Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:16
Yep dat is correct :+
tot we straks super snelle servers hebben en geen last van lag meer zullen hebben...

**ZAP** en toen werd ik wakker.
_O-

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint nu wel wat lang te duren... :O

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/5141/onedoesnot.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
However we would like to advise players that the service may continue to be unavailable this evening.
Die uitspaak is gebaseerd op EST en wij lopen daar 6 uur op voor, maw geen servers up tot minimaal diep in de nacht.

Doekje voor het bloeden:
all Premium and VIP players who have logged into their account in the past 30 Days (as of 6:00AM Eastern time on 2/14/2013) will receive 250 Turbine points
http://forums.lotro.com/s...ntenance-Update-2-15-2013

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
Turbine Maintenance Update 2/15/2013

We are working to resolve ongoing issues with our system maintenance. At this time we do not have a specific estimate for when the game servers will be available. Our goal is to make the games available as soon as possible. However we would like to advise players that the service may continue to be unavailable this evening. We will continue to provide updates as we have them.

As a thank you for your understanding and patience during this downtime, all Premium and VIP players who have logged into their account in the past 30 Days (as of 6:00AM Eastern time on 2/14/2013) will receive 250 Turbine points. In addition, all VIP players who have logged in during the same period will have their accounts credited 1 day of VIP time for each day of downtime, plus 1 additional day. All points and additional time will be granted automatically as soon as our regular service is restored and stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

48 uur downtime. :(

Man het moet echt niet leuk zijn als je op dit moment aan die systemen aan het werken bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, hoe lang gaat dit nog duren!!! :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig is er net een nieuwe patch voor diablo... tenminste wat om te doen :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Al een aantal uren geen updates meer gezien. Ik vrees dat LOTRO er het gehele weekend uit zal liggen :( Volgens mij is er iets meer aan de hand. Want niet alleen LOTRO ligt eruit, de andere Turbine games en sites liggen ook plat.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Hmmm. 250TP als compensatie. Dan is er toch echt iets mis daar.

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Yahrr schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 16:57:
Hmmm. 250TP als compensatie. Dan is er toch echt iets mis daar.
Inderdaad. In al die jaren nog niet eerder gezien bij Turbine.
Het moet echt goed fout zitten want anders zouden ze allang naar het fallback scenario gegrepen hebben (tenzij ze dat niet hadden natuurlijk :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Ter info, op facebook en twitter worden vermeld:
We have resolved a number of issues related to our system maintenance. It is our expectation that the LOTRO servers will be online in approximately 30 minutes.

Please be aware that ONLY the game will be available. Players will not be able to access the LOTRO Store or Myaccount at this time. We will update you again when we have an ETA for those services becoming available.
(edit) En volgens het forum kunnen we weer:
The LOTRO Game servers are now available.
Please note that the LOTRO Store and Myaccount services are unavailable at this time.
We will update you when they become available again.

[ Voor 30% gewijzigd door Feanathiel op 16-02-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, ik was er al bang voor dat ik dit weekend Hytbold niet verder kon opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 14:25
Heb gisteren ook een character aangemaakt op Snowbourn, samen met mijn vriendin, na even questen zitten we nu beide op lvl 19 :) moet zeggen dat ik veel meer instances op gestart zie worden in globallff dan op Landroval. nu maar snel naar lvl 85 :) Op Landroval is het natuurlijk ook het tijdsverschil omdat het een US server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat is wel het voordeel van de voormalige eu server, en snowbourn is nog een van de actiefste.

Wat ook typisch is. Ik heb 1.5 maand geen lotro meer gespeeld voor het eerst in jaren, ik was het een beetje moe. Zaterdagvoormiddag beslissen kameraad en ik om terug te beginnen alten.
Oei maintenance? Oei al zo lang bezig.
Krijg je compensatie van 250tp als je de voorbije 30 dagen bent ingelogd. Ik ga zaterdagavond even kijken in kinlist: al mijn chars had ik laatst ingelogd 35 dagen geleden. Dus die compensatie mis ik ook nog zeker, Echt balen! :)

Maar 48u down is ind echt wel abnormaal, en het is een mooie geste, ook al krijg ik hem niet (en eerlijk is eerlijk, 30 dagen is echt behoorlijke tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Volgens mij is het als lifetimer zowieso niet slim om niet 1x per maand in te loggen want dan mis je je 500TP allowance ook toch? Nogmaals, weet het niet zeker want het is mij nog niet gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je krijgt sowieso je 500tp denk ik. Het was enkel bij de switch naar ftp dat je elke maand moest inloggen voor de pre-f2p bonus.

En dan nog had ik tot 21 december gespeeld (hytbold voltooid datum :d), en dan rond 10 januari nog eens alles ingelogd voor mails te securen. Dus op zich als ik dit weekend zou spelen was ik nog altijd 1 keer per maand aan het inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
En als de store dan ooit nog eens online komt, zodat we uberhaupt die punten kunnen spenden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

TAA schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:17:
Volgens mij is het als lifetimer zowieso niet slim om niet 1x per maand in te loggen want dan mis je je 500TP allowance ook toch? Nogmaals, weet het niet zeker want het is mij nog niet gebeurd :P
Ruim een jaar geen LOTRO gespeeld, maar had wel 6k+ TP's :) Dus ik kon zo Riders of Rohan aftikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandsOfArrakis schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:27:
[...]

