benefit in a game update in the near future.

Please continue to enjoy our games, and we are happy to have you here.

Sincerely,

The teams at Standing Stone Games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niekleair
Ben benieuwd wat er van Wildwood gaat worden (het gebied ten noorden van Brandywood, west van Treslebridge en ten oosten van de Barandalf.

De laatste tijd kun je er lvl 50 creatures spotten en er nogal wat nieuwe landschapselementen toegevoegd.

Op sommige plekken lijkt het of je zo erin kunt lopen; maar helaas zitten er 'invisible walls'

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micca15
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-05 09:59
Ik ben nieuw op LOTRO. Is er nog een leuke kinship die ik kan joinen?
Mijn server is Evernight.

[ Voor 16% gewijzigd door micca15 op 08-06-2020 00:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:47
Tot 31 augustus kan je de coupon lotrofreequests om een lading quests gratis te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hurtebise
loki504 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 07:59:
Tot 31 augustus kan je de coupon lotrofreequests om een lading quests gratis te krijgen.
Jup via de ingame store > redeem code LOTROFREEQUESTS

Heel wat questpacks krijg je dan, maar niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
micca15 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 00:42:
Lijstje van eind december 2019. Ik speel zelf op Laurelin.
https://lotro-wiki.com/in...ial:Kinships_of_Evernight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-08 10:21
micca15 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 00:42:
Op evernight zit wel een grote Nederlandse kinship: Double Dutch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Je kunt nu tijdelijk alle(!) quest packs gratis unlocken met de coupon code: "LOTROFREEQUESTS".

https://www.reddit.com/r/..._between/?sort=confidence

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
@Tyrian Thx voor de update. Mooi actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Sinds een week vliegt de ene na de andere server er uit, komt terug online en klapt er weer uit. Op Landy, die als één van de weinigen met enige regelmaat up is, continue lag'spikes' die oplopen tot 30+ sec en packetloss van +80%. Volgens mij is deze chaos begonnen toen Bombadil (de tijdelijke z.g. pvp server) afgesloten werd.

TL:DR: onspeelbaar momenteel op de normale servers, Anor lijkt er tot nu toe minimaal last van te hebben ook al is ook daar geen chat mogelijk, niet in FS, Kinchat, world, en da's toch wel wat onhandig in een MMO als je totaal niet kan communiceren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:04
Het is drama inderdaad. Hopelijk fixen ze dit snel voor de halve playerbase een andere hobby heeft gevonden

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Alle servers zijn zojuist uitgezet. Weet iemand waarom de servers zo slecht werken sinds afgelopen weekend?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Tyrian schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 21:11:
Alle servers zijn zojuist uitgezet. Weet iemand waarom de servers zo slecht werken sinds afgelopen weekend?
Als je dat wist zo je ws een aardig salaris kunnen verdienen bij SSG, die weten het namelijk niet (of willen het niet vertellen).
Typerend was wel het 'server shutdown in 30 sec, log out in a safe place', lijkt wel panic button.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Servers zijn terug up, maar er gelden nog heel wat beperkingen qua chat e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tyrian schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 03:47:
Je kunt nu tijdelijk alle(!) quest packs gratis unlocken met de coupon code: "LOTROFREEQUESTS".

https://www.reddit.com/r/..._between/?sort=confidence
Thanks, ik ben VIP, maar van het weekend een account gemaakt voor mijn vriendin en even alle questpacks geclaimed. Kunnen we samen door midden aarde lopen O+
En ook mijn kameraad die vroeger betaalde en dan gebieden niet meer had toen hij free player werd, heeft er een heleboel kunnen claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essie689
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2022
Na een hele lange break vandaag dit spel ook maar weer eens opgepakt. Al mijn characters zijn helaas verdwenen (zijn die nog terug te krijgen als je 10 jaar terug ofzo bent gestopt?).

Mijn partner wil graag een hunter gaan spelen, zelf weet ik nog niet precies wat daar het beste bij past. (Ik gok ook een hunter, of misschien een captain of warden ofzo).

Ik ben benieuwd of het nog gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
@Essie689 VIP of F2P?
Als je VIP gaat (abbo) dan kan ik je Anor adviseren, momenteel meteen level-cap van 95 (itt de oude live servers die tot 130 gaan) maar op Anor is (nog?) geen pvp. F2P is niet mogelijk op Anor.

