Als je windows 8 heb, gaat dat niet werken, bij mij iig niet, uiteindelijk lukte het mij op windows 7 toen ik steam opnieuw opstartte in admin mode, daarna werkte de overlay wel.JAVE schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:09:
[...]
Je moet de Steam in-game overlay aan hebben staan. Je weet wel, dat ding dat je shift-tab hijacked. (Weet niet meer hoe dat ding precies heet/waar het zit, want ik gebruik hem verder nooit).
Als die overlay aanstaat, dan krijg je een pop-up als je via de Lotro store TP via Steam wilt kopen.
grtx,
JAVE
Zo... U11 aangekondigd voor 13 mei. Moet ik maar weer eens gaan inloggen denk ik 
Ben op t moment meer bezig met Path of Exile en Neverwinter omdat er weinig te beleven valt in lotro maar dan moet ik toch maar wat actiever worden.
Ben op t moment meer bezig met Path of Exile en Neverwinter omdat er weinig te beleven valt in lotro maar dan moet ik toch maar wat actiever worden.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
U11: Treachery of the White Hand is announced voor 13 Mei
edit: Ah er was me iemand voor
, vaker refreshen...
edit: Ah er was me iemand voor
[ Voor 32% gewijzigd door Rfce op 07-05-2013 11:57 ]
euh...ja
Iemand een gokje hoeveel uur lotro er extra uit gaat liggen vandaag? 
Moet zeggen dat ik wel zin heb om het epic boek te gaan volgen, weer wat avanceren op mijn main met andere woorden. Maar misschien dat ik nog even wacht om de massieve drukte van de eerste drie dagen wat voorbij te laten gaan. (wat een verschil met vroeger altijd als één van de eerste overal door te gaan
)
Moet zeggen dat ik wel zin heb om het epic boek te gaan volgen, weer wat avanceren op mijn main met andere woorden. Maar misschien dat ik nog even wacht om de massieve drukte van de eerste drie dagen wat voorbij te laten gaan. (wat een verschil met vroeger altijd als één van de eerste overal door te gaan
Ze denken dat het 4 uur gaat duren, ik verwacht dat we niet eerder dan een uur of 7 vanavond in kunnen loggen.
Overigens is het volgens mij voor het eerst dat ze een benadering geven i.p.v. een keihard tijdstip, je zou bijna denken dat ze iets aan het leren zijn
Overigens is het volgens mij voor het eerst dat ze een benadering geven i.p.v. een keihard tijdstip, je zou bijna denken dat ze iets aan het leren zijn
and is expected to take approximately 4 hours
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
hah idd, maar dit heb ik liever dan dat men een extact tijdstip geeft en uitloopt. Ach ja eerst werk, dan fysio eten.... dus voordat ik uberhaubt de boel op start zal het tegen 22h zijnbotoo schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:29:
Overigens is het volgens mij voor het eerst dat ze een benadering geven i.p.v. een keihard tijdstip, je zou bijna denken dat ze iets aan het leren zijn![]()
[...]
euh...ja
Het lijkt mij een leuk online spel, maar is het een beetje botvrij? Heb jaren Silkroad gespeeld, maar compleet naar de &*$ geholpen door bots, niemand was er meer: gestopt of gebanned.
Zijn er ook veel Nederlanders of is het vooral internationaal?
Zijn er ook veel Nederlanders of is het vooral internationaal?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Lointje wordt gewoon oudLointje schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:03:
... wat een verschil met vroeger altijd als één van de eerste overal door te gaan)
Gewoon minder tijd en een aantal andere games die hoger op het lijstje staan 
@Ronald, lotro is zo goed als botvrij. Ik zal niet beweren dat er geen rondlopen, maar het is echt wel zelden. Ik heb er in mijn leven 2 gezien en dat is al jaren terug. Je ziet ook zo goed als geen goldsellers en de community is over het algemeen heel vriendelijk. Dit maakt het spel, met toch een vrij sterk verhaal over het algemeen, een aangenaam spel om te spelen.
@Ronald, lotro is zo goed als botvrij. Ik zal niet beweren dat er geen rondlopen, maar het is echt wel zelden. Ik heb er in mijn leven 2 gezien en dat is al jaren terug. Je ziet ook zo goed als geen goldsellers en de community is over het algemeen heel vriendelijk. Dit maakt het spel, met toch een vrij sterk verhaal over het algemeen, een aangenaam spel om te spelen.
Dat is heel mooi, bij het andere spel zag je er op een gegeven moment zoveel dat de pc zowat vastliep door 100en sdafds namen in beeld.
Zijn er ook voorkeursservers of maakt het niet echt uit? Lijkt me wel leuk om lui van hier te zien, maar denk dat iedereen veel te hoog leveled is.
Zijn er ook voorkeursservers of maakt het niet echt uit? Lijkt me wel leuk om lui van hier te zien, maar denk dat iedereen veel te hoog leveled is.
Snowbourn is een aardige druk bezochte EU server. Alle servers staan tegenwoordig in de VS, dus bedenk wel even welk realm je kiest. Daarnaast staat er in de TS een lijst met GoT spelers, met chars en server.RonaldDesigns schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:36:
En ja veel van ons zit op lvlcap, maar ik persoonlijk heb er (pas) 3 op 85. Rest van mn chars verschillen tussen lvl 25 en 65.... Er zijn dus nog wel altijd nog wel mensen te vinden die alts lvllen.
euh...ja
Ah, ik las over die bold tekst heen van het overzicht, ok duidelijk
TS is trouwens een beetje outdated, we zitten inmiddels 2 expantions verder
en voor het najaar is alweer een nieuwe gepland... ik weet dus niet hoe je in de Lotr Lore zit, maar momenteel zitten we in Rohan en we gaan richting Helmsdeep.
[ Voor 50% gewijzigd door Rfce op 13-05-2013 16:30 ]
euh...ja
geef me een dm als je mede auteur wil worden. of open anders een nieuw deeltje. Ik heb er de tijd niet voor , bovendien speel ik het spel niet meer
Ziet er nt naar uit dat we vandaag nog aan de slag kunnen.