Ruim een jaar geen LOTRO gespeeld, maar had wel 6k+ TP's :) Dus ik kon zo Riders of Rohan aftikken :D
Yep, hier ook het geval. IK doe op zich toch al weinig met die TP's en kon dus de keer ervoor ook die uitbreiding zonder een cent daadwerkelijk te besteden aftikken. Als lifetimer vind ik dit systeem geweldig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:41:
[...]

Yep, hier ook het geval. IK doe op zich toch al weinig met die TP's en kon dus de keer ervoor ook die uitbreiding zonder een cent daadwerkelijk te besteden aftikken. Als lifetimer vind ik dit systeem geweldig werken.
Als het even lukt doe ik dat ook met de volgende x-pac, dan is RoR de laatste uitbreiding geweest waar ik echt geld aan heb besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het goed herinner, is Moria de laatste uitbreiding die ik gekocht heb met geld. Je krijgt zo'n 6000 tp gratis voor vip te zijn per jaar, en dat is ongeveer net de kost voor elke uitbreiding (als je hem meteen koopt). Wel opletten voor wat "verborgen kosten". Zo moest ik in mirkwood apart mijn soldier cap unlock kopen in de store, en bij RoI had ik ook zo'n verrassing dacht ik, weet alleen niet meer goed wat.

Als je geduld hebt, kan je ook altijd een maand of 3 wachten en dan alles in aanbieding kopen. Ik heb draigoch cave gekocht aan -20% bv omdat ik toen toch geen tijd had om raids te doen. De normale quest chain had ik wel meteen gekocht natuurlijk.

Het enige probleem dat je dan hebt is dat je absoluut geen TP over hebt voor de jaarlijkse stat-tomes (zeker als je dit ook op alts wil), bag #6, ... Deze dingen moet je dus kopen met de TP die je krijgt vanuit deeden. Als je actief speelt gaat dat nog wel vooruit, zeker met wat alts en door eriador en moria knallen bv. Maar ik denk als je echt op je gemak wilt zijn, dat je misschien beter om de 2 - 3 jaar toch een uitbreiding met geld koopt, en dan met de 6k tp je chars en vault upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:15
Wat zijn jullie impressies tot nu toe van de nieuwe omgevingen van update 10? Als ik kijk naar wat er tot nu toe draait op Bullroarer, word ik echt niet enthousiast. Vooral als ik zie hoe Dale eruit ziet. In deze thread wordt het naar mijn mening goed verwoord. Laten we hopen dat het gaat om place holders. Maar mocht dat niet zo zijn, hoe halen ze het in hun hoofd om een soort Bree/Archet te creëren, sorry, kopiëren? Terwijl er zoveel invloed van de dwergen hoort te zijn? Lijkt me net zo'n misser qua lore als de RK. Erebor lijkt trouwens ook een kopie van Moria/Thorin's Hall te zijn. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roegoos
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Klopt het dat de hele Hytbold gear sets waardeloos worden met de nieuwe update? Wordt echt gaar van dat dailies grinden, killing voor pve ervaring. Speel het spel steeds minder en minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naja waardeloos... er komen nieuwe sets maar die moet je ook verdienen dus daar moet je ook redelijke gear voor hebben. Ik heb op 1 char heel hytbold herbouwd en daarna nog een tijdje de dailies gedaan om gear voor mn alts te halen. 5 quests per dag op bijv. hunter is binnen 30m gedaan.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb Bullroarer nog niet bekeken, maar er komt dus een nieuwe set aan gear die de hytbold set gaat vervangen (met oopunt op de nieuwe raid)? En/of komen er wederom nieuwe jewells?
Beetje lullig als je nu nog veel hytbold gaat grinden voor de set (en dus de raid) als deze weer obsolute wordt na u10.
Hoe wordt deze nieuwe set verkregen?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuthienElendil
  • Laatst online: 06-12-2021
Nou poging drie om een bericht te plaatsen. Ik speel al geruime tijd lord of the rings online. Ik heb laatst het spel op cd gekocht. Ik kwam er alleen achter dat dat het een versie van codemasters was. ik dacht dat het geen problemen zou geven. het spel kan ik ook prima instaleren daar zit het probleem ook niet, alleem wanneer ik wil verbinden met een server dan doet hij het niet.

