Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

EnigmaNL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 08:35:
Zelfs met de nieuwe versie van Light Flow werkt de LED notificatie nog niet goed... Eigenlijk is er helemaal niets veranderd, de app moet aan blijven staan op de achtergrond om te werken en zelfs dan is het niet 100% betrouwbaar. :(
Raar. Hij werkt bij mij gewoon perfect (zelfs voor de allerlaatste update).

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier ook nog geen problemen gezien.. heb alleen gemerkt dat er wat geluidjes overhoop zijn gegaan na het restoren van de settings. Waarschijnlijk omdat JB andere geluiden heeft als ICS :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
quartex schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:09:
[...]

Raar. Hij werkt bij mij gewoon perfect (zelfs voor de allerlaatste update).
Ik ben niet de enige hoor :) Kijk maar in de play store bij de recensies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
EnigmaNL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:34:
[...]

Ik ben niet de enige hoor :) Kijk maar in de play store bij de recensies.
Ik heb ook veel problemen gehad met LightFlow maar de developer heeft mij goede tips gegeven om de zaak aan de praat te krijgen...
Ik heb allereerst de hele zaak verwijderd...dus geen update gedaan...meteen 3.0.4 geinstalleerd..en vervolgens een restore gedaan van een backup van LightFlow. Toen werkte alles bij mij naar behoren.

Met de 3.0.3 update had ik ook grote problemen maar ik heb het daarna wel feilloos aan de praat gekregen.
Wat opgevallen is, is dat als het niet werkt, ik elke notificatie die ik gezet heb in LightFlow een keer open en de notificatie test, hij het daarna wel doet...

Het klinkt allemaal een beetje instabiel en niet echt handig, maar ik heb zowel bij de .03 update als bij de .04 update problemen gehad, maar het uiteindelijk toch helemaal werkend gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik heb m'n toestel maar een harde reset gegeven. Kwam er wel achter dat dus ook je "sdcard" gewist wordt en daar ben ik minder blij mee. Toch wel een enorm groot nadeel met dit toestel, geen externe micro sd card kan er in en de interne "sdcard" wordt dus gewoon gewist bij een reset...

Kijken wat er nu met Light flow gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalomania
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-10 20:50
Mijn toestel is deze week geupdate naar JB en ik heb last van een vreemd verschijnsel:

hij gaat gewoon uit op een gegeven moment. niet echt een moment aanwijsbaar waarop het gebeurd...

(android 4.1.1)

edit:

als ik naar mn batterij verbruik kijk, klik

zie je een behoorlijke dip..

[ Voor 28% gewijzigd door Megalomania op 19-07-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:31:
Ik heb m'n toestel maar een harde reset gegeven. Kwam er wel achter dat dus ook je "sdcard" gewist wordt en daar ben ik minder blij mee. Toch wel een enorm groot nadeel met dit toestel, geen externe micro sd card kan er in en de interne "sdcard" wordt dus gewoon gewist bij een reset...

Kijken wat er nu met Light flow gebeurd.
Vaak is het handig om te lezen wat er gebeurd bij ingrijpende acties als hard reset..:
hiermee worden alle gegevens in de interne opslag van uw telefoon gewist, waaronder:
- Uw google account
- Gegevens en instellingen van het systeem en de apps
- Gedownloade apps
- Muziek
- Foto's
- Andere gebruikersgegevens
(overigens als je via clockwork mod een factory reset doet, wordt alleen de data die gemount is in /data gewist, ofwel muziek, foto's backups etc blijven gewoon op de virtuele sd staan)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Na de reset werkt Light flow nog steeds niet, jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:58
EnigmaNL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:10:
Na de reset werkt Light flow nog steeds niet, jammer :)
Zo te lezen ben je hier de enige, neem anders contact op met de ontwikkelaar zou ik zeggen.

Bij mij werkt het na de update naar 3.0.4 weer als vanouds.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Laguna schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:23:
[...]

Zo te lezen ben je hier de enige, neem anders contact op met de ontwikkelaar zou ik zeggen.

Bij mij werkt het na de update naar 3.0.4 weer als vanouds.
Heb ik al gedaan maar daar kwam niets uit. App verwijderen en opnieuw installeren en in in accessability light flw uit en aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
EnigmaNL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:38:
[...]

Heb ik al gedaan maar daar kwam niets uit. App verwijderen en opnieuw installeren en in in accessability light flw uit en aanzetten...
Misschien het volgende eens proberen:
Kies 1 notificatie met een kleur...bijvoorbeeld Gmail...led rood....doe rechts boven de testknop indrukken (binnen LightFlow) en zet het scherm uit....kijk of de led rood is...zo niet...scherm aan...test modus uit....test modus weer aan en nog een keer...
Vraag me af of hij het in test mode dan wel doet...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
JudgeTreve schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:42:
[...]

Misschien het volgende eens proberen:
Kies 1 notificatie met een kleur...bijvoorbeeld Gmail...led rood....doe rechts boven de testknop indrukken (binnen LightFlow) en zet het scherm uit....kijk of de led rood is...zo niet...scherm aan...test modus uit....test modus weer aan en nog een keer...
Vraag me af of hij het in test mode dan wel doet...??
Ja de tests werken allemaal, dat is het vreemde ook. Het probleem begint wanneer ik Light flow sluit (zoals ik eerder ook altijd deed in ICS) door op de rechts onder knop (recente apps) te tikken en de app weg te slepen.

