Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Man, dit is toch wel te gek voor woorden. Waarom zouden ze servers wel splitsen dan? Intercontinentaal gaan ze bijna niet onder de 100ms geraken, punt.
Echt wel de EU-customers rollen. Zoek het dan eerst deftig uit vooraleer je communiceert en verwachtingen creëert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:32
https://www.lotro.com/for...ion&p=7513644#post7513644
Thanks everyone for your feedback, but due to the overwhelming amount of personal attacks in this thread we are closing it down.
Dus: wij liegen en komen onze beloftes sowieso niet na dus sluiten we de discussie waar onze klanten hun ongenoegen uitten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hoezo er zijn klachten? Ik zou zeggen: spam de community vol, ga lekker offtopic strijd voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 13:57

TAA

Liever IRC

We will have an official statement about the Amsterdam move in the next week or so. We are still gathering information and any official statements regarding EU have to be translated, so they go through more process.

For now, the current status is that all servers EU and US are being moved to NJ today in a more centralized location for all internet traffic and new hardware, so we hope all customers worldwide will see improvement. Beyond that is still TBD. That is all I will say on the subject for now.
[edit]
En Turbine heeft zichzelf weer eens overtroffen... de korte tijd dat de servers online waren waren ze volledig onspeelbaar. Hoge latency, veel packetloss en skill lag. Hoop dat ze het snel onder controle krijgen :(

[edit2]
Niet dus. Pappen en nathouden en vandaag een hotfix compilen, testen en deployen. Gaat weer een feestje worden...

[ Voor 25% gewijzigd door TAA op 12-01-2016 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Het is de zoveelste klap voor de EU community. Pings zijn weer structureel verhoogd. Van 100-110ms voor de move naar 130-140ms nu. Op zich niet echt veel. Maar het product dat ze afleveren gaat er na jaren van 'ontwikkeling' en 'optimalisatiekeuzes' op achteruit. Nou, dan ben je als bedrijf goed bezig.

Het is met Lotro een liefde-haat verhouding. Kan het niet opbrengen op uninstall te klikken. Een andere game was er allang afgeflikkerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Hurtebise op 13-01-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35
Redelijk goede latency hier, ~100ms, via KPN glasvezel. Traffic in de states gaat van New York naar Newark NJ (zonder gekke hops via de west coast) via Qwest, naar het schijnt een voormalige dochteronderneming van KPN.

http://lg.eurorings.net

Desondanks ook hier soms last van rubberbanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Het is inderdaad een dramatische overstap naar de nieuwe hardware in het nieuwe datacenter, ping is redelijk gelijk aan voorheen maar nu met meer loss. Ook hoor ik heel veel spelers klagen over plotselinge disconnects (heb ik zelf ook meerdere keren op een avond).

Gelukkig heeft het dev team nog wel kans gezien om de zo belangrijke dingen in te voeren in de update van gisteren. Stel je voor dat we geen emote panel zouden hebben . . .

E.e.a. is heel leuk verwoord in een interview met een dev. YouTube: Interview with a Turbine Developer Natuurlijk gechargeerd maar een aanrader om naar te kijken :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren dan ook maar gemigreerd en alle accounts eens afgegaan. Even proberen rondlopen maar het voelde zo log aan dat ik het al snel weer opgaf :-( Ik hoop toch ergens nog op die EU migratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115573

Ik houd nog steeds dit topic in de gaten en zat net te lezen over de problemen met de nieuwe servers. Het verbaast mij niets. Turbine weet op een of andere manier telkens dingen kapot te maken.

Dat er toch een nieuwe raid komt verbaast me wel. Had dat niet verwacht. Turbine van de laatste jaren kennende zal het niet veel bijzonders zijn ook al wordt het met veel bombarie wordt aangekondigd.

Zat laatst nog screenshots te bekijken van mijn tijd in het spel van nov-2007 t/m jun-2014. Goede herinneringen maar gelukkig gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:19

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
dus de servers staan nog steeds in the us?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ja, het nieuwe datacenter is nog steeds in US.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb afgelopen weekend voor 't eerst de 'nieuwe' 6-mans dome of stars gedaan en gelijk maar op T2 challenge, na jaren geen instances meer gespeeld te hebben.

Het kwam bij me over als appeltje-eitje, helemaal omdat ik vrij beperkt gegeared ben nog, met veel copy-paste mechanics en beroerd design omdat we volgens mij 80% van de adds probleemloos konden skippen...

Desondanks wel vermakelijk om weer eens een instance te doen en qua lag etc viel 't me ook erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Datacenter Status Update

Hi everyone.

With our datacenter transition still creating issues for many of you, I wanted to provide you with the latest update regarding the server stability issues.

While we have accomplished quite a bit we have much work to do to provide you with the service you deserve. When we moved our hardware from Boston to New Jersey, we not only upgraded our hardware, but we also had to move from an outdated Operating System to a new one. We also moved to a more modern set up of physical plus virtualized machines vs. just physical machines like we had before.

As with all software, there are a number of connection points to configure just right in a move as complicated as this and now that we are in the new location on the new hardware and OS we have found some issues in our configurations. We are working around the clock to address these issues as you have seen from the various down times you have experienced over the last couple weeks. Additionally we are working on code side fixes to correct the disconnections you are seeing which has to do with the servers smoothly transitioning your characters from one server to another. This transition time was affected by the OS and hardware upgrades.