Ik ben een tijdje terug veranderd van server naar snowbourn aangezien op de oude server niet veel te beleven was. ik heb ook een acount bij turbine dus ik weet niet meer waar het aan ligt.Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de CD-ROM waardeloos geworden.
Je zal de game toch echt via Turbine moeten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuthienElendil
Okee dat had ik ook gedaan. Dus dan maar daar verder spelen. Wel leuk voor mijn collectie aangezien ik een groot Lordliefhebber ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuthienElendil schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:24:
Okee dat had ik ook gedaan. Dus dan maar daar verder spelen. Wel leuk voor mijn collectie aangezien ik een groot Lordliefhebber ben.
Ik koester mijn originele Lord of the Rings Online doosjes ook nog. Zowel die van de originele game (hoe hete die ook al weer?) als nog meer die van Moria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuthienElendil
Hoe zit dat dan met de uitbreidingen zoals mines of moria. kun je die dan alleen nog maar online bestellen?
de orginele is Shadow of angmar. Die had ik geinstaleerd . Maar draaide dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
LuthienElendil schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:39:
Hoe zit dat dan met de uitbreidingen zoals mines of moria. kun je die dan alleen nog maar online bestellen?
de orginele is Shadow of angmar. Die had ik geinstaleerd . Maar draaide dus niet.
Alle codemaster codes (wss dus je SoA en MoM) werken niet meer sinds het Turbine het weer in eigen handen heeft. Als je je account niet hebt overgezet, dan moet je uberhaupt gewoon weer van nul af aan beginnen. Ik zou gewoon naar: http://archive.lotro.com/support/download-lotro toegaan en de client downloaden. CDs gaan je daarvoor niet meer helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:15
Is al bekend wat voor de Hytbold sets de nieuwe 2-4 set bonussen gaan worden? Zo ja, waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik lees net de seals/medallion conversion diarie:
When Update 10 arrives, each Seal your characters currently have will be converted into 20 Medallions, compared to the 2 Medallions per Seal you can trade them in for at a Skirmish Camp. Any items which were barter-able for Seals pre-Update 10 will either be converted to Medallion costs or have a Medallion-only barter option added.
Wat houd dit nu in voor de huidge gear die seals nodig heeft? Moet je dan weer terug barteren?

Verder lees ik net ook de diarie over de nieuwe raid. Wel interessant om te lezen dat de 1ste raid geen dps race (meer) is, maar een race tegen de klok. Kennelijk wordt dit een survival raid, is weer eens iets anders dan ToO

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is beetje logisch hoor dat er nu een raid aankomt met nieuwe gear, dat is toch zowat elke update. Vorige update had je de gear die je kon halen uit galtrev door heel veel skirmishes te doen. En dan had je de ToO set die je deels via de raid moest doen. Maar om die raids te doen, is het vaak een goed idee om toch al de intermediate gear te hebben, nu via hytbold dus.

Over de seals en medals. Zoals ik het begrepen heb door het vlug even te lezen. Telkens als er nieuwe content aankomt, worden je seals omgezet naar medals (ratio 1/20). Dit kan je trouwens altijd doen, ongeacht wanneer, bij een skirmish camp aan ratio 1/2. Het is echter onmogelijk om medals in seals om te zetten. Deze seals zal je dus opnieuw moeten bemachtigen door content te spelen.

Plus: Je kan niet meteen beste gear kopen door iets wat je al lang geleden hebt gespeeld. En je moet niet telkens nieuwe soort tokens verzinnen.
Min: Ik kan me wel voorstellen dat als je casual speelt en een bepaalde set aan het verzamelen bent op het gemak, en plots beslist turbine om een nieuwe set uit te brengen, je plots al je mooie seals ziet verdwijnen naar nutteloze medals en je weer opnieuw mag beginnen voor dat item waar je voor spaarde.

Nog altijd wat lotro-moe hier :) Maar de nieuwe content zal ik ongetwijfeld bekijken, zeker nu we naar Erebor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Lointje schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:52:
Min: Ik kan me wel voorstellen dat als je casual speelt en een bepaalde set aan het verzamelen bent op het gemak, en plots beslist turbine om een nieuwe set uit te brengen, je plots al je mooie seals ziet verdwijnen naar nutteloze medals en je weer opnieuw mag beginnen voor dat item waar je voor spaarde.
Ware het niet dat de kosten van de oudere sets aangepast worden van seals+meds naar meds+marks... Uitgangspunt is dat je gear die je met je huidige seals kunt kopen straks van de geconverteerde meds kunt kopen. Dat zal m.i. ook de reden zijn dat de auto-conversie rate zo belachelijk veel hoger is als de bestaande ingame mogelijkheid.
Ah kijk, dat had ik gemist. Toch goed over nagedacht bij Turbine dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok dat laatste is dan wel nice... Gisteren btw eindelijk Hytbold voltooit, toch nog wel een leuke slot quest :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd dan he Tib... Thane of Hytbold! /salute :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Na het kijken van The hobbit had ik ook weer zin om in middle earth rond te lopen, dus ben maar weer eens voor de zoveelste keer opnieuw begonnen met lotro :D

Deze keer gestart met een burglar vanaf lvl 1. Gelukkig heb ik nog tot 2015 VIP (heb met zo een deal een keer drie jaarabonnementen gekocht voor 150 euro in totaal o.i.d.). Moet alleen nog even de laatste expansion kopen als ik zover kom (Rohan), al zou ik die ook gratis kunnen kopen met turbine points, heb 8k puntne, hmmm.....

Even een klein vraagje, welke epic storylines zijn nu allemala soloable, book 1, 2 en 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Krukar schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:30:
Even een klein vraagje, welke epic storylines zijn nu allemala soloable, book 1, 2 en 3?
Allemaal. Ook toekomstige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Moraelyn schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:42:
[...]