Als ik Light flow aan laat staan op de achtergrond werkt de LED notificatie soms maar meestal niet.

EDIT: ik geef het op, ik ga wel op zoek naar een andere ROM of app want dit is echt klote. Weet iemand een app die hetzelfde doet als light flow?

[ Voor 8% gewijzigd door EnigmaNL op 19-07-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loopt de service nog wel (instellingen>apps>wordt uitgevoerd)? Bij mij blijft deze gewoon lopen, ook als ik de app kill/wegswipe

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ja die loopt ook nog, snap er niets van.

Als ik in de Play Store kijk zie ik mensen die precies hetzelfde hebben, ook met Galaxy Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:45
Trouwens nog een(voor mij nieuwe) shortcut gevonden voor Google now. Als je 1 van de 3 softkeys onderin indrukt en om hoog veegt dan kom je er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-03-2023
EnigmaNL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:45:
[...]

Ja de tests werken allemaal, dat is het vreemde ook. Het probleem begint wanneer ik Light flow sluit (zoals ik eerder ook altijd deed in ICS) door op de rechts onder knop (recente apps) te tikken en de app weg te slepen.

Als ik Light flow aan laat staan op de achtergrond werkt de LED notificatie soms maar meestal niet.

EDIT: ik geef het op, ik ga wel op zoek naar een andere ROM of app want dit is echt klote. Weet iemand een app die hetzelfde doet als light flow?
Je kan NoLed gebruiken totdat het gefixed is. Deze laat alleen iconen op je scherm zien. Als je je telefoon in je broekzak zit of facedown ligt zet deze het scherm wel helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
joenatic schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:10:
[...]

Je kan NoLed gebruiken totdat het gefixed is. Deze laat alleen iconen op je scherm zien. Als je je telefoon in je broekzak zit of facedown ligt zet deze het scherm wel helemaal uit.
Ja die werkt wel. Voorlopig daar maar gebruik van maken, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
voxxel schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:24:
Mijn nexus is vandaag binnen gekomen en heb er nu een avondje mee kunnen spelen. Dit is mijn eerste echte ervaring met android, hiervoor heb ik altijd een iphone gehad. Het eerste dat ik heb gedaan is de update naar 4.1. Ik moet zeggen, tot nu toe is het een hele prettige ervaring.

Ik heb eigenlijk vooral vanwege het scherm voor de nexus gekozen. Mijn voornaamste criteria voor een nieuwe telefoon waren een groot scherm met een hoge resolutie. Eigenlijk zijn er nu maar 4 toestellen die aan die eisen voldoen. De OneX, de S3, de note en de nexus. De note vind ik te groot (en lelijk) en alhoewel de OneX en S3 op dit moment de echte high end toestellen zijn, is de nexus qua prijs/kwaliteit voor mij gewoon het mooiste toestel.

JB loopt als een trein en voelt minstens even snel als mijn iphone 4 of zelfs sneller. Ik vind het scherm erg mooi, maar ik moet wel zeggen dat het retina scherm van de iphone echt scherper oogt. Ik denk dat dit door de pentile structuur van de pixels komt. De hogere resolutie zorgt er wel voor dat er meer screen estate is en dat vind ik het belangrijkst.

Ik ben erg benieuwd hoe de overstap van ios naar android gaat bevallen. Op dit moment ben ik in elk geval heel erg blij met weer een nieuw besturingssysteem.
Je had ook nog de Xperia S kunnen overwegen, deze is wel even scherp als de iPhone4. ;) De ppi is zelfs
nog iets hoger.

De LG 4X HD heeft overigens ook een groot HD scherm (met rgb matrix).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenatic
EnigmaNL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:20:
[...]

Ja die werkt wel. Voorlopig daar maar gebruik van maken, bedankt voor de tip!
Kijk wel even goed naar de instellingen. Hier kun jer ergens instellen dat hij gebruik maakt van de na nabijheidssensor en adh daarvan het beeld in en uitschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er echt geen enkele mogelijkheid om folders te "hiden" in de standaard Gallery app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenatic
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:28:
Is er echt geen enkele mogelijkheid om folders te "hiden" in de standaard Gallery app?
Maak een willekeurig bestand aan in de map die je wilt verbergen. Daarna hernoem je deze naar ".nomedia" (niets voor de punt zetten). heb het nog niet getest, maar schijnt te werken.

[ Voor 3% gewijzigd door joenatic op 19-07-2012 16:44 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joenatic schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:43:
[...]

Maak een willekeurig bestand aan in de map die je wilt verbergen. Daarna hernoem je deze naar ".nomedia" (niets voor de punt zetten). heb het nog niet getest, maar schijnt te werken.
Ja werkt idd als je nadien ook de cache van de Gallery app wist en ook een herstart uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:53:
[...]

Ja werkt idd als je nadien ook de cache van de Gallery app wist en ook een herstart uitvoeren.
Klopt, blijkbaar worden .nomedia bestanden met JB nog steeds niet correct uitgelezen, in tegenstelling tot wat ukoziak lijkt te zeggen, dat deze handelingen nodig zijn. Het hernoemen van de bewuste map heeft overigens hetzelfde effect.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrat
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Heeft iemand nog problemen me ontvangst, zoals het ontvangen van telefoontjes, van de Galaxy Nexus? Ik hoor hier soms nog wel iemand erover, alhoewel een update dit had moeten oplossen. ik heb zelf de galaxy nexus nog niet.

