Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:38

Barbas

Gallego!

Gelukkig, ben echt benieuwd. Heb zelf de 4S nog niet ontvangen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:08
Haal nu na 1,5 week een steeds betere standbytijd :)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/1s1lwz.png

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:57
Datafeest schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:43:
Ja ik heb het wel eens gehoord, maar het gaat echt helemaal nergens over. Het is echt minimaal. Serieus, er wordt van een mug een olifant gemaakt.
Mwah, het is een telefoon. Als het apparaat 1 ding goed moet doen is het 'bellen'... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874

Kan iemand me uitleggen hoe ik de knop uitnodigingen werkend krijg in de agenda van mijn iPhone?

Ik stuur nu vanaf mijn werk een vergaderverzoek naar mijn mobileme (nu icloud) emailadres. Ik krijg dan een mailtje binnen met daarin als bijlage een ICS bestand. Als ik daarop klik dan zie ik de optie "zet in agenda".
Als ik dat echter doe, dan kan ik de afspraak daarna in de agenda niet meer verwijderen, wat ik al heel vreemd vindt!

Maar ik had verwacht om in de agenda een melding te krijgen van de uitnodiging, als ik op de uitnodigingen knop zou klikken (rechtsonder). Maar hier zie ik helemaal niets.

Heeft iemand enig idee hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:08:
[...]

Mwah, het is een telefoon. Als het apparaat 1 ding goed moet doen is het 'bellen'... 8)7
Ja dat is voor een telefoon idd wel een handige feature. Hoewel het wel de eerste is die ik zou laten vallen als ik moet kiezen tussen Telefoon/sms/internet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-05 00:13

UntamedNL

Drumming

Nou ik heb toenet een onvrijwillige droptest gedaan met de iPhone 4. Hij viel mooi van mijn bureau af langs de muur. Toen ik hem hoorde vallen dacht ik al direct dat gaat geld kosten. Echter heeft hij totaal geen schade. Het verhaal dat de iPhone 4 nergens tegen kan geloof ik dus ook niet meer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
knny schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:00:
Haal nu na 1,5 week een steeds betere standbytijd :)

[afbeelding]
Accu's moeten 'ingewerkt' worden. In het begin zal het altijd wat minder zijn.

Als mensen overigens problemen hebben met hun accu die zeer snel leeg gaat, is dit misschien interessant om even door te nemen: http://www.macworld.com/a...oot_iphone4s_battery.html

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-07 05:07
Donstil schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:36:
[...]

Ja dat is voor een telefoon idd wel een handige feature. Hoewel het wel de eerste is die ik zou laten vallen als ik moet kiezen tussen Telefoon/sms/internet.
dan laat ik SMS vallen hoor..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:42
UntamedNL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 02:05:
Nou ik heb toenet een onvrijwillige droptest gedaan met de iPhone 4. Hij viel mooi van mijn bureau af langs de muur. Toen ik hem hoorde vallen dacht ik al direct dat gaat geld kosten. Echter heeft hij totaal geen schade. Het verhaal dat de iPhone 4 nergens tegen kan geloof ik dus ook niet meer :P.
Ik heb die van mij eens laten vallen buiten en toen ik hem probeerde te vangen sloeg ik hem verder omhoog en viel hij op de betonnen tegels... ook geen krasje :P Maarja, wie weet is het geluk bij de dommen :D

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

UntamedNL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 02:05:
Ik laat dit hier achter als reactie op jou post :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=elKxgsrJFhw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:38
Even een vraagje... zijn de docking stations voor de iPhone 4S hetzelfde als die voor de iPhone 4 ?
Dan kan ik namelijk alvast een leuk stationnetje gaan uitzoeken

Na mijn 3G heb ik een Android phone gehad maar gelukkig binnenkort weer terug op het oude nest !

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:36
oldsmelly schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:24:
Even een vraagje... zijn de docking stations voor de iPhone 4S hetzelfde als die voor de iPhone 4 ?
Dan kan ik namelijk alvast een leuk stationnetje gaan uitzoeken

Na mijn 3G heb ik een Android phone gehad maar gelukkig binnenkort weer terug op het oude nest !
Qua de dock zijn de 4 en de 4S 100% identiek, dus start maar vast met uitzoeken :).
Ben ik ook al mee bezig, heb nu een 3GS, en over een week de 4S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020
Even een vraagje:

Ik wil een iphone kopen maar ben maar een studentje dus veel geld is er niet om de 4 of 4S te kopen.
Nu kwam ik via vrienden bij iemand die een iPhone 3GS 32gig en in het wit te koop had staan. Heeft er altijd en hoesje en screenprotector op gehad. Er zitten alleen 2 kleine haar scheurtjes onderaan bij de dock connector.
Vraagprijs €250,-. Is dit redelijk? Of overpriced?
Hoor het graag! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anoniem: 145867 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:27:
[...]

Ik laat dit hier achter als reactie op jou post :)
[video]
;(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
kats schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:49:
Even een vraagje:

Ik wil een iphone kopen maar ben maar een studentje dus veel geld is er niet om de 4 of 4S te kopen.
Nu kwam ik via vrienden bij iemand die een iPhone 3GS 32gig en in het wit te koop had staan. Heeft er altijd en hoesje en screenprotector op gehad. Er zitten alleen 2 kleine haar scheurtjes onderaan bij de dock connector.
Vraagprijs €250,-. Is dit redelijk? Of overpriced?
Hoor het graag! Alvast bedankt!
Uhm dubbelpost :p

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Redelijk denk ik.
Die haarscheuren zijn standaard bij de 3G(S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Inderdaad, vrijwel alle 3GS-iPhones die ik heb gezien hadden haarscheuren. Bij die van mij heeft dit zelfs 2 weken terug geleid tot het verliezen van mijn lock-knop. Controleer dus even hoe erg die haarscheuren zijn, maar houd ik het achterhoofd dat een klein scheurtje vrijwel altijd voorkomt.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-07 09:45

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Hoe snel is de iPhone 4S ongeveer vergeleken met een computer? Met wat voor systeem zou je het ongeveer kunnen vergelijken?

