Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 16:53

Len

Leeg

En ik zie ook geen Sim erin zitten!

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:11
Oh vandaar }:O
:P

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 19:33
Maar, microsim adapter erin gehad en de boel stuk getrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Nee heb het zo gekocht & ontvangen. Was werkend volgens verkoper, ga garantie z'n werk laten doen anders krijg ik mn geld nog terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:25
ipje schreef op zondag 29 juli 2012 @ 13:55:
[...]

Omdat het gewoon een geweldig toestel is waar men niet vanaf kan blijven en dan gaat het snel met de batterij.
Yeah right, was dat maar zo. Mijn Nexus loopt ook snel leeg als je hem echt gaat belasten, dat deed m'n SGS toch echt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 06:58
Ja niet zo gek als er getest wordt met verouderde software, namelijk 4.0(.1?). Met zo'n artikel dien je gewoon te zorgen dat alle toestellen voorzien zijn van de laatst beschikbare software. Onbruikbaar artikel op deze wijze.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar jb met Google Now aan is nog minder zuinig dan de eerste ics build

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:13

J-P

Syntax erro....

AOKP gaat voortaan "iedere' nacht nieuwe JB nightlys plaatsen:
http://androtransfer.com/?developer=AOKP&folder=maguro

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zit toch nog erg te wachten op een stabiele, complete rom met een fatsoenlijk batterijverbruik. Draai nu een week op de Bigxie rom maar deze heeft aan het eind van de eerste dag direct weer stroom nodig. Komt deels door Google Now maar ook wanneer dat uitgeschakeld is, is het batterijverbruik erg slecht vergeleken met ICS AOKP. Bij de Bigxie rom doet mijn e-mail het ook niet, blijft maar staan op 'synchronizing e-mail'.

Wil eigenlijk Xenon of CM10 proberen maar ben bang dat dit ook niet perfect is en dan is het voor mij de moeite niet om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Ik zit nu op XenonHD en mijn accu houd het beter dan AOKP ICS.
Draait erg stabiel, je kan de navbar aanpassen en er zitten al toggles voor de statusbar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Aghanim schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:27:
Ik zit toch nog erg te wachten op een stabiele, complete rom met een fatsoenlijk batterijverbruik. Draai nu een week op de Bigxie rom maar deze heeft aan het eind van de eerste dag direct weer stroom nodig. Komt deels door Google Now maar ook wanneer dat uitgeschakeld is, is het batterijverbruik erg slecht vergeleken met ICS AOKP. Bij de Bigxie rom doet mijn e-mail het ook niet, blijft maar staan op 'synchronizing e-mail'.

Wil eigenlijk Xenon of CM10 proberen maar ben bang dat dit ook niet perfect is en dan is het voor mij de moeite niet om over te stappen.
CM9 RC2 al geprobeerd? Ben er persoonlijk erg tevreden van.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Nee, maar wil wel graag een JB rom. Ga nu Xenon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 06:58
Prulleman schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:33:
Ja maar jb met Google Now aan is nog minder zuinig dan de eerste ics build
Ik merk geen verschil qua accu verbruik tussen ICS en JB. In beide gevallen heb ik wifi en bluetooth bijna altijd aanstaan, 3G staat aan samen met diverse synchronisaties gedurende de dag en nu met JB staat ook Google Now aan. Bij gemiddeld gebruik doe ik er zo'n anderhalve dag mee.

[ Voor 25% gewijzigd door Laguna op 30-07-2012 13:26 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:24
Hallo iedereen!

Als het goed is ben ik morgen ook een trotse bezitter van een Galaxy Nexus. Nu vroeg ik me af of jullie nog bepaalde apps en games weten die ik echt moet checken. Ik kom van een HTC Wildfire, dus dit wordt een mega stap qua telefoon dat ik heb. Kan haast niet wachten haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kartmans1 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:59:
Hallo iedereen!

Als het goed is ben ik morgen ook een trotse bezitter van een Galaxy Nexus. Nu vroeg ik me af of jullie nog bepaalde apps en games weten die ik echt moet checken. Ik kom van een HTC Wildfire, dus dit wordt een mega stap qua telefoon dat ik heb. Kan haast niet wachten haha :D
niet echt een nexus specifieke vraag... ;)
Google Play & Androidapps - Deel 17
Android Games - Discussie & Ervaringen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik heb een vreemd probleem.. Mijn galaxy nexus crashed als ik een telefoontje pleeg. Ik hoor 3 seconden diegene die ik bel en dan gaat dat ding rebooten? Ik hoop dat het een brakke app is die het probleem veroorzaakt, maar welke is nog een raadsel. Is er op de nexus ergens een crash-log te vinden ofzo? Ik kan het nergens vinden namelijk..

(Oh en hij draaid gewoon stock met Android JB erop, niet geroot)..

