Acties:
  • 0 Henk 'm!
Natuurlijk als iedereen niets doet in je fellowship krijgt niemand iets ;) Het is wel zo dat in een groep het veel sneller gaat omdat je gezamelijk meer damage doet.
Wat je ook kan doen is 1 iets kopen met echt geld om van free naar premium te gaan, dan is je gold limit voor altijd weg. Er zijn nog andere voordelen ook aan, maar die kan ik me niet zo goed herinneren, gezien mijn lifetime status. Dat kan je wel eens opzitten. Is je aantal characters limiet dan ook niet een stuk hoger etc?

Gebieden unlocken lijkt mij de basisprioriteit voor TP. Gold cap weg, evt extra char als je met meerdere wil spelen. En dan evt nog wat vault space uitbreiden. Sowieso geen accelerators, craft items, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:49
TP uitgeven:

1) Content
2) Content
3) Content

De rest (gold cap, AH slots, bags) kan je wellicht efficienter bereiken door 1 maand VIP te worden. Dan krijgen de karakters die je dan maakt een aardige hoop permanente perks en blijf je daarna premium. En een maandje VIP kost ordegrootte een tientje.

Als je echt 100% free wil blijven spelen, ga je je gold cap weg willen en AH slots willen, dat soort dingen. Maar content first. Dat merk je vanzelf vanaf level 30 of zo.

Maar wat Lointje zegt, geen accelerators, geen craft items, geen Legendary Item dingen, geen mithril coins, geen fast travel routes, niets wat je niet in essentie nodig hebt. En al zeker geen fluff zoals cosmetics en housing items - dat spreek voor zich.

[ Voor 21% gewijzigd door JurGor op 05-12-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 12:45
Ja het is erg voordelig om 1 maand VIP te worden door de permanente perks die je krijgt. Die permanente perks zijn al snel zo'n €20 per character aan dingen die je niet hoeft te kopen. Dus log je 9 characters en al je creeps dan ben je enorm goedkoop uit :)

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Kan je nu zonder HD doorlevellen? En bijvoorbeeld nog oude content doen? Wildermore edm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:42
Nee, volgens mij heb je HD nodig om verder te levellen. Oudere content als Wildermore zal je als free player ook moeten kopen.

Je kan natuurlijk ook even inloggen en zelf kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Kan je HD ook in US versie aankopen en dan je deel doen via $ > EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Laatst online: 11-09 14:14

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Volgens mij kun je doorlevellen. Je kunt je ook in HD voortbewegen. Je zult alleen geen quest enz. kunnen doen. net zoals het voorgaand was. Als free player kun je gewoon overal komen. Alleen niet questen of instances doen.

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Idd lvl cap lijkt opgeheven. Wat als ik VIP/lifetime ben die HD nog niet heeft aangeschaft? Zelfde dan? Geen quests? Lotro is ingewikkeld geworden door alles formules =)

Moet eens uitzoeken hoe ik in de nieuwe gebieden kom.

[ Voor 14% gewijzigd door Hurtebise op 06-12-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ok, wist niet dat zonder HD de level cap weg was. :) Goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 09:14
Hurtebise schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:59:
Idd lvl cap lijkt opgeheven. Wat als ik VIP/lifetime ben die HD nog niet heeft aangeschaft? Zelfde dan? Geen quests? Lotro is ingewikkeld geworden door alles formules =)

Moet eens uitzoeken hoe ik in de nieuwe gebieden kom.
Als je lifetime bent net als ik doen. Enkel TP uitgeven aan de uitbredingen. Dan kost het je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zit op 2000+ en deze kost 4000+. Aan 500 TP/maand, duurt het nog wel even =)
Heb in het verleden wat punten in traits gestoken, additional LI slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Hurtebise schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:45:
Kan je HD ook in US versie aankopen en dan je deel doen via $ > EUR
Ik heb mijn account ooit in US aangemaakt en betaal sindsdien altijd in $. Koers was toen al voordelig, nu nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Je kan dus naar de nieuwe zones gaan. Neem Snowbourn of Garsfeld en dan naar het westen lopen. Rivier over en je bent er. Je kan horse travel routes vrijspelen, maar krijgt in geen van de steden quests of quests givers te zien. De taskboards zijn wel actief. Je kan theoretisch gezien dus grinden en xp verzamelen.

Base edition kost 39.99 $, omgerekend 29.25 EUR. Oftewel 0.07 EUR / quest. Er worden namelijk 400 quests toegevoegd. Maak zelf je eigen afweging.

[ Voor 19% gewijzigd door Hurtebise op 06-12-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan inderdaad gewoon levelen. Ik heb heel wildermore nog gedaan. Ben nu lvl 88 en heb dan pas HD gekocht.
Dus je kan altijd wel via skirmishes en monsters doden omhoog gaan. Maar of je dat wil is een andere vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Dat wil je toch niet? Ik ben inmiddels L95 door Helm's Deep quests. Ik moet zeggen dat de verhaallijnen in Helm's Deep echt prima in elkaar zitten. Er zat voor mij zelfs een 'even slikken' momentje in, dat lukt niet zomaar. Hulde dus.

Maar juist het monsters doden is het aspect aan het spel dat totaal de mist in aan het gaan is. Mijn DPS is prima: het bevalt me dat combat sneller dan ooit gaat. Maar de uitdaging is helemaal weg. Als een quest in rode letters 'challenging' heet te zijn en je speelt 'm met twee vingers in de neus solo uit, dan is er iets mis. Landscape signature/elite mobs doen gewoon veel te weinig damage. Warbands schalen veel beter - die zijn dus wel aardig uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JurGor schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:40:
Maar juist het monsters doden is het aspect aan het spel dat totaal de mist in aan het gaan is. Mijn DPS is prima: het bevalt me dat combat sneller dan ooit gaat.
ja precies... ik heb dus de hele HD quest content met een lvl85SA dagger gedaan in de gele trainline (burglar) en dat ging al als een speer. Ik heb van het weekend een lvl95SA dagger gemaakt en niet eens de dps gemaxed en nu is het helemaal abnormaal.... ik hoef maar naar mobs te kijken en ze vallen al om. Hoe moet dat met een DPSclass danwel niet gaan?
JurGor schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:40:
Maar de uitdaging is helemaal weg. Als een quest in rode letters 'challenging' heet te zijn en je speelt 'm met twee vingers in de neus solo uit, dan is er iets mis. Landscape signature/elite mobs doen gewoon veel te weinig damage.
Inderdaad en dan is die ook nog als small fellowship gemarkt ook. Die trollen quest bijv: volgensmij moet je dat hele kampje pullen, wil je wat uitdaging hebben.