Blijft bij mij steken op Getting Data Centers.Mogelijk laatste loodjes.
Had de laptop aangezet en maar tv gaan kijken. Om 22:00 de laptop maar dichtgedaan, nog even tv gekeken en maar naar bed gegaan. Vandaag nieuwe kansen!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Om 23.10 launcher eens herstart en toen sprong hij wel in gang. Halverwege de update heb ik het wel weer stopgezet wegens vroeg op moeten vanmorgen.
De update launcher ziet er nu ook anders uit.
@ronald er zijn ind een aantal "EU" servers die vroeger in de EU stonden maar nu ook in de VS. Je zal er echter wel nog altijd meer mensen vinden om mee samen te spelen 's avonds dan op een typische VS server. Snowbourn wordt over het algemeen aangeraden, behalve als je graag op een RP server speelt.
De update launcher ziet er nu ook anders uit.
@ronald er zijn ind een aantal "EU" servers die vroeger in de EU stonden maar nu ook in de VS. Je zal er echter wel nog altijd meer mensen vinden om mee samen te spelen 's avonds dan op een typische VS server. Snowbourn wordt over het algemeen aangeraden, behalve als je graag op een RP server speelt.
Hoop niet dat je mn comment als verwijd hebt opgevat... dat was nl niet de bedoeling, was meer een mededeling voor een nieuwe medespeler.Stronkie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:58:
geef me een dm als je mede auteur wil worden. of open anders een nieuw deeltje. Ik heb er de tijd niet voor , bovendien speel ik het spel niet meer
@Rest
Gisteren rond 18 uur de launcher aangezet, en daarna andere dingen gedaan. Rond 22 uur kon ik zonder probs aanloggen en ben aan de bookquest begonnen. Bedenk wel dat alle wapens en paard zijn gereset qua punten.
euh...ja
@Lointje, zal straks eens kijken op die snow, gisteren niet meer gelukt, de downloadsnelheid vloog omlaag en heb nog 7-8 gb te gaan (pff), maar ze waren toch bezig met die update..
[ Voor 4% gewijzigd door ByteMe_ op 14-05-2013 11:23 ]
ik neem aan dat ook de patchservers worden gebruikt voor een cleane install en gezien er gisteren idd een aardige update plaatsvond zullen deze het drk hebben gehadRonaldDesigns schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:22:
@Lointje, zal straks eens kijken op die snow, gisteren niet meer gelukt, de downloadsnelheid vloog omlaag en heb nog 7-8 gb te gaan (pff), maar ze waren toch bezig met die update..
euh...ja
Nou ben dr in hoor... meteen even mn gold hobbit present geopend... wow....
You have acquired a [Rejuvenation Potion].
Echt iets wat een wekelijkse cooldown waardig is.... fail turbine.
You have acquired a [Rejuvenation Potion].
Echt iets wat een wekelijkse cooldown waardig is.... fail turbine.
Bestaat de lottery nog in combinatie met deze non-items?
Schiet weer lekker op, ik denk zal weer eens inloggen na zonder issues gepatched te hebben maar hij blijft hangen op login..
Dit is van gisteren, maar er staat nog geen opgelost bij;
Login Issues
Mon, 13 May 2013 20:35:20 GMT
We are currently investigating an issue preventing players from patching and/or logging into the game. We do not currently have an ETA on a resolution.
Oke, ik krijg na inloggen en voor opstarten programma een can't open data files error. Game error [201]
Fijn.
G*******G******D*******
Heeft de nieuwe update mijn hele folder structuur verneukt. Alle folders staan nu plots in de root folder, de eens benoemde folder is verdwenen. Wordt ik zeker niet blij van. Zooitje prutsers.
Zit er een soort repair functie in dat ding?
Oke, opgelost. Pad veranderen in icoon, klaar.
Login Issues
Mon, 13 May 2013 20:35:20 GMT
We are currently investigating an issue preventing players from patching and/or logging into the game. We do not currently have an ETA on a resolution.
Oke, ik krijg na inloggen en voor opstarten programma een can't open data files error. Game error [201]
Fijn.
G*******G******D*******
Heeft de nieuwe update mijn hele folder structuur verneukt. Alle folders staan nu plots in de root folder, de eens benoemde folder is verdwenen. Wordt ik zeker niet blij van. Zooitje prutsers.
Zit er een soort repair functie in dat ding?
Oke, opgelost. Pad veranderen in icoon, klaar.
[ Voor 47% gewijzigd door maartend op 14-05-2013 20:30 ]
de update is nog niet vlekkeloos heb ik gemerkt. elke keer dat je een overseer aanvalt loopt het spel vast. Eerst hele grote vertragong en dan helemaal vast. is volgens mij elke keer op het moment dat die zichzelf wil gaan healen. Alle andere dingen gaan wel goed. hoop dat ze het snel oplossen
@Johnny :D:D ik had het zo zien aankomen met die gold presents! ^^
Ik heb gisteren mijn install om zeep geholpen. Ik had eergisteren mijn update halverwege gestopt vanwege vroeg opmoeten de volgende ochtend. Gisteren gaf hij telkens errors en wou niet verder updaten. Switch ik naar Français begint hij wel te updaten. Maar dan zag ik dat hij ook enkel franstalige video's binnenhaalde. Terug naar engels gaf weer een error. Dus ik ga naar program files\lotro backup folder en kopieer de launcher daar over de launcher in de main folder.
Ik start mijn launcher op en lotro begint daar elke 0.01s een nieuw venster te openen en sluiten. Onmogelijk om dit stop te zetten behalve via het herstarten van de computer.
En zoals elke IT persoon aan anderen aanraadt maar nooit zelf doet, heb ik geen backup genomen van mijn de overschreven launcher ^^ Dus maar besloten dat dit het ideale moment was om lotro van mijn ssd terug naar mijn gewone harde schijf over te zetten om wat plaats te creëren. Dus dan maar de install file gaan halen op de website en even 13 gig gaan binnenhalen... (mijn plan was kleine install file en dan alles overkopieren maar blijkbaar werkt dit niet meer zo bij lotro en moet je direct een heel groot deel binnenhalen). Codemaster cdroms leken me nu ook niet meer een goed idee gezien de switch naar turbine lang geleden.