Nexus 7 FHD | OnePlus One | Asus N56VZ (i7-3630M, GT650M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoziak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-08-2022
Laguna schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:15:
[...]

Klopt, blijkbaar worden .nomedia bestanden met JB nog steeds niet correct uitgelezen, in tegenstelling tot wat ukoziak lijkt te zeggen, dat deze handelingen nodig zijn. Het hernoemen van de bewuste map heeft overigens hetzelfde effect.
Het werkt beter dan voorheen, maar blijkbaar nog steeds niet optimaal. Voor de Music Player werkt het kennelijk beter dan de Gallery. Ik gebruik voor de Gallery ook nog steeds Quickpic, waar je heel gemakkelijk folders kan excluderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 21:34
Volgens mij doet Lightflow überhaupt weinig. Heb al een aantal keer e-mails of berichten gehad, maar het lampje ging niet branden, terwijl dit in de Lightflow instellingen wel aan staat.
Moet er trouwens bij zeggen dat het vreemde hieraan is dat ik niet van een ICS upgrade kom.

[ Voor 20% gewijzigd door MilaNL op 21-07-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MilaNL schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 11:28:
Volgens mij doet Lightflow überhaupt weinig. Heb al een aantal keer e-mails of berichten gehad, maar het lampje ging niet branden, terwijl dit in de Lightflow instellingen wel aan staat.
Moet er trouwens bij zeggen dat het vreemde hieraan is dat ik niet van een ICS upgrade kom.
Check [Google Galaxy Nexus] - JB updatetopic voor wat tips en tricks om het te versnellen... Als die niet lukken, laat even weten; ik heb nog een andere truuk om de update gepusht te krijgen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

MilaNL schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 11:28:
Vreemd. Werkt hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik merk nu voor het eerst hoe snel de GN eigenlijk leeg is. Ben op vakantie en vanwege de zon moet het scherm.vol op fel om iets te zien. Percentage loopt zo enorm hard af dat binnen 2 uur de tel helemaal leeg is. Irritant met een autorit van 12 uur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Aghanim schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 17:03:
Ik merk nu voor het eerst hoe snel de GN eigenlijk leeg is. Ben op vakantie en vanwege de zon moet het scherm.vol op fel om iets te zien. Percentage loopt zo enorm hard af dat binnen 2 uur de tel helemaal leeg is. Irritant met een autorit van 12 uur :9
Binnen 2 uur...? Dat is wel erg WTF ..
Wat heb je allemaal op de achtergrond aanstaan ? :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Niks. Ik bedoel dan wel 2 uur scherm aan natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Aghanim schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 17:52:
Niks. Ik bedoel dan wel 2 uur scherm aan natuurlijk :)
Oow ja oké dat kan dan goed!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Daarvoor bestaan er zogenaamde autoladers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik ben diegene die na het mountainbiken in de regen een kapotte USB poort heeft. Autolader werkt dus niet meer
Morgen maar eens kijken of mijn externe lader in de auto werkt. Maar dat is niet het punt. Het valt me na 8 maanden gewoon pas op hoe snel de GN leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Aghanim schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 21:50:
Ik ben diegene die na het mountainbiken in de regen een kapotte USB poort heeft. Autolader werkt dus niet meer
Morgen maar eens kijken of mijn externe lader in de auto werkt. Maar dat is niet het punt. Het valt me na 8 maanden gewoon pas op hoe snel de GN leeg is.
Valt best mee, blijft afhankelijk van wat je ermee doet. Als je ermee gaat navigeren met scherm op 100% ja dan is het niet zo gek dat ie snel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Gewoon internet via 3G heb ik het over. Kan ook aan AOKP liggen met Franco maar als ik van iedereen hoor dat JB minder accuvriendelijk is dan ben ik benieuwd na de update. Denk toch maar een tweede batterij kopen voor vakanties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Vis schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:02:
[...]

Oow ja oké dat kan dan goed!
Wat natuurlijk belachelijk weinig is, op een 4S kan je bijv tot 10u video bekijken... Dat is natuurlijk niet op volledige helderheid maar toch... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 18:36
Megalomania schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:36:
Mijn toestel is deze week geupdate naar JB en ik heb last van een vreemd verschijnsel:

hij gaat gewoon uit op een gegeven moment. niet echt een moment aanwijsbaar waarop het gebeurd...

(android 4.1.1)

edit:

als ik naar mn batterij verbruik kijk, klik

zie je een behoorlijke dip..
Ik heb exact hetzelfde! Super irritant. Terwijl hij op 4.0.4 echt ontzettend stabiel draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
filenox schreef op zondag 22 juli 2012 @ 00:43:
[...]

Wat natuurlijk belachelijk weinig is, op een 4S kan je bijv tot 10u video bekijken... Dat is natuurlijk niet op volledige helderheid maar toch... :/
Met alleen video afspelen doet de Nexus zo'n 6 uur tegen 9,5 uur van de iPhone, wat natuurlijk niet zo vreemd is aangezien het scherm van de Nexus aanzienlijk groter is. Alleen surfen op internet vergt om 1 of andere reden erg veel van de accu bij de GN na 3 uur is het dan wel gedaan tegen de bijna 7 uur van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Laguna schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:18:
[...]

