ik heb nog steeds geen tijd gehad! Helaas! Ik hoop over 1,5 week weer een beetje kans te hebben iets te doen. Stage loopt op zijn eind dusjah... jullie kennen het vast wel! Portfolio moet af, ik heb nog een toets die ik moet halen.. enzovoorts... presentatie die ik moet geven. Dus ik heb nog wel even wat te doen.
Daarbij geef ik Max op de laptop op. Helaas. Hij sluit nu vaak af met een error. Boven op de pc werkt het wel maar dat is ook een compatible GPU. Ik denk dat het daar aan ligt. Het logo in de GPU monitor van de laptop is ook niet goed dusjah... en ik zit niet graag boven op een koude zolder als ik ook met mijn laptopje bij een warme radiator kan zitten...
Nu bedenk ik me dat de tekening ook in 2D mag. Misschien ga ik dan maar een ''werktekening'' maken van mijn engel. Of ik teken hem met de hand,dat vind ik ook nog wel leuk om te doen.
Oftopic maar toch ook weer niet:
Zojuist even gekeken of mijn werkgeheugen nog te koop is. Dit is wel het geval. Ik zit erover de denken om voor 39,- van 6GB Ram naar 12 GB Ram te gaan. Heeft dit zin? Datzelfde systeem bevat het volgende:
Intel Core i7 i7-920 / 2.66 GHz
Gigabyte GA-EX58-UD4P (<--- Daar kunnen nog 3 stripjes op dus dat zou geen probleem moeten zijn)
XFX GeForce GTX 285 XXX
Kingston ValueRAM - Geheugen - 6 GB ( 3 x 2 GB ) (dit zou dan verdubbelen naar 12 GB 6x2gb)
Creative Sound Blaster X-Fi Titanium (Gaat er waarschijnlijk uit, ik game toch niet meer)
CoolerMaster Real Power M700 Modular PSU (700Watt)
SSD Vertex2 120 gb + WD 500 Black
[
Voor 28% gewijzigd door
stevens20 op 13-10-2011 22:53
]