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
je kan catlog gebruiken om te zien wat "er achter de schermen" gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Standeman schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:36:
Ik heb een vreemd probleem.. Mijn galaxy nexus crashed als ik een telefoontje pleeg. Ik hoor 3 seconden diegene die ik bel en dan gaat dat ding rebooten? Ik hoop dat het een brakke app is die het probleem veroorzaakt, maar welke is nog een raadsel. Is er op de nexus ergens een crash-log te vinden ofzo? Ik kan het nergens vinden namelijk..

(Oh en hij draaid gewoon stock met Android JB erop, niet geroot)..
Je kan kijken of het helpt om bij de app info van de app "telefoon" de gegevens te wissen.
verder kan je via usb debugging met command line de log uitlezen (logcat)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haifisch
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Is er een review die uitgaat van de toestellen van nu, om te kijken of hij nog mee kan?
Ben er eigenlijk wel naar benieuwd.

Trouwens, ik kwam vandaag deze situatie tegen in de Vodafone-winkel in Heerlen. Ik heb de verkoper aangesproken maar deze was van mening dat het wat op het plaatje staat klopt.

Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/484443_3391869085520_1269049979_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee klopt zeker niet, toestel is het laatste Google toestel, de Samsung Galaxy Nexus (ICS). de tekst is van het vorige Google toestel de Nexus S met 2.3

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Stupid verkopertje :p

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Komt wel vaker voor (jammer genoeg) dat verkopers er echt niets van kennen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:44
-

[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Had Google een nieuwe telefoon uitgebracht dan was het wel met 4.1 geweest :). Die hardware kan nog prima mee.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:44
-

[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
En ze gaan écht niet elke developer op Google I/O (zo'n 4000 mensen) een Nexus geven als er over 2 maanden een nieuwe Google phone komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Denk eerlijk gezegd dat er pas in februari een (of meerdere) nieuwe Nexus komt.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
quartex schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:58:
Denk eerlijk gezegd dat er pas in februari een (of meerdere) nieuwe Nexus komt.
Wel handig in deze zin dat het meervoud van nexus ook nexus is (Latijn: 4e declinatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

offtopic:
Het lijkt erop dat Wiktionary het fout heeft dan

[ Voor 23% gewijzigd door Borromini op 31-07-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:25
Borromini schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:13:
offtopic:
Het lijkt erop dat Wiktionary het fout heeft dan
offtopic:
Volgens mij niet zie volgende quote van Wiktionary:
nexus (plural nexī or nexuses or nexus or nexûs or nexūs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik overweeg een screenprotector te nemen omdat ik bij het mountainbiken regelmatig zand op mijn scherm krijg en dus krassen.Op zich niet zo erg maar ik heb sinds de coating verdwenen is een enorm vet scherm waar ik me enorm aan irriteer. De vraag is dus: zijn er screenprotectors die geen tot weinig vetvlekken achterlaten waardoor ik niet continu mijn scherm aan het schoonvegen ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:14

Phntm

Tlingelingeling

Aghanim schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:21:
Ik overweeg een screenprotector te nemen omdat ik bij het mountainbiken regelmatig zand op mijn scherm krijg en dus krassen.Op zich niet zo erg maar ik heb sinds de coating verdwenen is een enorm vet scherm waar ik me enorm aan irriteer. De vraag is dus: zijn er screenprotectors die geen tot weinig vetvlekken achterlaten waardoor ik niet continu mijn scherm aan het schoonvegen ben?
XO skins.

De volle prijs volledig waard. Leveren duurt wel zo een 2 weken, maar neem het van mij aan dat het het helemaal waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb ook het idee dat de coating met normaal gebruik ook vrij snel weg is. was in het begin onder de indruk dat de vette vingers gewoon in mijn broekzak spontaan verdwenen, dat is nu echt niet meer het geval

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 11:11

qntal

Omlet du fromage!

Phntm schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:31:
[...]

XO skins.

De volle prijs volledig waard. Leveren duurt wel zo een 2 weken, maar neem het van mij aan dat het het helemaal waard is.
Zijn deze in nederland te krijgen en zo ja waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Hebben er meer mensen last van dat hun LED lampje niet gaat blinken? Gisteren zag ik hem nog groen blinken bij een inkomende Whatsapp bericht, maar vandaag zie ik niets gebeuren. Bij instellingen -> weergave staat knipperen trackball aan.

Edit: Ik gebruik geen Light Flow

[ Voor 7% gewijzigd door Kartmans1 op 01-08-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Kartmans1 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:40:
Hebben er meer mensen last van dat hun LED lampje niet gaat blinken? Gisteren zag ik hem nog groen blinken bij een inkomende Whatsapp bericht, maar vandaag zie ik niets gebeuren. Bij instellingen -> weergave staat knipperen trackball aan.