Please note that some Internet Service Providers (ISPs) have not yet caught up with our new route. If you are seeing an increased ping time since the move, please submit a bug in game with the name of the ISP you are using. Putting in a ticket directly with your internet company telling them of the issue may help as well. We already have a couple tickets in with the main ISPs we have already identified with inefficient routes to our new home.

We did do extensive testing on the new datacenter, there are many things that did not come to light until we had the full live configuration online. We will continue working on this until the service is completely back online.

Once again we all thank you for your understanding and patience while we work through this.

Athena “Vyvyanne” Peters
Executive Producer, The Lord of the Rings Online™
Virtualized? Dus lekker samen met anderen op dezelfde hardware? Verder komt het hele verhaal nogal als flauwekul over alsof ze zelf geen idee hebben waar ze het over hebben.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Draaien alle serieuze omgevingen tegenwoordig niet vaak gevirtualiseerd? Iets met schaalbaarheid en redundancy... Hoe de setup er exact uit ziet weet ik natuurlijk ook niet maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat in deze nieuwe situatie er ineens allerlei rare effecten zijn bij inter-server communicatie die nodig is als je van de ene zone naar de andere hobbelt die toevallig door een andere server wordt afgehandeld oid.

• botoo
quote: Vyvyanne;7543809
Dear Players,
Now that we have been in the new datacenter in New Jersey on the new hardware for several weeks now, we have learned a lot about how our service works with domestic and international ISPs. Early efforts at tuning have been showing progress, leading to measurable improvement in latency for both US and EU players. Based on this early information we believe that players will be best served by us focusing on improvements to the new datacenter, rather than moving the EU servers to Amsterdam.

Going forward we’ll continue to work on with the technology team at our datacenter as well as key regional ISPs to improve the performance of LOTRO for all players worldwide. The next step of this process will have us on a new routing system in the next few weeks. This is expected to improve performance for players in much of the EU, and certain parts of North America as well.

For those players experiencing issues in PvMP we are adding in client side optimizations with Update 18 that we hope will lessen the strain on client and server alike when in battles with large groups. We are also looking into the cause of client crashes when traveling and changing instances. We will continue to optimize the configurations of our servers to improve service stability. These efforts will not be over night, but should improve the situation over time so that your play experience will be even better than it was prior to the move.

Once again we thank you for your patience and understanding while we work through this construction.
Thank you,
Athena “Vyvyanne” Peters”
Oftewel, we hebben jullie (weer) voorgelogen en dat geven we nu eens toe.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Amai dat klinkt eigenlijk alsof dat het momenteel totaal onstabiel is. :/ Ik heb vaak zin om terug te beginnen maar dan bedenk ik me weer hoe irritant het was op technisch vlak op het moment dat ik gestopt ben en dat klinkt nu nog niet beter.
Wel jammer dat ze toch maar weer besluiten dat europa niet belangrijk is en dat het net iets gemakkelijker is om hun met hogere ping en lag te laten spelen.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:52
Tsja, ik ben blij dat ik niet meer betaal. Ik log nog heel af en toe in, maar de afgelopen jaren hebben ze wat mij betreft niet heel veel goeds gedaan. Jammer, want ik vond het erg leuk om te spelen, maar sinds de move en overname is het niet veel beter geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Het afgelopen jaar zag er best positief uit. Tot MT. Performance werd een groot probleem en de move naar het nieuwe DC bracht niet aan performance winst wat de spelers verwachtten. Het doorzichtige akkefietje met de geplande move naar A'dam en de manier waarop het communicatief afgedaan werd was voor mij na bijna 9 jaar dan ook uiteindelijk de druppel. Voorlopig even geen lotro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Na alle negatieve berichten, hier toch een positieve.
Mijn broertje heeft besloten om ook te gaan spelen! *O*

Weet een van jullie of er ergens nog van die Starter Pack codes te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je die niet gewoon in de lotro store zelf vinden? Geen idee anders hoor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617015

Hallo Allen,

ik ben net nieuw bij LOTR online, ben een groot LOTR fanaat en heb in het verleden ook WoW gespeeld.
zag het spel (super laat zie ik haha) nog voorbij komen! en had er meteen zin in. Heb net het spel geinstalleerd en ga zo een eerste rondje doen! maak daar menneke aan op Laurienel o.i.d.

Nog adviezen voor servers? classes? etc?

Bedankt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 617015 op 21-03-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt helemaal af van je speelstijl natuurlijk. Ben je liever tank, healer, CC, ranged damage, melee damage, ... Gezien je al WoW hebt gespeeld kan je missch zeggen wat je daar het liefste speelde en dan gemakkelijk de link maken.
Voor servers, er zijn er een paar die vroeger tot de EU behoorde (lang geleden) dus daar zit meer volk op die op hetzelfde tijdstip als jou zal spelen, de andere hebben meer US volk en 's avonds zijn die leger.
Laurelin, evernight zijn twee "eu"-servers die me te binnen schieten.
Verder, ik heb het al lang niet meer gespeeld, maar het spel is niet al te moeilijk en zeker het levelen is tegenwoordig heel solo-gericht. Je zal dus ook niet superveel mensen vinden die willen groupen om te questen in het begin denk ik. (hangt er wat vanaf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Laurelin is in principe een roleplay server (ook al merk ik daar niets van), Evernight is de enige andere engelstalige EU server.