Met alleen video afspelen doet de Nexus zo'n 6 uur tegen 9,5 uur van de iPhone, wat natuurlijk niet zo vreemd is aangezien het scherm van de Nexus aanzienlijk groter is. Alleen surfen op internet vergt om 1 of andere reden erg veel van de accu bij de GN na 3 uur is het dan wel gedaan tegen de bijna 7 uur van de iPhone.
Ligt dat niet gewoon aan het verschil in schermtechnologie LED vs LCD, versterkt door het verschil in schermformaat? Voor LED is de vaak witte achtergrond op websites een energieverslinder.

In de instellingen van de standaard browser, onder 'toegankelijkheid', is er trouwens de optie voor omgekeerde opbouw. Zwart wordt dan wit en andersom. Dit zou de surftijd aanzienlijk moeten verbeteren. Ikzelf vind het alleen niet prettig. Daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar Chrome, die deze optie niet biedt.

[ Voor 20% gewijzigd door NmR op 22-07-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Donkere instellingen verbruiken inderdaad veel minder stroom, jammer dat de SMS-app geen optie geeft tot een donkerder thema..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

filenox schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:44:
Donkere instellingen verbruiken inderdaad veel minder stroom, jammer dat de SMS-app geen optie geeft tot een donkerder thema..
Mooie van Android; Installeer een andere SMS app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Iemand last van dit? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1787375

Ik in ieder geval wel. GPS lockt gewoon helemaal niet, ook niet na 15 minuten wachten in open lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:38
Nee geen last van, gewoon direct een lock

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 22:33
Ik wel... Een paar dagen terug nog GPS gebruikt zonder problemen. Vandaag moest ik even naar de weekend apotheek en GPS werkt niet... Gelukkig werkte maps wel gewoon (zonder GPS). En later bleek dat de Galaxy SII van mijn vrouw ook gewoon een GPS lock had.

Edit: Moet er wel bij zeggen dat ik op een custom rom zat (JB van Bigxie)
Edit2: Het schijnt dat als je locatieservices uit zet dat het dan weer werkt. Ik zette het net uit en meteen weer aan (en drukte op akkoord) en het lijkt nu weer te werken.

[ Voor 33% gewijzigd door BooYooToo op 22-07-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Ja lijkt inderdaad iets te maken te hebben met die locatieservices. Er zijn een paar workarounds gepost op het topic van XDA maar een echte verklaring is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
quartex schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:03:
[...]

Mooie van Android; Installeer een andere SMS app.
Welke SMS app kunnen jullie mij aanraden (met ondersteuning voor een donker thema natuurlijk) dat niet te bloated is met andere features zoals GO SMS Pro bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 07-10 19:33
GPS isue is ook hier een probleem.
Als ik gps status start zie ik wel een stuk of 8 satellieten, maar krijgt geen lock.
Opvallend is wel dat sommige signal bars van de satellieten blauw worden.
Zet ik Locatieservice van Google uit, dan heb ik binnen 30 sec. een lock.
De signal bars worden dan weer (normaal) eerst geel, en zodra de lock er is groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

filenox schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:06:
[...]

Welke SMS app kunnen jullie mij aanraden (met ondersteuning voor een donker thema natuurlijk) dat niet te bloated is met andere features zoals GO SMS Pro bijv.
Hm, mischien SMS Popup? Of Pansi of Chomp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Pansi crasht bij het opstarten (JB), SMS Popup lijkt me meer een addon ipv een app en chompSMS ziet er qua looks gewoon erg ouderwets uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Je kan nog Handcent SMS proberen, overigens kan je zulke vragen beter in Google Play & Androidapps - Deel 17 stellen.

Uit dat topic nog een mooie tip van JT voor Nexus gebruikers Power Controls. Ideale app voor toggles in het notificatiescherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GPS problemen schijnen nu opgelost te zijn.
Was toch even erg vervelend gisteren (I know, first world problems... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Gisteren teruggekomen van vakantie en dus JB geflashed (Bigxie OTA) en had inderdaad veel problemen met GPS fix. Na allerlei oplossingen te proberen, zonder resultaat, las ik iets over een zonnenstorm of iets dergelijks. De iPhone van mijn vriendin had echter wel een fix in huis. Zojuist geprobeerd maar nog steeds geen fix in huis. Buiten lukt het nu gelukkig wel.

Aangezien ik nu geen AOKP meer heb kan ik de kleur + grootte van de navigatiebar niet meer aanpassen. Zijn er apps om dit te kunnen doen? Ik bedoel dus de balk met de knoppen. Deze maak ik altijd zo klein mogelijk met onzichtbare knoppen, zodat je meer scherm hebt en die lelijke knoppen niet je homescreen verpesten.

[ Voor 30% gewijzigd door Aghanim op 23-07-2012 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aghanim schreef op maandag 23 juli 2012 @ 08:14:
Gisteren teruggekomen van vakantie en dus JB geflashed (Bigxie OTA) en had inderdaad veel problemen met GPS fix. Na allerlei oplossingen te proberen, zonder resultaat, las ik iets over een zonnenstorm of iets dergelijks. De iPhone van mijn vriendin had echter wel een fix in huis. Zojuist geprobeerd maar nog steeds geen fix in huis. Buiten lukt het nu gelukkig wel.