Heb ik ook weleens ja... geheel willekeurig, heb ook een groen lampje voor whatsapp (gebruik ook geen Light Flow ofzo)

Beetje vaag.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Vis schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:42:
[...]

Heb ik ook weleens ja... geheel willekeurig, heb ook een groen lampje voor whatsapp (gebruik ook geen Light Flow ofzo)

Beetje vaag.
Idd heel willekeurig, want nu doet hij het opeens weer. Probleem is in ieder geval voor nu opgelost ;P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 08:14
Kartmans1 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:40:

dit heb ik op meerdere toestellen gehad.
zal wel een android bug zijn of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Mensen,

ik heb de GN sinds januari, en gebruik hem gewoon kaal in de pocket.
Toch komen er nu veel kleine haarlijn-krasjes op het scherm.
Ik heb het gevoel dat ze hier iet-wat op bespaard hebben. Hebben anderen dit ook?

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

The Milkman schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:26:
Mensen,

ik heb de GN sinds januari, en gebruik hem gewoon kaal in de pocket.
Toch komen er nu veel kleine haarlijn-krasjes op het scherm.
Ik heb het gevoel dat ze hier iet-wat op bespaard hebben. Hebben anderen dit ook?
Het is geen gorilla glass. Wel krasvast glas. Waarschijnlijk heb je wat zandkorrels in je broekzak gehad. Hier is geen scherm tegenop gewassen, daar dit nu eenmaal harder is dan de samenstelling van het glas van je scherm. Ik heb zelf twee putjes in mijn scherm, ook door zandkorrels veroorzaakt.
Het beste wat je kan doen is je broekzakken goed uitkloppen voor je je telefoon erin stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Phntm schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:31:
[...]

XO skins.

Die komt op ongeveer 20$ inclusief verzendkosten als ik het goed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

qntal schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:39:
[...]

Zijn deze in nederland te krijgen en zo ja waar?
Nee, helaas niet, die moet je via hun officiële website bestellen en hun bedrijf ligt in Amerika.
Aghanim schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:26:
[...]

Die komt op ongeveer 20$ inclusief verzendkosten als ik het goed heb?
Hmm als ik het nog goed weet was dat het ongeveer zo ja. Je krijgt een doosje in een envelop. Daarin zit een busje met een soort van vloeistof die je helpt met het plaatsen en nog wat andere dingen.(Doosje zit ergens tussen andere dozen en heb geen zin om het op te graven. :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Het enige waar ik mee zit is dat ik onhandig ben en dus meestal allemaal bubbles onder de screenprotector heb zitten, ook al besteed ik er 10 minuten aan (inclusief video tutorials) om te kijken hoe het moet. Dat is best zonde voor een protector van 20$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Aghanim schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:57:
Het enige waar ik mee zit is dat ik onhandig ben en dus meestal allemaal bubbles onder de screenprotector heb zitten, ook al besteed ik er 10 minuten aan (inclusief video tutorials) om te kijken hoe het moet. Dat is best zonde voor een protector van 20$.
Wat denk je waarvoor dat busje met vloeistof voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragnaroks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 19:45
Mijn verbinding op mijn GNex valt regelmatig weg als ik ga bellen of mobiel internet gebruik. Dus de verbinding van zowel internet als telefoon valt uit en ik moet 3 minuten wachten totdat ik weer verbinding heb. Dit gebeurt zeker minimaal 10-20 keer per dag, erg vervelend.

Ik heb de sim-kaart ook in een andere telefoon (droid 2.2) gezet en daar was er geen probleem. Dus zit het waarschijnlijk fout in de telefoon of android versie?

Graag hulp aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Phntm schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:32:
[...]

Waarachijnlijk niet om een ruimte vacuum te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Phntm schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:32:
[...]
Mooi zo...dit was de reden dat ik altijd een stuk of 10 van de goedkoopste kocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
ragnaroks schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:15:
Mijn verbinding op mijn GNex valt regelmatig weg als ik ga bellen of mobiel internet gebruik. Dus de verbinding van zowel internet als telefoon valt uit en ik moet 3 minuten wachten totdat ik weer verbinding heb. Dit gebeurt zeker minimaal 10-20 keer per dag, erg vervelend.

Ik heb de sim-kaart ook in een andere telefoon (droid 2.2) gezet en daar was er geen probleem. Dus zit het waarschijnlijk fout in de telefoon of android versie?