Aangezien Turbine inmiddels heeft aangegeven geen servers naar Europa te verplaatsen maakt het niet veel uit of je voor een Europese of Noord Amerikaanse server kiest. Drukte tijdens actieve uren is wel wat verschillend. Brandywine zou ik vermijden behalve als je de Russische taal machtig bent.

Wat classes betreft, maak er eentje en probeer dat wat, maar hou in gedachte dat een class tijdens levelen andere voorkeuren heeft dan op level-cap.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok thanks!!

Ben op laurelin begonnen, heb nu een lvl 9hunter, aangezien bij Wow dat me eerste char was dan ook hier maar haha! Bevalt nog prima, zie alleen het in Game koop menu vaak naar boven komen en een hoop dingen zijn nog in duidelijk. Maja was bij vanilla ook zo haha!!

Wellicht zie ik nog eens wat andere spelers, voelt momenteel beetje als solo RPG met een world chat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
vind het 1 van de beste spellen die ik heb gespeeld. Helaas was het onspeelbaar geworden door de lag die er was. Daarna ook nog eens dat je dingen kon kopen om beter te worden. (pay to win) dat vond ik zo jammer dat ik uiteindelijk gestopt ben. heb 3 max levels. De lore is geweldig en je ziet zoveel leuke dingen terug van de boeken dat dat zeker ook de moeite waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ook wel onder de indruk van de beetje storylinr die ze er in hebben. Zeg niet dat andere Games het niet hebben maar lotr trekt me dus deste leuker. Heb alleen Super veel vragen maar ga de meeste zelf wel even zoeken ben wel benieuwd. Zit er ook een soort wow like dungeon systeem in?
Vond het altijd leuk om met een groepje een dungeon in te kruipen vandaar!!
(Voornamelijk welk lvl. Hoe , en of het een groupfinder is of weer eindeloos chat spannen haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:31

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Er zijn dungeons, maar daar heb je inderdaad een groep voor nodig. daarom is aansluiten bij een kinship handig. ik weet niet hoe actief tegenwoordig kinships nog zijn. ik zit in een flink aantal, maar iks peel nog weinig. Zo af en toe bekruipt me de geest en speel ik opeens weer een tijd.
Een PUG kan meestal ook prima.en er is een groupfinder. Alleen zijn de meeste dungeons voor level 10+. De eersten zijn buiten Bree, tussen de grafheuvels.

Doe vooral rustig aan. Dit is geen spel voor power-level (vind ik) En vraag vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog 1 ding moet ik kwijt. Iemand in world chat nodigde nieuwe spelers uit voor hun kind/guild. Vervolgens laten ze me toe, sturen me een gift achtig iets. Port me naar een menneke waar ik op lvl 10 van deze mensen al goud krijg.om een Mount te kopen. Nog nooit zoiets meegemaakt. Is dit de hele.Community die zo behulpzaam is? Love IT!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-05 18:56
De community van LoTR is vrij goed ja. Veel highlevel spelers die je vaak vrijwillig helpen en advies geven. Jammer dat je niet op Evernight zit, dan had ik je zelf nog wat kunnen helpen ;-) Zie overigens de Lotro-Wiki voor veel informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit je daar in een NL.kindship? Kan nog wel bij je komen ik ben namelijk nog niet echt enthousiast over hunter. Wou er eens een dwerg Warrior ofzo tegen aan gooien en dat ervaren. Dus alsje het leuk vind kan ik bij je komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:31

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Warrior bestaat niet, dat wordt een Guardian of een Champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
is het nog steeds zo dat er zoveel lag is? lees het nog wel her en der

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
champion = melee dps (damage dealer), keuze voor overwegend single-target of aoe
guardian = tank, maar beslist goede dps en enorm taai

Lag is er nog steeds, en het wordt steeds erger. Zo nu en dan zo erg dat het totaal onspeelbaar is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
dan sla ik LOTRO toch nog weer over. heb het echt met veel plezier gespeeld, maar die lag was zo frustrerend. zeker met de Runekeeper. Elke keer een skill doen en soms echt een seconde later pas reactie. Haalde voor mij al het plezier weg. Heb toen heel kort WOW gespeeld. Beetje simpel ook maar vermakelijk. maar hoe de controls daar reageren is een schoolvoorbeeld van hoe het in LOTRO zou moeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-05 18:56
@ThaGamerdd Nee, ik zit daar niet in een kinship. Er zijn wel nederlandse kinships overigens op evernight, maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik zat nl voorheen op Withywindle, maar aangezien die server dicht ging moest ik verhuizen. Mocht je naar Evernight gaan, stuur me maar een berichtje. Mijn main is Inchillont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35
Update 18 is voorlopig uitgesteld van aanstaande maandag naar dinsdag, in verband met een ontdekte "high severity bug".