Aangezien ik nu geen AOKP meer heb kan ik de kleur + grootte van de navigatiebar niet meer aanpassen. Zijn er apps om dit te kunnen doen? Ik bedoel dus de balk met de knoppen. Deze maak ik altijd zo klein mogelijk met onzichtbare knoppen, zodat je meer scherm hebt en die lelijke knoppen niet je homescreen verpesten.
Dit zit in het framework, dus met een app zal het niet zo maar gaan. Er zwerven wel diverse zips rond met aanpsassingen op de nav bar, maar deze zijn niet aan via een app gui aan te passen, deze overschrijven gewoon wat systeem bestanden. Je zou eens een nav bar mod zip file kunnen bekijken, images vervangen en kijken waar de DPI instelling zit.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Is al gelukt. Via deze app (root nodig) kun je de nav bar disablen/enablen. Vervolgens kun je met LMT launcher gestures instellen zodat je back/home etc. kunt uitvoeren.

Full screen is toch extra scherm en ik vind die knoppen zo ontzettend lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christianos
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 22:52
En daar ging mijn Galaxy Nexus dus vanmorgen, rechtstreeks het toilet in. Paniek.

Meteen uitgevist, batterij eruit gegooid en Nexus in een bak met rijst gedaan. Zelfs even in een licht-warme oven een uurtje of twee laten bakken. Maar ik moest naar mijn werk en nam de gok om te kijken of er uberhaupt nog leven in het ding zat (jaja, dat is stom).

Hij ging aan, beeldscherm flikkerde en rebootte. Pfieuw, dat heeft me een beetje hoop gegeven. Er zit nog niets van leven in, als is dat rebooten geen goed teken. :-(

En nu zit ik hier dus met een Nexus, helemaal gestript - moederbord eruit enz.- in een bak rijst. Ik zit te overwegen om hem zo een fles alcohol te kopen bij het Kruidvat om hem nog een keer na te wassen.

Hij ziet er nu zo droog uit, dus het staat me tegen om hem helemaal in alcohol onder te dompelen. Wat zouden jullie doen? Het voelt tegennatuurlijk om een telefoon expres in alcohol te gaan gooien nu.

Arg, ondertussen doe ik twintig schietgebedjes per uur dat hij uberhaupt nog kans van leven heeft :-|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mijn GN werd een aantal weken geleden 'regennat'. Dus geen toiletpot maar toch wel behoorlijk nat. Toestel reboote ook en zag ook vreemde strepen/kleuren. Laten drogen en werkt nu weer prima, alleen de USBconnector niet meer (kan dus niet opladen/datakabel) en heb nu continu ghostcharging.

Aan de ene kant dus positief dat het nog werkt, aan de andere kant zonder zeiknat te worden toch al direct een connector stuk. Ben benieuwd of die van jou nog werkt.

Is het strippen van de GN lastig? Of is het enkel die schroefjes losdraaien? Ik wil namelijk eens naar mijn USBconnector kijken maar ben bang dat ik het toestel straks niet meer in elkaar gezet krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Aghanim schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:57:

Is het strippen van de GN lastig? Of is het enkel die schroefjes losdraaien? Ik wil namelijk eens naar mijn USBconnector kijken maar ben bang dat ik het toestel straks niet meer in elkaar gezet krijg.
Kijk eens op http://www.ifixit.com/Gui...arge-Port-Main-Mic/9641/1

of

YouTube: Samsung Galaxy Nexus i515 (4G LTE) Disassembly & Assembly - Screen & Case Replacement

Het ziet er niet moeilijk uit, maar het lijkt mij een uitdaging om het voor elkaar te krijgen zonder krasjes of wellicht erger te veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christianos
Ik heb een setje horlogeschroevendraaiers gekocht, en hem daarmee binnen een half uur gestript.

Af en toe was het wel even 'ogen-dicht-en-hopen-dat-het-gaat' werk, maar hij ligt hier nu uit elkaar. Had toch weinig meer te verliezen.

Nu weer in elkaar zetten. Ben erg benieuwd of dat lukt. Zitten aan het moederbord wel een paar knoppen aan de behuizing gelijmd, dus hopen dat ik die terug op de lijm kan drukken. Anders zelf iets kleverigs nemen.

Enige probleem wat ik had was het loshalen van de trilfunctie. Veroorzaakte miniscuul krasje op de kabel. Hoop dat dit geen verdere consequenties heeft.

Heb eerder Nokia's uit elkaar gehaald, maar deze was makkelijker..

Edit 16.50:

Telefoon zit weer in mekaar en lijkt volledig te werken. Heb hem uiteindelijk uit de rijst gehaald en in de zon laten drogen. JIPPIEE!!

Okee. Excuses voor de bovenstaande euforie. Maar wat een bazentelefoon!

Nou hopen dat ie niet alsnog uitvalt door een verdwaalde druppel ergens.. O-)

[ Voor 18% gewijzigd door christianos op 23-07-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

@christianos
Ben jij vochtindicators tegengekomen? Op 00:33 in dat youtube filmpje zie je dat er 1 op de batterij zit en nog 1 op de telefoon zelf. Op mijn toestel zijn die niet terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik heb hetzelfde GPS probleem als hierboven al een aantal keer gemeld was. Vreemd genoeg kan hij mijn positie in maps gewoon vinden, maar zodra ik de navigation aanzet lukt het niet om contact te maken. Ik zal straks eens kijken of het nu wel weer werkt.

Overigens gebruik ik de nexus nu een week (ik kom van de iphone 4) en ik heb echt niks dan lof voor deze telefoon. Het is echt alles wat ik gehoopt had en meer :) Vooral het grote scherm is echt een verademing. De batterij gaat wel erg snel leeg, maar dat komt ook omdat ik er nu echt de hele dag mee bezig ben. Onder normaal gebruik zou ik het eind van de dag wel halen. Applicaties zoals splashtop, emulator en remotes werken nagenoeg perfect. Google now is ook wel een grappige toevoeging, alhoewel ik niet genoeg gebruik maak van de verschillende google opties om daar echt iets aan te hebben. Ik kijk het nog een maandje aan, maar ga het daarna waarschijnlijk uit zetten.