Graag hulp aub.
Andere radio proberen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethelind
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 09:35
filenox schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:35:
En ze gaan écht niet elke developer op Google I/O (zo'n 4000 mensen) een Nexus geven als er over 2 maanden een nieuwe Google phone komt :)
Zeker wel, als voor proefje. Maar nee, niet in 2 maanden... 5 November, op de verjaardag van android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragnaroks
Radio? Bedoel je sim-kaart van andere provider? Al gedaan en niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Zo zo, dit is best interessant nu ze ondersteuning voor creditcards hebben toegevoegd :)

Al blijft het jammer dat er geen ondersteuning is voor bancontact én dat je het hier nergens kan gebruiken :')

[ Voor 27% gewijzigd door filenox op 01-08-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
ragnaroks schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:22:
[...]

Radio? Bedoel je sim-kaart van andere provider? Al gedaan en niet gelukt.
Nee ik bedoel radio, anders zei ik wel simkaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragnaroks
Aghanim schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:58:
[...]

Nee ik bedoel radio, anders zei ik wel simkaart ;)
Hoe doe ik dat? Ik zit bij tele2 :)

Radio android zoeken op google lukt ook niet snel. Heb geen verstand. Bedoel je misschien APN settings ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

ragnaroks schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:05:
[...]

Hoe doe ik dat? Ik zit bij tele2 :)

Radio android zoeken op google lukt ook niet snel. Heb geen verstand. Bedoel je misschien APN settings ofzo? :)
Hij bedoelde je radio flashen van je huidige android versie naar of een nieuwere, of een oudere. Ik geloof dat jij net als de rest 4.1.1 bezit, dus als je flasht naar de oude van 4.0.2 bijvoorbeeld heb je waarschijnlijk minder kans op signaal verlies.

LET WEL OP!! Met een oude radio zal je updates ontvangen, maar niet kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragnaroks
Phntm schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:13:
[...]

Hij bedoelde je radio flashen van je huidige android versie naar of een nieuwere, of een oudere. Ik geloof dat jij net als de rest 4.1.1 bezit, dus als je flasht naar de oude van 4.0.2 bijvoorbeeld heb je waarschijnlijk minder kans op signaal verlies.

LET WEL OP!! Met een oude radio zal je updates ontvangen, maar niet kunnen installeren.
Mijn sim-kaart werkt perfect op android 2.2

Dus ik moet de radio daarvan flashen en op een of ander manier naar mijn 4.1 (CM10) 'terug flashen'?

Kan tele2 niets doen?

edit: kan ik hiermee iets met deze baseband/radio?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1396081

[ Voor 9% gewijzigd door ragnaroks op 01-08-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

ragnaroks schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:16:
[...]

Mijn sim-kaart werkt perfect op android 2.2

Dus ik moet de radio daarvan flashen en op een of ander manier naar mijn 4.1 (CM10) 'terug flashen'?

Kan tele2 niets doen?
Het lag ook niet aan je simkaart. Het is gewoon dat de radio updates op de Gnex wat raar kan doen bij sommige mensen. Omdat weinig mensen hier last van hadden gaf google als advies om gewoon terug te flashen naar eerdere versie van de radio op 4.0. Probeer eens de radio van 4.0.2 i9250XXKK6 was het geloof ik. Die deed het perfect.

Je moet wel je telefoon unlocken en/of rooten en dan je radio flashen. Als je telefoon al unlocked is en geroot,(rooten hoeft niet per se hiervoor) kan je gewoon met een simpele gnex toolkit je radio gewoon flashen naar een oudere versie. Maakt toch maar een backup voor de zekerheid want je weet maar nooit.

[ Voor 19% gewijzigd door Phntm op 01-08-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragnaroks
Phntm schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:36:
[...]

Het lag ook niet aan je simkaart. Het is gewoon dat de radio updates op de Gnex wat raar kan doen bij sommige mensen. Omdat weinig mensen hier last van hadden gaf google als advies om gewoon terug te flashen naar eerdere versie van de radio op 4.0. Probeer eens de radio van 4.0.2 i9250XXKK6 was het geloof ik. Die deed het perfect.

Je moet wel je telefoon unlocken en/of rooten en dan je radio flashen. Als je telefoon al unlocked is en geroot,(rooten hoeft niet per se hiervoor) kan je gewoon met een simpele gnex toolkit je radio gewoon flashen naar een oudere versie. Maakt toch maar een backup voor de zekerheid want je weet maar nooit.
Zie mijn link van xda van een radio.

Ja mijn Gnex is allang geroot, ik heb de Gnex toolkit van hun gebruikt.

En bedankt voor je hulp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

ragnaroks schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:45:
[...]

Zie mijn link van xda van een radio.

Ja mijn Gnex is allang geroot, ik heb de Gnex toolkit van hun gebruikt.

En bedankt voor je hulp! :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1766475 Gebruik dit en download de officiële 4.0.2 rom.

https://developers.google.com/android/nexus/images

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 17:47
De notificatie LED is hier ook erg wisselvallig. Soms gaat hij wel knipperen, soms niet.