Nee ik heb het idee dat ze steeds meer en meer die americanen aan het pleasen zijn, want van uitdagingen moeten die het niet hebben (anders gaan ze nl lopen).

BTW van het weekend nog ff SG gedaan voor seals... ook een fluitje van een cent. Gorothul had niet eens kans om zijn LM's te voorschijn te toveren of hij lag al op zn bakkes.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Rfce schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:55:
ja precies... ik heb dus de hele HD quest content met een lvl85SA dagger gedaan in de gele trainline (burglar) en dat ging al als een speer. Ik heb van het weekend een lvl95SA dagger gemaakt en niet eens de dps gemaxed en nu is het helemaal abnormaal.... ik hoef maar naar mobs te kijken en ze vallen al om. Hoe moet dat met een DPSclass danwel niet gaan?
Nou, gewoon, je drukt op rend, gevolgd door raging blades en alle landscape mobs die om je heen stonden zijn dood. Eerst had ik nog een derde skill nodig, maar sinds mijn L95 SA sword en L95 offhand is mijn Champion de Wervelwind des Doods.
Inderdaad en dan is die ook nog als small fellowship gemarkt ook. Die trollen quest bijv: volgensmij moet je dat hele kampje pullen, wil je wat uitdaging hebben.

Nee ik heb het idee dat ze steeds meer en meer die americanen aan het pleasen zijn, want van uitdagingen moeten die het niet hebben (anders gaan ze nl lopen).

BTW van het weekend nog ff SG gedaan voor seals... ook een fluitje van een cent. Gorothul had niet eens kans om zijn LM's te voorschijn te toveren of hij lag al op zn bakkes.
Dat zou ik ook eens moeten proberen. Alleen ... wat is het punt? 8)7 Betere gear zodat ik voortaan kan one-shotten in plaats van - Eru behoede me - twee skills te moeten gebruiken? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Mogelijk interessante aanbieding voor degenen die nu nog F2P zijn: http://www.lotro.com/en/c...ays-free-vip-limited-time

Wat je schijnbaar kan doen is VIP worden, binnen de gratis tijd weer unsubben, dus uiteindelijk niets betalen. Maar wel daarna als premium speler kunnen profiteren van een aantal voordelen op je account die blijvend zijn.

De addertjes onder het gras zijn natuurlijk
1) mensen die vergeten binnen de gratis termijn te unsubben, die moeten toch gaan betalen
2) mensen die hun betalingsmethode ingeven en niet meer verwijderen, en dan wordt de drempel om van de in-game shop gebruik te maken wel een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Ja ik gebruik zelf 12 accounts en heb er vanochtend 5 VIP gemaakt (1 is al lifetime) en alle creeps aangemaakt + 5 char slots volgemaakt en allemaal ingelogd zodat ik al die voordelen heb op alle chars. :)

Gewoon meteen daarna geannuleerd en ik heb dus niks betaald :)

Alleen krijg ik bij mijn nieuwste 6 accounts de error dat ik moet terugkeren van paypal om het nogmaals te proberen... Maar dat lukt dus niet.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Wat doe je in hemelsnaam met 12 accounts :D Raid jij helemaal alleen of zo ^^
Of heb je het ultieme script geschreven om renown te farmen in de ettens door al je creeps in je freep te laten lopen.
Wel mooie tip JurGor! Zeker voor de echte F2Ps is dit een goede keuze om gratis van al die limieten af te geraken.

• DutchEZmoder
Ik gebruikte er eerst 6 om instances mee te doen enzo, maar nu ben ik fulltime creep aan het spelen. 6 BA's ftw :P
Sinds kort 6 nieuwe accounts gemaakt om binnenkort met 12 creeps te spelen, ik denk zelf gewoon 6 reavers en 6 ba's, of 12 reavers. :P Binnenkort omdat ik op het moment niet genoeg RAM heb om het mogelijk te maken, maar ik verwachtte eigenlijk gisteren al mijn nieuwe pc upgrades... Maar de postbode is niet geweest... Terwijl op de site staat dat die wel geweest is...

Ja het huilen op de forums en ingame is wel lachen met wat ik doe met 6 BA's. :P

YouTube: LotRO: How To: RP like a One-Shotter

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:26
Multi-boxen in Etten staat wmb wel bovenaan het lijstje van lameness in Lotro, het is niet meer dan domweg valsspelen en heeft totaal niets met player versus player te maken.

Op Eldar hebben we gelukkig geen multiboxers, op Brandywine wel en daar laten de creeps de multi-boxers ook gewoon afslachten door de freeps.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus je maakt een nieuwe account aan (free), logt in, kiest voor upgrade, en je pakt dan bijv. 14 day trial followed by Monthly renewal - 12.99€ ? De eerste optie? Vult betalings gegevens in.... je logt in, maar chars aan, logt uit en cancled de boel?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Rfce schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:09:
[...]

Dus je maakt een nieuwe account aan (free), logt in, kiest voor upgrade, en je pakt dan bijv. 14 day trial followed by Monthly renewal - 12.99€ ? De eerste optie? Vult betalings gegevens in.... je logt in, maar chars aan, logt uit en cancled de boel?
Da's het idee ja.

Turbine hoopt vervolgens dat jij niet cancelt, of dat vergeet. Of dat je de betalingsgegevens eindelijk lekker hebt ingevuld en TP gaat aanschaffen. Nu de drempel van het invoeren van gegevens weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:43

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb vanacht een mailtje gekregen van LOTRO dat als ik me nu aanmeld (omdat ik lang niet gespeeld heb) Ik een character krijg (geupdated wordt) naar level 50. Maar hoe zit dit nu precies? Heb ik dat character maar tot 19 december tot de actie loopt? Of blijft die level 50.

ow w8... Volgens mij kost die update naar een level 50 character 4995TP

[ Voor 12% gewijzigd door Oxigeon op 13-12-2013 11:40 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:22

Infinchible

Woef!

Oxigeon schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:38:
Ik heb vanacht een mailtje gekregen van LOTRO dat als ik me nu aanmeld (omdat ik lang niet gespeeld heb) Ik een character krijg (geupdated wordt) naar level 50. Maar hoe zit dit nu precies? Heb ik dat character maar tot 19 december tot de actie loopt? Of blijft die level 50.
Volgens mij moet je die Gift of the Valar kopen met TP, 4995 om precies te zijn. Dan krijg je een instant boost naar lvl 50 en wat bijbehorende spullen en een geit. :)

https://www.lotro.com/for...ign=emailnewsletter121313

[ Voor 17% gewijzigd door Infinchible op 13-12-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

echt slecht dat je gewoon 50 lvl kan kopen....