Mhz'en vergelijken gaat niet makkelijk maar misschien zijn er benchmarks bekend oid?

Puur ter info en vermaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 18:56
Ik vraag me af als ik nu zo kijk hoeveel er een 4S 16GB bestellen, of zelfs een 4 met 8GB, die dingen staan toch zo vol? Heb al jaren het dikste model, en dat is na een tijdje echt aardig vol hoor. Podcasts, filmpjes (van camera app), gedeelte van mijn muzieklibrary. Ik kijk geen movies op het ding. Is dit puur price driven? "Ik vind een dikker model te duur, dus zet ik er gewoon minder op", of is het gewoon dat ik meer data heb. Vind het vrij opvallend. Niet dat het me uit maakt, het interesseert me gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

UltraSub schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:31:
Ik vraag me af als ik nu zo kijk hoeveel er een 4S 16GB bestellen, of zelfs een 4 met 8GB, die dingen staan toch zo vol? Heb al jaren het dikste model, en dat is na een tijdje echt aardig vol hoor. Podcasts, filmpjes (van camera app), gedeelte van mijn muzieklibrary. Ik kijk geen movies op het ding. Is dit puur price driven? "Ik vind een dikker model te duur, dus zet ik er gewoon minder op", of is het gewoon dat ik meer data heb. Vind het vrij opvallend. Niet dat het me uit maakt, het interesseert me gewoon :)
Ik ga ook van een 32GB 3GS naar een 16GB 4S en zal de ruimte absoluut gaan missen, maar het prijsverschil was me helaas te hoog na wat andere dure aankopen de laatste tijd. Mijn 32GB zat ook altijd vol (vooral podcasts), maar daar heb ik toch nog wel aardig in kunnen snoeien. Spellen van enkele honderden mb's per stuk die ik al een jaar niet meer heb gespeeld kunnen er ook wel af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm.. Ga zelf naar een 64GB 4S nu, van mijn huidige 32GB 4. Ongetwijfeld zal met wat snoeien de boel makkelijker passen, maar minder dan 32 zie ik toch echt niet zitten hier :)
Vraag me oprecht af hoe al die mensen dat in godsnaam met een 8GB gaan klaar spelen.

/edit
@ Hier onder, muziek via Spotify, wordt je daar nog wel vrolijk van met de data limieten?
Heb hier ook premium, maar zodra mijn eigen abbo volgend jaar verlengd wordt en een limiet krijgt, gaat Spotify er uit. Sowieso vind ik ze toch best beperkt soms. :)

[ Voor 33% gewijzigd door UltraSub op 28-10-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:52
Muziek: doe ik via Spotify, filmpjes haal ik eraf zodra ik ze gemaakt hebt en Apps nemen echt geen 16GB in. Voor mij meer dan genoeg dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

UltraSub schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:12:
Hmm.. Ga zelf naar een 64GB 4S nu, van mijn huidige 32GB 4. Ongetwijfeld zal met wat snoeien de boel makkelijker passen, maar minder dan 32 zie ik toch echt niet zitten hier :)
Vraag me oprecht af hoe al die mensen dat in godsnaam met een 8GB gaan klaar spelen.
Het is ook met pijn in mijn hart :D But I'll live ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik wil nu al een tijd een iPhone 4 8GB gaan halen de 4s vind ik wat te duur voor wat hij bied. maar ik vraag me af kan ik beter de iPhone los halen en mijn huidige abbo vodafone nog gebruiken wat ik nog eigenlijk wil. (onbeperkt internet namelijk ) en uiteindelijk over op sim only bij t-mobile. is het internet 64/64 nog aardig snel als je je limiet hebt bereikt of ist het echt alleen maar kleine mail binnen halen en heel sloom ff een site binnen trekken.

ik heb nu namelijk de HTC Desire vind het vreselijk werken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:55

RnB

Bigg Balls schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:15:
Hoe snel is de iPhone 4S ongeveer vergeleken met een computer? Met wat voor systeem zou je het ongeveer kunnen vergelijken?

Mhz'en vergelijken gaat niet makkelijk maar misschien zijn er benchmarks bekend oid?

Puur ter info en vermaak
Ik zag ergens een GeekBench score van 6xx, als ik dat vergelijk met mijn systeem (sig): die haalt 64xx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

RnB,

Dat had ik vandaag ook gezien. Het zou ongeveer net zo snel moeten zijn als een iBook G4 of een iMac G4. Toch wel impressive voor zo'n klein dingetje!