Dus vanavond maar verder installen en zien wat dat geeft.
Ik heb gisteren mijn install om zeep geholpen. Ik had eergisteren mijn update halverwege gestopt vanwege vroeg opmoeten de volgende ochtend. Gisteren gaf hij telkens errors en wou niet verder updaten. Switch ik naar Français begint hij wel te updaten. Maar dan zag ik dat hij ook enkel franstalige video's binnenhaalde. Terug naar engels gaf weer een error. Dus ik ga naar program files\lotro backup folder en kopieer de launcher daar over de launcher in de main folder.
Ik start mijn launcher op en lotro begint daar elke 0.01s een nieuw venster te openen en sluiten. Onmogelijk om dit stop te zetten behalve via het herstarten van de computer.
En zoals elke IT persoon aan anderen aanraadt maar nooit zelf doet, heb ik geen backup genomen van mijn de overschreven launcher ^^ Dus maar besloten dat dit het ideale moment was om lotro van mijn ssd terug naar mijn gewone harde schijf over te zetten om wat plaats te creëren. Dus dan maar de install file gaan halen op de website en even 13 gig gaan binnenhalen... (mijn plan was kleine install file en dan alles overkopieren maar blijkbaar werkt dit niet meer zo bij lotro en moet je direct een heel groot deel binnenhalen). Codemaster cdroms leken me nu ook niet meer een goed idee gezien de switch naar turbine lang geleden.
Dus vanavond maar verder installen en zien wat dat geeft.
Dat kost je nog wel wat tijd dan ja om alles weer te updaten. Op mijn laptop ging de update wel vloeiend... mijn main pc ligt bij de online shop bij de RMA afdeling (mobo en proc dan). Wilde zondagavond mn pc opstarten maar wilde niet meer opstarten. Denk dat mijn proc het begeven heeft 
Zal nog wel een poosje duren voor ik mijn spullen terug heb dus zal lotro vnml op de laptop en pc van mn vrouw spelen komende tijd. Wat mis je dat erg zeg... je eigen pc
Zal nog wel een poosje duren voor ik mijn spullen terug heb dus zal lotro vnml op de laptop en pc van mn vrouw spelen komende tijd. Wat mis je dat erg zeg... je eigen pc
Gisternavond wat gequest in het nieuwe gebied. Ik vind het er heel mooi uitzien, en je krijgt echt weer zo'n koud gevoel als in Forochel destijds, alleen nu te paard
. Wel vreemd dat in het noorden een stuk zonder enige mobs is (bug??)
Aardig wat nieuwe warbands met flink wat healt dus hier zijn echt wel groepjes nodig. Het volgende is me wel opgevallen met mn burglar:
1) Als ik in stealth ga, reset de skill niet zodra in in-combat kom. gevolg is dat ik er dus zelf op moet klikken om weer in stealth te kunnen.
2) Dit geldt ook voor de mountvariant van deze skill (trick:strategem).
3) Ook horse/warsteed skill hebben hetzelfde euvel
4) Ik weet niet of het toeval is, maar ik heb gisteren 2x de nieuwe burglar-mountskill gebruikt op een Warband mob (van veel K). De trick zorgt ervoor dat de mob je niet aanvalt, maar zijn allies attackt. Dit gaat goed... maar nadat de skill een tijdje verlopen is resette de mob naar full healt. Nu weet ik niet of dit door deze skill komt, of een andere oorzaak had.
Andere burgs ook deze problemen?
Aardig wat nieuwe warbands met flink wat healt dus hier zijn echt wel groepjes nodig. Het volgende is me wel opgevallen met mn burglar:
1) Als ik in stealth ga, reset de skill niet zodra in in-combat kom. gevolg is dat ik er dus zelf op moet klikken om weer in stealth te kunnen.
2) Dit geldt ook voor de mountvariant van deze skill (trick:strategem).
3) Ook horse/warsteed skill hebben hetzelfde euvel
4) Ik weet niet of het toeval is, maar ik heb gisteren 2x de nieuwe burglar-mountskill gebruikt op een Warband mob (van veel K). De trick zorgt ervoor dat de mob je niet aanvalt, maar zijn allies attackt. Dit gaat goed... maar nadat de skill een tijdje verlopen is resette de mob naar full healt. Nu weet ik niet of dit door deze skill komt, of een andere oorzaak had.
Andere burgs ook deze problemen?
euh...ja
Verwijderd
Servers zijn online, een nieuwe client is geinstalleerd (heb zo'n 2 weken niet gespeeld) maar hij reageert niet als ik op de 'play' knop klik, inloggen gaat goed, server kiezen ook maar dan houdt het op. Ziet er naar uit dat ik voorlopig geen lotro kan spelen. Ik heb echt geen zin om de boel weer helemaal opnieuw te gaan installeren en zelfs dan, misschien lukt het dan nog steeds niet.
Ik ben blij dat er nu genoeg andere MMO's zijn, ik denk dat ik maar weer met Neverwinter verder ga en later nog eens kijk of het dan wel lukt met lotro. Ik kan lotro ook niet meer normaal afsluiten nu, ik moet hem stoppen met de Windows Task Manager.
Ik ben blij dat er nu genoeg andere MMO's zijn, ik denk dat ik maar weer met Neverwinter verder ga en later nog eens kijk of het dan wel lukt met lotro. Ik kan lotro ook niet meer normaal afsluiten nu, ik moet hem stoppen met de Windows Task Manager.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 16:49 ]
Had ik ook last van. Even naar settings gaan en daar kiezen voor geen proxy.. Dat was bij mij het probleem...
Verwijderd
Je bent lief, probleem opgelostMADG0BLIN schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:54:
Had ik ook last van. Even naar settings gaan en daar kiezen voor geen proxy.. Dat was bij mij het probleem...