Ik moet zeggen, was beta voor HD toen niet zo enthousiast. Nu ik eenmaal aan het questen geslagen ben weer lotro verslaafd. Alleen van de big battles snap ik geen hout. Moet ik me even in verdiepen.

Wel jammer dat ze die FA relics niet aangepast hebben. Ik krijg nooit genoeg seals voor een symbol of the Elder king.

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zal het toch moeten aan gaan schaffen. Zit aan 2000+ TP, maar geen zin om nog 8 maanden te wachten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Quests in HD en landscape zijn imho zeker de moeite waard... De battles zijn wel leuk, zeker als je eenmaal rank 4 of 5 bent en écht het gevoel hebt dat je iets toevoegd. Het lootsysteem dat er aan gekoppeld is slaat de plank natuurlijk weer helemaal mis...

Wat ook gewoon uitermate jammer blijft is het enorme gemis aan nieuwe endgame content. En wat er dan schaalt naar lvl95 is vanwege de huidige onbalans in de classes vs content een complete walkover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

JurGor schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:26:
[...]

Da's het idee ja.

Turbine hoopt vervolgens dat jij niet cancelt, of dat vergeet. Of dat je de betalingsgegevens eindelijk lekker hebt ingevuld en TP gaat aanschaffen. Nu de drempel van het invoeren van gegevens weg is.
Of voor de aandeelhouders. Een heleboel mensen hebben waarschijnlijk hun abonnement gestopt nadat HD uitgekomen is en met deze actie hopen ze het aantal accounts met een recente 'startdate subscription' te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Heey Hallo, sinds kort maar weer begonnen met lotro maar loop tegen het volgende aan.
Mijn character freezed soms spontaan kan dan alles doen behalve vooruit lopen wel rond kijken daarna naar +- een minuut krijg ik een disconnnect.
Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen?
(heb hier met andere games geen last van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
sneakeye schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:24:
Heey Hallo, sinds kort maar weer begonnen met lotro maar loop tegen het volgende aan.
Mijn character freezed soms spontaan kan dan alles doen behalve vooruit lopen wel rond kijken daarna naar +- een minuut krijg ik een disconnnect.
Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen?
(heb hier met andere games geen last van)
Ja had ik ook weleens best lang geleden. Gebruik je toevallig een draadloze verbinding? Ik kreeg dat nogal vaak doordat ik een draadloze verbinding gebruikte.

Gisteren voor het eerst 12 reavers gebruikt in Ettens, kon nog best wat freeps afslachten maar tegen een wrd (OP dots) cpt (OP heals) en een hnt (met cpt shield) kan ik moeilijk op met allemaal 0 audacity en traits. 12 tegen 3-4 en ik kon bijna geen damage doen...

[ Voor 18% gewijzigd door DutchEZmoder op 14-12-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
wat is op dit moment een van de minst gespeelde ( en of meest nodige class)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Ik zou het je serieus niet kunnen zeggen. Group play is op de Sambrog runs na tamelijk dood. En voor Epic Battles is je class niet zo belangrijk als je rol. Je class doet er minder toe dan ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
hmm okee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over het algemeen zou je kunnen zeggen dat minstrel wel het meest gewild is. Uiteindelijk wil bijna iedereen een healer in zijn groep.
Minst gespeeld in het algemeen is waarschijnlijk warden en op de tweede plaats burglar (al is dat een gok). Deze zijn (of waren?) iets moeilijker onder de knie te krijgen. Als je ze kunt zijn het beide zeer goede classes.

Maar ik zou aanraden om iets te nemen wat je graag speelt. Speel je liever melee of ranged, tanky of damage, ... en aan de hand daarvan een keuze maken. Of een paar characters afgaan tot lvl 20 en dan kiezen (al heb je dan ook nog geen volledig overzicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:40
Of je wil van alles een beetje, dan kom je op een lore-master, die doet een beetje van healing, een ranged damage (spells) en kan ook klappen uitdelen (vooral later als je "sword- and - staff" hebt. Soort van Gandalf als je het me de film wil vergelijken.

Let wel: lore-master blinkt nergens in uit, maar debuffs kunnen soms verrekte handig zijn. Daarnaast kan je al vrij snel een spell doen waar (zolang het monster geen klappen vangt) je vijand bij freezed, zo krijg je er een paar. Maakt het solo spelen soms wel gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
Okee thanks allen, denk dat ik de loremaster eerst maar ga maxen zie ik daarna wel weer verder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Ik kan het mis hebben maar is bij pvp ook niet de lore master class degene die je als creep niet tegen wil komen. Ik als champ ben niet echt een pvp-er maar mijn kinleader als lore-master is echt ziek.

Ik hoop spoedig de etten te betreden met mijn 95 warden. kijken hoe die zich houd. Ik denk dat een captain ook niet veel aangemaakt word... volgens mij is die ook handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Gwatholthar schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:13:
Ik kan het mis hebben maar is bij pvp ook niet de lore master class degene die je als creep niet tegen wil komen. Ik als champ ben niet echt een pvp-er maar mijn kinleader als lore-master is echt ziek.

Ik hoop spoedig de etten te betreden met mijn 95 warden. kijken hoe die zich houd. Ik denk dat een captain ook niet veel aangemaakt word... volgens mij is die ook handig.
LM is super overpowered in ettens, defense als een tank, zooi self heals, cc, enorme AoE dps... Warden is ook super OP met nog hogere defenses en enorm hoge dots en AoE slow die je niet weg kan halen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Arghh, ik dus laatst een steely dawn starters bundle ontvangen bij een Humble Bundle, ik 'fanatiek' LOTRO spelen: heb ik op een of andere manier twee Turbine accounts weten te maken waarbij ik dus een flink aantal uren in het verkeerde account gezeten, zonder bonus Tubine Points. Dan maar opnieuw beginnen, kan ik meteen een keer met een met een ander type poppetje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
Hoi, ik heb een lvl 53 warden en voor de laatste patch had ik al problemen ermee dat ik gewoon niet snel genoeg mannetjes weet te doden maar het is nu helemaal treurig naar mijn idee.
Heeft iemand tips voor mij welke combinatie ik het snelste een gambit krijg die de dps eruit weet te vloeien?
Ik heb nu de 2e rode tree gekozen als traits met 27 points dat is ook het beste om snel te killen?
En wordt de warden na verloop van tijd ook nog beter? Want tot lvl 30 vond ik hem erg leuk maar nu blijft de warden erg achter bij mijn andere karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

ik bouw vaak op met:

Unerring Strike, icm met battle memory, kun je de aanval 2x achter elkaar doen. verder gebruik ik Wall of Steel en Boar's Rush. met boar's rush sla je ze knockout.