Qua computers zou dat een langzame AMD Sepmron zijn oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Vanmiddag heb ik ook maar een review online gezet over de 4s. Deze heb ik anderhalf week gehad en weer verkocht omdat ik toch een 64gb wil.

productreview: Apple iPhone 4S 32GB Zwart review door Bigg Balls

Scheelt me weer een hoop typen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Sodeknetter. En dan zeggen mensen dat het wel mee valt met wat hij sneller is. Links vanuit Tweetbot laden gaat veel en veel rapper. Zelfde met browsen/laden van webpagina's. Alleen die twee zijn mij de upgrade al waard. Want dat doe ik enorm veel op mijn telefoon. Kijk ik naar de camera, damn.. dat zit ook wel snor.
Niks te klagen. Niks wereldschokkends, wel lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 11:13
Vandaag mijn 4s opgehaald maar heb het idee dat de linker speaker stuk is. Als ik de rechterspeaker afdek hoor ik amper iets. Vriend van me zei dat het te maken heeft met stereo geluid en mono. Ik dacht bij de ringtones kan t wel kloppen. Maar zojuist wat mp3tjes erop gezet en daar ondervind ik hetzelfde:( iemand soort gelijk al meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193286

RSD1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:09:
Vandaag mijn 4s opgehaald maar heb het idee dat de linker speaker stuk is. Als ik de rechterspeaker afdek hoor ik amper iets. Vriend van me zei dat het te maken heeft met stereo geluid en mono. Ik dacht bij de ringtones kan t wel kloppen. Maar zojuist wat mp3tjes erop gezet en daar ondervind ik hetzelfde:( iemand soort gelijk al meegemaakt?
er is maar 1 speaker, rechts, die andere is de mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Na 2 weken met de 4S ook mijn iPhone maar even online gedumpt met sample foto's en video:

productreview: Apple iPhone 4S 64GB Zwart review door RobbieB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:50
RSD1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:09:
Dit is al zo sinds de eerste iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Geinige backplate:
Afbeeldingslocatie: http://store.kogadget.com/img/p/18-144-thickbox.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Wat is trouwens de gemiddelde batterijduur bij actief gebruik. Het staat nu op 4 uur en 10 minuten en heb nog maar 10% procent over bij actief-gebruiksduur. Het gaat om de iPhone 4S.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 28-10-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Ik ben er net achter gekomen dat het bij de 4s niet meer mogelijk is om 3G uit te zetten en zo de telefoon naar gsm signaal te forceren. In reviews ben ik dit niet tegengekomen, wel las ik er wat klachten over op de Apple forums nadat ik er naar gezocht had. Nu met de 4s en KPN blijft 3G gelukkig werken binnenshuis, maar 2g is beter voor de batterij en in sommige situaties betrouwbaarder om te kunnen bellen/sms'en. Ik hoop dat de optie nog terugkomt met een iOS update in de toekomst.

Behalve dat tot nu toe niets dan lof voor de 4s. Duidelijk veel sneller dan de 3GS, met navigon gaan alle berekeningen veel sneller maar ook de gps ontvangst is veel beter. Ook het scherm is zoveel beter, heerlijk! Morgen maar eens met de camera spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Kan je met die KPN 's een paar keer in een totaal stille ruimte naar je voicemail bellen?
Benieuwd of je ook een zachte storing/gekraak hoort (niet elke keer, maar 1 op de 5 ofzo) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215072

Dipsausje schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:15:
Ook het scherm is zoveel beter, heerlijk!
In welk opzicht vind je het scherm beter dan van een iPhone 4? Volgens mij zijn die namelijk precies hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Anoniem: 215072 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:56:
[...]

In welk opzicht vind je het scherm beter dan van een iPhone 4? Volgens mij zijn die namelijk precies hetzelfde...
Volgens T.net zit er weldegelijk een verschil in.

Persoonlijk zie ik het niet als ik m'n 4 naast m'n 4S leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat het trouwens bij verbruik om de ontvangen mb of de verstuurde mb dat van belang i? Aangezien ik op 250mb zit, bij ontvangst terwijl ik niks noemenswaardig gedaan heb.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 29-10-2011 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:38
So glad to be back !

Wat is dit weer een heerlijke telefoon......

Na een kleine uitstap naar droid (na mijn 3g) is het weer heerlijk bekend met weer genoeg nieuwe snufjes...
En wat loopt alles weer soepel, de intergratie met mijn mac's en ipad is weer als vanouds en iCloud werkt ook lekker.....

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Anoniem: 146055 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 04:41:
Gaat het trouwens bij verbruik om de ontvangen mb of de verstuurde mb dat van belang i? Aangezien ik op 250mb zit, bij ontvangst terwijl ik niks noemenswaardig gedaan heb.
Beide. dus ontvangen + verstuurd. Ik zit na 2 weken overigens op 13,3 verstuurd en 28,1 ontvangen.. wat gewhatsapped, google maps en wordfreud enzo gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Die ruis/kraak, waar een paar paginas terug over gesproken werd: is iemand dat al tegen gekomen in de iPhones die gisteren geleverd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 07:00
Ik kan nu de HTC HD2 gebruiken als een router om mijn IPad met Internet te verbinden (wifi). Kan dit ook met de 4s?

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
honey schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 09:50:
Ik kan nu de HTC HD2 gebruiken als een router om mijn IPad met Internet te verbinden (wifi). Kan dit ook met de 4s?
Ja, dat kan met HotSpot. Is alleen niet altijd geactiveerd, hangt van de instellingen af die je provider je toestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 07:00
thaan schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 09:53:
[...]

Ja, dat kan met HotSpot. Is alleen niet altijd geactiveerd, hangt van de instellingen af die je provider je toestuurt.
Ik zit bij KPN, maar zal weer een nieuwe abbo nemen bij KPN. Hoop dat hett daarbij kan. Bedankt.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
honey schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 09:56:
[...]