Bij een hunter past een andere hunter prima, je knalt er giga veel dps uit op die manier en slayer deeds doen gaat het snelst met een hunter. Zo duo ik momenteel School en Library (3-mans instance) challenge-mode op m'n sloffen met een andere hunter terwijl die andere hunter nog geen 95 is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essie689
botoo schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:21:
@Essie689 VIP of F2P?
Als je VIP gaat (abbo) dan kan ik je Anor adviseren, momenteel meteen level-cap van 95 (itt de oude live servers die tot 130 gaan) maar op Anor is (nog?) geen pvp. F2P is niet mogelijk op Anor.

Bij een hunter past een andere hunter prima, je knalt er giga veel dps uit op die manier en slayer deeds doen gaat het snelst met een hunter. Zo duo ik momenteel School en Library (3-mans instance) challenge-mode op m'n sloffen met een andere hunter terwijl die andere hunter nog geen 95 is.
Volgens mij zijn we automatisch VIP, omdat we bij de release die lifetime sub hebben gekocht. Ik heb ook iets van 55k coins klaar staan voor in de store hierdoor, dus we kunnen wel even vooruit.

Ik had alleen gelezen dat die VIP servers meer nadelen dan voordelen hadden? Wat zou een reden zijn om daar toch voor te gaan?

En hunter:hunter is een goede optie. Enige voordeel is dat als ik nu iets anders kies, we een tweede setje characters kunnen levelen waarbij ik de hunter speel en mijn partner iets anders, zodat we dan ook alle portals tot onze beschikking hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Essie689 op 10-08-2020 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Essie689 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 16:41:
Ik had alleen gelezen dat die VIP servers meer nadelen dan voordelen hadden? Wat zou een reden zijn om daar toch voor te gaan?
Minder F2P players en daarmee minder troll-accounts ('minder,' niet 'geen'). Voordeel voor jullie is dat niet alle actie op lvl130 speelt en je meer spelers ziet in de lagere gebieden.

Nadelen heb ik geen weet van behalve dat er geen pvp is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essie689
botoo schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 16:52:
[...]

Minder F2P players en daarmee minder troll-accounts ('minder,' niet 'geen'). Voordeel voor jullie is dat niet alle actie op lvl130 speelt en je meer spelers ziet in de lagere gebieden.

Nadelen heb ik geen weet van behalve dat er geen pvp is.
Maar als de lvl cap 95 is, missen we dan niet ook allemaal content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Essie689 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 16:55:
[...]

Maar als de lvl cap 95 is, missen we dan niet ook allemaal content?
Jazeker, maar dat komt er vanzelf als de volgende level stappen genomen worden.

Er is toch wel een potentieel nadeel aan de legendary servers, levelen gaat veel langzamer omdat er een xp-' vertraging' is ingebouwd zodat je niet van 0 naar 130 gaat in een paar dagen en je de tijd krijgt om wat meer van de game te genieten. Dat gezegd hebbende: toen onlangs cap van 85 naar 95 ging had ik twee toons op 95 in minder dan een week, maar dat is mijn persoonlijke afwijking, de meeste speler doen er een stuk langer over.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essie689
botoo schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 17:11:
[...]

Jazeker, maar dat komt er vanzelf als de volgende level stappen genomen worden.

Er is toch wel een potentieel nadeel aan de legendary servers, levelen gaat veel langzamer omdat er een xp-' vertraging' is ingebouwd zodat je niet van 0 naar 130 gaat in een paar dagen en je de tijd krijgt om wat meer van de game te genieten. Dat gezegd hebbende: toen onlangs cap van 85 naar 95 ging had ik twee toons op 95 in minder dan een week, maar dat is mijn persoonlijke afwijking, de meeste speler doen er een stuk langer over.
We hebben zelf tot moria heel fanatiek gespeeld, de expansion na moria nog heel even, maar iets beviel ons daar niet aan (geen idee meer wat), waardoor we vrij snel zijn gestopt. Snelheid van levelen maakt ons niet uit. We willen gewoon graag nog een keer de Lotro ervaring.

Hoelang gaat het nog duren voordat deze servers ook lvl130 zijn?