Ook wel grappig trouwens dat veel mensen denken dat het de GS3 is :+

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
christianos schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:30:

Edit 16.50:

Telefoon zit weer in mekaar en lijkt volledig te werken. Heb hem uiteindelijk uit de rijst gehaald en in de zon laten drogen. JIPPIEE!!

Okee. Excuses voor de bovenstaande euforie. Maar wat een bazentelefoon!

Nou hopen dat ie niet alsnog uitvalt door een verdwaalde druppel ergens.. O-)
Nice! Gefeliciteerd! Werkt jouw oplader nog gewoon in je connector? Vind het dan wel vreemd dat die van mij niet meer werkt na wat regenwater, is toch een stuk minder nat dan jouw GN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
voxxel schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:25:
[...]

Ook wel grappig trouwens dat veel mensen denken dat het de GS3 is :+
Klopt, maar weinig mensen kennen het toestel en kunnen het dus niet plaatsen en dan komen ze met de GS3, terwijl de GN in mijn ogen wel het fijnste toestel is wat je momenteel kan krijgen :)
Aghanim schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:33:
[...]

Nice! Gefeliciteerd! Werkt jouw oplader nog gewoon in je connector? Vind het dan wel vreemd dat die van mij niet meer werkt na wat regenwater, is toch een stuk minder nat dan jouw GN :)
Minder nat zeker, maar die van jou was langer nat waardoor er waarschijnlijk oxidatie heeft plaats kunnen vinden.

[ Voor 31% gewijzigd door Laguna op 24-07-2012 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Zou dat duidelijk te zien zijn bij het open schroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Aghanim schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:27:
Zou dat duidelijk te zien zijn bij het open schroeven?
Ik vermoed dat je dat wel aan de micro-usb connector zou kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dan ga ik die nieuw bestellen en dan maar eens kijken of ik het zelf gerepareerd krijg. Toch irritant om je batterij in een externe oplader te moeten doen en alle files via wifi naar je GN te moeten sturen ipv met kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Als je Nexus aan de lader hangt en je haalt de accu eruit, gaat je Nexus dan ook uit? Het is namelijk zo dat de Nexus ook werkt zonder batterij als hij wel aan de lader ligt. Als dit namelijk wel werkt, dan is je connector nog wel goed, maar is er ergens anders misschien iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Als ik dat doe blijft de Nexus 5sec aan en valt dan uit. Stop ik de batterij er dan weer in (met de op la der kabel in de GN) dan krijg ik het zwart scherm met de witte opladende batterij. GN reageert ook niet op datakabrl aan PC, heel af en toe hoor ik dan het USB geluidje als je een apparaat met je pc verbindt. Dat geluid herhaalt zich dan zonder dat ik iets doe. Lijkt me daarom de connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haifisch
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 24-07-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 21:34
Er is al drie maanden geen prijsdaling geweest voor de Nexus, en de laatste tijd stijgt de prijs alleen maar.. Dus ik weet niet of hij ooit nog veel goedkoper dan dit gaat worden. Ik denk eigenlijk ook niet dat er de komende tijd een nieuwe wordt geintroduceerd, aangezien deze nog redelijk goed mee kan komen (en Google IO is net geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christianos
Aghanim schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:33:
[...]

Ja, alles werkt bij nog naar behoren. Zelfs nu twee dagen verder is geen probleem opgetreden.
Nogmaals, het openmaken viel mij wel mee. Alleen het scherm uit de behuizing halen is rottig. En het loshalen van de knoppen van de lijm geeft ook te denken, maar voorderest is het denk ik wel de moeite waard als je USB-connector niet meer werkt.
NmR schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:57:
@christianos
Ben jij vochtindicators tegengekomen? Op 00:33 in dat youtube filmpje zie je dat er 1 op de batterij zit en nog 1 op de telefoon zelf. Op mijn toestel zijn die niet terug te vinden.
Nee, ik heb me rot gezocht naar die vochtindicators. Bij mij zijn de vakjes waar ze moeten zitten gewoon zwart.
Overigens. Als je hem openschroeft zit er wel een wit vierkantje onder de cameramodule. Daar zaten geen strepen in, maar misschien horen die er wel en zijn ze er uitgespoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:40
*knip* zie topicwaarschuwing.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 25-07-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
knipje.

Ik heb heb hem nu ook een week en hij is fantastisch! Wat een verademing is dit na het eindeloze gelag van mijn SGS en wat is dat scherm prachtig zeg _/-\o_

Godzijdank de de yakju versie gekregen, dus direct al 4.1.

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 25-07-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:58
Heb sinds kort toch wat probleempjes met mijn GNX:

- Youtube crasht vaak (vb bij autoweek.nl app)
- Gallery speelt geen videos af

Heb al de youtube data/cache gecleared maar zonder resultaat.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Had gedacht om een factory image terug te zetten van Jelly Bean maar die is er blijkbaar nog niet voor de GNX.

