Was meer als reactie op dat "trollen" en die "30 uur is prima" blabla.
Aangezien ik nu, na de update gewoon normale standbytijd haal was er wel degelijk een probleem (voor mij).
Word een beetje moe van dat gezeik dat je aan het trollen bent als je iets negatiefs over Apple producten zegt.
En das ook de enige uit de hele iDevice serie imo.
Mja, qua gebruikt klopt de iPhone aardig denk ik.
Qua pure standby ook wel, als je er niks anders mee doet.
Heb ze allemaal gehad, en allemaal hetzelfde. 's Ochtends van de lader af, 's avonds er weer aan.
Dan doe je er waarschijnlijk een stuk meer mee dan ik en dan is het ook niet vreemd als hij na een dag leeg is

Als je 'm zoals ik gebruikt om een uurtje per dag mp3 te luisteren, half uurtje te internetten en te bellen dan gaan ze allemaal langer mee dan een dag.
Lees nou eens ff wat je schrijft.
Je wil een telefoon op 15% naast je neer kunnen leggen. Nou stel hij haalt dan gewoon de ochtend. Wat dan? Zit je op 12%. Yippeee! Maar hij is wel leeg over twee uur. Kom je de dag ook niet mee door. Dus had je hem toch echt beter aan de lader kunnen hangen 's nachts. Maar blijkbaar ben je dan wel tevreden?

Mijn punt was dat een telefoon niet in een nacht van 20% accu naar leeg moet gaan. Als ie 's ochtends op 12% staat kan ik ermee naar m;n werk komen en 'm daar opladen
Gaat mij er dus om dat ie niet elke dag aan de lader zou moeten, zoals ik hem gebruik.
En dat blijkt:
want nu doet de accu het weer hetzelfde als voorheen.Maar kom niet iedere keer aan met die verhalen dat een telefoon meer dan 24 uur mee moet kunnen gaan. Het komt er uiteindelijk toch op neer dat hij eens in de 24 uur een full charge nodig heeft. Wanneer doe je dat? Juist, 's nachts, als je hem niet gebruikt.
Afhankelijk van gebruik, dat lijkt me toch logisch (maar ik ging er vanuit dat dat voor zich sprak)?
Ik heb het de hele tijd over
mijn gebruik. Als Apple 200 uur standby claimt dan is het toch niet meer dan logisch dat hij in ieder geval niet elke 24 uur aan de lader
hoeft 
Ik weet hoe je over Apple denkt Matthijst, en ik weet ook hoeveel apparaten je hebt. Maar ik kan wel begrijpen dat sommige mensen je langzaamaan trollerig over vinden komen

Ach ja... Zoals gezegd; standbyproblemen die ik had lijken opgelost.
Stapje dichter bij de perfecte telefoon
[
Voor 4% gewijzigd door
matthijst op 04-11-2011 10:21
]