Update 18 covers de tocht van de Rohirrim naar Minas Tirith via Far Anorién. In Far Anorién is onder andere het Drúadan Forest: http://lotr.wikia.com/wiki/Dr%C3%BAadan_Forest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Zijn alle servers al al verplaatst/aangepast/gemerged enzo? er zou toch een grote verandering plaatsvinden? zo ja, is nu de lag ook weg? speelde dit spel altijd met veel plezier, maar was onspeelbaar geworden door de vele lag. Haalde het hele plezier weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Oeps dubbele post.

[ Voor 93% gewijzigd door Hurtebise op 17-06-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
jaydenjarno schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:33:
Zijn alle servers al al verplaatst/aangepast/gemerged enzo? er zou toch een grote verandering plaatsvinden? zo ja, is nu de lag ook weg? speelde dit spel altijd met veel plezier, maar was onspeelbaar geworden door de vele lag. Haalde het hele plezier weg.
Neuj, geen EU-verhuis so far. Wel naar andere datacenter in US met betere hardware. Ingame nog steeds 100-115ms. Onspeelbaar zou ik het niet noemen. Mounted combat blijft knap waardeloos door design en lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
dank je wel voor je antwoord. Ik geef het spel dan maar helemaal op. Licentie stopt in 2017 dus er zal niet veel meer gebeuren. En als de lag er nog is is de lol eraf. Speelde met een runekeeper en elke skill die ik gebruikte had gewoon een merkbare vertraging als ik die castte. Haalt het gevoel helemaal weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Jup, deels zelfde ervaring. Lag op self heals, skills en potions heeft mij al tig levens gekost.
Jij denkt dat het RIP is in 2017?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Ik denk dat het RIP is in 2017 helaas. Turbine heeft ook geldnood (las ik ergens weet helaas niet meer waar) en als ze er zo lang over doen om zaken aan te pakken beloofd dat niet veel goede. Helaas denk ik. Game waar ik de meeste plezier ooit aan heb gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

jaydenjarno schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:29:
Ik denk dat het RIP is in 2017 helaas. Turbine heeft ook geldnood (las ik ergens weet helaas niet meer waar) en als ze er zo lang over doen om zaken aan te pakken beloofd dat niet veel goede. Helaas denk ik. Game waar ik de meeste plezier ooit aan heb gehad
Idd.
Maar dan is het hopen dat het spel wordt vrijgegeven en er in Europa nog door een groep liefhebbers een server opgestart kan worden. En dan zonder al die betaal meuk. Ook al ben ik lifetime member, ik irriteerde me er de laatste keer erg aan.

Maar wel heel veel hele mooie herinneringen aan deze game die in de basis gewoon geweldig is. Prachtige uitgestrekte landschappen, levendige dorpjes en steden. Heerlijk als ik er aan terugdenk heb ik er gelijk weer zin in. :)

Toch maar weer eens aanslingeren en de updates binnenhalen. Wie weet gaan we het dit weekend dan nog weer eens proberen. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 17-06-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Zojuist weer even opgestart. Ben lvl 85 en toen ik het laatst speelde was dat de max....
Zie op de kaart dat er gigantisch veel gebieden zijn toegevoegd.
Merk ook dat er nog steeds lag is.... en met een warhorse bederft dat de beleving behoorlijk.

Zijn er al weer Europese servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Europese servers zijn afgeblazen, de nieuwe hardware is in gebruik genomen op hetzelfde moment als de veruizing naar een nieuw datacentrum en het resultaat is bedroevend. Lag is niet verbeterd (en dan heb ik het niet over de laggy warhorses).

Updates zijn er nog steeds maar heel erg gespeend op grind/grind/grind, de beloofde nieuwe raid in 2016 is er nog niet, de Big Battles zijn nog steeds op lvl100 gescaled en pvp armour is ook nog steeds lvl100.

In het kort de huidige status van lotro.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raid komt waarschijnlijk dinsdag, heeft 6 bosses, ben benieuwd hoe bug/ exploit vrij die zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raid-update is gisteren live gegaan, dus ik moet denk ik binnenkort maar eens op zoek naar een wat serieuzere raid-kin gaan. Spelen er nog tweakers op Evernight in een Nederlandstalige en/of Raid-kin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 09:29
Yup, ik zit in de NL kinship Double Dutch, erg actief, en we runnen elke dag wel instances