Nog een extra vraagje, ik heb vandaag heel veel content gratis kunnen claimen. Nu zie ik ook allemaal pakketten voor 99 in de aanbieding. Er staat alleen bij dat je het niet moet kopen als je het al hebt. Hoe kom ik er achter of ik ze al heb?

[ Voor 11% gewijzigd door Essie689 op 10-08-2020 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Zelf ben ik vrijwel gestopt met pve na lvl105 (ook al heb ik nog enkele 120+ her en der), hoe snel SSG naar 130 gaat op de legendary servers is koffiedik kijken maar verwacht elke volgende stap met 4-6 maanden.

Als je een pakket al heb dan zou het voor jou niet beschikbaar moeten zijn in de store, maar daar kan je niet blind op varen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Is het nog steeds zo erg met de server lag?
Ben daardoor tijd geleden al gestopt.

Daarvoor beste spel dat ik ooit heb gespeeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hurtebise
jaydenjarno schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 17:49:
Is het nog steeds zo erg met de server lag?
Ben daardoor tijd geleden al gestopt.

Daarvoor beste spel dat ik ooit heb gespeeld
Nog steeds zeer goed spel. Server zit hier doorgaans op 110 ms. Op dat vlak is er weinig veranderd. Dramatisch is het niet.
Ik zou zeggen: skip mounted combat want daar voel je de US-servers en de lag imo het hardst. Content is doorgaans goed te doen zonder deze feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
tot zover willen spelen. heb een oud account geprobeerd en wachtwoord resetten maar de mail komt nooit aan. zowel via chrome (wat een probleem kan geven las ik) als via Edge.

Een nieuw accoutn aangemaakt om in ieder geval de download te starten. krijg een ik een retour dat er geen authenticatie lukt. Zou te maken kunnen hebben met de login server. echter is de status daarvan goed. Ik denk dat het dus geen lotro meer gaat worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
@jaydenjarno
The LOTRO game worlds will be unavailable on Wednesday, August 19th from 6:00 AM - 1:00 PM Eastern (-4 GMT) to release Update 27.3 and perform some maintenance work
Reken +6 uur voor Ned tijd dus offline van 12:00 tot 19:00 (als het niet uitloopt). Dat er geen authenticatie lukt komt daar dus door. Vanavond (of later) nog ee nkeer proberen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
hier op Twitter zie je de meest ge-update informatie.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• botoo
Op dit moment zou ik lotro links laten liggen, er zijn zoveel problemen die SSG maar niet op lijkt te kunnnen lossen. 't Is volstrekt onspeelbaar nu.
Server Instability: Thursday, August 20th
Thu, 20 Aug 2020 16:35:04 +0000
The game worlds are experiencing periods of server instability due to external issues outside of our control. We are taking steps to mitigate these environmental and infrastructure challenges, and apologize for any issues you encounter.

Server Instability: Thursday, August 20th
Thu, 20 Aug 2020 16:34:17 +0000
The game worlds are experiencing periods of server instability due to external issues outside of our control. We are taking steps to mitigate these environmental and infrastructure challenges, and apologize for any issues you encounter.
En ja, dat staat er twee keer in één minuut. zelfs de post op je login scherm lijkt last te hebben van lag/loss/rollback/rubberbanding

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
eindelijk het spel weer kunnen installeren. alles start op. maar dan "searching for logon server" en dan doet die 20 keer. maar helaas vindt die niks en werkt het niet.

alsof ik het spel niet meer mag spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hurtebise
jaydenjarno schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:02:
eindelijk het spel weer kunnen installeren. alles start op. maar dan "searching for logon server" en dan doet die 20 keer. maar helaas vindt die niks en werkt het niet.

alsof ik het spel niet meer mag spelen
Wat zijn je proxy settings?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSfXA4dasq3Xuc4Zf_eRacs7TNU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/S2u7rgL1oTlUwoGPv0tad0EN.jpg?f=user_large

Probeer eens zonder proxy en eens met Use the system proxy settings?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Hoi iedereen,

Een beetje laat misschien, maar deze week heb ik LOTRO voor het eerst eens geprobeerd! Ik ben dus een gloedje nieuwe speler.