Gisterenavond nog eens na lange tijd niet meer de hebben geraid me weer eens ingeschreven. OD op de planning. Al sinds lvl65 niet meer geweest, dus was weer eens leuk
. Na een aantal wings te hebben afgerond moesten en aantal man loggen. Toen we vervanging hadden gevonden zijn we Fligth T2 gaan probleren. Kennelijk had de kin deze nog niet gehaalt, dus was benieuwd.
Na een aantal pogingen kregen we de groepjes aardig onder controle en wisten diegene die er nog niet waren geweest (waaronder ik) wat je moest doen. Vooral niet voor zo'n warrior staan (lol 3 of 4 keer dood, is gewoon automatisme dat jeje normaal aan de andere andere kant van de mob possitioneerd als waar de tank staat). Na 3 of 4 whipes hadden we m dan ook gecleared /cheer... Op naar Challenge mode.
Drops waren niet echt je van het, niemand een golden/FA, maar ik had wel een pocket item welke mn hunter goed gebruiken kan.
Na een aantal pogingen kregen we de groepjes aardig onder controle en wisten diegene die er nog niet waren geweest (waaronder ik) wat je moest doen. Vooral niet voor zo'n warrior staan (lol 3 of 4 keer dood, is gewoon automatisme dat jeje normaal aan de andere andere kant van de mob possitioneerd als waar de tank staat). Na 3 of 4 whipes hadden we m dan ook gecleared /cheer... Op naar Challenge mode.
Drops waren niet echt je van het, niemand een golden/FA, maar ik had wel een pocket item welke mn hunter goed gebruiken kan.
euh...ja
Welke Servers zijn erg actief?
Ik heb altijd op Gilrain gespeeld en na een lange tijd niet online geweest te zijn is de server vrij leeg.
Ik heb altijd op Gilrain gespeeld en na een lange tijd niet online geweest te zijn is de server vrij leeg.
Ben nu level 74. Nu ben ik wel benieuwd wat je allemaal op max level kan doen. Deeds uiteraard en boeken die nog niet klaar zijn. Maar zijn er ook dagelijkse dingen of speciale dingen die je alleen als max level kan?
Gister weer eens ingelogd op mijn alts, zie ik ineens dat ik nog een beetje silver en kopper heb in plaats van 130G ongeveer... Bij controle van andere 7 zie ik dat ik alleen op mijn main nog gold heb.. Direct een ticket aangemaakt want voor de rest is er gelukkig niets verdwenen. Nu gelukkig alles terug + extra. Nette service.
Thx voor de tip. Ook eens proberenMADG0BLIN schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:57:
Gister weer eens ingelogd op mijn alts, zie ik ineens dat ik nog een beetje silver en kopper heb in plaats van 130G ongeveer... Bij controle van andere 7 zie ik dat ik alleen op mijn main nog gold heb.. Direct een ticket aangemaakt want voor de rest is er gelukkig niets verdwenen. Nu gelukkig alles terug + extra. Nette service.
@jaydenjarno op max level kun je bv:
- Raids doen (http://lotro-wiki.com/index.php/Raid)
- Hytbold herbouwen (http://lotro-wiki.com/index.php/Hytbold en http://tinyurl.com/hytbold)
- Wildermore herbouwen (http://forums.lotro.com/s...e-Survivors-of-Wildermore)
- en verder craften / roleplaying / music / deeding
Have Fun!
- Raids doen (http://lotro-wiki.com/index.php/Raid)
- Hytbold herbouwen (http://lotro-wiki.com/index.php/Hytbold en http://tinyurl.com/hytbold)
- Wildermore herbouwen (http://forums.lotro.com/s...e-Survivors-of-Wildermore)
- en verder craften / roleplaying / music / deeding
Have Fun!
Volgens mij is er nog veeeeel meer te doen 
Skirmishes.... 3 of 6 man instances... PvMP om er nog wat te noemen.
Skirmishes.... 3 of 6 man instances... PvMP om er nog wat te noemen.
Verschilt de Hytbold sterk van de Wildermore gear qua stats? Is het aangewezen om die laatste te doen, of is het of het één of het ander?
Ik speel amper de laatste tijd maar volgens mij zijn er alleen wat nieuwe jewels en offhanders en bogen e.d. Er zijn voor zover ik weet geen nieuwe armour sets... de T2 Erebor is zeg maar de laatste.
Heb de quests nu af op mn main maar ik ga het ook niet op mijn 6 andere chars doen. Moet nog de dailies gaan doen voor de Suriviors of Wildermore. 5 quests per dag a 500 rep per keer....
10k - 20k - 25k en 30k dus totaal 85k rep te halen.... thank god for accelerators!
Heb de quests nu af op mn main maar ik ga het ook niet op mijn 6 andere chars doen. Moet nog de dailies gaan doen voor de Suriviors of Wildermore. 5 quests per dag a 500 rep per keer....
10k - 20k - 25k en 30k dus totaal 85k rep te halen.... thank god for accelerators!
and questresetJohnnyV76 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:49:.... thank god for accelerators!
euh...ja
Oh dat vind ik nu net weer zonde.... marks en meds heb ik ruim voldoende maar ga er geen TP of mithril coins aan besteden... heb tijd zat tot de volgende update denk ik
Dat is mijn afweging ook... de dailies duren niet lang (2x crafting en dan meestal instance+landscape combineren) en zo'n enorme verbetering is de exclusive rep jewellery nu ook weer niet. En gewone Wildermore jewellery maak ik wel via Guild recipes.
Al met al lijkt de periode tot aan Helm's Deep er een te worden van veel herhaling op verschillende toons en ga ik het heel rustig aan doen.
[edit]
Bovendien lijkt het weinig zin te hebben om heel veel te versnellen (>2x). Gemiddeld haal ik per dag 2 Warband tokens binnen dus toch ruim 2 weken nodig om voldoende WB tokens te krijgen voor de barter.
Al met al lijkt de periode tot aan Helm's Deep er een te worden van veel herhaling op verschillende toons en ga ik het heel rustig aan doen.