Even weer een tussenstand tussendoor wat betreft de firmware update naar 4.0.4/4.1 op yakjuwx-toestellen. Is Jelly Bean al binnen op die toestellen (via officiele OTA update)? Of is 4.0.4 nog niet eens uitgerold op die toestellen?

En heeft iemand gevonden hoe je de screen unlock vibratie uit kan zetten in Jelly Bean? Heb Google afgestruind en het bleek dat dat niet kon met standaard (stock) 4.1. Tevens heb ik ook de settings doorgekeken maar kon het niet vinden. Iemand ideeën? Aan het begin vond ik de vibratie wel 'leuk', maar het begint langzamerhand wel irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Amps schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:43:
En heeft iemand gevonden hoe je de screen unlock vibratie uit kan zetten in Jelly Bean? Heb Google afgestruind en het bleek dat dat niet kon met standaard (stock) 4.1. Tevens heb ik ook de settings doorgekeken maar kon het niet vinden. Iemand ideeën? Aan het begin vond ik de vibratie wel 'leuk', maar het begint langzamerhand wel irritant te worden.
Heb me telefoon niet bij de hand maar bij mij trilt ie niet als ik hem unlock.
Dus het zal wel te veranderen zijn in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Met xscope browser is Flash mogelijk en zelfs beter dan Flash op Ice cream Sandwich. Flash websites zijn nog geen geschiedenis op Android! : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Amps schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:43:
En heeft iemand gevonden hoe je de screen unlock vibratie uit kan zetten in Jelly Bean?
Settings -> Security -> Vibrate on touch

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou.... bij mij is dat niet uit te schakelen..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hier wel. Xenon HD met stock kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Prulleman schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 07:06:
nou.... bij mij is dat niet uit te schakelen..
Bij mij op stock JB ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _geenpunt_
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-04 20:49
Ik heb last van Phantom Charging en de hele poort meerdere keren met tandenstokers gecontroleerd op stof, ik heb hem zelfs helemaal uit elkaar gehaald en uitgeblazen maar niks helpt helaas.. Ik vind het allemaal niet zo heel erg behalve... dat de hele tijd mijn scherm aan gaat en ongeveer de hele tijd aanstaat omdat het heel vaak korte "laad" tijden zijn..
Weet iemand toevallig hoe ik het oplichten van het scherm uit kan zetten bij het aansluiten / afkoppelen van de voeding??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8088 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 01:30:
[...]

Settings -> Security -> Vibrate on touch
deze setting heb ik alleen bij patroon niet bij "vegen" (de standaard unlock ring)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zoon heeft zijn abo verlengd en tevens een micro-sim toegestuurd gekregen, werkt deze middels een adapter in de nexus?

En ff zijdelings, werkt hij ook in de S2 die hij namelijk ook nog heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Op zich wel alleen kan die adapter klem zitten en je simslot slopen. Ik zou een normale sim vragen bij de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:17:
Op zich wel alleen kan die adapter klem zitten en je simslot slopen. Ik zou een normale sim vragen bij de provider.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Prulleman schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:06:
deze setting heb ik alleen bij patroon niet bij "vegen" (de standaard unlock ring)
Aha, dan zit daar het verschil in. Ik heb namelijk ook de stock JB, maar met patroon.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Ik vroeg mij af of andere Nexus bezitters hun telefoon verzekert hebben. Ik wil dit misschien gaan doen, maar ik heb het toestel 2 dagen geleden binnen gekregen. Ik heb het toestel los gekocht. Kan ik nu nog zomaar de telefoon verzekeren? Ook tegen bijvoorbeeld schade door het laten vallen? Als ik dit beter ergens anders kan vragen hoor ik het graag :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 08:14
Kartmans1 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:17:
Ik vroeg mij af of andere Nexus bezitters hun telefoon verzekert hebben. Ik wil dit misschien gaan doen, maar ik heb het toestel 2 dagen geleden binnen gekregen. Ik heb het toestel los gekocht. Kan ik nu nog zomaar de telefoon verzekeren? Ook tegen bijvoorbeeld schade door het laten vallen? Als ik dit beter ergens anders kan vragen hoor ik het graag :P.
tja er valt redelijk wat buiten de verzekeringsscope
en goedkoopste die ik zag was 5,95 per maandvoor 24 maanden.
is iets meer dan 140 euro...vind ik wel een fors bedrag.
ik koop toch ieder jaar een ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Kartmans1 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:17:
Kijk eerst es de voorwaarden na, er zijn voldoende uitsluitingen om zon verzekering net niét interessant te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
dimocash schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:23:
[...]

tja er valt redelijk wat buiten de verzekeringsscope
en goedkoopste die ik zag was 5,95 per maandvoor 24 maanden.
is iets meer dan 140 euro...vind ik wel een fors bedrag.
ik koop toch ieder jaar een ander toestel.
Ja dat is inderdaad een fors bedrag. Dan maar gewoon het hoesje gaan gebruiken die ik net heb besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-10 14:22
Heb vandaag mijn Galaxy Nexus voor het eerst in gebruik genomen. Ik had wel Jakjuxw erop staan maar ik heb hem gelijk op Yakju gezet en naar 4.1.1 geupdatet. Ben er tot nu toe onwijs blij mee en hij is ook zeer snel. Nog geen problemen tegengekomen.