Houd ook rekening met bijvoorbeeld light damage deze is xtra sterk tegen:Trolls, Orcs, Goblins, the Unseen, and the Pale-folk (Men)

Voor een tank doet een warden veel damage hoor. een guardian doet veel minder damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Kate Piaz heeft een brief in LOTRO's forum laten posten:
https://www.lotro.com/for...ostid=7042572#post7042572

Ik denk dat het goed is om de druk van de jaarlijkse expansie eraf te halen en ik hoop dat dit tot veel verbeteringen leidt aan bestaande systemen. Want daar is nog een hoop aan te verbeteren. Er zitten teveel nog te ruwe diamanten in dit spel die best eens een goede poetsbeurt kunnen gebruiken. Een pas op de plaats kan precies zijn wat dit spel nodig heeft.

Waar zo'n brief dan weer geen inzicht in geeft is of dit nu eigenlijk niet gewoon een ordinaire budgetverlaging voor LOTRO inhoudt. Dus minder doen met minder mensen. En hoe gaat Turbine aan omzet komen in 2014, zonder de omzet van een expansie? De servers en lonen moeten wel betaald kunnen blijven worden.

De eerste helft van 2014 gaat een hoop zeggen. Zien we inderdaad een goede poetsbeurt door het spel gaan? Of zien we kleine stukjes content en vooral heel veel nieuwe dure items voor de LOTRO-store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Wat ik er uit opmaak is dat ze gefaald hebben in het uitbrengen van goede content en dat ze verwachten dat ze dat niet op orde gaan krijgen. Maw ze schakelen een tandje terug en gaan proberen oude fouten en slechte dingen te corrigeren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Hoi, ook maar weer eens opnieuw met LOTRO begonnen, vooral omdat ik het toch wel een van de mooiere MMO werelden vind. Ook, als ik dat vergelijk met andere f2p MMO's, verwonderd en verheugd het me steeds dat daar toch nog altijd zoveel volk rondloopt - zelfs in de beginnersgebieden :) Wel jammer dat mijn poppetjes van voorheen verdwenen zijn. Is dat gebruikelijk voor non-VIP ofzo? Ondertussen wel al een Champion, Hunter en Warden aangemaakt en zitten allemaal net boven lvl 25 te wedijveren :)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
ambi schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:45:
Hoi, ook maar weer eens opnieuw met LOTRO begonnen, vooral omdat ik het toch wel een van de mooiere MMO werelden vind. Ook, als ik dat vergelijk met andere f2p MMO's, verwonderd en verheugd het me steeds dat daar toch nog altijd zoveel volk rondloopt - zelfs in de beginnersgebieden :) Wel jammer dat mijn poppetjes van voorheen verdwenen zijn. Is dat gebruikelijk voor non-VIP ofzo? Ondertussen wel al een Champion, Hunter en Warden aangemaakt en zitten allemaal net boven lvl 25 te wedijveren :)
Waarschijnlijk ben je een andere server ingegaan... Chars worden niet gedelete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Behalve als je voorheen op Codemasters servers speelde en niet de overstap naar Turbine servers hebt meegemaakt, dan ben je alles kwijt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 09:14
botoo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:22:
Behalve als je voorheen op Codemasters servers speelde en niet de overstap naar Turbine servers hebt meegemaakt, dan ben je alles kwijt.
Dat is waar. Is toen groot aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Geweldig weer, kudde's macro exploiters in Ettenmoors. Niet alleen wargs maar ook hunters en burgs (en wie weet nog meer) kunnen tientallen skills middels een macro doen binnen 2 sec. resultaat is 100+ K damage.

Maar wee degenen die een exploiter named and shamed op het Turbine forum, infraction points zijn je deel :|

Wat een ongelovelijke berg met incapabele mensen werken er bij Turbine, niet alleen gebrekkige en buggy content, maar ook kortszichtige officials op hun forum.

Ik ga mijn subs stopzetten, sowieso tamelijk nutteloos aangezien je genoeg kan doen zonder sub.

Uitrollen en wachten op ESO

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ivm hun brief is het in theorie wel interessant. Het probleem dat we nu hebben is dat je nieuwe content hebt. Dit speel je op 2 dagen - 3 maanden uit, afhankelijk hoe hard je gaat. En dan komt er eigenlijk bijzonder weinig content langs waardoor je het spel laat liggen. Moest je weten dat er elke 3 maand een nieuwe regio uitkomt, al is die veel kleiner, dan voelt dat beter aan.
Twee opmerkingen heb ik er bij: mijn TP gaat wel enorm stijgen op die manier. Gezien ik er de laatste jaren elk jaar 4k-6k per expansion moest tegenaan gooien. Misschien gewoon de bags zo groot mogelijk maken :)
En ten tweede hoop ik dat ze wel het alternatief waarmaken. Geen jaarlijkse expansion en ook geen deftige content om de 3 maand gaat het spel wel helemaal laten doodbloeden. Als dit een verbloemde budgetcut is zoals hierboven ook al gevreesd, dan vrees ik dat het spel wel langzaam nog meer mensen gaat verliezen.

En wat ik graag wil zien is een xp-stop functie. Ik level samen met kameraad, maar een node minen geeft mij 120xp, een low ingot geeft er ook 120 etc. Ik zit al bijna een kwart level voor ondertussen door tussen onze gamesessies mijn metalsmith wat op te werken. De enige optie is 495tp betalen in de shop voor een xp stop... dat heb ik er nu ook niet voor over. Nu ja, nog 1 level en ik ben ook al weer 95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Ja hadden ze wel slim gedaan, of niet, mensen stoppen ook gewoon met spelen erdoor... Introduceren ze xp voor craften en dan meteen ook een xp stop in de store, terwijl dat net zo makkelijk gewoon in Options kon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchEZmoder schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:32:
Ja hadden ze wel slim gedaan, of niet, mensen stoppen ook gewoon met spelen erdoor... Introduceren ze xp voor craften en dan meteen ook een xp stop in de store, terwijl dat net zo makkelijk gewoon in Options kon staan.
$$$$$ what else.

Maar ik ben het met jullie eens.... het gaat nu echt berg afwaards :'(. De eerste weken waren er weer genoeg oude kinnies online, en dat is nu alweer ingekakt en vind je het gek ;( niet echt. Mijn main is op lvlcap en mn LM ook bijna, maar echt zin om mijn andere chars op te pakken heb ik niet.