[edit]
Bovendien lijkt het weinig zin te hebben om heel veel te versnellen (>2x). Gemiddeld haal ik per dag 2 Warband tokens binnen dus toch ruim 2 weken nodig om voldoende WB tokens te krijgen voor de barter.
[ Voor 21% gewijzigd door TAA op 01-06-2013 13:00 . Reden: stukje over WB tokens toegevoegd ]
Ik zie alweer een hoop spelers pauze inlassen, we zijn weer in een periode van time-sink grinding aangeland.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
och vind het niet zo erg.... neverwinter en path of exile zijn goede spellen ter afwisseling.
Ik haak ook wel af. Veelal hetzelfde nu. En die mounted combat is waardeloos. Is gewoon niet leuk. Geen of nauwelijks controle. Haalt toch wel de lol weg. En weinig mensen die gezamenlijk willen spelen.
Dat vind ik toch wel mee vallen hoor, zeker op ranged classes is het echt goed te doen. Ja je moet denk ik niet met je warsteed door de balewoods rennen, maar op de open vlakten (waar het voor bedoelt is) werkt het aardig goed. Enige minpunt vind ik dat elastiek effect als je ergens bent blijven haken en je mount dat pas 10sec later door heeft.jaydenjarno schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:31:
Geen of nauwelijks controle.
En dat is niet alleen met warsteeds, Turbine stuurt echt wel op solo content aan. Sinds mirwood is dat steeds meer geworden. Alle lanscape is solo, enige waar je een groep voor nodig hebt zijn de instances.jaydenjarno schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:31:
En weinig mensen die gezamenlijk willen spelen.
Gisteren Wildermore afgerond qua quests en book. Ik moet zeggen dat ik het een plezierige update vind. Leuke questlines en een mooi gebied.
Nu dan idd ook de rep grind voor die andere standing
Wildermore
spoiler:
Heb ik nu iets gemist? Wie heeft nu Nurzum defeated? Jij met de questline (laatste quest op dat eiland met die grims) of de Ents met de Huorns (bookquest)
volgensmij was het te laat om op te letten.

euh...ja
spoiler:
Niet de bookquest iig
daar zie je wel al die ents voorbij rennen maar met de laatste normale quest heb je zelf als t goed is samen met 3 rohirrim Nurzum verslagen. In die quest moet je telkens op je hoorn blazen en de adds dood maken.
Gelukkig zijn de dailies best snel... even een elite killen hier... wat wargs killen daar. evt wat warbands doen. Alleen vergeet ik soms wel eens een dagje in te loggen
@jaydenjarno.... als nieuwe max level speler is er echt heel veel te doen hoor. End game raids zijn erg leuk om een aantal keer te doen. Veel mensen hier die al heel lang spelen hebben al de content al tig keer gedaan maar als je nieuw bent dan is er echt super veel te beleven. Ik kan me wel voorstellen dat het als redelijk nieuwe speler redelijk overwhelming is allemaal. Zou zeker aanraden om een kinship te joinen. Daar leer je enorm veel en kun je ook raids en instances gaan doen. Leukste is om een instance te doen met mensen waarmee je ook op Teamspeak bijvoorbeeld zit.
spoiler:
hah ok dan lag het niet aan mij.... beetje wazig dat je bij de gewone questline de troll uitschakeld en bookquests er eigenlijk parallel aan loopt 
euh...ja
Welke Hytbold set raad je aan voor een guard? Speel nu vooral solo pve op OP modus. Zou op termijn wat meer raids, runs, instances en dus tanking gaan doen, dus set is best een leuke mix. Heb wat rondgezocht, maar niet gevonden wat ik zocht:
http://forums.lotro.com/s...-to-Rebuilding-and-Armour
Wie kan me helpen? Of geef even aan wat je als guard hebt gekozen.
Kun je via tasks ook niet gericht reputation verzamelen?
http://forums.lotro.com/s...-to-Rebuilding-and-Armour
Wie kan me helpen? Of geef even aan wat je als guard hebt gekozen.
Kun je via tasks ook niet gericht reputation verzamelen?
Volgens mij heb ik op mn guard een mix van hytbold en scaled BG. Sinds dat we wat meer tanks in de kin hebben heb ik eigenlijk amper meer op grd gespeeld dus eigenlijk ook geen idee wat de beste combi is. Weet wel dat je met bepaalde combinaties je pledge op hele korte cooldown kunt krijgen.
Verwijderd
Al zijn er de laatste paar maanden een aardig stapeltje mensen van Laurelin naar Snowbourn verkast... Laurelin begint aardig leeg te lopen de laatste tijd vind ik persoonlijk....Hurtebise schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:19:
Laurelin en Snowbourn
Geloof dat het vooral PVP gerichte mensen waren die naar Snowbourn zijn gegaan... rustig is het zeker op Laurelin; maar dat past bij de tijd van het jaar. Mooi weer, nieuwe area afgerond en gebrek aan nieuwe content voor oldskool players. Als newbie moet de hoeveelheid content die tot je beschikking staat enorm overweldigend zijn. Ik had OD gisteravond na een uurtje of wat al wel weer gezien...
Weer een stevige downtime:
Global System Maintenance, Monday June 24, 2013
On Monday June 24 we will be performing global system maintenance. During this time services will be unavailable as follows:
All LOTRO Game worlds and websites and forums will be unavailable from 5:00AM Eastern - 10:30AM Eastern (-4 GMT).
The myaccount.turbine.com site, the LOTRO Store, and the LOTRO Steam Store will be unavailable from 5:00AM Eastern to 2:30PM Eastern (-4 GMT).
Global System Maintenance, Monday June 24, 2013
On Monday June 24 we will be performing global system maintenance. During this time services will be unavailable as follows:
All LOTRO Game worlds and websites and forums will be unavailable from 5:00AM Eastern - 10:30AM Eastern (-4 GMT).
The myaccount.turbine.com site, the LOTRO Store, and the LOTRO Steam Store will be unavailable from 5:00AM Eastern to 2:30PM Eastern (-4 GMT).