Allemaal. Ook toekomstige.
Aha, dat is wel cool dankje :) niet meer 6 uur ronddolen voor een volle groep en dan na 1 chapter weer de hele groep uit elkaar zien vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Argh zit echt met smart op Update 10 te wachten. BG is ook wel weer leuk geweest dus eigenlijk alleen ToO is nog een uitdaging omdat het zelfs 10 levels hoger nog best lastig kan zijn om de hardmodes te doen. Ook die heb ik al ontelbaar vaak gedaan dus nieuwe raids kom maar op :)

Vault zit vol met star-lit crystals, relic removal scrolls, voor elk char een crystal of remembrance (zelfs 2 voor mn main) en noem maar op. Heb mn main ook wel ongeveer zoals ik hem wil en ga nu ook geen verbeteringen meer doen qua relics en legacies omdat ik toch hoop redelijk snel een FA te hebben. Ik begreep dat ze de final build vandaag of morgen verwachten op de testserver dus binnen 2 weken moeten we live zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo mn LM is nu ook 85 :). Nog even kijken of ik een hytbold set aantrek (en dus tokens moet farmen) of dat ik de lvl85 BG set barter......

@JohnnyV76
Je bent lekker bezig zeg, mooi voorraadje opgebouwt _/-\o_

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratz! :)
Als je op je main hytbold af hebt is het max 6 dagen dailies doen voor een volle set op je alt dus best te doen.

Ja heb inderdaad een aardige voorraad van van alles en nog wat. Het is eigenlijk niet leuk om niet iets te hebben waar je in kunt investeren / verbeteren dus daarom kan ik ook niet wachten tot de update. Het is nu gewoon farmen en dat is nu saai maar geeft me straks hopelijk een voordeeltje :)

Gold is nu ook enorm makkelijk te verdienen als je een bergje marks en meds hebt. Riddermark Empowerments zijn duur op de AH dus verdien daar bakken met gold aan. Ga denk ik maar een winkelstraat in Bree kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je echt niets te doen hebt, mag je altijd voor mij wat gaan farmen. Mijn guardian heeft nog een lvl 85 2nd ager nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 6 chars op 85 dus ik heb ook meer nodig dan de gemiddelde speler :)
2nd age symbols droppen nu echt weinig dus als je de boot gemist hebt toen Durchest nog kapot gefarmed werd dan is het lastig aan te komen ja. Echter, wees niet getreurd.... met u10 kun je de symbols gewoon barteren in t skirmish camp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
update 10 morgen live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja las het ook net... WOW dat is nogal onverwachts zeg.

/negative mode on
Ik hoop niet dat ze gerushed hebben en U10 releasen met een zooi bugs
/negative mode off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-06 19:49
zie http://lorebook.lotro.com...e_Shadow,Part_II_Official voor de (uitgebreide) patch notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Gister dropte voor een maat de legendary burglar pocket in een GB run (+162AGI, +800CRIT, +25FATE). Beetje jammer aangezien hij op z'n cappie was 8)7

Vanavond maar eens wat instances gaan bekijken. Iemand toevallig een linkje naar de nieuwe loot per instance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat kan toch helemaal niet? Legendary class items droppen alleen voor de class waarop je speelt... of was het een algemene drop en geen class item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Sommige (de meeste) items zijn niet class specifiek, dat pocket-item zou ook voor een hunter of zelfs een dps-warden bruikbaar zijn.

Op Eldar vliegen de [WTS] nieuwe teal items je ook om de oren in GLFF.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het weer een riant farm-festijn is met U10 :/

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Het ging inderdaad om een BoA class drop (Cardolan Burglar's Token iirc) en dus een fout in de loottables. Met het 'fantastische' lootsystem valt er niets meer te verdelen...

[ Voor 9% gewijzigd door TAA op 07-03-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

OK. Flight T1 is Durchest 2.0

Gevecht duurt 15 minuten (survive) en in 8 runs 4 FA symbols zien droppen... Zelf 5 barter tokens voor de nieuwe jewellery/armour gewonnen. En Bounties ofc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk zaterdag de tijd om eens wat te farmen. Nog weinig tijd gehad dus ook nog geen FA op de kop weten te tikken :( en ook niet eens zo'n craft item.

Volgens mij is flight T1 10 minuutjes maar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Volgens mij is de timer een kwartier... Battle of Erebor schijnt binnen 10 minuten te kunnen. Gister 2 halfslachtige pogingen gedaan na de Flight farm maar de motivatie was er ver uit zeg maar ;)

Overzicht van de benodige barter dinges: (3 per jewellery piece, armour nog niet gekeken)
https://docs.google.com/s...=true&noheader=true&gid=0

[ Voor 34% gewijzigd door TAA op 08-03-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erebor kan super snel als je de 2 makkelijkere banners activeert en goede DPS hebt. Gewoon 1 boss tegelijk nuken.

We zijn daar nu voor T2 bezig en hebben 5 banners nu aardig onder controle. Reinforcements is de lastigste en alle 6 tegelijk voor hardmode lijkt me erg heftig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog niet gespeeld sinds de nieuwe patch, maar kan iemand me zeggen wat voor ervaring hij tot nu heeft met dat nieuwe power systeem? Is het gelijk aan vroeger, sneller out of power, zoveel power dat je unlimited kan spammen? En zet er je class bij als het even kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh je gaat het niet leuk vinden als guard. Hoor veel classes die geen enkel probleem meer hebben maar guardians hebben gewoon een enorm lek als het om power gaat. Veruit het ergst van alle classes.