Ik was met volle moed begonnen en de content was ook wel leuk om te spelen... maar ooow zo kort. De XP vliegt je om de oren.. je levelt als een gek, dit vind ik niet meer leuk. Er zijn warbands waar je 90K voor krijg, en die doe je solo.

Kortom: relatief weinig content/quests bij de expantion, lage moeilijkheidsgraad, geen end-game, bugs all over the place, cheaters/macro's, zelfde festivals, etc etc.... Waar zijn de tijdens van SoA, Moria?? Het wordt misschien wel tijd om te gaan kijken naar een andere game.

Gisteren uit verveling trouwens nog wat offmap geexplored (mag niet, weet ik, who cares).... en bij fangorn een aardige open area ontdekt... wel grappig dat er nog een flink bos achter ligt wat nog gesloten is... daarnaast zijn de views vanuit de bergen over Rohan natuurlijk erg mooi.... Ook grappig dat er een pas richting Ortanc is... Ik kon bijna Isengard bereiken vanuit Rohan. De toren en de ring waren in ieder geval zichtbaar, maar alles was afgeblokt met invissible walls.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Ik moet zeggen. Ben nog steeds druk bezig met HD (big battles) en het lukt nog steeds makkelijk 3-6-12 man te krijgen voor diverse instances.

Ik wist niet eens dat je offmap exploren kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja er zijn een aantal plaatsen waar je door wat behendig springen op rotsen wel van het gebied weggeraakt. Vroeger ook wel vaak gedaan, je had richting ered luin nog een mooi meertje liggen. En in de north downs kan je op die grote witte rots klimmen juist voor de weg naar DD.
Toen ze het illegaal verklaarden hebben ze wel een aantal gekende plaatsen geblokkeerd maar af en toe sluipt er wel een nieuwe in.

Gisteren ook nog eens gespeeld. We zijn gestopt toen we de stonedeans binnenreden. We komen er wel dus. Lvl 94 nu :-) Als mijn level-genoot nu eens wat meer game-dagen onderhandelt met zijn vriendin... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:06:
Ja er zijn een aantal plaatsen waar je door wat behendig springen op rotsen wel van het gebied weggeraakt. Vroeger ook wel vaak gedaan, je had richting ered luin nog een mooi meertje liggen. En in de north downs kan je op die grote witte rots klimmen juist voor de weg naar DD.
Er zijn er zoooveel meer :P. Zo kon ik voordat Forochel bijv life ging het gebied al bereiken en bekijken via Evendim. Datzelfde gold voor Enedwait. Redelijk recent kon ik zelfs Wildermore bereiken voordat het uit kwam (via great river).
Dit offmap ge-explore is ooit begonnen in 2007, toen iemand via de noordelijke kant van de lone-lands offmap was gegaan en richting north downs een Hobbit en een Squirrel gevonden had (dat was echt lachen).
Zo is er bijv. nog een campje met wat losse hobbit holes, links van de Shire, een begraafplaatsje echter de Old Forrest, etc etc etc. Sinds dat het meer bekend werd is Turbine de borders gaan afsluiten met onzichtbare muren, maar op sommige plekjes zitten daar dus nog steeds gaatjes in. Het mooie ervan is dat je p hoog gelegen plekken kunt komen die gewoonweg een erg mooi uitzicht geven.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja ik wist er ook een dozijn, maar nu volg of speel ik te weinig om te weten wat bestaat :) Dus ik nam gewoon de eerste twee die in mij opkwamen. Heb er ook nog wel een heleboel screenshots van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Kleine kanttekening over dat offmap exploren. Je kan je karakter daarmee onherstelbaar beschadigen, zo schijnt het. Kom je in een soort 'zwart gat' terecht waar je niet meer uitkomt. Dat is in elk geval de officiële waarschuwing van Turbine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou me straf lijken. Uiteindelijk zijn het enkel je locatiecoordinaten die fout zitten en dat heeft toch weinig impact op enige andere stat? (of hun db moet al vreemd ineen zitten).
Ik heb al vastgezeten door offmap ergens af te springen, doordat een katapult op mij spawnde in lorien (ik werd door de grond geduwd en begon te zweven). Eens ergens tussen twee rotsen gesukkelt. In moria hadden ze ooit een gat gemaakt waar je in kon vallen en vastzitten (je kon ook niet sterven eens beneden). Met een eenvoudige /stuck geraak je er ook wel uit. En als je niet gelijk een dolle beweegt of zweeft via captain/horn/acorn summon.

Maar toch bedankt voor de waarschuwing, better to be safe denk ik dan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Ben zelf ook vaak genoeg off-map gegaan. Vroeger kon je nog naar het dorpje toe dat speciaal gemaakt was voor de E3 om het spel te promoten. Nu is dat helemaal afgeschermd door onzichtbare muren. Slechts 2 of 3 keer ben ik eens door de map geflikkerd maar dat was nooit off-map. Als je dan ver genoeg door de wereld zakt wordt je vanzelf naar je racial map geteleport.

Toen ik vorig jaar voor het laatst off-map wou gaan kreeg ik een waarschuwing van ga terug anders wordt je weg geteleporteerd, 2 seconden later ben ik weer in Falathorn. Ik zou me niet zo veel zorgen over beschadigde chars maken, is gewoon bangmakerij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Iemand trouwens nog interesse in een lifetime account met alle pre-orders behalve HD en genoeg TP om HD via de store te kopen? Ook zo'n 6k gold op m'n main nadat ik gisteren aan 20 mensen 100g heb weggegeven :P
10 char slots, lvl85 main hnt en redelijk hoge rank op creeps (tot rank 8 ) en hnt is bijna rank 11.

Of mag dat niet op de forums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt er vanaf of je verkoopt of weggeeft denk ik :)

Ik vrees wel een beetje voor de toekomst van lotro... heb mn burglar wel naar lvl95 gehaald en een 2nd ager gecraft maar dat ding nog niet eens gemaxxed en heb zelfs dit jaar nog niet eens ingelogd :P

De big battles die ik moest doen voor mn boekquest vond ik irritant ipv leuk om te doen. Als fan van traditionele raids is dit gewoon niet mijn ding. Reden dat veel kinnies nog spelen is volgens mij puur en alleen PvP. Ik zal mn account altijd wel houden denk ik puur voor de nostalgische waarde en het ongelooflijk aantal uur dat ik me met lotro heb vermaakt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou het ook niet wegdoen. Ik heb 9 maanden geen lotro gespeeld, maar dankzij lifetime kan je gewoon terug inloggen achteraf, heb je genoeg TP voor expansions en andere gebieden zijn gratis. Genieten van de scenery en grootste deel van het verhaal op je main en dan zie je nog of je wilt end-game/alten/... Anders laat je het weer liggen tot het volgende gebied uitkomt.
Soms heb ik echt geen zin in lotro, maar een paar maand later dan weer wel. Al is het maar om bij te praten met sommige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Mja zo dacht ik eerst ook, maar heb al ongeveer 2 maanden niet serieus ingelogd, 1 of 2 keer eventjes om gewoon even te kijken of er iets nieuws is en geld weg te geven :P

Heb zelfs HD niet gekocht en geen behoefte aan, maar heb dus wel genoeg TP om die te kopen, precies 1 TP meer ofzo hehe.