Ik ben een hele oldschool mmo speler, begonnen ooit met EQ1, toen Dark age of camelot, daarna Eve Online een tijdje gespeeld, maar dat was me te hardcore. Star Wars Galaxies een hele tijd gespeeld, een daarna niet echt meer MMO's gespeeld. Sinds een poosje had ik weer zin in een mmo maar waar te beginnen. Ik las veel goeds over LOTRO, vooral over de story telling, dus afgelopen weekend geïnstalleerd. En ik ben prettig verrast!

De graphics zijn misschien wat outdated maar dat boeit me niet eigenlijk. De sfeer en de muziek etc maken dat je je snel in de wereld waant. Ik heb voor een hobbit gekozen en de shire is fantastisch! Ben nu level 12.

Ik las her en der op Internet dat er momenteel problemen zijn met erg crappy servers, maar daar merk ik eigenlijk weinig van.Ik speel op Laurelin. Mocht iemand daar op zitten, neem gerust contact op (mijn naam daar is ook Rupus).

• jaydenjarno
het is gelukt ik zit erin. moet zeggen dat de sfeer weer fantastisch is. heb toen het spel net uit was veel gespeeld. Was de eerste level 51 van Nederland toen de eerste uitbreiding kwam.
Het gaat tot nu toe best goed zonder al te veel LAG. al ben ik wel wat te snel gegaan met de boeken. Nu alles oranje en rood dus toch maar even Bree in voor wat andere quests

• Hurtebise
Rupus schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:10:De graphics zijn misschien wat outdated maar dat boeit me niet eigenlijk. De sfeer en de muziek etc maken dat je je snel in de wereld waant. Ik heb voor een hobbit gekozen en de shire is fantastisch! Ben nu level 12.

Ik las her en der op Internet dat er momenteel problemen zijn met erg crappy servers, maar daar merk ik eigenlijk weinig van.Ik speel op Laurelin. Mocht iemand daar op zitten, neem gerust contact op (mijn naam daar is ook Rupus).
Leuk hè. Goede spellen blijven gewoon goed, hoe oud ze ook zijn. Als je de graphics settings volledig opengooit, wat prima gaat met een oude game op recente rigs, ziet het er best nog oké uit. Was er ook geen hi res gfx pack bij installatie?

Zal je eens opzoeken ingame. Zit ook op Laurelin.

Blijft ook voor mij één van de beste MMO op de markt, samen met EVE Online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hurtebise
jaydenjarno schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:37:
het is gelukt ik zit erin. moet zeggen dat de sfeer weer fantastisch is. heb toen het spel net uit was veel gespeeld. Was de eerste level 51 van Nederland toen de eerste uitbreiding kwam.
Het gaat tot nu toe best goed zonder al te veel LAG. al ben ik wel wat te snel gegaan met de boeken. Nu alles oranje en rood dus toch maar even Bree in voor wat andere quests
Op welke server zit je en welke char?

• jaydenjarno
Hurtebise schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:59:
[...]

Op welke server zit je en welke char?
Laurelin als een Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06
Hier het spel ook recentelijk weer geïnstalleerd, blijft toch een mooi spel. Ben mijn Champ weer aan het levellen. Zit nu op 106. Met de nieuwe levelcap ben ik volgens mij nog wel ff bezig. :P Zit trouwens op Laurelin ook.

Helaas vandaag weer login issues. Spelers uit vooral Europa lijken niet meer te kunnen inloggen. Hopelijk is het vanavond weer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Essie689 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 10:48:
Na een hele lange break vandaag dit spel ook maar weer eens opgepakt. Al mijn characters zijn helaas verdwenen (zijn die nog terug te krijgen als je 10 jaar terug ofzo bent gestopt?).
Normaal hou je die wel, maar er is ooit een migratie geweest, was het van codenames naar turbine of zo? Het is echt al lang geleden. En daar moest je wel effectief aangeven dat je wou migreren, anders was je alles kwijt.

Gisteren eindelijk op de laptop van de vriendin geinstalleerd, lotro adventure, here we come :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essie689
Lointje schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:31:
[...]

Normaal hou je die wel, maar er is ooit een migratie geweest, was het van codenames naar turbine of zo? Het is echt al lang geleden. En daar moest je wel effectief aangeven dat je wou migreren, anders was je alles kwijt.

Gisteren eindelijk op de laptop van de vriendin geinstalleerd, lotro adventure, here we come :-)
Ik had de migratie toen der tijd wel aangevraagd, maar nooit gecontroleerd, omdat ik op dat moment niet speelde.