Ik lees hier over Phantom charging. gebeurt dit snel of moet ik me hier zorgen om maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Req- schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:40:
Ik lees hier over Phantom charging. gebeurt dit snel of moet ik me hier zorgen om maken??
Heb er zelf geen last van, maar ik ben ook gewoon voorzichtig hoe ik de usb aansluit.
Vergeet niet, je hoort alleen van mensen die er last van hebben en niet van de meerderheid die het probleem niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 17:47
Prulleman schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:06:
[...]

Ah daar ligt het dus aan. Dacht al, die optie zie ik er idd niet tussen :P Wel irritant zeg :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Qua verzekering zou ik gewoon eens kijken naar je inboedelverzekering. Die dekt al een hele hoop, hoewel waarschijnlijk niet vallen; maar bij ABN kun je een all-risk- en/of kostbaarhedenverzekering afsluiten als aanvulling op je inboedelverzekering, en dan zeggen ze dat je verzekerd bent als je je telefoon op een terras in je biertje laat vallen—daar adverteerden ze tenminste mee.

Let wel op dat je hem tegen vervangingswaarde verzekert, niet tegen dagwaarde. Mijn broertje had zijn laptop verzekerd bij zo'n speciale laptopverzekering. Toen werd hij gestolen, en werd hij "vergoed"—tegen dagwaarde, en met een of ander eigen risico. Hij kreeg geloof ik een paar tientjes, terwijl zijn laptop maar iets van 3 jaar oud was. Inboedelverzekeringen van banken zijn veel betrouwbaarder.

Je kunt wat rondstruinen en dan je bank opbellen of e-mailen. Ik ga dat ook doen, gewoon wat scenario's voorleggen ("hoeveel krijg ik vergoed met deze verzekering als..."), kijken wat ze zeggen. De kostbaarhedenverzekering kostte mij iets van € 1,80 per maand extra als toevoeging op mijn inboedelverzekering toen ik hem aanklikte, dus goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 15:34
Beste tweakers,

Ik zit al twee weken met hetzelfde probleem op mijn (unrooted) Galaxy Nexus met Jelly Bean.
Mijn batterij wordt leeg gezopen en mijn data wordt verspilt aan ' Exchange Services ".
Zo leg ik in de nacht mijn telefoon naast me neer op he nachtkasje met 75% en zo heb ik in de ochtend nog maar 25% over, en ongeveer 50mb verzonden aan ?niks?.
Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg716/scaled.php?server=716&filename=screenshot2012080310431.png&res=landing

Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Zoeken op android battery drain, wakelocks en betterbatterystats. En je exchange niet op realtime push zetten.

[ Voor 25% gewijzigd door Aghanim op 03-08-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkfujita schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:51:
[...]
Mijn batterij wordt leeg gezopen en mijn data wordt verspilt aan ' Exchange Services ".
[...]

Wat de medetweaker hierboven al schreef. Mijn snelle diagnose zou ook zijn:" Gooi dat exchange eens uit"! Die slurpt bijna 50% van de 60% die je aan batterij verliest.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2012 11:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:45:
[...]
Wat de medetweaker hierboven al schreef. Mijn snelle diagnose zou ook zijn:" Gooi dat exchange eens uit"! Die slurpt bijna 50% van de 60% die je aan batterij verliest.
Waarom zou ik dit opeens uitzetten? Ik heb hier normaal nog nooit last van gehad. Heb daarnaast een eigen bedrijf, dus vind het wel belangrijk dat ik mails direct binnen krijg. Ik probeer dat wakelocks eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Wellicht dat dit bij Android totaal niet van toepassing is, maar valt te proberen.

Mijn vriendin (iPhone 4s) had ook een batt + data drain door haar hotmail. Na veel instellingen te hebben aangepast zonder resultaat, hotmail eraf gegooid en opnieuw ingesteld. Sindsdien geen problemen meer.
Ik heb er geen onderbouwde verklaring voor, maar het is een kleine moeite om uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4x
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 11:10

M4x

darkfujita schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:51:
Beste tweakers,

Ik zit al twee weken met hetzelfde probleem op mijn (unrooted) Galaxy Nexus met Jelly Bean.
Zo leg ik in de nacht mijn telefoon naast me neer op he nachtkasje met 75% en zo heb ik in de ochtend nog maar 25% over, en ongeveer 50mb verzonden aan ?niks?.