Contact houd ik via onze tribe forums :) Zo'n beetje de hele tribe speelt niet meer maar chat nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Gewoon lekker aanhouden als je lifer bent. Neem gerust een break, maar zorg ervoor dat je account er nog staat als je terugkomt. Vergeet ook je upkeep op je huizen niet (als je die hebt). Je zou zomaar weer terug willen keren. Je kan niet in de toekomst kijken...

Of je je account hier mag verkopen geen idee, maar het mag niet van Turbine. Maar dat weet je zelf ook wel.

Nog een tip voor degenen die LOTRO op redelijk deftige settings kunnen draaien:
https://www.lotro.com/for...-sunsets-and-lush-foliage

Probeer de mod SweetFX eens. Het is wat ingewikkeld (je moet in elk geval AA in LOTRO uitzetten), maar het komt eropneer dat de textures scherper worden gemaakt en de kleuren en belichting (pseudo HDR) levendiger. Het maakt bij mij een wereld van verschil!

Voorbeeld voor en na:
Afbeeldingslocatie: http://www.users.on.net/~Awen/textures.gif

De mod heeft zeer uitgebreide settings. Zelf heb ik het dusdanig voor elkaar dat ik de scherpte van textures en levendigheid van kleuren heb, zonder oververzadigde look. Erg fijn.

[ Voor 49% gewijzigd door JurGor op 14-01-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Ik ben al een tijdje opzoek naar een alternatief voor wow.
Heb er nu heel veel geprobeerd, Tera, Rift, Neverwinter, Dungeons and dragons online, Aion, GW2, Secret world, Raiderz, C9..
Geen van alle kon mij boeien of draaide niet helemaal lekker op mijn systeem (heb een goed systeem)
Nu vandaag voor het eerst LOTRO gedownload.... mijn eerste gedachte was "waarom heb ik deze niet veel
eerder geprobeerd??" De game ziet er erg goed uit, zo niet de beste kwa f2p die ik ben tegen gekomen tot nu toe en draait als een zonnetje.
Nu is mijn vraag eigenlijk, wie kan mij kort samengevat de dingen die ik wel en niet kan doen als Free player ? Waar loop ik bijvoorbeeld tegen aan naarmate ik dik in de game zit na een tijdje, ontkom ik niet aan betalen of betaal je enkel voor extra's zoals slots etc?
Dus voordat ik me ga storten (wat een beetje laat is haha) in dit spel vraag ik jullie hoe en wat ..
groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Bontes schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:10:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een alternatief voor wow.
Heb er nu heel veel geprobeerd, Tera, Rift, Neverwinter, Dungeons and dragons online, Aion, GW2, Secret world, Raiderz, C9..
Geen van alle kon mij boeien of draaide niet helemaal lekker op mijn systeem (heb een goed systeem)
Nu vandaag voor het eerst LOTRO gedownload.... mijn eerste gedachte was "waarom heb ik deze niet veel
eerder geprobeerd??" De game ziet er erg goed uit, zo niet de beste kwa f2p die ik ben tegen gekomen tot nu toe en draait als een zonnetje.
Nu is mijn vraag eigenlijk, wie kan mij kort samengevat de dingen die ik wel en niet kan doen als Free player ? Waar loop ik bijvoorbeeld tegen aan naarmate ik dik in de game zit na een tijdje, ontkom ik niet aan betalen of betaal je enkel voor extra's zoals slots etc?
Dus voordat ik me ga storten (wat een beetje laat is haha) in dit spel vraag ik jullie hoe en wat ..
groetjes
Als free player kan je tot zo'n lvl25-28 levelen, daarna moet je of veel deeds doen voor TP waarmee je een nieuw gebied kan kopen. Of geld uitgeven voor een nieuw gebied. Of nog beter 1 maand VIP kopen zodat je alle regio's unlocked en tot ongeveer lvl50 kan levelen. Ook unlock je alle virtues/gold cap/swift travels en riding skill quest die je ook blijft houden nadat VIP voorbij is. Na die maand krijg je nog eens 500 TP waarmee je bijv. 1 gebied kan unlocken, waardoor je niet nog een keer VIP hoeft te kopen als je dat gebied wilt spelen.

Mijn advies is gewoon niks uitgeven tot zo'n lvl25-28 (als je geen quests meer hebt) en daarna 1 maand VIP te nemen. Dat is meestal genoeg om tot lvl50 te komen. En dan moet je de Moria expansion kopen om verder te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
Hartstikke bedankt ! Ik ga er in ieder geval lekker mee aan de gang dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Bontes schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:08:
Hartstikke bedankt ! Ik ga er in ieder geval lekker mee aan de gang dan.
Succes! Welke server heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
Ik heb de server snowboarn gekozen, is er een gezelligere met nederlanders?
Verder moet ik zeggen dat ik wel wat gemist heb al die tijd, wat een toffe game en lekker sfeertje.
Ben groot fan van die films, maar ja was bijna 8 jaar in de greep van wow... daar ben ik nu precies een jaar
helemaal mee gekapt. Alleen begon het mmo genre erg te missen, vandaar mijn jacht op een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowbourn is altijd een van de drukkere servers geweest dus goede keuze wat dat betreft. Ik zit er zelf ook al speel ik op dit moment nauwelijks. Lotro is absoluut een mooi spel en heeft me jarenlang praktisch dagelijks bezig gehouden maar op dit moment zal het vooral beginnende spelers en PvPers aantrekken omdat fans van traditioneel raiden (zoals ik) niet meer krijgen wat we willen en de geschaalde raids al te vaak gedaan zijn. Als nieuwe speler is er zo ontzettend veel te ontdekken en te doen dat je er makkelijk een hele lange tijd mee zoet kunt zijn. Mocht je wat nodig hebben roep hier maar even!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Ik zit op Laurelin en dat was ook 1 van de drukste servers, maar PvMP is volgens mij helemaal dood, net als raiden natuurlijk omdat die er eigenlijk niet meer zijn.