Ik zit bij KPN, maar zal weer een nieuwe abbo nemen. Hoop dat get daarbij kan. Bedankt.
Over het algemeen is de functie altijd gedeactiveerd. Bij T-Mobile moet je bijvoorbeeld een extra HotSpot abonnement afsluiten a €X,- om de HotSpot functionaliteit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Anoniem: 215072 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:56:
[...]

Ik vergeleek de 4s met mijn 3gs, stond ook in de zin ervoor, ik heb namelijk nooit een 4 gehad. Niets nieuws dus voor mensen die jaarlijks een nieuwe iPhone halen, maar mij viel de grootte van het verschil dus positief op.

Verder over de ruis met de 4s, ik hoor geen gekraak maar wel een duidelijkere ruis dan bij mijn 3gs. Daar staat tegenover dat spraak ook duidelijker/helderder klinkt. Klinkt een beetje alsof ze ergens in de signal processing wat parameters hebben aangepast, resulterend in duidelijker geluid maar ook wat meer ruis in de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
botech schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 09:29:
Die ruis/kraak, waar een paar paginas terug over gesproken werd: is iemand dat al tegen gekomen in de iPhones die gisteren geleverd zijn?
Andere klacht is dat je veel echo hoort als je belt met de Apple hoofdtelefoon/headset. Soms niet direct, maar na een paar minuten. Is dan weer op te lossen door even naar handsfree te switchen en weer terug.
Eea. lijkt te maken te hebben met die switchende antennes en dat je nu 3G niet meer uit kunt zetten (mobiele data wel, maar schijnbaar kon je voorheen ook kiezen om bellen via 3G uit te zetten en 2G te forceren ofzo)...

[ Voor 29% gewijzigd door matthijst op 29-10-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RobbieB schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 07:11:
[...]

Beide. dus ontvangen + verstuurd. Ik zit na 2 weken overigens op 13,3 verstuurd en 28,1 ontvangen.. wat gewhatsapped, google maps en wordfreud enzo gedaan ;)
Belachelijk dan, ik heb in 1 dag 250mb verbruikt. Dat wordt dus Youtube en uitzendinggemist vermijden op 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 146055 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:54:
[...]

Belachelijk dan, ik heb in 1 dag 250mb verbruikt. Dat wordt dus Youtube en uitzendinggemist vermijden op 3G.
Een iPhone gebruikt echt no-way 250mb per dag zonder dat ie veel gebruikt wordt.
Dus volgens mij is gewoon je mailbox nog aan het syncen of wat dan ook.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

Een iPhone gebruikt echt no-way 250mb per dag zonder dat ie veel gebruikt wordt.
Ik heb hem gisteren veelvuldig gebruikt. Hoe zorg je ervoor dat alle push apps uitgeschakeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
fsfikke schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

Als je een beetje veel videos kijkt kan het rete hard gaan.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Anoniem: 146055 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:54:
[...]

Met YT en uitzendinggemist gaat het zeker hard. Dat zijn ook de 2 'domste' dingen die je kunt doen op 3G, zeker met de huidige data-abonnementen.

Ik heb +20 push applicaties (waaronder Twitter en FaceBook), 2 mailboxen en zit dus in totaal op 25MB (in/out) in 2 weken. Het zijn juist de streaming-services die de grootste datavreter zijn. En ik vind het belachelijk dat je zelf dan niet realiseert dat je dan weleens op de 250MB in een dag kunt zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
Heb hier net de nieuwe iphone 4s gekocht. En als ik muziek speel komt er enkel geluid uit de rechter box. Nochtans zit er toch ook een linker box in? Is dit normaal dat er maar muziek komt uit 1, of is er iets mis met mijn iphone? (De kwaliteit van de muziek heb ik niets op aan te merken, viel me gewoon op dat er uit de ander niets kwam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:38
De andere is een microfoon.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RobbieB schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:42:
[...]

Met YT en uitzendinggemist gaat het zeker hard. Dat zijn ook de 2 'domste' dingen die je kunt doen op 3G, zeker met de huidige data-abonnementen.

Ik heb +20 push applicaties (waaronder Twitter en FaceBook), 2 mailboxen en zit dus in totaal op 25MB (in/out) in 2 weken. Het zijn juist de streaming-services die de grootste datavreter zijn. En ik vind het belachelijk dat je zelf dan niet realiseert dat je dan weleens op de 250MB in een dag kunt zitten..
En ik vind het belachelijk dat je niet kunt lezen. Zoals ik al te kennen gaf realiseer ik mij wel degelijk dat deze twee dingen ervoor kunnen zorgen dat je verbruik hierdoor snel in de hoogte kan schieten. Echter lijkt het een stuk meer te zijn dan wat ik gebruikelijk deed op mijn Black Berry. Simplistische conclusies trekken en daarbij ondoordachte termen te gebruiken is gewoon pover maar vooral onnozel van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik baal er van dat ik niet het GSM signaal kan forceren. Ik erger me echt dood aan slechte gesprekken op het 3G netwerk van T-Mobile! Als ik een belangrijk gesprek heb, doe ik dat toch echt liever op het ouderwetse GSM netwerk.

