ik zou zeggen speel tot je ergens level 22+ of zo bent, probeer verschillende classes uit hoe die bevallen. Zelf zit ik op de Evernight server, mocht je daar ook zijn, dan kan ik wel wat helpen.DDarkmoon schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:12:
Ik speelde dit spel al die jaren terug toen het net uit gekomen was. Ik vond het wel leuk maar jammer genoeg nooit ver in geraakt wegens WoW dat toen nogal veel tijd opslorpte. Ik heb het onlangs opnieuw gestart maar ik voel me, zeker in het begin, wat verloren. Misschien toch wat meer tijd in stoppen zodat ik door de begin levels geraak. Wat is jullie gevoel? Welk level wil ik zeker bereiken om meer van het echte spel beginnen te zien? Tips om er door te sukkelen voor een newbie?
Persoonlijk blijf ik het zeer boeiend vinden, hoe de lore van lord of the rings in het spel is omgezet. Grafisch niet top, maar de storylines zijn vaak zeer boeiend, de community is heel nice, dus nog steeds leuk om te spelen. En je hebt niet perse vip acces of zakken geld nodig om het te spelen, gratis kun je al dingen goed uitproberen.