Denk dat enkel RP'ers en mensen die het verhaal willen volgen nog blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Nou op Dwarrowdelf is al maanden niets meer te beleven in de Moors. Verder eigenlijk nog best druk op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
Als je een sturdy steel key koopt voor 100 Turbine points in de ingame store en bij coupon code LOCK6 invult dan krijg je hem gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren eindelijk lvl 95 aangetikt. Meteen ook mijn craft gemastered dus ik kan nu goede armour maken. Eén probleem, je hebt van die emerald shards nodig. Op AH kosten ze nog 100g per stuk, zogezegd droppen ze ook van nodes maar ik ben er nog geen enkele tegengekomen op toch wel al een heel pak nodes. Zeker in vergelijking met vorige tiers vallen ze nu toch een stuk minder frequent (of niet voor mij)... Ze zijn ook te barteren in helms deep maar zover zit ik nog niet :-( Dus ik twijfel nu wat ik zou doen, gewoon een avond of twee minen gelijk een gek en hopen dat ik er toch al een paar heb. Dan overige ore sellen en daarmee de rest kopen of zo (hoewel ore ook maar voor 5g per stack gaat)...

Of krijg je er nog wat via quest rewards ook? Misschien moet ik mijn questing partner gewoon dumpen ^^ Hij vindt er zo weinig uitdaging aan en heeft weinig zin in lotro op zijn zeldzame game-dagen. En ergens heeft hij wel gelijk qua uitdaging. We lopen nog rond met lvl 75 2nd agers en we hakken er nu al door gelijk boter. Als je dan weet dat een lvl 95 3rd ager eigenlijk al meer damage doet zonder 1 punt te steken in je LI wat moet dat wel niet worden met zo'n geupgrade wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Mijn L95 main staat stof te verzamelen. Emerald shards droppen heel weinig uit nodes. Ik heb tijdens HD questen iedere node gepakt die ik pakken kon, en einde verhaal is 2 shards uit nodes en 5 of 6 uit barteren. Motivatie is er bij mij aardig uit.

Ik ben een altje aan het levellen, maar daar loop ik nu ook tegen de limiet aan dat ik wel heel rap heel sterk word en dus overal doorheen kan facerollen. Verveling begint toe te slaan.

Mijn L95 is trouwens laatst wel ge one-shot door een L57 mob. Echt een huh?!? moment. Nog een keer geprobeerd, zelfde resultaat (ezels, stenen, bonk). Toch maar eens gekeken wat er aan de hand was: 200% reflect damage op die mob. Dus had ik eigenlijk mezelf ge one-shot 8)7

Ik wil nog wel eens de Moors in, als patch 12.2 erdoor is (die maakt hopelijk een einde aan macro-exploits).

Maar waar ik keihard tegenaan loop is dat ik a) heel veel tijd moet besteden (ik noem het geen moeite al zou het dat wel zijn) om iets betere stats te krijgen en b) geen enkele reden heb om betere stats te krijgen omdat ik nu al uber ben. Geen beste ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Beetlejuise schreef op maandag 20 januari 2014 @ 04:31:
Als je een sturdy steel key koopt voor 100 Turbine points in de ingame store en bij coupon code LOCK6 invult dan krijg je hem gratis.
Doet! Dank je :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Die emerald shards is een raar verhaal. Een maatje van me krijgt ze bij de vleet. Hij is houthakker - en Hide - Li / Me armour crafter. Heb er al een aantal van hem gehad, en hij zegt dat hij nog een stack heeft. Bij mij als wapen crafter (dus prospector) nog geen 1 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:57
Zijn er hier meer mensen die VIP zijn en 23 januari een belachelijke hoeveelheid TP's hebben gekregen? Bij mij zijn, met tusesnpozen van +/- 8 minuten 11x (!) 500TP bijgeschreven.Vind het verder niet erg, maar het is toch dik $50 dollar aan TPs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel een vreemde glitch? ofwel zijn het de punten van januari die door hapering 11 keer zijn neergezet, ofwel heb je de hele jaarvoorraad ineens gekregen?
Ik zal vanavond eens kijken hoeveel TP er bij mij staat, ik kijk er niet zovaak naar eigenlijk ^^ De vraag is nu of je ze best meteen opgebruikt voor ze het merken, of dat je toch even wacht om zeker te zijn dat het geen fout is die nog hersteld zal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Ik zal vanavond ook eens kijken. Op het officiële forum en lotrocommunity wordt hier niets over vermeld. Dus het is iets wat maar weinig (ten minste 1) persoon is overkomen. Ik kan me niet voorstellen dat het wijdverbreid is.

Aan de andere kant, als het een automatisch proces is en de tussenpoze van iedere bijschrijving bedroeg 8 minuten... da's even lang als licht van zon -> aarde, dus in die tussentijd kunnen er best iets meer dan 1 account van extra TP voorzien zijn. 3 of zo - niet meteen te optimistisch over de snelheid van LOTRO's accountserver :P

Hoe dan ook, tot nu toe heeft iedereen 'mondje dicht'.

Ik sluit niet uit dat ik tot de 'getroffenen' behoor, omdat ik in het verleden ook getroffen ben door de glitch waarbij je geen VIP TP toelage meer kreeg. Enfin, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, dat is juist het gekke ;) Ik laat ze nog fijn ff staan, enige wat ik uit de store wil halen is Helms Deep, maar dat kan ook nog met de punten die ik al had, dus dat zal geen probleem zijn. Ik zal jullie op de hoogte houden of ik in februari nog wat krijg of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@siebsel, Ik was het vergeten te zeggen maar geen gratis TP punten bij mij behalve de gewoonlijke 500 :) Je hebt dus een leuke bug ontdekt.

Zelf zit ik nu in westfold. Bijna klaar dus met questen ^^ Oh en gisteren 3 emerald flakes gevonden!! eerst twee in een rij en helemaal op het einde van de avond nog eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
@siebsel, ik heb er ook niets meer bij dan de normale 500. "Vergissing van de bank in uw voordeel", dus geniet ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Ter info: heb gisteren (1 feb.) weer de maandelijkse 500 TP (1x ;) ) bijgeschreven gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
Ga Denk weer spelen. Heb veel andere games gedaan ook veel mmo 's maar lotro blijft toch de leukste "feel" hebben. Nog even twijfelen welke class ik ga spelen. Heb runekeeper al tot level 70 gespeelt maar wil iets nieuws. Denk Hunter vanaf begin.