En het batterijverbruik is ook belachelijk (iPhone 4S). Ik heb 'm vanmorgen om 9 uur uit de stekker getrokken en hij hangt er nu weer aan (nog10% over). En dan doe ik nog m'n best om zoveel mogelijk apps te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Trent900 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:56:

En het batterijverbruik is ook belachelijk (iPhone 4S). Ik heb 'm vanmorgen om 9 uur uit de stekker getrokken en hij hangt er nu weer aan (nog10% over). En dan doe ik nog m'n best om zoveel mogelijk apps te killen.
Apple schijnt er mee bezig te zijn. Zal wel gefixxed worden in een iOS update binnenkort.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:14
Ik baal er van dat ik niet het GSM signaal kan forceren. Ik erger me echt dood aan slechte gesprekken op het 3G netwerk van T-Mobile! Als ik een belangrijk gesprek heb, doe ik dat toch echt liever op het ouderwetse GSM netwerk.

Onder netwerk binnen de instellingen kun je 3G al dan niet tijdelijk uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Mediacj schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:01:
[...]

Onder netwerk binnen de instellingen kun je 3G al dan niet tijdelijk uitzetten
Bij de 4s is dit niet meer mogelijk...

Overigens is mijn 4s na 23 uur nog op 50% batterij, volgens mij moet je 'm redelijk stevig gebruiken wil je in 8 uur 90% verbruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Dipsausje schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:11:
[...]

Bij de 4s is dit niet meer mogelijk...

Overigens is mijn 4s na 23 uur nog op 50% batterij, volgens mij moet je 'm redelijk stevig gebruiken wil je in 8 uur 90% verbruiken?
Ik heb ook nergens last van en m'n accu gaat ook met gemak 1,5 dag mee (eens per 2 dagen opladen). Maar misschien is het handiger om deze discussie hier te voeren:

iPhone 4S batterijproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Puzzeltje voor de 4S gebruikers: Wanneer je de telefoon tegen je oor aanhoudt, wordt Siri wakker. Echter, ik probeer dit te reproduceren zonder de telefoon tegen m'n oor aan te houden, maar dat lukt me niet. Weet iemand wat de "parameters" zijn voor Siri activatie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Slechte gesprekken? Kan je ff specifieker zijn?
Toevallig last van gekraak/statische ruis (alsof je te dicht bij een speaker staat, of als een oldschool modem)?

Zal toch niet zo zijn dat ik de enige ben die daar last van heeft :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 13-07 09:00
Trent900 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:07:
Puzzeltje voor de 4S gebruikers: Wanneer je de telefoon tegen je oor aanhoudt, wordt Siri wakker. Echter, ik probeer dit te reproduceren zonder de telefoon tegen m'n oor aan te houden, maar dat lukt me niet. Weet iemand wat de "parameters" zijn voor Siri activatie? :D
komt het niet gewoon door de nabijheidssensor die boven je speakertje zit? Misschien alleen in combinatie dat je je toestel verticaal moet houden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 15:58

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Is dat niet gewoon de cencor die boven de speaker voor je oor zit?

[Edit]
Ah, wat er boven me ook al gezegd word dus :P

[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 29-10-2011 18:29 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Laatst online: 10-07 07:42
Dit meen je niet! Start ik net mijn nieuwe iPhone 4S op, blijkt er een aan de onderkant een
stukje van het scherm af te vallen.
De teksten bij de onderste iconen (Mail, Telefoon etc) staan maar half op het scherm.
Het lijkt of het scherm er niet goed is gemonteerd.

Heeft niemand anders hier last van? Ik kan ook niets vinden op internet over dit probleem.

Kan ik maandag weer terug naar de T-Mobile Shop en dan ws. twee weken wachten. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Aidacra op 29-10-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
hellboy123 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:25:
[...]

komt het niet gewoon door de nabijheidssensor die boven je speakertje zit? Misschien alleen in combinatie dat je je toestel verticaal moet houden ofzo?
Daar heb ik uiteraard al mee ge-experimenteerd, maar krijg Siri dan niet wakker. Dus de iPhone verticaal houden en met je hand/arm de telefoon afdekken. Het is me echt een raadsel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289850

Heb je deze functie wel aangezet? (weet nog niet of deze functie standaard aanzet, krijg mijn 4s pas maandag) maar weet uit een review dat je de sensor aan en uit kan zetten bij instellingen. (uitzetten schijnt aanzienlijk te schelen in batterijduur).

doe mij maar doormiddel van het knoppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
iPhone een stukje verplaatsen en dan pas afdekken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

matthijst schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:34:
iPhone een stukje verplaatsen en dan pas afdekken :*)
Dat is het idd, de bewegingssensor moet beweging detecteren, en daarna moet het voor de lichtsensor donker worden :)
Best goed over nagedacht nog :D

Ik hoop wel dat ze het probleem met het volume na het gebruik van Siri snel oplossen, gruwelijk irritant is dat :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:43
Ik vind de trillfunctie van de iPhone 4S filnk verbeterd. Hij trilt wat zachter, zodat je als hij op je bureau ligt niet zo'n immens versterkt geluid hoort. Meer mensen ervaring hier mee?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
2 dagen 4S (als opvolger van mijn 4):
- Retesnel, ja ik merk serieus verschil.
- Batterij merk ik geen verschil (of dan heel heel weinig) met 4.
- Siri is vrij nutteloos. Enerzijds omdat ze een veel te hoog percentage misses heeft, zal wel met mijn zware accent en mompelende uitstpraak te maken hebben, anderzijds omdat ze niks kan in Nederland.
- Scherm is wel degelijk "beter" dan de 4. Viel me al meteen op, en ik dacht dat het settings waren, maar als ik alles gelijk zet op 4 en 4S, is de 4S duidelijk de "winnaar".
- Camera is great.