Als burglar ga ik er nog steeds erg hard doorheen als ik flink skills aan het spammen ben maar nu Mischievous Delight van 20% proc kans naar 50% proc kans is gegaan kun je nu met een beetje mazzel een flinke stoot power terug krijgen. Heb rond de 5k power nu en een crit power restore deed 2800 power dus meer als de helft op een 50% kans met redelijk korte cooldown. Als je zonder zou komen te zitten dan zal dat meestal niet zo lang meer duren voor je jezelf weer aan kunt vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt Johnny, in overpower zal het wel pijn doen dan. In block stance hopelijk doenbaar met traited catch a breath, take to hearth en thrill of danger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang je als Guardian 5Y met capstone gebruikt gaat het wel - als je de capstone veliest en dus take to heart 2 minuten CD heeft, dan gaat het hard met je power. Heel hard. Ik probeerde even 5B/2Y met capstone en zonder traited Catch a Breath (Stoic en Defensive Expertise zijn in principe veel nuttiger vind ik) en mijn powerpool (5k power) trok ik zo leeg.

Dus power kan een probleem zijn voor Guardians, zeker als je dan in die halfslachtige Battle of Erebor raid zit waar LM's en Captains nog nooit van powersharing hebben gehoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

En weg is Flight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Lointje schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:18:
Ik heb nog niet gespeeld sinds de nieuwe patch, maar kan iemand me zeggen wat voor ervaring hij tot nu heeft met dat nieuwe power systeem? Is het gelijk aan vroeger, sneller out of power, zoveel power dat je unlimited kan spammen? En zet er je class bij als het even kan :)
Wel, mijn 42 LM gaat Darth Sidious "Unlimited POWAAAH" mode als ze aan het questen is. Wat ik ook cast, er gaat geen power af.

Mijn 37 Cappy (zonder fate op gear) dropt wel in power, maar na een gevecht is dat al snel weer aangevuld.

Dat zijn mijn ervaringen tot nu toe. Geen idee hoe het op hoog level zit, daar mijn hoogste karakter al een tijdje Doornroosje speelt op level 51. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag maar liefst 40!! BoE runs gedaan en geen enkele FA symbol voor me :(
Heb er totaal een stuk of 6 zien droppen. Meer farmen dus zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
http://lorebook.lotro.com/wiki/Update_10.0.2,Official
Wat een verrassing! BfE T1 (Durchest 2.0) farm is afgelopen. En zoals Turbine betaamt blijft een deel van de nieuwe cluster dicht (Please note, Flight to the Lonely Mountain remains closed to players at this time.).

Turbine fixes . . . _O-

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Fixes. Dat ze nieuwe solo content maken. Helemaal niets te doen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat waarschijnlijk de allergrootste fail is met deze update is dat ze zeiden dat de challenge nu wel goed werkt in Bells of Dale maar deze geeft nog steeds geen seals en hoorde ook mensen in global zeggen dat de hm chest niet (altijd) spawned. Ben op zich wel blij dat de FA farm voorbij is maar telkens als ze dit doen is er een groep mensen die veel gefarmed en veel geluk hebben gehad en een groep die of geen geluk had of niet heeft kunnen farmen. Nu is het toch lastiger om aan een FA te komen als je er geen hebt en dankzij het dicht laten van flight kunnen mensen die ook niet unlocken nu :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Met ruim 150 runs op de teller en geen FA of zelfs maar een scroll ben ik vanzelfsprekend niet gelukkig met de gang van zaken. Had eigenlijk niet anders verwacht na het Durchest debacle maar ja. Van de andere kant heb ik nu weer tijd om aan alt nr 5 en 6 te werken en deze ook van 80+ naar 85 te tillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een hoop mensen in de kin waren teleurgesteld in de raids dus we hadden wat problemen om volle raids te krijgen maar na een peptalk zijn we gister toch maar aan Smaug T2C begonnen en gelukkig ook gehaald. Tijdens het uitvogelen van de tactics faalde de challenge wel maar maakten we het toch af op T2 en we merkten dat FA's nu meer lijken te droppen in T2. Na 3x T2 en 1x T2C hadden we totaal 4 FA's.

Goed dus dat het stomme T1 farmen afgelopen is en je toch enigzins je best moet doen om FA's te scoren nu. Ik wacht nog steeds op t eerste golden class item :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Een tijdje gestopt, maar vandaag de draad weer opgepakt :-) Ben nu premium maar toch eens overwegen om VIP te worden, al is het maar voor 1 of 3 maanden. Helaas kun je het alleen met creditcard/paypal regelen, dat is toch een tegenvaller.

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

JohnnyV76 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:50:
we merkten dat FA's nu meer lijken te droppen in T2. Na 3x T2 en 1x T2C hadden we totaal 4 FA's.
Merk er niet veel van hoor... deze week een stuk of 10x de T2 gedaan en slechts 1x een FA zien droppen. Rolde wel 98 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een paar keer de challenge gedaan te hebben lijkt het inderdaad een lucky evening te zijn geweest want de afgelopen paar keer weer geen enkele FA.
Ik zie het nut van rollen niet meer in nu we remote looting hebben. Leveren jullie items in dan eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Rollen geldt momenteel alleen voor FA; iedereen die er nog geen gewonnen heeft in een kinrun mag rollen. Heeft voordelen en nadelen... Voor de flow is remote looting misschien een uitkomst, feit is wel dat het er steeds meer op lijkt dat sommigen na tientallen runs nog zonder iets zitten terwijl anderen avond na avond weglopen met teals, scrolls and crystals. Dan nog maar te zwijgen over een minstrel die 5 keer het shield gekregen heeft en een cappie met 3x de shoulders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben inmiddels bijna bij de lvl cap aanbeland met m'n main; Heeft nog nooit zo lang geduurd volgens mij ;) Ben inmiddels aan Hythbold begonnen en 't idee bevalt me prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hytbold vind ik een dikke fail. Pure grind voor gear, maar dan echt gewoon dailies runnen met een dwaze downtime er nog eens bij. En te weten dat je in de store die downtime teniet doen of verkorten. Helemaal onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goh het concept is wel leuk van hytbold: de afgebrande stad terug opbouwen via coins die je krijgt door nog wel interessante quests te doen. Ook visueel heel leuk gedaan. Altijd even kijken hoe het herbouwde stuk er uit ziet.
Echter is het probleem dat je maar 5 quests per dag kan doen. En je na een week of twee ook wel alle quests gezien hebt. Met als gevolg dat de volgende maand het gewoon als een enorme grind aanvoelt en je het op het einde best wel beu bent als je diezelfde quests voor de zoveelste keer afloopt. Ze hadden het aantal coins dat je krijgt moeten verdubbelen zodat je in de helft van de tijd klaar was, ipv de enorme tijd die het nu neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Nou nou, Turbine pakt wel ff uit met de 6th anniversary!
It's LOTRO's 6th Anniversary and we want you to be a part of our celebration! We would like extend a gift as our way of saying thank you for joining us on our journey over the last six years! During the Anniversary Festival, which runs from April 16th through April 30th, all players will be eligible to receive gifts based on your account status* as of 11:59 DST on April 14th. Gifts will range from set of fireworks for all, to more exclusive items for our most steadfast premium and VIP players.
o.a.
Fireworks - kregen we vorige keer ook al
Festive Azure cosmetics - idem, maar nu 'uitgebreid met Warsteed appearance'

En [drumroll] een extra 'blaadje' op je portret frame _O-
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZfUkOoo9gSz5xO4xlis3hSuz/full.png

Maar ook weer wat van dezelfde consumeable items zoals
3x Tomes of Continuing Swiftness (60 min duration)
1 +5% Attack Damage (90 min)
10 Battle Potion of Restoration
3 Loot box keys

Ach, leuk meegenomen maar wat mij betreft hadden ze het achterwege mogen laten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

botoo schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:33:
Nou nou, Turbine pakt wel ff uit met de 6th anniversary!
En [drumroll] een extra 'blaadje' op je portret frame _O-
Ach, leuk meegenomen maar wat mij betreft hadden ze het achterwege mogen laten.
Op zich wel grappig uit de mond van een verstokte PvMPer met z'n R12 icoontje ;)

Ik ben als verstokte PvE'er wel blij met m'n blaadje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geen blaadjes, maar zo te zien zijn het bolletjes geworden

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ontwerp/uploadfoutje volgens mij ;)

Ik heb sinds gisteren m'n eerste lvl 85 trouwens :P Dat duurder langer dan bij vorige xpacs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Het is altjes weekend lvl tijd! Welcome back weekend met maar liefst 100% experience gain. Is nu actief, vandaag staat er wel nog een maintenance ingeroosterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh ik heb al 7 chars op 85 en die laatste 2 vertik ik te levellen (warden en captain).
Als ze mij nu eens +100% gold item drop chance zouden geven maarja... 100% van niks is nog niks.
Begint wel een klein beetje frustrerend te worden.... kinnie heeft al 2x t shield op zn tank en 2x de cloak op zn hunter gewonnen en de dubbele voor 30s gevendored terwijl ik nog op geen enkel char een golden item heb gezien. Durf te wedden dat, als ik er 1 gedropt krijg het op alt nummer 7 is waar ik nooit op raid.
Waarom niet gewoon die items ook BoE maken zodat kinnies elkaar nog kunnen helpen. Het lootsysteem en t feit dat er geen endgame raid met locks is heeft het spel toch geen goed gedaan.

Geen locks = grind. Vond het oude systeem veel leuker... had je veel meer t gevoel van progressie als je weer een boss neer had op challenge en in de tijd dat je locks had kon je andere raids of instances doen om te gearen.... gearen om weer ietsjes meer kans te hebben voor de volgende boss en die boss dan proberen tot de locks weer resetten. Dit hebben spelers nodig om het gevoel van een doel te hebben denk ik.... grinden voor gold items die altijd bij anderen droppen... dat kan nooit lang leuk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

JohnnyV76 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:04:
Waarom niet gewoon die items ook BoE maken zodat kinnies elkaar nog kunnen helpen. Het lootsysteem en t feit dat er geen endgame raid met locks is heeft het spel toch geen goed
idee: maak die items BoK... (bind on kinship) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich eigenlijk geen slecht idee eigenlijk. Maakt kinruns wat leuker, maar zorgt ook niet voor een gigaboost op AH. Als ze dan nog zo instellen dat je X tijd in een kinship moet zitten voor je het kan krijgen (via kin AH of trade) neem je het trade via kinhopping gedeelte weg dat dit kan veroorzaken :)
(Of enkel als je op het moment van de drop in dat kinship zat).

Zelf nog altijd bijzonder weinig zin in lotro momenteel. Geen zin om te grinden en mee te doen aan raids. Epic story heb ik wel zin in, dus met volgende boek zal ik dat zeker weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

"Vroegah" dropte er gewoon een barter item waarmee je je meuk naar keuze kon halen. Deze waren BoA en iedereen die aanwezig was bij de kill kon er op rollen. Enige benodige verbeterpuntje was BtA geweest in combinatie met ML. Glory days...

Gelukkig krijgen we met U11 Hobbit Gifts! Elke dag inloggen voor een random present en 1x per week een hogere kans op rare drops voor VIPs. En natuurlijk extra kansen te kopen in de store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TAA schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:21:
En natuurlijk extra kansen te kopen in de store...
Vooral dat laatste zit ik al maanden op te wachten :r

Maar inderdaad het vekrijgen van de legendary gear werkt erg krom.
Op mn burg hem ik volgensmij maar barweinig instances gedaan en heb toch al de boots en het pocket item (nu is dat pocket item niet echt top als je het vergelijkt met andere classes). Nu had ik graag ook de dagger gehad, dus heb naar mijn idee al echt heel vaak Glinghant instances voor gedaan zonder succes. Over mijn LM al niet te spreken, daarvan weet ik zeker dat ik veeeel meer instances gedaan heb zonder enig succes (+punt is wel dat hij nu mooie teal jewels heeft).

@JohnnyV76
Je hebt nog geen enkel golden piece :X Jou kennende heb je 100x meer gefarmed als dat ik heb, dus dat is echt balen voor je (hoeveel seals heb je nu dan? Je "alts" zullen dan wel van 85FA's voorzien zijn :D )

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aah nice:
WARNER BROS. INTERACTIVE ENTERTAINMENT AND TURBINE ANNOUNCE THE LORD OF THE RINGS ONLINE™: HELM’S DEEP™

The Fifth Expansion to the Critically-Acclaimed MMO Launches in Fall 2013

Experience the Battle for Helm’s Deep – Fight to defend Helm’s Deep starting at level 10, as your character enlists as a soldier in the Battle of the Hornburg, the most massive conflict yet in The Lord of the Rings Online. Earn rewards for your contribution to the war effort – win or lose, your aid makes a difference!
• Explore new landscapes across Western Rohan - Explore the Westemnet of Rohan and rally each of the five Ridings as Rohan returns to glory. Traverse the capital of Edoras, mysterious Dunharrow, and the fortress of the Hornburg, deep within Helm’s Deep.
• Advance from levels 85 to 95 - Experience 10 new levels, from 85 to 95, with new skills and completely updated class specializations. Both mounted and un-mounted combat will challenge you as you war against the evil of Saruman.
• Continue the Epic Story - Encounter beloved characters such as Aragorn, Éowyn, and Éomer. Restore King Théoden to his rightful lordship and defend the peoples of Rohan at Helm’s Deep.
benieuwd naar de Helms deep battle, wordt dit een raid, skirmish, iets alla hytbold of een book session play. Daarnaast niet echt iets shockings, ja lvlcap naar 95 en iets van class specializations (wat dan ook mag zijn).

[ Voor 90% gewijzigd door Rfce op 24-04-2013 15:47 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rfce schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:51:
[...]@JohnnyV76
Je hebt nog geen enkel golden piece :X Jou kennende heb je 100x meer gefarmed als dat ik heb, dus dat is echt balen voor je (hoeveel seals heb je nu dan? Je "alts" zullen dan wel van 85FA's voorzien zijn :D )
Klagen helpt :)
Heb ondertussen mijn eerste gewonnen al is het niet echt degene waar ik op zat te wachten. Won de ring in OD... die met 7% gamble chance... en ben geen gambler :P

Heb mn main (burg) met 2 FA's behangen en op 2 alts een FA wapen. Toen ze nog dropten in BFE T1 won ik er pas 1 in mn 99ste run. Heb er 1 gekocht voor 650G, 1 geruild met kinnie voor een horse lord will recipe en 1 gebartered voor seals.... de duurste variant. Nu langzaam maar een beetje farmen voor meer seals maar volgens mij hebben veel kins nu last van verminderde activiteit... ook bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
WARNER BROS. INTERACTIVE ENTERTAINMENT AND TURBINE ANNOUNCE THE LORD OF THE RINGS ONLINE™: HELM’S DEEP™

The Fifth Expansion to the Critically-Acclaimed MMO Launches in Fall 2013

(NEEDHAM, MA – April 24, 2013) -- Warner Bros. Interactive Entertainment unveiled today The Lord of the Rings Online™: Helm’s Deep™, the next expansion to the award-winning free-to-play massively multiplayer online roleplaying game (MMORPG) developed by Turbine. Helm’s Deep will continue the Epic Story into the western plains of Rohan, allow players to take a direct role in the battle for Helm’s Deep and advance the level cap to 95.

“With Helm’s Deep, we’re bringing the War of the Ring to players on a monumental scale,” said Kate Paiz, Executive Producer of The Lord of the Rings Online, Turbine. “Our team is thrilled to create another iconic moment in Middle-earth, and put players in the center of the action.”

THE LORD OF THE RINGS ONLINE: HELM’S DEEP FEATURES:
• Experience the Battle for Helm’s Deep – Fight to defend Helm’s Deep starting at level 10, as your character enlists as a soldier in the Battle of the Hornburg, the most massive conflict yet in The Lord of the Rings Online. Earn rewards for your contribution to the war effort – win or lose, your aid makes a difference!
• Explore new landscapes across Western Rohan - Explore the Westemnet of Rohan and rally each of the five Ridings as Rohan returns to glory. Traverse the capital of Edoras, mysterious Dunharrow, and the fortress of the Hornburg, deep within Helm’s Deep.
• Advance from levels 85 to 95 - Experience 10 new levels, from 85 to 95, with new skills and completely updated class specializations. Both mounted and un-mounted combat will challenge you as you war against the evil of Saruman.
• Continue the Epic Story - Encounter beloved characters such as Aragorn, Éowyn, and Éomer. Restore King Théoden to his rightful lordship and defend the peoples of Rohan at Helm’s Deep.

The Lord of the Rings Online™ is the ultimate adventure! This award-winning free-to-play massively multiplayer online role-playing game delivers an interactive experience brimming with life and filled with the familiar people, places, and monsters from the most famous fantasy of all time. For more information, visit www.lotro.com.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uff weer 10 levels... druk druk druk met 7 chars :)

Klinkt goed dat Helms Deep maar wil eerst weten of er een 12 man, multi boss raid komt met locks. Daar zit ik op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Filmpje van update 11. De Wildermore region.
http://massively.joystiq....-through-lotro-update-11/

[ Voor 49% gewijzigd door Hurtebise op 25-04-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
ik heb het spel via steam en wilde nu via steam turbine points kopen. hij blijft echter hangen op "verwerken" maar er gebeurd helemaal niets. Heb wel geld op mijn steam staan dus het zou moeten kunnen. iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht komt het door de maintenance die nu aan de gang is? Zou straks klaar moeten zijn dus dan nog even proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
The LOTRO Game Servers and http://myaccount.turbine.com will be offline for maintenance on Saturday, April 27th from 5:00 to 7:00 AM Eastern (-4 GMT).
dat is 11:00 tot 13:00 hier maar zoals Turbine betaamt loopt het weer eens uit.
The forums and wikis will remain up, but players may not be able to log in.
Och, ook dat klopt niet want de forums zijn net zo dood als de game servers.

Het gaat mij werkelijk mijn pet te boven hoe zeldzaam incapabel die lui daar kunnen zijn. Geplande downtimes lopen in minstens 50% van de keren uit en van eerlijk communiceren hebben ze al helemaal geen kaas gegeten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
botoo schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:24:
[...]
Geplande downtimes lopen in minstens 50% van de keren uit en van eerlijk communiceren hebben ze al helemaal geen kaas gegeten.
Dat snap ik dus ook niet, bescherm jezelf dan een beetje als je dat weet en neem 2/3 uur extra. Als je dus van plan was van 12 tot 15 te werken, geef je aan dat om 18 uur alles weer online is... als je dus 1 uur uitloopt op de planning is het nog altijd 16 uur en is alles "eerder" online. Daarnaast is en blijft communicatie bij hun toch wel een issue, 3 kwartier na deadline aangeven dat de boel over een kwartier online komt, en er vervolgens nog eens 1,5 uur over doen :'(

Ik zag Update11 vorige week met het nieuwe gebied online komen op bullroarer, worden vandaag de lifeservers ook gepatched?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 14:25
Rfce schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:55:
[...]

Ik zag Update11 vorige week met het nieuwe gebied online komen op bullroarer, worden vandaag de lifeservers ook gepatched?
Ik denk dat nog 1 tot 2 maanden duurt voordat dat live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nah idd een gewone patchronde:
General
◾Addressed a server-side performance issue.
◾Addressed a number of unintended gameplay issues.

Anniversary Festival
◾The Six-Year Frames for both Freeps and Creeps were not using the correct art work.
◾The Eastemnet Gift Box was incorrectly Flagged as a Westfold giftbox.
◾Added a number of new rewards to the Sixth Anniversary Festival.
Wat was er mis met het 6th year frame... ik vond het wel tof, genoeg IM's gehad met de vraag hoe ik eraan kwam :)
Ennuh, het festival duurde toch toch morgen, of vergis ik me? Wat hebben we nu nog aan de fix mbt rewards en giftboxes

edit:
aah lees net dat festival met een week is verlengt.

[ Voor 4% gewijzigd door Rfce op 29-04-2013 15:26 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVE
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:03
jaydenjarno schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:02:
ik heb het spel via steam en wilde nu via steam turbine points kopen. hij blijft echter hangen op "verwerken" maar er gebeurd helemaal niets. Heb wel geld op mijn steam staan dus het zou moeten kunnen. iemand enig idee?
Je moet de Steam in-game overlay aan hebben staan. Je weet wel, dat ding dat je shift-tab hijacked. (Weet niet meer hoe dat ding precies heet/waar het zit, want ik gebruik hem verder nooit).
Als die overlay aanstaat, dan krijg je een pop-up als je via de Lotro store TP via Steam wilt kopen.

grtx,
JAVE
Pagina: 1 ... 13 ... 23 Laatste