Weet iemand of Gaikai nog steeds Lotro aanbiedt?
http://archive.lotro.com/...lotro/1653-what-is-gaikai
Maar later is dit weer veranderd: http://casualstrolltomord...-longer-listed-on-gaikai/
Op www.gaikai.com vind ik geen link naar games e.d.
http://archive.lotro.com/...lotro/1653-what-is-gaikai
Maar later is dit weer veranderd: http://casualstrolltomord...-longer-listed-on-gaikai/
Op www.gaikai.com vind ik geen link naar games e.d.
Ik dacht dat je gewoon via lotro.com wel de optie had om te spelen terwijl je download, en dat zou hetzelfde als dit moeten zijn, nee? (beetje late reactie).
Zelf nog altijd bijzonder weinig zin in lotro, ik speel momenteel wat andere spellen. Helms deep zal me waarschijnlijk wel teruglokken.
Zelf nog altijd bijzonder weinig zin in lotro, ik speel momenteel wat andere spellen. Helms deep zal me waarschijnlijk wel teruglokken.
Na een beetje uitgekeken te raken op WoW, Lotro weer geïnstalleerd en speel het weer een beetje (op de Laurelin server).
Mijn oude (nog steeds niet hoog level) chars staan er nog (met als hoogste een level 35 warden).
Moet nog even zien wat me het best gaat bevallen. Ben nu vooral bezig om crafting mats te vergaren (voor mijn metalsmith / prospector / tailor, met name metalsmithing). En tailoring spullen voor mijn warden. Pristine hides zijn op dit moment nodig voor mijn warden, terwijl ik met mijn metalsmith vooral nog richt iron nodig heb op het moment.
Mijn oude (nog steeds niet hoog level) chars staan er nog (met als hoogste een level 35 warden).
Moet nog even zien wat me het best gaat bevallen. Ben nu vooral bezig om crafting mats te vergaren (voor mijn metalsmith / prospector / tailor, met name metalsmithing). En tailoring spullen voor mijn warden. Pristine hides zijn op dit moment nodig voor mijn warden, terwijl ik met mijn metalsmith vooral nog richt iron nodig heb op het moment.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Hmm... ik ga ook maar weer eens kijken (op Snowbourn), helemaal opnieuw beginnen maar en een paar classes bekijken tot leveltje 10 ofzo voor ik een keuze maak.
Wat zijn de classes waar je solo wat mee kan? Hunter is niet echt mijn ding heb ik gemerkt, teveel stilstaan. Warden heb ik geprobeerd, tot ergens in de 30 gekomen maar toen was ik de trage opbouw tijdens fights wel beu. Iedere keer hetzelfde rijtje gambits af.
Wat zijn de classes waar je solo wat mee kan? Hunter is niet echt mijn ding heb ik gemerkt, teveel stilstaan. Warden heb ik geprobeerd, tot ergens in de 30 gekomen maar toen was ik de trage opbouw tijdens fights wel beu. Iedere keer hetzelfde rijtje gambits af.
[ Voor 22% gewijzigd door Bundin op 06-07-2013 12:21 ]
Imo voor solo play: guard is leuk, net als burglar. Afhankelijk van wat je graag speelt. Ranged combat, met magie of niet? Minstrel is na de aanpassingen ook leuk om solo te levellen.
Lijkt wel of het F2p gaan van Rift de definitieve doodssteek voor Lotro aan het worden is 
Jammer, heb vroeger altijd wle veel lol gehad in lotro.....
Jammer, heb vroeger altijd wle veel lol gehad in lotro.....

Ik denk niet dat het F2P gaan van Rift de grote boosdoener is. De richting die Turbine opgegaan is denk ik veel meer. De huidige end game is gewoon slecht t.o.v. eerder. Mss leuk voor casual spelers maar t zijn denk ik toch de raiders die altijd zijn gebleven en die zijn nu keihard teleurgesteld met de suffe raids zonder locks.
Het is ook zomerseizoen. Sowieso krijgt elke MMO dan een dip.
Die chart gaat verder terug dan de launch van RoI... dit is dus niet alleen een zomerdipje. Maar inderdaad denk ook dat het door de raidcontent komt... want laten we eerlijk zijn een "raid" zonder locks die je nog sneller afhandelt dan een T1 skirmisher, komop.
euh...ja
Het is natuurlijk geen verrassing dat de curve naar beneden blijft gaan, er zijn meer en meer f2p games die schappelijke kwaliteit bieden. Paar weken Neverwinter, even Marvel Heroes checken, beetje Path of Exile, Rift nog es bekijken, swtor, rondje in World of Tanks, Mechwarrior Online, rondvliegen in Star Conflict... en voor je het weet ben je een half jaar verder, heb je geen cent uitgegeven en heb je je prima vermaakt zonder lotro te spelen.
Ik denk dus dat de invloed van de veranderende markt een veel groter effect heeft dan veranderende raid content. Wellicht ook de steeds ouder wordende engine, ziet er nog steeds aardig uit maar combat is echt niet 100% vloeiend en zeker niet met een drupje intercontinentale lag).
Ik denk dus dat de invloed van de veranderende markt een veel groter effect heeft dan veranderende raid content. Wellicht ook de steeds ouder wordende engine, ziet er nog steeds aardig uit maar combat is echt niet 100% vloeiend en zeker niet met een drupje intercontinentale lag).
Soms laat Sauron merken dat je goed werk verricht: 'Your mighty blow topples Thessalos. - You will now be known as High Chieftain Ignor to those you meet in your travels.'
R13 Defiler in Saurons Army
R13 Defiler in Saurons Army
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
patchnotes 11.2
- Burglar: addle and improved addle's cooldown has been increased to 20s, up from 15s
say what? Why? - Ze hebben de readmail geincreased van 14 naar 42, das wel nice.
- Daarnaast worden de mounted stances nu onthouden als je af en weer opstapt!
- Flight challenge is van 100 naar 80 mobs gegaan.
euh...ja
Mijn commentaar:
•Burglar: addle and improved addle's cooldown has been increased to 20s, up from 15s say what? Why?