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Stilaan wordt deze aanvankelijk heerlijke MMO ook R.I.P. voor mij.
De vorige 100+ zone (Far Anórien) is veel te veel doelloos lopen imo, vrij lineaire paden, een waardeloze map. Dan nog een talent tree reset eroverheen bij de laatste patch, dan de gouwe ouwe lag erbij. En ik ben helemaal overtuigd om snel wat anders te gaan spelen/doen. Kan het niet meer opbrengen om mijn chars van 100+ naar cap te hijsen.
Jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door Hurtebise op 06-07-2016 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds rohan ook moeite om er nog in te komen. Heb me nog wel geamuseerd in isengard maar het is vooral de lag die zo tegensteekt. En dan elke keer weer die belofte dat ze het gaan fixen, dat we terug EU servers krijgen, ... maar daar komen ze dan steeds op terug. Ik heb nog redelijk wat te doen met mijn main, maar elke keer als ik het opstart, is het na 10 minuutjes weer uit.
Langs de andere kant, lifetimer dus op zich kan ik wel eender welk moment terugkomen als het weer opflakkert. Ik moet zeggen dat een nieuwe grote raid me ergens wel aanspreekt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
met name de grind valt mij erg tegen moet ik zeggen, vooral als je met alts speelt. Waar de LI grind vooral een drama is als je nog niet bij de lvl-cap zit, valt 't op lvl cap wel mee, maar essences en essence gear is flink grinden en hetzelfde geldt voor class trait punten, die vallen me ook erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Lointje en rik86, idd. Waar het verhaal aanvankelijk de drijvende kracht van de game was, vervalt het momenteel te veel in dat typische gear/stats-hamsteren, enkel te behalen door urenlang, doelloos hetzelfde te doen. Inruilen van weet ik veel wat ... Bandwerk in je vrijetijd. Enig.
Of is het een lekkere truuk om mensen aan te zetten tot het ophalen van één of andere versneller in de store, juist om de verveling tegen te gaan :)
Hoe meer je erover nadenkt, hoe dommer het wordt.
En dat is een systeem dat in menig MMO zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Warner Bros. PR has issued the following statement to Massively OP:

“Turbine is transitioning into a free-to-play, mobile development studio, and as a result we are eliminating some positions. The Lord of the Rings Online and Dungeons and Dragons online games will continue to operate as they do now. Re-focusing and reducing the studio size was a difficult decision for the company, and we are grateful to all of the Turbine staff for their considerable contributions.”
http://massivelyop.com/20...more-layoffs-for-turbine/

Nu ben ik van nature geen doemdenker maar dit klinkt mij toch wel heel erg als 'het einde is nabij'. De licentie loopt sowieso in 2017 af en of dat nog verlengd gaat worden is volledig onduidelijk.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115573

Het is alweer meer dan 2 jaar geleden sinds ik mijn LOTRO-account gesloten heb en ik zag dat er een nieuwe raid is.
Ik ben erg benieuwd of jullie het een leuke raid vinden en hoe deze raid zich verhoud tot de Rift en Dar Narbugud.

• Hurtebise
Zelf nog nt gedaan. Ben mijn main, guard nog naar 105 ah brengen. Ben er heel bijna. Zijn er ook gear of stats vereisten voor die raid? Is er ergens een goeie gids hoe je char te prepareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 09:29
Het is belangrijk om je mitigations op orde te hebben, beste kan je al gegeared zijn met de pellenor gear en T8 essences. Deze guide geeft je een idee waar je op moet letten:
http://dadislotroguides.com/spoiler-u18-mitigations/ ( deze guide geeft mitigations aan van voordat de raid uitkwam, ze moeten nu ietsjes hoger zijn dan in deze guide )
Morale zou ik minimaal op 25k proberen te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-05 19:47

Ridge

From the Bold & the Beauti

Recentelijk weer mijn account geactiveerd - had heimwee naar een classic oldschool mmo en bevalt me prima. gelijk maar even de quad bundle expansions gekocht :) ( server: Laurelin - Kinship: Alliance of the Sun).

[ Voor 13% gewijzigd door Ridge op 30-08-2016 14:15 ]

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:12
De ontwikkelaars van LOTRO en DDO hebben zich afgesplitst van Turbine en gaan verder onder de naam Standing Stone Games. Daybreak Games (bekend van o.a. EverQuest) zal de uitgever worden. Je abonnement (inclusief lifetime) zal gewoon behouden blijven, evenals je TP (die wel van naam zullen veranderen).

Aankondiging: https://www.lotro.com/for...e-new-Standing-Stone-team

FAQ: https://www.lotro.com/for...hread.php?&postid=7676706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik had het ook gelezen. Als ze woord houden, zou er voor de speler niets veranderen. Ze hebben gezegd gewoon verder te werken aan de games en de beloofde content. Ik ben benieuwd.
Zou Turbine dan vol de kaart van de mobile games trekken?

[ Voor 26% gewijzigd door Hurtebise op 20-12-2016 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk eerder dat WB Turbine ergens in de loop van komend jaar zal sluiten en dat ze op deze manier de schade beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-04 13:42
Turbine liep niet lekker de laatste jaren. Ik zie hun toekomst inderdaad niet bijzonder rooskleurig.

Voor de huidige spelers van LOTRO is dit waarschijnlijk goed nieuws. WB was wat mij betreft niet de beste baas, en je kon merken dat budget naar heel veel dingen ging bij Turbine, maar minder en minder naar LOTRO.

Nu LOTRO en DDO op eigen benen staan, zonder rijke moeder als backup/hebzuchtige moeder als bedreiding, ligt het voor de hand dat er meer toewijding naar LOTRO (en DDO) gaat, immers dit zijn de moneymakers, de bestaansredenen.

Leuk nieuws, maar ik ben allang naar het Westen gezeild als het op LOTRO aankomt.

Ik wacht op LOTRVR. LOTR maar dan volledig VR. Open world incl. housing, volledig speelbare evil factie. En 100% VR.

Het gaat gebeuren en er is geen IP dat er meer voor geschikt is dan LOTR. Alleen nog even Christopher Tolkien overhalen LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Daybreak is o.m. de uitgever die besloten heeft om EverQuest Next niet door te zetten, dat klinkt toch niet fijn, zo'n uitgever.

WB is imho een drama baas geweest voor Turbine en heeft Turbine ook een hoop dingen laten doen die beslist niet goed waren voor lotro, dus of we slechter af zijn met Daybreak staat nog te bezien. De verwachting is wel dat de store een nog opdringerige rol zal gaan spelen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al gelange tijd niet meer dit forum gevolgd. Ik ben tijdens de merge verhuisd naar Evernight en sindsdien is de kinship waar ik sinds beta in had gezeten ingestort. Eerlijk gezegd was dat al een tijdje aan de gang, maar de merge gaf de doodschop :(.
Anyhow ik heb inmiddels met mijn main een andere NL Kinship gejoined genaamd "Double Dutch". Tot dusver weer een lekker actieve en hulpzame kin 8).
Mijn main is dan ook alweer lekker op weg met de T8 essence (afgelopen festival heeft erg geholpen moet ik zeggen), ik moet alleen nog wat armour pieces (shoulders, head nog) en dan ben ik weer lekker bij.
Mijn burglar zijn mits zitten nu rond de 23k, in red line heb ik 28K moral en in geel 32 8).
Zijn er nog actieve burglars die dit topic volgen?

euh...ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
is de nieuwe PvP area al klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PvP als in Osgiliath?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Osgiliath is al een hele poos klaar, is 1-2 maanden druk bespeeld en vervolgens uitgekotst en niemand gaat daar nog (ervaring op 3 servers). Het enige waar Osgiliath voor gebruikt wordt is voor achteraf plekjes voor fightclubbers.

De map is best redelijk bruikbaar maar is uitgemond tot een aaneenschakeling van shuffles. Er zijn gelukkig geen outposts die onnodige buffs geven maar ook geen delfing buffs dus de kant die de buffs heeft blijft sowieso liever op de oude map actief.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
wow ok.. moet je nagaan.. Wist ik niet eens.. En is daar ook een sneltravel map voor ? ala ettenmoors

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
Er is een travelpoint achter de Tyrant in Grams en terug vanuit Osgiliath kan natuurlijk ook (en makkelijker met je normale maps).

Na 19.2 zijn de burgs en hunters FOTM dus zie je niet alleen bosjes hunters maar ook complete felloships met burgs, gisteren 11 burgs op een kluitje, daar kan je toch met je pet niet bij? Als er een class is die bij uitstek geschikt is om solo te spelen (of desnoods duo) dan is het wel burg, maar wat zie we? trosjes burgs die multiple CdG of CA doen en vervolgens hard wegrennen, als ze al niet gevlucht waren bij de eerste track :+ Wel goed voor burglar slayer deed, Tier3 burglar killer geeft 'Burglar Basher' titel, da's best een grappige :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
gisteren roch weer een dit spel opgestart. Even een hunter begonnen, maar het trekt wel weer. Spel blijft toch wel 1 van de beste in zijn soort. klein beetje LAG nog maar wel een stuk minder. Hoorde dat er allemaal veranderingen zouden komen. Nieuwe character modellen enzo. Ben wel benieuwd. Denk dat ik het gewoon weer even ga spelen voor de nostalgie en omdat ik er gewoon plezier van heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:41

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Jaren niet gespeeld. Destijds een lifetime sub genomen en dus toch 10 year veteran.
Mijn hoogste level karakter was 68. En omdat ik het spel helemaal verleerd ben, vanaf 0 begonnen met een Runekeeper op Evernight. Net level 15 aangetikt.

Toch wel weer relaxt om te spelen na een zeer lange pauze :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
SandsOfArrakis schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:21:
Jaren niet gespeeld. Destijds een lifetime sub genomen en dus toch 10 year veteran.
Mijn hoogste level karakter was 68. En omdat ik het spel helemaal verleerd ben, vanaf 0 begonnen met een Runekeeper op Evernight. Net level 15 aangetikt.

Toch wel weer relaxt om te spelen na een zeer lange pauze :)
Welcome back.
Hoe heet je RK daar? Lotro wordt nog beter als je coop in small fellowship speelt.

[ Voor 8% gewijzigd door Hurtebise op 25-04-2017 05:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
zelf nu mn hunter tot level 14 gedaan gisteren. Lijkt een stuk sneller te gaan dan dat ik me kan herinneren. Volg nu de boeken quests en loop redelijk gelijk met level. MOet nu richting tom bombadil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Levelen in Lotro is enorm veel makkelijker geworden en gaat idd een heel stuk sneller ook.

* botoo heeft z'n abo's opgezegd. Mijn interesse in pve grind heeft een dieptepunt bereikt en de packetloss die ik het laatste jaar ervaar maakt pvp vrijwel onmogelijk. Op een gegeven moment was er zelfs zo'n troll die middels een spy account moest zeggen dat ik toch eens mijn skills moest gaan gebruiken omdat hij anders misschien wel voor clubber uitgemaakt kon worden. Die opmerking was natuurlijk lullig bedoeld maar raakt wel de kern van de situatie, met mijn (R14) warg loop ik in melee zo constant achter dat mijn skills domweg niet afgaan omdat mijn tegenstander alweer verder is dan ik op mijn scherm zie.

Ik zal met MC's mijn creeps wel unlocken dan kan ik zo nu en dan nog eens kijken of het beter gaat maar ik ben bang dat mijn Lotro tijd wel een beetje afgelopen is. Toch jammer na 10 jaar.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Hurtebise schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 05:01:
[...]

Welcome back.
Hoe heet je RK daar? Lotro wordt nog beter als je coop in small fellowship speelt.
Mijn RK heet Aefinfiel Elenath :) Nu level 16. Ik doe het lekker rustig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
SandsOfArrakis schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:43:
[...]

Mijn RK heet Aefinfiel Elenath :) Nu level 16. Ik doe het lekker rustig aan :)
Net champ aangemaakt op Evernight: Fieberlai.
Zal je adden en contacten ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Dit is waar mijn packetloss vandaan komt, hebben jullie daar geen last van?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ds1ixOFR79MdxUsX7sEczCZ6/full.png

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

PL heb ik eigenlijk maar heel zelden. Latency is er in de loop der jaren niet beter op geworden. Van <20ms in Amsterdam (Codemasters) naar 110ms in de tijd van het Boston DC en nu zo'n 130ms naar North Jersey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zit zowat tussen 110 en 120ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zo gisteren lekker een dag vrij gehad en aangezien het ronduit slecht weer was maar lekker met LOTRO bezig geweest. Mijn RK is nu level 22 en druk bezig in Breeland. Hurtebise zijn karakter nog tegengekomen :)

Lekker aan het questen en wat deeds aan het doen voor de titels en virtues. Moet wel zeggen Fire RK is toch wel een grote BBQ. Mobs vallen bij bosjes neer. Maar Mending Verse dat ik eerst uit de healer line gehaald heb heeft toch wel een paar keer zijn werk gedaan :)

Van het weekend maar eens in Lone Lands gaan kijken als ik Breeland gehad heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hou je een beetje in man. Ben pas 14 en jij bent al 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Hurtebise schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:23:
Hou je een beetje in man. Ben pas 14 en jij bent al 25.
Tja gisteren gingen een aantal van mijn kin in de Barrows op stap om rep te grinden, ben ook mee geweest. Dan gaat levelen wel erg snel. Later 's avonds alle deeds in Ered Luin gedaan samen met een andere uit mijn kinship.

Ik moet zeggen zit in een fijne club :)

Vandaag maar verder met deeds in Breeland en questen in Lone Lands denk ik. Zien we dan wel weer verder.

[ Voor 11% gewijzigd door SandsOfArrakis op 30-04-2017 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-05 11:03

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Ik heb het ook weer een keer aangezwengeld vrijdag middag, maar het was onspeelbaar. ik heb een 110 mbit glasvezel internet verbinding en vind ik een ping van tegen de 120 echt te hoog.

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook nog eens ingelogd na heel lang. 17.000 turbine points (lifetime) :-D Heb maar meteen wat vault en bagspace gekocht. Binnenkort nog eens zien welke stat-tomes ik nog eventueel kan kopen die de moeite zijn.
Heb zelf niet echt gespeeld behalve wat vault en mailboxen. Ik heb er ergens wel weer zin in, maar die hoge ping staat mij ook niet aan. Zo jammer dat ze een tijdje terug die EU servers toch hebben afgeblazen. Ten tijde van codemasters in amsterdam was dat pas in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik blijf eht spel geweldig vinden, maar nu ik iets verder ben (pas in lone lands) merk ik dat de hoge ping toch wel weer vervelend begint te worden. had toevallig WOW een keer gestart (niet echt mijn spel) maar als ik zie hoe soepel het daar allemaal loopt en dan terug naar deze game is het schrikbarend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-05 15:01
Nog (nieuwe) spelers van rond de level 15 die samen wat willen questen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik ga er toch weer mee stoppen. Erg zonde, maar de lag is te groot. Zit een groot verschil tussen het drukken op een skill en het daadwerkelijk uitvoeren. Dit is frustrerend en haalt het spelplezier weg. ook kan ik alles wat oranje is "one shotten"en alles wat rood is met 2 shots. geen uitdaging. erg jammer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Van de ene kant snap ik het gedoe over de lag maar van de andere kant vind ik het een beetje gezeur. Je zit een MMORPG te spelen, geen competitive online shooter zoals bijv. Overwatch. Zeker als je dan ook nog aangeeft dat er geen uitdaging in zit moet 100-150ms lag geen enkel probleem zijn. Enige class waarbij ik er niet aan heb kunnen wennen is m'n warden.

Overigens, met je "one shotten" klink je als een typische hunter; je weet dat er een aantal induction skills zijn en dat dat dus geen lag is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
TAA schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:04:
Van de ene kant snap ik het gedoe over de lag maar van de andere kant vind ik het een beetje gezeur. Je zit een MMORPG te spelen, geen competitive online shooter zoals bijv. Overwatch. Zeker als je dan ook nog aangeeft dat er geen uitdaging in zit moet 100-150ms lag geen enkel probleem zijn. Enige class waarbij ik er niet aan heb kunnen wennen is m'n warden.

Overigens, met je "one shotten" klink je als een typische hunter; je weet dat er een aantal induction skills zijn en dat dat dus geen lag is? :P
Ik probeer mij er zo min mogelijk aan te storen, maar het is wel echt schijtirritant. Ben andere MMO's gewend(zoals ArcheAge met max 10ms ping), waarbij je dus intant cast. Het verschil met daar en hier is vrij groot, zeker omdat ik daar aan gewend ben en anderen vast ook. Ik gooi hierdoor ook regelmatig aanvallen in de verkeerde volgorde. Misschien even wennen, maar het is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
het gaat mij om het spelplezier. soms doe ik een skill en dan gebeurd er niks. en is de animatie ineens voorbij. ook dat tegenstanders ineens naast me staan en zo. Is niet de hele tijd, maar echt soepel gaat het allemaal niet. de FPS geeft wel tussen de 80 en 120 fps aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
jaydenjarno schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:24:
het gaat mij om het spelplezier. soms doe ik een skill en dan gebeurd er niks. en is de animatie ineens voorbij. ook dat tegenstanders ineens naast me staan en zo. Is niet de hele tijd, maar echt soepel gaat het allemaal niet. de FPS geeft wel tussen de 80 en 120 fps aan
Waar kun je precies je ping zien? Heb hier zelf nog niet naar gekeken namelijk, dat tegenstanders ineens naast mij staan heb ik dan persoonlijk nog niet gehad.

FPS heeft niets met je ping te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Tijgertje op 08-05-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
FPS heb ik erbij gezet om aan te gevend at het niet door de lage FPS kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Je kan je ping zien door connection status aan te vinken en met de muis er over te gaan.
(system/options/UI settings/Show Connection Status)
TAA schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:04:
Met zoveel lag als nu normaal is heb je toch echt een probleem als je interrupt skills wilt gebruiken en zoals je zelf ook al aangeeft is het bouwen van Gambits best wel lastig (en snel opbouwen volstrekt onmogelijk) als je niet weet of een skill wel of niet geactiveerd is.
Om maar niet te spreken van PVMP waar lag en packetloss een totale bederver van je spelplezier zijn.

Noem mij maar een zeur, maar na 10 jaar ben ik gestopt met betalen voor mijn sub(s), ik betaal er graag voor maar betalen om geïrriteerd te raken lijkt me geen goede reden.

[ Voor 78% gewijzigd door botoo op 08-05-2017 12:45 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
Noem mij maar een zeur, maar na 10 jaar ben ik gestopt met betalen voor mijn sub(s), ik betaal er graag voor maar betalen om geïrriteerd te raken lijkt me geen goede reden.
Nee hoor groot gelijk, bij het betalen van een maandelijkse sub (en eventuele extra betalingen) mag er wel op z'n minst verwacht worden dat het redelijk lagvrij gespeeld kan worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Tijgertje op 08-05-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Sinds een week of wat heb ik een aantal chars geparkeerd staan in Galtrev (aka Lagtrev) vanwege de nieuwe faction crafting. Het valt me op hoe soepel het spel tegenwoordig hier loopt. Naast allerlei beperkingen die gerelateerd zijn aan netwerktraffic en de keuze voor een centraal DC denk ik dat de leeftijd van de engine ook zijn tol begint te eisen (in combinatie met allerlei design keuzes zoals hoeveelheden textures, assets maar ook shared storage etc. etc.).

En lagvrij spelen zou ik ook graag terug willen; zo erg dat ik na het server transfer fiasco met Vyv bijna 6 maanden niet gespeeld heb. Uiteindelijk speel ik lotro echter nog steeds te graag ;) En mijn subs heb ik ooit in een ver verleden in 1x betaald :9

[ Voor 4% gewijzigd door TAA op 08-05-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Mordor Expansion prijzen zijn aangekondigd, wel een koopje zeg :P
Nog geen idee of en zo ja welke ik ga kopen, of dat ik wacht tot 't met punten te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Normaal koop ik altijd blind de duurste; al was het maar om de studio te supporten. Maar dit keer zijn ze zelfs voor mij te ver gegaan. Heb geen zin om te wachten tot de expansion met LP te koop is dus ga voor de goedkoopste versie dit keer. Zeker gezien het feit dat ik geen High Elf ga spelen. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ter info:
"Mordor expansion will be available for Store Points after Update 22 this winter. Point prices will be:
Base Edition (includes Mordor Region & Instances only): 2495 Points
High Elf: 1000 Points"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
zolang ze niets aan de LAG en latency issues doen mogen ze uitbrengen wat ze willen, maar zal ik het niet meer spelen. Ongelofelijk hoe slecht dat daar is. Haalt alle lol uit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Lointje schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:22:
Ter info:
"Mordor expansion will be available for Store Points after Update 22 this winter. Point prices will be:
Base Edition (includes Mordor Region & Instances only): 2495 Points
High Elf: 1000 Points"
Dit is toch vrij opmerkelijk in vergelijking met de prijzen voor de CE's. Dit is voor ongeveer 30 euro aan punten..

• botoo
Voor wie het pvp debacle gemist heeft, hier een screenie van een creep die, net als freeps, een 'aardige' buff heeft gekregen ;) '

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/j23qJqcYcPjPON9xxf8BgQyg/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 ... 20 ... 23 Laatste