Geen spijt van overstap (stap sowieso iedere keer over), maar erg jammer van Siri, had er toch iets meer van verwacht, mijn engels is gewoon goed.

En eeh, over die accu. Ik neem er vergif op in dat iedereen die problemen heeft, een restore heeft gedaan. Mensen, doe eens een restore naar blanco firmware, en dan setup as a new phone. Ff al je apps opnieuw installeren, klaar. Uurtje werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Eens: Siri heb je vrij weinig aan als Nederlander. Leuk om even mee te klooien de eerste dag, maar daarna is de lol er snel af, doordat je dingen nogal eens opnieuw moet zeggen :(

Wat was normaal met de "4"?
Elke 2 dagen/48 uur opladen?

Denk dat ik dat met de 4S ondertussen ook wel ga halen. In het begin was het elke dag aan de lader. Waarschijnlijk door extra gebruik. Nu wat van die location services en irritante notificaties uitgezet en dat scheelt een stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik kan niet zeggen dat ik problemen heb met Siri, ze lijkt me prima te verstaan.
En opzich kun je er wel veel mee, dictatie werkt echt bizar goed, maar wel alleen maar in het Engels natuurlijk. Maar over een jaartje zullen we er ook in het Nederlands gebruik van kunnen maken.

Ik vraag me wel af waarom het niet mogelijk is om met bedrijven en restaurants enzo te werken, die staan allemaal gewoon in google maps, dus dat weet 'ze' allemaal. Zit het hem alleen in de feit dat namen een probleem kunnen zijn en ze het daarom maar gewoon uit gezet hebben?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Als ik heel. langzaam. ar-ti-cu-leer. maar. dan. weer. net. niet. zo. langzaam. dat. ze. me. afkapt, lukt. het. wel...

Neh, flauwekul. Wat het probleem is, is dat ze me best verstaat. 10x achter elkaar. En dan zeg ik ineens iets tegen haar, wat me invalt, en dan komt ze me toch met iets terug. Eeeeh.. Siriously? :P
En als je er niet op kunt vertrouwen dat ze je altijd verstaat, ben je sneller als je het zelf doet, dan dat je 3x moet gaan changen. Ik mompel teveel. Duidelijk. Dat in combinatie met zwaar accent is dodelijk. Jammer. Verander je niet zomaar. En ik zie Siri niet voor laat 2013 volledig in Nederlands.

[ Voor 12% gewijzigd door UltraSub op 29-10-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Bij mij werkt Siri verrassend goed, zolang je maar niet naar plekjes in Nederland zoekt :). Ik denk dat teveel mensen gewoon boerenkool-Engels spreken.

Over het Siri wakker maken bij je oor: Call me stupid, maar ik krijg het echt niet voor elkaar om hem/haar op een andere manier te wekken dan mijn oor. Ik heb 'm zelfs tegen m'n been gehouden haha (incl. de beweging), maar het lukt niet :D En zodra ik 'm tegen m'n oor aanzet, wordt ie gelijk wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Laatst online: 01-07 19:25
UltraSub schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:49:
En eeh, over die accu. Ik neem er vergif op in dat iedereen die problemen heeft, een restore heeft gedaan. Mensen, doe eens een restore naar blanco firmware, en dan setup as a new phone. Ff al je apps opnieuw installeren, klaar. Uurtje werk.
Op dit moment ben ik nog aan het wachten op m'n 4S. Ik heb vanalles nu via iCloud lopen, dus ook het reservekopie e.d.

Wordt dat niet automatisch teruggezet als ik m'n 4S aanzet en inlog op m'n iCloud? Of is restoren in jou idee iets anders?

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Trent900 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:20:
Bij mij werkt Siri verrassend goed, zolang je maar niet naar plekjes in Nederland zoekt :). Ik denk dat teveel mensen gewoon boerenkool-Engels spreken.

Over het Siri wakker maken bij je oor: Call me stupid, maar ik krijg het echt niet voor elkaar om hem/haar op een andere manier te wekken dan mijn oor. Ik heb 'm zelfs tegen m'n been gehouden haha (incl. de beweging), maar het lukt niet :D En zodra ik 'm tegen m'n oor aanzet, wordt ie gelijk wakker.
Wat Ultrasub zei (10x goed, dan een keer fout); ik overdreef misschien ook, maar zie de lol van Siri nu nog niet heel erg in, misschien leuker als je straks NL adressen enzo kunt opzoeken in maps.
Is alweer een week terug dat ik d'r voor het laatst gebruikte :D maar geloof dat het nog weleens fout ging bij "who is naam-van-bekend-persoon" of "what is naam-van-bezienswaardigheid", waarbij dan van who is en what is iets vaags gemaakt werd....
Alarm instellen is leuk, maar dat staat elke dag op dezelfde tijd bij mij. Herinneringen, tsja, grappig, maar om nou Engelse reminders op te nemen, mweh....

Dat wakker maken: gewoon als je zit op hoogte van je been houden zodat je het scherm kunt lezen. Dan 20cm ofzo omhoog bewegen en tegelijk verticaal draaien en je andere hand op de sensor houden :)

[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 29-10-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:35

Scott

Ik ben, dus ik tweak

matthijst schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:02:
Eens: Siri heb je vrij weinig aan als Nederlander. Leuk om even mee te klooien de eerste dag, maar daarna is de lol er snel af, doordat je dingen nogal eens opnieuw moet zeggen :(

Wat was normaal met de "4"?
Elke 2 dagen/48 uur opladen?