Na een reboot zijn de bovengenoemde problemen terug opgelost, maar die komen na enkele uren alweer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Gisteren ook een GNex over kunnen nemen van iemand.
Datum op de factuur is 11-07-2012, komt bij belsimpel weg. Heb er € 300 voor betaald, voor een nagenoeg nieuwe GNex + Samsung extended battery. Mooie prijs dacht ik zo :)

Jellybean stond er al op, kom van een Motorola Razr met ICS. De Razr heeft nagenoeg dezelfde SoC. Maar wat een verschil zeg! Voelt gigantisch snappy aan.

Wat me wel opvalt, is dat auto-brightness op de GNex lager staat dan op de Razr. Ook had de Razr mooiere kleurenweergave IMO.

Al met al, mooi toestel! Tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xanadu schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 18:43:
Heb sinds kort toch wat probleempjes met mijn GNX:

- Youtube crasht vaak (vb bij autoweek.nl app)
- Gallery speelt geen videos af

Heb al de youtube data/cache gecleared maar zonder resultaat.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Had gedacht om een factory image terug te zetten van Jelly Bean maar die is er blijkbaar nog niet voor de GNX.

Na een reboot zijn de bovengenoemde problemen terug opgelost, maar die komen na enkele uren alweer terug.
dan heb je niet goed gezocht ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
Prulleman schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 20:45:
[...]

dan heb je niet goed gezocht ;)
betreft mijn problemen die ik ondervind of bestaat er wel een factory image?
Ik kijk hier naar de laatste factory images:

https://developers.google.com/android/nexus/images#yakju

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij is stock jb ook te flashen via de toolkit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1392310
de officiële release is al geweest dus vreemd dat ze niet op de site staan die jij geeft...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

xanadu schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 20:48:
[...]

betreft mijn problemen die ik ondervind of bestaat er wel een factory image?
Ik kijk hier naar de laatste factory images:

https://developers.google.com/android/nexus/images#yakju
Hij is net ge-released, je kan hem vinden hier:
https://developers.google.com/android/nexus/images?4.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
Ha! Moet wel passen zeg. Heb ik gisteren nog een factory reset gedaan, 3 uur later staat de factory image erop.
Ik ga voorlopig nog even afwachten of mijn problemen met Youtube/Gallery opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
Ondertussen zijn de problemen er al terug, tijd voor een factory image..
Het kwam ook wel eens voor dat Face-unlock niet werkte, net zoals vandaag alweer
Had ik nooit problemen met mijn Nexus S, des te meer ik er lijk te hebben op de GNX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Wel vreemd, ik heb van beide problemen geen last en er ook nog weinig anderen over gehoord. Misschien eens op XDA zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
reviews: Welke smartphone doet het langst met zijn accu?

De Nexus komt er als 1 van de slechtste uit in de batterij-testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Met CM9 RC2 heb ik hier ongeveer 48u autonomie, bij normaal gebruik (wat bellen, berichtjes, en af en toe 3G).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Custom ROMS hebben toch niet veel effect op de batterijduur van een toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik heb sinds Project Butter flink meer last van keyboard lag dan met ICS. Vooral replyen op dit forum en whatsapp is dramatisch. Hebben jullie hier ook last van? Lees meer mensen met problemen maar geen concrete oplossingen. Gebruik het stock keyboard en dat wil ik blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
filenox schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:59:
Custom ROMS hebben toch niet veel effect op de batterijduur van een toestel?
(Kernel)tweaks wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 17:52:
Ik heb sinds Project Butter flink meer last van keyboard lag dan met ICS. Vooral replyen op dit forum en whatsapp is dramatisch. Hebben jullie hier ook last van? Lees meer mensen met problemen maar geen concrete oplossingen. Gebruik het stock keyboard en dat wil ik blijven doen.
Kun je naar een filmpje linken waarin de lag te zien is? Ik heb nl geen goed beeld van wat je bedoeld. Ik heb dikke vingers en lag is niet mijn grootste probleem maar verkeerde knoppen dan weer wel :P.

Ik heb bij instellingen --> taal en invoer --> Android Toetsenbord een vinkje staan bij Auto-hoofdlettergebruik, trillen bij toetsaanslag en pop-up bij toetsaanslag. Onderaan dat menu is de optie 'geavanceerde instellingen' en daar heb ik de instellingen voor trillingsduur bij druk... etc. op 4ms ingesteld.

Ik denk als je lag wilt verminderen dat je alles moet uitvinken behalve auto-hoofdlettergebruik.

Ik heb verder ook nog de optie 'snelheid van aanwijzer'. Iemand enig idee wat dat in de praktijk doet als je dat aanpast? Ik merk geen verschil als ik daar iets in aanpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
ik vind dat google now toch wel een beetje "scary". Na een verse install zie ik alleen het weer en hoelang ik erover doe om thuis te komen.
nu belde ik net vanuit bed m'n vriendin voor "roomservice" :+, althans dat woord had ik gebruikt.
Ik keek daarna op now en het had het dichtsbijzeinde hotel opgezocht :?

Kan geen andere reden bedenken dan dat telefoontjes geanalyseerd worden. Kan soms handig zijn, maar wat word er verder meegedaan vraag ik me dan af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagmiddag topic :P
Over dat Google Now gesproken: Wat voor achtergrond hebben jullie? Google matched in sommige gevallen de achtergrond met de locatie. Bestaan er ook verschillende achtergronden in Nederland? Bepaalde grote steden krijgen een impressie van de stad. Geldt dat bijvoorbeeld ook voor ons eigen Amsterdam?