Heb ik ook een keer gehad; gewoon de data van je e-mail app even wissen en opnieuw instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Oké, ik heb even mijn email eraf gegooid en opnieuw ingesteld.. hoop dat het nu weg is, want had hem helemaal opgeladen en de exchange was opnieuw 55% van alle processen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Zet je sync op 5 min en kijk of het dan beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkfujita schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:18:
[...]

Waarom zou ik dit opeens uitzetten? [...]
Zet je het niet uit. Zal mij worst zijn, maar als de drain, en het dataverbruik aanzienlijk verbeterd weet je wat de boosdoener is. Kwestie van uitsluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds mijn desire hd stuk is, ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon en de nexus lijkt me wel wat. Aangezien mijn abbo nog loopt en een nieuwe me net iets te duur is zoek ik een 2de hands.
Vraag me wel echt af waarom er maar een stuk of 10 op marktplaats staan en 1 op speurders (die overigens een oplichter is). Ter vergelijking: bij de galaxy s2 of de desire hd komen er rond de 500 resultaten uit op marktplaats.
Jullie enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 13:30:
Sinds mijn desire hd stuk is, ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon en de nexus lijkt me wel wat. Aangezien mijn abbo nog loopt en een nieuwe me net iets te duur is zoek ik een 2de hands.
Vraag me wel echt af waarom er maar een stuk of 10 op marktplaats staan en 1 op speurders (die overigens een oplichter is). Ter vergelijking: bij de galaxy s2 of de desire hd komen er rond de 500 resultaten uit op marktplaats.
Jullie enig idee?
Momenteel erg gewild ivm Jelly Bean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
...en verder is ie lastiger te krijgen bij een abbo, ik geloof dat een SII oid bij vrijwel elk abbo erbij genomen kan worden, dus dan heb je er ook eerder een 'over'.

Verder is de SGN ook gewoon zo goedkoop (imho) dat een paar tientjes eraf ivm tweedehands al de moeite niet meer is... en geen enkele gek gaat m verkopen voor onder de 250 euro...

Last but not least uiteraard Jellybean en bijbehorende nieuwsberichten (=marketing) welke een hogere vraag creëren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 13:30:
Jullie enig idee?
Het is gewoon een erg goede telefoon. Je moet gek zijn om hem te verkopen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifarunnerr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 15:36
quartex schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 14:24:
[...]

Het is gewoon een erg goede telefoon. Je moet gek zijn om hem te verkopen. :p
Dat ook, maar het is ook zo dat je hem bij veel providers niet kan krijgen, en als je hem al kan krijgen ligt hij niet in de winkel. Ik kon hem toevallig bij vodafone krijgen, maar bij de ritel lag hij toen niet en moest ie besteld worden. Daarop kreeg ik de vraag of ik dan geen andere wilde zodat ik niet (1 dag) hoefde te wachten.

Veel normale mensen hebben dan al lang een andere gekozen, net de mensen die bekend zijn met de Nexus-serie en die er zo een willen kopen hem. Ik zie/hoor voornamelijk tweakers met zo'n telefoon, de non-Tweaker koopt wel een One X of SGS3 omdat die verkoper zei dat dat de beste keuze was.

Maar ja, als je eenmaal een Nexus hebt gehad wil je niet snel meer een andere. Ik heb op XDA best een aantal mensen gezien die een SGS3 gekocht hadden maar hem weer terug ingeruild hadden voor de Galaxy Nexus omdat die beter werkte. En de Nexus met Jelly Bean is ook soepeler/sneller dan de SGS3 met ICS. Kijk maar eens naar deze vergelijkingsvideo. De Nexus is net een tikkie sneller en soepeler, terwijl de hardware toch een stuk minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Helemaal mee eens! Ik heb nu de Galaxy Nexus en als er ooit full size (> 7") Nexus tablets beschikbaar komen, kan zo'n apparaat mijn Galaxy Tab 8.9 wellicht vervangen. Android is ondertussen volwassen genoeg, ik heb geen grafische schil zoals HTC's Sense of Samsung's Touchwiz meer nodig. De support voor de Nexus-serie is ook veel beter dan de support van bedrijven zoals HTC en Samsung. Daar mag je in je handjes wrijven als er binnen een jaar na aankoop een (grote) upgrade beschikbaar komt en meer dan één upgrade hoef je sowieso niet te verwachten.