>> erg jammer ja...
•Ze hebben de readmail geincreased van 14 naar 42, das wel nice.
>> Wel handig nu bijna niemand meer inlogt
•Daarnaast worden de mounted stances nu onthouden als je af en weer opstapt!
>> boeie.. MC blijft irritant
•Flight challenge is van 100 naar 80 mobs gegaan.
>> Leuk voor het handjevol mensen die hier nog mee bezig zijn bij ons op de server..
•Burglar: addle and improved addle's cooldown has been increased to 20s, up from 15s say what? Why?
>> erg jammer ja...
•Ze hebben de readmail geincreased van 14 naar 42, das wel nice.
>> Wel handig nu bijna niemand meer inlogt
•Daarnaast worden de mounted stances nu onthouden als je af en weer opstapt!
>> boeie.. MC blijft irritant
•Flight challenge is van 100 naar 80 mobs gegaan.
>> Leuk voor het handjevol mensen die hier nog mee bezig zijn bij ons op de server..
http://forums.lotro.com/s...rbine-please-remove-these

30 sec bubble absorbs damage, 1 min cd, alleen freepside. hoezo pay2win?
Wat een idioten

30 sec bubble absorbs damage, 1 min cd, alleen freepside. hoezo pay2win?
Wat een idioten

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
mwa... een 2k bubble is nou niet echt game breaking toch?
Nee die 2K zeker niet, maar die 30 sec absorbs wel.
[ Voor 8% gewijzigd door botoo op 24-07-2013 23:47 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ja maar als die 2k in 3 sec weggeslagen wordt dan heb je de overige 27 sec geen profijt meer van die potion.
Zoals jij het ziet is het idd geen wereldschokkende potion, maar ik lees 'damage preventing' en dat maakt het een totaal fout item, zeker voor pvp is het compleet van de zotte.
Inmiddels is het van de store verwijderd vanwege 'Morale Bubble Potions have been unpublished due to a filtering issue.' Ik heb geen idee wat filtering issue betekend, wat ik wel weet is dat de pots ook door creeps gekocht konden maar niet door creeps te gebruiken waren, dat hebben we gelijk getest.
Feit blijft dat er wel steeds meer pay2win item in de store komen
Wel een goede verandering is de aanpassing van de festival quest port waar sommige freeps voorheen die 'goto festival' quest gebruikten als een soort DF.
Inmiddels is het van de store verwijderd vanwege 'Morale Bubble Potions have been unpublished due to a filtering issue.' Ik heb geen idee wat filtering issue betekend, wat ik wel weet is dat de pots ook door creeps gekocht konden maar niet door creeps te gebruiken waren, dat hebben we gelijk getest.
Feit blijft dat er wel steeds meer pay2win item in de store komen

Wel een goede verandering is de aanpassing van de festival quest port waar sommige freeps voorheen die 'goto festival' quest gebruikten als een soort DF.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Sja champs hebben al verschillende bubbles via een skill. Voor 1vs1 is het wel te sterk ja maar als t zerg vs zerg is dan helpt 2000 extra hitpoints ook niks. Ik zou als speler nooit mn TP aan dit soort items uitgeven. En hoezo pay2win? Dit is toch niks meer dan "convenience"?
Damage preventing zou heel goed kunnen betekenen dat het 30 sec lang alle damage tegen houd, dat durf ik toch echt wel p2w te noemen.
Maar laten we afwachten wat er verder mee gebeurd en hoe het uitpakt.
Maar laten we afwachten wat er verder mee gebeurd en hoe het uitpakt.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Volgens mij heb je geen champ 
Stel je hebt 10k morale. Als je deze potion gebruikt wordt er een deel (2056 om precies te zijn) van je morale balk paars. Stel dat je daarna een crit van 5000 om je oren krijgt dan gaat er dus eerst 2056 van de paarse balk af die daarmee verdwijnt. De resterende 2944 van de 5k crit gaat van je morale balk af dus hou je van de 10k nog 7056 morale over. Als je de potion niet gebruikt had had je gewoon 10k - 5k crit = 5k morale over gehad ipv 7056.
De duration van 30s betekent gewoon dat die paarse balk OF max 30 sec blijft (als je niet geraakt wordt) OF blijft totdat de 2056 morale points eraf geslagen zijn.
Stel je hebt 10k morale. Als je deze potion gebruikt wordt er een deel (2056 om precies te zijn) van je morale balk paars. Stel dat je daarna een crit van 5000 om je oren krijgt dan gaat er dus eerst 2056 van de paarse balk af die daarmee verdwijnt. De resterende 2944 van de 5k crit gaat van je morale balk af dus hou je van de 10k nog 7056 morale over. Als je de potion niet gebruikt had had je gewoon 10k - 5k crit = 5k morale over gehad ipv 7056.
De duration van 30s betekent gewoon dat die paarse balk OF max 30 sec blijft (als je niet geraakt wordt) OF blijft totdat de 2056 morale points eraf geslagen zijn.
Jawel, ik heb ook een champ en ik begrijp wat je bedoeld hoor
Het probleem is dat jij nu stelt dat het een bubble is die werkt zoals bij champs en dat staat nergens als zodanig beschreven, m.a.w. het kan net zo goed een 100% damage prevention zijn.
We zien wel.
We zien wel.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hmm mss ligt het aan mij hoor maar dat screenshotje zegt toch duidelijk "granting 2056 temporary morale"?
De eerste veldtesten lijken idd te bevestigen dat het om een Champion-achtige bubble gaat.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ja ik zou ook voor johnny's uitleg gaan, gewoon een extra champ-bubble. 30s is wel mooie tijd, dus zelfs als je hem te vroeg popt, heb je er nog wat aan. Tegen een raid maakt het niet enorm veel uit, maar 1vs1 of in kleine groepjes scheelt het toch.
dit is dus eigenlijk gewoon een variant op de vroegere DP perks waar je extra morale kon kopen, alleen is deze maar voor 30 seconden
Zo zeg. Ze hebben best vakkundig een hele community om zeep geholpen door alleen nog maar de forums over te houden! Weet niet of die andere functies veel gebruikt werden, maar het gaf wel een "beter" gevoel van een grote community dan alleen wat forums...