Account is wel gemigreerd, maar mijn characters en lotro points niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
MADG0BLIN schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:28:
Helaas vandaag weer login issues. Spelers uit vooral Europa lijken niet meer te kunnen inloggen. Hopelijk is het vanavond weer opgelost.
Dit heb ik ook. Als ik echter mijn VPN aanslinger en met een US server verbind kan ik wel inloggen. Maar ja, ik zit op werk, dus kan vanavond toch pas weer spelen :)

Heb het wel echt naar mijn zin met deze game! Ben ondertussen level 21. Ben nu quests in Bree-land aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Onderhoud aan servers is altijd op woensdag tot 18 uur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
Nee het varieert, regulier onderhoud is meestal dinsdags 12:00-16:00/18:00. Updates meer op willekeurige dagen maar ook vaak dinsdags. (dan heb ik het niet over probleemsituaties, die kunnen nogal uitlopen)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Zijn er nog mensen die actief spelen? Speel zelf weer redelijk wat en heb net 130 aangetikt met mijn champ. Ben alleen op zoek naar een leuke kin, mijn huidige kin is zo goed als dood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-08 14:14
Ik ben ook wel benieuwd. Wordt dit spel nog veel gespeeld? Zijn er nog updates vanuit de ontwikkelaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik speel het nog steeds en ook weer meer sinds ik ESO heb verlaten, GW2 me niet bijzonder beviel, New World zwaar uitgesteld is en diverse standalone games me toch niet vast konden houden.

Ja er zijn nog steeds updates ook al zijn die wmb steeds meer van hetzelfde in een ander jasje.

Ik heb wel het idee dat de communitie steeds meer toxic aan het worden is, voor al in pvp (was altijd al toxic) en helemaal op Evernight waar dubbele fraids graag alle buffs pakken en vervolgens solo's zergen met behulp van veel F2P spies zodat creepside vooral maar geen outnumber buff kan krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OrScaz60mmqhd9p8o2I_G8hAjB0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qAB2Ukf5m9hOYw1Ak0JWiSXS.jpg?f=user_large

Ondertussen heb ik na de sluiting van Bombadil de characters die ik daar had naar Landroval gestuurd, Landy is een beetje RP, ook al merk je daar weinig van, en ik ben eindelijk weer eens begonnen om een character naar 130 te tillen, bij alles op andere servers ben ik bij level-cap 105 gestopt (ook al heb ik een enkele naar 120 door laten schieten).

Landy is niet toxic en heeft het ouderwetse communitie gevoel nog, waar spelers elkaar helpen en een gewone world-chat hebben. Pvp heb ik daar nog niet kunnen ontdekken dat schijnt uitsluitend op dinsdag en donderdag te zijn als het hier 03:00 is, da's voor mij wat te laat.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Wat betreft onderhoud aan de servers, dat lijkt een aanpassing te hebben gekregen:
Tue, 06 Oct 2020 22:57:11 +0000
The LOTRO game worlds will undergo a restart on most Wednesdays starting at 8:00 AM Eastern to promote the health of the game environment. This downtime usually lasts for approximately one hour.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:55
Oh wauw, LOTRO heb ik al heel lang niet meer gespeeld, maar herinner me dat het toch wel heel leuk was. Ik ga het weer eens installeren en kijken of het nog net zo leuk is als toen.

Waarschijnlijk met een nieuw karakter starten. Is het dan te doen om met F2P te beginnen en dan heel makkelijk overstappen naar VIP, mocht ik willen blijven hangen? Of zijn de servers daar te verschillend voor qua bevolking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
nee kan heel makkelijk. al zal je snel merken dat je toch richting VIP gaat willen. je merkt dat het een iets oudere MMO is, vooral in het begin, maar zet heel even door. De sfeer is onovertroffen. heel veel leuke dingen om te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:55
jaydenjarno schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:41:
nee kan heel makkelijk. al zal je snel merken dat je toch richting VIP gaat willen. je merkt dat het een iets oudere MMO is, vooral in het begin, maar zet heel even door. De sfeer is onovertroffen. heel veel leuke dingen om te doen.
Zo vaak speel ik geen MMO's en ik hoef ook niet per se de meest grafische spellen. Dus ik ga me laten verrassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Laatste tijd weer een hoop gespeeld en een leuke nieuwe kin gevonden, Heroes of Eriador.
Momenteel hebben ze en aantal goede aanbiedingen trouwens waaronder Valar packages. Dus als je nog wat lage alts hebt liggen die je snel wilt levelen. :P
Momenteel 75% korting.