Denk dat ik dat met de 4S ondertussen ook wel ga halen. In het begin was het elke dag aan de lader. Waarschijnlijk door extra gebruik. Nu wat van die location services en irritante notificaties uitgezet en dat scheelt een stuk.
Het batterijverbruik is er op mijn iPhone 4 echt op vooruit gegaan sinds iOS 5. Zit nu, met nog 40% over, op 8 uur, 38 minuten gebruik, en 19 uur en 33 minuten standby. Een deel van dat verbruik is simpel muziek luisteren, maar vooral surfen/sms'en/bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombove
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-07-2023
Als ik tik op de achterkant van mijn Iphone 4s lijkt er net of er iets los zit. Het lijkt de camera te zijn. Heb al beetje onderzoek gedaan en het lijkt de autofocus te zijn. Mijn Iphone 4 heeft het ook, maar ik vind het vrij irritant.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Yep. Gast op Apple forums had 10 demo iphones in de winkel gecheckt en die hadden het allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

carpebios schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:10:
Ik vind de trillfunctie van de iPhone 4S filnk verbeterd. Hij trilt wat zachter, zodat je als hij op je bureau ligt niet zo'n immens versterkt geluid hoort. Meer mensen ervaring hier mee?
Dat lijkt me een serieuze verslechtering. Ik heb al vaak genoeg een oproep gemist omdat ik de iPhone 4 niet voelde trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Laatst online: 11:38
Ik zou de nieuwe trilfunctie eerder omschrijven als subtiel. Meldingen zijn nu duidelijker.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

In welke zin subtieler? Korter trillen? En in welke zin duidelijker dan? Harder trillen? Korter en harder dus. Daar kan ik me namelijk iets bij voorstellen. Even zacht als de iPhone 4 en bovendien subtieler lijkt me namelijk moeilijk te combineren tot duidelijker. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Cap op 30-10-2011 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had voor de release gelezen dat "nieuwe" beltonen die je koopt in de Store op de 4s voortaan ook de maat/beat kunnen mee vibreren.

Kan het artikel alleen nergens meer vinden en als ik een beltoon koop werkt het nog niet.

Oke Nokia's uit 1998 deden dit ook al maar toch opzicht wel grappig als het zo zou zijn. 1 van de vele nutteloze feature's

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Trilsysteem is wezenlijk verbeterd. Lekker stille motor, maar trilt eigenlijk net zo hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07 12:23
Fijn. De home-button van mijn 3 maanden oude iphone 4 is er mee gestopt. Hij doet niets meer. Als ik de iphone reboot krijg ik wel meteen voice-control (alsof de homeknop constant ingedrukt is).

Heb al een reset uitgevoerd: niets helpt.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380835

Hopelijk weet een van jullie het volgende:
Mijn iPhone 4 is gejat, maar ik heb nog wel een heel recente backup in itunes staan, nu krijg ik een dezer dagen ook een 4S binnen, en dan wil ik graag mijn tekstberichten en appvoorkeuren (o.a. savegames) weer hebben. Clean install is altijd beter, maar een restore moet ook kunnen vind ik. Ik ben echter vooral bang dat ik problemen ga krijgen (danwel softwarematig, danwel batterij issues) omdat ik een iOS4.x backup naar iOS5 wil brengen. Iemand ervaring of ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 380835 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:56:
Mijn iPhone 4 is gejat, maar ik heb nog wel een heel recente backup in itunes staan, nu krijg ik een dezer dagen ook een 4S binnen, en dan wil ik graag mijn tekstberichten en appvoorkeuren (o.a. savegames) weer hebben. Clean install is altijd beter, maar een restore moet ook kunnen vind ik. Ik ben echter vooral bang dat ik problemen ga krijgen (danwel softwarematig, danwel batterij issues) omdat ik een iOS4.x backup naar iOS5 wil brengen. Iemand ervaring of ideeën?
Dat zou helemaal geen problemen met zich mee moeten brengen, dat is feitelijk wat iedereen doet die iOS 5 geïnstalleerd heeft, een reservekopie van hun gegevens terug zetten, waarom zou dat problemen op moeten leveren?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-06 22:26
Anoniem: 380835 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:56:
Even off-topic: mijne werd ook gejat twee weken geleden en ik mis m'n ifoontje geweldig, maar heb niet de middelen om een nieuwe (laat staan een 4s) te kopen. Dus *jaloers*...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Spike_wolf schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:00:
[...]

Dat zou helemaal geen problemen met zich mee moeten brengen, dat is feitelijk wat iedereen doet die iOS 5 geïnstalleerd heeft, een reservekopie van hun gegevens terug zetten, waarom zou dat problemen op moeten leveren?
*kuch* Bullshit *kuch*
Dat zou idd geen problemen op moeten leveren, dat doet echter vaak wel.
Best practice, uit ervaring sinds iOS 2, met heel veel restores, upgrades, jailbreaks en clean installs: wil je zeker zijn dat je geen rare dingen krijgt en optimale performance, geen restore, maar clean new install. Wat iedereen ook beweert, het werkt. Vaak genoeg zelf de verschillen gezien. Er komt altijd troep mee terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:35

Scott

Ik ben, dus ik tweak

UltraSub schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:10:
[...]