Uit een topic op Xda:
- London
- Iowa(USA)
- Virginia Beach(USA)
- New York(USA)
- Chicago(USA)
- North Walsham(UK)(deze toont mijn Google Now ook in Breda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:32

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 12:17:
Zondagmiddag topic :P
Over dat Google Now gesproken: Wat voor achtergrond hebben jullie? Google matched in sommige gevallen de achtergrond met de locatie. Bestaan er ook verschillende achtergronden in Nederland? Bepaalde grote steden krijgen een impressie van de stad. Geldt dat bijvoorbeeld ook voor ons eigen Amsterdam?

Uit een topic op Xda:
- London
- Iowa(USA)
- Virginia Beach(USA)
- New York(USA)
- Chicago(USA)
- North Walsham(UK)(deze toont mijn Google Now ook in Breda)
Ik krijg tulpen! Nederland's grootste trots? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:14
sinds gisteren staat er onder het menu "accu" geen informatie meer vermeld.
hier kon ik voorheen altijd zien hoe lang mijn schermtijd was etc.
iemand enig idee hoe ik dit terug kan krijgen, behalve een factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 09:15:
[...]

Kun je naar een filmpje linken waarin de lag te zien is? Ik heb nl geen goed beeld van wat je bedoeld. Ik heb dikke vingers en lag is niet mijn grootste probleem maar verkeerde knoppen dan weer wel :P.

Ik heb bij instellingen --> taal en invoer --> Android Toetsenbord een vinkje staan bij Auto-hoofdlettergebruik, trillen bij toetsaanslag en pop-up bij toetsaanslag. Onderaan dat menu is de optie 'geavanceerde instellingen' en daar heb ik de instellingen voor trillingsduur bij druk... etc. op 4ms ingesteld.

Ik denk als je lag wilt verminderen dat je alles moet uitvinken behalve auto-hoofdlettergebruik.

Ik heb verder ook nog de optie 'snelheid van aanwijzer'. Iemand enig idee wat dat in de praktijk doet als je dat aanpast? Ik merk geen verschil als ik daar iets in aanpas.
Het komt er kort gezegd op neer dat het keyboard me regelmatig niet bijhoudt qua typsnelheid, en die is echt niet belachelijk hoog. Dus als ik het woord ' telefoon' typ, dan ben ik bij de 'o' met mijn vinger, terwijl de GN pas de 'e' laat zien als laatste toets. Over het algemeen vergeet hij geen toetsen maar soms gebeurt dit wel. Ook met het uitzetten van jouw tips blijft dit nog.

Ik gebruik overigens ADW Launcher dus misschien dat homescreen en apps menu anders reageren dan bij de stock launcher maar ik kan echt niet zeggen dat ik JB veel vloeiender vindt dan ICS. Enkel voor de batterij, die vloeit nu helemaal snel leeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrNizeGuy schreef op zondag 29 juli 2012 @ 11:36:
ik vind dat google now toch wel een beetje "scary". Na een verse install zie ik alleen het weer en hoelang ik erover doe om thuis te komen.
nu belde ik net vanuit bed m'n vriendin voor "roomservice" :+, althans dat woord had ik gebruikt.

Kan geen andere reden bedenken dan dat telefoontjes geanalyseerd worden. Kan soms handig zijn, maar wat word er verder meegedaan vraag ik me dan af..
nee, dat is gewoon de plaatsen kaart. die laat op mijn werk ook altijd eenhotel zien

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:31
Omdat het gewoon een geweldig toestel is waar men niet vanaf kan blijven en dan gaat het snel met de batterij.

[ Voor 3% gewijzigd door ipje op 29-07-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@XeNeRgY. Ik denk dat er weinig verdere opties zijn dan verder kijken dan ADW launcher. Als ik in de Google Play store kijk dan heeft de developer geen updates meer verwerkt na december 2011. Lijkt me dat na iedere update van Android, dat de launcher iets minder compatible wordt.

Ik draai nu stock JellyBean, heb google now, GPS, Wifi etc. gewoon aan staan. Ik speel de laatste dagen veel Rumble en dat vreet nog wel het meeste batterij maar op dit moment zit ik op 52% en 1 dag, 3u en 55 minuten op de accu(2000mAh). Alles draait soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

Len

Leeg

DrNizeGuy schreef op zondag 29 juli 2012 @ 11:36:

Nee, dat doet Google ook niet. Je bent ook de eerste die het hierover hebt.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:26
Even ter bevestiging gevraagd, dit is de reden waarom mijn Sim niet herkend wordt?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/23799516/sim.jpg

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bwlian schreef op zondag 29 juli 2012 @ 16:11:
Even ter bevestiging gevraagd, dit is de reden waarom mijn Sim niet herkend wordt?
Dat moet haast wel. Je foto toont wel een paar verschillen. Ik heb in de zilverkleurige klem in het midden de cijfertjes 1125 gegraveerd staan. Verder zijn mijn connectors(aan de chipzijde van de simkaart) goudkleurig ipv zilver en alle 3 op gelijke hoogte(zowel als je er schuin op kijkt van boven naar beneden en als je er van bovenaf op kijkt tonen ze 1 kaarsrechte horizontale lijn).

Ook dat ronde dingetje onder de simkaartlezer(met dat zware midden en een gaatje erin) is bij mij goudkleurig ipv zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:26
Bedankt!
P.S. De kleuren moet je niet op letten, foto was erg geel ;)

This space was intentionally left blank.

Pagina: 1 ... 57 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.