Hier nog mensen die actief spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
Vorige week de titel 'Bane of Shadows' gehaald, dus ja, speel nog steeds actief.

Als de beloofde update voor creeps doorzet zoals het op Bullroarer is dan verwacht ik 24/7 GV camp door BA's met Defilers en voor de andere classes niets dan verveling.

Niet dat de creep-update niet heel erg nodig is maar het heeft zo lang geduurd dat het overgrote deel van de freeps niet weet wat pvp inhoud, die zijn veel te veel verwend en verweekt en zullen domweg afhaken als ze creeps niet meer met één of twee skills om kunnen leggen.

Dus na 1-2 weken GV camp zal de creep-buff wel weer teruggedraaid worden, hopelijk niet helemaal zodat we iig weer betere matpartijtjes krijgen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ik ben een aantal maanden geleden begonnen en speel nog altijd enkele avonden per week.
Heb een hobbit hunter van lvl 50 en een dwarf champion van lvl 80.
Ik vermaak me prima. Mijn dwarf zit ook in een RP kinship, erg leuk.

PVP heb ik nog niet echt aangeraakt. Ik wil eerst 1 character op lvl 130 hebben.
Ik speel best wel casual, ik lees graag de quests, zijn erg goed geschreven vind ik. Leuk ook dat sommige quests echt in een chain zitten en een groer verhaal vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 25-08 15:44
Een tijd geleden kon een hoop ''Quests packs'' gratis downloaden, dit heb ik dan ook gedaan. Maar kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen z'n quest pack en een expansion? Hoeveel expansions zijn er inmiddels en wanneer heb je deze nodig?

Ik wil namelijk deze week eens gaan kijken of LOTRO iets voor me is maar ben een beetje overweldigd door de hoeveelheid content...
Is er zoiets als een wiki?

Alvast bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door BenvandeKaart op 09-12-2020 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Wikipedia: The Lord of the Rings Online
of
https://lotro-wiki.com

Vziw zijn questpacks een onderdeel van een expansion, dus heb je een bepaalde expansion, nieuwe regio, dan zitten daar weer die questpacks in die je niet meer hoeft aan te schaffen als je die expansion al hebt. Heb je die expansion niet en wil je bv toch een raid uit die expansion spelen dan kan je daar soms een losse questpack voor kopen.

Lekker overzichtelijk is het niet.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenvandeKaart
Thanks voor je antwoord!

Nee inderdaad, ik kan volgens mij wel ff vooruit met die questpacks die ik toen heb aangeschaft.
Nog tips qua server/manier van spelen? Ga er helemaal blanco in namelijk..

[ Voor 10% gewijzigd door BenvandeKaart op 09-12-2020 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
Ik zou lekker de epic questline volgen en zolang als je in een omgeving zit waar je +/- 3 levels onder of boven zit de landscape quests meepakken. Quests van 5 levels hoger (rood) kan ook nog maar dat gaat veel langzamer en geeft geen evenredig hogere xp.

Afhankelijk op welke server je zit zal je behulpzame spelers tegenkomen of heel veel trolls en toxic., gewoon negeren.

Verder heb je verschillende EU en NA servers waarbij de drukst bevolkte momenten verschillen. EU aktief van 's middags tot middernacht (nederlandse tijd) en NA servers een uur of 6 later.

Landroval (NA) is een hele ontspannen en vaak behulpzame playerbase. Evernight (EU) en Arkenstone en Brandywine (NA) kunnen behoorlijk toxic zijn.