*kuch* Bullshit *kuch*
Best practice, uit ervaring sinds iOS 2, met heel veel restores, upgrades, jailbreaks en clean installs: wil je zeker zijn dat je geen rare dingen krijgt en optimale performance, geen restore, maar clean new install. Wat iedereen ook beweert, het werkt. Vaak genoeg zelf de verschillen gezien. Er komt altijd troep mee terug.
Helemaal waar. Ik heb ooit een poging gedaan een jailbreak ongedaan te maken door de herstellen. Heb later weer opnieuw gejailbreakt, en kwam daar mappen tegen van apps die ik had geïnstalleerd in de eerste jailbreak. Overigens denk ik niet dat het een echt probleem is voor wat betreft je garantie, 't lijkt me sterk dat ze naar je filesystem gaan kijken op het moment dat jij een beroep op garantie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Laatst online: 20-05-2024
UltraSub schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:10:
[...]

*kuch* Bullshit *kuch*
Allemaal leuk en makkelijk gezegd, maar er zijn ook mensen die wel hun smsjes en savegames terug willen hebben. Jij maakt dus nooit een backup begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:54
Ik had ook een clean install en alles werkte perfect. Ik miste echter mijn foto's, dus heb ik een back-up teruggezet en nu lijkt m'n batterij ook zeer snel leeg te lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Peabz21 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:33:
[...]

Allemaal leuk en makkelijk gezegd, maar er zijn ook mensen die wel hun smsjes en savegames terug willen hebben. Jij maakt dus nooit een backup begrijp ik?
SMS? Nee. Boeit me niet. Kan nooit zo spannend zijn. Staan er wel belangrijke dingen in; iBackupbot ;)
Savegames? Kan ik me iets bij voorstellen. Maar goed, liever problemen, maar wel je save? Zo erg kan het niet zijn. Is maar een game hè..
Ik backup wel degelijk, en ik upgrade ook hoor. Maar mijn stelregel;
- Na jailbreak, fresh. Altijd.
- Major release, fresh
- Hardware change, fresh
Goh. Komen de laatste twee iemand bekend voor in de pc wereld? ;)
En nou niet met die drogreden komen, dit is OSX en zo doe ik het al jaren. Een *nix systeem gaat hier beter mee om, maar er zijn grenzen.
Reckoner schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 21:45:
Ik had ook een clean install en alles werkte perfect. Ik miste echter mijn foto's, dus heb ik een back-up teruggezet en nu lijkt m'n batterij ook zeer snel leeg te lopen...
I rest my case... :)

[ Voor 17% gewijzigd door UltraSub op 30-10-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-07 23:57
Ik kan een iPhone 4 16 GB krijgen voor 300 euro. Zit nu te denken of het wel de moeite waard is om over te stappen van een 3GS naar 4. Is het verschil erg groot? De moeite waard om over te stappen? Ervaringen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Vraag het net aan mijn vriendin die mijn "oude" 4 heeft gekregen. Ze komt van mijn 3GS daar voor.
Reactie: mwoah. Merk niet veel verschil in snelheid. Maar dat scherm! :)

Upgraden, ja, voor het scherm, niet zozeer voor de snelheid (het is wel goed merkbaar, maar hangt erg af van gebruik, ik vond de 4 te traag worden, 4S is verademing voor mij), alhoewel ik me kan voorstellen dat iOS 6 voor de 3GS hetzelfde betekent als iOS 4 voor de 3. Niet leuk. ;)
Niet te vergeten, de camera die een pak beter is. En design, maar dat is heel persoonlijk.

Een goede vriend van mij zegt altijd; iets is te duur als het zijn geld niet waard is.
Kijk naar de punten die ik net noem, en dan zeg ik, niet te duur, doen. Al was het maar voor het scherm. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door UltraSub op 30-10-2011 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
UltraSub schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:18:
[...]
Zo erg kan het niet zijn. Is maar een game hè..
Als je een iPhone koopt juist omdat er zo veel vette games zijn en je hebt daar ontzetten veel uren in zitten... dan is het toch zuur als je dat maar moet verwijderen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Datafeest schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:37:
[...]

Als je een iPhone koopt juist omdat er zo veel vette games zijn en je hebt daar ontzetten veel uren in zitten... dan is het toch zuur als je dat maar moet verwijderen.
Agree. Maar dan ook niet zeuren bij problemen ;)
Wat je ook kunt doen, wachten met upgrade tot jailbreak (ook al wordt hij daar imo instabieler van), setup as new, jailbreak, met iphonebrowser je losse save terugzetten. Dat werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-07 23:57
UltraSub schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:36:
Vraag het net aan mijn vriendin die mijn "oude" 4 heeft gekregen. Ze komt van mijn 3GS daar voor.
Reactie: mwoah. Merk niet veel verschil in snelheid. Maar dat scherm! :)

Upgraden, ja, voor het scherm, niet zozeer voor de snelheid (het is wel goed merkbaar, maar hangt erg af van gebruik, ik vond de 4 te traag worden, 4S is verademing voor mij), alhoewel ik me kan voorstellen dat iOS 6 voor de 3GS hetzelfde betekent als iOS 4 voor de 3. Niet leuk. ;)
Niet te vergeten, de camera die een pak beter is. En design, maar dat is heel persoonlijk.

Een goede vriend van mij zegt altijd; iets is te duur als het zijn geld niet waard is.
Kijk naar de punten die ik net noem, en dan zeg ik, niet te duur, doen. Al was het maar voor het scherm. ;)
Hmm, ik zit zwaar te twijfelen.. Is het scherm zó mooi dat het de moeite waard is om de iPhone 4 te nemen? Meer ervaringen zijn zeker welkom :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.