Zo weer een grappig event naar aanloop van de nieuwe expantion.... het is alleen echt weer een farm om bijv. de deeds of het paard te kunnen bemachtigen. Onze server zat gisterenavond op 185k als ik me niet vergis.... een kleine 10% dus, gaat lekker.
Is het bekend of je na launch nog steeds die tokens op kan halen en/of je ze kunt inleveren?
Is het bekend of je na launch nog steeds die tokens op kan halen en/of je ze kunt inleveren?
euh...ja
Na laatste update gemerkt dat mijn /follow truukje bij mounted combat niet meer werkt. Waar mijn steed voorheen mooi bij het target bleef, gaat hij na het /follow command als een speer op max speed en loopt ie gewoon altijd maar rechtdoor. Bij niet-mounted vijanden blijft mijn steed na /follow wel gewoon gericht op de mob en vertraagt ie tot nul indien nodig. Vreemd. Ping op 109ms.
Ik wil wel gerust zonder /follow command spelen, als Turbine dat wil, maar dan wil ik ook war steed combat met een ping van rond de 20-50. Zag nog andere mensen die aangaven dat de follow functie bij hen niet meer werkt.
Edit: Precies meer mensen met hetzelfde probleem
Ik wil wel gerust zonder /follow command spelen, als Turbine dat wil, maar dan wil ik ook war steed combat met een ping van rond de 20-50. Zag nog andere mensen die aangaven dat de follow functie bij hen niet meer werkt.
Edit: Precies meer mensen met hetzelfde probleem
[ Voor 39% gewijzigd door Hurtebise op 03-09-2013 09:51 ]
https://www.lotro.com/for...ing&p=6889021#post6889021Was follow taken out of MC to prevent multiboxing? No it's simply a bug. Multi-boxing isn't prohibited, in fact you can enable multiple clients on a single PC by choosing that option in the launcher.
Helm's Deep preorder is er... https://www.lotro.com/en/helmsdeep
Goh, weer meer van hetzelfde. Recuperatie van landschappen, models. Bijzonder weinig variatie of vernieuwing. Alsof het met minder inspiratie is gemaakt. Zelfde houterigheid ook. Weet niet of deze me nog zo hard gaat weten te boeien (nochtans lifetimer). Als ik al merk hoe lang ik over de Rohan content doe met mijn alts...
Alsof de lore Turbine nu begint op te breken.
Alsof de lore Turbine nu begint op te breken.
[ Voor 10% gewijzigd door Hurtebise op 12-09-2013 18:41 ]
Enige wat me wat stoort (heel vlug gescanned, want ik heb het allemaal nog niet zo bekeken), is dat je toch wel enorme rewards krijgt deze keer voor de deluxe versie. +10 max quest, extra legendary slot etc. En dus niet meer enkel wat cosmetics, titels en nutteloze items...
Nieuwe traitsysteem zou wat moeten gelijklopen met het paardensysteem?
Nieuwe traitsysteem zou wat moeten gelijklopen met het paardensysteem?
En vergeet niet in $ af te rekenen: €47 ($63 incl. BTW) in plaats van €54 (incl. BTW)...
Volgens mij zijn de rewards niet echt beter dan de vorige keer en de pay to win rewards zijn ook in de ingame store te krijgen, dus in die zin is 't vooral extra geld pakken van de kopers
Ik mag de beta spelen en heb er al een beetje rond gereden sinds gisteren. Helms deep is wel mooi om te zien. Ik ben het niet eens met de vorige posters die Rohan saai vinden. Questen heb ik nog niet gedaan, dus daar kan ik nog niets over zeggen.
Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
nda is flauwekul imho, slechts bedoeld om andere spelers nieuwsgierig te maken.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Sinds enige tijd crasht het spel als ik in Bree rondloop of -rijd. Uit posts op diverse fora maakte ik op dat het vooral om rijden ging, maar ook bij lopen slaat het spel vast. Heeft iemand een geniale oplossing ??
Ik gebruik win 7, een AMD HD 6950 2GB en 4 GB memory. Tot de laatste update was dat altijd voldoende.
Ik gebruik win 7, een AMD HD 6950 2GB en 4 GB memory. Tot de laatste update was dat altijd voldoende.
Anders eens proberen om de graphische settings een slag omlaag te halen, of toch als je bree in gaat? Ik had dat 5 jaar geleden ook met mijn oude pc, maar dat kwam door een soort van memory leak in het spel en mijn pc die niet sterk genoeg was. Hoewel jouw setup echt wel stukken beter is...
Evt memorygebruik monitoren tijdens het spelen?
Evt memorygebruik monitoren tijdens het spelen?
Drivers updaten, eventueel airflow in de kast eens nakijken. Stofzuigen.
LOTRO update van vandaag (11.4) fixed een aantal videodriver gerelateerde crashes...
Is het puur voor de drivers, of zitten er andere fixes in?TAA schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:54:
LOTRO update van vandaag (11.4) fixed een aantal videodriver gerelateerde crashes...
BTW van het weekend de bilbo/frodo birthday quests/deed gedaan.... jeeez wat een ophef op de lotro forums hierover zeg... ik snap echt niet waarom men zo moeilijk deed/doet.
Bij de questreeks worden 4/12 NPC's random actief. Wat men volgensmij niet begreep is dat ze gewoon een uur actief zijn en daarna resetten.... Mensen die constant in Hobbiton bij die NPC's bleven staan....
Ik heb die deed op al mn alts binnen een dag gecompleet... totaal iets van 2000 bounder tokens leverde het op
euh...ja
Wie weet hebben ze die Bree-crash ook aangepakt. Wat ik op de fora las, heeft het meer met de servers te maken dan met drivers. Er werd erg over geklaagd, zonder dat er oplossingen voorhanden warenTAA schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:54: