Thanks

Anoniem: 172410 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 03:44:
[...]
De textures zien er goed uit. Ik kan het eindresultaat nog niet goed overzien, maar het lijkt allemaal wel de goede sfeer te hebben. Naast dat ietwat platte camerastandpunt dat al eerder is aangehaald door iemand (breekt de spannende sfeer een beetje) zou ik voor de volgende keer misschien nog eens kijken of je de models wat meer cartoonesque kan maken bij een dergelijke plaat. Het zijn prima models, maar ik kan me voorstellen dat het huis een stukje spannender gemaakt kan worden als je gaat spelen met de verhoudingen (geen rechte paralelle lijnen van onder tot boven e.d.).
Ben benieuwd hoe het wordt

Ik had in eerste instantie het idee om het erg realistisch in elkaar te zetten, maar toen ik de Mystery Machine ging bouwen was het toch leuker om die zoveel mogelijk hetzelfde als het origineel te maken, dus toen was het realisme wat verdwenen

Het huisje is idd erg recht maar dat staat ook op de achtergrond en valt straks wat out of focus dus heel veel detail hoeft daar niet in te zitten. Heel scheef had gekund maar dan had ik er wat meer tijd in moeten steken, en ik kom nu al tijd te kort
Een beter spookhuis staat inmiddels wel op m'n Todo lijstje voor losse projecten, dan neem ik denk ik dit als basis ontwerp en ga dat veel gedetailleerder uitwerken
Ik ga nu met de textures voor de duiker beginnen en dan is alles getextured, dan nog belichting en eens kijken hoe ik een beetje nette mist ga realiseren
Ik zal straks even een rendertje posten.
[Edit]

Er moet nog een hoop gebeuren, textures voor de duiker afmaken, het water en de planken van de steiger moeten wat anders van kleur worden, de lucht moet nog 'lucht' worden, en dan belichting en mist...
Pff, benieuwd of ik op tijd klaar ben
[
Voor 10% gewijzigd door
Spike_wolf op 16-11-2011 22:10
]