Nog servers waar je niet of juist wel op moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
Evernight is op dit moment uitzonderlijk druk door verschillende oorzaken dus als je met veel mensen wilt spelen zou dat iets kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nadat ik donderdag al 3 emerald shards had gevonden heb ik er zaterdag nog 5 gevonden. Als je even focust op minen voor een uur of twee stromen ze dus wel binnen. Alleen blijft het een vrij saaie bezigheid en is het irritant als je plots een warg of zo meetrekt tot aan de node :D

Verder begin ik het wel wat te snappen in de big battles, maar het komt er op neer dat je voor rank 3 eigenlijk weinig kan doen om voor iets platinum te gaan. Wij hebben toevallig al 1 ding platinum gehaald dankzij guardian sprint en zelf de rotsen heen en weer te lopen. Ik blijf het wel jammer vinden dat vanguard totaal nutteloos is, wie kan er nu KB halen met zoveel npcs, behalve missch hunters. En ten tweede dat tanky classes en classes zonder AoE toch ook wel benadeeld zijn bij de sidequests. Soms kan je ze gewoon niet snel genoeg doden als guardian. (Al moet ik toegeven dat mijn 2h nog lang niet optimaal is). Nu dus aan rank 3 proberen raken.

Ik ben dus eindelijk terug wat meer aan het spelen. Qua quests moet enkel nog HD gedaan worden dus we zijn daar ook wel praktisch klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als burglar waren de big battles van de boek quest erg vervelend. side quests waren gewoon kansloos. Door die teleurstelling heb ik ook eigenlijk niet meer gespeeld toen ik klaar was met de book quest :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de laatste quests voltooid.
Wat nogal vreemd is: Omdat ik de big battles al had gedaan, moest ik deze niet meer doen in het boek. Ik snap niet goed waarom ze die big battles al openstellen op lvl 10 eigenlijk en niet pas als je ze tegenkomt in het boek. Okay het is waarschijnlijk lastig als je wil meedoen op alts bv (zoals mirkwood skirmishes indertijd) maar om iemand die net begint al helms deep te laten verdedigen... Ik weet niet, ik vind het toch maar vreemd.

Wat wel grappig was, was de sneer naar de films in Legolas zijn tekst. Onnodige spoilertags waarschijnlijk maar:
spoiler:
Hij zei: Het zou goed zijn mocht er een leger van elfen komen helpen hier in Helms Deep maar dat kan natuurlijk niet want ze zijn te ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Lointje schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:58:
Gisteren de laatste quests voltooid.
Wat nogal vreemd is: Omdat ik de big battles al had gedaan, moest ik deze niet meer doen in het boek. Ik snap niet goed waarom ze die big battles al openstellen op lvl 10 eigenlijk en niet pas als je ze tegenkomt in het boek. Okay het is waarschijnlijk lastig als je wil meedoen op alts bv (zoals mirkwood skirmishes indertijd) maar om iemand die net begint al helms deep te laten verdedigen... Ik weet niet, ik vind het toch maar vreemd.

Wat wel grappig was, was de sneer naar de films in Legolas zijn tekst. Onnodige spoilertags waarschijnlijk maar:
spoiler:
Hij zei: Het zou goed zijn mocht er een leger van elfen komen helpen hier in Helms Deep maar dat kan natuurlijk niet want ze zijn te ver
Sneller geld verdienen doordat nieuwe spelers al meteen HD kunnen kopen en er dan ook nog wat aan hebben ipv helemaal tot 85 te levelen om dan pas met HD te beginnen. Enige reden die ik kan verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Wat ik persoonlijk echt vreemd vind is dat de Epic quests in Helm's Deep niet meer gratis waren, ondanks dat Turbine dat toch wel beloofd had. De reden ervoor was dat Big Battles echt niet los van de Epic quests konden worden gezien. Jouw ervaring doet me op zijn minst twijfelen aan het waarheidsgehalte van de motivering van Turbine.

Overigens is het best te snappen waarom je al vanaf lvl 10 Big Battles in kan. Als je nieuwe spelers naar een expansion wil lokken, helpt het als ze daar meteen mee aan de gang kunnen. Helaas waren de big battles bij HD release niet in een staat dat ze als 'lokkertje' konden werken. Mijn vermoeden is dat het LOTRO team te klein is geworden om een fatsoenlijke expansie af te leveren. Mijn vrees is dat LOTRO echt in een sterfhuisconstructie terecht is gekomen. En dan kan het in 2014 ineens heel snel gaan.

Maar de devs die nog over zijn, zijn gerust in staat om juweeltjes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
was eigenlijk net weer begonnen met dit spel. alleen ingame hoorde ik al van veel mensen dat het hard achteruit ging. weinig toekomst in updates enzo. nu is het een spel wat je niet snel tot het max level speelt. de quests enzo zullen altijd leuk blijven, maar als de "endgame" zo slecht is geworden/gaat worden is het dan nog wel de moeite om na max level door tse spelen? ik vind het zelf altijd leuk om eerst leuk te levellen, maar dan ook met dezelfde char endgame te doen en niet weer een nieuwe char te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Simpel antwoord: er is geen endgame meer.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
De tijden dat je met je kinship 1-3x per week gezellig ging raiden zijn niet meer. Zoals botoo al zegt is er geen endgame meer. Enkel skirmishes die gescaled zijn en die je dus al 10000x hebt gedaan op lagere levels en dan dus die 'big battles' die mij niet erg leuk lijken. Erg jammer, maar ze hebben gewoon niet genoeg geld/mensen meer om nieuwe raids/instances te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
hhmmmm. ik denk dat ik het spel dan maar links laat liggen. de questen zijn leuk maar wil toch verder op max level. dan zou het ineens stoppen. andere mmorpg zoeken dus maar...
thanx voor de antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komen natuurlijk wel altijd nieuwe raids etc maar het gaat toch een stuk trager dan vroeger. Ze hebben alle (of toch een deel) oude instances ook gescaled zodat je die op max lvl nog altijd met wat challenge kan doen. Voor een nieuw persoon is er dus enorm veel te ontdekken nog. De verhaallijnen zijn over het algemeen ook echt goed.
Voor mensen die al lang bezig zijn en fanatieke raiders, is er momenteel wel wat minder nieuwigheid. Ik dacht dat ze 4 updates gingen doen dit jaar maar hoe en in welke mate daar instances bijkomen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turbine beantwoordt vragen

A new raid is not in the plans for 2014.

Wellicht als ze ToO gaan scalen dat ik wat meer ga spelen maar op dit moment is er weinig als hardcore raider te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Slim van ze... Ik neem aan dat ze toch ook zien dat er steeds minder mensen inloggen en dat er geen endgame meer is.. :/
Pagina: 1 ... 16 ... 23 Laatste