[ Voor 31% gewijzigd door Stamgastje op 05-08-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-10 14:22
Stamgastje schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 19:47:
Helemaal mee eens! Ik heb nu de Galaxy Nexus en als er ooit full size (> 7") Nexus tablets beschikbaar komen, kan zo'n apparaat mijn Galaxy Tab 8.9 wellicht vervangen. Android is ondertussen volwassen genoeg, ik heb geen grafische schil zoals HTC's Sense of Samsung's Touchwiz meer nodig. De support voor de Nexus-serie is ook veel beter dan de support van bedrijven zoals HTC en Samsung. Daar mag je in je handjes wrijven als er binnen een jaar na aankoop een (grote) upgrade beschikbaar komt en meer dan één upgrade hoef je sowieso niet te verwachten.
Inderdaad. Ik heb het apparaat nu 3 dagen en ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over hoe smooth alles is en hoe snel ik op Jellybean zat. Moest alleen even veranderen naar Yakju maar was een fluitje van een cent. Een quad-core hoeft van mij ook nog niet perse en touchwiz is in mijn ogen een vreselijke schil (Heb de Galaxy S)

Deze telefoon is inderdaad meer voor de mensen die zich wat meer verdiepen in Android en graag de laatste updates willen van Google zelf. De mainstream gebruiker zal het een worst wezen welke versie van Android hij draait. Als het maar goed loopt. Het is overigens wel jammer dat de Nexus zo weinig beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 10:01

jasjenl

Liab A Tymo

fifarunnerr schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 19:21:
[...]

Dat ook, maar het is ook zo dat je hem bij veel providers niet kan krijgen, en als je hem al kan krijgen ligt hij niet in de winkel. Ik kon hem toevallig bij vodafone krijgen, maar bij de ritel lag hij toen niet en moest ie besteld worden. Daarop kreeg ik de vraag of ik dan geen andere wilde zodat ik niet (1 dag) hoefde te wachten.

Veel normale mensen hebben dan al lang een andere gekozen, net de mensen die bekend zijn met de Nexus-serie en die er zo een willen kopen hem. Ik zie/hoor voornamelijk tweakers met zo'n telefoon, de non-Tweaker koopt wel een One X of SGS3 omdat die verkoper zei dat dat de beste keuze was.

Maar ja, als je eenmaal een Nexus hebt gehad wil je niet snel meer een andere. Ik heb op XDA best een aantal mensen gezien die een SGS3 gekocht hadden maar hem weer terug ingeruild hadden voor de Galaxy Nexus omdat die beter werkte. En de Nexus met Jelly Bean is ook soepeler/sneller dan de SGS3 met ICS. Kijk maar eens naar deze vergelijkingsvideo. De Nexus is net een tikkie sneller en soepeler, terwijl de hardware toch een stuk minder is.
Uit de commentaren bij die video maak ik op dat de S3 die daar gebruikt wordt een dualcore processor heeft, wat blijkbaar voor de US versie het geval is. Dan vind ik het niet zo gek dat de Nexus beter loopt, aangezien die geen last heeft van de bloatware die Touchwiz heet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Laatst online: 07:23
Ik heb op de s3 gezien dat je bij je muziekplayer ook kan zoeken in mappen, is er mogelijkheid om dat ook op de Nexus te kunne kunnen? Nu staat alles door elkaar in m'n muziekplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even wat gemist maar kom graag terug op het verzekeringsverhaal van afgelopen vrijdag. Is er iemand die (via bank/verzekering) zijn GNex heeft weten te verzekeren tegen de aanschafwaarde met de garantie dat het aanschafbedrag wordt uitgekeerd bij schade of diefstal?

Ik kwam er afgelopen donderdag op nare manier(strandzand in alle openingen met allerlei krakende geluiden en phantom charging tot gevolg) achter dat de interpolis kostbaarhedenverzekering maximaal de huidige aanschafwaarde(tweakers pricewach 353 euro) MIN het eigen risico van 45 euro uitkeert als mijn telefoon niet meer gerepareerd kan worden. Dit terwijl ik bij aanschaf 445 euro heb neergeteld voor de GNex en voor die verzekering heb gekozen omdat ze
a.) lineair afschrijven NA het eerste jaar
b.) in de voorwaarden stellen dat indien de dagwaarde volgens lineaire afschrijving, waarbij die afschrijving pas start 1 jaar na aankoop, nog 40% of hoger bedraagt, dat dan de nieuwwaarde wordt uitgekeerd. (afschrijving in 3 jaar naar 10% restwaarde)

Die voorwaarden lijken dus enorm gunstig en ik rekende dus op uitkering van 400 euro als er in de eerste 2 jaar wat zou gebeuren terwijl het nu eerder 300 euro is. Nieuwwaarde blijkt dus nogal te verschillen van aanschafprijs.

Indien jullie vinden dat dit teveel offtopic is, is een reactie via pm ook van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Je verzekert een toestel wat je kunt kopen met de uitgekeerde huidige nieuwwaarde (minus eigen risico) dus je krijgt een nieuw exemplaar van wat je verzekerde. Dat lijkt me logisch.anders zou iedereen zijn tel na een jaar slopen om een S3/iPhone 5 als vervanging te krijgen.
Pagina: 1 ... 58 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.