Geef maar een seintje als je een server gekozen hebt, misschien kan ik je een handje helpen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Vergeet Laurelin niet; een van oorsprong EU server met een solide playerbase die waarschijnlijk gemiddeld wat ouder is. PvMP is niet veel maar dat scheelt een hoop trollen en andere vervelende figuren ;)

Wel grappig overigens om na al die jaren nog steeds de usual suspects in deze thread te zien 8)

[ Voor 19% gewijzigd door TAA op 09-12-2020 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenvandeKaart
Ik denk dat de gemiddelde playerbase bij dit spelleke zoiezo wel wat ouder is... :P
Moet wel ff wennen aan de graphics =/

Ben vanavond begonnen met een Hobbit Hunter op de server Landroval. Alle hulp is welkom hoor haha.
Mijn ingame naam is: Benvandekaart.

Groetjess

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
Als hunter heb je voorlopig alleen een boog nodig om alles neer te maaien voordat het bij jou is. Ik zal je wat sturen vanaf een craft-alt.

Pooh, Landroval down en ik kom er net vandaan. Ik craft morgen wat voor je, maar hou er rekening mee dat er morgen een patch wordt uitgevoerd dus we kunnen 4+ uren niet spelen.

en pooh twee, Landy is weer up :)

[ Voor 44% gewijzigd door botoo op 09-12-2020 22:50 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
En drie: je hebt 3 bogen in je mailbox zodat je vanaf lvl 7 tot lvl 15 voort kan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• BenvandeKaart
botoo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:45:
Als hunter heb je voorlopig alleen een boog nodig om alles neer te maaien voordat het bij jou is. Ik zal je wat sturen vanaf een craft-alt.

Pooh, Landroval down en ik kom er net vandaan. Ik craft morgen wat voor je, maar hou er rekening mee dat er morgen een patch wordt uitgevoerd dus we kunnen 4+ uren niet spelen.

en pooh twee, Landy is weer up :)
Ah super zal straks eens kijken, bedankt!

https://nl.ign.com/the-lo...menvallen-met-de-amazon-t

Iemand van jullie dit meegekregen? Best bijzonder voor zo'n oude game...

• Red Griffin
BenvandeKaart schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:16:
[...]

Ah super zal straks eens kijken, bedankt!

https://nl.ign.com/the-lo...menvallen-met-de-amazon-t

Iemand van jullie dit meegekregen? Best bijzonder voor zo'n oude game...
Ja, interessant. Ik neem aan dat ze een nieuwe gfx engine gaan gebruiken.

Ik hoop alleen niet dat het basis data opslag systeem gaat veranderen, want die is inzichtelijk op dit moment. We zouden bepaalde nuttige spel informatie niet meer hebben als dit weer zou zijn afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben weer into lotro :-) had gespeeld tot lvl 85 met veel alts, dan paar jaar niets, even teruggekomen met MT en dan weer gestopt, nu mordor aan het doorspelen (en op laag level met de vriendin aan het questen die ik hierin heb geintroduceerd. Ik had een account gemaakt voor haar toen je al die quest packs gratis kon claimen).

Zit nu quasi door mordor, heb toch maar die XP stop even gekocht, ik ben al lvl 120 en er is nog wel wat lvl 115 content te gaan... Als lifetime zwem ik toch in lotro points, dus meteen nog die large crafting bag enzo gekocht ^^

Ik kan niet wachten voor de dwarf content die hierop volgt!

Die graphische update zou wel heel fijn zijn! Hopelijk is het gewoon een update van textures en dergelijke en wordt het geen cartoony versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
Okee, een dag te laat, maar ik zit hier 9 uur verder dan de meeste Tweakers (in de buurt van Vancouver).

In het kader van Koningsdag een filmpje geschoten.

Alle characters draaien vanaf een 'eigen' account (ik doe niet aan multiboxing), 2 van mijn vrouw, 2 van mij. 1 pc draait op Linux, ooit nog een weblog over geschreven.

[ Voor 3% gewijzigd door Niekleair op 28-04-2021 06:57 ]

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkmoon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 17:23
Ik speelde dit spel al die jaren terug toen het net uit gekomen was. Ik vond het wel leuk maar jammer genoeg nooit ver in geraakt wegens WoW dat toen nogal veel tijd opslorpte. Ik heb het onlangs opnieuw gestart maar ik voel me, zeker in het begin, wat verloren. Misschien toch wat meer tijd in stoppen zodat ik door de begin levels geraak. Wat is jullie gevoel? Welk level wil ik zeker bereiken om meer van het echte spel beginnen te zien? Tips om er door te sukkelen voor een newbie?
Pagina: 1 ... 21 ... 23 Laatste